Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:04
Rossi46 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:04:
[...]

Hier staat je antwoord ;) Lang verhaal kort: op full-hd resolutie ondersteunt HDMI 1.4 inderdaad 120Hz :)

https://pcguide101.com/hd...pport-120hz-refresh-rate/
Dit ! ..plus MSI heeft ook zelf een mooi lijstje gemaakt van hun schermen en compatibiliteit (de G27C6 wordt genoemd onder het kopje FHD 120hz) :
https://www.msi.com/blog/...ed-to-answer-your-concern

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 16-11-2022 12:28 ]

• PepieNL
deryck schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:06:
Series S binnen en bevalt goed. Stiekem toch blij om de series X ingeruild te hebben want de S voldoet prima. Ben een echte Game Pass gamer.

Enigste wat ik jammer vind is dat er soms planten in eens te voorschijn komen, als een soort drop in. Dit vind ik wat nep. Is dit het verschil tussen series S en X?

Is het mogelijk om de grafische instellingen lager te zetten zodat dit niet meer gebeurt. Of misschien performance vs quality mode? Hoe zet je dit aan of uit?

Wat langzamere en minder mooie beelden vind ik niet zo erg, het gaat mij om gameplay en verhaal. maar die drop in(weet niet hoe je het noemt) vind ik wel wat vervelend.

Ik bedoel hiermee dat je een struik van een afstandje niet ziet, maar als je dichterbij loopt word hij wat doorzichtig en ineens heb je een volle struik.

Hoop dat er een quality mode is op de series S en dat het allemaal wat langzamer oogt maar zonder dropins
Dit zal per game verschillen hoe de game performed natuurlijk..
Geen idee welke game je aanhaalt in je voorbeeld, je noemt geen naam.. maar je kan idd popups verwachten met sommige games.
De Series S heeft alles wat de Series X ook biedt, maar heeft gewoon veel minder grafische kracht.
De snelheid van de systeembus, SSD en memory zijn gelijk.

Dit is waar jij voor koos door de X in te ruilen voor een S.
Je zal toch ergens concessies moeten doen, zoals nu.

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 16-11-2022 12:37 ]

Pentiment is echt heel goed!

De dialogen zijn ijzersterk, al vrij gauw krijg je hele toffe opties tijdens conversaties ook die sowieso gevolgen zullen hebben. Het verhaal is echt fucking vet aan het worden nu ook. Audio is van een hoog niveau ook, er is dan misschien geen voice acting, de rest is top!

[ Voor 85% gewijzigd door devilsnight op 16-11-2022 16:06 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:39
Mosin schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:56:
[...]

Is dit net zo'n rommel als MW2? Campen, zeer slechte hit registratie en geen gebalanceerde gameplay?
Hahaha dat is niet te vergelijken gek! +/- 75MLN mensen die het spelen (Warzone), dus rommel zal het niet zijn (kan natuurlijk je smaak niet zijn)..

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 13:43
LG heeft het scherm van mijn CX vervangen in verband met de Burn-In. Ik had nog een maand garantie. Wat een top service van LG. En jullie wil ik ook bedanken voor het meedenken.
Ik had er eigenlijk geen hoop in. Was de garantie ook vergeten. En dacht dit is niet te verhelpen.

Monteur zegt ik kan er alles weer op doen. Maar denk niet dat ik nog FIFA erop zal spelen. Of jullie moeten met wat tips voor in-game instellingen of tv instellingen komen.
Royalty schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:52:
LG heeft het scherm van mijn CX vervangen in verband met de Burn-In. Ik had nog een maand garantie. Wat een top service van LG. En jullie wil ik ook bedanken voor het meedenken.
Ik had er eigenlijk geen hoop in. Was de garantie ook vergeten. En dacht dit is niet te verhelpen.

Monteur zegt ik kan er alles weer op doen. Maar denk niet dat ik nog FIFA erop zal spelen. Of jullie moeten met wat tips voor in-game instellingen of tv instellingen komen.
Dat is echt nice, want ik had juist begrepen van vele winkels dat zij en LG nooit garantie geven op burn-in.

• Royalty
devilsnight schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:57:
[...]

Dat is echt nice, want ik had juist begrepen van vele winkels dat zij en LG nooit garantie geven op burn-in.
Exactly! Daarom had ik er ook geen hoop meer in.

• PepieNL
Tof om te horen.!
Iets minder Fifa spelen dan maar, wissel af qua beelden (games, films, etc).
Zet de logo dimming aan en trek de Oled lampssterkte wat terug, meer kan je niet doen.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
JDL15 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:26:
[...]

Hahaha dat is niet te vergelijken gek! +/- 75MLN mensen die het spelen (Warzone), dus rommel zal het niet zijn (kan natuurlijk je smaak niet zijn)..
Is het smaak of gewoon luiheid van de ontwikkelaar :+

• Royalty
PepieNL schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:11:
Tof om te horen.!
Iets minder Fifa spelen dan maar, wissel af qua beelden (games, films, etc).
Zet de logo dimming aan en trek de Oled lampssterkte wat terug, meer kan je niet doen.
Logo dimming staat vanaf het begin aan. Bedoel je met lampsterkt de HDR in fifa wat je lager kan zetten?
Die staat bij veel games altijd op max namelijk. Heb dit ook nooit gewijzigd.
Voornamelijk werd er gegamed op de CX. Maar zal nu veel voetbal gaan kijken van het WK.
https://news.xbox.com/en-...game-pass-ultimate-perks/

Gratis 3 maand Apple TV+ en Music als je GPU hebt. Maar ik heb geen idee hoe je die perks kan claimen? Daarnaast share ik en ben ik niet de GPU primary user, dan kan ik zeker hier sowieso geen gebruik van maken hé?

• Royalty
devilsnight schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:09:
https://news.xbox.com/en-...game-pass-ultimate-perks/

Gratis 3 maand Apple TV+ en Music als je GPU hebt. Maar ik heb geen idee hoe je die perks kan claimen? Daarnaast share ik en ben ik niet de GPU primary user, dan kan ik zeker hier sowieso geen gebruik van maken hé?
Jawel, kan wel. Laat het eerst claimen. Volgens mij krijg je dan een code. En iedereen kan die code invoeren. Je hoeft niet de GPU gebruiker te zijn.

Zo share ik hier soms de codes waarvan ik het toch niet zal gebruiken. Heeft een ander er wat aan.

Claimen doe je op de xbox in de Game Pass app

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:22

ilm

Hmm, interessant. Er zijn zeker nog een aantal games op men wishlist, zoals de Witcher 3 (vorige playthrough was op pc). Het probleem is dat ik er waarschijnlijk niet toekom met de feestdagen. Kan ik al evengoed wachten tot de volgende sale. Kriebelt wel.

Merci voor de AppleTv tip! Ik maak meestal geen gebruik van de perks, maar drie maanden gratis is toch mooi.

• PepieNL
Royalty schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:21:
[...]

Logo dimming staat vanaf het begin aan. Bedoel je met lampsterkt de HDR in fifa wat je lager kan zetten?
Die staat bij veel games altijd op max namelijk. Heb dit ook nooit gewijzigd.
Voornamelijk werd er gegamed op de CX. Maar zal nu veel voetbal gaan kijken van het WK.
Nee, de lampsterkte in je tv zijn opties.

• Royalty
Is er een optie om dat zoeken en instellingen (wat sinds kort rechtsboven in het dashboard aanwezig is) aan of uit te zetten? Nee toch?

Ik heb net de xbox update gedaan en toen was het weg. Maar als ik op andere account ga dan is hij er. Dit is toch niet account-base?

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:14
Hoe is de upgrade van een One X naar een Series X?

One X is aangesloten op een Oled met HDMI 2.0 en zal blijven als back-up voor wanneer tv beneden bezet is.
Series X zal aangesloten worden op Oled met HDMI 2.1.

De XSX is vooral capabel om games die op 30fps draaien op de One X naar 60fps te brengen.
Interne SSD maakt laadtijden aanzienlijk korter.

Ik vraag me af of ik kan streamen van de XSX naar One X om zo 4K 60fps te halen wanneer de tv beneden bezet is?
Komt mij beter uit! Heb namelijk teveel games nog te spelen toen die uit eerst uitkwam :p

[Twitter: https://twitter.com/deadislandgame/status/1593107373740146688?t=t2dK95KCwUtO4Gxr5KFRlg&s=19]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

devilsnight schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:56:
[...]

Nog steeds niet de VRR settings in deze update. Jammer zeg! Zit alweer een tijdje in de insider updates toch?
Uh, ja. Ik heb dit al héél lang als Alpha Skip Ahead Insider.
Dat is soms wel verwarrend. Functies die ik al enige tijd heb, komen dan ineens in de publieke versie.. maar dan heb ik geen flauw idee dat dit tot die tijd nog een Insider functionaliteit was. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 17-11-2022 11:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:54:
[...]

Uh, ja. Ik heb dit al héél lang als Alpha Skip Ahead Insider.
Dat is soms wel verwarrend. Functies die ik al enige tijd heb, komen dan ineens in de publieke versie.. maar dan heb ik geen flauw idee dat dit tot die tijd nog een Insider functionaliteit was. :+
Vraag me af waarom het zo lang duurt voordat de publieke versie het krijgt. Deze setting is voor mij zeer welkom. Ze zullen hun redenen er wel voor hebben.

• Hulleman
  • Laatst online: 27-11 21:02
Matey schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:22:
Hoe is de upgrade van een One X naar een Series X?

De XSX is vooral capabel om games die op 30fps draaien op de One X naar 60fps te brengen.
Interne SSD maakt laadtijden aanzienlijk korter.

Ik vraag me af of ik kan streamen van de XSX naar One X om zo 4K 60fps te halen wanneer de tv beneden bezet is?
Vooral dat eerste. 60fps en de SSD zijn de upgrade al meer dan waard.

4K60 games streamen, is dat überhaupt al mogelijk op de xbox? Via Xcloud kun je streamen, maar dat staat los van je console en is zeker geen 4K.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
Zojuist FH4+FH5 premium bundel met uitbreidingen gekocht in de store van Zweden voor €0,70

Link naar Pepper: https://nl.pepper.com/aan...-xbox-store-zweden-255927

Edit: deal is aangepast naar 759 kronen ipv 7,59 kronen...

[ Voor 11% gewijzigd door kleinelievewolff op 17-11-2022 15:35 ]

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 13:49
kleinelievewolff schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:45:
Zojuist FH4+FH5 premium bundel met uitbreidingen gekocht in de store van Zweden voor €0,70

zag m ook voorbij komen, voor dat geld een no-brainer

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:04
Vinnocchio schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:30:
[...]

zag m ook voorbij komen, voor dat geld een no-brainer
Alleen een beetje irritant dat de site in het Zweeds / Deens is. Maar zeker een goede deal / steal.

PSN : Geraedus

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-11 21:10
Geraedus schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:36:
[...]

Alleen een beetje irritant dat de site in het Zweeds / Deens is. Maar zeker een goede deal / steal.
Offtopic: Geraedus, jij rijd MG? Cool!

Ontopic: Wow wat een goede deal van de uitbreidingen.Heb uitbreidingen forza 5 al eerder gekocht voor 30 euros, dan is dit wel zuur haha.

Weet iemand wanneer de tweede DLC voor forza 5 ongeveer gereleased zal worden? Hoop op een LEGO achtig iets dat was echt zo ontzettend cool. Misschien kunnen ze nu een soort van mario kart achtig iets toevoegen met powerups.

• PepieNL
Hulleman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:57:
[...]
4K60 games streamen, is dat überhaupt al mogelijk op de xbox? Via Xcloud kun je streamen, maar dat staat los van je console en is zeker geen 4K.
Via Xbox remote play (dus niet via de cloud) binnen je eigen netwerk vanaf je xbox naar pc is stabiel 1080p op 60fps.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:40

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

kleinelievewolff schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:45:

Geeft aan dat hij verlopen is helaas, was wel een mooie deal

• kleinelievewolff
hifigamefreak schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:32:
[...]

Geeft aan dat hij verlopen is helaas, was wel een mooie deal
Zie het ja, prijs staat nu op 759 kronen ipv 7,59. Benieuwd wat de schade is bij Microsoft en wie er op zijn flikker heeft gekregen :o
Het is mij net gelukt. Gewoon met PayPal.

Dan vraag ik mij gelijk af of dit gewoon werkt voor andere landen ook. Waarom moeilijk doen met Gift Cards? Of werkt PP niet met sommige landen en dat daarom men gift cards haalt?

• kleinelievewolff
devilsnight schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:37:
Het is mij net gelukt. Gewoon met PayPal.

Dan vraag ik mij gelijk af of dit gewoon werkt voor andere landen ook. Waarom moeilijk doen met Gift Cards? Of werkt PP niet met sommige landen en dat daarom men gift cards haalt?
Goede vraag! Ik kocht wel eens wat uit de Braziliaanse store, maar gebruikte daar dan Braziliaanse gift cards voor. Volgende keer gewoon rechtstreeks proberen.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij ook gelukt, is omgerekend 74 cent

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:58

Vagax

Hehe

Grappig om wel daadwerkelijk de fout te zien, dat het dus 759 kroon had moeten zijn en dat het per ongeluk als 7,59 dus werd ingevoerd.

Maar goed, dit is eerder voor gekomen en toen hadden ze ook niets gedaan betreft het terugdraaien van de aankoop dus op dat gebied zou het goed moeten zijn.

Wel lekker want ondanks dat Forza Horizon 4 + 5 op Game Pass staan zullen ooit de licenties op muziek/auto's verlopen en dan halen ze de volledige game uit de winkel tenzij je hem dus al gekocht hebt

• kleinelievewolff
Slechte wisselkoers dan, bij mij met ING creditcard was het 70 cent ;)

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18
kleinelievewolff schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:53:
Hier ook ja.
Heb ze natuurlijk allebei al in GPU, maar voor die €0,70 toch alle DLC erbij.

• kleinelievewolff
Powder Toastman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:57:
[...]

Hier ook ja.
Heb ze natuurlijk allebei al in GPU, maar voor die €0,70 toch alle DLC erbij.
Vooral dat ja, plus dat je ze nu in bezit hebt voor het geval ze uit gamepass verdwijnen. Zo heb ik Forza Motorsport 7 nog op disc, die niet meer te spelen is op gamepass (niet dat je het nog zou willen spelen, maar toch).

• Powder Toastman
kleinelievewolff schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:59:
[...]
Vooral dat ja, plus dat je ze nu in bezit hebt voor het geval ze uit gamepass verdwijnen. Zo heb ik Forza Motorsport 7 nog op disc, die niet meer te spelen is op gamepass (niet dat je het nog zou willen spelen, maar toch).
Klopt ja, daarom had ik toentertijd FM7 nog op de valreep aangeschaft voordat hij uit de store verdween.
Vind hem overigens nog prima speelbaar!
kleinelievewolff schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:44:
[...]
Goede vraag! Ik kocht wel eens wat uit de Braziliaanse store, maar gebruikte daar dan Braziliaanse gift cards voor. Volgende keer gewoon rechtstreeks proberen.
Absoluut. Want de prijzen daar soms voor bepaalde games, oud, nieuw, klein, groot zijn crazy.
Vagax schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:53:
Grappig om wel daadwerkelijk de fout te zien, dat het dus 759 kroon had moeten zijn en dat het per ongeluk als 7,59 dus werd ingevoerd.

Maar goed, dit is eerder voor gekomen en toen hadden ze ook niets gedaan betreft het terugdraaien van de aankoop dus op dat gebied zou het goed moeten zijn.

Wel lekker want ondanks dat Forza Horizon 4 + 5 op Game Pass staan zullen ooit de licenties op muziek/auto's verlopen en dan halen ze de volledige game uit de winkel tenzij je hem dus al gekocht hebt

Vorig jaar hadden ze ineens Diablo 3 Reapers of Souls edition gratis. Meteen gepakt. Helaas werd dat wel teruggedraaid. Kreeg toen de melding of ik de game wel had gekocht etc.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kleinelievewolff schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:53:
Was met PayPal, flink het schip in dus 😁

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JDL15 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:26:
[...]

Miljoenen mensen per dag gaan ook naar de McDonalds, hoeveelheid bezoekers/spelers zegt niets over de kwaliteit :P .

Los van dat vermaak ik mij prima met MW2022 MP, zodra de eerste drukte van de servers is ga ik Warzone 2.0 daarom ook weer in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vagax

Vagax

Hehe

Powder Toastman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:07:
[...]

Klopt ja, daarom had ik toentertijd FM7 nog op de valreep aangeschaft voordat hij uit de store verdween.
Vind hem overigens nog prima speelbaar!
Kan me nog herinneren dat ze zelf toen gewoon iets van 90% korting gaven waardoor je voor 10 of 15 euro de ultimate edition had.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F42uCxDTi8I_IZqrGoIIuVP1RQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zdE9rscqjaCRemzssXLA8kkL.jpg?f=fotoalbum_large

Hell Yeah, kan dit weekend lekker aan de finale van seizoen 1 beginnen :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-11 18:02
Linksquest schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:54:
[Afbeelding]

Deze game serie is mij helemaal ontschoten. Terwijl ik juist enorme fan ben van de Until Dawns en Telltales van de wereld

Je moet de vorige hebben gespeeld om deze te snappen? En zijn ze het een beetje waard om blind in te springen :p

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
Iemand ervaring met de game Sinking City? Lijkt me wel een leuk spel namelijk.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
Linksquest schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:54:
[Afbeelding]

ik ben zo bang dat ik niet kan wachten tot die in de aanbieding gaat :P
ik probeer het aankopen nog even uit te stellen.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
dglavimans schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:59:
[...]

Deze game serie is mij helemaal ontschoten. Terwijl ik juist enorme fan ben van de Until Dawns en Telltales van de wereld

Je moet de vorige hebben gespeeld om deze te snappen? En zijn ze het een beetje waard om blind in te springen :p
Ze zijn niet aan elkaar gekoppeld. Als je er nog geen gespeeld hebt dan zegt de verteller gewoon niet 'welcome back' or 'nice to see you again' :)
Maar ik zou de eerdere delen eerst kopen, die zijn al aardig in prijs gedaald en zitten regelmatig in de sales.
dglavimans schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:59:
[...]

Tot nu toe, praat ik over de vorige 3 games, zijn het lossen verhalen, alleen de verhalen verteller is het zelfde, omdat ze deze als finale seizoen 1 omschrijven, ga ik er vanuit dat het ergens samen moet komen, maar kan goed zijn dat het met iets anders te maken heeft.

Zo ver ik de trailers heb gezien, is ook dit verhaal los van de andere 3, en zeker de moeite waard.

SunnieNL schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:09:
[...]

ik ben zo bang dat ik niet kan wachten tot die in de aanbieding gaat :P
ik probeer het aankopen nog even uit te stellen.
Heb er €32,48 voor betaald bij coolshop.nl

• JDL15
Donstil schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:30:
[...]

Miljoenen mensen per dag gaan ook naar de McDonalds, hoeveelheid bezoekers/spelers zegt niets over de kwaliteit :P .

Los van dat vermaak ik mij prima met MW2022 MP, zodra de eerste drukte van de servers is ga ik Warzone 2.0 daarom ook weer in.
Haha ja nou ja dat is me ff een scheve vergelijking! We hebben het hier over games, dit is op dit moment het populairste of een van de populairste spellen ooit gespeeld. Maar geloof zeker dat het voor veel mensen niks is, voor mij wel iig en ik voel me niet aangesproken hoor als mensen het kut vinden ;)

• JDL15
JDL15 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:00:
[...]

Haha ja nou ja dat is me ff een scheve vergelijking! We hebben het hier over games, dit is op dit moment het populairste of een van de populairste spellen ooit gespeeld. Je kunt bijv van Elden ring ook zeggen dat het toch wel iets goed moet doen, omdat zo velen het spelen? Ik geloof zeker dat het voor veel mensen niks is, voor mij wel iig en ik voel me niet aangesproken hoor als mensen het kut vinden ;)

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik ben toch echt veel te pussy voor dit soort games, kijk er wel naar uit om dit via een youtuber of streamer te ervaren :')

Lijkt overigens via de trailer meer op een wat meer generieke sci-fi shooter dan een Dead Space achtige survival horror.

[ Voor 15% gewijzigd door Vagax op 17-11-2022 20:54 ]

Vagax schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:53:
[...]

Ik ben toch echt veel te pussy voor dit soort games, kijk er wel naar uit om dit via een youtuber of streamer te ervaren :')

Lijkt overigens via de trailer meer op een wat meer generieke sci-fi shooter dan een Dead Space achtige survival horror.
Ik denk, en hoop dat dat puur de trailer is. Want de docuseries gaf me echt het idee dat dit meer survival horror is. Ammo wat heel schaars is, mêlee combat wat echt zwaar en realistisch aanvoelt. Hopelijk is de balans goed tussen die twee.

Dead Space 3 was wel waar het echt meer richting aan sci-fi/horror shooter ging, en ik had gelezen dat dit aan EA lag en dat Visceral Games (waar de baas van de Callisto studio toen nog werkte iets heel anders wilde doen in eerste instantie. Zou jammer zijn als ze dan nu een herhaling zouden maken en niet echt terug naar wat DS zo sterk maakte.

We shall see. :)

• ilm

ilm

Zijn Xbox games region locked? Ik zie dat de dark souls trilogy 30 euro is op amazon UK.

https://www.amazon.co.uk/...gy-Xbox-One/dp/B07M7X2JLB

Dat is wel interessant. Even kijken of ze alle drie nu op 60 FPS draaien. Al dan niet met fps boost?

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
ilm schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:14:
Zijn Xbox games region locked? Ik zie dat de dark souls trilogy 30 euro is op amazon UK.

https://www.amazon.co.uk/...gy-Xbox-One/dp/B07M7X2JLB

Dat is wel interessant. Even kijken of ze alle drie nu op 60 FPS draaien. Al dan niet met fps boost?
Nee. Games zijn volledig regio vrij, incl DLC. Je kan bijvoorbeeld prima een game in Polen kopen en de DLC in de Verenigde Staten.

Wanneer je de game/DLC gaat installeren dan zal de Xbox automatisch de juiste regio/taal variant installeren.

De enige uitzondering hierop is China.
De Xbox Design Lab Controller van mijn vriendin weer teruggestuurd naar Microsoft, want de LT trigger werkte slecht en maakt een krakend/piepend geluid wanneer je hem gebruikt. Hopelijk is dit straks verholpen en kom het niet zo snel weer want de controller was nog maar een paar maanden oud..

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2022 08:56 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:26

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik zit te wachten op de Rick & Morty dingen :9 .

• Powder Toastman
Zit ook te kijken naar BF aanbiedingen, heb ook nog tegoed staan op mijn MS account.
Alleen, met zoveel in GPU, weet ik niet wat te kopen. Heb sowieso nog een aardige backlog. Zou bijvoorbeeld The Quarry wel willen spelen, maar ben bang dat als ik hem nu koop, dat hij in de komende maanden naar GPU komt. Zoals laatst ook met Road 96. Aangeschaft, drie dagen later werd hij aangekondigd voor GPU.

Gisteren wel de FH4+FH5 Premium bundel aangeschaft in Zweden, die kon ik niet laten liggen ook al zitten ze in GPU. In ieder geval alle DLC nu ook in bezit, en mochten FH4 en FH5 ooit van GPU / uit de store verdwijnen zoals FM7, dan heb ik ze in ieder geval.
devilsnight schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:18:
Die 1TB expansion SSD card is nu 199, nog steeds een boel geld maar beter dan zit zal het niet snel worden, of wel?
Hij zakt ieder jaar een tientje in prijs, is dat je het wachten waard ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PepieNL
Bijna blackfriday...

• Caayn
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:12:
[...]

Dus nog maar 20 jaar wachten voordat de 2TB variant eindelijk een normale prijs heeft -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 18-11-2022 15:10 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
ik had hem van amazon.es voor 170 euro, 15 maanden geleden.

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 21:42
Mocht iemand het nog niet gezien hebben, de Series S is per 21 november 249,- bij Gamemania. Nu al aangekondigd maar helaas nog niet voor die prijs te koop. Overige aanbieders zullen ongetwijfeld volgen.

Controller gaat ook in de aanbieding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quRS6Qs34X8Rccl234OmyPpKPfQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tRPa3YLstLGCQupjMevN0YUJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Woodsy op 18-11-2022 15:38 ]

Pentiment uitgespeeld zojuist.

Genoten!

Een tweede playthrough zal ik zeker gaan doen, puur om te zien hoe anders bepaalde dialogen zijn, al vraag ik me wel af hoe verschillend de events zullen zijn.
De nieuwe This Week on Xbox is er.

justifire schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:12:
[...]

Nee dat zeker niet. Maar ik twijfel nog steeds, blijft een boel centen voor nog niet eens 1TB.
Volgende week toch? Dat wacht ik nog even af.
zetje01 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:30:
ik had hem van amazon.es voor 170 euro, 15 maanden geleden.
Kijk, dat zijn de leukere deals. Geen extra kosten of wat dan ook?

• zetje01
devilsnight schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 00:06:
[...]

Nee dat zeker niet. Maar ik twijfel nog steeds, blijft een boel centen voor nog niet eens 1TB.

[...]

Volgende week toch? Dat wacht ik nog even af.

[...]

Kijk, dat zijn de leukere deals. Geen extra kosten of wat dan ook?
169 nogiets, inclusief BTW en verzendkosten e.d.

Verwijderd

Iemand toevallig met Black Friday een headset gekocht voor de X? Tips zijn welkom :)
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:49:
Iemand toevallig met Black Friday een headset gekocht voor de X? Tips zijn welkom :)
Ik zag de Audeze Penrose X voorbij komen voor €229,- bij hifiklubben, koopje !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 16:03
MartijnS72 schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:50:
[...]

Als ik het goed begrepen heb heb jij de console volledig afgesloten en via de stekkerdoos van de stroom afgehaald. Probeer je soms de console direct na het inschakelen van de stroom via de controller in te schakelen?
dit idd :)
Kom maar op hoor!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Woodsy schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:36:
Mocht iemand het nog niet gezien hebben, de Series S is per 21 november 249,- bij Gamemania. Nu al aangekondigd maar helaas nog niet voor die prijs te koop. Overige aanbieders zullen ongetwijfeld volgen.

Controller gaat ook in de aanbieding.

[Afbeelding]
interessant om naast de ps5 te hebben.
alleen twijfel nog

PSN: McMillan0984

• zetje01
Clavat schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:51:
[...]

alleen twijfel nog
Het is wel een apparaat dat synoniem staat voor "Game Pass".

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
[...]

alleen twijfel nog
Denk wel eerst eens goed na over wat je denkt te missen op ps5. Ik heb zelf ook een verleden waar ik af en toe eens over de heg keek (en kocht) maar dat is me nooit echt bevallen. Niet om je van het idee af te praten, maar gewoon zodat je geen aankoop doet die je vervolgens misschien spijt.

Als je nog weinig games hebt bij MS/XBOX, dan mag je eerst een kleine library opbouwen (terwijl je waarschijnlijk al een ps5 backlog hebt, zoals zovele gamers). Heb je helemaal niets, dan ben je bijna 'verplicht' om gamepass te nemen. Dan zit je ineens twee abonnementen te sponsoren (als je ook al extra zou hebben), wat echt gewoon te veel gaming opties zijn. Daar zou ik persoonlijk niet echt gelukkig van worden.

En dan is het een zichzelf voortzettend verhaal, want gamepass = geen xbox library => blijven op gamepass abonneren om uberhaupt xbox games te kunnen blijven spelen, want je hebt geen games.

Bijna alles is cross-gen, en zal er beter uit zien op je ps5 (de series s is meer dan prima, maar duidelijk een trapje lager en een instapper in de huidige gen). Ik denk ook niet dat je van die 512 GB gelukkig wordt.

Blijft over dat je de series S koopt voor gamepass en xbox exclusives. Op dit moment halo, forza, en gears (wat je op elke mid tot low-end pc ook kan spelen als je die al hebt, zelfs op een steam deck), en de toekomstige bethesda line up zoals starfield.

Let op, ik ben een groot voorstander van de Series S, en ga ook helemaal niet mee in het verhaal dat de series S current gen ontwikkeling hindert. Dat is een statement vanuit slechte studios. MS heeft echt wel een goede move gedaan met die Series S. Een goede deal, als je vorige generatie op xbox zat, of op dit moment volledig zonder voorkeur voor het eerst in consoles instapt. Kom je al vanop ps5 (tenzij je nog ook nog maar net bij sony instapt), is het misschien niet de beste oplossing

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:17
[...]

alleen twijfel nog
Prima voor de exclusieves die volgend jaar uitkomen, en er staan zat mooie toppers op de gamepass. Kan zo naast of op je PS5 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Clavat
  • Nu online
Amos_x schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:26:
[...]

Denk wel eerst eens goed na over wat je denkt te missen op ps5. Ik heb zelf ook een verleden waar ik af en toe eens over de heg keek (en kocht) maar dat is me nooit echt bevallen. Niet om je van het idee af te praten, maar gewoon zodat je geen aankoop doet die je vervolgens misschien spijt.

Als je nog weinig games hebt bij MS/XBOX, dan mag je eerst een kleine library opbouwen (terwijl je waarschijnlijk al een ps5 backlog hebt, zoals zovele gamers). Heb je helemaal niets, dan ben je bijna 'verplicht' om gamepass te nemen. Dan zit je ineens twee abonnementen te sponsoren (als je ook al extra zou hebben), wat echt gewoon te veel gaming opties zijn. Daar zou ik persoonlijk niet echt gelukkig van worden.

En dan is het een zichzelf voortzettend verhaal, want gamepass = geen xbox library => blijven op gamepass abonneren om uberhaupt xbox games te kunnen blijven spelen, want je hebt geen games.

Bijna alles is cross-gen, en zal er beter uit zien op je ps5 (de series s is meer dan prima, maar duidelijk een trapje lager en een instapper in de huidige gen). Ik denk ook niet dat je van die 512 GB gelukkig wordt.

Blijft over dat je de series S koopt voor gamepass en xbox exclusives. Op dit moment halo, forza, en gears (wat je op elke mid tot low-end pc ook kan spelen als je die al hebt, zelfs op een steam deck), en de toekomstige bethesda line up zoals starfield.

Let op, ik ben een groot voorstander van de Series S, en ga ook helemaal niet mee in het verhaal dat de series S current gen ontwikkeling hindert. Dat is een statement vanuit slechte studios. MS heeft echt wel een goede move gedaan met die Series S. Een goede deal, als je vorige generatie op xbox zat, of op dit moment volledig zonder voorkeur voor het eerst in consoles instapt. Kom je al vanop ps5 (tenzij je nog ook nog maar net bij sony instapt), is het misschien niet de beste oplossing
pc is er niet.
en vroeger wel flight simulator gedaan.
daar zou deze ook wel weer goed voor zijn.
en die 512 is ook uit te bereiden in de toekomst.
maar wel stof tot nadenken i.i.g

• ilm

ilm

Amaze86 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:16:
[...]

Prima voor de exclusieves die volgend jaar uitkomen, en er staan zat mooie toppers op de gamepass. Kan zo naast of op je PS5 :)
Als er een ps5 mini komt dan koop ik hem voor God of war :). Of nog beter, Sony zou hem terug op GeForce now moeten zwieren, of een andere streaming dienst. Desnoods vragen ze enkele euro's meer die ze daardoor missen.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Wat zijn jullie ervaringen met de Series X controller?

Ik heb altijd een ps4 gehad dus voor mij is het sowieso wennen. Wat mij wel opvalt en irriteert is dat de buttons en vooral de D pad luidruchtig is en duidelijk klik geluid maakt. De ps4 controller is daarnaast vrijwel geluidloos.

Nu zit ik in dilemma om hiervoor de Series X te retourneren. Of hopen dat het gaat wennen of dat de buttons naar verloop van tijd minder luid worden.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:10
rutgergron schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:52:

Ik heb altijd een ps4 gehad dus voor mij is het sowieso wennen. Wat mij wel opvalt en irriteert is dat de buttons en vooral de D pad luidruchtig is en duidelijk klik geluid maakt. De ps4 controller is daarnaast vrijwel geluidloos.

Nu zit ik in dilemma om hiervoor de Series X te retourneren. Of hopen dat het gaat wennen of dat de buttons naar verloop van tijd minder luid worden.
D pad van Xbox maakt veel meer geluid dan die van de PlayStation inderdaad. Volgens mij gewoon een design keuze.

• Zorroberner
  • Laatst online: 27-11 23:26

Om daarvoor nou een console te retourneren. Is dat niet beetje een ocd trekje? Ik merk er niks van, ik weet niet beter. Plus heb lekker het geluid van mijn tv of koptelefoon aan, dan let ik niet op geluiden van mijn controller hoor.

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Clavat schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:35:
[...]

pc is er niet.
en vroeger wel flight simulator gedaan.
daar zou deze ook wel weer goed voor zijn.
en die 512 is ook uit te bereiden in de toekomst.
maar wel stof tot nadenken i.i.g
Begrijp ik zeker, MSFS is voor mij ook een aantrekking. Voor flight simulator kan je dan beter wat geduld hebben, en toch voor een X gaan. Dat soort games wil je in volle glorie kunnen spelen, en het verschil is er wel degelijk. Als je ze niet naast elkaar ziet, valt het vast zeker mee, maar gevoelsmatig wil ik voor dat soort games gewoon geen toegevingen doen en op de best mogelijke manier spelen.

En zeker als je denkt het geheugen te willen upgraden, kan je sowieso beter wachten en een X aanschaffen. Het 1 TB geheugen stickje kost 199 euro. Dus 250+200 = 450 euro, vergeleken met een X aan 500 euro (op dit moment, want ook Phil Spencer heeft het over prijsstijgingen gehad). Voor 50 euro meer heb je dan echt een beest van een console.

Vind het ook een moeilijk gegeven. De series S is de ideale instap console voor wie 3 of 4 games geïnstalleerd heeft staan, en iets meer 'casual' is. (geen negatieve term). Geen upgrade of extra opslag nodig, gamepass abonnementje, en gaan.

2 jaar geleden vroeg ik me af wie nu de beste strategie had gekozen ivm opslag upgrades. MS of Sony. Beiden hebben voor- en nadelen. Voor mij was dat toen MS. Gemakkelijk in aanschaf en installatie (gewoon inpluggen), en geen twijfels of onduidelijkheden of je nu wel het goede reepje had. Gewoon standaard.

2 jaar later, en zeker met de black friday kortingen, is het wel in het voordeel van PS. 200 euro voor 2TB ipv 200 euro voor 1TB. Dan maar je console openen en het gepriegel voor lief nemen. (nog steeds geen elegante oplossing voor een console... sony... :X )

Naar mijn herinnering heeft elke xbox controller een d-pad gehad die “klikt”. Zowel in geluid als gevoel. Ik vind deze vorm van input wel fijn, maar dat is persoonlijk uiteraard. Maar om er nu een console voor te retourneren begrijp ik niet zo. Ga er maar niet vanuit dat het na verloop van tijd minder luid wordt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

[...]

alleen twijfel nog
Als je het kunt betalen zonder andere dingen ervoor te laten zou ik het zeker kunnen aanraden. Ze zeggen dat het een gamepass box is, wat wellicht negatief klinkt, maar een Series S in combinatie met een gamepass abbonement (full priced dan wel via de drie jaren truc) is echt een koopje en zou je weinig spijt van moeten krijgen lijkt me. Maar zoals hierboven aangegeven. Opslag is afhankelijk van je manier van gamen een aandachtspunt en de Series X is uiteraard beter qua performance, maar is ook 2 keer zo duur.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Clavat
  • Nu online
Amos_x schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:54:
[...]

Begrijp ik zeker, MSFS is voor mij ook een aantrekking. Voor flight simulator kan je dan beter wat geduld hebben, en toch voor een X gaan. Dat soort games wil je in volle glorie kunnen spelen, en het verschil is er wel degelijk. Als je ze niet naast elkaar ziet, valt het vast zeker mee, maar gevoelsmatig wil ik voor dat soort games gewoon geen toegevingen doen en op de best mogelijke manier spelen.

En zeker als je denkt het geheugen te willen upgraden, kan je sowieso beter wachten en een X aanschaffen. Het 1 TB geheugen stickje kost 199 euro. Dus 250+200 = 450 euro, vergeleken met een X aan 500 euro (op dit moment, want ook Phil Spencer heeft het over prijsstijgingen gehad). Voor 50 euro meer heb je dan echt een beest van een console.

Vind het ook een moeilijk gegeven. De series S is de ideale instap console voor wie 3 of 4 games geïnstalleerd heeft staan, en iets meer 'casual' is. (geen negatieve term). Geen upgrade of extra opslag nodig, gamepass abonnementje, en gaan.

2 jaar geleden vroeg ik me af wie nu de beste strategie had gekozen ivm opslag upgrades. MS of Sony. Beiden hebben voor- en nadelen. Voor mij was dat toen MS. Gemakkelijk in aanschaf en installatie (gewoon inpluggen), en geen twijfels of onduidelijkheden of je nu wel het goede reepje had. Gewoon standaard.

2 jaar later, en zeker met de black friday kortingen, is het wel in het voordeel van PS. 200 euro voor 2TB ipv 200 euro voor 1TB. Dan maar je console openen en het gepriegel voor lief nemen. (nog steeds geen elegante oplossing voor een console... sony... :X )
ik speel sporadisch en de ps5 is mijn main game console.
om alleen voor de graphics een x aan te schaffen zie ik niet zo zitten.
Daarom was ik aan de S aan het denken.

• Caayn
  • Niet online
Amos_x schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:54:
[...]

Het is vooral jammer dat Seagate op dit moment nog de enige partij is die ze fabriceert. Met de huidige prijzen kan het haast niet anders dan dat er een leuke marge op zit voor MS en Seagate.

Jammer want ik wil dolgraag mijn opslag uitbreiden maar met de huidige prijzen, helemaal ten opzichte van de NVME markt, min €400,- voor 2TB, wacht ik nog wel even.

Verwijderd

Voor mij is de Series S i.c.m. met Gamepass de ideale console. :) Vroeger had ik alles: Xbox 360, PS3, Wii en Nintendo DS. Later verschoven de prioriteiten (werk, relatie, etc.) en stond mijn destijds launch-PS4 stof te happen. Die heb ik daarom verkocht. Ik heb bijna tien jaar niet meer gegamed omdat ik het niet aan mijzelf kon verantwoorden qua tijd en geld. Nu ik wat ouder ben komt er weer iets meer tijd beschikbaar en zeker de covid lockdowns hebben mij laten inzien dat het prima is om weer wat meer tijd aan gamen te spenderen. Maar soms ben ik ook weer weken druk en staat het apparaat nauwelijks aan.

Voor een kleine 300 euro (console) + 100 euro (GP Ultimate truc) zit je voor jaren goed. Kan nu ook gewoon van alles proberen zonder dat ik 70/80 euro hoef neer te leggen voor één game. Dat klinkt best wel als een casual gamer. :P Misschien is dat ook wel gewoon wat de Series S is: het biedt een oplossing voor mensen zoals ik die graag willen gamen op een console, zonder een grote investering te doen in hard- en software. De trade-off in de vorm van mindere specs, minder storage en niet alle nieuwste releases op dag 1 spelen vind ik echt helemaal prima. Ga binnenkort bijv. eens rustig aan de slag met Halo Infinite. Maar eerst jeugdherinneringen ophalen met GoW. :D

De krappe storage heb ik opgelost door een Samsung SSD die ik nog had liggen aan te sluiten. Swappen is zo gepiept. En de mindere specs t.o.v. van de PS5/Series X.... ik heb er geen last van. De SSD is wat mij betreft deze generatie de belangrijkste upgrade. Zeker i.c.m. met quick-resume! _/-\o_

En tot slot... ik vind het de mooiste console die er is. O+ Maar dat is subjectief natuurlijk. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2022 11:15 ]

• JDL15

Ik dacht dat dit design by choice was, zo kun je ook aan de clicks horen of je de bepaalde combo's goed had uitgevoerd. Ik vind het zelf eigenlijk wel fijn :)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:24
Zorroberner schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:07:
[...]

Om daarvoor nou een console te retourneren. Is dat niet beetje een ocd trekje? Ik merk er niks van, ik weet niet beter. Plus heb lekker het geluid van mijn tv of koptelefoon aan, dan let ik niet op geluiden van mijn controller hoor.
Ik gebruik geen koptelefoon, maar de controller van de PS5 is wat ongewenste geluiden echt superieur ten opzichte van die van de kamp MS. Voornamelijk de Rumble maakt een pokke herrie

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik vind Legend of Tianding echt fantastisch. :9

Weten jullie games die hierop lijken? Dit soort games zijn er in mijn ogen te weinig. Dus als jullie tips voor soortgelijke games weten hoor ik die graag! Dank alvast. :)

It’s the economy, stupid!

JDL15 schreef op zondag 20 november 2022 @ 12:39:
[...]

Ik dacht dat dit design by choice was, zo kun je ook aan de clicks horen of je de bepaalde combo's goed had uitgevoerd. Ik vind het zelf eigenlijk wel fijn :)
Ten tijde van de release had je regelmatig van die design video's, waarin ze bepaalde keuzes vanuit Xbox uitlegde. Daar was het verbeteren van de D-pad er één van, waarbij de merkbare klikken als gewenst werden ervaren. Door te klikken, zowel via geluid als via gevoel, krijg je een bevestiging die veel mensen als prettig ervaren (registreert men knop de input wel?) Voorheen waren de D-pads wat 'wollig', iets wat net de laatste generatie zeker geen probleem meer is. Persoonlijk vind het wel prettig werken eigenlijk, tekst input gaat zeker vlotter dan voorheen.

Vind ik de stickdrift die ik sinds deze week heb op mijn Halo XSX controller irritanter. :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

dawg schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:55:
Ik vind Legend of Tianding echt fantastisch. :9

Weten jullie games die hierop lijken? Dit soort games zijn er in mijn ogen te weinig. Dus als jullie tips voor soortgelijke games weten hoor ik die graag! Dank alvast. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x19gyrzDxnuY5ctnk0ysNRkcofc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kYXlvrp2zk6qZ5UgXyio3HdH.jpg?f=user_large

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:14
Voor de geïnteresseerden:

Mediamarkt NL en BE verkopen deze week de Series S voor €229.

Edit: bij Amazon.de gaat ie weg voor €222,

[ Voor 22% gewijzigd door Matey op 21-11-2022 08:36 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord