🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
* Hamilton vindt dit leuk 👍Kalder schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:41:
[...]
Als er races gaan plaats vinden tijdens schietgevechten... kun je dan ook de banden van die racende auto's lek schieten?
ik weet niks van F1, ik zeg maar wat
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Claymores en de Danger Close perk dan maar
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op express in cold war werd ik ook soms omver gereden door de trein lolVrijdag schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:31:
[...]
Claymores op de weg zodat je veilig bent voor de race auto's! Slim!Vrijdag schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:31:
[...]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Kalder schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:00:
[...]
Claymores op de weg zodat je veilig bent voor de race auto's! Slim!Ben alleen bang dat de auto's door een magisch krachtveld beschermd worden en je niet eens de banden lek kunt schieten.
Zou wat zijn als je de auto's kan opblazen. Maar vrees er ook voor...Kalder schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:00:
[...]
Claymores op de weg zodat je veilig bent voor de race auto's! Slim!Ben alleen bang dat de auto's door een magisch krachtveld beschermd worden en je niet eens de banden lek kunt schieten.
Heerlijke setting weer t.o.v. Vanguard.
Grote plus is toch weer de graphics, oogt erg 'realistisch', wat ook al in MW2019 het geval was.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In multiplayer zal wel fov zitten. Zit er in Vanguard en cold war ook al in en ligt gevoelig bij de fanbase om dit er uit te latenAlexknl schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:47:
Hier ook echt weer zin in een MW-style cod. Ben wel erg benieuwd of er een FOV slider voor consoles gaat komen, aangezien er genoeg gespeculeerd wordt dat dit voor Warzone 2 de performance teveel zou beinvloeden. Kan ik me toch haast niet voorstellen bij de PS5 en als je bijvoorbeeld kijkt naar de Cold War Outbreak maps etc, dat komt ook al in de buurt.
Kan niet meer zonder om eerlijk te zijn.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:41:
[...]
In multiplayer zal wel fov zitten. Zit er in Vanguard en cold war ook al in en ligt gevoelig bij de fanbase om dit er uit te laten
Fov + 120fps op consoles is zo fijn met shooters!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eerdere toegang tot campaign vind ik niet echt een reden om te pre-orderen, als ze dat nou voor de multiplayer hadden gedaan had ik direct een pre-order geplaatst.
Aan de andere kant snap ik wel waarom ze dat juist niet doen.
Aah ik juist wel. Ik koop de game op zeker voor Multiplayer maar speel de Single Player toch altijd ook wel even een keertje door, als ik nu dus de SP een weekje eerder kan spelen zit dat mooi de MP tijd niet in de weg op launchPoulske schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:06:
[...]
Eerdere toegang tot campaign vind ik niet echt een reden om te pre-orderen, als ze dat nou voor de multiplayer hadden gedaan had ik direct een pre-order geplaatst.
Aan de andere kant snap ik wel waarom ze dat juist niet doen.
En dat pre-orderen boeit mij eigenlijk ook niet, ik koop de game toch wel, of dat dan begin of eind oktober is maakt niets uit.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En de 20e van Oktober is de campaign al te spelen
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Want die moeten er wel inzitten hoor, liefst samen in een 24/7 playlist.
Die zitten er sinds MW1 al non-stop in toch? Cold War en Vanguard hadden beide maps ook toch in hun eigen stijl?Donstil schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:43:
Hoe zit het eigenlijk met Shipment een Shoot house, is daar al wat van bekend?
Want die moeten er wel inzitten hoor, liefst samen in een 24/7 playlist.
Ja ze zitten in MW 2019 inderdaad, maar betekend dat ook automatisch dat ze in MW2 2022 zitten?crimby schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:47:
[...]
Die zitten er sinds MW1 al non-stop in toch? Cold War en Vanguard hadden beide maps ook toch in hun eigen stijl?
Want ik heb de originele MW's niet gespeeld dus weet niet hoe het daar zat.
Cold War heb ik wel even gespeeld, daar zitten Shipment en Shoot house niet in (wal NukeTown, wat een fijne vervanging is).
ohh dacht CW ook. Bij Vanguard heb ik ze wel gezien en veel gespeeld.Donstil schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:51:
[...]
Ja ze zitten in MW 2019 inderdaad, maar betekend dat ook automatisch dat ze in MW2 2022 zitten?
Cold War heb ik wel even gespeeld, daar zitten Shipment en Shoot house niet in (wal NukeTown, wat een fijne vervanging is).
Het is geen garantie maar was meer dat we er waarschijnlijk nooit meer vanaf komen hehe
Edit: nu zojuist gepreorderd bij Game Mania. Wilde eigenlijk niet pre-orderen tot ik een bon van GM kreeg en nog 5 euro verjaardagsvoucher geldig tot 1 september.. al met al toch goedkoper dan bij andere webshops dan

[ Voor 16% gewijzigd door crimby op 17-08-2022 13:55 ]
Maar dan heb je geen Single player op 20 oktober toch?crimby schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:52:
[...]
ohh dacht CW ook. Bij Vanguard heb ik ze wel gezien en veel gespeeld.
Het is geen garantie maar was meer dat we er waarschijnlijk nooit meer vanaf komen hehe
Edit: nu zojuist gepreorderd bij Game Mania. Wilde eigenlijk niet pre-orderen tot ik een bon van GM kreeg en nog 5 euro verjaardagsvoucher geldig tot 1 september.. al met al toch goedkoper dan bij andere webshops dan
Zou kunnen, wel een beetje gek dat je dat niet met een fysieke copy kan krijgen maargoed ik prefereer altijd wel een disc (doorverkoop). De pre-order heb ik eigenlijk alleen maar gedaan vanwege de bonnen en vouchers die ik had en dus goedkoper uit was :-)Donstil schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:09:
[...]
Maar dan heb je geen Single player op 20 oktober toch?
Zou stom zijn als ze die maps niet toevoegen.Donstil schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:51:
[...]
Ja ze zitten in MW 2019 inderdaad, maar betekend dat ook automatisch dat ze in MW2 2022 zitten?
Idd!donvalentino schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:56:
[...]
Zou stom zijn als ze die maps niet toevoegen.
Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat het ook niet fysiek is maar ach. Als de MP beetje saai word pak ik de SP dan wel op!crimby schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:22:
[...]
Zou kunnen, wel een beetje gek dat je dat niet met een fysieke copy kan krijgen maargoed ik prefereer altijd wel een disc (doorverkoop). De pre-order heb ik eigenlijk alleen maar gedaan vanwege de bonnen en vouchers die ik had en dus goedkoper uit was :-)
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Cold War en Vanguard heb ik beide geen SP gespeeld dus geen probleem voor mij. Enige nu zou zijn dat ik een weekje eerder de SP kan spelen wat een kans geeft dat ik het dan wel doeAlwaysNick schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:07:
[...]
Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat het ook niet fysiek is maar ach. Als de MP beetje saai word pak ik de SP dan wel op!

Ik bestel normaliter ook alles bij Game Mania. De pre order van €79,98 is daar een stuk duurder dan bij andere winkels.crimby schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:22:
[...]
Zou kunnen, wel een beetje gek dat je dat niet met een fysieke copy kan krijgen maargoed ik prefereer altijd wel een disc (doorverkoop). De pre-order heb ik eigenlijk alleen maar gedaan vanwege de bonnen en vouchers die ik had en dus goedkoper uit was :-)
Ik ga deze keer voor kiezen om de pre order digitaal te doen i.v.m aantal voordelen 😊
:strip_exif()/f/image/BEwwMQSqajGDKOVWZQpheRth.jpg?f=fotoalbum_medium)
Dat dit spel de zelfde naam draagt vind ik een bespuuging op het respect naar de enige game waarin iedereen 1v1 360's ging doen om te bepalen wiens moeder wat is.
[ Voor 4% gewijzigd door 7Sins op 18-08-2022 15:36 ]
Akimbo Model 1887 for teh win7Sins schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:34:
hallo ik identificeer me als boomer in deze kwestie
[Afbeelding]
Dat dit spel de zelfde naam draagt vind ik een bespuuging op het respect naar de enige game waarin iedereen 1v1 360's ging doen om te bepalen wiens moeder wat is.
ACR, Heartbeat sensor, Thermal scope
alleenmaar vertical recoil dus de muis rustig laten zakken en je hebt een laser sniper
[ Voor 5% gewijzigd door 7Sins op 18-08-2022 16:03 ]
Ik speelde toen op de X360 en was gewoon een rusher, dus lekker met SMG met laserpointer rondrennen... en steeds overhoop geknald worden7Sins schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:01:
[...]
ACR, Heartbeat sensor, Thermal scope
alleenmaar vertical recoil dus de muis rustig laten zakken en je hebt een laser sniper
Bij Bol.com te krijgen voor 69,99 dat is inclusief select korting, ander 75G_Dragon schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:39:
Er is ja geen eens een €60 euro uitvoering van Modern Warfare 2, daar schrok ik gisteren wel van want je hebt alleen de cross-gen editie die begint bij €80.
Als de standaardprijs 75 euro zoals bij bol.com zou zijn zou ik het digitaal gekocht hebben, maar 15 euro minder heb ik het wisselen van een Disk er wel voor overAlexknl schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:47:
Mooie prijs voor de disc versie. COD is voor mij de enige game die ik liever digitaal haal en niet in de verkoop gooi vanwege de replay value van de multiplayer voor het komende jaar (hopelijk de komende 2 jaar deze keer). 80 eu voelt wel een beetje als een onnodige extra cashgrab maar van de andere kant dat tientje extra valt ook wel weer mee gezien de voordelen die het biedt.
Dank je!Bjjorntjje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:55:
[...]
Bij Bol.com te krijgen voor 69,99 dat is inclusief select korting, ander 75
Ik had eerst deze versie besteld, maar nu zie ik dat die "C.O.D.E." versie alleen het volgende bied:spijkerhoofd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:52:
[...]
Als de standaardprijs 75 euro zoals bij bol.com zou zijn zou ik het digitaal gekocht hebben, maar 15 euro minder heb ik het wisselen van een Disk er wel voor over
- In-game calling card
- In-game emblem
- In-game stickers
Warzone speel ik ook niet trouwens, want ik vind het hele battleroyale concept niet interessant.
Thnx, nogal een verschil. €15 maar liefst voor de digitale versie.spijkerhoofd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:27:
Bij coolblue is de game 65 euro.
https://www.coolblue.nl/p...odern-warfare-ii-ps5.html
Ze hebben al gezegd dat alles gereset wordt met MWII. Staat ergens in een twitter post van CharlieIntel. Geld ook voor de points ben ik bang.
BP reset zou ik wel logisch vinden, aangezien het een hele nieuw spel is. Points hoop ik niet en ik vermoed ook van niet.Nietdatikweet schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:23:
@Vrijdag
Ze hebben al gezegd dat alles gereset wordt met MWII. Staat ergens in een twitter post van CharlieIntel. Geld ook voor de points ben ik bang.
Ik kom even een beetje terug op mijn vorige post trouwens. Kan me herinneren dat toen WW2 uitkwam, ik nog punten had van de vorige CoD. Zal eens kijken of ik hier wat van terug kan vinden.
Precies, want bij Modern Warfare naar Vanguard nam ik ook alleen mijn opgespaarde punten mee. De Skins en alle wapens bleven bij Modern Warfare, dus ik ga er vanuit dat ze dit van Vanguard naar Modern Warfare 2 ook gaan doen.Vrijdag schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:17:
[...]
BP reset zou ik wel logisch vinden, aangezien het een hele nieuw spel is. Points hoop ik niet en ik vermoed ook van niet.
Ik kom even een beetje terug op mijn vorige post trouwens. Kan me herinneren dat toen WW2 uitkwam, ik nog punten had van de vorige CoD. Zal eens kijken of ik hier wat van terug kan vinden.
Ik ben inderdaad wel benieuwd of er enkele skins/wapens meegenomen worden naar Warzone 2. Ik weet ook niet wat er gaat gebeuren met de huidige Warzone. Als deze beschikbaar blijft (en Warzone 2 wordt een eigen "spel), verwacht ik niet dat skins/wapens mee gaan. Als Caldera verdwijnt, net zoals Verdansk, verwacht ik wel dat er weer wat mee gaat. Wellicht ook alleen items uit de volgende battle pass.
Ik ben wel benieuwd wat Modern Warfare met zich meebrengt. Met de editie uit 2019 heb ik mij goed vermaakt, ik heb in lange tijd dus weer zin in een nieuwe CoD game. Maar net zoals @G_Dragon hoop ik wel dat er een splitscreen optie bij zit, want ook mijn vriendin vermaakt zich goed met MW.
Mijn idee ook. 10 euro extra voor spiegeltjes en kraaltjes...SD5k schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:49:
[...]
Ik had eerst deze versie besteld, maar nu zie ik dat die "C.O.D.E." versie alleen het volgende bied:Dat is me de meerprijs absoluut niet waard, geef dan de eerste battle pass erbij ofzo.
- In-game calling card
- In-game emblem
- In-game stickers
Ja want zonder split-screen halen wij de game niet, maar ook al staat er dat de game split-screen heeft zegt dit niet alles helaas want als je kijkt naar hoe ontzettend slecht het werkte bij Modern Warfare. We hebben echt meerdere malen er over na gedacht om de game te verwijderen, hoop wel dat dit straks net zo goed werkt als bij Vanguard.Hoianddoei schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:32:
Die CoD points zijn volgens mij gewoon punten die gekoppeld zijn aan je account, niet perse aan welke CoD game je speelt. Ik heb hetzelfde aantal punten in Warzone/Vanguard/etc. Ik verwacht dan ook niet dat ze die punten resetten, voor een deel zijn dit bij spelers ook gekochte punten.
Ik ben inderdaad wel benieuwd of er enkele skins/wapens meegenomen worden naar Warzone 2. Ik weet ook niet wat er gaat gebeuren met de huidige Warzone. Als deze beschikbaar blijft (en Warzone 2 wordt een eigen "spel), verwacht ik niet dat skins/wapens mee gaan. Als Caldera verdwijnt, net zoals Verdansk, verwacht ik wel dat er weer wat mee gaat. Wellicht ook alleen items uit de volgende battle pass.
Ik ben wel benieuwd wat Modern Warfare met zich meebrengt. Met de editie uit 2019 heb ik mij goed vermaakt, ik heb in lange tijd dus weer zin in een nieuwe CoD game. Maar net zoals @G_Dragon hoop ik wel dat er een splitscreen optie bij zit, want ook mijn vriendin vermaakt zich goed met MW.
Ja, Modern Warfare was inderdaad wel echt bagger. Hoe vaak er een Dev Error voorbij kwam, ben de tel kwij geraakt. Ik moet zeggen dat Vanguard geen schoonheidsprijs mag hebben, maar het werkt wel en speelt op een luie vrijdagavond wel lekker weg.G_Dragon schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:00:
[...]
Ja want zonder split-screen halen wij de game niet, maar ook al staat er dat de game split-screen heeft zegt dit niet alles helaas want als je kijkt naar hoe ontzettend slecht het werkte bij Modern Warfare. We hebben echt meerdere malen er over na gedacht om de game te verwijderen, hoop wel dat dit straks net zo goed werkt als bij Vanguard.
Achja, anders is het een reden om een extra Xbox Series S te halen, voor haar eigen plezier
Haha vergeleken bij Modern Warfare verdiend het die prijs wel, want bij ons werkt het 9 van de 10 keer in een keer. Ik heb boven op de logeerkamer al een Xbox Series S staan, maar dat is niet wat wij willen wanneer we samen CoD willen spelen. Dan willen we juist naast elkaar op de bank zittenHoianddoei schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:12:
[...]
Ja, Modern Warfare was inderdaad wel echt bagger. Hoe vaak er een Dev Error voorbij kwam, ben de tel kwij geraakt. Ik moet zeggen dat Vanguard geen schoonheidsprijs mag hebben, maar het werkt wel en speelt op een luie vrijdagavond wel lekker weg.
Achja, anders is het een reden om een extra Xbox Series S te halen, voor haar eigen plezier
Vanguard was de slechtse in drie jaar vond ik. Ze fixen ook niets meer enz...Hoianddoei schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:12:
[...]
Ja, Modern Warfare was inderdaad wel echt bagger. Hoe vaak er een Dev Error voorbij kwam, ben de tel kwij geraakt. Ik moet zeggen dat Vanguard geen schoonheidsprijs mag hebben, maar het werkt wel en speelt op een luie vrijdagavond wel lekker weg.
Kan je beter de PS4 versie nemen.spijkerhoofd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:27:
Bij coolblue is de game 65 euro.
https://www.coolblue.nl/p...odern-warfare-ii-ps5.html
Die is cross-gen heb je 2 voor prijs van 1.
Ik heb alleen geen PS4 meer dus aan cross gen heb ik niet veelStarscreamer schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 12:32:
[...]
Kan je beter de PS4 versie nemen.
Die is cross-gen heb je 2 voor prijs van 1.
Speel de laatste dagen weer COD4 en BO2 en ondanks dat ze gedateerd zijn is het wel heel leuk
Ter land, ter zee en in de kroeg
https://www.allyourgames....ty-modern-warfare-ii.html
Code is geldig t/m maandag en werkt voor alle bestellingen.
[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 25-08-2022 18:38 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/rIEG7aFX2P6De0zMhLudGOv8.png?f=user_large)
Ergens jammer dat ze niet 50/50 doen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Edit: Looking good right?
[ Voor 52% gewijzigd door LadyVodka op 04-09-2022 18:49 ]
lijkt wel extreem veel op MW 2019LadyVodka schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:44:
Some leaked gameplay: SPOILER!
[Streamable: MWII Reupload]
Edit: Looking good right?
Dit is letterlijk MW Remasterd uit 2017 (die toen bij IW inzat en later los verkocht werd)
https://en.wikipedia.org/...Modern_Warfare_Remastered
[ Voor 20% gewijzigd door AlwaysNick op 05-09-2022 07:33 ]
Dan moet je een Account aanmaken in die regio. Betalen op die regio (maar je krijgt dan de game ook 4 uur later). En bij PS moet je dan dat account hoofdaccount maken etc. maar ik weet niet of je dat moet doen. Want volgens mij word je dan ook region locked. Maar dat durf ik niet te zeggenSjoerdGTI schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:32:
Ik kan ook niet wachten om het spel te spelen! Vind de prijs wel echt aardig aan de hoge kant..
Ik zag op steamDB dat de prijzen per land ook erg verschillen. Heeft er iemand wel eens ervaring om een game via een ander land aan te schaffen?
[Afbeelding]
Yes! Ik doe dit al jaren op Xbox en heb Modern Warfare 2 van het weekend uit Brazilië gehaald voor 67 euro.SjoerdGTI schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:32:
Ik kan ook niet wachten om het spel te spelen! Vind de prijs wel echt aardig aan de hoge kant..
Ik zag op steamDB dat de prijzen per land ook erg verschillen. Heeft er iemand wel eens ervaring om een game via een ander land aan te schaffen?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/rxpQ7wjvzJmDgDsRSkE3tnop.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraagje als ik het goed begrijp is de early acces van Xbox op de 22ste tot 23ste? Want er staat ook bij open beta dus dat is een beetje verwarrend..
Ik lees het zo dat 22-23 sept Xbox Early access beta heeft en Playstation open beta. En dan vanaf 24 iedereen open betaG_Dragon schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:00:
[Afbeelding]
Vraagje als ik het goed begrijp is de early acces van Xbox op de 22ste tot 23ste? Want er staat ook bij open beta dus dat is een beetje verwarrend..
Oke dank je!tommerd_ schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:15:
[...]
Ik lees het zo dat 22-23 sept Xbox Early access beta heeft en Playstation open beta. En dan vanaf 24 iedereen open beta
Sow, 16 september komt er snel aan. Ben benieuwd!G_Dragon schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:00:
[Afbeelding]
Voor de Playstation gebruikers wel ja, die hebben wederom geluk met zoveel speeldagenChelseamarre123 schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:31:
[...]
Sow, 16 september komt er snel aan. Ben benieuwd!
Ik heb een licht vermoeden dat dat binnen enkele jaren omgekeerd zal zijnG_Dragon schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:48:
[...]
Voor de Playstation gebruikers wel ja, die hebben wederom geluk met zoveel speeldagen. Ik ben een Xbox speler dus moet nog even wat langer geduld hebben..
TerminalChelseamarre123 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:53:
Blijkbaar gaan ze alle oude maps uit MW2 uitbrengen in jaar 2 van deze editie.
Ergens jammer dat ze niet 50/50 doen.
Dat hoor ik liever dan nog een jaar shipment
Shipment is "leuk" om wapen levels te grinden, maar verder totaal niet boeiend inderdaad.tommerd_ schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:03:
[...]
Dat hoor ik liever dan nog een jaar shipmentTerminal blijft misschien wel de beste map ooit gemaakt.
Dus volgen de week eens de beta proberen en dan als ik het niets vind (wat ik mij bijna niet kan voorstellen) kan ik hem nog cancelen
Roep dit nou niet te hardChristiano007 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:31:
(...) als ik het niets vind (wat ik mij bijna niet kan voorstellen)
xK0etj3 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:24:
[...]
Roep dit nou niet te hardDat dachten we ook allemaal van BF2042
Toch heb ik mij er prima mee vermaakt in het begin. Pas toen de aantallen wegliepen en je met bots aan het spelen was toen was het drama
[ Voor 57% gewijzigd door G_Dragon op 07-09-2022 12:57 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nee nog niks ontvangen maar ga er vanuit dat dat wel goed komt.AlwaysNick schreef op maandag 12 september 2022 @ 07:24:
Mensen die bij Bol.com hebben besteld. Hebben jullie ook nog geen code?
Is dit niet automatisch dat als je de digitale versie besteld hebt je automatisch de beta kan downloaden?G_Dragon schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:09:
Hoe krijg je de code naar early acces trouwens wanneer je via Xbox.com hebt besteld?
Bij coolblue ook nog niet...AlwaysNick schreef op maandag 12 september 2022 @ 07:24:
Mensen die bij Bol.com hebben besteld. Hebben jullie ook nog geen code?

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Bij Coolblue krijg je geen code voor de beta. Ik heb dit afgelopen week nagevraagd bij de klantenservice.
Zoiets staat me ervan bij. Alleen digitaal garandeert je een testplekje, voor de rest is het een winkelbonus.
Denk als je nu besteld (bijv. bij bol en achteraf betaald) dat je nog wel de code krijgt!Davidas schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:40:
Mocht ik COD deze week pre-orderen, krijg ik dan nog wel de early access code?
https://www.bol.com/nl/nl...067468/?s2a=#productTitleVrijdag schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:51:
Was het niet zo dat als je een reservering doet vanuit de Playstation/Xbox/Activision winkel, je altijd toegang krijgt tot de alfa/beta tests? En dat er maar een paar specifieke winkels zijn waarbij je ook eventueel een code gemaild krijgt?
Zoiets staat me ervan bij. Alleen digitaal garandeert je een testplekje, voor de rest is het een winkelbonus.
Pre-order en ontvang vroege toegang tot de open bèta:
Let op:
De open beta is alleen tijdelijk en beperkt verkrijgbaar.
Wanneer de open bèta zal plaatsvinden is nog onder voorbehoud.
Registratiecodes worden per e-mail verstrekt zodra deze beschikbaar zijn. (!)
Een open bèta duurt minimaal 2 dagen.
Bij Bol wordt het expliciet vermeld inderdaad, echter bij Coolblue niet. Ik heb zojuist gesproken met hen en zij kunnen het ook niet garanderen. Dus als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou ik bij Bol bestellen.AlwaysNick schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:55:
[...]
Denk als je nu besteld (bijv. bij bol en achteraf betaald) dat je nog wel de code krijgt!
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
[Twitter: https://twitter.com/bol_com_games/status/1566716207839019010]
[ Voor 6% gewijzigd door Poulske op 12-09-2022 13:21 ]
Ik dacht dat iedere preorder toegang kreeg tot de beta...T-024 schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:44:
[...]
Bij Coolblue krijg je geen code voor de beta. Ik heb dit afgelopen week nagevraagd bij de klantenservice.
Krijg net de mailPoulske schreef op maandag 12 september 2022 @ 13:19:
bol.com verstuurd de beta codes voor de PS vanaf de 15e.
[Twitter]