Nee gewoon de assault rifle STB 556. De damage zelf gaat niet omhoog hè met die supressor, alleen de range is dan groter met dezelfde damage als de default STB 555 doet.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:53:
[...]
Icm de single tap mod? Want voor de rest kan ik geen attachment vinden die damage omhoog zou moeten brengen.
Misschien na mijn camo grind maar weer eens die oppakken als hij kan onetappenBlazeMuis schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:59:
[...]
Nee gewoon de assault rifle STB 556. De damage zelf gaat niet omhoog hè met die supressor, alleen de range is dan groter met dezelfde damage als de default STB 555 doet.
Steam: Ryada.
Ik vind het jammer dat er geen grappige map in zit zoals Nuketown. Dat is de enige reden waarom ik nog Cold War speel (naast MWII)
EDIT: Ik heb het idee dat MWII sowieso meer hardcore is dan Cold War.
EDIT: Ik heb het idee dat MWII sowieso meer hardcore is dan Cold War.
[ Voor 21% gewijzigd door Comp_Lex op 09-11-2022 00:20 ]
SP-R 208 Bedoel je dan?Exactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:31:
[...]
Spelers hebben 100 health. Wapens doen een bepaalde damage per lichaamsdeel, dat weer beïnvloedt wordt door range. Een totaal en onwaarschijnlijk fictief voorbeeld:
De exactor it gun doet 33, 33, 40 (benen en romp, borst, hoofd) tot 25 meter en 24, 26, 50 na 25 meter.
Tot 25 meter hen je 4 bodyshots of 2 bodyshots en een headshot nodig voor een kill (want 3 bodyshots is 99 HP en 2 body shots plus headshot is 106 HP) . Vanaf 25 meter heb je 5 schoten in benen nodig, of 4 in borst of 2 in hoofd of bijvoorbeeld 3x been en 1x hoofd of 2, borst en 1 hoofd.
De damage neemt juist af bij range dus dit voorbeeld is idioot maar ik ben te lui om te priegelen op telefoon en het illustreert wel hoe damage werkt.
Wat de effectieve range van je wapen is vertelt het spel je niet. Ook zegt het spel niet welke multipliers je gun heeft per lichaamsdeel. Dat moet je opzoeken via YouTube en Cod wikis etc.
Qua praktijkvoorbeelden: de kastov 562 (of in ieder geval de eerste kastov die je kunt gebruiken is tot heel ver 3 schoten waar dan ook kill. De SPR waar iedereen lyrisch over is, is tot 40m one shot kill bij borst en hoger. Daar boven altijd oneshot bij headshot.
Haha oke, ik zeg al niks meer!
Sinds dat lvl 55 ben de game niet meer aangeraakt

New image leaks point to shoothouse and shipment being the 2 new “fan favorite” maps coming to #ModernWarfare2 with Season 1 on November 16th. pic.twitter.com/JR1US39JLU
— ModernWarzone (@ModernWarzone) 8 november 2022
New image leaks show that the iconic Afghan map from the original MW2 may be coming to #ModernWarfare2 at some point in the future as it can be found on Al Mazrah, the new Warzone 2.0 map.
— ModernWarzone (@ModernWarzone) 8 november 2022
This map reminds me of my childhood. pic.twitter.com/z5YO90EgdG
[Twitter: https://twitter.com/GhostOfSaba/status/1589896454566744064]
En dan vandaag nog dat DMZ en WZ2 event
[ Voor 31% gewijzigd door MrGizMo op 09-11-2022 07:03 ]
Hi all, sinds paar dagen ook bezitter van deze game. Ik heb mijzelf op de lijst gezet van members. Is er ook een Discord vanuit Tweakers of één of meerdere Tweakers om te teamen?
Ik zit in een Warzone Discord, maar ik zit er nauwelijks.. daarnaast is de activiteit ook redelijk laag.ak0nnmgn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:41:
Hi all, sinds paar dagen ook bezitter van deze game. Ik heb mijzelf op de lijst gezet van members. Is er ook een Discord vanuit Tweakers of één of meerdere Tweakers om te teamen?
Wellicht een idee om een nieuw kanaal te maken voor MWII en WZ2?
Wanneer is Warzone 2 te downloaden voor de XsX?
Poh wat is het kut vind ik om gold camo's te halen met die marksman rifles zeg . ik zit elke keer heel veel potjes stuck op Phrone kills
ik haat phrone want ik speel eigenlijik altijd run and gun. maargoed nog 5 phrone kills dan hebben we de SP-R-208 gold
Wat ik heb gedaan is gewoon rondrennen en direct na de ads knop in te drukken om je sprint te breken crouch indrukken. Dat is hoe ik het doe voor crouch kills en dan heb je ze zo.Ricmaniac schreef op woensdag 9 november 2022 @ 08:30:
Poh wat is het kut vind ik om gold camo's te halen met die marksman rifles zeg . ik zit elke keer heel veel potjes stuck op Phrone killsik haat phrone want ik speel eigenlijik altijd run and gun. maargoed nog 5 phrone kills dan hebben we de SP-R-208 gold
Goed plan, ik wil best een opzetje maken maar ben soms wat minder active vanwege druk privé. Is er toevallig al een Tweakers gaming discord waar CoD aan toegevoegd kan worden?JeroenD92 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 08:03:
[...]
Ik zit in een Warzone Discord, maar ik zit er nauwelijks.. daarnaast is de activiteit ook redelijk laag.
Wellicht een idee om een nieuw kanaal te maken voor MWII en WZ2?
Ja die is er. Maar ik weet niet wie die beheert en hoe die heet (ik ben nu niet thuis).ak0nnmgn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:01:
[...]
Goed plan, ik wil best een opzetje maken maar ben soms wat minder active vanwege druk privé. Is er toevallig al een Tweakers gaming discord waar CoD aan toegevoegd kan worden?
Ik hoop ook echt dat dit geen invloed gaat hebben op het hele multiplayer gedeelte en hierdoor er weer verdeeldheid gaat komen. Ik ben in ieder geval niet onder de indruk van dit nieuws.Daradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:57:
[...]
Klopt ik zag een tweet voorbij komen waar ze dit ook vertelde.
bron: https://twitter.com/jasonschreier/status/1589735362582106112
Scheelt dat het nog even duurt voor het uit komt, dus zie dan wel of ik MP überhaupt nog speel.
Rupsen, Rapsen.
we zullen zien, het word gewoon 1 grote expansion, dus zou weinig inpact moeten hebben op multiplayer lijkt me.Metian schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:14:
[...]
Ik hoop ook echt dat dit geen invloed gaat hebben op het hele multiplayer gedeelte en hierdoor er weer verdeeldheid gaat komen. Ik ben in ieder geval niet onder de indruk van dit nieuws.
Scheelt dat het nog even duurt voor het uit komt, dus zie dan wel of ik MP überhaupt nog speel.
Hang er vanaf wat het verschil gaat worden tussen wel en niet hebben van de expansion.Daradius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:20:
[...]
we zullen zien, het word gewoon 1 grote expansion, dus zou weinig inpact moeten hebben op multiplayer lijkt me.
Als het net zo gaat werken als DLC in old MW2 dan word je dus uit random lobbies gegooid omdat je de DLC pack niet had.
ja true, maar blijkbaar gaat dit zo een grote uitbreiding worden dat je denk ik wel MOET kopen om te kunnen spelen. het word gewoon een "full premium release" dus eigenlijk gewoon zo groot als een nieuwe game.Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:23:
[...]
Hang er vanaf wat het verschil gaat worden tussen wel en niet hebben van de expansion.
Als het net zo gaat werken als DLC in old MW2 dan word je dus uit random lobbies gegooid omdat je de DLC pack niet had.
Als we dan niet een extra game er ook nog eens bij krijgen zal ik het prima vinden. Want anders heb je en een revamp van MW2 en een andere gameDaradius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:25:
[...]
ja true, maar blijkbaar gaat dit zo een grote uitbreiding worden dat je denk ik wel MOET kopen om te kunnen spelen. het word gewoon een "full premium release" dus eigenlijk gewoon zo groot als een nieuwe game.
Ach, ik koop die expansion toch wel volgend jaar. Ik speel CoD echt zoveel en normaal gesproken koop ik elk jaar de nieuwe (ja, ik ben er zo één ja
). Alleen Vanguard heb ik overgeslagen, die kon mij toch niet overtuigen.
Ik zou het op zich ook wel tof vinden als ze een singleplayer uitbreiding maken. Hoeft wat mij betreft niet eens super lang te zijn. Bijvoorbeeld een focus op de achtergrond van Ghost, of wat missies met Farrah, om eens wat te noemen.
Enige waar ik een beetje over inzit is de installbase. Moet ik weer gaan ruimen op mijn HDD
Ik zou het op zich ook wel tof vinden als ze een singleplayer uitbreiding maken. Hoeft wat mij betreft niet eens super lang te zijn. Bijvoorbeeld een focus op de achtergrond van Ghost, of wat missies met Farrah, om eens wat te noemen.
Enige waar ik een beetje over inzit is de installbase. Moet ik weer gaan ruimen op mijn HDD
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 09-11-2022 09:49 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
hoe ik het begrijp is in 2023 dus de "full premium dlc", en in 2024 pas een nieuwe cod game.Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:46:
[...]
Als we dan niet een extra game er ook nog eens bij krijgen zal ik het prima vinden. Want anders heb je en een revamp van MW2 en een andere game
na het uitspelen van de huidige single player ben ik er wel van overtuigd dat er nog een uitbreiding op komtVrijdag schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:48:
Ach, ik koop die expansion toch wel volgend jaar. Ik speel CoD echt zoveel en normaal gesproken koop ik elk jaar de nieuwe (ja, ik ben er zo één ja). Alleen Vanguard heb ik overgeslagen, die kon mij toch niet overtuigen.
[ Voor 52% gewijzigd door Daradius op 09-11-2022 09:50 ]
Oh dan ga ik hem zeker wel halen. Daar heb ik an sich geen issues meeDaradius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:49:
[...]
hoe ik het begrijp is in 2023 dus de "full premium dlc", en in 2024 pas een nieuwe cod game.
[...]
na het uitspelen van de huidige single player ben ik er wel van overtuigd dat er nog een uitbreiding op komt
Standaard voor CoD extreem grote size aan install. Volgend jaar maar een extra SSD halenVrijdag schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:48:
Ach, ik koop die expansion toch wel volgend jaar. Ik speel CoD echt zoveel en normaal gesproken koop ik elk jaar de nieuwe (ja, ik ben er zo één ja). Alleen Vanguard heb ik overgeslagen, die kon mij toch niet overtuigen.
die ga je volgende week al nodig hebben voor warzone / dmzRyada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:19:
[...]
Standaard voor CoD extreem grote size aan install. Volgend jaar maar een extra SSD halen
Ik heb nog 300GB vrij op de huidigeDaradius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:22:
[...]
die ga je volgende week al nodig hebben voor warzone / dmz
Die meuk donder ik er meteen af, ik speel dat toch niet. Wel vrees ik dat het gewoon verweven is in de basis installatie, dus erg veel verwacht ik er niet mee te winnenDaradius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:22:
[...]
die ga je volgende week al nodig hebben voor warzone / dmz

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is toch apart te downloaden warzone. Dat hoef ik dus ook niet te doen. Effe tussendoor het schieten in multiplayer god of war ragnarok spelen. Beetje afwisseling lol 😉Vrijdag schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:35:
[...]
Die meuk donder ik er meteen af, ik speel dat toch niet. Wel vrees ik dat het gewoon verweven is in de basis installatie, dus erg veel verwacht ik er niet mee te winnen
Ik ben erg benieuwd naar die game, maar gezien ik net MW2 heb, laat ik die even liggen tot ie goedkoper wordt. Anders heb ik weer tig spellen die ik nog moet spelenWolverine9000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:53:
[...]
Is toch apart te downloaden warzone. Dat hoef ik dus ook niet te doen. Effe tussendoor het schieten in multiplayer god of war ragnarok spelen. Beetje afwisseling lol 😉

Wat betreft de opslag, ik ben erg blij toen meteen een 2TB SSD gekocht te hebben, het is even een flinke uitgave, maar wel een stuk fijner met de matige opslag die de PS5 overheeft en de grootte van de huidige games.
Drukke week deze week, dus weinig kunnen spelen en weinig kunnen gaan spelen komende dagen

Ik kan niet lezenrCk schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:58:
[...]
Ik ben erg benieuwd naar die game, maar gezien ik net MW2 heb, laat ik die even liggen tot ie goedkoper wordt. Anders heb ik weer tig spellen die ik nog moet spelen![]()
Wat betreft de opslag, ik ben erg blij toen meteen een 2TB SSD gekocht te hebben, het is even een flinke uitgave, maar wel een stuk fijner met de matige opslag die de PS5 overheeft en de grootte van de huidige games.
Drukke week deze week, dus weinig kunnen spelen en weinig kunnen gaan spelen komende dagen
[ Voor 2% gewijzigd door JobRapati op 09-11-2022 11:01 . Reden: Ik kan niet lezen ]
Ik kan de bron helaas echt nergens meer vinden, maar er stond me iets bij dat de basegame vrij groot was. En dat de losse delen (campaign, multiplayer, spec ops en warzone) maar vrij klein waren in verhouding.Wolverine9000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:53:
[...]
Is toch apart te downloaden warzone. Dat hoef ik dus ook niet te doen. Effe tussendoor het schieten in multiplayer god of war ragnarok spelen. Beetje afwisseling lol 😉
Oh, bron alhier: https://charlieintel.com/...-xbox-playstation/205287/
🚨 Call of Duty®: Modern Warfare II Packs Size - PS4 :
🟩 Base Game : 35.490 GB (1.02)
🟪 Campaign Pack 1 : 7.244 GB
🟩 Campaign Pack 2 : 11.598 GB
🟫 Warzone 2 : 2.968 GB
🟧 Multiplayer Pack : 5.490 GB
⬛ Co-op Pack : 3.242 GB
Waar ik dus bang voor ben, is dat warzone zelf niet zo groot is, maar dat ze de basis domweg uitbreiden. Maar dit dus niet zeggen. En dat je dan effectief met allemaal warzone bestanden zit waar je niks mee kan maar ook niet kan verwijderen.
Ik geloof er namelijk niks van dat warzone nog geen 3GB is.
Dit is onderbuik en speculatie natuurlijk en ik hoop dat ik het mis heb.
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 09-11-2022 11:11 ]
Dat lukt voor heel veel guns inderdaad. doe ik normaal ook maar voor die marksman rifles niet eigenlijk. je bent bijna altijd te laat voordat je in volledig phrone status bent dat die het registreert of voor je weer kan schieten.Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 08:44:
[...]
Wat ik heb gedaan is gewoon rondrennen en direct na de ads knop in te drukken om je sprint te breken crouch indrukken. Dat is hoe ik het doe voor crouch kills en dan heb je ze zo.
Warzone is nooit 3GB, dus ik denk dat je gelijk hebt!Vrijdag schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:07:
[...]
Ik kan de bron helaas echt nergens meer vinden, maar er stond me iets bij dat de basegame vrij groot was. En dat de losse delen (campaign, multiplayer, spec ops en warzone) maar vrij klein waren in verhouding.
Oh, bron alhier: https://charlieintel.com/...-xbox-playstation/205287/
🚨 Call of Duty®: Modern Warfare II Packs Size - PS4 :
🟩 Base Game : 35.490 GB (1.02)
🟪 Campaign Pack 1 : 7.244 GB
🟩 Campaign Pack 2 : 11.598 GB
🟫 Warzone 2 : 2.968 GB
🟧 Multiplayer Pack : 5.490 GB
⬛ Co-op Pack : 3.242 GB
Waar ik dus bang voor ben, is dat warzone zelf niet zo groot is, maar dat ze de basis domweg uitbreiden. Maar dit dus niet zeggen. En dat je dan effectief met allemaal warzone bestanden zit waar je niks mee kan maar ook niet kan verwijderen.
Ik geloof er namelijk niks van dat warzone nog geen 3GB is.
Dit is onderbuik en speculatie natuurlijk en ik hoop dat ik het mis heb.
Stay hungry, stay foolish!
Er is een tweakers warzone discord. Helaas is die dood gelopen ondanks dat er meer dan 400 mensen in zitten. Ik ben mede beheerder, kan eventueel wel wat multiplayer kanalen bijvoegen zo en kunnen we misschien een nieuwe start maken.JeroenD92 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:08:
[...]
Ja die is er. Maar ik weet niet wie die beheert en hoe die heet (ik ben nu niet thuis).
Hangt natuurlijk wel van jullie ook af of die terug populair word
https://discord.gg/Hw89c4F7Yt
ik zou voor het grinden toch echt invasion adviseren. Op bepaalde plekken kun je heel makkelijk ai bots afknallen die het grinden toch echt veel makkelijker maken.
Of een tip
er zijn best veel spelers die dit weten en die weer easy target voor jou zijn
Of een tip
Spelers wel. AI kills werken voor heel veel challenges niet. niet de camo challenges in ieder geval. Dacht dit namelijk ook. Moest nog 20 phrone kills en had er 14. was de match voorbij had ik er maar 5 bij voor de challenge.CHKYBSTRD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:33:
ik zou voor het grinden toch echt invasion adviseren. Op bepaalde plekken kun je heel makkelijk ai bots afknallen die het grinden toch echt veel makkelijker maken.
Of een tiper zijn best veel spelers die dit weten en die weer easy target voor jou zijn
Vind het altijd knap dat mensen het op deze manier kunnen doen. Mijn geduld kan dat gewoon echt niet aan.CHKYBSTRD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:33:
Of een tiper zijn best veel spelers die dit weten en die weer easy target voor jou zijn
Invasion is echt een mode waar ik 0 meerwaarde in zie en geen plezier aan beleef
Klopt, maar spelers die ai kills farmen zijn echt sitting ducks en daarmee kun je ook relatief snel een challenge binnen halen.Ricmaniac schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:35:
[...]
Spelers wel. AI kills werken voor heel veel challenges niet. niet de camo challenges in ieder geval. Dacht dit namelijk ook. Moest nog 20 phrone kills en had er 14. was de match voorbij had ik er maar 5 bij voor de challenge.
Leuk, niet echt maar wel snel en effectief en één voordeel je KD gaat niet zo snel naar de klote. Ik heb zo mijn platinum camo voor alle snipers redelijk snel behaald.Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:36:
[...]
Vind het altijd knap dat mensen het op deze manier kunnen doen. Mijn geduld kan dat gewoon echt niet aan.
Invasion is echt een mode waar ik 0 meerwaarde in zie en geen plezier aan beleef
Ja dat snap ik. Persoonlijk boeit mijn KD me gewoon totaal niet, vind het leuker om plezier te hebben tijdens het grinden. Dan ben ik maar wat langer bezigCHKYBSTRD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:40:
[...]
Leuk, niet echt maar wel snel en effectief en één voordeel je KD gaat niet zo snel naar de klote. Ik heb zo mijn platinum camo voor alle snipers redelijk snel behaald.
Begrijpelijk, ieder zijn ding! Ik ben aardig competitief en ook met mezelf dus stats houden mij altijd wel bezig haha. Had het liever niet gehad maar zit in het aard van het beestje en krijgen we er helaas ook niet uit.Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:48:
[...]
Ja dat snap ik. Persoonlijk boeit mijn KD me gewoon totaal niet, vind het leuker om plezier te hebben tijdens het grinden. Dan ben ik maar wat langer bezig
Moet zeggen dat ik vooral tevreden ben over hoe je het gevoel hebt dat je moet grinden. Ik heb sinds de launch geen dag met hetzelfde wapen gespeeld zo'n beetje. Level 55 was redelijk snel binnen, inmiddels alleen de M16 nog niet goud van de ARs, maar voel ergens toch de drang om hierna met andere wapens te gaan spelen om ze goud te halen (Battle rifles staan hierna op het programma). Soms nog wel eens een crash of vooral het oneindig op 'connecting' blijven staan als je in een party zit, maar echt een dikke 10 voor wapen/camo unlocks
Dit stukje herken ik ook nog wel van vroegah. Nu dat ik niet zo regelmatig kan spelen helaas is dat wel een beetje verdwenen. Ik ben al blij dat ik een mooie ronde kan hebben en in de top sta. Verder ben ik niet zo consistent en merk ik toch wel dat de nieuwe generatie (lees: generatie die te veel tijd om handen hebben) toch wel een stuk beter presteertCHKYBSTRD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:51:
[...]
Begrijpelijk, ieder zijn ding! Ik ben aardig competitief en ook met mezelf dus stats houden mij altijd wel bezig haha. Had het liever niet gehad maar zit in het aard van het beestje en krijgen we er helaas ook niet uit.
Gaat mij vooral om de fun tegenwoordig, maar dat is een klein beetje inherent aan goed spelen

Dit dus haha, ik ben 36, heb 3 kinderen en werk full time maar die winnaars mentaliteit zit erg diep. Zie ik ook overigens bij mijn jongste van net 5 jaar. Wordt al boos al ze verliest van haar zussen met Jenga...rCk schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:01:
[...]
Gaat mij vooral om de fun tegenwoordig, maar dat is een klein beetje inherent aan goed spelen
Wanneer komen ze eigenlijk weer met een volgende update? Is daar al iets over bekend? Begin dat trage en stotterende menu tussen de games door knap vervelend te vinden
Haha, ja ik kan ook goed mopperen als het even niet wil lukken en een gast mij vaak heeft. Vaak toch de excuses zoeken, maar begin steeds meer te realiseren dat ze meer tijd hebben en beter zijn.. Maar dát toegeven is toch wel lastigCHKYBSTRD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:07:
[...]
Dit dus haha, ik ben 36, heb 3 kinderen en werk full time maar die winnaars mentaliteit zit erg diep. Zie ik ook overigens bij mijn jongste van net 5 jaar. Wordt al boos al ze verliest van haar zussen met Jenga...

Hier 31, geen kids gelukkig, wel fulltime drukke baan en veel bezig, maar toch #1 willen zijn.
Mooi dat het toch een beetje erfelijk is
Stotterende menu gaat niet weg denk ik, is ook alleen wanneer er verbinding wordt gemaakt met de server bij aanvang van een nieuwe match. Tenminste op de pc.fetix1 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:07:
Wanneer komen ze eigenlijk weer met een volgende update? Is daar al iets over bekend? Begin dat trage en stotterende menu tussen de games door knap vervelend te vinden
Herkenbaar, ben zelf ook best fanatiek. Maar ik probeer het tegenwoordig van een ander oogpunt te bekijken. Ipv er frustratie aan te beleven probeer ik te kijken wat ik beter had kunnen doen, en soms is het echt gewoon dat hun beter zijn dan dat ik ben. Dan kan ik hoog of laag gaan springen maar mijn kd gaat dan lager worden, en ik vertik het om een game te leaven omdat de enemy beter is. Aangezien sommige mensen hun KD op die manier lekker hoog proberen te houden. Ik ben ook lekker aan het oefenen in de mappen tijdens de grind voor de CDL playlist. Daar ga ik echt wel de nodige uurtjes in steken.CHKYBSTRD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:51:
[...]
Begrijpelijk, ieder zijn ding! Ik ben aardig competitief en ook met mezelf dus stats houden mij altijd wel bezig haha. Had het liever niet gehad maar zit in het aard van het beestje en krijgen we er helaas ook niet uit.
Dat heet toch wel volwassen worden denk ik. Zo kijk ik het ook meer, en af en toe wat gemopper gaat eraan vooraf, maar realiseren dat iemand beter is, vaak is 't gewoon zo. K/D keek ik vroeger tijdens mijn Counterstrike Source tijd wel naar.Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:17:
[...]
Herkenbaar, ben zelf ook best fanatiek. Maar ik probeer het tegenwoordig van een ander oogpunt te bekijken. Ipv er frustratie aan te beleven probeer ik te kijken wat ik beter had kunnen doen, en soms is het echt gewoon dat hun beter zijn dan dat ik ben. Dan kan ik hoog of laag gaan springen maar mijn kd gaat dan lager worden, en ik vertik het om een game te leaven omdat de enemy beter is. Aangezien sommige mensen hun KD op die manier lekker hoog proberen te houden. Ik ben ook lekker aan het oefenen in de mappen tijdens de grind voor de CDL playlist. Daar ga ik echt wel de nodige uurtjes in steken.
Het is vooral wel vervelend om in een potje Kill Confirmed / Domination / Hardpoint te zitten wanneer je teammates telkens voorbij de objectives lopen en je op 30-200 eindigt omdat ze gewoon het doel niet willen begrijpen.
Maar zelfs dan leave ik niet. Met stats ga je toch geen eeuwige roem krijgen, waarom een onrealistische noodzaak creëren om een K/D van 1,5 of hoger krijgen...
Merken dat je beter wordt is daarentegen wel leuk om te ervaren, te zien dat je dingen anders aanpakt en zo ook wat meer consistent wordt, dat is toch ook wel een leuk proces.
Volwassen worden is ook niet bepaald leukrCk schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:22:
[...]
Dat heet toch wel volwassen worden denk ik. Zo kijk ik het ook meer, en af en toe wat gemopper gaat eraan vooraf, maar realiseren dat iemand beter is, vaak is 't gewoon zo. K/D keek ik vroeger tijdens mijn Counterstrike Source tijd wel naar.
Het is vooral wel vervelend om in een potje Kill Confirmed / Domination / Hardpoint te zitten wanneer je teammates telkens voorbij de objectives lopen en je op 30-200 eindigt omdat ze gewoon het doel niet willen begrijpen.
Maar zelfs dan leave ik niet. Met stats ga je toch geen eeuwige roem krijgen, waarom een onrealistische noodzaak creëren om een K/D van 1,5 of hoger krijgen...
Merken dat je beter wordt is daarentegen wel leuk om te ervaren, te zien dat je dingen anders aanpakt en zo ook wat meer consistent wordt, dat is toch ook wel een leuk proces.
Progressie is idd nice om te merken, zelf heb ik daar juist de meeste moeite mee om dat te merken. Want voor mijn idee blijf ik rond hetzelfde level hangen. Misschien dat het gewoon een beetje mijn perspectief is wat het apart maakt. Objective spelen is wel leuk om te doen, al heeft mijn hoofd meer plezier aan een complete lane blokkeren in Hardpoint
Oh wacht, is dat het... Het volwassen worden verpest het dus! Maar dat is zeker waar. Zo wilde ik gisterenavond gamen, maar mijn vriendin had wat anders in gedachten en die wilde quality time tv kijken samenRyada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:26:
[...]
Volwassen worden is ook niet bepaald leukKomen een hoop dingen aan te pas die je liever niet wilt doen.
Progressie is idd nice om te merken, zelf heb ik daar juist de meeste moeite mee om dat te merken. Want voor mijn idee blijf ik rond hetzelfde level hangen. Misschien dat het gewoon een beetje mijn perspectief is wat het apart maakt. Objective spelen is wel leuk om te doen, al heeft mijn hoofd meer plezier aan een complete lane blokkeren in Hardpoint

Maar inderdaad, je blijft altijd voor je gevoel meer hangen (tenzij je gewoon elke lobby,game, gamemode en persoon compleet owned). Dus het kan altijd beter.
Maar ik ben meestal een beetje een tussenhanger, objective zo ver het kan, maar verder ook wel op de kills natuurlijk.
Yeap, ach er zitten ook veel voordelen aan, je houdt er gezelschap aan over gedurende de wat mindere uurtjes. Volgende keer je vriendin CoD mee laten spelen voor Quality timerCk schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:29:
[...]
Oh wacht, is dat het... Het volwassen worden verpest het dus! Maar dat is zeker waar. Zo wilde ik gisterenavond gamen, maar mijn vriendin had wat anders in gedachten en die wilde quality time tv kijken samen. Wellicht tijd om toch een tweede OLED aan de muur te hangen naast de andere
![]()
Maar inderdaad, je blijft altijd voor je gevoel meer hangen (tenzij je gewoon elke lobby,game, gamemode en persoon compleet owned). Dus het kan altijd beter.
Maar ik ben meestal een beetje een tussenhanger, objective zo ver het kan, maar verder ook wel op de kills natuurlijk.
Maar het is nog best leuk om gewoon proberen beter te worden in de game, daarom kan ik niet wachten op ranked want dat zal het enigsinds traceerbaar maken hoe goed je wel niet aan het worden bent.
Helaas komend weekend zal het weinig tot niet gamen worden
haha tegenwoordig zeg ik gewoon dat ze maar een hobby moet zoekenmaar mijn vriendin had wat anders in gedachten en die wilde quality time tv kijken samen
Die houdt al helemaal niet van gamen, CoD wordt ze helemaaaal gek van. Maar dat is waar, er zijn meer waardevolle uren met haar gezelschap, mag niet klagen.Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:34:
[...]
Yeap, ach er zitten ook veel voordelen aan, je houdt er gezelschap aan over gedurende de wat mindere uurtjes. Volgende keer je vriendin CoD mee laten spelen voor Quality time![]()
Maar het is nog best leuk om gewoon proberen beter te worden in de game, daarom kan ik niet wachten op ranked want dat zal het enigsinds traceerbaar maken hoe goed je wel niet aan het worden bent.
Helaas komend weekend zal het weinig tot niet gamen worden
Dat ranked is inderdaad wel waar, kan je het wat beter bijhouden. Hier is het nu doordeweeks helaas stil. Alleen maandagavond een uurtje kunnen spelen, vanavond basketball + 3e helft, morgen een etentje met een zakenrelatie, vrijdagavond vrienden die langs komen (die niet gamen) ach ja....
Nu maar weer even on topic ipv alle nadelen van een sociaal leven
Die onthoud ik wel, maar die opmerking kan ik maar één keer maken en op het juiste moment, anders kan ik gaan rennenCHKYBSTRD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:37:
[...]
haha tegenwoordig zeg ik gewoon dat ze maar een hobby moet zoeken![]()

Zondag na de release vond ik het nog leuk! Toen waren er nog niet veel mensen aan het campen en dergelijke.. Nu is het drama (mijn inziens)Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:36:
[...]
Vind het altijd knap dat mensen het op deze manier kunnen doen. Mijn geduld kan dat gewoon echt niet aan.
Die prone kills doe ik bij punt C in de watercentralemap. Ik ga op de trap liggen in dat gebouwtje naast punt C en voor ze je zien heb je ze al neergeknald.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kan je ergens terug vinden wat je k\d ratio is? Ik merk wel dat ik echt een stuk ouder ben geworden net zoals de vele verhalen die ik hier lees. Ik was juist altijd een persoon die alle kunstjes wilde beoefenen tot ik er daadwerkelijk goed in was en zo als een energieke gek door de map te rushen. nu pak ik het rustig aan en ben bar slecht maar ik vermaak me verdomd goed met dit spel
Ik speel vooral solo omdat te pas en te onpas het spel start en geen zin meer heb om afspraken te moeten maken met vrienden die last minute weer andere plannen hebben dankzij vrouwlief in huis
Wellicht dat ik aansluit bij de discord server
Ben blij dat ik het niet kan zien.Tweakwondo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:09:
Kan je ergens terug vinden wat je k\d ratio is? Ik merk wel dat ik echt een stuk ouder ben geworden net zoals de vele verhalen die ik hier lees. Ik was juist altijd een persoon die alle kunstjes wilde beoefenen tot ik er daadwerkelijk goed in was en zo als een energieke gek door de map te rushen. nu pak ik het rustig aan en ben bar slecht maar ik vermaak me verdomd goed met dit spelIk speel vooral solo omdat te pas en te onpas het spel start en geen zin meer heb om afspraken te moeten maken met vrienden die last minute weer andere plannen hebben dankzij vrouwlief in huis
Edit; En kan niet wennen aan die gasten met een one shot one kill wapen. Af en toe heb ik het idee dat ze met een shotgun van een behoorlijke afstand mij zou neerknallen. Er zijn meer mensen met deze gameplay dan in andere CoD's.
[ Voor 9% gewijzigd door CarJunkyXL op 09-11-2022 13:18 ]
Ik ben 'm iig gejoined.Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:29:
[...]
Er is een tweakers warzone discord. Helaas is die dood gelopen ondanks dat er meer dan 400 mensen in zitten. Ik ben mede beheerder, kan eventueel wel wat multiplayer kanalen bijvoegen zo en kunnen we misschien een nieuwe start maken.
Hangt natuurlijk wel van jullie ook af of die terug populair word![]()
https://discord.gg/Hw89c4F7Yt
K/D kan je (nog) nergens terug zien. Wellicht straks in de Barracks. Voorlopig sta ik nog steeds vaak best bovenaan. Maar dat komt omdat ik vrijwel alleen maar objective based speel. KC, Dom en Hardpoint. Volgens mij krijg je daar nu ook meer punten voor dan alleen maar kills maken. Vaak genoeg dat ik bovenaan sta met iets van tien minder kills dan de daaropvolgenden. Plus, als anderen kills maken met jouw (C)UAV in de lucht is dat ook weer 20 punten per kill.
Het gaat mij (naast gewoon ontspannen spelen) ook om het winnen. En veel punten = veel winnen. Of tenminste bovenaan staan van je team.
Het gaat mij (naast gewoon ontspannen spelen) ook om het winnen. En veel punten = veel winnen. Of tenminste bovenaan staan van je team.
Ik sta ook graag op de hardpoint/de vlag. Zeker na mijn switch naar scorestreaks ipv killstreaks gaat dit als een zonnetjeVrijdag schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:25:
K/D kan je (nog) nergens terug zien. Wellicht straks in de Barracks. Voorlopig sta ik nog steeds vaak best bovenaan. Maar dat komt omdat ik vrijwel alleen maar objective based speel. KC, Dom en Hardpoint. Volgens mij krijg je daar nu ook meer punten voor dan alleen maar kills maken. Vaak genoeg dat ik bovenaan sta met iets van tien minder kills dan de daaropvolgenden. Plus, als anderen kills maken met jouw (C)UAV in de lucht is dat ook weer 20 punten per kill.
Kijk, daar heb ik nou dus geen last van. Die vrouw van mij die speelt het zelf maar al te graag.rCk schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:29:
[...]
Oh wacht, is dat het... Het volwassen worden verpest het dus! Maar dat is zeker waar. Zo wilde ik gisterenavond gamen, maar mijn vriendin had wat anders in gedachten en die wilde quality time tv kijken samen.
Nadeel is alleen dat ik zo nu en dan de controller moet afgeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Metian op 09-11-2022 13:30 ]
Rupsen, Rapsen.
2de console/pc kopen zodat je samen kan spelenMetian schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:29:
[...]
Kijk, daar heb ik nou dus geen last van. Die vrouw van mij die speelt het zelf maar al te graag.
Nadeel is alleen dat ik zo nu en dan de controller moet afgeven.en me k/d zie kelderen..
Ik heb dat gelukkig niet. Voor alsnog lekker op mijzelf, waardoor ik ook echt nolife kan spelen.
Ben nu bijna klaar met elk wapen op gold krijgen, alleen nog de Marksman/Snipers en Pistols.
Ik kan ook gewoon nolifen, mijn vrouw kijkt dan gewoon een serie, leest een boek, of pakt de Switch/PS5/Xbox/Laptop/PCRyada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:37:
[...]
2de console/pc kopen zodat je samen kan spelen![]()
Ik heb dat gelukkig niet. Voor alsnog lekker op mijzelf, waardoor ik ook echt nolife kan spelen.
het laatste is mij ook opgevallen het lijken er ook steeds meer te zijn, zelfs op kleinere maps zoals de bij de f1 baan (weet de naam ff niet) wordt ik close up neer geknald en snel dat die gasten kunnen richten...CarJunkyXL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:14:
[...]
Ben blij dat ik het niet kan zien.Meestal hang ik ergens onderaan. Terwijl ik met Vanguard eigenlijk bijna altijd wel in de top3\MVP sta. Dit is echt een andere game en kan er nog niet aan wennen. Ik zit gemiddeld op 15 kils per potje. En nog vaker deud.
Edit; En kan niet wennen aan die gasten met een one shot one kill wapen. Af en toe heb ik het idee dat ze met een shotgun van een behoorlijke afstand mij zou neerknallen. Er zijn meer mensen met deze gameplay dan in andere CoD's.
Dus dat, bij cod mw die oude van jaren geleden stond ik altijd na elk potje bovenaan. Nu altijd onderaanTweakwondo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:09:
Kan je ergens terug vinden wat je k\d ratio is? Ik merk wel dat ik echt een stuk ouder ben geworden net zoals de vele verhalen die ik hier lees. Ik was juist altijd een persoon die alle kunstjes wilde beoefenen tot ik er daadwerkelijk goed in was en zo als een energieke gek door de map te rushen. nu pak ik het rustig aan en ben bar slecht maar ik vermaak me verdomd goed met dit spelIk speel vooral solo omdat te pas en te onpas het spel start en geen zin meer heb om afspraken te moeten maken met vrienden die last minute weer andere plannen hebben dankzij vrouwlief in huis
Maar ik geniet onwijs van de game.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Dat is voor de mastery.CarJunkyXL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:41:
Wie kan mij trouwens uitleggen hoe ik die gold camo kan unlocken?[Afbeelding]
Er staat bij 1: Unlock gold cammo
Er staat bij 2: Get 100 kills with gold cammo.
Volgens mij is dit een contradictie. Hoe kan ik nu 100 kills met een gold cammo doen, als die niet unlocked staat...ofzo?
Stap 1: Unlock gold camo
Stap 2: Get 100 kills while using it
voor de camo ga naar de Gunsmith en dan customize.
[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 09-11-2022 15:45 ]
Dat vrij spelen van attachments is een beetje verwarrend. Ook al level je een wapen krijg je maar één optic vrijgespeeld of hoe zit dat. Ik gebruik nu de M4 maar in de progress bar van de M4 staat er maar één tussen?
Ja, maar er staat niet wat ik moet doen om de gold camo te unlocken. of kijk ik er overheen?Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:44:
[...]
Dat is voor de mastery.
Stap 1: Unlock gold camo
Stap 2: Get 100 kills while using it
voor de camo ga naar de Gunsmith en dan customize.
alle 4 de base camo's unlocken, daarna de gold challenge. Mocht je een handige spreadsheet willen ipv de ui in de game: https://docs.google.com/s...baKowzuQ/edit?usp=sharingCarJunkyXL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:19:
[...]
Ja, maar er staat niet wat ik moet doen om de gold camo te unlocken. of kijk ik er overheen?
Wat betekend 10 3 streak?Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:20:
[...]
alle 4 de base camo's unlocken, daarna de gold challenge. Mocht je een handige spreadsheet willen ipv de ui in de game: https://docs.google.com/s...baKowzuQ/edit?usp=sharing
Ja, wil je andere optics dan moet je dus andere wapens gaan levelen (vaak al bij level 3 ofzo dat je een optic vrijspeelt). Als je die optic vrijspeelt, kan je hem gebruiken op de M4.BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:47:
Dat vrij spelen van attachments is een beetje verwarrend. Ook al level je een wapen krijg je maar één optic vrijgespeeld of hoe zit dat. Ik gebruik nu de M4 maar in de progress bar van de M4 staat er maar één tussen?
Moeten het wapens zijn uit dezelfde klasse of maakt dat niet uit?Hoianddoei schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:29:
[...]
Ja, wil je andere optics dan moet je dus andere wapens gaan levelen (vaak al bij level 3 ofzo dat je een optic vrijspeelt). Als je die optic vrijspeelt, kan je hem gebruiken op de M4.
Ik weet niet welk platform je speelt, maar op PC blijft hij locked (terwijl hij wel unlocked is) maar kun je hem dus niet selecteren. Wat werkt is een van de base camo's selecteren en met de pijltjestoetsen naar gold (en de rest) navigeren. Dan kun je de vereiste en voortgang zien
PC inderdaad. Zal vanavond eens kijken of dat wel werkt.jeryz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:35:
[...]
Ik weet niet welk platform je speelt, maar op PC blijft hij locked (terwijl hij wel unlocked is) maar kun je hem dus niet selecteren. Wat werkt is een van de base camo's selecteren en met de pijltjestoetsen naar gold (en de rest) navigeren. Dan kun je de vereiste en voortgang zien
Lekker buggie nog dus.
Zo vermoeiend. Gaat een paar potjes echt goed en dan ineens 3 om 12 en lijkt mijn wapen echt helemaal geen damage meer te doen
Het is echt super verwarrend maar optics en sommige andere attachments unlock je voor alle wapens door met één specifiek wapen een bepaald level te halen. Een van de betere red dot sights (mini cronen) bijvoorbeeld, unlock je voor alle wapens door de expedite shotgun naar level 7 te brengen. Je hebt hier ook een versie van met een blauwe dot die je unlocked door een ander wapen te levelen.BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:33:
[...]
Moeten het wapens zijn uit dezelfde klasse of maakt dat niet uit?
Andere attachments zijn weer gun specifiek of tree specifiek. Die unlock je dan enkel voor die gun of voor guns in dezelfde tree.
https://www.eurogamer.net...nsmith-mw2-9045#section-2 onder het tweede kopje hier beter uitgelegd.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 09-11-2022 17:59 ]
De onduidelijkheid met het levelen van attachments is stuitend te noemen. Welke i*** gaf hier zijn goedkeuring voor.Exactor it schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:56:
[...]
Het is echt super verwarrend maar optics en sommige andere attachments unlock je voor alle wapens door met één specifiek wapen een bepaald level te halen. Een van de betere red dot sights (mini cronen) bijvoorbeeld, unlock je voor alle wapens door de expedite shotgun naar level 7 te brengen. Je hebt hier ook een versie van met een blauwe dot die je unlocked door een ander wapen te levelen.
Andere attachments zijn weer gun specifiek of tree specifiek. Die unlock je dan enkel voor die gun of voor guns in dezelfde tree.
De gedachte erachter is wel prima. Met deze aanpak hoef je niet elke gun helemaal door te spelen om bruikbare builds te maken. Wat mij betreft hadden ze het simpeler gehouden (of een stuk makkelijker te doorgronden vanuit het menu) maar ik vind het idee erachter best ok.BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:59:
[...]
De onduidelijkheid met het levelen van attachments is stuitend te noemen. Welke i*** gaf hier zijn goedkeuring voor.
Wapen level in kill confirmed gaat sneller. Ook continu decoys gooien helpt mee.
Enkel die spawns zijn echt ruk daar, je cleaner een area en plots spawnen ze met 3 achter je.
Enkel die spawns zijn echt ruk daar, je cleaner een area en plots spawnen ze met 3 achter je.
Vind ik niet. Nu moet je bewust wapens gaan gebruiken, waar ik totaal geen interesse in heb, om een bepaalde scope te kunnen gebruiken. Had het dan tenminste in dezelfde klasse gehouden. Het enige positieve eraan is, is dat het daarna wel voor alle wapens te gebruiken is.Exactor it schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:14:
[...]
De gedachte erachter is wel prima. Met deze aanpak hoef je niet elke gun helemaal door te spelen om bruikbare builds te maken. Wat mij betreft hadden ze het simpeler gehouden (of een stuk makkelijker te doorgronden vanuit het menu) maar ik vind het idee erachter best ok.
Nog niet echt gebruikt decoys. Wel al paar keer tegen gekomen idd goed vervelendChelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:29:
Wapen level in kill confirmed gaat sneller. Ook continu decoys gooien helpt mee.
Als je nu kill confirmed gaat spelen ligt het hele level vol met decoysWolverine9000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:42:
[...]
Nog niet echt gebruikt decoys. Wel al paar keer tegen gekomen idd goed vervelend
Ja je krijgt continu xp met zo'n decoy als iemand een kill maakt in de buurt van die decoy.Wolverine9000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:42:
[...]
Nog niet echt gebruikt decoys. Wel al paar keer tegen gekomen idd goed vervelend
Iedereen spamt die nu in kill confirmed omdat dit blijkbaar de snelste wapen xp methode is.
Ik vind maps als Shipment echt geen klap aan. Maar volgens mij ben ik zwaar in de minderheidRyada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:05:
Season 1 roadmap. Enorm teleurgesteld over de mappen. [Afbeelding]
Ik vind shipment en shoothouse echt bout mappen dus ik doe met je meefetix1 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:06:
[...]
Ik vind maps als Shipment echt geen klap aan. Maar volgens mij ben ik zwaar in de minderheid
Volledig mee eens overslaan. Je kan tot level 250 gaan´ nieuwe battlepass. Moet het allemaal nog eens goed lezenRyada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:07:
[...]
Ik vind shipment en shoothouse echt bout mappen dus ik doe met je mee
Shoothouse volgende week, Shipment in season pas?? Jammer zeg, maar 2 extra maps voor een heel seizoen. Maps zijn nu al aan de lage kant.
:strip_exif()/f/image/0kgKaDU0k1pwSRFIlz8XoOQN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Chelseamarre123 op 09-11-2022 19:18 ]
In season betekend niet in season pass.Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:16:
Shoothouse volgende week, Shipment in season pas?? Jammer zeg, maar 2 extra maps voor een heel seizoen. Maps zijn nu al aan de lage kant.
[Afbeelding]
Het houd in dat ze niet op Season release beschikbaar komen
Ik zou graag gewoon ‘normale’ maps willen zien en niet die hele kleine maps waar alles op standje turbo gaat.
Wat ik het nadeel vind van shipment is dat de meeste daar alleen maar kills aan het farmen zijn. Objective wordt daar bijna niet gespeeld.
Dat zeg/bedoel ik toch ook?Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:19:
[...]
In season betekend niet in season pass.
Het houd in dat ze niet op Season release beschikbaar komen
Had echt minimum 3 maps verwacht in seizoen 1. Nu zijn het 2 recente remakes. Shipment hebben we vorig jaar nog gehad. Shoothouse in de vorige MW. Ondanks wel grote fan van deze 2 maps.
Maar vind het qua maps wat mager, huidige mappen vind ik meerendeel slecht.
Hier alle features/notes
https://www.callofduty.co...-overview-battle-pass-dmz
[ Voor 13% gewijzigd door Chelseamarre123 op 09-11-2022 19:25 ]
Die ene shotgun naar level 7 brengen kost toch max drie potjes lijkt me. Dan heb je wel direct voor alle andere wapens een goede optic. Alternatief is dezelfde optic met een blauwe dot via de M4 tree, onderkant. Dat is allemaal AR en SMG. Ik zie het wel als voordeel dat ik op elke gun die ik wil proberen direct een sight kan zetten. Dat ik moest Googlen om te snappen hoe het werkt vind ik irritant. Net zoals dat je pas kunt zien hoe je attachments kunt unlocken in de gunsmith als je één attachment in die type unlocked hebt.BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:31:
[...]
Vind ik niet. Nu moet je bewust wapens gaan gebruiken, waar ik totaal geen interesse in heb, om een bepaalde scope te kunnen gebruiken. Had het dan tenminste in dezelfde klasse gehouden. Het enige positieve eraan is, is dat het daarna wel voor alle wapens te gebruiken is.
De bovenste gun in het plaatje rechts lijkt verdacht veel op een ACR. Krijgen we dan toch recoilloze ARs?Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:16:
[Afbeelding]
Die bas-p? Is een smg dus vrees ervoor.Exactor it schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:28:
[...]
De bovenste gun in het plaatje rechts lijkt verdacht veel op een ACR. Krijgen we dan toch recoilloze ARs?
Ik dacht dat je bedoelde dat hij alleen speelbaar zou zijn als je de season pass had gehaald my bad.Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:22:
[...]
Dat zeg/bedoel ik toch ook?
Had echt minimum 3 maps verwacht in seizoen 1. Nu zijn het 2 recente remakes. Shipment hebben we vorig jaar nog gehad. Shoothouse in de vorige MW. Ondanks wel grote fan van deze 2 maps.
Maar vind het qua maps wat mager, huidige mappen vind ik meerendeel slecht.
Hier alle features/notes
https://www.callofduty.co...-overview-battle-pass-dmz
Had zelf gehoopt op een zooi remastered maps van og MW2 maar helaas