Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
justifire schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:18:
[...]

Heb hem al een poosje geïnstalleerd staan, maar nog steeds bezig met Deathloop.
Ondertussen wel begonnen met Moonscars, ook in Game Pass en een aanrader als je van wat uitdaging houdt :)

[YouTube: Moonscars - Launch Trailer | Humble Games]
Naast Deathloop ook deze gisteren weer verder gespeeld, Moonscars pakt me toch niet zo als een Blasphemous destijds deed ofzo. Game voelt niet lekker aan, kan het niet goed verklaren.
Vildhjarta schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:28:
[...]

Naast Deathloop ook deze gisteren weer verder gespeeld, Moonscars pakt me toch niet zo als een Blasphemous destijds deed ofzo. Game voelt niet lekker aan, kan het niet goed verklaren.
Ben ik met je eens, Blasphemous is echt een hele fijne game.
Strakke controls, fijne combat en gevarieerde vijanden.
Moonscars is een stuk minder gepolijst, maar evengoed een fijne Souls-like Metroidvania.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Zo, net de knoop maar doorgehakt, en me deze controller besteld, had nog €5,00 Xbox te goed die ging verlopen en nog €7,00 zo op me account staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMHDXl_Afr1rvclIiHtmAb5rK2o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qZ7xecK0v97IdqoznLGkFRaY.png?f=fotoalbum_large

Zal als jullie willen een soort Unboxing maken, als ik hem binnen heb.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Linksquest schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:39:
Zo, net de knoop maar doorgehakt, en me deze controller besteld, had nog €5,00 Xbox te goed die ging verlopen en nog €7,00 zo op me account staan.

[Afbeelding]

Zal als jullie willen een soort Unboxing maken, als ik hem binnen heb.
Had hem bijna gekocht van de week, maar toen zag ik de rode versie (Pulse Red) voor €48 ofzo bij Amazon.nl en vond ik de kleur ineens niet meer zo belangrijk :o Heb al een paar mooie en ik kijk er toch nooit naar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 07-10-2022 21:34 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Linksquest schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:42:
Omdat ik niet op The Dark Pictures Anthology: The Devil In Me kon wachten, me voor die tijd deze maar gekocht :P

[Afbeelding]
Deel 1 en 2 onlangs met mn vriendin gespeeld. Leuke games!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:54:
[...]

Deel 1 en 2 onlangs met mn vriendin gespeeld. Leuke games!
Deel 3 vond ik iets minder, maar zeker de moeite waard, deel 4 al in de reservering staan :D

De nieuwe This week on Xbox is er.

Vandaag Evil Wist en allerlei andere aankomende games eens aan de tand voelen. Ben erg benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 08-10-2022 06:54 ]

Zo, dat Street Fighter 6 is echt even lekker thuiskomen zeg :)
Voor het laatst gespeeld ten tijde van de Xbox One release, toen over gegaan op Killer Instinct.
Vervolgens een hele trits fighters gespeeld die door de jaren heen beschikbaar kwamen op de Xbox One (X) en Series X.
Maar Street Fighter blijft voor mij toch echt de nummer één (met Mortal Kombat op de hielen)
Enfin… negen jaar niet gespeeld, tien minuten later vlogen de combos alweer om de oren, het is net als met fietsen.

En wat speelt het lekker, en wat ziet het er goed uit, en wat een geweldige netcode _/-\o_
Zitten sinds deel vier wat nieuwe mechanics in wat eigenlijk heel natuurlijk aanvoelt naast de gameplay die ik gewend was.
Wel de controls op classic gezet (A B RB X Y RT) , standaard staat het spul op standje noob (lees : autocombos en vierknops input)
Wat ik gespeeld heb is echt al mooi afgewerkt, geen gevoel dat ik een beta aan het spelen ben.
Enkel een paar probleempjes met de fightstick dat de knoppen soms niet werken in de lobby, maar dat zal nog wel verholpen worden.
Flink aantal potjes gespeeld, met erg sportieve spelers, echt genieten !
Dat 2023 maar snel mag komen *O*

https://www.xbox.com/play/media/2FQCW5LY

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:37
justifire schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:41:
Voor het laatst gespeeld ten tijde van de Xbox One release, toen over gegaan op Killer Instinct.
Vervolgens een hele trits fighters gespeeld die door de jaren heen beschikbaar kwamen op de Xbox One (X) en Series X.
Maar Street Fighter blijft voor mij toch echt de nummer één (met Mortal Kombat op de hielen)
Enfin… negen jaar niet gespeeld, tien minuten later vlogen de combos alweer om de oren, het is net als met fietsen.

En wat speelt het lekker, en wat ziet het er goed uit, en wat een geweldige netcode _/-\o_
Zitten sinds deel vier wat nieuwe mechanics in wat eigenlijk heel natuurlijk aanvoelt naast de gameplay die ik gewend was.
Wel de controls op classic gezet (A B RB X Y RT) , standaard staat het spul op standje noob (lees : autocombos en vierknops input)
Wat ik gespeeld heb is echt al mooi afgewerkt, geen gevoel dat ik een beta aan het spelen ben.
Enkel een paar probleempjes met de fightstick dat de knoppen soms niet werken in de lobby, maar dat zal nog wel verholpen worden.

Na het bekijken van het filmpje kan ik twee conclusies trekken. Het ziet er echt uit als Street Fighter. Ik ben in vechtspellen die dude die rechts begon.
Exactor it schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:44:
[...]

Na het bekijken van het filmpje kan ik twee conclusies trekken. Het ziet er echt uit als Street Fighter. Ik ben in vechtspellen die dude die rechts begon.
Dan zitten wij op gelijkwaardig niveau !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HaolwTjB2ujknjMiORzLtlVIN70=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oKR5jRu5Axit2SsHfQpyBHhQ.png?f=fotoalbum_large

Potje knokken ? :>

Komt al bijna uit, maar nog niemand in het Topic gehoord over deze game :D ?! Ik ga hem denk ik nog wel halen want lijkt best wel veel op Immortals Fenyx Rising.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Klopt het dat Hotwheels Unleased 2 verschillende versies heeft in de Xbox Store die niet onderling uitwisselbaar zijn als in:

Je koopt de X|S versie die gespeeld wordt op een Series X of S. Later wil je deze game op een oude One X installeren en je krijgt de melding: Niet af te spelen op dit apparaat.

Als je dan naar de Xbox Store gaat, dan zie ik idd een versie voor met een X|S logo die ik zelf destijds toen de game uitkwam, gekocht heb en een versie zonder X|S logo. Bij die laatste staat nu een prijs van 14,99€ bij.

Kort gezegd, ik heb dus de X|S versie die niet op een One X gespeeld kan worden, wat logisch is, maar je mag dus de game nog een keer kopen als je deze op een een oude One wil spelen.

XBL: MRE Inc

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:48:
[...]

Dan zitten wij op gelijkwaardig niveau !

[Afbeelding]

Potje knokken ? :>
Haha, nee. Bij mij zou op dat schermpje 0-14 staan.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:55

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:41:

Ziet er zeker goed uit maar gezien de beperkte aantal spelers in de Closed Beta vraag ik mij wel af of je geen NDA hebt getekend.

Vaak is dat namelijk wel zo, mogelijk betreft dit een uitzondering. :)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:15:
Klopt het dat Hotwheels Unleased 2 verschillende versies heeft in de Xbox Store die niet onderling uitwisselbaar zijn als in:

Je koopt de X|S versie die gespeeld wordt op een Series X of S. Later wil je deze game op een oude One X installeren en je krijgt de melding: Niet af te spelen op dit apparaat.

Als je dan naar de Xbox Store gaat, dan zie ik idd een versie voor met een X|S logo die ik zelf destijds toen de game uitkwam, gekocht heb en een versie zonder X|S logo. Bij die laatste staat nu een prijs van 14,99€ bij.

Kort gezegd, ik heb dus de X|S versie die niet op een One X gespeeld kan worden, wat logisch is, maar je mag dus de game nog een keer kopen als je deze op een een oude One wil spelen.
Jup, de game ondersteund helaas geen smart delivery.

offtopic:
Zelf vind ik de Hot Wheels DLC voor Forza Horizon de leukere Hot Wheels ervaring.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 08-10-2022 12:38 ]

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
MetalSonic schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:58:
[...]
Videogames beleef ik toch anders.... Ik heb Gamepass een maandje geprobeerd maar het geeft mij een gevoel van "inflatie op gameplezier per game" weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden. Ik speel dan bijvoorbeeld Game A via Gamepas en dan denk ik van "oeh ik wil Game B en Game C ook nog spelen" ik ga snel checken/ afraffelen en of verwacht teveel ofzo...
Late reactie, maar zo denk ik er ook over. De abo's super goedkoop maken is misschien goed voor de consument, maar devalueert (wat mijn beleving betreft), de games, en gaming, in het algemeen.

Met een beetje zoeken kan je (zonder vpn/Brazilië/turkije) in de EU-markt gamepass kopen voor 5-7 euro per maand? 5 a 7 euro/maand is zo insignificant weinig, dat het net zo goed 0 euro kan zijn. Het is misschien anders als je kind of tiener bent en afhankelijk van zakgeld. Nogmaals, goed voor hen! Kinderen en tieners hebben dan ook voor hun gevoel (hoe was je zelf) oneindig veel tijd. Dus zij halen ook het maximale uit een abo en spelen waarschijnlijk echt veel games uit zo'n abo dienst.

Als volwassene heb je minder tijd, en dan werkt zo'n oneindige library die steeds beschikbaar is (bovenop je eigen backlog) gewoon verlammend en dwingend, als in je 'moet' wel gamen uit je abo dienst. Zoals je zelf aanhaalt, alles eens proberen en snel over naar de andere, want die heb je ook nog niet geprobeerd.

Ik merk dat ik ook heel zelden met een game echt 'klik'. En die games waarmee ik klik ga ik dan lange tijd spelen. Dan kan ik ze net zo goed kopen.

Heb me een tweetal keer geabonneerd op gamepass, op maandbasis, en steeds na een aantal maand laten verlopen. Het is zelfs zo dat ik the ascent via gamepass heb ontdekt, en nu onlangs op schijf heb besteld voor ps5 (30 euro) waar je 6 maand gamepass mee kan betalen :+ En toch heb ik het liever zo. Om game-FOMO te vermijden en mijn plezier in games te verhogen.

Op die manier heb ik ook de 'formule' gevonden die het best bij me past in deze nieuwe trend van 'unlimited' game abo's. Namelijk nooit met automatische verlenging, nooit met korting, en gewoon laten aflopen. Het heeft voor mij een zekere meerwaarde als 'demo service'/plaats om games te ontdekken (korte periode), en ik gebruik ze af en toe als 'game rental'. Zoals je vroeger voor een tweetal weken een singleplayer game kon huren bij gamemania of zo. Ik heb bvb net weer een maandje ps+ extra genomen om spiderman MM (uit) te spelen, en daarna laat ik het gewoon verlopen.

Voor mijn gaming-mindset, en gameplezier, is dit voor mij de beste manier.

Ik heb ook niet overtuigd dat gamepass op lange termijn goed zal uitpakken voor de kwaliteit van games. Alles zal meer naar een zekere middenmoot kwaliteit convergeren. Type AA games (wat op zich niet slecht hoeft te zijn, het zijn vaak de games waar ik ook veel plezier aan beleef zoals hitman of wreckfest).

Wie een echte blockbuster maakt zal daar via gamepass uitbetalingen niet in verhouding zwaar voor beloond worden (high risk/high reward) en alle aangekochte studios zijn via het uitsmeren van inkomsten over alle games ook zeker van inkomen. Persoonlijk ben ik (onder meer) grote fan van de sony blockbuster games (naast ook andere game-ervaringen), en daar zie ik er persoonlijk niet veel van terug op gamepass. Met uitzondering van bethesda games die gemaakt zijn voor ze in een abo dienst werden geduwd. We zullen het zien...
Ik vind het wel apart om te lezen dat mensen bij een gaming abbo dienst ineens hun “zelfcontrole” lijken te verliezen. Maarja dat zie je eigenlijk ook bij buffets en all you can eat restaurants. Dat vind ik ook zo vreemd.

Bepaal gewoon zelf welke games je leuk vindt en je wilt spelen in de beschikbare tijd die je hebt. Daar heb je toch geen prijsdrempel voor nodig denk ik dan.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-10-2022 14:05 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leuk om die verschillende manieren te lezen. Psychologie is best fascinerend.

Voor mij maakt het niet uit of en wat ik betaal. Het enige wat telt is of ik het leuk vind. Zelfde geldt voor streamingdiensten. Heb er best veel. Soms begin ik ergens aan en vind ik het gaaf en begin ik toch ergens anders aan. Als ik dan na een paar maand weer aan die eerdere serie denk besluit ik dan of ik hem wel of niet weer op pak. Soms wel, soms niet. En soms pak ik hem dan 2 jaar later wel weer op en kijk hem in een ruk uit. Zo gaat dat met games ook. En als die game of serie weg is? naja jammer dan, genoeg anders om wel te kijken/doen. Die vrijheid vind ik juist het fijne aan de situatie. Als ik alleen zou kunnen kijken of spelen wat ik kocht dan werd ik veel meer beperkt en gedwongen om bepaalde games te spelen waar ik op dat moment misschien niet eens zoveel zin in heb omdat ik geen geld heb voor andere games.

Ik koop overigens nog steeds games, maar ik heb bijvoorbeeld ook Hitman helemaal gekocht en hoewel ik die best leuk vond staat die nog steeds op een laag pitje. Toch wat meer zonde van het geld dan het geld aan gamepass wat ik elke dag wel gebruik. Best een grote kans dat ik hem alsnog ooit weer oppak, maar niet omdat ik er al dan niet geld in gestopt heb. Vrije tijd is er vooral om je te vermaken, niet om dingen te doen die frustreren maar waar ik eerder tijd en/of geld in gestopt heb. (Daarom heb ik het ook niet zo op mensen die vinden dat je een sportwedstrijd uit moet kijken als die wedstrijd niet loopt zoals je wilt. Mijn tijd, i will have fun or I go. Ik ben zo een club of wat dan ook helemaal niks verschuldigd ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-10-2022 14:14 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Amos_x schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:44:
Als volwassene heb je minder tijd, en dan werkt zo'n oneindige library die steeds beschikbaar is (bovenop je eigen backlog) gewoon verlammend en dwingend, als in je 'moet' wel gamen uit je abo dienst.
Altijd geweten dat ik dat volwassen worden overgeslagen heb :+

Maar iets serieuzer, ik begrijp wat je zegt. Het is voor iedereen ook anders hoe je er in staat.
Zelf was ik aan het proberen om wat gestructureerder meer verschillende games te spelen en daarbij de games uit gamepass die ik graag wil spelen prioriteit te geven (omdat die kunnen verdwijnen) en dan aan mijn backlog te werken... en nu zit ik ineens alweer een hele tijd KOTOR te spelen (op pc, modded) omdat ik star wars series aan het kijken was en er weer zin in kreeg.

Dat gamepass zo goedkoop te krijgen is betekent voor mij juist ook dat het voor mezelf ok is om de dienst te negeren. Als ik er elke maand 13 euro voor zou betalen zou ik denk ik eerder het gevoel krijgen dat ik er gebruik van 'moet' maken of opzeggen, maar nu omdat ik recent vrij goedkoop nog eens de boel verlengd heb en tot juli 2025 goed zit boeit het me ook niet zo als ik eens 1 of 2 maanden er geen gebruik van maak. In september heb ik Tinykin en AI The Somnium Files gespeeld en als dat het enige is wat ik in een half jaar speel dan heb ik daar eigenlijk mijn geld alweer er mee uit (effectief €20 per half jaar betaald bij de laatste keer verlengen).

Gamertag: FinrazielNL

Ik ben op de terugreis naar Groningen, kom net bij Gameforce vandaan.

Het was erg tof om mijn buddies sinds lange tijd weer eens te zien, de merchandise was nice, heb een toffe One Piece poster gescoord voor 6 euro, maar qua games was het immens tegenvallend. Evil West en Plague Tale Requiem waren echt zo'n beetje de enige nieuwe games die er waren. Verder heel veel PC, Xbox was er niet, Sony had wat oude PS5 games staan, geen Nintendo. Retro draaide vanaf emulators, lol.

Dit kan niet tippen aan events uit het verleden zoals Gameplay en First Look.
devilsnight schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:58:
Ik ben op de terugreis naar Groningen, kom net bij Gameforce vandaan.

Het was erg tof om mijn buddies sinds lange tijd weer eens te zien, de merchandise was nice, heb een toffe One Piece poster gescoord voor 6 euro, maar qua games was het immens tegenvallend. Evil West en Plague Tale Requiem waren echt zo'n beetje de enige nieuwe games die er waren. Verder heel veel PC, Xbox was er niet, Sony had wat oude PS5 games staan, geen Nintendo. Retro draaide vanaf emulators, lol.

Dit kan niet tippen aan events uit het verleden zoals Gameplay en First Look.
Hoe speelde Evil West ?
Soort Remnant From The Ashes of toch snel vaak dezelfde actie ?

justifire schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:20:
[...]

Hoe speelde Evil West ?
Soort Remnant From The Ashes of toch snel vaak dezelfde actie ?
Ik wilde spelen, maar de controller reageerde totaal niet. Was aangesloten op PC, niemand echt in de buurt ook op dat moment. Dus heb het er maar bij gelaten.
devilsnight schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:24:
[...]

Ik wilde spelen, maar de controller reageerde totaal niet. Was aangesloten op PC, niemand echt in de buurt ook op dat moment. Dus heb het er maar bij gelaten.
Aah jammer man :|

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:36:
[...]
Jup, de game ondersteund helaas geen smart delivery.

offtopic:
Zelf vind ik de Hot Wheels DLC voor Forza Horizon de leukere Hot Wheels ervaring.
Hmm, ik dacht dat Smart Delivery gewoon was dat je de beste/juiste versie kreeg van een game. Speel je op de normale One, dan de One versie van de game. Speel je game op een Series X, dan de X|S versie en verder ook geen gezeik mbt save games etc. Ik durf bijna wel te zeggen dat wanneer ik nu de One versie koop, mijn save game van de Series X versie gewoon werkt.

Maar blijkbaar hoort er dus ook nog bij dat wanneer het door de game niet ondersteunt wordt, je dus eigenlijk verplicht bent om de game nog een keer te kopen. Beetje jammer dit. Battlefield ondersteund volgens mij ook geen Smart Delivery maar als je de X|S versie koopt, dan is die ook speelbaar op oudere consoles.

• Exactor it
MRE-Inc schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:01:
[...]

Hmm, ik dacht dat Smart Delivery gewoon was dat je de beste/juiste versie kreeg van een game. Speel je op de normale One, dan de One versie van de game. Speel je game op een Series X, dan de X|S versie en verder ook geen gezeik mbt save games etc. Ik durf bijna wel te zeggen dat wanneer ik nu de One versie koop, mijn save game van de Series X versie gewoon werkt.

Maar blijkbaar hoort er dus ook nog bij dat wanneer het door de game niet ondersteunt wordt, je dus eigenlijk verplicht bent om de game nog een keer te kopen. Beetje jammer dit. Battlefield ondersteund volgens mij ook geen Smart Delivery maar als je de X|S versie koopt, dan is die ook speelbaar op oudere consoles.
Niet ondersteund doet het lijken alsof het moeite kost voor de uitgever om niet te double dippen. Smart delivery betekent eigenlijk gewoon dat uitgevers normaal doen en je het spel op verschillende generaties van hetzelfde console laten spelen. Vroeger pasten catridges niet om de nieuwe console, dan is het logisch dat je opnieuw lapt bij een systeem upgrade. Bedrijven die je nu nog twee keer laten dokken zonder noemenswaardige upgrade zijn gewoon graaiers. Zeker als je een series s/x versie koopt zou je ervan uit moeten mogen gaan dat hij het doet op de One.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exactor it schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:16:
[...]

Niet ondersteund doet het lijken alsof het moeite kost voor de uitgever om niet te double dippen. Smart delivery betekent eigenlijk gewoon dat uitgevers normaal doen en je het spel op verschillende generaties van hetzelfde console laten spelen. Vroeger pasten catridges niet om de nieuwe console, dan is het logisch dat je opnieuw lapt bij een systeem upgrade. Bedrijven die je nu nog twee keer laten dokken zonder noemenswaardige upgrade zijn gewoon graaiers. Zeker als je een series s/x versie koopt zou je ervan uit moeten mogen gaan dat hij het doet op de One.
Ja eens... Mbt Battefield 2042 is dat overigens een bundel, crossgen bundle om precies te zijn. Daarin heb je dus de One als de Series versie van de game.

• doomin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 18:26
Ik heb sind gisteren een series S, als ik aan het gamen ben switched mijn tv continue van HDR naar niet HDR. Waar kan dit aanliggen?

• Caayn
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:21:
[...]

Ja eens... Mbt Battefield 2042 is dat overigens een bundel, crossgen bundle om precies te zijn. Daarin heb je dus de One als de Series versie van de game.
Klopt, dat is omdat EA er voor kiest om je beide versies te geven maar enkel in het geval wanneer jij de duurdere XSX|S versie koopt. Als jij de goedkoopste/basis versie neemt krijg je enkel de Xbox One versie.

Meer games doen dit helaas, XSX|S+XB1 (/PS5+PS4) of enkel XB1(/PS4), denk bijvoorbeeld aan Call of Duty.

Bijkomend nadeel hiervan en het niet gebruiken van smart delivery is dat o.a. je save game niet gegarandeerd, beide kanten op, wordt gesynchroniseerd (de ontwikkelaar heeft hiervoor nu de verantwoording gekregen) en je twee losse achievement lijsten hebt.

edit:
Al zullen er vast mensen zijn die twee losse achievement lijsten juist als een positief iets zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 09-10-2022 12:14 ]

Volgende week weer flink wat nieuwe games die uitkomen.

https://www.trueachieveme...ames-october-10th-to-16th

Echt een toffe week. Voor mij worden het Lego Bricktales, The Darkest Tales, Scorn en Trifox.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:15:

Echt een toffe week. Voor mij worden het Lego Bricktales, The Darkest Tales, Scorn en Trifox.
Tin head lijkt me ook een typisch spel voor jou. Lelijke graphics en te moeilijke platforming. :)
Exactor it schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:50:
[...]

Tin head lijkt me ook een typisch spel voor jou. Lelijke graphics en te moeilijke platforming. :)
Hmm welke bedoel je precies want Tin head zie ik er niet tussen staan :) Of ik moet echt verkeerd kijken.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:03:
[...]

Hmm welke bedoel je precies want Tin head zie ik er niet tussen staan :) Of ik moet echt verkeerd kijken.
https://www.trueachieveme...yte-Classics/achievements

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10:40
Sinds gisteren een series s in huis (na het Google stadia-debacle toch een vervanger nodig :9). Na 15 jaar weer een Xbox is wel even wennen moet ik zeggen, maar eerlijk is eerlijk, t voelt ontzettend soepel en met gamepass echt een hele goede deal. Wel heb ik een aantal vastlopers tijdens de 2 eerste spellen die ik speelde: flight simulator start niet op en blijft hangen zodra ik de game opgestart heb. Ook vastloper tijdens F1 21, kan geen namen invoeren waarna de game niet meer reageert.
Is dat gewoon botte pech of komen jullie dit vaker tegen?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ht87 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:31:
Sinds gisteren een series s in huis (na het Google stadia-debacle toch een vervanger nodig :9). Na 15 jaar weer een Xbox is wel even wennen moet ik zeggen, maar eerlijk is eerlijk, t voelt ontzettend soepel en met gamepass echt een hele goede deal. Wel heb ik een aantal vastlopers tijdens de 2 eerste spellen die ik speelde: flight simulator start niet op en blijft hangen zodra ik de game opgestart heb. Ook vastloper tijdens F1 21, kan geen namen invoeren waarna de game niet meer reageert.
Is dat gewoon botte pech of komen jullie dit vaker tegen?
Over Flight Simulator. Het is een poos geleden dat ik die gedaan heb (op de X) en wat ik me er wel van herinner is dat het opstarten erg lang duurde. Dat kan lijken op vastlopen, maar het was gewoon laden. Zeker in vergelijking met andere spellen duurt dat extreem lang.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38

No more heroes lijkt mij wel tof. :D

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:28
doomin schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:11:
Ik heb sind gisteren een series S, als ik aan het gamen ben switched mijn tv continue van HDR naar niet HDR. Waar kan dit aanliggen?
Al andere kabel of andere HDMI poort geprobeerd om uit te sluiten dat het daar aan ligt?

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10:40
ArthurMorgan schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:22:
[...]

Over Flight Simulator. Het is een poos geleden dat ik die gedaan heb (op de X) en wat ik me er wel van herinner is dat het opstarten erg lang duurde. Dat kan lijken op vastlopen, maar het was gewoon laden. Zeker in vergelijking met andere spellen duurt dat extreem lang.
Tja, ik heb het na 3 keer een kwartier opgegeven, maar zal m nog eens een tijdje aan laten staan, wie weet!
Thanks!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ht87 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:08:
[...]

Tja, ik heb het na 3 keer een kwartier opgegeven, maar zal m nog eens een tijdje aan laten staan, wie weet!
Thanks!
Kwartier is te lang, tenzij hij van alles aan het downloaden is. Een paar minuten duurt het wel ja.

Scorn en dan opmaken voor Plague Tale Requim en The Last Hero of Nostalgia :9

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:17
https://www.windowscentra...-game-pass-actually-makes

This means Xbox Game Pass made up roughly 18% of Microsoft's total yearly Xbox revenues ($16.28 billion), and nearly 30% of its games and services revenues ($12.581 billion) for the period.

Read more: https://www.tweaktown.com...er&utm_campaign=tweaktown

Gaat blijkbaar toch flink wat geld in om, dat gamepass. :P

Edit: aangepast nav omzet / winst. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xgar op 10-10-2022 11:36 ]

• Vildhjarta
Dat is een hele dikke omzet idd, maar of het veel geld oplevert ligt nog wel aan de gemaakte kosten verder, Dit zegt nog niet zo heel veel (behalve dat die dienst retegoed verkoopt). Ik zag vluchtig tijdens werk in het artikel geen profit staan, dus als er ergens een winst cijfer staat, I stand corrected!

[ Voor 14% gewijzigd door Vildhjarta op 10-10-2022 11:36 ]

• Beakzz
  • Nu online
Vildhjarta schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:32:
Dat is een hele dikke omzet idd, maar of het veel geld oplevert ligt nog wel aan de gemaakte kosten verder, Dit zegt nog niet zo heel veel (behalve dat die dienst retegoed verkoopt). Ik zag vluchtig tijdens werk in het artikel geen profit staan, dus als er ergens een winst cijfer staat, I stand corrected!
Profit boeit nu nog niet. Eerst zorgen dat het overal verkrijgbaar/speelbaar is en gamers er gewend aan raken. Het is heel normaal om eerst een verlies te accepteren met een dienst als deze.

• Exocet
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

Profit boeit nu nog niet. Eerst zorgen dat het overal verkrijgbaar/speelbaar is en gamers er gewend aan raken. Het is heel normaal om eerst een verlies te accepteren met een dienst als deze.
Nu zijn er nog manieren om goedkoop gamepass te krijgen, als straks iedereen de volle mep moet gaan betalen, dan gaat de kassa pas rinkelen.
Natuurlijk zal een percentage z'n abo opzeggen, maar genoeg zullen er dan zo aan gewend zijn, dat ze zeker dat bedrag gaan betalen.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:17
Exocet schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:56:
[...]

Nu zijn er nog manieren om goedkoop gamepass te krijgen, als straks iedereen de volle mep moet gaan betalen, dan gaat de kassa pas rinkelen.
Natuurlijk zal een percentage z'n abo opzeggen, maar genoeg zullen er dan zo aan gewend zijn, dat ze zeker dat bedrag gaan betalen.
Men roept al jaren, dat die mogelijkheden gaan verdwijnen, echter heb ik nog niet zo lang geleden mijn 2e termijn van 3 jaar in gang gezet. Ik denk dat de groep die het op deze manier doen best meevalt t.o.v. de Fifa / Cod ouders.
Xgar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:27:
[...]

Men roept al jaren, dat die mogelijkheden gaan verdwijnen, echter heb ik nog niet zo lang geleden mijn 2e termijn van 3 jaar in gang gezet. Ik denk dat de groep die het op deze manier doen best meevalt t.o.v. de Fifa / Cod ouders.
Al sinds de tijdperk van de Xbox 360 kun je al goedkoop het abonnement kopen, in het verleden via Ebay gekocht, vaak 65% goedkoper en heeft altijd gewerkt. Ben alleen benieuwd of dit straks ook zo makkelijk met het familie abonnement gaat.

Velen denken met hun onderbuik dat de overgrote meerderheid van de gamepass abbo users het trucje gebruikt met omzetting van xbox live en er dus amper wat voor betalen. Deze cijfers laten een ander beeld zien.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2022 14:58 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:17
uchiha tijntje schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:57:
Velen denken met hun onderbuik dat de overgrote meerderheid van de gamepass abbo users het trucje gebruikt met omzetting van xbox live en er dus amper wat voor betalen. Deze cijfers laten een ander beeld zien.
Ik neem aan dat ze precies weten hoeveel het er zijn, en daar is het gewoon een afweegsommetje of het het waard is bergen werk te verzetten om dit onmogelijk te maken. Doet me beetje denken aan spotify/netflix/disney 'delen' met vrienden/familie, gros denkt dat iedereen het doet, maar zal per saldo maar een marginaal deel zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

En dan nog.
Zie bijvoorbeeld dat Deathloop voor €70,- in de store staat, waar hebben we het dan nog over ?

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:16
Beakzz schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:50:
[...]
Het is heel normaal om eerst een verlies te accepteren met een dienst als deze.
Ik vraag mij heel erg af of er uberhaupt wel verlies is als de omzet 2.9 miljard is. Die deals die ze doen om games meteen op GamePass te krijgen kosten echt wel geld maar ik betwijfel of er in 1 jaar tijd meer dan 10 games zijn waar ze echt dik(lees: meerdere miljoenen) voor moeten betalen. Ook zijn dit nog eens alleen de cijfers voor GamePass op de consoles. GamePass for PC zit hier niet bij en hoewel die groep een heel stuk kleiner zal zijn, zal dat ook nog wel geld in de kas leggen.
Heb de Xbox Mineral Camo Special Edition Wireless Controller binnen, wat een mooie controller, heb een video voor je gemaakt, misschien op video moeilijk te zien, maar de kleur is echt mooi.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:24

Bullet NL

Eigen Wijs

Linksquest schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:30:
Heb de Xbox Mineral Camo Special Edition Wireless Controller binnen, wat een mooie controller, heb een video voor je gemaakt, misschien op video moeilijk te zien, maar de kleur is echt mooi.

[YouTube: Xbox Mineral Camo Special Edition Wireless Controller - Unboxing]
Ik begrijp dat je graag views wil hebben, maar een complete unboxing video van een controller (met een nieuw kleurtje) die al jaren op de markt is..... euh... Is dat niet een klein beetje overdreven?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Bullet NL schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:36:
[...]

Ik begrijp dat je graag views wil hebben, maar een complete unboxing video van een controller (met een nieuw kleurtje) die al jaren op de markt is..... euh... Is dat niet een klein beetje overdreven?
Op youtube is niks overdreven 😁🤓

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

net ook in het topic gepost van Need For Speed Unbound, maar er komt morgen gameplay!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Bullet NL schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:36:
[...]

Ik doe dit niet voor de views, ik doe dit omdat ik het leuk vind om te maken, en mensen vroegen in een groepsapp of ik er een filmpje van kon maken, maar snap je punt wel, maar voor mij is Youtube ene hobby, die wil kijken kan kijken, maar doe het niet voor de views, ben er om eerlijk te zijn niet mee bezig 🙈

Verwijderd

Linksquest schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:34:
[...]

Ik doe dit niet voor de views, ik doe dit omdat ik het leuk vind om te maken, en mensen vroegen in een groepsapp of ik er een filmpje van kon maken, maar snap je punt wel, maar voor mij is Youtube ene hobby, die wil kijken kan kijken, maar doe het niet voor de views, ben er om eerlijk te zijn niet mee bezig 🙈
En vooral blijven doen hoor! Ik kijk graag naar je video's. :)

Ik zit zelf wat te twijfelen om een Series S aan te schaffen. Heb een 32" full-hd Philips tv. Niets bijzonders, wel een recent model. Ik woon samen in een klein appartement en ben niet van plan om op korte termijn een andere tv te kopen. Dit formaat is dus bewust. Ik ben geen die-hard gamer (meer), maar heb in het recente verleden wel veel plezier gehad met een geleende Xbox One S (van mijn broer). Vond het er eigenlijk al waanzinnig goed uitzien, ik kom nog uit het OG Xbox en 360 tijdperk. :P Heb o.a. RDR2 en Star Wars Jedi Fallen Order uitgespeeld. Had toen wel wat meer tijd dan ik nu heb, dus daarom lijkt Gamepass mij ideaal. Voor relatief weinig geld haal ik een Series S en meerdere jaren Gamepass in huis. En een gave game kan ik altijd nog een keer los kopen (in de sale).

Geen reden toch om een X aan te schaffen toch? Of zie ik iets belangrijks over het hoofd.
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:49:
[...]

En vooral blijven doen hoor! Ik kijk graag naar je video's. :)

Ik zit zelf wat te twijfelen om een Series S aan te schaffen. Heb een 32" full-hd Philips tv. Niets bijzonders, wel een recent model. Ik woon samen in een klein appartement en ben niet van plan om op korte termijn een andere tv te kopen. Dit formaat is dus bewust. Ik ben geen die-hard gamer (meer), maar heb in het recente verleden wel veel plezier gehad met een geleende Xbox One S (van mijn broer). Vond het er eigenlijk al waanzinnig goed uitzien, ik kom nog uit het OG Xbox en 360 tijdperk. :P Heb o.a. RDR2 en Star Wars Jedi Fallen Order uitgespeeld. Had toen wel wat meer tijd dan ik nu heb, dus daarom lijkt Gamepass mij ideaal. Voor relatief weinig geld haal ik een Series S en meerdere jaren Gamepass in huis. En een gave game kan ik altijd nog een keer los kopen (in de sale).

Geen reden toch om een X aan te schaffen toch? Of zie ik iets belangrijks over het hoofd.
Nee, enige wat wellicht een rol kan spelen is de ssd van 500 gig. Maar zelf heb ik daar nooit een probleem mee. Op mijn Series X heb ik nooit meer dan 500 in gebruik.

Edit: Inderdaad goed om te beseffen dat je idd geen disk drive hebt :)

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:58:
[...]

Nee, enige wat wellicht een rol kan spelen is de ssd van 500 gig. Maar zelf heb ik daar nooit een probleem mee. Op mijn Series X heb ik nooit meer dan 500 in gebruik.
@Verwijderd aanvullend, de S heeft geen disk drive.

Verwijderd

Thanks heren. Geen discdrive en 500Gb SSD wist ik idd. Ik speel niet veel games tegelijkertijd, max. 2. Dus dan is de kleinere SSD prima te doen. Geen discdrive vind ik ook prima, geen zin meer om discs te verwisselen.

Ik ga een S bestellen. (y)

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25
Phil heeft wat xbox prototypes op z'n shelf staan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLtPNR4JI-U47DBXKBAJrjlX6gg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/epHtoZL9vQRSNXapGDxtCnJ3.jpg?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door drakiesoft op 10-10-2022 19:31 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:21:
Thanks heren. Geen discdrive en 500Gb SSD wist ik idd. Ik speel niet veel games tegelijkertijd, max. 2. Dus dan is de kleinere SSD prima te doen. Geen discdrive vind ik ook prima, geen zin meer om discs te verwisselen.

Ook wel handig om te weten: XSS target 1440p/120Hz ipv 4K/120. Merk je met jouw TV niets van, maar goed om te weten mocht je een TV-upgrade in je toekomstplannen hebben.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Ineens werkt de screen dimmer functie op Xbox niet meer. Normaal gesproken activeert deze na 2 minuten, perfect voor OLED, maar ineens gebeurd dat niet meer. Heel erg irritant.

Als de headset aan staat dan werkt de dimmer niet. Staat de headset uit, dan werkt het wel.

Is dit normaal?

[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 10-10-2022 20:57 ]

Verwijderd

Als dat zo is + het apparaat kan ook streamen van je lokale Xbox Series X in huis, dan is het gelijk Instabuy x2. :P
Vind hem wel leuk voor erbij, bijvoorbeeld voor in de woonkamer, aangezien die console vrij is.

• Hulleman
Linksquest schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:34:
[...]

Wat is je kanaal?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
Zie eerdere post ;)
Ben met de game Sable begonnen gisteren, want toen ie uitkwam op GP heb ik hem laten liggen aangezien de framerate bizar slecht was.

In het begin is het nu een heel stuk beter, helemaal met VRR. Echter in de latere gebieden keldert die framerate zo hard in dat het gewoon onspeelbaar is. Een jaar of langer na release, na meerdere patches. Heel erg jammer, want hij is echt wel tof. Alsof studio's games soms gewoon helemaal niet playtesten.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 11-10-2022 10:49 ]

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:04
Scorn is te pre downloaden 18.75
Gig

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:04
Keystone zoals wij het kennen (USB dongle) was toch opzij gezet ?
Hardware stick was niet meer nodig als een smart tv gewoon een app kan draaien, zoiets?

Altijd leuk die foto's van Phil, altijd wel wat te vinden :9
Maar wat is dat andere apparaat tussen de Life is strange en Halo doosjes?

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 11-10-2022 11:33 ]

• Beakzz
  • Nu online
PepieNL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:32:
[...]

Keystone zoals wij het kennen (USB dongle) was toch opzij gezet ?
Hardware stick was niet meer nodig als een smart tv gewoon een app kan draaien, zoiets?

Altijd leuk die foto's van Phil, altijd wel wat te vinden :9
Maar wat is dat andere apparaat tussen de Life is strange en Halo doosjes?
Series XS natuurlijk. Of De X handheld met een rond display :+

• Hulleman
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:21:

Stel je voor, je wil eens de harde schijf ruimte uitbreiden, dan kost je dat minimaal € 150 voor 512gb. Dus een XSX is dan ineens geen gekke keuze met z'n 1tb.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:04
Beakzz schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:37:
[...]

Series XS natuurlijk. Of De X handheld met een rond display :+
Ik vond hem al zo groot in vergelijking met het kistje waar hij op ligt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gqp3Oo4-s4xWIaVNUoGDE6OTV6M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LAgFmVlnsPg0r0n4OCuMUx34.jpg?f=user_large

Maar het is gewoon de adaptive controller. De rechter cirkel valt achter dat poppetje.
Blijft alleen die 'Keystone' nog over aan eigenaardigheden.. jammer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SbA5MaR1Csgbh581PumRkRAeq4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5s03ebbK162vXlrJFVOznpEr.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EdVvjA5N5VAY6eTp0q88QxOWEzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZXbiOObRwvXmhAaRARFWhh4c.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de liefhebbers waaronder @uchiha tijntje

Finraziel schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:25:
[...]

Gelukkig kunnen die effecten uit...
Ik kan best wel tegen snelle en flashy gameplay, maar bij het zien van dit filmpje ging het bijna duizelen… :P

——

Als de special edition niet al te duur is ga ik hem kopen.

Edit: 200 dollar. Never mind :)

——

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-10-2022 22:57 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:18
Vooral overdreven driften zie ik. Deze ga ik rustig afwachten terwijl ik Forza Horizon speel :+
Was dit hier al voorbij gekomen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GkLnzuND5v6fs0_wqPttDMpxUvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/61gOaXpzQ4vJJAaGbLxl0Suu.jpg?f=fotoalbum_large

• Caayn
  • Niet online
De Series S is kleiner dan een stock/standaard Nvidia RTX 4090.

Afbeeldingslocatie: https://www.xda-developers.com/files/2022/10/rtx-4090-series-s-1024x640.jpg

offtopic:
Twee verschillende producten en doelgroepen maar vond 't wel geinig om ze zo naast elkaar te zien

• Hulleman

Leuk dat de service op meer plaatsen beschikbaar komt, maar ik zal via Meta geen gebruik maken van Xbox, dat doe ik wel via mijn telefoon :P

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:58

Toshirou

Vinyl Surfer

Mijn arcade racer fix na een lange tijd geen arcade racers meer gespeeld te hebben! (Forza Horizon5 daar buiten gelaten ;)). De gameplay van Need for Speed Heat was goed maar dat de game 30fps was een hierdoor ook langzaam aanvoelde was niet voor mij om er echt van te kunnen genieten. Het voelde traag en sloom, maar nu het eindelijk 60fps is en er visueel het er erg tof uit ziet, is dit wel een game die ik Day-One ga spelen.

Eerst even de trial van 10uur doorspelen en dan maar over tot aankoop ;). Al met al de visuals zien er echt heel tof uit, alleen die wings zet ik wel uit, dat is het enige dat mij stoort. De rest is lekker over-the-top en dat mag ook wel met een titel als deze game. Laat het maar snel 2 december zijn! _/-\o_

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Verwijderd

PepieNL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:04:
[...]

Ik vond hem al zo groot in vergelijking met het kistje waar hij op ligt.

[Afbeelding]

Maar het is gewoon de adaptive controller. De rechter cirkel valt achter dat poppetje.
Blijft alleen die 'Keystone' nog over aan eigenaardigheden.. jammer.

[Afbeelding]
Hand op de kist lijkt mij een fotosoep. De vingers zijn enorm lang, vooral de wijsvinger :+

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:58
Toshirou schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 08:36:
[...]

Mijn arcade racer fix na een lange tijd geen arcade racers meer gespeeld te hebben! (Forza Horizon5 daar buiten gelaten ;)). De gameplay van Need for Speed Heat was goed maar dat de game 30fps was een hierdoor ook langzaam aanvoelde was niet voor mij om er echt van te kunnen genieten. Het voelde traag en sloom, maar nu het eindelijk 60fps is en er visueel het er erg tof uit ziet, is dit wel een game die ik Day-One ga spelen.

Eerst even de trial van 10uur doorspelen en dan maar over tot aankoop ;). Al met al de visuals zien er echt heel tof uit, alleen die wings zet ik wel uit, dat is het enige dat mij stoort. De rest is lekker over-the-top en dat mag ook wel met een titel als deze game. Laat het maar snel 2 december zijn! _/-\o_
Wat ik eigenlijk nog hoop dat het een beetje Burnout arcade wordt met dezelfde crashes en stunts, daar zit ik nou op te wachten. Die extra visuals vind ik zelf iets te, maar ik ben blij om het even te polsen via die 10h trial _/-\o_
Ik ben inderdaad ook nog niet helemaal te spreken over de kwaliteit, ben heel benieuwd naar de trial straks die we mogen spelen. Zie hier nog wat screenshots uit de trailer.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 21:46
Laats even de laatste NfS gespeeld. Heat is dat volgens mij, 30 frame per seconde! De game ging vrij snel uit. Sowieso is die BF engine niet echt geschikt wat mij betreft.
Ik had nog een hele lading aan quests staan in Sable gisteren, maar heb besloten naar het "einde" te gaan, wat dat betreft is het zoals Breath of the Wild. Alleen geen combat, dus geen boss fight ook.

De framerate is zo gestoord slecht in de latere gebieden dat het echt onspeelbaar is en dit is na langer dan een jaar sinds release. Als ik deze game had gekocht was ik echt niet blij geweest. Heel jammer.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:29

On_E

Housemusic

Zorroberner schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:47:
[...]

Vooral overdreven driften zie ik. Deze ga ik rustig afwachten terwijl ik Forza Horizon speel :+
Er komt vast een EA Play trial van 10 uur. Dat zal waarschijnlijk al genoeg zijn voor mij.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:54
devilsnight schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:31:
Ik had nog een hele lading aan quests staan in Sable gisteren, maar heb besloten naar het "einde" te gaan, wat dat betreft is het zoals Breath of the Wild. Alleen geen combat, dus geen boss fight ook.

De framerate is zo gestoord slecht in de latere gebieden dat het echt onspeelbaar is en dit is na langer dan een jaar sinds release. Als ik deze game had gekocht was ik echt niet blij geweest. Heel jammer.
Ok sable is dus eigenlijk alleen een aanrader voor pc.

FINALLY! *O*

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
SecondGuess schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:01:
[...]

Ok sable is dus eigenlijk alleen een aanrader voor pc.
Sowieso. En zelfs dan nog schijnt het op PC ook niet vlekkeloos te gaan. Een Google search gaf me ook PC resultaten.

Het is een leuke game qua sfeer, sommige gebieden zijn heel tof gedaan. Één quest die mysterieus is, is leuk ook. Maar er zitten vele fetch quests in, daarnaast is er vrijwel geen echte main story. Dus zelfs als de framerate gewoon goed was geweest, was het allemaal een beetje nutteloos nog steeds. Zo ervaarde ik de game althans wel na een tijdje. Had de framerate echter normaal gedaan, dan het ik het wel volgehouden maar deze verpest alles.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 12-10-2022 13:41 ]

• Vildhjarta
WOW! Hier zit ik al lang op te wachten. Echt heel nice!

Verwijderd

Dat is inderdaad mooi. Moet zeggen dat ik het aantal apps voor de Xbox trouwens wel vind tegenvallen. Er staan er maar een handvol in waar je ook echt wat aan hebt.
Zou mooi zijn als de Xbox eigenlijk Android apps gaat ondersteunen, net als Windows 11 dat al doet met Android apps.
Ligt het nou aan mij of is Echo Generation gelijk van begin af aan alles behalve makkelijk? De damage die gedaan wordt door die wasberen of ratten is aanzienlijk en healing items lijken niet te respawnen. Hoe ga ik die eerste boss killen dan?

Want ook al block je op tijd, er gaat altijd een beetje health af.

Nevermind, grinden dus. Totdat je niet meer kan grinden met die raccoons, dan heb je de ratten nog.

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 12-10-2022 15:33 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord