Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
G_Dragon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:41:
[...]

Ja ik was behoorlijk verbaast toen ze zeiden dit was het, want ik dacht dat alle grote aankondigen nog moesten komen zoals Avatar: Frontiers of Pandora. Maar daar hebben we helaas ook niks nieuws van mogen zien, wel van die andere Avatar game. Hoop dat de showcase van Ubisoft morgen een stuk beter is dan deze van Disney :D
XboxEra moderator die vaker wat "inside" scoops wist.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:37
Geweldig zo'n trailer, CGI, harde orkestmuziek, wat random oneliners.. jup, zegt zoveel over de game :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:00:
M'n Xbox Series X is aan het updaten met de Alpha Skip Ahead update. Fingers crossed dat ik nieuw UI heb!
Update is +/- 500MB groot.

/edit: Helaas! Geen nieuw UI.
Wees blij want het is niet alles wat ik zag :P
Soms moet als het werkt je het gewoon laten zoals het is. Niet elke verandering is goed.

——

Zojuist weer even een Gears Tactics video van de final boss op insane bekeken. Dat was echt een tof spel. Zou het erg leuk vinden als daar DLC of een deel 2 van komt, maar die kans acht ik helaas klein.

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2022 00:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:40

nFo

Komt die ook nog in andere kleuren ?
Als ik zie hoe de Ps5 controller eruit ziet na een tijdje, doe maar weer liever een zwarte controller.
Al wacht ik wel eerst op de reviews, de kwaliteit laat nogal te wensen over, mijn Elite 2 ging een maand buiten de garantie stuk.
Magneten mogen ook wel wat sterker voor de sticks, die vliegen er soms van af.
Of nog liever met een schroef vast zetten,
Opzich leuk idee, in de praktijk niet zo'n fan van.
:O

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

nFo schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:33:
[...]

Komt die ook nog in andere kleuren ?
Als ik zie hoe de Ps5 controller eruit ziet na een tijdje, doe maar weer liever een zwarte controller.
Al wacht ik wel eerst op de reviews, de kwaliteit laat nogal te wensen over, mijn Elite 2 ging een maand buiten de garantie stuk.
Magneten mogen ook wel wat sterker voor de sticks, die vliegen er soms van af.
Of nog liever met een schroef vast zetten,
Opzich leuk idee, in de praktijk niet zo'n fan van.
Iets minder met je controller gooien :+

Maar serieus, geen idee hoe die sticks er bij jou af vliegen (tenzij je echt met je controller gooit), dat heb ik echt nog nooit gehad...

Gamertag: FinrazielNL

• nFo
  • Laatst online: 09:40

nFo

Finraziel schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:18:
[...]

Iets minder met je controller gooien :+

Maar serieus, geen idee hoe die sticks er bij jou af vliegen (tenzij je echt met je controller gooit), dat heb ik echt nog nooit gehad...
Tegen het bureaublad aan stooten gebeurd ook nog wel is. :P
De cold boot is wel insane vlot nu zeg, wauw. De tune is ook een heel kleine beetje anders nu, I like it.

Er is nu echt geen reden meer voor standby. Als het goed is worden updates nu toch ook geïnstalleerd in energy saver mode? En games via remote install?

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

devilsnight schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:39:
De cold boot is wel insane vlot nu zeg, wauw. De tune is ook een heel kleine beetje anders nu, I like it.

Er is nu echt geen reden meer voor standby. Als het goed is worden updates nu toch ook geïnstalleerd in energy saver mode? En games via remote install?
Dat viel mij ook op. Slechts een paar seconden. En gewoon Quick Resume.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

devilsnight schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:39:

Ja ik heb mijn Xbox One en Series X|S altijd al op energiebesparing gehad want updates werden altijd gewoon geïnstalleerd, dus zag nooit reden om die instant-on mode te gebruiken. Enige waar die instant-on goed voor was in mijn ogen is dat het een snellere opstarttijd dan 45 seconden had, nou voor de extra energiekosten wacht ik wel 45 seconden tot boot :D ..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Mog schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:55:
[...]

Dat is wel echt geniaal. Merk sowieso dat de games die de laatste tijd uitkomen goed gebruik maken van QR ook.
G_Dragon schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:02:
[...]

Ja ik heb mijn Xbox One en Series X|S altijd al op energiebesparing gehad want updates werden altijd gewoon geïnstalleerd, dus zag nooit reden om die instant-on mode te gebruiken. Enige waar die instant-on goed voor was in mijn ogen is dat het een snellere opstarttijd dan 45 seconden had, nou voor de extra energiekosten wacht ik wel 45 seconden tot boot :D ..
Maar dit is sinds kort toch? Wel echt fantastisch. Nu helemaal met die nog snellere boot. Ik denk dat er nu nog amper verschil is tussen instant on en energy saving, wauw.

Als je nu ook games kunt installeren vanuit de app/site met energy saving aan dan is het helemaal crazy.
devilsnight schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:33:
[...]

Dat is wel echt geniaal. Merk sowieso dat de games die de laatste tijd uitkomen goed gebruik maken van QR ook.

[...]

Maar dit is sinds kort toch? Wel echt fantastisch. Nu helemaal met die nog snellere boot. Ik denk dat er nu nog amper verschil is tussen instant on en energy saving, wauw.

Als je nu ook games kunt installeren vanuit de app/site met energy saving aan dan is het helemaal crazy.
Ja blijkbaar is het iets nieuws, maar ik had het al sinds de eerste Xbox One. Echt geen idee hoe? Maar elke keer waren de updates braaf geinstalleerd in energiebesparing mode, scheelde me wel een hoop wachten :D.

Ik weet niet of je apps/games kan installeren via de app/site met energiebesparing mode. Maar wat vaak wel werkt is dat hij gaat installeren als jij je Xbox aanzet..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
devilsnight schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:33:
[...]

[...]

JA heel goed. Moest ook echt wel. Ze liepen qua energieverbruik echt veel te ver achter en in deze tijd kan dat gewoon niet. Heel fijn dat ze een poot bijtrekken.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 23:07
Mog schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:55:
[...]

Die QR blijft mij wel verbazen hoor. Gisteravond mijn Xbox meenomen naar een vriend, daar alles ingeplugd en kon 'direct' verder waar ik gebleven was. Hoewel het misschien niet foutloos bij elke game is, vind ik het absoluut een fijne toevoeging.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Rivanov schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:09:
[...]

APT Innocence nog steeds niet uitgespeeld. Moet nog haast maken dan. :+
Even haast gemaakt en zit momenteel in Chapter XIV. Dit weekend dus uitgespeeld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25
devilsnight schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:19:
[...]

Hoe kan ik feedback sturen naar MS qua het aankomende Dashboard? Want ik ben zelf geen insider, heel tijdje niet meer.
Ben ook al een poosje geen insider meer. Was zat van die driewekelijkse updates haha.
Maar eerlijk gezegd geen idee. In de oorspronkelijke post werd volgens mij genoemd dat het in test was en men vroeg naar feedback.
Wom schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:17:
[...]

Die QR blijft mij wel verbazen hoor. Gisteravond mijn Xbox meenomen naar een vriend, daar alles ingeplugd en kon 'direct' verder waar ik gebleven was. Hoewel het misschien niet foutloos bij elke game is, vind ik het absoluut een fijne toevoeging.
Nog bezig met Tony Hawk? :)

• SinergyX
YouTube: Ubisoft Forward: Official Livestream - September 2022 | #UbiForward

Pre-show is bezig, met 15 minuten de Ubisoft Forward show.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wom
Nee, daar hebben we even een pauze in. Twee(of drie keer denk ik) keer met ieder karakter (plus bonus karakters) de game volledig uitgespeeld en ook een hele reeks aan eigen karakters aangemaakt, maar toen was de rek er wel uit. Moet op mijn eigen account ook nog level 100 halen eigenlijk, maar dat komt vanzelf wel.

Crash Bandicoot Racing, Breakpoint en Overcooked worden op dit moment afgewisseld. Als afsluiter nog een potje Mario Kart op de SNES, maar na een paar Duvels wil dat bij mij op de een of andere manier niet meer lukken 8)7

Skull And Bones.. de eerste trailer op de E3 leek zoo mooi, maar gameplay van laatst was dan weer mwa
dus ben benieuwd wat ze vandaag laten zien :o

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2022 21:14 ]

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 10:17
Het kan mijn verbeelding zijn, maar ik vind dit niet veel mooier dan Black Flag
Steven030 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:19:
Het kan mijn verbeelding zijn, maar ik vind dit niet veel mooier dan Black Flag
Ben het met je eens!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 14:54
Ik bn nu bezig met subnautica. Erg leuk spel kom ik nu opeens achter.

Er is Cross save met de gamepass pc editur.
En op de pc is het in vr te spelen.
Heb het ff geprobeerd.
Leuk voor even een ritje in je duikboot te nemen.
Maar zou het niet in vr kunnen uitspelen.
Crafting games zijn niet leuk in vr.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 18:23
G_Dragon schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:14:
Skull And Bones.. de eerste trailer op de E3 leek zoo mooi, maar gameplay van laatst was dan weer mwa
dus ben benieuwd wat ze vandaag laten zien :o
Verplichte multi player om te kunnen levelen is een no go voor mij.
Ben een single player. Destiny heb ik ook solo gespeeld met een paar keer samen met wat mensen spelen om een bepaald punt door te komen. Dat vind ik nog prima.

Op zich is het wel jammer dat steeds meer games neerkomen op verplicht multi player.
Ik word een beetje moe van die mobile games in deze grote game streams, ben ik daarin de enige? :X

Edit: wel vet van die Track Mania! *O*

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2022 21:43 ]

HYPED! :o :o :o :o

[ Voor 72% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2022 22:07 ]

• SunnieNL
Nieuwe AC lijkt meer terug te gaan naar de roots.
En die voice in de trailer… Shoreh, ik hou van die vrouw :)
En ze is nog voice actor in de game ook nog… O+

Nu nog een datum….

Edit: 2023 dus… hoop een beetje in t begin. Wordt tijd voor wat goede releases waar ik weer helemaal in op kan gaan.
Straks na afloop Ff kijken of die al als pre-order staat in de Xbox store.

Edit 2: haha ik zie nu pas de 15 in het AC logo… mooi gedaan

[ Voor 49% gewijzigd door SunnieNL op 10-09-2022 22:07 ]

SunnieNL schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:03:
Nieuwe AC lijkt meer terug te gaan naar de roots.
En die voice in de trailer… Shoreh, ik hou van die vrouw :)
En ze is nog voice actor in de game ook nog… O+

Nu nog een datum….

Edit: 2023 dus… hoop een beetje in t begin. Wordt tijd voor wat goede releases waar ik weer helemaal in op kan gaan.
Straks na afloop Ff kijken of die al als pre-order staat in de Xbox store.

Edit 2: haha ik zie nu pas de 15 in het AC logo… mooi gedaan
Alle (mainline) Assassin's Creeds zijn in oktober of november uitgekomen, dus ik zou er niet op rekenen dat het vroeg in 2023 komt.

Omg die Assassin's Creed: codename red!! Japan en dan gemaakt door de makers van Assassin's Creed Odyssey, daar moeten we denk ik nog wel even een paar jaar op wachten. Maar hopelijk word die net zo goed als Odyssey :o

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2022 22:37 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:48
Zo, daarnet weer even 1,5 uur van m'n leven weggegooid door het kijken maar de Ubi showcase. Pffff, dat ging toch allemaal nergens over? Zeker die AC presentatie niet. Wat hebben we nou eigenlijk gezien? Paar trailers, that's it. Wat een tegenvaller.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:35
G_Dragon schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:21:
Omg die Assassin's Creed: codename red!! China en dan gemaakt door de makers van Assassin's Creed Odyssey, daar moeten we denk ik nog wel even een paar jaar op wachten. Maar hopelijk word die net zo goed als Odyssey :o

[YouTube: Assassin's Creed Codename Red Trailer [HD 1080P]]
Codename red was Japan volgens mij. Codename jade was china.

(Ik vind t jammer dat ze nu al dingen roepen over codename x enz.. doet me beetje twijfelen aan kwaliteit van Mirage, terwijl ik daar juist erg enthousiast over wordt).

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• SunnieNL
Melantrix schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:31:
[...]

(Ik vind t jammer dat ze nu al dingen roepen over codename x enz.. doet me beetje twijfelen aan kwaliteit van Mirage, terwijl ik daar juist erg enthousiast over wordt).
Zou op zich geen probleem mogen zijn als meerdere teams er aan werken.
Als Mirage wat meer terug gaat naar de roots en Red meer naar Odyssee neigt, dan spreken ze 2 type spelers aan. Vergeet niet dat Valhalla al weer even uit is. Er zit zo’n 3 jaar tussen Valhalla en Mirage, wat enorm is tussen de AC releases.
Je kunt het aan Ubi overlaten om een gloednieuwe AC aan te kondigen, CGI trailer, niets van de game zelf. En dan met preorder content komen en een collector edition.

Het is goed met je Ubi. 😂
Melantrix schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:31:
[...]

Ja je hebt gelijk, heb mijn bericht even aangepast. Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat Codename Red een RPG word en ontwikkeld word door het team van Assassin's Creed Odyssey. Want die game was zo gaaf, naast alle andere Assassin's Creed games.

Edit: wel jammer dat ze de games nog op de Xbox One en Playsation 4 gaan uitbrengen, maar zolang de current-gen versie van de game er niet minder door is heb ik er vrede mee.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2022 22:50 ]

G_Dragon schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:48:
[...]

Ja je hebt gelijk, heb mijn bericht even aangepast. Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat Codename Red een RPG word en ontwikkeld word door het team van Assassin's Creed Odyssey. Want die game was zo gaaf, naast alle andere Assassin's Creed games.

Edit: wel jammer dat ze de games nog op de Xbox One en Playsation 4 gaan uitbrengen, maar zolang de current-gen versie van de game er niet minder door is heb ik er vrede mee.
Red is Japan toch?
Ja klopt
  • AC Mirage - Baghdad, Back to Series Roots
  • AC Codename Jade - China, AAA Mobile Game
  • AC Codename Red - Shinobi in Feudal Japan. Open World RPG
  • AC Codename Hexe - Witch Hunts / Trials

[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 11-09-2022 00:07 ]

devilsnight schreef op zondag 11 september 2022 @ 00:09:
[...]

Goddamn, geef ons Red aub eerst please!!!! Ik wacht al sinds dag 1 op Japan.

Ah well, geduld is een schone zaak.
Same hier en dan word de game ook nog ontwikkeld door het team van Assassin's Creed Odyssey en een open wereld RPG oOo <3

G_Dragon schreef op zondag 11 september 2022 @ 00:10:
[...]

Same hier en dan word de game ook nog ontwikkeld door het team van Assassin's Creed Odyssey en een open wereld RPG oOo <3
Oddysey is eentje die ik echt amper heb aangeraakt, omdat ik Origins nog echt moest spelen. Nog steeds trouwens. Maar volgens mij kwam ik net weg bij Witcher 3 100% en de eerste expansion. Open world fatigue startte toen echt flink voor mij, en hoe! En nu zijn we hier. :P
devilsnight schreef op zondag 11 september 2022 @ 00:12:
[...]

Oddysey is eentje die ik echt amper heb aangeraakt, omdat ik Origins nog echt moest spelen. Nog steeds trouwens. Maar volgens mij kwam ik net weg bij Witcher 3 100% en de eerste expansion. Open world fatigue startte toen echt flink voor mij, en hoe! En nu zijn we hier. :P
Meen je... Beide games zijn onwijs goed en inmiddels te spelen in 60fps, heb ze beide 100% gespeeld en zou het zo weer doen. Na de livestream heb ik de Ezio collectie weer geinstalleerd :X

Oef The Witcher 3 is ook goud waard, wat een game was dat zeg en wat is Gwent een verslavend kaartspel :D

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Jammer dat Xbox de startup intro heeft ingekort. Voor mij was de vorige best legendarisch. Kan zo in de top 5 console startups en zeker de beste sinds de PS3 en Xbox 360.

Maar nu is een broertje van. Een mindere versie.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:48
polopolo150 schreef op zondag 11 september 2022 @ 06:13:
Jammer dat Xbox de startup intro heeft ingekort. Voor mij was de vorige best legendarisch. Kan zo in de top 5 console startups en zeker de beste sinds de PS3 en Xbox 360.

Maar nu is een broertje van. Een mindere versie.
Nooouuu... Een Xbox startup moet iets groens in zich hebben, vind ik 😉

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:00:
M'n Xbox Series X is aan het updaten met de Alpha Skip Ahead update. Fingers crossed dat ik nieuw UI heb!
Update is +/- 500MB groot.

/edit: Helaas! Geen nieuw UI.
Ah shit, ik zat er helaas ook niet bij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:34
G_Dragon schreef op zondag 11 september 2022 @ 00:10:
[...]

Ik heb er zin in als het zoals Odyssey/Valhalla gaat worden. _/-\o_ De stealth versie sla ik over, was de reden dat ik Assasins creed nooit meer aanraakte |:(
Tinykin uitgespeeld net.

Wat een heerlijke game dit, wat een verassing. Alle collectables gehaald ook. Als de makers hier nou een DLC voor zouden maken, dan zou ik die kopen. De game duurt lang genoeg, maar ik had nog weer werelden helemaal te gek gevonden.

Laat er aub een deel 2 komen.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11 15:23
devilsnight schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:18:
Tinykin uitgespeeld net.

Wat een heerlijke game dit, wat een verassing. Alle collectables gehaald ook. Als de makers hier nou een DLC voor zouden maken, dan zou ik die kopen. De game duurt lang genoeg, maar ik had nog weer werelden helemaal te gek gevonden.

Hoe lang duurt het ongeveer om storyline af te ronden zonder 1000/1000 te halen?
Blaauw87 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:28:
[...]

Hoe lang duurt het ongeveer om storyline af te ronden zonder 1000/1000 te halen?
Oei. Ik vind dat altijd zo lastig te zeggen want ik hou nooit de tijd bij. De ingame timer rekent denk ik ook pause mee want die stond boven de 10 uur en dat kan ik me niet voorstellen. Ik denk dat ik zo'n tien uurtjes voor alles heb gespendeerd, dus misschien iets van 5 uur als je je niet om alle collectables bekommert.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blaauw87 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:28:
[...]

handige site daarvoor is: https://howlongtobeat.com/game?id=93960

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik heb 'm volgens TA zo'n 9,5 uur gespeelt. Daar zat nog wat backtracking bij, dus ik gok zo'n 7,5 uur voor de main story

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

BM schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:42:
Ik heb 'm volgens TA zo'n 9,5 uur gespeelt. Daar zat nog wat backtracking bij, dus ik gok zo'n 7,5 uur voor de main story
TA is True Achievements? Dus daar kun je ook je speelduur checken? Nice. Die ingame timers zijn nice maar ze kloppen bij mij nooit. Wellicht wanneer ik even afc ben dat de timer toch doorloopt ofzo, hoewel de Xbox screensaver ook vrij snel activeert.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
devilsnight schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:49:
[...]

TA is True Achievements? Dus daar kun je ook je speelduur checken? Nice. Die ingame timers zijn nice maar ze kloppen bij mij nooit. Wellicht wanneer ik even afc ben dat de timer toch doorloopt ofzo, hoewel de Xbox screensaver ook vrij snel activeert.
Yes!
Zie ook deze link voor meer info: https://www.trueachieveme...38/xbox-games-time-played

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

13 uur en 21 minuten gedaan over Tinykin volgens TA. Nice.

Ook nu alle achievements, normaal boeit het me weinig maar voor deze wil ik het allemaal hebben.

[ Voor 46% gewijzigd door devilsnight op 11-09-2022 17:10 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
devilsnight schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:40:
Je kunt het aan Ubi overlaten om een gloednieuwe AC aan te kondigen, CGI trailer, niets van de game zelf. En dan met preorder content komen en een collector edition.

Het is goed met je Ubi. 😂
Ze geven ook enkel 2023 aan dus goede kans dat de game volgend jaar herfst of zelfs later uit gaat komen.
Ik wacht sowieso af omdat ik de open wereld en RPG juist zo goed vindt aan de laatste drie AC's. Deels lineair is niet echt wat ik wil.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Wom
Tinykin uitgespeeld net.

Naar aanleiding van de berichten hier ook eens opgestart. Erg leuke game inderdaad. Beetje Lemmings meets Pikmin, heel leuk gedaan. Leuke game voor tussendoor.

Wom schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:26:
[...]

Naar aanleiding van de berichten hier ook eens opgestart. Erg leuke game inderdaad. Beetje Lemmings meets Pikmin, heel leuk gedaan. Leuke game voor tussendoor.
Yup, ook mee bezig. Lekker relaxt spelletje tussendoor :)

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Niet echt veel mensen die GRID legends spelen in dit topic he?

Voor Game Pass vind ik het wel een geinig spel. Zit de single player aan het spelen en de cutscenes zijn wel slecht maar het raced wel leuk :)

• Wom
polopolo150 schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:46:

Voor Game Pass vind ik het wel een geinig spel. Zit de single player aan het spelen en de cutscenes zijn wel slecht maar het raced wel leuk :)
Heb ontzettend veel moeite met het camerageweld tijdens het schakelen. Het racegevoel klopt totaal niet daar door.

Voor de mensen die Tinykin hebben uitgespeeld....

spoiler:
Viel jullie op in bepaalde levels dat gele ogen naar je keken? Ik zag het een paar keer. Dit zijn dus de aliens die je op het eind ziet, echt tof. Daarnaast is die secret room in dat theme park level ook interessant en die begraafplaats in het allerlaatste stukje. Interessante details.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 11:18
polopolo150 schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:46:

Ja, ben er ook mee bezig. Volgens mij hebben veel mensen dit 2 races geprobeerd en daarna verwijderd. De ene "zeldzame" achievement na de andere popt, terwijl ik niets bijzonders doe, eerst de story (idd erg cliché en tenenkrommend) en nu met de career bezig. Moet trouwens nog terug naar de story, want zie dat alles winnen niet leidt naar alle achievements.
Na veel FH5 gespeeld te hebben was het even wennen, maar na een paar races alles onder de knie. Racet inderdaad lekker weg als tussendoortje.
Wel handig ook dat die racelijn hetzelfde werkt als in FH5. Alhoewel ik denk dat Codemasters hier het eerste mee was in de jaren '90.
Wom schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:50:
[...]

Heb ontzettend veel moeite met het camerageweld tijdens het schakelen. Het racegevoel klopt totaal niet daar door.
Ik ben niet zo'n pro, rijd met automatisch schakelen en met camera achter de auto, de default view zeg maar. Rijdt voor mij prima. Heb zelf de in-car view nog niet geprobeerd, weet dan ook niet precies wat je bedoelt met camerageweld.

[ Voor 3% gewijzigd door Powder Toastman op 11-09-2022 22:51 ]

• Wom
Powder Toastman schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:47:
[...]

Ik ben niet zo'n pro, rijd met automatisch schakelen en met camera achter de auto, de default view zeg maar. Rijdt voor mij prima. Heb zelf de in-car view nog niet geprobeerd, weet dan ook niet precies wat je bedoelt met camerageweld.
De camera werkt heel erg veel in de diepte. Als je schakelt lijkt het (bij de achtervolg camera) bijna alsof je remt, zo heftig schudt de camera gevoelsmatig. Geeft een heel 'vierkant' gevoel aan de races. Heb een race of 5-6 gedaan, maar kan er nog niet echt aan wennen.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Tinykin uitgespeeld net.

Naar aanleiding van jouw bericht ook eens geprobeerd gister avond.

Conclusie: ik ging weer iets te laat slapen terwijl ik er om 4:45 uit moest.

Wat een leuk spel zeg. Zonder gamepass had ik deze dus nooit gespeeld.
airwolf83 schreef op maandag 12 september 2022 @ 06:05:
[...]

Naar aanleiding van jouw bericht ook eens geprobeerd gister avond.

Conclusie: ik ging weer iets te laat slapen terwijl ik er om 4:45 uit moest.

Wat een leuk spel zeg. Zonder gamepass had ik deze dus nooit gespeeld.
Jep het is een game die weinig bekend is maar echt een leuke gameplay loop heeft met een vrolijke artstyle. Zonder gamepass zou die echt helemaal ondergesneeuwd zijn in de store denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-09-2022 07:16 ]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 12:38
@justifire heeft de nieuwe Elite getest? :)

Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2 Zwart review door Linksquest

Ow wacht, dit is niet de Core natuurlijk.

Edit 2:
ik heb echt niet op zitten letten. Dit is dus wel de Elite 2. De Core is juist een "goedkopere" variant.

Ik ben niet echt op de hoogte van het laatste nieuws merk ik :+

OK, ik ben echt aan het klooien. Tijd voor koffie :X

[ Voor 50% gewijzigd door PdeBie op 12-09-2022 11:25 ]

Toekomstige Assassin’s Creed-games komen niet langer naar de oude generatie consoles:
“We’ll announce the dates a bit later on but we wanted to mark a change technologically and gameplay-wise as we’re moving to a fully next-gen – or current gen, I guess we call it – with the PS5 and the Xbox Series X,” says Cote.

Bron
Eerlijk gezegd werd dit ook wel tijd, ik had zelf al niet meer verwacht dat Mirage naar de oude consoles zou gaan komen.

PdeBie schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:15:
@justifire heeft de nieuwe Elite getest? :)

Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2 Zwart review door Linksquest

Ow wacht, dit is niet de Core natuurlijk.

Edit 2:
ik heb echt niet op zitten letten. Dit is dus wel de Elite 2. De Core is juist een "goedkopere" variant.

Ik ben niet echt op de hoogte van het laatste nieuws merk ik :+

OK, ik ben echt aan het klooien. Tijd voor koffie :X
Wat wil je? Zwarte koffie? ;)

• PdeBie
@G_Dragon tripple espresso extra sterk graag :')
* G_Dragon gaat een tripple espresso extra sterk halen voor je!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
G_Dragon schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:29:
[...]

* G_Dragon gaat een tripple espresso extra sterk halen voor je!
coffee talk nu ook op het forum?
Wesrou schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:41:
[...]

coffee talk nu ook op het forum?
Haha sorry was eenmalig :D

• PdeBie
@Wesrou ah, de eerste die de referentie doorheeft (of post in ieder geval :P )

Leuke game overigens om even te "un-winden". Beetje koffie zetten, beetje verhaaltjes lezen. Normaliter niet mijn spel, maar als wannabee-barista thuis met een espresso automaat heeft deze game toch mijn aandacht weten vast te houden.
Ik verneem zojuist dat alle plannen / werkzaamheden voor 2023 maar door moeten schuiven naar 2024 :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYGK8BjfisO7QC2kJ3oL1RIYanI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7WcIdGtu1JNPJ9RysEzi76zO.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Wesrou
no need to be sorry! haha

• Wesrou
PdeBie schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:50:
@Wesrou ah, de eerste die de referentie doorheeft (of post in ieder geval :P )

Leuke game overigens om even te "un-winden". Beetje koffie zetten, beetje verhaaltjes lezen. Normaliter niet mijn spel, maar als wannabee-barista thuis met een espresso automaat heeft deze game toch mijn aandacht weten vast te houden.
Erg leuke game, niet zo intensief. Lekker voor de afwisseling

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:52:
Ik verneem zojuist dat alle plannen / werkzaamheden voor 2023 maar door moeten schuiven naar 2024 :P

[Afbeelding]
Ik vrees dat Stalker 2023 ook niet gaat halen. Als ik dit zo lees: https://www.trueachieveme...-2-refunds-offered-report
Zou niet gek zijn, maar toch jammer. Oh well... als het goed is komt er nog genoeg leuks uit :)

Xbox

BM schreef op maandag 12 september 2022 @ 12:07:
[...]

Ik vrees dat Stalker 2023 ook niet gaat halen. Als ik dit zo lees: https://www.trueachieveme...-2-refunds-offered-report
Zou niet gek zijn, maar toch jammer. Oh well... als het goed is komt er nog genoeg leuks uit :)
Dat zou alweer iets meer ademruimte geven in 2023 :)

• PdeBie

[Afbeelding]
De knetters wat een lijst!
Even opsomming van titels waar ik op zit te wachten (in volgorde van de afbeelding):
  • Starfield
  • Forza Motorsport
  • Atomic Heart
  • Lies of P
  • Replaced
  • Jedi Survivor (al moet ik z'n voorganger nog wel uitspelen.....)
  • Dead Island 2
  • The Wolf Among us 2
  • Street Fighter 6
Verder zie ik nog een aantal titels die ik niet gelijk herken, dus daar zitten wellicht ook nog wel wat games tussen die ik wil proberen.

My god..... wordt echt tijd voor een vaste vrije dag in de week :+

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55

[Afbeelding]
Voor al deze games geldt: Eerst zien dan geloven. 2022 heeft al zoveel games doorgeschoven dat mijn vertrouwen in releasedata een behoorlijke deuk heeft opgelopen. :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:46
Kaasje123 schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:57:
[...]

Voor al deze games geldt: Eerst zien dan geloven. 2022 heeft al zoveel games doorgeschoven dat mijn vertrouwen in releasedata een behoorlijke deuk heeft opgelopen. :)
Dit dus en ook dat is geen nieuw iets. Heb al zo vaak naar een periode gekeken en gedacht dat wordt echt teveel en uiteindelijk valt het altijd weer mee. Waarschijnlijk omdat de ontwikkelaars zelf ook bang worden :)

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 12-09-2022 17:28 . Reden: Error enter ]

[...]

Al komt de helft maar uit.
Dan nog is het om de drie weken een spel uitspelen om alles voor 2024 afgerond te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 12-09-2022 18:23 ]

Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:36:
[...]

Even haast gemaakt en zit momenteel in Chapter XIV. Dit weekend dus uitgespeeld.
Uitgespeeld! Just in time. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pfff... Tinykin was lekker rustgevend... tot de tweede grote ruimte. Hoogtevrees simulator 2022 :+

• sohus
  • Laatst online: 29-10 17:24
https://www.theverge.com/...dustries-bonnie-ross-xbox

About. F*&&&ing time. Hopelijk niks ergs in de familie maar blij dat ze eindelijk weg is, nul leiderschap.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-11 14:58
sohus schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:20:
https://www.theverge.com/...dustries-bonnie-ross-xbox

About. F*&&&ing time. Hopelijk niks ergs in de familie maar blij dat ze eindelijk weg is, nul leiderschap.
Las het, couldn't agree more!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Mijn Xbox charge kit accu functioneert niet meer goed. Het opladen werkt niet meer. Ik stap over op oplaadbare batterijen. Wat is op dit moment de beste combinatie tussen batterijen en oplaadstations?

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wat ik ook wil weten is of de oplaadbare batterijen langer dan een week meegaan? Ik game gemiddeld een half uur per dag. In het weekend wel een stuk langer.

[ Voor 8% gewijzigd door BramViking op 13-09-2022 16:30 ]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01
BramViking schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:47:
Mijn Xbox charge kit accu functioneert niet meer goed. Het opladen werkt niet meer. Ik stap over op oplaadbare batterijen. Wat is op dit moment de beste combinatie tussen batterijen en oplaadstations?
Ik kan je Eneloop (pro) batterijen aanraden. Gaan een eeuwigheid mee.

• Wom

Daar is dan eindelijk de officiele aankondiging. Het mocht even duren.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
BramViking schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:00:
Wat ik ook wil weten is of de oplaadbare batterijen langer dan een week meegaan? Ik game gemiddeld een half uur per dag. In het weekend wel een stuk langer.
Ik gebruik zelf Panasonic Eneloop/Pro en IKEA LADDA 1900/2450 (uit dezelfde Japanse fabriek) met een bijbehorende Panasonic-lader.
De Eneloop Pro/2450's zijn gevoeliger voor slecht ontladen/druppelladen, waardoor ik al wel een aantal batterijen heb die niet meer willen laden met die bijbehorende lader. Als je ze alleen voor de controller gebruikt, zul je waarschijnlijk niet zo snel problemen krijgen.

Met Forza Horizon 5 gaan de IKEA LADDA 1900 ruim 24 uur mee, de LADDA 2450 zo'n 35 uur.

[ Voor 41% gewijzigd door MartijnS72 op 13-09-2022 17:02 ]

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:11

ilm

Ik gebruik alles van Ikea: ladda 2450 en de lader voor 4 batterijen (kvarts) Deze laatste kwam ook goed uit de test qua oplaadtechniek (warmte, druppelladen, etc). Ik zie wel dat het nu een ander model is (stenkol).

Batterijen gaan minsten 1 week mee, bijna 2 weken bij intensief gebruik.

Tip: koop ineens 8 of meer batterijen. Hoef je alles maar om de maand op te laden.

[ Voor 12% gewijzigd door ilm op 13-09-2022 17:36 ]

• PdeBie
Wom schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:27:
[Twitter]

Daar is dan eindelijk de officiele aankondiging. Het mocht even duren.
Woooow! Hebben!!!

• SinergyX
[...]

Er staan al aardig wat games op die juist 2022->2023 zijn gegaan, dus daarvan is de kans wel groot dat ze uitkomen (ark2, Hogwart, volgens mij was Space Marine 2 ook een 2022), en zolang het maar de games zijn die ik wel.. vind ik het wel prima :P

En daarbij komt nog First Descendant, beta is nog dit jaar met een 2023 release (Nexon game).

Pagina: 1 ... 33 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord