Ok, ik kon het niet opbrengen het hele topic door te lezen, dus misschien wel al vaker gepost.....
Ik kon in het begin geen 120Hz selecteren, terwijl de Xbox series X dat wel zou moeten kunnen, en mijn TV ook, dus dan maar op YT checken....
De Youtube filmpjes om "120Hz op de Xbox Series X" te krijgen zijn allemaal gebaseerd op 720/1080/1440p, nutteloos dus omdat je het op je 4K TV wilt hebben....
In de setup (van xbox) ga naar "Video Modes" en zet "allow variable refresh rate" aan, en verder ook alles voor zover je TV het aan kan.
Ga terug naar submenu (General TV & Display options), en je kan nu gewoon [Resolution] 4K UHD & [Refresh Rate] 120Hz selecteren.
Klaar.
Setup:
En fatsoenlijke HDMI kabels, maar dat zou niet echt veel uit moeten maken, voornamelijk omdat ik niet wilde dat ze uit de zijkant van mijn TV kwamen zetten (3x Cablematters 270 degree angled 8k hdmi 2m (300033-BRN-2m))
En voor LG bezitters (en vast nog anderen), bij mij stond mijn "Game Mode" van mijn TV standaard op "G-Sync & VRR", even naar "AMD Freesync Premium" voor de XSX zetten werkt (voor mij) beter.
[
Voor 32% gewijzigd door
zion op 17-09-2022 17:12
. Reden: Overbodige hardware uit setup lijstje gehaald. ]