✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Time doesn’t stop. Set your watch for tomorrow at 8am PT/5pm CEST. #needforspeed pic.twitter.com/pwZWDHJWuA
— Need for Speed (@NeedforSpeed) 17 oktober 2022
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Did someone ask about customization? We got you covered. Be back tomorrow at 8am PT/ 5pm CEST #needforspeed pic.twitter.com/XoWlj0F8LH
— Need for Speed (@NeedforSpeed) 24 oktober 2022
Binnenkort weer meer..
Y’all wanted more so we gave you more!
— Need for Speed (@NeedforSpeed) 25 oktober 2022
More Rims. More Decals. More Rides. More Customization. More than Machines. #needforspeed pic.twitter.com/ov7wZpueuY
Verwijderd
Ik kijk ook uit naar deze Game!
Ik ga me alleen concentreren op Need For Speed Unbound.
Al mijn andere games haal ik er vanaf.
Ik heb EA Play Pro.
Ik speel op PC.
Deze game heeft een lage instap drempel.
Je ergert je niet aan de psychics en graphics van deze game.
In het begin is het wel even wennen omdat je steeds wijde bochten maakt.
Maar als je verder bent in de game dan verbeterd dit.
Je kunt dan je auto afstellen of Driften of bochten.
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 27-11-2022 16:01 ]
Morgen uitgebreid aan de slag met de palace edition.
De anime stijl graphics ben ik niet kapot van, maar ze zijn in ieder geval niet zodanig aanwezig dat je de game er voor over slaat naar mijn mening.
Early leaks/ gameplay beelden zijn erg tof, bizar hoe slecht EA deze game gemarket heeft.
Wat mij betreft ontslaan ze dat hele team, de teasers/ gameplay beelden schoten veel te vaak van links naar rechts ipv gewoon even wat 100% gameplay te laten zien.
De leakers zorgen alleen maar voor goede aandacht voor de game in dit geval.
Kan niet echt een beeld vormen, vind het beeld niet scherp op 1080p. Op Twitch ook verschillende streams geprobeerd, lijkt wel alsof de stream het niet bij kan houden.
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 28-11-2022 18:49 ]
Dat lijkt me wel jaVerwijderd schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:46:
Komt dit omdat de game officieel nog niet uit is?
/f/image/O2Cyy5LrxMua8dixdvu9VK9L.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qEDrmWwAWyuovrcQg3VYome6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1jfQzZRfigoPC1BE1ccGxS7A.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/a4gkJnz9FTM579aZCfEDh6nx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4BJwefokgkLVQHB5yzU3GuJh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tZOtfim9wRHiz1aqjw5IyuGe.png?f=fotoalbum_large)
G_Dragon schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:32:
Net even kunnen spelen door EAplay, kon helaas nergens die effecten uitzetten. Dus dat vind ik zelf wel erg jammer..
:strip_exif()/f/image/26ESipyeMaPpCMqIw8uuAzdA.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel slecht...
Eerst een belofte maken en dan blijkt het niet waar te zijn

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Stoor me er ook niet aan, en dat zeg ik als ouwe lul.Nol_NL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 00:41:
Eenmaal aan het racen zie ik die effecten eigenlijk helemaal niet meer…
En als je Play Pro hebt is het onbeperkt early access.Zyron schreef op woensdag 30 november 2022 @ 05:53:
Even gemist dat je het met EA Play 10 uur kan proberen, goeden tip, dank.
Ja klopt wel, toch bij een drift komen ze wel weer flink in beeld ondanks ik het wel fijn vind spelen.Nol_NL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 00:41:
Eenmaal aan het racen zie ik die effecten eigenlijk helemaal niet meer… Gaat best hard allemaal. Online zit het echt wel leuk in elkaar, zitten ook wel toffe banen tussen.
Het gaat mij om een principe kwestie dat wanneer je iets beloofd en het vervolgens niet nakomen.
Inderdaad. Mij interesseert het persoonlijk geen bal, maar als mensen vragen 'kan dit uit?', dev zegt 'jazeker', mensen kopen het op basis van die uitspraak en vervolgens blijkt dat het helemaal niet uit kan, dan is dat gewoon niet ok.G_Dragon schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:19:
[...]
Het gaat mij om een principe kwestie dat wanneer je iets beloofd en het vervolgens niet nakomen.
Vind de game er goed uitzien en lekker weg spelen. Ik merk wel dat ik echt meer gewend bent aan de physics van games als Forza Horizon, dus wel arcade maar toch met iets meer simgevoel.
Vind het leuker dan verwacht, wellicht dat het helpt dat Criterion er nu weer volledig op zit? Maar kan ook tussen de oren zitten.
Desondanks voor mij niet het volle pond waard, maar even kijken als de game wat goedkoper wordt.
Dat is geen slecht idee, eens kijken of het nog goedkoper kanNLxAROSA schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:52:
Ik heb zelf een maand Play Pro genomen. Verwacht wel dat ik binnen die tijd de career uitspeel. 15 euro is prima vind ik.
Want lijkt me een leuk spel voor er even tussendoor, maar als ik het ontspannen moet blijven vinden moet ik wel wat beter worden in het rijden want als ik bij de eerste race niet hoger kwam dan de 4e plek en alle replays op had gemaakt lol.
- is het met een stuur te spelen (G29 op PS5) of is dat weer iets dat later komt ?
Is het ECHT zo anders dan de laatste NFS games ? (heat, payback en die daarvoor) want ik heb het idee dat het veelal het zelfde is zowel qua autos als ook qua story/things to do)
en dan heb ik het niet over de cartoonachtige smoke, maar het complete plaatje. Oke hij is nu voor PS5 dus ik verwacht ook dat hij een stuk mooier is dan de oude games ?
Zoals wellicht te lezen, ik zit echt op de wip qua kopen of niet.
- Ik zou geen NFS met een stuur spelen, tenzij je masochist bent.lord_fh schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:54:
- is het met een stuur te spelen (G29 op PS5) of is dat weer iets dat later komt ?
Is het ECHT zo anders dan de laatste NFS games ? (heat, payback en die daarvoor)
- Het voelt voor mij als een evolutie van Heat, met invloeden van Most Wanted en NFSU2.
NFS met stuur gaat/ging altijd perfect hoor ? zou niet anders willen. sterker nog, als er geen stuur ondersteuning is koop ik hem nietNLxAROSA schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:20:
[...]
- Ik zou geen NFS met een stuur spelen, tenzij je masochist bent.
- Het voelt voor mij als een evolutie van Heat, met invloeden van Most Wanted en NFSU2.
Ik moet wel zeggen dat ik het vrij pittig vind op challenge. Zit nu in de eerste echte raceweek maar merk dat ik nog niet misschien in de buurt kom van de top 2, soms 3. Een foutje onderweg en ze lopen zo immens ver uit meteen, niet meer bij te halen. Git gud, zullen we maar zeggen...
Het is inderdaad echt een evolutie van Heat op een positieve manier. Gevoel van snelheid is zeker aanwezig, lekkere chaos onderweg en het ziet er gelikt uit.
I pitty the fools who took my game-station.....
Ik hoop op een Ja als antwoord, maar ik ben heel bang dat ze hier niks mee gaan doen. Omdat ze ook al eerst de belofte maakten dat je dit kon uitzetten en nu blijkt dat het een leugen was, heb ik er niet veel hoop in dat zoiets komt. Maar toch blijf ik er wel een klein beetje hoop houden..HWSHHZ schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:38:
Denken jullie dat er nog een update komt waarmee de effecten volledig uit te schakelen zijn, of blijft het zoals het nu is? Voor mij wel een dealbreaker en ga de game ook niet kopen mocht het helemaal niet uitgeschakeld kunnen worden...
De special effects wanneer je drift of lachgas gebruikt, die cartoon getekende stijlen die dan in beeld verschijnen. (zie foto)Farabi schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:39:
wat bedoelen jullie met effecten? lees een hoop geklaag erover. heb de game nog niet.
/f/image/O2Cyy5LrxMua8dixdvu9VK9L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2022 13:41 ]
Heel jammer inderdaad, en je zou zeggen dat dat toch niet zoveel moeite zal wezen om te maken dat het uit kan. Maar goed, ik ben geen developer verder, maar dan sla ik deze over of vis 'em over 2 jaar wel uit de 5 euro bak.G_Dragon schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:40:
[...]
Ik hoop op een Ja als antwoord, maar ik ben heel bang dat ze hier niks mee gaan doen. Omdat ze ook al eerst de belofte maakten dat je dit kon uitzetten en nu blijkt dat het een leugen was, heb ik er niet veel hoop in dat zoiets komt. Maar toch blijf ik er wel een klein beetje hoop houden..
Laten we toch die hoop houden!HWSHHZ schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:45:
[...]
Heel jammer inderdaad, en je zou zeggen dat dat toch niet zoveel moeite zal wezen om te maken dat het uit kan. Maar goed, ik ben geen developer verder, maar dan sla ik deze over of vis 'em over 2 jaar wel uit de 5 euro bak.
Ik dacht al dat je super duur uit was voor 1 maand EA Play , hier betaal je voor een heel jaar €20.. denk geef de tip doorNLxAROSA schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:52:
Ik heb zelf een maand Play Pro genomen. Verwacht wel dat ik binnen die tijd de career uitspeel. 15 euro is prima vind ik.
Edit: hopelijk vergis ik mij maar kan je de full game spelen of alleen maar 10 uur zoals wij ook met de Gamepass? Want op de site van EAplay staat duidelijk 10 uur bij nieuwe games.
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2022 19:48 ]
Dat wist ik niet, hoe haal je die voor Xbox?Zyron schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:48:
Er zit een verschil tussen EA Play en EA Play Pro. ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2022 19:50 ]
PC only.G_Dragon schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:49:
[...]
Dat wist ik niet, hoe haal je die voor Xbox?
Ah jammer
Begin gaat een stuk beter als je de map wat beter kent en de gameplay al in je vingers hebt (ik speel op Challenging), geld komt makkelijker binnen en geeft het ook niet uit aan dingen die er in het begin niet toe doen.
Wat ik wel suf vind: je hebt een kalender/agenda die iedere dag doorloopt, maar als je niet voldoet aan de criteria voor zaterdag dan kun je gewoon de vrijdag blijven herhalen. Dat voelt raar. Die qualifiers hadden niet via de agenda gehoeven lijkt mij, hadden gewoon events op de map kunnen zijn met een slotje zolang je er niet aan voldoet, net als andere events waar eisen (geld, class) aan zitten.
Ja ik heb ook gemerkt dat het soms beter is om in B klasse te blijven ipv te upgraden naar A klasse als je nog maar 1 auto hebtNLxAROSA schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:13:
Wat ik wel suf vind: je hebt een kalender/agenda die iedere dag doorloopt, maar als je niet voldoet aan de criteria voor zaterdag dan kun je gewoon de vrijdag blijven herhalen. Dat voelt raar. Die qualifiers hadden niet via de agenda gehoeven lijkt mij, hadden gewoon events op de map kunnen zijn met een slotje zolang je er niet aan voldoet, net als andere events waar eisen (geld, class) aan zitten.
[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 02-12-2022 21:04 ]
Je start-auto bestuurt heel beroerd. In de opties kan je TC aanzetten en tap to drift uit, dat helpt. Na de proloog krijg je een andere auto die compleet anders rijdt en niet zo drift-happy is.Homeland schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:02:
Begonnen met de Lambo maar de handling is soms zo gaar. Mega veel grip maar soms met vooral boosten schiet hij ineens een kant op, compleet van de weg af.
Herstarts worden bijgevuld als je een nieuwe dag start.G_Dragon schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:45:
Het lukt mij maar niet om in de top 5 te komen op normal difficulty.. heb nu ook geen herstarts meer bij elke race?
Leer om je burst nitro te gebruiken (tap je nitro button ipv ingedrukt houden) als deze beschikbaar is. En bij starts moet je je revs binnen het witte balkje houden bovenaan je toerenteller om een goede start te hebben. Het spel legt dat niet goed uit.
Het is ook helemaal niet de bedoeling om de eerste races te winnen. Maar top 5 zou haalbaar moeten zijn (ik werd bij de eerste paar racen meestal derde).
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Career is vrij strak gefocust. Verspil geen credits aan dingen die je niet nodig hebt. Herspeelbaarheid is ook prima, je kan altijd weer een career starten maar met andere auto’s en een andere speelstijl.
Vind t wel een topper. Was even wennen in het begin, maar vind t echt een verbetering tov Heat.
Als je in de garage zit vanaf de dichtstbijzijnde safehouse. Als je al rond rijdt: zelf rijden.Homeland schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:41:
Heb je uiteindelijk ook de mogelijkheid om te fast travrlkrn naar races? Of moet je er altijd heen rijden?
Voor zover ik weet moet je altijd rijden. Das ook wel een beetje één van de core principes van het spel: je heat loopt of waardoor het lastiger is om op plekken te komen (totdat de dag voorbij is).Homeland schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:41:
Heb je uiteindelijk ook de mogelijkheid om te fast travrlkrn naar races? Of moet je er altijd heen rijden?
In je garage doe je al je upgrades en customisations. Daar heb je ook de optie om de UI te verbergen zodat je alleen je auto ziet. Dat is wat je bedoelt denk ik?BeetjeVreemd schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:28:
Heb je in deze game ook iets van een garage waar je je eigen builds in like a clean environment kan bekijken/screenshots maken etc.?
Deze video laat zien dat de effecten wel helemaal uit kunnen blijkbaar
Vanuit de omschrijving van de video: "Effects were removed via 3rd party tool."ricjuh schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:24:
[YouTube: NFS Unbound - Effects On/Off]
Deze video laat zien dat de effecten wel helemaal uit kunnen blijkbaar
Breng die tool maar naar de xboxNLxAROSA schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:33:
[...]
Vanuit de omschrijving van de video: "Effects were removed via 3rd party tool."
Net langs proloog, en als start auto de crown victoria genomen
Enige min tot nu toe is dat als mn g29 aangesloten zit , de controller ingame niet werkt en ik dus ook niet kan draaien om de auto heen met de camera...
[ Voor 10% gewijzigd door lord_fh op 07-12-2022 12:28 ]
verder ben ik nu de avond voor de 1e qualifier. mn crown is nu precies einde A.
Drift races nog niet echt aan begonnen, ik haal die punten gewoonweg niet
ben wel even op controller overgestapt om het simpele feit dat ik hierboven benoemde, een deel vd knoppen werkt niet als het stuur eraan zit (acherom kijken, auto uitzetten etc.), werkt wel goed moet ik zeggen op de PS5
Vindt het een goede (arcade) game, echt beter dan voorgaande delen van recente jaren. maar wil nu onderhand wel een andere auto kopen haha!
oja, het rubberbanden van de politie vind ik wel stront irritant, ik had een keer 5 sterren politie en 32k in het "rood" , dus moest echt van ze af, maar wat ik ook probeerde, ze kwamen als elastiek naar me toe. Uiteindelijk gelukt, geen idee meer hoe en zal veel geluk zijn, heeft wel een half uur geduurd
Dusss paar keer ge-rage-quit, heb ik alleen mezelf mee. Want opnieuw opstarten kost ook tijd. Maar waarom gewoon niet onbeperkt retry-en.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Online ziet er redelijk wel uit, ben wel blij dat er verschillende klassen zijn, anders gaat iedereen met overpowered auto's rijden zoals in Heat online.
De game is wel erg leuk, maar zitten best wel veel bugs in zoals rubberbanding en random politie spawning.
Heb eerst EA play een maand geprobeerd om Unbound 10 uur te kunnen proberen en het beviel me wel, NFS Heat vond ik ook al een vermakelijke game.
I served in a company of heroes.

Game begonnen met een Eclipse. Daarna een Alfa Romeo Giulia, Lamborghini Huracan en de game afgesloten in een McLaren P1. Als je de game voor een zacht prijsje kan oppikken, kun je dat prima doen. Ik vond het vooral relaxt omdat het ook een spel was dat ik kan spelen als mn kleine in de buurt rondloopt.
[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 19-05-2023 00:03 ]
het nadeel is dat ik het lijntje weer snel kwijtraak in het verhaal. wat ben ik nu weer aan het doen? geef mij direct die races gewoon ipv het hele verhaal omheen.
vind het ook zwaar irritant dat ik eerst naar een punt moet rijden om een race te starten. het lijkt nog steeds te moeilijk om af te stappen van dit systeem.
auto's technisch tunen zit er niet in zo te zien. dus alleen nieuwere wagens kopen om een snellere te krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 23-05-2023 11:35 ]
Tunen is zeker wel mogelijk, daar heb ik ook het meeste plezier in (gehad). Je kan het hele spel ook met een Golf gti uit '78 doen.Farabi schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:33:
auto's technisch tunen zit er niet in zo te zien. dus alleen nieuwere wagens kopen om een snellere te krijgen.
dan ben ik niet zo ver. ik kan ook nog geen auto's kopen, dat komt ook later dan?Vuvuzela schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:05:
[...]
Tunen is zeker wel mogelijk, daar heb ik ook het meeste plezier in (gehad). Je kan het hele spel ook met een Golf gti uit '78 doen.
Ja klopt, de 1e week is meer een proloog.. daarna krijg je vrijheid.Farabi schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:45:
[...]
dan ben ik niet zo ver. ik kan ook nog geen auto's kopen, dat komt ook later dan?

Destijds niet gekocht, gewacht tot budgetbak, maar ook al wel gezien dat ik op de PS5 wss geen Platinum ga halen i.v.m. de Full House-trophy (https://psnprofiles.com/g...rophy-guide#30-full-house) (en nee, ik heb geen zin om me ergens aan te melden voor een boostsessie).
Dus nu dan maar via de Game Pass op de XSX spelen, daar boeien achievements me gek genoeg wat minder?
Ik krijg het met veel moeite nog maar net voor elkaar om als 3e te finishen, hebben meer van jullie dit probleem zo vroeg in het begin van dit spel?
klopt, ik speel op het makkelijkste niveau en heb moeite om in de eerste 3 te eindigen.G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:06:
Heb nu 3 races gedaan, maar wat is het spel moeilijk zeg..
Ik krijg het met veel moeite nog maar net voor elkaar om als 3e te finishen, hebben meer van jullie dit probleem zo vroeg in het begin van dit spel?
Ik moet toegeven dat ik hem van challenging naar het makkelijkste niveau heb moeten zettenFarabi schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:07:
[...]
klopt, ik speel op het makkelijkste niveau en heb moeite om in de eerste 3 te eindigen.

Ben dus niet de enigste die dan nog maar net top 3 weer te rijden
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 23-06-2023 09:08 ]
het is te uitdagend. vandaar dat ik hem even aan de kant heb gezet. maar in meerdere reviews is al aangegeven dat het spel 'oneerlijk' is. ik weet niet of ze dit mee bedoelenG_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:08:
[...]
Ik moet toegeven dat ik hem van challenging naar het makkelijkste niveau heb moeten zetten![]()
Ben dus niet de enigste die dan nog maar net top 3 weer te rijden
Is dat echt het geval of is het juist expres gedaan om je als speler het gevoel te geven dat jij je echt omhoog moet werken en niet direct bij het begin van het spel als eerste kan finishen?Farabi schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:10:
[...]
het is te uitdagend. vandaar dat ik hem even aan de kant heb gezet. maar in meerdere reviews is al aangegeven dat het spel 'oneerlijk' is. ik weet niet of ze dit mee bedoelen

ik heb het een uur of 6 gespeeld, maar het spel eet naar mijn gevoel teveel energie op bij mij. geen zin meer in te moeilijke spellen tegenwoordig helaas. ik zal hem uiteraard over een tijdje weer proberen.G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:16:
[...]
Is dat echt het geval of is het juist expres gedaan om je als speler het gevoel te geven dat jij je echt omhoog moet werken en niet direct bij het begin van het spel als eerste kan finishen?
maar grafisch is het echt van hoogstaand niveau.
[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 23-06-2023 09:26 ]
Mijn grootste minpunt voor dit spel is toch echt wel het feit dat je tijdens een sessie je auto's niet kan upgraden en je daarvoor de dag / nacht moet beëindigen en races misloopt, dit hadden ze van mij echt wel anders mogen doen want hoe moeilijk zou het zijn geweest om bijvoorbeeld een tuningshop op de map te dumpen.
Dit dus, in het begin heb je ook nog geen geschikte auto/tuning.G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:16:
[...]
Is dat echt het geval of is het juist expres gedaan om je als speler het gevoel te geven dat jij je echt omhoog moet werken en niet direct bij het begin van het spel als eerste kan finishen?
Vooral in de lagere klasses is een gearbox downgrade best cruciaal, (beetje afhankelijk van de auto). Voor de B en A races hoeft je topsnelheid niet hoger te zijn dan 220. Je topsnelheid downgraden geeft weer meer ruimte voor vermogen. Bij sommige auto's kan je dit in S class nog toepassen.
/f/image/e9ON0yi37xFldEPYEkywHmgM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2023 08:19 ]
Heb de eerste 5 races gedaan op challenging en ik word heel makkelijk eerste… ik ben dan echt geen racefanaat ofzoG_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:06:
Heb nu 3 races gedaan, maar wat is het spel moeilijk zeg..
Moet zeggen dat ik deze game best leuk vind. Dat stijltje en effecten passen goed bij deze game. Lekker arcady allemaal. Wel irritant dat ik na elke race eerst de politie nog moet af zien te schudden en dat je je geld moet banken….
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
:strip_exif()/f/image/1Y7ty2pdYf0D0mavIbuJTGyY.jpg?f=fotoalbum_large)
(FYI) Need for Speed: Unbound Year 2 Roadmap
— Alan Feely (@IdleSloth84_) 20 februari 2024
NFS 30th Anniversary and Future Content:
• NFS celebrates its 30th anniversary with a year's worth of content.
• The legacy of NFS signifies different things to each player, from early fans to recent players.
• The company aims to… pic.twitter.com/3BJcph4J4l
NFS heat prima mee vermaakt, dus toch ook deze proberen ondanks de cartoon achtige extra's en hopen dat we snel meer info krijgen over solar crown (test drive). Gran turismo gaat het niet worden bij mij, te realistisch
Speel vooral online nu en heb er best veel lol in