Toon posts:

[Multi] Disney Dreamlight Valley

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:49

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-03 13:23

drawing_a.k

[Multi] Disney Dreamlight Valley
Ontwikkelaar: Gameloft
Uitgever: Gameloft
Platforms: Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4|5, PC, Nintendo Switch
Release-datum: 06-09-2022

Disney Dreamlight Valley is een hybride tussen een life-sim en een avonturenspel rijk aan speurtochten, verkenningen en boeiende activiteiten met Disney- en Pixar-vrienden, zowel oude als nieuwe.

Ooit een idyllisch land, was Dreamlight Valley een plek waar Disney- en Pixar-personages in harmonie leefden - tot de Forgetting. Nachtdoornen groeiden over het land en verbraken de prachtige herinneringen aan deze magische plek. Omdat ze nergens anders heen konden, trokken de hopeloze bewoners van Dreamlight Valley zich terug achter gesloten deuren in het Dream Castle.

Nu is het aan jou om de verhalen van deze wereld te ontdekken en de magie terug te brengen naar Dreamlight Valley!

Ontdek de geheimen van Dreamlight Valley

Bevrijd het Dream Castle uit de verraderlijke greep van de Forgetting en ontgrendel de unieke rijken van geliefde Disney- en Pixar-personages. Elk rijk heeft zijn eigen uitdagingen, met puzzels om op te lossen en vrienden om mee terug te nemen naar Dreamlight Valley. Bevrijd het Dream Castle uit de greep van de Forgetting en ontgrendel de rijken van grote koninginnen en koningen zoals Anna en Simba. Elk rijk bevat unieke uitdagingen met puzzels om op te lossen in de zoektocht om vriendschap terug te brengen naar de vallei.

Je begint je avontuur in de vallei, maar je reis brengt je naar het oneindige... en verder! Ontdek wat er opdoemt in het Forest of Valor en trotseer de diepste grotten terwijl je de uitdagingen aangaat van iconische Disney- en Pixar-helden en -schurken. Wie weet wie - of wat - je zou kunnen ontdekken.

Express je Disney-stijl
Breng je innerlijke prinses, schurk of Disney-grens naar voren! Stel unieke outfits samen en versier je huis met duizenden fantastische items. Met de Touch of Magic-tool kun je zelfs je eigen ontwerpen maken met Disney- en Pixar-emblemen!

Met de in-game Camera kun je een selfie maken bij zonsondergang met Rapunzel, een culinaire creatie met Remy of gewoon een moment koesteren.

Een spel in constante evolutie
Nieuwe inhoud betekent dat er altijd iets nieuws te ontdekken valt. Ontmoet nieuwe personages in de Valley, bekijk de nieuwste kleding- en meubelcollecties in Scrooge's Store en voltooi uitdagende in-game-evenementen! Droom zeker regelmatig terug naar Dreamlight Valley om nieuwe avonturen te ontdekken!

Zorgvuldige planning, vasthoudendheid overspannen

Er zijn ook RPG-elementen om te overwegen; dit alles om de wereld te redden is een vermoeiende bezigheid, en je avatar zal na verloop van tijd energie verliezen. Je kunt een klein kippetje in huis nemen om weer op krachten te komen of een hapje eten, maar in tegenstelling tot je Disney-helden heb je geen eindeloze energie te besteden. Bevriend raken met de personages betekent dat je ze taken kunt toewijzen om je leven een beetje gemakkelijker te maken, zoals je helpen bij het zoeken naar middelen. Je krijgt een grotere en betere opbrengst als je een vriend hebt die je helpt, want jullie zijn de beste vrienden en hebben zoveel plezier samen...

De echte parel van Dreamlight Valley is het landschap en de wereldopbouw. Dagobert Duck is de winkeleigenaar en is op de een of andere manier minder geldzuchtig dan Tom Nook. Hij zal je allerlei items voor je huis, de wereld en outfits verkopen, hoewel je het grootste deel van het meubilair en de rekwisieten zult ontgrendelen door missies te voltooien en in de open wereld. Er zijn meer dan 1.000 aanpassingsopties, dus maak je geen zorgen dat je je look gaat vervelen. Je kunt alles aanpassen, van kleding tot lichaamstype, en worden wie je wilt zijn.

Je kunt de grootte van je vervallen kleine hut uitbreiden en oppakken en in een bioom plaatsen. Wil je een huis aan het strand geïnspireerd door Moana en Ariel? Doe het! Of zou je liever in de buurt van Pride Rock wonen en doen alsof je een leeuw bent? Niemand oordeelt hier. Hoewel je geen kliffen of rivieren kunt creëren, kun je wel elke boom oppakken en elke steen verplaatsen en verplaatsen, waardoor een echt persoonlijke ervaring ontstaat die er waarschijnlijk niet uitziet als de vallei van een andere speler. Er zijn plannen om de game te koppelen aan sociale inhoud, vermoedelijk om te pronken met je rare en prachtige huizen, en het team hoopt dat ze later coöp kunnen toevoegen, zodat je de wereld van je vriend kunt bezoeken.

Op dit moment kunnen items alleen worden gekocht met in-game valuta, Star Coins. Deze kunnen niet met echt geld worden gekocht, hoewel er plannen zijn om tegen het einde van de vroege toegangsperiode een aantal unieke items te koop aan te bieden, afhankelijk van de feedback van spelers. Het zou tenslotte geen Disney zijn zonder een beetje extra uitgaven.

Leef op magische wijze

Of je nu met Goofy aan het vissen bent of hartige gerechten serveert naast Remy van Disney en Pixar's Ratatouille , je kunt elke ervaring helemaal naar je zin maken met "Disneybounding", rechtstreeks vanaf je favoriete game-apparaat. Duizenden aanpassingsopties wachten op je avatar, huis en dorp, zodat je je fandom kunt uiten op een manier die volledig uniek is voor jou.

Van de Glade of Trust tot het Dazzle Beach , je zult middelen vinden en cultiveren om je te helpen bij je missies om het dorp te herstellen. Onderweg ontgrendel je nieuwe gebieden en ontmoet je nieuwe vrienden die meegaan terwijl je hun meeslepende verhaallijnen ontdekt. Met een steeds evoluerende lijst van op Disney en Pixar geïnspireerde items en personages, zal elke dag in Dreamlight Valley anders en spannend zijn.

Realms & Characters

Beschikbare Realms:
RealmCharacters
FrozenElsa, Anna, Kristoff
MoanaMaui & Moana
RatatouilleRemy
Wall-EWall-E
Toy StoryWoody, Buzz

Toekomstige Realms:
RealmCharacters
Beauty and the Beast
Cinderella
Coco
The Incredibles
Lilo and StitchStitch
TangledMother Gothel
The Little MermaidUrsula, Eric, Ariel
The Lion KingScar
Monster’s Inc.
Mickey Mouse and FriendsDonald Duck, Micky Mouse, Mini Mouse, Goofy
The Sword in the StoneMerlin
Wreck-It Ralph

Edities & Systeemeisen

Free-to-play bij release! Bonussen dan niet meer verkrijgbaar.

Standard Edition:
  • Early Access
  • Two wearable items
  • Nine decoration items
  • Three design motifs (usable with The Touch of Magic, an in-game tool to create clothes)

Deluxe Edition:
  • Early Access
  • All cosmetics in the Standard Edition
  • Celestial Sea Turtle companion
  • Seven wearable items
  • Ten decoration items
  • Three design motifs
  • Deluxe Jersey and Mickey Mouse Donut Headband

Ultimate Edition:
  • Early Access
  • All cosmetics in the Standard and Deluxe Editions
  • Regal Fox companion
  • Four wearable items
  • 14 decoration items
  • Three design motifs
  • Ultimate Jersey and Mickey Mouse Donut Headband

Systeemeisen:

Minimale vereisten:
Besturingssysteem: Windows 7
Processor: Intel Core i3-540 of AMD Phenom II X4 940
Geheugen: 6 GB RAM
Grafische kaart: NVIDIA GeForce 9600 GT, 512 GB of AMD Radeon HD 6570, 1 GB

Aanbevolen vereisten:
Windows 10
Processor: Intel Core i5-4690 of AMD Ryzen 3 1300X
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 960, 4 GB of AMD Radeon R9 380, 4 GB

Trailers

Screenshots

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[Voor 222% gewijzigd door drawing_a.k op 10-01-2023 09:56]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Een leuke hands-on preview

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En nog een trailer:

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Je kan Dreamlight Valley vanaf nu pre-installen met GamePass.

[Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2022 08:18]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:06
Pre-install gedaan. Ben heel benieuwd wat mijn dochter (4.5jr) van dit spel vindt.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:36
PdeBie schreef op maandag 5 september 2022 @ 09:30:
Pre-install gedaan. Ben heel benieuwd wat mijn dochter (4.5jr) van dit spel vindt.
Ik volg je hier in, enkel dan een zoon van 4.5jr :+

Maar Gameloft staat bij mij nou niet zo enorm hoog aangeschreven. Dus verwachtingen liggen niet enorm hoog.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• PdeBie
Gelukkig beleven onze kinderen games heel anders dan wij ;)

Zij zien hun favoriete Disney figuurtjes. Wij zien brakke gameplay

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-03 12:41
Zijn er mensen die dit spelen?

Heb zelf een stuk gespeeld maar vind de vergelijking met animal crossing wel wat ver gezocht, de enige overeenkomst is de koppeling met real-time, buiten dat speelt het totaal anders al zijn sommige dingen wel herkenbaar (verzamelen van recoures en craften/vissen).

Mocht je het niet geprobeerd hebben maar er wel aan denken: zorg dan dat je van Disney houd, het druipt er tot overdrijven aan toe vanaf <3 / :r

• drawing_a.k
Ik speel het spel ook en het speelt heerlijk weg zelf. Ik snap de vergelijking met animal crossing ook niet. Ik vind de game zelf meer weg hebben van stardew valley.

Je hebt behoorlijk wat quests in de game verhaallijnquests en dailyquests . Maar daarnaast vind ik het ook heerlijk om te minen of farmen om geld te verdienen, om spullen of upgrades te kopen voor je character,huis of stad.

Dus mensen die dit nog niet hebben gespeeld. Geef deze game een kans ofwel in early access ofwel als het free to play is volgend jaar.

• dragoncry
drawing_a.k schreef op maandag 12 september 2022 @ 00:44:
Ik speel het spel ook en het speelt heerlijk weg zelf. Ik snap de vergelijking met animal crossing ook niet. Ik vind de game zelf meer weg hebben van stardew valley.

Je hebt behoorlijk wat quests in de game verhaallijnquests en dailyquests . Maar daarnaast vind ik het ook heerlijk om te minen of farmen om geld te verdienen, om spullen of upgrades te kopen voor je character,huis of stad.

Dus mensen die dit nog niet hebben gespeeld. Geef deze game een kans ofwel in early access ofwel als het free to play is volgend jaar.
Er is zeker genoeg te doen, zeker als je doorkrijgt hoe je snel wat coins kunt verdienen,
De besturing vond ik wat "ruw" (zeker in vergelijking met AC) maar na even spelen went dat wel.

Mag ik vragen hoe je de verdeling van companions hebt gedaan (roles)?
neem je ze ook altijd mee?

Ik heb Wall-E als farmer, maar dat gaat zeer langzaam met levellen, Companions die mee gaan vissen/minen/graven groeien veel sneller lijkt het.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
dragoncry schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:45:
Zijn er mensen die dit spelen?

Heb zelf een stuk gespeeld maar vind de vergelijking met animal crossing wel wat ver gezocht, de enige overeenkomst is de koppeling met real-time, buiten dat speelt het totaal anders al zijn sommige dingen wel herkenbaar (verzamelen van recoures en craften/vissen).

Mocht je het niet geprobeerd hebben maar er wel aan denken: zorg dan dat je van Disney houd, het druipt er tot overdrijven aan toe vanaf <3 / :r
Ik ben er ook aan begonnen, maar ben na 3 uurtjes spelen nog niet meer verder gegaan. Vind het prettig wegspelen en kwam al vrij snel ruimte te kort in mijn Inventory en huis :D

• PdeBie
Ik ben er mee begonnen samen met mijn 4-jarige dochter. Daardoor kom ik niet echt toe aan hoe je het spel "echt moet spelen", maar ben ik vooral de diverse karakters aan het bewonderen en moet ik vooral de paarse stekels weghalen "want die prikken". :+

Misschien dat ik nog wel een 2e karakter ga maken voor mijzelf, zodat ik op dat karakter wel het spel volledig kan spelen.

• dragoncry
G_Dragon schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:11:
[...]

Ik ben er ook aan begonnen, maar ben na 3 uurtjes spelen nog niet meer verder gegaan. Vind het prettig wegspelen en kwam al vrij snel ruimte te kort in mijn Inventory en huis :D
Dat probleem had ik ook :D
Heb extra kisten gemaakt voor verschillende materialen:
1 voor tuinieren (seeds/soil)
1 voor koken (groenten/kruiden e.d, deze heb ik in huis staan)
1 voor crafting (steen/hout e.d, deze staat buiten)

Maar eigenlijk hoef je weinig te bewaren, alles spawnt super snel terug,
Ik bewaar van alle recources maar 1 stack, tot nu toe was dat bijna altijd voldoende

• drawing_a.k
dragoncry schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:09:
[...]

Er is zeker genoeg te doen, zeker als je doorkrijgt hoe je snel wat coins kunt verdienen,
De besturing vond ik wat "ruw" (zeker in vergelijking met AC) maar na even spelen went dat wel.

Mag ik vragen hoe je de verdeling van companions hebt gedaan (roles)?
neem je ze ook altijd mee?

Ik heb Wall-E als farmer, maar dat gaat zeer langzaam met levellen, Companions die mee gaan vissen/minen/graven groeien veel sneller lijkt het.
Ik neem ze lang niet altijd mee maar vindt het levellen bij farmen ook niet zo snel gaan. Ik weet ook niet waar dit aan ligt, ga het vanmiddag anders even melden in de officielle discord van disney dreamlight valley.

• dragoncry
drawing_a.k schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:54:
[...]

Ik neem ze lang niet altijd mee maar vindt het levellen bij farmen ook niet zo snel gaan. Ik weet ook niet waar dit aan ligt, ga het vanmiddag anders even melden in de officielle discord van disney dreamlight valley.
Helaas maak ik geen gebruik van Discord, ik vroeg mij zo af of dit komt omdat companions verschillen, en ze misschien beter in een bepaalde rol passen (al lijkt Wall-E perfect voor een farmer)
Anyways, dan wordt het gewoon wat agressiever farmen 8) , moet toch nog aan de gang met de recepten dus dat is een goed excuus om meer groenten in voorraad te hebben.

Ook nog een tip, waarvan het spel niet aangeeft dat dit het geval is :
spoiler:
seaweed vind je op het strand, maar dit respawned niet, je moet blijkbaar vissen naar seaweed en je vind het alleen door te vissen buiten de "ripples" waar je normaal vist.

• drawing_a.k
Waarschuwing voor mensen die ,bijvoorbeeld met animal crossing gebruik hebben gemaakt van time travellen. Doe dit niet met disney dreamlight valley, want dit zorgt voor een gamebreaking bug die bekend is bij de makers, maar momenteel niet een van de prioriteiten is om te fixen.

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-03 08:47
... ik zie net dat het door Gameloft SE wordt uitgebracht.
Ik speel dus al jaren Disney Magic Kingdom op tablet, maar van support heeft Gameloft SE in die jaren nog niet echt van gehoord.

Ik twijfel hierdoor nog.

• dragoncry
drawing_a.k schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:33:
Waarschuwing voor mensen die ,bijvoorbeeld met animal crossing gebruik hebben gemaakt van time travellen. Doe dit niet met disney dreamlight valley, want dit zorgt voor een gamebreaking bug die bekend is bij de makers, maar momenteel niet een van de prioriteiten is om te fixen.
Nooit gesnapt waarom mensen dat gebruiken, als je sneller wilt zijn, zijn dit niet de juiste spellen voor je :+
In die zin snap ik dat het geen prioriteit heeft (het is geen standaard spel eigenschap)

Op het moment speel ik hem via GamePass, maar het spel geeft aan dat als je cloudsaves inschakeld, je savegame cross-platform is.
Helaas moet ik hem op de switch aanschaffen voor (vanaf) €30, had eigenlijk gehoopt in te kunnen loggen, en ook op de switch kunnen spelen, beetje jammer, want zo is mijn speeltijd beperkt tot de avonduurtjes..
(vind het raar dat je hem nu moet kopen terwijl hij bij release F2P is)

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:07
Ik speel het ook, ben inmiddels aardig eind op weg, maar ik ben bang dat ik vast zit met een bepaalde opdracht.

Op een gegeven moment dropt er blijkbaar een Memory voor Moana, dat is een puzzelstukje, maar ik kan dus die quest niet completen. Er staat dat ik de memory moet investigaten, maar ik ben bang dat ik hem ben vergeten op te pakken, en heb geen idee meer waar ik hem heb gelaten. Dus ik kan niet verder met die questlijn.

Verder erg leuk en verslavend spelletje wel, altijd wat te doen, altijd volle tassen.

iRacing Profiel

• dragoncry
ActualFantasy schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:43:
Ik speel het ook, ben inmiddels aardig eind op weg, maar ik ben bang dat ik vast zit met een bepaalde opdracht.

Op een gegeven moment dropt er blijkbaar een Memory voor Moana, dat is een puzzelstukje, maar ik kan dus die quest niet completen. Er staat dat ik de memory moet investigaten, maar ik ben bang dat ik hem ben vergeten op te pakken, en heb geen idee meer waar ik hem heb gelaten. Dus ik kan niet verder met die questlijn.

Verder erg leuk en verslavend spelletje wel, altijd wat te doen, altijd volle tassen.
Het feit dat je de memory moet investigaten betekend dat je hem wel hebt opgepakt, toch?
Je vind hem dan terug in je "collections" menu, dat invesigaten gaat trouwens (in mijn ervaring, niet met Moana) over een locatie in het spel, niet over de memory zelf, misschien dat je daar verder mee komt?

• ActualFantasy
dragoncry schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:40:
[...]

Het feit dat je de memory moet investigaten betekend dat je hem wel hebt opgepakt, toch?
Je vind hem dan terug in je "collections" menu, dat invesigaten gaat trouwens (in mijn ervaring, niet met Moana) over een locatie in het spel, niet over de memory zelf, misschien dat je daar verder mee komt?
Ja ik weet het dus niet. Ik heb de memory bekeken, ik weet ook dat ik die blauwe berries moet verzamelen want die staan duidelijk op de foto op het stukje wat erbij is gekomen, maar welke ik ook oppak in het bos, geen eentje werkt er.

iRacing Profiel

• dragoncry
ActualFantasy schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:43:
[...]

Ja ik weet het dus niet. Ik heb de memory bekeken, ik weet ook dat ik die blauwe berries moet verzamelen want die staan duidelijk op de foto op het stukje wat erbij is gekomen, maar welke ik ook oppak in het bos, geen eentje werkt er.
Mag ik aannemen dat de quest "the remebering" heet?

In dat geval zou je hier even een kijkje kunnen nemen:

• drawing_a.k
Gisteren disney dreamlight valley ook op mijn xbox geïnstalleerd en mijn cross save ingelogd. Toen kwam ik erachter dat ik ongemerkt toch al behoorlijk wat uur er in heb zitten, namelijk 1 dag en 3 uur. Het voordeel wel is nu ik iedere keer mijn cross save open krijg ik te zien hoeveel uur ik al in de savegame heb zitten.

• dragoncry
drawing_a.k schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 06:42:
Gisteren disney dreamlight valley ook op mijn xbox geïnstalleerd en mijn cross save ingelogd. Toen kwam ik erachter dat ik ongemerkt toch al behoorlijk wat uur er in heb zitten, namelijk 1 dag en 3 uur. Het voordeel wel is nu ik iedere keer mijn cross save open krijg ik te zien hoeveel uur ik al in de savegame heb zitten.
Oh dat is wel ruim ja :9 , ik zit nu op 18 uur.
Gisteren nog even gekeken naar een manier om Wall-E/Farming sneller te levellen,
Alleen bij harvesten krijgt hij meerdere hartjes boven zijn hoofd, dus heb ik heel veel groenten verbouwd en dan groeit hij aardig door, hoe langer het duurt om te groeien, hoe sneller hij in level groeit.

Vanmiddag dus maar weer de "lange" groenten poten in grote getalen, tomaten lijken een aardige compromis te zijn met een groeitijd van 25 minuten (wel 2x water geven).

• drawing_a.k
Ik was trouwens even benieuwd welke realms jullie tot nu toe open hebben gespeeld. Ik ben zelf begonnen met ratatouille en heb net de realm van moana geopend.

• dragoncry
drawing_a.k schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:28:
Ik was trouwens even benieuwd welke realms jullie tot nu toe open hebben gespeeld. Ik ben zelf begonnen met ratatouille en heb net de realm van moana geopend.
Ben begonnen met Wall-E, en heb gisteren Remy gedaan,
Ook heb ik het strand beschikbaar.

Nu beschikbaar heb ik :

Goofy (fishing role)
Mickey (gathering role)
Scrooge (digging role)
Wall-E (farming role)
Remy
Merlin (Mining role)
Ursula

Nog een paar missies doen en dan zijn Minie en Donald ook beschikbaar :),
Maar ga eerst wat meer van de kaart beschikbaar maken voor meer/betere recources.

• dragoncry
Heb nu alle rollen op level 10, maar volgens mij gaat er iets niet goed,
Bij alle karakters zijn de quests nog "locked"

Zijn er andere dingen die eerst moeten dat jullie weten?
De quest om de paddenstoelen op te ruimen unlocked bijvoorbeeld niet..

• ActualFantasy
dragoncry schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:15:
Heb nu alle rollen op level 10, maar volgens mij gaat er iets niet goed,
Bij alle karakters zijn de quests nog "locked"

Zijn er andere dingen die eerst moeten dat jullie weten?
De quest om de paddenstoelen op te ruimen unlocked bijvoorbeeld niet..
Je kunt zien wat je moet doen om te unlocken. Als je op de quest klikt zie je de vereisten.

iRacing Profiel

• dragoncry
ActualFantasy schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:24:
[...]

Je kunt zien wat je moet doen om te unlocken. Als je op de quest klikt zie je de vereisten.
Dank u (dit wist ik achteraf gezien :F )

Afijn, na wat verder prutsen loop ik tegen deze bug aan :

Kan dit niet oppakken, het is een bekende bug, maar misschien heeft een van jullie een oplossing hiervoor?
DD loopt nu de hele tijd achter mij aan omdat de quest niet is afgerond ;w

edit:
al geprobeerd in en uit te lopen, en het spel meermaals opnieuw gestart, en een oudere save laden, maar het object blijft tussen de bank en tafel liggen..

[Voor 8% gewijzigd door dragoncry op 16-09-2022 09:09]

• ActualFantasy
Ik weet niet of het kan en kan het niet proberen ook momenteel maar kun je met de ‘f’ niet dat huis beetje verbouwen?

iRacing Profiel

• dragoncry
ActualFantasy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:00:
Ik weet niet of het kan en kan het niet proberen ook momenteel maar kun je met de ‘f’ niet dat huis beetje verbouwen?
Nee, gaat niet, maar als je oppakt wat wel kan en je wacht en dag verplaatst de laatste en kun je hen wel oppakken :)

Ook kun je trouwens de teleportatieputten verplaatsen naar gebieden waar je nog niet bij kan O-)
Dat kan handig zijn als bepaalde singen niet spawnen op plekken waar je wel bij kan ;)

• drawing_a.k
Van het weekend helaas opnieuw moeten beginnen door een game breaking bug. Maar doordat ik al behoorlijk wat voorkennis had ben ik bijna op hetzelfde punt belandt als voor de bug.

Trouwens een tip voor de andere moana"s visboot op het strand is echt het geld en de materialen waard. Dat is gewoon een goede manier voor gratis geld zonder zelf te hoeven grinden

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ook maar eens gedownload nu ik zag dat die in gamepass stond :)

Animal crossing voor 1000 uur gespeeld zo'n beetje. ben heel benieuwd hoe lang dit leuk blijft :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:04
Iemand enig idee wanneer de patch op Xbox klaar staat? Volgens verschillende websites moet de update 9 es live zijn. (Wat 3 uur vanmiddag moet zijn in Nederland). Maar tot op heden geen update gehad.

/Edit even handmatig de update aanzetten hielp😲

[Voor 11% gewijzigd door loki504 op 19-10-2022 17:49]

Loki Gaming Mmo pvp channel

• Rightdevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-01 20:09
We zitten vast in de opdracht "place the celebration ribbon close to the dreamlight fountain". We dachten dat we de ribbon bij de juiste fontein geplaatst te hebben dat was helaas niet zo toen wilden we het verplaatsen en raakten we de ribbon kwijt. Hoe kunnen we die ribbon weer terugvinden of kan je een nieuwe maken??

Ps: opgelost we hebben uiteindelijk de ribbon gevonden en de quest kunnen afronden

[Voor 11% gewijzigd door Rightdevil op 30-10-2022 10:17]

• drawing_a.k
Ik had Disney dreamlight valley een tijdje weggelegd want was toen klaar met de story quests en had op dat moment geen zin om aan de gang te gaan met friendship quests. Maar tijdens de kerst ben ik weer verder gegaan met DDV en verbaasde me eigenlijk van hoe het verhaal verder verloopt en daarnaast is er een van mijn favoriete Disney characters in de game toegevoegd. Waardoor ik nu helemaal weer in het spel zit en bijna dagelijks weer even bezig ga met de game.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

February Update:
  • Mirabel from Encanto
  • Olaf from Frozen
  • "Discover the Secrets of the Frosted Heights Biome"
  • Star Path themed around Disney's 100th anniversary
April Update:
  • Simba from Lion King
  • More new characters
  • An entirely new realm (probably Lion King?)
  • "More surprises"
  • Star Path themed around the Disney Parks
Early Summer Update:
  • "Unveil the secret to the Forgetting"
  • Something to do with the pumpkin house in the Forgotten Lands
  • A mysterious purple character that looks a lot like the evil version of the player, seen in quests like Scar's questline
  • "A princess races into the Valley" — likely Vanellope Von Schweetz from Wreck-It Ralph
  • A new Star Path (no theme announced)
The rest of 2023:
  • Multiplayer
  • New characters
  • New realms
  • New clothing
  • New motifs
  • New decorations
  • new furniture
  • Maybe Belle?
Here's the roadmap itself, so you can have a look and see if you notice anything we missed:

[Voor 91% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2023 08:08]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
  • Olaf and Mirabel joins the village
  • Customisable doors inside your house
  • New animal companion design
  • Disney 100 year anniversary star path
  • And more.

• drawing_a.k
De patchnotes van de update van vandaag.

NEW CONTENT AND FEATURES
  1. "The Forgetting" Main Story continues: A snowstorm is brewing in Frosted Heights!
  2. New Character: Welcome the Valley's resident snowman, Olaf, with a warm hug.
  3. New Character: As Disney celebrates the Wonder of Encanto around the world, Mirabel seizes the occasion to join the Valley, bringing with her Mini-Casita.
  4. Celebrate Disney's 100th anniversary with a very special new Star Path inspired by real-world Disney100 items.
  5. Take your reno outside and change the look of your fully upgraded house with newly added house colors or acquire premium house skins from the Premium Shop.
  6. The Premium Shop opens! Use Moonstones to collect all sorts of exclusive, rotating cosmetic items like clothing, furniture, premium house skins and more. The Premium Shop content is separate from Scrooge McDuck's General Store (which will also have content additions regularly). Be sure to check out the Premium Shop often to discover the latest items to help you express yourself and design your village just how you dream it to be.
  7. With the arrival of the Premium Shop, we have adjusted Daily Moonstone chests to increase the number of Moonstones they grant each day. They will now grant 50 Moonstones (previously 10).
  8. Scrooge McDuck General Store has received a shipment of new goods! Got Star Coins from your recent Pumpkin Puff haul burning a hole in your pocket? Keep an eye out for new clothing and furniture items in his stock.
  9. We've seen some of your storage rooms and we're both impressed and scared. Chests that are crafted at Crafting Stations now come in three different varieties, offering larger storage capacities.
  10. While we appreciate the creative ways you've organized your chest hoards, we've added a little something to help. Craft customizable signposts to help remind you what's in a specific chest or mark your fave fishing spot.
  11. Fridges now... fridge (well, minus the cooling). Furniture that is classified as storage – like fridges and cabinets – will now act as basic chest storage.
  12. Capping off storage-palooza, we've added quality of life features that allow you to auto sort your items, as well as quickly transfer items between your inventory and storage with smart transfer.
  13. Take that house reno back inside! You can now modify the look of doors inside your house based on ones you've collected, as well as adjust their placement.
  14. We've improved wallpaper management to add more variety in your house. Now, you can adjust wallpaper on a wall-by-wall basis instead of selecting one style for the whole room.
  15. Craft new Role Training Manuals to change the roles of your villagers. Whether you're maximizing your gardening potential or giving Goofy a new hobby, you don't have to feel locked into your past decision.
  16. The Valley is more talkative... Don't worry, we didn't increase Donald's tantrums. All characters have gained additional daily discussion topics.
  17. The g[REDACTED]
TOP BUG FIXES AND IMPROVEMENTS
  1. Kristoff's stall has received a slight overhaul. In previous updates, we made some changes to his stall, with a goal of striking a balance between making the shop more interesting and enticing (i.e. adding iron ingots), and ensuring that gathering rare materials isn't made trivial (i.e. adding a daily limit). We heard your feedback – especially about the change to coal – and kept iterating. As a result, we've tweaked the settings a little and brought back something you loved. The daily buy limit has been removed for coal and we've increased the buy limit for everything else at the stall (from 3-5 to 10-20).
  2. Miracle Growth Elixir, Miracle Pickaxe Polish, Miracle Shovel Varnish, Miracle Fishing Bait (and their Even More Miraculous alternatives) have had their efficiency increased and the resources required to craft them reduced.
  3. Various optimizations, including performance and stability improvements on all platforms.
  4. The New Game button has moved to the settings menu and is now called Reset Game.
  5. Fixed an issue causing players to be unable to navigate around the menu while cooking.
  6. "Remembering Old Times" quest: Players should no longer encounter issues taking the photo necessary to progress in this quest.
  7. "Stitch's Hobby" quest: The TV in this quest should no longer pose a progression blocker or disappear from the player's inventory.
  8. Trash-clearing quests: Cleaning trash piles in Goofy and Merlin's homes should now result in successful progression in these quests.
  9. "A Deal with Ursula" quest: After further investigation of this quest, issues involving placing the crystals on the pedestals should be fixed.
  10. "The Final Trial" quest: Players should now be able to pick up the Falling Water to progress in this quest.
  11. "How Far You'll Go" quest: The game should no longer crash when initiating a conversation with Moana to give her a fish.
  12. "Magic Moments" quest: Reduced sushi quest requirement to resolve an issue some players were encountering.
  13. "What Home Feels Like" quest: A new fix has been deployed to help resolve the pesky Glittering Herring bug. We will closely monitor this topic alongside the update launch, as we know this quest has been prickly for some players.
  14. "The Definition of a Hero" quest: Making the asphalt and balloon arch should now progress the quest as intended.
  15. "With Great Power" quest: The Crystal Key should no longer disappear or duplicate for players progressing in this quest.
  16. "The Ceremony" quest: Players should now be able to take the final photo without getting stuck on the photo screen.
  17. "A Space Ranger Reputation" quest: Buzz Lightyear and Ursula should now speak with each other, triggering the next step of the quest.
  18. Fixed an issue which was causing some players' games to freeze when leveling up either the avatar or villager, most notably after talking with them.
  19. Fixed an issue in which villager houses disappear and cannot be recovered.
  20. The crafting menu should now function more reliably as an issue which would cause movement to be disabled after selecting an item and switching tabs has been resolved.
  21. Improved the spawning of ground-based materials in certain biomes.
  22. The mailbox will no longer display duplicates of received mail.
  23. You can now purchase those pesky candles in Scrooge McDuck General Store!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En een trailer

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee