[Multi] Need For Speed Unbound

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Multi] Need For Speed Unbound
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RtK003z2N5sukpvLRZX8I7cIQ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Qo6hu9xrPHMT6gURT4W8pFTU.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Criterion Games
Uitgever: Electronic Arts
Platforms: Xbox Series X|S, PlayStation 5, PC
Release-datum: 2-12-2022

De wereld van Lakeshore is jouw canvas, en jij bent de kunstenaar. Schilder de straten met je vaardigheden en stijl terwijl je naar wekelijkse kwalificatiewedstrijden, overnames en ontmoetingen gaat. Je krijgt niets aangereikt, dus je zult alles uit de kast moeten halen om dat geld te verdienen. Geen geld? Dat betekent geen upgrades of aanpassingen, dus je kunt maar beter aan de slag gaan. En je hebt een groep racers die je willen zien falen - en ze zullen hun best doen om ervoor te zorgen dat je in hun achteruitkijkspiegels zit. Terwijl je over de wegen scheurt, blijf je gefocust met een soundtrack van baanbrekende artiesten uit de hiphopwereld en de wereldpremière van de gloednieuwe track van A$AP Rocky in Need for Speed Unbound.

De innovatieve singleplayer-campagne zorgt voor spanning en gevolgen door middel van een meeslepend verhaal dat dag en nacht omspant en spelers meeneemt in de wereld van Lakeshore. Wanneer een overval op een autowinkel twee vrienden uit elkaar scheurt, gaat een beginnende racer op pad om de ultieme straatrace te winnen en de onbetaalbare auto die van hen is gestolen terug te winnen.

Als je klaar bent, ga je online en race je tegen maximaal 15 andere spelers in groepen van maximaal vier vrienden om te zien wie een echte Legend of the Lake is. Ga naar een Meetup met je vrienden en domineer de Race Playlist. Vergeet niet, geen overwinningen = geen geld = geen auto-upgrades = je blijft achteraan in het peloton. Niemand wil naar achterlichten staren, dus daag een paar vrienden en andere racers in de server uit en kijk wie de beste is - en wie de rest.

• Graffiti komt tot leven in Need for Speed™ Unbound met een gloednieuwe, unieke visuele stijl die elementen van de modernste straatkunst combineert met de meest realistische wagens in de geschiedenis van Need for Speed™. Krijg toegang tot een gloednieuwe toolkit met krachtige beeld- en geluidseffecten die laten zien hoe goed je kunt rijden, inclusief Burst Nitrous, een nieuwe boost-tactiek die duizelingwekkende snelheid levert.

• Om de top te bereiken, moet je risico's nemen. Kies hoe en wanneer je alles op het spel wilt zetten, door enorme drifts op straat te maken, de politie te slim af te zijn of weddenschappen met rivalen af te sluiten. Tijd is geld, dus vind de snelste manier om genoeg geld te verdienen, mee te doen aan de wekelijkse kwalificatiewedstrijden en de ultieme race van Lakeshore te halen: The Grand.

• Hoe meer je racet, hoe meer heat je opbouwt. Terwijl de politie de druk opvoert, moet je tactische beslissingen nemen met nieuwe ontsnappingsmechanismen om controle over de achtervolging te krijgen. Ben je sneller dan de politie, ga je direct de confrontatie aan of verstop je je in de underground van Lakeshore? Heers over deze straten en je zult de beloningen oogsten.

• Rij naar een ontmoetingsplek en geef blijk van je unieke stijl met honderden cosmetische items, waaronder exclusieve uitrustingen van wereldpioniers op het gebied van mode-innovatie. Geef je wagen dezelfde look en transformeer je wagens met unieke wraps en cutaways voor de ultieme legendarische custom. En als je eerste wordt, vergeet dan niet om dat er bij de concurrentie in te wrijven met je eigen persoonlijke overwinningsposes

Effecten zijn uit te zetten:
Een van de meest interessante aspecten van Need for Speed ​​Unbound tot nu toe is de visuele stijl. Het combineert behoorlijk realistische automodellen met cel-shaded karakters en allerlei extra effecten, waardoor het een soort graffiti- en stripboek-look krijgt. We vinden het er geweldig uitzien, vooral in de kleine gameplay-clip die eerder vandaag werd getoond. Velen worden echter uitgeschakeld door deze flitsende effecten en willen weten of ze kunnen worden uitgeschakeld.

Goed nieuws: dat kan. De officiële NFS Twitter heeft bevestigd dat je de effecten inderdaad kunt uitschakelen. "Je kunt er zelfs voor kiezen om ze nooit aan te doen", gaat het verder. Natuurlijk is de stijl heel belangrijk voor het spel, maar als je geen fan bent van de cartoonachtige versieringen, kun je ze eraf halen.

World Map:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoTH-jhiPaFJbYK9xaeIld4JT8k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/59gIrigPkijp5RnujyCCfpR4.jpg?f=fotoalbum_tile

Car list
  • Acura NSX
  • Acura RSX-S
  • Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
  • Aston Martin DB5
  • Aston Martin DB11 Volante
  • Aston Martin DB11
  • Aston Martin Vulcan
  • BMW M3
  • BMW M3 Evolution II
  • BMW X6 M
  • BMW M3
  • BMW M5
  • BMW Z4 M40i
  • BMW M4 Coupe
  • BMW M2 Competition
  • BMW M1 1981 Excalibur
  • BMW i8 Coupe
  • BMW M4 GTS
  • BMW M3 Convertible (E92)
  • BMW M4 Convertible
  • BMW i8 Roadster
  • Bugatti Chiron Sport
  • Buick Grand National
  • Chevrolet Corvette Stingray
  • Chevrolet Corvette Stingray Convertible
  • Chevrolet C10 Stepside Pickup 1965
  • Chevrolet Corvette Grand Sport
  • Chevrolet Camaro Z28
  • Chevrolet Corvette Z06 2013
  • Chevrolet Camaro SS
  • Chevrolet Bel Air 1955
  • Chevrolet Corvette ZR1
  • Chevrolet Colorado ZR2
  • Dodge Challenger SRT8
  • Dodge Charger R/T 1969
  • Dodge Charger SRT Hellcat
  • Ferrari LaFerrari
  • Ferrari Testarossa Coupé 1984
  • Ferrari 488 GTB
  • Ferrari F40
  • Ferrari 458 Italia
  • Ferrari 488 Pista
  • Ferrari FXX-K Evo
  • Ferrari 458 Spider 2011
  • Ford F-150 Raptor
  • Ford Mustang GT
  • Ford GT
  • Ford Mustang BOSS 302 1969
  • Ford Mustang 1965
  • Ford Mustang Foxbody 1990
  • Ford Crown Victoria 2008 Excalibur
  • Ford Focus RS
  • Ford F-150 Raptor Legends Edition
  • Ford Mustang GT Convertible (Facelift)
  • Honda Civic Type-R
  • Honda Civic Type-R
  • Honda NSX Type-R
  • Honda S2000 Ultimate Edition
  • Infiniti Q60S
  • Jaguar F-Type R Coupe
  • Jaguar F-Type R Convertible
  • Koenigsegg Regera
  • Lamborghini Countach LPI 800-4
  • Lamborghini Huracán LP580-2
  • Lamborghini Aventador S
  • Lamborghini Countach 25th Anniversary
  • Lamborghini Murciélago SV
  • Lamborghini Urus
  • Lamborghini Huracán Performante
  • Lamborghini Aventador SVJ Coupe
  • Lamborghini Diablo SV
  • Lamborghini Huracán LP610-4 Spyder
  • Lamborghini Aventador S Roadster
  • Lamborghini Aventador SVJ Roadster
  • Lamborghini Aventador LP750-4 SV Roadster
  • Lamborghini Huracán Performante Spyder
  • Land Rover Range Rover Sport SVR
  • Land Rover Defender 110 Double Cab Pickup
  • Lotus Exige S
  • Mazda RX-7 Spirit R
  • Mazda MX5
  • Mazda RX-8 Spirit R (R3)
  • Mazda MX5
  • McLaren P1
  • McLaren F1
  • McLaren 570S
  • McLaren 570S Spider
  • McLaren 600LT
  • McLaren P1 GTR
  • Mercedes-Benz 190E 2.5-16
  • Mercedes-AMG C 63 Coupe
  • Mercedes-AMG G 63
  • Mercedes-AMG GT
  • Mercedes-AMG A 45
  • Mercedes-AMG GT R
  • Mercedes-AMG GT S Roadster
  • Mercedes-AMG C 63 Convertible
  • Mercedes-AMG GT Black Series
  • Mercury Cougar
  • Mini John Cooper Works Countryman
  • Mitsubishi Lancer Evolution IX
  • Mitsubishi Lancer Evolution X
  • Mitsubishi Eclipse GSX
  • Nissan GT-R Premium
  • Nissan Skyline GT-R V·Spec
  • Nissan 370Z Heritage Edition
  • Nissan Silvia K’s
  • Nissan Z Prototype
  • Nissan Silvia Spec-R Aero
  • Nissan Skyline GT-R V·Spec
  • Nissan 350Z
  • Nissan Skyline 2000 GT-R
  • Nissan Fairlady 240ZG
  • Nissan 180SX Type X
  • Nissan 370Z Nismo
  • Nissan GT-R Nismo
  • Pagani Huayra BC
  • Plymouth Cuda
  • Polestar Polestar 1 2020
  • Pontiac Firebird 1977
  • Porsche 911 GT3 RS
  • Porsche 911 Carrera RSR 2.8 1973
  • Porsche 918 Spyder
  • Porsche 718 Cayman GTS
  • Porsche 911 Carrera S
  • Porsche 911 GT2 RS
  • Porsche Panamera Turbo
  • Porsche 911 Turbo S Exclusive Series
  • Porsche Boxster 718 Spyder
  • Porsche 911 Carrera GTS
  • Porsche 911 Turbo S Cabriolet Exclusive
  • Porsche 911 Targa 4 GTS
  • Porsche 911 Carrera GTS Convertible
  • Porsche Cayman GT4
  • SRT Viper GTS
  • Subaru Impreza WRX STI
  • Subaru BRZ Premium
  • Subaru Impreza WRX STI
  • Volkswagen Beetle 1963
  • Volkswagen Golf GTI 1976
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
  • Volvo 242DL 1975
  • Volvo Amazon P130
Edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ynlwHZxVeC7ygRJpu7t0Y-zE-iI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DV3gYDnzZgpG54MzAY29M9qL.jpg?f=user_large

Trailers

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVE4gplnjkdc6sXQ5LxTJllZkG4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dfkb1H5xxrMc4Csux3HYTE1S.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nc4No0_Tq5Lm3Jl4ET26AGGqrAA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eRKYWgZ1y9y8jrfbzd2t3iVu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CCLgv0crjM7wfYMoXwsO_I3I9Bk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/me8ieqB5DoOkXNyCv1pvSsYB.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Tu_bk4xNKQN3GHtsFWJBHXdD80=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jMsboVXwwjZUCc8kjw1xJxob.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPWEq9Xpne4ux_Er_VJhGaRjn5k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ZN7HKumNjDXxKPWpMWDWPjs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvpwrI_4n0sv-2fMRkcko3YJKdw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KNDmGAyRIseirbTyw5cxwaSI.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mr7VXJs5q7Js_Z3JAIpmw9lUz88=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CkcounOg97YuNkpFtPSTFlMo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5c6orjczTNaO3KA59IbBOc9U0o4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B7mXp7gMEK0DdHyfUyyl99DP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QFvXD3k_sZnV7YuOsQGbszYnjAA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xiu5OVK1EDMmFHGAp7c46stt.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

[ Voor 245% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2022 00:16 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Eerste screenshots lekken uit.. gebeurd tegenwoordig wel heel vaak voor onthullingen, hoop wel dat dit art work is en geen ingame beelden / stijl. Want ziet er wel heel erg als een anime uit -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9vyNGcSFq2w8rfmyARfuG2MmK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QXkAYKqbnWtkkvioQuo0kHbe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 05-10-2022 19:27 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 02:39
Ik zag in EA desktop dat de subtitles van de laatste 3 NFS games (Heat, hot pursuit en nog een) ook zo neon groen zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

NFS gaat anime stijl? Doei NFS.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 16:54

Wom

Krijg beetje flashbacks naar Auto Modellista van Capcom. Moet het eens in beweging zien of ik het wat vind eigenlijk :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-04 18:45
Wom schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:37:
Krijg beetje flashbacks naar Auto Modellista van Capcom. Moet het eens in beweging zien of ik het wat vind eigenlijk :)
Was ook mijn eerste gedachte inderdaad! Was groot fan van die game, al was het racen zelf niet zo heel goed. Maar het customizen was geweldig :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:52

SomerenV

It's something!

Kalder schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:43:
NFS gaat anime stijl? Doei NFS.
Ik kijk er als NFS-fan van het eerste uur gek genoeg anders tegenaan. De laatste paar jaar proberen ze met NFS eigenlijk steeds hetzelfde qua formule en verhaal. Een of ander dertien in het dozijn verhaal over straatracers versus politie, wat undercover geneuzel en een over the top plot. Steeds faalt het vervolgens hard en krijg je een game die niet echt een eigen ziel heeft. Gewoon weer de zoveelste herhaling van stappen want nu gaat het wel slagen! :')

Een compleet nieuwe richting juich ik op dit moment alleen maar toe. Maak maar wat unieks, doe gek, dood of de gladiolen. Ik ben dan ook zeer benieuwd :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-PG2bXeqqpRp_eziqWvH_QoFg4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1gfxY9xGgluDft1Ppwn3seZs.png?f=fotoalbum_large

Lijkt toch wel enigsinds ingame te zijn, maar denk dat de overdreven effecten niet direct in de game te zien zullen zijn. Overigens lijkt het er op dat er een aantal bekende rappers in de game gaan zitten. Niet dat ik ze ken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

SomerenV schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:14:
[...]

Ik kijk er als NFS-fan van het eerste uur gek genoeg anders tegenaan. De laatste paar jaar proberen ze met NFS eigenlijk steeds hetzelfde qua formule en verhaal. Een of ander dertien in het dozijn verhaal over straatracers versus politie, wat undercover geneuzel en een over the top plot. Steeds faalt het vervolgens hard en krijg je een game die niet echt een eigen ziel heeft. Gewoon weer de zoveelste herhaling van stappen want nu gaat het wel slagen! :')

Een compleet nieuwe richting juich ik op dit moment alleen maar toe. Maak maar wat unieks, doe gek, dood of de gladiolen. Ik ben dan ook zeer benieuwd :)
Je hebt wel een punt, maar anime staat me tegen, en is in principe ook gewoon maar een grafische stijl, voor de rest zal het nog steeds need for speed blijven denk ik. Had liever een gewone art stijl gehad. En dat het niets baanbrekends doet is niet gek voor een race game. Ik vermaak me meestal wel aardig met nfs games maar vind het wel jammer dat ze nu blijkbaar voor tekenfilm stijl gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wom schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:35:
[Afbeelding]

Lijkt toch wel enigsinds ingame te zijn, maar denk dat de overdreven effecten niet direct in de game te zien zullen zijn. Overigens lijkt het er op dat er een aantal bekende rappers in de game gaan zitten. Niet dat ik ze ken :+
je ziet inderdaad wel dat er twee soorten dirt gebruikt zijn, zou dus ook gewoon kunnen dat de photo mode anime stijl zal hebben en dat wat we hier zien gewoon zeg maar een overlay laag erboven op is wat niet tijdens de game te zien is, maar dan nog die twee characters zijn ook getekend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Kalder schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:36:
[...]

Je hebt wel een punt, maar anime staat me tegen, en is in principe ook gewoon maar een grafische stijl, voor de rest zal het nog steeds need for speed blijven denk ik. Had liever een gewone art stijl gehad. En dat het niets baanbrekends doet is niet gek voor een race game. Ik vermaak me meestal wel aardig met nfs games maar vind het wel jammer dat ze nu blijkbaar voor tekenfilm stijl gaan.
Die anime stijl schrikt mij ook af, hoop inderdaad dat dit een soort fotomodus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik mis de underground 1 en 2 dagen. Ook nfs prostreet was echt heel dik. Iets anders en goed gedaan. Zeker dragracen met een burnoutbox was zeer gaaf.

Erna nog denk wel eens een paar gespeeld maar niets wat ik me bewust herrineren kan.
Dit ziet er qua style niet echt heel aanlokkelijk uit. Maar de customization ziet er wel weer bijzonder uit. Dus ga wel met schuin oog in de gaten houden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
De officiële trailer is uit!

YouTube: Need for Speed Unbound - Official Reveal Trailer (ft. A$AP Rocky)

[ Voor 46% gewijzigd door ggj87 op 06-10-2022 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik hoop snel op gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:35
Trailer ziet er wel vermakelijk uit.

https://www.ea.com/games/...eed-unbound/news/announce

Wat extra info.

car list:

https://www.ea.com/games/...ed-unbound/about/car-list

xbox info.

https://www.xbox.com/en-U...1sciavx6e2xqpyfxxm3vgrw00
60FPS

[ Voor 71% gewijzigd door Mick3112 op 06-10-2022 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ziet er qua niet slecht uit alleen hoop wel dat die anime style niet tijden de gameplay te zien is. Of mogelijk aan of uit gezet kan worden.
Maar qua autos en customization ziet het er wel dik uit! Maar ea dus eerst reviews afwachten. Dan de ervaringen van de echte spelers afwachten, en hopen dat het geen microtransactie overspoelde free to play game is voor 70 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nog meer informatie over de nieuwe game bij IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Kijk deze screenshot..
Weet niet of dit gameplay is?

Maar of ik er vrolijk van word twijfel ik nog erg over..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p0fvTo-qMPoXGqUgA_y0pHMz7p4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8yssy3exIX8Gpk307UxS42bB.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUt_JBOV2SYWrQR4TV51ZHr3u2Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6bBsKNgAIhygdfWbNlHJBhoL.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kC3O0kgZ5XBoC-IhpjGnYBVWTY4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7ebIGZijI1cfc5695mhj5oV7.png?f=user_large

[ Voor 55% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2022 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Voor de mensen met Gamepass of Ea Play:
Tot slot heeft EA aangekondigd dat spelers met een EA Play abonnement de game 10 uur lang kunnen uitproberen via een trial. Deze trial is vanaf 29 november beschikbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2022 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Die anime effecten zijn zaken die je vrij moet spelen (je krijgt specifieke effecten bij een pre-order bijv.). Lijkt mij dat deze dus ook uit te schakelen zijn. Maar dat ze in de gameplay zitten is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 16:09

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Wom schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:35:
... Overigens lijkt het er op dat er een aantal bekende rappers in de game gaan zitten. Niet dat ik ze ken :+
Rappe mensen in een racegame, best logisch als je er over nadenkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Wom schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:17:
Die anime effecten zijn zaken die je vrij moet spelen (je krijgt specifieke effecten bij een pre-order bijv.). Lijkt mij dat deze dus ook uit te schakelen zijn. Maar dat ze in de gameplay zitten is wel duidelijk.
Is dat echt zo? Wat stom zeg :/ Straks moet je nog pre-orderen om op hoge settings te mogen spelen. Waar gaat het heen :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-05 18:08

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ze geven elke week een nieuwe 'drop' voor de komende 9 weken:

https://nfs-lane-changers.ea.com/en-us/feed

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ricjuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:06:
Ze geven elke week een nieuwe 'drop' voor de komende 9 weken:

https://nfs-lane-changers.ea.com/en-us/feed
Dat is goed nieuws! Hopelijk snel gameplaybeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Morgen Gameplay!! Yes! Hier hoopte ik al op, want kreeg nu nog geen hoogte van de game hoe de mix tussen real en anime zou gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik kan nog geen nieuwe trailer op Youtube vinden

Blijkbaar is dit alles..

[Streamable: https://streamable.com/6m71os]

[ Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 11-10-2022 17:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54
De effecten zijn optioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Gelukkig!

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 11-10-2022 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

[Twitter]

[ Voor 17% gewijzigd door ricjuh op 12-10-2022 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OAUQmLMzwki1rDu5QC0BZlWJjs8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gb5ffdmtdzX6YEIXWxebwQZN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWRFpJMS_tfJeWUPAAmfk4gf93E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/doVPOB3czTpjszokQPveHC4D.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ggA-ZYwtiLelpBCQxMMnwVLcO8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IDEj3cJZ43yy90TIGretz0wD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPkqFnvGnJLcVzUX3bBQJ5KrIFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FlDyfCIECFt2yRa28NRPONcH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCYBuOnZIjLyus4-3L2m1hIAIqE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ccl7BhrAGX2Ft2HVbMpDKvHB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/395uLsgGA8ivcVOjYfxhW-6p860=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ka7c9E5YzNdYxaqMYzkdV3IK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door G_Dragon op 12-10-2022 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yn84fkekAIZg-09NYtmek7w_FOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O2mu8I5bUqXgIUWF6gdvrZQo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4lQstLD3QYw-F2uuuxiKx1lG3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYh7VBwHuOLS7imLCfI4hhZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCpoXDL6WNeOpzfL2Al6mlH3Mm0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U0fQ70H1Zl7PDAzAbNBxhS7E.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SKe9gEVTT4XVaUamOFjbyEjbUco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7BZZVzb9eccHf40CcbBBoCAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6Lmd3UG3d8rWxockfmy3XPFdtA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8n7DeYq4t3I7ZouLeLEQvdwy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KTv_XSHMccXSyz2aWlWaA0B09wI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jPlU4RFp3lB7Ne7YWoZIlVX5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/067UL16wgtSHELcXAvd4ReBgG10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uEFk9c7TbiVJkWDvQ9TQ8ATM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ldqGWuYIFJIet7r4XgOs_5vBE-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7s2vhTHmCrcKeO2X7AYNCYh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vfRi86s2qCX5Kjh5toKTX6j1X8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m678N9lNJmKrj6xdD4bwLi87.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eErhLp9qqrVqwd7bt1dlJtxIB7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P5jPhIOXpCjgWezvPgi0ZoqV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3gHefkbCS_1tx0R3GPmIwPF-X0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5Zjncd6is6aNKWtFftVAOT4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beempje
Ik kan me goed voorstellen dat het niet iedereens cup of tea is, maar dit is de eerste NFS in jaren waar ik interesse in heb. Erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
Ik denk met die gekke visuals uit dan lijkt het mij wel heel vet! Zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Customization ziet er wel echt heel dik uit. Gameplay is ja arcady AF. Maar dat is need for speed. Maar lijkt wel leuke game. Maar eens proberen met een ea abo van paar dagen ofzo. Benieuwd naar de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Binnenkort weer meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_Y9cdDJrSOk4gj_VgKLyg9d5Ns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R3gKaDxxHfwf7LNq2LMJUDZ7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RXroTnZvOQ_BBvl7CJMdG4jmGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PgFCf2OOECBO0bySDAwHSaKX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik vind de tuning wat overdreven en over de top, hoop wel dat er ook een beetje normale bumpers en spoilers inzitten zoals NFS in het verleden aanbood want ik hoef geen Playmobil auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TiMMieJ

PSN: Orixez

Onlangs zat Heat bij PS+ en ben ik weer helemaal de NFS tuning game ingezogen. Erg vermakelijke game en hierdoor overweeg ik toch ook om te kijken naar unbound. Hoop dat ze voortbouwen op Heat en zoals het lijkt kun je straks nog meer customisen inderdaad. Hoop wel dat ze ook OEM+ enigsinds ondersteunen. Iets wat in Heat best goed te doen is en je niet in een tupperware auto rond scheurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1339482

Hoi

Ik kijk ook uit naar deze Game!

Ik ga me alleen concentreren op Need For Speed Unbound.
Al mijn andere games haal ik er vanaf.

Ik heb EA Play Pro.
Ik speel op PC.

Deze game heeft een lage instap drempel.

Je ergert je niet aan de psychics en graphics van deze game.

In het begin is het wel even wennen omdat je steeds wijde bochten maakt.
Maar als je verder bent in de game dan verbeterd dit.
Je kunt dan je auto afstellen of Driften of bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nfsmike
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-03-2023
Ik volg deze game al even en heb een preorder staan.
Morgen uitgebreid aan de slag met de palace edition.
De anime stijl graphics ben ik niet kapot van, maar ze zijn in ieder geval niet zodanig aanwezig dat je de game er voor over slaat naar mijn mening.

Early leaks/ gameplay beelden zijn erg tof, bizar hoe slecht EA deze game gemarket heeft.
Wat mij betreft ontslaan ze dat hele team, de teasers/ gameplay beelden schoten veel te vaak van links naar rechts ipv gewoon even wat 100% gameplay te laten zien.
De leakers zorgen alleen maar voor goede aandacht voor de game in dit geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nfsmike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Kan niet echt een beeld vormen, vind het beeld niet scherp op 1080p. Op Twitch ook verschillende streams geprobeerd, lijkt wel alsof de stream het niet bij kan houden.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 28-11-2022 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1339482

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXdtdv0XHkhPgV-GR4oyFSLn9Nc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ksFzz0ULcrr6piha2gxofbX.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg dit scherm er steeds voor.
Ik vul mijn email in en wachtwoord en dit werkt niet.

Komt dit omdat de game officieel nog niet uit is?

Ik heb EA Play Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
Anoniem: 1339482 schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:46:
Komt dit omdat de game officieel nog niet uit is?
Dat lijkt me wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

YouTube begint langzaam te vullen met content van 1e gamers:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Net even kunnen spelen door EAplay, kon helaas nergens die effecten uitzetten. Dus dat vind ik zelf wel erg jammer.. verder ziet het spel er goed uit en speelt het leuk weg, het lukte mij niet om in de top 3 te finishen bij de eerste echte race dus ik moet wel echt even weer flink beter worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qofW-MkeX-IFw-af17387wEz-UE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O2Cyy5LrxMua8dixdvu9VK9L.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wwpAf5u8k5eHQxhh89DkByAkUoU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qEDrmWwAWyuovrcQg3VYome6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/js9Zv6WlkwHaJCaEkTI6MmRiRFI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1jfQzZRfigoPC1BE1ccGxS7A.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YErMKfmdkUbfLiWGVeXdU_rnUeU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a4gkJnz9FTM579aZCfEDh6nx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FprDG5xgVrQGXJlW-zG1_kpgDnA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4BJwefokgkLVQHB5yzU3GuJh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ig07IOKMttvtykmgZ_MHvyqGPcQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tZOtfim9wRHiz1aqjw5IyuGe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-05 23:06
G_Dragon schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:32:
Net even kunnen spelen door EAplay, kon helaas nergens die effecten uitzetten. Dus dat vind ik zelf wel erg jammer..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ykQtIwvkAf91xPMRpusqtb5IqXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/26ESipyeMaPpCMqIw8uuAzdA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heel slecht...
Eerst een belofte maken en dan blijkt het niet waar te zijn -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-05 23:06
Eenmaal aan het racen zie ik die effecten eigenlijk helemaal niet meer… Gaat best hard allemaal. Online zit het echt wel leuk in elkaar, zitten ook wel toffe banen tussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-05 17:44

Zyron

BWRAAAAP

Even gemist dat je het met EA Play 10 uur kan proberen, goeden tip, dank. :)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nol_NL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 00:41:
Eenmaal aan het racen zie ik die effecten eigenlijk helemaal niet meer…
Stoor me er ook niet aan, en dat zeg ik als ouwe lul. :+
Zyron schreef op woensdag 30 november 2022 @ 05:53:
Even gemist dat je het met EA Play 10 uur kan proberen, goeden tip, dank. :)
En als je Play Pro hebt is het onbeperkt early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nol_NL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 00:41:
Eenmaal aan het racen zie ik die effecten eigenlijk helemaal niet meer… Gaat best hard allemaal. Online zit het echt wel leuk in elkaar, zitten ook wel toffe banen tussen.
Ja klopt wel, toch bij een drift komen ze wel weer flink in beeld ondanks ik het wel fijn vind spelen.
Het gaat mij om een principe kwestie dat wanneer je iets beloofd en het vervolgens niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Welke versie is de beste om te kopen? De Standard, Palace of Creative Subversion Kit? Die 2 laatste lijken niet heel veel toe te voegen en bij die Creative Subversion Kit kan ik nergens vinden of het spel er wel echt bij zit. Bij sommige spellen is wel eens gebleken dat het spel er dan niet bij zit, alleen een steelbook case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:19:
[...]

Het gaat mij om een principe kwestie dat wanneer je iets beloofd en het vervolgens niet nakomen.
Inderdaad. Mij interesseert het persoonlijk geen bal, maar als mensen vragen 'kan dit uit?', dev zegt 'jazeker', mensen kopen het op basis van die uitspraak en vervolgens blijkt dat het helemaal niet uit kan, dan is dat gewoon niet ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Vanavond even een klein uurtje de game gespeeld d.m.v. EA Play.
Vind de game er goed uitzien en lekker weg spelen. Ik merk wel dat ik echt meer gewend bent aan de physics van games als Forza Horizon, dus wel arcade maar toch met iets meer simgevoel.

Vind het leuker dan verwacht, wellicht dat het helpt dat Criterion er nu weer volledig op zit? Maar kan ook tussen de oren zitten.
Desondanks voor mij niet het volle pond waard, maar even kijken als de game wat goedkoper wordt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik heb zelf een maand Play Pro genomen. Verwacht wel dat ik binnen die tijd de career uitspeel. 15 euro is prima vind ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
NLxAROSA schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:52:
Ik heb zelf een maand Play Pro genomen. Verwacht wel dat ik binnen die tijd de career uitspeel. 15 euro is prima vind ik. :)
Dat is geen slecht idee, eens kijken of het nog goedkoper kan :D.
Want lijkt me een leuk spel voor er even tussendoor, maar als ik het ontspannen moet blijven vinden moet ik wel wat beter worden in het rijden want als ik bij de eerste race niet hoger kwam dan de 4e plek en alle replays op had gemaakt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:45

lord_fh

PS5

Ik hoop hier even een GO of NO GO te krijgen :P

- is het met een stuur te spelen (G29 op PS5) of is dat weer iets dat later komt ?

Is het ECHT zo anders dan de laatste NFS games ? (heat, payback en die daarvoor) want ik heb het idee dat het veelal het zelfde is zowel qua autos als ook qua story/things to do)

en dan heb ik het niet over de cartoonachtige smoke, maar het complete plaatje. Oke hij is nu voor PS5 dus ik verwacht ook dat hij een stuk mooier is dan de oude games ?

Zoals wellicht te lezen, ik zit echt op de wip qua kopen of niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
lord_fh schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:54:

- is het met een stuur te spelen (G29 op PS5) of is dat weer iets dat later komt ?

Is het ECHT zo anders dan de laatste NFS games ? (heat, payback en die daarvoor)
- Ik zou geen NFS met een stuur spelen, tenzij je masochist bent.
- Het voelt voor mij als een evolutie van Heat, met invloeden van Most Wanted en NFSU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

NLxAROSA schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:20:
[...]

- Ik zou geen NFS met een stuur spelen, tenzij je masochist bent.
- Het voelt voor mij als een evolutie van Heat, met invloeden van Most Wanted en NFSU2.
NFS met stuur gaat/ging altijd perfect hoor ? zou niet anders willen. sterker nog, als er geen stuur ondersteuning is koop ik hem niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-05 22:17

Ulti23

Quality Time

Speel hem hier ook en als mede "ouwe" lul stoor ik mij eerlijk gezegd ook niet aan alle effecten, stoor mij meer aan dat smalltalk in de auto, maar goed.

Ik moet wel zeggen dat ik het vrij pittig vind op challenge. Zit nu in de eerste echte raceweek maar merk dat ik nog niet misschien in de buurt kom van de top 2, soms 3. Een foutje onderweg en ze lopen zo immens ver uit meteen, niet meer bij te halen. Git gud, zullen we maar zeggen...

Het is inderdaad echt een evolutie van Heat op een positieve manier. Gevoel van snelheid is zeker aanwezig, lekkere chaos onderweg en het ziet er gelikt uit.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
en zit het 'underground' gevoel een beetje in deze game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:09
Denken jullie dat er nog een update komt waarmee de effecten volledig uit te schakelen zijn, of blijft het zoals het nu is? Voor mij wel een dealbreaker en ga de game ook niet kopen mocht het helemaal niet uitgeschakeld kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat bedoelen jullie met effecten? lees een hoop geklaag erover. heb de game nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
HWSHHZ schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:38:
Denken jullie dat er nog een update komt waarmee de effecten volledig uit te schakelen zijn, of blijft het zoals het nu is? Voor mij wel een dealbreaker en ga de game ook niet kopen mocht het helemaal niet uitgeschakeld kunnen worden...
Ik hoop op een Ja als antwoord, maar ik ben heel bang dat ze hier niks mee gaan doen. Omdat ze ook al eerst de belofte maakten dat je dit kon uitzetten en nu blijkt dat het een leugen was, heb ik er niet veel hoop in dat zoiets komt. Maar toch blijf ik er wel een klein beetje hoop houden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Farabi schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:39:
wat bedoelen jullie met effecten? lees een hoop geklaag erover. heb de game nog niet.
De special effects wanneer je drift of lachgas gebruikt, die cartoon getekende stijlen die dan in beeld verschijnen. (zie foto)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qofW-MkeX-IFw-af17387wEz-UE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O2Cyy5LrxMua8dixdvu9VK9L.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2022 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HWSHHZ
G_Dragon schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:40:
[...]

Ik hoop op een Ja als antwoord, maar ik ben heel bang dat ze hier niks mee gaan doen. Omdat ze ook al eerst de belofte maakten dat je dit kon uitzetten en nu blijkt dat het een leugen was, heb ik er niet veel hoop in dat zoiets komt. Maar toch blijf ik er wel een klein beetje hoop houden..
Heel jammer inderdaad, en je zou zeggen dat dat toch niet zoveel moeite zal wezen om te maken dat het uit kan. Maar goed, ik ben geen developer verder, maar dan sla ik deze over of vis 'em over 2 jaar wel uit de 5 euro bak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
HWSHHZ schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:45:
[...]

Heel jammer inderdaad, en je zou zeggen dat dat toch niet zoveel moeite zal wezen om te maken dat het uit kan. Maar goed, ik ben geen developer verder, maar dan sla ik deze over of vis 'em over 2 jaar wel uit de 5 euro bak.
Laten we toch die hoop houden! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HWSHHZ
G_Dragon schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:48:
[...]

Laten we toch die hoop houden! :)
Dat is waar, maar EA kennende :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Ik heb ook een begin gemaakt aan de career mode, persoonlijk vind ik die effecten niet storend tijdens het spelen.. Het voelt wel uitdagender dan Heat qua niveau van Ai. En het lijkt erop dat je ook niet zo snel makkelijk geld verdiend om meteen een snelle auto of upgrades te kopen. Ga hem zeker kopen na de trail uurtjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
NLxAROSA schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:52:
Ik dacht al dat je super duur uit was voor 1 maand EA Play , hier betaal je voor een heel jaar €20.. denk geef de tip door :)

Edit: hopelijk vergis ik mij maar kan je de full game spelen of alleen maar 10 uur zoals wij ook met de Gamepass? Want op de site van EAplay staat duidelijk 10 uur bij nieuwe games.

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2022 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Er zit een verschil tussen EA Play en EA Play Pro. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zyron schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:48:
Er zit een verschil tussen EA Play en EA Play Pro. ;-)
Dat wist ik niet, hoe haal je die voor Xbox?

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2022 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nfsmike
G_Dragon schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:49:
[...]

Dat wist ik niet, hoe haal je die voor Xbox?
PC only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ben op PC opnieuw begonnen met de career. Zit geen optie in de game zelf, dus je moet zelf de Savegame folder hernoemen of verwijderen/verplaatsen.

Begin gaat een stuk beter als je de map wat beter kent en de gameplay al in je vingers hebt (ik speel op Challenging), geld komt makkelijker binnen en geeft het ook niet uit aan dingen die er in het begin niet toe doen.

Wat ik wel suf vind: je hebt een kalender/agenda die iedere dag doorloopt, maar als je niet voldoet aan de criteria voor zaterdag dan kun je gewoon de vrijdag blijven herhalen. Dat voelt raar. Die qualifiers hadden niet via de agenda gehoeven lijkt mij, hadden gewoon events op de map kunnen zijn met een slotje zolang je er niet aan voldoet, net als andere events waar eisen (geld, class) aan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

NLxAROSA schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:13:

Wat ik wel suf vind: je hebt een kalender/agenda die iedere dag doorloopt, maar als je niet voldoet aan de criteria voor zaterdag dan kun je gewoon de vrijdag blijven herhalen. Dat voelt raar. Die qualifiers hadden niet via de agenda gehoeven lijkt mij, hadden gewoon events op de map kunnen zijn met een slotje zolang je er niet aan voldoet, net als andere events waar eisen (geld, class) aan zitten.
Ja ik heb ook gemerkt dat het soms beter is om in B klasse te blijven ipv te upgraden naar A klasse als je nog maar 1 auto hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Mensen met meer screenshots of andere leuke info voor nfs om me over de streep te trekken, ben heeeel benieuwd :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIQWxHo3_fzVv_k40GwYD93tUO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cSDsi5GMtz3hxE1HDb4FZTAd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-k3ctvJZDFNVLovmHX8td64UF0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9xz7wurov1fyXWE1VyiJ3Prv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwbIz4U0FlLHsPN2wCG-CX6DNHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wf7esnhjcd6dQnbXBwDtW8R0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Begonnen met de Lambo maar de handling is soms zo gaar. Mega veel grip maar soms met vooral boosten schiet hij ineens een kant op, compleet van de weg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het lukt mij maar niet om in de top 5 te komen op normal difficulty.. heb nu ook geen herstarts meer bij elke race?

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 02-12-2022 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beempje
Homeland schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:02:
Begonnen met de Lambo maar de handling is soms zo gaar. Mega veel grip maar soms met vooral boosten schiet hij ineens een kant op, compleet van de weg af.
Je start-auto bestuurt heel beroerd. In de opties kan je TC aanzetten en tap to drift uit, dat helpt. Na de proloog krijg je een andere auto die compleet anders rijdt en niet zo drift-happy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
G_Dragon schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:45:
Het lukt mij maar niet om in de top 5 te komen op normal difficulty.. heb nu ook geen herstarts meer bij elke race?
Herstarts worden bijgevuld als je een nieuwe dag start.

Leer om je burst nitro te gebruiken (tap je nitro button ipv ingedrukt houden) als deze beschikbaar is. En bij starts moet je je revs binnen het witte balkje houden bovenaan je toerenteller om een goede start te hebben. Het spel legt dat niet goed uit.
Het is ook helemaal niet de bedoeling om de eerste races te winnen. Maar top 5 zou haalbaar moeten zijn (ik werd bij de eerste paar racen meestal derde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heb je uiteindelijk ook de mogelijkheid om te fast travrlkrn naar races? Of moet je er altijd heen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-04 07:57
Heb je in deze game ook iets van een garage waar je je eigen builds in like a clean environment kan bekijken/screenshots maken etc.?

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ben na herstart van de career inmiddels voorbij de tweede qualifier. Als je de map een beetje kent, welke events je wel moet doen en welke niet en de tactieken van de politie dan is het makkelijk geld verdienen.

Career is vrij strak gefocust. Verspil geen credits aan dingen die je niet nodig hebt. Herspeelbaarheid is ook prima, je kan altijd weer een career starten maar met andere auto’s en een andere speelstijl.

Vind t wel een topper. Was even wennen in het begin, maar vind t echt een verbetering tov Heat.
Homeland schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:41:
Heb je uiteindelijk ook de mogelijkheid om te fast travrlkrn naar races? Of moet je er altijd heen rijden?
Als je in de garage zit vanaf de dichtstbijzijnde safehouse. Als je al rond rijdt: zelf rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beempje
Homeland schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:41:
Voor zover ik weet moet je altijd rijden. Das ook wel een beetje één van de core principes van het spel: je heat loopt of waardoor het lastiger is om op plekken te komen (totdat de dag voorbij is).
BeetjeVreemd schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:28:
Heb je in deze game ook iets van een garage waar je je eigen builds in like a clean environment kan bekijken/screenshots maken etc.?
In je garage doe je al je upgrades en customisations. Daar heb je ook de optie om de UI te verbergen zodat je alleen je auto ziet. Dat is wat je bedoelt denk ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Deze video laat zien dat de effecten wel helemaal uit kunnen blijkbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
ricjuh schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:24:
[YouTube: NFS Unbound - Effects On/Off]

Deze video laat zien dat de effecten wel helemaal uit kunnen blijkbaar
Vanuit de omschrijving van de video: "Effects were removed via 3rd party tool."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiftace
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
NLxAROSA schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:33:
[...]

Vanuit de omschrijving van de video: "Effects were removed via 3rd party tool."
Breng die tool maar naar de xbox _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Net de career op Challenging uitgespeeld. Daarna kun je verder spelen op de map en je kunt ook collections opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Heb hem gehaald op ps5, vind het een beter spel dan heat , meer grinden voor geld en echt keuzes maken. T ziet er ook top uit en heerlijk op 60fps op ps5!

Net langs proloog, en als start auto de crown victoria genomen :+

Enige min tot nu toe is dat als mn g29 aangesloten zit , de controller ingame niet werkt en ik dus ook niet kan draaien om de auto heen met de camera...

[ Voor 10% gewijzigd door lord_fh op 07-12-2022 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

gister er eens een uur of 2 voor gaan zitten (na 7 dec. voort eerst haha) en de grind voor geld in het begin is best hard haha ! 2x gepakt door de politie, dus weg moneys....

verder ben ik nu de avond voor de 1e qualifier. mn crown is nu precies einde A.
Drift races nog niet echt aan begonnen, ik haal die punten gewoonweg niet :') . rest is allemaal goed te doen al heb je best vaak random vage sh%%t zoals dat er pontificaal een auto voor je neus rijdt of een auto wordt gebeukt en komt bij mij voorlangs etc. maargoed het maakt de uitdaging wel wat interessanter tov andere NFS de laatste tijd, daar stroomde het geld en de overwinningen binnen, hier tot op heden nog niet (vaker 2e of 3e dan 1e)

ben wel even op controller overgestapt om het simpele feit dat ik hierboven benoemde, een deel vd knoppen werkt niet als het stuur eraan zit (acherom kijken, auto uitzetten etc.), werkt wel goed moet ik zeggen op de PS5

Vindt het een goede (arcade) game, echt beter dan voorgaande delen van recente jaren. maar wil nu onderhand wel een andere auto kopen haha!

oja, het rubberbanden van de politie vind ik wel stront irritant, ik had een keer 5 sterren politie en 32k in het "rood" , dus moest echt van ze af, maar wat ik ook probeerde, ze kwamen als elastiek naar me toe. Uiteindelijk gelukt, geen idee meer hoe en zal veel geluk zijn, heeft wel een half uur geduurd
Pagina: 1 2 Laatste