Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:55

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Voor de Grounded en Sea of Thieves fans:

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
-tom-562 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:58:
[...]

Niet dus.... :( Lekker duidelijk allemaal :(
Ik dacht dat ik automatisch de 'verbeterde' kreeg. Ik ga meteen proberen een refund aan te vragen
De situatie omtrent GTA:V is inderdaad erg onduidelijk, helaas. Je mag Take-Two en Rockstar daarvoor de schuld geven.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Raem schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:55:
[...]

Zonde, die is volgens mij net een week uit Gamepass. Echt een aanrader.
Ik heb em geclaimed met PS+ gelukkig.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:17

-tom-562

Oliesjeik

Caayn schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:13:
[...]
De situatie omtrent GTA:V is inderdaad helaas erg onduidelijk. Je mag Take-Two en Rockstar daarvoor de schuld geven.
De refund is inmiddels al binnen.
Meteen maar de goede aanschaffen

Vaak bu'j te bang!

Uurtje Moonscars gespeeld, dat spelletje ligt mij wel :)
Maar man, man, wat is dat Deathloop verslavend… eerst die dus maar even op 1000GS zetten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:41
justifire schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:05:
Uurtje Moonscars gespeeld, dat spelletje ligt mij wel :)
Maar man, man, wat is dat Deathloop verslavend… eerst die dus maar even op 1000GS zetten.
Ben je al aan de weapon box challenges begonnen? Die zijn echt goed pittig.
Exactor it schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:39:
[...]

Ben je al aan de weapon box challenges begonnen? Die zijn echt goed pittig.
Nee, ben vermoedelijk halverwege de story.
Merk dat ik van generatie Myst ben, kom ik weer wat tegen ben ik zo een uur aan het uitzoeken hoe en wat dat nu weer is, terwijl je eigenlijk naar je doel moet rennen, omleggen en verder loopen :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

uchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:00:
De reviews van Grounded komen binnen druppelen. Zijn mooi positief. Had zelf ook niet anders verwacht.

Ik zou iedereen aanraden om, mocht je een clubje vrienden hebben waar je mee speelt, dit spel een kans te geven in co-op. Het is echt een leuke ervaring met veel mooie momenten en het gevoel van een avontuur zoals voornamelijk de jaren ‘80 films dat zo goed konden vertalen naar het grote scherm. Zelf heb ik het ook veel solo gespeeld en vond ik ook erg leuk, maar co-op is het nog leuker.

Ook een perfect voorbeeld van een game die “samen met de community” is gemaakt. De keuze voor early acces was in mijn optiek de enige juiste, want daardoor is het spel zo geworden zoals die nu is. Hadden ze die fase over geslagen dan was het volgens mij een schim van wat het nu is.
Vanochtend geïnstalleerd. Denk dat jij de perfecte co-op vriend bent hiervoor. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

uchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:00:
De reviews van Grounded komen binnen druppelen. Zijn mooi positief. Had zelf ook niet anders verwacht.

Ik zou iedereen aanraden om, mocht je een clubje vrienden hebben waar je mee speelt, dit spel een kans te geven in co-op. Het is echt een leuke ervaring met veel mooie momenten en het gevoel van een avontuur zoals voornamelijk de jaren ‘80 films dat zo goed konden vertalen naar het grote scherm. Zelf heb ik het ook veel solo gespeeld en vond ik ook erg leuk, maar co-op is het nog leuker.

Ook een perfect voorbeeld van een game die “samen met de community” is gemaakt. De keuze voor early acces was in mijn optiek de enige juiste, want daardoor is het spel zo geworden zoals die nu is. Hadden ze die fase over geslagen dan was het volgens mij een schim van wat het nu is.
Hier sluit ik mij 100% bij aan _/-\o_
Vergeet niet als je Grounded gaat spelen om je ervaringen te laten weten in het topic

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 28-09-2022 09:23 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Exactor it
justifire schreef op woensdag 28 september 2022 @ 07:19:
[...]

Nee, ben vermoedelijk halverwege de story.
Merk dat ik van generatie Myst ben, kom ik weer wat tegen ben ik zo een uur aan het uitzoeken hoe en wat dat nu weer is, terwijl je eigenlijk naar je doel moet rennen, omleggen en verder loopen :P
Daardoor ben ik dus aan weapon challenges begonnen. :) Heb tot nu toe geen guides gebruikt en vermaak me er erg mee. Ik ben denk ik wel richting het einde al zijn er nog best veel achievements die open staan.
Exactor it schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:34:
[...]

Daardoor ben ik dus aan weapon challenges begonnen. :) Heb tot nu toe geen guides gebruikt en vermaak me er erg mee. Ik ben denk ik wel richting het einde al zijn er nog best veel achievements die open staan.
Zijn dat dan die pakketjes die ontploffen ?

Voor de mensen die The Dark Pictures Anthology: Man of Medan en/of Little Hope voor de Xbox One hebben, deze games krijgen een gratis upgrade naar de Xbox Series X.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

justifire schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:02:
[...]

Jep, er is een Challenge waarin je binnen 3 minuten ze in een level allemaal moet openen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op woensdag 28 september 2022 @ 11:27:
[...]

Jep, er is een Challenge waarin je binnen 3 minuten ze in een level allemaal moet openen.
Oke, kwam wel een soort notitie hierover tegen en regelmatig ontplofte pakketjes.
Toch eerst maar eens de story doorlopen en zelf proberen de mysteries op te lossen.
Daarna maar een guide er bij pakken voor de overige chievos, voorlopig geniet ik nog van iedere ontdekking :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

SunnieNL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:01:
Gezien ik weer boot problemen had (bootlogo zonder geluid, daarna geen netwerk connected, geen netwerkschijf,en zelfs geen Mac adres te zien), was ik aan het rommelen in de instellingen. Daar kwam ik deze opties tegen. Zitten die er al lang in of is het een alpha insider dingetje?[Afbeelding]
Zal wel een alpha insider ding zijn. Straks eens kijken of ik het ook heb, ben geen insider btw. Wat houden deze instellingen in ?

XBL: MRE Inc

De trailer zal wel weer indrukwekkender zijn dan het eindresultaat, maar wie weet :

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 28-09-2022 15:31 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
Nadat ik laatst Fallout 3 weer eens een kans heb gegeven op de series X, was ik blij verrast over de performance en gfx. Het speelde erg soepel.

Van het weekend ben ik begonnen aan deel 4. Destijds gespeeld op de PS4, maar dat liep niet enorm lekker.
Ik ben me ervan bewust dat deze game geen upgrade heeft gekregen, maar vooral de performance laat nog steeds te wensen over. Daar had ik stiekem toch wat meer van verwacht.

PSN ID Binloading_nl

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-11 16:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8xeliZ50iVq-QtP9_vOuLZYUEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NnxzYpQjRb4vZWTgDrGRCx4O.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had niet gedacht dat het nog zo makkelijk ging. Need for speed hot pursuit kan ik nu via Game pass ultimate zowel op de pc als op de xbox S spelen. En ik kan ze ook tegen elkaar laten spelen. Lobby gemaakt en ik kon joinen. Ik rekende op foutmeldingen of "unable to find ofzo" maar dit werkt.

Verder tja.... NFS op de pc kan in 1440P @ 60 FPS terwijl mijn Series S het nog moet doen met 1080P @ 30 FPS ..... Ik merk het wel, maar het verschil is minder vervelend dan ik van te voren dacht.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:23
MRE-Inc schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:38:
[...]

Zal wel een alpha insider ding zijn. Straks eens kijken of ik het ook heb, ben geen insider btw. Wat houden deze instellingen in ?
Als je netwerkapparatuur het snapt (mijn switch wel, de ziggomodem valt over te twijfelen) krijgt het online verkeer van de Xbox voorrang op alles (beetje zoals ook bij voip vaak gedaan wordt en kpn ook toepast op hun tv vlan). De vertraging van verzenden en afleveren van pakketten neemt dus af waardoor je latency in multiplayer games afneemt (of bij spelen in de xcloud vanaf de xbox)

• Exactor it
justifire schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:02:
[...]

Yes! Onder andere.
spoiler:
ik kreeg de eerste lead in Karl's Bay in de avond. Er staan twee dudes bij een doos te klooien.

[ Voor 22% gewijzigd door Exactor it op 28-09-2022 17:38 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:40

nFo

Hulleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:44:
Jammer, maar blijkbaar dan niet helemaal mijn games. Inderdaad mooi aan gamepass om dergelijke games toch te proberen.
Gears of war 5 singleplayer campain vond ik wel aardig, beter dan deel 4.
Al moet de game het meer hebben van de Multiplayer, al houd de game wel erg vast aan de inmiddels, old school gears formule.
Van mij mogen ze die hele IP wel een keer flink op de schop nemen.
devilsnight schreef op woensdag 28 september 2022 @ 18:04:
[...]

EA en Koei Tecmo, dat is iets wat je niet vaak ziet!

Soort hunting game dus, Monster Hunter achtig een beetje. Grafisch nog wat "rough", dat wel.
Ja soort Monster Hunter met de graphics van Biomutant.

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:27
nFo schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:43:
[...]

Gears of war 5 singleplayer campain vond ik wel aardig, beter dan deel 4.
Al moet de game het meer hebben van de Multiplayer, al houd de game wel erg vast aan de inmiddels, old school gears formule.
Van mij mogen ze die hele IP wel een keer flink op de schop nemen.
Toevallig nu deel 4 door aan het spelen op easy, merkte dat ik teveel van het verhaal had gemist toen ik aan deel 5 begon 😷
Leuk zo'n samenvatting, maar je mist dan toch de impact van het verhaal vond ik 🙂

Deel 1 t/m 3 op de 360 op hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld toen in co-op. Mooie tijden 🥰 2 tv's + 360's in de huiskamer geknald & samen met maat door knallen to the max 😈
Wel merk je idd dat dit game concept door de tijd is ingehaald inmiddels 😷

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

SunnieNL schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:20:
[...]

Als je netwerkapparatuur het snapt (mijn switch wel, de ziggomodem valt over te twijfelen) krijgt het online verkeer van de Xbox voorrang op alles (beetje zoals ook bij voip vaak gedaan wordt en kpn ook toepast op hun tv vlan). De vertraging van verzenden en afleveren van pakketten neemt dus af waardoor je latency in multiplayer games afneemt (of bij spelen in de xcloud vanaf de xbox)
Duidelijk, gaat ineens een lichtje branden. Netwerk shit is te lang geleden voor mij.

Maar ik heb volgens het scoreboard in Battlefield 5 nu al een ping van 11 op EU servers. Op servers in Noord Amerika rond de 80ms. Geen idee of beide waarden correct zijn, maar zo'n optie zou weinig uitmaken bij mij denk ik. Ook als mijn vriendin netflix of youtube zit te kijken, merk ik eigenlijk niks qua lag of dat soort zaken.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op woensdag 28 september 2022 @ 19:23:
[...]

Duidelijk, gaat ineens een lichtje branden. Netwerk shit is te lang geleden voor mij.

Maar ik heb volgens het scoreboard in Battlefield 5 nu al een ping van 11 op EU servers. Op servers in Noord Amerika rond de 80ms. Geen idee of beide waarden correct zijn, maar zo'n optie zou weinig uitmaken bij mij denk ik. Ook als mijn vriendin netflix of youtube zit te kijken, merk ik eigenlijk niks qua lag of dat soort zaken.
Ik denk dat het pas echt verschil maakt als er ook veel ander verkeer over je netwerk gaat. Normaal als je switch en router/modem grotendeels uit hun neus staan te eten maakt het niet uit.

Gamertag: FinrazielNL

devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:48:
De afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met AI: The Somnium Files. Ik was er twee maanden geleden mee begonnen, toen even een break en begin vorige week mee verder gegaan.

Wat een geweldig verhaal zeg, had niet verwacht dat het uiteindelijk zo goed zou zijn. Super leuke humor ook, zeker wanneer je in de gebieden op alles klikt, waar je dan bij bepaalde objecten hilarische conversaties krijgt. Perfecte balans van zeer serieuze zaken en humor.

Als er niet nog vier van soortgelijke games in de Game Pass stonden nu (en de backlog) dan had ik het vervolg meteen gekocht nu. Topgame!
Thanks nog voor deze post... Hierdoor op de valreep de game nog gaan spelen, zaterdagmiddag mee begonnen met het doel om hem uit te spelen voor hij uit Gamepass ging verdwijnen komende vrijdag, en dat is net gelukt.
En... WOW... wat een game zeg.
Halverwege de game vond ik hem wat minder, eigenlijk een beetje dezelfde klacht als wat jij in je spoiler blok had, maar richting het einde van de game vond ik dat het tegen alle verwachting in toch ontzettend goed aan elkaar geknoopt werd en het tóch gewoon klopte allemaal! Ik ga zeker de opvolger ook op mijn wishlist zetten :)

spoiler:
(I'M NOT KIDDING! Niet lezen als je de game niet uitgespeeld hebt!!!)
...
Ik dacht eerst ook dat de losse verhalen niks met elkaar te maken hadden, vooral omdat ze elkaar tegen lijken te spreken met wie de killer is en zo... maar als je eenmaal er achter komt hoe het echt zit dan klopt het gewoon. De reden dat het een andere killer lijkt is omdat Saito dan door een andere beslissing van jou niet in het volgende lichaam kon springen. Ook weet Date steeds vaker dingen die hij helemaal niet zou moeten weten in de huidige verhaallijn, daar gaat hij expliciet zelf op in.
Zo halverwege de game vond ik het enerzijds heel lastig om de verhaallijnen nog uit elkaar te houden en anderzijds stoorde ik me aan dat bepaalde dingen ontzettend obvious leken (zoals 'Date is de zoon van So') maar uiteindelijk blijkt dat de game je gewoon om de tuin heeft geleid. Toen het uiteindelijk allemaal onthuld werd zat ik echt zo van 'mind... blown...' :+

Deel twee is bijkans nog beter. Fantastische serie en hopelijk komt er een deel drie.
Wat is Deathloop een vermakelijke game :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
Gisteren Moonscars even kort gespeeld. Lange werkdag > vermoeidheid is geen goede start voor deze game. Werd bij de eerste beestjes al meerdere malen gedood.

Binnenkort als ik wat meer uitgerust ben maar opnieuw proberen, want het stijltje spreekt mij wel heel erg aan.

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11 21:36
Heeft iemand hier ook last van een opeens niet werkende hdmi-cec. Mijn tv ging altijd aan als ik de Xbox starte sinds een paar dagen blijft de tv uitstaan.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
@Schimanski Geen problemen hier.
Toevallig een update gehad op je smart-tv of xbox? Andere kabel gebruikt?
Wat ziet dit er leeg uit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUDc0B7EAHlKB-acVw1WNOA2pvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CfOv6pnnDzkof6P1C6CWbBnV.webp?f=fotoalbum_large

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
steefje schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:31:
Nadat ik laatst Fallout 3 weer eens een kans heb gegeven op de series X, was ik blij verrast over de performance en gfx. Het speelde erg soepel.

Van het weekend ben ik begonnen aan deel 4. Destijds gespeeld op de PS4, maar dat liep niet enorm lekker.
Ik ben me ervan bewust dat deze game geen upgrade heeft gekregen, maar vooral de performance laat nog steeds te wensen over. Daar had ik stiekem toch wat meer van verwacht.
Mods (y)

Er is een 4k60 fps mod, maar er was iets mee en nu weet ik niet helemaal zeker meer wat, volgens mij staat ie als lagere resolutie afgebeeld maar dat is ie niet.

Als je hem niet kunt vinden laat maar weten dan zoek ik het ff op.

Staan sowieso hele goede mods tussen.

* ff gekeken, 60 FPS Series S|X Ultra settings 90 FOV is de naam.

Achievements zijn overigens wel uitgeschakeld met mods.

[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 29-09-2022 18:29 ]

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:37
Gister een nieuwe firmware update bij opstarten series x, nu is na het updaten mijn games overzicht verandert.

Als ik groepeer op "group by console" mis ik nu de "xbox x enhanced" titles groep, de xbox x enhanced games worden nu helaas onder verdeeld bij "xbox one" vanilla.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_MKIS1d0Zob5GRiXLx-oAAPmes=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sYWrYmTQfXaSDqM4Jxzb8No1.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vond dit wel een handige optie waar ik graag gebruik van maak en stond bij mij standaard zo ingesteld.
Is de groep xbox x enhanced games ook terug te toveren, of ben je afhankelijk van Microsoft zijn visie?

Wat ik nu nog wel kan doen is filteren op xbox enhanced games, zo komen alsnog de xbox x enhanced titles boven drijven. Maar, liever heb ik het overzicht zonder te filteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RpLV5twGh-7TfSaaehQqp_Ug4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LUWMfPh645aWtFURBhpAMOy.jpg?f=fotoalbum_large

• Caayn
  • Niet online
Linksquest schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:02:
[...]

Inderdaad, maak er dan 3 stuks van :P
Of gewoon 0 en verlaag de prijs van XBLG.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:01
Chrisje1983 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:17:
Gister een nieuwe firmware update bij opstarten series x, nu is na het updaten mijn games overzicht verandert.

Als ik groepeer op "group by console" mis ik nu de "xbox x enhanced" titles groep, de xbox x enhanced games worden nu helaas onder verdeeld bij "xbox one" vanilla.

[Afbeelding]

Ik vond dit wel een handige optie waar ik graag gebruik van maak en stond bij mij standaard zo ingesteld.
Is de groep xbox x enhanced games ook terug te toveren, of ben je afhankelijk van Microsoft zijn visie?

Wat ik nu nog wel kan doen is filteren op xbox enhanced games, zo komen alsnog de xbox x enhanced titles boven drijven. Maar, liever heb ik het overzicht zonder te filteren.

[Afbeelding]
Ik hoop dat je dat onderscheid nog wel kunt blijven maken. Ik vond het ook altijd wel geinig om dat inzicht te hebben :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Caayn schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:07:
[...]
Of gewoon 0 en verlaag de prijs van XBLG.
Dat kan natuurlijk ook.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:10
Nou bomber crew is anders echt een gaaf spelletje met genoeg uitdaging :)

Verwijderd

Wat dacht je van gratis gold/online gamen zonder games en gold kortingen. Ik vind het achterhaald om te betalen nu er al die andere abo’s zijn waar ze omzet mee draaien.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2022 20:28 ]

Mja maar geen verkeerde games imo. Typisch van die games die veel mensen niet zelf zouden kopen, maar nu ze gratis zijn toch even een kans geven.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Door paar mensen die de game hier vermeld hebben aan Tinykin begonnen.

En zonet dus het verhaal uitgespeeld…

Topgame!
Aangenaam verrast en weer een game die ik zonder GamePass nooit zou gespeeld hebben.

Was telkens als ik eraan begin moeilijk om de controller opzij te leggen.
Ga wel nog eens de tour door het huis doen om alle tinykins te vinden…

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

En de credits kwamen zojuist voorbij van Slime Rancher. Door deze game, maar vooral door Game Pass ga ik nu meer opletten op soortgelijke games. Net zoals deze bijvoorbeeld :

Voorheen had ik 0,0 met dit genre.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 29-09-2022 23:36 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Tinykin gespeeld.
20 uur.
En nog niet alles gevonden.

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Schimanski schreef op donderdag 29 september 2022 @ 15:15:
Heeft iemand hier ook last van een opeens niet werkende hdmi-cec. Mijn tv ging altijd aan als ik de Xbox starte sinds een paar dagen blijft de tv uitstaan.
Same here. Wel eerder in de week lopen rommelen met mn soundbar omdat die niet automatisch aanging. Maar niks aan de XSX veranderd. Vanavond eens induiken wat het kan zijn. Tv gaat nu ook niet meer uit overigens als ik de XSX uitzet.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

BM

Moderator Spielerij
XeNoBiTe schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:14:
[...]

Same here. Wel eerder in de week lopen rommelen met mn soundbar omdat die niet automatisch aanging. Maar niks aan de XSX veranderd. Vanavond eens induiken wat het kan zijn. Tv gaat nu ook niet meer uit overigens als ik de XSX uitzet.
Volgens mij heb ik wel eens (ik dacht in dit topic) gelezen dat het kan helpen om die optie om de settings uit te zetten, rebooten, en dan weer aan te zetten.
Misschien een poging waard

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Tijd om aan Outer Wilds te beginnen. Nice dat het Series patched is nu. Erg veel positieve dingen gehoord hierover, dus Let's go.
devilsnight schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:41:
Tijd om aan Outer Wilds te beginnen. Nice dat het Series patched is nu. Erg veel positieve dingen gehoord hierover, dus Let's go.
Veel plezier! 1 tip, ga niet te snel opzoeken wat je moet doen en waar je heen moet. De kracht van deze game zit in het ontdekken van de wereld en het verhaal.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:51:
[...]

Veel plezier! 1 tip, ga niet te snel opzoeken wat je moet doen en waar je heen moet. De kracht van deze game zit in het ontdekken van de wereld en het verhaal.
Nice, dat kan ik wel waarderen.

Wel erg jammer dat gelijk al in het eerste gebied er toch veel te vaak frame drops zijn. Overduidelijk dat het niet aan de hardware ligt, die moet dit op zijn sloffen aan kunnen. Engine kwestie I guess. Maar wel echt storend.

• Chrisje1983
Wat gebruiken jullie aan batterijen voor de series controller? Oplaadbare of een accu pack?

De officiële microsoft accu heeft 1310 mAh, een setje Panasonic eneloop pro heeft 2500 mAh.

Er zijn ook third party accu packs voor de controller variërend van 850 mAh tot 2600 mAh.

Voordeel van een Microsoft accupack (of third party accu's) is natuurlijk dat ik het in de controller kan opladen, nadeel is maar 1310 mAh tegenover 2500 mAh van bijvoorbeeld de eneloop pro.

Zelf ben ik niet zo happig op no-name accu's/batterijen, daarom ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Zijn er goede betrouwbare alternatieven naast de officiële Microsoft accu, of kan ik beter voor eneloop pro batterijen gaan?
Chrisje1983 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:27:
Wat gebruiken jullie aan batterijen voor de series controller? Oplaadbare of een accu pack?

De officiële microsoft accu heeft 1310 mAh, een setje Panasonic eneloop pro heeft 2500 mAh.

Er zijn ook third party accu packs voor de controller variërend van 850 mAh tot 2600 mAh.

Voordeel van een Microsoft accupack (of third party accu's) is natuurlijk dat ik het in de controller kan opladen, nadeel is maar 1310 mAh tegenover 2500 mAh van bijvoorbeeld de eneloop pro.

Zelf ben ik niet zo happig op no-name accu's/batterijen, daarom ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Zijn er goede betrouwbare alternatieven naast de officiële Microsoft accu, of kan ik beter voor eneloop pro batterijen gaan?
Deze gebruik ik al bijna 2 jaar, doen het echt goed.

https://www.amazon.nl/Sma...c+pack%2Caps%2C81&sr=8-18

• Chrisje1983
Dankjewel, snelle reply! Maar die kan je niet opladen in de controller zelf, of wel? Ik zie geen header zitten.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18

Ik heb een stuk of 8 Eneloop Pro batterijen liggen voor mijn controllers, gaan een eeuwigheid mee in de controller, en als ze leeg zijn, vers geladen setje erin en 20 seconden later speel je weer. Bevalt mij prima. In de X360 tijd had ik accupacks van MS zelf, maar die begaven het standaard na een jaar of 2.
Bijkomend voordeel is dat je niet met kabel aan de controller hoeft te spelen als je accupack leeg is (tenzij je natuurlijk meerdere accupacks hebt liggen).

En nee, je kunt oplaadbare batterijen niet opladen in de controller zelf. Maar als je zorgt dat je altijd een extra setje opgeladen hebt liggen, hoeft dat geen probleem te zijn, en heb je geen "last" van kabel aan controller.

[ Voor 8% gewijzigd door Powder Toastman op 30-09-2022 12:48 ]

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:15
Meeste vrienden van me hebben een ps5. Valt me op dat die controllers met regelmaat aan de lader liggen en mijn controllers met oplaadbare IKEA batterijen blijven maar gaan. Die hoef ik echt maar zo weinig te vervangen. Enorm verschil voor mijn gevoel.
Chrisje1983 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:37:
[...]

Dankjewel, snelle reply! Maar die kan je niet opladen in de controller zelf, of wel? Ik zie geen header zitten.
Je kunt hem laden door de controller via USB aan te sluiten, dat zou USB-C moeten zijn.

• Caayn
  • Niet online

De originele accu pack die ik destijds in 2013 voor de originele Xbox One had gekocht :) De controller gaat hierop vrij lang mee. USB-C kabel onder de bank telefoons, controllers (Xbox, PS, Switch) allemaal via dezelfde kabel. Enkel onze iPad is nog eigenwijs :(

Pas begin dit jaar heeft eentje het begeven, althans hij doet het nog wel maar is vrij snel leeg en de controller ging vreemde kuren vertonen wanneer hij bijna leeg was.

Oplaadbare batterijen veel gebruikt voor de Xbox 360 (en Wii). Gewoon een oplader onder de bank zodat je snel kan wisselen en direct weer draadloos door kan.

Het scheelt dat de Xbox controller op zowel batterijen als de accu pack lang mee gaat waardoor het vooral een keuze is welke optie jouw voorkeur heeft imo.

offtopic:
Oplaadstations vermijd ik altijd. Lompe dingen en je kan niet opladen terwijl je speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Caayn op 05-10-2022 11:42 ]

Ik merk nu al dat ik Outer Wilds tof ga vinden. Rustig alles verkennen in het begin gebied, alles lezen. Hele toffe dingen in de observetory ook zeg. Ik ga hier echt lekker mijn tijd voor nemen.

En dit is nog maar het begin.

• Hulleman

Ik heb de microsoft accupack gekocht. Gaat voor mijn gevoel lang mee. Volgens MS 30uur, maar dat durf ik zo niet te bevestigen. Inderdaad oplaadbaar in de controller. Dat was voor mij het belangrijkste. En ik vind het altijd wel prettig om voor officieel spul te gaan voor consoles.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

spokje schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:53:
Meeste vrienden van me hebben een ps5. Valt me op dat die controllers met regelmaat aan de lader liggen en mijn controllers met oplaadbare IKEA batterijen blijven maar gaan. Die hoef ik echt maar zo weinig te vervangen. Enorm verschil voor mijn gevoel.
De accu in de DualSense controller is echt waar-de-loos. Ding is om de haverklap leeg.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hulleman
Rivanov schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:29:
[...]

De accu in de DualSense controller is echt waar-de-loos. Ding is om de haverklap leeg.
Zelf heb ik daar geen issues mee. Ik heb ook geen idee hoe lang ie meegaat. Iig langer dan mijn gamesessies :p Daarna gaan de controllers altijd op de PS5 docking. Ik game dus altijd met volledig opgeladen controllers voor de PS5.

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11 20:22

Zelf gebruik ik eneloop batterijen van 5 jaar oud ofzo. Werkt prima. De xbox controller gaat daarop zeker 2x zo lang mee als mijn dualsense controllers.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb een PS5 en een Series X.
De PS5 controllers zijn erg snel leeg, die van de Xbox met originele batterijen gaan echt veel langer mee.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik gebruik zo'n officiële battery pack van Microsoft voor mijn controller, maar die gaat ook echt snel leeg hier. Losse batterijen lijken het dan weer veel beter te doen, die gaan echt een stuk langer mee.

[ Voor 9% gewijzigd door ReVision. op 30-09-2022 14:08 ]

hoi

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09
Heb een onoficieel batterypack (2550 mah) en ik verbaas mij hoe lang ik door kan gaan zonder opladen. Als ik dan weer terug denk aan hoe vaak de PS4 controller leeg was heeft batterijen echt mijn voorkeur.

@Chrisje1983

https://www.amazon.nl/AIL...ox%2Caps%2C90&sr=8-1&th=1

Toen ik ze kocht kreeg je er nog 4 voor die prijs, maar ik heb op deze manier altijd volle packs liggen. Oplader die je er bij krijgt zit hier in een USB poort achter in de Xbox.
Hulleman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:30:
[...]

Zelf heb ik daar geen issues mee. Ik heb ook geen idee hoe lang ie meegaat. Iig langer dan mijn gamesessies :p Daarna gaan de controllers altijd op de PS5 docking. Ik game dus altijd met volledig opgeladen controllers voor de PS5.
Zou ze er niet na een korte sessie op zetten als je lang met de accu wilt doen (ligt er aan hoe smart je dock is).

[ Voor 91% gewijzigd door Beakzz op 30-09-2022 14:24 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Ik heb losse batterijen.
Zowel van GP als Ladda van de Ikea.
En die gaan echt lang mee.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:58
Beakzz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:10:
Heb een onoficieel batterypack (2550 mah) en ik verbaas mij hoe lang ik door kan gaan zonder opladen. Als ik dan weer terug denk aan hoe vaak de PS4 controller leeg was heeft batterijen echt mijn voorkeur.

@Chrisje1983

https://www.amazon.nl/AIL...ox%2Caps%2C90&sr=8-1&th=1

Toen ik ze kocht kreeg je er nog 4 voor die prijs, maar ik heb op deze manier altijd volle packs liggen. Oplader die je er bij krijgt zit hier in een USB poort achter in de Xbox.

[...]

Zou ze er niet na een korte sessie op zetten als je lang met de accu wilt doen (ligt er aan hoe smart je dock is).
Je zou eens voor de grap met een elite controller 2 moeten gamen, dat ding lijkt niet gewoon niet leeg te lopen. Dat is gewoon echt een dikke pre mocht je ooit deze controller overwegen :)

• Hulleman
Beakzz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:10:
Het is een officiële Sony PS5 docking. Dat is een slimme lader. Zou dus geen issue moeten zijn.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:01
Precies dit is mijn ervaring. Ik zweer echt bij de zwaarste oplaadbare batterijen van Ikea. Ze gaan zo is onwijs lang mee op een lading.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Voor de Outer Wilds spelers....

spoiler:
Ik steeg op, besloot een kijkje te nemen op Attlerock. Ik ging in dat soort Nomai ding staan en ineens zag ik (voor de tweede keer, eerste keer was bij dat beeld) alles voorbij komen wat ik al gedaan had, en toen werd ik wakker zoals de game begint. Wtf?

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
devilsnight schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:23:
Voor de Outer Wilds spelers....

spoiler:
Ik steeg op, besloot een kijkje te nemen op Attlerock. Ik ging in dat soort Nomai ding staan en ineens zag ik (voor de tweede keer, eerste keer was bij dat beeld) alles voorbij komen wat ik al gedaan had, en toen werd ik wakker zoals de game begint. Wtf?
spoiler:
Dan ben je dood, en begint de cyclus weer opnieuw. Waaraan je dood bent gegaan durf ik je niet te zeggen
kezzza schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:26:
[...]

spoiler:
Dan ben je dood, en begint de cyclus weer opnieuw. Waaraan je dood bent gegaan durf ik je niet te zeggen
spoiler:
Ja ik zag het al, dood gaan is gewoon helemaal overnieuw beginnen, er zijn dus geen checkpoints of savepoints? Maar goed dat deze game quick resume support dan, damn.

Wel bizar net. Ik vloog richting Giant's Deep en ik bleef die planeet maar zien totdat ik ineens die mega grote, intimiderende oceaan zag, holy shit dat gaf me wel een schrik gevoel. Lastig uit te leggen, maar damn, bijna creepy, haha.

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11 20:01
Sjaakie NL schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:52:
Heb deze week 2x een Xbox series s controller gekocht. (Ze waren eindelijk weer te koop bij de MediaMarkt!) De 1ste teruggebracht wegens driften tijdens Call of Duty.

Nieuwe gehaald (Carbon black variant) echter heeft de ook last van driften/vast zitten van linkerstick. Hij blijft dan rennen naar beneden bijvoorbeeld. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

En kan het aan de controllers liggen of zal het wat anders kunnen zijn?

Alvast bedankt!
Heb nu mn 3e controller, allemaal nieuw. Ik speel Call of Duty Warzone.

Ik twijfel of het driften is. Als de controller uit zichzelf ergens heen loopt/kijkt kan ik niets doen. Ook niet op start klikken.

Kan tijdens 1 spel wel 3x voorkomen.

Heb alle deadzone instellingen aangepast maar nog steeds heb ik hier last van. Iemand een idee? Ik blijf maar controllers retour sturen 😅

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
Sipio schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:17:
[...]

Mods (y)

Er is een 4k60 fps mod, maar er was iets mee en nu weet ik niet helemaal zeker meer wat, volgens mij staat ie als lagere resolutie afgebeeld maar dat is ie niet.

Als je hem niet kunt vinden laat maar weten dan zoek ik het ff op.

Staan sowieso hele goede mods tussen.

* ff gekeken, 60 FPS Series S|X Ultra settings 90 FOV is de naam.

Achievements zijn overigens wel uitgeschakeld met mods.
Wow. Dat speelt een stuk soepeler zeg. En ziet er wat strakker uit. Dat voor een download van 2kb

PSN ID Binloading_nl

• nickdw7
  • Laatst online: 04-11 15:05
Hallo,

Sinds Stadia ermee stopt ben ik nu aan het kijken voor XBOX Ultimate (xcloud gaming). Ik ben aan het spelen op een Macbook Air M1, maar de kwaliteit valt me zwaar tegen. Hoe kan ik xcloud gaming op de beste resolutie spelen? Vooralsnog lijkt het wel 720p ofzo

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-11 19:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7uEPmcrOemJZTxsMfqheNl5MKk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTMul2rJAZSRFk3HSx9Cp5Dq.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag mijn Series S heb ontvangen (deze week op amazon voor slechts 201 gekocht) om mijn portable gaming setup gezamenlijk met Steam Deck compleet te maken. Nou, ik ben wel SFF enthousiast en heb al Series X voor de woonkamer ook, maar toch had niet verwacht dat S zo klein is. Ideaal om in rugzak te passen. Ben voorbereid op Lan parties met Xbox, maar helaas heb geen vrienden hiervoor 🥲
Bijzonder dat Outer Wilds, maar ook echt stukken dat ik zoiets heb van Wtf?

spoiler:
We zitten in een timeloop dus, dat verklaart dus het steeds overnieuw beginnen. Net middenin een gesprek met Gabbro op dat eiland waar hij aan het chillen is gebeurde er iets, en ineens zag ik weer die memories van mij voorbij komen en ik begon weer overnieuw. Heel apart, ik was net al die dialoog opties aan het afwerken en lezen.....laat me rustig exploren en kletsen joh. 😛

En dan bij Giant's Deep dat ik al die teksten van de Nomai kan lezen, had ik een stukje dat ik een soort sleutel gebruikte en voor een paar seconden zat ik in een volledig andere kamer en toen weer terug waar ik was. Da hell?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:42
nickdw7 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:36:
Hallo,

Sinds Stadia ermee stopt ben ik nu aan het kijken voor XBOX Ultimate (xcloud gaming). Ik ben aan het spelen op een Macbook Air M1, maar de kwaliteit valt me zwaar tegen. Hoe kan ik xcloud gaming op de beste resolutie spelen? Vooralsnog lijkt het wel 720p ofzo
Niet ben ik bang. Cloud streaming van Xbox is erg slecht qua kwaliteit. Kwaliteit is ook nog vele malen hoger als je via internet vanaf je eigen Xbox streamt. Erg jammer.

Geforce now is een beter alternatief maar dan moet je wel de games kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 30-09-2022 18:50 ]

devilsnight schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:42:

spoiler:
We zitten in een timeloop dus, dat verklaart dus het steeds overnieuw beginnen. Net middenin een gesprek met Gabbro op dat eiland waar hij aan het chillen is gebeurde er iets, en ineens zag ik weer die memories van mij voorbij komen en ik begon weer overnieuw. Heel apart, ik was net al die dialoog opties aan het afwerken en lezen.....laat me rustig exploren en kletsen joh. 😛

En dan bij Giant's Deep dat ik al die teksten van de Nomai kan lezen, had ik een stukje dat ik een soort sleutel gebruikte en voor een paar seconden zat ik in een volledig andere kamer en toen weer terug waar ik was. Da hell?
Succes! De clue is dat je elke loop je informatie vergaart. Benut de informatie en je komt steeds verder en verder. Het is een van de uniekere games, zeker met het geweldige “quest” / verhaal systeem waardoor je altijd wel aanwijzingen hebt waar je nu weer naar toe moet.

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
devilsnight schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:42:

spoiler:

spoiler:
De timeloop heeft ook een hard eindpunt, dus mijn beste tip zonder iets te verklappen is jezelf specifieke doelen gaan stellen qua onderzoeken zodat je steeds een beetje meer kennis krijgt. In je schip hangt een kaart waar je vergaarde informatie kunt terugvinden!

Wel jaloers hoor, kon ik maar weer opnieuw beginnen zonder alle kennis die ik nu heb. Dat vind ik oprecht ook het tofste aan de game, geen nieuwe skills te leren enkel steeds meer kennis die zoveel dingen logisch maken.
Sjaakie NL schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:57:
[...]

Heb nu mn 3e controller, allemaal nieuw. Ik speel Call of Duty Warzone.

Ik twijfel of het driften is. Als de controller uit zichzelf ergens heen loopt/kijkt kan ik niets doen. Ook niet op start klikken.

Kan tijdens 1 spel wel 3x voorkomen.

Heb alle deadzone instellingen aangepast maar nog steeds heb ik hier last van. Iemand een idee? Ik blijf maar controllers retour sturen 😅
Dus je blijft dan een kant op lopen en jij kunt dan bv de stick de andere kant op duwen maar hij reageert gewoon niet?
Als dat het is dan lijkt het me meer aan de connectie te liggen. Check of je misschien je Xbox te dicht bij je WiFi accesspoint (router) hebt staan of bij andere draadloze apparatuur. Ook als je bv je Xbox ergens hebt staan waar dingen tussen de controller en de Xbox zitten die het signaal verstoren zou je eens kunnen kijken of het helpt de Xbox eens wat meer in een directe line of sight te zetten.
Als dat allemaal niet helpt zou het ook nog aan de Xbox zelf kunnen liggen, wellicht is er wel wat mis met de antenne waar die het controller signaal mee ontvangt.

giantgiantus schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:49:
[...]

Niet ben ik bang. Cloud streaming van Xbox is erg slecht qua kwaliteit. Kwaliteit is ook nog vele malen hoger als je via internet vanaf je eigen Xbox streamt. Erg jammer.

Dit verbaasde mij, maar had het al lang niet gebruikt... Nu eens Forza Horizon 5 via streaming op de PC met de Xbox app geprobeerd en... ja, je hebt gelijk :|
Latency is erg goed tegenwoordig, een beetje rondscheuren ging prima nu, maar grafisch zag het er behoorlijk slecht uit met erg veel blokken in kleurvlakken en ook duidelijk pixels zichtbaar (van die aliasing bij scherpe overgangen die je normaal echt niet ziet in die game). Geheel zag er ook nogal washed out uit.
Ik meen dat het er een stuk beter uit zag toen ik op de Xbox zelf streamde (dus van cloud naar de Xbox). Ik vraag me af of Microsoft soms niet overal dezelfde kwaliteit biedt. Wel suf als ze dat nog steeds niet opgelost hebben, zo gaan ze geen grote speler in cloud worden.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:42
Finraziel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 20:19:
[...]

Dit verbaasde mij, maar had het al lang niet gebruikt... Nu eens Forza Horizon 5 via streaming op de PC met de Xbox app geprobeerd en... ja, je hebt gelijk :|
Latency is erg goed tegenwoordig, een beetje rondscheuren ging prima nu, maar grafisch zag het er behoorlijk slecht uit met erg veel blokken in kleurvlakken en ook duidelijk pixels zichtbaar (van die aliasing bij scherpe overgangen die je normaal echt niet ziet in die game). Geheel zag er ook nogal washed out uit.
Ik meen dat het er een stuk beter uit zag toen ik op de Xbox zelf streamde (dus van cloud naar de Xbox). Ik vraag me af of Microsoft soms niet overal dezelfde kwaliteit biedt. Wel suf als ze dat nog steeds niet opgelost hebben, zo gaan ze geen grote speler in cloud worden.
Nee snap er ook weinig van. Met name als je vergelijkt met geforce now en streamen vanaf je eigen console (ook via internet).

• Sjaakie NL
  • Laatst online: 27-11 20:01
Finraziel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:54:
[...]

Dus je blijft dan een kant op lopen en jij kunt dan bv de stick de andere kant op duwen maar hij reageert gewoon niet?
Als dat het is dan lijkt het me meer aan de connectie te liggen. Check of je misschien je Xbox te dicht bij je WiFi accesspoint (router) hebt staan of bij andere draadloze apparatuur. Ook als je bv je Xbox ergens hebt staan waar dingen tussen de controller en de Xbox zitten die het signaal verstoren zou je eens kunnen kijken of het helpt de Xbox eens wat meer in een directe line of sight te zetten.
Als dat allemaal niet helpt zou het ook nog aan de Xbox zelf kunnen liggen, wellicht is er wel wat mis met de antenne waar die het controller signaal mee ontvangt.
Thanks voor je reactie. Ja ik kan dan inderdaad niets meer indrukken op de controller. Ff een kleine storing of dergelijke.

Ik denk dat je met de opmerking over de Router/WiFi volledig gelijk kan hebben. Heb deze een poosje geleden verplaatst en staat nu onder de Xbox. En volgens mij heb ik (achteraf gezien) sindsdien problemen met de controllers. Ik zal deze dan toch maar weer verplaatsen en wat verder van de Xbox af zetten. 👍🏻 Hopen dat dit de oplossing is!

• Exactor it
giantgiantus schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 20:24:
[...]

Nee snap er ook weinig van. Met name als je vergelijkt met geforce now en streamen vanaf je eigen console (ook via internet).
Waarschijnlijk wordt alles gehost in de VS. Dan gaan ze wel wat moeten inleveren op kwaliteit richting ons.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09
giantgiantus schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:49:
[...]

Volgens mij is het zelfs achteruit gegaan. Toen het net kon op de Ipad was ik positief verrast met FH5 en toen ik het een paar weken geleden weer probeerde zag het er niet uit en voelde ik duidelijk latency.
Exactor it schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:40:
[...]

Waarschijnlijk wordt alles gehost in de VS. Dan gaan ze wel wat moeten inleveren op kwaliteit richting ons.
Nee dat denk ik niet, dan zouden we het vooral op het vlak van latency merken maar dat is nou net prima.

• Exactor it
Finraziel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:24:
[...]

Nee dat denk ik niet, dan zouden we het vooral op het vlak van latency merken maar dat is nou net prima.
Ik denk dat ze minder data door de lijntjes pompen zodat je minder latency maar ook minder pixeltjes hebt. Dat lange laden zal wel wat speedtestjes bevatten zodat ze weten wat ze op ons af moeten vuren.

[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 30-09-2022 22:26 ]

Exactor it schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:26:
[...]

Ik denk dat ze minder data door de lijntjes pompen zodat je minder latency maar ook minder pixeltjes hebt. Dat lange laden zal wel wat speedtestjes bevatten zodat ze weten wat ze op ons af moeten vuren.
Minder data door de lijntjes pompen heeft in dit geval niet zo gek veel effect op de latency. Het gaat er om dat de afstand gewoon erg groot is. Dat kun je ook zien door bv met speedtest.net verschillende servers af te gaan en dan specifiek naar de ping te kijken.
Als ik de KPN server gebruik die hij standaard voor mij selecteert dan heb ik een ping van 5 ms. Selecteer ik verschillende servers in New York, dan varieert de ping zo'n beetje tussen de 80 en 120 ms. Als je 80 ms extra kwijt bent alleen aan de netwerk routering (en de fysieke propagatie door de fiberkabels, op deze afstanden gaat dat meespelen) dan ga je dat echt wel merken in de game. Volgens mij moet die server aan deze kant van de oceaan staan (waarschijnlijk zelfs in Nederland).

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:01:
[...]

Succes! De clue is dat je elke loop je informatie vergaart. Benut de informatie en je komt steeds verder en verder. Het is een van de uniekere games, zeker met het geweldige “quest” / verhaal systeem waardoor je altijd wel aanwijzingen hebt waar je nu weer naar toe moet.
Is dit een soort Deathloop In Space ?? :9

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:01
Daarnet 'Hardspace: Shipbreaker' gespeeld. Wat een geinig spel! Ruimteschepen uit elkaar halen en bergen. Net als 'PowerWash Simulator' lekker zen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_Xou4KbWREQevyjS6lRdXo0hwM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dAOZDBuzPYJtBJeJLI5sqUvd.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 39 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord