- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zie de fifa serie in een heel ander licht!
Je bedoelt ander LightExactor it schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 06:08:
[...]
Ik zie de fifa serie in een heel ander licht!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zag het inderdaad gisteren in de app, komen een paar leuke titels erbij.Powder Toastman schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:14:
Oeh, zie net dat vanaf vandaag Grid Legends op GPU / EA Play komt!
![]() | ![]() | ![]() |
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Immortality ga ik ook zeker spelen, misschien Coffee Talk, en Immortals Fenyx Rising heb ik onlangs in een sale fysiek gekocht, maar nog niet aan toegekomen...Linksquest schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:20:
[...]
Zag het inderdaad gisteren in de app, komen een paar leuke titels erbij.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Deze week Guardians of the Galaxy uitgespeeld, was leuk tussendoortje, en net begonnen aan For Honor. Ook nog bezig in Sniper Elite 5, en moet Route 96 ook nog steeds afmaken. En daarnaast nog een enorme backlog opgebouwd in de loop der jaren.
Teveel leuke spellen, te weinig tijd...
Coffee Talk is toch niet nieuw? Die heb ik al eens gespeeld en weet vrij zeker dat ik hem niet heb gekocht. Of was het in het verleden een Games with Gold game?Powder Toastman schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:37:
[...]
Immortality ga ik ook zeker spelen, misschien Coffee Talk, en Immortals Fenyx Rising heb ik onlangs in een sale fysiek gekocht, maar nog niet aan toegekomen...
Deze week Guardians of the Galaxy uitgespeeld, was leuk tussendoortje, en net begonnen aan For Honor. Ook nog bezig in Sniper Elite 5, en moet Route 96 ook nog steeds afmaken. En daarnaast nog een enorme backlog opgebouwd in de loop der jaren.
Teveel leuke spellen, te weinig tijd...
Klopt in juni 2020 is het een GwG game geweest... Zie nu inderdaad dat ik hem ook al had. Maar nooit gespeeld blijkbaar...SunnieNL schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 10:41:
[...]
Coffee Talk is toch niet nieuw? Die heb ik al eens gespeeld en weet vrij zeker dat ik hem niet heb gekocht. Of was het in het verleden een Games with Gold game?
Zoals ik zei, ik heb een enorme backlog!
APT Innocence nog steeds niet uitgespeeld. Moet nog haast maken dan.devilsnight schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:03:
Beginnen ze nu eerder dan twee weken vantevoren aan te geven welke games eruit gaan? Meestal geven ze in het midden van de maand het aan toch?
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oh nee, Skatebirddevilsnight schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:03:
Beginnen ze nu eerder dan twee weken vantevoren aan te geven welke games eruit gaan? Meestal geven ze in het midden van de maand het aan toch?
[Afbeelding]
Wat een dramatisch slecht spel is dat, good riddance
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Speel die af en toe via touch, dan komt hij nog het meest tot zijn recht. Maar zou hem niet kopen, neeBM schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:19:
[...]
Oh nee, Skatebird![]()
Wat een dramatisch slecht spel is dat, good riddance
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
I am fish vond ik echt verassend leuk gedaan. Paar best originele ideeën in die game ook. Met plezier uitgespeeld flinke tijd terug.PdeBie schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:10:
I am fish vind ik wel jammer! Daar is m'n dochter dol op!
Dan maar een keer in een sale oppikken.
Iedere twee weken worden er games aangekondigd die gaan verdwijnen; deze games zijn hoogstwaarschijnlijk na 15 september niet meer te spelen. Dus niet treuzelen als er nog een bij is die je wil uitspelen! @Rivanovdevilsnight schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:03:
[Afbeelding]
Ah, ik dacht dat het altijd eenmalig per maand was en midden in de maand, haha.MartijnS72 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:31:
[...]
Iedere twee weken worden er games aangekondigd die gaan verdwijnen; deze games zijn hoogstwaarschijnlijk na 15 september niet meer te spelen. Dus niet treuzelen als er nog een bij is die je wil uitspelen! @Rivanov
Op zich zou ik Flynn nog verder willen spelen, maar de game is niet heel makkelijk dacht ik en echt trek in een dikke uitdaging heb ik niet. Daarnaast moet ik echt verder met RDR2 weer en wil ik eens naar Immortality en As dusk Falls kijken. Met AI moet ik ook nog verder, damn.
Gamertag: FinrazielNL
Goed dat ik het ook zie ja, ik ben pas in chapter 4 ofzo. Ook maar even snel verder oppakken.Rivanov schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:09:
APT Innocence nog steeds niet uitgespeeld. Moet nog haast maken dan.
hoi
Ach, het meerendeel staat er een jaar op.Finraziel schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:43:
Blijft toch wel een nadeel van Gamepass dat ze pas zo kort van tevoren aangeven dat games er uit gaan. Wel goede timing nu want ik wou Plague Tale eindelijk eens gaan spelen binnenkort... maar geen zin om nu te gaan rushen. Maar hij zit in de humble choice van afgelopen maand (voor PC/Steam) en daar was nog net een paar dagen om die bundel te claimen, dus dat gelijk maar gedaan. Maar het zou beter zijn als ze gewoon een paar maanden van tevoren al aan zouden geven wanneer games vertrekken (of liefst gewoon altijd een soort THT datum tonen).
Probeer gewoon de nieuwste titels te spelen ipv te wachten tot ze er uit gaan.
Echt een hele leuke titel zeg, heerlijke vrolijke muziek, leuke graphics in 3D, hele duidelijke Pikmin invloeden, maar ik zeg altijd maar beter goed gejat dan slecht bedacht, toch?uchiha tijntje schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:30:
Zojuist Tinykin uitgespeeld. Echt een hele aangename verrassing. Je moet wel van het genre houden, maar de game speelt erg lekker weg. Heb er iets van 9 uur over gedaan denk ik. Dus ook niet al te lang, waardoor het niet ging vervelen. Voor completionists is het soms even doorbijten omdat je net de laatste collectible in de levels over het hoofd kan zien en je geen idee hebt waar je moet zoekenAanrader voor liefhebbers dus van 3D platformers en collect-a-thons.
——
Ben wel een beetje teleurgesteld in hoe lang het duurt om een update te krijgen voor Cult of The Lamb. Sinds release is die al vrij buggy maar nog steeds is er geen update gepushed. Consoles zijn altijd wat trager dan pc, maar dit duurt al ruim 3 weken na launch. Verliest zo’n game toch best wel wat momentum.
The wild at Heart is ook zo'n game die volop Pikmin features heeft, genoten daarvan ook. 9 uur klinkt mij perfect in de oren, hoopte al dat deze niet te kort zou zijn.
Deze moet nog komen maar ziet er zeer nice uit. Of was R-Type juist horizontaal/sidescrolling?Wom schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:52:
Iemand ervaring met een moderne R-Type achtige game (side scrolling shoot'm-up)? Met eventueel lokale co-op? Vriend van mij speelt dat type games graag (is er ook heel goed in) en vroeg aan mij of daar moderne varianten op zijn. Moest hem het antwoord schuldig blijven, maar misschien dat jullie goede suggesties hebben?
Als je hem open laat als je gaat spelen wel. Kun je het paneel aan de achterzijde niet verwijderen?joey82 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:16:
ik vraag mij af,
zou dit goed genoeg zijn voor de xbox series x? het is een zeer ruime kast....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
wat het maar waar, het is 1 geheel, dan moet ik gaan zagen/slopen,uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:23:
[...]
Als je hem open laat als je gaat spelen wel. Kun je het paneel aan de achterzijde niet verwijderen?
ik had gehoopt dat het niet nodig zou zijn,
vraag mij af wat dan beter is horizontaal of rechtop?
zat er aan te denken om horizontaal te plaatsen met de ventilator gericht naar buiten....Linksquest schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:33:
Ik denk als je hem open laat staan dat het zeker moet lukken, wat ik wel zou doen is even kijken hoe warm hij word en als je de ventilator te hard hoort, dan misschien toch een andere optie te zoeken.
ik game hooguit 2 tot maximaal 4 uurtjes om de zoveel dagen, vaak ben ik gamen na 2 uurtjes alweer zat....
Als je niet bang bent van een beetje knutselen zou je er ook een cirkel bij kunnen zagen en daar een fan op monteren. Even kijken of je die samen met de Xbox aan kunt laten gaan... Of als je heel fancy wil doen aan laten gaan als het warm wordt maar het tweak gehalte wordt wel wat groter dan natuurlijk. Zou uitproberen zijn of het dan met gesloten deur kan (wellicht komt er dan al genoeg lucht naar binnen via de bestaande gaten).joey82 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:25:
[...]
wat het maar waar, het is 1 geheel, dan moet ik gaan zagen/slopen,
ik had gehoopt dat het niet nodig zou zijn,
vraag mij af wat dan beter is horizontaal of rechtop?
ik heb de deurtjes altijd wijd open staan met gamen, de reden dat het in een kast kom is omdat er hier op 1 of andere manier niet tegen af te stoffen valt anders, heel irritant....Finraziel schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:37:
[...]
Als je niet bang bent van een beetje knutselen zou je er ook een cirkel bij kunnen zagen en daar een fan op monteren. Even kijken of je die samen met de Xbox aan kunt laten gaan... Of als je heel fancy wil doen aan laten gaan als het warm wordt maar het tweak gehalte wordt wel wat groter dan natuurlijk. Zou uitproberen zijn of het dan met gesloten deur kan (wellicht komt er dan al genoeg lucht naar binnen via de bestaande gaten).
had goede hoop dat het ruim genoeg zou zijn....
Ja dat is de theorie en soms lukt dat, maar er zijn gewoon te veel games die ik wil spelenjustifire schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:37:
[...]
Ach, het meerendeel staat er een jaar op.
Probeer gewoon de nieuwste titels te spelen ipv te wachten tot ze er uit gaan.
Ben wel aan de slag gegaan om mijn backlog te categoriseren, maar het is veel. Aangezien ik momenteel na half herinrichten van mijn woonkamer weer op een pc game kick ben heb ik daar eerst op gefocust... Dat zijn 876 games waarvan ik er nog 591 moet beoordelen. Van wat ik al beoordeeld heb staan er nu 118 op to play. En dan moet ik ergens nog eens mijn Xbox owned games toevoegen, en hetzelfde voor de switch en zelfs nog de Wii u.
Ik ben ook door de gamepass lijst heen gegaan en games die ik echt nog wil spelen toegevoegd aan de lijst met een to play en een gamepass tag, die kan ik dan wat prio geven omdat ze niet eeuwig beschikbaar blijven. Ook handig om nieuwe toevoegingen er gelijk bij te zetten want ik vergeet ze vaak ook gewoon weer als ik niet gelijk tijd heb om ze te spelen.
Of ik ooit door mijn backlog heen raak durf ik nog niet zeggen, maar ik heb wel al wat games gestart die erg leuk zijn tussendoor en andere games die ik even start maar dan concludeer dat het niet mijn ding is (vanishing of Ethan Carter tot mijn verbazing, na comments hier had ik echt verwacht die cool te vinden) en vlot voorzie van een to not play tag.
Heb het systeem overigens afgekeken van deze Reddit post: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Al volg ik niet helemaal de regels die hij daar opstelt.
Op zich denk ik dat het wel goed moet gaan hoor als je hem naar buiten richt zoals je zeijoey82 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:39:
[...]
ik heb de deurtjes altijd wijd open staan met gamen, de reden dat het in een kast kom is omdat er hier op 1 of andere manier niet tegen af te stoffen valt anders, heel irritant....
had goede hoop dat het ruim genoeg zou zijn....
Ik was meer aan het denken als je het meer weg zou willen werken.
I feel ya !Finraziel schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:48:
[...]
Ja dat is de theorie en soms lukt dat, maar er zijn gewoon te veel games die ik wil spelen
Ben wel aan de slag gegaan om mijn backlog te categoriseren, maar het is veel. Aangezien ik momenteel na half herinrichten van mijn woonkamer weer op een pc game kick ben heb ik daar eerst op gefocust... Dat zijn 876 games waarvan ik er nog 591 moet beoordelen. Van wat ik al beoordeeld heb staan er nu 118 op to play. En dan moet ik ergens nog eens mijn Xbox owned games toevoegen, en hetzelfde voor de switch en zelfs nog de Wii u.
Ik ben ook door de gamepass lijst heen gegaan en games die ik echt nog wil spelen toegevoegd aan de lijst met een to play en een gamepass tag, die kan ik dan wat prio geven omdat ze niet eeuwig beschikbaar blijven. Ook handig om nieuwe toevoegingen er gelijk bij te zetten want ik vergeet ze vaak ook gewoon weer als ik niet gelijk tijd heb om ze te spelen.
Of ik ooit door mijn backlog heen raak durf ik nog niet zeggen, maar ik heb wel al wat games gestart die erg leuk zijn tussendoor en andere games die ik even start maar dan concludeer dat het niet mijn ding is (vanishing of Ethan Carter tot mijn verbazing, na comments hier had ik echt verwacht die cool te vinden) en vlot voorzie van een to not play tag.
Heb het systeem overigens afgekeken van deze Reddit post: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Al volg ik niet helemaal de regels die hij daar opstelt.
Probeer dan ook zoveel mogelijk game pass games de prioriteit te geven.
Maar ja, ook genoeg spellen buiten game pass die leuk zijn om te spelen, en probeer niet meer dan twee / drie spellen tegelijkertijd te spelen.
En soms glipt er dan inderdaad een spel door de vingers, kopen dan maar
Ik denk dat het wel meevalt. Ik heb ook een erg stoffig huis, combinatie van een kat, langharige hond en een luie baas (ik), maar de Xbox heeft niet echt ergens last van na ruim 1,5 jaar (hij is ook nog net zo stil als op release dag). Heb hem niet open gemaakt, maar ik verwacht op basis van het design ook niet veel problemen. Stof wat er in neerslaat terwijl hij uit staat wordt er denk ik gewoon weer uitgeblazen, dat valt immers op de exhaust kant van de fan/heatsink. En doordat lucht door de heatsink heen getrokken wordt ipv er door geduwd denk ik ook dat er niet heel snel stof op zal hopen aan de onderkant.joey82 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 18:01:
is de series x eigenlijk een stofzuiger van zichzelf? ik bedoel dan niet dat het herrie maakt maar hoe snel er stof in de console zit als je het op een kast zet....
jij hebt de xbox dus niet in een kast staan?Finraziel schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 18:47:
[...]
Ik denk dat het wel meevalt. Ik heb ook een erg stoffig huis, combinatie van een kat, langharige hond en een luie baas (ik), maar de Xbox heeft niet echt ergens last van na ruim 1,5 jaar (hij is ook nog net zo stil als op release dag). Heb hem niet open gemaakt, maar ik verwacht op basis van het design ook niet veel problemen. Stof wat er in neerslaat terwijl hij uit staat wordt er denk ik gewoon weer uitgeblazen, dat valt immers op de exhaust kant van de fan/heatsink. En doordat lucht door de heatsink heen getrokken wordt ipv er door geduwd denk ik ook dat er niet heel snel stof op zal hopen aan de onderkant.
Nee, althans niet afgesloten. Heb hem eerst heel lang rechtop gehad bovenop het TV meubel, nu ligt hij plat op een plank in het midden, maar is aan alle kanten open.joey82 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 18:58:
[...]
jij hebt de xbox dus niet in een kast staan?
Artfull Escape en BugFables maar even in duiken dan van de week. Vaak enthousiast dat er een game verschijnt op Gamepass en dan kom ik er totaal niet aan toe om ze te spelen (terwijl ik al 7 maanden een sabbatical hebdevilsnight schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:03:
[Afbeelding]
Dat is 50% van de beta, en eigenlijk ook meteen het minste stuk.
Daarna
8 September kan niet snel genoeg komen
Benieuwd naar je bevindingen man.justifire schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:19:
[...]
Dat is 50% van de beta, en eigenlijk ook meteen het minste stuk.
Daarnaspoiler:begint het spel eigenlijk pas echt.pak je de boot naar Parijs en
8 September kan niet snel genoeg komen
had zo de hoop dat bol met postnl zou verzenden....
zucht....
Matt Booty also says the team at Playground Games “gets” Fable and is coming along well.
— 8 Bits. (@8BitsGG) 2 september 2022
Van XboxEra
E3 volgend jaar hopelijk eindelijk dan, of nog beter, TGA dit jaar. Hellblade 2 werd ook echt vroeg al getoond met gameplay vorig jaar.Matt Booty says everytime he sees Fable he wants to show it off but Playground wants to wait until its ready, also he says the game matches the attention to detail that the Forza games have.
Maaaar, geen verwachtingen of wat dan ook.
Sidescrolling is wel van levensbelang hier. 2D aanpak zeg maar. Maar in de insteek van deze game is wel wat we zoeken. Bedankt.devilsnight schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:55:
[...]
Deze moet nog komen maar ziet er zeer nice uit. Of was R-Type juist horizontaal/sidescrolling?
[YouTube: CYGNI: All Guns Blazing - Boss Battle Gameplay]
[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 03-09-2022 02:50 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik kan dit soort (loze) berichten maar lastig serieus nemen en het heeft op mij eerder een averechts effect; ik word argwanend.devilsnight schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:33:
[Twitter]
Van XboxEra
[...]
E3 volgend jaar hopelijk eindelijk dan, of nog beter, TGA dit jaar. Hellblade 2 werd ook echt vroeg al getoond met gameplay vorig jaar.
Maaaar, geen verwachtingen of wat dan ook.
Toon dan op zijn minst wat content (screenshots, snippets van gameplay) die je verhaal ondersteunen, al is het maar 'early stage / pre-Alpha / rough material' o.i.d., maar ga vooral niet roeptoeteren dat het spel er fantastisch uitziet, dat het team het bronmateriaal goed begrijpt en ons enkel warmhouden met mooie woordjes.
Sinds de E3 leak in 2019 is er, volgens mij, één korte teaser getoond. That's it.
Dan maar even dit, to keep us warm:
Ik begrijp je man. Sowieso een beetje communicatie van de devs naar de mensen toe zou fijn zijn. Zoals Ninja Theory een beetje deed met wat tweets en ineens gameplay vorig jaar bij de TGA.Yonix schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 09:24:
[...]
Ik kan dit soort (loze) berichten maar lastig serieus nemen en het heeft op mij eerder een averechts effect; ik word argwanend.
Toon dan op zijn minst wat content (screenshots, snippets van gameplay) die je verhaal ondersteunen, al is het maar 'early stage / pre-Alpha / rough material' o.i.d., maar ga vooral niet roeptoeteren dat het spel er fantastisch uitziet, dat het team het bronmateriaal goed begrijpt en ons enkel warmhouden met mooie woordjes.
Sinds de E3 leak in 2019 is er, volgens mij, één korte teaser getoond. That's it.
Dan maar even dit, to keep us warm:
[YouTube: Fable Original Theme by Danny Elfman]
Neem Avowed. Sinds debuut trailer echt niets meer ervan vernomen, behalve dan insiders met info maar daar heb je eigenlijk niets aan. Wel vorig jaar direct naar de E3 dat iemand van de studio notabene op de Xbox Wire site zei dat het team met iets bezig was qua Avowed en "soon" getoond ging worden. Dit feest ging niet door, maar zelf hebben ze niets gezegd, een beetje communicatie en duidelijkheid zou men sieren, maar ja.
Laatst ook zei iemand van MS geloof ik iets over de grote nieuwe RPG van inXile met de codenaam Cobalt. En de dev zelf een tweet eruit gooien met "no pressure", wat heeft men er allemaal aan? Het enige wat we hebben officieel over die game is dat het hun nieuwe RPG is, als het goed is AAA en first person is. Geruchten van opzich wel goede bronnen zeggen dat het een steampunk stijl is en met guns.
Het wordt echt tijd dat we iets nieuws gaan zien van die in 2020 aangekondigde titels, al is het maar artwork of beetjes info over features, wat we kunnen verwachten. Maar eigenlijk doen sowieso veel studio's dit niet.
De series X ruikt dus niet tijdens gebruik, al heb ik die al wel bijna 2 jaar.
Kennen meer mensen dit probleem?
[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 03-09-2022 11:56 ]
Als deur open blijft zou ik zeggen dat gaten niet nodig zijn. Bij mij staat tie ook in een kast met minder ventilatie.joey82 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:04:
hoeveel gaten zou ik in de achterkant moeten maken zodat de xbox series x goed kan ademen? het deurtje blijft tijdens het gamen sowieso altijd open...
en hoe groot moeten de gaten zijn?
[Afbeelding]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
nu staat je console boven op de kast?ArthurMorgan schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:13:
Ik heb hem ook in een dergelijke kast gehad, heb op een gegeven moment wel besloten hem plat te leggen zodat de ventilator naar buiten blaast. Ik vond dat er teveel warmte in de kast bleef hangen.
Nu eens bepalen of ik de laatste 4 missies van Hitman 2 ga spelen of Cyberpunk een vierde kans ga geven.
bestaan er ook van die pc stoffilters waarvan je het frame van de filter kan vastschroeven en de filter zelf er uit kan schuiven wanneer nodig?
zou een mooie oplossing zijn denk ik als ik besluit om toch gaten te maken achter in de kast....
Heb dit niet meegemaakt. Waar heb je de Xbox gekocht? Want anders even naar de winkel om te laten controleren. Zou dit toch even laten nakijken, verbrandde geur is nooit goed. Maar kan het ook iets anders zijn? Want neem aan dat de S ergens anders staat de X?038Robijno schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:46:
Ik heb een series X en een Series S voor mijn zoontje.. nou is de Series S bijna 2 maanden niet aan geweest, maar nu ruikt hij wat naar een verbrand iets. De xbox zelf is 4 maanden oud en toen nieuw gekocht. Nu ruikt hij dus raar, is dit normaal?
De series X ruikt dus niet tijdens gebruik, al heb ik die al wel bijna 2 jaar.
Kennen meer mensen dit probleem?
Misschien is dit een idee ?joey82 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:04:
hoeveel gaten zou ik in de achterkant moeten maken zodat de xbox series x goed kan ademen? het deurtje blijft tijdens het gamen sowieso altijd open...
en hoe groot moeten de gaten zijn?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3543kLxQf1qGtyintYYHr9VM.jpg?f=user_large)
https://www.amazon.com/dp/B017PMM990
dat houd het achterschotje niet ben ik bang,justifire schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:14:
[...]
Misschien is dit een idee ?
[Afbeelding]
wat ik bedoel zijn van die afneembare filters wat ze ook voor pc kasten gebruiken alleen dat je ze dan in een framekunt schuiven ( het frame boor je dan vast aan het schot )
Ik ben een voorstander van de Game Pass Family plan. Maar die conversie had toch niet gehoeven!?
Nou ben ik wel benieuwd wat dan de maandelijkse kosten zal worden.
Ben ook in dubio om de huidige Game Pass Ultimate alvast te verlengen of ermee te wachten.
Dus je krijgt straks een Xbox Game Pass Ultimate abo en een Xbox Game Pass Ultimate Friends & Family abo.
Je maakt het te complex voor je zelf. Stoffilters hebben enkel meerwaarde wanneer deze op een intake ventilator worden gepositioneerd.joey82 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:54:
ik heb zitten googlen maar ik kan niet vinden wat ik zoek,
bestaan er ook van die pc stoffilters waarvan je het frame van de filter kan vastschroeven en de filter zelf er uit kan schuiven wanneer nodig?
zou een mooie oplossing zijn denk ik als ik besluit om toch gaten te maken achter in de kast....
Zowel de PS5 als XSX zullen prima werken in jouw meubel! Als je echt twijfels hebt, puur voor je gevoel, kan je inderdaad een klein ventilatiegat boven in de achterwand boren zodat warme opgestegen lucht vanzelf het kastje kan verlaten.
Belangrijkste is dat de console vrij kan ademen en je de ventilatie van de console zelf niet bedekt.
Edit: Mocht het je gerust stellen mijn XSX staat al sinds launch in een kleiner kastje, en daarvoor stond jaren de Xbox One (X) op dezelfde plek
[ Voor 30% gewijzigd door Caayn op 03-09-2022 16:38 ]
De xbox staat naast de ps5.. allebei ruik je ze niet idd. De series S staat op de slaapkamer van mijn zoon, en staat vrij op een plank aan de muur.Zorroberner schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:13:
[...]
Heb dit niet meegemaakt. Waar heb je de Xbox gekocht? Want anders even naar de winkel om te laten controleren. Zou dit toch even laten nakijken, verbrandde geur is nooit goed. Maar kan het ook iets anders zijn? Want neem aan dat de S ergens anders staat de X?
Kan het niet komen omdat hij 2 maanden niet is gebruikt en dat er stof binnen is gaan komen ofzo?
ik heb een gave om het mezelf moeilijker te maken dan nodig idd, is een gaveCaayn schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:34:
[...]
Je maakt het te complex voor je zelf. Stoffilters hebben enkel meerwaarde wanneer deze op een intake ventilator worden gepositioneerd.
Zowel de PS5 als XSX zullen prima werken in jouw meubel! Als je echt twijfels hebt, puur voor je gevoel, kan je inderdaad een klein ventilatiegat boven in de achterwand boren zodat warme opgestegen lucht vanzelf het kastje kan verlaten.
Belangrijkste is dat de console vrij kan ademen en je de ventilatie van de console zelf niet bedekt.
Edit: Mocht het je gerust stellen mijn XSX staat al sinds launch in een kleiner kastje, en daarvoor stond jaren de Xbox One (X) op dezelfde plek
ik denk dat ik boven in de kast dan een ventilatie gat maak, heb je een tip hoe groot dit gat moet zijn?
een stoffilter op het ventilatie gat zou wel kunnen toch? stof blijft buiten en de xbox kan zijn warmte daar kwijt, of werkt dat niet zo?
[ Voor 22% gewijzigd door joey82 op 03-09-2022 16:46 ]
Nee in een soortgelijk vak in de kast maar nu helemaal open zonder deurtje. Ik vind de deur ervan openzetten storend.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Er komt wel stof in het kastje. Dat gaat dan tegen je stoffilter, waardoor het warmer wordt in het kastje en de stof blijft dan in de kast...joey82 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:42:
[...]
ik heb een gave om het mezelf moeilijker te maken dan nodig idd, is een gave![]()
ik denk dat ik boven in de kast dan een ventilatie gat maak, heb je een tip hoe groot dit gat moet zijn?
een stoffilter op het ventilatie gat zou wel kunnen toch? stof blijft buiten en de xbox kan zijn warmte daar kwijt, of werkt dat niet zo?
[Afbeelding]
De enige plek waar een filter gaat werken is bij de intake van je Xbox. En met werken vraag ik me af of het zinvol is. Ik poets mijn werkkamer veel te weinig en zag ongeveer nul stof in mijn Xbox toen ik hem laatst eens uit nieuwsgierigheid openhaalde. (dit is mijn gave, garantie verpesten zonder echte reden
[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 03-09-2022 17:15 ]
Wat is er mis met die conversie? Je gaat van 30 dagen in je eentje naar 18 dagen met 5 personen. Dacht je dat MS 1:1 zou omzetten? Maandelijkse kosten staan bovenin het artikel. Rond de 22 euro per maand (4,50 pppm)Royalty schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:27:
Xbox Game Pass Family & Friends plan
Ik ben een voorstander van de Game Pass Family plan. Maar die conversie had toch niet gehoeven!?
Nou ben ik wel benieuwd wat dan de maandelijkse kosten zal worden.
Ben ook in dubio om de huidige Game Pass Ultimate alvast te verlengen of ermee te wachten.
Dus je krijgt straks een Xbox Game Pass Ultimate abo en een Xbox Game Pass Ultimate Friends & Family abo.
dan maak ik wel wat gaten boven in het achterschot....Exactor it schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:13:
[...]
Er komt wel stof in het kastje. Dat gaat dan tegen je stoffilter, waardoor het warmer wordt in het kastje en de stof blijft dan in de kast...
De enige plek waar een filter gaat werken is bij de intake van je Xbox. En met werken vraag ik me af of het zinvol is. Ik poets mijn werkkamer veel te weinig en zag ongeveer nul stof in mijn Xbox toen ik hem laatst eens uit nieuwsgierigheid openhaalde. (dit is mijn gave, garantie verpesten zonder echte reden)
Ik zou het even testen voordat je gaten maakt. Voor je het weet, werkt je setup feilloos. Gaten zijn meestal lelijk. Als het niet nodig is, scheelt het ook nog gedoe met boren en stofzuigen.joey82 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:34:
[...]
dan maak ik wel wat gaten boven in het achterschot....
Oh, ik dacht dat dat in Britse pond was. Had de Euro teken niet gezien.SunnieNL schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:33:
[...]
Wat is er mis met die conversie? Je gaat van 30 dagen in je eentje naar 18 dagen met 5 personen. Dacht je dat MS 1:1 zou omzetten? Maandelijkse kosten staan bovenin het artikel. Rond de 22 euro per maand (4,50 pppm)
Ja, als je de kosten kan delen met zijn 5-en dan is dat geen probleem. Maar als je het in je gezin wilt houden. Dan is het een vette verhoging.
Heb ik gehad. Vond hem vrij veel lawaai maken.justifire schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:14:
[...]
Misschien is dit een idee ?
[Afbeelding]
Alleen als je nu af kunt met een regulier ultimate abonnement. Maar als dat zo is, waarom zou je dan overschakelen naar het family abonnement?Royalty schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:52:
[...]
Oh, ik dacht dat dat in Britse pond was. Had de Euro teken niet gezien.
Ja, als je de kosten kan delen met zijn 5-en dan is dat geen probleem. Maar als je het in je gezin wilt houden. Dan is het een vette verhoging.
Als je niet genoeg hebt aan de twee consoles waar je een regulier ultimate abonnement op kunt gebruiken dan heb je er daar dus minstens 2 van nodig, en dat is duurder dan het family abonnement. Dus waarom is het een vette verhoging?
Als vader van twee beginnende gamertjes en eigenaar van twee xbox-en vind ik family een fijn idee. Het is elke keer gezeik als iets niet werkt omdat we op de verkeerde home console zitten of mijn account weer uitgelogd is op de verkeerde xbox. Ik betaal graag net wat meer om overal bij te kunnen. Sowieso vind ik het account management zoals het nu gaat raar. Game sharing tussen twee mensen die als enige in hun huishouden gamen is enorm simpel en prima terwijl één huishouden met meerdere xbox-en moet klooien met home consoles etc. Je zou denken dat ze liever klanten zoals ik willen dan cheap ass abbonement delers. Dit is een stap in de (voor mij althans) goede richting.Finraziel schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:31:
[...]
Alleen als je nu af kunt met een regulier ultimate abonnement. Maar als dat zo is, waarom zou je dan overschakelen naar het family abonnement?
Als je niet genoeg hebt aan de twee consoles waar je een regulier ultimate abonnement op kunt gebruiken dan heb je er daar dus minstens 2 van nodig, en dat is duurder dan het family abonnement. Dus waarom is het een vette verhoging?
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 03-09-2022 22:41 ]
Waarschijnlijk overdruk of vacuum ?giantgiantus schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 18:25:
[...]
Heb ik gehad. Vond hem vrij veel lawaai maken.
Beste is onder een intake en boven een outtake, voor beste airflow en minste geluidsniveau.
Vond het wel aardig rijden, afhankelijk van de type race, stoorde mij meer aan de gedateerde user interface.PdeBie schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 21:47:
Heb nu Grid Legends geïnstalleerd, maar wat een verschil met FH5 zeg. Gewoon dweilen in Grid. Totaal geen realisme in het rijden.
[ Voor 63% gewijzigd door nFo op 04-09-2022 10:33 ]
https://www.trueachieveme...ses-september-5th-to-11th
Een paar interessante uitgelicht:
Voor de strategen onder ons:
Voor de vaders en moeders onder ons:
Voor de souls fans onder ons:
Voor de trein liefhebbers onder ons :P: (hele vreemde combi van muziek en beelden trouwens…)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja ik vond vooral de opstartende fans toch wel merkbaar hoorbaar.justifire schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 22:53:
[...]
Waarschijnlijk overdruk of vacuum ?
Beste is onder een intake en boven een outtake, voor beste airflow en minste geluidsniveau.
Nog één achievement in Thymesia en dan helemaal klaar voor Steelrising (Bastille Edition)uchiha tijntje schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:04:
De games voor komende week:
[Video: Circus Electrique - Gameplay Overview Trailer]
[Video: Disney Dreamlight Valley - Official Gameplay Overview Trailer]
[Video: Steelrising | Titans Gameplay Trailer]
Voor de trein liefhebbers onder ons :P: (hele vreemde combi van muziek en beelden trouwens…)
[Video: Train Sim World 3 - Announcement Trailer]
Iemand anders met deze ervaring? Niet heel storend, wel opvallend. Eenmaal bij een resume blijft het goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 04-09-2022 22:36 ]
Hier ook, de dag na Gamescom direct gedaan!PdeBie schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:00:
@uchiha tijntje disney dreamlight staat al in de queue
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Stiekem zelf erg benieuwd naar Disney Dreamlight Valley. Een Animal Crossing achtige game in de Disney wereld klinkt fantastisch.uchiha tijntje schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:04:
De games voor komende week:
[Video: Circus Electrique - Gameplay Overview Trailer]
[Video: Disney Dreamlight Valley - Official Gameplay Overview Trailer]
[Video: Steelrising | Titans Gameplay Trailer]
[Video: Train Sim World 3 - Announcement Trailer]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sine Mora is een leuke side scroller! Niet echt heel erg nieuw, is een X360 spel.Wom schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:52:
Iemand ervaring met een moderne R-Type achtige game (side scrolling shoot'm-up)? Met eventueel lokale co-op? Vriend van mij speelt dat type games graag (is er ook heel goed in) en vroeg aan mij of daar moderne varianten op zijn. Moest hem het antwoord schuldig blijven, maar misschien dat jullie goede suggesties hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door kleinelievewolff op 05-09-2022 11:42 ]
Gaan we naar kijken, bedankt. Het is een genre waar tegenwoordig niet heel veel games meer in uitkomen lijkt het. Beetje niche geworden.kleinelievewolff schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:41:
[...]
Sine Mora is een leuke side scroller! Niet echt heel erg nieuw, is een X360 spel.
Dat klopt. Ik was er vroeger ook echt fan van en heb er toen naar gezocht. Dit was één van de weinige voor de xbox die ik kon vinden. Op de WiiU heb ik nog wel een horizontaleverticale shooter gevonden in de stijl van 1942, die is ook wel leuk. Moet je de titel even schuldig blijven op dit moment.Wom schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:50:
[...]
Gaan we naar kijken, bedankt. Het is een genre waar tegenwoordig niet heel veel games meer in uitkomen lijkt het. Beetje niche geworden.
1942 was toch juist een verticaal scrollende shmup. Als dat ook goed is zou ik de Sky Force games aanraden. Beiden zijn erg goed en vooral de tweede (reloaded) biedt erg veel uitdaging als je echt alles wil halen. Het is ook wel redelijk grindy al vond ik dat zelf juist leuk. Alsnog zelfs met alle upgrades 100% zijn de laatste (bonus) stages mij te lastig op de hogere moeilijkheidsgraden.kleinelievewolff schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:58:
[...]
Dat klopt. Ik was er vroeger ook echt fan van en heb er toen naar gezocht. Dit was één van de weinige voor de xbox die ik kon vinden. Op de WiiU heb ik nog wel een horizontale shooter gevonden in de stijl van 1942, die is ook wel leuk. Moet je de titel even schuldig blijven op dit moment.
Klopt! Ik bedoelde ook verticale itt R-type. Sky Force is ook het spel dat ik bedoel op de WiiU. Erg leuk, al wordt het op een gegeven moment een beetje grinden om genoeg sterren te verdienen om verder te komen. Heb hem ook nog niet uitgespeeld daardoor.Finraziel schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:24:
[...]
1942 was toch juist een verticaal scrollende shmup. Als dat ook goed is zou ik de Sky Force games aanraden. Beiden zijn erg goed en vooral de tweede (reloaded) biedt erg veel uitdaging als je echt alles wil halen. Het is ook wel redelijk grindy al vond ik dat zelf juist leuk. Alsnog zelfs met alle upgrades 100% zijn de laatste (bonus) stages mij te lastig op de hogere moeilijkheidsgraden.
De Xbox One versie ziet er echt niet meer uit na het spelen van al die super cleane games zoals RDR2 bijvoorbeeld. Een tweede playthrough wilde ik altijd nog eens doen en het is altijd wel fun om wat te klooien in die game wereld.
Maar is het 't waard? Is de game nu echt net zo clean als een RDR2? Geen vervelende aliasing meer? Of heeft niemand hier hem gehaald?
En je zou kunnnen "hey ga eens even op YouTube kijken." maar zaken zoals aliasing zijn lang niet altijd goed te zien in video's.
[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 05-09-2022 13:00 ]
Maar dat is de Xbox One versie toch? Het is echt irritant en verwarrend hoe ze het gedaan hebben, want ze verkopen de story mode als DLC en Online is de main game. Puur de versie die XSX enhanced is, is 20 toch?Linksquest schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:06:
Ik zie dat de Premium Editon €15,00 is en de normale game €20,00, in theorie laat die €15,00 zich wel doen.
Klopt. Rockstar heeft het niet duidelijk/makkelijk gemaakt. Het is vooral verwarrend doordat de last-gen versie "premium editie" heet.devilsnight schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:10:
[...]
Maar dat is de Xbox One versie toch? Het is echt irritant en verwarrend hoe ze het gedaan hebben, want ze verkopen de story mode als DLC en Online is de main game. Puur de versie die XSX enhanced is, is 20 toch?
€15,- Xbox One editie, "premum editie" (geen upgrade naar de XSX|S editie!)
€20,- Xbox Series X|S editie
[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 05-09-2022 13:18 ]
Of iets het waard is moet je altijd zelf bepalen. De gedachte dat GTA V wordt uitgemolken moet je even negeren, geld verdienen ze er sowieso mee. Het is voor jou te bepalen wat je eraan wilt uitgeven.devilsnight schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:58:
GTA 5(XSX) nu voor 20 in de Xbox store digitaal, of zelfs 17 euro via Eneba met Turkey key code.
De Xbox One versie ziet er echt niet meer uit na het spelen van al die super cleane games zoals RDR2 bijvoorbeeld. Een tweede playthrough wilde ik altijd nog eens doen en het is altijd wel fun om wat te klooien in die game wereld.
Maar is het 't waard? Is de game nu echt net zo clean als een RDR2? Geen vervelende aliasing meer? Of heeft niemand hier hem gehaald?
En je zou kunnnen "hey ga eens even op YouTube kijken." maar zaken zoals aliasing zijn lang niet altijd goed te zien in video's.
Ik heb deze sale toch de GTA trilogy gekocht, vond 30 euro een mooie prijs, had gehoopt op 20 maar vond dit toch een mooie kans voor games waar ik gek op ben. Is het 30 euro waard, mwah misschien 20 euro. En is het een cashgrab van R*, ja, ga ik er plezier aan beleven? Dat is ook een ja, en dan vind ik 30 euro een prima prijs.
GTA V is een lekkere game qua gameplay (met soms wel enorme filler content), 20 euro is een prima bedrag voor een spel waar je je tientallen uren mee kan vermaken. Ik heb het al op Xbox 360 en de One gespeeld. En bij elkaar 4x uitgespeeld (waarvan 3x 100%). Ik heb daardoor mijn portie wel gehad, maar dus altijd veel lol aan beleefd. Maar voor een nieuwe playthrough zou ik er gewoon lekker voor gaan. (Al was het natuurlijk beter geweest als ze de boel gewoon gepatched hadden).
Er is ook een Xbox One (X) versie met opgepoetste graphics, erg fijne SHMUP !kleinelievewolff schreef op maandag 5 september 2022 @ 11:41:
[...]
Sine Mora is een leuke side scroller! Niet echt heel erg nieuw, is een X360 spel.
https://www.xbox.com/nl-N...sine-mora-ex/c07mppvtxvvz
Telkens als hij weer in de aanbieding is, krijg ik weer zin in Los Santos! Nu maar eens toe gaan happen voor de XSX. Negen jaar geleden de OG gespeeld en hoop inmiddels genoeg vergeten te zijn voor een tweede run :-)Caayn schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:16:
[...]
Klopt. Rockstar heeft het niet duidelijk/makkelijk gemaakt. Het is vooral verwarrend doordat de last-gen versie "premium editie" heet.
€15,- Xbox One editie, "premum editie" (geen upgrade naar de XSX|S editie!)
€20,- Xbox Series X|S editie
Heb nog wel twijfel of een pakketje via Eneba met een Megalodon Card (30 euro) de moeite waard is met 8 MIO aan muntjes voor Online. Scheelt flink wat harken om wat leuks te kunnen kopen. Maar goed, dat heeft weinig met de XBX te maken ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door XeNoBiTe op 05-09-2022 15:24 ]
Heb zelf al een beetje voorzichtig gedraaid aan de stick, maar het gaat niet weg.
YouTube: Xbox Elite V2, can I fix this? listen to the sound.
Geluid even aanzetten.
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 05-09-2022 15:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/EJV4SiDP1hg1LDM1lZ88T503.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/nlAd8beFN7offsRmM6qO1kpN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9gdxU9tixOtk40dflZSlNNW9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/fX2xibPrXO8TE4s1ubUkb0Ls.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8MBAr5INreKTMNw7AwDOe3Ng.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/97Yy6VG7wW8yxrmqsN8VUOya.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7kYiavqMKiW30TqJfAprdry4.jpg?f=fotoalbum_large)