Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat nieuwe plea systeem is ook kut. gister wordt ik neergeknald...
ik plea, die gasten laten me joinen, althans dat dacht ik.
Krijg je in beeld dat er een cooldown is van een aantal seconden.
Komt een maatje van die anderen in beeld en die knalt me plompverloren weer neer....

Gister wel het 3e insured weapon slot solo vrijgespeeld.
Mijn methode voor de GPU's was om in vondel de stagebag te looten bij de university, goldbar bij de mayor's briefcase dan exfillen.
Voor de goldskulls heb ik een paar keer de chemist gedaan en als laatste had ik de key van de wrak bij ashika.

Laatste skull in de bag...kom ik bij de exfil wordt ik beschoten door speler...ik denk nee...he niet bij de allerlaatste dit gaat me niet gebeuren...ik maar het water in weggezwommen tot achter de rotsen...
Uiteindelijk weer de exfill aanroepen en toen was er gelukkig niemand meer...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
Plea systeem is volgens mij weer aangepast, gelukkig

Afgelopen weekend veel extracts gedaan met een secure backpack, dan gaat het wel hard moet ik zeggen met die upgrades!

Ga nu aan de slag met X marks the spot (Crown) in de Koschei Complex, en wil ook een keer de sniper killen, voor de stealth vest barter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
eggy13 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:15:
Plea systeem is volgens mij weer aangepast, gelukkig

Afgelopen weekend veel extracts gedaan met een secure backpack, dan gaat het wel hard moet ik zeggen met die upgrades!

Ga nu aan de slag met X marks the spot (Crown) in de Koschei Complex, en wil ook een keer de sniper killen, voor de stealth vest barter
Die missie moet ik ook nog doen....

Pff ben nu bezig om de scavenger 9 keer te killen....zit pas op 4....

Als je met een 3 man infilled dat ga je vaak met ze mee soms kom je wel andere spelers tegen...vaak doen we wat missies maar die scavenger zie ik niet al te vaak.

één keer waren we op een plek waar veel spelers gedowned waren, toen ben ik iets later teruggegaan en kreeg ik een melding dat hij er was toen kon ik hem eenvoudig killen...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eggy13
Wii4all schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:53:
[...]

Die missie moet ik ook nog doen....

Pff ben nu bezig om de scavenger 9 keer te killen....zit pas op 4....

Als je met een 3 man infilled dat ga je vaak met ze mee soms kom je wel andere spelers tegen...vaak doen we wat missies maar die scavenger zie ik niet al te vaak.

één keer waren we op een plek waar veel spelers gedowned waren, toen ben ik iets later teruggegaan en kreeg ik een melding dat hij er was toen kon ik hem eenvoudig killen...
Mocht je in het begin operators gekilled hebben, loont het altijd 5 tot 10 minuten weg te blijven van die plek, en later even terug te komen, als je tegen t einde van de pot terugkeert is 9 van de 10 keer de scavenger daar terug te vinden. In Vondel had ik laatst een melding dat de scavenger er echter zou zijn, maar in het hele gebied binnen die cirkel was ie niet terug te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er is weer een klein probleempje met duplicatie in DMZ.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nRUOZEJVtrYocGoB73ephkPxbI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hW4V5lcwN4oMEiKtdrsGp2x.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Liep vanavond ook tegen een hilarische bug aan.
Stond kort in een Molotov cocktail maar de rest van de sessie stond ik in brand zonder dmv te krijgen .
Ook brandend een helicopter bestuurd 🔥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

richards3 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 22:36:
Liep vanavond ook tegen een hilarische bug aan.
Stond kort in een Molotov cocktail maar de rest van de sessie stond ik in brand zonder dmv te krijgen .
Ook brandend een helicopter bestuurd 🔥
Dat gebeurt wel vaker. :P Ook al meerdere keren in quickplay gehad. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben er denk ik nog niet helemaal uit wat betreft de koshei complex.
Het beste is om vanuit el mazrah er direct in te gaan want dan is de grootste kans om de rhino en de sniper om te leggen, maar is de kans ook groter dat je spelers tegenkomt.

Gister er geweest toen stond alles open en had het dus geen zin meer om daar rond te neuzen.
Het beste is als je van te voren al 2 car batteries en 2 jumper cables bij je hebt, alhoewel je die vaak ook in de ruimtes voor de chemical plant kan vinden.

Om van de chemical plant naar de sniper te komen moet je die 2e deur openen met de battery en jumper cable.

Andere methode is om zwemmend zeg maar naar binnen te gaan en die 2 barracks keys te vinden.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

begin er genoeg van te krijgen, teveel "man childs".
midden in 'n heavy fight komt er dikwijls ene doodleuk u omleggen langs achter.
't consept is moeilijk maar voor ons is een gat genoeg! teammates ieder voor zich.
gisteren staan beven (fysiek) van zo 'n achterlijke match. :+

3 x dezelfde missie die niet wilt afvinken voor next FALANX* hebben en opnieuw kwijt.

edit: zitten die kinderen specifiek dergelijke situaties af te wachten, gans de party als een parasiet rond te lopen? voor geld moet je niet bij ons zijn (gebruiken steeds de slechts uitgeruste operator) voor blindgangers!

tnx 4 complex adviez

mauve0tter #2479 voor missies only 8)

[ Voor 28% gewijzigd door vrankerik op 26-07-2023 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 10:04:
Ik ben er denk ik nog niet helemaal uit wat betreft de koshei complex.
Het beste is om vanuit el mazrah er direct in te gaan want dan is de grootste kans om de rhino en de sniper om te leggen, maar is de kans ook groter dat je spelers tegenkomt.
Of je direct naar Koschei gaat of wanneer de final chopper nog 10 seconden heeft, het maakt niets uit. Er worden spelers gevonden vanuit verschillende Al Mazrah potjes en die worden samen in Koschei gezet. Vanuit hetzelfde potje zijn er nooit genoeg spelers tegelijk te vinden om Koschei te vullen. Hoe het dan in Koschei zelf gaat staat los van hoe het in Al Mazrah ging.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
vrankerik schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 12:07:
begin er genoeg van te krijgen, teveel "man childs".
midden in 'n heavy fight komt er dikwijls ene doodleuk u omleggen langs achter.
't consept is moeilijk maar voor ons is een gat genoeg! teammates ieder voor zich.
gisteren staan beven (fysiek) van zo 'n achterlijke match. :+

3 x dezelfde missie die niet wilt afvinken voor next FALANX* hebben en opnieuw kwijt.

edit: zitten die kinderen specifiek dergelijke situaties af te wachten, gans de party als een parasiet rond te lopen? voor geld moet je niet bij ons zijn (gebruiken steeds de slechts uitgeruste operator) voor blindgangers!

tnx 4 complex adviez

mauve0tter #2479 voor missies only 8)
Boh, weer genoten, goed verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Altijd op PlayStation gespeeld, maar nu eens op PC. Heb account overgezet en nu zie ik inderdaad mijn level en statistieken die netjes corresponderen. Maar mijn CP (of hoe heten die punten uit de store, waarmee je oa de battle pass kunt kopen) staat op 0, terwijl die op de PlayStation meer dan genoeg is voor de BattlePass. Iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
je cod punten zijn niet overdraagbaar bij mijn weten, dus op de playstation de pas kopen en op de pc spelen is denk je beste optie

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
zaander schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 11:24:
je cod punten zijn niet overdraagbaar bij mijn weten, dus op de playstation de pas kopen en op de pc spelen is denk je beste optie
Ah, want als ik hem met mijn PS punten (die ik dus niet op PC kan zien) de Battle Pass koop, heb ik die battle pass wel gewoon op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:43

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De laatste paar dagen speel ik DMZ op US servers en dat speelt een stuk prettiger. >95% van de spelers spreekt engels (in de EU is het een allegaartje aan talen). Plus ze zijn minder toxic en veel sportiever. Enige nadeel is de latency die soms voor wat frustratie zorgt (missen van een bewegend doelwit), maar dat weegt niet op tegen het speelplezier.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20
Pff die battlepass grinden gaat zooo langzaam als je nu in 1 week nog even veel progress wilt maken. snap dat dat me eigen fout is maar dit is echt extreem imo. alles waardoor ze je proberen over te halen toch nog wat euros te spenderen denk ik richting de tokens te kopen.

En dit zou helemaal erg zijn als je ook nog die 30 euro betaald zou hebben voor die blackcell pass zeg. Het is gewoon echt extreem van de zotte wat activision presteert met MTX in CoD. elke dag een skin van 20-25 euro enzo .. echt bizar.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 00:34:
Pff die battlepass grinden gaat zooo langzaam als je nu in 1 week nog even veel progress wilt maken. snap dat dat me eigen fout is maar dit is echt extreem imo. alles waardoor ze je proberen over te halen toch nog wat euros te spenderen denk ik richting de tokens te kopen.

En dit zou helemaal erg zijn als je ook nog die 30 euro betaald zou hebben voor die blackcell pass zeg. Het is gewoon echt extreem van de zotte wat activision presteert met MTX in CoD. elke dag een skin van 20-25 euro enzo .. echt bizar.
Tja, ze gaan er vanuit dat de Battlepass in het begin van de periode wordt aangeschaft en dan is het natuurlijk fijn dat je niet 3 dagen later met flink gamen er al door bent. Als je ziet dat de Battlepass nog een week of 1-2 is, zou ik persoonlijk kiezen om de BP te laten voor wat die is, en die punten een week later uit te geven in het nieuwe seizoen. Want die punten verdien je inderdaad niet terug, tenzij je sessies van 8-9 uur per dag gaat houden voor de restant van de tijd. Enige wat je zou kunnen redden is als dit weekend een 2XP weekend is. En als je dan ook nog Plunder kan spelen in Warzone 2.0, dan gaat het erg hard met levels en de BP. Maar dan nog moet je dit weekend vrij maken van andere activiteiten en flinke sessies gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon

Uhm, wel goed dat je er een beetje moeite in moet stoppen dit seizoen?
Als iedereen hem zo makkelijk haalt is er ook niks aan, ben op 95% ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sleeon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 10:47:
[...]

Uhm, wel goed dat je er een beetje moeite in moet stoppen dit seizoen?
Als iedereen hem zo makkelijk haalt is er ook niks aan, ben op 95% ofzo :P
Ja maar verkeerde mindset vind ik dat dus want je koopt iets. maar als je het niet afmaakt krijg je dus niks.
Zou hetzelfde zijn als je naar de apple store gaat > iphone koopt > week in de kast laat liggen en ineens is je iphone weg.

Ik koop al jaren zulke shit hoor dus ik weet hoe het werkt en snap het wel maar sinds een jaar ofzo irriteer ik mij steeds meer aan deze praktijken.

Nou wacht ik op een gamepje genaamd Wayfinder en die komt ook uiteraard met een battlepass zoals elke game tegenwoordig maar die krijgen een systeem waarbij je de battlepass alleen kan kopen in dat seizoen maar vervolgens heb je unlimited time om hem te completen.

Dus ze zouden met CoD ook kunnen doen dat je de battlepass koopt, en dan begint het volgende seizoen koop je hem bijv weer. maar dat je dan de keuze kan maken in welke battlepass je je tokens spendeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:31
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:01:
[...]

Ja maar verkeerde mindset vind ik dat dus want je koopt iets. maar als je het niet afmaakt krijg je dus niks.
Zou hetzelfde zijn als je naar de apple store gaat > iphone koopt > week in de kast laat liggen en ineens is je iphone weg.

Ik koop al jaren zulke shit hoor dus ik weet hoe het werkt en snap het wel maar sinds een jaar ofzo irriteer ik mij steeds meer aan deze praktijken.

Nou wacht ik op een gamepje genaamd Wayfinder en die komt ook uiteraard met een battlepass zoals elke game tegenwoordig maar die krijgen een systeem waarbij je de battlepass alleen kan kopen in dat seizoen maar vervolgens heb je unlimited time om hem te completen.

Dus ze zouden met CoD ook kunnen doen dat je de battlepass koopt, en dan begint het volgende seizoen koop je hem bijv weer. maar dat je dan de keuze kan maken in welke battlepass je je tokens spendeert.
Dit doet Halo ook. Bij Activision kan je dat vergeten. Die willen alleen maar je geld. Die verkopen hun eigen moeder nog. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:01:
[...]

Volgens mij deed Halo Infinite dat ook, dan kon je ook in latere seasons nog een eerdere battlepass voltooien.

Zelf ben ik ook echt een sucker voor battlepasses, ik vind het geweldig om dingen vrij te kunnen spelen (ook al voegen die verder niks toe, het idee zelf om dingen vrij te spelen en zo voortgang te boeken vind ik gewoon chill).

Maar ik merk de laatste tijd ook dat het me meer en meer tegenstaat: het spelen van cod wordt daardoor soms bijna een 'verplichting' (zo voelt het op z'n minst) en daardoor laat ik andere games teveel links liggen. Heb daarom dit seizoen geen battlepass genomen en voor volgende week twijfel ik ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Timbox88 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:30:
[...]

Maar ik merk de laatste tijd ook dat het me meer en meer tegenstaat: het spelen van cod wordt daardoor soms bijna een 'verplichting'
Precies dit dus ja. het eerste seizoen was dikke prima. maar daarna duurde het ineens een stuk langer om battlepass tokens te halen. Helemaal als je eigenlijk alleen maar Multiplayer speelt en dat is juist wat ik leuker vond dan WZ of DMZ etc. Maar ook nu voel ik me dus verplicht om resurgence of plunder te spelen omdat dat mij de meeste kans geeft de battlepass nog te completen :P

Maargoed rant done. ik zie het wel of ik me tijd daar in ga stoppen. Denk dat ik volgend seizoen de battlepass ook even oversla. genoeg cod gedaan afgelopen 10 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook, echt veel gespeeld maar nog steeds maar op 85%.
Heb gelukkig wel alle cp kunnen terugverdienen door slim de sectors vrij te spelen waar die zitten en bepaalde sectors over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al heel lang geen BP tokens gebruikt. Zag dat ik er nog 45 heb :F maar eens kijken welke route ik kan nemen om zoveel mogelijk muntjes vrij te spelen.

Nu heb ik nog steeds iets van 4400, maar toch :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:45:
[...]
Precies dit dus ja. het eerste seizoen was dikke prima. maar daarna duurde het ineens een stuk langer om battlepass tokens te halen. Helemaal als je eigenlijk alleen maar Multiplayer speelt en dat is juist wat ik leuker vond dan WZ of DMZ etc. Maar ook nu voel ik me dus verplicht om resurgence of plunder te spelen omdat dat mij de meeste kans geeft de battlepass nog te completen :P

Maargoed rant done. ik zie het wel of ik me tijd daar in ga stoppen. Denk dat ik volgend seizoen de battlepass ook even oversla. genoeg cod gedaan afgelopen 10 maanden.
Jep! En het gekke is; ik merkte dit seizoen dus ook dat ik in Warzone (om maar voorbeeld te noemen) heel anders speel. Veel geduldiger, minder gefocust op contracten, omdat XP niet zo belangrijk meer was. En dat leverde me veel meer topklasseringen op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hahahaa jajaaa daar is die hoor.. waarom niet de xp 10x verhogen voor het einde van het seizoen :P nee laten we gewoon 40 euro vragen XD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTZyeeyP1E8D3gQT3BI2uY5zYo0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tM9Ucdw2rBnxzbGFj3vk2HiL.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:42:
Hahahaa jajaaa daar is die hoor.. waarom niet de xp 10x verhogen voor het einde van het seizoen :P nee laten we gewoon 40 euro vragen XD

[Afbeelding]
Degoutant, vroeger waren er echt een pak meer dubbel XP dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Activision is echt helemaal de weg kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vandaag toch wel het ultieme team uit China tegengekomen in DMZ.

Wij als duo willen exfillen, poppen een advanced UAV en zien dat er 1 iemand bij de exfil is. Denken dat we die ene persoon wel overslaan en dan kunnen exfillen, maar hij begon op ons te schieten. Wij naar binnen en die kapot geschoten. 10 seconden later staat er ineens nog iemand, die schieten we ook dood. Daarna nog meer mensen en ook een duo dat samen komt, ook die maken we af. Uiteindelijk blijkt het een 6 man team uit China te zijn waarvan 5 met een ghostvest die de exfil aan het campen waren. Gelukkig kwamen ze op 1 duo na allemaal 1 voor 1 en konden we ze redelijk makkelijk afmaken, maar man, lekker de exfil campen met 6 man waarvan 5 met een ghostvest. Ga wat missies doen ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[Afbeelding]
Volgend seizoen komen ze zeker met een 100 tier skip upgrade voor omgerekend €120,- :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:06
Die Chinese vpn teams worden steeds erger,ook in gedrag..

Vanmorgen even wat leuke potjes DMZ gedaan totdat er weer eens zo'n chinese vpn pre-made team van 6 opduikt..

Wij worden gedood en dan gaan ze me een partij los... kankeren op ons, net doen alsof ze onze lijken liggen te @&€) en constant maar gillen die mics... echt bij het zielige af .. dit zijn echt gasten als je die in het echt tegenkomt dan &*&*^^%$% (eigen censuur)

Maar ja er zijn veel chinezen die allemaal lekker veel geld uitgeven in de store van COD, gezien hun pakjes en wapens.. dus hier gaan ze echt never nooit tegen optreden.....

[ Voor 3% gewijzigd door oldsmelly op 29-07-2023 16:56 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36
Ga jij in het echt @@&@@“‘jjiow omdat er iemand jou in een spelletje “iets” aandoet?
Even stoppen zou ik zeggen :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:06
@kazzzdafke ach als je dit 4-5 keer achter elkaar gebeurt in een spel waar je veel plezier aan beleeft dan zeg je wel eens wat …… vandaag is het 3 van de z7 potjes voortgekomen dus ja dan wordt je wel eens gefrustreerd….. maar ik slaap er niet minder om hoor 😎

[ Voor 10% gewijzigd door oldsmelly op 29-07-2023 20:25 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Met de release van deze game had ik een eigenaardig probleem waarbij ik mezelf en SBMM de schuld wou geven. Na lang gewoon aan toegegeven te hebben maar de stoute schoenen aangetrokken maar net kom ik dus gewoon achter dat dit spel gewoon echt buggy is 😂😂😂

Ik speel op de Xbox zowel met toetsenbord en muis en met Controller. Dat wissel ik graag af. Met toetsenbord en muis ben ik best wel goed maar deze CoD iteratie was ik meedogenloos slecht met Controller. Dat was ik niet van mezelf gewend. Eerst maar denken dat ik de controller ontgroeit was en gewoon een KBM speler ben geworden. Maar laatste tijd knaagde me het na periodes van een dagdeel dit spel spelen dat het misschien aan de Skill Based Match Making lag. Dat ik zo lekker op weg ben op de KBM dat zodra ik casual op de bank speel ik gewoon niet mee kwam.

Dus ik heb maar een tweede Xbox account aangemaakt. Met de eerste account speel ik alleen met toetsenbord en muis. De tweede alleen met controller.

Toen ik dit voor het eerst probeerde voelde ik me best euforisch! Ik kon weer aardig meespelen met controller in de games. Ik dacht dus ook dat het aan de Skill Based Match Making lag.

Misschien helpt het ook voor een deel. Maar net voor een tweede dag proberen een potje gespeeld. Verrek! Ik weet waar het aan ligt!

Ik speel met de Aim Assist Type op Focusing en jeeeeezus nu snap ik de hele heisa erover! Op mijn eerste account ook geprobeerd maar ik merkte er helemaal niks van. Dacht dat iedereen zwaar overdreven hierover was. Maar nu met mijn laatste potje voelde ik me erg OP want nu kon ik de aim assist weldegelijk merken nu!

Nou weet ik niet zeker of ik nooit aim assist heb gehad op mijn eerste account maar ik durf te stellen dat de Focusing aim assist wel degelijk niet werkte zoals nu!

Mijn vermoeden is dat als de game opstart met keyboard en muis in de settings en je veranderd het naar Controller dat ie niet de aim assist dan voor je aanzet. Want het verschil van spelen tussen de twee Xbox accounts is echt dag en nacht.

Zal even kijken hoe het is als ik op mijn eerste account het op controller zet en dan de game uit en aanzet of ik de aim assist ook net zo merk. Want dan is dit wel een bizarre bug waar ik wel heel lang mee heb gezeten en mezelf de schuld van heb gegeven qua skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
Net twee potjes Shipment gedaan:

1. Oude account de game opgestart, setting op controller gezet. Game uitgezet en weer aan. En toen een potje begonnen. Was een sweatfest maar mijn vermoeden klopt! Geen aim Assist!

2. Nieuwe account naar geswitcht. Game opgestart nadat de vorige afgesloten was. Rustigere match maar deze keer wel aim assist !

Voor de volledigheid:

Op mijn eerste Xbox account staan de CoD games gesynct met mijn Battle.net account waar ik voor de Xbox Series X de games op speelde. In feite speel ik dus op de battle.net account. Ik heb ook geen nummers na mijn username bijvoorbeeld in de CoD games.

Maar blijkbaar maakt dat dus wat uit waardoor ik deze bizarre bug heb? 🥵

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
polopolo150 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 21:42:
Net twee potjes Shipment gedaan:

1. Oude account de game opgestart, setting op controller gezet. Game uitgezet en weer aan. En toen een potje begonnen. Was een sweatfest maar mijn vermoeden klopt! Geen aim Assist!

2. Nieuwe account naar geswitcht. Game opgestart nadat de vorige afgesloten was. Rustigere match maar deze keer wel aim assist !

Voor de volledigheid:

Op mijn eerste Xbox account staan de CoD games gesynct met mijn Battle.net account waar ik voor de Xbox Series X de games op speelde. In feite speel ik dus op de battle.net account. Ik heb ook geen nummers na mijn username bijvoorbeeld in de CoD games.

Maar blijkbaar maakt dat dus wat uit waardoor ik deze bizarre bug heb? 🥵
Ik denk niet dat het een bug is. Ik denk dat ze gewoon afhankelijk van je skill level de aim assist aanpassen en zodra je een paar potjes verloren hebt, de assist weer wordt verhoogt en je ineens wel alles raakt. Dan ben je weer te goed voor je matchmaking en mag je weer 7 potten enorm karige scores halen.

Dus een nieuwe account zal nog niet een dergelijke skill hebben dat het de assist gewoon goed laat werken zoals COD hoort te zijn. Ik pas mijn input niet aan en merk ook gewoon dat de ene pot de andere niet is. Verder matchen ze je veel vaker met enorm slechte medespelers vs veel sterkere tegenstanders als je net een paar potten wint. En dan weer wordt het omgewisselt en heb je daadwerkelijk wat aan je teamgenoten, maar is je aim assist weer knudde. Het blijft aankloten.

[Afbeelding]
Mja bekende praktijken. Net als de veel te debiele skins in de store is er helaas weinig commotie gaande om dit te veranderen. Daarom zie ik MS graag de franchise overnemen, die doen dit soort dingen nooit zo erg.

Verder scheelt het dat de skins ook allemaal poep zijn en je op de nieuwe guns na toch niks mist als je de laatste levels niet haalt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gister building 21 weer is geprobeerd sinds een tijdje maar het was heel onstabiel

Ongeveer 6 keer geinfilled ik kreeg 2 keer een de error waarna ik eruit knalde en mn spullen kwijt was

2 keer hiervan was een teammate weg waarvan je een melding op het scherm kreeg dat die timed out was... Ook niet teammates zag ik zo voorbij komen

Wide de velican een keer neerhalen helaas niet tegengekomen wel een paar keer geexfilled

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik had gelukkig net genoeg om alle sectoren danwel de vakjes met muntjes vrij te spelen in de battlepass. Staan er nu nog een aantal open maar die meuk boeit me verder niks.

Lekker vakantie vieren nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Battlepass gisteren uitgespeeld, kan nu even wat anders doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik gister eindelijke een secure backpack gescoord....ik dacht mij kan niks gebeuren....exfill ging helaas niet..
ik denk kom maar op ik heb een secure backpack....is die backpack kwijt....
zo secure is die dan niet...mis ik dan wat...heb ik wat verkeerd gedaan?

Op zich is zo'n golden skull en de spullen wel simpel te regelen....maar ik dacht serieus dat je die backpack niet kon kwijtraken....

Op internet kan ik ook niet direct een goede uitleg vinden hierover moet ik zeggen....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:33:
ik gister eindelijke een secure backpack gescoord....ik dacht mij kan niks gebeuren....exfill ging helaas niet..
ik denk kom maar op ik heb een secure backpack....is die backpack kwijt....
zo secure is die dan niet...mis ik dan wat...heb ik wat verkeerd gedaan?

Op zich is zo'n golden skull en de spullen wel simpel te regelen....maar ik dacht serieus dat je die backpack niet kon kwijtraken....

Op internet kan ik ook niet direct een goede uitleg vinden hierover moet ik zeggen....
Sinds dit siezoen is de secure backpack bugged.

Hoe het eerst was en hoorde te zijn. Je gaat dood en de backpack is weg, maar de spullen hou je. Nu is niet alleen de backpack weg, maar ook de spullen die je er in had. Was binnen 2 dagen bekend en het is nog steeds niet opgelost.

Het is alleen niet zo dat als je dood gaat je de backpack niet verliest. Anders haal je 1x zo'n ding en raak je die nooit meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
Ben benieuwd naar de update van deze week (S5). Hopelijk zitten er ook wat bug fixes in, met name deze twee heb ik nog veel last van in DMZ:

https://trello.com/c/otB6vwr5
https://trello.com/c/iMvtNPtu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
eggy13 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:15:
Ben benieuwd naar de update van deze week (S5). Hopelijk zitten er ook wat bug fixes in, met name deze twee heb ik nog veel last van in DMZ:

https://trello.com/c/otB6vwr5
https://trello.com/c/iMvtNPtu
Ik vraag me ook af wat er gereset gaat worden voor de dmz

Gewoon alles of alleen de missies, missies en die vrijgespeelde zaken

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
Wii4all schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 07:16:
[...]

Ik vraag me ook af wat er gereset gaat worden voor de dmz

Gewoon alles of alleen de missies, missies en die vrijgespeelde zaken
Hoop alles, kan ik mooi mee gaan draaien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:13

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag ga ik ook nog.maar eens cod instaleren zodat ik klaar ben voor het nieuwe seizoen. Heb hem geloof ik al 3 maanden niet meer aangeraakt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Gister ook weer eens een paar potjes gedaan, na ik op AFK status ben geweest in DMZ om wat tokens te halen, volgens mij hebben ze de BP token exp aardig naar beneden geschroefd want normaal kreeg je met een potje DMZ altijd wel 1 token, nu amper de helft.

Anyway, gister in vondel een aantal potjes gedaan voor wat missies en was uit eindelijk door een speler neergemaaid. Een plea voor help gedaan en die werd niet beantwoorden dus ik krijg mijn KIA scherm na een tijdje. Uit eindelijk reviven ze mij toch en zit je vast in het onderstaande scherm, enige wat te doen is om het spel dan toch te leaven. Wel een leuke bug..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_lrf6unDvMiCvrHgb8yEnCM8Ko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hqi1uctDYO66XgqB3A5kcahg.jpg?f=fotoalbum_large

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Salv schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:04:
Gister ook weer eens een paar potjes gedaan, na ik op AFK status ben geweest in DMZ om wat tokens te halen, volgens mij hebben ze de BP token exp aardig naar beneden geschroefd want normaal kreeg je met een potje DMZ altijd wel 1 token, nu amper de helft.
Dat komt hierdoor:

Ricmaniac in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II" @Ricmaniac

Dolla dolla bills y'all! *O*

[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 01-08-2023 11:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:44:
Activision is echt helemaal de weg kwijt.
Nah gamers zijn vooral de weg kwijt. Het zijn de gamers die denken dat ze eind level of eind gamepass moeten halen en daar klaarblijkelijk geld voor over hebben.

Activision speelt gewoon in op de markt. Al is Activision de schuld geven voor gamers wel fijner natuurlijk :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Salv schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:04:

Anyway, gister in vondel een aantal potjes gedaan voor wat missies en was uit eindelijk door een speler neergemaaid. Een plea voor help gedaan en die werd niet beantwoorden dus ik krijg mijn KIA scherm na een tijdje. Uit eindelijk reviven ze mij toch en zit je vast in het onderstaande scherm, enige wat te doen is om het spel dan toch te leaven. Wel een leuke bug..
[Afbeelding]
ook al een paar keer gehad helaas.....

Gister nog wat mooie runs gedaan in de DMZ, maar ook een aantal keer omgelegd spullen kwijt en dan weer opnieuw beginnen, blijft toch wel een leuke modus vind ik waarmee je verschillende (soorten) mensen ontmoet.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Haha of ze weten dat vele AFK gaan in DMZ zover mogelijk vanaf de radation om zo tijd vol te maken en dus BPexp te krijgen.. :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Positief voor de andere spelers. Dat achterwerk is niet te missen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:44:
[...]

Nah gamers zijn vooral de weg kwijt. Het zijn de gamers die denken dat ze eind level of eind gamepass moeten halen en daar klaarblijkelijk geld voor over hebben.

Activision speelt gewoon in op de markt. Al is Activision de schuld geven voor gamers wel fijner natuurlijk :P
Mja ik heb de laatste 2 al niet meer gehaald omdat de skins die je krijgt gewoon fucking lelijk zijn. Leuk die goude stukken en rook, maar dat valt gigantisch goed op als ik je vanaf een afstandje spot. Vooral die meid uit The Boys is echt gigantisch goed zichtbaar van grote afstand.

Maar goed, het ging al mis toen ze die kerst-skins releasten en gezien daar niet zoveel heissa over kwam, zijn ze gewoon lekker verder gegaan.

Ik ben benieuwd of met het Microsoft-bestuur ze daar verandering in gaan brengen. Ja het is een goede cash-cow, maar je verspeelt wel het vertrouwen van veel spelers op de termijn.

Ik vind het verder ook wel opvallend hoeveel vage skins de vrouwelijke personages krijgen. Ik zie vooral veel bedekking of juist vrijwel niks. Zo van, ze bedekken het gezicht en alles dat je niet meer ziet wie het is, of het is een korte broek met tanktop in felle kleuren waar je ook niks aan hebt. Vooral die meid met die huidziekte wordt in bijna alles helemaal bedekt. En ook van Farah willen ze het gezicht bijna nooit zien terwijl dat gewoon een hele herkenbare actrice is.

Voor de mannen is het vooral veel inpakken of hele vage skins, zoals die ratten, muizenkoppen of andere meuk. Ook bij Fortnite zie ik het trouwens. De meeste zijn gewoon totaal niet boeiend meer. Alsof ze het niet meer willen proberen om nog een beetje semi-realistische skins te maken. Misschien ligt het aan mij en ben ik te oud om de humor er van in te zien, maar ik hoef eigenlijk bijna geen skins meer. En dat terwijl ik een jaar of wat geleden nog echt een cashcow was voor skins in games. Maar ze maken gewoon niks leuks meer en het is vaak rete onhandig om mee te spelen want ze zien je geheid. Mijn skills zijn al genoeg handicap, ik hoef mezelf niet verder naar beneden te helpen :+

Vandaag trouwens het nieuwe seizoen om 17u. Nog verwachtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:43:
[...]

Mja ik heb de laatste 2 al niet meer gehaald omdat de skins die je krijgt gewoon fucking lelijk zijn. Leuk die goude stukken en rook, maar dat valt gigantisch goed op als ik je vanaf een afstandje spot. Vooral die meid uit The Boys is echt gigantisch goed zichtbaar van grote afstand.

Maar goed, het ging al mis toen ze die kerst-skins releasten en gezien daar niet zoveel heissa over kwam, zijn ze gewoon lekker verder gegaan.

Ik ben benieuwd of met het Microsoft-bestuur ze daar verandering in gaan brengen. Ja het is een goede cash-cow, maar je verspeelt wel het vertrouwen van veel spelers op de termijn.

Ik vind het verder ook wel opvallend hoeveel vage skins de vrouwelijke personages krijgen. Ik zie vooral veel bedekking of juist vrijwel niks. Zo van, ze bedekken het gezicht en alles dat je niet meer ziet wie het is, of het is een korte broek met tanktop in felle kleuren waar je ook niks aan hebt. Vooral die meid met die huidziekte wordt in bijna alles helemaal bedekt. En ook van Farah willen ze het gezicht bijna nooit zien terwijl dat gewoon een hele herkenbare actrice is.

Voor de mannen is het vooral veel inpakken of hele vage skins, zoals die ratten, muizenkoppen of andere meuk. Ook bij Fortnite zie ik het trouwens. De meeste zijn gewoon totaal niet boeiend meer. Alsof ze het niet meer willen proberen om nog een beetje semi-realistische skins te maken. Misschien ligt het aan mij en ben ik te oud om de humor er van in te zien, maar ik hoef eigenlijk bijna geen skins meer. En dat terwijl ik een jaar of wat geleden nog echt een cashcow was voor skins in games. Maar ze maken gewoon niks leuks meer en het is vaak rete onhandig om mee te spelen want ze zien je geheid. Mijn skills zijn al genoeg handicap, ik hoef mezelf niet verder naar beneden te helpen :+
Ja misschien zijn wij gewoon te oud geworden ik weet het niet, als alle spelers het er niet mee eens zijn en niemand koopt het dan stopt het vanzelf zou je zeggen. Dat het niet stopt maar juist uitbreid bewijst wel genoeg.

Ik vind het vooral verspilde moeite om mijzelf daar dan heel erg "druk" om te maken, de meeste skins zijn niet voor mij maar af en toe komt er wel iets leuks voorbij en dat koop ik dan, ik vind het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang idioten 2000CP of f*cking 20€ blijven betalen voor een skin zal het erin blijven zitten vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Maar waarom daar in druk in maken?
Je MOET die skin toch niet kopen? En als iemand anders dat wel doet, so be it?

Het is natuurlijk wel anders als het PAY2WIN wordt, zoals een ROSE skin die eigenlijk onzichtbaar is, en voor DMZ een aantal extra's die een voordeel opleveren.

MAAR DAN NOG: het is hun spel. Als ze die weg op willen gaan, ... so be it. Het is een spel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja... Vrijdag in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II" Called it :P

Ik vind het wel best, hoe meer fluorscerende glimpoppetjes er rondlopen, hoe makkelijker ze te spotten zijn :9 En vooral niet vergeten "tracer rounds visibility works two ways".

[ Voor 47% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2023 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 20:58
Chelseamarre123 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:31:
Zolang idioten 2000CP of f*cking 20€ blijven betalen voor een skin zal het erin blijven zitten vrees ik.
Lekker erin laten zitten. Zolang gasten nog een skin kopen zoals een witte hoodie en die dame met haar witte cape... Lekker makkelijk te spotten toch. Easy kills. >:) :P
Ik ga er niets aan uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:35:

Het is natuurlijk wel anders als het PAY2WIN wordt, zoals een ROSE skin die eigenlijk onzichtbaar is, en voor DMZ een aantal extra's die een voordeel opleveren.

MAAR DAN NOG: het is hun spel. Als ze die weg op willen gaan, ... so be it. Het is een spel.....
Omdat dat hun hele focus lijkt. Ipv de game echt te ondersteunen en bugs te fixen lijkt het alleen maar om skins te gaan.
Ook 3 maps per nieuw seizoen is te weinig imo waarvan vele remakes zijn of stukken uit de ground war/warzone maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Zonder al die MT en skins zou de game wss nog wat duurder worden, of nog wat slechter... :)
Dus laat die maar kopen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
kazzzdafke schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:35:

Ik denk meer dat het gaat om dat de skins debiel zijn en omdat mensen die blijven kopen, er geen normale skins meer verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:57:
Zonder al die MT en skins zou de game wss nog wat duurder worden, of nog wat slechter... :)
Game kostte gewoon 70€ voor de standaard versie dacht ik bij release en had je nog duurdere varianten van boven de 100€/ Hoezo nog duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Kan niks vinden over de download voor het nieuwe seizoen?
Wanneer komt deze beschikbaar en hoe laat gaan we live, is dit al bekend?

[ Voor 19% gewijzigd door Sleeon op 02-08-2023 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleeon schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:16:
18H onze tijd vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Chelseamarre123 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:16:
[...]

Game kostte gewoon 70€ voor de standaard versie dacht ik bij release en had je nog duurdere varianten van boven de 100€/ Hoezo nog duurder?
Alles kan altijd duurder, dat zie je in het dagelijkse leven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:43:
[...]

Vind het wel grappig dat mensen geld uitgeven voor Pay To Lose skins en wapens. Kwam van de week nog een wapen tegen met vuurwerk als je een bot kill maakt. Een hoop kleuren en nog met geluid ook. Iedereen binnen 300 meter ziet direct dat er een speler is. Af en toe pak ik ook een wapen op en schiet er 2 seconden mee, om het vervolgens weg te gooien omdat je door al die effecten minder goed ziet. Blijft apart dat er mensen rondlopen met spullen die tegen je werken en er nog voor betalen ook. Aan de andere kant mag ik niet klagen want als ze het gebruiken geeft het mij een voordeel. Verder speel ik flink veel DMZ, maar hoef er niet voor de te betalen omdat mensen dat via skins voor mij doen. Ik vind het wel prima dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
Sleeon schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:16:
Ik vermoed 18.00 uur, de Playstation download is al live en staat op een installatietijd vanaf 18.00 uur.

Ik weet niet of dit ook voor de overige platformen geldt, met pre-loading?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kazzzdafke schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:57:
Sorry maar IW heeft echt gewoon schijt aan hoe ruk hun spel loopt en bugs fixen zit er ook niet echt bij.
MT geld of niet ze fixen amper wat en laten bugs gewoon door lopen, in MW19 kwamen zelfs bug die gefixed waren een patch later weer terug.

En maar skins releasen en nu ook die Battlepass de ze eerst hadden voor 2400 COD punten met 20 skips ect ect, is weg maar in een een andere form terug gekomen voor Echt geld. HEt wordt steeds errgen en mensen kopen maar en het komt in steeds meer games en helaas is er geen ontkomen meer aan.

De Battlepass voelt niet voor niets zo fucking traag aan qua XP.
Daar kan je nu wat aan doen met die andere battlepass met 20 skips en de 40 tier skips.

Het wordt steeds erger met de kwaliteit van MW2, het is echt niet alleen Activision hoor.
IW is hier ook echt wel schuldig aan want ze hebben niets geleerd van MW19 en de vele random crashes.

Der is geen enkel spel op mijn PC die zo veel issues had en heeft dan CoD:MW19 en MW2.

Cold War en Vanguard liepen zo veel beter en veeeeeel stabieler

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Vanguard mss wel, maar cold war?
Alhoewel, VG in het begin ook enorm veel crashes..

Eigenlijk elke COD 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kazzzdafke schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:00:
Vanguard mss wel, maar cold war?
Alhoewel, VG in het begin ook enorm veel crashes..

Eigenlijk elke COD 😂
Cold War liep relatief ok, maar was stabiel en het groepje waarmee is speel had geen issues in MP.
Als MW19 het deed, dan voelde het spel wel beter/vloeiender maar zo onstabiel as the pest.

Vanguard ook nooit of amper een issue gehad.

Niets is zo frustrerend om mid portje MP of Warzone te crashen als je met 3 andere speelt en dat gebeurde om de haverklap. Dat is eigenlijk ook wel de reden dat wij bijna geen warzone meer speelde maar voornamelijk MP en tot op heden is dat nog steeds zo want crashen in DMZ is ook rete vervelend.

Nu is MW2 voor mij wel redelijk stabiel, maar ja 2 andere waar meee ik speel crashen nu om de haverklap.
Er is altijd wel wat met CoD en vooral in het bijzonder met Modern Warfare 19 & 2

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:31:
Ho eens even, voor Homelander heb ik 2400 points betaald hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
iemand al een update?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keyb
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14:37
Terwijl ik op de update wacht.. is er nog iemand hier straks in voor een potje DMZ?

Rob#23875

[ Voor 7% gewijzigd door Keyb op 02-08-2023 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 17:08:
[...]

Ho eens even, voor Homelander heb ik 2400 points betaald hoor :P
Hahaha geniet ervan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Die favela map is nice imo! vind hem tof. Punta Mar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Verrassing was dat alle DMZ voortgang is bewaard. Hadden ze wel even mogen melden, dan had ik gewoon doorgegaan de afgelopen dagen. Maar met een reset in het vooruitzicht had ik weinig zin meer om dingne te doen.

Kan ik trouwens nog mensen toevoegen voor DMZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best lachen dat ze vorig seizoen iets implementeren en nu pas volledig fixen.
Ik kreeg altijd outnumberd te zien bij elke keer ik dood ging, nu komt er een kadertje rechts met hoeveel schoten en hoeveel mensen op je schoten. Duurde maar 2 maand om dat in orde te zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De campaign pack wil bij mij niet installeren (PS5). Alle multiplayer zaken wel (zo lijkt het).
Het gehele spel verwijderd (en rebooten van de PS5 e.d.), maar het mag niet baten. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zag gisteren in DMZ ook een melding door wat je down gaat. Wel handig als je twijfelt tussen Enemy en operator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Donstil schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 07:50:
Ik zag gisteren in DMZ ook een melding door wat je down gaat. Wel handig als je twijfelt tussen Enemy en operator.
Dat zag je toch al? Of staat er nu iets van BOT of OPERATOR bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 00:02:
Ik kreeg altijd outnumberd te zien bij elke keer ik dood ging, nu komt er een kadertje rechts met hoeveel schoten en hoeveel mensen op je schoten. Duurde maar 2 maand om dat in orde te zetten 8)7
Ik zie liever hoeveel health de tegenstander over had, bij mijn overlijden. Lekker interessant of die dat met 1 of 5 kogels deed. Dat outnumbered vond ik wel goed om te weten, omdat het laat zien dat er niet 1 persoon op je aan het vuren was, maar 2 of meer. Scheelt een hoop in cheater verdenkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlaTieBla schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 08:02:
[...]

Enemy of operator inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

BlaTieBla schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 08:02:
[...]

Niet bij het down gaan, wel als je daarna echt gekilled wordt. Dan zie staan of het Hostile Soldier is of Pietje#12484812. Dit weten als je gedowned wordt, geeft je in ieder geval sneller de mogelijheid om de rest van je team via voice in te lichten of er een enemy team in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 22:20
Maar... Als jij of je teammate gedowned/gekilled werden kwam dit altijd al links in beeld.... Of is dit alleen op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
jichem schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:43:
Maar... Als jij of je teammate gedowned/gekilled werden kwam dit altijd al links in beeld.... Of is dit alleen op pc?
Nee hoor, had ik op mijn Xbox ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

GRUMPY PAINTS uit St.Truiden waar ben je man, we missen je! _/-\o_

weer eens € 30 gespendeerd (je moet toch wat!) voor de x operator met hond (+15min. cooldown). nog eens gecrasht en alles kwijt (large bp, 3 wapens, revive pistol+kit, uav enz...).
met niets starten (alles kwijt) alles bijeen looten/kopen/veroveren, op 't einde afgeschoten voor wat eigenlijk? e'g0
just fun of therapie. we vinden het geweldig als onze treammate begint terug te schreeuwen/schelden, respect! 8) KICKERDRILL ('waak!) dikkop
.
spelers: als iemand van je team een ltv koopt: blijf ervan af, dat is uwe otto niet!
mijn is0 himlock krijg je gratis by exfill, dus maten: niet stelen. 8)
na 10 maanden multi-player?: 't is best leuk.

edit: een i vergeten.
EDIT2: met of zonder i, we zoeken je! 8)

[ Voor 141% gewijzigd door vrankerik op 05-08-2023 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
vrankerik schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 17:11:
[i]GRUMPY PANTS uit St.Truiden waar ben je man, we missen je! _/-\o_
Ola das kort bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:01
Hoi Allen

Ik krijg nu recht boven in het scherm een melding door wie je neergeschoten ben en hoeveel schoten hij nodig had.

Kan dit ook uitgezet worden

[ Voor 9% gewijzigd door koetsier88 op 05-08-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 00:02:
Weet jij misschien of dit uit te zetten is.
Het interesseert mij echt helemaal niks om dit te weten.
Vind het echt hoogst irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 08:44
koetsier88 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:10:
[...]

Weet jij misschien of dit uit te zetten is.
Het interesseert mij echt helemaal niks om dit te weten.
Vind het echt hoogst irritant
Niet dat ik weet, mij stoort het niet om eerlijk te zijn. In DMZ kan het handig zijn om te weten door hoeveel je geraakt bent. Kan een aanleiding geven over hoe groot het team kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
tolunaygul12 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:51:
[...]

Niet dat ik weet, mij stoort het niet om eerlijk te zijn. In DMZ kan het handig zijn om te weten door hoeveel je geraakt bent. Kan een aanleiding geven over hoe groot het team kan zijn.
oké bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik ben gister geexfilled na de final exfill vraag niet hoe maar het gebeurde....

Ik en maat rennen naar de final exfill... Hij de heli in en wordt gedownd door 3 gasten in de heli. Ik liep er nog een stuk verder vanaf maar plotseling spawnd er een andere exfill heli vlak voor me... (was bij de airport) de echte laatste exfill heli stijgt op en ik zit in die andere...

Tot mijn stomme verbazing stijgt die ook ineens op... Mijn scherm wordt zwart. Als zijnde terug naar het hoofdmenu maar ik hoor de geluiden van een succesvolle exfil. Op een gegeven moment heb ik beeld en zit ik in het menu...

Na de final exfill geexfilled ik had geen persoonlijke exfill gekocht en er was ook geen hostage

Burp

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:25
Modern Warfare III is nu officieel aangekondigd!!

Het topic is ook al geopend voor de geïnteresseerden [Multi] Call of Duty: Modern Warfare III Topic (Er staat nog amper informatie in het topic, maar er is dan ook bijna nog niks bekend) d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Gisteren Modern Warfare II Multiplayer gespeeld en cancel reload werkte weer bij mij. (Wapen snel wisselen om de reload te cancelen)

Hopelijk haal ik nu geen oude koe uit de sloot, fixen ze het niet en kan ik het mezelf weer aanleren om dat weer te doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
@polopolo150 dat zou echt top zijn!

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

polopolo150 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:26:
Gisteren Modern Warfare II Multiplayer gespeeld en cancel reload werkte weer bij mij. (Wapen snel wisselen om de reload te cancelen)

Hopelijk haal ik nu geen oude koe uit de sloot, fixen ze het niet en kan ik het mezelf weer aanleren om dat weer te doen. :p
En is dat wapen dan ook echt herladen? Want de reload cancellen kon altijd al, het punt was dat je in voorgaande CoD delen je de reload vanaf een bepaald punt kon cancellen maar je wapen alsnog herladen was. Volgens mij is dat laatste niet het geval momenteel, maar heb zelf nog niet veel gespeeld sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
SD5k schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 08:12:
[...]

En is dat wapen dan ook echt herladen? Want de reload cancellen kon altijd al, het punt was dat je in voorgaande CoD delen je de reload vanaf een bepaald punt kon cancellen maar je wapen alsnog herladen was. Volgens mij is dat laatste niet het geval momenteel, maar heb zelf nog niet veel gespeeld sinds de laatste patch.
Dat zou ik moeten proberen!

Ik ben wel een M4 speler waardoor de reload niet zo lang duurt, juist doordat ik de reload niet kon cancelen. Misschien kan ik nu weer over naar een andere wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
Je moet de volledige reload animatie afkijken om te reloaden op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

polopolo150 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:10:
[...]

Dat zou ik moeten proberen!

Ik ben wel een M4 speler waardoor de reload niet zo lang duurt, juist doordat ik de reload niet kon cancelen. Misschien kan ik nu weer over naar een andere wapen.
Ja je kan cancellen, maar zodra je terugwisseld naar het lege wapen, maakt ie de animatie af en pas daarna ben je herladen. Was ook voor dit seizoen al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:41
Ik moet de raids nog allemaal doen, zijn deze het een beetje waard.

De skins die ik er van zag zijn opzich wel vet.

DMZ heb ik enkele keren gespeeld maar met enkel randoms is het vrij snel saai.

Twitch

Pagina: 1 ... 82 ... 85 Laatste