Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-10 09:53
Dat is gewoon rondvliegend stof :>
Geen glitch geen artifacts en er is niks mis met je xbox.

(bedankt, ik heb me kapot gelachen :X )

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:30
ikdedinges schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:09:
[...]

Dat is gewoon rondvliegend stof :>
Geen glitch geen artifacts en er is niks mis met je xbox.

(bedankt, ik heb me kapot gelachen :X )
Als dit rondvliegend stof is dan is het wel een super slechte implementatie van de developers. In een dergelijke ruimte zou je helemaal geen rondvliegend stof zien.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-11 21:51
Raem schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:20:
[...]

Als dit rondvliegend stof is dan is het wel een super slechte implementatie van de developers. In een dergelijke ruimte zou je helemaal geen rondvliegend stof zien.
Ja, maar dit zijn geen technische problemen in ieder geval.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-11 18:13
hey iedereen, vraagje....

net een nieuwe xbox series x aangesloten en geinstalleerd,

ging vlot,

ik drukte op mijn apps en games en drukte vervolgens op de knop om naar mijn eigen games te gaan die ik heb gekocht, maar daar gebeurde niks, mijn games kwamen niet tevoorschijn, zag alleen maar een rondje draaien....

nog een keer geprobeerd, weer niet,

daarna de xbox uitgezet en even het stroom er af gehaald,

daarna ging het wel goed,

iemand een idee wat dit was? of is dit reden tot ehm paniek?

ben nogal onzeker over dit soort zaken als alles de eerste keer niet gaat zoals verwacht....

alvast bedankt....

[ Voor 4% gewijzigd door joey82 op 15-09-2022 18:11 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-11 14:58
gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:28:
[...]

Ik snap dat jullie willen helpen wil ook niet bot overkomen, maar er zitten gewoon ventilatie gaten onder in de stand en de zijkant is helemaal open, hij is nu uit de stand en het probleem is er nog, ook als ie een tijdje niets staat te doen en de console lauw warm is, dus lijkt het me geen hitte probleem.

Ik had dat ook bij FC6, no need to worry! Enkel indoor, leken een soort panterpootjes over de muur te lopen. Heb dat hier in deel 1 van dit topic eens gepost, miss staat die video er nog? Had het toen naar Ubi gemaild en ze waren bekend met het probleem, maar het zit er dus nog steeds :)

Ik heb trouwens een video opgenomen en op mijn telefoon afgespeeld daar is het ook op te zien, het rare is dat het op een vaste plek in een gebouw is en voor de rest zijn er geen artifacts in de hele game, Dat was ook zo bij metro exodus op een paar plekken vooral bij lampen had ik hier last van voor de rest ook nergens in de game,
Bij Ac origins heb ik nog geen rare dingen gezien.

Het punt is dat ik de console niet voor jan lul wil terug sturen als het probleem in de games zit, heb zelf wel eens een kapotte grafische kaart gehad maar toen had ik overal artifacts en niet alleen op een punt.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
joey82 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:09:
hey iedereen, vraagje....

net een nieuwe xbox series x aangesloten en geinstalleerd,

ging vlot,

ik drukte op mijn apps en games en drukte vervolgens op de knop om naar mijn eigen games te gaan die ik heb gekocht, maar daar gebeurde niks, mijn games kwamen niet tevoorschijn, zag alleen maar een rondje draaien....

nog een keer geprobeerd, weer niet,

daarna de xbox uitgezet en even het stroom er af gehaald,

daarna ging het wel goed,

iemand een idee wat dit was? of is dit reden tot ehm paniek?

ben nogal onzeker over dit soort zaken als alles de eerste keer niet gaat zoals verwacht....

alvast bedankt....
Neuh, zeker in het begin doet 'ie nogal veel dingen tegelijkertijd. Als 'ie bij mij verschillende dingen moet updaten dan loopt dat ook niet altijd direct helemaal soepel.

Ik zou me er niet al te druk om maken. En vooral lekker genieten van je nieuwe XSX 8)

Welke games ga je als eerste spelen?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• joey82
Rossi46 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:17:
[...]

Neuh, zeker in het begin doet 'ie nogal veel dingen tegelijkertijd. Als 'ie bij mij verschillende dingen moet updaten dan loopt dat ook niet altijd direct helemaal soepel.

Ik zou me er niet al te druk om maken. En vooral lekker genieten van je nieuwe XSX 8)

Welke games ga je als eerste spelen?
volgens mij was het updaten al klaar, of doet de xbox ook dingen op de achtergrond wat niet zichtbaar is?

nou ik heb nog een aantal niet echt hele nieuwe games die ik onlangs heb gekocht, maffia 1,2,3 sniper elite 5 en resident evil 3....

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:35
Rossi46 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:49:
[...]

Weet je héél zeker dat je de juiste combinatie invoert? Geen hoofdletter of ander gek gedoe? Want het kan toch niet anders dan daar aan liggen...

Als je je telefoon als wifi hotspot laat fungeren, kan je Xbox dan wel wifi verbinding met je telefoon maken?
Ik wist héél zeker dat ik de juiste combinatie invoerde. Ik heb net nog even getest en het werkend gekregen. Heb de Ziggo Wifi Booster van het stroom gehaald en opnieuw opgestart. Daarna opnieuw geprobeerd en had ik verbinding met de Series S. De oplossing was dus vrij simpel.
Raem schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:54:
[...]

Ziggo levert zover ik weet geen routers, maar een extra wifispot. En dan zou je toch gewoon moeten verbinden op hetzelfde netwerk als beneden?
Klopt inderdaad. Ik had even de verkeerde benaming. Heb een WIFI Booster van Ziggo. Deze is wel verbonden middels een kabel met de modem.
Exactor it schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:54:
[...]

Waarom heb je andere inloggevens en twee netwerken. Kun je er niet één geheel van maken? Ziggo adverteert daar wel mee. :) (ik heb KPN, stiekem de xs4all setup, dat geeft via versterkers gewoon 1 netwerk door voor alle devices en de devices pakken het sterkste signaal.
Hier heb ik bewust voor gekozen. Heb mijn werkkamer op de eerste verdieping en laat mijn werklaptop specifiek koppelen met de WIFI Booster boven. Zo kan ik zelf kiezen welke modem/wifi booster ik gebruik. Nu de Series S dus ook aangesloten op de WIFI Booster.
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 15-09-2022 19:28 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Hmm. Als je had gezegd dat ik naar een van de CoDs zat te kijken die in de afgelopen 10 jaar uit was gekomen zou ik je direct geloven. :P

En dat is volgens mij ook zo. Want deze beelden zijn volgens mij uit 2009…

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2022 19:16 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:31
Ben begonnen met Saints row. Maar jezus wat een slechte performance op de S. Deze blijf ik vooral op de X spelen, jammer zeg. Wel vermakelijke game.
Wel leuk dat we Deathloop volgende week kunnen spelen. Komende maanden zijn lekker vol met releases. :)

Nu nog bepalen of ik aan Ni no kuni ga beginnen… de art style ligt me erg, maar qua gameplay ben ik nog niet helemaal overtuigd.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:52:
Wel leuk dat we Deathloop volgende week kunnen spelen. Komende maanden zijn lekker vol met releases. :)

Nu nog bepalen of ik aan Ni no kuni ga beginnen… de art style ligt me erg, maar qua gameplay ben ik nog niet helemaal overtuigd.
Het verhaal vond ik zelf ook niet geweldig. Back in the days gespeeld, wel genieten van t sfeertje.
giantgiantus schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:57:
[...]

Het verhaal vond ik zelf ook niet geweldig. Back in the days gespeeld, wel genieten van t sfeertje.
Zag ook dat het een vrij lange completion was. Dat vind ik altijd jammer in van die Jrpgs. De grind is real.

—-

Eerst maar eens Metal Hellsinger installeren. :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2022 20:06 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:30
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:59:
[...]

Zag ook dat het een vrij lange completion was. Dat vind ik altijd jammer in van die Jrpgs. De grind is real.
Hou er ook rekening mee dat de game best makkelijk is. Je wordt aardig aan je handje vastgehouden het hele spel. Je hebt veel keuze uit familiars (soort pokemon team mates), maar je hebt er maar een paar nodig voor de hele game. Geen reden om daar strategisch mee om te hoeven gaan.

Latere sidequests worden wel wat lastiger, maar ook weer niet veel. Dus dat moet je ook niet erg vinden.

Het is inderdaad de stijl waar ik destijds erg van was gecharmeerd. Uiteraard wel gewoon platinum gehaald. :P 80 uur over gedaan geloof ik.

https://psnprofiles.com/RaemNL

En Metal Hellsinger wordt het niet voor mij… ik zuig in ritme games en op easy mode miste ik al bijna elke beat :+ Wel jammer want het idee is leuk.

Heb nu een uurtje of zes in de remake van de remake van XIII zitten. Het is 100% een verbetering tov. de release die twee jaar terug uitkwam. De besturing is duidelijk veranderd, ten positieve. Het mikken op je vijanden is preciezer geworden, wat goed te merken is in de missies waar je een sniper gebruikt. Daarnaast zijn de vreemde bugs die je voorheen had verdwenen. Waar je eerst opeens geen flessen of stoelen kon oppakken, heb ik dat in de zes uur die er nu inzitten niet gezien.

Grafisch is het ook dichter bij de stijl van het origineel. Duidelijk dat de cell shading dikker is aangezet. Wel maf dat sommige cutscenes opeens terug zoals de vorige versie leken. Vooral in het begin leek dit wat op te vallen. Maar dat is het enige vreemde wat ik eigenlijk wat ik tot dusver ben tegen gekomen.

De AI is ook duidelijk een stap omhoog gegaan. Er zijn een aantal missies waarbij je geen tegenstanders mag doden en eigenlijk uit het zicht moet blijven. Dit is duidelijker wat lastiger geworden, er is meer tegenstand. Staat tegenover dat ammo veel meer aanwezig is dan voorheen, gevoelsmatig. Maar feitelijk zou je de hele game kunnen uitspelen zonder iemand om te leggen, als ik mij niet vergis.

Wat rest is een redelijke recht-toe-recht-aan shooter, met een eigen grafische stijl. XIII komt voort uit een Belgische stripreeks, iets wat in de presentatie zeker terug komt. Het leukste aan XIII vind ik eigenlijk het verhaal. Dit kende ik al uit de strips, maar er is wat creatieve vrijheid toegepast her en der.

Multiplayer heb ik helaas nog niet kunnen testsen. Lokaal heb je 3 maps en twee spelmodi, online maar een spelmodi van wat ik heb gezien (wie het eerste 13 kills heeft). Leuk voor fans van de strips en gamers die het origineel van de OG Xbox kennen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Raem schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:10:
[...]

Hou er ook rekening mee dat de game best makkelijk is. Je wordt aardig aan je handje vastgehouden het hele spel. Je hebt veel keuze uit familiars (soort pokemon team mates), maar je hebt er maar een paar nodig voor de hele game. Geen reden om daar strategisch mee om te hoeven gaan.

Latere sidequests worden wel wat lastiger, maar ook weer niet veel. Dus dat moet je ook niet erg vinden.

Het is inderdaad de stijl waar ik destijds erg van was gecharmeerd. Uiteraard wel gewoon platinum gehaald. :P 80 uur over gedaan geloof ik.
Dat is wel jammer… want de stijl is leuk maar dan kijk ik liever een Ghibli film :P

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 18:23
Mijn XSX begint wat kuren te vertonen. Aanzetten met controller resulteert in het oplichten van het Xbox logo op de console, en dat was het. Externe disks komen niet op, geen bootlogo. Alleen nog hard uit te zetten via 10sec knop inhouden. Dan weer aan via de knop op de console, komt die na een paar seconde wel in de boot, maar regelmatig zonder netwerk (bekabeld aangesloten).
Dan rebooten via het menu, blijft die best lang hangen op afsluiten (geen beeld, knipperend logo op de console). Alsof er services blijven hangen. Daarna reboot die wel en draait alles als een zonnetje.
Gaat daarna weer vaak dagen goed en dan heeft die het weer.

Dacht eerst dat er dan firmware updates klaarstaan (die komt vaak na het hard uitzetten en weer aanzetten). Maar dat is vandaag niet het geval. Wel 15 updates voor games.
Toch maar Ff een bugreport aangemaakt voor t geval het in de alpha skip ahead firmware zit.

• SunnieNL
Wom schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:20:
Heb nu een uurtje of zes in de remake van de remake van XIII zitten. Het is 100% een verbetering tov. de release die twee jaar terug uitkwam. De besturing is duidelijk veranderd, ten positieve. Het mikken op je vijanden is preciezer geworden, wat goed te merken is in de missies waar je een sniper gebruikt. Daarnaast zijn de vreemde bugs die je voorheen had verdwenen. Waar je eerst opeens geen flessen of stoelen kon oppakken, heb ik dat in de zes uur die er nu inzitten niet gezien.
Zal hem eens proberen het weekend. Mss dat ik het nu dan wel weer leuk vind.
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:20:
En Metal Hellsinger wordt het niet voor mij… ik zuig in ritme games en op easy mode miste ik al bijna elke beat :+ Wel jammer want het idee is leuk.
In de demo leek er ook wel een bepaald soort inputlag in te zitten.
Weet niet of dit ondertussen al gefixed is ?
Viel zó tegen na DOOM :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:09:
[...]

In de demo leek er ook wel een bepaald soort inputlag in te zitten.
Weet niet of dit ondertussen al gefixed is ?
Viel zó tegen na DOOM :|
Gelet op mijn a-ritmische motoriek durf ik niet te zeggen of het aan de inputlag ligt :P Ik houd het maar bij mijn eigen onkunde ;)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:29

ilm

uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:52:

Of gewoon aan AC Odyssey beginnen. Zojuist een 30 min gespeeld. Deze stond al een tijd op men lijstje, maar niet zeker of ik er nu aan begin daar ik 3 Ubisoft titels op een rij heb gespeeld.

Ik moet wel zeggen dat het heel vlot speelt. 60 fps natuurlijk, maar de besturing is ook heel responsief en een duidelijke upgrade t.o.v. Origins. Even snel op 5 dagen uitspelen voor Deathloop :|

Ik ben wel curieus naar de laatste Cyberpunk patch waar input lag is verbeterd voor de 30 fps raytracing mode, deze was echt onspeelbaar en ik kan er meestal goed tegen. Tot nu toe ben ik nog altijd niet zeker waarom, input lag was zeker iets maar vooral de blur tijdens het draaien van de camera was verschrikkelijk, terwijl RDR2 totaal geen probleem is. Ik vermoed iets met 30 fps in 120 hertz mode en de postprocessing (motion blur) implementatie van Cyberpunk die daar geen rekening mee houd.

• Rossi46
  • Nu online
ilm schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:49:
[...]

Of gewoon aan AC Odyssey beginnen. Zojuist een 30 min gespeeld. Deze stond al een tijd op men lijstje, maar niet zeker of ik er nu aan begin daar ik 3 Ubisoft titels op een rij heb gespeeld.

Ik moet wel zeggen dat het heel vlot speelt. 60 fps natuurlijk, maar de besturing is ook heel responsief en een duidelijke upgrade t.o.v. Origins. Even snel op 5 dagen uitspelen voor Deathloop :|
Odyssey uitspelen in 5 dagen? De tandjes... :X Ook bijna zonde eigenlijk, dan proef je de sfeer toch bijna niet meer.

Ik zat een stukje van de CoD stream te kijken en ik moet zeggen dat de MP er tof uit ziet. Onderwater gameplay in MP nu, een third person mode die er heel goed uit ziet ook.

Wel valt me op hoe insane snel men MP speelt op PC, niet bij te benen joh. Zo speel ik geen game als CoD op Xbox. Het lijkt wel alsof het versneld wordt afgespeeld, maar dat is niet zo.

Hopelijk is de ABK deal snel rond en kan MS gewoon MW2 op Game Pass gooien, want sinds lange tijd ben ik heel benieuwd naar een CoD.

[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 15-09-2022 23:01 ]

devilsnight schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:59:
Ik zat een stukje van de CoD stream te kijken en ik moet zeggen dat de MP er tof uit ziet. Onderwater gameplay in MP nu, een third person mode die er heel goed uit ziet ook.

Wel valt me op hoe insane snel men MP speelt op PC, niet bij te benen joh. Zo speel ik geen game als CoD op Xbox. Het lijkt wel alsof het versneld wordt afgespeeld, maar dat is niet zo.

Hopelijk is de ABK deal snel rond en kan MS gewoon MW2 op Game Pass gooien, want sinds lange tijd ben ik heel benieuwd naar een CoD.
Je kan ook gewoon games kopen hè ;)

Maar wtf… 3rd person mode in CoD?

uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 23:03:
[...]

Ja maar COD zou al begin volgend jaar erop kunnen staan, die kans is er zeker. Dan is het wel een beetje zonde vind ik, want eenmaal op Game Pass dan gaat het er niet meer af als het XGS is. En daarnaast blijft het met CoD afwachten. MW1 leek me ook tof twee jaar geleden, maar toch maar niet gehaald.

Vroeger was ik helemaal into de allereerste MW, maar ik betwijfel of ik nog wel zo super druk ermee bezig zal zijn. De third person mode ziet er tof uit, doet denken aan Ghost Recon en Socom vond ik.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 23:03:
[...]

Dat had je al in één van de oude MW spellen. Ik meen in MW2. Was best geinig maar niet zo heel populair.
Het wordt met de dag beter :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46
  • Nu online
devilsnight schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:59:

Je wordt gewoon oud ;)

devilsnight schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 01:35:
[...]

Ja maar COD zou al begin volgend jaar erop kunnen staan, die kans is er zeker. Dan is het wel een beetje zonde vind ik, want eenmaal op Game Pass dan gaat het er niet meer af als het XGS is. En daarnaast blijft het met CoD afwachten. MW1 leek me ook tof twee jaar geleden, maar toch maar niet gehaald.

Vroeger was ik helemaal into de allereerste MW, maar ik betwijfel of ik nog wel zo super druk ermee bezig zal zijn. De third person mode ziet er tof uit, doet denken aan Ghost Recon en Socom vond ik.
Ga er nu maar niet vanuit dat die deal in januari of februari rond is. Het sneue modder gooien is nu echt begonnen. Zelf koerste MS aan op juni 23’. En dan is het zelfs nog maar de vraag wat er contractueel is afgesproken voorafgaand aan de acquisitie.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2022 07:54 ]

Exactor it schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 01:46:
[...]

Dat had je al in één van de oude MW spellen. Ik meen in MW2. Was best geinig maar niet zo heel populair.
Nog nooit geweten… en ik heb ze bijna allemaal gespeeld. :P

Dat zei iedereen over Edith Finch ook.
Dus die nog even snel gespeeld voordat hij van game pass af ging, had ik net zo lief niet gedaan.
Waarschijnlijk ook de reden dat die nog onder het stof lag, ben niet zo van de saaie walking simulators …

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:50:
[...]

Ga er nu maar niet vanuit dat die deal in januari of februari rond is. Het sneue modder gooien is nu echt begonnen. Zelf koerste MS aan op juni 23’. En dan is het zelfs nog maar de vraag wat er contractueel is afgesproken voorafgaand aan de acquisitie.
Het is toch geen sneu moddergooien? Autoriteiten in best een aantal landen maken zich zorgen over concurrentie:

https://nl.hardware.info/...e-cma-gaat-onderzoek-doen

Ben het met je eens dat de uitingen van de CEOs van de verschillende partijen wel kwalificeert als moddergooien.
justifire schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:15:
[...]

Dat zei iedereen over Edith Finch ook.
Dus die nog even snel gespeeld voordat hij van game pass af ging, had ik net zo lief niet gedaan.
Waarschijnlijk ook de reden dat die nog onder het stof lag, ben niet zo van de saaie walking simulators …
Edit Finch was niet echt een avontuur vond ik :P

Outer Wilds is echt ouderwets ontdekken en zelf, door een heel ingenieus systeem, steeds meer puzzelstukjes vinden om verder te komen in het verhaal. De mechanieken van de verschillende wereld zijn ook leuk gedaan. Echt een aanrader en niet te snel opgeven.

uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:14:
[...]

Hmm. Als je had gezegd dat ik naar een van de CoDs zat te kijken die in de afgelopen 10 jaar uit was gekomen zou ik je direct geloven. :P

En dat is volgens mij ook zo. Want deze beelden zijn volgens mij uit 2009…
Ja het was een Youtuber die misbruik maakte van de situatie en iedereen voor de gek hield met een nep filmpje -O- . Scherp van je d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

giantgiantus schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:16:
[...]

Het is toch geen sneu moddergooien? Autoriteiten in best een aantal landen maken zich zorgen over concurrentie:

Ben het met je eens dat de uitingen van de CEOs van de verschillende partijen wel kwalificeert als moddergooien.
Zorgen maken over concurrentie is een, zorgen maken over het feit dat de marktleider misschien wat minder marktleider gaat worden is wat anders. Maar dat is voer voor een ander topic.

• Rossi46
  • Nu online
[...]

Ben ik met je eens hoor. Dat 'wij' in dit geval aan de goede kant lijken te zitten, wil niet zeggen dat alle ontwikkelingen voor 'gaming als geheel' positief zijn.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:10:
[...]

Gelet op mijn a-ritmische motoriek durf ik niet te zeggen of het aan de inputlag ligt :P Ik houd het maar bij mijn eigen onkunde ;)
Als ik het me uit de demo goed herinner zat er een calibratie optie in het menu om evt inputlag te compenseren. Misschien helpt dat nog iets.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:31:
[...]

Zorgen maken over concurrentie is een, zorgen maken over het feit dat de marktleider misschien wat minder marktleider gaat worden is wat anders. Maar dat is voer voor een ander topic.
Ja was ook niet intentie om discussie te starten. Meer om aan te geven dat het niet perse moddergooien is maar dat de autoriteiten zich zorgen maken. Het is voor mij nogal anders of CEOs roeptoeteren of dat een neutrale partij een onderzoek start.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
[...]

hehe succes, die game is zo groot (en leuk) dat je dat niet in 5 dagen gaat lukken. Met Odyssey heb ik verreweg de meeste lol gehad van de laatste 3 AC's. De Atlantis DLC is ook fantastisch en een must play. Kost je makkelijk 100uur+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• SunnieNL
Hulleman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:59:
[...]

hehe succes, die game is zo groot (en leuk) dat je dat niet in 5 dagen gaat lukken. Met Odyssey heb ik verreweg de meeste lol gehad van de laatste 3 AC's. De Atlantis DLC is ook fantastisch en een must play. Kost je makkelijk 100uur+
Ik moet hem ook een nieuwe kans geven. Maar eerst even alle DLC van Valhalla verwerken.
Tussendoor af en toe wat anders spelen. Al moet ik zeggen dat het op dit moment installeren, proberen, en deinstalleren is. Zoals 'You suck at parking'. Dat is niet echt mijn game. Raak ik heel gefrustreerd van als ik telkens ontplof omdat ik de bocht net te wijd maak of net te weinig benzine heb.
Dat is een feit, 40 alweer sinds augustus :(

Nah, maar ik vond dat al jaren geleden toen ik naar de Gameplay beurs ging in Utrecht geloof ik, of één van de andere game events. Ik zag mensen op PC spelen en had zoiets van 😵‍💫
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:50:
[...]

Damn. Dat gaat inderdaad nog wel even duren. Hopelijk wel voordat Diablo 4 verschijnt, want die day one hebben is wel gek!
[...]

Dat terwijl MS heel duidelijk is over CoD. Ik vind hun boodschap over CoD echt veel duidelijker dan toen over de Zenimax games. En dat bod voor Sony daar is niks mis mee, na die vier jaar kunnen ze altijd verder kijken. Maar Sony weet wat ze doen. Een goed artikel erover hier :

https://www.windowscentra...res-what-its-really-about

De vele mogelijkheden om Xbox games te spelen en daarnaast dat ze op Game Pass verschijnen is juist goed voor de gamers en de game industrie. Sony blijft CoD krijgen, daar zijn ze niet bang voor. Ze zijn bang voor Game Pass.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
[...]

Als je odyssey uit krijgt gespeeld in 5 dagen... Petje af. Ik heb er vorig jaar 105 uur over gedaan verspreid over 2 maanden en moet dan nog aan 1 DLC beginnen, maar ik was er na zoveel uur wel even klaar mee. Wel een ontzettend toffe en mooie game vind ik het. Het hoofdpersonage Kassandra was erg goed ingesproken vond ik.

Dat is waarom ik ook niet door Valhalla heen kom. De vrouw spreekt te geforceerd stoer en de mannelijke variant veel te zachtaardig.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 16-09-2022 10:46 ]

Kaasje123 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:44:
[...]

Als je odyssey uit krijgt gespeeld in 5 dagen... Petje af. Ik heb er vorig jaar 105 uur over gedaan verspreid over 2 maanden en moet dan nog aan 1 DLC beginnen, maar ik was er na zoveel uur wel even klaar mee. Wel een ontzettend toffe en mooie game vind ik het. Het hoofdpersonage Kassandra was erg goed ingesproken vond ik.
Nou dat zou inderdaad wel erg knap zijn, want het heeft me zo'n 190 uur gekost om de game 100% te spelen.

[...]

Ik ben wel curieus naar de laatste Cyberpunk patch waar input lag is verbeterd voor de 30 fps raytracing mode, deze was echt onspeelbaar en ik kan er meestal goed tegen. Tot nu toe ben ik nog altijd niet zeker waarom, input lag was zeker iets maar vooral de blur tijdens het draaien van de camera was verschrikkelijk, terwijl RDR2 totaal geen probleem is. Ik vermoed iets met 30 fps in 120 hertz mode en de postprocessing (motion blur) implementatie van Cyberpunk die daar geen rekening mee houd.
Ik zou voor die game echt de tijd nemen, want het is echt een prachtig spel waarvan je moet genieten. Ik heb er ongeveer 190 uur in zitten en 100% gespeeld (inclusief de map), als je er in 5 dagen doorheen zou gaan wat al onmogelijk is geniet je toch niet van het spel lijkt me? :D

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 01:35:
[...]

Ja maar COD zou al begin volgend jaar erop kunnen staan, die kans is er zeker. Dan is het wel een beetje zonde vind ik, want eenmaal op Game Pass dan gaat het er niet meer af als het XGS is.
Denk dat halverwege volgend jaar of zelfs iets later realistischer is. Denk zelfs dat de volgende COD al is aangekondigd als dit erdoorheen is (met mogelijk concessies).

Overigens is het heel normaal dat dit soort zaken dieper worden onderzocht want het is ook een enorme deal. Het overnemen van een kleine game studio krijg je zo goedkeuring voor, maar dit is andere koek. Als men dit niet naar een ‘Phase 2’ of ‘Uitgebreid Onderzoek’ niveau tilt dan zal het een precedent scheppen waardoor andere M&A trajecten ook opeens ‘sneller’ zouden moeten gaan (zonder verder onderzoek), met alle gevolgen van dien.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:22:
[...]

Denk dat halverwege volgend jaar of zelfs iets later realistischer is. Denk zelfs dat de volgende COD al is aangekondigd als dit erdoorheen is (met mogelijk concessies).
De komende Call of Duty is voor de komende twee jaar dus dat zal denk ik niet zo zijn.

• joey82
Even wat vragen,

Ik heb na instalatie van de nieuwe xbox series x gisteren er nog geen game op gespeeld, was te moe....

De console is lekker stil, staat ook ingesteld dat hij helemaal uit moet,

Na het uitschakelen was de xbox nog even een halve minuut ofzo heel zachtjes aan het draaien,

Daarna ( was bezig met het goed leggen van de kabels dus ik zat letterlijk met mijn oor naast de xbox ) hoorde ik niet echt een klik maar wel iets dat achter de console heeeeeeel zacht uitschakelde ofzo?? Is dat de voeding of iets??

Een normaal mens komt niet snel zo dichtbij met zijn oor bij een console maargoed....

Ander vraagje, de xbox zit op een stekkerdoos waarmee ik elk ding apart van het stroom kan halen, dat doe ik dus ook bij de xbox, ik hou niet zo van sluipverbruik, helemaal het stroom eraf moet geen probleem zijn toch?

Verwijderd

joey82 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:41:
Even wat vragen,

Ik heb na instalatie van de nieuwe xbox series x gisteren er nog geen game op gespeeld, was te moe....

De console is lekker stil, staat ook ingesteld dat hij helemaal uit moet,

Na het uitschakelen was de xbox nog even een halve minuut ofzo heel zachtjes aan het draaien,

Daarna ( was bezig met het goed leggen van de kabels dus ik zat letterlijk met mijn oor naast de xbox ) hoorde ik niet echt een klik maar wel iets dat achter de console heeeeeeel zacht uitschakelde ofzo?? Is dat de voeding of iets??

Een normaal mens komt niet snel zo dichtbij met zijn oor bij een console maargoed....

Ander vraagje, de xbox zit op een stekkerdoos waarmee ik elk ding apart van het stroom kan halen, dat doe ik dus ook bij de xbox, ik hou niet zo van sluipverbruik, helemaal het stroom eraf moet geen probleem zijn toch?
Dat zal wel de disc drive zijn, die maakt een 'klak' bij de Series X als je 'em aan zet.

Geen probleem om op een stekkerdoos aan te sluiten. Als je niet elke keer de stekkerdoos wil uitschakelen kan je ook naar Settings > System > Power & Standby > Full Shutdown gaan. Dan gaat de console echt helemaal uit en is er ook geen sluipverbruik. Heel handig als je in het Preview programma zit en niet wil dat het ding op de achtergrond opeens midden in de nacht aan gaat in een soort van ultra-low-power update install mode waarbij het lampje ook niet brand.
Hier ook geen problemen met een XSX die volledig van de stroom gaat. Dat gaat allemaal prima.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• joey82
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:45:
[...]

Dat zal wel de disc drive zijn, die maakt een 'klak' bij de Series X als je 'em aan zet.
Ik hoorde het na dat de console na het uitzetten nog even een half minuutje na draaide en toen helemaal uit ging, het was ook heel zachtjes....

[ Voor 6% gewijzigd door joey82 op 16-09-2022 13:06 ]

• Rossi46
  • Nu online
joey82 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:05:
[...]

Ik hoorde het na dat de console na het uitzetten nog even een half minuutje na draaide en toen helemaal uit ging, het was ook heel zachtjes....
Klopt, heeft die van mij ook. Dan is 'ie gewoon nog wat dingtjes op de achtergrond aan het afsluiten enzo ;) Hoort er gewoon.

• joey82
Rossi46 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:33:
[...]

Klopt, heeft die van mij ook. Dan is 'ie gewoon nog wat dingtjes op de achtergrond aan het afsluiten enzo ;) Hoort er gewoon.
Ik bedoel dat als het na draaien klaar is en dan helemaal uit gaat dat ik toen dat zachtjes soort van geluid hoorde, soort van zacht klikje ofzo,

De voeding die uit gaat ofzo?

Mja het zal ook wel haha

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Moest er nog iemand hier op zoek zijn naar een headset…
Heb zonet mijn Audeze Penrose X te koop gezet in een tweakers advertentie.

Laatste tijd weinig tijd en zin om te gamen dus ga alles verkopen.
Als ik dan nog eens een keertje wil gamen gebruik ik de Series S of de PlayStation 5 van de zonen wel 🤓.

wat-is-dit-nog-waard-vragen zijn niet toegestaan

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 16-09-2022 14:49 ]

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Rossi46
  • Nu online
Snakefoodjah schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:47:
Moest er nog iemand hier op zoek zijn naar een headset…
Heb zonet mijn Audeze Penrose X te koop gezet in een tweakers advertentie.

Laatste tijd weinig tijd en zin om te gamen dus ga alles verkopen.
Als ik dan nog eens een keertje wil gamen gebruik ik de Series S of de PlayStation 5 van de zonen wel 🤓.
Weet je dat zeker? Ik heb dat een paarjaar geleden ook weleens gedaan. En binnen een half jaar had ik alles weer opnieuw gekocht...

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 16-09-2022 14:50 ]

• Rossi46
  • Nu online
joey82 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:37:
[...]

Ik bedoel dat als het na draaien klaar is en dan helemaal uit gaat dat ik toen dat zachtjes soort van geluid hoorde, soort van zacht klikje ofzo,

De voeding die uit gaat ofzo?

Mja het zal ook wel haha
Ik heb geen idee wat 'ie dan doet, maakt me ook weinig uit ;) Mijn XSX draait inmiddels alweer twee jaar als een zonnetje. Ik vind het echt een top ding. Krachtig en onwijs stil.

• joey82
Rossi46 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:15:
[...]

Ik heb geen idee wat 'ie dan doet, maakt me ook weinig uit ;) Mijn XSX draait inmiddels alweer twee jaar als een zonnetje. Ik vind het echt een top ding. Krachtig en onwijs stil.
Vanmiddag ook voor het eerst gamen op de nieuwe xbox, was gisteren te moe, na een narcose van de blindedarm operatie en daarna covid ben ik nog steeds snel moe....

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Rossi46 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
[...]

Weet je dat zeker? Ik heb dat een paarjaar geleden ook weleens gedaan. En binnen een half jaar had ik alles weer opnieuw gekocht...
Redelijk zeker 🤪😁.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Rossi46
  • Nu online
Ik stuur je even een DM, volgens mij hebben we gewoon een misverstand :)

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 16-09-2022 14:59 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:02

Player1S

Probably out in the dark

Sinds gisteren eindelijk in het bezit van een Xbox Series S.
Nog niet veel mee gespeeld maar Farming Simulator 22 loopt een stuk beter en oogt ook een stuk beter.
Dit weekend ook eens Cyberpunk 77 aanslingeren

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 10:58

Vagax

Hehe

Overigens loopt het prima met de sales van Xbox in Azië, verklaart misschien waarom we plots veel meer Japanse titels zien.

Redenen van de positieve verkoop cijfers is de Xbox Series S als entry console, Game Pass, de nog altijd tekort aan PS5 consoles en de nu nog grotere prijs verschil tussen de X/S en PS5.

Stond te kijken van hoeveel titels van TGS ook naar Xbox komt :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Vagax op 16-09-2022 15:41 ]

• joey82
Start net op de series x resident evil 3 op en alles is in het japans....

Hoe kan dit en hoe verander ik dit?

• Rossi46
  • Nu online
Rossi46 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:54:
[mbr]Ik stuur je even een DM, volgens mij hebben we gewoon een misverstand :)[/]
En het is alweer opgelost. Ik moet beter leren lezen B)

@BM nogmaals dank voor je DM d:)b

• Exactor it
joey82 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:00:
Start net op de series x resident evil 3 op en alles is in het japans....

Hoe kan dit en hoe verander ik dit?
Staat je locatie en taal goed in de instellingen van je xbox? (Heel soms doen spellen raar als je alles op NL hebt staan. Taal naar Engels zetten lost dat meestal op.)
Als dat het niet is, zou ik kijken bij 'manage game' of je taalpakketen kunt installeren.

Of heb je misschien een JAP schijfje gekocht?

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 16-09-2022 18:02 ]

• joey82
Exactor it schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:01:
[...]

Staat je locatie en taal goed in de instellingen van je xbox? (Heel soms doen spellen raar als je alles op NL hebt staan. Taal naar Engels zetten lost dat meestal op.)
Als dat het niet is, zou ik kijken bij 'manage game' of je taalpakketen kunt installeren.

Of heb je misschien een JAP schijfje gekocht?
Het is een download uit de xbox store,

Ga verder met gamen voorlopig op de xbox one,

Had de series x voor even op de kast gezet waar het alle ruimte heeft,

Begint de console opeens uit het niets te blazen,

Dit plus het feit dat er aan de zijkant een gat in de verzenddoos zat en op dezelfde plek in de verpakking van de xbox heb ik coolblue gebeld en het uitgelegd,

Gaat retour en krijg mijn geld terug....

Ik heb het geprobeerd, zucht....

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:08

-tom-562

Oliesjeik

Ik mag mij ook weer melden hier. Na 360 versleten te hebben, en op een blauwe maandag een One S gekocht te hebben (waar ik 5x op gespeeld heb), zojuist een Series X gekocht.
Mn game-PC is 'op' (8 jaar oud) iets nieuws is knetterduur en als papa heb ik ook geen tijd en zin meer om afgesloten in een hoekje te gaan zitten gamen (terwijl ik een LG OLED55C1 heb hangen).
Meteen maar via kinguin een paar gamepass codes gekocht, zo kom ik de winter wel door 8)

Vaak bu'j te bang!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11 14:07
-tom-562 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:35:
Ik mag mij ook weer melden hier. Na 360 versleten te hebben, en op een blauwe maandag een One S gekocht te hebben (waar ik 5x op gespeeld heb), zojuist een Series X gekocht.
Mn game-PC is 'op' (8 jaar oud) iets nieuws is knetterduur en als papa heb ik ook geen tijd en zin meer om afgesloten in een hoekje te gaan zitten gamen (terwijl ik een LG OLED55C1 heb hangen).
Meteen maar via kinguin een paar gamepass codes gekocht, zo kom ik de winter wel door 8)
Welkom bij de club. En voor je het weet zit je leuke co-op games met je kleine (of grote puber) op de bank een spelletje te spelen😁

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11 14:07
joey82 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:23:
[...]

Het is een download uit de xbox store,

Ga verder met gamen voorlopig op de xbox one,

Had de series x voor even op de kast gezet waar het alle ruimte heeft,

Begint de console opeens uit het niets te blazen,

Dit plus het feit dat er aan de zijkant een gat in de verzenddoos zat en op dezelfde plek in de verpakking van de xbox heb ik coolblue gebeld en het uitgelegd,

Gaat retour en krijg mijn geld terug....

Ik heb het geprobeerd, zucht....
Andere taal komt soms wel eens voor ja. Had het ook met Forza Horizon. Even een YT filmpje hoe je hem in het Engels verandert en nooit meer problemen mee gehad. En als het geld terug ik kijken of je de lokale MM/CB etc kan halen. Is wel de moeite waard😁
Heb zelf de Wo Long demlo nog niet gespeeld, wel de stream gezien van Koei Tecmo. Het mag duidelijk zijn dat deze game goed pittig is, de makers zelf gingen ook heel veel dood. Ben zelf de laatste maanden niet meer zo van dat trial and error, constant doodgaan en opnieuw totdat een baas verslagen is, heb het geduld niet meer.

Ik zag ook op Twitter dat de Xbox demo een bug heeft waar hij naar het dashboard crashed direct na de tutorial. Is te verhelpen door je Xbox offline te zetten.
devilsnight schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:20:
Heb zelf de Wo Long demlo nog niet gespeeld, wel de stream gezien van Koei Tecmo. Het mag duidelijk zijn dat deze game goed pittig is, de makers zelf gingen ook heel veel dood. Ben zelf de laatste maanden niet meer zo van dat trial and error, constant doodgaan en opnieuw totdat een baas verslagen is, heb het geduld niet meer.

Ik zag ook op Twitter dat de Xbox demo een bug heeft waar hij naar het dashboard crashed direct na de tutorial. Is te verhelpen door je Xbox offline te zetten.
Geïnstalleerd maar nog niet geprobeerd (te druk met Steelrising)
Hopelijk verhelpen ze de bug snel, wel weer zin in een Team Ninja game !

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 12:38
Ik hoop zo dat Prodeus niet teveel DOOM probeert na te bootsen. Stijltje spreekt mij wel heel erg aan.

• Rossi46
  • Nu online
devilsnight schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:44:
Er gaat wederom een boel weg. Maar goed dat de tweede Game Pass drop beter is dan de eerste van deze maand.

[Afbeelding]
Niet dingen die we echt gaan missen toch? Als 'ie hoort wat er allemaal weer aan zit te komen. Het is amper bij te houden oOo

Rossi46 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:10:
[...]

Niet dingen die we echt gaan missen toch? Als 'ie hoort wat er allemaal weer aan zit te komen. Het is amper bij te houden oOo
Zelf was ik bezig met AI maar heb een break genomen, die weer veel te lang heeft geduurd. Mijn fout. Subnautica Below Zero is eentje die ik nog steeds wilde checken, maar eerst deel één spelen. Slime Rancher wil ik ook nog even proberen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdMS7_S83puewWcMFDP7dNKfPU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yzh6jQ75OEzYb4PVjIhIzVMx.jpg?f=fotoalbum_large

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 20:07
Ik zag dat Ubisoft een maand gratis Ubisoft+ aanbood, maar is dit nog niet beschikbaar voor de XSX? Ik zie alleen PC-promo's ervoor.

• Exactor it
Chirrel schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:41:
Ik zag dat Ubisoft een maand gratis Ubisoft+ aanbood, maar is dit nog niet beschikbaar voor de XSX? Ik zie alleen PC-promo's ervoor.
Is alleen beschikbaar voor pc momenteel.

• MetalSonic
  • Laatst online: 26-11 16:24
Ik had mijn Xbox Series S al een tijdje niet aangeraakt. Ik heb nooit een Gold membership aangeschaft en ik zag dat je voor Forza horizon 4 (demo) gold nodig had. Koppig als ik was toch geïnstalleerd en verrek ik kon het nog spelen ook, heerlijk spel trouwens.

Daarna even Google opgestart en gezien dat ik het nieuwsbericht had gemist dat je sommige games nu zonder gold abbo online kan spelen.

Ik neem aan dat als ik de volledige Forza Horizon 4 game wil spelen ik wel Gold nodig heb?

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ok, ik kon het niet opbrengen het hele topic door te lezen, dus misschien wel al vaker gepost.....
Ik kon in het begin geen 120Hz selecteren, terwijl de Xbox series X dat wel zou moeten kunnen, en mijn TV ook, dus dan maar op YT checken....

De Youtube filmpjes om "120Hz op de Xbox Series X" te krijgen zijn allemaal gebaseerd op 720/1080/1440p, nutteloos dus omdat je het op je 4K TV wilt hebben....

In de setup (van xbox) ga naar "Video Modes" en zet "allow variable refresh rate" aan, en verder ook alles voor zover je TV het aan kan.

Ga terug naar submenu (General TV & Display options), en je kan nu gewoon [Resolution] 4K UHD & [Refresh Rate] 120Hz selecteren.

Klaar.

Setup:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ConsolesMicrosoft Xbox Series X Zwart€ 499,-€ 499,-
1TelevisiesLG OLED55C16LA Zwart€ 939,-€ 939,-
1Versterkers en receiversMarantz SR6015 Zwart€ 1.199,-€ 1.199,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 4.061,99

En fatsoenlijke HDMI kabels, maar dat zou niet echt veel uit moeten maken, voornamelijk omdat ik niet wilde dat ze uit de zijkant van mijn TV kwamen zetten (3x Cablematters 270 degree angled 8k hdmi 2m (300033-BRN-2m))

En voor LG bezitters (en vast nog anderen), bij mij stond mijn "Game Mode" van mijn TV standaard op "G-Sync & VRR", even naar "AMD Freesync Premium" voor de XSX zetten werkt (voor mij) beter.

[ Voor 32% gewijzigd door zion op 17-09-2022 17:12 . Reden: Overbodige hardware uit setup lijstje gehaald. ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• joey82
loki504 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:11:
[...]

Andere taal komt soms wel eens voor ja. Had het ook met Forza Horizon. Even een YT filmpje hoe je hem in het Engels verandert en nooit meer problemen mee gehad. En als het geld terug ik kijken of je de lokale MM/CB etc kan halen. Is wel de moeite waard😁
heel eerlijk, mocht ik weer voor een nieuwe xbox gaan dan word het de series s, heb de series s van die kleine nu beneden staan maar vind het verschil nou niet echt meeeega groot, het gaat mij dan ook meer om de gameplay dan om hoe strak etc etc alles er uit ziet....

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
joey82 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:01:
[...]

heel eerlijk, mocht ik weer voor een nieuwe xbox gaan dan word het de series s, heb de series s van die kleine nu beneden staan maar vind het verschil nou niet echt meeeega groot, het gaat mij dan ook meer om de gameplay dan om hoe strak etc etc alles er uit ziet....
je moet wel bedenken, met de X (die € 200,- duurder is) krijg je 1TB, ipv 512gb, 512gb extra ssd is voor xsx/s ook al € 200,- en gaat best snel.....
en dan heb je de betere/snellere console...
joey82 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:09:
dat meer geheugen maakt mij niks uit dus is niet van toepassing er ik speel 1 hooguit 2 games tegelijk....

en dat beter en sneller is voor iedereen anders, voor mij is het de 200 euro extra niet waard op dit moment....
fair enough, ik hou ervan meerdere spellen geïnstalleerd te hebben, maar als jij dat niet hebt dan is 200,- toch 40% v/d prijs, dus zou ik ook voor de S gaan :Y

[ Voor 29% gewijzigd door zion op 17-09-2022 16:12 ]

systeem

• joey82
dat meer geheugen maakt mij niks uit dus is niet van toepassing er ik speel 1 hooguit 2 games tegelijk....

en dat beter en sneller is voor iedereen anders, voor mij is het de 200 euro extra niet waard op dit moment....
MetalSonic schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:57:
Ik had mijn Xbox Series S al een tijdje niet aangeraakt. Ik heb nooit een Gold membership aangeschaft en ik zag dat je voor Forza horizon 4 (demo) gold nodig had. Koppig als ik was toch geïnstalleerd en verrek ik kon het nog spelen ook, heerlijk spel trouwens.

Daarna even Google opgestart en gezien dat ik het nieuwsbericht had gemist dat je sommige games nu zonder gold abbo online kan spelen.

Ik neem aan dat als ik de volledige Forza Horizon 4 game wil spelen ik wel Gold nodig heb?
Voor zover ik weet gaat dat 'geen gold nodig' over free to play games.
Maar Forza Horizon games kun je ook gewoon offline spelen, dat is geen probleem en dan heb je sowieso geen gold nodig.

Gamertag: FinrazielNL

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik ben nieuw v.w.b. Game Pass (Ultimate), zijn dit releases die deze maand komen?

It’s the economy, stupid!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Finraziel schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:10:
[...]

Voor zover ik weet gaat dat 'geen gold nodig' over free to play games.
Maar Forza Horizon games kun je ook gewoon offline spelen, dat is geen probleem en dan heb je sowieso geen gold nodig.
Nee, maar dan haal je dus ook nooit je weekly target, en kan je dus geen championships doen etc... dat is dus een behoorlijke "beta" modus....

Het gemene is, ik heb op de PC de FH5 "Premium" editie gekocht, zodat ik geen Game Pass meer hoefde te hebben, en toch online te mogen spelen, en vervolgens heb ik hem voor de XBX dus toch weer nodig.....
dawg schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:13:
[...]

Ik ben nieuw v.w.b. Game Pass (Ultimate), zijn dit releases die deze maand komen?
kan weinig maken van je foto, bij mij ziet het er heel anders uit, maar normaal gesproken met GP Ultimate zijn dat idd de games die je deze maand(en) kan spelen,als het niet onder GP(U) valt vraagt hij sowieso direct of je die titel aan wil schaffen, a € x,-

[ Voor 25% gewijzigd door zion op 17-09-2022 17:22 ]

systeem

• MetalSonic
  • Laatst online: 26-11 16:24
zion schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:17:
[...]

Nee, maar dan haal je dus ook nooit je weekly target, en kan je dus geen championships doen etc... dat is dus een behoorlijke "beta" modus....

Het gemene is, ik heb op de PC de FH5 "Premium" editie gekocht, zodat ik geen Game Pass meer hoefde te hebben, en toch online te mogen spelen, en vervolgens heb ik hem voor de XBX dus toch weer nodig.....

[...]

kan weinig maken van je foto, bij mij ziet het er heel anders uit, maar normaal gesproken met GP Ultimate zijn dat idd de games die je deze maand(en) kan spelen,als het niet onder GP(U) valt vraagt hij sowieso direct of je die titel aan wil schaffen, a € x,-
Voor een “volledige” ervaring van dit spel op de xbox heb je dus Xbox live gold nodig?

In gamepas heb ik geen interesse, word ik nerveus van. Koop liever af en toe een game waar ik dan zoveel uit kan halen als ik wil.
Pagina: 1 ... 35 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord