LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ultimate is in mijn geval de betere deal, juist door online en streaming en periodieke acties voor tijdelijke gratis subs van sommige diensten, en zou ik dan ook altijd aanraden.Hulleman schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:02:
Ik heb net mn eerste xbox gekocht, een xsx. Net voor €1 gamepass ultimate aangeschaft voor 1 maand. Ik game niet op pc en online gamen doe ik eigenlijk niet. Het gaat me puur om gamepass. Is de normale gamepass dan het abonnement wat ik moet hebben? Of is ultimate eigenlijk een betere deal?
Echter je geeft aan dat het je puur gaat om de games in gamepass, dan is de overweging voornamelijk afhankelijk van of de meerprijs het je waard is voor EA play. Dat zit wel in Ultimate maar niet in de normale variant.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-09-2022 17:30 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als je de normale prijs zou betalen, dan wat Tijntje zegt, met de aanvulling dat online kunnen soms toch wel handig is. Bv in sommige games wil je bepaalde functionaliteit gebruiken wat technisch gezien online is hoewel je gewoon solo speelt en dat kan niet altijd als je geen gold hebt (wat inbegrepen is met ultimate). Verder zitten er maandelijks ook nog games in gold hoewel die meestal niet veel meer voorstellen.Hulleman schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:02:
Ik heb net mn eerste xbox gekocht, een xsx. Net voor €1 gamepass ultimate aangeschaft voor 1 maand. Ik game niet op pc en online gamen doe ik eigenlijk niet. Het gaat me puur om gamepass. Is de normale gamepass dan het abonnement wat ik moet hebben? Of is ultimate eigenlijk een betere deal?
Maar... Het is erg simpel om goedkoper gamepass ultimate te krijgen. Ik zou daarvoor even dit topic eens checken: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Als het goed is staat er uitleg in de eerste post.
On another note... Eindelijk ook guardians of the galaxy eens gaan proberen, maar ik weet niet of ik deze uit ga spelen. Goede graphics, verhaal lijkt wel wat te worden, geweldige banter tussen de karakters... Maar die gameplay
[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 05-09-2022 18:30 ]
Gamertag: FinrazielNL
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat je zegt, soms is online kunnen toch wel handig. Zoals met Elden Ring toch best veel gebruikt.Finraziel schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:23:
[...]
Als je de normale prijs zou betalen, dan wat Tijntje zegt, met de aanvulling dat online kunnen soms toch wel handig is. Bv in sommige games wil je bepaalde functionaliteit gebruiken wat technisch gezien online is hoewel je gewoon solo speelt en dat kan niet altijd als je geen gold hebt (wat inbegrepen is met ultimate). Verder zitten er maandelijks ook nog games in gold hoewel die meestal niet veel meer voorstellen.
Maar... Het is erg simpel om goedkoper gamepass ultimate te krijgen. Ik zou daarvoor even dit topic eens checken: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
On another note... Eindelijk ook guardians of the galaxy eens gaan proberen, maar ik weet niet of ik deze uit ga spelen. Goede graphics, verhaal lijkt wel wat te worden, geweldige banter tussen de karakters... Maar die gameplaydie lijkt gewoon afwezig. Ik heb bijna het idee dat ik beter een let's play kan kijken, vind het echt faliekant op zijn gezicht vallen.
Ik had hetzelfde met guardians of the galaxy. De gameplay vond ik niet boeiend genoeg. Die 80’s rockvibe is wel echt vet zeg.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik had het juist andersom als normaal. Meestal tolereer ik het verhaal vanwege de gameplay maar bij deze tolereerde ik de gameplay omdat de cutscenes erg geinig vond en vooral het gelul onderling tijdens missies. De puzzeltjes en werken met powers was redelijk suf maar ik heb me best vermaakt met het spel.Finraziel schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:23:
[...]
On another note... Eindelijk ook guardians of the galaxy eens gaan proberen, maar ik weet niet of ik deze uit ga spelen. Goede graphics, verhaal lijkt wel wat te worden, geweldige banter tussen de karakters... Maar die gameplaydie lijkt gewoon afwezig. Ik heb bijna het idee dat ik beter een let's play kan kijken, vind het echt faliekant op zijn gezicht vallen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb hem pas voor een 2e keer uitgespeeld (vorige keer bij de release op de PS3) en ik was zo goed als alles weer vergetenXeNoBiTe schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:23:
[...]
Telkens als hij weer in de aanbieding is, krijg ik weer zin in Los Santos! Nu maar eens toe gaan happen voor de XSX. Negen jaar geleden de OG gespeeld en hoop inmiddels genoeg vergeten te zijn voor een tweede run :-)
Heb nog wel twijfel of een pakketje via Eneba met een Megalodon Card (30 euro) de moeite waard is met 8 MIO aan muntjes voor Online. Scheelt flink wat harken om wat leuks te kunnen kopen. Maar goed, dat heeft weinig met de XBX te maken ;-)
Zou die muntjes gewoon laten en een moneymaking list opzoeken als je nog zin in online hebt na de singleplayer. Ben 3x online opnieuw begonnen en het vervelendste vind ik altijd dat je health enz weer moet opbouwen al heb je daar ook weer oplossingen voor.
The Plucky Squire.devilsnight schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:47:
Hoe heet die ene game die dit jaar is aangekondigd die begint als een 2D game, met een boek dacht ik en later zie je ineens een 3D fame wereld, hele andere graphics style ook. Echt heel tof, maar ben de titel even kwijt.
https://www.devolverdigital.com/games/the-plucky-squire
Heb hem zojuist ook gehaald, toch maar wel. Het blijft gewoon heelijk om in die game te kutten als je even niets anders wilt spelen en die story nog een keer doen en nu in 60fps, yes sir. En ook nog voor onder de 20 euro zelfs, let's go!XeNoBiTe schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:23:
[...]
Telkens als hij weer in de aanbieding is, krijg ik weer zin in Los Santos! Nu maar eens toe gaan happen voor de XSX. Negen jaar geleden de OG gespeeld en hoop inmiddels genoeg vergeten te zijn voor een tweede run :-)
Heb nog wel twijfel of een pakketje via Eneba met een Megalodon Card (30 euro) de moeite waard is met 8 MIO aan muntjes voor Online. Scheelt flink wat harken om wat leuks te kunnen kopen. Maar goed, dat heeft weinig met de XBX te maken ;-)
Tijdje terug ook Xbox series van erbij gekocht en 3 jaar gamepass gescoord via de manier in het gamepass topic (wilde het ook als gamepass machine naast de ps5). je kunt simpel voor de prijs van 2 games ofzo 3 jaar genieten van ultimate met online, alle extra’s EA etc overal online spelen via streaming en er komen echt een boatload aan coole games aan het komende jaar:)Finraziel schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:23:
[...]
Als je de normale prijs zou betalen, dan wat Tijntje zegt, met de aanvulling dat online kunnen soms toch wel handig is. Bv in sommige games wil je bepaalde functionaliteit gebruiken wat technisch gezien online is hoewel je gewoon solo speelt en dat kan niet altijd als je geen gold hebt (wat inbegrepen is met ultimate). Verder zitten er maandelijks ook nog games in gold hoewel die meestal niet veel meer voorstellen.
Hoe heb je dat precies gedaan? Mij niet helemaal duidelijk. Ik heb die gamepass voor €1 al afgesloten.Vildhjarta schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:58:
[...]
Tijdje terug ook Xbox series van erbij gekocht en 3 jaar gamepass gescoord via de manier in het gamepass topic (wilde het ook als gamepass machine naast de ps5). je kunt simpel voor de prijs van 2 games ofzo 3 jaar genieten van ultimate met online, alle extra’s EA etc overal online spelen via streaming en er komen echt een boatload aan coole games aan het komende jaar:)
Gekocht vrij gauw na launch in de sale, amper gespeeld, bizar eigenlijk. Ik moet hem maar gewoon een keer installeren en spelen.Coldbullet schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:32:
gestart met immortals fynix rysing, wat en top spel! Vermaak me er kostelijk mee en een leuk verhaallijn en de manier van vertellen. Dacht ik probeer m staat nu op gamepass. aanrader!
Over Ubi gesproken, deze week is als het goed is die Ubi show. We krijgen dan informatie over de nieuwe AC, waarvan gezegd wordt dat het terug naar de roots gaat. Hopelijk zien we ook iets ervan en blijft het niet enkel bij woorden.
Hier sluit ik me bij aan! Heb de game toen ooit gekocht en helemaal 100% uitgespeeld en toen weer new game+ gestart om opnieuw te beginnen.Coldbullet schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:32:
gestart met immortals fynix rysing, wat en top spel! Vermaak me er kostelijk mee en een leuk verhaallijn en de manier van vertellen. Dacht ik probeer m staat nu op gamepass. aanrader!
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 06-09-2022 09:08 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tomorrow is the Night City Wire & REDstreams day! 🌃🔴
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) 5 september 2022
You'll be able to find out more about Patch 1.6, Cyberpunk: @edgerunners, and... we might have some surprises in store. 👀
Meet us at 5 PM CEST on https://t.co/cBU8yS6pfc pic.twitter.com/v3H5qouIwj
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het spel werd destijds best wel ondergewaardeerd vond ik zelf. Het is misschien geen Triple A game, maar speelt heerlijk weg, leuke dialogen en een leuke mix tussen puzels, exploren en combat.Coldbullet schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:32:
PSN ID Binloading_nl
Die humor tussen de goden is geniaal gedaansteefje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:20:
[...]
Het spel werd destijds best wel ondergewaardeerd vond ik zelf. Het is misschien geen Triple A game, maar speelt heerlijk weg, leuke dialogen en een leuke mix tussen puzels, exploren en combat.
Eerste ervaring met een Forza Horizon game? Dan ben ik wel wat jaloers, wat als je dat voor de eerste keer ziet is het wel even een dingetje. Althans, dat had ik toch. Waar je als klein ventje van droomde om ooit te kunnen doen in een racegame, zit daar eigenlijk zowat volledig in. Mooi als je dat voor een eerste keer kunt meemaken.Hulleman schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:54:
Sjezus, horizon 5 is vet!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als humor tussen goden je ding is, is Hades een aanrader. Wat pittiger dan Fenyx Rising maar er zijn ook accessiblity opties waardoor je meer health krijgt als moeilijkheid niet je ding is. Het verhaal is erg goed en er wordt flink wat gelachen in the underworld.G_Dragon schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:23:
[...]
Die humor tussen de goden is geniaal gedaan![]()
Ik had geen idee dat mijn Series X zoveel stroom verbruikte in standby. Die gaat uit.
[ Voor 14% gewijzigd door Mog op 06-09-2022 09:33 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dan neem ik je tip mee! Want we hebben soms echt dubbel gelegen om de humor in Fenyx RisingExactor it schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:28:
[...]
Als humor tussen goden je ding is, is Hades een aanrader. Wat pittiger dan Fenyx Rising maar er zijn ook accessiblity opties waardoor je meer health krijgt als moeilijkheid niet je ding is. Het verhaal is erg goed en er wordt flink wat gelachen in the underworld.
Klopt dat wel? Heb de mijne ooit gemeten en kwam toen op 13 of 14 watt verbruik uit. Nu heb ik een sloot aan zonnepanelen liggen, maar tochMog schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:32:
[Twitter]
Ik had geen idee dat mijn Series X zoveel stroom verbruikte in standby. Die gaat uit.
De Xbox X/S heeft nog een Energy Saver mode sinds mei dit jaarMog schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:32:
[Twitter]
https://www.techradar.com...-literally-save-you-money
Gelukkig heb ik mijn Xbox One of Series X|S nog nooit op standby gehadMog schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:32:
[Twitter]
In een van zijn latere tweets corrigeert hij het omdat hij uitgaat van hoe het in het begin was. Tegenwoordig gebruikt hij minder. Ik geloof (heb zelf de tweets niet gezien, maar dit was gister een discussie op reddit) dat hij alsnog op 60 uitkwam. Nog steeds een aardig bedrag maar wel een stuk minder.Mog schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:32:
[Twitter]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Puur anecdotal maar mijn energieverbruik daalde in de maand nadat ik de One X verving door de Series X en bleef constant lager zonder andere wijzigingen in apparatuur of gebruik ervan in huis.Wom schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:44:
[...]
Klopt dat wel? Heb de mijne ooit gemeten en kwam toen op 13 of 14 watt verbruik uit. Nu heb ik een sloot aan zonnepanelen liggen, maar toch
off topic : mijn/ons stroomverbruik is inmiddels zo laag dat zonnepanelen zich net niet gaan terug verdienen binnen hun renderende tijd. Ze komen er alsnog maar dat is meer vanwege mileuoverwegingen dan voor de centen.
Ja, de eerste horizon game. Speelt erg lekker, ziet er echt prachtig uit en het klinkt ook top! Hiervoor kocht ik een xsxWom schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:23:
[...]
Eerste ervaring met een Forza Horizon game? Dan ben ik wel wat jaloers, wat als je dat voor de eerste keer ziet is het wel even een dingetje. Althans, dat had ik toch. Waar je als kleint vantje van droomde om ooit te kunnen doen in een racegame, zit daar eigenlijk zowat volledig in. Mooi als je dat voor een eerste keer kunt meemaken.
Gamepass is ook top. Zitten veel games in die niet bij PS+ Extra zitten. Sniper elite 5, Hitman 3 en Doom Eternal stonden nog op mijn lijstje. Dan nog gears 5 spelen. Of eerst deeltje 4? Die ook nog de moeite? Zoveel te doen nog
Halo Infinite al ff opgestart. 1,5uur gespeeld ofzo. Mooie game, maar de gunplay trekt me nog niet zo. Vijanden vind ik ook maar zozo…Net in de open buitenwereld aangekomen. Ook mn eerste Halo game, dus ik mis wat achtergrond ook
Ik zag laatst dat er ook een nieuwe Perfect Dark aankomt. Dat heb ik op de N64 helemaal kapot gespeeld. Erg benieuwd daarnaar!
[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 06-09-2022 10:25 ]
Wat mij betreft begin je met het eerste deel, maar kan mij voorstellen dat je bij deel 4 wilt beginnen. Dat is ook al een erg fraaie game en heeft toch een soort van nieuw begin verhaaltechnisch. Dan zit je er lekker in voor 5 en vergeet dan ook zeker de Hivebusters DLC niet.Hulleman schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:19:
[...]
Dan nog gears 5 spelen. Of eerst deeltje 4? Die ook nog de moeite? Zoveel te doen nog
Maar als je de andere Gears games nog niet gespeeld hebt, kan ik ze alleen maar aanraden eigenlijk. Grafisch begint er wat stof op te komen, maar spelen nog heel goed. Judgement mag je eventueel overslaan, dat is wel de minste denk ik.
Zo te zien was je al in het Gamepass topic op onderzoek uitHulleman schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:23:
[...]
Hoe heb je dat precies gedaan? Mij niet helemaal duidelijk. Ik heb die gamepass voor €1 al afgesloten.
Ik heb destijds mijn proefmaand af laten lopen, 3 jaar Xbox Live Gold gekocht en die daarna geconverteerd naar Ultimate. Volgens mij staat er in het andere topic wel een step by step uitleg
Ja, dat heb ik ook. Ik (alleenstaand + inwonende dochter met vriend) heb een stroomverbruik van ca. €35 per maand.Exactor it schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:55:
[...]
off topic : mijn/ons stroomverbruik is inmiddels zo laag dat zonnepanelen zich net niet gaan terug verdienen binnen hun renderende tijd. Ze komen er alsnog maar dat is meer vanwege mileuoverwegingen dan voor de centen.
Mijn 65C9 OLED staat bijna iedere avond aan, met vaak de XSX erbij aan. Ik zie inderdaad niet in dat ik zonnepanelen ooit terug zal verdienen. Heb ze dan ook niet. Zullen er op termijn denk ik wel komen, inderdaad vanwege milieuoverwegingen, maar terugverdienen is er niet echt bij.
Best jammer, wel een game waar ik naar aan het uitkijken ben.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat is inderdaad best wel jammer want keek er wel naar uit..Linksquest schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:09:
Voor de mensen die hopen dat we binnenkort eens wat meer over Fable krijgen, ik lees net dat we nog even langer komen te wachten. Playground Games is er nog niet klaar voor zeggen ze, bron.
Best jammer, wel een game waar ik naar aan het uitkijken ben.
Heb me toen ook prima vermaakt met Fable 3.
Ook geprobeerd, maar vrij snel afgehaakt. Ik ben geloof ik een beetje UBI moe. Misschien geef ik het later nog wel een keer een kans:D Wel erg tof aan gamepass dat je veel lekker kunt testen en kijken of het iets voor je is.Coldbullet schreef op maandag 5 september 2022 @ 23:32:
Volgende halte : Bug Fables
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 06-09-2022 13:16 ]
Ja, ondertussen wat stappenplannen gevonden. Heb nog 2 maand gratis, dus daarna maar wat regelenVildhjarta schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:43:
[...]
Zo te zien was je al in het Gamepass topic op onderzoek uit![]()
Ik heb destijds mijn proefmaand af laten lopen, 3 jaar Xbox Live Gold gekocht en die daarna geconverteerd naar Ultimate. Volgens mij staat er in het andere topic wel een step by step uitleg
Top, thnx. Ik heb deel 1 op PC gespeeld. Overige delen niet gespeeld. Ik ga wat delen in de downloadrij zettenWom schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:35:
[...]
Wat mij betreft begin je met het eerste deel, maar kan mij voorstellen dat je bij deel 4 wilt beginnen. Dat is ook al een erg fraaie game en heeft toch een soort van nieuw begin verhaaltechnisch. Dan zit je er lekker in voor 5 en vergeet dan ook zeker de Hivebusters DLC niet.
Maar als je de andere Gears games nog niet gespeeld hebt, kan ik ze alleen maar aanraden eigenlijk. Grafisch begint er wat stof op te komen, maar spelen nog heel goed. Judgement mag je eventueel overslaan, dat is wel de minste denk ik.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Done :-D. Draait als een zonnetje hoor op de XSX. Echt goed opgepoetst hoor deze game, ziet er prachtig uit op m'n 77G1devilsnight schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:47:
[...]
Heb hem zojuist ook gehaald, toch maar wel. Het blijft gewoon heelijk om in die game te kutten als je even niets anders wilt spelen en die story nog een keer doen en nu in 60fps, yes sir. En ook nog voor onder de 20 euro zelfs, let's go!
Eerder dit jaar m'n GPU verkocht omdat ik alle games die ik wil spelen (ook) op m'n XSX kan doen. Meeste games ook nog eens vanaf GP maar soms en dan zeker voor deze lage prijs ook wat andere titels. Heb de XBONE overgeslagen, maar enorm blij met de XSX.
Als je buiten komt begint het spel IMO pas echt en komt de open world wat beter tot zijn recht met power ups, etc! Voor mij persoonlijk loonde het doorspelen iig welHulleman schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:19:
[...]
Halo Infinite al ff opgestart. 1,5uur gespeeld ofzo. Mooie game, maar de gunplay trekt me nog niet zo. Vijanden vind ik ook maar zozo…Net in de open buitenwereld aangekomen. Ook mn eerste Halo game, dus ik mis wat achtergrond ook
Heb het spel een half uurtje geprobeerd, maar was mij helemaal niet duidelijk wat de bedoeling is en had geen idee wat ik nou moest doen, behalve filmpjes steeds doorklikken. Leek mij verder ook totaal niet boeiend en heb het spel gelijk weer verwijderd. Was langer bezig met downloaden dan met spelen.
Meer mensen die een dergelijke ervaring hadden met dit spel of ligt dit echt aan mij?
Wel verwarrend al die GPU's....XeNoBiTe schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:52:
[...]
Eerder dit jaar m'n GPU verkocht omdat ik alle games die ik wil spelen (ook) op m'n XSX kan doen. Meeste games ook nog eens vanaf GP maar soms en dan zeker voor deze lage prijs ook wat andere titels. Heb de XBONE overgeslagen, maar enorm blij met de XSX.
Heb jij iets aan de HDR ingame settings nog gedaan of heb je het zo gelaten? Overdag in de game oogt het iets te donker hier.XeNoBiTe schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:52:
[...]
Done :-D. Draait als een zonnetje hoor op de XSX. Echt goed opgepoetst hoor deze game, ziet er prachtig uit op m'n 77G1![]()
Demo gespeeld, als je DOOM gespeeld hebt zou ik deze lekker overslaan.Xgar schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:31:
[...]
Metal Hellsinger ben ik iig heel blij mee, die was anders sowieso gekocht.
Ik heb de demo ook gespeeld, gaat mij meer om de muziek erin en de bands die eraan meewerken.justifire schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:30:
[...]
Demo gespeeld, als je DOOM gespeeld hebt zou ik deze lekker overslaan.
![]() | ![]() | ![]() |
Url in de nieuwsbrief, klik hier.
Ze zijn echter wel lekker vaag over hoeveel games je nog krijgt. Ik denk maar twee per maand. Nu kan ik mijn laatste geclaimde game niet eens meer herinneren maar dat terzijde.Linksquest schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 20:33:
Dit was natuurlijk al bekend, maar kreeg net een officiële mail dat Xbox 360 games vanaf oktober 2022 niet meer aangeboden worden. Games die je al geclaimd hebt, blijven natuurlijk aan je account, hier de bief.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Url in de nieuwsbrief, klik hier.
Wel met waarschijnlijk een uitstapje naar de nieuwe CoD in oktober, maar dan kunnen ze ook lekker de tijd nemen voor nieuwe maps.
——
De laatste tijd ging het soms over cash grabs… ik heb er nu in ieder geval een zeker gevonden!
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2022 22:10 ]
Ik vond de single player ook top als ik eerlijk ben. Ze hebben gewoon domme fout gemaakt om te veel te beloven.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:06:
Halo Infinite krijgt behoorlijk wat kritiek te verduren, en deels ook terecht omdat het de verwachtingen niet waar heeft gemaakt qua content en updates, maar wat is het toch een gave MP shooter. Zeker nu ook ranked double is toegevoegd waardoor je niet altijd afhankelijk bent van je 3e of 4e random teamgenoot. Vandaag weer de nodige spannende potjes gespeeld. En zie me dit nog ver in 2023 spelen. Eigenlijk tot wanneer de nieuwe GoW uitkomt…
Wel met waarschijnlijk een uitstapje naar de nieuwe CoD in oktober, maar dan kunnen ze ook lekker de tijd nemen voor nieuwe maps.
——
De laatste tijd ging het soms over cash grabs… ik heb er nu in ieder geval een zeker gevonden!
[YouTube: Cobra Kai 2: Dojos Rising - Official First Gameplay Trailer (Chozen Cut)]
Inderdaad, maar ik ga er van uit dat ze er 2 goedkope indies van maken en gewoon bij 4 houden. Maar ik zal eens op de Ambassadors Discord kijken of ze daar wat weten.Zorroberner schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:36:
[...]
Ze zijn echter wel lekker vaag over hoeveel games je nog krijgt. Ik denk maar twee per maand. Nu kan ik mijn laatste geclaimde game niet eens meer herinneren maar dat terzijde.
Ik vond de Multiplayer ook best lekker maar man wat zat er weinig content in zeg, die kritiek die ze daarop krijgen is niet meer dan terecht. Nu wordt het heel langzaam wel iets beter maar we zijn al bijna een jaar verder natuurlijk.uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:06:
Halo Infinite krijgt behoorlijk wat kritiek te verduren, en deels ook terecht omdat het de verwachtingen niet waar heeft gemaakt qua content en updates, maar wat is het toch een gave MP shooter. Zeker nu ook ranked double is toegevoegd waardoor je niet altijd afhankelijk bent van je 3e of 4e random teamgenoot. Vandaag weer de nodige spannende potjes gespeeld. En zie me dit nog ver in 2023 spelen. Eigenlijk tot wanneer de nieuwe GoW uitkomt…
——
[YouTube: Cobra Kai 2: Dojos Rising - Official First Gameplay Trailer (Chozen Cut)]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
GoW 2 wat gespeeld. Speelt inderdaad nog goed en ziet er met de 4K/60 ondersteuning nog heel behoorlijk uit voor een 14 jaar oude game!Wom schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:35:
[...]
Wat mij betreft begin je met het eerste deel, maar kan mij voorstellen dat je bij deel 4 wilt beginnen. Dat is ook al een erg fraaie game en heeft toch een soort van nieuw begin verhaaltechnisch. Dan zit je er lekker in voor 5 en vergeet dan ook zeker de Hivebusters DLC niet.
Nog niet eens kan je nagaan :-), maar ik ga deze instructies eens opvolgen voor Dolby Vision.devilsnight schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:43:
[...]
Heb jij iets aan de HDR ingame settings nog gedaan of heb je het zo gelaten? Overdag in de game oogt het iets te donker hier.
https://xboxera.com/2022/09/07/review-steelrising/Steelrising is a mix of decent to damned good parts that takes the Soulslike Action RPG and puts it into one of the most ridiculous and awesome settings I’ve seen in a while. Mediocre graphics are countered by a fantastic art style, fun combat, incredible music, and a story that I found myself deeply invested in. If you’ve got an itch for the genre and don’t want to wait for Lies of P, then Steelrising is an excellent alternative to hold you over.
[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 07-09-2022 13:07 ]
https://gameinfinitus.com...-gameplay-details-leaked/Tom Henderson, who has been the source of multiple leaks in the past, has revealed the official store description for Assassin’s Creed Mirage which among other things confirms that the game is set in Baghdad and will be a cross-generation launch across PS4 and PS5.
Experience the story of Basim, a cunning street thief seeking answers and justice as he navigates the bustling streets of ninth-century Baghdad. Through a mysterious, ancient organization known as the Hidden Ones, he will become a deadly Master Assassin and change his fate in ways he never could have imagined.
– Experience a modern take on the iconic features and gameplay that have defined a franchise for 15 years.
– Parkour seamlessly through the city and stealthily take down targets with more visceral assassinations than ever before.
– Explore an incredibly dense and vibrant city whose inhabitants react to your every move, and uncover the secrets of four unique districts as you venture through the Golden Age of Baghdad.
Parkour will be the main focus again based on the game description. The city has been described as dense with NPCs that will react to the player. There will be four districts in Baghdad for the players to traverse.
Assassin’s Creed Mirage will be officially revealed on September 10 during Ubisoft Forward.
Dit najaar de Elite controller ook naar de Xbox design lab. Enige wat ik hoop is dat ze de right en left bumper fixen… want daar heb ik echt bij elke versie op den duur last van.
Ik zit toevallig te denken om voor een elite controller te gaan voor pc en Xbox. Ik hoor echt alleen maar ellende over die dingen.uchiha tijntje schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:22:
https://news.xbox.com/en-...g-with-more-ways-to-play/
[Video: Xbox Elite Wireless Controller Series 2 - Core]
Dit najaar de Elite controller ook naar de Xbox design lab. Enige wat ik hoop is dat ze de right en left bumper fixen… want daar heb ik echt bij elke versie op den duur last van.
Al die issues nooit gehad met de Xbjox One pads.
Het is een beetje lastig. Het is de beste controller die ik heb gehad en kan niet zonder. Ik zou nooit meer zonder backbuttons kunnen, waarbij ook de hair-triggers ideaal zijn voor bijna alle games behalve racegames.FrankoNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:27:
[...]
Ik zit toevallig te denken om voor een elite controller te gaan voor pc en Xbox. Ik hoor echt alleen maar ellende over die dingen.
Alleen de bouwkwaliteit (in mijn geval de bumpers) laat soms te wensen over. Ik heb daarom ook bewust bij de Mediamarkt gekocht zodat als ik er problemen mee krijg ik hem zonder veel moeite kan ruilen.
Die kun je er los bij kopen in een pakket. Kom je op ongeveer dezelfde prijs uit als nu voor de V2. Tot op heden kon je de pedals enzo niet los kopen. Dus ik denk dat ze dit hebben gedaan om voor mensen die al een elite hebben de stap tot aankoop te verkleinen qua prijs. Ik hoop dan trouwens wel dat de pedals en de thumb sticks van de elite v2 passen op deze maar daar ga ik wel vanuit.FrankoNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:29:
Als ik die core zo zie in dat filmpje zitten daar dus niet de flippers bij? Dat is nou toch juist een reden om een elite controller te kopen?
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2022 16:34 ]
Het lijkt erop dat ze de Core aanbieden voor $129,99 inderdaad en dan de Complete Component Pack los erbij doen.FrankoNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:29:
Als ik die core zo zie in dat filmpje zitten daar dus niet de flippers bij? Dat is nou toch juist een reden om een elite controller te kopen?
Bron: https://www.xbox.com/nl-N...-controller-series-2-core
https://www.xbox.com/nl-N...s/complete-component-pack
Elite draadloze controller Series 2 € 179,99 ERP*
Wat is er inbegrepen:Elite draadloze controller Series 2 – Core (wit) € 129,99 ERP*
- Xbox Elite draadloze controller Series 2
- Aanpassingstool voor duimsticks
- Oplaadstation + USB-C-kabel
- Set van 4 paddles: middelgroot (2), mini (2)
- Extra duimsticks: klassiek (2), koepel (1), hoog (1)
- Extra navigatiepad: standaard
- Draagtas
Wat is er inbegrepen:
- Xbox Elite draadloze controller Series 2
- Aanpassingstool voor duimsticks
- USB-C-kabel
We gaan het zien! Afwachten wanneer ik weer echt een issue krijg met mijne, tikkend geluidje met de stick is niet genoeg voor retourneren nu, en misschien dan weer voor een klein bedrag erbij de nieuwe halen.
"We’ve heard players loud and clear and have continued to improve Elite Series 2 controllers to be more reliable than ever before with refined components that are built to last."
— Klobrille (@klobrille) 7 september 2022
Dat is ze geraden
Mja ik ga hem ook niet halen voorlopig. Wil op zich nog best een controller erbij, maar dan moet ie wel blijven werken.devilsnight schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:28:
Hele toffe controller, maar gewoonweg teveel issues. Inderdaad de LB en RB, maar ook gehad dat B knop keihard ingedrukt moest worden anders registreerde ie niet. Issues met de sticks, rubber grips die loslaten met de V2 etc.
Al die issues nooit gehad met de Xbjox One pads.
Verder heb ik zelf gemerkt dat ik de triggers op de onderkant nauwelijks gebruik, komt gewoon niet in me op om die dingen in te drukken als ik aan het gamen ben. En eerlijk gezegd vind ik de meeste controls altijd wel prima. Heb ook niet het idee dat ik bv in shooters gevechten verlies omdat ik niet zo'n controller heb...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Same here man. Ik heb de paddles er zelfs afgehaald, het irriteert me qua hoe ik mijn vingers plaats achterop de controller.Martinspire schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:57:
[...]
Mja ik ga hem ook niet halen voorlopig. Wil op zich nog best een controller erbij, maar dan moet ie wel blijven werken.
Verder heb ik zelf gemerkt dat ik de triggers op de onderkant nauwelijks gebruik, komt gewoon niet in me op om die dingen in te drukken als ik aan het gamen ben. En eerlijk gezegd vind ik de meeste controls altijd wel prima. Heb ook niet het idee dat ik bv in shooters gevechten verlies omdat ik niet zo'n controller heb...
Zou dat dan ook gelden voor de al bestaande elite 2?devilsnight schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:36:
Volgens iemand op XboxEra is deze revisie gedaan vanwege de bouwkwaliteit.
We gaan het zien! Afwachten wanneer ik weer echt een issue krijg met mijne, tikkend geluidje met de stick is niet genoeg voor retourneren nu, en misschien dan weer voor een klein bedrag erbij de nieuwe halen.
En zo ja, hoe weet je dan of je de revisie hebt of niet.
[ Voor 6% gewijzigd door FrankoNL op 07-09-2022 17:51 ]
Ik hoop echt dat ze die dingen hebben gefixed, want het is zo'n fijne controller die helaas door deze gebreken niet zijn geld waard is en eerder veel frustraties met zich meebrengt.uchiha tijntje schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:22:
https://news.xbox.com/en-...g-with-more-ways-to-play/
[Video: Xbox Elite Wireless Controller Series 2 - Core]
Ik wacht even de eerste reviews af of dit ook echt zo is!
Vorige week met mijn Elite V2 langs de MM geweest, RB reageerde niet meer, RT haperde en de A button was vanaf dag één al ruk.uchiha tijntje schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:31:
[...]
Het is een beetje lastig. Het is de beste controller die ik heb gehad en kan niet zonder. Ik zou nooit meer zonder backbuttons kunnen, waarbij ook de hair-triggers ideaal zijn voor bijna alle games behalve racegames.
Alleen de bouwkwaliteit (in mijn geval de bumpers) laat soms te wensen over. Ik heb daarom ook bewust bij de Mediamarkt gekocht zodat als ik er problemen mee krijg ik hem zonder veel moeite kan ruilen.
Mocht zonder probleem een nieuwe uit het schap pakken
Zodra de garantie voorbij is zal ik echter niet snel meer een V2 kopen, met de standaard Series X controller had en heb ik nooit problemen gehad en heb je bovendien de handige share-button, veel betere kwaliteit !
Maar… zolang alles werkt is het wel een verademing
Maar wat heb je dan nog aan een elite v2devilsnight schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:21:
[...]
Same here man. Ik heb de paddles er zelfs afgehaald, het irriteert me qua hoe ik mijn vingers plaats achterop de controller.
Die paddles maken hem net wat anders dan een standaard XSX controller haha
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Gezien en ik twijfelde of er ook bewegende beelden bij stonden, mijn excuses danAmaze86 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:15:
@Verwijderd Kijk paar berichten boven je, is al gepost
Ja. Maar ik vind zelf de paddles van de v2 fijner dan die van de v1, heb juist extra besteld om mijn v1 ook de v2 paddles te geven. Ze zijn net wat compacter waardoor ze niet zo makkelijk ingedrukt worden als je je controller even neerlegt. Was mijn v1 vroeger altijd voorzichtig op zijn kop aan het leggen als ik even een game pauzeerde om wat te drinken te pakken of zo, is me te vaak gebeurd dat zo'n paddle me weer uit het pauze menu gooide.Xgar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:52:
Passen de sticks, paddles van de v1 eigenlijk op de 2?
edit @Xgar sorry, dat geldt alleen voor de paddles. De sticks zijn NIET uitwisselbaar. Net even getest... de v1 heeft 4 groefjes in de binnenkant van de stick en de v2 3, waardoor ze niet op elkaar passen...
[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 07-09-2022 20:20 ]
Maar andere keren gaat het heel smooth en is het net 60fps. Ik merk dit ook wanneer ik dan ga scrollen tussen de game tiles in my games and apps of gewoon in de Game Pass sectie. Of wanneer ik dan naar events ga dan laden de plaatjes heel langzaam in, en de andere keer super snel.
Net helemaal vreemd. De hele middag was het smooth terwijl GTA 5 aan stond in QR en Prime ook, alles verliep snel op home. Na een tijdje ging ik weer GTA 5 even spelen en toen ik terug ging naar home was het mega sloom, overal zat slowdown in. Toen Prime weer opgestart (want die sloot af na verder spelen in GTA 5) en alles is weer vlot. Hoe dan?
Je zou juist denken dat je alles moet sluiten en dat alles dan weer soepel draait.
https://www.gematsu.com/2...ainment-delayed-to-winterFocus Entertainment will publish Mundfish-developed first-person action RPG Atomic Heart for PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, and PC (Steam), the companies announced. The game has also been delayed from its previously planned 2022 release window to “this winter,” which spans December 2022 and March 2023.
[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 07-09-2022 21:14 ]
Was er al bang voor, maar ik heb nog genoeg games te spelen tot die tijd dus ik vind het geen probleem om wat langer te wachten. 2023 lijkt wel echt een mega jaar te worden wat betreft games.devilsnight schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:14:
Atomic Heart to be published by Focus Entertainment, delayed to winter
https://www.gematsu.com/2...ainment-delayed-to-winter
[ Voor 6% gewijzigd door ReVision. op 07-09-2022 21:22 ]
hoi
Ik zie op Youtube al een aantal filmpjes waarbij Microsoft het zelf ontgeld. Dat ze dingen laten gebeuren die niet kunnen, zoals bij de Halo games gebeurd is. Studio’s die overhoop gegooid worden en door elkaar gesmeten. Wisselingen van medewerkers. Klinkt ook niet erg positief..uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 22:06:
——
Misschien word 343 extreem onder druk gezet met dit tot gevolg?
Ik snap wat je zegt.Mosin schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:39:
[...]
Ik zie op Youtube al een aantal filmpjes waarbij Microsoft het zelf ontgeld. Dat ze dingen laten gebeuren die niet kunnen, zoals bij de Halo games gebeurd is. Studio’s die overhoop gegooid worden en door elkaar gesmeten. Wisselingen van medewerkers. Klinkt ook niet erg positief..
Misschien word 343 extreem onder druk gezet met dit tot gevolg?
Wat denk ik verder speelt is dat gamers crunch culture bij developers afkeuren, maar aan de andere kant wel zitten te klagen over delays en eventueel gebrek aan spoedige content. Waar Infinite de mist mee is ingegaan is dat ze geen duidelijke roadmap hadden en als ze die hadden ze features niet kunnen leveren.
Met mensen die vaak opmerkingen maken over development hell bij MS studios heb ik ook niets mee en laten zich in mijn optiek vooral leiden door de wens die de vader van gedachten is.
Het maken van nieuwe unieke games is niet makkelijk. En de afgelopen 2.5 jaar hebben daar niet bij geholpen. Om dan eventuele delays af te wentelen op mismanagement gaat mij te ver. Wat ik wel vind, en waar ze met hun E3 setup rekening mee hebben gehouden, is dat je gewoon niet te vroeg in development moet komen met aankondigingen en verwachtingen. Ik hoef niets te zien van een game die ik pas in 2024 kan spelen.
——
Wilde even kijken naar de nieuwe CoD in de Xbox store, maar wat een achterlijke prijs eigenlijk ook. 79,99 voor de cross gen bundle. Ik ga hem denk ik dit keer op disc kopen om hem daarna te kunnen doorverkopen. Hopelijk vanaf volgend jaar toch gewoon maar in gamepass
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2022 23:29 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/RkqVyZi0tmO7qRdMm5JTeGJq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sJH2oYw19bQYNrzH9E6dDlf4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zUxXIxZPmqBGeFzMWheynSbH.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/djhYjIrBh7O2xN4bqctiQFwq.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/FQKf01NSECzn9noedOhdsHVF.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/aZ6nSDlokMVrTxriVAUfBQxb.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LcovYA8cSdxywOfcSq4I8yQM.jpg?f=fotoalbum_large)