‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Deze zojuist besteld. Zitten ook de vier batterijen bij inbegrepen.MartijnS72 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:55:
[...]
Ik gebruik zelf Panasonic Eneloop/Pro en IKEA LADDA 1900/2450 (uit dezelfde Japanse fabriek) met een bijbehorende Panasonic-lader.
De Eneloop Pro/2450's zijn gevoeliger voor slecht ontladen/druppelladen, waardoor ik al wel een aantal batterijen heb die niet meer willen laden met die bijbehorende lader. Als je ze alleen voor de controller gebruikt, zul je waarschijnlijk niet zo snel problemen krijgen.
Met Forza Horizon 5 gaan de IKEA LADDA 1900 ruim 24 uur mee, de LADDA 2450 zo'n 35 uur.
https://ingka.page.link/ys93N6pNBfYWNkJo6
[ Voor 96% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2022 08:12 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Een echte fan based plaatje gelet op het icoontje 3e van rechts 1e rij
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:07:
[...]
Een echte fan based plaatje gelet op het icoontje 3e van rechts 1e rij
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 99% gewijzigd door polopolo150 op 13-09-2022 21:46 ]
Octopath Traveller 2 komt naar Switch, PC, PS maar niet naar Xbox (Game Pass).
De logica van Square Enix blijft verbazen.
Dus mijn vraag: Is het waard om de DLC van Forza Horizon 4 te kopen? De LEGO DLC spreekt mij wel aan. Maar wat te doen met Fortune Island? Levert wel veel credits op had ik gehoord, waardoor ik toch weer die huizen kan kopen. Ik hoor graag jullie advies/meningen.
Like a Dragon: Ishin! launches on February 2023 for PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox Series X|S, Xbox One, Windows, and Steam!
— RGG Studio | Like a Dragon & Yakuza Series (@RGGStudio) 13 september 2022
Watch the announcement trailer here: https://t.co/S3jtCQfjcI#LikeADragonIshin pic.twitter.com/4kddnbHzJC
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
😔
Zag er wel heel tof uit, Bayonetta achtig qua gameplay.
[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 14-09-2022 01:42 ]
Yep, is bevestigd voor Xbox in een officiële tweet zag ikLinksquest schreef op woensdag 14 september 2022 @ 01:30:
Hell Yeah, en ook deze hopelijk naar de Xbox
[YouTube: TEKKEN 8 – Reveal Trailer]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tja... Heb je zin om meer te racen in nieuwe omgevingen? Dan ja, anders niet. Ik vond beide dlc's wel goed in ieder geval.Zorroberner schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:51:
Vraagje aan de Forza Horizon 4 spelers/fans. De DLC van Forza Horizon 4 is on sale. Nu vond ik Forza Horizon 5 (als eerste gespeeld) geweldig. (Hot Wheels DLC niet gekocht, interesseert mij niet). Forza Horizon 4 vond ik ook leuk, maar pakte mij minder als deel 4. Na de achievements voor level 10 in de verschillende series was ik er wel klaar mee. Al die stories zijn te veel dat ik afhaakte. Heb zoiets van heb lekker geraced, al die stories (en helaas bijbehorende gamerscore ^^) is mij te veel.
Dus mijn vraag: Is het waard om de DLC van Forza Horizon 4 te kopen? De LEGO DLC spreekt mij wel aan. Maar wat te doen met Fortune Island? Levert wel veel credits op had ik gehoord, waardoor ik toch weer die huizen kan kopen. Ik hoor graag jullie advies/meningen.
Gamertag: FinrazielNL
Missen we niet heel veel aan imo. Deel 1 was ook niet zo boeiend. Misschien is deel 1 ook wel amper gespeeld via Xbox Gamepass. Zijn het aantal spelers ergens te checken?devilsnight schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:47:
Octopath Traveller kwam naar Switch, PC en Game Pass. Om een of andere reden niet naar PS.
Octopath Traveller 2 komt naar Switch, PC, PS maar niet naar Xbox (Game Pass).
De logica van Square Enix blijft verbazen.
Die nieuwe Yakuza ziet er briljant uit. Komt die ook day one Gamepass?
[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 14-09-2022 08:09 ]
Ik vond de LEGO DLC erg vermakelijk persoonlijk. Fortune Island zelf nooit gespeeld.Zorroberner schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:51:
Vraagje aan de Forza Horizon 4 spelers/fans. De DLC van Forza Horizon 4 is on sale. Nu vond ik Forza Horizon 5 (als eerste gespeeld) geweldig. (Hot Wheels DLC niet gekocht, interesseert mij niet). Forza Horizon 4 vond ik ook leuk, maar pakte mij minder als deel 4. Na de achievements voor level 10 in de verschillende series was ik er wel klaar mee. Al die stories zijn te veel dat ik afhaakte. Heb zoiets van heb lekker geraced, al die stories (en helaas bijbehorende gamerscore ^^) is mij te veel.
En enkel naar de huidige generatie consoles lees ik. Goed dat we dit eindelijk meer en meer gaan zien.Linksquest schreef op woensdag 14 september 2022 @ 01:30:
Hell Yeah, en ook deze hopelijk naar de Xbox
[YouTube: TEKKEN 8 – Reveal Trailer]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Tot nu toe puur "coming to Xbox" maar morgen is de beurt aan Xbox tijdens TGS. Zou echt een keiharde aankondiging zijn als Ishin ineens voor Game Pass wordt aangekondigd. Maar denk het zelf niet, Like a Dragon was ook een jaar later pas op de service, of was het een paar maanden later?Timothy3000 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 08:01:
[...]
Missen we niet heel veel aan imo. Deel 1 was ook niet zo boeiend. Misschien is deel 1 ook wel amper gespeeld via Xbox Gamepass. Zijn het aantal spelers ergens te checken?
Die nieuwe Yakuza ziet er briljant uit. Komt die ook day one Gamepass?
/f/image/F5KqNXkKPsZ8bq17NoQRGQJW.png?f=fotoalbum_large)
@devilsnight Zal vast niet lang meer duren nu.
https://www.reddit.com/r/...oop_appears_on_the_store/
[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 14-09-2022 10:39 ]
Heel benieuwd. Ik heb XIII nooit gespeeld, maar het spreekt mij heel erg aan. De remake bleek echter een ramp te zijn, dus ook die heb ik nooit gespeeld. Schijnt dat deze update een hele grote make-over moet zijn.Wom schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:13:
De gratis upgrade van XIII is trouwens te downloaden. Iets van een 14,5GB in grootte. Zal mijn bevindingen wel delen als ik er wat tijd in heb gestoken.
[Afbeelding]
Het origineel op de OG Xbox vond ik echt tof. De remake van twee jaar terug was stuk (items niet op kunnen pakken die je nodig hebt, besturing die een eigen leven leidde). Tijdje terug de strips van XIII nog eens gelezen en verhaaltechnisch is het wel tof. Hopelijk levert de remake van de remake een speelbare game op. Let wel, het zal een recht-toe-recht-aan shooter blijven natuurlijk.PdeBie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:39:
[...]
Heel benieuwd. Ik heb XIII nooit gespeeld, maar het spreekt mij heel erg aan. De remake bleek echter een ramp te zijn, dus ook die heb ik nooit gespeeld. Schijnt dat deze update een hele grote make-over moet zijn.
Bij de pre-orders staat niet wanneer Deahtloop beschikbaar zal zijn?Raem schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:37:
[Afbeelding]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Volgens mij niet, maar ik denk dat ze er morgen op de TGS wel wat over zullen roepen.Rossi46 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:52:
[...]
Bij de pre-orders staat niet wanneer Deahtloop beschikbaar zal zijn?
Nu nog de Game Pass bevestiging!Raem schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:37:
[Afbeelding]
Is het normaal dat er ads zijn om een game te pre-orderen als ie ook in de Game Pass staat?
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 14-09-2022 11:45 ]
Dank ook aan @PdeBie . Ik startte FH4 weer op vandaag na weken niet gespeeld te hebben, en het pakte mij meteen weer vast. Dus heb beide dlc's gekocht. Zo lekker beginnen, twijfel alleen aan welke. Denk stiekem toch even beginnen met Lego, want daar de meeste zin in. Kan toch switchen tussen beide gebieden zag ik.Finraziel schreef op woensdag 14 september 2022 @ 06:57:
[...]
Tja... Heb je zin om meer te racen in nieuwe omgevingen? Dan ja, anders niet. Ik vond beide dlc's wel goed in ieder geval.
Ik heb zelf ook het meeste plezier gehad in de Lego uitbreiding, wat echter niet betekend dat fortune island niet heel tof was! De hoeveelheid challenges in de Lego uitbreiding houdt je ook wel even zoet. Veel plezier!Zorroberner schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:47:
[...]
Dank ook aan @PdeBie . Ik startte FH4 weer op vandaag na weken niet gespeeld te hebben, en het pakte mij meteen weer vast. Dus heb beide dlc's gekocht. Zo lekker beginnen, twijfel alleen aan welke. Denk stiekem toch even beginnen met Lego, want daar de meeste zin in. Kan toch switchen tussen beide gebieden zag ik.
Lego geeft wel een heel andere beleving, dat is echt geinig. Maar beide DLC's zijn erg leuk.Zorroberner schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:47:
[...]
Dank ook aan @PdeBie . Ik startte FH4 weer op vandaag na weken niet gespeeld te hebben, en het pakte mij meteen weer vast. Dus heb beide dlc's gekocht. Zo lekker beginnen, twijfel alleen aan welke. Denk stiekem toch even beginnen met Lego, want daar de meeste zin in. Kan toch switchen tussen beide gebieden zag ik.
Sowieso pakte FH4 mij meer dan FH5. In deel 4 vond ik de spelwereld veel meer leven.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de multiplayer. Iemand die al gedaan?Wom schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:13:
De gratis upgrade van XIII is trouwens te downloaden. Iets van een 14,5GB in grootte. Zal mijn bevindingen wel delen als ik er wat tijd in heb gestoken.
[Afbeelding]
Drie Yakuza (Like a Dragon) games aangekondigd.
Gisteren dus Ishin die in februari naar Xbox komt. En volgend jaar nog een spin off:
/f/image/3aAepbRJ108UYrao5Nom2NYY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PkuC3QeHcswz2kvyBOmcHiJ9.jpg?f=fotoalbum_large)
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1570002331428691970?s=20&t=ZnFzQPMHWYzap-1aYm_g_Q]
Met in 2024:
:strip_exif()/f/image/q0f525qJyZfY5FclbeypNNSN.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen beschikbare sessies. Net twee keer drie minuten zitten wachten zonder resultaat. Lokale MP ga ik dit weekend testen.Martinspire schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:46:
[...]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de multiplayer. Iemand die al gedaan?
Ik kan dat plaatje nooit meer normaal zien dankzij internet. Voor mij heeft ie voor altijd een enorm brede bek op de foto
Oeh, Ashes of the Singularity had ik altijd willen proberen, als ik het goed hebt is het een beetje vergelijkbaar met Planetary Annihilation
Grote kans dat hij naar Game Pass komt, aangezien het een Bethesda Softworks game is.Raem schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:37:
[Afbeelding]
Eerst dag ik dat het aan het spel lag, metro exodus omdat ik met google nog iemand gevonden had die het zelfde had, maar nu ik het ook in Farcry 6 heb begin ik toch te twijfelen of er niet iets mis is met de Xbox.
Ik speel op een 4k Sony tv met HDR uit.
Heeft iemand anders hier het ook bij deze games of bij andere games of is er iets niet helemaal lekker met de Xbox.
:strip_exif()/f/image/fsWqdZZrMC6dNxo1SMrQ3kga.jpg?f=fotoalbum_large)
InderdaadG_Dragon schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:58:
Wat blijft dit toch een gave trailer!
[YouTube: Assassin's Creed 15th Anniversary Tribute | #UbiForward]
Gebruik je een hdmi kabel met de juiste stats? Als je een oude 1.4 gebruikt kan dat problemen geven. Je zou daarnaast even de beeldinstellingen op je tv en xbox na kunnen lopen om te checken of je gekke dingen ziet.gizmokat schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:04:
Ik heb sinds een paar weken een Xbox series X, nu heb ik al een aantal keer in mijn spellen gehad, eerst bij Metro exodus en nu had ik het ook bij Farcry 6 dat in bepaalde ruimtes licht gevende bolletjes (artifacts) heb die door het beeld bewegen.
Eerst dag ik dat het aan het spel lag, metro exodus omdat ik met google nog iemand gevonden had die het zelfde had, maar nu ik het ook in Farcry 6 heb begin ik toch te twijfelen of er niet iets mis is met de Xbox.
Heeft iemand anders hier het ook bij deze games of bij andere games of is er iets niet helemaal lekker met de Xbox.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit blijft voor mij toch echt de beste van de hele AC serie. De trailer dan want AC 2 was als game ook goed.G_Dragon schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:58:
Wat blijft dit toch een gave trailer!
[YouTube: Assassin's Creed 15th Anniversary Tribute | #UbiForward]
XBL: MRE Inc
Ik heb gewoon de meegeleverde hdmi kabel gebruikt, beeldinstelling staat gewoon op game, maar het is echt sporadisch, alleen heel soms in bepaalde gebouwen, en het blijft ook op die plek hangen in het spel, verder in de spellen geen rare glitches of artifacts te zien en werkt het prima.Exactor it schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:19:
[...]
Gebruik je een hdmi kabel met de juiste stats? Als je een oude 1.4 gebruikt kan dat problemen geven. Je zou daarnaast even de beeldinstellingen op je tv en xbox na kunnen lopen om te checken of je gekke dingen ziet.
Ik ben momenteel weer bezig met Assassin's Creed 2 om even de hele series weer opnieuw te ervaren, kon het niet laten na de show van Ubisoft. Ik vond zelf Black Flag ook ontzettend goedMRE-Inc schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:24:
[...]
Dit blijft voor mij toch echt de beste van de hele AC serie. De trailer dan want AC 2 was als game ook goed.
[YouTube: Assassin's Creed Brotherhood: E3 Premiere | Trailer | Ubisoft [NA]]
Verwijderd
Dit hoort niet inderdaad. Nooit gehad met Far Cry 6 op de X.gizmokat schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:04:
Ik heb sinds een paar weken een Xbox series X, nu heb ik al een aantal keer in mijn spellen gehad, eerst bij Metro exodus en nu had ik het ook bij Farcry 6 dat in bepaalde ruimtes licht gevende bolletjes (artifacts) heb die door het beeld bewegen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zou eerst wel even wat zaken uitsluiten:
- Kabel even eruit halen, opnieuw erin doen.
- Full Shut Down van de Xbox (dat is iets anders dan gewoon uitzetten, zit onder Settings > Power & Start-up)
- Zet VRR even uit, sommige TV's en beeldschermen hebben daar problemen mee. Daar had ik met mijn oude paneel wat problemen mee.
- Controleer de juiste bit/kleurinstellingen
- Gebruik een andere TV/beeldscherm en kijk of het probleem er dan ook is.
Als het ook op het andere beeldscherm is, dan is je Xbox kaduuk en is het tijd voor een RMA. Het is dan niet anders (mijn eerste PS4 had ook problemen, erg vervelend maar liever nu vervangen dan ermee blijven zitten)
Geweldig he, en allemaal naar Xbox ook. Niet heel lang geleden keek ik naar die aankondigingen van nieuwe Yakuza games en baalde ik altijd omdat Xbox ze niet ging krijgen. Phil samen met SEGA en RGG Studio bedank ik echt zwaar, gewoon geweldig. Ishin is ook nooit naar het Westen gekomen, maar mensen die de Japanse versie hebben gespeeld noemen het een sublieme game, gewoon net zo sterk als 0 zegt men. Er staat ons wat te wachten. De setting is heel erg gaaf ook!Linksquest schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:27:
@devilsnight kan hier ook geen genoeg krijgen van Yakuza, net deel 4 op de PS3 uitgespeeld en van deel 1 net een review geschreven. Ga binnenkort aan 5 beginnen.
En last but not least, Ishin en Like a Dragon Gaiden zijn real-time qua combat. Like a Dragon/Yakuza 8 zal echter weer turn based worden zoals 7.
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 14-09-2022 21:08 ]
Gamertag: FinrazielNL
.Finraziel schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:41:
@gizmokat even voor de zekerheid nog de voor de hand liggende die volgens mij nog niemand genoemd heeft... je Xbox krijgt wel genoeg lucht? Hij staat niet te overheaten in een afgesloten kastje of zo? Als je je Xbox niet hoort dan zal hij genoeg lucht krijgen. Hoor je de ventilator duidelijk dan heeft hij het te warm. Een XsX hoort stil te zijn.
Hij hangt vrij aan de muur in een daar voor bedoelde stand, alle ventilatie kanalen vrij en hij maakt ook geen herrie, hij is net zo stil als de series s die ik hier voor had.
Die mening deel ik 100% Brortherhood en dan deel 2.MRE-Inc schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:24:
[...]
Dit blijft voor mij toch echt de beste van de hele AC serie. De trailer dan want AC 2 was als game ook goed.
[YouTube: Assassin's Creed Brotherhood: E3 Premiere | Trailer | Ubisoft [NA]]
Verwijderd
Ehm....ik moet een beetje hierom lachen. De Series X haalt zijn koude lucht vanonder en blaast de hete lucht er aan de bovenkant uit (schoorsteen principe). Maar ik zie dat het hele ding is omgeven en ingesloten? Is de voet waar dit op staat ook helemaal afgesloten? Want dan heb je JUIST alle koude lucht ventilatiekanalen hiermee afgesloten.gizmokat schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:54:
[...]
.
Hij hangt vrij aan de muur in een daar voor bedoelde stand, alle ventilatie kanalen vrij en hij maakt ook geen herrie, hij is net zo stil als de series s die ik hier voor had.
[Afbeelding]
Ik had een soort gekke flits bolletjes in The Medium. Maar dat bleek dus echt een issue in de game zelf te zijn. Heb je een video van hoe dit eruit ziet bewegend?gizmokat schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ID@Xbox livestream was vandaag. Zelf nog niet kunnen kijken of er interessante titels tussen staan. Was wel benieuwd naar die Ghostbusters game.
Waarom moet je hier om lachen de stand is voor de Series x gemaakt, de gaten aan de onderkant en aan de zijkant waar hij zijn koude lucht door zuigt zijn gewoon open en niet afgesloten, ik heb daar juist goed op gelet toen ik de stand ging kopen, Ik hou juist altijd goed rekening mee met de koeling en ventilatie van mijn apparaten.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 22:39:
[...]
Ehm....ik moet een beetje hierom lachen. De Series X haalt zijn koude lucht vanonder en blaast de hete lucht er aan de bovenkant uit (schoorsteen principe). Maar ik zie dat het hele ding is omgeven en ingesloten? Is de voet waar dit op staat ook helemaal afgesloten? Want dan heb je JUIST alle koude lucht ventilatiekanalen hiermee afgesloten.
Ik had zelfs mijn ps4 pro voorzien van andere thermal pads en koelpasta en er een120mm fan op de bovenkant gemonteerd, gat in de behuizing gemaakt voor de fan vanwege de hitte en om hem stil te krijgen.
hier is de link er van, https://www.amazon.nl/Hos...x=%2Caps%2C51&sr=8-7&th=1
[ Voor 29% gewijzigd door gizmokat op 15-09-2022 07:50 ]
Alle foto's even bekeken en op ingezoomd, maar ik heb ook het idee dat de lucht aanvoer geblokkeerd wordt.gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:25:
[...]
Waarom moet je hier om lachen de stand is voor de Series x gemaakt, de gaten aan de onderkant en aan de zijkant waar hij zijn koude lucht door zuigt zijn gewoon open en niet afgesloten, ik heb daar juist goed op gelet toen ik de stand ging kopen, Ik hou juist altijd goed rekening mee met de koeling en ventilatie van mijn apparaten.
Ik had zelfs mijn ps4 pro voorzien van andere thermal pads en koelpasta en er een120mm fan op de bovenkant gemonteerd, gat in de behuizing gemaakt voor de fan vanwege de hitte en om hem stil te krijgen.
hier is de link er van, https://www.amazon.nl/Hos...x=%2Caps%2C51&sr=8-7&th=1
Had je de problemen ook toen je Series X niet in die ophang beugel stond?
XBL: MRE Inc
Hij staat toch rechtop en dan moet die toch ook gewoon werken? Zijkanten wellicht maar de onderkant zie ik niet terug op de site van MSVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 22:39:
[...]
Ehm....ik moet een beetje hierom lachen. De Series X haalt zijn koude lucht vanonder en blaast de hete lucht er aan de bovenkant uit (schoorsteen principe). Maar ik zie dat het hele ding is omgeven en ingesloten? Is de voet waar dit op staat ook helemaal afgesloten? Want dan heb je JUIST alle koude lucht ventilatiekanalen hiermee afgesloten.
https://support.xbox.com/...osition-ventilate-console
Dus dat zou geen probleem moeten zijn lijkt me
[ Voor 4% gewijzigd door Deurges op 15-09-2022 10:00 ]
gizmokat schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7YZe5twqt01PJXYUbGBRNByz.jpg?f=user_large)
Als ik dit zo zie.. dan heeft de xbox aanzienlijk weinig frisse lucht zo.. lijkt me niet handig joh.
Desalnietemin, als het sporadisch op een bepaalde plek in een game voorkomt lijkt het aan die game te liggen, anders had je overal issues moeten hebben.
Wat je kan doen is een video opnemen als je die artifacts zie, die video dan terug kijken op je telefoon of tablet en dan kan je wegfilteren of het aan de console/game ligt of aan de connectie naar je TV (en zijn settings of bekabeling).
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verder heb ik verschillende instellingen mijn tv geprobeerd hdmi van mijn tv op 1080p gezet en op de xbox, vvr was al uit en hdr ook, ook de console complete afgesloten, en nog meer instellingen geprobeerd.
wat me wel opviel is dat toen ik vanochtend naar de plek ging waar de artifacts zijn het er niet was, wel later na een kwartier spelen de console word warm en de ventilator gaat harder draaien, de console uit de stand gehaald en zowel horizontaal als verticaal vrijstaand gehad, het maakt niet uit het probleem blijft.
Het gekke is dat het alleen is in een bepaald gebouw is en verder in het spel helemaal niets, dat was ook bij metro exodus, op een paar plekken had ik het zelfde probleem, weet alleen niet zo goed of het aan de games ligt of aan de Xbox, en of ik hem terug moet sturen aangezien hij een paar weken oud is.
Verwijderd
Dat is een goede tip. Als de artifacts NIET in de video zitten (Share Knop even lang ingedrukt houden om de laatste twee minuten op te slaan) dan is het NIET een probleem met de Xbox intern maar met de bekabeling of iets met de TV. Kan echter nog steeds een HDMI slot issue zijn met de Xbox zelf.PepieNL schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:05:
[...]
[Afbeelding]
Als ik dit zo zie.. dan heeft de xbox aanzienlijk weinig frisse lucht zo.. lijkt me niet handig joh.
Desalnietemin, als het sporadisch op een bepaalde plek in een game voorkomt lijkt het aan die game te liggen, anders had je overal issues moeten hebben.
Wat je kan doen is een video opnemen als je die artifacts zie, die video dan terug kijken op je telefoon of tablet en dan kan je wegfilteren of het aan de console/game ligt of aan de connectie naar je TV (en zijn settings of bekabeling).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2022 11:23 ]
Ho maar ff.. jij vraagt hulp, wij zien een mogelijke oorzaak van artifacts (hitte) en we proberen je te helpen.gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:05:
..ik weet niet waarom iedereen over die stand zit te zeuren,
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mriHVQYNJik2vjYFle611XGq.jpg?f=user_large)
Probeer eerst dat andere maar eens (video opnemen en bekijken op een ander media).
Zal wel gewoon aan de game liggen.
Ik ben blijer met Ni No Kuni remastered op de GP
Goede show trouwens van Xbox op de TGS.
[ Voor 62% gewijzigd door Beakzz op 15-09-2022 12:10 ]
Die is hernoemt naar Stellar Blade en komt niet meer naar de Xbox.
De eerste Ni No Kuni is echt fantastisch, prachtige stijl van Ghibli. Deel 2 vond ik ook wel vermakelijk, maar een stuk minder dan de eerste.Beakzz schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:44:
Deathloop 20 september zie ik net. Niet voor mij, maar ik geloof dat er wel wat mensen op wachten.
Ik ben blijer met Ni No Kuni remastered op de GP
Goede show trouwens van Xbox op de TGS.
[ Voor 51% gewijzigd door devilsnight op 15-09-2022 13:52 ]
Ik snap dat jullie willen helpen wil ook niet bot overkomen, maar er zitten gewoon ventilatie gaten onder in de stand en de zijkant is helemaal open, hij is nu uit de stand en het probleem is er nog, ook als ie een tijdje niets staat te doen en de console lauw warm is, dus lijkt het me geen hitte probleem.PepieNL schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:44:
[...]
Ho maar ff.. jij vraagt hulp, wij zien een mogelijke oorzaak van artifacts (hitte) en we proberen je te helpen.
[Afbeelding]
Probeer eerst dat andere maar eens (video opnemen en bekijken op een ander media).
Zal wel gewoon aan de game liggen.
Ik heb trouwens een video opgenomen en op mijn telefoon afgespeeld daar is het ook op te zien, het rare is dat het op een vaste plek in een gebouw is en voor de rest zijn er geen artifacts in de hele game, Dat was ook zo bij metro exodus op een paar plekken vooral bij lampen had ik hier last van voor de rest ook nergens in de game,
Bij Ac origins heb ik nog geen rare dingen gezien.
Het punt is dat ik de console niet voor jan lul wil terug sturen als het probleem in de games zit, heb zelf wel eens een kapotte grafische kaart gehad maar toen had ik overal artifacts en niet alleen op een punt.
Super nice. Erg blij mee.devilsnight schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:06:
Level 5 die gewoon weer Xbox support. Dude, dat is eentje die ik niet had verwacht. In de XBOX era zeg maar zijn MS en Level 5 niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan zeg maar. Wat een geweldige verassing zeg. En gewoon vandaag NNK op Game Pass!!!!
Post dat filmpje hier dan eens als je wil, misschien kunnen wij op dezelfde plek in die game dan kijken of wij dat probleem ook hebbengizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:28:
[...]
Ik snap dat jullie willen helpen wil ook niet bot overkomen, maar er zitten gewoon ventilatie gaten onder in de stand en de zijkant is helemaal open, hij is nu uit de stand en het probleem is er nog, ook als ie een tijdje niets staat te doen en de console lauw warm is, dus lijkt het me geen hitte probleem.
Ik heb trouwens een video opgenomen en op mijn telefoon afgespeeld daar is het ook op te zien, het rare is dat het op een vaste plek in een gebouw is en voor de rest zijn er geen artifacts in de hele game, Dat was ook zo bij metro exodus op een paar plekken vooral bij lampen had ik hier last van voor de rest ook nergens in de game,
Het punt is dat ik de console niet voor jan lul wil terug sturen als het probleem in de games zit, heb zelf wel eens een kapotte grafische kaart gehad maar toen had ik overal artifacts en niet alleen op een punt.
"DEATHLOOP" is coming to @Xbox on September 20!
— Bethesda (@bethesda) 15 september 2022
You can pre-install with @XboxGamePass or pre-order the game right now! pic.twitter.com/Sz7RMowRJl
[ Voor 38% gewijzigd door justifire op 15-09-2022 12:38 ]
Heel eerlijk geen flauw idee hoe ik hier een filmpje moet plaatsenjustifire schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:35:
[...]
Post dat filmpje hier dan eens als je wil, misschien kunnen wij op dezelfde plek in die game dan kijken of wij dat probleem ook hebben
Opnemen op xbox door op guide knop en dan X te drukken. Dan na recente filmpjes gaan en op share drukken, kies daar een random optie en hij gaat uploaden. Als dat klaar is kies je weer share en dan copy link. Die link plaats je hier.gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:38:
[...]
Heel eerlijk geen flauw idee hoe ik hier een filmpje moet plaatsen
Als het op de opgenomen video ook te zien is ligt het aan de game.gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:28:
[...]
Je console is prima.
[ Voor 96% gewijzigd door gizmokat op 15-09-2022 13:30 ]
De game is echt fantastisch. Helemaal als je van games als Dishonored of Hitman houdt. 1 van mijn goty's vorig jaar.devilsnight schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:59:
Ik had wat reviews van Deathloop gezien vorig jaar, maar zo super vond ik dat allemaal niet er uit zien. Deze nieuwe trailer echter maakt me heel blij, kijk er echt naar uit nu.
https://www.reddit.com/r/...artifacts_on_my_series_x/
Aangezien het ook zweef animaties heeft lijkt het mij eerder een glitch.gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:09:
En dit is een voorbeeld van wat ik bij Metro exodus had op meerdere plekken, dit filmpje is niet van mij.
https://www.reddit.com/r/...artifacts_on_my_series_x/
———-
Ni no kuni gelijk even installeren
Beetje vreemd, ik gebruik de creditcard voor meerdere abonnementen. Ook via de bank gecontroleerd, online betalen zou mogelijk moeten zijn. Ik heb de kaart ook eens opnieuw toegevoegd, zonder resultaat.
Herkent iemand dit probleem?
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
link van het filmpje,PepieNL schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:49:
[...]
Als het op de opgenomen video ook te zien is ligt het aan de game.
Je console is prima.
https://www.xbox.com/play/media/DDH3REXN
Dit zijn toch gewoon particles ?gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:30:
[...]
link van het filmpje,
Ziet er niet uit als een defect van gpu / ram.
Heb het spel zelf niet dus misschien kan iemand anders bevestigen dat dit gewoon zo hoort ?
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 15-09-2022 13:57 ]
Dat lijkt bijna wel alsof het rond zwevend stof in de game zelf is ofzo. Heb je het in andere gebouwen in de game ook?gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:30:
[...]
link van het filmpje,
Ik ben het verder in de game nog niet tegen gekomen, bij metro exodus had ik dit op ook op sommige plekken en soms bij lampen, mijn vrouw zij ook al moet het geen zwevend stof voorstellen in de game, ik heb zelf geen flauw idee, daarom gooide ik het op het forum om te kijken of iemand anders dit ook heeft.devilsnight schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:57:
[...]
Dat lijkt bijna wel alsof het rond zwevend stof in de game zelf is ofzo. Heb je het in andere gebouwen in de game ook?
Zelf heb ik FarCry 6 niet. Metro wel, maar ik ben niet ver in die game. Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken hierom.gizmokat schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:00:
[...]
Ik ben het verder in de game nog niet tegen gekomen, bij metro exodus had ik dit op ook op sommige plekken en soms bij lampen, mijn vrouw zij ook al moet het geen zwevend stof voorstellen in de game, ik heb zelf geen flauw idee, daarom gooide ik het op het forum om te kijken of iemand anders dit ook heeft.
Ik heb de series s op zolder staan. Op de begane grond heb ik een ziggo modem en op de 1e verdieping een extra router van Ziggo. Deze router is via een internetkabel verbonden met de Ziggo modem op de begane grond.
Nu heb ik het volgende probleem:
1: ik kan wel draadloos verbinden met de modem op de begane grond
2: Ik kan niet verbinden met het draadloze netwerk van de router op de 1e verdieping. Ik krijg dan de melding: 'can't connect. check your network name and password and try again'. ik weet zeker dat ik de juiste gegevens invoer. Andere apparaten koppelen ook gewoon. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik weet dat een bekabelde verbinding naar de series s beter is, maar WiFi volstaat voor mij. (Casual gamer, weinig multiplayer)
Weet je héél zeker dat je de juiste combinatie invoert? Geen hoofdletter of ander gek gedoe? Want het kan toch niet anders dan daar aan liggen...Arno90 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:25:
Even een vraag m.b.t. WiFi.
Ik heb de series s op zolder staan. Op de begane grond heb ik een ziggo modem en op de 1e verdieping een extra router van Ziggo. Deze router is via een internetkabel verbonden met de Ziggo modem op de begane grond.
2: Ik kan niet verbinden met het draadloze netwerk van de router op de 1e verdieping. Ik krijg dan de melding: 'can't connect. check your network name and password and try again'. ik weet zeker dat ik de juiste gegevens invoer. Andere apparaten koppelen ook gewoon. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik weet dat een bekabelde verbinding naar de series s beter is, maar WiFi volstaat voor mij. (Casual gamer, weinig multiplayer)
Als je je telefoon als wifi hotspot laat fungeren, kan je Xbox dan wel wifi verbinding met je telefoon maken?
Ziggo levert zover ik weet geen routers, maar een extra wifispot. En dan zou je toch gewoon moeten verbinden op hetzelfde netwerk als beneden?Arno90 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:25:
Waarom heb je andere inloggevens en twee netwerken. Kun je er niet één geheel van maken? Ziggo adverteert daar wel mee.Arno90 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:25:
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/KKOomx2ChrPNzYqnWidZXisA.jpg?f=fotoalbum_large)