Ohw toevallig, ziek
Warzone mobile LMFAO
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, en ook geen gezeur met rare foutmeldingen door slechte optimalisatie etc.Alexknl schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:13:
COD blijft voor mij toch echt een console game. Heb ook de beschikking over een gamepc maar denk vooral dat het door de vrienden op playstation, de dualsense controller, crossplay dat uitgezet kan worden en de early access komt dat ik MW2 wederom voor PS5 ga halen. Vind €80 inderdaad ergens wel belachelijk.
Je kan nog een beest van een pc hebben, als er een conflictje is met een drivertje op je pc speel je helemaal niks op launchday.
Ben wel benieuwd wat de PS5/XSX voor downgrade moet doen om die 120fps mode te draaien.
Dit kan ik inderdaad beamen, heb met mw2019 en coldwar op pc best wat problemen gehad zoals foutmeldingen na een driver update en regelmatig crashes. Vrijwel iedere keer opstarten eerst nog shaders installen, crossplay niet kunnen uitzetten, dualsense die soms geen zin heeft om te connecten via DS4Windows, etc..Mick3112 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:11:
[...]
Ja, en ook geen gezeur met rare foutmeldingen door slechte optimalisatie etc.
Je kan nog een beest van een pc hebben, als er een conflictje is met een drivertje op je pc speel je helemaal niks op launchday.
Ben wel benieuwd wat de PS5/XSX voor downgrade moet doen om die 120fps mode te draaien.
Hoop wel dat deze MWII een FOV-slider gaat krijgen, zou anders wel echt een domper zijn.
Ja, mijn pc speelde MW2019 in principe beter af dan mijn Xbox one X destijds. Alleen had ik dan na een potje weer last van haperend geluid.Alexknl schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:31:
[...]
Dit kan ik inderdaad beamen, heb met mw2019 en coldwar op pc best wat problemen gehad zoals foutmeldingen na een driver update en regelmatig crashes. Vrijwel iedere keer opstarten eerst nog shaders installen, crossplay niet kunnen uitzetten, dualsense die soms geen zin heeft om te connecten via DS4Windows, etc..
Hoop wel dat deze MWII een FOV-slider gaat krijgen, zou anders wel echt een domper zijn.
Cold war beta draaide ook goed maar zodra er een killstreak de lucht inging haperde de hele game.
Nu met de Series X is het gewoon zorgeloos genieten.
Dit ziet er toch lekker uit, en het hoort vooral lekker. De lichamen die op de vloer vallen. Wachten gaat wel lang duren zo.
Ja klopt, alleen je kan wel heel duidelijk zien dat het op de oude engine is en herkend CoD snel in de gameplay. Vond Mw 2019 er al onwijs goed uit zien, ben wel blij dat ze niet weer de kant van Cold War op zijn gegaan want dat zag er zo nep uit door al die felle kleurtjes.Poulske schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:58:
[...]
Dit ziet er toch lekker uit, en het hoort vooral lekker. De lichamen die op de vloer vallen. Wachten gaat wel lang duren zo.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Treyarch is altijd van het cartoony geweest. Ik vond dat wel typerend bij Treyarch games. Wel leuk maar voor de meer realistische kant moet je echt bij IW zijnG_Dragon schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:19:
[...]
Ja klopt, alleen je kan wel heel duidelijk zien dat het op de oude engine is en herkend CoD snel in de gameplay. Vond Mw 2019 er al onwijs goed uit zien, ben wel blij dat ze niet weer de kant van Cold War op zijn gegaan want dat zag er zo nep uit door al die felle kleurtjes.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ja klopt en daarom ben ik ook voorstander van de Modern Warfare series!AlwaysNick schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:20:
[...]
Treyarch is altijd van het cartoony geweest. Ik vond dat wel typerend bij Treyarch games. Wel leuk maar voor de meer realistische kant moet je echt bij IW zijn
Ziet er wel vet uit. Sommige water effecten lijken wel op een andere framerate te draaien dan het spel zelf wat wel slordig is.
Muzzle flash met een suppressor kan ik niet helemaal begrijpen.
Op 4:32 hoor je volgens mij weer good old Overlord
Ik heb het idee dat je in de campaign je eigen classes/wapens kan kiezen.
[ Voor 16% gewijzigd door BroWohsEdis op 10-06-2022 10:39 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Het zijn wel pre Alpha beelden. Dus er zal wel het een en ader getweakt wordenBroWohsEdis schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:36:
Ziet er wel vet uit. Sommige water effecten lijken wel op een andere framerate te draaien dan het spel zelf wat wel slordig is.
Hoe gaan ze ervoor zorgen dat als je BV de XBox versie koopt je ook de steamversie gelijk hebt?
Want dat zijn andere accounts bij mij
Aardige trailer maar ben vooral benieuwd naar de multiplayer. Deze versie moet 2 jaar meegaan tot de volgende COD dus hopelijk is die goed anders wordt het lang wachten.
Twee keer kopen. Hij komt niet naar de Microsoft Store en is ook nog nooit mogelijk geweest met eerdere cods.wimpie007 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:21:
Hoe gaan ze ervoor zorgen dat als je BV de XBox versie koopt je ook de steamversie gelijk hebt?
Mensen laatse game die ik kocht was TLOU 2. Tijdje geleden dus. Wil de game gaan kopen en mogelijk preorderen. Maar herhinner me als het goed is dat games bij launchday of mischien zelfs launchweek rond de 50 a 55 euro zijn, om vervolgens na een paar dagen weer rond de 60 a 65 te zitten. Dit deed Mediamarkt weleens. Is dit nog steeds zo? Krijg namelijk een nieuwsbrief van Gamemania binnen dat je als je nu al preordert 5 euro korting krijgt, zit je alsnog op 75 euro. Heb nog een voucher liggen van 5 euro maar vind 70 euro alsnog vrij hoog voor een game. Iemand tips?
Wachten tot de game voordeliger is dan €70. Onder de €70 ga je deze game niet snel vinden bij launch.Nietdatikweet schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:54:
Mensen laatse game die ik kocht was TLOU 2. Tijdje geleden dus. Wil de game gaan kopen en mogelijk preorderen. Maar herhinner me als het goed is dat games bij launchday of mischien zelfs launchweek rond de 50 a 55 euro zijn, om vervolgens na een paar dagen weer rond de 60 a 65 te zitten. Dit deed Mediamarkt weleens. Is dit nog steeds zo? Krijg namelijk een nieuwsbrief van Gamemania binnen dat je als je nu al preordert 5 euro korting krijgt, zit je alsnog op 75 euro. Heb nog een voucher liggen van 5 euro maar vind 70 euro alsnog vrij hoog voor een game. Iemand tips?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Klopt, snel even gekeken en cold war en modern Warfare betaal je bij bol ook gewoon nog 40 € voor.
Cod zakt zelden snel in prijs.
Cod zakt zelden snel in prijs.
Ja klopt dat geld voor bijna alla CoD games. Hmm ik zie wel wat ik doe.
Zo bekijk ik het ook, en het meeste van mijn vrienden spelen op consoleLekker Ventje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:58:
[...]
Lekker op de console blijven. Minder kans op cheaters.
Ergens dit jaar toch?Zaka_2140 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:05:
[...]
Zo bekijk ik het ook, en het meeste van mijn vrienden spelen op consoleIk heb gehoord dat playstation binnenkort discord zou hebben, mocht dit het geval zijn haal ik hem waarschijnlijk op pc
Inderdaad , van wat ik weet denk ik dat het augustus is
De game is nu bij bol.com te pre-orderen, Select leden krijgen nog eens €5 korting waardoor je €69,99 betaalt. Je kan ook achteraf betalen, een beta code krijgen en de pre-order eventueel annuleren, dus zonder kosten een beta code.
https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www
https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www
Weten jullie of de behaalde weapon levels in de beta blijven staan na de release? Had de vorige CoD releases ook in beta gespeeld, maar ben het vergeten.
Zover ik weet begin je altijd op nul met de release van de game. Daarbij maakt het niet uit of je de beta gespeeld hebt.
Nee, alles wordt gereset bij de release.Daverius schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 00:25:
Weten jullie of de behaalde weapon levels in de beta blijven staan na de release? Had de vorige CoD releases ook in beta gespeeld, maar ben het vergeten.
Was de vorige keer niet. Hierdoor had je als BETA gebruiker een voorsprong omdat je sommige wapens al geleveld had.
You only live once, so enjoy the ride.
Ooh ja? Bij welke COD dan, wat dat heb ik nog nooit meegemaakt.worldfastest schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:53:
[...]
Was de vorige keer niet. Hierdoor had je als BETA gebruiker een voorsprong omdat je sommige wapens al geleveld had.
Bij Vanguard.Poulske schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:15:
[...]
Ooh ja? Bij welke COD dan, wat dat heb ik nog nooit meegemaakt.
You only live once, so enjoy the ride.
Alles begon gewoon op 0 dacht ik hoor.
@Chelseamarre123 @worldfastest @Poulske
Mijn luiheid natuurlijk om dat niet zelf uit te zoeken, maar heb toch maar even zitten koekelen. Is toch interessant om te weten voor mensen die wel of niet willen pre-orderen.
Bij de vorige drie betas werd niks meegenomen kwa weapon rank / unlocked attachments, behalve blueprints / rewards die je bij bepaalde weapon levels kon verdienen. Vanguard had overigens alle attachments al unlocked in de beta, dus daar viel niets te unlocken en mee te nemen.
Wel kon je je algemene rank level meenemen in MW en CW, maar daar zat dan een level cap op tot 30/40. Misschien dat dat ook de verwarring is. In Vanguard kon dat niet maar verdiende je battlepass skips. Dit allemaal even na een snelle search, ik kan ernaast zitten want het is soms wat onduidelijk omschreven.
Maar goed, voor MW2 dit jaar, verwacht geen weapon unlock voorsprong als je de beta speelt.
Mijn luiheid natuurlijk om dat niet zelf uit te zoeken, maar heb toch maar even zitten koekelen. Is toch interessant om te weten voor mensen die wel of niet willen pre-orderen.
Bij de vorige drie betas werd niks meegenomen kwa weapon rank / unlocked attachments, behalve blueprints / rewards die je bij bepaalde weapon levels kon verdienen. Vanguard had overigens alle attachments al unlocked in de beta, dus daar viel niets te unlocken en mee te nemen.
Wel kon je je algemene rank level meenemen in MW en CW, maar daar zat dan een level cap op tot 30/40. Misschien dat dat ook de verwarring is. In Vanguard kon dat niet maar verdiende je battlepass skips. Dit allemaal even na een snelle search, ik kan ernaast zitten want het is soms wat onduidelijk omschreven.
Maar goed, voor MW2 dit jaar, verwacht geen weapon unlock voorsprong als je de beta speelt.
Dit is geen vervanger van Caldera toch, maar gewoon een nieuwe Rebirth map?
@G_Dragon waarom plaats je dat in het MWII topic? Kan prima in het Warzone topic toch? Laten we topic aub puur voor MWII berichten houden.
Dat is een goeie, sorry had er even niet bij na gedachtNietdatikweet schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:02:
@G_Dragon waarom plaats je dat in het MWII topic? Kan prima in het Warzone topic toch? Laten we topic aub puur voor MWII berichten houden.
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 15-06-2022 15:13 ]
Gisteren maar weer eens opnieuw begonnen met MW1 (remastered). Ondanks leeftijd blijft dat echt zo’n dikke game
Ik zie dat je kan preorderen bij battle.net voor 70 euro, gaat de prijs zakken naar 60 of lager? Sinds de prijs van pre-orders altijd wat hoger zijn
Na een jaar of twee zal de prijs wel zakken. Of als het niet zo goed verkoopt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb m gepreorderd bij Bol met achteraf betalen. Krijg sowieso de BETA dus stel hij bevalt niet kan ik hem nog altijd annuleren
Kijken jullie echt uit naar de multiplayer? Ik hoor namelijk nog wat negatieve verhalen over Modern Warfare II betreft multiplayer. De trailer lijkt mij niet genoeg om een echt oordeel over te trekken.
Waar heb je dat gehoord? Naar mijn weten heeft niemand de mp überhaupt gespeeld en puur van een trailer uitgaande is echt niks van te zeggen nog.kyrillajax schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:32:
Kijken jullie echt uit naar de multiplayer? Ik hoor namelijk nog wat negatieve verhalen over Modern Warfare II betreft multiplayer. De trailer lijkt mij niet genoeg om een echt oordeel over te trekken.
Aha forum gevonden. Moet nog wat opzoeken enz. Binnenkort pre order plaatsen. Weet wel nog niet welke
Hier en daar zie ik wat youtube videos die niet perse echt positief opkijken van de release van Modern Warfare II.Alexknl schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 14:02:
[...]
Waar heb je dat gehoord? Naar mijn weten heeft niemand de mp überhaupt gespeeld en puur van een trailer uitgaande is echt niks van te zeggen nog.
Iemand al eventuele data voor de beta?
https://global.techradar....gelijk-gelekt-door-amazonWolverine9000 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 14:14:
Iemand al eventuele data voor de beta?
Wat er van mij moet inkomen is dat als je gelijk welke game mode speelt. Dat je niet kan leaven. Je moet het potje uitspelen. Hoeveel ik al zes vs zes gestart ben en we verliezen zwaar. Hup vier man weg.
Weet dat het nog vroeg dag is. Maar met wat spelen de meeste hier´ met of zonder surpressor...
Hoop wel dat de spawns beter gaan zijn.... want vandaag al genoeg bij de enemy gespawnd of met gezicht naar de muur spannen. Hoe moeilijk is dat nu om gewoon op a of c te spawnen .ik spawn iedere keer ergens anders....
Of hoeveel keer in het richtpunt van de enemy spawn . Dit moet beter bij de volgende
@Wolverine9000 we hebben hier niet voor niets een editknop. Volgende keer gebruik van maken a.u.b.
Cunning linguist.
:strip_exif()/f/image/nEDyll2SN1aWa5C6JrDuGkNg.jpg?f=fotoalbum_large)
Sorry dit is verkeerd, moesten de beta dagen zijn voor moderne warfare
[ Voor 8% gewijzigd door Wolverine9000 op 23-06-2022 17:14 ]
Nu donderdag voorstelling van de multiplayer. Als we de geruchten mogen geloven natuurlijk
According to leaker RalphsValve, PlayStation players will get access to Modern Warfare 2’s multiplayer beta from September 15-19, and the open beta will take place between September 22-26.
https://charlieintel.com/...-multiplayer-beta/178841/
https://charlieintel.com/...-multiplayer-beta/178841/
Nou de killstreaks zijn ''geleaked'' wat er echt van is weet ik niet maar ze zien er op het eerste oog er (te) sterk uit: https://charlieintel.com/...fare-2-killstreak/186405/
Ik weet dat deze perk ontzettend veel gehaat werd maar mijn vriendin zit te hopen dat Martyrdom terugkomtAlwaysNick schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:50:
Nou de killstreaks zijn ''geleaked'' wat er echt van is weet ik niet maar ze zien er op het eerste oog er (te) sterk uit: https://charlieintel.com/...fare-2-killstreak/186405/
Als ze deathstreaks of martydom terugkomt dan gaan er controllers sneuvelen ben ik bangG_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:51:
[...]
Ik weet dat deze perk ontzettend veel gehaat werd maar mijn vriendin zit te hopen dat Martyrdom terugkomt
Daar ben ik ook bang voorAlwaysNick schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:53:
[...]
Als ze deathstreaks of martydom terugkomt dan gaan er controllers sneuvelen ben ik bang

Ik vond de perk zelf nooit zo erg..
Het geeft toch voldoening als je een speler killed die dat heeft en dan wegrent voor die granaat (uiteraard nadat je de eerste keer bent doodgegaanG_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:51:
[...]
Ik weet dat deze perk ontzettend veel gehaat werd maar mijn vriendin zit te hopen dat Martyrdom terugkomt
Ik vond dat altijd leuk bij CoD4, op zoek naar degenen met die perk. Geeft nét wat meer dynamiek op het speelveld.
Ben wel benieuwd hoe de sbmm deze keer gaat zijn. Enig idee wanneer de mp reveal is?
Ik ga er vanuit volgende maand. Want de geruchten zijn dat de beta live gaat in midden september! (https://charlieintel.com/...-multiplayer-beta/178841/)Wolverine9000 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:14:
Ben wel benieuwd hoe de sbmm deze keer gaat zijn. Enig idee wanneer de mp reveal is?
COD kennende zal de SBMM niet veel anders zijn, dus rukWolverine9000 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:14:
Heb iets gelezen dat de sbmm minder zou zijn dan in de vorige cod. Natuurlijk zijn het geruchten en wat is er van waar natuurlijk....donvalentino schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:33:
[...]
COD kennende zal de SBMM niet veel anders zijn, dus ruk
SBMM is vooral afhankelijk van de playerbase, als je zelf van lager niveau dan gemiddeld bent zul je het in het begin van de levenscyclus makkelijker hebben dan later. Spelers worden over het algemeen beter na verloop van tijd, en op een gegeven moment haken de wat meer casual spelers af. Op dat punt zit Warzone nu duidelijk al een tijdje.
Klagen over SBMM vind ik echt iets voor streamers die graag zoveel mogelijk "bots" omleggen voor een hoge kill count. Hoewel ik het soms ook leuk vind om het makkelijk te hebben speel ik toch liever tegen spelers van ongeveer mijn eigen niveau.
Mijn K/D zit momenteel rond de 1,5. Wanneer ik met mijn vaste groep vrienden speel (KD's van 1,2 / 0,8 / 0,6) komen we in lobbies tussen 0,8 en 1,0. Wanneer ik alleen speel zit ik in lobbies van gemiddeld 1,0 tot 1,4. Bij dat laatste moet ik wat meer m'n best doen, maar dat is de enige manier om beter te worden.
Klagen over SBMM vind ik echt iets voor streamers die graag zoveel mogelijk "bots" omleggen voor een hoge kill count. Hoewel ik het soms ook leuk vind om het makkelijk te hebben speel ik toch liever tegen spelers van ongeveer mijn eigen niveau.
Mijn K/D zit momenteel rond de 1,5. Wanneer ik met mijn vaste groep vrienden speel (KD's van 1,2 / 0,8 / 0,6) komen we in lobbies tussen 0,8 en 1,0. Wanneer ik alleen speel zit ik in lobbies van gemiddeld 1,0 tot 1,4. Bij dat laatste moet ik wat meer m'n best doen, maar dat is de enige manier om beter te worden.
Eeh, tijdens de F1 race van Singapore al schietend de baan over rennen en geschept worden door Latifi?
Sbmm iets of wat kan ik mee leven. Heb meer problemen met slecht spawns of in richtpunt van de enemy spawnen
Ps heb na lange tijd mw 2019 eens terug geïnstalleerd. Da zit vol met campers´ en serieus terug gewoon worden hoor
Ps heb na lange tijd mw 2019 eens terug geïnstalleerd. Da zit vol met campers´ en serieus terug gewoon worden hoor
[ Voor 35% gewijzigd door Wolverine9000 op 20-07-2022 13:41 ]
Zelf ben ik een vrij middelmatige "dad-gamer" en heb daardoor ook nooit echt veel problemen van/met SBMM 
Hoewel ik al maanden geen CoD heb gespeeld (Vanguard overgeslagen en Cold War er af vanwege de enorme installatie) kijk ik wel uit naar MW2. Gewoon om af en toe een potje hersenloos te raggen en zombies natuurlijk. Met Cold War zat ik geloof ik ergens rond een 0.95 K/D ofzo, geen idee of dat nu goed is of niet. Soms ging het goed, soms ging het ruk maar dat maakte me niet zoveel uit. Als ik me er aan ga ergeren sluit ik het af en ga wat anders doen, of solo zombies
Hoewel ik al maanden geen CoD heb gespeeld (Vanguard overgeslagen en Cold War er af vanwege de enorme installatie) kijk ik wel uit naar MW2. Gewoon om af en toe een potje hersenloos te raggen en zombies natuurlijk. Met Cold War zat ik geloof ik ergens rond een 0.95 K/D ofzo, geen idee of dat nu goed is of niet. Soms ging het goed, soms ging het ruk maar dat maakte me niet zoveel uit. Als ik me er aan ga ergeren sluit ik het af en ga wat anders doen, of solo zombies
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heb op YouTube video gezien hoe de nieuwe gunsmith werkt. Je moet bv wapen gebruiken om een ander wapen vrij te spelen. En je kan zelf de recoil aanpassen, damage etc....
Waar is de tijd dat jij je console aanzette, game opstarte, multiplayer en dan door te levelen vrijspeelde. Daar mee ging spelen en zo meer attachments vrijspeelde die zorgde dat je sneller schoot, je gun silence was of minder recoil... Ik kijk soms al naar Vanguard dat ik denk oh -1 ADS tijd en +1 dit.Wolverine9000 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:18:
Heb op YouTube video gezien hoe de nieuwe gunsmith werkt. Je moet bv wapen gebruiken om een ander wapen vrij te spelen. En je kan zelf de recoil aanpassen, damage etc....
Waarom moet ik via via via via via via via een M4 of iets in die trend vrij spelen. Het word steeds lastiger...
Je moet eens kijken bij de video van raidaway of zoiets. Dat laatste stuk is wel vet als het waar is natuurlijk.AlwaysNick schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:09:
[...]
Waar is de tijd dat jij je console aanzette, game opstarte, multiplayer en dan door te levelen vrijspeelde. Daar mee ging spelen en zo meer attachments vrijspeelde die zorgde dat je sneller schoot, je gun silence was of minder recoil... Ik kijk soms al naar Vanguard dat ik denk oh -1 ADS tijd en +1 dit.
Waarom moet ik via via via via via via via een M4 of iets in die trend vrij spelen. Het word steeds lastiger...
https://charlieintel.com/...ultiplayer-reveal/188332/
https://charlieintel.com/...g-cdl-champs-2022/188409/
Weer wat leuke informatie!
https://charlieintel.com/...g-cdl-champs-2022/188409/
Weer wat leuke informatie!
Very soon campaign playstation early acces volgens een leaker op twitter
Ik hoop dat er ooit een functie komt in cod waar je niet kan leaven ofzo. Want als mensen zien dat ze verliezen ist van dat´ daar sta je dan twee vs 6 soms. Leuk e. Of op tien potjes met een achterstand beginnen van 20 tegen 100 ofzo. Daar bedank ik ook voor. Hoop echt dat modern warfare qua spawns beter zijn. Want das het grootste probleem, Hoeveel keer ben ik al gespawnd en loop 1 meter en ben er weer aan. Drie vier keer achter elkaar. En cheaters das niet normaal. Als ik kil cam bekijk dan vraag ik mij soms af hoe ze mij kunne zien. Wall hacks dus. De befaamde richochet ofzoiets trekt echt op geen kl..... dus fingers crossed dat warfere 2 toch iets beter is als vanguard...Wolverine9000 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:31:
Very soon campaign playstation early acces volgens een leaker op twitter
Paar leaks door NFL spelers
https://twitter.com/charl...vcWFAwnOZAQNFXeicHUg&s=19
https://twitter.com/charl...wXV9l3lSGuHWU02k_Ltw&s=19
https://twitter.com/charl...snG8qK5Wuah5WbePylwg&s=19
https://twitter.com/charl...vcWFAwnOZAQNFXeicHUg&s=19
https://twitter.com/charl...wXV9l3lSGuHWU02k_Ltw&s=19
https://twitter.com/charl...snG8qK5Wuah5WbePylwg&s=19
[ Voor 4% gewijzigd door AlwaysNick op 03-08-2022 09:39 ]
Ging het ook juist posten. Dmz is iets nieuws ofzo zekers
Hha sorry was je net voor.Wolverine9000 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:58:
[...]
Ging het ook juist posten. Dmz is iets nieuws ofzo zekers
DMZ moet een escape from tarkov achtig iets zijn.
Oh dat zou inderdaad wel fijn zijn. Maar dan ook dat je kan kiezen uit álle mappen (binnen die spelmodus). Anders krijg je alsnog telkens drie dezelfde mappen.Wolverine9000 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 00:13:
Ik wil ook map voting zien
Nu zondag tijdens de finale van cod league gaan we iets meer info krijgen over de multiplayer volgens charlieintelVrijdag schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:33:
[...]
Oh dat zou inderdaad wel fijn zijn. Maar dan ook dat je kan kiezen uit álle mappen (binnen die spelmodus). Anders krijg je alsnog telkens drie dezelfde mappen.
Hoop ook dat je gewoon in je huidige lobby blijft ipv na elk potje een nieuwe lobby.
Daar vrees ik ook voor. Alhoewel dat voor mij ook wel mag zijn...servival7 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:51:
Hoop ook dat je gewoon in je huidige lobby blijft ipv na elk potje een nieuwe lobby.
*Custom game lobbyDeckard_BR21 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 16:23:
Zo ziet de lobby eruit blijkbaar
[Afbeelding]
En ga er maar vanuit dat lobbies eindigen na elke pot. Anders werkt EOMM aka hun melk koe matchmaking niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 04-08-2022 16:35 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik las ook ergens geruchten dat de headquarters terug komt zoals in WW2. Lijkt me wel chill.
Vooral ook een shooting range waar je bepaalde guns/attachments kan testen
Shooting range heb ik al gelezen maar zelf nog niets gehoord van head quarters. Da was pas leuk je moest iedere keer naar daar voor supply drops te openen of mee te kijken met iemand´ of te prestige te gaan moest je bij de generaal boven gaan lol....Chelseamarre123 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 16:35:
Ik las ook ergens geruchten dat de headquarters terug komt zoals in WW2. Lijkt me wel chill.
FYI: vanavond kun je (ook al zet je een 2e tabblad open en mute je de stream) kun je als jij je CoD accoint gelinked hebt aan YT en vanavond de CDL finals gaat kijken kans maken op beta access. Ook gaan ze waarschijnlijk de beta release datum laten zien of iets in de trend van een MP trailer. Volgens mij begint het rond half 9/9 uur vanavond. 😉
Is dat de open Beta of de gesloten pre order only?
Eerste twee dagen pre order ps exclusieve. Dan de volgende dagen open voor alle ps spelers. Weekerna voor xbox pc en ps..
Mp reveal pas op 15 september, dag voor de eerste dag van de beta
Grand prix is de eerste map die is vrijgegeven. Check YouTube. Is ook speelbaar in de beta blijkbaar
Ge kunt niet op de baan zelf e. Heb ik gelezen.
Hypeee
Vanguard niet gespeeld. De gameplay is mij te snel tov mw. Hoop dat mw2 weer is zoals de 1e.
Om de een of andere reden maakt de game me nu wel weer hyped. Gok dat de DMZ mode een grote multiplayer mode gaat worden.
Stiekem kan ik ook niet wachten op de warzone 2.0 voor de ps5
Om de een of andere reden maakt de game me nu wel weer hyped. Gok dat de DMZ mode een grote multiplayer mode gaat worden.
Stiekem kan ik ook niet wachten op de warzone 2.0 voor de ps5
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal