✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dit zeg ik als iemand die ooit 4MB EDO Ram moest kopen om Road and Track Presents: The Need For Speed te kunnen draaien op mijn 486DX2 66 Mhz
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit is gewoon misbruik maken van het reeds bekende merk, helaas niet ongewoon naar EA maatstaven 😷
Zie dat Chilvary 2 in game Pass zit. Dat maar proberen in plaats ervan.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb dit nu al enkele keren gehad de afgelopen week.
Andere controller geprobeerd?Remmetje schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 07:48:
Herkent iemand dit probleem? Al een paar keer voorgekomen. Ik zit Fortnite te doen met mijn maten en ineens reageert de controller nergens meer op en werkt de microfoon ook niet meer (en hoor ik de voicechat nog wel). Ondertussen zie ik mijn character lopen, springen en draaien. De controller blijft aan en reageert alleen maar weer door de batterijen eruit te halen.
Ooit iets vergelijkbaars gehad, probleem verdween voor mij toen ik de batterij had vervangen voor een nieuwe.Remmetje schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 07:48:
Herkent iemand dit probleem? Al een paar keer voorgekomen. Ik zit Fortnite te doen met mijn maten en ineens reageert de controller nergens meer op en werkt de microfoon ook niet meer (en hoor ik de voicechat nog wel). Ondertussen zie ik mijn character lopen, springen en draaien. De controller blijft aan en reageert alleen maar weer door de batterijen eruit te halen.
Regelmatig voor gekomen bij Fortnite, ook bij Halo Infinite.Remmetje schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 07:48:
Zoals @Caayn al zegt kun je de batterijen verwisselen/er opnieuw in doen.
Vandaag een heel wazig voorvalletje gehad met de Series S.
Halo Infinite had behoorlijk wat Ghosting en de Anti-Aliasing leek extreem laag te zijn. Tijdens het spelen van XIII ook last van de AA. Kabels verwisselt, andere poorten geprobeerd, maar het hielp niets en plotseling is het probleem van Ghosting weg bij Halo. De matige AA lijkt nog wel aanwezig bij Halo en XIII, maar in Fortnite niet
[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 05-10-2022 11:27 ]
Ik vind het gewicht fijner, heb de sticks wat aangepast, en de paddles. Nou ben ik een van die personen met een controller zonder problemen, dus dat maakt wel echt uit denk ik. maar ik zou echt zo weer een nieuwe kopen.Zorroberner schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:39:
Is die Elite controller het uberhaupt waard? Klinkt als zo’n slecht product afgaande op dit topic. Wat is de meerwaarde van een elite controller? (Ook los van de kwaliteit?)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik zelf zou het nooit kopen, helemaal niet voor het bedrag.Zorroberner schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:39:
Is die Elite controller het uberhaupt waard? Klinkt als zo’n slecht product afgaande op dit topic. Wat is de meerwaarde van een elite controller? (Ook los van de kwaliteit?)
Ik had "geluk" met toen de One X uitkwam en ik de Scorpio editie had gereserveerd, dat MM deze achteraf niet kon leveren aan mij. Als goed maker gaven ze toen een Elite V1 erbij, super toffe goed maker natuurlijk. Daar gingen de grips van los laten, toen kwam de V2 en die kreeg ik toen ik de V1 terugbracht, met een beetje geld dat ik erbij betaalde.
Geloof het of niet maar er is ook iemand die hem echt iedereen kan aanraden, mits je een goede hebt. Dat lijkt zo'n beetje een lot uit de loterij.Zorroberner schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:39:
Ik heb er zelf ook 2 moeten terugsturen voordat ik een goede Halo Infinite versie Elite V2 voor terug kreeg.
Eindelijk doen alle XYBA knoppen het. De meerwaarde voor mij is:
- battery life (echt sick hoe lang die accu meegaat)
- back paddles (bij FPS gaming heeft het voor mij echt een meerwaarde. Je verliest geen tijd meer door bijv. van je rechterduim naar de XYBA knoppen te moeten gaan)
- De LT en RT kun je instellen dat je deze niet volledig meer hoeft in te drukken. Bij bijv. FPS kun je dan toch net wat sneller je magazijn leegpompen (zorg dat je wel accuraat bent dan
- Weerstand in de L en R stick volledig aan te passen
- Volledig customizen van alle knoppen.Heel handig voor bijv. clipopnames van de afgelopen 30 sec/de aankomende tijd in te stellen/foto's met 1 backpaddle
Had het nooit gedacht, maar damn het is echt een fijn ding
De stab op de rechter paddle is ook nice.
En mijn A toets werd wat brak door alle battlecries dus die ook maar ergens anders op gezet.
[ Voor 30% gewijzigd door Sipio op 05-10-2022 11:52 ]
Als de issues zouden worden opgelost dan heb je perfectie.
Still going strong :p!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
De normale xbox series controller valt me ook wat tegen. Voelt tov een Dual Sense enorm cheap aan.devilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:50:
als je dan teruggaat naar de normale dan voelt dat bijna cheap aan.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Je moet het van 2 kanten kijken een beetje, vernieuwd zeker niet, maar voor veel mensen die erg gehecht zijn over aan de One controller wel erg vertrouwd. Zeker zit er veel meer in met betrekking tot vernieuwingen.Hulleman schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:21:
[...]
De normale xbox series controller valt me ook wat tegen. Voelt tov een Dual Sense enorm cheap aan.
De Dual Sense doet nieuwe dingen, maar los daarvan voelt de Dual Sense veel meer premium aan. Knoppen drukken lekkerder in, voelt niet zo plasticy aan, de controller ligt mij (veel) beter in de hand. Best een grote stap tov de PS4 controller. Nu had Sony ook wel wat stappen te maken natuurlijk.Linksquest schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:23:
[...]
Je moet het van 2 kanten kijken een beetje, vernieuwd zeker niet, maar voor veel mensen die erg gehecht zijn over aan de One controller wel erg vertrouwd. Zeker zit er veel meer in met betrekking tot vernieuwingen.
Maar kan me voorstellen dat het voor de xbox gebruikers lekker vertrouwd is. Daarnaast is de batterijduur bij Xbox een groot pluspunt.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nee ik gebruik eigenlijk maar 1 controller op mijn Xbox.
Ik gebruik de xbox oplaadbare accu en als ik deze eruit haal en direct erin is het probleem over.Caayn schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:09:
[...]
Ooit iets vergelijkbaars gehad, probleem verdween voor mij toen ik de batterij had vervangen voor een nieuwe.
Onduidelijk voor mij is waar het vandaan komt. Nieuwste firmware is erop geladen en eigenlijk sinds dien lijkt het probleem zich voor te doen (enkele weken geleden).
Helemaal mee eens, nu ben ik zelf iets meer fan van de stick indeling van de Xbox controller. Als de Xbox exact zou aanvoelen als de dualsense met die stick layout zou het de ideale controller zijn.Hulleman schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:56:
[...]
De Dual Sense doet nieuwe dingen, maar los daarvan voelt de Dual Sense veel meer premium aan. Knoppen drukken lekkerder in, voelt niet zo plasticy aan, de controller ligt mij (veel) beter in de hand. Best een grote stap tov de PS4 controller. Nu had Sony ook wel wat stappen te maken natuurlijk.
Maar kan me voorstellen dat het voor de xbox gebruikers lekker vertrouwd is. Daarnaast is de batterijduur bij Xbox een groot pluspunt.
Ja echt een topper idd. Het is dat ik niet meer verder wil spelen tot er combat is (en hopelijk coop), maar ik heb er in mijn eerste run al 50 uur in gestopt.Martinspire schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:35:
[...]
Dyson Sphere is voor PC gamers trouwens echt een pareltje.
Ik had hem nog niet verwacht, gezien ie ook nog in Early Access is voor PC en er nog een grote update moet uitkomen, maar vooralsnog echt een briljante strategy game. Factory builder in 3d en met meerdere planeten. Soort Factorial, maar dan met goede graphics...
Ben ik het helemaal niet mee eens. Tenminste ik speel alleen met special editions waar je die rubberized grips op hebt en deze voelt in mijn handen beter aan dan de Dual Sense. En niet alleen om de imo betere stick positiesHulleman schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:21:
[...]
De normale xbox series controller valt me ook wat tegen. Voelt tov een Dual Sense enorm cheap aan.
Hmm I see. Zelf heb ik dat niet. Puur in vergelijking met de Elite V1/2 vind ik. Want verder is de Series controller prima.Hulleman schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:21:
[...]
En inderdaad, die batterijduur is unbeatable, I fucking love it. Van zowel de normale als Elite. Ik was voorheen een groot voorstander van oplaadbare batterijen, maar toen kreeg ik de Elite en ik was al vrij snel om.
Wat betreft de nieuw V2 van vandaag, de rubber grips voelen beter aan nu. Bij de vorige stak al een heel klein stukje aan de onderkant uit, bij deze niet. Netjes afgewerkt. Ik hoop dat het zo blijft, knocks on wood!
[ Voor 40% gewijzigd door devilsnight op 05-10-2022 15:33 ]
Jaloers en niet zo’n beetje ook.justifire schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 07:12:
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Eindelijk weer eens aan de slag met Chun-Li
Had me ingeschreven voor de series x en ps5 maar helaas niet uitgeloot.
Netjes! Kreeg je een mailtje van Capcom?justifire schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 07:12:
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Eindelijk weer eens aan de slag met Chun-Li
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/40ATyWYCkLo7PXOCasr0iMDL.jpg?f=user_large)
Extra InformatieRelive the Dragon Ball Z saga like never before.
— Dragon Ball Games (@dragonballgames) 5 oktober 2022
With enhanced graphics and 60 fps, DRAGON BALL Z: KAKAROT is coming to PlayStation 5 and Xbox Series X|S on January 13, 2023!
Pre-order your physical copy today! pic.twitter.com/MgE3B4PnxQ
[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 05-10-2022 16:38 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
BalenRamon27 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:58:
[...]
Jaloers en niet zo’n beetje ook.
Had me ingeschreven voor de series x en ps5 maar helaas niet uitgeloot.
Hopenlijk dan de volgende ronde wel 🤞🏻
devilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:28:
[...]
Netjes! Kreeg je een mailtje van Capcom?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1577671873416118272?s=20&t=JP-iVXmJH1gwNuNvSF5Qyg]justifire schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:24:
[...]
Balen![]()
Hopenlijk dan de volgende ronde wel 🤞🏻
[...]
Echt maar tien mensen ook, damn. Congrats man!
Wacht even de reviews af. Ben nog niet echt overtuigddevilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:51:
Gaat iemand deze halen?
[YouTube: Gotham Knights: The Final Preview]
PSN ID Binloading_nl
Als je die pedals nooit gebruikt maakt het ook niet uit als daar stof in gaat zitten. Overigens is dat gat ook niks anders dan een uitsparing om de pedal in te steken, er zit een knopje naast wat de pedal indrukt wat verantwoordelijk is voor de registratie en die zal geen last van stof hebben.Linksquest schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:15:
Ik vind de Elite controllers ook erg tof, alle bij trouwens, enigste waar ik zelf nooit gebruik van maakte, waren die achter flippers, en wat ik me altijd afvroeg, als je ze er vanaf liet, dat er dan een opening bleef zitten, of dat op lang termijn niet vol gaat zitten met stof. Dopjes ervoor erbij doen was zeker geen overbodige luxe voor mensen die ze niet gebruiken.
Wat de elite controller betreft... Het probleem is gewoon ook dat dat ding bijna perfect is. Ik wil echt niet meer met een gewone controller spelen nu ik de elite gewend ben... Alleen die beroerde quality control verziekt het, maar ja met omdat het ding bijna perfect is is dat zo frustrerend (anders zou gewoon niemand hem gebruiken).
De ingebouwde accu ben ik het trouwens minder mee eens, ik vond de v1 fijner waar nog gewoon oplaadbare batterijen in gingen. Ja de v2 gaat nog steeds lang zat mee, maar de v1 met oplaadbare ladda's nog veel langer. De v2 heeft een charging dock wat op zich handig is, maar de v1 kon ik gewoon wherever rond laten slingeren en misschien eens in de maand moest ik eens vers opgeladen batterijen er in stoppen.
Gamertag: FinrazielNL
Zelfde gevoel hier. Behoorlijk fan van de lore an sich, maar wacht even af welke richting dit gaat. Arkham Knight vond ik echt een hele dikke game, dus hoop dat het daar veel op lijkt.steefje schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:27:
[...]
Wacht even de reviews af. Ben nog niet echt overtuigd
Wait, whut? Maar tien mensen die in de closed beta zitten en @justifire is er één van? Of begrijp ik het nu verkeerd?devilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:44:
[...]
[Twitter]
Echt maar tien mensen ook, damn. Congrats man!
Dat heb ik ook. De Arkham Asylum series vind ik echt te gek voornamelijk door hoe goed de villains als bosses zijn, de combat system en al het gezoek naar riddles. Maar net als met Wolfenstein ben ik wat huiverig voor een afgeleide game. Ik ben bang dat het zijn van Batman de game echt maakte, net zoals het zijn van Blasco dat deed. Youngblood of hoe het ook heet was qua mechanics prima maar het voelde super cheap en stom om met die twee dames te spelen.Wom schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:35:
[...]
Zelfde gevoel hier. Behoorlijk fan van de lore an sich, maar wacht even af welke richting dit gaat. Arkham Knight vond ik echt een hele dikke game, dus hoop dat het daar veel op lijkt.
Ze zeggen hetWom schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:38:
[...]
Wait, whut? Maar tien mensen die in de closed beta zitten en @justifire is er één van? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Is vast als goedmakertje voor het iedere keer naast de pot pissen ten tijde van de FROM technical tests …
Ja klopt, had het al een paar uur geleden gepost in het topic.devilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:02:
Need for Speed Unbound
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als dit de stijl gaat worden laat ik de game gaan.. teveel anime look dus ik hoop dat dit puur artwork is.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 05-10-2022 23:22 ]
Helaas bij genoeg stukken echt een guide nodig gehad. Geen issues qua naar welke planeet ik moest gaan, maar genoeg dingen op die planeten waarvan ik het echt niet meer wist.
Helaas ben ik ook geen fan van de behoorlijke hoeveelheid aan wetenschappelijke space termen. Het was in het begin interessant, maar wist mijn interesse helaas niet te houden all the way zeg maar. Qua verhaal moet ik echt een summary video gaan kijken ook, want ik moet toegeven dat ik het absoluut niet allemaal vat.
Heel tof vind ik de sfeer, sommige planeten zijn heel gaaf gedaan zoals Giant's Deep en Dark Bramble zonder verder in spoiler territoria te gaan. De muziek is nice, grafisch nice, het opstijgen en rondvliegen en landen op planeten ook top.
Ik begrijp de
Even kijken of ik de DLC ga spelen.
Met de DLC hebben ze echt weer een magische locatie gecreëerd.devilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:49:
Outer Wilds uitgespeeld net.
Helaas bij genoeg stukken echt een guide nodig gehad. Geen issues qua naar welke planeet ik moest gaan, maar genoeg dingen op die planeten waarvan ik het echt niet meer wist.
Helaas ben ik ook geen fan van de behoorlijke hoeveelheid aan wetenschappelijke space termen. Het was in het begin interessant, maar wist mijn interesse helaas niet te houden all the way zeg maar. Qua verhaal moet ik echt een summary video gaan kijken ook, want ik moet toegeven dat ik het absoluut niet allemaal vat.
Heel tof vind ik de sfeer, sommige planeten zijn heel gaaf gedaan zoals Giant's Deep en Dark Bramble zonder verder in spoiler territoria te gaan. De muziek is nice, grafisch nice, het opstijgen en rondvliegen en landen op planeten ook top.
Ik begrijp despoiler:, maar ik kan niet ontkennen dat ik me best vaak er aan heb zitten ergeren. Had niet gehoeven voor mij. Laat me gewoon mijn ding doen. Nou heb ik een pesthekel aantimeloop van 22 minutenspoiler:, maakt niet uit welke game.timers
Even kijken of ik de DLC ga spelen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Geenuchiha tijntje schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 00:02:
[...]
Met de DLC hebben ze echt weer een magische locatie gecreëerd.Zeker een aanrader.
Uiteraard wel!
Ik had hoop dat het niets met de happenings te maken had uit de base game, en ook andere characters etc. Ah well. Denk wel dat ik hem ga checken. Want veel van de game kan ik zeker wel waarderen.
Grappig stijltje weldevilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:02:
Need for Speed Unbound
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Die anime stijl vind ik dan weer helemaal niets.devilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:02:
Need for Speed Unbound
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helemaal mee eens, er waren zeker verbeteringen nodig bij de Playstation controller, heb de PS5 zelf nog niet, maar inderdaad, die controller voelt steviger aan. De Xbox controller mag zeker weten ook wat vernieuwingen hebben.Hulleman schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:56:
[...]
De Dual Sense doet nieuwe dingen, maar los daarvan voelt de Dual Sense veel meer premium aan. Knoppen drukken lekkerder in, voelt niet zo plasticy aan, de controller ligt mij (veel) beter in de hand. Best een grote stap tov de PS4 controller. Nu had Sony ook wel wat stappen te maken natuurlijk.
Poeh, niet best.... een nieuwe underground zie ik nog wel zitten, maar als dat ingame beelden zijn dan ga ik dit in ieder geval niet spelen.devilsnight schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:02:
Need for Speed Unbound
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind de stijl op zich ook nog wel leuk, maar het probleem wat ik al zo'n 12 of 13 jaar met nfs heb is hun drift-happy physics engine waarbij je gewoon op de drift knop drukt om snel door bochten te gaan. Als ze terug zouden gaan naar de net wat realistischer physics van underground en most wanted (2005), meer zoals Forza Horizon, dan maken de graphics mij niet uit, I'm thereRossi46 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 07:47:
[...]
Grappig stijltje welEn als het wat betreft kwaliteit een beetje in de buurt komt van NFS Underground (II) dan wil ik dit wel proberen (voor het eerst in jaaaaaaaaaaaren, want de hele NFS reekt vond ik enorm afgegleden).
Zelfs driften was leuker in die games, zat nog echt wat uitdaging in. Broertje van een vriend van me die kon dat echt meesterlijk in die game, een drift score op blijven bouwen over een compleet event zonder onderbrekingen, was erg mooi om te zien. Nu is er geen klap aan.
Gamertag: FinrazielNL
Ik verwacht dat het puur de characters zijn die cell shaded zijn, de auto's en omgevingen niet lijkt me.Rivanov schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:15:
[...]
Die anime stijl vind ik dan weer helemaal niets.
Lijkt meer een soort van artwork te zijn en het scherm waar je auto's kiest enzo.Hulleman schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:27:
[...]
Poeh, niet best.... een nieuwe underground zie ik nog wel zitten, maar als dat ingame beelden zijn dan ga ik dit in ieder geval niet spelen.
Brazil has decided on the unrestricted approval of the Xbox + Activision Blizzard acquisition.https://t.co/gYrvUlFRrC pic.twitter.com/iLH91Bza2I
— Klobrille (@klobrille) 5 oktober 2022
"It is important to highlight that the central objective of CADE's activities is the protection of competition for Brazilian consumers, and not the defense of the particular interests of specific competitors."
— Klobrille (@klobrille) 5 oktober 2022
Sony mag dan aan het proberen zijn de deal volledig te stopen, maar die deal komt er echt wel. Hopelijk zo snel mogelijk. Begin 2023 zou top zijn, maar wellicht tegen juni eerder denk ik. Ik kijk ernaar uit om al die CoD campaigns te spelen die ik gemist heb. En daarnaast een boel zombie maps online ook.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:03:
Brazilië heeft de acquisitie van Activision goedgekeurd.
[Embed]
[Embed]
En natuurlijk Crash Bandicoot 4, Tony Hawn Remasters, etc.
Laten we het hopen. Een soort van underground game lijkt me wel weer eens tof. Underground 1 en 2 waren toch wel legendarisch.devilsnight schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:24:
[...]
Lijkt meer een soort van artwork te zijn en het scherm waar je auto's kiest enzo.
Ach jah..... de overname komt er wel.. is juridisch alleen tegen te houden als een te grote macht zou ontstaan. Dus MS zou meer dan de helft van de gameindustrie groot moeten zijn..... Nou das nog lang niet het geval.....uchiha tijntje schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:28:
Als de deal door moet gaan met de verplichting om CoD multiplatform te houden ben ik voor. Ik gun iedereen de kans om zulke slechte MP’s te spelen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat een heerlijke puzzelgame! Maar wat een vaag einde lol! (Er schijnt ook nog een alternatief einde te zijn, die moet ik nog ontdekken).
Ik geef de game vooralsnog een 8. Grafisch top, geluid goed, puzzels goed. Gewoon goed!
Limbo is ook een must play. Zelfde studio.PdeBie schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:52:
Getriggerd door een andere post hier op GOT het spel Inside nog maar eens gespeeld. Nooit eerder uitgespeeld, dus dat werd nu wel eens tijd.
Wat een heerlijke puzzelgame! Maar wat een vaag einde lol! (Er schijnt ook nog een alternatief einde te zijn, die moet ik nog ontdekken).
Ik geef de game vooralsnog een 8. Grafisch top, geluid goed, puzzels goed. Gewoon goed!
Kan hem nog niet vinden trouwens, en las op reddit geen 60fps, jammer maar misschien bij deze game ook niet echt hard nodig.
Limbo heb ik de eerste keer op de PSVita gespeeld, dat was een goed spel, inderdaad een dikke aanraderdevilsnight schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:07:
[...]
Limbo is ook een must play. Zelfde studio.
Die ken ik ook ja. Staat ook in mijn Steam library backlog (al jaaaarendevilsnight schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:07:
[...]
Limbo is ook een must play. Zelfde studio.
Snap dat ik je post niet serieus moet nemen maar als CoD een slechte multiplayer is, wat is dan wel een goede multiplayer game (op de Xbox)?uchiha tijntje schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:28:
Als de deal door moet gaan met de verplichting om CoD multiplatform te houden ben ik voor. Ik gun iedereen de kans om zulke slechte MP’s te spelen.
M'n Xbox gaat heel vaak alleen aan voor CoD dus ik voel me beetje beledigd.
Fortnitepolopolo150 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:55:
[...]
Snap dat ik je post niet serieus moet nemen maar als CoD een slechte multiplayer is, wat is dan wel een goede multiplayer game (op de Xbox)?
Ik heb mijn vriendin een Switch Lite gegeven en het enige wat ze speelt is Fortnite. Moet wel echt ultiem zijn als ze games als Zelda BOTW, Mario Oddyssey en de Pokémons er voor laat liggen. Mooi toch, een duur apparaat kopen met toffe exclusives en het enige wat je speelt is een F2P spel wat je bijna nog op een banaan kan spelen.
[ Voor 41% gewijzigd door Hulleman op 06-10-2022 15:17 ]
Haha, ik ben zelf verslingerd aan Halo Infinite.polopolo150 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:55:
[...]
Snap dat ik je post niet serieus moet nemen maar als CoD een slechte multiplayer is, wat is dan wel een goede multiplayer game (op de Xbox)?
M'n Xbox gaat heel vaak alleen aan voor CoD dus ik voel me beetje beledigd.Battlefield 2042 en Halo Infinite zijn een beetje gefaald dus "ik moet wel" (maar niet met tegenzin!)
De cleane arena stijl shooter past bij mij. De beste MP games voor mij zijn juist de games zonder bizarre loadouts waarbij je kan kiezen tussen 30+ wapens, met ieder weer 50 attachments, plus 20 verschillende perks en 15 verschillende killstreaks. Bijvoorbeeld Titanfall, Gears of War en nu dus Halo Infinite. Clean, gebalanceerd en als je gekilled wordt ligt het gewoon aan jezelf/team. Dat gevoel heb ik in CoD totaal niet. Battlefield heeft dat voor mijn gevoel al wel een stukje beter, maar 2042 heeft inderdaad gefaald voor mijn gevoel. Ik had zelf wel zin in de nieuwe COD als afwisseling, maar na dat ik Halo weer opstartte na het spelen van de CoD beta was het voor mij duidelijk dat ik geen plezier ga beleven aan CoD.
Ik kan me wel voorstellen dat als je een speler bent die niet met een of meerdere in een party speelt Halo niet optimaal is. Het is echt een spel waarbij teamplay centraal staat. Gelukkig heb ik het lange tijd gespeeld met drie anderen in 4v4 en nu al enige tijd in ranked doubles. Mocht je alleen spelen dan is CoD wel toegankelijker denk ik.
En het was inderdaad met een knipoog. Want het is en blijft persoonlijk
Halo lijkt me inderdaad leuk om in een soort clan setting te spelen inderdaad.
Ik speel de laatste tijd veel gun game en de wapens zijn vaak meer vaan het hetzelfde of ontiegelijk vervelend kom ik vaak achter.
Het enige wat ik wel met CoD heb is dat elke game het wiel opnieuw probeert uit te vinden. De ene game zijn elke wapen unlocked, bij de andere moet je levelen waar ik niks om geef omdat het toch elke season je level weer wordt gereset.
Mijn droom is wel dat zodra alle Call of Duty's in Game Pass zitten dat de Xbox 360 games wat meer gespeeld gaat worden. Wat mij betreft bleef ik dat gewoon spelen.
Hell Let Loose, Titanfall.polopolo150 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:55:
[...]
M'n Xbox gaat heel vaak alleen aan voor CoD dus ik voel me beetje beledigd.Battlefield 2042 en Halo Infinite zijn een beetje gefaald dus "ik moet wel" (maar niet met tegenzin!)
Hell let loose zal ik naar kijken!
[ Voor 20% gewijzigd door polopolo150 op 06-10-2022 15:47 ]
Release is 2 december. Current gen only zo te zien.
[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 06-10-2022 16:08 ]
Hier ga ik samen met vrienden gewoon heen als normale reguliere bezoeker. Is lang geleden en ik kijk er echt naar uit. Op de site zie ik genoeg nieuwe, aankomende games staan die er zullen zijn ook.
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 06-10-2022 17:47 ]
Thanks voor de shout! Als er nog tickets zijn ben ik er zondag bij!devilsnight schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:46:
Gaan er mensen hier dit weekend naar Gameforce toe in Utrecht? Game beurs zoals een Gameplay, First Look etc. Ik ben in het verleden naar veel van die events geweest, zelfs Games Convention en Gamescom toen we nog onze eigen site(s) hadden en achter gesloten deuren gingen bij de studio's zelf.
Hier ga ik samen met vrienden gewoon heen als normale reguliere bezoeker. Is lang geleden en ik kijk er echt naar uit. Op de site zie ik genoeg nieuwe, aankomende games staan die er zullen zijn ook.
Halo vind ik best een pittig spel om 'erbij te spelen'. De nadruk ligt op team shooting en samen objectives aanpakken. 1v1's winnen is al pittig genoeg, laat staan als je in je uppie tegen een team komt dat wel samen speelt. Ook qua mechanics 'moet' is het voor mij niet direct pick up and play. Hoewel een beetje lomp knallen in social altijd prima kan omdat de SBMM redelijk zijn werk doet.polopolo150 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:37:
Halo Infinte is inderdaad een goede shooter maar voor mij is het inderdaad meer voor erbij. Ik had verwacht dat ik het heel veel zou spelen maar ik ben er ook snel klaar mee.
Halo lijkt me inderdaad leuk om in een soort clan setting te spelen inderdaad.Met Call of Duty heb je inderdaad veel keuze aan je loadout maar ik ben zo casual met CoD dat ik standaard met 1 wapen, lage killstreaks en perks die passen bij het run & gun gameplay die ik zelf speel. Met Vanguard heb ik nooit de moeite genomen zelfs om andere wapens te proberen en gebruik ik alleen extended magazijn omdat de begin wapens al goed genoeg zijn.
Ik speel de laatste tijd veel gun game en de wapens zijn vaak meer vaan het hetzelfde of ontiegelijk vervelend kom ik vaak achter.Ik mis echt niks.
Het enige wat ik wel met CoD heb is dat elke game het wiel opnieuw probeert uit te vinden. De ene game zijn elke wapen unlocked, bij de andere moet je levelen waar ik niks om geef omdat het toch elke season je level weer wordt gereset.
Mijn droom is wel dat zodra alle Call of Duty's in Game Pass zitten dat de Xbox 360 games wat meer gespeeld gaat worden. Wat mij betreft bleef ik dat gewoon spelen.
Als Black Ops 1 een goede player base had zou ik daar zo weer tientallen uren met mijn gouden guns rond raggen. Een resolutie upgrade zou wel helpen. Het ziet er echt niet uit op een grote 4k scherm.
Nee daar ga ik niet heen, maar ik ben wel aanwezig bij collect-a-com en Dutch Comic Com dit jaardevilsnight schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:46:
Gaan er mensen hier dit weekend naar Gameforce toe in Utrecht? Game beurs zoals een Gameplay, First Look etc. Ik ben in het verleden naar veel van die events geweest, zelfs Games Convention en Gamescom toen we nog onze eigen site(s) hadden en achter gesloten deuren gingen bij de studio's zelf.
Nietszeggende trailer. Wat houdt het in?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Celebrate 10 years of Forza Horizon with us! Jump into Forza Horizon 5 in the month of October to relive some of the series’ most iconic gameplay moments, brought to life through an all-new story, the return of fan-favorite music and the adrenaline-fueled Midnight Battles mode where you can score cars by winning head-to-head races.
Zijn er nog meer stukjes internet die we voor je kunnen copy pasten?
Hey een manier om Catan te spelen met mijn vrouw zonder dat ze vals kan spelen.
Exactor it schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:33:
[...]
Celebrate 10 years of Forza Horizon with us! Jump into Forza Horizon 5 in the month of October to relive some of the series’ most iconic gameplay moments, brought to life through an all-new story, the return of fan-favorite music and the adrenaline-fueled Midnight Battles mode where you can score cars by winning head-to-head races.
Review: thanks https://www.eurogamer.net...-of-old-and-new-fps-ideas
Ik was er al een beetje bang voor, maar er lijkt toch wel genoeg te zijn wat niet al te best is. Lege, nogal saaie open world, Arkham Knight grafisch gezien is immens veel beter zegt hij en het is te zien ook. Rocksteady was hun tijd vooruit qua tech met die game. Qua fun vond ik het echter de minste van de trilogie, en hoe!
Dit ziet er niet al te best uit nee. Jammer voor degene die hier echt naar uitkeken. Maar de sfeer van Gotham (een karakter op zichzelf in deze games) zie je niet meer terug in deze beelden.devilsnight schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:02:
[YouTube: Gotham Knights: In the Shadow of The Bat (Hands-On Impressions)]
Ik was er al een beetje bang voor, maar er lijkt toch wel genoeg te zijn wat niet al te best is. Lege, nogal saaie open world, Arkham Knight grafisch gezien is immens veel beter zegt hij en het is te zien ook. Rocksteady was hun tijd vooruit qua tech met die game. Qua fun vond ik het echter de minste van de trilogie, en hoe!
Het is wat mij betreft gewoon DOOM, maar wel een hele goede implementatie.uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:43:
Mocht iemand goede herinneringen hebben aan de ouderwetse dooms dan kan ik Prodeus aanraden. Ook in Gamepass.
[YouTube: Prodeus 1.0 Official Release Date Trailer]
PdeBie in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"
Jep dat kanredboyke schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:29:
Kan je eigenlijk met een xbox remote play spelen op een tablet zonder xcloud? Dus streamen van je console naar je tablet?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar was aan twijfelen om te sparen voor de goedkope xbox s en dan later die dure te kopen. Ik heb wel xcloud op mijn tablet en ik moet zeggen sinds mijn nieuw tablet speelt alles zonder happeringen. En ik gaf altijd xcloud de schuld omdat ik dacht dat de service slecht was maar was gewoon mijn oude tablet die traag was.
Met xcloud heb ik ook niet echt een xbox nodig maar bij sommige spellen is het wel jammer dat je ze niet in de cloud kan spelen en dat de spellen bij xbox gold sommige alleen maar installeerbaar zijn en niet te claimen dus omdat ik geen xbox heb verlies ik soms spellen.
Heb hem al een poosje geïnstalleerd staan, maar nog steeds bezig met Deathloop.uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:43:
Mocht iemand goede herinneringen hebben aan de ouderwetse dooms dan kan ik Prodeus aanraden. Ook in Gamepass.
[YouTube: Prodeus 1.0 Official Release Date Trailer]
Ondertussen wel begonnen met Moonscars, ook in Game Pass en een aanrader als je van wat uitdaging houdt
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Kj6yNsnf8x7NqBl99kLLk72I.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Dk6jZUfv54Ssj3a1xiNoFRpB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/immf7fSELP3ZCxOBO3U6XIdO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S5bLrgLivykDVSa8Fo974ize.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JWhau7Epd0Ql9KKCwJVrvgty.jpg?f=fotoalbum_large)