Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:56
yinx84 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:05:
[...]

Doe je quick play? Dat werkte bij mij ook nog vrijwel direct, maar andere modes helaas niet.
Dat is raar... ik doe idd quickplay voor nu ook voldoende.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:58
Ik weet dat het nitpicken is maar de launcher is nu wel irritant geworden als je simpelweg MW2 wilt spelen.

Voorheen bij vanguard bvb had je nog dat je direct Vanguard kon opstarten maar die optie met MW2 heb ik nog niet kunnen vinden.

Moet nu telkens langs de HQ waardoor het opstarten vrij lang duurt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:48
Martin0 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:46:
Ik weet dat het nitpicken is maar de launcher is nu wel irritant geworden als je simpelweg MW2 wilt spelen.

Voorheen bij vanguard bvb had je nog dat je direct Vanguard kon opstarten maar die optie met MW2 heb ik nog niet kunnen vinden.

Moet nu telkens langs de HQ waardoor het opstarten vrij lang duurt.
Is wat mij betreft geen nitpicken. is gewoon bloed irritant en boycot waardig! belachelijk hoe activision om is gegaan met MW3 development. Zo zonde want had zo goed kunnen zijn als het gewoon DLC was.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hardcore shipment is er weer, volgens mij was die weg laatst. Misschien toch die camo's nog even afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ricmaniac schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 23:15:
Hardcore shipment is er weer, volgens mij was die weg laatst. Misschien toch die camo's nog even afmaken :P
Klopt, Ik had op 4 november al opgemerkt dat hij terug was en hier gemeld.

Ik hoef inmiddels enkel nog 2 wapens naar gold camo te halen (1 sniper en de crossbow) daarna heb ik gold camo voor alle 77 wapens in de game en daarna kan ik de hunt naar plat camo inzetten.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

guy's, mogen we weten waarom jullie voor "gold camo" gaan/zijn de wapens dan beter of is het een status?

edit: ik geraak nooit door het volledige aanbod bij cod2 (domination, shipmen, atomgrad, ....). amper de single gespeeld dus te gek om nu al voor 3 te gaan.
of we gaan met 1 van de skeletonkeys een gpu ophalen (3de wapenslot) en ronden dmz2 af.
-veel geleerd maar nog wat af te leggen met multiplayergames.

[ Voor 70% gewijzigd door vrankerik op 13-11-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:32
Hoezo wordt bij mij automatisch MW3 dedownload terwijl ik die helemaal niet gekocht heb? En ik kan cod mw2 niet opstarten totdat ik die heb gedownload? Wtf gebeurd er allemaal met cod, ze pushen je MW3 rete hard door je strot heen, no fucking way dat ik die game nog ga halen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:32:
Hoezo wordt bij mij automatisch MW3 dedownload terwijl ik die helemaal niet gekocht heb? En ik kan cod mw2 niet opstarten totdat ik die heb gedownload? Wtf gebeurd er allemaal met cod, ze pushen je MW3 rete hard door je strot heen, no fucking way dat ik die game nog ga halen.
Hebben ze leuk gedaan inderdaad. Je moet MW3 starten zodat je daar een MW2 modus kan kiezen, waarbij het spel dan sluit en MW2 gaat starten. Je kan niet naar MW2 zonder eerst naar MW3 te gaan.

Ook een leuk ding is sinds de laatste update de snelweg en andere textures flikkeren of onzichtbaar worden in Al Mazrah. Hoop dat ze dit nog fixen, maar ben er bang voor. Op sommige mensen is iets als DMZ heel slecht te spelen.

Maar goed, MW3 is uit dus nu dat maximaal pushen, ook al verpest het een hoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:32:
Adem in, adem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
PilatuS schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:44:
[...]

Hebben ze leuk gedaan inderdaad. Je moet MW3 starten zodat je daar een MW2 modus kan kiezen, waarbij het spel dan sluit en MW2 gaat starten. Je kan niet naar MW2 zonder eerst naar MW3 te gaan.

Ook een leuk ding is sinds de laatste update de snelweg en andere textures flikkeren of onzichtbaar worden in Al Mazrah. Hoop dat ze dit nog fixen, maar ben er bang voor. Op sommige mensen is iets als DMZ heel slecht te spelen.

Maar goed, MW3 is uit dus nu dat maximaal pushen, ook al verpest het een hoop.
Kan ik nu MW 3 niet verwijderen zonder ook mw 2 weg te halen? Als ik mw 3 wil weghalen van mijn ps5 wil hij meteen alles verwijderen staat er..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Haha ja dit is toch onzin man, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
vrankerik schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:56:
guy's, mogen we weten waarom jullie voor "gold camo" gaan/zijn de wapens dan beter of is het een status?
Vorm van achievement xD Het voegt letterlijk niks toe anders dan je wapen is gold waarmee je Platinum skins kan unlocken welke zorgt dat je poly skins kan unlocken om vervolgens Orion skins kan unlocken.

Orion en Poly zien er in mijn ogen wel gaaf uit. Gold en Plat zijn zo zo.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
De ban is eindelijk opgeheven bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:24
CHKYBSTRD schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:33:
[...]

De ban is eindelijk opgeheven bij jou ook?
Yep! Na 6 dagen lijkt het clear. Nu moet ik zeggen dat ik vanaf vrijdag alle modes heb kunnen spelen zonder issues, dus geen idee of het überhaupt nog van kracht was.

Die van jou ook al?

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 13-11-2023 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:46:
[...]

Kan ik nu MW 3 niet verwijderen zonder ook mw 2 weg te halen? Als ik mw 3 wil weghalen van mijn ps5 wil hij meteen alles verwijderen staat er..
Volgens mij kan je het niet verwijderen. Je moet via MW3 naar MW2, dus zonder 3 gaat 2 ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
yinx84 schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:03:
[...]

Yep! Na 6 dagen lijkt het clear. Nu moet ik zeggen dat ik vanaf vrijdag alle modes heb kunnen spelen zonder issues, dus geen idee of het überhaupt nog van kracht was.

Die van jou ook al?
Had ik mijn eerste ranked game rond de 10 kills… ben benieuwd of ik in de loop terecht kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
PilatuS schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:45:
[...]

Volgens mij kan je het niet verwijderen. Je moet via MW3 naar MW2, dus zonder 3 gaat 2 ook niet.
Bizar is dit uberhaubt legaal om kopers van een game zo te naaien?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Zo enkel nog de Crossbow (wat een schijt wapen) 9 keer 3 kills zonder dood te gaan en ik heb alles Gold en kan longshots gaan farmen :D (en 2 kills in 10 sec voor de melee's).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 17:25

RawChild

PSN: Rawchild

Ik kan MW2 niet meer spelen sinds de update, zegt dat ik dingen mis. Apart dat er wat mist na dik 100 gig update
Vreselijk menu ook…

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Sinds mw3 uit is, heb ik bij mw2 bij elk level dat m'n scope verspringt, ineens kwartslag naar links draait en niet mm's maar gewoon cm's.

Weet dat het een beproefde methode is bij een nieuw spel om daar de servers op in te zetten, maar dit is echt belachelijk. Hebben jullie daar ook last van? PS5 gamer trouwens.

-------

Aanvulling: ik denk dat ik te voorbarig ben geweest. Om het helemaal uit te sluiten 1 potje met een andere controller gespeeld, in shipment, dus kan nog steeds :P maar het lijkt in de controller te zitten. Meer mensen die hier wel eens tegenaan zijn gelopen? Moet de bonnetjes gaan nazoeken, maar zijn er alternatieven methodes dat er misschien wat vuil tussen zit?

[ Voor 37% gewijzigd door Numbers op 16-11-2023 07:51 ]

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Numbers schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:13:
Sinds mw3 uit is, heb ik bij mw2 bij elk level dat m'n scope verspringt, ineens kwartslag naar links draait en niet mm's maar gewoon cm's.

Weet dat het een beproefde methode is bij een nieuw spel om daar de servers op in te zetten, maar dit is echt belachelijk. Hebben jullie daar ook last van? PS5 gamer trouwens.

-------

Aanvulling: ik denk dat ik te voorbarig ben geweest. Om het helemaal uit te sluiten 1 potje met een andere controller gespeeld, in shipment, dus kan nog steeds :P maar het lijkt in de controller te zitten. Meer mensen die hier wel eens tegenaan zijn gelopen? Moet de bonnetjes gaan nazoeken, maar zijn er alternatieven methodes dat er misschien wat vuil tussen zit?
Hoogstwaarschijnlijk stickdrift. Met een beetje schoonmaak alcohol en wat perslucht kan je het verhelpen in de meeste gevallen.

Twitch

• G.Scholtens
  • Laatst online: 12-06 13:48
Gisteren dan eindelijk maar eens begonnen aan de campaign van deze game, wat een top game zeg. Zit misschien net in lvl 2 a 3, maar heb ik er nu al zin in om verder te spelen.

Wel hoop gedoe om vanuit die hub de campaign te vinden en te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Martin0 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:21:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk stickdrift. Met een beetje schoonmaak alcohol en wat perslucht kan je het verhelpen in de meeste gevallen.
Dankjewel! Kende de term stickdrift niet, maar kon er nu op gaan Googlen d:)b

Wellicht ben ik de enige noob hier, maar kwam deze site tegen: https://hardwaretester.com/gamepad

Door je controller aan te sluiten op je computer kun je al direct de "drift" uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Ik krijg de melding Could not connect to online servies. Connection interupted by user. Dit krijg ik sinds gisteren na 2x spelen op de PS5. Iemand hier ervaring?

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:47
llovesoccerx7 schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:28:
Ik krijg de melding Could not connect to online servies. Connection interupted by user. Dit krijg ik sinds gisteren na 2x spelen op de PS5. Iemand hier ervaring?
Ik kom ook niet meer online krijg alleen maar "Hueneme Negev" vriend van mij ook, gister niet geprobeerd, hebben jullie wellicht een oplossing?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:53

Devo88

psn: djev0tuinz

Vandaag even opnieuw proberen lijkt me. Ik heb gisteravond zonder issues kunnen spelen (ook op PS5).

• zaander
geeft goede hoop toch maar even kijken

• Martin0
Wat is de verwachting voor een nieuw seizoen aan battlepass voor MW2?
Ik kan namelijk niet vanuit historie spreken of dat wanneer de volgende game gereleased word of de BP support geheel gedropt word voor de oude game.

Twitch

• zaander
Devo88 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:12:
Vandaag even opnieuw proberen lijkt me. Ik heb gisteravond zonder issues kunnen spelen (ook op PS5).
Helaas het werkt niet.
Alles is up to date router herstart mw2 op nieuw geïnstalleerd

Heb ook al verschillenden DNS opties geprobeerd
Heb de vault editie van mw2 zo balen dit

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:53

Devo88

psn: djev0tuinz

zaander schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:52:
[...]

Helaas het werkt niet.
Alles is up to date router herstart mw2 op nieuw geïnstalleerd

Heb ook al verschillenden DNS opties geprobeerd
Heb de vault editie van mw2 zo balen dit

Iemand nog een idee?
Je hebt verder wel gewoon een verbinding op je ps?
Ik heb eerder eens netwerk issues gehad met mn ps5. Ik heb toen de cache geleegd en db rebuild via safe mode. Dit heeft het toen gefixed.

Schakel je ps uit (Als deze aanstaat). Houdt de powerknop in tot je 2 piepjes hoort. Na de 2e piep laat je de knop los. Verbind je controller middels usb kabel met je ps en druk op het ps logo. Gebruik d-pad om te scrollen naar clear cache and rebuild database. Voer de rebuild database uit.

Hoelang het zal duren hangt natuurlijk af van hoe vol je ssd zit.

Ik hoop dat je er iets aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
Devo88 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:44:
[...]

Je hebt verder wel gewoon een verbinding op je ps?
Ik heb eerder eens netwerk issues gehad met mn ps5. Ik heb toen de cache geleegd en db rebuild via safe mode. Dit heeft het toen gefixed.

Schakel je ps uit (Als deze aanstaat). Houdt de powerknop in tot je 2 piepjes hoort. Na de 2e piep laat je de knop los. Verbind je controller middels usb kabel met je ps en druk op het ps logo. Gebruik d-pad om te scrollen naar clear cache and rebuild database. Voer de rebuild database uit.

Hoelang het zal duren hangt natuurlijk af van hoe vol je ssd zit.

Ik hoop dat je er iets aan hebt :)
Dit heb ik ook allemaal gedaan, maar dat werkte ook niet...

Maaaaaaar ik heb het wel werkend, ik snap de logica ook niet. wat ik doe is het volgende:

- Ik verbind mijn PS met de hotspot van mijn telefoon
- Dan start ik COD op en en start alles gewoon goed op.
- Dan maak ik verbinding met mn bekabelde netwerk en dan reconnect COD
- en kan ik gamen

Lijkt toch iets te zijn in mn netwerk, maar wel vreemd dat ik na mijn hotspot switch wel gewoon kan gamen.

Voor nu werkt het maar onhandig is het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zaander schreef op maandag 27 november 2023 @ 07:53:
[...]

Dit heb ik ook allemaal gedaan, maar dat werkte ook niet...

Maaaaaaar ik heb het wel werkend, ik snap de logica ook niet. wat ik doe is het volgende:

- Ik verbind mijn PS met de hotspot van mijn telefoon
- Dan start ik COD op en en start alles gewoon goed op.
- Dan maak ik verbinding met mn bekabelde netwerk en dan reconnect COD
- en kan ik gamen

Lijkt toch iets te zijn in mn netwerk, maar wel vreemd dat ik na mijn hotspot switch wel gewoon kan gamen.

Voor nu werkt het maar onhandig is het wel
Waarom zo omslachtig en niet gewoon op je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
Omdat dat niet werkt dan krijg ik een connection error "Heuneme Negev" of "Heuneme concord"

maar als ik MWII opstart via mijn hotspot en dan via mijn eigen netwerk werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-05 21:11
zaander schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:38:
Omdat dat niet werkt dan krijg ik een connection error "Heuneme Negev" of "Heuneme concord"

maar als ik MWII opstart via mijn hotspot en dan via mijn eigen netwerk werkt het wel.
Ik heb er nu ook problemen mee op mijn PS5. De PS5 heeft wel gewoon een verbinding, maar CoD blijft maar roepen dat ie geen verbinding kan maken. Ook die Hueneme Negev message. Ik dacht al dat het kwam omdat ik sinds gister een nieuwe router heb, maar gisteren kon ik nog wel gewoon spelen.

I hide at work because good employees are hard to find.

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:57
Incolumis schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:51:
[...]

Ik heb er nu ook problemen mee op mijn PS5. De PS5 heeft wel gewoon een verbinding, maar CoD blijft maar roepen dat ie geen verbinding kan maken. Ook die Hueneme Negev message. Ik dacht al dat het kwam omdat ik sinds gister een nieuwe router heb, maar gisteren kon ik nog wel gewoon spelen.
Ik heb het ook regelmatig op de PC, als ik mw hq opstart krijgt hij soms geen verbinding. Dan moet ik via mw2 hoofdmenu naar mw3 om vanaf daar dmz op te starten.

Naast COD speel ik tegenwoordig geen andere games meer, dus mijn mening is gebaseerd op vroeger.
Maar zijn er andere spellen op de markt die zo gigantisch veel bugs bevatten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zaander schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:38:

EDIT: had hetzelfde probleem maar is inmiddels opgelost. Heb alle UPnP settings op OFF gezet in mn router/modem. (dankzij een bericht op X).

[ Voor 33% gewijzigd door Edman op 03-12-2023 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik vind het wel echt mega mega balen dat DMZ nu gewoon klaar is en niet in MW3 komt :(
Waarschijnlijk weer iets wat we wel gewoon nog hadden als het gewoon DLC bleef voor MW2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
Edman schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:13:
[...]

EDIT: had hetzelfde probleem maar is inmiddels opgelost. Heb alle UPnP settings op OFF gezet in mn router/modem. (dankzij een bericht op X).
Held van de dag dit is idd de oplossing! Dank je wel!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Het duurde een hele ochtend om het spel weer te downloaden en te installeren op de PS5, van de menu's snap ik helemaal niks meer. Wat een chaos.

Wel weer kunnen spelen, maar blijft toch heerlijk schieten. Zelfs op de PS Portal zit de MP er mooi uit.
Ben weer aangehaakt.

Misschien zelfs nieuwe deel volgende maand halen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:19:
Het duurde een hele ochtend om het spel weer te downloaden en te installeren op de PS5, van de menu's snap ik helemaal niks meer. Wat een chaos.

Wel weer kunnen spelen, maar blijft toch heerlijk schieten. Zelfs op de PS Portal zit de MP er mooi uit.
Ben weer aangehaakt.

Misschien zelfs nieuwe deel volgende maand halen.
Zit er geen vertraging op de portal? Zeker in mp niet handig lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:33:
[...]

Zit er geen vertraging op de portal? Zeker in mp niet handig lijkt me
Ja zeker wel, speel COD dan ook wel liever op de tv.
Maar vind het er wel mooi uit zien, veel maps ook.

Alleen vraag me wel af, spelen jullie dan alle CODS door elkaar of speel je 1 COD?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Mars18 schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:42:
[...]

Ja zeker wel, speel COD dan ook wel liever op de tv.
Maar vind het er wel mooi uit zien, veel maps ook.

Alleen vraag me wel af, spelen jullie dan alle CODS door elkaar of speel je 1 COD?
Ik speel momenteel of MWII (voornamelijk Invasion) of Warzone. MWIII niet gehaald, omdat ik dat gewoon nog steeds een dure DLC voor MWII vind. Heel soms speel ik nog wel eens Cold War voor de normale MP.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:38
Hier (toevallig) deze week hem ook nog eens geïnstalleerd op PC. Best wel wat amusantje potjes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Tijdens de zomer bijna niet gegamed. Vorige week wilde ik MWII weer gaan spelen, maar krijg de online multiplayer niet opgestart op de PS5 :?

Ik zit in een soort loophole met de multipack downloads. Al meerdere keren het hele spel helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tips op internet over tijdje campaign spelen opgevolgd, maar ik kom niet meer in de online omgeving. Iemand hier toevallig daar ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:57
Numbers schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:03:
Tijdens de zomer bijna niet gegamed. Vorige week wilde ik MWII weer gaan spelen, maar krijg de online multiplayer niet opgestart op de PS5 :?

Ik zit in een soort loophole met de multipack downloads. Al meerdere keren het hele spel helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tips op internet over tijdje campaign spelen opgevolgd, maar ik kom niet meer in de online omgeving. Iemand hier toevallig daar ervaring mee?
Misschien je profile verwijderen of hoe dat ook heet op de ps5. Ik had heel lang issues tot dat ik mijn mw3 map heb verwijderen op de pc in mijn documenten(iedereen moest mij joinen en ik kon niemand joinen). Misschien dat er ook zoiets aan de hand is op je ps5?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
vrankerik schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:45:
weer van jan!

een NIEUWE UPDATE (de 12den - 2 GIGA***), voor wat! 'n GRATIS spel nota ben ennnnnnnnnn
ge kunt hem weer pauzeren maar nu kan je niet spelen............. :(

kon vorige dagen enkel spelen door bij 'n maat ***F* te joinen (dmz) anders geraakte ik niet binnen (D0M).

edit: jaja, kijkt goed hé, BETER loeren. 14.52u 4 a start. :+
Black Ops 6??????????????Dann kiezen we MW2 en............KUNNEN WE NIET VERDER
begrijp er werkelijk niets van, gaat iets niet lekker geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

Waarom blijf je doorgaan? Zo jammer dit.
- Mog

[ Voor 93% gewijzigd door Mog op 27-10-2024 14:43 ]

Pagina: 1 ... 84 85 Laatste