Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14
Hoe lang is die battlepass nog eignelijk dit seizone ? ik zie het niet staan in dat scherm. hebben ze weer goed verstopt ofzo.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 08:44
Ricmaniac schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:07:
Hoe lang is die battlepass nog eignelijk dit seizone ? ik zie het niet staan in dat scherm. hebben ze weer goed verstopt ofzo.
tot de volgende seizoen waarschijnlijk. De einddatum zal na enkele dagen verschijnen als de mw3 release datum voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
tolunaygul12 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:35:
[...]

tot de volgende seizoen waarschijnlijk. De einddatum zal na enkele dagen verschijnen als de mw3 release datum voorbij is.
20 september heb ik online gevonden inmiddels... mogen ze ingame wel aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 08:44
Ricmaniac schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:43:
[...]

20 september heb ik online gevonden inmiddels... mogen ze ingame wel aangeven.
Volgens mij staat er nu nog 2 days left voor MW3 release. Hoogstwaarschijnlijk zal het daarna wel weer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:18
Het is echt al meer dan een half jaar het probleem dat wanneer je een wapen/layout kiest aan het begin van een potje dat je daarna het hele potje geen andere layout meer kan kiezen.. echt heel irritant en ze lossen het maar niet op, weet niet of dit een split-screen bug only is maar ben er haast bang voor van wel aangezien ik er hier bijna niks over lees.. :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:39:
Het is echt al meer dan een half jaar het probleem dat wanneer je een wapen/layout kiest aan het begin van een potje dat je daarna het hele potje geen andere layout meer kan kiezen.. echt heel irritant en ze lossen het maar niet op, weet niet of dit een split-screen bug only is maar ben er haast bang voor van wel aangezien ik er hier bijna niks over lees.. :)
Heb laatst met een maatje split screen gespeeld. Speelt heel raar (erna Black Ops van de Xbox 360 gespeeld. Dat speelde wel gewoon ouderwets goed) en inderdaad doet de layout kiezen ook raar. In de normale modus werkt dit prima.

Met andere recente CoD's vond ik het ook raar spelen. Altijd wel wat.

[ Voor 11% gewijzigd door polopolo150 op 20-08-2023 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
het dmz gebeuren blijft mij wel bevallen hoor....jammer dat die building 21 niet wat langer open is ;)
Soms heb je binnen 5 minuten je loot...soms leg je binnen een paar seconden het loodje....

Jammer dat je soms zo lang aan het zoeken bent om bepaalde spullen te vinden om te extracten of te barteren....

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:56:
het dmz gebeuren blijft mij wel bevallen hoor....jammer dat die building 21 niet wat langer open is ;)
Soms heb je binnen 5 minuten je loot...soms leg je binnen een paar seconden het lootje....

Jammer dat je soms zo lang aan het zoeken bent om bepaalde spullen te vinden om te extracten of te barteren....
Ja building 21 alleen open in het weekend vinden wij ook echt zonde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
polopolo150 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:15:
[...]

Heb laatst met een maatje split screen gespeeld. Speelt heel raar (erna Black Ops van de Xbox 360 gespeeld. Dat speelde wel gewoon ouderwets goed) en inderdaad doet de layout kiezen ook raar. In de normale modus werkt dit prima.

Met andere recente CoD's vond ik het ook raar spelen. Altijd wel wat.
Ah dan ligt het gelukkig niet alleen aan ons, ik snap echt niet waarom ze deze bug na maanden nog niet gepatched hebben want ik kan nu nooit switchen tussen wapens wanneer het potje veranderd en dat deed ik altijd best vaak.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:45:
[...]

Ah dan ligt het gelukkig niet alleen aan ons, ik snap echt niet waarom ze deze bug na maanden nog niet gepatched hebben want ik kan nu nooit switchen tussen wapens wanneer het potje veranderd en dat deed ik altijd best vaak.
Als je Report a Problem doorstuurt via de Xbox doen ze er opzich ooit wel wat mee. :P Bij mij wel althans. Heb vaak toetsenbord en muis problemen op de Xbox begin van elke nieuwe spel en ergens gedurende het jaar fixen ze het.

Weet niet of ze nu ook wat doen zo close aan de nieuwe game maar zou het wel proberen nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou vanmiddag het event gespeeld. En is inderdaad redelijk eenvoudig om de nieuwe m13 te verkrijgen.
Event sloeg eigenlijk nergens op imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Alleen dat je 5 van die telefoons moet pingen die die gasten droppen ik heb er pas 2 gehad terwijl ik het event als een stuk of 6 keer gedaan heb inmiddels

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Chelseamarre123 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:34:
Nou vanmiddag het event gespeeld. En is inderdaad redelijk eenvoudig om de nieuwe m13 te verkrijgen.
Event sloeg eigenlijk nergens op imo
alles is mij gelukt behalve die m13c

ik zie die bosses nergens, ik heb 1 match buiten al die helikopters neer staan maaien, maar daar krijg je niets voor??

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
polopolo150 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:32:
[...]

Als je Report a Problem doorstuurt via de Xbox doen ze er opzich ooit wel wat mee. :P Bij mij wel althans. Heb vaak toetsenbord en muis problemen op de Xbox begin van elke nieuwe spel en ergens gedurende het jaar fixen ze het.

Weet niet of ze nu ook wat doen zo close aan de nieuwe game maar zou het wel proberen nog steeds!
Ja dat wil ook gaan doen want gisteren zaten we ook in een potje waarbij het echt wel handig zou zijn geweest als ik mijn sniper kon pakken. Maar moest verplicht door met mijn MP5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
zaander schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:53:
[...]

ik zie die bosses nergens, ik heb 1 match buiten al die helikopters neer staan maaien, maar daar krijg je niets voor??
Ik heb hem wel op die helikopters gehaald eerlijk gezegd. Bij mij telde die wel als boss.
Ik denk dat je de M13c eventueel ook kan extracten uit DMZ, dan heb je hem ook vrij gespeeld, zo werkt dat tot nu toe ook met alle andere wapens namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:53
eggy13 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:27:
[...]

Ik heb hem wel op die helikopters gehaald eerlijk gezegd. Bij mij telde die wel als boss.
Ik denk dat je de M13c eventueel ook kan extracten uit DMZ, dan heb je hem ook vrij gespeeld, zo werkt dat tot nu toe ook met alle andere wapens namelijk
Heli's tellen inderdaad als bosses, tevens spawnen er ook random jugernauts die meetellen.

Kwa DMZ heb ik enkel de M13b nog niet, de overige wapens heb ik allemaal vrij kunnen spelen/ kunnen halen uit DMZ.
Gelukkig heb ik wel een blue print van dat wapen waardoor ik hem wel kan gebruiken maar de base blijft gelocked.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 22:20
Martin0 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:33:
[...]

Heli's tellen inderdaad als bosses, tevens spawnen er ook random jugernauts die meetellen.

Kwa DMZ heb ik enkel de M13b nog niet, de overige wapens heb ik allemaal vrij kunnen spelen/ kunnen halen uit DMZ.
Gelukkig heb ik wel een blue print van dat wapen waardoor ik hem wel kan gebruiken maar de base blijft gelocked.
Dat is toch het wapen van de chemist? Als je die op pakt heb je hem als het goed is gewoon vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:53
jichem schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:06:
[...]

Dat is toch het wapen van de chemist? Als je die op pakt heb je hem als het goed is gewoon vrijgespeeld.
Klopt, Ik speel echter amper DMZ en ben de chemist nog niet tegen gekomen.
Weet alleen niet op oppakken voldoende is of dat je daadwerkelijk moet exfillen met het wapen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Martin0 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:19:
[...]

Weet alleen niet op oppakken voldoende is of dat je daadwerkelijk moet exfillen met het wapen.
De chemist zit altijd in het gele cirkeltje, waar het gas start.
Je moet er mee exfillen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik heb niet op die heli's geschoten. Hij unlockte bij mij door in die grot gewoon wat rond te schieten op die bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Martin0 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:19:
[...]

Als die links op de kaart in el mazrah zit kan je in de buurt vanuit een radio tower, hem snipen en een paar cpu ventjes om hem heen. Vervolgens met je chute erheen, wapen oppakken exfillen. Solo heel goed te doen.
[...]

je moet één van die juggernauts in de bunker omleggen of een assist halen dan unlock je het wapen.

[ Voor 27% gewijzigd door Wii4all op 22-08-2023 12:26 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
ga ik het in de grot maar even proberen, tanx gasten

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://www.callofduty.co...Reloaded-Patch-Notes.html

Een nieuwe patch. Eentje die op de PS4 een achterlijke 64,9 GB groot is :')
"In de toekomst zullen de patches kleiner zijn, na deze eenmalige grote update".... Leugens :')

Geen zin om de patchnotes te copypasten, klik maar op de link.

Het zou me niks verbazen als ik straks, na vier uur downloaden (dat is geen grap, ik heb maar pauper derdewereldland 100mbit) en zes uur "copying files" alsnog de MP packs moet downloaden.

Afbeeldingslocatie: https://www.callofduty.com/content/dam/atvi/callofduty/cod-touchui/patchnotes/body/s05-reloaded-patch-notes/MWII-S05-RELOADED-ANNOUNCEMENT-016.jpg

Maargoed, we kunnen straks wel Lara teabaggen :+ :|

[ Voor 66% gewijzigd door Vrijdag op 30-08-2023 21:17 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:02:

"In de toekomst zullen de patches kleiner zijn, na deze eenmalige grote update".... Leugens :')

Het zou me niks verbazen als ik straks, na vier uur downloaden (dat is geen grap, ik heb maar pauper derdewereldland 100mbit) en zes uur "copying files" alsnog de MP packs moet downloaden.
Vind dat zo lullig dat ze dat gewoon niet in-game kunnen aankondigen een week op voorhand ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32
😑 Mooi man die update... Krijg nu de melding dat mijn Windows 11 versie niet ondersteund is aka het spel wil dan gewoon niet eens opstarten....

Lekker bezig daar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:09
Moet op de Xbox 139GB wegtikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Face off is eindelijk toegevoegd met allemaal nieuwe kleine maps 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, dat bleek dus het geval. Gek genoeg, ik kon Shipment wel spelen. Maar toen ik gewoon HC wilde opstarten moest ik (alweer) de MP pack downloaden. Waarom is dat toch? Wordt die verwijderd en daarna alleen bestanden bijgeschreven ofzo. Het is gelukkig niet zo veel, slechts 7gb maar het is wél schijtirritant dat na elke update én kiezen voor "zoeken naar updates" dit niet zichtbaar is en ingame ook niet. Totdat je dus MP wil gaan doen. Zoiets zou inmiddels toch niet meer nodig moeten zijn.

Maarja, pakjes en verfjes hebben uiteraard prio. Dat snap ik ook wel, ze moeten toch érgens wat geld vandaan zien te peuren als obscure indie developer.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]

Maargoed, we kunnen straks wel Lara teabaggen :+ :|
At least lijkt dit beter dan Niki Minaji (hoe je dat ook spelt)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:17:
[...]

At least lijkt dit beter dan Niki Minaji (hoe je dat ook spelt)
Die Niki is wel handig voor de tegenstander. Ze loopt namelijk rond in een felwit pakje en een hele grote roze paardenstaart. Werkelijk niet te missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Sinds de laatste update (ps4) wel echt waardeloze FPS zeker in een voertuig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:35
Vrijdag schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:27:
[...]

Die Niki is wel handig voor de tegenstander. Ze loopt namelijk rond in een felwit pakje en een hele grote roze paardenstaart. Werkelijk niet te missen :+
Ik loop de hele tijd achter haar aan... maar dan niet om haar neer te schieten :P hopelijk krijg ik geen ban voor stalking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 16:49:
[...]

Ik loop de hele tijd achter haar aan... maar dan niet om haar neer te schieten :P hopelijk krijg ik geen ban voor stalking.
Oh nee? En waar gebruik je die "pump-action shotgun" dan voor eh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:27:
[...]

Met roze XD

Als je dat niet meer ziet dan word het een enkeltje opticien :P

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister (ja ik heb onderliggend leiden waardoor ik geen uren kan gamen) heerlijk ff 1,5 uurtje geknald. Tijdje uitgeweest (denk maand of 3) maar na alle updates word de game wel steeds beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hij bevalt mij nog steeds prima....90 procent van de tijd dmz....alleen de missies beginnen wel wat moeilijker te worden in de hogere tiers....3 squads plus final exfill....met 7 man exfillen....maar goed er is altijd wel wat te doen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
sinds seizoen1 geen DMZ meer gedaan is het nog te doen solo? (ben niet heel goed k/d multiplayer/warzone zit rond de 0,9)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zaander schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:55:
sinds seizoen1 geen DMZ meer gedaan is het nog te doen solo? (ben niet heel goed k/d multiplayer/warzone zit rond de 0,9)
Met een stealthvest kan je als je goed oplet de hele map rondlopen zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
zaander schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:55:
ik loop regelmatig solo door de maps.
Als je solo loopt heb je ook best vaak kans opgepikt te worden door een squad heb ik gemerkt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Laatste tijd heb ik ook steeds meer lol om solo te spelen en dan te starten met alleen een trowing knive en stun. Als je hierbij een beetje oplet dat je niet meteen op een andere spawn afloopt wil dat meestal wel prima, heb je pech komt er binnen 2 minuten een pre-made in china© team met adv. uav en kan je opnieuw gaan verbinden.

Het is wel altijd bidden dat je niet start in oasis, dat is vrijwel een garantie voor pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DMZ is en blijft een geweldig idee. Maar kan der niet inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
AlwaysNick schreef op woensdag 6 september 2023 @ 10:34:
DMZ is en blijft een geweldig idee. Maar kan der niet inkomen
Het is ook nog een beta, wat wel te merken is gezien de hoeveelheid bugs.
Wellicht volgen er nog verbeteringen waardoor de playerbase wat groeit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eggy13 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:17:
[...]

Het is ook nog een beta, wat wel te merken is gezien de hoeveelheid bugs.
Wellicht volgen er nog verbeteringen waardoor de playerbase wat groeit
Zoveel bugs zijn het toch niet. Als het hem niet ligt is het niks voor hem vrees ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is jammer dat er steeds meer nieuwe bugs bijkomen in DMZ. Ieder nieuw siezoen is nieuwe bugs die soms flink game breaking zijn. Zoals het niet kunnen toevoegen van iemand of een rez uitvoeren. Dat is dit seizoen weer een leuk nieuw iets. Verder is het wel prima speelbaar hoor.

Voor mij persoonlijk is DMZ zo'n beetje het beste spel dat ik ooit heb gespeelt. Dat klinkt voor een hoop mensen misschien wat overdreven, maar voor mij is het wel zo. Sowieso speel ik vrijwel alleen FPS games en hoe dit spel alles aanpakt is het enorm leuk om te spelen. Ook dat het heel simpel is bevalt mij prima. Sommige spellen gaan veel te ver met wat er allemaal ingestopt wordt. Ik wil niet hoeven eten en drinken zoals bij andere extraction shooters. Ik hoef ook geen hele lastige missies. Samen met een vaste groep mensen alle missies doen en alles extracten voor upgrades is wat het leuk maakt. Ieder potje is een soort 80's actiefilm waarbij als je dan met de final exfil er uit komt en nog net even een team afmaakt op het laatste moment, het een wilde rit vol actie is geweest. Regainen is ook niet al te moeilijk om te doen en ook constant de beste wapens hebben is geen probleem. De balans vind ik heel goed uitgevoerd.

Nu is het wel zo dat met de juiste mensen spelen alles in dit spel. Met randoms is het veel te vaak ellende en dan is het vaak genoeg meer frustratie dan lekker spelen. Met de juiste mensen is het de hele avond lol hebben.

Het spel vind ik grafisch trouwens ook geweldig. Mooier dan iets als Far Cry 6 en het loopt nog beter ook. Zeker met mijn nieuwe GPU is het zo'n enorm mooi spel. Geen idee hoeveel uren er in zitten, maar de 1000 succesvolle exfils heb ik een flinke tijd terug al gedaan. Graag zou ik wel ieder seizoen volledig nieuwe missies zien, want zodra je geen missies meer hebt houdt het wel een beetje op.

Nog maar even een screenshotje van de grafische pracht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxTayhaDICx93LAzskhX00DCq3Q=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/910dO0A8n7P17rhAXYy2FL76.jpg?f=fotoalbum_medium

Ieder spel is natuurlijk persoonlijk, maar DMZ is voor mij wel echt iets speciaals. Genoeg dingen als Battlefield gespeelt en andere shooters, maar niets komt voor mij in de buurt van hoe leuk een potje DMZ kan zijn.

• Ricmaniac
Ze zijn weer naar een nieuwe Low gezakt XD ik achtte het onmogelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rF9QR38nAsbh7O-G6QoSvtg_174=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KqMhylQf92hzi6zUTPsPEDcK.png?f=fotoalbum_large

Deze pack plaatst een schermpje op je wapen die tegen je praat.. maar dan is het die NPC chick van tiktok met der "Hmm ice cream so good" "Gang Gang"

En dat voor maar 15 euro 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is al lang duidelijk dat CoD nu gewoon Fortnite is, maar dan met een ander jasje. Van een gratis game accepteer ik dat en verwacht ik dat ook wel, maar een game waar je het volle pond voor betaalt, zou net anders moeten zijn.

Ik word gewoon een ouwe lul, maar doe mij de klassieke MW2 maar. (Die had dezelfde maps als deze COD MW2 trouwens :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

vastzitten. falanx BUG$ (7 x "afgewerkt" = disharming hemlocks level 4).

- green deal, 4 feul rods (= level 5!!!). blijf ik nu met een missie minder om te "kiezen" zitten,,, omdat ik niet alweer wil terugvallen. zoiets als een NUTTEL00S (wapeslot/extra handicapt...)

tnx activision JAQLYN/WALTER$ :9~

EDIT: amai, president, missies waar we nooit van gehoord hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door vrankerik op 13-09-2023 20:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49
Ik speel uitsluitend DMZ via Steam. Met mijn RX6800XT ( GPU ) ziet het prima uit op 1440p.
Ben zelf wat ouder...en speel niet echt missie gericht. Geniet ook erg van DMZ !
Inmiddels level 539.
@Ricmaniac En nog niet eens een mooie calling card in die bundel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:45:

[Afbeelding]

Deze pack plaatst een schermpje op je wapen die tegen je praat.. maar dan is het die NPC chick van tiktok met der "Hmm ice cream so good" "Gang Gang"

Ik mis de tijd van de Unreal Tournament Female Aroused voicepack.

Dat spoorde je tenminste aan om beter te spelen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vrijdag schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:33:
[...]

Ik mis de tijd van de Unreal Tournament Female Aroused voicepack.

[YouTube: Unreal Tournament Sexy Female Voice]

Dat spoorde je tenminste aan om beter te spelen 8)
Toen het nog allemaal kon :P

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:53
Meh, die update heeft mijn progressie wel vernageld.

Heb nu 1 missie niet van shadow companie, die van destroy al aquatic voertuigen en de bulfrogf in 1 spel... maar ook al heb ik alle hybride voertuigen gesloopt, hij vinkt hem niet af. Blijf dus op 99% steken met de missies.

Bij de passieve missies zit ik op 99%. Die 'doe 100 missies' vind ik onzinnig en de 'ectract 10x 100k op de final' ben ik nog niet aan begonnen. Moet nog wat tandpasta verzamelen en dan die weekly missies vrijspelen die eindelijk sinds gisteren kijken te werken. Heb nu al een white lotus weekly missie, moet 7x big backpack dead droppen... voor 10k XP en 600 reputatie

Redelijk zinloos als je alles t/m tier 5 eind missie al af hebt

[ Voor 6% gewijzigd door President op 13-09-2023 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Ik weet niet precies waar ie het over heeft met non-eu teams en damascus dogtags, maar ik ben al een tijdje geleden gestopt om solo de DMZ in te gaan. Je wordt gewoon veel te vaak gematched met teams en dat is gewoon hardstikke jammer. Vooral teams die hun hele missie loslaten puur om jou op te jagen met alle meta wapens en volle loadouts terwijl jij van server naar server gaat en elke keer neer wordt gemaaid dus elke keer vanaf 0 moet beginnen. Ik kwam de meeste keren nog niet eens uit bij een buy station om even wat gear in te slaan.

Ik snap ook niet waarom het zo zweterig is. Ik ben niet de beste speler van de wereld of zo en ben vooral met mijn eigen missies bezig. En sure, ik krijg menig vijand nog wel neer als ze naar mij toe komen, maar 2+ spelers wordt al snel teveel als je solo speelt. Waarom de game niet vaker solo's en duo's bij elkaar zet, snap ik verder ook niet.

En als je dan geschoten wordt, is de kans dat je wordt opgepakt ook vrij klein tegenwoordig (wat ik nog steeds niet begrijp). Tuurlijk, ze kunnen met zijn 6en zijn, maar dat zie je vrij snel. Maar meestal willen ze je dogtags hebben (waarom zijn er in hemelsnaam zoveel missies voor) of ze doen het gewoon voor de lol. Maar als je opgepakt wordt, is het 9 van de 10 keer zo'n zweterig team die alleen maar mensen gaat killen. Wat ook niet helpt is dat de meeste missies na verloop van tijd zoveel stappen hebben en zoveel eisen, dat je daar inderdaad ook moedeloos van wordt.

Men speelt het nu omdat er veel XP te halen is en het wat makkelijker is dan de Warzone matches of zo. Ik vind het in ieder geval dermate irritant dat ik er maar mee gestopt ben.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Hetgeen waar zij het over hebben is:

Op US servers, kunnen ze gewoon hun spel spelen.
Op EU servers: pot start, direct chinese 6 man teams die cheaten en alles kapot schieten

EU servers zijn RUK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rond deze tijd is het in China in de avond en spelen ze veel op EU servers. Wel eens rond deze tijd gespeelt dat we als team 4 keer achter elkaar dood zijn gegaan door een 6 man premade uit China. Ga je vanavond spelen is het daar in de nacht en kom je ze niet zo snel tegen. Het is een groot probleem waarbij heel wat potjes verpest worden. Zo'n 6 man premade team afmaken is dan wel weer heel leuk, maar dat lukt natuurlijk niet iedere keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:45:

[Afbeelding]

Ik snap echt niet waarom CoD MW2 niet gratis is met zoveel micro transacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
YouTube: Get Rekt

Ik speel bijna dagelijks met 2 vrienden, maar hij vertrouwde deze kill niet. Aangezien de killcam ~2 seconde voor de kill pas start, snap ik dat wel, maar toen hij mijn filmpje zag, begreep hij dat ik niet hackte.

Kwaliteit is niet je-van-het. Zal vanavond betere versie uploaden. Maar in het begin kan je dus zien dat ik hem in die slaapkamer al zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:22:
[...]

ik gok dat het antwoord is: Omdat het niet gratis hoeft te zijn. Blijkbaar leggen er teveel mensen geld voor neer en gaan dan nog eens failliet op de microstransacties.

Warzone is uiteraard wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

Omdat iedereen graag geld aan hun geeft. MWIII komt eraan, wat eigenlijk gewoon een verkapte uitgebreide DLC is en toch voor een premium prijs verkocht gaat worden. En kunnen we stoppen om te praten over microtransacties? Er is niets micro aan deze transacties. Als een pakje en een weaponskins omgerekend 20-24€ kosten, is daar helemaal niet micro aan. Als die skins max 1€ per set zouden kosten, dan zou ik het goed rekenen. Maar zolang er genoeg "idioten" zijn die 20-24€ voor een pakje over hebben, zal dat fenomeen blijven. En de ontwikkelaar lijkt drukker te zijn met het maken van die pakjes, dan daadwerkelijk nieuwe maps te maken en niet delen van Al Mazrah te recyclen tot "nieuwe" maps, wat soms ook weer een oude bekende qua map is.

Van het weekend nog weer een paar uren in de game gestoken om de battlepass te voltooien, maar ik weet nog niet of ik hierna er nog veel tijd aan ga spenderen. Als ik zie hoe ik in games kom met mensen die een skilllevel hebben waar ik gewoon niet tegenop kan of mogelijk cheaters, dan is de lol er voor mij wel vanaf. Ben niet snel van de ragequits, maar dit weekend 2x gedaan. Het is gewoon niet leuk meer als je echt nul kans maakt en tig keer afgeschoten wordt door 1-2 players die 3-4x zoveel kills hebben als de andere 10 players. Dan ben je gewoon gedegradeerd tot menselijke AI. :( SBMM my ass.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:18:
[...]

Omdat iedereen graag geld aan hun geeft. MWIII komt eraan, wat eigenlijk gewoon een verkapte uitgebreide DLC is en toch voor een premium prijs verkocht gaat worden.
Vroeger betaalde je gewoon 60 euro voor dlc maps.. Ik heb daar geen problemen mee. Maar al die pakjes. Zo onnodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zou nogal dom zijn, mw2 is de best verkochte game van 2022 en zelfs in 2023 staat het op plek 4 van best verkochte games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Chelseamarre123 schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:23:
[...]

Zou nogal dom zijn, mw2 is de best verkochte game van 2022 en zelfs in 2023 staat het op plek 4 van best verkochte games.
Bron :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:22:
[...]

Vroeger betaalde je gewoon 60 euro voor dlc maps.. Ik heb daar geen problemen mee. Maar al die pakjes. Zo onnodig
Klopt, maar dan kreeg je tenminste wel compleet nieuwe mappen, die niet gerecycled waren uit 2-3 delen terug. Hoe vaak hebben we Nuketown en Shipment gehad? Het feit dat er een website is die dedicated laat zien of een map oud of nieuw is, zegt toch al genoeg? Daarnaast hebben we ook nog de battlepass, waar je per seizoen ook weer punten of geld voor moet neerleggen. En waar ze je nu al 2 seizoenen ook nog even doodgooien met die Blackcell.

Ik heb geen probleem met het betalen van een volle prijs, maar het is nu niet 1x betalen, maar stukje bij beetje meer en meer per seizoen. Vorig jaar werd er gezegd dat er met de komst van MWII dit jaar geen nieuw deel uit zou komen en dat het 2 jaar mee moest gaan. Nu komt er dit jaar dus toch een MWIII en daar mag je weer de volle prijs voor betalen. En maar afvragen welke gerecyclede meuk er dit keer in zit. Gaat voor mij dit keer geen instabuy worden, zeker met de abominabele SBMM die er nu in zit. Want dat vind ik momenteel het grootste manco aan het spel. Ik wil gewoon gematched worden met gelijkwaardige spelers, niet de ene keer in een newbie lounge waar je je god waant en de volgende ben jij die newbie die compleet afgeslacht wordt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:35:
[...]

Klopt, maar dan kreeg je tenminste wel compleet nieuwe mappen, die niet gerecycled waren uit 2-3 delen terug. Hoe vaak hebben we Nuketown en Shipment gehad? Het feit dat er een website is die dedicated laat zien of een map oud of nieuw is, zegt toch al genoeg?
1: te vaak. Nuketown 4 keer. Shipment vgm 6x.

2: Site? Mag ik die zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:37:
[...]

1: te vaak. Nuketown 4 keer. Shipment vgm 6x.

2: Site? Mag ik die zien
Had er zelf niet naar gezocht, had er links en rechts eens van gehoord dat er dergelijke site was. Snelste wat ik nu zo kon vinden is: https://callofdutymaps.com/ Ga naar een map in de laatste versie en dan kan je klikken op bewuste map. Dan zie in het volgende scherm rechtsboven de keuze remakes.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar 1 van de laatste mappen die toegevoegd is, Showdown. Die komt uit COD 4, de originele Modern Warfare. daarna ook nog een keer in de Remastered version. Level Dome zat in Ghosts, MW3, Vanguard en nu in MWII. Mobile reken ik niet mee. 4x recycled en dan reken ik het gebruik in Warzone II ook niet mee, want daar zit het ook in Al Mazrah. Taraq: Zat ook in het allereerste deel van CoD en heette toen Neuville. Tuurlijk zijn er ook nieuwe mappen als Farm 18, Zarqwa Hydroelectric, Embassy.

Maar het lijkt dat men niet zo heel veel moeite wil doen voor nieuwe concepten qua maps. Want oude concepten werken en hardcore spelers willen die oude mappen terug, omdat ze daar precies weten hoe ze kunnen domineren. En dat maakt het er voor de casual speler niet leuker op, want die wordt compleet overlopen op dergelijke mappen en weet niet hoe het kan dat anderen al precies weten waar je wel en niet kan zitten om goede kills te maken, terwijl in hun ogen de map net een paar uur live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste valt al bij al nog mee. Die cod maps zijn zo klein dat je die heel snel leert imo.
Na 1 sessie weet ik al hoe ik een map moet spelen meestal, design is meestal hetzelfde opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:05:
[...]

Had er zelf niet naar gezocht, had er links en rechts eens van gehoord dat er dergelijke site was. Snelste wat ik nu zo kon vinden is: https://callofdutymaps.com/ Ga naar een map in de laatste versie en dan kan je klikken op bewuste map. Dan zie in het volgende scherm rechtsboven de keuze remakes.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar 1 van de laatste mappen die toegevoegd is, Showdown. Die komt uit COD 4, de originele Modern Warfare. daarna ook nog een keer in de Remastered version. Level Dome zat in Ghosts, MW3, Vanguard en nu in MWII. Mobile reken ik niet mee. 4x recycled en dan reken ik het gebruik in Warzone II ook niet mee, want daar zit het ook in Al Mazrah. Taraq: Zat ook in het allereerste deel van CoD en heette toen Neuville. Tuurlijk zijn er ook nieuwe mappen als Farm 18, Zarqwa Hydroelectric, Embassy.

Maar het lijkt dat men niet zo heel veel moeite wil doen voor nieuwe concepten qua maps. Want oude concepten werken en hardcore spelers willen die oude mappen terug, omdat ze daar precies weten hoe ze kunnen domineren. En dat maakt het er voor de casual speler niet leuker op, want die wordt compleet overlopen op dergelijke mappen en weet niet hoe het kan dat anderen al precies weten waar je wel en niet kan zitten om goede kills te maken, terwijl in hun ogen de map net een paar uur live is.
Wist niet eens dat Taraq een remake was XD....

Naja dat wisten we al wel. Maar de maps die ze toevoegen zijn ook niet super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:37:
[...]

Wist niet eens dat Taraq een remake was XD....

Naja dat wisten we al wel. Maar de maps die ze toevoegen zijn ook niet super
Dat laatste is ook een beetje onderdeel van het probleem. Omdat de nieuwe mappen niet super zijn, gaan de spelers schreeuwen om de oudere mappen die wel lekker lopen. Maar dat veroorzaakt ook die upcycle van oudere mappen, waardoor ook mensen afhaken die het saai vinden altijd maar dezelfde mappen te spelen en de nieuwe niet boeiend genoeg vinden. En ik denk dat het voor CoD een zegen is dat het laatste deel van Battlefield gefileerd werd door de community, want dat is ongeveer het enige FPS spel dat maar enigszins in de buurt komt, hoewel het een totaal andere pace heeft. Het is dat de BF ontwikkelaar het weigert om K+M support op de consoles te implementeren, want anders was ik allang overgestapt, want dat was voorheen op de PC altijd mijn favoriet. En daar moet ik de CoD ontwikkelaar wel een veer in de reet steken, die implementatie van K+M is echt goed en ook niet veel beter of slechter dan controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:46:
[...]

Dat laatste is ook een beetje onderdeel van het probleem. Omdat de nieuwe mappen niet super zijn, gaan de spelers schreeuwen om de oudere mappen die wel lekker lopen. Maar dat veroorzaakt ook die upcycle van oudere mappen, waardoor ook mensen afhaken die het saai vinden altijd maar dezelfde mappen te spelen en de nieuwe niet boeiend genoeg vinden. En ik denk dat het voor CoD een zegen is dat het laatste deel van Battlefield gefileerd werd door de community, want dat is ongeveer het enige FPS spel dat maar enigszins in de buurt komt, hoewel het een totaal andere pace heeft. Het is dat de BF ontwikkelaar het weigert om K+M support op de consoles te implementeren, want anders was ik allang overgestapt, want dat was voorheen op de PC altijd mijn favoriet. En daar moet ik de CoD ontwikkelaar wel een veer in de reet steken, die implementatie van K+M is echt goed en ook niet veel beter of slechter dan controller. :)
Kan me vinden in jou. Maar zat ff te kieken. Als je dan de gratis DLC maps krijgt die mensen vroeger niet gespeeld hebt kan ik voorstellen dat je het nieuw noemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:05:
[...]

Wat dacht je van Carentan. Die is in totaal ook al vijf(!) keer teruggekomen. Eerst in 1, daarna in 2, daarna in WW en dan ook nog in MW1 en de remastered versie daarvan onder de naam Chinatown.

Dit seizoen heb ik eens niet de BP gekocht trouwens. Heb ook alleen maar gespeeld/er op gelet totdat ik die twee wapens vrij kon spelen. Heb nog een paar punten over, die zal ik tzt nog wel inzetten voor de gratis meuk.
Ik merk voor mezelf dat ik me er totaal niet meer druk over maak. Op de wapens en de gratis punten is het allemaal totaal niet meer interessant voor me. Enige reden waarom ik nog wel eens een uurtje ofzo wil spelen is om eventuele daylies te voltooien. Deze kunnen vrijwel altijd wel in Shipment, dus doe ik dat maar gewoon. Totdat ik lvl1000 ben, dan kan ik eens kijken of ik sommige prestige calling cards nog wil gaan doen. Maar voorlopig zie ik dat allemaal als werk/digitaal hamsterwiel, en daar heb ik geen zin in :P

Omdat ik zombies gewoon miste, ben ik maar weer eens verder gegaan met Zombie Army 4. Lekker rustig aan easy peasy ondooie nazi's headshotten :9

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 18-09-2023 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:34:
[...]
Wat dacht je van Carentan. Die is in totaal ook al vijf(!) keer teruggekomen. Eerst in 1, daarna in 2, daarna in WW en dan ook nog in MW1 en de remastered versie daarvan onder de naam Chinatown.
Wel een leuke map daar niet van :) MW3 Launched met volgens mij met alle MW2 2009 Base maps XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 19:28

CerandoX.nl

Vides

Gisteren viel mij opeens op dat ik een klein zwart puntje in mijn beeld had op de PC. Ik dacht eerst dat het een dode pixel was, maar na testen bleek dit niet zo te zijn. Na wat proberen in CoD zie ik dat de twee puntjes van positie wijzigen als ik bepaalde settings aanpas, zoals Depth of Field of CAS. Toen zag ik dat als ik de resolutie lager zet de punt og puntjes groter worden en dat ze weggaan als ik een upscaler als FSR 2.1 aanzet.Daarnaast zie ik ze op bepaalde maps niet. Maar ze blijven op dezelfde positie, het zijn geen vogels ofzo.

Ik hoef deze echter normaal niet aan te zetten, omdat ik genoeg fps haal om het zonder te spelen. Heb al nieuwe drivers opnieuw geïnstalleerd, de game gerepareerd en opnieuw geïnstalleerd en dus de shader optimization opnieuw gedaan.

Als je het eenmaal ziet is het echt irritant. Ik heb een 7900 XTX. Iemand enig idee wat het is en hoe ik dit weg krijg?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FUEUZSQUTad16wh-dJr49EDFGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3N2Z90q4jDOheJaIdxB5py8A.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvZ31SAj6oEg2xNLKe3cx4JJpp8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oZSV3fhBHGrcFJJunKu2rdh5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Succes iedereen met het laatste seizoen van MW2 2022 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Seizoen 6 update is live op in elk geval de PS4. Met een miezerige 35,6Gb valt het weer mee deze keer. Oh nee, ik was vergeten dat elk nieuw seizoen ook de MP bestanden er af knikkert. Dus ik kan die 10Gb weer opnieuw apart downloaden en installeren. Echt, kunnen ze dat nu niet makkelijker maken?

Verwacht in elk geval veel pakjes en speciale seizoensmodi. Want het is binnenkort Halloween. Hoewel, met een hoofd als dat van mij is het elke dag Halloween :+

https://www.callofduty.co...multiplayer-modes-zombies

Oké, Spawn en Violator zijn tof. Wel jammer dat er geen Angela O+ skin is. Maar goed, natuurlijk wel weer volledig Fortnite met al die pakjes.
Het pakje dat je krijgt als je max level prestige bent is wel echt een ontzettend zouteloze standaard skin zeg. Daar hebben ze echt núl moeite in gestoken :')

Battlepass screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3pi8WkX3C3hdEINy5CxoRR8D7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NnStS1vPThfE0DbIx0el44bi.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door Vrijdag op 27-09-2023 19:00 ]

Vrijdag schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:42:
Seizoen 6 update is live op in elk geval de PS4. Met een miezerige 35,6Gb valt het weer mee deze keer. Oh nee, ik was vergeten dat elk nieuw seizoen ook de MP bestanden er af knikkert. Dus ik kan die 10Gb weer opnieuw apart downloaden en installeren. Echt, kunnen ze dat nu niet makkelijker maken?

Verwacht in elk geval veel pakjes en speciale seizoensmodi. Want het is binnenkort Halloween. Hoewel, met een hoofd als dat van mij is het elke dag Halloween :+

https://www.callofduty.co...multiplayer-modes-zombies

Oké, Spawn en Violator zijn tof. Wel jammer dat er geen Angela O+ skin is. Maar goed, natuurlijk wel weer volledig Fortnite met al die pakjes.
Het pakje dat je krijgt als je max level prestige bent is wel echt een ontzettend zouteloze standaard skin zeg. Daar hebben ze echt núl moeite in gestoken :')

Battlepass screenshot:

[Afbeelding]
Ik mag zo weer... Ik hoop echt dat het een goed seizoen word om mee af te sluiten

Wat een ruk mappen zijn die nieuwe. Headglitch spot after headglitch spot after headglitch spot. Hoe kan je Toujane terugbrengen en de spawns zo ruk maken.... La Casa vind ik misschien nog wel slechter. Naja misschien komt het dat alle tryhards in die playlisten zitten.... We gaan het van het weekend wel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wij snappen het even niet meer...
Je speelt met een volledig team Search and Destroy en staat met 4-0 voor, waarom ga je dan weg uit een potje? Wij hebben uiteindelijk verloren omdat ons team van een volledig team naar 3 personen ging zucht..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
- Omdat iemand anders het niet zo serieus speelt
- omdat er iets tussengekomen is wat belangrijker is dan dat spel
- omdat zijn pc is gecrashed
- omdat…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:55:
Wij snappen het even niet meer...
Je speelt met een volledig team Search and Destroy en staat met 4-0 voor, waarom ga je dan weg uit een potje? Wij hebben uiteindelijk verloren omdat ons team van een volledig team naar 3 personen ging zucht..
Irritant he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
kazzzdafke schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:13:
- Omdat iemand anders het niet zo serieus speelt
- omdat er iets tussengekomen is wat belangrijker is dan dat spel
- omdat zijn pc is gecrashed
- omdat…..
Inderdaad. Ik heb wel eens gehad dat middenin een potje mijn jongste dochter (1jr.) de keel opengooide. Sorry teamgenoten, maar dan moet ik toch echt weg van de pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ja bloedirritant, maak gewoon af waaraan je begint |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:38:
[...]

Ja bloedirritant, maak gewoon af waaraan je begint |:(
Dus... de bel gaat, jou tuinman staat daar om te bespreken hoe of wat en jij doet de deur niet open.
Of je vrouw stuurt een bericht dat de kleine ziek is geworden op school en dringend moet gehaald worden, maar je gamed rustig door..

Of misschien meer in jou leeftijdwereld, je lief belt dat ze aangereden is door een scooter en in het ziekenhuis ligt, en jij zegt: probeer later nog een keer?

Hoe vervelend dat is voor jou op die moment omdat je dat potje wil winnen, dat is waarschijnlijk voor vele bijzaak als ze leaven omdat er IRL iets is waardoor ze dat potje niet kunnen afmaken.
Ik denk niet dat iemand met zo een potje begint met de intentie van: als we 4-0 voor staan, dan ga ik leaven..

Adem effe diep in, en probeer het nog te winnen. Als het niet lukt, dan lag het niet aan jou..
Als je daardoor echt woedend wordt, zou ik het gamen effe laten voor wat het is en een wandeling ofzo gaan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
kazzzdafke schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:44:
[...]

Dus... de bel gaat, jou tuinman staat daar om te bespreken hoe of wat en jij doet de deur niet open.
Of je vrouw stuurt een bericht dat de kleine ziek is geworden op school en dringend moet gehaald worden, maar je gamed rustig door..

Of misschien meer in jou leeftijdwereld, je lief belt dat ze aangereden is door een scooter en in het ziekenhuis ligt, en jij zegt: probeer later nog een keer?

Hoe vervelend dat is voor jou op die moment omdat je dat potje wil winnen, dat is waarschijnlijk voor vele bijzaak als ze leaven omdat er IRL iets is waardoor ze dat potje niet kunnen afmaken.
Ik denk niet dat iemand met zo een potje begint met de intentie van: als we 4-0 voor staan, dan ga ik leaven..

Adem effe diep in, en probeer het nog te winnen. Als het niet lukt, dan lag het niet aan jou..
Als je daardoor echt woedend wordt, zou ik het gamen effe laten voor wat het is en een wandeling ofzo gaan maken..
Ja dingen zoals dat zijn belangrijker daar ben ik het met je eens dat je dan bij zulke situaties wel weg moet, maar ik ga niet voor een ander denken waarom zou hij/zij weggaan?! Want op het moment zelf was het voor ons gewoon erg vervelend dus daar wou ik gewoon even mijn ei over kwijt O-), verder niks geen irritatie of boosheid meer. Want in CoD weet je van te voren toch wel dat niemand de objective speelt en iedereen voor zichzelf speel, daar heb ik mij al jaren geleden bij neergelegd.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik geen deurbel hoor wanneer ik een headset op heb, want dan moet de headset wel heel zacht staan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Kleine tip: installeer een Ring ofzo, een slimme deurbel..
En als iemand daarop klikt, krijg ik een app en beginnen de lichten hier te knipperen in huis. Dus ik heb geen excuus meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Dit weekend nog gespeeld met mijn vriendin in split-screen en daar komen we toch wel tot de conclusie dat het gewoon heel slecht is dat Activision nooit een fix heeft uitgebracht voor het probleem dat je niet kan wisselen van wapens nadat je gekozen hebt...... dit is zo'n ontzettend vervelend probleem |:(

Als je verkeerd kiest of de match veranderd waardoor je toch even wil wisselen kan je niks anders dan door te spelen met het gekozen wapen of de match verlaten waar ik al geen voorstander van ben, ik hoop toch echt dat ze dit wel goed voor elkaar hebben bij Modern Warfare 3 en als het wel weer terugkomt dat ze het nu wel fixen want je betaald genoeg voor het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
dmz is net wat pittiger gemaakt heb ik gemerkt na de update. Veel meer bots ook net wat sterker voor mijn gevoel. Voorheen was het in el mazrah net te stil en kon je misschien te makkelijk rondlopen, maar nu lijken ze wel op elke hoek te staan.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:49:
Dit weekend nog gespeeld met mijn vriendin in split-screen en daar komen we toch wel tot de conclusie dat het gewoon heel slecht is dat Activision nooit een fix heeft uitgebracht voor het probleem dat je niet kan wisselen van wapens nadat je gekozen hebt...... dit is zo'n ontzettend vervelend probleem |:(

Als je verkeerd kiest of de match veranderd waardoor je toch even wil wisselen kan je niks anders dan door te spelen met het gekozen wapen of de match verlaten waar ik al geen voorstander van ben, ik hoop toch echt dat ze dit wel goed voor elkaar hebben bij Modern Warfare 3 en als het wel weer terugkomt dat ze het nu wel fixen want je betaald genoeg voor het spel..
Door Crossplay heeft Split Screen geen updates meer gehad. Denk dat je straks echt met het zelfde probleem zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
AlwaysNick schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:25:
[...]

Door Crossplay heeft Split Screen geen updates meer gehad. Denk dat je straks echt met het zelfde probleem zit...
Ik hoop het niet.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop het voor jou ook niet. Maarja. Tegenwoordig is Split Screen gewoon iets wat zo'n klein deel van de community gebruikt waardoor het niet meer goed onderhouden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
AlwaysNick schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:24:
[...]

Hoop het voor jou ook niet. Maarja. Tegenwoordig is Split Screen gewoon iets wat zo'n klein deel van de community gebruikt waardoor het niet meer goed onderhouden word.
Ja klopt wel wat je zegt, blijf het jammer vinden dat split-screen steeds minder populair begint te worden. Want er is toch niks leuker dan om samen met je partner samen op de bank op een Zondagmiddag met wat lekkers erbij lekker te gaan knallen / racen of andere avonturen te gaan beleven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Ja klopt wel wat je zegt, blijf het jammer vinden dat split-screen steeds minder populair begint te worden. Want er is toch niks leuker dan om samen met je partner samen op de bank op een Zondagmiddag met wat lekkers erbij lekker te gaan knallen / racen of andere avonturen te gaan beleven :D
Ik ga niet eens politiek beginnen. Maar het is allemaal ikke ikke ikke. En denk dat nu echt de switch the family console is geworden en niet de PS of XBOX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
AlwaysNick schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:49:
[...]

Ik ga niet eens politiek beginnen. Maar het is allemaal ikke ikke ikke. En denk dat nu echt de switch the family console is geworden en niet de PS of XBOX
Oh dat hoeft ook niet, je hebt vast wel een eigen mening erover :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:53:
[...]

Oh dat hoeft ook niet, je hebt vast wel een eigen mening erover :P
Naja ik vind als dev moet je gewoon voor iedereen iets goeds neer zetten is het dan wel Split Screen is het dan wel stabiele servers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
AlwaysNick schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:57:
[...]

Naja ik vind als dev moet je gewoon voor iedereen iets goeds neer zetten is het dan wel Split Screen is het dan wel stabiele servers.....
Mee eens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Want er is toch niks leuker dan om samen met je partner samen op de bank op een Zondagmiddag met wat lekkers erbij lekker te gaan knallen / racen of andere avonturen te gaan beleven :D
Call of "D" :*) 8)

Het is vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ben benieuwd wat straks MWII nog gaat kosten via bv Steam als eenmaal MWIII er is....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:12:
Ben benieuwd wat straks MWII nog gaat kosten via bv Steam als eenmaal MWIII er is....???
Via Steam zullen de prijzen niet dalen. Kijk maar naar CoD MW3 blijven altijd hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:49

Devo88

psn: djev0tuinz

Wii4all schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:07:
dmz is net wat pittiger gemaakt heb ik gemerkt na de update. Veel meer bots ook net wat sterker voor mijn gevoel. Voorheen was het in el mazrah net te stil en kon je misschien te makkelijk rondlopen, maar nu lijken ze wel op elke hoek te staan.
Oh, ik heb juist het gevoel dat het allemaal wat minder is _O-
Pagina: 1 ... 83 ... 85 Laatste