Dat nieuwe plea systeem is ook kut. gister wordt ik neergeknald...
ik plea, die gasten laten me joinen, althans dat dacht ik.
Krijg je in beeld dat er een cooldown is van een aantal seconden.
Komt een maatje van die anderen in beeld en die knalt me plompverloren weer neer....
Gister wel het 3e insured weapon slot solo vrijgespeeld.
Mijn methode voor de GPU's was om in vondel de stagebag te looten bij de university, goldbar bij de mayor's briefcase dan exfillen.
Voor de goldskulls heb ik een paar keer de chemist gedaan en als laatste had ik de key van de wrak bij ashika.
Laatste skull in de bag...kom ik bij de exfil wordt ik beschoten door speler...ik denk nee...he niet bij de allerlaatste dit gaat me niet gebeuren...ik maar het water in weggezwommen tot achter de rotsen...
Uiteindelijk weer de exfill aanroepen en toen was er gelukkig niemand meer...
ik plea, die gasten laten me joinen, althans dat dacht ik.
Krijg je in beeld dat er een cooldown is van een aantal seconden.
Komt een maatje van die anderen in beeld en die knalt me plompverloren weer neer....
Gister wel het 3e insured weapon slot solo vrijgespeeld.
Mijn methode voor de GPU's was om in vondel de stagebag te looten bij de university, goldbar bij de mayor's briefcase dan exfillen.
Voor de goldskulls heb ik een paar keer de chemist gedaan en als laatste had ik de key van de wrak bij ashika.
Laatste skull in de bag...kom ik bij de exfil wordt ik beschoten door speler...ik denk nee...he niet bij de allerlaatste dit gaat me niet gebeuren...ik maar het water in weggezwommen tot achter de rotsen...
Uiteindelijk weer de exfill aanroepen en toen was er gelukkig niemand meer...
Burp