Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Even in het goede topic aub.Davidas schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:51:
Voor de mensen die bij bol.com besteld hebben, ik heb zojuist de early access code binnen.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toch matig dat er geen Micheal Myers skin is
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
NimmerWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:32:
Wanneer is deze flauwekul voorbij ?
Want na Halloween wordt het kerst, daarna komt Valentijnsdag, vervolgens pasen, independence day, superbowl, wk voetbal, pride month (maar niet in het Midden Oosten), thanksgiving day en dan weer Halloween
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lijkt bijna wekelijks. Als ik ff een potje wil spelen, moet ik eerst weer een tijdje wachten om online te kunnen gaan.
Ja ze moeten de store steeds updaten he met nieuwe skins038Robijno schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:52:
Ik irriteer mij aan het fijt dat er zeer veel updates verschijnen, op de Ps5 in ieder geval.
Lijkt bijna wekelijks. Als ik ff een potje wil spelen, moet ik eerst weer een tijdje wachten om online te kunnen gaan.

Update je PlayStation niet terwijl deze in stand-by staat?038Robijno schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:52:
Ik irriteer mij aan het fijt dat er zeer veel updates verschijnen, op de Ps5 in ieder geval.
Nee, heb hem nooit op standby staan.Jopio schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:31:
[...]
Update je PlayStation niet terwijl deze in stand-by staat?
Das dus heel gek, mijn PS5 staat al-tijd in stand-by, maar op de 1 of andere manier download hij niets tijdens die stand-byJopio schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:31:
[...]
Update je PlayStation niet terwijl deze in stand-by staat?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat is dan waarschijnlijk een instelling; die moet je even goedzetten bij settings (dat hij download/update in rest modus)DennusB schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:13:
[...]
Das dus heel gek, mijn PS5 staat al-tijd in stand-by, maar op de 1 of andere manier download hij niets tijdens die stand-by
psn: HertogJack
Nee bij mij is het ook lukraak dat hij niet update in restmode en mijn instellingen staan goed.HertogJack schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:14:
[...]
Dat is dan waarschijnlijk een instelling; die moet je even goedzetten bij settings (dat hij download/update in rest modus)
Wat helpt, als je het weet dat er een update is via de ps app de update handmatig starten (vanop afstand).
Net Shipment gespeeld. Ene na de andere geschreeuw door m'n speakers.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 21-10-2023 00:08 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kon het volgens mij aan en uit zetten zoals hier is beschreven. Echter kun je de lootboxes niet uit zetten in WZpolopolo150 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 21:13:
Vind de Halloween mappen wel leuk. Maar dat de jumpscares niet in-game uit te schakelen zijn is echt stom.
Net Shipment gespeeld. Ene na de andere geschreeuw door m'n speakers.![]()
Wil niet eens weten hoe het dan is om met koptelefoon dit te spelen. Met Vanguard vond ik dit ook al erg.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Zit met smart te wachten op MW3.... ik ben reuze geinteresseerd hoe ze alles gaan overzetten naar MW3 want ik heb geen flauw benul hoe dat eruit moet gaan zien. De hele kleurstelling van de wapens zijn totaal anders dan in MW2.
Ik heb wel enorm genoten van de beta... voor mij wordt het een van de beste cods in zeer lange tijd.
Oh leuk. Ik heb al niks met jumpscares...polopolo150 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:26:
@AlwaysNick Battle Pass jumpscares zijn dat ja. Die staan uit. Maar de jumpscares in-game zijn er nog steeds. Die zijn niet uit te schakelen.
Er zit een verschil met beta/launch en het einde van de cyclus van een Call of Duty gamejaar he?RoaDHouse schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:45:
MW2 is wel klaar vind ikShipment en Shoothouse hangen me wel de strot uit zo langzamerhand. Ze zijn ook niet erg scheutig met de dubbel XP dit jaar.
Zit met smart te wachten op MW3.... ik ben reuze geinteresseerd hoe ze alles gaan overzetten naar MW3 want ik heb geen flauw benul hoe dat eruit moet gaan zien. De hele kleurstelling van de wapens zijn totaal anders dan in MW2.
Ik heb wel enorm genoten van de beta... voor mij wordt het een van de beste cods in zeer lange tijd.
Hoe MW2 nu is gaat MW3 ook worden. Met al die gekkigheid die eraan is toegevoegd. Helaas is het sinds Vanguard een beetje over de top gegaan. (Black Ops Cold War kon ik gek genoeg nog wel hebben hoe ze ermee begonnen met skins. Daar bleef het dan ook vaak bij)
Jazeker...in de Battle Pass (zie je screenshotG_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:58:
Jumpscares zijn nu wel uit te zetten:
[Afbeelding]
Oh dat is dan niet tijdens multiplayer of warzone?Loogie schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:10:
[...]
Jazeker...in de Battle Pass (zie je screenshot).

Nee echt zoals het er staat. Dus alleen de Battle Pass kun je uitzetten. De rest van de jump scares blijft.G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:16:
[...]
Oh dat is dan niet tijdens multiplayer of warzone?
Ah oke, ik denk maar jullie even blij met nieuws hahaLoogie schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:48:
[...]
Nee echt zoals het er staat. Dus alleen de Battle Pass kun je uitzetten. De rest van de jump scares blijft.
Dat kon al. Echter, in game blijft het aan. Staat in de kleine letters.G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:58:
[Afbeelding]
Dit was er al sinds het begin. Volgens mij zitten ze er nogsteeds inG_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:58:
[Afbeelding]
Ja klopt, ik hoopte iedereen blij te maken met dit nieuws maar hoorde al vrij snel dat ik het verkeerd had.AlwaysNick schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:35:
[...]
Dit was er al sinds het begin. Volgens mij zitten ze er nogsteeds in
5 Decembermfneed schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:30:
Is er eigenlijk al een release datum voor de nieuwe warzone map? Ik zie december... maar eigenlijk nergens kom ik een datum tegen..?
Try SCE to Aux
Is dit geen troll? gezien sinterklaas en zo? xD
mfneed schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:33:
[...]
Based on previous leaks, Modern Warfare 3 Season 1 is expected to arrive on December 5, 2023, which is nearly a month after the game's launch. As for the timings, it is currently unknown. However, seasonal updates usually go live at around 9 a.m. PT. Hence, it is highly likely that the game's Season 1 will kick off around the same time.
Try SCE to Aux
Sinterklaas wordt alleen hier en in de directe omgeving (NL BE en stukje DE, plus wat overzeese gebieden) gevierd, dus zal me niets verbazen dat hij gewoon op 5 dec. live gaat.mfneed schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:33:
[...]
Zijn volgens mij wel vaker games die op 5 dec. live gaan, ook vanwege het feit dat Black Friday/Thanksgiving en dergelijke er vaak vlak voor zit.
[ Voor 17% gewijzigd door TIGER1125 op 24-10-2023 15:56 ]
Snap ik:) was meer een vraag of het geen troll was van Imnot xDTIGER1125 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:54:
[...]
Sinterklaas wordt alleen hier en in de directe omgeving (NL BE en stukje DE, plus wat overzeese gebieden) gevierd, dus zal me niets verbazen dat hij gewoon op 5 dec. live gaat.
Zijn volgens mij wel vaker games die op 5 dec. live gaan, ook vanwege het feit dat Black Friday/Thanksgiving en dergelijke er vaak vlak voor zit.
LMAOVrijdag schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 23:19:
Ik wil een Sint en Piet skin. En een Ozosnel finishing move. En pepernoten effecten
elke keer zijn we bezig met de setup (items verzamelen) zeg maar.....en elke keer net pech...en worden we nog tijdens het voorbereiden omgelegd.... grrrr...of zelfs toen we in koshei liepen activeerden we allebei ineens per ongeluk de bomb drone....keer wilde ik mijn maat reviven...en toen ging mijn ventje eerst rustig herladen...allemaal komt het net niet samen zeg maar...
ons idee is om met 3 bomb drones erheen te gaan en dan eerst de sniper om te leggen...en daarna vol op de rhino te gaan met alles wat we over hebben....
Burp
wauw, andere kleurtjes. Verder precies dezelfde game?RoaDHouse schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:45:
Snap niet dat mensen dit spel blijven kopen. Elk jaar precies hetzelfde en alleen maar meer en meer gefocussed om je in-game nog meer centen afhandig te maken.
Wat doe jij überhaupt in dit topic als je niet geïnteresseerd bent in het spel?PdeBie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:07:
[...]
wauw, andere kleurtjes. Verder precies dezelfde game?
Snap niet dat mensen dit spel blijven kopen. Elk jaar precies hetzelfde en alleen maar meer en meer gefocussed om je in-game nog meer centen afhandig te maken.
Snap niet dat mensen andermans persoonlijke keuzes blijven afkraken. Elk jaar precies hetzelfde en alleen maar meer en meer gehaat op mensen die de games wel leuk vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Poulske op 27-10-2023 11:32 ]
Wat een orginele opmerking...deze heb ik nog niet eerder gehoordPdeBie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:07:
[...]
wauw, andere kleurtjes. Verder precies dezelfde game?

Ik was juist door MW2 weer geïnteresseerd in de COD reeks, zie mijn postgeschiedenis maar in dit topic. Heb er ook al genoeg uurtjes in zitten.Poulske schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:31:
[...]
Wat doe jij überhaupt in dit topic als je niet geïnteresseerd bent in het spel?
Maar na enkele maanden spelen werd duidelijk dat het spel vooral gericht is op verkopen van skins en dat soort onzin. En deel 3 gaat ook weer zo worden.
Het moet gewoon een keer ophouden dit soort fratsen van game makers, want het verziekt gewoon de games.
Je bent ook niet verplicht om de kins te kopen die ze releasen, t blijft vrijwillig.PdeBie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:21:
[...]
Ik was juist door MW2 weer geïnteresseerd in de COD reeks, zie mijn postgeschiedenis maar in dit topic. Heb er ook al genoeg uurtjes in zitten.
Maar na enkele maanden spelen werd duidelijk dat het spel vooral gericht is op verkopen van skins en dat soort onzin. En deel 3 gaat ook weer zo worden.
Het moet gewoon een keer ophouden dit soort fratsen van game makers, want het verziekt gewoon de games.
Het fijne van deze COD vind ik juist dat iedereen het op zijn eigen manier kan spelen, en dat is ook precies de kracht van DMZ. Je kan skins kopen (of vrijspelen) en je kan PVP gaan spelen, maar je kan ook de skins aan je voorbij laten gaan en gevechten uit de weg gaan (sinds die premade 6 man teams uit china er niet meer zijn)
pass is al klaar, nu volop aan het harken voor de souls om de camo the unlockenVrijdag schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:45:
Triple double XP event is live nu. Dus snel die pass volharken
Ik heb het even gebruikt om de laatste paar wapens te maxen (alleen de dual kata's heb ik nog niet unlocked en dus niet maxed) en aardig in te lopen in de battle pass.Vrijdag schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:45:
Daarnaast zit ik rond de 700 souls dus vandaag en wellicht morgen nog ff grinden voor de camo.
Van het weekend ook de camo unlocked. Nu nog twee dingetjes van de battlepass en dan kan deze CoD ook weer de kast in. Geen zin meer in die laatste prestige calling cards.tolunaygul12 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:11:
[...]
pass is al klaar, nu volop aan het harken voor de souls om de camo the unlocken
Want dat is ook iets wat me tegenstaat: De enorme overdaad aan die honderden ijdelheidsitems.
Zo enorm veel embleempjes, charms, stickers, calling cards etc. dat het allemaal volkomen nietszeggend meer is geworden.
In de vorige CoD's waren je rang embleem en calling card nog een bewijs van skill of een specifieke prestatie. Er waren er tussen die echt waanzinnige eisen hadden of waar je enorm veel geluk voor moest hebben. Nu met die overkill aan die dingen lijkt alles op elkaar. En soms nog letterlijk ook.
Ik heb vrijwel non-stop Shipment gespeeld. Krijg je tussen de 12 en 18 souls per potje. Volgens mij krijg je er meer als je andere modi speelt, maar dat duurt me allemaal te langMartin0 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:35:
[...]
Ik heb het even gebruikt om de laatste paar wapens te maxen (alleen de dual kata's heb ik nog niet unlocked en dus niet maxed) en aardig in te lopen in de battle pass.
Daarnaast zit ik rond de 700 souls dus vandaag en wellicht morgen nog ff grinden voor de camo.
Wanneer eindigd dit ?Vrijdag schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:45:
Uit mijn hoofd is dat vaak zo eind van de maandagmiddag/begin avond voor West Europa. Misschien dat ze het deze keer wat langer laten doorgaan. Ik heb nog wel dit gevonden, hier hebben ze het over een dubbel XP week: https://www.sportskeeda.c...e-right-now-end-date-time
Vind het jammer dat HC shipment 24/7 nu weg is, dat was geweldig voor het grinden van vele wapen levels.
Ja die mis ik ook heel erg ja, nu maar weer gewone shipment aan het doen maarja die is veel moeilijk voor sommige guns. bijv pistols.Martin0 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:09:
Gewoon hardcore geeft ook max 18 Souls.
Vind het jammer dat HC shipment 24/7 nu weg is, dat was geweldig voor het grinden van vele wapen levels.
Pistols heb ik gelukkig allemaal gold op het moment dus dat probleem heb ik niet, bij mij zjin het voornamelijk nog snipers en marksmanrifles. Die kan je beter levelen op normale maps.Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:46:
[...]
Ja die mis ik ook heel erg ja, nu maar weer gewone shipment aan het doen maarja die is veel moeilijk voor sommige guns. bijv pistols.
Nu heb ik ook mijn melee's geleveld en die gaan opzich wel goed op de gewone shipment.
Moet alleen nog de S6 melee unlocken en levelen, Is momenteel het enige wapen die niet op het level is voor de skin challenge.
Ja normaalgesproken ben ik juist een sniper speler dus ik had snipers en MM rifles al voordat shipment uberhaupt uit was gekomenMartin0 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:59:
[...]
Pistols heb ik gelukkig allemaal gold op het moment dus dat probleem heb ik niet, bij mij zjin het voornamelijk nog snipers en marksmanrifles. Die kan je beter levelen op normale maps.
Nu heb ik ook mijn melee's geleveld en die gaan opzich wel goed op de gewone shipment.
Moet alleen nog de S6 melee unlocken en levelen, Is momenteel het enige wapen die niet op het level is voor de skin challenge.
In HC perfect te doen, alles op ADS instellenMartin0 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:59:
[...]
Pistols heb ik gelukkig allemaal gold op het moment dus dat probleem heb ik niet, bij mij zjin het voornamelijk nog snipers en marksmanrifles. Die kan je beter levelen op normale maps.
Bij de meeste snipers is dit inderdaad nog wel te doen, enkel de Signal 50 niet omdat die een ADS heeft van een jaar.Chelseamarre123 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 15:34:
[...]
In HC perfect te doen, alles op ADS instellen
Nochtans goud behaald in Hq shipment.Martin0 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:27:
[...]
Bij de meeste snipers is dit inderdaad nog wel te doen, enkel de Signal 50 niet omdat die een ADS heeft van een jaar.
Je moet ook de scope veranderen
Uiteraard maar zelfs met een red dot om het zo maar te noemen vind ik de ADS van de Signal erg log/traag.Chelseamarre123 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:59:
[...]
Nochtans goud behaald in Hq shipment.
Je moet ook de scope veranderen
Beste is om domination te spelen in shipment met de signal. En dan op C of A hardscoped kijken naar de andere kant.Martin0 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:21:
[...]
Uiteraard maar zelfs met een red dot om het zo maar te noemen vind ik de ADS van de Signal erg log/traag.
In domination zijn de spawns meer logisch dan in TD of KC.
Lijkt nog steeds actief ?Vrijdag schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
Uit mijn hoofd is dat vaak zo eind van de maandagmiddag/begin avond voor West Europa. Misschien dat ze het deze keer wat langer laten doorgaan. Ik heb nog wel dit gevonden, hier hebben ze het over een dubbel XP week: https://www.sportskeeda.c...e-right-now-end-date-time
Yes, scheelt dat ik voor de signal geloof ik enkel nog de Gold challenge hoef te doen en hem niet meer hoef te levelen, Alle andere camo challenges zijn ook al klaar voor de signal.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:28:
[...]
Beste is om domination te spelen in shipment met de signal. En dan op C of A hardscoped kijken naar de andere kant.
In domination zijn de spawns meer logisch dan in TD of KC.
Geloof dat ik sowieso nog maar iets van 15 - 20 camo challenges hoef te doen om alles naar gold te krijgen
Daar hadden heel veel mensen last van. Het zou weer moeten werken nu.Robbie T schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:26:
Ik kan geen dmz spelen, blijft hangen op instance inventory idle. Meer mensen daar last van?
Was gelukkig een bug, alles is weer normaalMartin0 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:41:
Blijkbaar hebben ze de weapon levels van 30 - 40 weapens gereset met de release van MW3....
Inmiddels werkt het hier ook weer.PilatuS schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:46:
[...]
Daar hadden heel veel mensen last van. Het zou weer moeten werken nu.
Ik ben ook klaar met de grind. Eigenlijk een enorme k*tklusBluebe schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:02:
[Afbeelding]
We zijn er bijna...wat een gegrind naar de 1000.
Wapens zien er cool uit. Speciaal de heated madness med camo (zelfs nog beter in-game):
/f/image/03KlazIJe0PU95OZQDSSno1Q.webp?f=fotoalbum_large)
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik logde in en was ineens level 1.Robbie T schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:26:
Ik kan geen dmz spelen, blijft hangen op instance inventory idle. Meer mensen daar last van?
speelde met een maatje en had alleen maar standaard uitrustingen.
Na het potje kreeg ik de unlocks van level 1,2 en 3 etc....
Ps5 nog een keer opnieuw gestart en mw2. Toen zag ik mijn inventory weer en kreeg ik ineens een whooping 9.450.000 XP erbij en was alles weer normaal..
was wel even een moment bang dat ik alles kwijt was.
Burp
Update: Moet de Kama's nog unlocken en daar de camo challenge halen.
Voor de rest van de wapens is het enkel nog de gold hunt.
Update update??: Kama's zijn ook al geleveled en de camo challenge gehaald.
Het is enkel nog 15 gold skins halen waarmee ik alle wapens de gold skin heb en voor Plat kan gaan hunten
[ Voor 80% gewijzigd door Martin0 op 06-11-2023 09:06 ]
Nee, het is niet weg. Als je alleen DMZ speelt staat het normaal direct in het hoofdmenu. Nu moet je het eerst opzoeken voor ie daar weer komt te staan.WiLLoW_TieN schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:16:
WTF DMZ is weg ??
Hoe dan ? Ik ben geen eigenaar van het te kopen spel !PilatuS schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:42:
[...]
Nee, het is niet weg. Als je alleen DMZ speelt staat het normaal direct in het hoofdmenu. Nu moet je het eerst opzoeken voor ie daar weer komt te staan.
In het hoofdmenu moet je DMZ opzoeken, dat is alles.WiLLoW_TieN schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:56:
[...]
Hoe dan ? Ik ben geen eigenaar van het te kopen spel !
Gevonden...wat een domme actie deze update.PilatuS schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:04:
[...]
In het hoofdmenu moet je DMZ opzoeken, dat is alles.
De interface/hq van CoD is net zo'n inconsistente puinhoop als Spotify. Echt elke dag ziet het er weer anders uit en staan dingen op een andere plaatsWiLLoW_TieN schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:23:
[...]
Gevonden...wat een domme actie deze update.

klopt dat hadden ze wel wat beter kunnen doen inderdaad.Vrijdag schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:18:
[...]
De interface/hq van CoD is net zo'n inconsistente puinhoop als Spotify. Echt elke dag ziet het er weer anders uit en staan dingen op een andere plaats
wat DMZ betreft, ik hoop dat deze modus zo ook in MW3 komt te zitten.
Ik moet nog precies de laatste crown missie doen waarna ik van alle tiers/fracties de laatste missies heb gedaan. ik moet zeggen ik vond het erg leuk en uitdagend om alles te halen.
Gelukkig konden we er een paar overslaan.
Burp
Stay hungry, stay foolish!
Dat hoop ik ( en vele anderen ) ook !Wii4all schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:36:
Wat DMZ betreft, ik hoop dat deze modus zo ook in MW3 komt te zitten.

Dat hoop ik ook echt, DMZ was echt top om even van de normale 6v6 te ontsnappen. Dat vond ik ook niet altijd alles.Wii4all schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:36:
[...]
klopt dat hadden ze wel wat beter kunnen doen inderdaad.
wat DMZ betreft, ik hoop dat deze modus zo ook in MW3 komt te zitten.
Ik moet nog precies de laatste crown missie doen waarna ik van alle tiers/fracties de laatste missies heb gedaan. ik moet zeggen ik vond het erg leuk en uitdagend om alles te halen.
Gelukkig konden we er een paar overslaan.
MWIII komt einde deze week, dan zullen we het weten. Helaas alleen erg druk dit weekend dus mijn eerste moment om de PS5 op te starten is mogelijk pas zondagavond
Hopelijk gaat deze mij net zo trekken als MWII in het begin!
Het starten van een potje multiplayer lukte niet. In eerste instantie dacht ik dat de matchmaking down was. Maar na wat rond gelezen te hebben leken mijn symptomen erg op de mensen die shadowbanned zijn. En ja hoor, als ik inlog op de pagina waar je je bans kunt bekijken/appealen sta ik op 'Under review'.
Uiteraard nooit gecheat (zeggen ze vast allemaal
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik een nieuwe PC heb. Is dit misschien standaard procedure bij nieuwe hardware? Vanwege onderstaande wellicht. Iemand die dit ook eens overkomen is?
Any attempt to hide, disguise, or obfuscate your identity or the identity of your hardware devices may result in a permanent suspension.
Ik heb vanochtend 1 potje kunnen spelen en ik sta ook under review.... ik heb het idee dat er misschien wel iets van een storing is.yinx84 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:29:
Zojuist na dik een half jaar MW2 weer eens geïnstalleerd om te kijken of ik een beetje warm kan worden voor MW3. Ook om m'n nieuwe PC op z'n staart te trappen met alle settings op Extreme in de campaign.
Het starten van een potje multiplayer lukte niet. In eerste instantie dacht ik dat de matchmaking down was. Maar na wat rond gelezen te hebben leken mijn symptomen erg op de mensen die shadowbanned zijn. En ja hoor, als ik inlog op de pagina waar je je bans kunt bekijken/appealen sta ik op 'Under review'.
Uiteraard nooit gecheat (zeggen ze vast allemaal) en m'n stats waren als ik het me goed herinner ook niet iets om over naar huis te schrijven. Vooral vreemd omdat ik het spel zo'n 8 maanden niet aangeraakt heb, maar nu ineens geflagged ben.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik een nieuwe PC heb. Is dit misschien standaard procedure bij nieuwe hardware? Vanwege onderstaande wellicht. Iemand die dit ook eens overkomen is?
[...]
Hier exact dezelfde observatie ja. Blij om te horen dat het niet aan mij ligtCHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 14:01:
Er klopt sowieso niets van... net stond er nog under review voor MW2, WZ2 en MW3.. nu alleen MW2 en WZ2.
Vraag mij af of het echt allemaal zo complex is of dat de devs die daar werken gewoon van slecht niveau zijn.
Ik krijg altijd shadow bans als ik op bepaalde game cloud platformen Call of Duty zit te spelen. Is mij dus ook overkomen.yinx84 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:29:
[...]
Ban word na een paar dagen wel opgeheven en is voor het hele account dus op mijn Xbox kon ik dan ook niet spelen.
Ik ben er toch nog over aan het door lezen. Heb jij toevallig Razer Synapse of Corsair iCue software op je systeem geïnstalleerd staan? Ik claims dat dit een mogelijke oorzaak kan zijn, hoewel dat nooit bewezen is.CHKYBSTRD schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:56:
[...]
Ik heb vanochtend 1 potje kunnen spelen en ik sta ook under review.... ik heb het idee dat er misschien wel iets van een storing is.
Ik heb beide programma’s draaien en ik heb geen shadowban. Ik speel echter wel veel, tussen de 10 en 14 uur per dag ofzo en speel CoD af en aan (wissel vaak tussen BF2042 en CoD).yinx84 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:30:
[...]
Ik ben er toch nog over aan het door lezen. Heb jij toevallig Razer Synapse of Corsair iCue software op je systeem geïnstalleerd staan? Ik claims dat dit een mogelijke oorzaak kan zijn, hoewel dat nooit bewezen is.
Jep beide heb ik, account is nog steeds under review.... ik vraag mij af of dit juridisch wel mag, aangezien ik heb betaald voor de game als voor de battlepass en ik nu dus niet kan spelen.yinx84 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:30:
[...]
Ik ben er toch nog over aan het door lezen. Heb jij toevallig Razer Synapse of Corsair iCue software op je systeem geïnstalleerd staan? Ik claims dat dit een mogelijke oorzaak kan zijn, hoewel dat nooit bewezen is.
Vast niet dat dit mag. Maarja, wat doe je er aan?CHKYBSTRD schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:09:
[...]
Jep beide heb ik, account is nog steeds under review.... ik vraag mij af of dit juridisch wel mag, aangezien ik heb betaald voor de game als voor de battlepass en ik nu dus niet kan spelen.
Spelers in de US wordt aangeraden om bij de Better Business Bureau een klacht in te dienen. Lijkt een soort consumentenbond vanuit de overheid daar. Resultaten zijn nogal variërend als ik het zo lees.
Mij is inmiddels wel duidelijk dat dit een widespread probleem is, als je ziet hoeveel reddit threads, artikelen en youtube filmpjes er over te vinden zijn. Soms zijn er echt schrijnende gevallen van mensen die in een loop zitten en telkens weer vrijwel direct een shadowban krijgen. Het is ook wel duidelijk dat er helemaal geen reviewproces aan vast zit bij Activision, want je leest dat accounts na exact een week (op de minuut nauwkeurig) worden vrijgegeven. Automatisch.
Bij mij doet MW3 het wel gewoon ondanks de nog lopende shadow ban.yinx84 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:46:
[...]
Vast niet dat dit mag. Maarja, wat doe je er aan?
Spelers in de US wordt aangeraden om bij de Better Business Bureau een klacht in te dienen. Lijkt een soort consumentenbond vanuit de overheid daar. Resultaten zijn nogal variërend als ik het zo lees.
Mij is inmiddels wel duidelijk dat dit een widespread probleem is, als je ziet hoeveel reddit threads, artikelen en youtube filmpjes er over te vinden zijn. Soms zijn er echt schrijnende gevallen van mensen die in een loop zitten en telkens weer vrijwel direct een shadowban krijgen. Het is ook wel duidelijk dat er helemaal geen reviewproces aan vast zit bij Activision, want je leest dat accounts na exact een week (op de minuut nauwkeurig) worden vrijgegeven. Automatisch.
Ik merkte dat het lijstje bij mij de hele tijd verspringt. De ene keer staat MW3 er wel bij, de andere keer niet. Zou dus een paar keer die pagina openen om te checken.CHKYBSTRD schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 07:43:
[...]
Bij mij doet MW3 het wel gewoon ondanks de nog lopende shadow ban.
Ik vrees dus dat het ook gewoon voor MW3 geldt.
[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 10-11-2023 07:46 ]
Heb ik ook, ik ben nu een potje aan het spelen en vind gelijk een match met MW3 multiplayer.yinx84 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 07:44:
[...]
Ik merkte dat het lijstje bij mij de hele tijd verspringt. De ene keer staat MW3 er wel bij, de andere keer niet. Zou dus een paar keer die pagina openen om te checken.
Ik vrees dus dat het ook gewoon voor MW3 geldt.
Doe je quick play? Dat werkte bij mij ook nog vrijwel direct, maar andere modes helaas niet.CHKYBSTRD schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 07:50:
[...]
Heb ik ook, ik ben nu een potje aan het spelen en vind gelijk een match met MW3 multiplayer.