Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Ik zou eigenlijk ook meer duidelijkheid willen over hoe het met de Activision overname zit. Heb de game wel gepreordered maar als bij wijze van spreken in Januari 2023 de overname is afgerond en de game in game Pass zit dan, wil ik gerust ook wel even wachten. De oude CoD communities zijn goed actief gebleven en ik verwacht dat dat blijft met de komende CoD.

Houd ik me dan wel zoet met Battlefield 2042 die een dezer dagen in EA Play gaat komen, lijkt me?

Edit: in een snelle Google search is de overname rond Juni 2023 rond. Naja ik zie wel. :)

[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 08-09-2022 01:54 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 18:23
Dus ik koop de witte elite nu alleen maar vanwege de kleur... (pre-order is net de deur uit)
ik hoop echt dat een aantal componenten ook beter zijn, al moet ik zeggen dat ik geen hele grote problemen heb met mijn huidige Elite 2, terwijl ik die ook vanaf dag 1 heb. Enige wat die soms heeft is een haperende A button, maar daar stoor ik mij in de meeste games niet zo aan.

• SunnieNL
JDL15 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 18:44:
[...]

Maar wat heb je dan nog aan een elite v2 :P

Die paddles maken hem net wat anders dan een standaard XSX controller haha
Ik vind de Elite veel lekkerder in de hand liggen, deels vanwege het gewicht.
De normale xbox controllers zijn naar mijn gevoel echt veel te licht (om over de PS controllers maar helemaal niet te spreken).
De paddles gebruik ik ook alleen maar in speciale gevallen waar bepaalde toetsencombo's gewoon praktischer zijn mbv de paddles :)

[ Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 08-09-2022 09:49 ]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:20
Ook de witte elite v2 zojuist besteld.
Mijn huidige v1 kreeg problemen met de linkerstick en weer de rubbers die loslieten (al een keer vervangen)

Voor de rest geen problemen met mijn elite gehad dus heb gewacht of het gerucht waarheid werd en de witte elite v2 bestelt!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SunnieNL schreef op donderdag 8 september 2022 @ 09:48:
[...]

Ik vind de Elite veel lekkerder in de hand liggen, deels vanwege het gewicht.
De normale xbox controllers zijn naar mijn gevoel echt veel te licht (om over de PS controllers maar helemaal niet te spreken).
De paddles gebruik ik ook alleen maar in speciale gevallen waar bepaalde toetsencombo's gewoon praktischer zijn mbv de paddles :)
Ik gebruik de paddels vooral voor het indrukken van de sticks. Dat vind ik niet fijn om te doen op de normale manier. (en in FH5 voor shifting)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
Linksquest schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 20:33:
Dit was natuurlijk al bekend, maar kreeg net een officiële mail dat Xbox 360 games vanaf oktober 2022 niet meer aangeboden worden. Games die je al geclaimd hebt, blijven natuurlijk aan je account, hier de bief.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Url in de nieuwsbrief, klik hier.
Moet je de games ook echt downloaden? Of is het "kopen" van de game voldoende? Ik claim namelijk elke maand de X360 titels, omdat je daar eigenaar van wordt en ze ook zonder Gamepass kunt spelen. Dit om een soort backlog te hebben voor wanneer ik geen Gamepass meer heb (die tijd is nog nooit gekomen, verleng het toch elke keer weer).

• SunnieNL
kleinelievewolff schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:27:
[...]
Moet je de games ook echt downloaden? Of is het "kopen" van de game voldoende? Ik claim namelijk elke maand de X360 titels, omdat je daar eigenaar van wordt en ze ook zonder Gamepass kunt spelen. Dit om een soort backlog te hebben voor wanneer ik geen Gamepass meer heb (die tijd is nog nooit gekomen, verleng het toch elke keer weer).
Claimen is genoeg.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:21
ArthurMorgan schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:56:
[...]

Ik gebruik de paddels vooral voor het indrukken van de sticks. Dat vind ik niet fijn om te doen op de normale manier. (en in FH5 voor shifting)
Ik heb al jaren A en B eronder. Springen en bukken. Sinds kort heb ik RS onder een derde paddle. Dat bevalt uitstekend in Halo. Springen, bukken (handig om headshots te ontwijken) en equipement zijn nu te bedienen zonder voor de pookje af te gaan.

Overigens is dat genoeg om een killing machine te zijn. Ik ben daar te oud en te ongeduldig voor. :+

De witte elite v2 heb ik besteld. Mijn huidige doet stom qua schouderknoppen. Hopelijk gaat de witte langer mee. Na een keer of 5 garantie te claimen heb ik wel voldoende docking dingen en accessoires. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 08-09-2022 11:34 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
De XSX controller is wel even wennen tov een DualSense zeg… valt me niet mee nog }:|

De controller is een stuk compacter en kleiner dan die van de PS5. Ik druk steeds op verkeerde knoppen en heb snel een zere linkerduim… ff wennen nog.

[ Voor 47% gewijzigd door Hulleman op 08-09-2022 11:47 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:05
Hulleman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:45:
De XSX controller is wel even wennen tov een DualSense zeg… valt me niet mee nog }:|

De controller is een stuk compacter dan die van de PS5. Ik druk steeds op verkeerde knoppen en heb snel een zere linkerduim… ff wennen nog.
Haha vooral die knoppen zijn wennen. Eerste game die ik op de Xbox speelde was de originele Saints Row. Daar ging ik dan graffiti tags overspuiten, dat is via bepaalde knoppen indrukken (dus gewoon een button press). Maar och jeetje zoeken en zoeken steeds haha, Y oh shit waar zit dat ook al weer. Je hebt dan geen timer maar je wanted level (soort van GTA mocht je Saints Row niet kennen) neemt wel steeds toe des te langer je daar bezig bent met die tag. Nu ken ik ze gelukkig uit mijn hoofd. Die linkerduim heb ik echter nooit een probleem mee gehad, vond dat toen al heerlijk hoe die linker stick staat.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
Hulleman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:45:

De controller is een stuk compacter en kleiner dan die van de PS5. Ik druk steeds op verkeerde knoppen en heb snel een zere linkerduim… ff wennen nog.
Voelt wat spartaanser aan he ;)

De stick layout van Xbox bevalt me beter, maar de PS5 controller is verder wel echt superieur qua haptics en gevoel vind ik.
Exactor it schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:33:
Na een keer of 5 garantie te claimen heb ik wel voldoende docking dingen en accessoires. :)
Mij sturen ze steeds echt alleen de controller zelf zonder accessoires op -O-

Gamertag: FinrazielNL

• Exactor it
Finraziel schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:58:
[...]

Mij sturen ze steeds echt alleen de controller zelf zonder accessoires op -O-
Ik heb een paar keer alleen de controller meegenomen naar de MM en kreeg een nieuwe uit het schap (met alles erbij dus) Toen ik garantie bij MS claimde kreeg ik alleen een nieuwe controller zonder alle toestanden. Mijn huidige, die kapot is, heb ik bij Nedgame gehaald. Hij is ouder dan 1 jaar en dan doet Nedgame niks me voor je meen ik. Ik ga nog even kijken of ik hem via MS kan laten repareren.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:32

ilm

Is de elite V2 groter dan de normale Xbox controller? Ik hou hem al een tijdje in het oog.

Ik heb absoluut geen interesse in de verwisselbare stukken, opbergzak, of tweaken van de thumbsticks, etc. Gewoon iets groter en met paddels lijkt me wel handig, mits de kwaliteitsproblemen zijn opgelost.

• SunnieNL
ilm schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:48:
Is de elite V2 groter dan de normale Xbox controller? Ik hou hem al een tijdje in het oog.

Ik heb absoluut geen interesse in de verwisselbare stukken, opbergzak, of tweaken van de thumbsticks, etc. Gewoon iets groter en met paddels lijkt me wel handig, mits de kwaliteitsproblemen zijn opgelost.
Zelfde grootte volgens mij. Alleen zwaarder en voelt in zijn geheel steviger aan.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:20

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben (mogelijk) in de markt voor (weer :P) een xbox. Voorheen een 360 gehad en die fanatiek gebruikt, daarna een One S die ik hooguit 20x heb gebruikt. Nu wil ik voor (ik denk) een Series X gaan. Ik heb een 55" LG C1, dus wat dat betreft zit ik prima.
Alleen heb ik ook nog een vriendin die ook af en toe gebruik wilt maken van de TV... Nu lees ik dat het mogelijk is om games te streamen m.b.v. de Console Companion app. Wat zijn hier de ervaringen mee? Ik heb nog een desktop PC staan die ik niet meer gebruik om te gamen (jaar of 7 oud, GTX970 en een i5 4690k) maar dus wel kan gebruiken om te streamen (op een 1080P monitor, maar dat is ook te upgraden natuurlijk).

Vaak bu'j te bang!

-tom-562 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:27:
Ik ben (mogelijk) in de markt voor (weer :P) een xbox. Voorheen een 360 gehad en die fanatiek gebruikt, daarna een One S die ik hooguit 20x heb gebruikt. Nu wil ik voor (ik denk) een Series X gaan. Ik heb een 55" LG C1, dus wat dat betreft zit ik prima.
Alleen heb ik ook nog een vriendin die ook af en toe gebruik wilt maken van de TV... Nu lees ik dat het mogelijk is om games te streamen m.b.v. de Console Companion app. Wat zijn hier de ervaringen mee? Ik heb nog een desktop PC staan die ik niet meer gebruik om te gamen (jaar of 7 oud, GTX970 en een i5 4690k) maar dus wel kan gebruiken om te streamen (op een 1080P monitor, maar dat is ook te upgraden natuurlijk).
Game Streaming werkt niet met de Xbox Series X|S. Dus je zult Game Pass Ultimate moeten nemen zodat je via Xbox Cloud Gaming kunt gamen op je PC.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kaasje123
  • Laatst online: 21-11 09:55
Ik speel nu 2 dagen Disney dreamlight valley via gamepass en de game is ontzettend leuk als Disney fan. Het is bijna een 1 op 1 kloon van animal crossing met mooiere graphics en karakters waar ik veel meer een band mee heb. Echter dat heeft ook als grootste nadeel dat ze het realtime daylight mechanische hebben ingebouwd en daar heb ik een hekel aan. In mijn geval betekent dat dat ik de game altijd in de avond/nacht omgeving speel want overdag werk ik gewoon. Als ze dan ook nog bepaalde situaties aan bepaalde tijdstippen gaan koppelen dan betekent dat ik dingen misloop. En kleine kinderen die niet in de avond kunnen spelen omdat ze naar bed moeten zoals lijn dochter visa versa. Verschrikkelijk mechanische nogmaals.

En dat is jammer want hoewel vooraf werd geschreven dat het Gameloft is en daarom wel een pay to win game moest worden merk ik amper. Ja je zult geld moeten uitgeven aan season passes maar goed dat doen wel meer games en ook zonder valt er genoeg te doen en te verzamelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kaasje123 op 08-09-2022 13:50 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:31
Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:35:
[...]

Game Streaming werkt niet met de Xbox Series X|S. Dus je zult Game Pass Ultimate moeten nemen zodat je via Xbox Cloud Gaming kunt gamen op je PC.
Via Remote Play kan dat toch wel? Van je Xbox naar PC streamen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

kleinelievewolff schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:27:
[...]
Alle games die je geclaimd hebt of of ooit gedownload hebt blijven, zolang je member blijft, van jou.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Ah, daarom kon ik er niks over vinden in dit topic 8)7

Vaak bu'j te bang!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Dat werk gewoon :?

Lokale Xbox -> Telefoon/PC

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 08-09-2022 13:56 ]

Raem schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:54:
[...]

Via Remote Play kan dat toch wel? Van je Xbox naar PC streamen.
Verrek je hebt gelijk. Dat zit voortaan in de Xbox app i.p.v. Console Companion.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:56:
[...]

Verrek je hebt gelijk. Dat zit voortaan in de Xbox app i.p.v. Console Companion.
Ik zie het nu, verwarrend dat er op de xbox site nog gesproken wordt over de companion app.
https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/remote-play
Overnieuw dus, wat is de ervaring hier mee :+

Vaak bu'j te bang!

• Caayn
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:59:
[...]

Ik zie het nu, verwarrend dat er op de xbox site nog gesproken wordt over de companion app.
Ik zou het als "Bruikbaar" beschrijven, hoofdzakelijk voor als je even wat relaxt wil spelen als iemand anders de TV in gebruik heeft of je lekker buiten in de tuin wilt zitten. Zelf veel gebruikt als mijn vriendin TV wilt kijken en ik mijzelf niet wil afzonderen, telefoon in een houder en naast haar op de bank verder spelen :) Het werkt opzich prima maar de beeldkwaliteit is niet super stabiel en de latency kan beter.

Al heb ik het enkele maanden niet meer gebruikt, mogelijk werkt het ondertussen beter. Mijn Xbox is trouwens bekabeld aangesloten mijn telefoon uiteraard niet (:+) maar via 5Ghz op max 2 meter van een antenne. Wel eens gebruikt in combinatie met een bekabelde Windows PC maar dat gaf destijds niet een compleet andere ervaring.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 08-09-2022 14:09 ]

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 20:20
Kaasje123 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:46:
Ik speel nu 2 dagen Disney dreamlight valley via gamepass en de game is ontzettend leuk als Disney fan. Het is bijna een 1 op 1 kloon van animal crossing met mooiere graphics en karakters waar ik veel meer een band mee heb. Echter dat heeft ook als grootste nadeel dat ze het realtime daylight mechanische hebben ingebouwd en daar heb ik een hekel aan. In mijn geval betekent dat dat ik de game altijd in de avond/nacht omgeving speel want overdag werk ik gewoon. Als ze dan ook nog bepaalde situaties aan bepaalde tijdstippen gaan koppelen dan betekent dat ik dingen misloop. En kleine kinderen die niet in de avond kunnen spelen omdat ze naar bed moeten zoals lijn dochter visa versa. Verschrikkelijk mechanische nogmaals.

En dat is jammer want hoewel vooraf werd geschreven dat het Gameloft is en daarom wel een pay to win game moest worden merk ik amper. Ja je zult geld moeten uitgeven aan season passes maar goed dat doen wel meer games en ook zonder valt er genoeg te doen en te verzamelen.
Ah, wil hem ook gaan proberen, is het ook zo dat bepaalde winkels/gelegenheden ook maar beperkt open zijn?
Loop daarin namelijk tegen het zelfde aan als jij (werken overdag/alleen in de avond kunnen spelen)
Animal crossing vereist min of meer wel dat er ook overdag e.e.a gedaan wordt, bij veel mislopen ga ik er niet aan beginnen.

• SunnieNL
dragoncry schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:10:
[...]

Ah, wil hem ook gaan proberen, is het ook zo dat bepaalde winkels/gelegenheden ook maar beperkt open zijn?
Loop daarin namelijk tegen het zelfde aan als jij (werken overdag/alleen in de avond kunnen spelen)
Animal crossing vereist min of meer wel dat er ook overdag e.e.a gedaan wordt, bij veel mislopen ga ik er niet aan beginnen.
Owh, ff gemist dat die al uit was. Dat was ook mijn idee.
Met minder thuiswerken wordt dat wel een ding. Wordt dan toch maar de Steamdeck in de tas proppen voor in de pauzes op mijn werk :) Ga er vanuit dat hij ook in de xCloud staat?
SunnieNL schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:17:
[...]

Met minder thuiswerken wordt dat wel een ding. Wordt dan toch maar de Steamdeck in de tas proppen voor in de pauzes op mijn werk :) Ga er vanuit dat hij ook in de xCloud staat?
Jup.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:06
dragoncry schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:10:
[...]

Kun je niet de lokalisatie van de xbox zo aanpassen dat wanneer jij speelt het overdag is? Dus omzetten naar australie ofzo?

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
-tom-562 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:59:
[...]

Werkt prima! Je moet wel een goede wifi verbinding hebben (of bekabeld aansluiten). Helaas werkt het niet om vanaf dezelfde Xbox te streamen en te spelen op de tv tegelijk. Als ik met mijn zoontje multiplayer speel, speelt er 1 via de tv op de xbox en de ander via Cloudgaming, dat werkt wel.

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 20:20
SunnieNL schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:17:
[...]

Ah die steamdeck is wel een goed idee :9
Helaas laten mijn werkzaamheden dit niet toe en ben echt beperkt tot de avonduurtjes :|
Vinnocchio schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:20:
[...]

Kun je niet de lokalisatie van de xbox zo aanpassen dat wanneer jij speelt het overdag is? Dus omzetten naar australie ofzo?
Weet niet of dat gaat, bij animal crossing wordt dit gedetecteerd en heeft dit "tijdreizen" gevolgen in het spel
Of ik het ga spelen hang in dit geval vooral af van wat je mist als je maar zelden overdag kan spelen (in het weekend is dit geen probleem,

[ Voor 33% gewijzigd door dragoncry op 08-09-2022 14:29 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:57
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:09:
[...]

Ik snap wat je zegt. :) Maar met filmpjes op YouTube van mensen / zogenaamde content creators die het voornamelijk moeten hebben van clicks heb ik weinig.

Wat denk ik verder speelt is dat gamers crunch culture bij developers afkeuren, maar aan de andere kant wel zitten te klagen over delays en eventueel gebrek aan spoedige content. Waar Infinite de mist mee is ingegaan is dat ze geen duidelijke roadmap hadden en als ze die hadden ze features niet kunnen leveren.

Met mensen die vaak opmerkingen maken over development hell bij MS studios heb ik ook niets mee en laten zich in mijn optiek vooral leiden door de wens die de vader van gedachten is.

Het maken van nieuwe unieke games is niet makkelijk. En de afgelopen 2.5 jaar hebben daar niet bij geholpen. Om dan eventuele delays af te wentelen op mismanagement gaat mij te ver. Wat ik wel vind, en waar ze met hun E3 setup rekening mee hebben gehouden, is dat je gewoon niet te vroeg in development moet komen met aankondigingen en verwachtingen. Ik hoef niets te zien van een game die ik pas in 2024 kan spelen.

——

Wilde even kijken naar de nieuwe CoD in de Xbox store, maar wat een achterlijke prijs eigenlijk ook. 79,99 voor de cross gen bundle. Ik ga hem denk ik dit keer op disc kopen om hem daarna te kunnen doorverkopen. Hopelijk vanaf volgend jaar toch gewoon maar in gamepass :P
Ik begrijp je punt en ben het ook best wel met je eens, maar wat ik me dan af vraag is hoe dit allemaal kan gebeuren. Dat zal toch niet aan top managing liggen die dit allemaal bewust doen. Dat de pandemie flink roet in het eten heeft gegooid, begrijp ik en van die crunch culture moet ik niks hebben, dan wachten we gewoon wat langer. Dat ze STALKER door ontwikkelen in een oorlog roept bij mij ook wel wat vraag tekens op.

Halo Infinite heeft in mijn ogen nog steeds de potentie om een hele goede game te worden. SP was bij vlagen mooi, maar wat te herhalend kwa gameplay en de MP speelt lekker weg, maar ik mis over het algemeen gewoon wat dingen.

COD is echt belachelijk met hun prijzen. Met die franchise zouden ze trouwens nog leuke dingen kunnen doen. De oudere games een 60fps patch geven en ze inderdaad in gamepass gooien :o
Heb die nieuwe controller ook maar direct aangeschaft. Bumper probleem zit op alle controllers, heb vandaag van MS een splinternieuwe witte terug gekregen die ook dat probleem had. De service is bij Microsoft echt top en snel :D

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Vildhjarta schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:57:
[...]

De stick layout van Xbox bevalt me beter, maar de PS5 controller is verder wel echt superieur qua haptics en gevoel vind ik.
Eens, de Dual Sense voelt wel een stuk meer premium. Knoppen layout vind ik van de DS ook beter, maar ook kwestie van nog wennen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Vildhjarta
Layout is voor mij echt nog een overblijfsel van de Xbox 360 tijd. Lukt met beide prima maar het is echt een soort muscle memory van vroeger

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 28-11 21:59
Kaasje123 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:46:
Ik speel nu 2 dagen Disney dreamlight valley via gamepass en de game is ontzettend leuk als Disney fan.
Eens. Speelt best lekker weg.
Ideaal ook dat die founder items en moonstones ook beschikbaar zijn voor de niet-gamepass accounts op de Xbox met een partner en zoon die het ook gaaf vinden.

Als je cloud saves aan zet heb je die items en geunlockte 'seasonpass' voor alle accounts ook op de Switch of PC trouwens.

• Exactor it
Mosin schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:32:
[...]

COD is echt belachelijk met hun prijzen. Met die franchise zouden ze trouwens nog leuke dingen kunnen doen. De oudere games een 60fps patch geven en ze inderdaad in gamepass gooien :o
Als ze nou een Captain Price edition uitbrengen als de Master Chief Collection met al die filters voor maps en game engines etc hebben ze een gelddruk machine tot in de eeuwigheid.
Hulleman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:04:
[...]

Eens, de Dual Sense voelt wel een stuk meer premium. Knoppen layout vind ik van de DS ook beter, maar ook kwestie van nog wennen.
Vildhjarta schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:57:
[...]

Behalve de batterij/accuduur, daar valt niet over te twisten. :)
Na de dashboard update van gisteren werd mij door de xbox gevraagd hoe ik mijn Seagate Storage Expansion Card gebruik.
Op één console of op meerdere consoles.
Iemand die hier meer over weet ?
Kan er nergens iets over vinden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Zorroberner
Hoi allen,

Tijd voor een first world problem/iets dat totaal niet belangrijk is. Ik merk dat als ik mijn Xbox Series S aanzet, dat de console dan geen geluidje geeft als je die knop indrukt. Iemand daar ervaringen mee of met een oplossing bekend?
Zorroberner schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:27:
Hoi allen,

Tijd voor een first world problem/iets dat totaal niet belangrijk is. Ik merk dat als ik mijn Xbox Series S aanzet, dat de console dan geen geluidje geeft als je die knop indrukt. Iemand daar ervaringen mee of met een oplossing bekend?
Is een optie die je kunt vinden onder instellingen bij Power & Startup, als ik mij niet vergis.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Vildhjarta
devilsnight schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:40:
[...]

[...]

Behalve de batterij/accuduur, daar valt niet over te twisten. :)
Xbox Controller en een paar setjes Eneloop oplaadbaar = helemaal top.

• Zorroberner
Wom schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:30:
[...]

Is een optie die je kunt vinden onder instellingen bij Power & Startup, als ik mij niet vergis.
Yes dat is hem, geen idee hoe die op uit staat. (Ben op vakantie mogelijk te maken met Wifi van het hotel) Super! Dacht dat mijn Xbox doorhad dat ik overwoog een PS5 te bestellen en tijd vond om mij even te straffen haha. Maar veel dank!

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:01:
Na de dashboard update van gisteren werd mij door de xbox gevraagd hoe ik mijn Seagate Storage Expansion Card gebruik.
Ik denk dat ze ervan uitgaan dat je zelf weet hoe je hem gebruikt. :+

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Linksquest schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:54:
[...]

Alle games die je geclaimd hebt of of ooit gedownload hebt blijven, zolang je member blijft, van jou.
Een aantal (alle?) X360 titels kan je daarna ook spelen zonder member te zijn.
Het zijn die titels waarin je een koopdialoog ziet voor 0 euro.

• Caayn
  • Niet online
Pin mij er niet aan vast maar ik gok dat het te maken heeft met de nieuwe feature waarbij de console probeert om te bepalen op welke storage locatie nieuwe content geïnstalleerd moet worden.

In system settings kan je, nu of binnenkort afhankelijk wanneer de update wordt vrijgegeven, per content type (BC, App, XSX|S optimized, etc) een voorkeurs opslag locatie opgeven of aangeven dat de Xbox dit voor jou mag bepalen. Ik gok (en dit is mijn aanname!) dat ze dan willen weten of jij een externe (S/H)DD voor meerdere consoles gebruikt wat mogelijk mee zal wegen in de keuze die de Xbox maakt.

Edit:
Ter illustratie:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FcFcmyaWQAE4TGD?format=jpg

Edit 2: Verkeerde aannaame :) Zie ook: SunnieNL in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 09-09-2022 07:51 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPm337it1wGy6pv270LTqS8aXWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L7N5zaLoBBMmW2yi49Sr7Ccw.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe layout voor Xbox Home onderweg. Meer info: https://news.xbox.com/en-...new-xbox-home-experience/

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:48
Nice!

Doet me op één of andere reden denken aan het eerste dashboard van de Xbox One.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Kaasje123
  • Laatst online: 21-11 09:55
Vinnocchio schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:20:
[...]

Geen idee nog niet geprobeerd. Toevallig ben ik deze week vrij dus kan ik heel af en toe overdag spelen maar vanaf volgende week gaat dat voorlopig gewoon niet meer gebeuren.

Of er ook echt consequenties aan verbonden zijn op het tijdstip dat je speelt weet ik niet maar ik hoop het niet. Echter gaat het me ook om het esthetische deel. Ik speel graag in een vrolijke verlichte omgeving dan steeds in het (sprookjesachtige) nacht.
Vildhjarta schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:34:
[...]

Xbox Controller en een paar setjes Eneloop oplaadbaar = helemaal top.
Ik heb zelf de Elite V2 en ik was nooit perse een fan van zo'n ingebouwde accu, maar nu wel. En deze gaat mega lang mee ook.

Maar inderdaad, met oplaadbare is prima te doen ook.
Hopelijk ben ik een van de Alpha Skip Ahead insiders die ‘m deze week al krijgen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4-nnZyK1xjbsms4KcVWMqYhYnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pNECZH05Oc4qJXcmBv7TKx4x.png?f=fotoalbum_large

Komt weer een ID@Xbox showcase aan op 14 september. Oa. de volgende games gaan daar in zitten.
The main showcase itself will feature updates for Metal: Hellsinger, You Suck at Parking, and more. Look out for new announces and trailers, what’s coming soon to Game Pass, a deeper dive with developer interviews, and gameplay of Ghostbusters: Spirits Unleashed (plus a couple other fun titles). Catch this part of the show on Wednesday, September 14 at 10 a.m. PT on Twitch at Twitch.tv/twitchgaming or Twitch.tv/xbox.
Daarvoor zit een wat uitgebreidere sessie met gameplay van Eville
This year we’d like to kick off the showcase with a pre-show by Black Girl Gamers. They’ll be showing us some exciting gameplay of Versus Evil’s multiplayer deception madness game, Eville. The pre-show will kick off on Wednesday, September 14 at 9:30 a.m. PT and can be watched directly at twitch.tv/blackgirlgamers or during the co-stream on Twitch.tv/twitchgaming or Twitch.tv/xbox.
Verwacht geen enorm gelikte show afgaande op de vorige ID@Xbox showcases, maar er zal vast wel weer een leuke verrassende titel tussen zitten.

https://news.xbox.com/en-...ing-idxbox-fall-showcase/

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Hopelijk wordt de nieuwe dashboard nu wel volledig 4K. Er zijn nog teveel elementen die lager gerenderd worden.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sorry Microsoft, maar ik vind dit er behoorlijk afschuwelijk uitzien met al die tiles in verschillende afmetingen die niet netjes uitlijnen ten opzichte van elkaar, met een Search-box die meer voor muisgebruik bedoeld lijkt.

Ik zou graag een rustiger Xbox Home zien, waar meer zichtbaar is van de achtergrondafbeelding en waar juist system apps als Settings, Store en Game Pass die je via de Guide kunt oproepen niet als tiles tevoorschijn komen.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:32

ilm

MartijnS72 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:39:
[...]
Ik zou graag een rustiger Xbox Home zien, waar meer zichtbaar is van de achtergrondafbeelding en waar juist system apps als Settings, Store en Game Pass die je via de Guide kunt oproepen niet als tiles tevoorschijn komen.
Dit lijkt me ook we wat. Ik vind het alleszins vervelend dat de (recente) apps, games, en zelfs settings samen staan. Dit zou mooi gescheiden moeten zijn, eigenlijk twee verschillende homescreens (of meer; Social apart zodat ik dat niet hoeft te zien) te bereiken via LB/RB. De trailers en media in de gamepass app (of store) op een rij met mogelijkheid tot echte fullscreen (en dan kan je ook naar de volgende afbeelding / video gaan met LB/RB zoals steam).

Iemand van xbox hier die luistert?

• SunnieNL
Staat in de help en dan een paar pagina's doorklikken:
* als een externe disk wordt aangemerkt als primair voor één console dan worden games en apps op die disk meegenomen op het moment dat de xbox checked voor updates (en dus automatisch geupdate)
* als een externe disk op meerdere console wordt gebruikt, worden de update functie voor die disk op handmatig gezet en moet je deze dus ook handmatig updaten via de 'update' functie in my games and apps.

Ik gok erop dat de xbox een interne database heeft van welke game er op welke locatie staat en welke versie er geinstalleerd is. Hij checked om de x tijd die lijst met de xbox store. Zijn er updates, dan komt hij uit slaapstand en update de apps. Zou de disk op dat moment losgekoppeld zijn (kans is groter bij een disk die door meerdere xboxen wordt gebruikt), dan zoy de update functie errors krijgen. Om dat te voorkomen wordt gevraagd ongeveer aan te geven of de disk continue is verbonden met de xbox.
ilm schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:33:
[...]

Er komen sowieso meerdere iteraties, dit is dus niet de enige variant die we in 2023 gaan zien. Mijn gok? We gaan meerdere layout mogelijkheden krijgen.

• SunnieNL
MartijnS72 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:39:
[...]

Sorry Microsoft, maar ik vind dit er behoorlijk afschuwelijk uitzien met al die tiles in verschillende afmetingen die niet netjes uitlijnen ten opzichte van elkaar, met een Search-box die meer voor muisgebruik bedoeld lijkt.

Tipje van mijn kant:
Als je op het homescreen op de knop links van het xbox logo drukt, kom je in het aanpasmenu van het homescherm. Daar kun je de xbox store en gamepass secties gewoon verwijderen uit het homescherm (via X) of extra secties met pins, vrienden of clubs toevoegen of de volgorde veranderen.

(bedenk me net dat je waarschijnlijk bedoelt dat na het openen van de store, het icoon in de laatste 7 geopende programma's komt te staan op de bovenste rij)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 18:21:
[...]

Hopelijk ben ik een van de Alpha Skip Ahead insiders die ‘m deze week al krijgen. :)
Ja dat hoop ik ook (tot zover alleen nog niet) want dit ziet er wel lekker uit.
Aan de huidige lay-out kan ik niet echt lekker wennen na jaren PS4 als main device.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:47:
[Embed]

Wel mooi dat die IP niet meer bij Square Enix zitten want dat bedrijf is een schim van wat het ooit is geweest.
Hoezo? De laatste Deus Ex was awesome! Is pas 6 jaar geleden en die daarvoor was maar vijf jaar daarvoor.

Allebei betere Cyberpunks dan Cyberpunk. :)

Het zou prachtig zijn als die serie een doorstart zou krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 08-09-2022 23:37 ]

• Exactor it
ilm schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:33:
[...]

Neen.
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:47:
[Embed]

Wel mooi dat die IP niet meer bij Square Enix zitten want dat bedrijf is een schim van wat het ooit is geweest.
Een nieuwe Legacy of Kain zou meer dan welkom zijn !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Donstil schreef op donderdag 8 september 2022 @ 23:14:
[...]

Ja dat hoop ik ook (tot zover alleen nog niet) want dit ziet er wel lekker uit.
Aan de huidige lay-out kan ik niet echt lekker wennen na jaren PS4 als main device.
Rolt vandaag pas uit.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:05
oeh, dat Evil West ziet er vermakelijk uit! Benieuwd hoe lang het vermakelijk blijft, maar vooralsnog erg interessant!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
Exactor it schreef op donderdag 8 september 2022 @ 23:37:
[...]

Hoezo? De laatste Deus Ex was awesome! Is pas 6 jaar geleden en die daarvoor was maar vijf jaar daarvoor.

Ik vond zelf de laatste iets minder, maar in het algemeen vind ik dit echt een meesterlijke serie. Een nieuwe versie is meer dan welkom.

Bij de eerste versie stond ik echt versteld van de mogelijkheden. Zoveel verschillende manieren om een doel te halen. Dat was destijds echt ongekend.

PSN ID Binloading_nl

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oooh, dan hebben we nog kans.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exactor it
steefje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:29:
[...]

Ik vond zelf de laatste iets minder, maar in het algemeen vind ik dit echt een meesterlijke serie. Een nieuwe versie is meer dan welkom.

Bij de eerste versie stond ik echt versteld van de mogelijkheden. Zoveel verschillende manieren om een doel te halen. Dat was destijds echt ongekend.
Eens. Human Revolution vind ik een beter spel dan Mankind Divided. Maar MD heeft wel een aantal sublieme levels. En ik ben in de minderheid maar ik vond de dlc met die rare digitale dingen erg leuk om te doen. Ik had liever 'echte' levels gezien maar dit was ook prima te pruimen.

Ik moet HR nog eens spelen. En voor nostalgie maar ook omdat Foxiest of the Hounds glitchde destijds en ik geen trek had in een vierde playthrough.
Ben ik de enige die de aankomende nieuwe UI moet mooi vindt? Te druk, te vol. Er blijft amper nog wat over van je achtergrond plaatje ook op die manier. Het zou eigenlijk juist nog cleaner en netter moeten zodat je de background nog beter ziet.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:35
Ik wil in die nieuwe UI 1 ding en dat zijn dynamische groepen. Een groep die bijv automatisch mn geinstalleerde games bevat, of automatisch alle next gen update games, of bijv alle Adventure, een groep met alle apps etc etc. dan kan ik mn homescreen gewoon zelf een beetje vormgeven..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:05
Exactor it schreef op donderdag 8 september 2022 @ 23:37:
[...]

Enige vervelende wat ik aan de Deus Ex games vind is het switchen tussen first en third person wanneer je schuilt achter iets. Daar kon ik niet aan wennen en haalde echt al het speelplezier uit de game voor mij.
devilsnight schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:27:
Ben ik de enige die de aankomende nieuwe UI moet mooi vindt? Te druk, te vol. Er blijft amper nog wat over van je achtergrond plaatje ook op die manier. Het zou eigenlijk juist nog cleaner en netter moeten zodat je de background nog beter ziet.
Ik vind inderdaad wel dat je meer van je achtergrond moet kunnen zien, want bij het huidig dashboard vind ik soms al dat je te weinig ervan ziet. Ik ben het daarover compleet met je eens :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ik zag deze comment op XboxEra en kan me hier zeker in vinden.
I wish they would just make a new OS/UI specific for the Xbox Series X/S. Being bound to XB1 absolutely holds them back from doings things as smoothly and in an integrated manner. I’m sure this will happen eventually, I had hoped that it would be sooner, like 2023.
Laat One gewoon lekker achter nu. Zij hebben een prima dashboard. En alle grote nieuwe exclusives zijn voor Series only anyway. Sowieso zou ik graag een volledig nieuw iets willen zien, dit is allemaal zo bekend.
devilsnight schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:53:
Ik zag deze comment op XboxEra en kan me hier zeker in vinden.

[...]

Laat One gewoon lekker achter nu. Zij hebben een prima dashboard. En alle grote nieuwe exclusives zijn voor Series only anyway. Sowieso zou ik graag een volledig nieuw iets willen zien, dit is allemaal zo bekend.
Hier sluit ik mij bij aan, sowieso vind ik dat de focus nog teveel op old gen blijft liggen. Het word / is nu wel tijd om verder te gaan met current gen :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:46
Het dashboard is in test, dus al je opmerkingen zijn bij ms welkom.

Ikzelf zou liever de voorkeur geven aan hoe dat nu bv bij kodi gedaan is. Dus waar je tussen verschillende presentaties kan kiezen en waar de presentatie zelf een optionele plugin is, zodat die door de community gemod kan worden.

Kodi, vroeger xbmc (Xbox mediacenter) voor de original Xbox en zo is de cirkel dan weer rond.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zou graag een permanente optie willen hebben om NIET meer te zien wat de black en/of lhbtq weet ik het community speelt. I don't care, dring me het niet op. Zie ik (veel) liever info waar ik wél iets aan heb en bij voorkeur iets dat ik zélf kan kiezen.

• Caayn
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:38:
Ik zou graag een permanente optie willen hebben om NIET meer te zien wat de black en/of lhbtq weet ik het community speelt. I don't care, dring me het niet op. Zie ik (veel) liever info waar ik wél iets aan heb en bij voorkeur iets dat ik zélf kan kiezen.
Volledig mee eens. Voor mij mag het constante gezeur om Gamepass te nemen ook wel stoppen, gebeurt via dezelfde tegels. Ik geef netjes feedback (focus -> start -> leuk/niet leuk) maar het lijkt geen verschil te maken.

• Exactor it
PdeBie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:02:
[...]

Enige vervelende wat ik aan de Deus Ex games vind is het switchen tussen first en third person wanneer je schuilt achter iets. Daar kon ik niet aan wennen en haalde echt al het speelplezier uit de game voor mij.
Daar had ik niet zoveel last van maar ik kan me wel voorstellen dat het vervelend kan zijn omdat het beeld zo raar beweegt.

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 09-09-2022 14:23 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgXjXruQanuuIn90YwX2X-bhHjQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rSIqIFtHktflh9E8Fau9Fl9F.jpg?f=user_large

Kwam hem net tegen. Wel toepasselijk gelet op de posts hier :P

Het dashboard is wat mij persoonlijk betreft prima. Ik ben binnen een seconde bij de laatste games/app die ik heb geopend. Binnen een seconde naar alle games die ik geïnstalleerd heb. Binnen een seconde naar de media apps die ik heb. Binnen 2 sec in de store. En binnen 2 sec in de settings. Verder kijk ik er niet naar. Ik heb dan liever veel menu’s in 1 oogopslag dan dat ik kijk naar de achtergrond. Als ik dat wil hang ik wel een poster boven mijn tv :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SunnieNL
drakiesoft schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:13:

Ikzelf zou liever de voorkeur geven aan hoe dat nu bv bij kodi gedaan is. Dus waar je tussen verschillende presentaties kan kiezen en waar de presentatie zelf een optionele plugin is, zodat die door de community gemod kan worden.

Kodi, vroeger xbmc (Xbox mediacenter) voor de original Xbox en zo is de cirkel dan weer rond.
Voor de mensen die niet in het Insider programma zitten, kan ik wel wat zaken doorgeven van de rest, zo gauw het dashboard bij mij actief is (nog niet gekeken of dat al het geval is)

Ik denk niet dat Microsoft snel de presentatie door een plugin laat afhandelen die door anderen gebouwd is. Vermoed dat ze dat dat classificeren als een te hoog beveiligingsrisico.
devilsnight schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:28:
Voor de mensen die Tinykin hebben uitgespeeld en alles gehaald hebben qua collectables. Hoe kom ik daar?

[YouTube: Tinykin, how to get here?]
Ga door de 1e normale ingang (waar je nu doorheen ging was de “uitgang”. Zweef over de eerste hindernis. En als je dan aan het einde van die eerste gang daarna omdraait zie je volgens mij bovenin een doorgang waar je in kunt. Laat ff weten of het gelukt is.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-09-2022 16:01 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:57:
[...]

Ga door de 1e normale ingang (waar je nu doorheen ging was de “uitgang”. Zweef over de eerste hindernis. En als je dan aan het einde van die eerste gang daarna omdraait zie je volgens mij bovenin een doorgang waar je in kunt. Laat ff weten of het gelukt is.
Top!

Nu nog 9 fucking pollen zien te vinden, dan heb ik echt alles. Dit kan soms echt een bitch van een karwei zijn, echt elk hoekje checken nu. 😂

Wel echt een heerlijke game dit zeg.
Ik kende het niet, maar heb de video even doorgeskipt en ik hoef er ook niet meer van te kennen :P dat zag er niet goed uit.

drakiesoft schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:13:

Hoe kan ik feedback sturen naar MS qua het aankomende Dashboard? Want ik ben zelf geen insider, heel tijdje niet meer.
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:37:
[...]

Oooh, dan hebben we nog kans.
Over een uur wordt de update uitgerold. Fingers crossed dat we erbij horen.

SunnieNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:33:
[...]

Voor de mensen die niet in het Insider programma zitten, kan ik wel wat zaken doorgeven van de rest, zo gauw het dashboard bij mij actief is (nog niet gekeken of dat al het geval is)

Ik denk niet dat Microsoft snel de presentatie door een plugin laat afhandelen die door anderen gebouwd is. Vermoed dat ze dat dat classificeren als een te hoog beveiligingsrisico.
Update wordt om 12:00PM PDT online gezet. Maar is dus niet zeker wie ‘m ook direct gaat krijgen.

M'n Xbox Series X is aan het updaten met de Alpha Skip Ahead update. Fingers crossed dat ik nieuw UI heb!
Update is +/- 500MB groot.

/edit: Helaas! Geen nieuw UI.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2022 21:07 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:17:
[...]

Ik kende het niet, maar heb de video even doorgeskipt en ik hoef er ook niet meer van te kennen :P dat zag er niet goed uit.
Mee eens. Ziet er alles behalve bijzonder uit. Leuk dat het naar GP komt, maar ik hoopte echt dat dit anders eruit zou zien, niet zo.....gedetateerd qua hoe het lijkt te spelen en die combat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkt321a_RuNRw5GHTtJ4c7_nqKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EwWnOr1wp7BtQDkLUlSFoumQ.jpg?f=fotoalbum_large

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22
Nieuwe AC waar je zelf uit de 14 characters mag kiezen :+
(oh oh , dat zou best een vette beat-em-up kunnen zijn).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2022 22:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

De nieuwe this week on Xbox

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

devilsnight schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:20:
De Disnet Marvel games show is mwahhhhh
Ja ik was behoorlijk verbaast toen ze zeiden dit was het, want ik dacht dat alle grote aankondigen nog moesten komen zoals Avatar: Frontiers of Pandora. Maar daar hebben we helaas ook niks nieuws van mogen zien, wel van die andere Avatar game. Hoop dat de showcase van Ubisoft morgen een stuk beter is dan deze van Disney :D

Pagina: 1 ... 32 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord