Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Een patch is uit voor Cult of The lambs, maar ze hadden wel wat coulanter kunnen zijn met de patch waardoor je snel die Achievements kan halen… nu 6 dungeon runs gedaan en nog steeds geen Snail shell tegen gekomen…

Edit… zat blijkbaar in verkeerde dungeon… nu 5 in 2 minuten tijd :P

Helaas nog wel een andere bug die niet gefixt is. Krijg 1 tarot card niet unlocked. Namelijk die card die je van Helob moet krijgen na een paar runs.

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2022 20:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:40

nFo

Hulleman schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:56:
[...]

Dit ziet er echt vet uit!

Bij het lezen van de naam Soulstice moet ik meteen denken aan Solstice op de NES. Als 8 jarig jochie was daar echt geen reet van te maken, maar die muziek vergeet ik nooit meer. Moet wel de game zijn met de beste intro en ingame muziek ooit zijn.

[YouTube: Solstice Music (NES) - Title Screen Theme]
Van die puzzels begreep ik toen ook niks van, mijn vader had nog wel die nintendo hotline gebeld hoe ik verder moest. :+

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
nFo schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:46:
[...]

Van die puzzels begreep ik toen ook niks van, mijn vader had nog wel die nintendo hotline gebeld hoe ik verder moest. :+
[YouTube: NES Longplay [247] Solstice: The Quest for the Staff of Demnos]
Nostalgie die video. Lekkere tune zeg! De game is dus in 38min uit te spelen. Niet te doen toch als je dit zo ziet :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Een goed uurtje Deathloop gespeeld en ik zit er lekker in. Ben wel een fan van de games van Arkane Studio’s. De game mechanics zijn denk ik net wat ingewikkelder dan in de Dishonored of Prey series, maar dat komt denk ik door de opzet van de game met de “loops”. Hier vermaak ik me wel mee. :)

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:14:
Een patch is uit voor Cult of The lambs, maar ze hadden wel wat coulanter kunnen zijn met de patch waardoor je snel die Achievements kan halen… nu 6 dungeon runs gedaan en nog steeds geen Snail shell tegen gekomen…

Edit… zat blijkbaar in verkeerde dungeon… nu 5 in 2 minuten tijd :P

Helaas nog wel een andere bug die niet gefixt is. Krijg 1 tarot card niet unlocked. Namelijk die card die je van Helob moet krijgen na een paar runs.
Zelfde probleem hier, kaartje nr. 36 :|

Deathloop, komt veel informatie op je af in korte tijd, ook vrij clunky besturing.
Zal even tijd nodig hebben voor ik het een beetje onder de knie heb, maar sfeertje is top !
Morgen weer lekker verder sneaken >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:28:
[...]

Zelfde probleem hier, kaartje nr. 36 :|

Deathloop, komt veel informatie op je af in korte tijd, ook vrij clunky besturing.
Zal even tijd nodig hebben voor ik het een beetje onder de knie heb, maar sfeertje is top !
Morgen weer lekker verder sneaken >:)
Heb wel gelezen dat je eerst gewoon lekker de verhaallijn kunt volgen en er daarna nog genoeg ruimte is om lekker de wereld te ontdekken. Dat ga ik ook doen denk ik omdat de structuur van de game dat ook toelaat. In “normale lineaire” games kun je soms niet meer in bepaalde gebieden komen, waardoor ik elk hoekje bekijk zodat ik niets mis. Dat ga ik hier iets minder doen.

——

En erg jammer dat na toch een lange tijd Cult of The Lambs nog steeds niet helemaal gefixt is. Hoop dat ze dat alsnog kunnen gaan fixen, want een nieuwe playthrough ga ik denk ik niet doen. Wel had ik de “Achievement” gehaald voor het halen van alle andere Achievements… Maarja dat klopt dus eigenlijk niet. Beetje apart.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2022 22:38 ]

EA Motive is bezig met een Iron Man singleplayer game. Nog super, super early in development, maar toch goed om te horen!

En

En schijnt om een media embargo te gaan. Is wel een goed teken dat ze op zich redelijk vroeg al met previews komen dan. Of het zegt niks, dunno.

Donderdag ook een AMA op Reddit met de makers. Ik hoop dat deze game echt goed uitpakt.

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 20-09-2022 23:07 ]

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:35:
[...]

Heb wel gelezen dat je eerst gewoon lekker de verhaallijn kunt volgen en er daarna nog genoeg ruimte is om lekker de wereld te ontdekken. Dat ga ik ook doen denk ik omdat de structuur van de game dat ook toelaat. In “normale lineaire” games kun je soms niet meer in bepaalde gebieden komen, waardoor ik elk hoekje bekijk zodat ik niets mis. Dat ga ik hier iets minder doen.

——

En erg jammer dat na toch een lange tijd Cult of The Lambs nog steeds niet helemaal gefixt is. Hoop dat ze dat alsnog kunnen gaan fixen, want een nieuwe playthrough ga ik denk ik niet doen. Wel had ik de “Achievement” gehaald voor het halen van alle andere Achievements… Maarja dat klopt dus eigenlijk niet. Beetje apart.
Ze moeten die kaart gewoon in een shop verkopen, of de achievement lekker laten poppen bij 35 kaarten.
Snap dat trouwens nog steeds niet dat ontwikkelaars geen veilige marge inbouwen.
Hoe vaak komt het niet voor dat je net één dingetje mist / niet kan bereiken / niet geregistreerd wordt …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:59:
Een goed uurtje Deathloop gespeeld en ik zit er lekker in.
Heb toch echt een opslag probleem. Kan of wil geen spellen verwijderen, omdat ik ze af en toe nog aan het spelen ben en de Xbox deel in de familie dus gaat het om veel verschillende games. Dus even uitproberen zit er niet bij. Zit er over te denken om dan nog maar zo'n 1 tb externe ssd te kopen en dan te switchen. Die 2 tb is mij te duur. Herkennen jullie ook in deze "problemen"
drakiesoft schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:42:
[...]

Heb toch echt een opslag probleem. Kan of wil geen spellen verwijderen, omdat ik ze af en toe nog aan het spelen ben en de Xbox deel in de familie dus gaat het om veel verschillende games. Dus even uitproberen zit er niet bij. Zit er over te denken om dan nog maar zo'n 1 tb externe ssd te kopen en dan te switchen. Die 2 tb is mij te duur. Herkennen jullie ook in deze "problemen"
Ja, erg blij met de Seagate Storage Expansion :Y

justifire schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:11:
[...]

Ja, erg blij met de Seagate Storage Expansion :Y
Ik wil er ooit nog een gaan kopen, maar vanaf dag 1 vind ik de prijs echt veel te hoog.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:13:
[...]

Ik wil er ooit nog een gaan kopen, maar vanaf dag 1 vind ik de prijs echt veel te hoog.
Die zal niet snel dalen met de huidige tekorten.
Heb er al ruim twee jaar iedere dag plezier van dus dan valt het eigenlijk wel mee.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:21
De prijs van de expansion slaat ook nergens op. Totaal uit verhouding.

Op zich zou ik best graag 1TB erbij willen, maar echt nodig is het natuurlijk niet. Ik zat er toevallig gisteren nog even naar te kijken. Ook bij mij is de interne SSD bijna vol, maar ik heb dan ook volgens mij meer dan 15 game geïnstalleerd staan (even grof uit m'n hoofd gezegd). Daar speel ik er natuurlijk maar een paar van...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

justifire schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:15:
[...]

Die zal niet snel dalen met de huidige tekorten.
Heb er al ruim twee jaar iedere dag plezier van dus dan valt het eigenlijk wel mee.
Gelukkig heb ik veel geduld en dan verwijder ik liever een spel die ik al uitgespeeld heb ondanks die Seagate Storage Expansion wel op mijn verlanglijstje staat.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik zie het ook meer als een "nice to have" dan een must. Plaatsgebrek heb ik niet, zolang ik de games die ik effectief niet meer speel ook weer verwijder.
Ooit komt die wel in huis, maar niet aan de huidige prijs.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 10:58

Vagax

Hehe

Ooit zal die wel goedkoper worden en dan neem ik er ook een, kan het nu niet over me heen krijgen om 243 euro te betalen voor 1tb, tegenwoordig heb je een M.2 PCI-e 4.0 kaart van 2 tb met een snelheid van 7 gb per seconden voor hetzelfde bedrag.

Maar in ieder geval, games die ik vaak speel installeer ik en games die ik wil proberen speel ik via de cloud, ik speel de laatste erg veel games via cloud gaming, werkt top hier _/-\o_
G_Dragon schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:18:
[...]

Gelukkig heb ik veel geduld en dan verwijder ik liever een spel die ik al uitgespeeld heb ondanks die Seagate Storage Expansion wel op mijn verlanglijstje staat.
Ja hier ook, maar ook als een game de eerste tijd niet meer ga spelen, dus langer dan een paar maanden, dan doe ik dat ook.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25
Ja ik heb dus 1tb externe ssd, maar die is ook vol. 4tb gewone drive voor de last gen games. En nog is het niet genoeg 😂
Te veel games of je wilt gewoon alles binnen hand bereik houden :P

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 11:18
devilsnight schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:06:
EA Motive is bezig met een Iron Man singleplayer game. Nog super, super early in development, maar toch goed om te horen!
Toen ik Ironman las, dacht ik aan iets heel anders, nl. Ironman Super Offroad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8YiuBNKcBusycHaXSI18LB9XG8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YrKWFqYdziINuBTxccEAffrC.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5g7TyIAIwAiP_gZB5hi7MRFZJ8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/89xd4Zm3D9Be03nz4INVL2tW.png?f=user_large

Memories... :) ;)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:01

TheVMaster

Moderator WOS
Powder Toastman schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:33:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Idd, memories!

Verwijderd

Met de internetsnelheid van tegenwoordig is een game opnieuw downloaden ook zo gedaan mocht je een game weer eens willen spelen. Ik heb geen moment de situatie gehad dat de XsX (of PS5) SSD bijna vol was. Ik speel ook hooguit 2 games in een zelfde periode. Al heb ik veel meer geïnstalleerd.
Zoals al meer aangeven, wanneer er een dikke aanbieding is kan het altijd nog. Leuk voor de heb of wanneer games groter worden. Al zie ik bij de PS5 zelfs het tegenovergestelde, door de snelheid van de SSD is er minder ruimte nodig voor een game.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2022 11:36 ]

Powder Toastman schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:33:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb die game nog voor de NES hier liggen O-)

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-11 11:04
FYI de officiele Seagate exp card was in Juli nog in de aanbieding op de Prime dagen (180,-).

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:15
[...]

Ik had precies hetzelfde. Ik speel momenteel de meeste games vanaf de interne SSD. Maar heb ook een 2TB externe SSD (Samsung T7) om games te parkeren (of voor oudere games die niet perse op de interne schijf hoeven) Het verplaatsen tussen deze schijven gaat met ongeveer 2.3 GBs dus rap genoeg.
Linksquest schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:29:
[...]

Ja hier ook, maar ook als een game de eerste tijd niet meer ga spelen, dus langer dan een paar maanden, dan doe ik dat ook.
Voordeel van 1Gbit/s internet, de game is zo weer gedownload.

G_Dragon schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:10:
[...]

Voordeel van 1Gbit/s internet, de game is zo weer gedownload.
Momenteel nog de 350mbit van Ziggo, maar volgend jaar ook 1Gbit/s van Delta.

Vagax schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:28:
tegenwoordig heb je een M.2 PCI-e 4.0 kaart van 2 tb met een snelheid van 7 gb per seconden voor hetzelfde bedrag.
Alleen moet je er dan wel een pc omheen bouwen van een paar K :+

• Vagax

Vagax

Hehe

justifire schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:33:
[...]

Alleen moet je er dan wel een pc omheen bouwen van een paar K :+
Bij de PS5 zou je hem er zo in kunnen schroeven zonder probleem. Daar heb je ook geen PC voor nodig van een paar K toch? Ik begrijp niet zo wat je bedoelt met dat je een PC nodig hebt, die M.2 schijven vind je ook in ander apparatuur zoals een NAS of laptop.

[ Voor 17% gewijzigd door Vagax op 21-09-2022 12:40 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:01

TheVMaster

Moderator WOS
Vagax schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:39:
[...]

Bij de PS5 zou je hem er zo in kunnen schroeven zonder probleem. Daar heb je ook geen PC voor nodig van een paar K toch? Ik begrijp niet zo wat je bedoelt met dat je een PC nodig hebt, die M.2 schijven vind je ook in ander apparatuur zoals een NAS of laptop.
En bij een Xbox Series S|X heb je zelfs helemaal geen schroevendraaier nodig :P Ik denk trouwens dat je op een NAS niet echt veel games zou kunnen spelen (of er zelfs maar naar zou kunnen downloaden voor PS of Xbox).

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 21-09-2022 13:08 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Heel herkenbaar. In mijn thuissituatie is de standaard 1TB eigenlijk niet toereikend.

Ik heb al een USB SSD van 2TB waar ik alle BC games op installeer, dat helpt al aardig. Zou graag ook een grotere opslag voor de XSX|S games willen hebben maar de €/GB verhouding is te bizar daarnaast wil ik er dan gelijk minimaal 2TB extra bij prikken omdat je "maar" één slot/aansluiting hebt.

Wachten op een installatie duurt mij bij sommige games, ook met een 1GB verbinding, te lang.

Luxe problemen maar ik snap je volledig.

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 21-09-2022 14:10 ]

Vagax schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:39:
[...]

Ik bedoel dat een M.2 schijf niet gaat werken icm de Series X|S en dus niet relevant is in dit topic :)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:35

ilm

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:59:
Een goed uurtje Deathloop gespeeld en ik zit er lekker in. Ben wel een fan van de games van Arkane Studio’s. De game mechanics zijn denk ik net wat ingewikkelder dan in de Dishonored of Prey series, maar dat komt denk ik door de opzet van de game met de “loops”. Hier vermaak ik me wel mee. :)
Slechts 30 minuten gespeeld en ziet er voor mij al direct fantastisch uit. Het kan natuurlijk nog veranderen, maar ik ben meteen geïntrigeerd, atmosfeer zit goed, polished, etc. Een wereld van verschil met AC Odyssey (die ik natuurlijk niet op 5 dagen ging uitspelen :-) ).

Ben een groot 'fan' van Arkane en Supergiant games (sinds Bastion...). Zo een beetje de reden dat ik een xbox heb gekocht :-) Zelfs voor genres die mij iets minder aanspreken heb ik er altijd vertrouwen in (Hades, en nu Deathloop), zo ook voor Redfall.

Gisteren You Suck at Parking uitgespeeld. Zeer verslavend spel. Enkel de mastery levels heb ik niet allemaal op perfect gezet.

• Rossi46
Caayn schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:48:
[...]
Heel herkenbaar. In mijn thuissituatie is de standaard 1TB eigenlijk niet toereikend.

Ik heb al een USB SSD van 2TB waar ik alle BC games op installeer, dat helpt al aardig. Zou graag ook een grotere opslag voor de XSX|S games willen hebben maar de €/GB verhouding is te bizar daarnaast wil ik er dan gelijk minimaal 2TB extra bij prikken omdat je "maar" één slot/aansluiting hebt.

Wachten op een installatie duurt mij bij sommige games, ook met een 1GB verbinding, te lang.

Luxe problemen maar ik snap je volledig.
Hoeveel games heb je dan in totaal geïnstalleerd? :+

Lol. Die Xbox knop kun je nu aanpassen qua kleur.
Dat kon ik als Alpha Skip Ahead Insider ook niet eerder volgens mij. Of ik heb dat volledig gemist.

[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 21-09-2022 17:07 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

devilsnight schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:06:

En

[Twitter]

En schijnt om een media embargo te gaan. Is wel een goed teken dat ze op zich redelijk vroeg al met previews komen dan. Of het zegt niks, dunno.

Donderdag ook een AMA op Reddit met de makers. Ik hoop dat deze game echt goed uitpakt.
Las dus dat dit een horror puzzelgame wordt. Had daar toch iets anders bij gedacht na het zien van de trailers.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:05:
[...]

Las dus dat dit een horror puzzelgame wordt. Had daar toch iets anders bij gedacht na het zien van de trailers.
Ik ging zelf meer van een Alien Isolation achtige game uit. Veel wegrennen voor monsters, maar dan nog wel een wapen hebben met ammo die heel schaars is. Ik heb de prologue video zelf niet gekeken trouwens, zoiets speel ik liever zelf.
Rivanov schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:04:
[Twitter]

Dat kon ik als Alpha Skip Ahead Insider ook niet eerder volgens mij. Of ik heb dat volledig gemist.
Heeft iemand al getest hoe goed of slecht die background filter voor party chat werkt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ik ben heel benieuwd naar de eerste reviews van die nieuwe Xbox Elite Series 2 Core

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:23
Rivanov schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:04:
[Twitter]

Elite v2 zojuist binnen maar nog niet de uodate om dit te kunnen testen... Benieuwd

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kleurtjes hier getest op de Elite v2 maar je moet echt één van de profielen selecteren voor een kleur. Het standaard profiel kun je niet van een kleur voorzien anders dan de standaard witte kleur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3wDIAL-crb1nrRBD3J4VAYCtiA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VaqLFWuc3ghwNhHMN0IUnclB.webp?f=fotoalbum_large

Prijs $349

[ Voor 59% gewijzigd door MRE-Inc op 21-09-2022 18:27 ]

XBL: MRE Inc

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:41
Ik vraag me af wie dit gaat kopen. Veel voordeel tov een random tablet icm xbox controller zie ik niet. Wel aardig wat nadelen.

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-10 19:26
Ik moet zeggen: erg duur, maar (als sticks en zo goed zijn) makkelijk om op de bank of in bed te spelen. Komt ie ook in NL uit?
Nou, ten opzichte van een tablet met een controller is het voordeel natuurlijk dat het 1 apparaat is wat je in je handen hebt. Een tablet moet je altijd ergens neer kunnen zetten, daarmee ga je niet even lekker in een hoek van de bank of in bed of waar dan ook een potje gamen.

Maar hij is gewoon veel te duur voor wat het biedt, praktisch even duur als een Steam deck (waar je ook prima gamepass op kan streamen, maar ook nog veel meer zoals lokaal gamen als je geen perfecte WiFi hebt).

Gamertag: FinrazielNL

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:20
En geen 5G/sim support, zou ik eerder nog een Kishi of Junglecat nemen, of gewoon een clip-on voor m'n xbox controller :P Kan niet echt goed zien hoe die analoge triggers zijn op de achterkant, misschien dat die het verschil nog maken, maar $350 voor simpele android tablet... prijzig.

Ik heb hier een M52, die heeft een betere CPU, meer geheugen en stuk goedkoper om er bijna nog een xbox elite controller bij te kopen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Exactor it
Finraziel schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:22:
Nou, ten opzichte van een tablet met een controller is het voordeel natuurlijk dat het 1 apparaat is wat je in je handen hebt. Een tablet moet je altijd ergens neer kunnen zetten, daarmee ga je niet even lekker in een hoek van de bank of in bed of waar dan ook een potje gamen.

Maar hij is gewoon veel te duur voor wat het biedt, praktisch even duur als een Steam deck (waar je ook prima gamepass op kan streamen, maar ook nog veel meer zoals lokaal gamen als je geen perfecte WiFi hebt).
Dat het één apparaat is, is en een voordeel en een nadeel. Tuurlijk, qua comfort is het fijn (afhankelijk van grootte etc) en ook qua gebruiksgemak maar daar staat tegenover dat als de knopjes niet meer werken hij meteen weg kan, dat hij zwaarder is en je hem niet neer kan zetten tijdens het spelen.

• Rossi46
Tsja, dat streamen blijft lastig. Alleen al door de lag (hoe klein ook) voelt het al snel een beetje 'gebrekkig'.

Ik denk dat het Logitech ding een beetje te vroeg komt.
Ongeveer even duur als een Switch, maar dan zonder OLED scherm.
Potentieel een enorme game library (Xbox en PC, mits ondersteund door Geforce Now), maar met de significant nadelen van game strramen. Alle race games en shooters vallen dus direct af.

En dan zit je nog met de Android support. Het ding wordt geleverd met Android 11, dat terwijl mijn Google Pixel al Android 13 draait. Ik ben benieuwd hoe lang de (security) support van dit ding zal zijn.

• Caayn
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:13:
[...]

Hoeveel games heb je dan in totaal geïnstalleerd? :+
Teveel :+

Op dit moment zo'n 79, waarvan 25 Xbox 360 en 14 XSX|X.

Hoewel ik meestal op één game tegelijk focus vindt ik wat afwisseling ook wel lekker. Even een potje in Halo MCC of Call of Duty of mensen vermoorden in Destroy all Humans 2 na een tijdje Soul Hackers 2 gespeeld te hebben bijvoorbeeld. Dan is het gewoon fijn dat je niet hoeft te wachten op een installatie. Of even samen verder met It takes Two.

Er staan ook nog een paar spellen op die ik niet, meer, speel maar mijn vriendin bijvoorbeeld nog wel zoals Cities Skylines.

De nodige spellen zouden eraf kunnen maar dat is dan van de externe usb opslag terwijl ik juist op de interne opslag ruimte tekort kom.

offtopic:
Op mijn Xbox One X had ik 8TB aan externe opslag :Y)

Ik ben eerder een uiterste dat realiseer ik mij ook zeker.

[ Voor 18% gewijzigd door Caayn op 21-09-2022 21:24 ]

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:58

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

G_Dragon schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:14:
Ik ben heel benieuwd naar de eerste reviews van die nieuwe Xbox Elite Series 2 Core
Vandaag binnen, maar helaas gelijk retour. Mijn B-button ging veel dieper dan de andere knoppen. Voelde niet fijn. Daarnaast was er een lichte beschadiging naast de B-knop. Leek wel alsof er iets tegenaan was gekomen.

Daarnaast zat er een duidelijk druk verschil tussen de linker en rechter bumper. Rechts klonk ook anders, alsof de veer 'los' zat.

Vrijdag komt er een nieuwe binnen...hopelijk meer geluk.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-11 21:51
WhateverSuitsU schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:05:
[...]

Vandaag binnen, maar helaas gelijk retour. Mijn B-button ging veel dieper dan de andere knoppen. Voelde niet fijn. Daarnaast was er een lichte beschadiging naast de B-knop. Leek wel alsof er iets tegenaan was gekomen.

Daarnaast zat er een duidelijk druk verschil tussen de linker en rechter bumper. Rechts klonk ook anders, alsof de veer 'los' zat.

Vrijdag komt er een nieuwe binnen...hopelijk meer geluk.
Weer de ellende met die knoppen? ..

Mag toch hopen van niet.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:58
Martinspire schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:11:
[...]

Heeft iemand al getest hoe goed of slecht die background filter voor party chat werkt?
Ikke! Totaal geen verschil, heb de xbox wireless headset en had het ff getest toen ik met 3 maten in een party zat te warzonen, maar ze hoorden mijn vriendin en haar telefoon nog even goed hahaha! Konden precies horen wat ze aan het kijken was, zelfs in de keuken 6m verderop! Had ook ff gekeken en de functie was al uit zichzelf ingeschakeld. Jammer, gemiste kans :X
FrankoNL schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:59:
[...]

Mag toch hopen van niet.
Wat dat betreft wel 'fijn' dat er een beschadiging op zat... Dat lijkt te suggereren dat die controller gewoon iets meegemaakt heeft (:+) in plaats van dat ze af fabriek gelijk weer problemen hebben.
Hopelijk is de vervanger helemaal goed en hebben anderen ook geen problemen. Ik lees rustig mee voor als mijn gewone v2 weer problemen krijgt en dan misschien uit garantie is...

Noem mij een zeur, maar ergens vind ik het jammer dat de Elite Core ook nog steeds het oude design heeft :P

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Finraziel schreef op donderdag 22 september 2022 @ 07:35:
[...]

Wat dat betreft wel 'fijn' dat er een beschadiging op zat... Dat lijkt te suggereren dat die controller gewoon iets meegemaakt heeft (:+) in plaats van dat ze af fabriek gelijk weer problemen hebben.
Hopelijk is de vervanger helemaal goed en hebben anderen ook geen problemen. Ik lees rustig mee voor als mijn gewone v2 weer problemen krijgt en dan misschien uit garantie is...
Ik zal vrijdag een update posten!
devilsnight schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:30:
[...]

Heb je die tijger en die soort vogel verslagen? Respect.
Die tijger kan je een jumpattack op doen van boven af.
De vogel kan je omheen lopen, vlag planten en dan van achter aanvallen.
Zorg dat je morale hoog is (en door de vlaggen hoog blijft)
De echte uitdaging is de eindbaas en dan bedoel ik vooral phase 2
Vond Ornstein & Smog stukken makkelijker om te verslaan :X

Steelrising van de week ook afgerond (op twee achievements die nog gepatched moeten worden na)
Toffe Souls-like, combinatie van 60% souls, 30% exploring en 10% story.
Eerste run blind gedaan, tweede run (zonder healthflask) met een guide gedaan voor de laatste story-achievements.
Aanrader :Y

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wom schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:01:
Noem mij een zeur, maar ergens vind ik het jammer dat de Elite Core ook nog steeds het oude design heeft :P
Zeur.

Het is wit! En je kan nu de aan/uit knoplichtje een kleur geven.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:48

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

FrankoNL schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:59:
[...]

Mag toch hopen van niet.
Is het niet gewoon dezelfde controller, maar dan verzonden zonder alle accesoires van de elite?

XBox Series X: BloodyB2121

d.bakker84 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:08:
[...]

Is het niet gewoon dezelfde controller, maar dan verzonden zonder alle accesoires van de elite?
Ik meen dat Microsoft aangegeven had dat ze wel het een en ander verbeterd hadden. Die verbeteringen zouden ook in de gewone elite v2 moeten komen (en dan is de core dus inderdaad alleen een versie zonder accessoires) maar daar is het minder duidelijk of je nou een nieuwe hebt of niet.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
Ik heb mijn xbox nu weer op energie besparende modus staan en ik dacht te hebben gelezen dat deze dan ook gewoon door ging met het downloaden van games op de achtergrond.

Gisteren heb ik de download van Deathloop aangezet, maar helaas. Mis ik een instelling, of heb ik het verkeerd gelezen.

PSN ID Binloading_nl

• Exactor it
steefje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:35:
Ik heb mijn xbox nu weer op energie besparende modus staan en ik dacht te hebben gelezen dat deze dan ook gewoon door ging met het downloaden van games op de achtergrond.

Gisteren heb ik de download van Deathloop aangezet, maar helaas. Mis ik een instelling, of heb ik het verkeerd gelezen.
Ik had exact hetzelfde vorige week. Downloads gaan niet door als hij uitstaat in energy saving.

Wat mijn nieuwe core v2 betreft: de b knop is zweverig. Je moet vrij hard drukken om hem naar beneden te krijgen. Ik kijk het even deze week aan maar het lijkt er verdacht veel op dat er minimaal één slechte v2 core verzonden is. :)

• Vagax

Vagax

Hehe

steefje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:35:

Het gaat alleen om updates

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 11:18
Klopt, zou fijn zijn als ze een functie toevoegen dat als je console uitschakelt, dat er ook een optie is dat hij uitschakelt, maar lopende downloads eerst afmaakt voordat hij daadwerkelijk helemaal uitschakelt.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

MRE-Inc schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:22:
Kleurtjes hier getest op de Elite v2 maar je moet echt één van de profielen selecteren voor een kleur. Het standaard profiel kun je niet van een kleur voorzien anders dan de standaard witte kleur.

[Twitter]

[Afbeelding]

Prijs $349
Ik zou het overwegen als een apparaat als dit door Microsoft zelf gemaakt zou worden en de prijs rond de 250 zou liggen. Ik vind 350 echt wel steep voor een streaming only device. Het Android tablet gedeelte mogen ze weglaten, ik wil graag een dedicated gaming device.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 12:38
Zijn er hier ook mensen die met muis/keyboard spelen op de bank? Zo ja, wat gebruiken jullie als ondergrond? Ik zie online wel allerlei kussens die je als het ware om je heen legt, maar dat lijkt mij verre van praktisch als je op moet staan bijvoorbeeld + dat het enorm vee ruimte in beslag neemt.

Heujjj

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Wel handig, de settings direct op homescreen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BroKEnS.jpg

• Caayn
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:53:
Wel handig, de settings direct op homescreen.

[Afbeelding]
"Settings" neemt zo te zien nog wel steeds een plekje in beslag in het "laatst geopend" lijstje?
Caayn schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:02:
[...]
"Settings" neemt zo te zien nog wel steeds een plekje in beslag in het "laatst geopend" lijstje?
Jup.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ehDP7dA.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tmAzp5A.jpg

Hoe is de QR bij Deathloop voor jullie? Hier loopt die niet echt lekker moet ik zeggen.

• Exactor it
Wom schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:10:
Hoe is de QR bij Deathloop voor jullie? Hier loopt die niet echt lekker moet ik zeggen.
Tot nu toe perfect. Ik heb een uur of anderhalf totale speeltijd. Heb het spel steeds in bursts van een kwartiertje gespeeld en xbox tussendoor uitgezet.
Goede vraag, ik alleen toen ik hem gekocht heb en toen ik de nieuwe TV kreeg :P

Exactor it schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:22:
[...]

Tot nu toe perfect. Ik heb een uur of anderhalf totale speeltijd. Heb het spel steeds in bursts van een kwartiertje gespeeld en xbox tussendoor uitgezet.
Eerste sessie was al mijn progressie vergeten. Tweede sessie was volledig laden en nu net derde sessie ging wel goed (even gewisseld naar andere game). Misschien wat opstart problemen, geen goede loop te pakken ofzo :+

Eerste indruk erg positief trouwens, maar ben dan ook Arkane fan.

Wom schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:10:
Quick Resume ?
Werkt feilloos :)
(Single player mode)

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 22-09-2022 22:15 ]

• Exactor it
Wom schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:50:
[...]

Eerste sessie was al mijn progressie vergeten. Tweede sessie was volledig laden en nu net derde sessie ging wel goed (even gewisseld naar andere game). Misschien wat opstart problemen, geen goede loop te pakken ofzo :+

Dat eerste is balen. Het tweede kan ik beamen. Ik vind het tof om een soort dishonored met roguelite en fps invloeden te spelen. Wel even wennen dat je zo overladen wordt met tekst. Ik heb weinig behoefte aan lange lappen lezen. De radio gesprekken met die dame vind ik wel weer heel tof. Zeker in combinatie met de grote witte teksten met aanwijzingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 22-09-2022 23:16 ]

Wom schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:50:
[...]

Heb er nu ook een paar uur in zitten. Vermaak me er erg mee. De mechanics zijn door de “loop” wel wat ingewikkelder met meer uitleg dan de vorige Arkanes, maar de “missiestructuur” is wel lekker creatief bedacht. En net zoals in Dishonored is het bewegen door de wereld met Double jump en “blink” weer erg lekker. Kijk dan ook met plezier uit naar Redfall.

Even een heads-up voor de Deathloopers met Game Pass :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCyZyMXiKsgJnOfLd9appc5XiCU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nSnOz71hXdoyMGaOuWKhx8Vw.webp?f=user_large

Voor het eerst dat ik gebruik maak van een Game Pass Ultimate Perk, de rapier die er bij zit is erg nice ! :*)

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:40

nFo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtLf0kRDi4pgLfkQBrq9svIW0sg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ojY4cFxrRepVLOENROW5mqFh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door nFo op 23-09-2022 09:50 ]

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

PdeBie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:38:
Zijn er hier ook mensen die met muis/keyboard spelen op de bank? Zo ja, wat gebruiken jullie als ondergrond? Ik zie online wel allerlei kussens die je als het ware om je heen legt, maar dat lijkt mij verre van praktisch als je op moet staan bijvoorbeeld + dat het enorm vee ruimte in beslag neemt.
Kussens blijven inderdaad gedoe, maar deze lijkt wat praktischer:
https://www.amazon.nl/Cou...toetsenbord/dp/B00CCHRJ2Q
"Lapdesks" zijn wat elegantere oplossingen zonder kussens, wel wiebeliger:
https://www.razer.com/gam...ox-one/RZ84-02820200-B3U1
https://www.bol.com/nl/nl...erty-pc/9200000061980351/
https://www.amazon.nl/Cor...Toetsenbord/dp/B077ZGS1GM (moet je nog een Corsair keyboard in klikken)

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-11 11:04
PdeBie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:38:
Meld zich! Niet op de bank maar een stoel verder..
Ik heb mn game pc in de woonkamer op mn Oled aangesloten en speel al jaren vanuit een luie stoel :)

Ik heb deze gekocht en wat gesloopt:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/lack-tv-meubel-wit-00450088/
Kost je 13,- Alleen nog in het wit tegenwoordig, zie ik.

Bodemplaat heb je niet nodig, kan je wellicht als schapje nog gebruiken ergens.
Twee poten ook niet nodig. Andere twee poten iets inkorten en onder bovenste plaat vast kitten in de breedte van je armleuningen.
Tadaaa

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWjSutPCm9cHsazmiT8m9lPQQTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PajnsQg0Bd4dLxiHvRwCRhJX.jpg?f=fotoalbum_large
Morgen tot maandag dus de MW2 beta voor iedereen. Is de tijd ook bekend wanneer we hem kunnen downloaden? Zou fijn zijn als ze hem vandaag online zetten, ipv pas morgen wanneer echt iedereen hem tegelijk wil downloaden.

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 23-09-2022 10:22 ]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 12:38
@Fireshade die eerste die je linkt is eigenlijk waar ik op doelde. Dat lijkt mij juist onpraktisch. Even drinken van tafel pakken, moet je dat hele ding weer eerst optillen en opzij leggen. Een plank op schoot is veel te wiebelig en oncomfortabel voor de benen lijkt mij ook.

Zat eerder nog aan zoiets te denken (maar dan breder), maar ook dat neemt zoveel ruimte in beslag in de kamer als je het niet gebruikt (en heeft een hele lage WAF score :+ )
Afbeeldingslocatie: https://linustechtips.com/uploads/monthly_2019_07/image.png.76a82ced676ef8d3f8b01c126cfa2f6d.png

@PepieNL Ha, goed bedacht! :D

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 23-09-2022 10:32 ]

devilsnight schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:20:
Morgen tot maandag dus de MW2 beta voor iedereen. Is de tijd ook bekend wanneer we hem kunnen downloaden? Zou fijn zijn als ze hem vandaag online zetten, ipv pas morgen wanneer echt iedereen hem tegelijk wil downloaden.
Nee, pas te downloaden vanaf morgenavond 19:00.

Het doet me goed al deze positiviteit over de game.

En eerder deze week ook die andere YouTuber die echt flink te spreken was erover.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
devilsnight schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:20:
Ik opende net warzone en in het menu had ik een optie om er beta te downloaden. 47gb

PSN ID Binloading_nl

steefje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:27:
[...]

Ik opende net warzone en in het menu had ik een optie om er beta te downloaden. 47gb
Dus hij is er al wel? Dan moet ik alleen warzone even downloaden en dan beta installeren. Daarna gooi ik warzone er weer af.

Is ie ook crossplay? Kan een maatje met One X meedoen met XSX?

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 23-09-2022 12:34 ]

• Exactor it
devilsnight schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:28:
[...]

Dus hij is er al wel? Dan moet ik alleen warzone even downloaden en dan beta installeren. Daarna gooi ik warzone er weer af.

Is ie ook crossplay? Kan een maatje met One X meedoen met XSX?
Er is een topic waar deze vraag en de andere die je stelde ongeveer twintig keer per pagina langskomen. :)

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ik heb vandaag twee nieuwe Elite 2 Core controllers binnen gekregen. Beide getest en tot nu toe geen gekke dingen gelukkig. De B-knop lijkt wel iets dieper te liggen, maar is bij beide gelijk en niet storend. Niet zo erg als bij m'n eerste bestelling gelukkig en nul beschadigingen.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:00
Sinds kort een Xbox en Game Pass. Nu zie ik dat A Plague Tale innocence eruit is helaas. Is deze game wel eens in de aanbieding, of heeft daarop wachten geen zin?

Verwijderd

PepieNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:16:
[...]

Meld zich! Niet op de bank maar een stoel verder..
Ik heb mn game pc in de woonkamer op mn Oled aangesloten en speel al jaren vanuit een luie stoel :)

Ik heb deze gekocht en wat gesloopt:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/lack-tv-meubel-wit-00450088/
Kost je 13,- Alleen nog in het wit tegenwoordig, zie ik.

Bodemplaat heb je niet nodig, kan je wellicht als schapje nog gebruiken ergens.
Twee poten ook niet nodig. Andere twee poten iets inkorten en onder bovenste plaat vast kitten in de breedte van je armleuningen.
Tadaaa

[Afbeelding]
Zo dat is ook een heerlijke setup. De action bar van WoW nog geen sporen achter gelaten op je oled? (Shaman toch?)

• Azure
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 26-11 20:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nzi3G6_lVseBvDMgjon3T2SXSSg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JqkOUQVfeFnCkk1eOa7PNPTg.webp?f=fotoalbum_large

Waarom heeft Logitech een witte Series X in hun advertentie van de nieuwe Astro gaming line. Een custom wrap zou kunnen, maar andere producten op de plank zijn wel in hun originele kleur. Zou dit een subtiele hint zijn naar een witte xbox series x voor de feestdagen?
Pagina: 1 ... 37 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord