Acties:
  • +6Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:26
Mede-auteur:
  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-01 19:06

AlwaysNick

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II Topic
Ontwikkelaar: Infinity Ward
Mede Ontwikkelaar: Raven Software
Uitgever: Activision
Platforms: Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4|5, PC
Release-datum: 28-10-2022 / 20-10-2022 (Campaign only met Digital pre-order)

Modern Warfare 2 zal een rechtstreeks vervolg zijn op Call of Duty: Modern Warfare uit 2019.

We zien Task Force 141 aan het werk tijdens verschillende missies te land, ter zee en in de lucht. Ook zien we veel bekende gezichten zoals Gaz, Ghost, Soap en Captain Price samen met nieuwkomer Vargas jacht maken op een crimineel. Daarbij komen ze terecht in Iran. De verhaalcampagne zou zich ook tijdens een bepaalde missie afspelen in Amsterdam.

Daarnaast zou Modern Warfare 2 volgens de PlayStation Blog een vernieuwd watersysteem hebben en zou de gameplay zich meer op en onder het wateroppervlak afspelen. Daarnaast mag je je verwachten aan een verbeterde AI en krijgt de multiplayer een vernieuwde Gunsmith en een heleboel nieuwe modussen.

Een van die nieuwe modussen heet Prisoner Rescue en heeft wat weg van de tactische shooter Rainbow Six Siege. Ook de co-opmodus Special Ops maakt een comeback.

Infinity Ward kondige ook een bètatest aan. De bèta vond plaats in september. De beta was in 2 weekenden gesplits. Weekend 1 was de PlayStation only beta van 16/17 september als early acces voor de mensen die de game gepre-orderd hadden. En van 18 tot en met 20 september open voor alle PlayStation gebruikers. Het 2e weekend was van 22 september tot 23 september voor alle PlayStation spelers en de mensen die de game op PC en XBOX gepre-orderd hadden en van 24 tot en met 26 september open voor iedereen die wil spelen.

Campagne

Deze campagne wordt een ongelooflijke ervaring op verschillende niveaus: offshore-belegeringen met onderwatergevechten, totale explosieve aanvallen vanaf 30.000 voet boven vijandelijke bolwerken, en onopvallende stealth-missies met hoge inzet, zowel in het volle zicht als onder dekking van duisternis.

Naast je worden iconische squadleden ingezet: teamleider Captain John Price; doorgewinterde sergeant Kyle "Gaz" Garrick; de eenzame wolf zelf, fan-favoriet Simon "Ghost" Riley; onverschrokken sergeant John "Soap" MacTavish; evenals het nieuwste teamlid, kolonel Alejandro Vargas, een onomkoopbare Tier 1-operator en lid van de Mexicaanse Special Forces.

Multiplayer

Special Ops:
Na de campagne kunnen spelers zich aansluiten bij hun duo voor geëvolueerde Special Ops. Deze tactische coöpmodus verbetert je teambuildingvaardigheden en zet ook de toon voor de bijna eindeloze uren aan gameplay die beschikbaar zijn in de multiplayer van wereldklasse.

Warzone 2.0:
Call of Duty: Warzone 2.0 krijgt een volledig nieuw speelveld in Al Marzah, een fictieve woestijnregio in West-Azië. Activision claimt in een persbericht dat dit de grootste Warzone-map tot nu toe is. Al Mazrah bestaat uit achttien verschillende points of interest, waaronder meerdere steden en dorpen, een quarry, een vliegveld en een haven.

Meer info is te vinden in dit topic.

Gunsmith 2.0:
in de nieuwe Gunsmith 2.0 feature speel je nog steeds individuele wapens vrij met je level, maar er is een twist. Je krijgt direct toegang tot het hele wapenplatform en zijn familie. Dit betekent dat je de populaire M4 ontgrendelt en na verloop van tijd verschillende ontvangers voor het wapen krijgt, waardoor het een heel ander wapen van hetzelfde platform wordt.

Je kunt ook al je eerdere hulpstukken overnemen, zodat je met het nieuwe wapen niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen. Dit bespaart je veel tijd en zorgt ervoor dat je sneller kunt reageren op veranderingen in de meta. Je speelt sommige attachments vrij voor verder gebruik met het wapenplatform, en je speelt zelfs andere attachments vrij voor alle wapens. Zo hoef je niet voor elk wapen dezelfde greep vrij te spelen.

Een andere nieuwe functie werd aangekondigd, de Shooting Range, waar je je nieuw gebouwde wapens kunt testen zonder je K/D te riskeren. Zo kun je beter wennen aan je wapens en bijvoorbeeld terugslag leren.

Hoe werken de nieuwe Blueprints in Modern Warfare 2?

Er is ook een nieuw systeem voor de blueprints in Modern Warfare 2. Deze keer speel je alle attachments vrij in de skin van de betreffende blueprint en kun je ze naar believen gebruiken. Dit betekent dat je niet langer gebonden bent aan de Blueprint essays. Je kunt de attachments spelen die je leuk vindt, want ze zijn allemaal in dezelfde stijl aangepast aan de gekozen blauwdruk.

Alles in één oogopslag:
  • In plaats van individuele wapens speel je wapenplatforms vrij.
  • Attachments worden vrijgespeeld voor het wapenplatform of voor alle wapens.
  • Er zijn ook verschillende wapentypes binnen een wapenplatform, zoals SMG's en LMG's.
  • Aan elk wapen kunnen in totaal 5 hulpstukken worden gekoppeld.
  • Blueprints zijn niet langer gebonden aan specifieke attachments en werken meer als een skin.

Edities

Standard Edition:
  • Modern Warfare 2 (specifiek platform)
  • Vroege toegang tot de open beta (Eerst op de PS4|PS5)

Cross Gen Bundle:
  • Cross-Gen version van Modern Warfare 2 (PS4/PS5, Xbox one/Xbox Series X)

Vault Bundle:
  • The Red Team 141 Pack
  • FJX Cinder Weapon Vault
  • Season One Battle Pass
  • Ghost Legacy Pack
  • In-Store Bonus
  • Cross-gen download
Het Ghost Legacy Pack bevat 10 wapenblauwdrukken en 12 operator skins die spelers direct na hun pre-order kunnen gebruiken in Modern Warfare en Warzone.

Operator skins:
  • Apparition
  • Azrael
  • Classic Ghost
  • Dark Vision
  • Dreadwood
  • Ghosted
  • Jawbone
  • Last Breath
  • Mandible
  • Reckoner
  • UDT Ghost
  • Winter Theatre
Assault rifle weapon blueprints:
  • Florin
  • Jumping Spider
  • K2
  • Kingly Splendor
  • Oscar Mike
  • Primis
  • Stem the Tide
  • The Breakup
  • The Wages of Sin
  • White Noise

Overzicht Wapens

Trailers

Screenshots

[Voor 255% gewijzigd door G_Dragon op 07-11-2022 13:11]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:08
Ik ben heel benieuwd hoe deze game (en de daarbij behorende Warzone 2) uitpakt. Ik hoop enorm dat het weer zo'n kwalitatieve game wordt als de originele MW2, want man, wat heb ik daar een uren in zitten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-03 15:52
Haphap, eindelijk weer de beurt aan Infinity Ward. Met MW19 hebben ze de Engine een flinke upgrade gegeven, die vervolgens met Black Ops het jaar erna weer flink naar beneden is gehaald. Ben er van overtuigd dat dit weer een toffe game wordt. Hoop alleen op een gezonde balans in map remakes. Zitten zeker een paar pareltjes tussen (Terminal hallo) maar het is erg makkelijk om die te recyclen.

Nu maar afwachten wanneer de reveal komt. Vanguard was volgens mij pas augustus of september

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-02 16:50
Dit gaat een topper worden! Ik heb er nu al zin in. _/-\o_

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-03 23:50
Ik ben heel erg benieuwd. Kom maar door met die reveal van deze nieuwe COD. Ik hoop in ieder geval dat het niet te futuristisch wordt. Gewoon net zoals in 2019. Toen maakte men al een behoorlijke goed stap qua game.

Toch heb ik ondertussen al wat uren zitten in Vanguard en waardeer deze ook steeds meer. Ik heb al weken Horizon klaarliggen voor mijn PS5 maar deze is nog steeds niet opgestart…

Misschien komt het ook omdat ondertussen het spelletje mij bijzonder goed af gaat. Sta altijd wel in de Top 3 en van de tien potjes zo’n 4 a 5 keer bovenaan. Heb er nu meer dan 3 dagen aan uren inzitten en dan verbaasd mij het toch enigszins dat ik met mijn 35 jaar oud nog zo makkelijk meekom. Dat was de vorige CODs toch anders. Al zaten daar ook beduidend minder uren in.

Waar hopen jullie op?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik hoop op een enigszins tegenwoordige tijd setting, zeg maar grofweg vanaf 1995 t/m nu qua wapens en verhaallijn.
En wat ik ook wel zou kunnen waarderen, was dat het niet steeds GROTER LUIDER WERELDVERNIETIGENDER!!!111!!!1 moet gaan worden. Het hele zOMG DE WERELD GAAT TEN ONDER AAN EEN NUCLEAIRE OORLOG! is een beetje klaar wat mij betreft, heb het nu al veel te vaak gezien, in diverse vormen van vermaak.

Kleinere, compactere missies zou ik veel interessanter vinden, en niet een soort James Bond/G.I. Joe setting waarbij er één of ander wereldwijde terreurorganisatie met nukes wil smijten. Ook ben ik wel een beetje uitgekeken op de Russen en Arabieren als bad guys.
Maar het zal ongetwijfeld weer een Captain Hamburger saves the world! scenario gaan worden, met her en der wat assistentie van Cpt. Price. Hoewel gezien de setting van Latijns Amerika kunnen ze daar natuurlijk ook redelijk wat origineels bedenken. Drugskartels, malafide organisaties die oerwouden vernietigen en milieudelicten plegen en natuurlijk allerlei milities en dictators. En natuurlijk de Falkland oorlog, die kunnen ze ook nog gebruiken als zijlijn/flashback.

Qua MP zal het wel weer de gebruikelijke 3-lane setup zijn, maar misschien kunnen ze me eens verrassen met wat originelers.

En zombies? Nou, wat te denken van ondode conquistadores, vervloekt door een Aztekenschat ofzo?

#speculaties :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
Activision geeft Tweede Wereldoorlog setting schuld voor slechte resultaten Call of Duty: Vanguard

"De setting van de game resoneerde niet met een deel van onze community."

Volledig artikel: https://nl.ign.com/call-o...ll-of-duty-vanguard?amp=1

Ik denk dat de community verdeeld is. Het futuristische “werkte” paar jaar geleden ook niet. Nu geeft men de setting van de Tweede Wereldoorlog de schuld.

Misschien moet er is wat meer geïnnoveerd worden….

Ik hoop niet op een te futuristische shooter waar we weer kunnen “vliegen” en over muren kunnen lopen enzo.
De Tweede Wereldoorlog is helemaal geen probleem. Het is vooral de uitvoering ervan. Als in een potje online het lijkt alsof je alleen maar teamkills maakt omdat ze geen Axis Skins hebben en het af en toe leek alsof je op een bijeenkomst van de Black Panthers was die elkaar te lijf gingen... :')
En die paar keer dat ik het heb gespeeld tijdens de open bèta en de gratis weekenden vond ik de hele gameplay gewoon ruk. Van die vreemde fantasie attachments ook.
De eerste CoDs en WaW waren ook in WO2 en dat waren prima spellen.

Hopelijk wordt MW2 leuker om te spelen.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03 10:52
Skinnyice schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:23:
Haphap, eindelijk weer de beurt aan Infinity Ward. Met MW19 hebben ze de Engine een flinke upgrade gegeven, die vervolgens met Black Ops het jaar erna weer flink naar beneden is gehaald. Ben er van overtuigd dat dit weer een toffe game wordt. Hoop alleen op een gezonde balans in map remakes. Zitten zeker een paar pareltjes tussen (Terminal hallo) maar het is erg makkelijk om die te recyclen.

Nu maar afwachten wanneer de reveal komt. Vanguard was volgens mij pas augustus of september
Terminal _/-\o_

Die is ook al gerecycled in MW3 toentertijd; blijft een fantastische map - mag van mij zo deze game weer in.

Ik hoop inderdaad ook dat ze dicht bij Modern Warfare 2019 blijven qua gameplay, en geen rare futuristische / zelf verzonnen items doorvoeren. Ik zie ook vooral uit naar Warzone 2. De huidige Warzone vind ik nog steeds fantastisch, maar deze is denk ik wel door onverwacht eigen succes wat 'rommelig' geworden - door allerlei toevoegingen waar ze op voorhand wellicht geen rekening mee hielden. Bijvoorbeeld dat je uit 2 MP50's kunt kiezen (de MW 2019 versie en de Cold War versie) die dan verschillend werken 8)7 .

Acties:
  • +2Henk 'm!
CousinBoneless schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:30:
[...]

Terminal _/-\o_

Die is ook al gerecycled in MW3 toentertijd; blijft een fantastische map - mag van mij zo deze game weer in.

Ik hoop inderdaad ook dat ze dicht bij Modern Warfare 2019 blijven qua gameplay, en geen rare futuristische / zelf verzonnen items doorvoeren. Ik zie ook vooral uit naar Warzone 2. De huidige Warzone vind ik nog steeds fantastisch, maar deze is denk ik wel door onverwacht eigen succes wat 'rommelig' geworden - door allerlei toevoegingen waar ze op voorhand wellicht geen rekening mee hielden. Bijvoorbeeld dat je uit 2 MP50's kunt kiezen (de MW 2019 versie en de Cold War versie) die dan verschillend werken 8)7 .
Geruchten zijn dat:
  • Favela
  • Terminal
  • Shipment
  • Highrise
  • Quary
Terug gaan komen in de mp

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:37
Ik hoop vooral dat MW2 het einde van Caldera betekend. Wat een ruk-map in vergelijking met Verdansk.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Shipment en/of Nuketown komen áltijd terug in de MP :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 27-03 15:52
Heb laatst wel een aantal geruchten gelezen over dat Warzone 2 tegelijk met de MP wordt uitgebracht. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar die geruchten zijn. Warzone 1 kwam in maart uit, dus wellicht duurt het dit keer ook tot maart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GovertNL
Skinnyice schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:18:
Heb laatst wel een aantal geruchten gelezen over dat Warzone 2 tegelijk met de MP wordt uitgebracht. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar die geruchten zijn. Warzone 1 kwam in maart uit, dus wellicht duurt het dit keer ook tot maart.
Dat is inderdaad wat men roept. Nu nog hard maken.

Vermoed ook wel binnenkort een trailer met eerste beelden en een soort van aankondiging.

Acties:
  • +1Henk 'm!
GovertNL schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 00:43:
[...]

Dat is inderdaad wat men roept. Nu nog hard maken.

Vermoed ook wel binnenkort een trailer met eerste beelden en een soort van aankondiging.
Ze wouden E3 gebruiken voor de SP maar dat is vervangen voor Summer Game Fest dus denk dat we daar de SP trailer krijgen en in augustus een MP reveal trailer :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Dit lijkt een hele geblurde versie van MW 2019. Heb je een source?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Naja, ik zie het wel. Als het basisspel maar ook gewoon uitkomt op de PS vind ik het wel best. Timed exclusives/eerdere toegang, skins, verfjes etc. vind ik allemaal niet zo boeiend. Ik ga er in elk geval niet een hele console en abbo er voor afsluiten.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:17:
Naja, ik zie het wel. Als het basisspel maar ook gewoon uitkomt op de PS vind ik het wel best. Timed exclusives/eerdere toegang, skins, verfjes etc. vind ik allemaal niet zo boeiend. Ik ga er in elk geval niet een hele console en abbo er voor afsluiten.
Vind het gewoon ''zielig'' dat we anno 2022 dit nog steeds doen terwijl er in de wereld gelijkheid moet komen. Maar zoals jij ook al zegt vind ik het ook niet boeiend om er een console voor te moeten kopen :)

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:50
Ik kan mij niet voorstellen dat microsoft de volgende COD's enkel voor Xbox en PC gaan maken aangezien ze meerdere keren aangegeven hebben dat de Xbox console minder belangrijk is voor hun dan de games zelf. Ze gaan zichzelf enorm in de voet schieten als ze enkel voor XBOX en PC gaan uitbrengen.

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AlwaysNick schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:30:
[...]

Dit lijkt een hele geblurde versie van MW 2019. Heb je een source?
Hier staat het in iedergeval: https://charlieintel.com/...st-look-at-sequel/177334/

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hmmm charilieintel is wel redelijk vaak accuraad!

Acties:
  • 0Henk 'm!
sad :( maarja ook wel weer goed want dan krijg je niet gelijk een gesplitte community https://charlieintel.com/...-arrive-at-launch/177700/

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ben ik nou gek, of waren de mappen Favela en Quarry toentertijd helemaal geen favorieten, maar werden ze juist gehaat? :P

Ik zou het moeten opzoeken maar dat staat me er van bij namelijk 🤔

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:20:
Ben ik nou gek, of waren de mappen Favela en Quarry toentertijd helemaal geen favorieten, maar werden ze juist gehaat? :P

Ik zou het moeten opzoeken maar dat staat me er van bij namelijk 🤔
Quary was echt een ramp. Spawntrapped, Chopper, AC-130 en campen in die huisjes. Favela vond ik redelijk leuk. Ook in Ghosts. Maar highrise en terminal zijn echt wel fan favorites!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon

[Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2022 19:18]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

In de trailer

👀👀👀👀👀

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:10
@AlwaysNick Gesloten/open beta op die dag?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Geen idee. Er is wel bekend dat de beta als eerste op PlayStation is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 07-03 19:57

RawChild

PSN: Rawchild

Ik denk eerder dat we dan eindelijk gameplay beelden krijgen.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• LadyVodka
  • Niet online
I work at an Activision studio and get to work on multiple titles. Here’s a snippet from a vid meant for internal use.

>DMZ maps have different biomes (forest, desert town)

>20-35 players

>They’re pouring a lot of resources into DMZ, as many as MP.

>DMZ takes a lot from EFT, cuts the clunkiness out. Attachments, ammo types and armor matters.

>Weather systems, day/night cycles and modular/prefab areas on maps create dynamic gameplay.

>Gunsmith refined. Ex. Folding stock has the ability in-game to fold/unfold at the press of a button, similar to fire select switch.

>No surprise, but crunch is awful. Warzone 2 decisions are happening quickly. “Move fast and break things” is unironically the motto right now. Ex. Falling through the map is an issue right now. They’re iterating quickly through ideas and versions. Passion is high, but teams will be running on fumes post-release.

>They’re still deciding on whether or not to ditch the “Warzone” name/branding. Despite the brand recognition, it’s also seen as having poor player perception. Some would like to move away from that perception.

>Don’t expect a huge graphical leap like we saw with MW19. Blame last gen.

[Voor 91% gewijzigd door LadyVodka op 25-05-2022 00:10]

Acties:
  • +1Henk 'm!
>Don’t expect a huge graphical leap like we saw with MW19. Blame last gen.
Jammer dit, word eens tijd dat ze games enkel voor next gen gaan ontwikkelen.
Chelseamarre123 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 02:27:
[...]

Jammer dit, word eens tijd dat ze games enkel voor next gen gaan ontwikkelen.
Well blame MS en Sony. Doordat er te weinig PS5 en Xbox Series X verkocht waardoor de markt nog te groot is voor lsst gen consoles

Breaking: Call of Duty: Modern Warfare 2 Editions have leaked via Vanguard files

Standard Edition
Cross Gen Bundle
Vault Edition

Open Beta first on PlayStation confirmed

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
Call of Duty: Warzone 2 map is gelekt.

De map toont verschillende belangrijke locaties en het zou mogelijk zijn om te kunnen zwemmen. Iets wat in Call of Duty: Warzone nu niet kan, waardoor elke aanraking met een beetje water de dood tot gevolg heeft. De nieuwe map groter is dan Verdansk en Caldera, en de belangrijke punten op de map zouden als volgt zijn:

• Oasis
  • War-torn
  • Quarry
  • Oilfield
  • Modern City
  • Hydro Station
  • Marshes
  • Harbor
  • Caves
  • Observatory
  • Mountain Town
  • Sira
  • Old Town
  • Graveyard
  • Fish to Win
  • Airport
  • Shipwreck
  • Fort

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:03:
Call of Duty: Warzone 2 map is gelekt.

De map toont verschillende belangrijke locaties en het zou mogelijk zijn om te kunnen zwemmen. Iets wat in Call of Duty: Warzone nu niet kan, waardoor elke aanraking met een beetje water de dood tot gevolg heeft. De nieuwe map groter is dan Verdansk en Caldera, en de belangrijke punten op de map zouden als volgt zijn:

• Oasis
  • War-torn
  • Quarry
  • Oilfield
  • Modern City
  • Hydro Station
  • Marshes
  • Harbor
  • Caves
  • Observatory
  • Mountain Town
  • Sira
  • Old Town
  • Graveyard
  • Fish to Win
  • Airport
  • Shipwreck
  • Fort

Gaaf!!

En in de PS store kun je hem al op de wishlist zetten!:

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10001130

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-03 13:40

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Hmm, "The new era of Call of Duty is coming" lijkt toch wel op grote veranderingen de hinten...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0Henk 'm!
Family Guy schreef op maandag 30 mei 2022 @ 07:43:
Hmm, "The new era of Call of Duty is coming" lijkt toch wel op grote veranderingen de hinten...
Call of Duty: Post-Modern Warfare :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
“Something like the DMZ doesn’t become final until the general public has gotten hands on it. It’s a large mode that needs maintenance.”

New mode zoals het nu lijkt in een toekomstige beta. Misschien wel een Alpha zoals bij gunfight. Het zijn leals/Rumours dus pin hier niks op vast

Acties:
  • 0Henk 'm!
June 2 - PlayStation State of Play (3pm PT/6pm ET)
June 9 - Summer Game Fest (11am PT/2pm ET)
June 11 - Future Games Show (12pm PT/3pm ET)
June 12 - Xbox & Bethesda Games Showcase (10am PT/1pm ET)
June 12 - PC Gaming Show (12:30pm PT/3:30pm ET)

Daarbij is dit de komende dagen. We gaan zien of er iets van een trailer uitkomt

Acties:
  • 0Henk 'm!
Family Guy schreef op maandag 30 mei 2022 @ 07:43:
Nieuwe verbeterde engine dacht ik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Een 2 achter Warzone 8)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-03 18:18
HYPE!
Hopelijk wordt de skill based matchmaking wat minder, jammer genoeg weten we allemaal het antwoord al. Vond ik toch een behoordelijk domper in MW2019.

[Voor 17% gewijzigd door BroWohsEdis op 31-05-2022 20:18]

BroWohsEdis schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:12:
HYPE!
Hopelijk wordt de skill based matchmaking wat minder, jammer genoeg weten we allemaal het antwoord al. Vond ik toch een behoordelijk domper in MW2019.
SBBM zal er altijd in blijven en zal zeker sterk aanwezig zijn. Maar volgens insiders/leakers word het aangepakt. Maarja dat zeiden ze voor een jaar geleden ook.... https://charlieintel.com/...based-matchmaking/177813/

• BroWohsEdis
AlwaysNick schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:48:
[...]

SBBM zal er altijd in blijven en zal zeker sterk aanwezig zijn. Maar volgens insiders/leakers word het aangepakt. Maarja dat zeiden ze voor een jaar geleden ook.... https://charlieintel.com/...based-matchmaking/177813/
Dat zou mooi zijn :D ben uiteindelijk gestopt met MW omdat elke game een sweatfest werd met MLG/FaZe tryhards met M4's en constante slide cancelling.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:10
YouTube: Official “Ultimate Team” Teaser - Call of Duty: Modern Warfare II teaser trailert!
Warzone al tijdje niet aangeraakt en vorige 2 delen niet gespeeld. Deze teaser teast wel...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nietdatikweet schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 18:33:
YouTube: Official “Ultimate Team” Teaser - Call of Duty: Modern Warfare II teaer trailert!
Warzone al tijdje niet aangeraakt en vorige 2 delen niet gespeeld. Deze teaser teast wel...
https://twitter.com/CallofDuty/status/1532391626370211841

8th of june world wide reveal!

Acties:
  • +1Henk 'm!
8 juni 19:00 Nederlandse tijd!

• GovertNL
Zojuist ook de teaser gezien. Doet wat een teaser moet doen in ieder geval.

Ben benieuwd naar wat Infinity Ward ons gaat voorschotelen.

• Marcbr
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:10
Kan iemand mij even updaten betreffende hoe COD qua engine technisch in elkaar zit, speelde COD vanaf begin tot eerste deel COD MW en daarna gestopt want werd teveel van hetzelfde voor mij plus dat ze maar bleven stoeien door steeds dezelfde dezelfde engine maar bleven oppoetsen(probeerde via steam wel eens in gratis even via steam een telg maar vond allemaal maar matig. Toen overgestapt naar Titanfall (hoewel die ook dezelfde engine gebruikte maar er wel iets vernieuwends uit perste en het liep ook rete soepel).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Campaign Gameplay Reveal 9 juni: https://twitter.com/charlieINTEL/status/1532770308251189248

[Voor 21% gewijzigd door init op 07-06-2022 22:18]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:07
Pooh, het is lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een game. Ik kijk gewoon uit naar de trailer van vanavond. :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03 10:23

Famous

R 400+

AlwaysNick schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:00:
Breaking: Call of Duty: Modern Warfare 2 Editions have leaked via Vanguard files

Cross Gen Bundle
Gaan ze dat nu nog steeds hanteren?
Ik zou dat echt belachelijk vinden.

Heb alle CoD's gehad vanaf de eerste maar nu weer €10,- meer betalen om het X/S "optimized" te hebben 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Veruit de meeste spelers hebben nog de vorige generatie PS en Xboxen hè ;) En wat te denken van al die pc gamers die de afgelopen vier jaar geen normale videokaart konden kopen voor een redelijke prijs :P

Vrijdag schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:42:
Veruit de meeste spelers hebben nog de vorige generatie PS en Xboxen hè ;) En wat te denken van al die pc gamers die de afgelopen vier jaar geen normale videokaart konden kopen voor een redelijke prijs :P
Pech en niet hard genoeg gezocht. :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03 10:23

Famous

R 400+

Vrijdag schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:42:
Ja, dat snap ik wel, maar extra geld vragen ervoor is gewoon onzinnig imo.
Er zijn ook ontwikkelaars die nog even een patch/update doen voor een 'ouder' spel voor nop.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BroWohsEdis
Marcbr schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 10:26:
Kan iemand mij even updaten betreffende hoe COD qua engine technisch in elkaar zit, speelde COD vanaf begin tot eerste deel COD MW en daarna gestopt want werd teveel van hetzelfde voor mij plus dat ze maar bleven stoeien door steeds dezelfde dezelfde engine maar bleven oppoetsen(probeerde via steam wel eens in gratis even via steam een telg maar vond allemaal maar matig. Toen overgestapt naar Titanfall (hoewel die ook dezelfde engine gebruikte maar er wel iets vernieuwends uit perste en het liep ook rete soepel).
Titanfall gebruikt de source engine. Modern Warfare gebruikt nog steeds dezelfde engine als in CoD2, wel flink opgepimpt.

Modern Warfare runt wel als een jekko op mijn PC, enige spel wat in de buurt komt is Apex :9
Hype word toch wel real nu!

BroWohsEdis schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:17:
[...]

Titanfall gebruikt de source engine. Modern Warfare gebruikt nog steeds dezelfde engine als in CoD2, wel flink opgepimpt.

Modern Warfare runt wel als een jekko op mijn PC, enige spel wat in de buurt komt is Apex :9
MW2 2022 komt op IW9.0 we gaan het zien!!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:06

Rivanov

Apple freak

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• G_Dragon

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

[Voor 60% gewijzigd door Rivanov op 08-06-2022 19:11]

MP in #ModernWarfare2 features two key styles of play: Battle Maps & Core Maps.

Battle Maps are large scale maps, while Core Maps are built exclusively for 6v6.

Core Maps will take place in locations around the world.

Battle Maps will be POIs from the new Warzone map.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-03 22:49
Had gehoopt meer dan dit te zien te krijgen. Een concert van Jan Smit is net zo veelzeggend over MW2 als de trailer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

• Lekker Ventje

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

[Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 08-06-2022 19:28]

• G_Dragon
Ben eerlijk gezegd nog wel verbaast dat de game ook naar oude consoles komt, dacht dat deze nieuwe CoD misshien alleen nog maar naar current gen zou gaan komen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

G_Dragon schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:33:
Ben eerlijk gezegd nog wel verbaast dat de game ook naar oude consoles komt, dacht dat deze nieuwe CoD misshien alleen nog maar naar current gen zou gaan komen :)
Grootste doelgroep zal nog steeds op last-gen zitten helaas.

• G_Dragon
Rivanov schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:34:
[...]

Grootste doelgroep zal nog steeds op last-gen zitten helaas.
Ik twijfel daar eerlijk gezegd aan of dit zo is, want ondanks dat er soms niet altijd een current-gen console te krijgen was denk ik dat er nu nog best veel een hebben en het tijd word voor meer games die de kracht gaan gebruiken van de current-gen.

Maar dat is mijn mening :)

[Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2022 19:41]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

G_Dragon schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:33:
Kijkend naar de graphics verbaast het me niet. Die zijn ongeveer hetzelfde gebleven en met name bij water en vuur zie je hoe oud de engine echt is.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• GovertNL
Kom maar op! Zie toch wel leuke updates en verbeteringen.
G_Dragon schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:40:
[...]

Ik twijfel daar eerlijk gezegd aan of dit zo is, want ondanks dat er soms niet altijd een current-gen console te krijgen was denk ik dat er nu nog best veel een hebben en het tijd word voor meer games die de kracht gaan gebruiken van de current-gen.

Maar dat is mijn mening :)
Cod zal wel 1 van de laatste games zijn dat volledig naar next gen komt.

Had bijvoorbeeld gehoopt dat bijvoorbeeld Horizon, Hogwarts Legacy en een god of war next gen only waren geworden.

• LadyVodka
  • Niet online
https://tweakers.net/i/AGNGS4RcdVLCxzcPbd09drXExZo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5NySv4OhVd6E0GGIoMt696zW.png?f=user_large
CoD heeft Operators?
Dus is ook hero-shooter zoals Battlefield 2042?
LadyVodka schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:10:
[Afbeelding]
CoD heeft Operators?
Cod heeft al jaren operators
Operators is gewoon een andere naam voor de poppetjes. Er zijn geen klassen, hooguit wat visuele verschillen. In de Black Ops reeks zat er trouwens wel verschil in, die hadden namelijk allemaal hun eigen special.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-03 17:40
Wat is het verschil als ik deze bij steam koop ipv battlenet? Kan ik gewoon met mijn battlenet account inloggen bij de steam gekochte game? Weet iemand hoe dit werkt?

PC : Ryzen 7 3800x / 6800XT / 32 GB DDR4 @ 3200

• Marcbr
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:10
BroWohsEdis schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:17:
[...]

Heb net even wat YT filmpjes gekeken en loopt idd soepeltjes, wist niet dat ze weer opnieuw deze hadden uitgebracht.

• BroWohsEdis
Lijkt erop alsof ze ook meer de Battlefield kant opgaan met Ground War, dat zou mooi zijn want BF2042 gaat 'm niet meer worden denk ik.
Sokucho schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:40:
Wat is het verschil als ik deze bij steam koop ipv battlenet? Kan ik gewoon met mijn battlenet account inloggen bij de steam gekochte game? Weet iemand hoe dit werkt?
Waarschijnlijk openen via Steam en daarna inloggen in Battle.net. Downloads of Battle.net zijn zo traag als de neten bij mij.
Marcbr schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:47:
[...]

Heb net even wat YT filmpjes gekeken en loopt idd soepeltjes, wist niet dat ze weer opnieuw deze hadden uitgebracht.
Vind MW2019 wel een hoogstandje op PC, ziet er goed uit en performance is ook goed. Ik heb een 3070 en met alles op Ultra zit ik altijd boven de 160fps. Met ray tracing en alle gekkigheid aan in de campaign ziet het er ook geweldig uit.

• Lekker Ventje
Beetje jammer dat de VaultEdition €109,99 kost in de XBox store. Dat is toch te gortig voor mij voor die skins die je zelf niet ziet. En die blueprints zijn voor mij niet zo belangrijk, heb het idee dat de standaardwapens beter voldoen dan die legendary wapens die onderdelen bevatten die je wellicht zelf niet uit zou zoeken.

Lekker Ventje schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:35:
Beetje jammer dat de VaultEdition €109,99 kost in de XBox store. Dat is toch te gortig voor mij voor die skins die je zelf niet ziet. En die blueprints zijn voor mij niet zo belangrijk, heb het idee dat de standaardwapens beter voldoen dan die legendary wapens die onderdelen bevatten die je wellicht zelf niet uit zou zoeken.
Gewoon even wachten op een Bol of CB. Ik denk dat die wel weer rond de 60/90 gaan zitten

• Lekker Ventje
AlwaysNick schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:36:
[...]

Gewoon even wachten op een Bol of CB. Ik denk dat die wel weer rond de 60/90 gaan zitten
Ik koop altijd digitaal. Was eerst niet zo’n probleem want ik kocht in de US store maar dat kan niet meer helaas. Ik kijk het wel effe aan, de beta is niet voor september dus ik heb nog tijd genoeg. Op schijfje zou eventueel wel kunnen want ik heb geen andere game op schijf en dan kan ik de schijf laten zitten.

Bij de VE krijg je 10 blueprints die allemaal van dezelfde wapenfamilie zijn volgens de CoD site. Het zijn allemaal Assault Riffles en dat is jammer.
Ook zit er een FJX Cinder Weapon Vault bij. Geen idee wat dat is maar dat leggen ze pas uit als de launch nabij komt.

Op MP beelden zit tot “late summer” een embargo. Erg jammer want ik ben erg benieuwd naar hoe het er grafisch uit gaat zien en of de maps dezelfde grootte hebben als in de MW van 2019.

[Voor 30% gewijzigd door Lekker Ventje op 09-06-2022 07:18]

Acties:
  • +1Henk 'm!
LadyVodka schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:10:
[Afbeelding]
CoD heeft Operators?
Bij launch had Vanguard er al 12 nu uit mijn hoofd een stuk of 18 en we zitten nog maar in season 3 8)7 https://www.gamesatlas.co...20Weapon%2C%20and%20more.

• Zaka_2140
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-01 13:03
Ik heb jaren lang op de playstation call of duty gespeeld, maar ben misschien van plan om MW2 op pc te halen en met controller te spelen :s

De vraag is dus zou ik het toch liever op de ps5 halen (early acces) of gewoon overstappen naar pc ?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zaka_2140 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:29:
Ik heb jaren lang op de playstation call of duty gespeeld, maar ben misschien van plan om MW2 op pc te halen en met controller te spelen :s

De vraag is dus zou ik het toch liever op de ps5 halen (early acces) of gewoon overstappen naar pc ?
Lekker op de console blijven. Minder kans op cheaters.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BroWohsEdis
Zaka_2140 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:29:

Als je een beetje redelijke PC hebt zou ik 'm op PC halen. Je kan altijd switchen tussen muis/controller en volgens mij is het spel op consoles nog locked op 60 fps wat wel jammer is.
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:58:
[...]

Lekker op de console blijven. Minder kans op cheaters.
Ik denk dat je met crossplay altijd kans hebt om cheaters tegen te komen. Zoals in WZ word je al bijna verplicht om met crossplay te spelen

Acties:
  • +2Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:16:
[...]

Als je een beetje redelijke PC hebt zou ik 'm op PC halen. Je kan altijd switchen tussen muis/controller en volgens mij is het spel op consoles nog locked op 60 fps wat wel jammer is.
Op de PS5 en Xbox Series heb je 120FPS

• Oulewappeur
  • Laatst online: 09:15

Oulewappeur

OmNomNom

Poh 80 euro als instap prijs, omdat je niet eens meer de keuze hebt tussen last & current gen, maar gelijk de cross gen moet nemen...

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:14
COD blijft voor mij toch echt een console game. Heb ook de beschikking over een gamepc maar denk vooral dat het door de vrienden op playstation, de dualsense controller, crossplay dat uitgezet kan worden en de early access komt dat ik MW2 wederom voor PS5 ga halen. Vind €80 inderdaad ergens wel belachelijk.
Gameplay tijd!!!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Dacht dat het multiplayer gameplay zou zijn.

Rivanov schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:19:
[...]

Dacht dat het multiplayer gameplay zou zijn.
Dat is nog nooit zo snel na een WW reveal geweest en zeker niet voor een SP trailer mss een sneak preview

Pagina: 1 2 3 ... 75 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee