Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-11 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:30:
[...]

Zo dat is ook een heerlijke setup. De action bar van WoW nog geen sporen achter gelaten op je oled? (Shaman toch?)
Shaman klopt ;)
Is al een oude foto hoor, zie zelfs dat het nog vanilla classic was gezien mn shaman in T2 rond loopt haha.
Ondertussen ligt er een Sonos Ray te beuken in die ruimte waar op de foto nog een One X ligt te rusten.
Was ff spannend in het begin door al die spook verhalen van oudere panelen en mogelijke burn-in maar deze C9 heeft nergens last van en staat toch alweer 3 jaar te knallen.
Heb wel extreem witte lijnen wat grijziger gemaakt via tweaks etc.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Zapato schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:18:
Sinds kort een Xbox en Game Pass. Nu zie ik dat A Plague Tale innocence eruit is helaas. Is deze game wel eens in de aanbieding, of heeft daarop wachten geen zin?
Als ik jou was, zou ik wachten; die game is regelmatig met 75% korting te krijgen voor €9,99.

Price History grafiek op TrueAchievements laat alleen een aanbieding zien in mei van dit jaar, maar als ik op het forum zoek naar Xbox sale round-up is de game alleen dit jaar al in januari, februari, april, mei, juni en augustus in de aanbieding geweest.
https://www.trueachieveme...ague-Tale-Innocence/forum

• Maverick_tfd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-11 15:12
Zapato schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:18:
Sinds kort een Xbox en Game Pass. Nu zie ik dat A Plague Tale innocence eruit is helaas. Is deze game wel eens in de aanbieding, of heeft daarop wachten geen zin?
Op Psprices.com kun je de prijshistorie van games bekijken.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:48

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Maverick_tfd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:46:
[...]

Op Psprices.com kun je de prijshistorie van games bekijken.
Of Xbox store checker

XBox Series X: BloodyB2121

Azure schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:42:
[Afbeelding]

Waarom heeft Logitech een witte Series X in hun advertentie van de nieuwe Astro gaming line. Een custom wrap zou kunnen, maar andere producten op de plank zijn wel in hun originele kleur. Zou dit een subtiele hint zijn naar een witte xbox series x voor de feestdagen?
Een goede wrap zou nog kunnen. Die dingen zijn tegenwoordig ook wel goed te gebruiken. Al denk ik dat Microsoft best een witte kan sturen als een fabrikant daar om vraagt.

De kans op een witte console is ook wel aanwezig, al had ik een aankondiging dan al wel verwacht. Ze hadden hem dan gewoon met die witte elite controller aangekondigd. Dus daarom verwacht ik dat het nog wel even gaat duren. Ook vreemd dat ze dan niet voor een XSS gekozen hebben, die is wel gewoon wit en net zo herkenbaar.

Maar dit zijn fabrikanten, die krijgen wat meer gedaan en hoeven zich ook niet te houden aan wat er wel of niet beschikbaar is. Dus nog even wachten :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Weer even Deathloop gespeeld. Echt een tof spel. Kom er steeds beter in qua mechanics en missie structuur. Normaliter wil ik elk hoekje van een map bekijken voordat ik verder ga met een level, maar dat moet ik hier niet willen doen. Ik ga post game wel alle secrets en gesloten deurtjes en kluisjes wel proberen te openen. Nu focus ik me vooral op de gewone verhaallijnen.

Verder is het online systeem wel leuk gedaan. Ik werd net geinvade, en was 1 keer neergeschoten door iemand met een “Shotgun sniper”. Ik wist ongeveer waar die zat maar had zelf geen lange afstandswapens. Dus na een hele omweg kon ik hem omzeilen. Ik stond uiteindelijk dicht bij de antenne die je moet hacken, maar voordat ik dat deed hackte ik eerst even de mijnen en lasers in de buurt. Zodra ik die antenne ging hacken wist ik dat die mijn kant op zou komen. Snel na de hack teruggetrokken en hij liep regelrecht de mijnen en lasers in… Julianna was no more! :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Azure schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:42:
[Afbeelding]

Waarom heeft Logitech een witte Series X in hun advertentie van de nieuwe Astro gaming line. Een custom wrap zou kunnen, maar andere producten op de plank zijn wel in hun originele kleur. Zou dit een subtiele hint zijn naar een witte xbox series x voor de feestdagen?
Zou wel mooi zijn. Heb zelf een witte wrap op mijn Series X en staat best goed. Zit er ook al meer dan een half jaar prima op. Dit is echt zo'n "hip" promo filmpje van ook een witte headset (voor een belachelijke prijs overigens) dus gok zelf dat ze gewoon zelf een wrap hebben gebruikt om eea allemaal zo goed als mogelijk wit te krijgen. Die mic stand was gewoon niet wit te wrappen.

XBL: MRE Inc

Ik ga echt een back log krijgen voor dit najaar… nu nog bezig met Deathloop. Daarnaast Halo Infinite voor de avondjes. Verder wil ik Beacon Pines proberen. Volgende week komt Grounded en Moonscars. En in oktober komt al A plague Tales, Scorn en Modern Warfare.

A plague Tale inderdaad hier ook, maar ben zelf ook bezig met Assassin's Creed Oddesey (PS4 dan wel, maar oke) en met The Dark Pictures games :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:18:
Weer even Deathloop gespeeld. Echt een tof spel. Kom er steeds beter in qua mechanics en missie structuur. Normaliter wil ik elk hoekje van een map bekijken voordat ik verder ga met een level, maar dat moet ik hier niet willen doen. Ik ga post game wel alle secrets en gesloten deurtjes en kluisjes wel proberen te openen. Nu focus ik me vooral op de gewone verhaallijnen.

Verder is het online systeem wel leuk gedaan. Ik werd net geinvade, en was 1 keer neergeschoten door iemand met een “Shotgun sniper”. Ik wist ongeveer waar die zat maar had zelf geen lange afstandswapens. Dus na een hele omweg kon ik hem omzeilen. Ik stond uiteindelijk dicht bij de antenne die je moet hacken, maar voordat ik dat deed hackte ik eerst even de mijnen en lasers in de buurt. Zodra ik die antenne ging hacken wist ik dat die mijn kant op zou komen. Snel na de hack teruggetrokken en hij liep regelrecht de mijnen en lasers in… Julianna was no more! :P
Een tip: speel hem niet op jouw gemiddelde tempo. Naar verloop van tijd begint de game wat te lang te duren. Denk dat je dat gevoel minder hebt als je minder hele tijd achter elkaar speelt.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
Grafisch is het wel erg magertjes vind ik. Maar dat hoort een beetje bij COD

PSN ID Binloading_nl

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:41
steefje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 21:25:
[...]

Op meer dan 30 meter is het lastig te zien wat er gebeurt als je ingezoomd bent. Dat moet beter kunnen op deze gen lijkt me. Dat was bij eerdere cods vooral aan het einde van een console periode ook zo. Maar ik kan me dit niet herinneren van MW2, BO1 en MW3 bijvoorbeeld. Wel weer van BO2.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
steefje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 21:25:
[...]

De multiplayer ziet er altijd een stuk minder goed uit dan de single player. MW 2019 zag er qua SP iig velen malen beter uit dan de MP van MW 2.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

giantgiantus schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:58:
[...]

Een tip: speel hem niet op jouw gemiddelde tempo. Naar verloop van tijd begint de game wat te lang te duren. Denk dat je dat gevoel minder hebt als je minder hele tijd achter elkaar speelt.
Hmm, juist door de opzet van de loops en de vele informatie / leads lijkt het mij wel handig om de game niet teveel af te wisselen met andere games, muv MP games ofzo :) Ik ga zo iig weer verder. Denk dat ik dit weekend met mijn tempo wel een eind kom ;)

Zo, Deathloop laat mijn Series X wel opstijgen zeg, lijkt wel een straaljager :o
Eindelijk echt next gen ! :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:43:
Zo, Deathloop laat mijn Series X wel opstijgen zeg, lijkt wel een straaljager :o
Vorig gen kon je niet eens een toetsenbord en muis aansluiten. Nu speel je flight sim en een PS exclusive tegelijk op een xbox!
Maak de Xbox zo veel lawaai dan? Heb die van mij nog nooit gehoord, alleen de disc drive althans, maar ik heb Deathloop dan ook nog niet geprobeerd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:41
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:25:
[...]

Hmm, juist door de opzet van de loops en de vele informatie / leads lijkt het mij wel handig om de game niet teveel af te wisselen met andere games, muv MP games ofzo :) Ik ga zo iig weer verder. Denk dat ik dit weekend met mijn tempo wel een eind kom ;)
Eens, ik heb me ook puur op Deathloop gericht toen ik ermee bezig was. Er is zoveel te onthouden en te puzzelen. En ik vond de game ook te spannend en tof om te laten liggen. Voelde voor mij uiteindelijk eerder te kort dan te lang maar dat heb ik met alle Arkane games haha.
De afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met AI: The Somnium Files. Ik was er twee maanden geleden mee begonnen, toen even een break en begin vorige week mee verder gegaan.

Wat een geweldig verhaal zeg, had niet verwacht dat het uiteindelijk zo goed zou zijn. Super leuke humor ook, zeker wanneer je in de gebieden op alles klikt, waar je dan bij bepaalde objecten hilarische conversaties krijgt. Perfecte balans van zeer serieuze zaken en humor.

Als er niet nog vier van soortgelijke games in de Game Pass stonden nu (en de backlog) dan had ik het vervolg meteen gekocht nu. Topgame!
Linksquest schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 00:58:
[...]

Maak de Xbox zo veel lawaai dan? Heb die van mij nog nooit gehoord, alleen de disc drive althans, maar ik heb Deathloop dan ook nog niet geprobeerd.
Hij is altijd fluisterstil, maar tijdens Deathloop stijgt hij bijna op.
Kan ook gewoon een feature van het spel zijn :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:21
justifire schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:57:
[...]

Hij is altijd fluisterstil, maar tijdens Deathloop stijgt hij bijna op.
Kan ook gewoon een feature van het spel zijn :+
Klinkt meer als een ‘fout’ in de game. Het lijkt me sterk dat Deathloop de XSX vol aan de Max weet te krijgen en alle andere games niet.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 07:16
devilsnight schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:20:
Morgen tot maandag dus de MW2 beta voor iedereen. Is de tijd ook bekend wanneer we hem kunnen downloaden? Zou fijn zijn als ze hem vandaag online zetten, ipv pas morgen wanneer echt iedereen hem tegelijk wil downloaden.
Hey ik kan zo geen passende reactie vinden, maar ik heb de beta gedownload via de xbox app op de telefoon (let op: niet de gamepass app). Via de store op de xbox zelf is die niet beschikbaar om te downloaden inderdaad, via de telefoon wel :) Spelen lukt nog niet maar ik heb hem wel alvast gedownload op deze manier.

• Timothy3000
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:48:
De afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met AI: The Somnium Files. Ik was er twee maanden geleden mee begonnen, toen even een break en begin vorige week mee verder gegaan.

Wat een geweldig verhaal zeg, had niet verwacht dat het uiteindelijk zo goed zou zijn. Super leuke humor ook, zeker wanneer je in de gebieden op alles klikt, waar je dan bij bepaalde objecten hilarische conversaties krijgt. Perfecte balans van zeer serieuze zaken en humor.

Als er niet nog vier van soortgelijke games in de Game Pass stonden nu (en de backlog) dan had ik het vervolg meteen gekocht nu. Topgame!
Deel 2 was ook echt fantastisch. Toevallig vorige week uitgespeeld. Heel veel throwbacks naar deel 1 ook. 1 van mijn goty's.

Ik zou er inderdaad wel even wat tijd tussen laten anders is het misschien iets teveel na elkaar.
LopendeVogel schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:20:
[...]

Hey ik kan zo geen passende reactie vinden, maar ik heb de beta gedownload via de xbox app op de telefoon (let op: niet de gamepass app). Via de store op de xbox zelf is die niet beschikbaar om te downloaden inderdaad, via de telefoon wel :) Spelen lukt nog niet maar ik heb hem wel alvast gedownload op deze manier.
Heb sinds een tijdje alleen maar gekut met de Xbox app op de telefoon. Hij zegt dat ik of een nieuwe Xbox moet registreren of eentje toevoegen. Dus ik kies toevoegen, dan moet de Xbox aan staan en inloggen met mijn account en dan staat er in de app "something went wrong." ik kan al die remote features niet meer gebruiken omdat ik deze onzin nu krijg.
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:05:
[...]

Heb sinds een tijdje alleen maar gekut met de Xbox app op de telefoon. Hij zegt dat ik of een nieuwe Xbox moet registreren of eentje toevoegen. Dus ik kies toevoegen, dan moet de Xbox aan staan en inloggen met mijn account en dan staat er in de app "something went wrong." ik kan al die remote features niet meer gebruiken omdat ik deze onzin nu krijg.
Heb hetzelfde probleem. Als iemand een oplossing weet hoor ik hem graag.

• LopendeVogel
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:05:
[...]

Ja ik had gisteren de xbox app geïnstalleerd nadat ik het een paar jaar niet gebruikt heb, ik kreeg inderdaad ook deze vraag. Heb het geskipped want het lukte mij ook niet (ik moest bijv een code invoeren die op de tv zou verschijnen maar dit gebeurde allemaal niet), na het skippen zag ik dat de xbox er gewoon gekoppeld en wel in stond :P

Je hebt dan wel in de instellingen van je xbox remote features aanstaan?
LopendeVogel schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:19:
[...]

Ja ik had gisteren de xbox app geïnstalleerd nadat ik het een paar jaar niet gebruikt heb, ik kreeg inderdaad ook deze vraag. Heb het geskipped want het lukte mij ook niet (ik moest bijv een code invoeren die op de tv zou verschijnen maar dit gebeurde allemaal niet), na het skippen zag ik dat de xbox er gewoon gekoppeld en wel in stond :P

Deze optie staat uit op de Xbox. Ik heb zelf nooit iets aan deze settings gedaan, maar ik denk dat ik weet wat de boosdoener ook is. Deze twee dingen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8K3dn6ByZlmnZknxPnt4QFaDK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K1gOefVvg3JUB7Bsifd4wCFr.jpg?f=fotoalbum_large

Hoewel het dus ook zou moeten werken als de console aan staat en die staat aan....raar allemaal. Dit werkte altijd zo goed.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 24-09-2022 11:27 ]

• LopendeVogel
Hm ja ik sta ook al een paar weken op energy save mode. En gisteren is t wel gelukt toen de xbox aan stond.
Ik zal zo mijn settings eens bekijken want ik heb volgens mij wel het vinkje van remote features (oid) aanstaan.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:17:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Als iemand een oplossing weet hoor ik hem graag.
Ik ging naar remote features op Xbox. Dan krijg je dat ie je setup gaat testen. Ik krijg hier een melding dat het alleen via WiFi kan en instant on. Dus ik zet de Xbox naar instant on, reboot. Ik test de app weer en klik op die streepjes en ineens staat mijn Living Room Xbox er weer tussen!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:45
Tip; koop een paar bussen perslucht bij de Action en blaas je Series X eens door. Deed die van mij ook goed!

• LopendeVogel
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:36:
[...]

Ik ging naar remote features op Xbox. Dan krijg je dat ie je setup gaat testen. Ik krijg hier een melding dat het alleen via WiFi kan en instant on. Dus ik zet de Xbox naar instant on, reboot. Ik test de app weer en klik op die streepjes en ineens staat mijn Living Room Xbox er weer tussen!
Conclusie: nu kan je de beta downloaden via de xbox app?
LopendeVogel schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:19:
[...]

Top tip man, dat bleek het dus te zijn. De bèta installeert. Ik zal hem hierna wel weer op energy saving zetten. Ik gebruik remote features vrijwel nooit, puur echt nu om die beta alvast binnen te kunnen hengelen. Hij start nu zo insane snel op dat instant on echt niet nodig is meer.

Hij laadt zelfs QR games staan, behalve de laatste gespeeld game (tenzij die QR wel support).
dubbeldekkert schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:40:
[...]

Tip; koop een paar bussen perslucht bij de Action en blaas je Series X eens door. Deed die van mij ook goed!
Ding is brandschoon en bij andere games blaast hij niet.
Wel bijzonder dat hij het aan de reacties hier te zien enkel bij mij doet.
Nou ja, mocht er rook uit komen dan laat ik het weten :)

Timothy3000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:26:
[...]

Deel 2 was ook echt fantastisch. Toevallig vorige week uitgespeeld. Heel veel throwbacks naar deel 1 ook. 1 van mijn goty's.

Ik zou er inderdaad wel even wat tijd tussen laten anders is het misschien iets teveel na elkaar.
Ik vond bijna alles top aan deel 1, maar er is één dingetje...

spoiler:
Het is duidelijk dat de resolution route het echte verhaal is. Alle vrienden van Date overleven het, behalve Renju. Maar wat is precies het punt van al die andere routes? Routes waar we Iris en Ota in zien dood gaan, of waar ik So Sejima vermoord of waar juist Boss So Sejima doodschiet? Uiteindelijk is er maar één verhaal. Door al die andere routes ging ik soms bijna geloven in dat parallel worlds gebeuren van Iris. Of is dit puur bedoeld om te laten zien hoe het OOK had kunnen verlopen?

Ik hou zelf meer van één verhaal, één focus. Doordat ik eerst de linker routes nam werd het soms echt verwarrend. Hoe moet ik dit een beetje zien? Waarom hebben ze hiervoor gekozen?
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:36:
[...]

Thanks. Dit was de oplossing :)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
Hulleman schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:15:
[...]

De multiplayer ziet er altijd een stuk minder goed uit dan de single player. MW 2019 zag er qua SP iig velen malen beter uit dan de MP van MW 2.
Zeker waar. Toevallig afgelopen week nog 2019 versie gespeeld. Grafisch geen spat veranderd en dat vind ik niet positief.

PSN ID Binloading_nl

• Timothy3000
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:25:
[...]

Ik vond bijna alles top aan deel 1, maar er is één dingetje...

spoiler:
Het is duidelijk dat de resolution route het echte verhaal is. Alle vrienden van Date overleven het, behalve Renju. Maar wat is precies het punt van al die andere routes? Routes waar we Iris en Ota in zien dood gaan, of waar ik So Sejima vermoord of waar juist Boss So Sejima doodschiet? Uiteindelijk is er maar één verhaal. Door al die andere routes ging ik soms bijna geloven in dat parallel worlds gebeuren van Iris. Of is dit puur bedoeld om te laten zien hoe het OOK had kunnen verlopen?

Ik hou zelf meer van één verhaal, één focus. Doordat ik eerst de linker routes nam werd het soms echt verwarrend. Hoe moet ik dit een beetje zien? Waarom hebben ze hiervoor gekozen?
Ik verklap niks behalve dat je deel twee moet spelen. ;)
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:37:
[...]

Ik verklap niks behalve dat je deel twee moet spelen. ;)
Ik zie mijzelf die game ook best gauw kopen. Even wat andere dingen (uit)spelen, maar daarna zie ik dat wel gebeuren. Echt genoten van AI: TSF. Toen uiteindelijk alles werd onthuld, wauw gewoon. Ben echt superblij dat wij Xboxers ook eindelijk kunnen genieten van deze games.

Ik denk dat Danganronpa de volgende titel wordt.

• LopendeVogel
@devilsnight hmm wel valt mij iets op wat minder leuk is, de xbox heeft ineens allemaal oude games weer opnieuw geïnstalleerd, ik dus weer alles verwijdert en ik kijk net en alles staat weer erop. De xbox app verwijdert van de telefoon en nu is het gestopt..

Mocht jij hier toevallig een oplossing voor hebben dan lees ik die graag haha.

Edit: dit herinnerd mij er gelijk aan waarom ik de app toen der tijd verwijdert had, die liet toen ook mijn xbox continu games downloaden..

[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 24-09-2022 15:30 ]

LopendeVogel schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:29:
@devilsnight hmm wel valt mij iets op wat minder leuk is, de xbox heeft ineens allemaal oude games weer opnieuw geïnstalleerd, ik dus weer alles verwijdert en ik kijk net en alles staat weer erop. De xbox app verwijdert van de telefoon en nu is het gestopt..

Mocht jij hier toevallig een oplossing voor hebben dan lees ik die graag haha.

Edit: dit herinnerd mij er gelijk aan waarom ik de app toen der tijd verwijdert had, die liet toen ook mijn xbox continu games downloaden..
Nee dat heb ik gelukkig niet. Wel moest ik onnodig veel games uninstallen voordat de error weg ging dat ik niet genoeg ruimte had op de SSD. Ik echter allang genoeg ruimte.

• Timothy3000
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:19:
[...]

Ik zie mijzelf die game ook best gauw kopen. Even wat andere dingen (uit)spelen, maar daarna zie ik dat wel gebeuren. Echt genoten van AI: TSF. Toen uiteindelijk alles werd onthuld, wauw gewoon. Ben echt superblij dat wij Xboxers ook eindelijk kunnen genieten van deze games.

Ik denk dat Danganronpa de volgende titel wordt.
Ik zou dan eerder voor de Nonary Games gaan als je die nog niet hebt gespeeld. Ook op Gamepass en fantastisch.
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:45:
[...]

Ik zou dan eerder voor de Nonary Games gaan als je die nog niet hebt gespeeld. Ook op Gamepass en fantastisch.
Gaat ook absoluut gebeuren, maar met Danganronpa had ik al een beginnetje gemaakt. De Nonary Games zijn de No Escape games toch?

• LopendeVogel
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:30:
[...]

Nee dat heb ik gelukkig niet. Wel moest ik onnodig veel games uninstallen voordat de error weg ging dat ik niet genoeg ruimte had op de SSD. Ik echter allang genoeg ruimte.
Ja hou het maar even in de gaten, bij mij gebeurde het niet gelijk. Gisteren de cod beta erop gezet en vanmorgen ging die allemaal oude games erop zetten en vanmiddag weer opnieuw.

• Timothy3000
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:58:
[...]

Gaat ook absoluut gebeuren, maar met Danganronpa had ik al een beginnetje gemaakt. De Nonary Games zijn de No Escape games toch?
Ja klopt! Zero Escape. Heel erg tof.

• Timothy3000
Beacon Pines op Gamepass is een pareltje. Uit te spelen in een middag, vol humor en emotie.

Denk dat jullie deze ook kunnen waarderen @devilsnight @uchiha tijntje!
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:23:
Beacon Pines op Gamepass is een pareltje. Uit te spelen in een middag, vol humor en emotie.

Denk dat jullie deze ook kunnen waarderen @devilsnight @uchiha tijntje!
Staat geïnstalleerd :) Ga hem na Deathloop oppakken.

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:30
Hoi, ik ben nieuw in de xbox wereld.

Ik heb een series x, mijn account is geabonneerd op game pass ultimate en de series x console staat ingesteld als home console op mijn account.

Mijn partner heeft haar eigen account aan gemaakt en kan dus alles spelen in de gamepass van mijn account zoals het ook hoort dacht ik.
Tot zij vandaag Bf5 voor het eerst opstart en Bf5 haar door verwijst naar de Microsoft store om Bf5 te kopen.

Bf bad company 2, Bf 4 en Bf 1943 kan ze wel online spelen. Mis ik iets?

En dan even over cloud gamen, mijn partner kan met haar account gamen op de xbox met mijn gamepass terwijl ik tegelijkertijd met mijn account kan gamen op xbox cloud via laptop of iPad. Heel erg leuk, en vooruitstrevend.

Maar, ik had het liever andersom gehad. Ik op de xbox en zij tegelijkertijd cloud gamen op de ipad of laptop.
Dat is zeker niet mogelijk zonder op elkaars account naam te gamen?

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:58

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

WhateverSuitsU schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:58:
Ik heb vandaag twee nieuwe Elite 2 Core controllers binnen gekregen. Beide getest en tot nu toe geen gekke dingen gelukkig. De B-knop lijkt wel iets dieper te liggen, maar is bij beide gelijk en niet storend. Niet zo erg als bij m'n eerste bestelling gelukkig en nul beschadigingen.
Na een dag spelen vallen toch een paar dingen op. Verschillende buttons lijken niet goed te reageren op beide controllers. Die moeten toch harder ingedrukt worden. Bij 1 controller is het gedeelte met grip niet heel secuur bevestigd, waardoor mijn handpalm tegen een opstaande rand zit.

Ik ga terug naar de standaard meegeleverde controllers. Deze zijn prettiger en de buttons gek genoeg beter. Mis alleen de thumb sticks, die zijn wel erg soepel op de elite controller. Jammer, maar daarvoor zijn ze te prijzig en zal de QC een niveautje omhoog moeten.

Toevoeging, ben niet de enige blijkbaar...https://gamerant.com/xbox...py-elite-core-controller/

[ Voor 5% gewijzigd door WhateverSuitsU op 24-09-2022 23:07 ]

• Exactor it
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:00:
[...]

Na een dag spelen vallen toch een paar dingen op. Verschillende buttons lijken niet goed te reageren op beide controllers. Die moeten toch harder ingedrukt worden. Bij 1 controller is het gedeelte met grip niet heel secuur bevestigd, waardoor mijn handpalm tegen een opstaande rand zit.

Ik ga terug naar de standaard meegeleverde controllers. Deze zijn prettiger en de buttons gek genoeg beter. Mis alleen de thumb sticks, die zijn wel erg soepel op de elite controller. Jammer, maar daarvoor zijn ze te prijzig en zal de QC een niveautje omhoog moeten.

Toevoeging, ben niet de enige blijkbaar...https://gamerant.com/xbox...py-elite-core-controller/
Even los van de kwaliteitsissues, want die zijn er zeker, maar heb je 2 core controllers gekocht zonder eerder 2 reguliere elites te hebben gehad? Dan mis je paddles, stick alternatieven en docking station. In mijn beleving zijn de cores er juist omdat de controller zelf zo enorm slecht is qua bouwkwaliteit. Zo kopen sukkels zoals ik een vervanging. Ik had niet gedacht dat het als losse controller gekocht zou worden.
En dat was de story van Deathloop. :) Een heel leuk concept wat ze hebben bedacht. Maar had ook niet veel anders verwacht van de makers van de meest toffe levels in dit soort games (Clockwork Mansion, leuke korte “docu” YouTube: Dishonored 2 Devs Explain the Clockwork Mansion)

Nu eens lekker rustig alle “side content” doorlopen en de resterende achievements halen.

Jammer dat je bij de nieuwe dashboard update je tiles niet meer zo klein kan instellen, ze zijn namelijk groter op de instelling "small" dan bij de vorige My Games And Apps. Vond nou juist zo klein mogelijk erg fijn :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 12:38
Gisteren Prodeus voor het eerst gespeeld en ik had gelijk: het ademt gewoon DOOM. De originele DOOM 1 en 2 welteverstaan. Zou dit DOOM 1.5 noemen. Verbeterde graphics en besturing, maar voor de rest precies hetzelfde. Geluid is wel echt heel goed!

Speelt overigens wel erg lekker weg, maar dat komt meer doordat ik dus voor mijn gevoel DOOM 1.5 aan het spelen ben dan een nieuwe game.

Je kan de game overigens wel op een aantal manieren aanpassen. Bijvoorbeeld resolutie op 360p of Native (1440p op mijn 4K TV door gebrek aan HDMI 2.1 poort :( ) of door andere beeld emulatie technieken toe te passen (CRT, Scanlines etc.). Maar net wat je het leukste vind. Ik had hem op 360p CRT voor het meest nostalgische gevoel.

Dus leuk om te spelen? Ja! Maar wel een echte GP of budgetbak titel.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Exactor it schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:27:
[...]

Even los van de kwaliteitsissues, want die zijn er zeker, maar heb je 2 core controllers gekocht zonder eerder 2 reguliere elites te hebben gehad? Dan mis je paddles, stick alternatieven en docking station. In mijn beleving zijn de cores er juist omdat de controller zelf zo enorm slecht is qua bouwkwaliteit. Zo kopen sukkels zoals ik een vervanging. Ik had niet gedacht dat het als losse controller gekocht zou worden.
Vervanging kopen? Mijn huidige Elite Series 2 is intussen al 3 keer vervangen (bumper stuk, stick drift, enz). Overigens heb ik ‘m vorig jaar eens gescoord voor 105 euro, dus ik blijf stug aanhouden dat ik een vervangende wil, en niet m’n geld terug. Na vervanging opnieuw 2 jaar garantie. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 00:46:
Jammer dat je bij de nieuwe dashboard update je tiles niet meer zo klein kan instellen, ze zijn namelijk groter op de instelling "small" dan bij de vorige My Games And Apps. Vond nou juist zo klein mogelijk erg fijn :p
Ik kon die instelling voor de afmetingen van de tiles dus niet vinden, maar naar aanleiding van jouw bericht op zoek gegaan: blijkbaar zit dit nu verstopt onder My Games and Apps > Manage > Tile Size.

Ik ben het met je eens dat de tiles wel weer wat kleiner mogen. En dan speel ik nog op een klein rot tv'tje van 37 inch; op wat tegenwoordig gebruikelijk is zijn de tiles vast bijna net zo groot als mijn hele scherm...
MartijnS72 schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:07:
[...]

Ik kon die instelling voor de afmetingen van de tiles dus niet vinden, maar naar aanleiding van jouw bericht op zoek gegaan: blijkbaar zit dit nu verstopt onder My Games and Apps > Manage > Tile Size.

Ik ben het met je eens dat de tiles wel weer wat kleiner mogen. En dan speel ik nog op een klein rot tv'tje van 37 inch; op wat tegenwoordig gebruikelijk is zijn de tiles vast bijna net zo groot als mijn hele scherm...
Ja dat had ik zelf al gevonden, maar ze zijn op Small zo groot.. -O- zoals jij ook aangeeft, hoop echt dat Microsoft hiervoor een update uitbrengt zodat ze weer kleiner kunnen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Froggle schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:07:
[...]

Vervanging kopen? Mijn huidige Elite Series 2 is intussen al 3 keer vervangen (bumper stuk, stick drift, enz). Overigens heb ik ‘m vorig jaar eens gescoord voor 105 euro, dus ik blijf stug aanhouden dat ik een vervangende wil, en niet m’n geld terug. Na vervanging opnieuw 2 jaar garantie. :)
Leuk als je het zo weet te spelen, maar zo werkt het eigenlijk niet natuurlijk. Garantie gaat normaal niet opnieuw in bij een vervangend product.

Gamertag: FinrazielNL

• Exactor it
Chrisje1983 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:53:
Hoi, ik ben nieuw in de xbox wereld.

Ik heb een series x, mijn account is geabonneerd op game pass ultimate en de series x console staat ingesteld als home console op mijn account.

Mijn partner heeft haar eigen account aan gemaakt en kan dus alles spelen in de gamepass van mijn account zoals het ook hoort dacht ik.
Tot zij vandaag Bf5 voor het eerst opstart en Bf5 haar door verwijst naar de Microsoft store om Bf5 te kopen.

Bf bad company 2, Bf 4 en Bf 1943 kan ze wel online spelen. Mis ik iets?

En dan even over cloud gamen, mijn partner kan met haar account gamen op de xbox met mijn gamepass terwijl ik tegelijkertijd met mijn account kan gamen op xbox cloud via laptop of iPad. Heel erg leuk, en vooruitstrevend.

Maar, ik had het liever andersom gehad. Ik op de xbox en zij tegelijkertijd cloud gamen op de ipad of laptop.
Dat is zeker niet mogelijk zonder op elkaars account naam te gamen?
Ik heb even gegoogled. Het lijkt erop dat je moet rommelen met home console instellingen. Zie hier bijvoorbeeld https://answers.microsoft...d4-4a2b-ab3e-db00880caf19
De nieuwe games voor deze week:

https://www.trueachieveme...-september-26-october-2nd

Een volle lijst met vast wel voor ieder wat wils :)

Zelf voor mij eindelijk de 1.0 versie van Grounded. En Moonscars.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

FIFA 23 via EA Play proberen dus dinsdag en Let’s Build A Zoo ziet er ook aardig uit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:34
Crysis 3 remaster uitgespeeld en wat een heerlijke game om in stealth uit te spelen :D

Nu met de ge-update remaster van XIII bezig. Draait goed en nog geen gekke dingen tegen gekomen. De art style bevalt me wel. De originele game heb ik nooit gespeeld.
uchiha tijntje schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:23:
De nieuwe games voor deze week:

https://www.trueachieveme...-september-26-october-2nd

Een volle lijst met vast wel voor ieder wat wils :)

Zelf voor mij eindelijk de 1.0 versie van Grounded. En Moonscars.
Moonscars !! \[T]/

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 103% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:55 ]

• Mosin
LadyVodka schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:39:
Xbox Series X Mineral Camo Special Edition Controller.
[Afbeelding]

Microsoft heeft ook onlangs Gears of War trademark geregistreerd.
Die rode is ook een hele nette. Alleen niet te krijgen momenteel :(

Edit: Weet iemand van jullie of Microsoft ook nog oudere Xbox One controllers repareert?

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 25-09-2022 20:43 ]

• LadyVodka
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 96% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:31 ]

• Beaudog
  • Laatst online: 23:56
In doom eternal game ik op balance mode dat is dacht ik 1440 p als ik op de tv kijk wat hij doorgeeft
Is het 4K wordt het upgescaled ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0xtUaHrKfDQ2MXMGuVP574ijKo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E1tUFErB4per5NlAQdphnBdj.jpg?f=fotoalbum_medium
Beaudog schreef op maandag 26 september 2022 @ 07:04:
In doom eternal game ik op balance mode dat is dacht ik 1440 p als ik op de tv kijk wat hij doorgeeft
Is het 4K wordt het upgescaled ?
[Afbeelding]
Ja. Als je Xbox ingesteld staat op 4k dan geeft hij altijd 4k door, ongeacht wat de game als interne render resolutie heeft.
Werkt ook andersom, een game die op 4k rendert blijft dat doen ook al staat je Xbox op fhd.

Gamertag: FinrazielNL

• Beaudog
  • Laatst online: 23:56
Ok dank je wel voor de uitleg dit is op de serie s.
Dus vandaar .

• Mosin
LadyVodka schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:04:
[...]

Repareren is not worth it. (?)
Heb je ook controller design lab gezien?
Als je verzendingskosten betaald kan ik u gratis Xbox One Wired Controller geven. (nieuw)
[Afbeelding]
Ik heb thuis een winter camo controller met het bekende probleem bij de rechterbumper en die zou ik eens willen laten maken, vandaar :) Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het repareren ervan i.p.v. het weg gooien en een nieuw/2e hands kopen.

Je hebt trouwens een PB'tje.

• Hulleman
Als nieuwe xbox bezitter had ik echt zin in Gears of War, maar dat valt me toch behoorlijk tegen. Deeltje 2 ff geprobeerd, maar is me toch wat te gedateerd. Heb Gears 4 nu een uurtje of 4 gespeeld (zit net in act IV). Grafisch nog zeker een mooie game, maar de gameplay is wat mij betreft exact hetzelfde als deeltje 1 uit 2005. Door gangetjes lopen, totdat je een open ruimte tegen komt met obvious plekken om te verschuilen. Alles kapot schieten en dat moet je dan 10 uur herhalen.... soms moet je een schakelaar omzetten. Ook al is het een game uit 2016, dat kon toen ook al echt niet meer.

Wat zijn de ervaringen van mensen met Gears 5? Is dat een (veel) betere game dan deel 4?

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 26-09-2022 09:02 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• giantgiantus
Hulleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:01:
Als nieuwe xbox bezitter had ik echt zin in Gears of War, maar dat valt me toch behoorlijk tegen. Deeltje 2 ff geprobeerd, maar is me toch wat te gedateerd. Heb Gears 4 nu een uurtje of 4 gespeeld (zit net in act IV). Grafisch nog zeker een mooie game, maar de gameplay is wat mij betreft exact hetzelfde als deeltje 1 uit 2005. Door gangetjes lopen, totdat je een open ruimte tegen komt met obvious plekken om te verschuilen. Alles kapot schieten en dat moet je dan 10 uur herhalen.... soms moet je een schakelaar omzetten. Ook al is het een game uit 2016, dat kon toen ook al echt niet meer.

Wat zijn de ervaringen van mensen met Gears 5? Is dat een (veel) betere game dan deel 4?
Ik kwam er niet doorheen. Maar er zijn ook enorme fans. Mooie van gamepass is natuurlijk dat je hem gewoon kan proberen.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:56

Exact wat jij ervaart. Eigenlijk heel basic level design met wat muurtjes om te schuilen. Deel 5 kwam ik volgens mij ook niet verder dan eerste of 2de level.

Gears is een van mijn favoriete games IP's. Juist de mogelijkheid die het spel biedt om de SP ook in co-op te doen blijft bijzonder. Heb daar mooie herinneringen aan. Met name de eerste trilogie die ik meerdere malen in co-op heb uitgespeeld. Ook deel 5 had leuke momenten in co-op, met twee tweakers hier @timmie271 en @Exactor it (let niet op de hele slechte captions).

En daarnaast blijf ik de MP erg tof vinden. Voor mij is Gears dan ook de beste third person shooter die er is.

Maar als je Gears 2 en Gears 4 niet alles vindt ga je Gears 5 ook niet veel vinden. Gears 5 is namelijk gewoon een deel in de reeks. :) Enige wat deel 5 wat anders maakt, is dat er gaandeweg in het spel een tweetal levels zijn die als een soort "open world hub" dienen. Maar dat maakt de core gameplay loop niet heel veel anders.

• Hulleman
Jammer, maar blijkbaar dan niet helemaal mijn games. Inderdaad mooi aan gamepass om dergelijke games toch te proberen.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Late to the party, Tinykin is dope!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 22:58

L0g0ff

omg

Mosin schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:20:
[...]

Ik heb thuis een winter camo controller met het bekende probleem bij de rechterbumper en die zou ik eens willen laten maken, vandaar :) Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het repareren ervan i.p.v. het weg gooien en een nieuw/2e hands kopen.

Je hebt trouwens een PB'tje.
Ik ben zelf niet zo handig. Maar met YouTube en een goed schroevendraaiertje heb ik ook een gebroken bumper gefixt. Het enige wat je nodig hebt is een beetje tijd en geduld.

Een andere controller thuis heeft last van driften. Binnenkort ook maar eens openschroeven.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Hulleman
You suck at parking is echt een prachtig spel!
Heerlijk die eenvoud, maar oh zo lastig.

Heb niet vaak dat ik echt zit te balen in een spel als iets net weer niet lukt. "Neeeeeehj" en "hoppaaaa" komen toch veelvuldig voorbij tijdens het gamen :+

[ Voor 47% gewijzigd door Hulleman op 26-09-2022 12:52 ]

• Hulleman
Mog schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:52:
Late to the party, Tinykin is dope!
Ook maar eens proberen, hoor daar meer positieve geluiden over.

De reviews van Grounded komen binnen druppelen. Zijn mooi positief. Had zelf ook niet anders verwacht.

Ik zou iedereen aanraden om, mocht je een clubje vrienden hebben waar je mee speelt, dit spel een kans te geven in co-op. Het is echt een leuke ervaring met veel mooie momenten en het gevoel van een avontuur zoals voornamelijk de jaren ‘80 films dat zo goed konden vertalen naar het grote scherm. Zelf heb ik het ook veel solo gespeeld en vond ik ook erg leuk, maar co-op is het nog leuker.

Ook een perfect voorbeeld van een game die “samen met de community” is gemaakt. De keuze voor early acces was in mijn optiek de enige juiste, want daardoor is het spel zo geworden zoals die nu is. Hadden ze die fase over geslagen dan was het volgens mij een schim van wat het nu is.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2022 17:08 ]

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:00:
De reviews van Grounded komen binnen druppelen. Zijn mooi positief. Had zelf ook niet anders verwacht.

Ik zou iedereen aanraden om, mocht je een clubje vrienden hebben waar je mee speelt, dit spel een kans te geven in co-op. Het is echt een leuke ervaring met veel mooie momenten en het gevoel van een avontuur zoals voornamelijk de jaren ‘80 films dat zo goed konden vertalen naar het grote scherm. Zelf heb ik het ook veel solo gespeeld en vond ik ook erg leuk, maar co-op is het nog leuker.

Ook een perfect voorbeeld van een game die “samen met de community” is gemaakt. De keuze voor early acces was in mijn optiek de enige juiste, want daardoor is het spel zo geworden zoals die nu is. Hadden ze die fase over geslagen dan was het volgens mij een schim van wat het nu is.
Wat voor cijfer zou je geven solo vs groep? Vind het idee en de graphics er echt heel leuk uit zien, maar mp werkt niet echt in mijn leven.
giantgiantus schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:13:
[...]

Wat voor cijfer zou je geven solo vs groep? Vind het idee en de graphics er echt heel leuk uit zien, maar mp werkt niet echt in mijn leven.
Ik heb er iets van 350+ uur inzitten waarvan 50 coop denk ik en de rest solo. Dus dat zegt wel iets over hoe ik de game solo vind. :) Het is dan ook prima solo te doen hoor, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen leuker kan zijn met vrienden of met familieleden.

Zelf vind ik deze game de grootste (en leukste) verrassing op gamesgebied van de afgelopen 10 jaar. Het heeft voor mij ook totaal iets “zens”. Ik kan er uren in spenderen door lekker mijn base uit te bouwen met een podcastje op na een hectische werkdag.

Ik ken de hele achtertuin dan ook als de binnenkant van mijn broekzak. Maar nu wel erg benieuwd naar de 1.0 versie waar een behoorlijk groot nieuw gedeelte in zit.

Ik ben begonnen met de 1e early acces, dus ik weet waar ze vandaan komen en er is zoveel bijgekomen qua biomes, story en wapens en gear en mogelijkheden voor je base. Iedere keer als er een update kwam dacht ik… ff snel kijken wat er voor nieuwe dingen zijn ge-update, maar 50 uur later zat ik nog steeds te spelen :)

Maar zoals altijd. Het is persoonlijk :P

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:27:
[...]

Gears is een van mijn favoriete games IP's. Juist de mogelijkheid die het spel biedt om de SP ook in co-op te doen blijft bijzonder. Heb daar mooie herinneringen aan. Met name de eerste trilogie die ik meerdere malen in co-op heb uitgespeeld. Ook deel 5 had leuke momenten in co-op, met twee tweakers hier @timmie271 en @Exactor it (let niet op de hele slechte captions).

[YouTube: Gears 5 Coop]
Wat was dat mooi ja _O- _O- _O-

Gamertag: timmie271

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
Mijn Xbox valt de laatste tijd uit het niets uit als ik bijvoorbeeld een spel opstart of gewoon al in het menu zelf. Nu wil ik deze voor reparatie aanbieden bij Microsoft. Alleen heb ik geen zin om mijn xbox voor bijvoorbeeld 2 weken kwijt te zijn. Ik heb wel eens gelezen dat je ook meteen een andere kunt krijgen als je garant staat met een creditcard. Heeft iemand een idee hoe dit werkt?

• On_E

On_E

Housemusic

Ananas_NL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:26:
Mijn Xbox valt de laatste tijd uit het niets uit als ik bijvoorbeeld een spel opstart of gewoon al in het menu zelf. Nu wil ik deze voor reparatie aanbieden bij Microsoft. Alleen heb ik geen zin om mijn xbox voor bijvoorbeeld 2 weken kwijt te zijn. Ik heb wel eens gelezen dat je ook meteen een andere kunt krijgen als je garant staat met een creditcard. Heeft iemand een idee hoe dit werkt?
Je betaalt dan weer 500 eu via je creditcard en dan nemen ze een nieuwe Xbox voor je mee als ze de kapotte komen ophalen.

Als dan blijkt dat ie idd kapot is, storten ze de 500 eu terug.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
On_E schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:44:
[...]

Je betaalt dan weer 500 eu via je creditcard en dan nemen ze een nieuwe Xbox voor je mee als ze de kapotte komen ophalen.

Als dan blijkt dat ie idd kapot is, storten ze de 500 eu terug.
Top bedankt!!

• Hulleman
Bol.com 3 daagse. Heb net Tom clancy’s Breakpoint opgepikt voor €8,75. Vond de demo oké, wel wat overweldigend qua content. Maar voor €8,75 prima vermaak. Deze game heeft een XSX upgrade gehad, dus draait mooi op 60fps

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 27-09-2022 14:50 ]

• Hulleman

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn 3e Series X wireless controller komt straks binnen, degene geleverd bij de console en een lichtblauwe die ik later had gekocht zijn inmiddels onbruikbaar omdat de rechterstick enorm last heeft van drift.

Hopelijk dit keer een goede controller…

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:30
Hulleman schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:44:
[...]

Ik moet deel 1 nog steeds spelen....
Zonde, die is volgens mij net een week uit Gamepass. Echt een aanrader.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• LadyVodka
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:42:
Nou dat was Microsoft E3 2022. Ik hoop dat jullie positiever zijn dan ik want er zit niks tussen waar ik echt op zit te wachten. Forza is wel geinig en er was zo'n mech-game wat wel geinig was, maar verder echt niks. Sterker, de meeste trailers heb ik zitten wachten tot de volgende game kwam en dat was dan ook niks.

Het voelt alsof het allemaal gemaakt wordt voor een specifieke soort gamer, maar ik ben dat niet. De doorsnee game reviewer zal echt helemaal hyped zijn, als ik zo de afgelopen E3's herinner. Maar je maakt games niet voor de reviewers imo.

Vond het nog niet echt overtuigend, al is er ook wel bizar veel naar 2023 uitgesteld natuurlijk.
Volgend jaar E3 gaat flop zijn als Microsoft,Nintendo,Sony niet aanwezig zal zijn.
En ook andere grote publishers.
Overpriced tickets , booth cost... etc etc

Die gaan sowieso terug alles promoten/uitzenden via officiële Youtube channel.
Want dat kost hun niks.
Nu merk ik hoe ideaal zo'n paddle is. Ik speel Slime Rancher en je moet nogal veel rennen in die game. De run toggle werkt niet fijn in deze game, dus kies ik hold. Om dan de god ganse tijd de left stick ingedrukt houden is ook niet fijn. Paddle to the rescue.

Erg leuke game ook trouwens en ik heb normaliter niets met farming games.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:23
Gezien ik weer boot problemen had (bootlogo zonder geluid, daarna geen netwerk connected, geen netwerkschijf,en zelfs geen Mac adres te zien), was ik aan het rommelen in de instellingen. Daar kwam ik deze opties tegen. Zitten die er al lang in of is het een alpha insider dingetje?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bH4zwRINsRJph0hruwg1OSaREw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uSR9r1qbZOm1MRz3vT3Rkmgr.jpg?f=fotoalbum_large

• -tom-562
  • Laatst online: 23:59

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb gisteravond GTA:V gekocht in de store, er was een actie voor gold/gamepass abonnee's.
Alleen nu ik zo speel (as we speak heb ik net de prologue gedaan) kan ik nergens de HDR settings o.i.d. vinden? Ik heb bewust nog gekeken of er een speciale series x versie (enhanced) te vinden was in de store, maar ik zag geen specifieke versies.

Vaak bu'j te bang!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
-tom-562 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:14:
Ik heb gisteravond GTA:V gekocht in de store, er was een actie voor gold/gamepass abonnee's.
Alleen nu ik zo speel (as we speak heb ik net de prologue gedaan) kan ik nergens de HDR settings o.i.d. vinden? Ik heb bewust nog gekeken of er een speciale series x versie (enhanced) te vinden was in de store, maar ik zag geen specifieke versies.
Ik gok dat je de verkeerde versie hebt gekocht. Heb je deze versie gekocht of een andere?
https://www.xbox.com/nl-N...TB02ZSF/0010/9RZXN75FB5N7

Als je een andere versie hebt gekocht zou ik zeggen stop met spelen en vraag zsm een refund aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 27-09-2022 19:45 ]

• -tom-562
  • Laatst online: 23:59

-tom-562

Oliesjeik

Caayn schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:43:
[...]
Ik gok dat je de verkeerde versie hebt gekocht. Heb je deze versie gekocht of een andere?
https://www.xbox.com/nl-N...TB02ZSF/0010/9RZXN75FB5N7

Als je een andere versie hebt gekocht zou ik zeggen stop met spelen en vraag zsm een refund aan.
Niet dus.... :( Lekker duidelijk allemaal :(
Ik dacht dat ik automatisch de 'verbeterde' kreeg. Ik ga meteen proberen een refund aan te vragen

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 38 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord