- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Goede game IDD, maar wel eentje die ik niet aan een stuk kon spelen. De gevechten worden dan iets te repetitief. Maar alleen voor de dialogen het spelen al waard.Yonix schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:27:
Vandaag Guardians of the Galaxy maar weer eens opgepakt en damn, wat blijft dat een goed spel zeg! De muziek, de visuals, het vehaal, de gameplay en performances; het zit allemaal goed in elkaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Denk dat ik 'm morgen wel uit kan spelen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kom ik weer aan sorry maar ik kan me er maar niet toe zetten om deze game "Guardians of the Galaxy" te gaan spelen, want ik ga me echt lopen ergeren aan het feit dat de gezichten niet kloppen met de Marvel films. Hoe geweldig mij die game ook lijkt, ik kan dit niet van me af zetten en ontspannen gaan spelenYonix schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:27:
Vandaag Guardians of the Galaxy maar weer eens opgepakt en damn, wat blijft dat een goed spel zeg! De muziek, de visuals, het vehaal, de gameplay en performances; het zit allemaal goed in elkaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Daarnaast ben ik vanavond met een vriend van me begonnen aan The Ascent - Cyber Heist (DLC). We hebben destijds samen het spel uitgespeeld en daar onwijs veel plezier aan beleefd, dus het spelen van de DLC was een 'no brainer'. Wederom genieten en visueel een plaatje!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
The Ascent ziet er goed uit op de screenshots, ook nog nooit gespeeld. Ik zal beide games onthouden en wie weet komt er ooit verandering in
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Net ook even Midnight Fight Express gestart (vandaag in gamepass). Ga deze wel verder oppakken. Leuke game en uitdagend om de S-ranks te krijgen. Zijn in totaal 40 levels als ik het zo zie. Heb nu 3 levels op S-rank gekregen wat voornamelijk inhoudt dat je je combo meter niet mag verliezen. Gelukkig verlies je die niet direct als je geraakt wordt, want ik moet wel wennen dat als je special attacks doet je geen i-frames hebt
Tegenvaller van de show vond ik eigenlijk Callisto Protocol. Zowel het vecht gedeelte (hij kreeg ze voornamelijk dood via de levitation ability) als wel de Duinrell glijbaan scene. Die game moet over paar maanden uitkomen. Dan moet je wel van betere huizen komen als gameplay trailer vind ik.
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2022 23:52 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Normaal zijn die resource management en farming games niet mijn ding, maar deze wist me wel te boeien. Het begint echter nu teveel van het goede te worden, veel en veel teveel. Herhaaldelijk als de pleuris. Chore: The Game zou ik het nu bijna willen noemen.
Jammer, want ik zou graag deze game uitspelen, zien hoe alles eindigt. Maar het is eigenlijk voor 95% een farming en resource management game en 5% gaat naar de characters en verhaal.
Voor de mensen die het uitgespeeld hebben, hoe ver ben ik?
[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 24-08-2022 01:39 ]
Ik had helemaal gemist dat die show gisteren was.uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:50:
Lies of P even op 4K op mijn tv gekeken (keek de show op telefoon) maar dat ziet er toch wel erg tof uit. Echt de interessantste game voor mij van de show die ik verder niet zo boeiend vond.
Net ook even Midnight Fight Express gestart (vandaag in gamepass). Ga deze wel verder oppakken. Leuke game en uitdagend om de S-ranks te krijgen. Zijn in totaal 40 levels als ik het zo zie. Heb nu 3 levels op S-rank gekregen wat voornamelijk inhoudt dat je je combo meter niet mag verliezen. Gelukkig verlies je die niet direct als je geraakt wordt, want ik moet wel wennen dat als je special attacks doet je geen i-frames hebtDamn you Fromsoftware!
Tegenvaller van de show vond ik eigenlijk Callisto Protocol. Zowel het vecht gedeelte (hij kreeg ze voornamelijk dood via de levitation ability) als wel de Duinrell glijbaan scene. Die game moet over paar maanden uitkomen. Dan moet je wel van betere huizen komen als gameplay trailer vind ik.
Beetje trailers terug gekeken nu... Callisto zag er erg slecht uit ja, die proppenschieter van hem had totaal geen impact.
Voor de rest wel wat leuke dingen gezien, maar ik wacht toch altijd tot games er echt zijn voor ik echt op ga letten.
Dead Island 2 zou wel cool kunnen zijn, vind het alleen raar dat het zich niet op een eiland afspeelt
Gamertag: FinrazielNL
Dit word zeker een die op mijn lijstje gaat komen naast Hogwarts Legacy & Pokémon Scarlet and Violet, jammer dat ik door Dying Light 2 kan komen nadat ik er zolang naar uit had gekeken. Ik hoop dat Dead Island 2 net zo goed is als Deel 1justifire schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 06:01:
Oké, dit ziet er echt wel bruut uit![]()
[YouTube: Dead Island 2 Hands-On Preview]
Ik keek in eerste instantie wel uit naar Callisto en High on Life maar bij beide was ik eigenlijk alleen maar teleurgesteld in de gameplay die we te zien kregen. Dat on rails water gedeelte bij Callisto en de matige boss battle bij High on life deden het echt niet voor mij.
High on life komt naar game pass dus die ga ik sowieso proberen, maar Callisto moet wel hele goede reviews krijgen wanneer die uitkomt. Doe mij dan maar de Deadspace remaster.
Dune ben ik zeer groot fan van, maar helaas wordt het een Survival MMO wat mij persoonlijk totaal niet interesseert. Erg jammer
Atlas Fallen, Where Winds Meet en Scars Above, zijn de games waar ik wel benieuwd naar ben
en ga volgen de komende tijd
[ Voor 8% gewijzigd door ReVision. op 24-08-2022 08:30 ]
hoi
Pentiment van Obsidian komt 15 november uit. 20 dollar (en vast ook wel euro) en direct op Game Pass uiteraard.
/f/image/wE1IzbHNkkK121CT9DKGsAAS.png?f=fotoalbum_large)
Hmm, als je het nu al herhalend vindt ben ik bang dat je het einde misschien niet gaat halen.devilsnight schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 01:29:
Ik heb al heel wat uurtjes in Spiritfarer zitten en had toch echt wel verwacht nu richting het einde te gaan van het verhaal. Totdat ik check bij continue game en het bizar lage percent complete zie staan.
Normaal zijn die resource management en farming games niet mijn ding, maar deze wist me wel te boeien. Het begint echter nu teveel van het goede te worden, veel en veel teveel. Herhaaldelijk als de pleuris. Chore: The Game zou ik het nu bijna willen noemen.
Jammer, want ik zou graag deze game uitspelen, zien hoe alles eindigt. Maar het is eigenlijk voor 95% een farming en resource management game en 5% gaat naar de characters en verhaal.
Voor de mensen die het uitgespeeld hebben, hoe ver ben ik?
[spoilers]Heb Hades voor de tweede keer gezien. Gwen, Atul, Giovanni, Alice en summer zijn door de everdoor gegaan.[/spoilers]
Er zijn nog
spirits meer in de game, maar een deel daarvan is optioneel. Voor het uitspelen moet je
keer bij Hades zijn geweest.
Ter indicatie: Volgens mij heb ik hem op 98% gezet ofzo, ik wilde niet nog de sidequests afstruinen. Wel maar 84% van de achievements gehaald. Hier heb ik zo'n 45 uur over gedaan.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:50:
Tegenvaller van de show vond ik eigenlijk Callisto Protocol. Zowel het vecht gedeelte (hij kreeg ze voornamelijk dood via de levitation ability) als wel de Duinrell glijbaan scene.

Ja die game wordt een domper vrees ik. Hoop poeha om niks.
Yonix schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/mIPnF06fWw4dRAElwJX2BQZV.jpg?f=fotoalbum_large)
And done.
Echt een tof spel, ben blij dat ik de tijd heb genomen om hem alsnog uit te spelen. In totaal 24 uur zoet mee geweest en dat is niet slecht voor een linear single player game.
Ik ben een heel stuk verder nu, als ik eenmaal ergens aan begin en ik heb er flink wat uur in gestopt dan zet ik ook door, for better or worse.Dioscuri schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 15:38:
[...]
Hmm, als je het nu al herhalend vindt ben ik bang dat je het einde misschien niet gaat halen.
Er zijn nog
spoiler:10
spirits meer in de game, maar een deel daarvan is optioneel. Voor het uitspelen moet je
spoiler:in totaal minstens 8 spirits door de Everdoor leiden en drie
keer bij Hades zijn geweest.
Ter indicatie: Volgens mij heb ik hem op 98% gezet ofzo, ik wilde niet nog de sidequests afstruinen. Wel maar 84% van de achievements gehaald. Hier heb ik zo'n 45 uur over gedaan.
Maar het begint wel echt triest te worden qua fetch quests en hoe ze nu echt expres het erom doen lijkt wel. Wordt er gvd gevraagd om wortels, dus ik carrot seeds kopen en planten. Dan blijkt het niet goed te zijn en moeten het peaches worden en zo gaat het de hele tijd door.
Ik ben best verrast over de hoge waarderingen van deze game. Ik begrijp wat de makers bedoelen met alles qua verhaal en hoe het op het echte leven en dood slaat, maar de gameplay loop zelf is wat de boel echt naar beneden haalt. Fetch Quest na fetch quest na fetch quest.
Het is dat ik nu echt koste wat kost het wil uitspelen.....
Ik twijfel nu om ineens door te gaan met Far Cry 5, maar vrees dat ik het snel beu zal zijn. Beter dan wachten op die andere Ubisoft game, Immortal Fenyx Rising, die volgende week ofzo op gamepass komt.
Ik heb weinig met shooters, maar dit vind ik wel erg geinig uitgedacht
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik was vandaag in die booth. Echt een schande hoe het allemaal gepresenteerd is. Ze hebben voor age of empires 4 echt 4 schermpjes naast elkaar. De overige games 2. Hoe ze dat de rest van de week willen doen met tien keer meer bezoekers is echt een raadsel.
Ik ben dit jaar voor het laatst op gamescom geweest. Het werd ieder jaar minder en dit jaar ontbrak bijna iedere fatsoenlijke publisher. Xbox had denk ik een ruimte van 6x6.
Voor farming simulator stond er een john deere trekker. Daarmee hadden ze gelijk het grootste podium voor hun season pass waar ze een nieuwe kippenren aan het showen waren.
[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 25-08-2022 06:04 ]
Herkenbaar gevoel. De game had voor mij minstens een kwart korter mogen zijn om teveel heen en weer gereis/gewandel eruit te halen. Het voelde richting het einde als een vervelende herhaling. Ik ging maar dingen produceren omdat je toch moet wachten tot je op je bestemming bent, niet omdat je de resources nodig hebt. Toch is iedere spirit wel uniek en mooi neergezet, ik heb wel echt genoten van het grootste deel van de game.devilsnight schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:15:
[...]
Ik ben een heel stuk verder nu, als ik eenmaal ergens aan begin en ik heb er flink wat uur in gestopt dan zet ik ook door, for better or worse.
Maar het begint wel echt triest te worden qua fetch quests en hoe ze nu echt expres het erom doen lijkt wel. Wordt er gvd gevraagd om wortels, dus ik carrot seeds kopen en planten. Dan blijkt het niet goed te zijn en moeten het peaches worden en zo gaat het de hele tijd door.
Ik ben best verrast over de hoge waarderingen van deze game. Ik begrijp wat de makers bedoelen met alles qua verhaal en hoe het op het echte leven en dood slaat, maar de gameplay loop zelf is wat de boel echt naar beneden haalt. Fetch Quest na fetch quest na fetch quest.
Het is dat ik nu echt koste wat kost het wil uitspelen.....
Dat is ook een beetje de indruk die ik kreeg bij het kijken van de 'openings night' livestream. Echt heel weinig wat echt interessant was. Ik vrees dat de tijd van 'gezamenlijke introducties' middels dergelijke grote evenementen echt achter ons ligt. Zonde hoor, ik vond dat soort presentaties altijd geweldigKenny_026 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 00:24:
[...]
Ik was vandaag in die booth. Echt een schande hoe het allemaal gepresenteerd is. Ze hebben voor age of empires 4 echt 4 schermpjes naast elkaar. De overige games 2. Hoe ze dat de rest van de week willen doen met tien keer meer bezoekers is echt een raadsel.
Ik ben dit jaar voor het laatst op gamescom geweest. Het werd ieder jaar minder en dit jaar ontbrak bijna iedere fatsoenlijke publisher. Xbox had denk ik een ruimte van 6x6.
Voor farming simulator stond er een john deere trekker. Daarmee hadden ze gelijk het grootste podium voor hun season pass waar ze een nieuwe kippenren aan het showen waren.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Eén van de weinig single player spellen die ik uitgespeeld heb. Ben totaal niet van de single player en al helemaal niet van open world en dingen moeten verzamelen om te craften dus dit spel was perfect voor mijYonix schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:51:
[...]
[Afbeelding]
And done.![]()
Echt een tof spel, ben blij dat ik de tijd heb genomen om hem alsnog uit te spelen. In totaal 24 uur zoet mee geweest en dat is niet slecht voor een linear single player game.
Is dit specifiek een issue van Sunset Overdrive of is er iets mis met de time-tracking feature?
Dit ziet er naar mijn idee dus echt wel leuk uit. Heel eigen stjil, maar alles ziet er heel 'grounded' uit (weet zo snel geen Nederlandse term). De alien in de stoel zit ook echt in die stoel, alles lijkt goed contact te maken ofzo. De dialogen spreken mij ook aan in ieder geval, iets waar deze game sterk op gaat leunen denk ik.
Net even gekeken, maar bij andere games heb ik wel een tijd, maar bij Sunset Overdrive inderdaad niet. Nu heb ik die game ook al een paar jaar niet meer gespeeld, maar vrees dat het game specifiek is.VirinR schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:48:
Ik ben gisteravond begonnen met Sunset Overdrive maar bij de statistieken staat er niet bij hoelang ik het spel heb gespeeld. Dit is ook bij onze grote vriend Major Nelson het geval terwijl andere statistieken wel worden bijgehouden zoals Total Kills en Collectibles Found.
Is dit specifiek een issue van Sunset Overdrive of is er iets mis met de time-tracking feature?
Thanks. Ik zie nu dat de game zelf in het pauze menu bij Character Information wel de play time bijhoudt (tot op de seconde).Wom schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:04:
[...]
Net even gekeken, maar bij andere games heb ik wel een tijd, maar bij Sunset Overdrive inderdaad niet. Nu heb ik die game ook al een paar jaar niet meer gespeeld, maar vrees dat het game specifiek is.
Wel vreemd dat dit niet wordt getoond bij de Xbox statistieken maar iets is beter dan niets
Hopelij hebben niet veel developers hiervoor gekozen want ik vind het wel een waardevolle toevoeging. Hoewel ik de XSS alleen heb voor Game Pass ben ik wel te spreken over de statistieken die erg nauwkeurig worden getoond in vergelijking met mijn PS5 en Nintendo Switch waar je alleen het aantal uur ziet of een minimum aantal (zoals 5 uur of langer op de Switch).Caayn schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:08:
"Gespeelde tijd" is een optionele statistiekDevelopers kunnen er dus voor kiezen om dit niet te tonen.
Zo zijn er nog meer QoL dingen die de Xbox best goed doet ten opzichte van de rest.
Trueachievements.com laat tot op het minuut zien hoe lang ik Sunset Overdrive gespeeld heb. Ze hebben een jaar geleden een foefje gevonden waarmee ze speeltijd kunnen tonen.VirinR schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:36:
[...]
Thanks. Ik zie nu dat de game zelf in het pauze menu bij Character Information wel de play time bijhoudt (tot op de seconde).
Wel vreemd dat dit niet wordt getoond bij de Xbox statistieken maar iets is beter dan niets
Hier de info: https://www.trueachieveme...38/xbox-games-time-played
Overigens werkt deze functie enkel tot het moment dat je je laatste achievement unlockede. Alhans dat zeggen ze. Helemaal kloppend is dat ook niet want ik heb bijvoorbeeld fifa 18 vlak na release op 100% gezet en daarna enorm veel Ultimate team gespeeld en die uren zie ik wel terug. Datzelfde geldt voor PES21.
[ Voor 27% gewijzigd door Exactor it op 25-08-2022 11:33 ]
Zit bij Ziggo, standaard witte connectbox. Al een andere kabel geprobeerd, al rechtstreeks met een korte kabel direct ingeplugd, geen verschil.. Tests op andere apparaten laten wel de normale snelheid zien, dus het is echt puur de Xbox.
Heb je toevallig een game open terwijl je downloadt? Dat beperkt de beschikbare bandbreedte.Tommy-D schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:33:
Geen idee of ik dit hier juist plaats, maar ik heb nu sinds een ruime week last van langzame(re) wired netwerkverbinding op de Series X. Voorheen altijd downloads rond de 250 tot 300Mbps (aldus Xbox network statistics) en nu echt maximaal 92. Dus updates e.d. duren aanzienlijk langer. Ben ik de enige met dit probleem ?
Zit bij Ziggo, standaard witte modem. Al een andere kabel geprobeerd, al rechtstreeks met een korte kabel direct ingeplugd, geen verschil.. Tests op andere apparaten laten wel de normale snelheid zien, dus het is echt puur de Xbox.
Dat was bekend, en nee, niets. Ook alles uit de Quick Resume gehaald, misschien dat dat nog iets uitmaakte, maar nee ook niet.. wel een goeie overigens, want voorheen was dit wel ongeveer de snelheid die ik haalde als er Wel iets open/aan stond.Exactor it schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:34:
[...]
Heb je toevallig een game open terwijl je downloadt? Dat beperkt de beschikbare bandbreedte.
Op de Xbox: Download speed 91.45 Mbps, Upload 35.91, 0% packet loss. MTU (?) 1480, latency 9ms.
[ Voor 23% gewijzigd door Tommy-D op 25-08-2022 11:41 ]
Haha, 1141 uur in Peggle2, dat zal wel een foutje zijn...Exactor it schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:28:
[...]
Trueachievements.com laat tot op het minuut zien hoe lang ik Sunset Overdrive gespeeld heb. Ze hebben een jaar geleden een foefje gevonden waarmee ze speeltijd kunnen tonen.
Overigens werkt deze functie enkel tot het moment dat je je laatste achievement unlockede. Alhans dat zeggen ze. Helemaal kloppend is dat ook niet want ik heb bijvoorbeeld fifa 18 vlak na release op 100% gezet en daarna enorm veel Ultimate team gespeeld en die uren zie ik wel terug. Datzelfde geldt voor PES21.
en ruim 900 uur in netflix
Peggle schijnt heel verslavend te zijn.SunnieNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:40:
[...]
Haha, 1141 uur in Peggle2, dat zal wel een foutje zijn...
en ruim 900 uur in netflix(gelukkig telt die de uren via de tv, chromecast, etc niet mee)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Haha Peggle 2 is volgens Trueachievements ook mijn meest gespeelde gameSunnieNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:40:
[...]
Haha, 1141 uur in Peggle2, dat zal wel een foutje zijn...
en ruim 900 uur in netflix(gelukkig telt die de uren via de tv, chromecast, etc niet mee)
Ik zie toch echt tijden bij games staan waar ik mijn twijfel bij heb. Fifa 18: 30 uur. Dat was in de tijd dat ik voornamelijk Battlefield 1 en Battlefield 5 speelde. Af en toe eens wat anders tussen door, maar zeker geen Fifa. Dus vraag me af in hoeverre deze tijden kloppen en of het per console gaat of per user. Plants vs Zombies Garden warfare heb ik nooit gespeeld (hooguit 5 minuten) maar is wel door mijn zoon gespeeld en het aantal uren voor hem zou kunnen kloppen, maar waarom er bij mijn gamertag dan 154uur staat, is mij een raadsel.Exactor it schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:28:
[...]
Trueachievements.com laat tot op het minuut zien hoe lang ik Sunset Overdrive gespeeld heb. Ze hebben een jaar geleden een foefje gevonden waarmee ze speeltijd kunnen tonen.
XBL: MRE Inc
Bulletstorm met de humor die je verwacht van Rick and Morty maker, dat is High on Life. En Pentiment krijgt vergelijkingen met LA Noire en Night in the Woods.
Pentiment is denk ik echt zo'n game die je niks doet als je de trailer ziet en de graphics zijn niet heel bijzonder. Wel lijkt het echt een goed verhaal te hebben met interessante keuzes.
Mijn Bulletstorm alert gaat weer af. Niet direct een combinatie die ik verwachtte, maar ik juich het alleen maar toe eigenlijk.devilsnight schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:36:
Bulletstorm met de humor die je verwacht van Rick and Morty maker, dat is High on Life.
Wel heel toevallig, heb exact t zelfde gehad deze week. Ik kwam tot max 98.61 download. Bij mij bleek het echter wel kabel te zijn. (gelukkig die van mijn swicht naar Xbox (2m) en niet die van Connectbox naar Switch (20m)) Tik nu weer 350 aan.Tommy-D schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:38:
[...]
Dat was bekend, en nee, niets. Ook alles uit de Quick Resume gehaald, misschien dat dat nog iets uitmaakte, maar nee ook niet.. wel een goeie overigens, want voorheen was dit wel ongeveer de snelheid die ik haalde als er Wel iets open/aan stond.
Op de Xbox: Download speed 91.45 Mbps, Upload 35.91, 0% packet loss. MTU (?) 1480, latency 9ms.

Hypercharge bevestigd voor xbox ! Lijkt me echt een leuke shooter.
[ Voor 6% gewijzigd door mobygo76 op 25-08-2022 16:34 ]
Volgens mij gaat het gewoon om de complete speeltijd. Dat is namelijk ook te zien op je Xbox, ga ervan uit dat die data identiek is.Exactor it schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 11:28:
[...]
Slaapverwekkende opzet. Je schip een naam kunnen geven in SOT was blijkbaar zo intressant dat ze er 20? minuten aan gespendeerd hebben. Verder Gameplay van High on Life die al lang op YT gepost was. Zelfs op de 2e monitor irriteerde het mijMartinspire schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:28:
Gamescom stream:
[YouTube: Xbox Booth @ gamescom Live Stream]
Of Twitch:
https://www.twitch.tv/xbox

Voor spellen die dat ondersteunen wel. Dat was nou juist de aanleiding van de tip om true achievements te raadplegen: Voor de andere spellen checken ze via een andere route ergens bij een MS API.NotSoSteady schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 16:36:
[...]
Volgens mij gaat het gewoon om de complete speeltijd. Dat is namelijk ook te zien op je Xbox, ga ervan uit dat die data identiek is.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 25-08-2022 17:18 ]
Ziet er echt crazy uit, echt gaaf.
In de tweet zeggen ze late 2022. Eerder dit jaar hadden we een release maand trailer waarin ze op het eind zeiden "ber". Dus tussen september en december zou het moeten gebeuren. We gaan het zien. Als dit jaar één ding duidelijk heeft gemaakt is dat game delays echt altijd kunnen gebeuren. Daarnaast komt de game ook nog eens uit Rusland.
Misschien nog wel gekker dan Scorn !devilsnight schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:32:
[...]
Ziet er echt crazy uit, echt gaaf.
In de tweet zeggen ze late 2022. Eerder dit jaar hadden we een release maand trailer waarin ze op het eind zeiden "ber". Dus tussen september en december zou het moeten gebeuren. We gaan het zien. Als dit jaar één ding duidelijk heeft gemaakt is dat game delays echt altijd kunnen gebeuren. Daarnaast komt de game ook nog eens uit Rusland.
This update should hit Xbox soon. We'd love to tell you specific release times about patches but we honestly don't know when they'll go live!
— Cult of the Lamb (@cultofthelamb) 25 augustus 2022
After updates are submitted on consoles, they go through an approval process and appear on the stores as soon as they're available.
De patch is wel nodig want er zitten toch echt teveel vervelende bugs in. Helaas lees ik dat 1 bug (krijg 1 tarot card niet geunlocked) niet wordt gefixt met deze patch. Wel jammer dat de launch zo bumpy is.justifire schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:50:
De lammetjes moeten nog even geduld hebben :
[Embed]
Laatste update voordat de final game 1.0 uitkomt van Grounded. Ik ga deze update nog niet spelen. Ik wacht nog even een maandje totdat de full game uit komt. Zit er zelfs aan te denken om helemaal over nieuw te beginnen.
Mocht iemand een kopie van mijn wereld willen, dan hoor ik het graag.
——
Hier kijk ik ook naar uit:
[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2022 19:36 ]
Is volgens mij voor lage bitratedevilsnight schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:39:
Dit ziet er toch niet best uit moet ik zeggen....
[YouTube: Gotham Knights: Harley Quinn Boss Fight Gameplay - IGN First]
Ik bedoelde meer hoe de combat eruit ziet en alles, haha.
Microsoft response on Xbox Series price
— Benji-Sales (@BenjiSales) 25 augustus 2022
"In a statement to Windows Central, a Microsoft spokesperson confirmed that there are no plans to raise the price of the Xbox Series X or the Xbox Series S, reiterating that they will remain at their baseline RRPs"https://t.co/rF7AWfeNyi pic.twitter.com/GDmDtJwvd3
Gelukkig maar. Juist in deze tijd is het mooi dat gamen ook bereikbaar blijft voor de kleine portemonnee.
Ezio Auditore.
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 25 augustus 2022
That's it. That’s the tweet. #AC15 pic.twitter.com/po7wuD5nEu
AC1 ging over Altaïr, niet over Ezio.MRE-Inc schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 22:15:
Hmm. Ik ben niet zo van de remakes, maar van AC1.... Laat maar komen..
[Twitter]
Gamertag: FinrazielNL
Je hebt gelijk. AC1 gespeeld na AC2 maar AC1 daardoor nooit afgerond. Van beide mag wel een remake voor current gen.Finraziel schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 22:23:
[...]
AC1 ging over Altaïr, niet over Ezio.
Uiteraard een marketing filmpje maar dit zijn toch echt wel leuke ontwikkelingen. En dan staan we nog maar redelijk aan het begin van dit soort technieken.
Vriend van me is deze week op vakantie en heeft zijn laptop en controller weer meegenomen voor flight sim en two point campus in de verloren uurtjes.
Vanmiddag ook even tijdens de pauze even Midnight Fight Express gespeeld met touch screen op mijn telefoon. Trouwens echt een leuke game! Aanrader om even te proberen via gamepass.
Cloud gaming is niet voor iedereen maar heeft wel enorme potentie.
En dit ziet er ook tof uit:
Toch altijd leuke weken zo met de game events zoals Gamescom.
[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2022 23:50 ]
[ Voor 111% gewijzigd door justifire op 26-08-2022 06:15 ]
Oei, ik stoor me aan Harley Quinn met een kort pittig kapsel.devilsnight schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:39:
Dit ziet er toch niet best uit moet ik zeggen....
[YouTube: Gotham Knights: Harley Quinn Boss Fight Gameplay - IGN First]
XBL: theArthurrrr
Let's start a new world together!uchiha tijntje schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:03:
[...]
De patch is wel nodig want er zitten toch echt teveel vervelende bugs in. Helaas lees ik dat 1 bug (krijg 1 tarot card niet geunlocked) niet wordt gefixt met deze patch. Wel jammer dat de launch zo bumpy is.
Laatste update voordat de final game 1.0 uitkomt van Grounded. Ik ga deze update nog niet spelen. Ik wacht nog even een maandje totdat de full game uit komt. Zit er zelfs aan te denken om helemaal over nieuw te beginnen.Blijft echt de grootste verrassing voor mij van de afgelopen jaren.
Prima vermaak en goed om deel 2 dadelijk beter te begrijpen. Middeleeuwen trekt mij sowieso wel en het verhaal en de gameplay vind ik ook echt vet, eindelijk weer eens een goede stealth game! Graphics vind ik ook echt heel mooi voor een game uit 2019! Nu nog meer benieuwd naar het vervolg..
Geen dank! Blij dat jij je er zo mee vermaaktJDL15 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:20:
Ik las dat @G_Dragon A Plague Tale: Innocence wel een aanrader vond en ben hem gaan spelen, thanks! Wat vind ik dit een topgame
Prima vermaak en goed om deel 2 dadelijk beter te begrijpen. Middeleeuwen trekt mij sowieso wel en het verhaal en de gameplay vind ik ook echt vet, eindelijk weer eens een goede stealth game! Graphics vind ik ook echt heel mooi voor een game uit 2019! Nu nog meer benieuwd naar het vervolg..
Die game is inderdaad erg tof, had hem ook al een keer in mijn Blog vermeld met games die meer aandacht verdienen. Ik had deze van mijn vrouw voor de verjaardag gekregen, erg tof en ook ik kijk uit naar deel 2.JDL15 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:20:
Ik las dat @G_Dragon A Plague Tale: Innocence wel een aanrader vond en ben hem gaan spelen, thanks! Wat vind ik dit een topgame
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
We hadden in 2016 nog de Ezio Collection die nu met 60 FPS op deze gen te spelen is. Of ze moeten echt dingen gaan veranderen. Maar goed ben benieuwd wat we gaan zien.MRE-Inc schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 23:06:
[...]
Je hebt gelijk. AC1 gespeeld na AC2 maar AC1 daardoor nooit afgerond. Van beide mag wel een remake voor current gen.
Ja die is wel eens in de aanbieding geweest. Maar de grootste kritiek punten waren dat Ezio te lang onder de zonnebank had gelegen en een kleurtje had ala Rachel Hazes.... Ik zit niet te wachten op een oranje Ezio.... Ook niet met het ook op het komende WK Voetbal...Zorroberner schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:44:
[...]
We hadden in 2016 nog de Ezio Collection die nu met 60 FPS op deze gen te spelen is. Of ze moeten echt dingen gaan veranderen. Maar goed ben benieuwd wat we gaan zien.
/f/image/pZUJR0lZNJlT1Z3HaQmUEJoO.png?f=fotoalbum_large)
Amazon has leaked the release date of the white Xbox Elite 2 controller. It’s listed as September 21st in a now deleted listing pic.twitter.com/fKX2MvOcOC
— Tom Warren (@tomwarren) 26 augustus 2022
Niet direct mijn smaak moet ik zeggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 26-08-2022 10:48 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Caayn op 26-08-2022 10:52 ]
Ik denk dat de witte rubber uitverkocht was toen ze hem maakten.Linksquest schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:26:
Om eerlijk te zijn, vind ik deze ook niet zo heel mooi.
Linksquest schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:32:
Een Elite zelf samen stellen bij Xbox Design Lab zou wel vet zijn.
Ik denk dat wit rubber niet zo mooi blijft, of is dat wel een mogelijkheid als je een custom controller maakt?Exactor it schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:29:
[...]
Ik denk dat de witte rubber uitverkocht was toen ze hem maakten.
Ben wel met je eens dat dit een bijzondere ontwerpkeuze is..
Twijfel echter wel om hem te kopen. Ik las elders dat de problemen met de V1 verholpen werden met de introductie van de witte V1. Wellicht ook bij de V2 (wishful thinking
“Oh you shot me I’m dead… eh”
— Tom Warren (@tomwarren) 26 augustus 2022
😂#highonlifegame pic.twitter.com/vrxca9foxf
"Normally killing children in games isn't allowed. There goes our E for everybody rating."
Tweet even aanklikken om de video te zien. Heerlijk dit soort humor.
[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 26-08-2022 12:44 ]
Echt de perfecte humordevilsnight schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:27:
[Twitter]
"Normally killing children in games isn't allowed. There goes our E for everybody rating."
Hahaha geweldigdevilsnight schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:27:
[Twitter]
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Heb begrepen dat de aankomende update een best forse gaat worden. Soort van halve remake van de remake zeg maar. Heb hem toch maar gekocht in afwachting daar van. Het vlees is zwak.justifire schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 05:59:
[YouTube: XIII - Official Gameplay Trailer]
XIII Remake is momenteel in de aanbieding voor 50%, upgrade is gratis (13 September)
https://www.xbox.com/nl-n...a2papjqy22xq0h2ndk9fmrh00
Verhaalspoiler incoming:
Wel een aan te raden reeks als je van Jason Bourne achtige verhalen houdt.
Is dat Black Flag? Die vond ik echt geweldig. Vooral qua hoe ze de zee eruit lieten zien.Zorroberner schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:11:
Ik zit deze weken heerlijk in Assassins Creed 4. Geen X/S upgrade helaas. Maar wel vermakelijk. De DLC is on sale. Net even voor 2.50 gekocht net zo duur als een flesje cola op mijn werk, dan kies ik hiervoor haha. Blijft fijn die backwards compatibility met Xbox One games. Ik had deze game trouwens geclaimd toen ie jaren geleden met Gold beschikbaar was. Anyway Ubisoft Sale is dus nog bezig samen met End of Summer Sale. Dus ik zou zeggen pak een mooie deal als je iets leuks ziet.
USA Today is reporting that Amazon is about to acquire Electronic Arts, with the deal to be announced today.https://t.co/ZP40Vg1y9k
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 26 augustus 2022
Dit topic is gesloten.
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |