Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:19
AlwaysNick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:39:
Zullen ze de beta niet open gooien na de stream? Zou wel heel vet zijn :)
Zou tof zijn idd. Laten we het hopen. Lange tijd geen CoD en warzone gespeeld. Ben benieuwd hoe warzone 2 eruit gaat zien en de mechanics.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:17
Hypetrein gaat lekker hoo,r lekker de stream aangooien vanavond, zin in!

Playstation 5

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Nietdatikweet
Ik zag op reddit staan dat je de snelheid van het lopen aan kan passen en fov zit er idd in. Zo ook third person view maar vind dat zelf niks. Je kan ook weapon fov aanpassen naar smaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:27
Iedereen die op Playstation speelt heel veel plezier met de early acces! Ik sluit volgende week aan wanneer Xbox Early Acces heeft d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:40

SD5k

>4&X

Nietdatikweet schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:00:
Ik zag op reddit staan dat je de snelheid van het lopen aan kan passen en fov zit er idd in. Zo ook third person view maar vind dat zelf niks. Je kan ook weapon fov aanpassen naar smaak
3rd person view is vooral voor voertuigen lijkt mij, dan is het wel prettig. Ben wel blij met al deze customizing opties.

Ik begreep ook dat 120fps in 1440p mogelijk is op PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:31
G_Dragon schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:02:
Iedereen die op Playstation speelt heel veel plezier met de early acces! Ik sluit volgende week aan wanneer Xbox Early Acces heeft d:)b
Heb je niet beide consoles? :o

:+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Rivanov schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:36:
[...]

Heb je niet beide consoles? :o

:+
Haha nee maar ik heb wel een Xbox Series X en een Xbox Series S :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

SD5k schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:14:
[...]

3rd person view is vooral voor voertuigen lijkt mij, dan is het wel prettig. Ben wel blij met al deze customizing opties.

Ik begreep ook dat 120fps in 1440p mogelijk is op PS5.
Kan ook pas sinds de laatste PS5 update...

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:29
Is er bekend of Warzone 2 wederom free to play gaat worden? En wat gebeurt er met Warzone 1 als deel 2 live gaat? Maps als Fortune's Keep zijn nog vrij vers; zonde als dat dan al ten einde loopt?

• Nietdatikweet
CousinBoneless schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:52:
Is er bekend of Warzone 2 wederom free to play gaat worden? En wat gebeurd er met Warzone 1 als deel 2 live gaat? Maps als Fortune's Keep zijn nog vrij vers; zonde als dat dan al ten einde loopt?
WZ2 wordt ook free to play ze hebben er eigenlijk zover ik weet niks over gezegd maar het is vrijwel zeker dat het free to play is. En WZ1 is krijgt een andere naam namelijk WZ caldera als het goed is en die wordt dan ook nog ondersteund maar hoelang is nog de vraag.
Was er al wat bekend over de starttijd van de beta? gewoon weer standaard 7 uur 's avonds?

• SD5k

SD5k

>4&X

AlwaysNick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:48:
[...]

Weet ik, maar had alsnog gekund dat het 1080p was in 120fps.
AlwaysNick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:04:
Was er al wat bekend over de starttijd van de beta? gewoon weer standaard 7 uur 's avonds?
Normaal om 19 uur morgen. Maar voor zelfde geld smijten ze hem na de voorstelling open . Maar verwacht het niet. Je weet nooit natuurlijk...
AlwaysNick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:48:
[...]

Dat klopt inderdaad

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
ik heb hem gepreordered op pc.. alleen wil ook even de beta testen op ps5. kan ik ook een code krijgen voor ps als ik hem op pc gekocht heb ? thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:30
NVM

[ Voor 100% gewijzigd door spijkerhoofd op 15-09-2022 17:23 ]

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:03
shakespeare schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:13:
ik heb hem gepreordered op pc.. alleen wil ook even de beta testen op ps5. kan ik ook een code krijgen voor ps als ik hem op pc gekocht heb ? thnx!
Nee dan zul je hem op PS moeten kopen of een beta code los kopen via eerdergenoemde keyshop(s).

• G_Dragon
Voor de liefhebbers de live stream op Twitch

• G_Dragon

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWcCZVoDdnyJ_nbYna04Hp092jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5RrSXxZX4rNAA1RRYtuDF8Cu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqDO3I7xkJETfWWJG0RDjiEDRv4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Y3WkBIQ4oUv4v4gkq8edi3f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9vXtQrLtximUkbbZ2C_7wQQzwz8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wxKCIkaGJodhf3lFgFsolowW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGvaIUT1XodJ9BcaEj3KVMTedds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OqSoMqzIVVCmku1HNiay15v5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tM-npd_OPeYy9rBzvsnbZxMaAyE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cp98lPGrvXA6Q9N7kmgRqvEW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Alexknl schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:26:
[...]

Dit is de oude MW2 toch? Volgens mij maakt deze uploader misbruik van het moment :F
De "ULTRA High Graphics Gameplay" (op een PS5) gaf het niet weg? ;)

• G_Dragon
Jammer dat het Playstation exclusive content is.. :D

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 15-09-2022 19:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:31:
Jammer dat het Playstation exclusive content is.. :D
En boos dat ze zijn op MS ivm de overname van Activision _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HWPL1wJEFUThu-AFr4vHGyzBso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSbl2HW6iGrGY7d1l66gWm5h.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QAVhSu1qTjQ2ksvgdeXj18mehak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lyf1kq7nPXjoG1P7jLOcIIM4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sl-4XTqTcAEgpBaqg1LpUa93Xcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXmPX5006YMaL9Qyalxq1pHH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AD8vPnnreTIdBoiSGR3R8jHY5sQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UVStvnMPv3BEEL3iCfUcYLhU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkNW-02gOKGKFxJmMsIlfb-bLB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hjH94djxyRtF8DrjmGB9lMXk.jpg?f=fotoalbum_large

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
Is warzone 2 ook te spelen in de open beta?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIdZRmDNJBOQQMfEzaqdeBKhtl4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gWNONaycrd7TUEN9IOd9UR4V.jpg?f=fotoalbum_large

• D-Ed
  • Niet online
Proximity Chat d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 17:18
Wat zit er een hoop nieuw spul in zeg
Dmz klinkt leuk, soort large scale zombie mode.

Kom maar op met de gameplay!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZF507Axkpxnf5hhH0MUNey0pW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pr4pThzma33zEoTYE2FPFZHB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89IkeCBDOguuLcvddgD-iWjvHbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DlxF5EYQz9urdp9JluTvV8cj.jpg?f=fotoalbum_large

• b.o.n.s
Chelseamarre123 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:06:
[...]

Welke map is dit? Soort rebirth map?
De nieuwe Al Mazrah map voor warzone 2.0
De een na laatste cirkel gaat over in kleine cirkels, die daarna naar de slotcirkel toewerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind het er wel goed uitzien. Voetstappen lijken me wel enorm luid te klinken(positief)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Ziet er heel goed uit (y)

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ziet er echt goed uit, ben ook benieuwd naar WZ2! Gameplay zal ook zo gestreamed worden door aantal streamers..

hi!

MysticX schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:31:
Ziet er echt goed uit, ben ook benieuwd naar WZ2! Gameplay zal ook zo gestreamed worden door aantal streamers..
Twitch kijken. Iedereen is live

TTK lijkt me wel te snel, lijkt wel hardcore

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Ik heb tot nu geen enkele container gezien, is dat normaal?

3rd person en peeking around corners?
In sommige games is PvP in 3rd person verboden.

[ Voor 82% gewijzigd door LadyVodka op 15-09-2022 21:23 . Reden: video ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
De kleurstelling bevalt me wel zo tussen MW en Cold War in. Nu nog effe wachten tot zondag en dan volgend weekend voor op de XBox verder omdat ik daar de preorder heb.
Mijn eerste indruk is goed, hopelijk ook echt twee jaar ondersteuning.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:17
Wat een nieuwe modi allemaal joh ze pakken wel uit dit jaar, timthetatmam is nu 3rd person multiplayer mode aan het streamen trouwens voor de ge interesseerde.

Playstation 5

• b.o.n.s
Echt zin in! Toch even de beta geprobeerd, maar helaas ghehe
Ik ga sowieso weer een keer 3rd person proberen was leuk op MW2 2009. 3rd Person Barebones. Was echt geweldig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/77qTNP8I4bblm-hxJ_qwjZIFOQs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7hXdWFZ9okLiFPd6Itban94Z.png?f=fotoalbum_large

Is er een Activision studio die niet aan MWII/Warzone 2.0 werkt? Damn.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Mog schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:33:
[Afbeelding]

Is er een Activision studio die niet aan MWII/Warzone 2.0 werkt? Damn.
werkte iets van 3000 medewerkers aan ofzo 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:23

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist maar eens even next terug gekeken tot ze begonnen over warzone op mobile. Want dat interesseert me niet.

Maar jonge jonge. Wat een game modes. Heb nog niet echt lang naar gameplay beelden gekeken. Maar het lijkt erop dat de gameplay iets langzamer is geworden. Eigenlijk een beetje zoals MW 1 zal ik maar zeggen.

Dan de nieuwe warzone wat ook top lijkt te worden samen met de nog geheimzinnige DMZ wat zoiets als Tarkov gaat worden. Heb Vanguard en Cold war niet gespeeld omdat de gameplay me allemaal iets te snel was. Maar dit lijkt me toch net als MW weer een toppertje te worden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Reem0nN schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:34:
[...]

Ik laat het gaan, wacht wel tot 19:00 op een email, en anders annuleer ik de boel, wacht ik wel een paar dagen, dan maar geen early access. ;w
Heb je nog een code ontvangen? Zo niet: laat me ff weten. Heb nog wel een code voor je (2 ontvangen van Bol)…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-06 22:42
SqueakyClean schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 00:55:
[...]

Heb je nog een code ontvangen? Zo niet: laat me ff weten. Heb nog wel een code voor je (2 ontvangen van Bol)…
Ik kwam net is vragen of iemand mij aan een code kan helpen. Want er is iets fout gegaan vermoed ik! Dus hou me aanbevolen!

Oooh wat heb ik zin in deze COD!
Ik hoop echt op ouderwetse gameplay zoals 2019. Wat mij betreft hebben ze zich er nu ook minder makkelijk vanaf gemaakt en best de nodige aanpassingen doorgevoerd.

Laat die herfst en winter maar komen!

[ Voor 20% gewijzigd door GovertNL op 16-09-2022 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
hoe laat kunnen we starten op ps ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:13
19:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:14

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Stel je niet zo aan :+ , want wachten tot volgende week voor de Xbox speler duurt nog langer dus geniet van deze week eerder spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Is er ook al gameplay te zien van controller streamers ipv de adhd/keyboard/muis spelers? Vanmorgen wat teruggekeken maar op de streams is duidelijk te zien waarom ik lekker onderuitgezakt met een controller in m'n handen wil spelen.. ;)

En is er al bekend of crossplay is uit te zetten of is het verplicht net zoals bij Halo Infinite? O-)

En nu we toch bezig zijn.. Is 3rd person mode een setting die je lobby breed kunt selecteren of als individu?

[ Voor 32% gewijzigd door D-Ed op 16-09-2022 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
D-Ed schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:01:
Is er ook al gameplay te zien van controller streamers ipv de adhd/keyboard/muis spelers? Vanmorgen wat teruggekeken maar op de streams is duidelijk te zien waarom ik lekker onderuitgezakt met een controller in m'n handen wil spelen.. ;)

En is er al bekend of crossplay is uit te zetten of is het verplicht net zoals bij Halo Infinite? O-)
Eerste potje warzone 2 is door iemand met een controller gewonnen. Nickmercs, staat wel op youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
fifanoob schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:06:
[...]

Eerste potje warzone 2 is door iemand met een controller gewonnen. Nickmercs, staat wel op youtube
Thx!

Bron:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Laatst online: 00:00
SqueakyClean schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 00:55:
[...]

Nee heb nog steeds geen code ontvangen, helaas, tof van je dat je het aanbied. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GovertNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 01:01:
[...]

Ik kwam net is vragen of iemand mij aan een code kan helpen. Want er is iets fout gegaan vermoed ik! Dus hou me aanbevolen!

Oooh wat heb ik zin in deze COD!
Ik hoop echt op ouderwetse gameplay zoals 2019. Wat mij betreft hebben ze zich er nu ook minder makkelijk vanaf gemaakt en best de nodige aanpassingen doorgevoerd.

Laat die herfst en winter maar komen!
Ik heb niet meer gehoord van Reem0n, dus de code zit in je DM. Veel speel plezier! Terwijl ik dit typte reageerde Reem0n. Dus nu hebben jullie beide de code. Heb er helaas maar 1 (andere al weggeven). Dus wie ‘t eerst komt wie ‘t eerst maalt!

Final edit: ingewisseld door ReemOnn. Sry Govert.

[ Voor 15% gewijzigd door SqueakyClean op 16-09-2022 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Reem0nN schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:15:
[...]

Nee heb nog steeds geen code ontvangen, helaas, tof van je dat je het aanbied. _/-\o_
Zie je DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Hoe kan ik mijn code inwisselen, zowel via console als app krijg ik deze foutmelding. Als ik zoek op pre order krijg ik niks anders. Ik heb (nog) geen PS Plus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOLH3Zlus128ZD2tA4_8i3IlfVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1IZudrkyTnDDMzE0tfCHjfLJ.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Davidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:40:
Hoe kan ik mijn code inwisselen, zowel via console als app krijg ik deze foutmelding. Als ik zoek op pre order krijg ik niks anders. Ik heb (nog) geen PS Plus.

[Afbeelding]
Never mind, heb via de store de code ingewisseld, daarna kon ik de download starten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
Oxigeon schreef op donderdag 15 september 2022 @ 23:38:
Zojuist maar eens even next terug gekeken tot ze begonnen over warzone op mobile. Want dat interesseert me niet.

Maar jonge jonge. Wat een game modes. Heb nog niet echt lang naar gameplay beelden gekeken. Maar het lijkt erop dat de gameplay iets langzamer is geworden. Eigenlijk een beetje zoals MW 1 zal ik maar zeggen.

Dan de nieuwe warzone wat ook top lijkt te worden samen met de nog geheimzinnige DMZ wat zoiets als Tarkov gaat worden. Heb Vanguard en Cold war niet gespeeld omdat de gameplay me allemaal iets te snel was. Maar dit lijkt me toch net als MW weer een toppertje te worden
Hoorde een streamer zeggen dat als je de MW van 2019 leuk vond dan gaat dat hier ook zo zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Laatst online: 12:31
SqueakyClean schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:22:
[...]
Ik heb niet meer gehoord van Reem0n, dus de code zit in je DM. Veel speel plezier! Terwijl ik dit typte reageerde Reem0n. Dus nu hebben jullie beide de code. Heb er helaas maar 1 (andere al weggeven). Dus wie ‘t eerst komt wie ‘t eerst maalt!

Final edit: ingewisseld door ReemOnn. Sry Govert.
Als je nog een code over hebt, houd ik mij aanbevolen!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 14:29
Heb je ook gewoon een tekst/lijst ofzo? Die presentatoren kan ik niet aanzien ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Rakward schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:59:
[...]

Heb je ook gewoon een tekst/lijst ofzo? Die presentatoren kan ik niet aanzien ....
Ik kan nog geen samenvatting vinden om eerlijk te zijn.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
al bekend of warzone2 tijdens de openbeta te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
fifanoob schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:05:
al bekend of warzone2 tijdens de openbeta te spelen is?
Nee volgens mij niet, die komt pas ergens in November verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Davidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:06:
[...]

Nee volgens mij niet, die komt pas ergens in November verwacht ik.
26 november, dat maakten ze gisteren bekend. Of het was 16 maar 1 van die 2 datums :P

edit: de 16e is het

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 16-09-2022 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:01:

En nu we toch bezig zijn.. Is 3rd person mode een setting die je lobby breed kunt selecteren of als individu?
Ja joh dat zal heus wel, in alle recente delen kon de crossplay uit.

Op de Xbox speel ik overigens met Crossplay aan want zonder vind hij in 2019 geen hardcore potten 8)7 maar Als je dat wat uurtjes doet kan je prima mee komen hoor. Dat muis Keyboard spelers automatisch beter zijn lijkt mij een misvatting.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
fifanoob schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:07:
[...]

26 november, dat maakten ze gisteren bekend. Of het was 16 maar 1 van die 2 datums :P

edit: de 16e is het
Oftewel speelbaar vanaf de 20e ongeveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:11:
[...]

Nee verwacht ik niet. Gisteren speelden ze het al op het event. Dus verwacht daar geen problemen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Inderdaad ja. Op de 16e schijnt ook seizoen 1 te beginnen. Oftewel 2 weken na de release van de game. Dag 1 mutiplayer werkt normaal gesproken de game ook niet lekker. Eerste weekje gebruik ik meestal eventjes om door de Campaign te komen.

Voor de mensen die de game preorderen via de PS Store.... Je krijgt een gratis "operator". ofja... in elk geval een skin. Tevens krijgen volgens mij alle pre-orders (via ps store) de mogelijkheid om de campaign een week eerder te spelen. OF is dit alleen het geval bij de Vault edition?

Zelf doe ik eigenlijk altijd op disc bestellen. Verdien ik toch weer een tientje mee. Nu eigenljk even afwachten of er ng een webshop is die een beetje gaat stunten met de prijs door er nog een euro of 5 onder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Iemand die durft te zeggen of ik de code nu toegestuurd krijg als ik hem pre order bij coolblue? Of ben ik daar te laat voor/moet ik even een code online kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
fifanoob schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:13:
[...]

Nee verwacht ik niet. Gisteren speelden ze het al op het event. Dus verwacht daar geen problemen mee.
Ja op een kleinschalig event, dat is wel ff wat anders als dat er 500.000 gamers er tegelijk opduiken.
Dat gaat echt weer een shitshow worden op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:15:
[...]

Inderdaad ja. Op de 16e schijnt ook seizoen 1 te beginnen. Oftewel 2 weken na de release van de game. Dag 1 mutiplayer werkt normaal gesproken de game ook niet lekker. Eerste weekje gebruik ik meestal eventjes om door de Campaign te komen.

Voor de mensen die de game preorderen via de PS Store.... Je krijgt een gratis "operator". ofja... in elk geval een skin. Tevens krijgen volgens mij alle pre-orders (via ps store) de mogelijkheid om de campaign een week eerder te spelen. OF is dit alleen het geval bij de Vault edition?

Zelf doe ik eigenlijk altijd op disc bestellen. Verdien ik toch weer een tientje mee. Nu eigenljk even afwachten of er ng een webshop is die een beetje gaat stunten met de prijs door er nog een euro of 5 onder te gaan.
Alle digitale pre-orders hebben de SP een week eerder. Dat is toch wel een leuke bonus, want zo heb ik die mooi uit als de MP begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Ja joh dat zal heus wel, in alle recente delen kon de crossplay uit.

Op de Xbox speel ik overigens met Crossplay aan want zonder vind hij in 2019 geen hardcore potten 8)7 maar Als je dat wat uurtjes doet kan je prima mee komen hoor. Dat muis Keyboard spelers automatisch beter zijn lijkt mij een misvatting.
Eens hoor maar als je zo die stream van gisteren bekijkt zie je wel echt die (voor mij althans) neurotische/twitchy gameplay x100. Maar dat zal ook vast te maken hebben met het niveau van die gamers die daar waren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:27:
[...]

Eens hoor maar als je zo die stream van gisteren bekijkt zie je wel echt die (voor mij althans) neurotische/twitchy gameplay x100. Maar dat zal ook vast te maken hebben met het niveau van die gamers die daar waren ;)
Ja joh dat is een apart hoekje op het internet, die worden met elkaar ingedeeld :+
Mijn scores zijn prima maar niet zo goed dat ik hiermee ingedeeld zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:29:
[...]

Ja joh dat is een apart hoekje op het internet, die worden met elkaar ingedeeld :+
Mijn scores zijn prima maar niet zo goed dat ik hiermee ingedeeld zou moeten worden.
Top, 2019 was ik na een maand of drie alweer klaar mee. Hopelijk houd ik het met deze versie wat langer vol 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 21:11
Ik heb gisteren wat gekeken naar gameplay op YT (Multiplayer van MW2). De Gameplay lijkt ontzettend snel en de TTK erg laag (vergelijkbaar met Vanguard?)!
Ik hoop dat het alsnog meevalt.. bij Vanguard vond ik de lage TTK in het begin leuk, later wat minder..

Ik hoor graag hoe jullie het ervaren!

Geen idee hoe het zit met de Beta op de PC of wanneer die is. Indien iemand een key (over) heeft hoor ik het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 20:51

CyberDonky

DealBytes

Ik kan niet wachten tot vanavond om 19.00 uur. Ik ben d'r klaar voor ^^
JeroenD92 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:31:
Ik heb gisteren wat gekeken naar gameplay op YT (Multiplayer van MW2). De Gameplay lijkt ontzettend snel en de TTK erg laag (vergelijkbaar met Vanguard?)!
Ik hoop dat het alsnog meevalt.. bij Vanguard vond ik de lage TTK in het begin leuk, later wat minder..

Geen idee hoe het zit met de Beta op de PC of wanneer die is. Indien iemand een key (over) heeft hoor ik het graag :D
Gisteren heb ik via Kinguin een Beta key gekocht voor 1,20 euro, vervolgens geredeemed via COD website en via daar een nieuwe code gekregen om vervolgens te verzilveren via de PS Store. Dat werkt ook prima :*) Hij is inmiddels wel wat duurder geworden: https://www.kinguin.net/c...ne-xbox-series-x-s-cd-key

[ Voor 5% gewijzigd door CyberDonky op 16-09-2022 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:31:
[...]

Top, 2019 was ik na een maand of drie alweer klaar mee. Hopelijk houd ik het met deze versie wat langer vol 8)
Ooh echt? Nee die is hier wel heel fanatiek gespeeld, uurtje of 750 schat ik zo in.
Warzone wel erg weinig, dat vond ik na 2 keer winnen eigenlijk al niet echt bevredigend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JeroenD92 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:31:

Ik speel voornamelijk hardcore. Als ik dan normale MP met iemand mee speel vind ik de TTK in 2019 veel te hoog, iets naar beneden is voor mij dus zeker wenselijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:02:
[...]

Ik kan nog geen samenvatting vinden om eerlijk te zijn.. :D
Effe googelen >:)
Hier vind je uitgebreide lijst.

https://www.callofduty.com/blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb een aantal maps in Cold War gespeeld... Of in elk geval die laatste nieuwe (of wat dat Vanguard). Nadeel vind ik echt de hele kleine maps met 3 gangen. in MW2 lijken de maps iets meer diepgang te hebben...

Ben zelf ook nooit zo kapot van de zombie modus. Daar heb ik gisteren niets over gehoord. Zit die er niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:29
Draait MW2 op de oorspronkelijke MW (2019) engine? Als in: zal mijn good ol' GTX1080 deze game nog zo goed trekken als MW (2019)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CousinBoneless schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:56:
Draait MW2 op de oorspronkelijke MW (2019) engine? Als in: zal mijn good ol' GTX1080 deze game nog zo goed trekken als MW (2019)?
Ik denk bijna van niet. Want de graphics vond ik er gisteren vele malen beter uitzien dan welke cod dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Iemand hier al geprobeerd of je beide toegang hebt tot de early acces als je game shared op de PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CousinBoneless schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:56:
Een verbeterde versie van die engine dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:15:
[...]

Ik heb een tijdje terug mijn fysieke kopie hier besteld, maar die actie is nu helaas voorbij: Vrijdag in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jordyyyys schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:04:
Iemand hier al geprobeerd of je beide toegang hebt tot de early acces als je game shared op de PS5?
Denk niet dat het werkt t.b.h. wil vanavond wel kijken eventueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
AlwaysNick schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:09:
[...]

Denk niet dat het werkt t.b.h. wil vanavond wel kijken eventueel
Als het niet werkt dan ga ik gewoon een code bestellen ergens, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jordyyyys schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:10:
[...]

Als het niet werkt dan ga ik gewoon een code bestellen ergens, thanks!
Idk ik ben om 19:00 online ik wil eventueel wel met je testen. Ik ben online tot 21:00 ga nog ff bieren met een maat van me. Add me anders maar gewoon: AlwaysNick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

TSJCHAKKA.

Gister even wat van die cringe ass stream gekeken, ziet er wel vet uit de game.
Hoop dat de maps een beetje goed zijn en dat het lang wordt gesupport dan hebben we eindelijk (hopelijk) weer en goede shooter.

Dat Warzone zag er ook wel dik uit, lijkt een beetje meer richting Battlefield/PUBG achtig iets te gaan met die vehicles enz.

[ Voor 22% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-09-2022 11:47 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Dank je ! Als ik thuis was had ik deze wel gevonden maar hier op het werk is dit allemaal geblokkeerd dus ik moet het doen met wat wel werkt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb nog een code over (van een pre order die ik al 3 weken geleden heb geannuleerd), voor de liefhebber:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even een berichtje achter in dit topic, dan is het duidelijk dat hij is gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door SD5k op 16-09-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibasss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-04 09:02
Weet iemand waar ik hem nog kan preoderen en nog een early acces code ontvang?
Pagina: 1 ... 5 ... 85 Laatste