uchiha tijntje schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:09:
[...]
Ik snap wat je zegt.

Maar met filmpjes op YouTube van mensen / zogenaamde content creators die het voornamelijk moeten hebben van clicks heb ik weinig.
Wat denk ik verder speelt is dat gamers crunch culture bij developers afkeuren, maar aan de andere kant wel zitten te klagen over delays en eventueel gebrek aan spoedige content. Waar Infinite de mist mee is ingegaan is dat ze geen duidelijke roadmap hadden en als ze die hadden ze features niet kunnen leveren.
Met mensen die vaak opmerkingen maken over development hell bij MS studios heb ik ook niets mee en laten zich in mijn optiek vooral leiden door de wens die de vader van gedachten is.
Het maken van nieuwe unieke games is niet makkelijk. En de afgelopen 2.5 jaar hebben daar niet bij geholpen. Om dan eventuele delays af te wentelen op mismanagement gaat mij te ver. Wat ik wel vind, en waar ze met hun E3 setup rekening mee hebben gehouden, is dat je gewoon niet te vroeg in development moet komen met aankondigingen en verwachtingen. Ik hoef niets te zien van een game die ik pas in 2024 kan spelen.
——
Wilde even kijken naar de nieuwe CoD in de Xbox store, maar wat een achterlijke prijs eigenlijk ook. 79,99 voor de cross gen bundle. Ik ga hem denk ik dit keer op disc kopen om hem daarna te kunnen doorverkopen. Hopelijk vanaf volgend jaar toch gewoon maar in gamepass

Ik begrijp je punt en ben het ook best wel met je eens, maar wat ik me dan af vraag is hoe dit allemaal kan gebeuren. Dat zal toch niet aan top managing liggen die dit allemaal bewust doen. Dat de pandemie flink roet in het eten heeft gegooid, begrijp ik en van die crunch culture moet ik niks hebben, dan wachten we gewoon wat langer. Dat ze STALKER door ontwikkelen in een oorlog roept bij mij ook wel wat vraag tekens op.
Halo Infinite heeft in mijn ogen nog steeds de potentie om een hele goede game te worden. SP was bij vlagen mooi, maar wat te herhalend kwa gameplay en de MP speelt lekker weg, maar ik mis over het algemeen gewoon wat dingen.
COD is echt belachelijk met hun prijzen. Met die franchise zouden ze trouwens nog leuke dingen kunnen doen. De oudere games een 60fps patch geven en ze inderdaad in gamepass gooien
Heb die nieuwe controller ook maar direct aangeschaft. Bumper probleem zit op alle controllers, heb vandaag van MS een splinternieuwe witte terug gekregen die ook dat probleem had. De service is bij Microsoft echt top en snel