Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mja wat is volledig. Ik denk dat je met de offline content ook gewoon genoeg te doen hebt. Die championships is niet meer dan een aantal banen achter elkaar en degene met de meeste punten heeft gewonnen. En de online seizoenen om wat content vrij te spelen is ook niet heel bijzonder.MetalSonic schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:28:
[...]
Voor een “volledige” ervaring van dit spel op de xbox heb je dus Xbox live gold nodig?
In gamepas heb ik geen interesse, word ik nerveus van. Koop liever af en toe een game waar ik dan zoveel uit kan halen als ik wil.
Ja het is leuk erbij, maar echt geen verplichting om alles uit de game te halen. Als je geen gold wilt, zou ik het niet voor die game doen. Al is een maandje gold en dan weer opzeggen ook gewoon mogelijk.
Helder verhaal! Bedankt. Ik wil af en toe even lekker racen. Voor dit spel ga ik verder niet de completionist uithangen.Martinspire schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:59:
[...]
Mja wat is volledig. Ik denk dat je met de offline content ook gewoon genoeg te doen hebt. Die championships is niet meer dan een aantal banen achter elkaar en degene met de meeste punten heeft gewonnen. En de online seizoenen om wat content vrij te spelen is ook niet heel bijzonder.
Ja het is leuk erbij, maar echt geen verplichting om alles uit de game te halen. Als je geen gold wilt, zou ik het niet voor die game doen. Al is een maandje gold en dan weer opzeggen ook gewoon mogelijk.
Persoonlijk niet mee eens, Forza zonder online vind ik persoonlijk rete-saai, ik speel ongeveer challenges, en daarnaast 80% online, maar de twee maten die ik heb die het ook spelen, spelen inderdaad challenges, en ongeveer 0% online, behalve Eliminator, en die valt officieel geloof ik niet onder online, dus zou zonder abonnement ook speelbaar moeten zijn.Martinspire schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:59:
[...]
Mja wat is volledig. Ik denk dat je met de offline content ook gewoon genoeg te doen hebt. Die championships is niet meer dan een aantal banen achter elkaar en degene met de meeste punten heeft gewonnen. En de online seizoenen om wat content vrij te spelen is ook niet heel bijzonder.
(ergo: ik geef je gelijk, online is zeker geen must om het grootste deel van het spel te kunnen spelen)
Overigens, @MetalSonic Game Pass Ultimate is net zo duur als Xbox Live Gold, en dan met een hele boel extra's, dus als je toch aan een abbo gaat kan je beter gamepass nemen.
Ook is het algemeen bekend, en 100% legaal dus mag ik het hier denk ik gewoon deponeren*, het kost € 10,- per maand, maar je hebt ongeveer elke 30-40 dagen een aanbieding dat je het een maand voor € 1,- mag verlengen/aanschaffen, dus als je voor € 1,- abonneert voor 30 dagen, daarna meteen zegt dat je niet wilt verlengen, en wacht tot de volgende aanbieding, zit je misschien een paar dagen per maand zonder abbo, en kost het je € 12,- per jaar ipv € 120,-
*aan admin, indien niet voel vrij het te verwijderen, maar volgens mij overtreed ik geen enkele policy, anders mijn excuses.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Welke games speel je, ik heb zelf 19 maanden de Series S gehad, en zeker mee vermaakt en de graphics zijn zeker niet slecht, sinds 3 weken heb ik nu de Series X, maar op een 4k tv vind ik juist het verschil best wel groot kwa scherpte en details en effecten die de op de S niet te zijn waren, Dat was in Metro exodus en Farcry 6, in AC Origens zie ik overgens niet zo veel verschil, en ik vind de games wat soepeler lopen op de series X.joey82 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:01:
[...]
heel eerlijk, mocht ik weer voor een nieuwe xbox gaan dan word het de series s, heb de series s van die kleine nu beneden staan maar vind het verschil nou niet echt meeeega groot, het gaat mij dan ook meer om de gameplay dan om hoe strak etc etc alles er uit ziet....
Plus ik heb net een nieuwe pc gebouwd zonder blu ray drive, die zit wel in de series X kan ik af en toe nog een blu ray of Dvd in gooien.
Persoonlijk zou ik niet meer terug willen naar de Series S, zeker met oog op de toekomst als spellen mooier worden en meer kracht nodig is van de console ook met betrekking tot de framerate.
Odyssey in 5 dagen uit spelen veel succes, heb je nog wel wat amfetamine nodig om door te spelen, was zelf na 70 uur op ongeveer 50%, daarna ook niet meer aangeraakt, ik vind zelf de AC spellen te groot worden en te repetief dat ik geen zin meer heb om ze uit te spelen ze mogen ze van mij wel wat minder groot maken, AC black Flag en Unity wel uitgespeeld.ilm schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:49:
[...]
Of gewoon aan AC Odyssey beginnen. Zojuist een 30 min gespeeld. Deze stond al een tijd op men lijstje, maar niet zeker of ik er nu aan begin daar ik 3 Ubisoft titels op een rij heb gespeeld.
Ik moet wel zeggen dat het heel vlot speelt. 60 fps natuurlijk, maar de besturing is ook heel responsief en een duidelijke upgrade t.o.v. Origins. Even snel op 5 dagen uitspelen voor Deathloop
I
ik ben nu ook nog met origins bezig maar die speel ik ook steeds minder ,zit nu 67% hij is minder groot dan Odyssey maar met die AC spellen raak ik op een gegeven moment verveeld omdat er te veel content in zit wat te veel op elkaar lijkt.
Farcry 5 en 6 vind ik dan wel geweldig en speel ik dan wel uit, maar die zijn en stuk minder groot en veel sneller uit te spelen.
Vind het knap dat je 3 ubisoft titels op rij heb gespeeld zou het zelf niet kunnen, speel regelmatig kortere spellen tussen ubisoft spellen door.
Ik lees veel persoonlijke voorkeuren die bij mij niet van toepassing zijn,.gizmokat schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:48:
[...]
Welke games speel je, ik heb zelf 19 maanden de Series S gehad, en zeker mee vermaakt en de graphics zijn zeker niet slecht, sinds 3 weken heb ik nu de Series X, maar op een 4k tv vind ik juist het verschil best wel groot kwa scherpte en details en effecten die de op de S niet te zijn waren, Dat was in Metro exodus en Farcry 6, in AC Origens zie ik overgens niet zo veel verschil, en ik vind de games wat soepeler lopen op de series X.
Plus ik heb net een nieuwe pc gebouwd zonder blu ray drive, die zit wel in de series X kan ik af en toe nog een blu ray of Dvd in gooien.
Persoonlijk zou ik niet meer terug willen naar de Series S, zeker met oog op de toekomst als spellen mooier worden en meer kracht nodig is van de console ook met betrekking tot de framerate.
Scherpte, details, effecten zijn voor mij bijzaak....
Farcry 6 heb ik wel ff gespeeld op de series x die ik van de buren even te leen had toen ze op vakantie waren maar het deed mij niet echt veel, maar farcry is niet echt mijn soort game, na deel 1,2,3,4 en 5 hield ik het wel voor gezien, veel herhaling....
Mooier etc etc is voor mij geen reden om meer geld uit te geven, vind de series s prima,
Daarnaast heb ik nog een bakbeest van een game pc....
Dus als ik dan toch voor mooier,sneller,beter zou gaan dan sluit ik de game pc wel aan de tv....
Geeft veel voldoening als je lekker in het ritme zit. Moest wel de calibratie doen, want triggers voelden wat traag.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het blijft tof om door Gamepass games te ontdekken die je anders minder snel had gespeeld.
[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 18-09-2022 00:00 ]
Komt hier zeker in huis.
En GTA6 schijnt gelekt te zijn, heel veel (pre-alpha?) gameplay op het het te vinden:
[YouTube: gta 6 leaked gameplay (WOW!)]
Ziet er wel echt uit moet ik zeggen, hopelijk snel een trailer?
[ Voor 47% gewijzigd door On_E op 18-09-2022 08:06 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Een Reddit draad met veel van de video’s/info: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf@JasonSchreier
I just woke up and haven’t asked anyone yet but based on the scale hard to imagine it’s not real. Plus two protagonists and Vice City match what I reported earlier this year
[ Voor 24% gewijzigd door BiaggioLuciano op 18-09-2022 11:16 ]
Zonde altijd die leaks. Voor zowel de makers als de gamers. Enige die hier profijt van hebben zijn de clickbait media sites en YouTubers.
Deze GTA 6 leak gaat rond en het ziet er echt heel geloofwaardig uit, wat vinden jullie?
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2022 12:00 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Misschien sliep je nog om 7:53, maar toen is deze video ook al gepostG_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:58:
Ik gooi het even hier in de groep
Deze GTA 6 leak gaat rond en het ziet er echt heel geloofwaardig uit, wat vinden jullie?
Ik kan verder persoonlijk niet zoveel met die leaks.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Oh ik had nog niet teruggelezen my bad, bedankt dat je het even zegtMerdera schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:06:
[...]
Misschien sliep je nog om 7:53, maar toen is deze video ook al gepost, zie 3 posts boven je.
Ik kan verder persoonlijk niet zoveel met die leaks.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het enige wat voor jou dan van toepassing is, is of je alle games 'digitaal' wilt aanschaffen (simpelweg een vereiste op de S) of soms ook op disc (kan enkel op X).joey82 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:21:
[...]
Ik lees veel persoonlijke voorkeuren die bij mij niet van toepassing zijn,.
Scherpte, details, effecten zijn voor mij bijzaak....
Farcry 6 heb ik wel ff gespeeld op de series x die ik van de buren even te leen had toen ze op vakantie waren maar het deed mij niet echt veel, maar farcry is niet echt mijn soort game, na deel 1,2,3,4 en 5 hield ik het wel voor gezien, veel herhaling....
Mooier etc etc is voor mij geen reden om meer geld uit te geven, vind de series s prima,
Daarnaast heb ik nog een bakbeest van een game pc....
Dus als ik dan toch voor mooier,sneller,beter zou gaan dan sluit ik de game pc wel aan de tv....
Over het algemeen is op disc goedkoper (zeker als je de game na uitspelen weer verkoopt), mits je de games weer doorverkoopt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik ben te weinig bekend met hoe game development werkt, maar het hele filmpje voelt en klinkt héél erg GTA 5, maar dan met een vrouwelijke hoofdpersoon. Aangezien uiteindelijk meer dan 10 jaar zal zitten tussen de release van GTA 6, lijkt het me sterk dat de basis dan alsnog zo erg op elkaar gaat lijken.G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:58:
Het gaat nogal tegen de huidige abonnement trend in natuurlijk, maar ergens heb je wel een punt eigenlijkMetalSonic schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:28:
[...]
Voor een “volledige” ervaring van dit spel op de xbox heb je dus Xbox live gold nodig?
In gamepas heb ik geen interesse, word ik nerveus van. Koop liever af en toe een game waar ik dan zoveel uit kan halen als ik wil.
De vrouw heeft liever dat ik alles gewoon bij hou dus zal ik maar luisteren 🤓😁.Rossi46 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
[...]
Weet je dat zeker? Ik heb dat een paarjaar geleden ook weleens gedaan. En binnen een half jaar had ik alles weer opnieuw gekocht...
Waarschijnlijk net om de reden die jij gaf 😁
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Achja het is persoonlijk, ik wil er ten op zichte van andere Tweakers geen oordeel aan hangen. Zelf kijk ik namelijk via Netflix af en toe een serie en waarbij het ook zo is dat ik er natuurlijk voor kan kiezen om series of films te kopen in plaats van kijken.Rossi46 schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:24:
[...]
Het gaat nogal tegen de huidige abonnement trend in natuurlijk, maar ergens heb je wel een punt eigenlijk
Videogames beleef ik toch anders.... Ik heb Gamepass een maandje geprobeerd maar het geeft mij een gevoel van "inflatie op gameplezier per game" weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden. Ik speel dan bijvoorbeeld Game A via Gamepas en dan denk ik van "oeh ik wil Game B en Game C ook nog spelen" ik ga snel checken/ afraffelen en of verwacht teveel ofzo...
Ik heb nu een paar games gekocht voor mijn Xbox en ik vind dat heerlijk. Gears Tactics een keer voor 30 euro binnen gehengeld en ik heb er volgens mij al tussen de 150 en 200 uur in gestopt. Al lang bezig met de "post end game" af en toe start ik het op en dan is het weer goed.
Oh, maar ik begrijp je volkomen hoor. Ik had 'back in the days' hetzelfde gevoel, toen het nog 'gebruikelijk' was om je console om te bouwen, games te downloaden en CD's te branden. Toen was ineens alles zomaar beschikbaar en daardoor stak ik veel minder moeite in het uitspelen van een game.MetalSonic schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:58:
[...]
Achja het is persoonlijk, ik wil er ten op zichte van andere Tweakers geen oordeel aan hangen. Zelf kijk ik namelijk via Netflix af en toe een serie en waarbij het ook zo is dat ik er natuurlijk voor kan kiezen om series of films te kopen in plaats van kijken.
Videogames beleef ik toch anders.... Ik heb Gamepass een maandje geprobeerd maar het geeft mij een gevoel van "inflatie op gameplezier per game" weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden. Ik speel dan bijvoorbeeld Game A via Gamepas en dan denk ik van "oeh ik wil Game B en Game C ook nog spelen" ik ga snel checken/ afraffelen en of verwacht teveel ofzo...
Ik heb nu een paar games gekocht voor mijn Xbox en ik vind dat heerlijk. Gears Tactics een keer voor 30 euro binnen gehengeld en ik heb er volgens mij al tussen de 150 en 200 uur in gestopt. Al lang bezig met de "post end game" af en toe start ik het op en dan is het weer goed.
LEAKED images of the CANCELLED Red Dead Redemption 1 Remaster
— Red Dead Redemption Remaster (@RDRRemastered) 18 september 2022
it really looks like #RockstarGames is not having a good day... pic.twitter.com/Y2iA0OGLVI
Zonde want het ziet er goed uit, ook erg jammer dat ze bij Red Dead Redemption 2 niet gekozen hebben voor een 60FPS patch. Want als een game het verdiend is het Red Dead Redemption 2 wel
[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2022 14:49 ]
heb geen disc meer gekocht sinds 2014 ongeveer....Rossi46 schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:18:
[...]
Het enige wat voor jou dan van toepassing is, is of je alle games 'digitaal' wilt aanschaffen (simpelweg een vereiste op de S) of soms ook op disc (kan enkel op X).
Over het algemeen is op disc goedkoper (zeker als je de game na uitspelen weer verkoopt), mits je de games weer doorverkoopt.
op de pc is het niet bijna normaal, ben dat ook zo gewend, heb een hekel aan hoesjes etc etc....
Wat betreft RDR2 ben ik dat volledig met je eens. Eigenlijk ook een beetje triest dat zo’n grote ontwikkelaar als Rockstar daar niet de de mankracht voor wil vrij maken (ik had daar best een tientje voor willen betalen ofzo).G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:48:
[Twitter]
Zonde want het ziet er goed uit, ook erg jammer dat ze bij Red Dead Redemption 2 niet gekozen hebben voor een 60FPS patch. Want als een game het verdiend is het Red Dead Redemption 2 wel
Helemaal mee eens! Want dit spel zit in een aparte league vergeleken bij andere games,Rossi46 schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:37:
[...]
Wat betreft RDR2 ben ik dat volledig met je eens. Eigenlijk ook een beetje triest dat zo’n grote ontwikkelaar als Rockstar daar niet de de mankracht voor wil vrij maken (ik had daar best een tientje voor willen betalen ofzo).
Wij spelen de Single Player nog dagelijks en hebben de story inmiddels al 3 keer uitgespeeld, echt jammer dat deze game geen voorbeeld was voor andere ontwikkelaars en er meer games met zulke diepgaande details zijn ontwikkeld.
Mijn vriendin is toevallig aan het spelen
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2022 15:52 ]
Was geen fan van hoe het verhaal zich uiteindelijk onplooide, maar wat een fantastische game! Toch zeker 120+ uur mee zoet geweest, maar ergens in Chapter 6 de controller neergelegd.
In other news: DBZ: Kakarot krijgt eindelijk een next gen-update. Daar zit ik al even op te wachten.
[ Voor 17% gewijzigd door Yonix op 18-09-2022 17:18 ]
Het is ondertussen bevestigd :G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:58:
Not that there was much doubt, but I’ve confirmed with Rockstar sources that this weekend’s massive Grand Theft Auto VI leak is indeed real. The footage is early and unfinished, of course. This is one of the biggest leaks in video game history and a nightmare for Rockstar Games
— Jason Schreier (@jasonschreier) 18 september 2022
Ja dit is best wel een heftige leak voor Rockstar, onderschat de gevolgen hiervan niet. Het gebeurd hun zover ik weet nooit..
I'm sure its not needed but I've spoken to a couple sources at Rockstar Games this morning & they are all gutted. Devastated. Most are waiting till Monday to find out how leadership responds or what happens next but indeed this is the real deal.
— Michael (@LegacyKillaHD) 18 september 2022
Diefstal, denk je dat de grote bosses daar bovenin blij mee zullen zijn? Plus het is sourcecode, een concurrent kan daar genoeg 'inspiriatie' uit halen om zelf wat in de tussentijd in elkaar te slingeren.Exactor it schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:26:
Hoezo een nachtmerrie van Rockstar? Het is niet alsof iemand nu gta6 niet gaat kopen toch?
Gofile gaat momenteel plat
This server is currently overloaded, so the file cannot be downloaded at this time. Please come back later or upgrade your account to get priority.
YouTube: GTA VI leak (part 1)
Deze is bezig met de full upload van alle clips.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2022 17:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit mag ik echt niet hopenSinergyX schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:38:
Raar vind ik dat het lijkt op een PS4 devkit in 1 van de video's, je gaat me toch niet vertellen dat ze de game ook last gen gaan maken..
Want van GTA 6 verwacht ik de volledige focus op current gen.
Ja klopt had het hier al gedeeld , ben echt super hyped. Moet hem dan nog maar een keer gaan spelen totdat Xenoverse 3 uit is (als die ooit uitkomt).Yonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:38:
De dag dat RDR2 een Series X|S-update krijgt, dan gooi ik hem weer op de schijf.
Was geen fan van hoe het verhaal zich uiteindelijk onplooide, maar wat een fantastische game! Toch zeker 120+ uur mee zoet geweest, maar ergens in Chapter 6 de controller neergelegd.
In other news: DBZ: Kakarot krijgt eindelijk een next gen-update. Daar zit ik al even op te wachten.
RDR is gek genoeg 1 van de games waarvan ik het niet erg vind deze op 30fps te spelen. Past wel in het prachtige trage geheel.G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:48:
[Twitter]
Ze zouden gek zijn om het niet te doen toch? Vallen een hele hoop sales weg als ze zich alleen op Xbox Series en PS5 richten.SinergyX schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:38:
Raar vind ik dat het lijkt op een PS4 devkit in 1 van de video's, je gaat me toch niet vertellen dat ze de game ook last gen gaan maken
Oh, dacht dat het alleen beelden waren. Dit is wel zuur dan ja.SinergyX schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:38:
Diefstal, denk je dat de grote bosses daar bovenin blij mee zullen zijn? Plus het is sourcecode, een concurrent kan daar genoeg 'inspiriatie' uit halen om zelf wat in de tussentijd in elkaar te slingeren.
In the last 20 years I've seen numerous reveals by Rockstar Games from GTA 3 to RDR2, and every single one of them was surprising, exciting and memorable. I'm really upset now that for the first time these feelings have been robbed from all of us. Fuck leaks, seriously. https://t.co/VhETWpklVg
— GTA Series Videos (@GTASeries) 18 september 2022
https://www.trueachieveme...box-games-september-19-25
Een mooie week voor mij met Deathloop en Beacon Pines, en waarbij ik ook Slim Rancher 2 een kans wil geven.
Met GTA IV was het ook in het begin van de game generatie alleen voor next gen.Timothy3000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:15:
[...]
Ze zouden gek zijn om het niet te doen toch? Vallen een hele hoop sales weg als ze zich alleen op Xbox Series en PS5 richten.
GTA 6 lijkt me juist een system seller voor next-gen. Juist nu merk ik dat veel mensen met PS4 of Xbox One denken van "het heeft allemaal geen haast" en "ik wacht wel tot ik er eentje in de winkel kan kopen". Nou voor GTA 6 kan net zo maar je mening erdoor wijzigen.
Maar dan moeten de consoles tegen die tijd wel beter verkrijgbaar zijn. Anders lopen ze gewoon een hoop sales mis.polopolo150 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:43:
[...]
Met GTA IV was het ook in het begin van de game generatie alleen voor next gen.
GTA 6 lijkt me juist een system seller voor next-gen. Juist nu merk ik dat veel mensen met PS4 of Xbox One denken van "het heeft allemaal geen haast" en "ik wacht wel tot ik er eentje in de winkel kan kopen". Nou voor GTA 6 kan net zo maar je mening erdoor wijzigen.
GTA is nou net een van die games die heel lang redelijk waardevast kan blijven. Het is dus niet zo'n hele grote ramp als mensen de game pas een jaar later kopen (vooral als Rockstar er dus voor kiest om hem niet te veel af te prijzen).Timothy3000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:49:
[...]
Maar dan moeten de consoles tegen die tijd wel beter verkrijgbaar zijn. Anders lopen ze gewoon een hoop sales mis.
Daarnaast, er zijn toch al zo'n pakweg 35 miljoen current gen consoles in gebruik. Ik vind dat we eigenlijk wel voorbij het punt zijn waar je nog echt kunt zeggen dat de markt beperkt is. Tuurlijk, er zijn nog een stuk meer van de vorige generatie, maar dat zijn ook veelal de minder hardcore gamers. De mensen die wel al een current gen console hebben daar zal denk ik ook een groter deel de game meteen van op launch kopen.
Gamertag: FinrazielNL
Helemaal mee eens. Hoewel ik al deels gespoilt was met de locatie, had ik het liever pas echt bevestigd gezien in een trailer. Ook de personages. Het enige goede hieruit is bevestiging dat ze al echt een tijdje bezig zijn. Maar dat gaat nu dus wel weer ff duren…G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:25:
Hier kan ik mij wel in vinden, want Rockstar was altijd zo geweldig met die verrassingen.
Zulke schokkende dingen zie je toch ook niet in de video?G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:25:
Hier kan ik mij wel in vinden, want Rockstar was altijd zo geweldig met die verrassingen.
[Twitter]
Het schijnt dat de source code ook gelekt is en als dat zo is, dan heeft deze lek wel serieuze gevolgen voor het ontwikkelingsproces.NotSoSteady schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:43:
[...]
Zulke schokkende dingen zie je toch ook niet in de video?
Dat zou zeker ruk zijn, maar dan moeten ze ook zichzelf in de spiegel aankijken, want dan is dat gewoon niet goed beveiligd. En dat voor een ontwikkelaar die bulkt van financiële middelen...Yonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:23:
[...]
Het schijnt dat de source code ook gelekt is en als dat zo is, dan heeft deze lek wel serieuze gevolgen voor het ontwikkelingsproces.
Verder snap ik de dramatische reacties niet. Ik zie amper iets nieuws. Sterker nog, ik zie en hoor in de video vooral heel veel GTA 5. Ik mag hopen dat GTA 6 veel meer een eigen look & feel zal krijgen.
Dit is blijkbaar fake. Het is afkomstig van een RDR mod.G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:48:
[Twitter]
Ik herkende ook direct de rpcs3 GUI
GTA 6 staat volgens mij gepland voor 2025. Als ze dat al halen... Dan zijn er genoeg XSX's en PS5's verkocht.Timothy3000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:15:
[...]
Ze zouden gek zijn om het niet te doen toch? Vallen een hele hoop sales weg als ze zich alleen op Xbox Series en PS5 richten.
Daarbij, ze hebben de kracht van deze machines ook gewoon nodig om met een game te komen die GTA 5 zal doen verbleken.
Dat is het spel dat op de 360 uitkwam toch?Rossi46 schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:00:
[...]
GTA 6 staat volgens mij gepland voor 2025. Als ze dat al halen... Dan zijn er genoeg XSX's en PS5's verkocht.
Daarbij, ze hebben de kracht van deze machines ook gewoon nodig om met een game te komen die GTA 5 zal doen verbleken.
(uiteraard is de nieuwe GTA op day 1 in huis hierzo)
Vet! Heb je een virusscannertje eroverheen gehaald?LadyVodka schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:24:
GTA VI Leak Files kunnen hier gedownload worden. (3.4 GB)
Momenteel 84632 downloads.
[Afbeelding]
Zo zie je maar …Timothy3000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:38:
Wo Long demo valt tegen zeg. Groot fan van Nioh maar wie heeft in vredesnaam bedacht de dodge en parry button dezelfde knop te geven?!?!
Ik vind de demo juist geweldig.
Duidelijk een Team Ninja spel, want zo even overal doorheen rennen als bij FROM Software gaat hierbij niet lukken.
Wel even wennen aan al die abilities.
Kom maar door met die full release !
Tip : na de tutorial crasht het spel. Start opnieuw op en kies voor continue. Loop tijdens de foutmelding naar rechts van de klif af zodat je dood gaat. Na de respawn kan je nu gewoon doorspelen en is het dus ook niet nodig om offline te gaan
Dit is toch wel kut hoor. Het is gewoon een major hack, zie ook dit artikel van Eurogamer.LadyVodka schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:24:
GTA VI Leak Files kunnen hier gedownload/bekijken worden. (3.4 GB)
[Afbeelding]
Leak was sold for 100k
[Afbeelding]
Buiten het feit dat gameplay vroegtijdig bekend is (dat is gewoon jammer voor de beleving) stellen ze in het artikel ook dat de kans groot is dat hierdoor source code herschreven moet worden, wat tot uitstel van launch van de game kan leiden.
Zolang het maar geen Cyberpunk fiasco wordt...
Iedereen ervaart het anders blijkbaar. De geruchten waren al zo sterk waar de game zich zou afspelen dat ik niet meer verrast kon worden en ik vind het juist leuk om even mee te kijken in de keuken van de developer.Rossi46 schreef op maandag 19 september 2022 @ 00:02:
[...]
Dit is toch wel kut hoor. Het is gewoon een major hack, zie ook dit artikel van Eurogamer.
Buiten het feit dat gameplay vroegtijdig bekend is (dat is gewoon jammer voor de beleving) stellen ze in het artikel ook dat de kans groot is dat hierdoor source code herschreven moet worden, wat tot uitstel van launch van de game kan leiden.
Zolang het maar geen Cyberpunk fiasco wordt...
Voor de rest heb ik toch weinig vertrouwen in GTA 6. Ik mag het natuurlijk niet zeggen, maar GTA moest het hebben van net op het randje balanceren en totaal niet woke zijn. Beetje de spot drijven met alles en iedereen en nu zijn ze zelf het type bedrijf die onderwerp van de grappen waren in GTA V. Aandeelhouders regeren en ik verwacht een matte singleplayer met een enorme focus op online met nog meer grind.
Begin nou aub geen woke discussie. Het gaat er alleen maar om dat ze niet meer kunnen schoppen tegen alles zoals in GTA V.
Natuurlijk wel. hoe kunnen ze anders de game weer 3 x verkopen aan dezelfde persoonSinergyX schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:38:
Raar vind ik dat het lijkt op een PS4 devkit in 1 van de video's, je gaat me toch niet vertellen dat ze de game ook last gen gaan maken..
Zie ze het ook rustig doen eigenlijk. De vorige generatie is nog een hele grote markt.
[ Voor 86% gewijzigd door BM op 19-09-2022 08:16 ]
GTA moest het hebben van geweldige gameplay en een open wereld die daadwerkelijk levend voelt. Ik denk dat de discussie over woke of niet wellicht alleen een paar verstokte anti-woke mensen raakt die er enorm over gaan klagen. De 99% mensen zonder die lange tenen spelen een leuk spel dat iets inclusiever en meer met de tijdgeest meegaat.Beakzz schreef op maandag 19 september 2022 @ 01:09:
[...]
Iedereen ervaart het anders blijkbaar. De geruchten waren al zo sterk waar de game zich zou afspelen dat ik niet meer verrast kon worden en ik vind het juist leuk om even mee te kijken in de keuken van de developer.
Voor de rest heb ik toch weinig vertrouwen in GTA 6. Ik mag het natuurlijk niet zeggen, maar GTA moest het hebben van net op het randje balanceren en totaal niet woke zijn. Beetje de spot drijven met alles en iedereen en nu zijn ze zelf het type bedrijf die onderwerp van de grappen waren in GTA V. Aandeelhouders regeren en ik verwacht een matte singleplayer met een enorme focus op online met nog meer grind.
Begin nou aub geen woke discussie. Het gaat er alleen maar om dat ze niet meer kunnen schoppen tegen alles zoals in GTA V.
Bij zowel FROM als Team Ninja games kan je niet zomaar overal doorheen rennen toch? Al leek dat hier dan wel weer iets meer mogelijk.justifire schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:14:
[...]
Zo zie je maar …
Ik vind de demo juist geweldig.
Duidelijk een Team Ninja spel, want zo even overal doorheen rennen als bij FROM Software gaat hierbij niet lukken.
Wel even wennen aan al die abilities.
Kom maar door met die full release !![]()
Tip : na de tutorial crasht het spel. Start opnieuw op en kies voor continue. Loop tijdens de foutmelding naar rechts van de klif af zodat je dood gaat. Na de respawn kan je nu gewoon doorspelen en is het dus ook niet nodig om offline te gaan![]()
Zit wel potentie in Wo Long maar dan moet er imo nog flink wat gebeuren. Controlscheme mag op de kop (aanval graag weer naar R1, dodge op o maar dan parry op L1) , button responsiveness moet beter (soms werkt de healknop gewoon niet) en parryen moet echt wat strakker (meer Nioh). Voor nu voelt de game meer Stranger of Paradise dan Nioh voor mij, maar dan minder responsive en zonder de fijne controls.
Had ik niet verwacht want groot Team Ninja fan. Van mij mag voor een optimale release de game nog even in de oven.
[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 19-09-2022 09:01 ]
[ Voor 82% gewijzigd door BM op 19-09-2022 09:58 ]
Soulstice en Blood Waves zien er ook vet uit!uchiha tijntje schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:34:
De games voor deze week:
https://www.trueachieveme...box-games-september-19-25
Een mooie week voor mij met Deathloop en Beacon Pines, en waarbij ik ook Slim Rancher 2 een kans wil geven.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Vond em nog best oké. Toch nog 2 uur mee vermaakt denk ik. Beetje clunky met onhandige camera.Timothy3000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:38:
Wo Long demo valt tegen zeg. Groot fan van Nioh maar wie heeft in vredesnaam bedacht de dodge en parry button dezelfde knop te geven?!?!
Met je eens dat de knoppencombinaties onhandig zijn. RB+X (of
Deze game sla ik wel over. Toch handig die demo's
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 19-09-2022 10:05 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dit betreft de fysieke versie, als ik die straks installeer moet de disc dan altijd in m'n xbox zitten?
Wat is het begin van de next-gen? Ik heb mijn PS5 al weer bijna 2 jaar. GTA 6 verwacht ik op zijn vroegst Holiday 2024. Het zou me niet verbazen als de game pas in 2025 uit komt. Dan is de current-gen al weer 4 tot 5 jaar oud. Dan heeft Sony de PS6 al in ver gevorderd stadium van ontwikkelingpolopolo150 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:43:
[...]
Met GTA IV was het ook in het begin van de game generatie alleen voor next gen.
Volgens mij weer een toppertje! Ideale game voor GP want dit zal niet waarschijnlijk veel mensen aanspreken om te kopen.
Verwijderd
20 September, ben niet echt een fan van shooters maar deze wil ik wel een kans geven.
Hoe stop je een spelletje in Xbox Series X?
(heb op PC gewoon "exit" op Forza/Dirt/etc, bij XSX niet, maar het blijft wel doordraaien)
Normaliter tussen de 5-7 jaar.....Hulleman schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:15:
[...]
Wat is het begin van de next-gen? Ik heb mijn PS5 al weer bijna 2 jaar. GTA 6 verwacht ik op zijn vroegst Holiday 2024. Het zou me niet verbazen als de game pas in 2025 uit komt. Dan is de current-gen al weer 4 tot 5 jaar oud. Dan heeft Sony de PS6 al in ver gevorderd stadium van ontwikkeling
Xbox 1 (original): 2001-2009
Xbox 2 (360, meerdere updates X/S/E): 2005-2016
Xbox 3 (One, meerdere updates X/S): 2013-2020
Xbox 4 (Series X/S): 2020 > Huidig
PS (original): 1994
PS One: 2000-2006
PS2: 2000-2006
PS3: 2006-2013
PS4: 2013-2020
PS5: 2020>Huidig
Dank...SinergyX schreef op maandag 19 september 2022 @ 20:05:
Hoeft an sich niet, maar will je force close.
Xbox knop voor 'dashboard', menu knop (de rechter van de 2) op de game -> close.
Dubbel dank, maar zeker met downloaden van nieuwe content en warmte productie scheelt het wel veel.MartijnS72 schreef op maandag 19 september 2022 @ 20:08:
[...]
Met de tile van de game geselecteerd: Menu button (de rechter met streepjes) > Quit.
Officieel is het niet nodig om games af te sluiten, maar ik doe het zelf wel altijd. Wel zeker zijn dat je in de game eerst netjes opgeslagen hebt; bijvoorbeeld Forza Horizon games zijn erg gevoelig voor save game corruptie!
edit: werkt ook nog echt, eureka!
[ Voor 89% gewijzigd door zion op 19-09-2022 20:20 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Xbox knop voor 'dashboard', menu knop (de rechter van de 2) op de game -> close.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Met de tile van de game geselecteerd: Menu button (de rechter met streepjes) > Quit.zion schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:46:
Het gaat vast een ongelooflijke suffe vraag zijn, en ongetwijfeld niet de eerste keer gesteld, maar toch....
Hoe stop je een spelletje in Xbox Series X?
(heb op PC gewoon "exit" op Forza/Dirt/etc, bij XSX niet, maar het blijft wel doordraaien)
Officieel is het niet nodig om games af te sluiten, maar ik doe het zelf wel altijd. Wel zeker zijn dat je in de game eerst netjes opgeslagen hebt; bijvoorbeeld Forza Horizon games zijn erg gevoelig voor save game corruptie!
De puzzles zijn niet erg moeilijk verder. Enige waar je op moet letten is dat je niet 1 stukje pollen in een cluster mist. Voor de rest is het enorm zen om rond te dolen terwijl je kleine vriendjes en pollen zoekt.
Verwijderd
Ik was ook wat later maar vandaag uitgespeeld. Heerlijke game en een fijne afwisseling om een keer totaal geen combat te hebben. Perfecte gamepass game, heb er ook van genoten.Exactor it schreef op maandag 19 september 2022 @ 22:12:
Ik ben wat laat bij het feestje maar kan bevestigen dat Tinykin erg leuk is. Het doet me denken aan de charme van Micromachines. Lekker rondlopen door een huis terwijl je heel klein bent.
De puzzles zijn niet erg moeilijk verder. Enige waar je op moet letten is dat je niet 1 stukje pollen in een cluster mist. Voor de rest is het enorm zen om rond te dolen terwijl je kleine vriendjes en pollen zoekt.
Voor Xbox ja, voor playstation wat mij betreft nee. Op de xbox kan ik me grotendeels vermaken met GPU, dus alles digitaal. Op Playstation komen de first party rammers niet op PS+ Extra of Premium. In de store zijn die games € 15 - € 20 duurder dan in de winkel. Mij een te groot verschil.BramViking schreef op maandag 19 september 2022 @ 23:14:
Ik heb de Xbox Series X vanaf het begin, en ik denk dat ik maar voor één spel (rdr2) de disc versie gebruikt heb. Sindsdien volledig digitaal. De volgende console kan voor mij wel zonder een disc-tray.
Third party games die niet op GPU/PS+ komen speel ik liever op de playstation. Dus ik gebruik graag weer een PS disc versie de volgende generatie
Ik snap wat je zegt, maar dat is alleen de eerste paar maanden tot een jaar zo.Hulleman schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:13:
[...]
Voor Xbox ja, voor playstation wat mij betreft nee. Op de xbox kan ik me grotendeels vermaken met GPU, dus alles digitaal. Op Playstation komen de first party rammers niet op PS+ Extra of Premium. In de store zijn die games € 15 - € 20 duurder dan in de winkel. Mij een te groot verschil.
Third party games die niet op GPU/PS+ komen speel ik liever op de playstation. Dus ik gebruik graag weer een PS disc versie de volgende generatie
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
En dat is voor mij een dealbreaker. Ik ben wel iemand die de first party klappers wel graag op release speelt. Ieder zn ding natuurlijk.Mog schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:01:
[...]
Ik snap wat je zegt, maar dat is alleen de eerste paar maanden tot een jaar zo.
Ik ook, maar in 80% van de gevallen heb ik er gewoon geen tijd voor. Ik moet nog zoveel klappers spelen (The Last of Us 2, God of War, Horizon: Forbidden West etc.). En die liggen allemaal voor kleine prijsjes in de digitale store.Hulleman schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:11:
[...]
En dat is voor mij een dealbreaker. Ik ben wel iemand die de first party klappers wel graag op release speelt. Ieder zn ding natuurlijk.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Grounded is goud gegaan
24K digital gold BAYBEE
— Grounded (@GroundedTheGame) 19 september 2022
We're all ready for September 27th! pic.twitter.com/fTKqHFt2Pa
Vorig jaar in december liep onze Game Pass Ultimate sub af. Ik was al die jaren primary user, dus ik heb ook alle Games with Gold games geclaimd.
Sharing buddy wilde graag XCloud gebruiken, alleen de primary user kan dit. Dus besloten hem de nieuwe primary user te maken. Met als gevolg dat ik al die Games with Gold games niet meer kan spelen als ik ingelogd ben op mijn eigen account. Wel als ik ingelogd ben met zijn account. Hier is niks aan te doen.
Slime Rancher heb ik ergens in 2018(als het goed is) geclaimd via GwG. Deze game gaat eind deze maand uit de Game Pass. Puur vanwege Game Pass kan ik de game spelen, zodra ie weg is kan ik hem niet meer spelen. Maar om het te testen besloot ik de Xbox offline te zetten, want Game Pass games werken offline niet, toch? Toch start de game gewoon op.
Echter alle andere GWG games zoals Maid of Sker bijvoorbeeld die werken niet. Wellicht werken Game Pass games dus wel offline. Hoe dan ook, de enige manier om Slime Rancher te kunnen blijven spelen is door hem zelf te kopen, maar ik zie hier geen optie voor aangezien er "owned" staat.
Hoe los ik dit op?
EDIT
Ik zie dat hij heel goedkoop via Eneba is. Als ik deze koop, dan zou het in principe toch de GWG versie moeten "overrulen"?
[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 20-09-2022 12:40 ]
Dit ziet er echt vet uit!
Bij het lezen van de naam Soulstice moet ik meteen denken aan Solstice op de NES. Als 8 jarig jochie was daar echt geen reet van te maken, maar die muziek vergeet ik nooit meer. Moet wel de game zijn met de beste intro en ingame muziek ooit zijn.
Super veel zin in. Waarschijnlijk gaat je wereld gewoon mee naar deze release. Dus dat is aan de ene kant wel erg fijn, maar aan de andere kant ook niet meer de volledige noodzaak om van scratch te beginnen. In mijn wereld zit inmiddels 300+ uur. Dus het is fijn dat die niet zinloos warenjustifire schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:02:
Zitten jullie wel in het juiste topic ?
Grounded is goud gegaan![]()
[Embed]
justifire schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:02:
[Embed]
Survival game in je achtertuin, begrijp ik het zo goed?
Volgens mij werken gamepass games gewoon offline... Waarschijnlijk werkte het voorheen voor jou niet omdat jij de user was met de GPU abo en jij had waarschijnlijk de Xbox van je maat als home console ingesteld. Dan kun jij vervolgens zelf ook op elke andere console nog spelen zolang je ingelogd bent, maar daar moet je wel voor online zijn.devilsnight schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:24:
Vraagje:
Vorig jaar in december liep onze Game Pass Ultimate sub af. Ik was al die jaren primary user, dus ik heb ook alle Games with Gold games geclaimd.
Sharing buddy wilde graag XCloud gebruiken, alleen de primary user kan dit. Dus besloten hem de nieuwe primary user te maken. Met als gevolg dat ik al die Games with Gold games niet meer kan spelen als ik ingelogd ben op mijn eigen account. Wel als ik ingelogd ben met zijn account. Hier is niks aan te doen.
Slime Rancher heb ik ergens in 2018(als het goed is) geclaimd via GwG. Deze game gaat eind deze maand uit de Game Pass. Puur vanwege Game Pass kan ik de game spelen, zodra ie weg is kan ik hem niet meer spelen. Maar om het te testen besloot ik de Xbox offline te zetten, want Game Pass games werken offline niet, toch? Toch start de game gewoon op.
Echter alle andere GWG games zoals Maid of Sker bijvoorbeeld die werken niet. Wellicht werken Game Pass games dus wel offline. Hoe dan ook, de enige manier om Slime Rancher te kunnen blijven spelen is door hem zelf te kopen, maar ik zie hier geen optie voor aangezien er "owned" staat.
Hoe los ik dit op?
EDIT
Ik zie dat hij heel goedkoop via Eneba is. Als ik deze koop, dan zou het in principe toch de GWG versie moeten "overrulen"?
Nu staat het abonnement op het account van je maat die jouw xbox als home console ingesteld heeft en nu kun je dus wel offline spelen (en hij niet meer).
En voor zover ik weet kun je een gwg game inderdaad zo overrulen, maar nooit zelf geprobeerd.
@Hulleman ik had exact hetzelfde bij die naam, was een leuke game met inderdaad ontzettend goede intro song
Zelf was ik iets ouder en heb ik hem uiteindelijk wel uitgespeeld ook, maar het is een vrij lastige game ja (wat ook weer niet ongewoon is voor een NES game).
Gamertag: FinrazielNL
Respect. Zat laatst nog een YT walkthrough te kijken. Toen begreep ik wel dat ik die game niet uit kon spelen als 8 jarige. Zelfs nu zou het nog een hele opgave zijn. Good old times!Finraziel schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:14:
@Hulleman ik had exact hetzelfde bij die naam, was een leuke game met inderdaad ontzettend goede intro song
Zelf was ik iets ouder en heb ik hem uiteindelijk wel uitgespeeld ook, maar het is een vrij lastige game ja (wat ook weer niet ongewoon is voor een NES game).
Starship TroopersPdeBie schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:52:
Grounded, nooit gespeeld.
Survival game in je achtertuin, begrijp ik het zo goed?
Leuk concept, maar ik vind het wel demoniseren van die nuttige beestjes in je tuin zo
Kan niet wachten tot deze uit komt, ben zelf nog bezig met de laatste patch uit te spelen (wij hebben net de 3e LAB gedaan) met vrienden. En elke update maakt het spel zo veel beter dat ik echt niet kan wachten tot de game over gaat tot de 1.0 versie.justifire schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:02:
[Embed]
PS/XBL: Nogne
Heb ook de bevestiging. Hopelijk lieve buren die het pakketje aannemen.Exactor it schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:37:
De verzendbevestiging van de nieuwe witte elite v2 core heb ik net van Microsoft ontvangen. Eindelijk (hopelijk) weer naden en bashen in Halo.
Ik ben erg benieuwd naar jullie wereld en de base die jullie hebben gebouwdNogne schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:24:
[...]
Kan niet wachten tot deze uit komt, ben zelf nog bezig met de laatste patch uit te spelen (wij hebben net de 3e LAB gedaan) met vrienden. En elke update maakt het spel zo veel beter dat ik echt niet kan wachten tot de game over gaat tot de 1.0 versie.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2022 16:07 ]
Mijn zwarte Elite v2 die ik ter garantie van MediaMarkt heb meegekregen werkt vooralsnog feilloos, voor zolang het duurt uiteraard.
Ben benieuwd of de witte exemplaren beter uit de verf komen ! (En dan voornamelijk de RB, LB en A knoppen)
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 20-09-2022 16:13 ]
PAW Patrol: Grand Prix is coming Day One to Xbox Game Pass (Cloud, Console, and PC) on September 30.
— Klobrille (@klobrille) 20 september 2022
Trailer: https://t.co/kowgi9qnoN pic.twitter.com/EQhLHhZzp3
Racen én Paw Patrol, mijn kleine van 4,5 wordt uitzinnig als hij dit hoort denk ik
Mario Kart pack your shit up. Het is mooi geweestWom schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:13:
[Twitter]
Racen én Paw Patrol, mijn kleine van 4,5 wordt uitzinnig als hij dit hoort denk ik
Ja we hebben hier niet goed over nagedacht, gelukkig zijn het heel weinig Games with Gold games die ik nog echt moet spelen. Maid of Sker is eentje, en verder is er vandaag de dag zo godsgruwelijk veel dat ik toch niet meer toe kom aan die games.Finraziel schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:14:
[...]
Volgens mij werken gamepass games gewoon offline... Waarschijnlijk werkte het voorheen voor jou niet omdat jij de user was met de GPU abo en jij had waarschijnlijk de Xbox van je maat als home console ingesteld. Dan kun jij vervolgens zelf ook op elke andere console nog spelen zolang je ingelogd bent, maar daar moet je wel voor online zijn.
Nu staat het abonnement op het account van je maat die jouw xbox als home console ingesteld heeft en nu kun je dus wel offline spelen (en hij niet meer).
En voor zover ik weet kun je een gwg game inderdaad zo overrulen, maar nooit zelf geprobeerd.
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/hBfxuCYJcX5eMiYsSsSKNVJG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eQo26ta8mKgbHrmxrCf9T4Yo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kJhrD1iryT6Sn7m6Wc83piuT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0g9TdLu31h5d0IM3A0GelDM0.webp?f=fotoalbum_large)