Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
uchiha tijntje schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:47:
[...]

Ik ga nu per level alles proberen te completen. Dus level op Hard en Realistic halen, S rank halen en de 3 challenges. Ik ben inmiddels op 65%. Het gaat vrij gestaag.

Sommige levels zijn vrij makkelijk waarbij anderen schier onmogelijk lijken. Hetzelfde met de 3 challenges die je per level kan halen. Als het me echt niet lukt sla ik het level even over. Zo ben ik bij level 26 van de 40. Level 20 is vooralsnog onmogelijk voor een S-rank en level 25 onmogelijk voor een challenge. Dus die komen nog wel een keer aan de beurt als ik de rest heb gehaald.

Ik verwacht deze week wel alles gehaald te hebben, dan wel dat ik een vervanger van mijn Elite controller moet gaan regelen omdat deze is gesneuveld vanwege frustratie :+
Zo netjes. S rank wil mij nog niet lukken, maar aanhouder wint. Zonde van de controller. Heb ik nooit last van…😬

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Ladies and gentlemen, we got him: de meest waardeloze trailer ooit.

Verwijderd

Ik heb bij deze tenminste enig idee over wat voor game het gaat zijn.
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:58:
[...]

Ladies and gentlemen, we got him: de meest waardeloze trailer ooit.
Die gaat inderdaad nergens over 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:24:
Weer een uitstekende game in Gamepass:

[Embed]
Dat is die FMV game als het goed is, net zoals The Last Shift en die was echt tof vond ik.

Commandos 3 HD staat in elk geval nu op Game Pass ook. Tinykin, die Pikmin achtige game zal ook niet lang meer duren.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:05
Iemand commandos al geprobeerd?
Ik heb bijna gewoon geen tijd om alle leuke games die in GP uitkomen te spelen… :/

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-08-2022 11:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• steefje
Ik ga hem vanavond wel even proberen, maar mijn verwachtingen zijn enorm laag. Ik werd niet heel enthousiast van de eerste beelden. Ik laat me graag verrassen.

PSN ID Binloading_nl

Gisteravond en deels nacht Visage gespeeld, man die intro is gestoord joh, damn.

Verder doet het me echt aan PT denken ook. Met die horror games blijf je altijd wel in een constante spanning zitten merk ik. Maakt niet uit dat ik de Dead Space games heb uitgespeeld, of Silent Hill Downpour, Layers of Fear, The Medium. Als een game echt spannend en creepy is, dan blijf je dat gevoel hebben. Audio is echt goed gedaan ook, je denkt gewoon vaak dat je achtervolgd wordt, maar dat zijn puur je eigen voetstappen, lol.

Ik stel het spelen van horror games altijd wel uit, zo erg dat het vaak bij afstel komt en daar blijft het bij. Het plan is nu om deze uit te spelen om mijzelf klaar te maken voor de playthrough van The Evil Within 2 die ik echt veel te lang in de planning heb staan.

Zitten hier horror game fans? :)

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 15:19
steefje schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:32:
[...]

Ik ga hem vanavond wel even proberen, maar mijn verwachtingen zijn enorm laag. Ik werd niet heel enthousiast van de eerste beelden. Ik laat me graag verrassen.
Deze vroegaaah al gedaan en op wat opgepoetste beelden na (al valt dat erg tegen) is er helemaal niets veranderd. het bewegen, animaties in the game zijn exact hetzelfde als toen deze origineel uitkwam.

Ik vrees dat je verwachtingen uitkomen.

Of het moet vanuit nostalgie zijn. maar dan nog

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-11 14:58
:Y

Evil Within 2 vond ik goud! Sick ass monsters, speel dit soort games ook gewoon nooit alleen, dat trek ik niet :*)
JDL15 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:22:
[...]

:Y

Evil Within 2 vond ik goud! Sick ass monsters, speel dit soort games ook gewoon nooit alleen, dat trek ik niet :*)
Ik moet helaas wel, tenzij we een hondje rekenen, haha. Wel een hele stoere Stafford dus die beschermt het baasje voor spoken wel. Wat ook kan helpen is een party met vrienden joinen.

Maar de beste manier om echt alles uit zo'n horror game te halen is headphones of een dikke surround setup, lichten uit en in de nacht spelen. Hoe ideaal en perfect het voor de horror ervaring dan is, dat gaan we dus echt niet doen!

RE7 is ook zo'n titel die ik maar laat liggen. :( wel gekocht jaren terug.
mike0001 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:11:
[...]

Deze vroegaaah al gedaan en op wat opgepoetste beelden na (al valt dat erg tegen) is er helemaal niets veranderd. het bewegen, animaties in the game zijn exact hetzelfde als toen deze origineel uitkwam.

Commandos 1, 2 en 3 waren vroeger echt geweldig op PC inderdaad. Maar ondertussen hebben we al games zoals Desperados, Shadow Tactics gehad waar je op console echt zelf met de stick loopt en niet met die cursor, dat werkt perfect.

Als het goed is komt de maker van die Commandos 2 en 3 HD met een gloednieuwe Commandos, hopelijk dan wel met alle verbeteringen die er gemaakt zijn door de jaren.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:06
mike0001 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:11:
[...]

Inderdaad. Vanochtend geinstalleerd en begonnen aan de tutorial. Echt meteen valt de erbarmelijke animatie op. Jammer

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Hier ook fan van de Dead Space spellen en ik was groot fan van Condamned op de xbox360.
Meer recentelijk eigenlijk nooit echt horror spellen tegen gekomen die genoeg indruk op mij maakten om te kopen.

Ik zou best wel weer eens een goede horror game willen spelen, is Resident Evil Village eigenlijk wat?

hoi

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-11 14:58
devilsnight schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:36:
[...]

Ik moet helaas wel, tenzij we een hondje rekenen, haha. Wel een hele stoere Stafford dus die beschermt het baasje voor spoken wel. Wat ook kan helpen is een party met vrienden joinen.

Maar de beste manier om echt alles uit zo'n horror game te halen is headphones of een dikke surround setup, lichten uit en in de nacht spelen. Hoe ideaal en perfect het voor de horror ervaring dan is, dat gaan we dus echt niet doen!

RE7 is ook zo'n titel die ik maar laat liggen. :( wel gekocht jaren terug.
ja die helpen hier niet echt mee als ze naast me liggen hah!

Ik snap je helemaal met de headset en mijn setup blaast me ook uit mijn stoel, maar dat trek ik dus echt niet. Vooral die stukjes waar je weg moet rennen en je weet dat er iemand achter je zit :+

RE7 vond ik ook top (en ook eng met die familie), RE8 was stukken minder eng en kon ik zelfs prima spelen.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
devilsnight schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:38:
[...]

Commandos 1, 2 en 3 waren vroeger echt geweldig op PC inderdaad. Maar ondertussen hebben we al games zoals Desperados, Shadow Tactics gehad waar je op console echt zelf met de stick loopt en niet met die cursor, dat werkt perfect.

Als het goed is komt de maker van die Commandos 2 en 3 HD met een gloednieuwe Commandos, hopelijk dan wel met alle verbeteringen die er gemaakt zijn door de jaren.
Met de cursor maakte het wel mogelijk om acties te timen toch? Dat heeft Desperado's ook mogelijk gemaakt uiteraard maar zonder besturing met cursor zou Commando's niet werken behalve als ze iets van planning erin bouwen. En dat zal te duur zijn voor cashgrab remasters. Of mijn herinnering laat me volledig in de steek. Ik weet wel 100% zeker dat ik het eerste deel van Commando's echt grijs heb gespeeld waardoor ik een nieuw schijfje heb moeten kopen. :)
ReVision. schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:09:
[...]

Hier ook fan van de Dead Space spellen en ik was groot fan van Condamned op de xbox360.
Meer recentelijk eigenlijk nooit echt horror spellen tegen gekomen die genoeg indruk op mij maakten om te kopen.

Ik zou best wel weer eens een goede horror game willen spelen, is Resident Evil Village eigenlijk wat?
Village heb ik zelf niet gekocht, ik blijf hopen op een Game Pass toevoeging, maar zal wel niet meer gebeuren denk ik. 7 is ook erg sterk. Maar je zou ook met Visage kunnen beginnen op Game Pass. First person, het speelt zich af in een huis, het lijkt om drie verschillende verhalen te gaan, PT achtig, geen combat, wel weg rennen voor de vijanden soms.

Ik kijk absoluut uit naar The Callisto Protocol en Dead Space Remake, maar of het day one titels worden voor mij.......dadelijk koop ik ze en speel ik ze totaal niet. :P

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 30-08-2022 17:18 ]

JDL15 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:30:
[...]

ja die helpen hier niet echt mee als ze naast me liggen hah!

Ik snap je helemaal met de headset en mijn setup blaast me ook uit mijn stoel, maar dat trek ik dus echt niet. Vooral die stukjes waar je weg moet rennen en je weet dat er iemand achter je zit :+

RE7 vond ik ook top (en ook eng met die familie), RE8 was stukken minder eng en kon ik zelfs prima spelen.
Outlast is dan zo'n game die je moet spelen, zelf heb ik me er niet aan gewaagd. Ik wil niet echt alleen maar wegrennen voor gekke wezens/monsters.

Net ook een stukje in Visage. Ik hoorde van afstand al een raar geluid van een haunted grietje komen in het huis, bijna soort gekreun maar dan zoals een spook dat doet. Ik had echt zoiets van...."nah,I'm good." en ging mooi niet die deur binnen. Met films kan het mij niet eng genoeg en soms ziek genoeg, en dan is er niks aan de hand, ik slaap er uitstekend op. Maar games......dat is zo'n mega groot verschil zeg.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:34
Hier ook. Horror games geen succes. Slapeloze nachten heb ik ervan.

Condemned op de PC gespeeld. Die scene met de mannequins brrrrrrrrr.

En natuurlijk Outlast gespeeld. Bizar eng.

Nee, niet aan mij besteed.

Toch stiekem wel benieuwd naar Scorn (of iets dergelijks)
justifire schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:38:
Laatste keer dat we vier games krijgen volgens mij :)

[Afbeelding]
En voor mensen die een korte uitleg willen 8)7

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:16
devilsnight schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:36:
[...]

Yes, zo heb ik de Dark Pictures games gespeeld… en dat was niet goed voor mijn hart ritme en het in slaap komen daarna :)
Portal 2 is wel echt een toffe game om mee af te sluiten. Ook al is het een 360 game, de gameplay en story is echt top notch...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:09:
Portal 2 is wel echt een toffe game om mee af te sluiten. Ook al is het een 360 game, de gameplay en story is echt top notch...
Soms is een oude game best leuk, ook als je hem nog niet eerder hebt gespeeld, ik heb dat zelf momenteel met Yakuza, erg tof spel.

Ik blijf me verbazen over hoe vaak achievements en trophies in games gewoon bugged zijn. Ik weet niet hoe game development werkt… maar een simpele achievement als in “complete all levels on S rank” is toch niet zo moeilijk te programmeren lijkt me… dit heb ik nu met Midnight Fight Express. Erg irritant dit :P

uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:36:
Ik blijf me verbazen over hoe vaak achievements en trophies in games gewoon bugged zijn. Ik weet niet hoe game development werkt… maar een simpele achievement als in “complete all levels on S rank” is toch niet zo moeilijk te programmeren lijkt me… dit heb ik nu met Midnight Fight Express. Erg irritant dit :P
Deel die mening, of van die spellen wat best lang zijn maar super weinig achievements hebben.

PdeBie schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:03:
Hier ook. Horror games geen succes. Slapeloze nachten heb ik ervan.

Condemned op de PC gespeeld. Die scene met de mannequins brrrrrrrrr.

En natuurlijk Outlast gespeeld. Bizar eng.

Nee, niet aan mij besteed.

Toch stiekem wel benieuwd naar Scorn (of iets dergelijks)
Ik heb Visage maar lekker gelaten voor wat het is. Grootste minpunt vind ik nog wel dat echt niets wordt uitgelegd, niet eens een beetje. Dus je zit heel vaak vast en moet je een guide erbij pakken. Toch best veel stukjes dat je moet wegrennen en deuren moet sluiten anders pakken spoken je, gewoon allemaal niet zo heel erg fun.

Ben wel benieuwd naar Alan Wake 2, volgend jaar als die dan echt uitkomt. Zal wel goed spannend en creepy worden.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Nvm

[ Voor 102% gewijzigd door Caayn op 30-08-2022 22:15 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:38:
[...]

Deel die mening, of van die spellen wat best lang zijn maar super weinig achievements hebben.
Ja of totaal onrealistische trophy’s zie je ook nog wel eens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Linksquest schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:14:
[...]

Soms is een oude game best leuk, ook als je hem nog niet eerder hebt gespeeld, ik heb dat zelf momenteel met Yakuza, erg tof spel.
Ik vind het vooral nogal confronterend dat Portal 2 een 'oude game' is ondertussen :+
Stond er van te kijken dat dat nog een 360 game is, maar ja hij kwam oorspronkelijk uit in 2011...
Ik word oud :')

Gamertag: FinrazielNL

Tinykin is super awesome. Ik wist aan de hand van de trailer niet wat ik moest verwachten. Maar als je een leuke 3D platformer collect-a-thon game zoekt, snel installeren! Echt een feel good game.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2022 00:17 ]

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
Mijn keyboard + muis problemen zijn verholpen dankzij @polopolo150 Uiteindelijk bleek het op mijn TV-instelling te gaan. Nadat ik deze op "game mode" heb gezet werkt het perfect. Ik had verwacht dat er wat kleurtjes zouden wijzigen e.d. maar de complete lag is verdwenen.

Ik had nog een ander vraagje. Wellicht dat iemand deze noob kan helpen. Ik heb altijd Windows phone gehad tot ze er mee op hielden. Ik heb destijds, wellicht wel zeven jaar geleden, een MS account aangemaakt voor Windows Phone. Dit account heb ik weer opgegraven om aan te melden bij mijn XSX en Gamepass Ultimate. Vervolgens heb ik Fortnite geinstalleerd. Op een of andere manier wist de XBOX mijn Fortnite-account ergens vandaan te vissen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe. Mijn account is een jaar geleden geregistreerd op mijn Google account. Mijn MS account is al drie a vier jaar compleet ongebruikt. Ik vraag mij dus af hoe MS "weet" dat mijn Fortnite account aan mijn Xbox account gelinkt is. Het heeft wel mijn Nickname verandert, maar verder is alles identiek. Van Vbucks tot instellingen. Ik ben eens ingelogd bij MS op mijn PC, maar ik zie nergens een gelinkt account. Geen Google, geen FB, niks.

Weet iemand een beetje hoe dit werkt? Ik vind het wel prettig te weten hoe accounts gelinkt zijn / kunnen worden, maar eventueel ook geswitched. Mijn kinderen spelen bijv. Fortnite, maar als ik een MS account voor ze aanmaak gebeurt er niks qua aanmelding. Niet gek, aangezien MS hun epic-gegevens niet heeft. Maar klaarblijkelijke heeft het dit wel van mij.

[ Voor 3% gewijzigd door fw10 op 31-08-2022 01:21 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
fw10 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 00:54:
[...]
Niet gek, aangezien MS hun epic-gegevens niet heeft. Maar klaarblijkelijke heeft het dit wel van mij.
Is het niet "andersom", dat Epic Games jouw Microsoft/Xbox-gegevens heeft?

In je Epic Games account kun je zien welke andere accounts gelinkt zijn:
https://www.epicgames.com/account/connections#accounts

Misschien heb je de mail-bevestiging nog van Epic Games? Het onderwerp is iets als:
You Have Added Xbox Live Association To Your Epic Games Account
You Have Linked PlayStation Network To Your Epic Games Account

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
Je hebt gelijk @MartijnS72 het blijkt inderdaad andersom te zijn. Als ik inlog op mijn Epic games account, dan zie ik een gelinkt Xbox account. Ik heb de mail erbij gezocht (bedankt voor je zoeksuggestie!) en zie dat ik dit gelinkt heb. Toch raar, want ik heb geen 2FA-code gehad op mijn mobiel op die datum en ik heb er zelf ook geen actieve herinnering aan. Maar het zal wel dan. Bedankt voor het meedenken.
Finraziel schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 23:47:
[...]

Ik vind het vooral nogal confronterend dat Portal 2 een 'oude game' is ondertussen :+
Stond er van te kijken dat dat nog een 360 game is, maar ja hij kwam oorspronkelijk uit in 2011...
Ik word oud :')
Niet alleen jij, ik weet nog goed toen de eerste Xbox aangekondigd werd, en toen nog een echte Nintendo Fan boy en wilde toen niks van Xbox of Playstation weten 8)7

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:09
Linksquest schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:46:
[...]

Niet alleen jij, ik weet nog goed toen de eerste Xbox aangekondigd werd, en toen nog een echte Nintendo Fan boy en wilde toen niks van Xbox of Playstation weten 8)7
Er is al een ouwelullen topic hè ;) Waar ik overigens ook toe behoor hoor :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik kom hier toch nog even iets checken met jullie, heb namelijk geen onomstotelijk bewijs gevonden dat het daadwerkelijk zo is. Het gaat om het volgende.

Op dit moment kan je Hogwarts Legacy pre-orderen. Nu heb ik thuis een PC en een XBOX series X.

Als ik Reddit moet geloven, dan zal dit spel niet "crossplay" ondersteunen zoals b.v. flight simulator, of city skylines wel heeft (je koopt het spel op xbox, en installeerd het via de xbox app op de PC waar je hem dan ook kan spelen).

Denken jullie dat de mensen op Reddit gelijk hebben en als ik het spel zowel op PC als XBOX wil spelen ik hem 2x aan moet schaffen of is er nog hoop?

Ik zit ook een beetje in het dilemma, weet nu nog niet of muis+toetsenbordt ondersteund is voor dit spel op xbox, maar zo niet dan ga ik er vanuit dat ik al snel op PC wil spelen. Daarnaast heeft PC nog een paar voordelen zoals meerdere monitoren waar ik andere zaken op kan doen. Aan de andere kant is een 55inch OLED toch ook wel leuk, had het erg naar mijn zin toen ik Jedi Fallen order op de XBOX speelde. Egonomie van de bank is dan wel weer minder dan mijn kantoorstoel bij mijn PC :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 31-08-2022 10:54 ]

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

Rossi46 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:49:
[...]

Er is al een ouwelullen topic hè ;) Waar ik overigens ook toe behoor hoor :+
Zeker als je in 46 geboren bent :+ .

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:09
Stimulate14 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:02:
[...]

Zeker als je in 46 geboren bent :+ .
Dat is gelukkig niet het geval ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Ook vroeger als kind ben ik nooit meegegaan in die 'fan boy' onzin, vind het altijd al dom gedrag. Ik heb altijd interesse gehad in iedere console (launch). Voorkeur is er natuurlijk wel.

• steefje
Ryan1981 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:52:
Ik kom hier toch nog even iets checken met jullie, heb namelijk geen onomstotelijk bewijs gevonden dat het daadwerkelijk zo is. Het gaat om het volgende.

Op dit moment kan je Hogwarts Legacy pre-orderen. Nu heb ik thuis een PC en een XBOX series X.

Als ik Reddit moet geloven, dan zal dit spel niet "crossplay" ondersteunen zoals b.v. flight simulator, of city skylines wel heeft (je koopt het spel op xbox, en installeerd het via de xbox app op de PC waar je hem dan ook kan spelen).

Denken jullie dat de mensen op Reddit gelijk hebben en als ik het spel zowel op PC als XBOX wil spelen ik hem 2x aan moet schaffen of is er nog hoop?

Ik zit ook een beetje in het dilemma, weet nu nog niet of muis+toetsenbordt ondersteund is voor dit spel op xbox, maar zo niet dan ga ik er vanuit dat ik al snel op PC wil spelen. Daarnaast heeft PC nog een paar voordelen zoals meerdere monitoren waar ik andere zaken op kan doen. Aan de andere kant is een 55inch OLED toch ook wel leuk, had het erg naar mijn zin toen ik Jedi Fallen order op de XBOX speelde. Egonomie van de bank is dan wel weer minder dan mijn kantoorstoel bij mijn PC :P
Inhoudelijk kan ik geen antwoord geven, maar je kan toch ook gewoon geen pre-order plaatsen? Aangezien je hem op zowel PC als Xbox wilt spelen, ga ik ervanuit dat je hem digitaal wilt aanschaffen. Dan is een pre-order helemaal overbodig, het spel zal niet opeens op zijn!

Ik zou dus even wachten tot de info die jij zoekt echt bevestigd of ontkracht word. Dan kan je daarna altijd je keuze nog maken.

PSN ID Binloading_nl

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39

Ryan1981

Je ne sais pas

steefje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:35:
[...]

Inhoudelijk kan ik geen antwoord geven, maar je kan toch ook gewoon geen pre-order plaatsen? Aangezien je hem op zowel PC als Xbox wilt spelen, ga ik ervanuit dat je hem digitaal wilt aanschaffen. Dan is een pre-order helemaal overbodig, het spel zal niet opeens op zijn!

Ik zou dus even wachten tot de info die jij zoekt echt bevestigd of ontkracht word. Dan kan je daarna altijd je keuze nog maken.
Pre-order heeft wel het voordeel dat ik 72 uur eerder kan spelen dan de rest! :P Maar hij komt pas over 5 maanden uit dus kan nog even afwachten idd _/-\o_

Waar jij het over hebt heet volgens mij crossbuy. Crossplay wil zeggen dat spelers op verschillende platformen samen kunnen spelen in multiplayer. En dan heb je nog cross progression, wat wil zeggen dat je save game gesynct wordt tussen verschillende platformen zodat je bv op pc kunt stoppen en op Xbox verder gaan met dezelfde save.

Crossbuy is niet gebruikelijk buiten de games van Microsoft volgens mij. Het lijkt me dus erg sterk dat WB dit gaat doen. Dus ik verwacht dat als je op zowel Xbox als pc zou willen spelen je de game toch twee keer zou moeten kopen.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 23:14
Ik heb een XSS wanneer ik een One key van een spel koop krijg ik dan wel automatisch de series geoptimaliseerde versie van het spel of moet ik de Series variant kopen?

Het kan aan mij liggen maar ik kan het antwoord hierop gewoon niet vinden. Eerder kreeg je volgens mij automatisch de geoptimaliseerde variant maar tegenwoordig zie ik ook in gamepass verschillende varianten (bv fifa 21) staan.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:16
WhiteAss schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:48:
Ik heb een XSS wanneer ik een One key van een spel koop krijg ik dan wel automatisch de series geoptimaliseerde versie van het spel of moet ik de Series variant kopen?

Het kan aan mij liggen maar ik kan het antwoord hierop gewoon niet vinden. Eerder kreeg je volgens mij automatisch de geoptimaliseerde variant maar tegenwoordig zie ik ook in gamepass verschillende varianten (bv fifa 21) staan.
Dat verschilt per spel. Microsoft heeft het liever wel, maar de uitgever mag dit zelf bepalen.
Als er 2 versies te koop zijn waarbij één duidelijk heeft staan dat het voor de XS is en de andere voor de One, dan krijg je bij het kopen van een One versie geen automatische upgrade naar de XS versie.

Dat hangt helaas van de game af. Als het aan Microsoft ligt krijg je altijd de beste versie (middels smart delivery), maar het is aan de uitgever van de game of ze daar aan mee willen doen. EA is zo'n uitgever die dat niet doet en liever probeert wat extra geld er aan te verdienen door ze apart te verkopen.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:29
Ik google altijd even of de game onder Smart Delivery valt, de XB1 versie wil namelijk nog wel eens een stuk goedkoper zijn dan de Series versie. (ik ga er van uit dat dat de reden voor je vraag is)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:56

Zijn losse versies, dus twee keer kopen. Komt volgens mij ook niet uit via de Xbox-app, waardoor ik niet verwacht dat er een sync zal zijn met betrekking tot savegames.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 31-08-2022 15:10 ]

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 15:23
Het was voor mij even zoeken, maar de lijst van games welke Smart Delivery ondersteunen kun je hier vinden: https://www.xbox.com/nl-NL/games/optimized#thetable

[ Voor 4% gewijzigd door eBait op 31-08-2022 15:17 ]

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-11 23:14
Bedankt voor alle antwoorden. Smart Delivery is dus de zoekterm die ik zocht :+

Ging mij om Cyberpunk. Hiervoor kan ik dus mooi de xb1 versie aanschaffen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:15
Die nieuwe Saints Row is echt matig zeg. Jammer.
We hadden het onlangs over Deathloop. De game is deel van Playstation plus in september. En moderator van XboxEra heeft het volgende gezegd....
Sony exclusivity contracts most likely have a set period of time after the exclusivity itself is up that they get to negotiate on games being in psplus. It’s in the Resident Evil contact that was hacked. They had a full on first right of refusal and it’s not a thing Bethesda could even go against if they wanted if they agreed to it. Sony’s contracts are ridiculously strict.
Kans is groot dat het sowieso dus niet in september toegevoegd gaat worden op Game Pass, maar misschien wel gewoon verschijnt voor Xbox. Het zou me niets verbazen, als we kijken naar de beschuldiging van MS over Sony en dat ze deals hebben gemaakt met studio's om games niet naar Game Pass te laten komen.

Een jaar exclusive de game hebben is niet genoeg. Ik vind wel dat er een grens moet zijn, je hebt de game exclusief gehad voor een jaar en dan is het klaar, niet nog meer extra onzin. Maar DAT is wel echt Sony.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 31-08-2022 19:03 ]

devilsnight schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:56:
We hadden het onlangs over Deathloop. De game is deel van Playstation plus in september. En moderator van XboxEra heeft het volgende gezegd....

[...]

Kans is groot dat het sowieso dus niet in september toegevoegd gaat worden op Game Pass, maar misschien wel gewoon verschijnt voor Xbox. Het zou me niets verbazen, als we kijken naar de beschuldiging van MS over Sony en dat ze deals hebben gemaakt met studio's om games niet naar Game Pass te laten komen.

Een jaar exclusive de game hebben is niet genoeg. Ik vind wel dat er een grens moet zijn, je hebt de game exclusief gehad voor een jaar en dan is het klaar, niet nog meer extra onzin. Maar DAT is wel echt Sony.
Tja, Zenimax was gretig genoeg om het geld aan te nemen. Dan moet je de deal ook honoreren. Wat je van de deal kunt vinden is wat anders. Maarja, het is wat het is. Genoeg games de komende maanden. Hij komt wanneer die komt.

uchiha tijntje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:11:
[...]

Tja, Zenimax was gretig genoeg om het geld aan te nemen. Dan moet je de deal ook honoreren. Wat je van de deal kunt vinden is wat anders. Maarja, het is wat het is. Genoeg games de komende maanden. Hij komt wanneer die komt.
Gelukkig is het met Starfield niet gelukt. Er gingen verhalen dat Todd Howard himself nee heeft gezegd, held als dat waar is. Laat games gewoon op beide services komen, zoiets heb ik. Mensen met een Xbox gaan nu echt niet speciaal een PS5 kopen als Deathloop nog steeds niet op Xbox verschijnt. De mensen met een PS5 die de game nog niet gekocht hebben kunnen het op hun service spelen. Ik zie dit echt als typisch Sony met dat jen gedrag.

Maar we gaan het zien.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:50
devilsnight schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:35:
[...]

Gelukkig is het met Starfield niet gelukt. Er gingen verhalen dat Todd Howard himself nee heeft gezegd, held als dat waar is. Laat games gewoon op beide services komen, zoiets heb ik. Mensen met een Xbox gaan nu echt niet speciaal een PS5 kopen als Deathloop nog steeds niet op Xbox verschijnt. De mensen met een PS5 die de game nog niet gekocht hebben kunnen het op hun service spelen. Ik zie dit echt als typisch Sony met dat jen gedrag.

Maar we gaan het zien.
Je weet toch helemaal niet hoe die deal eruit ziet. Voor hetzelfde geld mag Sony de game niet meer op zijn diensten aanbieden zodra die definitief naar Gamepass gaat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:46:
[...]

Je weet toch helemaal niet hoe die deal eruit ziet. Voor hetzelfde geld mag Sony de game niet meer op zijn diensten aanbieden zodra die definitief naar Gamepass gaat.
Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dat ie een jaar exclusive zou zijn en daarna is het naar mijn mening logica dat het naar Game Pass komt omdat de deal dan klaar is.

Maar wie weet is dit wel dat "until at least.", het lijkt mij dat zoiets wat speling geeft. Zelfde situatie als FF7R. Maar goed, we gaan het zien. Ik zou de game als Arkane fan graag gewoon willen spelen nu, ben er benieuwd naar. Zeker omdat de meningen over deze ook zo uiteenlopen. Torenhoge cijfers van de media, maar ook genoeg mensen die zich er niet in kunnnen vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 31-08-2022 20:32 ]

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:56:

[...]

Nah die game is op zijn best "Middle of the road" toch? Heb niet het idee dat ik echt iets mis als ik nog een half jaar (of wat dan ook) langer op die game moet wachten eigenlijk.

• giantgiantus
Donstil schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:27:
[...]

Nah die game is op zijn best "Middle of the road" toch? Heb niet het idee dat ik echt iets mis als ik nog een half jaar (of wat dan ook) langer op die game moet wachten eigenlijk.
Onwijs gave game. Maar wat maakt het uit of je hem in 2023 speelt. Word de game niet minder van
[...]

De reviews waren mega lovend erover. Het is echter bij de user reacties op fora hier en daar waar ik echt hele andere dingen lees. De meningen lopen echt flink uiteen over deze. Meestal maakt Arkane wel top, dus ik ben echt benieuwd.
giantgiantus schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 23:14:
[...]

Onwijs gave game. Maar wat maakt het uit of je hem in 2023 speelt. Word de game niet minder van
Omdat het alleen maar wachten en wachten is. En die onduidelijkheid is ook gewoon mega irritant. Is dat dan begin 2023 of eind 2023? Bij MS met die timed exclusives weet je meestal waar je aan toe bent. Het blijven irritante praktijken ongeacht wie het doet, maar Sony is echt het meest ergerlijke met die extra dingetjes.

Uit een gelekt document bleek ook dat we dankzij Sony geen Resident Evil Village op Game Pass hebben gekregen. En wie weet welke grote games we allemaal nog gemist hebben door hun. Nah, echt helemaal niet cool.

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 23:14:
[...]

Nee dat had ik ook een beetje, los van wat ik er van ga vinden kan ik er prima mee wachten.

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 1 september 2022 @ 00:10:
[...]

De reviews waren mega lovend erover. Het is echter bij de user reacties op fora hier en daar waar ik echt hele andere dingen lees. De meningen lopen echt flink uiteen over deze. Meestal maakt Arkane wel top, dus ik ben echt benieuwd.
Ja dat heb ik toen wel mee gekregen maar “reviewers” vind ik nou juist wat minder interessant vaak, ervaringen op fora of van vrienden vind ik veel belangrijker. Daar was het alleen erg verdeeld inderdaad.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24
[...]

Ik heb 'Deathloop' destijds gespeeld en kon mij totaal niet vinden in de gehypte en veelal positieve reviews.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oR_pfPUg3tFwrJ_yCyaPc26FwtY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nM4Gb7vPzGKILTxTgFVHOJCz.jpg?f=fotoalbum_large

• Timothy3000
[...]

Was imo echt een parel van een game. 1 van de beste games die ik vorig jaar speelde. Moet wel zeggen dat de Dualsense best wat toevoegde in de game dus heb je beide consoles staan dan zou ik hem zelf gewoon eerder op PS5 spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 01-09-2022 07:58 ]

• giantgiantus
[...]

[...]

Omdat het alleen maar wachten en wachten is. En die onduidelijkheid is ook gewoon mega irritant. Is dat dan begin 2023 of eind 2023? Bij MS met die timed exclusives weet je meestal waar je aan toe bent. Het blijven irritante praktijken ongeacht wie het doet, maar Sony is echt het meest ergerlijke met die extra dingetjes.

Uit een gelekt document bleek ook dat we dankzij Sony geen Resident Evil Village op Game Pass hebben gekregen. En wie weet welke grote games we allemaal nog gemist hebben door hun. Nah, echt helemaal niet cool.
Als je niet wil wachten koop je een ps5. Ik snap je punt geloof ik niet.
Yonix schreef op donderdag 1 september 2022 @ 07:42:
[...]

Ik heb 'Deathloop' destijds gespeeld en kon mij totaal niet vinden in de gehypte en veelal positieve reviews.

[Afbeelding]
Dit is echt het volledig tegenovergestelde van vele andere reviews inderdaad. Aan de ene kant jammer want Arkane heeft meestal echt pure top games, al vond denk ik ook niet iedereen Prey even top en dat was absoluut mijn GOTY dat jaar. Maar daarom wil ik hem echt zelf aan de tand voelen.
Timothy3000 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 07:57:
[...]

Was imo echt een parel van een game. 1 van de beste games die ik vorig jaar speelde. Moet wel zeggen dat de Dualsense best wat toevoegde in de game dus heb je beide consoles staan dan zou ik hem zelf gewoon eerder op PS5 spelen.
Dus jij stoorde je totaal niet aan de nogal slechte A.I. Bijvoorbeeld? Iets wat ik in bepaalde video's ook wel opmerkte.
giantgiantus schreef op donderdag 1 september 2022 @ 08:14:
[...]

Als je niet wil wachten koop je een ps5. Ik snap je punt geloof ik niet.
Ik vind het vooral erg jammer dat MS die contracten niet gewoon heeft geannuleerd. Maar het zal wel een teveel gedoe geweest zijn juridisch gezien voor twee games die nou qua sales sowieso geen hoogvliegers zijn.

Dus vooruit, een jaar exclusive en dan krijgen wij hem, maar dat valt nog echt te bezien. Het begint echt FF7R vibes te krijgen. Die leken we ook na een jaar te krijgen, totdat ze ineens die exclusivity verlengde door een speciale PS5 versie te brengen. Nu brengen ze Deathloop NA hun exclusivity periode naar hun PS+ service. Ik hoop gewoon vooral dat de game op beide services kan staan, niet dat de game alleen maar als hard copy en digitaal naar Xbox komt.

Vanwege dus dat gelekte Resident Evil Village document een tijdje geleden. Tuurlijk kunnnen we wachten, betekent niet dat het niet nogal frusterend aan het worden is. Na de 15e zou MS in elk geval er over mogen praten, althans dat lijkt me wel. Beetje duidelijkheid zou erg fijn zijn.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:50
[...]
Ik begrijp dat je Sony hier de schuld van geeft (en deels klopt dat natuurlijk ook wel). Maar er zijn altijd 2 partijen die een contract ondertekenen.
Dus je kan net zo goed zeggen dat je dankzij Capcom geen RE Village op Game Pass hebt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• giantgiantus
Begint meer en meer te lijken op de streaming tv markt. Nuja, gegeven de enorme stappen die gemaakt worden tav streaming gaming gaat het probleem van exclusives minder en minder relevant worden. In de toekomst neem je gewoon even een maandje (of maandjes) een abo en speel je de game die je wilt spelen. Zonder kastjes onder de tv is de toegangsdrempen vele malen lager.
devilsnight schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:01:
[...]

Dit is echt het volledig tegenovergestelde van vele andere reviews inderdaad. Aan de ene kant jammer want Arkane heeft meestal echt pure top games, al vond denk ik ook niet iedereen Prey even top en dat was absoluut mijn GOTY dat jaar. Maar daarom wil ik hem echt zelf aan de tand voelen.

[...]

Dus jij stoorde je totaal niet aan de nogal slechte A.I. Bijvoorbeeld? Iets wat ik in bepaalde video's ook wel opmerkte.

[...]

Ik vind het vooral erg jammer dat MS die contracten niet gewoon heeft geannuleerd. Maar het zal wel een teveel gedoe geweest zijn juridisch gezien voor twee games die nou qua sales sowieso geen hoogvliegers zijn.

Dus vooruit, een jaar exclusive en dan krijgen wij hem, maar dat valt nog echt te bezien. Het begint echt FF7R vibes te krijgen. Die leken we ook na een jaar te krijgen, totdat ze ineens die exclusivity verlengde door een speciale PS5 versie te brengen. Nu brengen ze Deathloop NA hun exclusivity periode naar hun PS+ service. Ik hoop gewoon vooral dat de game op beide services kan staan, niet dat de game alleen maar als hard copy en digitaal naar Xbox komt.

Vanwege dus dat gelekte Resident Evil Village document een tijdje geleden. Tuurlijk kunnnen we wachten, betekent niet dat het niet nogal frusterend aan het worden is. Na de 15e zou MS in elk geval er over mogen praten, althans dat lijkt me wel. Beetje duidelijkheid zou erg fijn zijn.
Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een game, maar het gaat best ver als je je er over frustreert. De game komt wanneer die komt. Deze Deathloop discussie komt met enige regelmaat hier terug, maar is gewoon vrij zinloos, want het zorgt er niet voor dat die eerder beschikbaar komt. Het levert blijkbaar alleen wat frustratie op :P

Ik vind het wel wat hebben dat MS gewoon de contracten honoreert. Als je klaagt over de acties van Sony met timed exclusives, dan vind ik het wel een beetje raar dat je wel verwacht dat MS lopende contracten maar afkoopt/annuleert.

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-11 10:34
Ik kwam nog een 14 dagen gamepass ultimate trial code tegen in een doos van een controller. Iemand interesse hierin? Stuur me dan gerust een berichtje. Het is een code welke je enkel kan gebruiken wanneer je nog geen lid bent (geweest) van gamepass ultimate.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:34
Ghost song is nou een titel waar ik echt benieuwd naar ben. Ik ben helemaal niet van de "platformers", maar het stijltje van deze game spreekt mij heel erg aan.
Iemand ervaring met een moderne R-Type achtige game (side scrolling shoot'm-up)? Met eventueel lokale co-op? Vriend van mij speelt dat type games graag (is er ook heel goed in) en vroeg aan mij of daar moderne varianten op zijn. Moest hem het antwoord schuldig blijven, maar misschien dat jullie goede suggesties hebben?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

uchiha tijntje schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:09:
[...]

Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een game, maar het gaat best ver als je je er over frustreert. De game komt wanneer die komt. Deze Deathloop discussie komt met enige regelmaat hier terug, maar is gewoon vrij zinloos, want het zorgt er niet voor dat die eerder beschikbaar komt. Het levert blijkbaar alleen wat frustratie op :P

Ik vind het wel wat hebben dat MS gewoon de contracten honoreert. Als je klaagt over de acties van Sony met timed exclusives, dan vind ik het wel een beetje raar dat je wel verwacht dat MS lopende contracten maar afkoopt/annuleert.
Niets mis met een beetje frustratie. :P

Begrijp me niet verkeerd, het is niet dat het mijn stemming verziekt, maar ik begin gewoon te balen van al die timed exclusive deals. Het enige wat MS er tegen kan doen is nog meer studio's opkopen zodat de games day one naar Game Pass komen en als zij dan bepaalde titels multiplatform houden vind ik dat prima, day one is een sick ass deal, meer dan genoeg.

Heb het al vaker gezegd dat die timed exclusive deals gewoon crap zijn, wie het ook doet. Heb liever dat MS deals regelt zodat een game day one naar GP komt en ook gewoon op PS5 komt, en dat Sony dit dan ook zou doen, maar zo is het nou eenmaal niet. Als Arkane fan had ik het prima gevonden als MS de deals niet had gehonoreerd, want ik denk zelf dat Sony het niet had gedaan. Niet dat ik dat zeker weet natuurlijk.

Maar goed, genoeg erover gezegd inderdaad, we wachten af.

• Timothy3000
devilsnight schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:01:
[...]

[...]

Dus jij stoorde je totaal niet aan de nogal slechte A.I. Bijvoorbeeld?
Ik vond de AI niet super slecht. En als je puur de objective markers volgt kan het inderdaad minder leuk zijn. Beter om het als een soort Hitman / puzzelgame te benaderen, de objective markers uit te zetten en zelf te gaan puzzelen. Het is echt een gaaf mysterie imo.

Denk dat jij de game wel kan waarderen!

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 01-09-2022 14:26 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24
Ik kom net deze gameplay trailer van 'Evil West' (22-11-22) tegen, and I'm intrigued! :*)

Timothy3000 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:17:
[...]

Ik vond de AI niet super slecht. En als je puur de objective markers volgt kan het inderdaad minder leuk zijn. Beter om het als een soort Hitman / puzzelgame te benaderen, de objective markers uit te zetten en zelf te gaan puzzelen. Het is echt een gaaf mysterie imo.

Denk dat jij de game wel kan waarderen!
Volgens een vriend is het wel een rogue like game, maar dat klopt niet toch?

En dit ziet er eerlijk gezegd behoorlijk goed uit!

Yonix schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:05:
Ik kom net deze gameplay trailer van 'Evil West' (22-11-22) tegen, and I'm intrigued! :*)

[YouTube: Evil West - Extended Gameplay Trailer]
We komen werkelijk om in de souls-likes *O*

[ Voor 37% gewijzigd door justifire op 01-09-2022 18:15 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Meer mensen die ineens in een email in het Zweeds worden aangesproken door Microsoft? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXgGGIvkx8kIVYaufmQbXXuoUI0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oivAqHnOQYEaRGfzB3VPr4AY.png?f=fotoalbum_large
Gezien er wel Nederlands omheen staat denk ik dat dit weer eens een localization fuckup is ipv dat er iets met mijn account zou zijn O-)
Zegt overigens niet veel spannends, alleen zoals bekend dat er geen x360 games meer in gwg komen.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 11:18
Finraziel schreef op donderdag 1 september 2022 @ 19:32:
Meer mensen die ineens in een email in het Zweeds worden aangesproken door Microsoft? :+
[Afbeelding]
Gezien er wel Nederlands omheen staat denk ik dat dit weer eens een localization fuckup is ipv dat er iets met mijn account zou zijn O-)
Zegt overigens niet veel spannends, alleen zoals bekend dat er geen x360 games meer in gwg komen.
Ja, bij mij ook precies zo.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Finraziel schreef op donderdag 1 september 2022 @ 19:32:
[Afbeelding]
Yep, kreeg m ook al. Zweeds toch wat roestig, maar translate deed het trucje. Niet veel nieuws.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

[Twitter: https://twitter.com/RalphsValve/status/1565279640318488577?s=20&t=uLXndHm3_gPt1qOkpmp_Sw]

devilsnight schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:34:
[...]

En beide Flintlock en Lies of P in Game Pass.

Maar is Evil West Souls like?
Souls Like Light.
Thymesia en Steelrising zijn echter volledig Souls Like naast Flintlock en Lies of P.
Dan hebben we ook nog Cult of the Lamb, Deaths Door en Tunic
En binnenkort verschijnen dan ook nog Moonscars, Blasphemous 2 en Replaced :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Zojuist Tinykin uitgespeeld. Echt een hele aangename verrassing. Je moet wel van het genre houden, maar de game speelt erg lekker weg. Heb er iets van 9 uur over gedaan denk ik. Dus ook niet al te lang, waardoor het niet ging vervelen. Voor completionists is het soms even doorbijten omdat je net de laatste collectible in de levels over het hoofd kan zien en je geen idee hebt waar je moet zoeken :) Aanrader voor liefhebbers dus van 3D platformers en collect-a-thons.

——

Ben wel een beetje teleurgesteld in hoe lang het duurt om een update te krijgen voor Cult of The Lamb. Sinds release is die al vrij buggy maar nog steeds is er geen update gepushed. Consoles zijn altijd wat trager dan pc, maar dit duurt al ruim 3 weken na launch. Verliest zo’n game toch best wel wat momentum.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-09-2022 23:01 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
justifire schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:41:
[...]

Souls Like Light.
Thymesia en Steelrising zijn echter volledig Souls Like naast Flintlock en Lies of P.
Dan hebben we ook nog Cult of the Lamb, Deaths Door en Tunic
En binnenkort verschijnen dan ook nog Moonscars, Blasphemous 2 en Replaced :o
Tunic een souls like? Het is een Zelda clone toch?
Ik heb voor de liefhebbers die uitkijken naar 10 September voor de reveal van de nieuwe Assassins Creed game alvast een topic gemaakt :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22
YouTube: Gamescom, Matt Booty at PAX West and more

Heb de time-tag in de url, interessant stukje over 2 games, maar ook hoe 'hun' studio's met elkaar praten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 29 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord