[Multi] Need For Speed Unbound

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:40
Ik kwam er achter dat als er 'escaping' staat je ook een garage in kan duiken. Je werkt als een magneet op de politie vanaf heat 4 of 5, dus blind gassen rechtstreeks een garage en hopen dat je escaping in beeld krijgt :)

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55

OMX2000

By any means necessary...

Ik was er al een beetje bang voor na wat reviews gezien te hebben, dat rubber banden is echt klote. Ik zit er nu net twee uur in. Nog geen een race 1e geworden, sterker nog. Maar 1 keer 3e geworden. Dat opladen van je nitro meter tijdens het racen werkt ook een beetje iffy. Driften gaat soms goed, maar soms ben je heel snel totaal de controle kwijt, zonder dat je dus rustig kunt corrigeren.

Dusss paar keer ge-rage-quit, heb ik alleen mezelf mee. Want opnieuw opstarten kost ook tijd. Maar waarom gewoon niet onbeperkt retry-en.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 17:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb via EA play de game uitgeprobeerd, mag helaas niet meedoen met de eerste kwalificatie (moet eerst de volledige game kopen).
Online ziet er redelijk wel uit, ben wel blij dat er verschillende klassen zijn, anders gaat iedereen met overpowered auto's rijden zoals in Heat online.

De game is wel erg leuk, maar zitten best wel veel bugs in zoals rubberbanding en random politie spawning.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:57

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb nog niet zoveel van de rubberbanding gemerkt eigenlijk. Als ik 1e ben en geen fouten maak zie ik de afstanden naar achterliggers niet zomaar magisch afnemen en andersom als ik 3e ben op 75% afstand dan is de kans klein dat ik nog win, vroeger liet de AI het gas los na 90% van de race. Hier finish ik wel gewoon op de 3e plek evt.

Heb eerst EA play een maand geprobeerd om Unbound 10 uur te kunnen proberen en het beviel me wel, NFS Heat vond ik ook al een vermakelijke game.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hoelang zal het duren dat ze dit spel naar EA Play gaan brengen? Zit stiekem daar op te wachten, zodat ik de game niet hoef te kopen en kan spelen via Gamepass :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:12

Entity

9000rpm

Ik zag op Steam dat het spel momenteel met 50% korting aan te schaffen is. Voor mij een reden om het toch maar te doen. Heb alle Need for Speeds al gespeeld, sommigen meer dan anderen, dus wil hem toch graag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
nu al voor €23,99 te verkrijgen in de psn store. waar is het misgegaan bij dit spel? nog nooit zo een harde prijsverlaging meegemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dat is zeker wel een grote prijsdrop, ik zit alleen te wachten tot dit spel in EA Play komt zodat ik hem gratis kan spelen via de Gamepass :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:11
Ik heb dit spel aantal maanden geleden aangeschaft, toen nog voor 45 euro in de sale (toch zonde als je nu ziet dat PSN voor 24 doet, maar boeiend). Die effecten waren ook hetgeen dat mij in eerste instantie tegenhielden. Maar aantal weken terug de storyline uitgespeeld en ik kan wel zeggen, de effecten zijn niet zo storend als dat ik van te voren had verwacht. Er zijn een hoop effecten die je kan toepassen, maar je kan er ook voor kiezen om een aantal hiervan niet te doen. Helaas is het effect voor 'driftsmoke' niet uit te schakelen, maar je kan wel een toepassen die niet veel opvalt (Cloaked, geloof ik). Dan is het grijze 'rook'. Nog steeds onrealistisch maar minder storend dan pimpelpaars met een goud randje.

Game begonnen met een Eclipse. Daarna een Alfa Romeo Giulia, Lamborghini Huracan en de game afgesloten in een McLaren P1. Als je de game voor een zacht prijsje kan oppikken, kun je dat prima doen. Ik vond het vooral relaxt omdat het ook een spel was dat ik kan spelen als mn kleine in de buurt rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
heeft de ps5 versie raytracing? de weerkaatsing ziet er erg goed uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 19-05-2023 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
tot nu toe een prima spel voor €24. maar alleen voor dit bedrag.

het nadeel is dat ik het lijntje weer snel kwijtraak in het verhaal. wat ben ik nu weer aan het doen? geef mij direct die races gewoon ipv het hele verhaal omheen.

vind het ook zwaar irritant dat ik eerst naar een punt moet rijden om een race te starten. het lijkt nog steeds te moeilijk om af te stappen van dit systeem.

auto's technisch tunen zit er niet in zo te zien. dus alleen nieuwere wagens kopen om een snellere te krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 23-05-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Farabi schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:33:
auto's technisch tunen zit er niet in zo te zien. dus alleen nieuwere wagens kopen om een snellere te krijgen.
Tunen is zeker wel mogelijk, daar heb ik ook het meeste plezier in (gehad). Je kan het hele spel ook met een Golf gti uit '78 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Vuvuzela schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:05:
[...]

Tunen is zeker wel mogelijk, daar heb ik ook het meeste plezier in (gehad). Je kan het hele spel ook met een Golf gti uit '78 doen.
dan ben ik niet zo ver. ik kan ook nog geen auto's kopen, dat komt ook later dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Farabi schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:45:
[...]
dan ben ik niet zo ver. ik kan ook nog geen auto's kopen, dat komt ook later dan?
Ja klopt, de 1e week is meer een proloog.. daarna krijg je vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb het niveau op het makkelijkst staan, maar wordt helemaal gek van die cop chasing. het haalt me helemaal uit het spel, terwijl het eigenlijk zo lekker wegspeelt. hoop dat deze onzin een keer eruit gaat in de volgende spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vanaf Donderdag in de gamepass met EA play! _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06 04:13

Zyron

BWRAAAAP

Fijn nieuws.

Destijds niet gekocht, gewacht tot budgetbak, maar ook al wel gezien dat ik op de PS5 wss geen Platinum ga halen i.v.m. de Full House-trophy (https://psnprofiles.com/g...rophy-guide#30-full-house) (en nee, ik heb geen zin om me ergens aan te melden voor een boostsessie).

Dus nu dan maar via de Game Pass op de XSX spelen, daar boeien achievements me gek genoeg wat minder?

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heb nu 3 races gedaan, maar wat is het spel moeilijk zeg..
Ik krijg het met veel moeite nog maar net voor elkaar om als 3e te finishen, hebben meer van jullie dit probleem zo vroeg in het begin van dit spel? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:06:
Ik krijg het met veel moeite nog maar net voor elkaar om als 3e te finishen, hebben meer van jullie dit probleem zo vroeg in het begin van dit spel? :D
klopt, ik speel op het makkelijkste niveau en heb moeite om in de eerste 3 te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Farabi schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:07:
[...]

klopt, ik speel op het makkelijkste niveau en heb moeite om in de eerste 3 te eindigen.
Ik moet toegeven dat ik hem van challenging naar het makkelijkste niveau heb moeten zetten :D :X
Ben dus niet de enigste die dan nog maar net top 3 weer te rijden :D

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 23-06-2023 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:08:
[...]

Ik moet toegeven dat ik hem van challenging naar het makkelijkste niveau heb moeten zetten :D :X
Ben dus niet de enigste die dan nog maar net top 3 weer te rijden :D
het is te uitdagend. vandaar dat ik hem even aan de kant heb gezet. maar in meerdere reviews is al aangegeven dat het spel 'oneerlijk' is. ik weet niet of ze dit mee bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Farabi schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:10:
[...]

het is te uitdagend. vandaar dat ik hem even aan de kant heb gezet. maar in meerdere reviews is al aangegeven dat het spel 'oneerlijk' is. ik weet niet of ze dit mee bedoelen
Is dat echt het geval of is het juist expres gedaan om je als speler het gevoel te geven dat jij je echt omhoog moet werken en niet direct bij het begin van het spel als eerste kan finishen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:16:
[...]

Is dat echt het geval of is het juist expres gedaan om je als speler het gevoel te geven dat jij je echt omhoog moet werken en niet direct bij het begin van het spel als eerste kan finishen? O-)
ik heb het een uur of 6 gespeeld, maar het spel eet naar mijn gevoel teveel energie op bij mij. geen zin meer in te moeilijke spellen tegenwoordig helaas. ik zal hem uiteraard over een tijdje weer proberen.

maar grafisch is het echt van hoogstaand niveau.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 23-06-2023 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Eindelijk heb ik dit weekend meerdere races weten te winnen, het koste veel moeite en tijd maar het is me wel gelukt. Begin het spel langzaam door te krijgen en hem daardoor steeds leuker te vinden.

Mijn grootste minpunt voor dit spel is toch echt wel het feit dat je tijdens een sessie je auto's niet kan upgraden en je daarvoor de dag / nacht moet beëindigen en races misloopt, dit hadden ze van mij echt wel anders mogen doen want hoe moeilijk zou het zijn geweest om bijvoorbeeld een tuningshop op de map te dumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:16:
[...]
Dit dus, in het begin heb je ook nog geen geschikte auto/tuning.

Vooral in de lagere klasses is een gearbox downgrade best cruciaal, (beetje afhankelijk van de auto). Voor de B en A races hoeft je topsnelheid niet hoger te zijn dan 220. Je topsnelheid downgraden geeft weer meer ruimte voor vermogen. Bij sommige auto's kan je dit in S class nog toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jemig wat krijg je een lelijke auto na de eerste Qualifier.. had wel gehoopt op wat veel leukers dan een Defender 110 '15 :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/47kAsLUe16SM8XUDLOIdISzBAEU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e9ON0yi37xFldEPYEkywHmgM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2023 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:16
G_Dragon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:06:
Heb de eerste 5 races gedaan op challenging en ik word heel makkelijk eerste… ik ben dan echt geen racefanaat ofzo :p

Moet zeggen dat ik deze game best leuk vind. Dat stijltje en effecten passen goed bij deze game. Lekker arcady allemaal. Wel irritant dat ik na elke race eerst de politie nog moet af zien te schudden en dat je je geld moet banken….

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwgEPgyQPpGnG7Tk7I6cKjiMZ5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Y7ty2pdYf0D0mavIbuJTGyY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
Ga hem misschien deze week ook even proberen, aangezien hij gratis is bij de ps extra deze maand.
NFS heat prima mee vermaakt, dus toch ook deze proberen ondanks de cartoon achtige extra's en hopen dat we snel meer info krijgen over solar crown (test drive). Gran turismo gaat het niet worden bij mij, te realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:50
Sinds enige tijd Unbound aan het spelen, spel ziet er goed uit. Dat cartoony dacht ik eerst “meh” maar is toch wel erg leuk. Graphics erg goed.

Speel vooral online nu en heb er best veel lol in
Pagina: 1 2 Laatste