“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Oh zie het al charlie intel deelt het net dus vanaf woensdag kunnen we de beta al preloaden. Enw e krijgen blijkbaar al extra unlocks aan de hand van tot welke level je bereikt.
https://mobile.twitter.com/charlieintel
[ Voor 24% gewijzigd door Nietdatikweet op 12-09-2022 19:04 ]
Ah oke! Ben benieuwd hoe dit werkt, want de open beta was altijd een apparte download naast de game. Maar heb nog nooit early acces gehad bij CoD dus geen idee hoe en waar ik volgende week de early demo kan downloaden.AlwaysNick schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:16:
[...]
Is dit niet automatisch dat als je de digitale versie besteld hebt je automatisch de beta kan downloaden?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb ook vernomen dat er pas over 2 jaar een nieuwe COD komt, klopt dat?
Klopt volgend jaar geen nieuwe CoD. MW2 en Warzone 2 krijgen 2 jaar ondersteuning.JeroenD92 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:43:
Ik ben ontzettend benieuwd naar MW2 (2022).. na het tegenvallende Vanguard (en CW was ook niet bijster goed..) hoop ik op een goede editie..
Ik heb ook vernomen dat er pas over 2 jaar een nieuwe COD komt, klopt dat?
Hopelijk wat meer mensen van Tweakers die ook op de PC spelen?
Volgende week als Xbox aan de beurt is zal ik je wel even laten weten wat ik ervan vondJeroenD92 schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:35:
Ik ga even de reacties op Tweakers.net afwachten en wat reviews (beta), maar er is een grote kans dat ik 'm gwn koop
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Cross play aanzetten kan je ook samen spelen e...G_Dragon schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:41:
[...]
Volgende week als Xbox aan de beurt is zal ik je wel even laten weten wat ik ervan vond
Iemand al ontvangen?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vanaf volgende week zondag is het een open beta voor iedereen. Vanaf zondag voor PS.JeroenD92 schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:35:
Ik ga even de reacties op Tweakers.net afwachten en wat reviews (beta), maar er is een grote kans dat ik 'm gwn koop
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 06:42:
Wacht nog op PS5 code van Bol.com
Iemand al ontvangen?
Ik kreeg deze mail gisterAlwaysNick schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:31:
Hoi Nick,
Je had contact met ons opgenomen omdat je wilde weten wanneer de code voor de open beta van Call of Duty: Modern Warfare II - C.O.D.E. Editie uitkomt. Goed dat je contact met ons opneemt.
Wij versturen de e-mail met code voor PlayStation vermoedelijk op 15 september, dus heb je deze tijdig binnen. Houd er rekening mee dat deze ook nog tot 19:00 verzonden kan worden. Zie je nog geen mail? Check dan eerst het spamfilter en reclame. Wil je meer weten over de release? Check ook https://www.callofduty.com/modernwarfare2
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag,
Met vriendelijke groet,
Juanita
Top thanks!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja maar niet deze week want dan is alleen Playstation aan de beurt toch?Wolverine9000 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 04:44:
[...]
Cross play aanzetten kan je ook samen spelen e...
Ah dit wist ik helemaal niet, goed om te horen, was nog aan het twijfelen om mw2 te pre orderen maar nu ga ik het zeker doen. Vind het altijd zo irritant dat je na een jaar de game en je progress alweer kan weggooien omdat iedereen overstapt naar het volgende deel. Maar 2 jaar vind ik dan wel weer een prima investeringNietdatikweet schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:48:
[...]
Klopt volgend jaar geen nieuwe CoD. MW2 en Warzone 2 krijgen 2 jaar ondersteuning.
Zin in!
Playstation 5
Klopt helemaalG_Dragon schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:53:
[...]
Ja maar niet deze week want dan is alleen Playstation aan de beurt toch?
Hoe bedoel je dat met cross-play? Ik begreep je even niet
Want kan ik dan opeens nog eerder spelen dan de early acces van Xbox?
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2022 13:55 ]
Ik bedoel in het tweede weekend als pc en xbox ook kunnen spelen. Dan kan je cross play aanzetten e. En kan je samen spelen volgende week en bij full game ook. Donderdag om half zeven is het voorstelling van de multiplayer en warzone 2. Youtubers zijn massaal aanwezig om gameplay te tonen...G_Dragon schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:32:
[...]
Hoe bedoel je dat met cross-play? Ik begreep je even niet
Want kan ik dan opeens nog eerder spelen dan de early acces van Xbox?
ah op die manier, we spelen altijd met cross-play aan. Ik hoop echt dat ze split-screen flink hebben verbeterd en het niet zo slecht werkt als in Modern Warfare 1, want dan is de game snel weer verwijderd.Wolverine9000 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:04:
[...]
Ik bedoel in het tweede weekend als pc en xbox ook kunnen spelen. Dan kan je cross play aanzetten e. En kan je samen spelen volgende week en bij full game ook. Donderdag om half zeven is het voorstelling van de multiplayer en warzone 2. Youtubers zijn massaal aanwezig om gameplay te tonen...
Morgen.crimby schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:53:
Wanneer komt die code van Activision? Dacht eigenlijk vandaag… maar er staat vlak voor de beta start.
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Natuurlijk niet, zou wel heel krom zijn.dglavimans schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:53:
Wanneer je bij bol besteld kan je dan de beta code krijgen en annuleren? De game ga ik uiteindelijk wel halen maar digitaal
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Ik wacht gewoon die 2 dagen even af en ga dan alsnog de bèta in. Of heb ik het verkeerd dat iedereen kan spelen over een tijdje
[ Voor 50% gewijzigd door Oxigeon op 14-09-2022 13:00 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Persoonlijk heb ik hem al digitaal aangeschaft en wil ik hem op release ook digitaal dus die laat ik lekker staan. COD is voor mij de enige game die ik digitaal aanschaf op release vanwege de replay value.
Ja dit gaat.dglavimans schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:53:
Wanneer je bij bol besteld kan je dan de beta code krijgen en annuleren? De game ga ik uiteindelijk wel halen maar digitaal
Jah ik haal hem zelf ook digitaal. Weet dat met vorige games het altijd mogelijk was om zo een beta te krijgen.. en ach, niet netjes? Vindt dat wel meevallenAlexknl schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:43:
Dat annuleren zal zeker lukken bij de grotere webshops. Ik ken ook mensen die hem digitaal halen en dan via Sony een refund aanvragen met iets in de trant van 'de beta heeft me doen besluiten de game niet meer te willen.' Niet echt netjes maar het is blijkbaar wel mogelijk.
Persoonlijk heb ik hem al digitaal aangeschaft en wil ik hem op release ook digitaal dus die laat ik lekker staan. COD is voor mij de enige game die ik digitaal aanschaf op release vanwege de replay value.
Heb hem nu iig ook digitaal gehaald van bol waardebonnen dus dat wordt spelen dit weekend
Raar dat ik hyped wordt van een COD maar door de enorme missers van Battlefield en door de herinneringen aan Modern Warfare 2019 en Warzone is dit echt een must voor mij geworden
Mijne is juist gedownload 27gb op ps5Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:19:
Speelbaar voor PS pre orders vrijdag om 19h. Download zou tussen nu en morgen in de store moeten verschijnen.
[Afbeelding]
PSN : Fruitsla379
Yes! Meteen geactiveerd en downloaden gestartDavidas schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:15:
[...]
Heb je de code nu al per e-mail ontvangen?
Als ik op call of duty zoek, zie ik enkel de full game die ik al heb gepreorderedChelseamarre123 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:03:
Ik zie de download in de store. Wel even zoeken maar je kan hem al downloaden als je hem digitaal hebt gepreordered
Ja en dan moet je de versie selecteren en zie je de beta staan. Althans in de app. Ben nog niet op console geweest vandaag.pina schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:43:
[...]
Als ik op call of duty zoek, zie ik enkel de full game die ik al heb gepreordered
Als je de store op de console raadpleegt, vind je hem niet. Enkel via de app... VreemdChelseamarre123 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:45:
[...]
Ja en dan moet je de versie selecteren en zie je de beta staan. Althans in de app. Ben nog niet op console geweest vandaag.
Nee hoor, vind hem vrij eenvoudig in de store. 2 stappen.pina schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:50:
[...]
Als je de store op de console raadpleegt, vind je hem niet. Enkel via de app... Vreemd
:strip_exif()/f/image/m2HwqGc1J3l9cBUXhDfpJD4l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/puWg4HREEZa58mr5S2s0D43q.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 111% gewijzigd door NotSoSteady op 14-09-2022 22:39 ]
Zover ik begrijp voor elke wapengroep. Als daar vijf wapens inzitten speel je alles in een keer vrij in plaats van dat vijf keer te moeten. Voor een andere groep moet dat dan weer wel.LadyVodka schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:52:
no more attachments grinding?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nope niet meer. At least hoe ik het begreepLadyVodka schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:52:
Klopt dat zeiden ze tenminste in de trailer hierboven, ergens vind ik het wel jammer maar denk dat ze daar tegenover wel meer xp zullen gaan vragen per attachment of moeilijkere challenges gaan hebben want anders word het te makkelijk.LadyVodka schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:52:
Denk dat ze dit echt goed uitgedokterd hebben want deze game moet 2 jaar meegaan. Zal lame zijn als je na 2 maand uit gegrind bent.G_Dragon schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:26:
[...]
Klopt dat zeiden ze tenminste in de trailer hierboven, ergens vind ik het wel jammer maar denk dat ze daar tegenover wel meer xp zullen gaan vragen per attachment of moeilijkere challenges gaan hebben want anders word het te makkelijk.
Of "kill 500 enemies with a headshot using ironsights who are playing a female character that have perk X equipped and are prone during capping a carepackage"
[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 15-09-2022 08:03 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
"make two headshots with one bullet when you jump while taking an enemy flag while being covered by smoke and being affected by a blind- or stungrenade and having less then 33% health. 100 times". ''and tho that again for 250 times with a 360 noscope'' LMAOVrijdag schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:59:
Nah, ze gooien er gewoon 50 verschillende verfjes in met eisen als "make two headshots with one bullet when you jump while taking an enemy flag while being covered by smoke and being affected by a blind- or stungrenade and having less then 33% health. 100 times".
Of "kill 500 enemies with a headshot using ironsights who are playing a female character that have perk X equipped and are prone during capping a carepackage"
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Ik ook, ik kom alleen in een soort vicieuze circel terecht wanneer ik wil inloggen bij Activision.Rivanov schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:15:
Beta code via Bol.com zojuist ontvangen via mail.

Geldt deze code ook automatisch voor de tweede closed beta?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
na de beta van dit weekend zijn alle beta's open voor PS spelers volgens mij.Rivanov schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:28:
Ik ook prima kunnen inwisselen.
Geldt deze code ook automatisch voor de tweede closed beta?
dat was iig de voorgaande jaren wel zo
En is inmiddels ook gelukt na 2FA van m'n Activision account te resetten. Had intussen al 3 mailtjes gehad dat er verdachte activiteit op m'n account was, zou een 'mooi' moment zijn om een geblokkeerde account te krijgen.SD5k schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:22:
[...]
Ik ook, ik kom alleen in een soort vicieuze circel terecht wanneer ik wil inloggen bij Activision.
Vanaf de 18e is het open voor alle PS gebruikersBjjorntjje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:35:
[...]
na de beta van dit weekend zijn alle beta's open voor PS spelers volgens mij.
dat was iig de voorgaande jaren wel zo
Yes ontvangen. Ik had dit met de pre sale van blackpink dat ze die in mijn reclame stond. Misschien staat hij bij jou tussen de reclame folder?Reem0nN schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:12:
Hier al iemand van Bol een beta key gehad, heb nog steeds niks ontvangen namelijk?
Zeker YouTube checken en als je tijd hebt twitch
half 6 Nederlandse tijdChelseamarre123 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:23:
Vandaag is er dus dat cod event in Amerika met alle grote streamers die de multiplayer al mogen spelen en ook info gaan krijgen over warzone 2.0.
Zeker YouTube checken en als je tijd hebt twitch
Spam folder bekeken, reclame folder etc, geen beta key te vinden.AlwaysNick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:22:
[...]
Yes ontvangen. Ik had dit met de pre sale van blackpink dat ze die in mijn reclame stond. Misschien staat hij bij jou tussen de reclame folder?
Bol gecontact, die geven aan van niks te weten hierover, en krijg te horen dat het spel pas 28-10 uitkomt.
Duidelijk uitgelegd hoe het allemaal zit, en werkt, maar ze blijven zeggen, dat ze het niet kunnen inzien.
Zover Bol preorder

Reem0nN schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:25:
[...]
Spam folder bekeken, reclame folder etc, geen beta key te vinden.
Bol gecontact, die geven aan van niks te weten hierover, en krijg te horen dat het spel pas 28-10 uitkomt.
Duidelijk uitgelegd hoe het allemaal zit, en werkt, maar ze blijven zeggen, dat ze het niet kunnen inzien.
Zover Bol preorder
AlwaysNick schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:31:
Hoi Nick,
Je had contact met ons opgenomen omdat je wilde weten wanneer de code voor de open beta van Call of Duty: Modern Warfare II - C.O.D.E. Editie uitkomt. Goed dat je contact met ons opneemt.
Wij versturen de e-mail met code voor PlayStation vermoedelijk op 15 september, dus heb je deze tijdig binnen. Houd er rekening mee dat deze ook nog tot 19:00 verzonden kan worden. Zie je nog geen mail? Check dan eerst het spamfilter en reclame. Wil je meer weten over de release? Check ook https://www.callofduty.com/modernwarfare2
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag,
Met vriendelijke groet,
Juanita
Excuus dacht dat er 11:30 EST stond oeps hahaha

Bedankt voor de info, maar had iemand via Bol gesproken, uitermate slechte service, je wordt gewoon afgewimpeld zonder een antwoord te krijgen op je vraag.
Voor mij geen preorders meer via Bol.

Wanneer gepre-orderd?Reem0nN schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:41:
[...]
Bedankt voor de info, maar had iemand via Bol gesproken, uitermate slechte service, je wordt gewoon afgewimpeld zonder een antwoord te krijgen op je vraag.
Voor mij geen preorders meer via Bol.
Tja. Beetje lullig als je al een Pre-order gedaan hebt.
*knip* Nergens voor nodig om op de man te gaan spelen en dit soort denigrerende uitingen te plaatsen.AlwaysNick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:50:
[...]
Tja. Beetje lullig als je al een Pre-order gedaan hebt.
Whats the nr.1 internet gaming rule?: "DO NOT PRE-ORDER!"
[ Voor 21% gewijzigd door Bart ® op 15-09-2022 14:35 ]
En wat als je even belt naar Bol? 030 310 49 99
Tja. Ik doe gewoon achteraf betalen en is de beta ruk ja jammer dan... dan annuleer ik m gewoonLadyVodka schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:51:
[...]
Als je pre-order hebt dan ben je een foemp.
[ Voor 3% gewijzigd door AlwaysNick op 15-09-2022 11:53 ]
Xbox of PS?
Belachelijke reactie. Bij cod weet je voor 90% wat je gaat krijgen. Ik heb nooit spijt van mijn cod pre orders omdat ik het toch voldoende speel.LadyVodka schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:51:
[...]
Nooit COD gespeeld dus… ik ga er ook vanuit dat als je MW2 leuk vond, dit ook wel weer een succesje wordt.LadyVodka schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:51:
[...]
Ik ben in ieder geval altijd blij met mijn COD preorder.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik laat het gaan, wacht wel tot 19:00 op een email, en anders annuleer ik de boel, wacht ik wel een paar dagen, dan maar geen early access.AlwaysNick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:52:
[...]
En wat als je even belt naar Bol? 030 310 49 99

Je kunt via het internet een key halen voor een eurotje, heb ik ook gedaan. Ik heb een pre-order lopen via Wehkamp, maar kwam er pas later achter dat je alleen een beta key krijgt als je de online versie pre-orderdReem0nN schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:34:
[...]
Ik laat het gaan, wacht wel tot 19:00 op een email, en anders annuleer ik de boel, wacht ik wel een paar dagen, dan maar geen early access.
https://twitter.com/_Tom_...tatus/1570369208307027968
Ja volgens mij gaan alle grote streamers dit doen. Zijn allemaal in LA voor dit event. MW2, Warzone 2 en cod mobile worden allemaal getoond via streams etc dacht ik. Ben echt benieuwd naar warzone. Is voor mij een do or dieAid schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:17:
Volgens Tom Henderson gaan ze vandaag gewoon Warzone 2 streamen?
https://twitter.com/_Tom_...tatus/1570369208307027968
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Word gaaf. Ik ga het kijken tussen mijn huiswerk en werk als EHBO'er door kijken. Hype
Ik dacht dat het puur bedoeld was voor MW2, daaromKorkss schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:20:
[...]
Ja volgens mij gaan alle grote streamers dit doen. Zijn allemaal in LA voor dit event. MW2, Warzone 2 en cod mobile worden allemaal getoond via streams etc dacht ik. Ben echt benieuwd naar warzone. Is voor mij een do or die
Ja benieuwd wat de meta gaat zijnAid schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:23:
[...]
Ik dacht dat het puur bedoeld was voor MW2, daarom. Ben benieuwd