Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:51
Ter info voor iedereen die deelneemt aan het Microsoft Rewards-programma.
De daily streak en quizzen zijn vanaf vandaag (1/10) actief in Nederland en België.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:23
Mijn series X heeft toch een interessant probleem. Heb hier al paar keer gemeld dat hij soms niet lekker boot. Logo zonder geluid, geen netwerkverbinding. Paar harde resets fixed dit wel en in alle gevallen moet hij dan eerst een update doen.
Laatste keer was afgelopen dinsdag.

Nou zit ik naar mijn stroomverbruik te kijken en afgelopen weekend (do tm ma) was mijn verbruik veel hoger dan verwacht (gezien ik niet thuis was). Door losse meters in huis weet ik dat het het stopcontact is waar mijn woonkamer switch, Xbox en hue syncbox met verlichting op zit.
Daar is het verbruik bijna 2,1kwh geweest die dagen, terwijl het nu in mijn vakantiedagen en ik thuis ben (met weinig Xbox gebruik) rond de 0,5-0,8kwh ligt. Stroomverbruik is ingezakt nadat ik de Xbox een hard reset heb gegeven toen ik thuis kwam.
Ik sluit eigenlijk per voorbaat uit dat het de syncbox met verlichting of de switch zijn geweest. Daar heb ik niets mee gedaan. Alleen de Xbox heeft die harde reset gehad.

Zou het in de nacht (firmware)updaten vanuit uit stand niet goed gaan waardoor de cpu op 100% blijft hangen tot ik hem een harde reset geef?
Het is in ieder geval wel een duur grapje (heeft me van vr tm maandag toch zo’n 5kwh gekost)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:28
@SunnieNL dan zou hij 100% zowel op cpu als gpu moeten hebben om tot 5kwh te komen.

Denk niet dat je er nog achterkomt, even uitsmeren over 365 dagen, dan valt het mee :+

Wellicht nog iets van garantie als je nog steeds problemen hebt?

Lichtpuntje...

Door het spelen van Outer Wilds krijg ik echt meer zin in Starfield. We krijgen dan helaas niet dat we echt opstijgen en naar planeten vliegen, maar de mogelijkheden qua unieke planeten, weersomstandigheden, geheimen etc zijn hopelijk echt top. Met een setting als dit is de sky echt de limit.

Neem alleen al Giant's Deep in Outer Wilds, wellicht de gekste en tofste planeet in de game, dat soort zaken in Starfield graag.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:18
devilsnight schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:56:
Door het spelen van Outer Wilds krijg ik echt meer zin in Starfield. We krijgen dan helaas niet dat we echt opstijgen en naar planeten vliegen, maar de mogelijkheden qua unieke planeten, weersomstandigheden, geheimen etc zijn hopelijk echt top. Met een setting als dit is de sky echt de limit.

Neem alleen al Giant's Deep in Outer Wilds, wellicht de gekste en tofste planeet in de game, dat soort zaken in Starfield graag.
Mooi dat enthousiasme! Ik probeerde outer wilds twee jaar geleden, maar het opstijgen met een oefenschip ging zo piep dat ik al snel stopte. Misschien toch maar weer eens oppakken.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:01
Yonix schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 23:20:
Daarnet 'Hardspace: Shipbreaker' gespeeld. Wat een geinig spel! Ruimteschepen uit elkaar halen en bergen. Net als 'PowerWash Simulator' lekker zen. :)

[Afbeelding]
Is het niet meer time based dan? Om die reden heb ik het namelijk gerefund vorig jaar op Steam. Wilde zen spelen, maar werd helemaal onrustig van de time limits.
Zorroberner schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:32:
[...]

Mooi dat enthousiasme! Ik probeerde outer wilds twee jaar geleden, maar het opstijgen met een oefenschip ging zo piep dat ik al snel stopte. Misschien toch maar weer eens oppakken.
Het opstijgen is geen issue, maar soms probeer ik op een planeet te landen en het kan wat moeizaam gaan, je wilt naar voren en je kan niet sneller en toch duurt het een eeuwigheid. Is geen probleem wanneer je auto pilot kan doen echter. Maar dit kan niet als je bijvoorbeeld op dingen wil landen die geen planeten zijn.

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:15
Vraagje, kon dit zo snel nergens terugvinden: is het nu al eens mogelijk om het homescreen aan te passen ? Vooral de 2e “regel” mag wat mij betreft compleet verwijderd worden. Het is enkel maar reclame en die rare “curated by” dingen, -knip- dit gaat tegen onze huisregels in.

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 02-10-2022 12:06 ]

• SunnieNL
Tommy-D schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:05:
Vraagje, kon dit zo snel nergens terugvinden: is het nu al eens mogelijk om het homescreen aan te passen ? Vooral de 2e “regel” mag wat mij betreft compleet verwijderd worden. Het is enkel maar reclame en die rare “curated by” dingen, -knip-
Nee, die kan niet weg.
En als je idd 625 hebt betaald (gezien de advertentie) zou ik hem verkopen want je hebt te veel betaald en raad je aan een ps5 te kopen, want dan heb je die ads niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 02-10-2022 12:07 ]

Zorroberner schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:32:
[...]

Het vliegen vergt wel wat oefening. Maar als je het eenmaal door hebt is er echt heel veel mogelijk.

Dit filmpje is enigszins een kleine spoiler maar geeft wel weer hoe behendig je kunt zijn.

https://www.xbox.com/play/media/KURG2U9M

Gewoon even een uurtje aankloten. En dan heb je het wel een beetje in de vingers. Daarna begint het avontuur. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:01
Beakzz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

Is het niet meer time based dan? Om die reden heb ik het namelijk gerefund vorig jaar op Steam. Wilde zen spelen, maar werd helemaal onrustig van de time limits.
Je hebt nu verschillende modi. Eén daarvan is zonder time limit.

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:15
SunnieNL schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:16:
[...]

Nee, die kan niet weg.
En als je idd 625 hebt betaald (gezien de advertentie) zou ik hem verkopen want je hebt te veel betaald en raad je aan een ps5 te kopen, want dan heb je die ads niet.
Oké das jammer. Wat betreft die advertentie, dat was ergens in 2020, inmiddels zijn ze al iets beter leverbaar. Een PS5 komt er waarschijnlijk ook ooit nog wel, maar ben toch vooral Xbox fan.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Tommy-D schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:05:
Vraagje, kon dit zo snel nergens terugvinden: is het nu al eens mogelijk om het homescreen aan te passen ? Vooral de 2e “regel” mag wat mij betreft compleet verwijderd worden. Het is enkel maar reclame en die rare “curated by” dingen, -knip-
Ik snap het niet.

Bij mij staat:
1e regel iconen van de laatste 7 apps/games die ik heb opgestart (gebruik ik uiteraard)
2e regel: Eerst "my games & apps" (gebruik ik) en de andere 3 tegels heb ik inderdaad niets aan.
3e regel: Wat er in de Quick Resume staat. (klik ik nooit op)
4e regel: Pins (klik ik nooit op)
5e regel: Game Pass.... ja, daar kijk ik wel regelmatig, die mag van mij wel een paar regels omhoog.
Kan dat niet? Geen idee.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 02-10-2022 12:07 ]

• SunnieNL
zetje01 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:50:
[...]

Ik snap het niet.

Bij mij staat:
1e regel iconen van de laatste 7 apps/games die ik heb opgestart (gebruik ik uiteraard)
2e regel: Eerst "my games & apps" (gebruik ik) en de andere 3 tegels heb ik inderdaad niets aan.
3e regel: Wat er in de Quick Resume staat. (klik ik nooit op)
4e regel: Pins (klik ik nooit op)
5e regel: Game Pass.... ja, daar kijk ik wel regelmatig, die mag van mij wel een paar regels omhoog.
Kan dat niet? Geen idee.
Dat laatste kan wel. De reclame naast de my games and apps kan echter niet weg.
Afgezien van de 1ste twee regels kun je de volgorde van de rest bepalen of weghalen.
Uit mijn hoofd moet je daarvoor op de linkerknop naast het Xbox logo drukken, maar kan ook het hamburger (rechter knop) zijn.

• zetje01
SunnieNL schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:56:
[...]

Dat laatste kan wel. De reclame naast de my games and apps kan echter niet weg.
Afgezien van de 1ste twee regels kun je de volgorde van de rest bepalen of weghalen.
Uit mijn hoofd moet je daarvoor op de linkerknop naast het Xbox logo drukken, maar kan ook het hamburger (rechter knop) zijn.
Verdomd!

Het "dubbele-schermpje" knopje op de controller!
Game Pass is nu mijn derde regel :-)
Top, bedankt!

Overigens: Ik heb mijn consoles nooit als doel. Ik koop nooit een console om met een console te priegelen.
Ik koop een console om (zo snel mogelijk) een game te starten en te spelen.

(Net zo goed als dat bijna niemand (tweakers dan uitgezonderd) een laptop koopt zodat je Windows hebt om mee te priegelen. Het gros van de mensen koopt een laptop om te kunnen browsen en emailen.
Windows (en welke versie ze daarvan hebben) interesseert ze geen reet.)

Anyways, om toch nog even af te sluiten met wat vrolijkers:
Mijn Series-S is eigenlijk de eerste console (na consoles met cartridges) die gewoon snel opstart, en daarna (Leve Quick Resume!) snel m'n spelletje start.
Bijna 2 jaar oud nu, en wat een fijn ding.

[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 01-10-2022 14:46 ]

ariekanari schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:57:
De daily streak en quizzen zijn vanaf vandaag (1/10) actief in Nederland en België.
Nice.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ariekanari schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:57:
Mooi.

Overigens iets waar ik laatst achter kwam voor de zoekopdrachten in edge (ik gebruik die echt alleen voor de rewards :D :D ) Als je zoekt op een naam van een beroemdheid, vervolgens iets naar beneden scrolt en dan recht op een plaatje van een andere beroemdheid klikt dan krijg je bovenaan een hele rij met foto's van beroemdheden. klik je daar weer dan krijg je een nieuwe zoekopdracht maar die rij foto's blijft staan. op die manier kun je in enkele seconden zo 15-20 zoekopdrachten doen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Outer Wilds

Na heel wat uurtjes gespeeld te hebben en een boel bezocht te hebben ook....

spoiler:
Ik heb op het rumors scherm bij Construction Yard al de hele tijd staan "there's more to explore." dit is dat gebied in Giant's Deep. Ik heb hier drie van die stenen gevonden en allemaal in alle sockets gedaan. Hier is niets meer te doen voor mij, ben zelfs onder het gebied geweest, dus onderwater, niks.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 01-10-2022 16:33 ]

Vanavond de NHL 23 technical test gespeeld, ziet er mooi uit maar is echt niet mijn ding.

Daarnaast de Mordhau demo gespeeld, ziet er niet zo mooi uit maar heeft die heerlijke Chivalry 2 gameplay.
Lekker hakken met grote zwaarden of de luit, wel moeilijker dan Chivalry 2 !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:41
devilsnight schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:32:
Outer Wilds

Na heel wat uurtjes gespeeld te hebben en een boel bezocht te hebben ook....

spoiler:
Ik heb op het rumors scherm bij Construction Yard al de hele tijd staan "there's more to explore." dit is dat gebied in Giant's Deep. Ik heb hier drie van die stenen gevonden en allemaal in alle sockets gedaan. Hier is niets meer te doen voor mij, ben zelfs onder het gebied geweest, dus onderwater, niks.
spoiler:
de construction yard is gekoppeld aan de "maan" van giants deep toch? Daar al geweest?
En je zegt onder water geweest te zijn, je kunt dieper dan je denkt, maar daar heb je info van andere planeten voor nodig

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:31

FeaR

In GoT we trust

Hulleman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:28:
[...]
Ik heb de microsoft accupack gekocht. Gaat voor mijn gevoel lang mee. Volgens MS 30uur, maar dat durf ik zo niet te bevestigen. Inderdaad oplaadbaar in de controller. Dat was voor mij het belangrijkste. En ik vind het altijd wel prettig om voor officieel spul te gaan voor consoles.
Ik begin toch echt te twijfelen of ik geen defecte pack heb. Na een uur of vijf gamen krijg ik al de melding dat mijn controller leeg is. Nooit getimed hoe lang ik voorheen, met gewone oplaadbare batterijen, deed maar zeker vele malen langer. Microsoft eens een berichtje sturen.

Edit:
Zijn er controllers met grip op de shoulder buttons en triggers? Mijn Xbox Series X Halo Infinite Edition heeft grip op zowel de triggers als shoulder buttons maar dat lijkt de enige te zijn? Elite V2 heeft het zo te zien niet en ook afbeeldingen van bijvoorbeeld de Forza Horizon 5 controller laat gladde triggers en shoulder buttons zien.

[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 02-10-2022 13:56 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Man man man, dat OS en/of UI kan soms echt bagger zijn zeg. Zonder enige reden is het nu super stroperig. Ik gebruik geen instant on, maar je ziet hoe stroperig dingen verlopen hier. Ik krijg het ook niet goed nu. Tenzij ik reboot.

Ik was Outer Wilds aan het spelen, gebruikte de guide en merkte die slowdown op. Dashboard gecheckt,zelfde verhaal. Paar minuten gewacht en het was weer soepel. Waar komt dit door?

[ Voor 25% gewijzigd door devilsnight op 02-10-2022 16:34 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
FeaR schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:46:
[...]

Ik begin toch echt te twijfelen of ik geen defecte pack heb. Na een uur of vijf gamen krijg ik al de melding dat mijn controller leeg is. Nooit getimed hoe lang ik voorheen, met gewone oplaadbare batterijen, deed maar zeker vele malen langer. Microsoft eens een berichtje sturen.

Edit:
Zijn er controllers met grip op de shoulder buttons en triggers? Mijn Xbox Series X Halo Infinite Edition heeft grip op zowel de triggers als shoulder buttons maar dat lijkt de enige te zijn? Elite V2 heeft het zo te zien niet en ook afbeeldingen van bijvoorbeeld de Forza Horizon 5 controller laat gladde triggers en shoulder buttons zien.
De FH5 controller heeft wel grip op de triggers en bumpers, de gewone Series controllers hebben alleen grip op de triggers.
(En van wat ik kan zien op foto's/video's heeft de Elite 2 ook alleen grip op de triggers).
Microsoft has now revealed the next batch of games leaving Xbox Game Pass and PC Game Pass soon.
Six games will drop out of the service, including Sable and Echo Generation.
Bloodroots, Echo Generation, Into the Pit, Ring of Pain, Sable, and The Good Life will all leave Xbox Game Pass and PC Game Pass on October 15th.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:50
justifire schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:33:
Vanavond de NHL 23 technical test gespeeld, ziet er mooi uit maar is echt niet mijn ding.

Daarnaast de Mordhau demo gespeeld, ziet er niet zo mooi uit maar heeft die heerlijke Chivalry 2 gameplay.
Lekker hakken met grote zwaarden of de luit, wel moeilijker dan Chivalry 2 !
Wellicht komen we elkaar tegen op de slagvelden. Chivalry 2 vond ik erg leuk om te doen. Zeker als er een boogschietende @justifire met een hamer te meppen viel! :)

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11 21:36
PdeBie schreef op donderdag 29 september 2022 @ 15:25:
@Schimanski Geen problemen hier.
Toevallig een update gehad op je smart-tv of xbox? Andere kabel gebruikt?
Niks veranderd, weet niks van een update. Probleem is er na aan en uitvinken en rebooten nog steeds.
Vreemd geval. Ga nog even een 10 seconden de aan uit knop inhouden.
Heel apart, maar ik kan Slime Rancher nog steeds spelen. Zit niet meer in de Game Pass en was wel een Gold game. Echter heb ik deze game verzilverd toen ik nog primary Game Pass Ultimate user was en dat ben ik niet meer. Alle andere Gold games van toen werken niet, deze wel.

Heel strange.
devilsnight schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:24:
Heel apart, maar ik kan Slime Rancher nog steeds spelen. Zit niet meer in de Game Pass en was wel een Gold game. Echter heb ik deze game verzilverd toen ik nog primary Game Pass Ultimate user was en dat ben ik niet meer. Alle andere Gold games van toen werken niet, deze wel.

Heel strange.
Life Is Strange :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

devilsnight schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:24:

Heel strange.
Dat is inderdaad wel heel apart.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:31

FeaR

In GoT we trust

MartijnS72 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:30:
[...]
De FH5 controller heeft wel grip op de triggers en bumpers, de gewone Series controllers hebben alleen grip op de triggers.
(En van wat ik kan zien op foto's/video's heeft de Elite 2 ook alleen grip op de triggers).
Thnx. Als ik afbeeldingen van de Horizon 5 controller inzoom heeft deze inderdaad de grip die ik wil hebben. Dan wordt het zoeken naar een Limited/Special Edition Controller. Helaas is de 20th Anniversary al uitverkocht of gaat tegen woekerprijzen. Elite v2 valt sowieso af door de vele problemen die je (helaas) leest.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Er blijkt een nieuw Xbox Series X|S controller ontwerp uitgelekt te zijn, vind hem best mooi uitzien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mU5BFEQ2ylCXiOABrNdzv_TZ6k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8X1dbIea4dhoRk9SbrCyTfGP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FkuJnLMLyCEb_2iZL7gdeRpTn0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CxxSFSM6vkLPf5NfxZ4mUkeh.jpg?f=fotoalbum_tile

Linksquest schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:31:
Er blijkt een nieuw Xbox Series X|S controller ontwerp uitgelekt te zijn, vind hem best mooi uitzien.

[Afbeelding][Afbeelding]
Ja ik zag deze afgelopen Zaterdag al voorbij komen op Twitter en dacht dat die hier al gepost was :D, maar blijkbaar nog niet oeps.. Ik weet niet zo goed of ik hem mooi of lelijk moet vinden :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ik vind hem wel wat hebben, moet hem wel een keer in het echt denk ik zien. Er gaan ook geruchten over nog een nieuwer model, waarbij bepaalde letjes zijn ingebouwd, die dan weer van kleur veranderen bij bepaalde situaties in de game, ben benieuwd of dat klopt en hoe dit gaat werken in de praktijk.

De nieuwe Elite V2 is hooguit een maandje oud nu, X knop is nu al meerdere keren blijven steken in de "socket".

Het zijn dit soort "kleine" issues die blijven terugkomen na tig van die V2's gehad te hebben nu. Ben echt benieuwd of de nieuwe versie zoveel beter is. Ze zijn er nog niet toch?
JE bedoeld een Elite Serie 3? Nee zo ver mij bekend is nog niet. Ik had bij mijn Elite 2 altijd het probleem dat de A niet reageerde, en soms ook de B. Ben ik om eerlijk gezegd niet gewend van de Xbox controllers, die zijn normaal toch een van de beste.

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:07

[Afbeelding][Afbeelding]
Mooi ding. Maar ik zou toch graag hebben dat ze wat features beginnen toe te voegen aan de standaard controller.
Met als eerste betere feedbacks en adaptive triggers zoals de Dualsense.
Antigo schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

Mooi ding. Maar ik zou toch graag hebben dat ze wat features beginnen toe te voegen aan de standaard controller.
Met als eerste betere feedbacks en adaptive triggers zoals de Dualsense.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, deels snap ik Microsoft, maar deels willen gamers ook wat nieuws, vooral bij een nieuw systeem.

Linksquest schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:00:
JE bedoeld een Elite Serie 3? Nee zo ver mij bekend is nog niet. Ik had bij mijn Elite 2 altijd het probleem dat de A niet reageerde, en soms ook de B. Ben ik om eerlijk gezegd niet gewend van de Xbox controllers, die zijn normaal toch een van de beste.
Volgens mij niet echt V3 genaamd toch? Ik bedoel die nieuwe versies, waarvan ook een witte en die zouden veel verbeteringen hebben tov V2. Mag het hopen, want het is toch bijzonder slecht.

Het gebeurd vandaag echt bizar vaak nu...

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 03-10-2022 12:33 ]

Weinig verschil inderdaad in, merk wel verschil dat het Xbox Logo wat harder ingedrukt moet worden, ik heb zelf dan de Xbox volt green controller.

• Exactor it
devilsnight schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:32:
[...]

Volgens mij niet echt V3 genaamd toch? Ik bedoel die nieuwe versies, waarvan ook een witte en die zouden veel verbeteringen hebben tov V2. Mag het hopen, want het is toch bijzonder slecht.

Het gebeurd vandaag echt bizar vaak nu...

[YouTube: X button stuck]
Beetje alcohol in de knop wrijven met een wattenstaafje kan helpen bij plakkende knopjes.
Linksquest schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:51:
Weinig verschil inderdaad in, merk wel verschil dat het Xbox Logo wat harder ingedrukt moet worden, ik heb zelf dan de Xbox volt green controller.
Dat klinkt niet als een Elite, of toch wel? Ik zag op de MM site dat de witte er al is, maar is de zwarte dan ook de nieuwe versie of is dat nog de oude vraag ik me dan af.
Exactor it schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:06:
[...]

Beetje alcohol in de knop wrijven met een wattenstaafje kan helpen bij plakkende knopjes.
Maar is het echt plakken? Heb zelf het idee dat ie tijdelijk vast zit elke keer in de socket zelf.

• Exactor it
devilsnight schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:25:
[...]

[...]

Maar is het echt plakken? Heb zelf het idee dat ie tijdelijk vast zit elke keer in de socket zelf.
Wat is een ander woord voor vast zitten aan iets? :+ Vuil aan de rand van de socket of aan de onderkant van de knop kan ervoor zorgen dat het knopje niet omhoog kan. Vandaar de tip.
devilsnight schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:25:
Dat klinkt niet als een Elite, of toch wel? Ik zag op de MM site dat de witte er al is, maar is de zwarte dan ook de nieuwe versie of is dat nog de oude vraag ik me dan af.
Correctie, inderdaad niet de Elite, de gewone controller, mijn excuses 8)7

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:14
Linksquest schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:51:
Die is mooi hè :o Ik heb 'em ook :+

De Xbox knop is over de hele linie minder fijn geworden. Ik heb ook nog controllers liggen uit de Xbox One periode en zeker de 1e generatie (met dat glimmende stuk aan de bovenkant) had een veel fijner functionerende Xbox knop.

Aan de andere kant heb ik ook met de huidige generatie controllers geen last van vast zitten knoppen, stickdrift of dat soort zaken.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
Door 1 persoon gemaakt? WTF! :D

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Hulleman schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:50:
Bol.com 3 daagse. Heb net Tom clancy’s Breakpoint opgepikt voor €8,75. Vond de demo oké, wel wat overweldigend qua content. Maar voor €8,75 prima vermaak. Deze game heeft een XSX upgrade gehad, dus draait mooi op 60fps
Uurtje of 4 gespeeld en ik vermaak me er prima mee! Als een waren Ghost kampjes systematisch en in stealth leeg schieten met je team. De missies, ook de sidemissies, zijn uitgebreid en hebben een leuke opbouw. Lijkt er wel op dat die opbouw grotendeels gelijk is. Ik speel in immersive mode, dus zonder het levelen van gear, met minimale hub en er wordt niet voorgekauwd waar je heen moet voor je missie. Op basis van intel die je gedurende de missies vindt moet je nagaan waar je heen moet. Gelukkig krijg je prima hints en is het geen niveautje Elden Ring waar echt werkelijk waar geen touw aan vast te knopen is waar je heen moet om een bepaalde questline voor uit te krijgen. Game ziet er goed, lekker veel customizen aan je character, teamleden en wapens. Heeft allemaal niet al te veel impact, aangezien er in immersive mode gelukkig geen bulletsponges bestaan.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Over het algemeen vind ik het meeste wel redelijk duidelijk in Outer Wilds, want als je alles volgens volgorde doet qua locaties kan je haast niet vast komen te zitten. Maar nu net had ik een stukje waarvan ik dan denk.....hoe had ik dit kunnen weten?

spoiler:
Ember Twin.

Ik had een grot gevonden die zeer snel vol zand loopt, dus soort race tegen de klok, tof gedaan allemaal. Het eindigt met een quantum rots. Ik had geen idee wat te doen hier. Dus toen maar even een guide gepakt. Blijk je dus de scout te moeten laten focussen op de rots, zelf op de rots springen en je zaklamp uitdoen.

Achteraf heb ik zoiets van jammer dat ik hier zelf niet achter kwam, maar ik sla mezelf niet voor de kop want again, hoe kon ik dit ruiken? :P

Ik ben gisteren overnieuw begonnen met de game en dit keer echt alles doen zoals het "hoort" en op die manier was alles een stuk duidelijker. Toen ik de game voor het eerst ging spelen kwam de explorer in mij naar buiten en ging gewoon mijn eigen gang. Ik had dingen gehoord en gelezen over
spoiler:
Giant's Deep
maar dit was qua storyline totaal niet waar ik moest zijn. Lesje geleerd.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
Maar eens begonnen aan Deathloop, tot nu toe de beste ervaring met een Arkane game voor mij. Dishonored klikte bij mij iig niet ondanks meerdere pogingen. Nog wel even zoeken hoe alles werkt en wat een beetje een logische volgorde van opdrachten is.
Bijzonder jammer dit. Er lijkt geen shit aan gedaan te zijn.

Schijnbaar had de V1 deze issues allemaal niet. Ze zijn zo dichtbij perfectie maar die vervelende issues zijn dus nog steeds aanwezig.

• Exactor it
devilsnight schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:40:

[YouTube: Xbox, you broke my heart | Elite Series 2 CORE review]

Schijnbaar had de V1 deze issues allemaal niet. Ze zijn zo dichtbij perfectie maar die vervelende issues zijn dus nog steeds aanwezig.
De v1 had ook tal van issues zoals loslatende grips en plakkende knopjes.

De V2 loste deze problemen op maar voegde nieuwe toe zoals de meest idiote constructie voor schouderknoppen die je maar kon bedenken en plakkende knopjes vanwege een andere oorzaak.

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 03-10-2022 19:10 ]

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 22:58

L0g0ff

omg

devilsnight schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:12:
Man man man, dat OS en/of UI kan soms echt bagger zijn zeg. Zonder enige reden is het nu super stroperig. Ik gebruik geen instant on, maar je ziet hoe stroperig dingen verlopen hier. Ik krijg het ook niet goed nu. Tenzij ik reboot.

Ik was Outer Wilds aan het spelen, gebruikte de guide en merkte die slowdown op. Dashboard gecheckt,zelfde verhaal. Paar minuten gewacht en het was weer soepel. Waar komt dit door?

[YouTube: Xbox test]
Het lijkt erop dat die vertraging optreed als die bewegende sterren op het scherm komen. Is dat iets wat je zelf ingesteld hebt?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:00
Heeft iemand toevallig Immortality gespeeld? Ik krijg volgens mij veel te vroeg de credits te zien. Ik hou op zich wel van David Lynch achtige films/series, maar hier kan ik vrij weinig van maken :p

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

• Rossi46

[Afbeelding][Afbeelding]
Mooi front hoor! Chique wel. Ze hadden 'em in het geheel in die kleur moeten maken :Y

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:40:

[YouTube: Xbox, you broke my heart | Elite Series 2 CORE review]

Ja dat zat er dik in, er werd hier laatst gesuggereerd dat het met een witte wel over zou zijn omdat dit toevallig met de V1 ook zo was maar leek mij al een long shot. Intern is het ontwerp simpelweg niet goed, hopen dat er snel een echte V3 komt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vildhjarta
  • Laatst online: 27-11 23:59
Ik ga deze wel een een kans geven beetje schreeuwen en lomp hakken
Donstil schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:04:
[...]

Ja dat zat er dik in, er werd hier laatst gesuggereerd dat het met een witte wel over zou zijn omdat dit toevallig met de V1 ook zo was maar leek mij al een long shot. Intern is het ontwerp simpelweg niet goed, hopen dat er snel een echte V3 komt.
Niet alleen omdat hij wit is... Microsoft heeft ook echt gezegd 'we hear you' en dat hij verbeterd zou zijn, maar dat lijkt dus echt alleen maar marketing geweest te zijn. Jammer, op dat vlak laten ze de bal echt vallen imho.

Gamertag: FinrazielNL

• PdeBie
Gisteren in de instellingen mijn series X op 1080p gezet en 120hz om eens te kijken hoe FH5 dan eruit ziet en draait op mijn 4k OLED.

Maar om heel eerlijk te zijn, zag of merkte ik geen verschil. Mis ik nog een instelling? Lijkt wel alsof hij alsnog upscaled en de verversingssnelheid naar beneden schroeft.
Exactor it schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:04:
[...]

De v1 had ook tal van issues zoals loslatende grips en plakkende knopjes.

De V2 loste deze problemen op maar voegde nieuwe toe zoals de meest idiote constructie voor schouderknoppen die je maar kon bedenken en plakkende knopjes vanwege een andere oorzaak.
Hopen dat als straks de Elite 3 komt dat deze alle bekende fouten oplost en geen nieuwe toevoegt.

Rossi46 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 14:22:
[...]

Aan de andere kant heb ik ook met de huidige generatie controllers geen last van vast zitten knoppen, stickdrift of dat soort zaken.
Ik ook gelukkig nog niet, dacht alleen van de week bij Hous of Aches even een keer de A toets niet pakte, waardoor ik betrapt werd in het spel, maar de scene daarna weer nergens last van.

• Hulleman
PdeBie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 06:52:
Gisteren in de instellingen mijn series X op 1080p gezet en 120hz om eens te kijken hoe FH5 dan eruit ziet en draait op mijn 4k OLED.

Maar om heel eerlijk te zijn, zag of merkte ik geen verschil. Mis ik nog een instelling? Lijkt wel alsof hij alsnog upscaled en de verversingssnelheid naar beneden schroeft.
Upscalen gebeurt altijd als je tv geen native 4K signaal krijgt, anders heb je geen volledig gevuld beeld.
Forza Horizon 5 heeft geen 120fps ondersteuning. Dus je gamed in 1080p 60fps. Dat is een 4K signaal wat naar 1080p wordt geschaald, dus wel een clean 1080p beeld zonder aliasing.

Het verschil tussen 4K en 1080p is groot, maar als je ver van je tv zit, kan dat best lastig te zien zijn. Stel je hebt een 55" tv dan is het verschil tussen 4K en 1080p op 4meter amper te zien.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Al heel wat uurtjes inzitten, blijft lachen deze game :+

Wel een elite v2 voor aangeschaft want wat zijn die controls kut.

Crouch and jab op linker stick click, no thanks.

[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 04-10-2022 09:11 ]

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nice! heb hem al op de PC, maar dacht er van de week nog aan dat dit perfect zou zijn op de Xbox lekker op de bank. Enig idee hoe laat die uit komt? En weet iemand hoe laat OW2 te spelen is?

[ Voor 10% gewijzigd door ProfaNe op 04-10-2022 09:17 ]

• Rossi46
Over controllers gesproken, heeft iemand hier weleens een controller samengesteld en besteld in de 'design lab'? Dat blijft bij mij toch kriebelen om een keertje te doen... :)

Rossi46 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:32:
Over controllers gesproken, heeft iemand hier weleens een controller samengesteld en besteld in de 'design lab'? Dat blijft bij mij toch kriebelen om een keertje te doen... :)
Ik heb het ook een keer willen doen, maar uit eindelijk niet doorgezet, wacht eigenlijk nog op iets meer effecten dan alleen camouflage.

• PdeBie
Hulleman schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:52:
[...]

Upscalen gebeurt altijd als je tv geen native 4K signaal krijgt, anders heb je geen volledig gevuld beeld.
Forza Horizon 5 heeft geen 120fps ondersteuning. Dus je gamed in 1080p 60fps. Dat is een 4K signaal wat naar 1080p wordt geschaald, dus wel een clean 1080p beeld zonder aliasing.

Het verschil tussen 4K en 1080p is groot, maar als je ver van je tv zit, kan dat best lastig te zien zijn. Stel je hebt een 55" tv dan is het verschil tussen 4K en 1080p op 4meter amper te zien.
Ah, dat verklaart het dan :)
Dank voor de heldere uitleg! _/-\o_

@Rossi46 hetzelfde hier. Lijkt mij ook leuk om een keer te doen, maar heb eerlijk gezegd niet nog een controller nodig. Heb er al 2, dus voegt werkelijk niets toe behalve een kleurtje :P

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 04-10-2022 09:41 ]

Voor de liefhebber en die het spel nog niet hebben, Fallout 76 is een week lang gratis speelbaar vanwege jubileum, deze kan tot 11 oktober gratis gespeeld worden op de Xbox Series S/X, maar ook de Xbox One modellen. Tevens zou je de game tot 12 oktober met flinke korting kunnen kopen. Game On!!!!!

Rossi46 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:32:
Heb vlak voor de refresh eentje besteld als cadeau. Zag er netjes uit en kleuren kwamen goed overeen met datgene wat op de website stond. Geloof dat je nu nog wat extra opties hebt, die je toen nog niet had. Was ook snel geleverd trouwens, binnen een week binnen geloof ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Chirrel
  • Laatst online: 23-11 20:07
t mac schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:50:
Heeft iemand toevallig Immortality gespeeld? Ik krijg volgens mij veel te vroeg de credits te zien. Ik hou op zich wel van David Lynch achtige films/series, maar hier kan ik vrij weinig van maken :p
Doorspelen! Let goed op de verstoringen in het beeld en spoel dan langzaam achteruit/vooruit, tot de verstoring 'vastklikt' en meer laat zien.

• zetje01
PdeBie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 06:52:

Ik weet niet op welke resolutie die game rendert, maar:
Wat je nu doet is op je xbox instellen dat hij eerst intern een scaling toepast naar1080p, en dan krijgt je TV een 1080p signaal en die moet dat weer upscalen naar 4K.

Dat zou ik nooit doen (dat dubble scalen), behalve dan om iets even te testen.

• PdeBie
zetje01 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:13:
[...]

Ik weet niet op welke resolutie die game rendert, maar:
Wat je nu doet is op je xbox instellen dat hij eerst intern een scaling toepast naar1080p, en dan krijgt je TV een 1080p signaal en die moet dat weer upscalen naar 4K.

Dat zou ik nooit doen (dat dubble scalen), behalve dan om iets even te testen.
ok, ik hoopte eigenlijk dat het net zo werkte als bij een PC waarbij je de resolutie gewoon lager kon zetten om meer FPS eruit te persen. :)
Dan kon ik wellicht in plaats van performance mode, quality mode gebruiken op de Series X, maar dan op 1080p met hogere refreshrate. Alleen FH5 ondersteunt dus blijkbaar sowieso geen hogere refreshrate dan 60hz op de Xbox en zijn de refreshrates ook afhankelijk dus van de gekozen instelling (quality/performance).

• Hulleman
PdeBie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:20:
[...]

ok, ik hoopte eigenlijk dat het net zo werkte als bij een PC waarbij je de resolutie gewoon lager kon zetten om meer FPS eruit te persen. :)
Dan kon ik wellicht in plaats van performance mode, quality mode gebruiken op de Series X, maar dan op 1080p met hogere refreshrate. Alleen FH5 ondersteunt dus blijkbaar sowieso geen hogere refreshrate dan 60hz op de Xbox en zijn de refreshrates ook afhankelijk dus van de gekozen instelling (quality/performance).
Consoles werken in 99% van de gevallen niet zo, wellicht zelfs 99,99%. Er zijn wel voorbeelden van games met een unlocked framerate, waarbij je in de instellingen van de console een lagere resolutie kan forceren en de console ook daadwerkelijk op die lagere resolutie rendert om er meer performance uit te persen. Volgens mij is Bloodborne op de PS4 hier een voorbeeld van.

Consoles werken idd met presets per instelling. Quality of fidelity en performance mode zie je veel, waarbij de ene op native 4K 30FPS draait en de ander op 4K (met reconstructie) 1800p, 1440p etc op 60fps, al dan niet met dynamic resolution scaling om die 60fps vast te houden. Soms is er nog een performance+ mode waar op 1080p @120fps wordt gemikt.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 04-10-2022 13:44 ]

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:00
Chirrel schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:27:
[...]

Doorspelen! Let goed op de verstoringen in het beeld en spoel dan langzaam achteruit/vooruit, tot de verstoring 'vastklikt' en meer laat zien.
Van die scenes had ik er wel een aantal gezien, maar opeens was het klaar. Ik heb ook eigenlijk alleen die eerste film bekeken. Ik zal de rest nog eens doorspelen.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:58

Vagax

Hehe

Oeh, goede maand.

Chivalry 2, A Plague Tale Requiem ( _/-\o_ ) , Dyson Sphere Program en Medieval Dynasty zijn voor mij toppertjes

• Exactor it
Is dat de Costume Quest die ik in 2010 uitspeelde? :+ Leuk spel wel!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Wom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:46:
[...]

Heb vlak voor de refresh eentje besteld als cadeau. Zag er netjes uit en kleuren kwamen goed overeen met datgene wat op de website stond. Geloof dat je nu nog wat extra opties hebt, die je toen nog niet had. Was ook snel geleverd trouwens, binnen een week binnen geloof ik.
Dezelfde ervaring hier - iets duurder uiteraard dan de standaard controller maar ben er erg blij mee :+
Dyson Sphere is voor PC gamers trouwens echt een pareltje.

Ik had hem nog niet verwacht, gezien ie ook nog in Early Access is voor PC en er nog een grote update moet uitkomen, maar vooralsnog echt een briljante strategy game. Factory builder in 3d en met meerdere planeten. Soort Factorial, maar dan met goede graphics...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• combimagnetronn
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 27-11 22:01
Sinds een aantal weken een Xbox Series X in huis als bonusje van werk gekregen, niet verwacht dat ik er zo van zou genieten. sinds jaar en dag behalve ps3 een playstation man geweest maar deze overtreft mijn verwachtingen wel met quick resume en dergelijke. Het enige waar ik van baal is dat de selectie qua games in winkels zo klein is, samen met de accessoires. Je zou toch denken dat je een officiele Xbox play + charge batterijtje voor je controller kan kopen bij de mediamarkt; niet dus. Ook controllers behalve de Elite 2 (die echt mega brak is overigens, meteen na 2 dagen teruggebracht) vrijwel niet te krijgen in de winkel.

Ik snap best dat we online kunnen bestellen, maar dat is niet hetzelfde als iets in de winkel gaan halen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7bZh5ee-9vILhMO0mwI-YuhFYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iqNTyclLA6RRkfZAqENutTa7.jpg?f=fotoalbum_large

Een nieuwe Trilogie van CDPR zelf. Een Witcher van een third party die uit Witcher veterans bestaat en nog een Witcher game. Wellicht iets anders dan de andere Witcher games.

Cyberpunk expansion en deel 2 is ook aangekondigd.

Een nieuwe IP

Alle info hiervandaan.

https://forum.xboxera.com...-2023/12810/9223?u=staffy

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 04-10-2022 17:49 ]

• Zorroberner
Mooi dat Cyberpunkt toch doorgezet wordt als IP.
Geen idee hoe en wat, maar kwam deze tegen op Twitter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6Ceu39AqdQHV_372eiwgmsN2d8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XbU3yrRxKOI0MMybaxWXSdmQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2022 18:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:14
Ik ben me aan het voorbereiden om eind dit jaar een Series X te kopen.

Momenteel game ik met m’n One X met een externe HDD. Als ik het goed voorheb, kan je niet langer een gewone externe SSD, laat staan HDD, gebruiken om games op te starten. Enkel saven en dan verplaatsen naar de internal disc om te gamen?

Enkel die Seagate Expansion kan dat? Of heb ik het mis?

• zetje01
Matey schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:44:
Ik ben me aan het voorbereiden om eind dit jaar een Series X te kopen.

Momenteel game ik met m’n One X met een externe HDD. Als ik het goed voorheb, kan je niet langer een gewone externe SSD, laat staan HDD, gebruiken om games op te starten. Enkel saven en dan verplaatsen naar de internal disc om te gamen?

Enkel die Seagate Expansion kan dat? Of heb ik het mis?
Je hebt het verkeerd:
Enkel voor de Series-games heb je zo'n Seagate nodig.
Oudere games starten prima vanaf een externe ssd/hdd

(ik heb beide, en toen GTA nog in gamepass zat, draaide hij vanaf EEN externe SSD)
edit 2: ik heb ingesteld dat een game automatisch op m'n externe SSD moet worden geïnstalleerd. Bij een 'moderne' game krijg ik de melding dat het spel zo niet werkt, en of ik hem op m'n interne drive wil zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door zetje01 op 04-10-2022 20:58 ]

Er komt een nieuwe Need For Speed, reveal is over 2 dagen.

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2022 21:23 ]

• Zorroberner
G_Dragon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:23:
Er komt een nieuwe Need For Speed, reveal is over 2 dagen.

[YouTube: Need for Speed Reveal Trailer]
Ik blijf NFS geen lekkere racegames vinden. Ik heb Hot Pursuit en Heat geprobeerd afgelopen jaar, HP was ect verschrikkelijk, en Heat vond ik ook tegenvallen, misschien ook door de 30 fps. Ben denk ik te verwend geraakt met Forza Horizon. Maar goed wellicht komen ze met iets revolutionairs.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voordeel is wel, hij kan niet tegenvallen

Low expectations FTW :+

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1 ... 40 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord