Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:49
devilsnight schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:27:
[Twitter]

"Normally killing children in games isn't allowed. There goes our E for everybody rating."

Tweet even aanklikken om de video te zien. Heerlijk dit soort humor.
Das het eerste filmpje wat ik keek van dit spel, geniaal! _O- En natuurlijk Morty! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:29:
Gerucht… EA zou worden overgenomen door Amazon.

[Embed]
Jammer, had liever ms gezien ipv amazon.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:31
Exactor it schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:25:
[...]

Is dat Black Flag? Die vond ik echt geweldig. Vooral qua hoe ze de zee eruit lieten zien.
Yes Black Flag idd, ik was er in 2013 niet zo warm van. In 2016 speelde ik AC Rogue, vond ik echt geweldig. En heb nu hetzelfde gevoel met Black Flag te pakken. Nu heb ik vooral de mentaliteit van lekker piratenspel spelen met een vleugje AC. Scheelt ook dat je met Odyssey en Valhalla een zelfde soort spel speelt, Assassins Creed is daar eigenlijk een zij-verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:50
Amaze86 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:33:
[...]

Jammer, had liever ms gezien ipv amazon.
Ik had liever helemaal geen overname gezien. Alles lijkt wel geconsolideerd te worden bij enorme bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

[Embed]
Hopelijk blijft Star Wars wel beschikbaar op de consoles en gaat het niet streaming exclusief worden. Maar dat zal vast niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[Embed]

Het spel is op de wagen, zou mijn opa zeggen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
giantgiantus schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:09:
[...]

Hopelijk blijft Star Wars wel beschikbaar op de consoles en gaat het niet streaming exclusief worden. Maar dat zal vast niet.
Ze hebben de Star Wars licentie niet meer hè. Althans niet meer de exclusieve licentie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gameplay!!!!!

Begin 2023. (maar we weten allemaal hoe snel dit kan veranderen.)

[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 26-08-2022 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Palindrome schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:44:
[...]

Ik had liever helemaal geen overname gezien. Alles lijkt wel geconsolideerd te worden bij enorme bedrijven.
Laat ze er maar geld in pompen, hoe meer hoe beter, misschien wordt het dan ooit nog weer eens wat !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
justifire schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:16:
[...]

Laat ze er maar geld in pompen, hoe meer hoe beter, misschien wordt het dan ooit nog weer eens wat !
Ik zit me suf te denken welke game ik voor het laatst van EA gespeeld heb waar ik van onder de indruk was of jammer zou vinden als Amazon het weg zou kapen, maar ik weet het oprecht niet eens. :D Van alle publishers is EA wel de minste die me boeit. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Star Wars Fallen Order en dat was wel een bovengemiddelde game, vooral met de current gen upgrade, orginele game had wat performance issues. Volgens mij is er ook een nieuw deel in de maak.

Maar ik kan me niet voorstellen dat EA hierbij Amazon exclusive wordt, volgens mij draaien ze dan zichzelf de nek om :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:50
justifire schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:16:
[...]

er wordt niet altijd mee geld ingepompt. Het gaat uiteindelijk om winst behalen. Volgens mij is het hele probleem juist dat alle creativiteit eruit wordt gezogen door grote corporaties die alles via Excel sheet je uit rekenen tot een formule voor een game die zo breed mogelijk moet zijn en iedereen ook maar moet aanspreken. Risico's en passie projecten vliegen de deur uit op en duur.

[ Voor 33% gewijzigd door Palindrome op 26-08-2022 16:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
De nieuwe This Weak on Xbox is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Kaasje123 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:23:
[...]

Ik zit me suf te denken welke game ik voor het laatst van EA gespeeld heb waar ik van onder de indruk was of jammer zou vinden als Amazon het weg zou kapen, maar ik weet het oprecht niet eens. :D Van alle publishers is EA wel de minste die me boeit. :P
It takes two? Voor mij echt 1 vd leukste games van de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
High on Life will have an in-game television that plays brand new Justin Roland animated shorts, as well as four full length feature films including cult classic 1994 Denise Richards movie "Tammy & The T-Rex."
Vooral die Roiland animated shorts lijken me echt interessant dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dat ziet er wel grappig uit.

Ik vind dat er echt behoorlijk wat interessante games zijn getoond op Gamescom. Zoveel gave kleinere titels. Mensen die enkel en alleen voor de AAA games gaan die zullen wellicht teleurgesteld zijn.

En als je dan gaat kijken wat er nog allemaal aan zit te komen… en dat is zelfs nog enkel en alleen maar games in GP. (Helaas wat low res)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uiz3saVh88qPKhprjShzISb5UlM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bSCxNYcMrJvJoUj6BMCpHZlz.jpg?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2022 21:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-07 11:46
Weet iemand toevallig hoe de support voor keyboard en muis is op de XSX? Ik was ooit een heel fanatieke PC gamer, maar heb mijn gaming-ambities al tig jaar geleden aan de wilgen hangen. Sinds een tijdje zijn mijn kinderen echter begonnen met spelen op een PS4 en een Switch en ik vind het leuk om met ze mee te doen. Ze spelen vooral Fortnite (het zijn natuurlijk kinderen). Ik speel zelf mee op een laptop en dat gaat op zich okayish, maar geweldig loopt het niet. Ik heb het op een console geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar dit fatsoenlijk te besturen.

Met dit doel, een beetje met de kids gamen, vind ik een PC met game-specs te prijzig. Ik was eerst op een PS5 aan het wachten omdat dit (naar het schijnt) wel goede support heeft voor K+M. Maar het duurt me inmiddels te lang en ik zag dat de XSX overal beschikbaar begint te komen voor een normale prijs.
De vraag is alleen, kan ik (vooral) Fortnite spelen met K+M. Ik heb eindeloos gegoogled en zie veel verschillende resultaten. De een zegt het niet eens werkend te krijgen en de ander beweert dat het gelijk is als op de PC. Plus alles daar tussen in. Ik was benieuwd of iemand van jullie hier wellicht ervaring mee heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:56:
[...]

Deel die mening met je, samen met mijn vrouw gespeeld, erg grappig spel en vooral leuk om samen te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:34:
[...]

Ik vind dat er echt behoorlijk wat interessante games zijn getoond op Gamescom. Zoveel gave kleinere titels. Mensen die enkel en alleen voor de AAA games gaan die zullen wellicht teleurgesteld zijn.

En als je dan gaat kijken wat er nog allemaal aan zit te komen… en dat is zelfs nog enkel en alleen maar games in GP. (Helaas wat low res)

[Afbeelding]
Game Pass is echt crazy qua value en dat wordt volgend jaar helemaal gek. Ben wel bang dat een boel games die tijdens de E3 getoond werden wel uitgesteld gaan worden. Ik zie al die games niet in de eerste helft van 2023 uitkomen. Maar we gaan het zien.

Geef mij persoonlijk gewoon Starfield en ik ben zoet, heel, heel erg lang. Met BGS games ben ik dat altijd! Maar ik ben juist bang dat die verder uit wordt gesteld. Daarnaast ben ik echt benieuwd of Atomic Heart dit jaar gaat halen en of Stalker 2 mogelijk in de eerste helft van 2023 uitkomt.

Aan het eind van de dag is er echt plenty te spelen, en dan ook die backlog nog. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 23:32:
Na de refund in 2020 nu dan toch overstag gegaan voor Cyberpunk met 50% off.
Eerste uren waren nog steeds ruk, maar zodra je in act 2 komt is het toch echt wel een hele vette game.
Zwevende auto’s en glitchende menigte zijn ondertussen opgelost :)
‘s Avonds tijdens een regenbui met al dat neonlicht door de stoomwolken heen zijn de graphics echt om te smullen !
Het schietgedeelte vind ik wat minder, daarin is RAGE nog steeds heer en meester, maar gelukkig zit er prima melee in dit spel.
Een schitterende showcase voor de Series X :9

[Afbeelding]
Bijna twee maanden en 120 game-uurtjes later staat Cyberpunk op 1000 GS :*)
Blij dat ik hem anderhalf jaar na de refund toch gekocht heb (voor twee tientjes)
Main story is een maffe rollercoaster en damn wat is
spoiler:
The Devil Ending
ontzettend gaaf gedaan _/-\o_
Schitterende graphics, uitgebreide skilltree, hilarische sidequests, Cyberpunk zal mij meer bijblijven dan The Witcher 3 :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:49:
[...]

Blij dat ik hem anderhalf jaar na de refund toch gekocht heb (voor twee tientjes)
spoiler:
The Devil Ending
Schitterende graphics, uitgebreide skilltree, hilarische sidequests, Cyberpunk zal mij meer bijblijven dan The Witcher 3 :Y
Noice, ik wil het ook zo graag tof vinden en heb het na de Next-Gen patch ook echt een goeie kans gegeven (10 uur oid) maar kom er gewoon niet in, de besturing en het mikken enz voelt zo vreemd zweverig op een of andere manier, dat halt mij er altijd weer uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 06:41
uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:34:
[...]

[Afbeelding]
Huh deathloop staat daar niet bij. Had die eigenlijk ook nog verwacht voor het einde van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:34:
[...]

Huh deathloop staat daar niet bij. Had die eigenlijk ook nog verwacht voor het einde van dit jaar.
Mocht die dit jaar uitkomen, dan zullen we dat pas volgende maand weten. Dan is die namelijk 1 jaar oud. We moeten afwachten voor hoe lang de timed exclusiviteit is afgekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:38
giantgiantus schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:56:
[...]

It Takes Two is fantastisch, een enorm 'verfrissende' game.

Ik speel momenteel Lost in Random. Game heeft een mooie stijl met fantastische voice casting. Ook uitgegeven door EA :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
fw10 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:07:
Weet iemand toevallig hoe de support voor keyboard en muis is op de XSX? Ik was ooit een heel fanatieke PC gamer, maar heb mijn gaming-ambities al tig jaar geleden aan de wilgen hangen. Sinds een tijdje zijn mijn kinderen echter begonnen met spelen op een PS4 en een Switch en ik vind het leuk om met ze mee te doen. Ze spelen vooral Fortnite (het zijn natuurlijk kinderen). Ik speel zelf mee op een laptop en dat gaat op zich okayish, maar geweldig loopt het niet. Ik heb het op een console geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar dit fatsoenlijk te besturen.

Met dit doel, een beetje met de kids gamen, vind ik een PC met game-specs te prijzig. Ik was eerst op een PS5 aan het wachten omdat dit (naar het schijnt) wel goede support heeft voor K+M. Maar het duurt me inmiddels te lang en ik zag dat de XSX overal beschikbaar begint te komen voor een normale prijs.
De vraag is alleen, kan ik (vooral) Fortnite spelen met K+M. Ik heb eindeloos gegoogled en zie veel verschillende resultaten. De een zegt het niet eens werkend te krijgen en de ander beweert dat het gelijk is als op de PC. Plus alles daar tussen in. Ik was benieuwd of iemand van jullie hier wellicht ervaring mee heeft.
Ik heb wat potjes Fortnite gespeeld met keyboard en muis en vond het heerlijk spelen.

Er is een site dat bijhoud welke spellen keyboard en muis ondersteuning heeft (zet wel adblocker aan voor de site. Hele discutabele advertenties) https://xboxkbm.herokuapp.com/

Ik speel voornamelijk Call of Duty en werkt voor 95% hartstikke fijn. In Vanguard is er een bug dat als je met controller speelt dat je toch een muis cursor heel de tijd in beeld hebt. Moet je beetje kloten tussen de input en de muis om het weg te krijgen. Met Black Ops Cold War moet je bevestigen met de controller voordat de game start. Dat soort dingen.

Maar als je alleen maar de spellen speelt zoals ik dat doe, dus jij bijvoorbeeld Fortnite en ik Call of Duty, is 300 euro voor een Xbox Series S en 500 voor een Xbox Series X echt een hele goedkope manier om te gamen vergeleken met een gaming pc. Weet wel dat het wel een budget ervaring is. De Xbox interface besturen met keyboard en muis is soms clunky. En als je met een draadloze koptelefoon wil spelen moet je eentje hebben die werkt met de Xbox protocol. Anders zit je met een setup te spelen dat je een controller zonder batterijen met kabel in de console zet (en ook zeker weet dat het geen data only USB kabel is ook nog) en een lange kabel naar je controller. Het scheelt je wel 1000 euro die onhandigheid vergeleken met een computer maar is dat het ook zoveel waard?

Let er trouwens op dat Xbox Cloud Gaming binnenkort ook keyboard en muis ondersteuning heeft. Dus als je een Game Pass Ultimate gamer wordt heb je misschien geen console nodig. Als je alleen Fortnite speelt en cloud gaming werkt voor je dan voldoet NVIDIA GeForce Now nu ook al genoeg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:16:
[...]

Noice, ik wil het ook zo graag tof vinden en heb het na de Next-Gen patch ook echt een goeie kans gegeven (10 uur oid) maar kom er gewoon niet in, de besturing en het mikken enz voelt zo vreemd zweverig op een of andere manier, dat halt mij er altijd weer uit.
Heb wat instellingen van Reddit gehaald die het schieten en bewegen een stuk beter maken.
Ook kan ik je aanraden om de Porsche van Johnny te bemachtigen, daar heb ik eigenlijk het gehele spel mee rondgescheurd en gaat als een mes door de boter.
Zelf gegaan voor shotgun/brawler build icm sandevistan (slow-mo) dan is het slow motion-rennen-pop pop pop en heb je ook geen last van veel moeten richten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoWFBbP2d6H-4oNq_5_SdiQrZRk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IgBFLNd7uaK4Zt8PalvAE87x.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBV95mJ1RBjPAQDvQXHCvq4GRFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNnaV8YKcul3AzRn2fUXuY0y.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:18:
[...]

Wist niet dat Wo Long en Plague Tale bevestigd waren voor game pass :o _/-\o_ *O*
Plague Tale melden het zelfs in de trailer, deze was dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-07 11:46
@polopolo150 super, bedankt voor je uitgebreide reactie, hier heb ik wat aan! Dan ga ik hem zo gewoon meteen bestellen en is de knoop doorgehakt. Ik zal dit topic even doorspitten voor mooie gametips. Wellicht wakkert het nog een oude liefde aan. Ik zal hier laten weten hoe het bevalt, voor de toekomstige zoekers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Midnight Fight Express werkt bij mij niet. Er staat loading save data en de game start verder niet op. Eerste keer dat ik hem probeer.

Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even Gegoogled. Blijkbaar een bekende bug die te verhelpen is door je avatar te wijzigen. En dit werkt inderdaad. Bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 08:46:
[...]

Heb wat instellingen van Reddit gehaald die het schieten en bewegen een stuk beter maken.
Ook kan ik je aanraden om de Porsche van Johnny te bemachtigen, daar heb ik eigenlijk het gehele spel mee rondgescheurd en gaat als een mes door de boter.
Zelf gegaan voor shotgun/brawler build icm sandevistan (slow-mo) dan is het slow motion-rennen-pop pop pop en heb je ook geen last van veel moeten richten.

[Afbeelding]
Dat is wel een heel sfeervol plaatje. :9 Door dit soort beelden begin ik toch te overwegen om de game weer eens te proberen. Ik stoorde mij ook aan het gevoel van richten, goede tip dus die build van je. :) De UI is ook iets wat ik afstotend vind.
Wie weet, wanneer de game voor een hele grote deal of via gamepass/Plus Extra te krijgen is dat ik 'm nog een laatste kans geef.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:11:
[...]

Dat is wel een heel sfeervol plaatje. :9 Door dit soort beelden begin ik toch te overwegen om de game weer eens te proberen. Ik stoorde mij ook aan het gevoel van richten, goede tip dus die build van je. :) De UI is ook iets wat ik afstotend vind.
Wie weet, wanneer de game voor een hele grote deal of via gamepass/Plus Extra te krijgen is dat ik 'm nog een laatste kans geef.
Nog een aantal screenshots dan :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LfNnbr4UiTdIlu_7ZWxLAm_Y-sI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sQ0ZeGViSTSVk2x5a90rWkzF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmNonZrocfx5gXABcVElF3ys17A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lRkm52NrFM0mbKgrXOizNxlm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BxalKwuhLwnQQNsXZB367Z7UMs4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BaRRUlkTCLRmj0rZE2MqjttP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sUCDzz364hme_iNoP9mS_mkQLmQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BqnV6Daep1JQeiY8VVwoqd3d.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6fgKaG1OF9gHZO6b4mYqC36t3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B5pFoXWbX0T1DKGq8NBqp7Wh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IvooUJW-XlVux4atH2udnFPtfvg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2UZLf6UlroNxLlMr5bv1tEQq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HiOZiNECkCh0U-Ctjdp2lH-d5s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hZy0DC3rQYPuakzVuPboNGK8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cz8rF8tHZO-mDLd9ujr5W5b6080=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V9k1SooOR5jmLhNo0zb7IqOa.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IoSneVSWMDReJCEda75x79Z0p_o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kynlX8tqjvNMI3YkTalA4HAb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JXF5-LpxpHCiT1yShA4YEaIsvIQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XVUJKpFOpqkzvccoX0zoEVU9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:15
Donstil schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:16:
[...]

Er staan een aantal instellingen op YouTube die er voor zorgen dateert veel speelbaarder is, heb mediarecht al iets mee gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:42:
[...]

Mocht die dit jaar uitkomen, dan zullen we dat pas volgende maand weten. Dan is die namelijk 1 jaar oud. We moeten afwachten voor hoe lang de timed exclusiviteit is afgekocht.
Op XboxEra heeft men het erover dat de timed exclusivity voor een jaar was. Maar als je de trailer bekijkt op het eind dan zie je iets staan van "exclusive until at least...". Dat vind ik zo bloed irritant aan Sony met hun deals, wees gvd gewoon duidelijk. At least brengt speling in de zaak, of niet? Beetje FF7R achtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:57:
[...]

Op XboxEra heeft men het erover dat de timed exclusivity voor een jaar was. Maar als je de trailer bekijkt op het eind dan zie je iets staan van "exclusive until at least...". Dat vind ik zo bloed irritant aan Sony met hun deals, wees gvd gewoon duidelijk. At least brengt speling in de zaak, of niet? Beetje FF7R achtig.
Ach ja het is wat het is :) We zullen het vanzelf wel zien. En anders kunnen ze volgend jaar de Ultimate definitive directors cut uitbrengen :P

Wat is Midnight Fight Express een gave game. Hele erge My friend Pedro vibes en ik waan me echt een soort van John Wick. Ben nu bezig om alle 40 levels op S-rank te krijgen, alle challenges te halen en om ze op realistic te completen. Flink wat uitdaging :)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2022 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
voog schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:48:
[...]

Er staan een aantal instellingen op YouTube die er voor zorgen dateert veel speelbaarder is, heb mediarecht al iets mee gedaan?
justifire schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 08:46:
[...]

[Afbeelding]
In het cyberpunk topic kwam toen ook eens zoiets voorbij, die settings heb ik toen wel gebruikt en hielp wel iets inderdaad. Alleen na langer spelen toch net niet voldoende.

Misschien toch nog maar eens een kans geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:13:
[...]

Ach ja het is wat het is :) We zullen het vanzelf wel zien. En anders kunnen ze volgend jaar de Ultimate definitive directors cut uitbrengen :P

Wat is Midnight Fight Express een gave game. Hele erge My friend Pedro vibes en ik waan me echt een soort van John Wick. Ben nu bezig om alle 40 levels op S-rank te krijgen, alle challenges te halen en om ze op realistic te completen. Flink wat uitdaging :)
Maar het zou eigenlijk dit jaar moeten zijn, want volgend jaar krijgen we als het goed is ook vrij gauw al Ghostwire Tokyo. Als ze Deathloop niet in september in GP zetten is dat geen ramp, oktober november of december is ook prima opzich, maar hopelijk op zijn minst praten ze wel een beetje over de game na september. Eigenlijk te gek voor woorden, het is hun game maar ze mogen er niets over zeggen.

En dit vind ik overigens van al dit soort deals ongeacht wie het doet, maar ja. Hopelijk betekent dat "at least" niets. Eerder dit jaar was de voice actor van Deathloop op social media aan het teasen over een nieuw project met de hashtag Deathloop. Hopelijk is dit een standalone zoals Death of the Outsider en niet een DLC voor de game die de exclusivity alleen maar langer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Wanneer ik een game, bijvoorbeeld Fallout 3 GOTY edition met alle DLC, koop op disc en deze via Backwards Compatibility wil spelen op een Series X. Herkent de Xbox dat ik middels de disc alle DLC heb?

Ik vraag dit om even zeker te weten dat dit gaat werken. Via de Xbox Store kan ik alleen de standaard versie kopen en zou ik dan alle DLC los erbij moeten kopen. Ook op GamePass zit de DLC er niet bij.

Iemand hier ervaring mee? Het gaat me eigenlijk vooral om Fallout 3 en Fallout New Vegas Ultimate Edition.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
justifire schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:49:
[...]

spoiler:
The Devil Ending
Ik moet hem opnieuw beginnen. Blijkbaar is mijn save game zo corrupt geraakt door de bugs, dat ik de bugs blijf houden. Vijanden die niet spawnen of ander de grond spawnen waardoor ik meerdere side missies niet kan uitspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 06:41
uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:13:
[...]

Tot nu toe vond ik het een vreemde hotline maimi kloon. Waarbij ik hotline maimi nog steeds een beetje beter vind.
Grootste verschil is nu vooral dat je geld verdient met levels uitspelen.
Maar ik ben pas bij level drie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:47:
[...]

Maar het zou eigenlijk dit jaar moeten zijn, want volgend jaar krijgen we als het goed is ook vrij gauw al Ghostwire Tokyo. Als ze Deathloop niet in september in GP zetten is dat geen ramp, oktober november of december is ook prima opzich, maar hopelijk op zijn minst praten ze wel een beetje over de game na september. Eigenlijk te gek voor woorden, het is hun game maar ze mogen er niets over zeggen.

En dit vind ik overigens van al dit soort deals ongeacht wie het doet, maar ja. Hopelijk betekent dat "at least" niets. Eerder dit jaar was de voice actor van Deathloop op social media aan het teasen over een nieuw project met de hashtag Deathloop. Hopelijk is dit een standalone zoals Death of the Outsider en niet een DLC voor de game die de exclusivity alleen maar langer maakt.
Ghostwire Tokyo moet je niet teveel van verwachten. Uitgespeeld op PS5 maar uiteindelijk een vrij matige, tikkie saaie game.

Deathloop daarentegen was fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:35
Vandaag Neon Abyss maar eens geïnstalleerd. Regelmatig zien langskomen in de GamePass lijst, maar leek mij niet veel aan.

Boy I was wrong!

Geweldige soundtrack en leuke levels.
Hier ga ik mij wel mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:44:
[...]

Tot nu toe vond ik het een vreemde hotline maimi kloon. Waarbij ik hotline maimi nog steeds een beetje beter vind.
Hotline Miami heb ik nooit gespeeld. Misschien eens naar gaan kijken. Met dat geld kun je niets, behalve je character customizen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:35

Zitten wel een paar interessante titels tussen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:45
justifire schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:27:
Game Pass tot dusver bevestigd voor de komende 12 maanden :

[Afbeelding]

:9
Hoi JustFire,

Gruwelijke lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ja hoor het is zover. Nu met onze dynamische energiecontract de energieprijs echt torenhoog was deze week staat m'n Xbox sinds een paar dagen ter discussie.

Heb al toegezegd dat ik zit te wachten op Xbox Cloud met keyboard en muis ondersteuning en dat je gekochte spellen kan streamen in de cloud. Ik zit te overwegen de 5.1 set uit te laten behalve Call of Duty en andere spellen die de 5.1 echt goed benutten. Maar vind dit wel klote. Heb ik afgelopen jaren flink geïnvesteerd in het ecosysteem van Xbox, blijkt het qua stroom nu een punt van orde te zijn.

Het is ook nooit goed. Half jaar geleden heb ik een tweede Xbox Series X genomen in de verwachting dat de lockdown van toen weer lang zou duren of iets als een avondklok weer zou komen. Nu dreigt het een behangstuk te worden als de rapen gaar zijn dit najaar. Fml.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34
@polopolo150 gaat de stijltang/föhn ook het raam uit dan?

Plezier mag toch wel wat kosten? Ik heb met je te doen, want ik kan het bijna niet geloven wat ik lees.

Lekker samen naar de muur staren of deze extra vrije tijd benutten voor een andere discussie met elkaar.

Misschien toch een nuttige tip: reken eens uit wat gamen jou per jaar kost. Ik vermoed dat dit op jaarbasis reuze mee valt, schermen met de feiten :)

[ Voor 22% gewijzigd door LuisjeNL op 28-08-2022 08:22 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:01
@polopolo150

Je kan het ook zo zien: als het winter is en koud 230W + verbruik van TV als warmte weer de kamer in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
polopolo150 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 03:17:
Ja hoor het is zover. Nu met onze dynamische energiecontract de energieprijs echt torenhoog was deze week staat m'n Xbox sinds een paar dagen ter discussie.

Heb al toegezegd dat ik zit te wachten op Xbox Cloud met keyboard en muis ondersteuning en dat je gekochte spellen kan streamen in de cloud. Ik zit te overwegen de 5.1 set uit te laten behalve Call of Duty en andere spellen die de 5.1 echt goed benutten. Maar vind dit wel klote. Heb ik afgelopen jaren flink geïnvesteerd in het ecosysteem van Xbox, blijkt het qua stroom nu een punt van orde te zijn.

Het is ook nooit goed. Half jaar geleden heb ik een tweede Xbox Series X genomen in de verwachting dat de lockdown van toen weer lang zou duren of iets als een avondklok weer zou komen. Nu dreigt het een behangstuk te worden als de rapen gaar zijn dit najaar. Fml.
Ik kan niet in jullie portemonnee kijken natuurlijk... Maar zelf denk ik dat als je het werkelijk na rekent het waarschijnlijk toch minder erg uitvalt dan je partner (als ik het goed begrijp) denkt.

Wat ik zo zie staat de stroomprijs nu op 0,775... Laten we zeggen 80 cent. De Xbox Series X gebruikt zo'n 200 watt bij het gamen (absolute top is iets meer maar genoeg games ook minder). Dat is 16 cent aan stroom per uur dat jij bezig bent met je hobby....... Ok, iets meer want de tv staat ook aan, maar als het alternatief is tv kijken dan voegt de Xbox dus alleen die 16 toe. Wil je de tv meenemen dan zeg 100 watt er bij (kan meer of minder zijn afhankelijk van welke je hebt) dan zit je op een kwartje per uur.

Aangezien een tweede Xbox Series X blijkbaar kon zul je vermoed ik niet enorm op een houtje aan het bijten zijn. Is dat wel zo dan verkoop die tweede voor 400 euro of zo en je kunt daar 1600 uur van gamen 8)7

Edit: en inderdaad kun je een deel er van weer wegstrepen zodra het koud wordt wat je minder hoeft te verwarmen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46

Tsja, dat is nou eenmaal de tijd waarin we nu leven. Hier thuis wordt er door mijn wederhelft met geen woord over gerept, maar zelf laat ik de Xbox bewust veel uit. Want reken maar dat een 55" oled in HDR stand + een Xbox Series X qua energiekosten in de papieren gaat lopen. Het is mij eenmaal zo. Dan pak wel wat vaker een boek, ook leuk.

De aankoop van de 2e XSX een half jaar geleden tbv "een 2e lockdown" snap ik niet echt. Daar is toch nooit sprake van geweest?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb gelukkig zonnepanelen, en een op tijd afgesloten energiecontract tot 2025. Maar anders had ik het ook echt wel begrepen. Ik zou dan ook meer gaan cloud gamen op mijn laptop. Als ik in de energietopics hier, en in de kranten hoor wat sommigen per maand moeten gaan betalen is elke besparing een besparing.

Sterkte

(Xbox + Oled tv hier zit meestal tussen de 250 en 330 Watt)

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-08-2022 08:41 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Finraziel schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 08:28:
[...]

Ik kan niet in jullie portemonnee kijken natuurlijk... Maar zelf denk ik dat als je het werkelijk na rekent het waarschijnlijk toch minder erg uitvalt dan je partner (als ik het goed begrijp) denkt.

Wat ik zo zie staat de stroomprijs nu op 0,775... Laten we zeggen 80 cent. De Xbox Series X gebruikt zo'n 200 watt bij het gamen (absolute top is iets meer maar genoeg games ook minder). Dat is 16 cent aan stroom per uur dat jij bezig bent met je hobby....... Ok, iets meer want de tv staat ook aan, maar als het alternatief is tv kijken dan voegt de Xbox dus alleen die 16 toe. Wil je de tv meenemen dan zeg 100 watt er bij (kan meer of minder zijn afhankelijk van welke je hebt) dan zit je op een kwartje per uur.

Aangezien een tweede Xbox Series X blijkbaar kon zul je vermoed ik niet enorm op een houtje aan het bijten zijn. Is dat wel zo dan verkoop die tweede voor 400 euro of zo en je kunt daar 1600 uur van gamen 8)7

Edit: en inderdaad kun je een deel er van weer wegstrepen zodra het koud wordt wat je minder hoeft te verwarmen.
Het is aan iederen zelf te bepalen wat 'ie doet om z'n besteedbaar inkomen nog een beetje op pijl te houden, maar als thuis bepaalde maatregelen genomen worden (korter en wat kouder douchen, minder half gevulde wastrommels of vaatwassers, niets meer in de wasdroger en dat soort zaken) dan begrijp ik wel dat de Xbox ook ter discussie staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 08:41:
[...]

Het is aan iederen zelf te bepalen wat 'ie doet om z'n besteedbaar inkomen nog een beetje op pijl te houden, maar als thuis bepaalde maatregelen genomen worden (korter en wat kouder douchen, minder half gevulde wastrommels of vaatwassers, niets meer in de wasdroger en dat soort zaken) dan begrijp ik wel dat de Xbox ook ter discussie staat :)
Tuurlijk, maar ik kreeg heel erg een "ik mag niet meer gamen van mijn vrouw" vibe van die post, meer dan een "ik probeer zelf op mijn centen te letten". Dat triggert mij, maar ik ben dan ook behoorlijk zelfstandig (en happy single) en moet er niet aan denken dat iemand anders voor mij zou bepalen wat ik moet (mag) doen.

En ik zeg ook dat ik niet in ieders portemonnee kan kijken, maar in het algemeen denk ik dat gamen nog steeds een vrij goedkope hobby is vergeleken met veel andere hobbies.

Lezen wat hierboven geopperd werd is toevallig een hobby die inderdaad nog wel wat goedkoper kan, hoewel je dan wel bv de Bibliotheek (al dan niet online) moet gebruiken en niet zelf boeken gaan kopen want dan wordt het snel duurder.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Reken maar dat er hier eerst met de hand wordt afgewassen / kleding wassen voordat de xbox definitief van de stroom af gaat >:)
Hobby’s mogen van mij geld kosten, leefgenot is onbetaalbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 28-08-2022 10:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:07
justifire schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:10:
Reken maar dat er hier eerst met de hand wordt afgewassen / kleding wassen voordat de xbox definitief van de stroom af gaat >:)
Hobby’s mogen van mij geld kosten, leefgenot is onbetaalbaar.
Power Washer Simulator is gratis. Een power washer kost minimaal 80 euro bij de Gamma. Gamen is vele malen goedkoper dan huishoudelijke taken automatiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finraziel schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 08:28:
[...]

Vergeet niet het sluipverbruik. Beste is om de meest energiebesparende stand te gebruiken. Bij de Xbox One S destijds kon de standby stand een stevige 25-30 W verbruiken. Dat tikt vaak veel meer aan dan die paar uur gamen per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:56:
[...]

Vergeet niet het sluipverbruik. Beste is om de meest energiebesparende stand te gebruiken. Bij de Xbox One S destijds kon de standby stand een stevige 25-30 W verbruiken. Dat tikt vaak veel meer aan dan die paar uur gamen per dag.
De Series X zit op 9 watt, maar als hij werkelijk iets doet (updates downloaden of zo) dan gaat het wel omhoog naar 30 of 40 watt of zo (was in het begin veel verwarring over omdat mensen meteen na het 'uit' zetten op de stroommeter keken terwijl het ding nog niet naar zijn low power stand geschakeld was). Maar grootste deel van de dag zit hij op 9 watt. Alsnog natuurlijk zuiniger om hem in de spaarstand te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finraziel schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:59:
[...]

De Series X zit op 9 watt, maar als hij werkelijk iets doet (updates downloaden of zo) dan gaat het wel omhoog naar 30 of 40 watt of zo (was in het begin veel verwarring over omdat mensen meteen na het 'uit' zetten op de stroommeter keken terwijl het ding nog niet naar zijn low power stand geschakeld was). Maar grootste deel van de dag zit hij op 9 watt. Alsnog natuurlijk zuiniger om hem in de spaarstand te zetten.
Gelukkig een stuk minder :)
En dan nog het sluipverbruik van tv en versterker als die in HDMI CEC, wake on LAN, met WiFi aan te schakelen staan, smart things, etc.
Al die handige features kosten ook energie. Als je dat uitrekent, kan dat nog best schrikken zijn. Maar goed, dit dreigt off topic te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens een lek zal dit de nieuwe Need For Speed moeten gaan worden, ik hoop het persoonlijk niet want weet niet. Geeft me geen NFS feeling..

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2022 12:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59
G_Dragon schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:27:
Volgens een lek zal dit de nieuwe Need For Speed moeten gaan worden, ik hoop het persoonlijk niet want weet niet. Geeft me geen NFS feeling..

[YouTube: VAZOU GAMEPLAY NEED FOR SPEED 2022!]
Wat mij betreft is de NFS feeling al weg sinds NFS MW 2005 dus ik juich elke verandering toe ook al heb ik weinig hoop voor de serie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:27:

[YouTube: VAZOU GAMEPLAY NEED FOR SPEED 2022!]
Ik zie n2o en overmatig driften... Oftewel ziet er (helaas) uit als NFS. Helaas, want ben het met @Beakzz eens (behalve dat ik Carbon nog mee zou tellen, was dan ook een carbon copy van mw2005 :+)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:26
Need For Speed gevoel is al weg sinds Porsche 2000 :P Maar Need For Speed 2022 wordt gemaakt door Criterion Games? Ik heb me prima vermaakt met Need For Speed Hot Pursuit Remastered.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Finraziel schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:18:
[...]

Tuurlijk, maar ik kreeg heel erg een "ik mag niet meer gamen van mijn vrouw" vibe van die post, meer dan een "ik probeer zelf op mijn centen te letten". Dat triggert mij, maar ik ben dan ook behoorlijk zelfstandig (en happy single) en moet er niet aan denken dat iemand anders voor mij zou bepalen wat ik moet (mag) doen.

En ik zeg ook dat ik niet in ieders portemonnee kan kijken, maar in het algemeen denk ik dat gamen nog steeds een vrij goedkope hobby is vergeleken met veel andere hobbies.

Lezen wat hierboven geopperd werd is toevallig een hobby die inderdaad nog wel wat goedkoper kan, hoewel je dan wel bv de Bibliotheek (al dan niet online) moet gebruiken en niet zelf boeken gaan kopen want dan wordt het snel duurder.
Ik las het precies hetzelfde en ik leef (ook) in de omstandigheid dat ik niet alles zelf zomaar kan bepalen ;) Dus ik herken zijn relaas ergens wel :+ Dat is ook precies de reden dat ik er zelf al op anticipeer. Als ik mijn vriendin wijs op allerlei dingen om gas- en stroomverbruik te besparen, dan vind ik het een beetje hypocriet als ik wel volle bak door blijf gamen (heb ik ook geen tijd voor, maar you get my point).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:03:
Need For Speed gevoel is al weg sinds Porsche 2000 :P
Haha dit idd. Sinds de eerste NFS is het elke versie weer een rommeltje, van sportauto’s naar tuning en van tuning weer naar een versie met maar 1 merk. NFS is de laatste serie waar ik aan denk als het om een eigen gevoel aankomt 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online

Verkoop 2e Xbox en koop 2 zonnepaneeltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:57
@giantgiantus Kind account aanmaken met tijdlimiet.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Dit topic is niet de plek voor politiek

[ Voor 89% gewijzigd door BM op 29-08-2022 07:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
Het is niet aan ons om daar over te oordelen

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 29-08-2022 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
maakt het voor de series x eigenlijk veel uit of je de console verticaal of horizontaal zet mbt geluiden? ( disc, ventilator )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
Politiek hoeft niet in dit topic

Zonder sarcastisch gegein. Verkoop die tweede (neem desnoods een Series S als tweede console) misschien surround set afschalen naar een soundbar/subwoofer. En kijken hoe je andere uitgaven kan beperken. Dan eventueel zonnepaneel als dat kan. Geen idee of 1 of 2 een verschil maken maar als dat zo is, doen.(kan vaak met subsidie) Overigens hoeveel game je dat die Xbox dan het verschil zou uitmaken in je hoge stroomrekening? Zou dan gewoon net lauw douchen in 5 min.

[ Voor 47% gewijzigd door BM op 29-08-2022 07:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Was dit hier al gepost?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9EAU22u86n1JfkiCTMl-f4kN5Qs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsdD9bCNaFVqV0b5qRGShaO4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Euh, wat moet ik hier zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Rossi46 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:01:
[...]

Wat nu links (tabs met categorieën) staat verhuist naar boven…
Beetje het omgekeerde van wat ze doen bij Edge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SunnieNL schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:03:
[...]

Wat nu links (tabs met categorieën) staat verhuist naar boven…
Beetje het omgekeerde van wat ze doen bij Edge :)
Oh, zó! Wel netjes eigenlijk :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
Rossi46 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:04:
[...]

Oh, zó! Wel netjes eigenlijk :Y
Wilde een screenshot maken hoe het was, maar ik blijkbaar de nieuwe gui al te hebben. Had het alleen nog niet opgemerkt omdat eigenlijk altijd de games selecteer onder games.
Linker menu blijft overigens wel bestaan zo te zien. Alleen onder Full Library wijzigt die.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LP3TW4CbLkbpnMGgRxyu6ay56ps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IKwcSTmvuZvzMN5KN3uO1PUh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal dit dan ook waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:01:
[...]

Haha dat dacht ik dus ook maar ik heb net als @SunnieNL deze layout ook al.
Al zit ik wel in Alpha skip ahead (Of die mogelijkheid in ieder geval, weet niet helemaal zeker of ik ook een Skip Ahead firmware draai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Rare formulering btw. Maar zal wel voorsortering zijn op de overname?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
_/-\o_ Dan maakt Blur toch nog een kans… dat zou echt geweldig zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afgelopen weekend de beta van Steelrising doorgespeeld.
Steampunk in Parijs.
Begin was stroef, dit is een compleet andere souls-like dan een Dark Souls / Sekiro / Mortal Shell etc.
Komt van de makers van Greedfall en dat is duidelijk te merken.
Het is 50 % souls, 50 % exploren.
Zijn zelfs hele stukken waar je moet springen, schakelaars omzetten en kruip door sluip door paadjes.
Erg fijn om te zien dat er shortcuts zijn ala Dark Souls zodat doodgaan nooit een echte ergernis wordt.
Groot arsenaal aan (originele) wapens en vaardigheden.
Enfin… aan het begin had ik zoiets van meh…. Na een uur klikte het en aan het eind van de beta smaakt het zeker naar meer.
Laat het maar snel 8 September worden ! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-jbiZG_yZr8Aja9PeOk56yCGH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9JL0nx33QLd5lYpMIuqchjaT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JgV9zpRsPVRHC2u0O-S0xyLsql4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bbCexi8qwDELIGPy1RIX7C1R.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bh-Mc4RggcLd4jy3h6MZto7mtTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nFFgIH3akOu5aS2dOyVKqAW2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door justifire op 29-08-2022 06:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:52
SecondGuess schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:44:
[...]

Ik vind het ook mer een Hotline Miami kloon, maar die is meen ik niet op de Xbox uitgekomen. Dan komt My Friend Pedro (aanrader) het dichtsbij.
Los daarvan, is het een erg leuke game. Gisterenavond een aantal levels gespeeld. S-rank is mij nog niet gelukt, maar ik ben dan ook niet zo goed in dit soort games.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:15:
[...]

Wilde een screenshot maken hoe het was, maar ik blijkbaar de nieuwe gui al te hebben. Had het alleen nog niet opgemerkt omdat eigenlijk altijd de games selecteer onder games.
Linker menu blijft overigens wel bestaan zo te zien. Alleen onder Full Library wijzigt die.
[Afbeelding]
Gefeliciteerd!
Dan gok ik dat jij bij de Xbox Insiders zit :*) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
G_Dragon schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:08:
[...]

Gefeliciteerd!
Dan gok ik dat jij bij de Xbox Insiders zit :*) ?
Klopt, al sinds dag 1 dat ze het programma hebben zit ik in het Alpha programma. En mijn oude xbox one X zit dat ook nog steeds (al staat die nu bij een vriend van me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eergisteren begonnen met Destroy all Humans en vandaag uitgespeeld. Ik had echt verwacht deze super tof te gaan vinden en echt vooral fun. Helaas vond ik het allemaal maar matigjes, lastig uit te leggen maar om een of andere reden heb ik er niet super van genoten. Het rondvliegen in de saucer en dan alles vernietigen was leuk gedaan.

De humor was ook meer miss dan hit voor mij, ah well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:56:
[...]

Ik vind het ook mer een Hotline Miami kloon, maar die is meen ik niet op de Xbox uitgekomen. Dan komt My Friend Pedro (aanrader) het dichtsbij.
Los daarvan, is het een erg leuke game. Gisterenavond een aantal levels gespeeld. S-rank is mij nog niet gelukt, maar ik ben dan ook niet zo goed in dit soort games.
Ik ga nu per level alles proberen te completen. Dus level op Hard en Realistic halen, S rank halen en de 3 challenges. Ik ben inmiddels op 65%. Het gaat vrij gestaag.

Sommige levels zijn vrij makkelijk waarbij anderen schier onmogelijk lijken. Hetzelfde met de 3 challenges die je per level kan halen. Als het me echt niet lukt sla ik het level even over. Zo ben ik bij level 26 van de 40. Level 20 is vooralsnog onmogelijk voor een S-rank en level 25 onmogelijk voor een challenge. Dus die komen nog wel een keer aan de beurt als ik de rest heb gehaald.

Ik verwacht deze week wel alles gehaald te hebben, dan wel dat ik een vervanger van mijn Elite controller moet gaan regelen omdat deze is gesneuveld vanwege frustratie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 06:22:
Afgelopen weekend de beta van Steelrising doorgespeeld.
Steampunk in Parijs.
Begin was stroef, dit is een compleet andere souls-like dan een Dark Souls / Sekiro / Mortal Shell etc.
Komt van de makers van Greedfall en dat is duidelijk te merken.
Het is 50 % souls, 50 % exploren.
Zijn zelfs hele stukken waar je moet springen, schakelaars omzetten en kruip door sluip door paadjes.
Erg fijn om te zien dat er shortcuts zijn ala Dark Souls zodat doodgaan nooit een echte ergernis wordt.
Groot arsenaal aan (originele) wapens en vaardigheden.
Enfin… aan het begin had ik zoiets van meh…. Na een uur klikte het en aan het eind van de beta smaakt het zeker naar meer.
Laat het maar snel 8 September worden ! oOo

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet grafisch wel heel karig uit, dezelfde engine als Greedfall vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Midnight Fight Express speelt lekker weg zeg, de combat voelt echt goed aan. De muziek doet me aan Cyberpunk denken, heerlijk. Wel jammer dat dit geen co-op heeft, dat zou het echt afgemaakt hebben.

Ook een stukje van As Dusk Falls gespeeld. Duurde niet lang en ik zat in het verhaal, dat is goed gedaan. Viel me ook op dat lang niet alles 2D cardboards zijn, de auto is 3D gemodelleerd, ook een paar gebouwen en een gebied. Ik had echt graag alles 3D gezien, ben geen fan van die 2D cardboard characters. Maar dat is ongetwijfeld een budget kwestie geweest.

Deze mensen zaten eerst bij Quantic Dream, een game met graphics zoals een Heavy Rain, Beyond Two Souls en Detroit had ik echt super gevonden, maar ja. Het is wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
devilsnight schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:29:
Eergisteren begonnen met Destroy all Humans en vandaag uitgespeeld. Ik had echt verwacht deze super tof te gaan vinden en echt vooral fun. Helaas vond ik het allemaal maar matigjes, lastig uit te leggen maar om een of andere reden heb ik er niet super van genoten. Het rondvliegen in de saucer en dan alles vernietigen was leuk gedaan.

De humor was ook meer miss dan hit voor mij, ah well.
Deel 1 neem ik aan? Was mijn tweede game pass game :). Ik vond het wel een leuke game, maar je moet het spel eigenlijk zien vanuit 2005/2006. Ik heb mij er wel mee vermaakt. Al zal ik de remaster van deel 2 niet meteen spelen. Zo boeiend was het ook weer niet haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb deze layout nu ook, als Alpha Skip Ahead. Ziet er netjes uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 28 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord