Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jichem schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:00:
Ongetwijfeld dat je ze kunt verslaan, maar als mensen straks door muren kunnen kijken (daar wordt nu het nog niet officieel mag niet heel relaxed over gedaan), ineens veel hoger kunnen springen of ergens heen kunnen tele-porteren....tsja...misschien valt het mee.
Ach ja, veranderd niet zoveel aan mijn eerdere standpunt.
"Pay2Win" is voor een doelgroep die zowel met als zonder toch al niet gaat winnen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:15:
Gister alle ashika masks opgepikt....zo heb ik het liever dan die stomme sigaar dozen...(zit nu op 2)...

Die maskers spawnen op een vaste locatie op ashika in zee.....2 keer infillen...opduiken...en exfillen....
Weer iets afgevinkt van de lijst ;)

nu weer op zoek naar GPU / sigaardozen en nog een 3 tal gold skulls. We komen er wel.
Wij hebben die Gold Skulls gedaan op ElMazrah, gewoon de chemist killen, eruit met je secure backpack, opnieuw erin, repeat. Dan heb je al die zaken (10x Goldbar, 5x GPU, Skull, etc) zo gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
Wii4all schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:15:
Gister alle ashika masks opgepikt....zo heb ik het liever dan die stomme sigaar dozen...(zit nu op 2)...

Die maskers spawnen op een vaste locatie op ashika in zee.....2 keer infillen...opduiken...en exfillen....
Weer iets afgevinkt van de lijst ;)

nu weer op zoek naar GPU / sigaardozen en nog een 3 tal gold skulls. We komen er wel.
Voor die GPU is in Vondel volgens mij die stage bag (bovenin de map, met key te openen) een vaste plek, daar heb ik hem tot nu toe iedere keer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 13:13:
[...]

Wij hebben die Gold Skulls gedaan op ElMazrah, gewoon de chemist killen, eruit met je secure backpack, opnieuw erin, repeat. Dan heb je al die zaken (10x Goldbar, 5x GPU, Skull, etc) zo gehaald.
Gewoon alleen de chemist killen of doe je nog iets speciaals met die secured bag?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:47:
[...]
Gewoon alleen de chemist killen of doe je nog iets speciaals met die secured bag?
Als je de chemist killed krijg je (bijna) gegarandeerd een gold skull, omdat die in je secure backpack zit krijg je hem de volgende pot weer en kan je er direct mee exfillen.

Als je dat 10x doet heb je het doel gehaald maar dat vonden wij iets te tijdrovend. Wij hebben daarom de chemist meermaals gedood en de skulls aan elkaar door gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met een secure backpack is voor sommige dingen de enige manier om het fatsoenlijk te doen. Neem bijvoorbeeld de 35 sigar boxes. Je kan prima 3 runs Ashika doen en er misschien 1tje vinden. Met ons team ook gewoon met een secure backpack er heen gegaan. Iedere keer alleen Residential looten tot we er 6 hadden en toen Al Mazrah infil/exfil gedaan. Dan de secure bag doorgeven aan de volgende persoon en weer infil/exfil tot het klaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:15:
[...]

Klopt, als ze dit soort dingen willen toevoegen dat ze dan maar een nieuwe futuristische COD uitbrengen.
Past helemaal niet in de setting van de huidige MW
Advanced Warfare en BlOps 3 hadden zoiets :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heb dit ook inmiddels 2 keer gehad. Kwam een paar aardige gasten tegen friend request, Ik bij hun in de party... Infillen worden ze omgelegd stukje van mij vandaan die gasten joinen beiden het andere team ik loop via een omweg weer terug zijn ze allemaal weg... Goed ik ga solo verder vind leuke loot..

Omdat die gasten volgens mij geexfilled waren en een nieuw potje starten wordt ik terug naar het dmz menu gegooid terwijl ik nog bezig ben. Ik heb dit nu al 2 keer meegemaakt

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 22:20
Wii4all schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:44:
Heb dit ook inmiddels 2 keer gehad. Kwam een paar aardige gasten tegen friend request, Ik bij hun in de party... Infillen worden ze omgelegd stukje van mij vandaan die gasten joinen beiden het andere team ik loop via een omweg weer terug zijn ze allemaal weg... Goed ik ga solo verder vind leuke loot..

Omdat die gasten volgens mij geexfilled waren en een nieuw potje starten wordt ik terug naar het dmz menu gegooid terwijl ik nog bezig ben. Ik heb dit nu al 2 keer meegemaakt
Als zij klaar zijn en klikken op leave with party wordt je inderdaad er ook uitgetrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:50
De nieuwe Vondemap. Wat is die bar slecht zeg. 1 groot camp feest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Layumi schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:22:
Verschrikkelijk ook met dat water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is qua maps ook nooit goed he :P

Al Mazrah heeft te weinig cover en veel te veel open plekken. Nu Vondel met overal cover en zelfs water om je in te verbergen om je te kunnen verplaatsen, is het ook weer niet goed. Vondel pakt de klachten aan van Al Mazrah en nu is het weer een camp feest map. Het zal nooit goed zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:56:
Het is qua maps ook nooit goed he :P

Al Mazrah heeft te weinig cover en veel te veel open plekken. Nu Vondel met overal cover en zelfs water om je in te verbergen om je te kunnen verplaatsen, is het ook weer niet goed. Vondel pakt de klachten aan van Al Mazrah en nu is het weer een camp feest map. Het zal nooit goed zijn dus.
Gaat over multiplayer map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ah, ok. Da's dan wel ietsjes anders ja. Maar da's toch gewoon een stukje Vondel wat ongeveer hetzelfde is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik heb nog 3400 muntjes.. sinds S1 al niks aan bundles gekocht eigenlijk behalve de battlepasses zelf
dus ga sws 1 van die boys bundles kopen =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
In de normale multiplayer zoals TDM ga ik toch zeker geen X-Men taferelen tegen komen?

Wat een gekkigheid zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GovertNL schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 13:49:
In de normale multiplayer zoals TDM ga ik toch zeker geen X-Men taferelen tegen komen?

Wat een gekkigheid zeg!
Nee natuurlijk niet!

...het is een andere comicserie :+

Ik zag gisteren al een paar keer Starfire voorbij komen in de reguliere MP.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 15:49

Devo88

psn: djev0tuinz

GovertNL schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 13:49:

Wat een gekkigheid zeg!
Je komt het alleen in Warzone en DMZ tegen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:39
Wat een treurigheid deze superkrachten uitbreiding. Ik hoop dat het event 20 dagen duurt als promotie en dat ze het daarna weer uit de game halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diehardmking
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-07 11:25
Ook in een ander topic heb ik dit geplaatst maar in de Xbox 360 versie van black ops zijn weer MATCHES!!! Dit komt door een update!!!!

Veel ple..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 17:09
President schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:16:
Wat een treurigheid deze superkrachten uitbreiding. Ik hoop dat het event 20 dagen duurt als promotie en dat ze het daarna weer uit de game halen
Amen. Het voelt echt enorm fortnite-achtig aan met die superkrachten. Dan maar weer even wat potjes multiplayer en duimen dat de superkrachten bende van The Boys snel weer overvliegt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Vegazz schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:58:
[...]

Amen. Het voelt echt enorm fortnite-achtig aan met die superkrachten. Dan maar weer even wat potjes multiplayer en duimen dat de superkrachten bende van The Boys snel weer overvliegt..
The Boys is sowieso ;(

Al die skins mogen er van mij ook gewoon helemaal uit, ziet er niet uit. Ik speel alleen multiplayer (meestal shipment) en dan zie je al die schildpadden rondjes rennen met die afschuwelijke skins |:(

Of ik ben gewoon oud aan het worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 22:00:
[...]

Of ik ben gewoon oud aan het worden :+
Ja, net als ik :P Vroegâh had je een paar skins en daar moest je het mee doen. Tenzij er mod ondersteuning was. Het is gewoon van deze tijd, vanalles aanpassen naar hoe je het er uit wil laten zien om maar zo "uniek" mogelijk te zijn. Maar blijkbaar is dit wat men tegenwoordig wil, want het verkoopt nog steeds als een tierelier.

Je moet CoD ook niet zien als een militaire shooter, maar een arenashooter met fancy pew pew l4z0rz. Nuja, de campaigns zijn wel redelijk "realistisch" maar dat is echt totaal anders dan MP.

Aan de andere kant, ik vind het vrijspelen van zoveel mogelijk calling cards dan weer leuk om te doen, of verfjes. Zolang het me niet teveel op werk laat lijken haal ik daar best wat plezier uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Oke, de update is nog erger dan dat ik dacht.
Het complete Plea systeem is verkloot, doordat je nu niemand meer op kan pakken nadat je hem hebt gekilled wordt je uitgenodigd iemand meteen te looten, anders doet iemand anders het wel.
Ik schoot altijd eerst iemand neer, en als ze dan een plea deden pakte ik ze op zonder te looten. Nu is het in principe gewoon einde potje.. jammer.

die upgrade rommel is helemaal triest.

[ Voor 53% gewijzigd door jichem op 14-07-2023 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Layumi schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:22:
Vind hem er leuk uitzien :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
jichem schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:26:
Oke, de update is nog erger dan dat ik dacht.
Het complete Plea systeem is verkloot, doordat je nu niemand meer op kan pakken nadat je hem hebt gekilled wordt je uitgenodigd iemand meteen te looten, anders doet iemand anders het wel.
Ik schoot altijd eerst iemand neer, en als ze dan een plea deden pakte ik ze op zonder te looten. Nu is het in principe gewoon einde potje.. jammer.

die upgrade rommel is helemaal triest.
Oppakken na te killen? Hoe bedoel je? Om te verplaatsen of om niet toe te voegen aan je party maar wel weer overeind te helpen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Devo88 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:42:
[...]

Je komt het alleen in Warzone en DMZ tegen.
Ik snap echt niet dat ze het in de DMZ hebben gestopt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:19
Wii4all schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:24:
[...]

Ik snap echt niet dat ze het in de DMZ hebben gestopt.
Ik wel. Om de jeugd van tegenwoordig te pleasen. Die zijn fortnite, overwatch en dergelijke gewend. Niet het "realistischere" van wat de oude garde gewend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:26:
[...]

Ik wel. Om de jeugd van tegenwoordig te pleasen. Die zijn fortnite, overwatch en dergelijke gewend. Niet het "realistischere" van wat de oude garde gewend is.
Ja klopt daarom zit het erin maar laat het lekker in die resurgence en battle royale zaken zitten en neit in de DMZ....

Wel gister de nieuwe 'shotgun' vrijgespeeld...dat ging redelijk makkelijk...dit weekend nog levellen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Martinspire schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:24:
[...]

Oppakken na te killen? Hoe bedoel je? Om te verplaatsen of om niet toe te voegen aan je party maar wel weer overeind te helpen?
Het niet kunnen toevoegen aan je team, dit is met name heel lastig als je solo speelt. Op die manier kan je alleen mensen aan je team toevoegen die door anderen zijn gedood en niet meteen weg gaan. (en solo speel ik lang niet altijd gewenst, meestal door matige teamgenoten die overstappen nadat ze in het wilde weg mensen aanvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:23
Sinds de update draait het op de PC waardeloos. De Vondel Waterfront draait al helemaal bagger.

Meer mensen last van ? of ben ik weer de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

RoaDHouse schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:42:
Sinds de update draait het op de PC waardeloos. De Vondel Waterfront draait al helemaal bagger.

Nee, je bent niet de enige, ik heb er ook last van. Benchmark scoort prima, daadwerkelijk spelen gaat schokkerig. Was hier al aan het kijken of het ergens aan mijn drivers lag (of Windows update).

https://twitter.com/CODUpdates/status/1679953854794809344
📢 #MWII #Warzone

We are currently testing a fix that addresses the performance issues on PC. Thank you for your continued patience.
Geen idee of ze die uitgerold testen, maar bij mij nog geen verbetering.

[ Voor 24% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-07-2023 09:16 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Volgens mij zit het probleem bij het CPU gebruik. Ik heb geen problemen en draai gewoon op 100+ frames, maar mijn CPU wordt veel heter en het CPU gebruik ligt veel hoger. Denk dat er iets fout is gegaan waarbij de CPU helemaal op de max loopt (mischien maar op 1 core) en heb je dan geen 7800X3D, dan kan de CPU het niet bijhouden en dropt daardoor ook het GPU gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
RoaDHouse schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:42:

Hier ook maar op de een of andere manier niet in elke map. Cpu gebruik is hier ook niet op 100% dus snap het ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
stolkemans schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 17:09:
[...]

Hier ook maar op de een of andere manier niet in elke map. Cpu gebruik is hier ook niet op 100% dus snap het ook niet helemaal.
Ik heb precies hetzelde :)

Heb de game opnieuw geinstalled
Nieuwe nvidia driver (laatste)
Toen maar windows clean image teruggezet
Alle settings bijlangs gegaan

Heeft allemaal niet geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Er is een update van 270 mb op los gelaten :)

Dit heeft de problemen verholpen op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 09:52
RoaDHouse schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 22:54:
Er is een update van 270 mb op los gelaten :)

Dit heeft de problemen verholpen op de PC.
Opgelost is veel gezegd. Het spel is geen slideshow meer dat wel. Maar de low fps is nog steeds erg slecht. Fps algemeen is wel verbeterd maar nog niet hoe het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
aaronito schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:01:
[...]

Opgelost is veel gezegd. Het spel is geen slideshow meer dat wel. Maar de low fps is nog steeds erg slecht. Fps algemeen is wel verbeterd maar nog niet hoe het was.
Het speelt nu weer super zonder problemen. (voor zolang het duurt) :)

Ik draai met een i7 1200k serie en een RTX 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
RoaDHouse schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 23:47:
[...]

Het speelt nu weer super zonder problemen. (voor zolang het duurt) :)

Ik draai met een i7 1200k serie en een RTX 3080.
Hier met i9 9900K en RTX 3080

Doe maar eens benchmark dan zieje dat de lows enorm verschillen.

Hiervoor had ik 1% low van 110 fps
En na season 4.5 en De nieuwe patch heb ik ergens in 40 fps 1% lows. Na De fix ook nog.

Maar het spel draait nu wel super, dat is tenminste iets 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Oh dat is wel heel fijn! scheelt de helft.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
Ricmaniac schreef op zondag 16 juli 2023 @ 01:16:
Oh dat is wel heel fijn! scheelt de helft.
Season 4

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hg8NTb5/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-2022-Screenshot-2023-06-20-13-05-20-02.png

Season 4.5 zonder Update

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4PMmycT/voor-update.jpg

Season 4.5 met Update

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/CwRCzVw/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-2022-Screenshot-2023-07-16-09-16-19-87.png

Season 4.5 met 2de update ( 1% lows nog lager)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GthxHVm/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-2022-Screenshot-2023-07-21-19-52-02-21.png

[ Voor 37% gewijzigd door aaronito op 21-07-2023 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:02

Bluebe

Roar

Meer spelers last van crashes sinds de upgrade? Hier is het zo erg dat elke keer na een paar minuten in een potje COD volledig vastloopt door de drivers die crashen. Het spel is letterlijk onspeelbaar zo sinds de upgrade.

Ik heb een AMD 5700 XT met de nieuwste (23.7.1) drivers, rollback van de drivers naar vorige versie heeft niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
Bluebe schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:27:
Meer spelers last van crashes sinds de upgrade? Hier is het zo erg dat elke keer na een paar minuten in een potje COD volledig vastloopt door de drivers die crashen. Het spel is letterlijk onspeelbaar zo sinds de upgrade.

Ik heb een AMD 5700 XT met de nieuwste (23.7.1) drivers, rollback van de drivers naar vorige versie heeft niet geholpen.
Hier had ik ook last van, instellingen lager gezet en vandaag totaal geen last meer van gehad. Ook 5700XT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:47
Iemand die de MX guardian kan droppen in een potje DMZ 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
BP14 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:52:
Iemand die de MX guardian kan droppen in een potje DMZ 8)7 ?
Heb jij dan de Mk32 voor mijn passieve missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst wat hardcore aan het spelen om wat longshot challenges binnen te halen. Maar wat een droeftoeters zitten daar qua campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:47
President schreef op maandag 17 juli 2023 @ 14:51:
[...]

Heb jij dan de Mk32 voor mijn passieve missie?
Volgens mij heb ik die niet.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:19
Chelseamarre123 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 15:22:
Laatst wat hardcore aan het spelen om wat longshot challenges binnen te halen. Maar wat een droeftoeters zitten daar qua campen.
Mja, het is in HC nog veel makkelijker, omdat je maar 1 schot nodig hebt om iemand neer te halen EN je hebt geen killcam. Als je de maps een beetje kent weet je wel waar ze liggen, maar ja.... dat is vaak de eerste keer dat je daar komt al te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HC op Shipment. Komt héél sporadisch voor. Hilariteit alom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:06:
[...]

Mja, het is in HC nog veel makkelijker, omdat je maar 1 schot nodig hebt om iemand neer te halen EN je hebt geen killcam. Als je de maps een beetje kent weet je wel waar ze liggen, maar ja.... dat is vaak de eerste keer dat je daar komt al te laat.
Ja valt me gewoon op hoe defensief ze gewoon zitten in hoekjes waar er zelden mensen lopen. Als je ze kan outplayen zie je hoe zwaar ze sucken met momenten qua movement en skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:24
Wat is Vondel verkracht zeg, een groot fanta festijn. Komen totaal geen skills meer bij kijken.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Chelseamarre123 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 18:43:
[...]

Ja valt me gewoon op hoe defensief ze gewoon zitten in hoekjes waar er zelden mensen lopen. Als je ze kan outplayen zie je hoe zwaar ze sucken met momenten qua movement en skills
Ik gok dat mensen alleen maar hardcore spelen voor challenges en dus in hoekjes gaan zitten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hardcore is vooral handig om de longshot challenges mee te halen inderdaad. Ik speel hardcore voornamelijk omdat het voor mij dan ook makkelijker is. Je kan dan namelijk iedereen omleggen met vrijwel één schot :P

Maar als ik HC speel, dan vrijwel alleen maar in KC, DOM en hardpoint. TDM of DM is dan niet leuk, en met DOM en HP weet je op een gegeven moment wel waar de kampeerders zitten. Flash/smoke gecombineerd met Cold Blooded en Ghost met eventueel dead silence en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

als ik dood ben en geen hulp verwacht leave ik en neem mijn party mee. verkeerd?
die buitenlanders moeten zich beter gedragen in onze streken toch! (vondel)
dmz is geen arena shooter (gouden ak47?), dat is nu toch duidelijk?
3 iso's droppen (box dead drop) en de missie is zo kaduuk als wat. steeds ergens opnieuw beginnen voor mijn eerste tier1. je zou voor minder!

verwarrend ook.

[ Voor 6% gewijzigd door vrankerik op 18-07-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Nouuuu nog
- 4 ashika liqueur voor het openen van de laatste wallet expansion
- extract 1 mk32 voor het openen van de laatste stash expension
- 13 ashika old film canisters
- 12 nuclear fuel rods
- 15 cigar boxes
- 7 encrypted hard drives

En dan nog
- heel vaak de sniper in koschei vermoorden (nog 0x gedaan)
- vaak de Puro vermoorden (2 van de 6 en nog een stage erna)
- 8x de velikan vermoorden (voor mk32 barter)
- 2x bomb maker vermoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
vrankerik schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:59:
als ik dood ben en geen hulp verwacht leave ik en neem mijn party mee. verkeerd?
die buitenlanders moeten zich beter gedragen in onze streken toch!
dmz is geen arena shooter (gouden ak47?), dat is nu toch duidelijk?
3 iso's droppen (box dead drop) en de missie is zo kaduuk als wat. steeds ergens opnieuw beginnen voor mijn eerste tier1. je zou voor minder beginnen!
Gewoon party lekker verder laten spelen? Anders raken zij ook alles kwijt

Ik moet alleen nog de eindmissie van tier 5 van Black Mous, de rest van de eindmissies van tier 5 zijn allemaal af. Wel hier en daar wat incomplete missies helaas, geen idee of ik die nog ga halen
Black mouse: disguised assassin, Untouchable, breaking the bunker, flight plans, crack the code
White Lotus: Firing Power
Phalanx: Stress test, contractual obligation
Crown: hunting party, all's fair, outsourcing, cass by case

Contractual obligation is wel te doen, disguised assassin ook wel als ik een keer geen team mates mee neem die het verpesten :-(
-

Die iso missie is prima te doen als je 2 medespelers hebt. Je moet wel alle opdrachten in één keer doen

Ik zit inmiddels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:44
Het is toch wel knap waardeloos dat in DMZ je niet meer gerevived kan worden door het team wat je neer knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Robbie T schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:37:
Het is toch wel knap waardeloos dat in DMZ je niet meer gerevived kan worden door het team wat je neer knalt.
Opzich snap ik het idee wel. Neem bijvoorbeeld Ashika. Team A maakt team B dood en je hebt binnen 5 minuten een team van 6 man dat iedereen op de map gaat afmaken. Veel succes om als een duo nog maar iets te kunnen doen. Vooral op Ashika ging het heel erg vaak zo en dat is nu een stuk minder.

Het probleem is natuurlijk wel dat premade 6 man teams nog wel mogelijk zijn. Een premade 6 man is nog erger dan een normale 6 man. Wat mij betreft is het 4 man max en alleen solo's kan je oppakken. Een 6 man team gaat in alle situaties helemaal nergens over als er solo's duo's en 3 man teams zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:44
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:46:
[...]

Opzich snap ik het idee wel. Neem bijvoorbeeld Ashika. Team A maakt team B dood en je hebt binnen 5 minuten een team van 6 man dat iedereen op de map gaat afmaken. Veel succes om als een duo nog maar iets te kunnen doen. Vooral op Ashika ging het heel erg vaak zo en dat is nu een stuk minder.

Het probleem is natuurlijk wel dat premade 6 man teams nog wel mogelijk zijn. Een premade 6 man is nog erger dan een normale 6 man. Wat mij betreft is het 4 man max en alleen solo's kan je oppakken. Een 6 man team gaat in alle situaties helemaal nergens over als er solo's duo's en 3 man teams zijn.
Ik en mijn teamgenoot zijn geen "toxic" player. Als we je tegen vragen we je te joinen of maken een praatje met elkaar (als het andere team er voor open staat) maar als het eerst knallen wordt (wat 99% van de gevallen is) dan geven we daarna aan dat ze een plea kunnen doen, laten we je spul liggen en helpen we je weer overeind.

Genoeg teams meegemaakt waarbij het ook zo werkt en ze mij neerschieten en vervolgens een revive doen. Wat er alleen nu vaak gebeurt (speel meestal el mazrah) is dat ik neergeschoten ben, ze me niet kunnen reviven dus ook maar gelijk al mijn spul meenemen en voor de rest komt er niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Robbie T schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:48:
[...]

Ik en mijn teamgenoot zijn geen "toxic" player. Als we je tegen vragen we je te joinen of maken een praatje met elkaar (als het andere team er voor open staat) maar als het eerst knallen wordt (wat 99% van de gevallen is) dan geven we daarna aan dat ze een plea kunnen doen, laten we je spul liggen en helpen we je weer overeind.

Genoeg teams meegemaakt waarbij het ook zo werkt en ze mij neerschieten en vervolgens een revive doen. Wat er alleen nu vaak gebeurt (speel meestal el mazrah) is dat ik neergeschoten ben, ze me niet kunnen reviven dus ook maar gelijk al mijn spul meenemen en voor de rest komt er niemand.
Dat kan natuurlijk goed, maar het voorkomt nu wel dat er constant 6 man teams rondlopen. Team A maakt team B af binnen 5 minuten en maakt team C van 6 man. Dan is het hunten en iedereen neerschieten die ze tegenkomen en die mensen zijn sowieso dood, want het team is al 6 man. Dus ja, voor een hoop situaties is dit ook niet handig, maar het voorkomt wel veel 6 man teams.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:53:
[...]

Dat kan natuurlijk goed, maar het voorkomt nu wel dat er constant 6 man teams rondlopen. Team A maakt team B af binnen 5 minuten en maakt team C van 6 man. Dan is het hunten en iedereen neerschieten die ze tegenkomen en die mensen zijn sowieso dood, want het team is al 6 man. Dus ja, voor een hoop situaties is dit ook niet handig, maar het voorkomt wel veel 6 man teams.
Ik vond 6 man teams niet erg, nu ben je gewoon direct dood en komt er niemand meer op je plea af..gewoon je missies doen is hiermee een stuk lastiger geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
President schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:54:
[...]

Ik vond 6 man teams niet erg, nu ben je gewoon direct dood en komt er niemand meer op je plea af..gewoon je missies doen is hiermee een stuk lastiger geworden
Vooral Ashika was 7 van de 10 keer een 6 man dat de hele map wiped. Veel succes om dan je missies te doen daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:55:
[...]

Vooral Ashika was 7 van de 10 keer een 6 man dat de hele map wiped. Veel succes om dan je missies te doen daar.
Hmm dat was toch niet zo'n probleem, maar snap wel dat het daar vervelend is. kwam niet zo vaak in ashika.

Misschien gewoon teams >3 uitschakelen in ashika, net zoals in al mazrah? Uav's uitschakelen gezien het kleine formaat van de map? Rond iemand die een plea heeft een 'uav' aanzetten zodat mensen weten of het veilig is die persoon te helpen? Zodat er niet wordt gecampt op een plea?

Geen idee, maar dit huidige systeem is ook echt geen oplossing naar mijn mening. Ik blijf nu maar in en uit gaan zonder wapen, omdat je toch dood blijft zodra je dood bent geschoten dus het is zonde om een goed wapen mee te nemen (je moet geluk hebben met je team, maar nu je moordenaar je niet levend kan maken is het wel erg kansloos)

[ Voor 11% gewijzigd door President op 18-07-2023 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Voor een solo is het wel weer handig.
Als ik speel zie ik zat plea's voorbijkomen....als het in de buurt is ben ik altijd wel geneigd er naar toe te gaan en te helpen...

Als het jezelf overkomt dan lig je nu wel 8 van de 10 keer weg te rotten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 18-07-2023 15:17 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou wel eens een dmz mode willen zien zonder andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 15:49

Devo88

psn: djev0tuinz

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:29:
Zou wel eens een dmz mode willen zien zonder andere teams.
Dan kan je toch het best de campaign mode spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Devo88 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:31:
[...]

Dan kan je toch het best de campaign mode spelen?
Nee want das meer lineair.
In DMZ wil ik gewoon wat missies doen, soms zo frustrerend dat je dan een team tegenkomt en je je guns/backpacks voor een tijd kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:37:
[...]

Nee want das meer lineair.
In DMZ wil ik gewoon wat missies doen, soms zo frustrerend dat je dan een team tegenkomt en je je guns/backpacks voor een tijd kwijt bent.
die teams zijn juist gemaakt zodat je missies samen kan doen ik vind dat op zich wel mooi juist, misschien hadden ze het squad join principe er helemaal uit moeten halen....of max squads van 3 en niet 6...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Andere teams maken DMZ wat het is. Ja, het is soms bagger om alles te verliezen, maar juist die mogelijkheid maatk het spannend. Zonder andere spelers is DMZ niet wat het nu wel is. Een GPU vinden en moeten exfillen terwijl je weet dat er andere teams zijn is wat het interessant maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:08:
Andere teams maken DMZ wat het is. Ja, het is soms bagger om alles te verliezen, maar juist die mogelijkheid maatk het spannend. Zonder andere spelers is DMZ niet wat het nu wel is. Een GPU vinden en moeten exfillen terwijl je weet dat er andere teams zijn is wat het interessant maakt.
35 cigar boxes vinden op ashika, 20 old film canisters of 12 ashika liqueur vinden is niet interessant. Het is een kwestie van het spel ingaan zonder spullen, rondrennen en zodra je iets hebt weer het level uitgaan..
Lang blijven heeft geen nut, want als je sterft maakt niemand je meer levend ook al zijn het waardeloze items die amper worden gelot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
President schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:53:
[...]

35 cigar boxes vinden op ashika, 20 old film canisters of 12 ashika liqueur vinden is niet interessant. Het is een kwestie van het spel ingaan zonder spullen, rondrennen en zodra je iets hebt weer het level uitgaan..
Lang blijven heeft geen nut, want als je sterft maakt niemand je meer levend ook al zijn het waardeloze items die amper worden gelot
Ligt er aan hoe je speelt. Hier een groep van 10 man die allemaal beter dan gemiddeld zijn. Geen enkel probleem om naar een 8 exfilstreak te komen. Af en toe gaan we dood door een 6 man team, maar meestal komen we er wel levend uit. Met 3 man een team van 5 of 6 man afmaken lukt ook vaak zat. Al die dingen zoals cigar boxes heeft het hele team al gedaan. Gaan we dood dan nemen we ieder 50k mee. We komen er vaker uit met 200k dan dat we er met 50k in moeten. Heb ook nog 12 perfecte Broadsides en de max 40 wapens zitten sowieso meestal vol. Ik ga nooit een game in zonder goede wapens. Dan nog is het gewoon ruk om tegen een team van 6 man aan te lopen en hoewel we dat zelf soms ook doen hoort het er gewoon niet in te zitten. Het is als een MP game en dan krijgt het ene team 10 man en het andere team 20 man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:29:
[...]

Ligt er aan hoe je speelt. Hier een groep van 10 man die allemaal beter dan gemiddeld zijn. Geen enkel probleem om naar een 8 exfilstreak te komen. Af en toe gaan we dood door een 6 man team, maar meestal komen we er wel levend uit. Met 3 man een team van 5 of 6 man afmaken lukt ook vaak zat. Al die dingen zoals cigar boxes heeft het hele team al gedaan. Gaan we dood dan nemen we ieder 50k mee. We komen er vaker uit met 200k dan dat we er met 50k in moeten. Heb ook nog 12 perfecte Broadsides en de max 40 wapens zitten sowieso meestal vol. Ik ga nooit een game in zonder goede wapens. Dan nog is het gewoon ruk om tegen een team van 6 man aan te lopen en hoewel we dat zelf soms ook doen hoort het er gewoon niet in te zitten. Het is als een MP game en dan krijgt het ene team 10 man en het andere team 20 man.
Maar, dan ga je er dus al als 3 man team in. Dat is al heel anders dan er alleen in gaan en met twee willekeurige spelers in een team komen waar je niet mee kan communiceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
President schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:31:
[...]

Maar, dan ga je er dus al als 3 man team in. Dat is al heel anders dan er alleen in gaan en met twee willekeurige spelers in een team komen waar je niet mee kan communiceren
Klopt. Daarom moet je ook mensen zoeken om mee te spelen, dan wordt het een compleet ander spel. Toen ik begon met spelen had ik ook niemand om mee te spelen. Nu een groep die steeds groter wordt en waarvan elke avond wel mensen spelen. Hier nu alle upgrades klaar en nog 2 missies over, maar die zijn beide bugged. We spelen als team om de missies ieder seizoen te doen. Soms gaan we er ook met 4 tot 6 man in, maar dan wel om missies te doen en niet kansloos DMZ in gaan om te hunten en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:35:
[...]

Klopt. Daarom moet je ook mensen zoeken om mee te spelen, dan wordt het een compleet ander spel. Toen ik begon met spelen had ik ook niemand om mee te spelen. Nu een groep die steeds groter wordt en waarvan elke avond wel mensen spelen. Hier nu alle upgrades klaar en nog 2 missies over, maar die zijn beide bugged. We spelen als team om de missies ieder seizoen te doen. Soms gaan we er ook met 4 tot 6 man in, maar dan wel om missies te doen en niet kansloos DMZ in gaan om te hunten en niets anders.
O ik doe dat ook wel hoor. Maar net was ik even in ashika en had een cigar box. Dan ga ik naar een helikopter en vindt iemand het nodig om mij in die helikopter neer te snipen.

Dan ben je dus niet met missies bezig maar puur doden om het doden? Ik bedoel, looten kan je dan niet... Ga dan lekker resurgent spelen ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door President op 18-07-2023 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
President schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:37:
[...]

O ik doe dat ook wel hoor. Maar net was ik even in ashika en had een cigar box. Dan ga ik naar een helikopter en vindt iemand het nodig om mij in die helikopter neer te snipen.

Dan ben je dus niet met missies bezig maar puur doden om het doden? Ik bedoel, looten kan je dan niet.
In DMZ is het standaard schieten als je iemand ziet. Dat is helaas gewoon hoe het is. En ja, de exfil heli trekt wel mensen aan.

35 cigar boxes zou ik sowieso niet doen met 1 of 2 per ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:40:
[...]
35 cigar boxes zou ik sowieso niet doen met 1 of 2 per ronde.
Tja, vanwege dit nieuwe systeem heeft een plea gewoon totaal geen nut meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
President schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:40:
[...]

Tja, vanwege dit nieuwe systeem heeft een plea gewoon totaal geen nut meer...
Klopt. Het voorkomt alleen dus wel dat er constant 6 man teams rondlopen en dat vind ik wel prima. Dan alleen nog de kansloze 6 man premade teams die alleen komen voor het doden en geen missies doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:42:
[...]

Klopt. Het voorkomt alleen dus wel dat er constant 6 man teams rondlopen en dat vind ik wel prima. Dan alleen nog de kansloze 6 man premade teams die alleen komen voor het doden en geen missies doen.
In al mazrah komt er vervolgens een beloning op iemand die teveel kills maakt... Ergens een prima systeem, behalve als je dus gewoon per ongeluk een team tegenkomt en dan 3 spelers dood...

Dat hele hunten vind ik sowieso onzin in dmz, behalve als het voor een contract moet. Dat je elkaar neerschiet als je elkaar tegenkomt is natuurlijk wel prima :-)

Misschien moeten ze het hunten minder belonen? Dat je niet iemand helemaal kaal kan plukken als je hem/haar hebt vermoord? Ik heb er ook geen oplossing voor, maar vindt het wel vervelend dat een plea tegenwoordig amper zin heeft

En een pre-made team is wel handig als je 3 hunt contracten moet voltooien of als je de rhino met een handpistool moet doden. Of we gaan wel eens met 2 2-man teams erin om wat missies te doen voor maten die wat minder goed zijn en hulp nodig hebben om bijvoorbeeld 4 contracten in 6 minuten te voltooien

Ik heb in ieder geval mijn 14e Ashika liqueur binnen en kan nu wallet expension 5 doen: 6 golden skulls en 10 gold bars

[ Voor 19% gewijzigd door President op 18-07-2023 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
President schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:46:
[...]

In al mazrah komt er vervolgens een beloning op iemand die teveel kills maakt... Ergens een prima systeem, behalve als je dus gewoon per ongeluk een team tegenkomt en dan 3 spelers dood...

Dat hele hunten vind ik sowieso onzin in dmz, behalve als het voor een contract moet. Dat je elkaar neerschiet als je elkaar tegenkomt is natuurlijk wel prima :-)

Misschien moeten ze het hunten minder belonen? Dat je niet iemand helemaal kaal kan plukken als je hem/haar hebt vermoord? Ik heb er ook geen oplossing voor, maar vindt het wel vervelend dat een plea tegenwoordig amper zin heeft
Die beloning duurt wel even hoor. Vaak genoeg meer dan 3 kills gemaakt zonder gelijk een op beloning op je te krijgen. Verder is het vrij nutteloos dat een 6 man team een beloning krijgt, dat vinden ze nog leuker. Het enige wat handig is, is dat je ze kan vermijden. Wie gaat als duo of 3 man naar een 6 man team toe ?

Van mij mogen ze de hunt contracten er helemaal uithalen. Vind het niet nodig in een modus als DMZ. Zolang er mensen puur voor de kills gaan maakt een hunt contract het alleen maar erger. Dat voorkomen met looten onmogelijk maken zal niets doen. Vaak genoeg pakken ze het geld en meer niet omdat ze toch al zat loot hebben.

Ik snap sowieso niet waarom er 6 man squads in moeten zitten. Zoals ik al zei, je gaat toch ook geen MP game maken met een team van 10 man en 20 man. Het gaat compleet nergens over dat een 6 man een solo of duo kan gaan hunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Goed nieuws

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PDbV8jGn4sNX0LFA6jwKLU_ysqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yBOyGpwSu56XyEgvWwu62r5x.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind het geen goed nieuws, maar snap ook dat het balen is als je dood gaat dat je niemand meer kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Dus dan heeft het voor spelers nog weinig nut om op een plea in te gaan, want dan kan hij/zij je na 30 seconden weer afschieten

Het voordeel aan het oude systeem was dat als je spelers neerschoot ze geen gevaar meer voor jou waren als je hun plea accepteerde :-)
En bij een hunt contract zouden de hunters ook een groene markering moeten krijgen voor de doelwitten

[ Voor 7% gewijzigd door President op 18-07-2023 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:42:
[...]

Maar die 6 man teams zijn nou net het hele probleem in DMZ, niet die kneuzen die uiteindelijk andere kneuzen oppakken en een 6 mans team vormen. Die laatste schiet je ook met 2 man wel overhoop als ze aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
jichem schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:07:
[...]

Maar die 6 man teams zijn nou net het hele probleem in DMZ, niet die kneuzen die uiteindelijk andere kneuzen oppakken en een 6 mans team vormen. Die laatste schiet je ook met 2 man wel overhoop als ze aanvallen.
Een 6 man team is in de basis niet het probleem. Het probleem zit hem meer in 6 man teams die alleen maar spelen om andere operators neer te schieten, niet 6 man teams om een missie te voltooien.

Bij een bepaalde missie moet je alleen infiltreren en met 6 man in een helikopter eruit gaan. In een andere missie moet je zelfs met 7 kan in een helikopter eruit gaan...

[ Voor 18% gewijzigd door President op 19-07-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jichem schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:07:
[...]

Ligt er puur aan hoe ze het spelen. Van de week nog een 6 man team uit China afgemaakt als duo. Dit omdat ze stom genoeg waren om 1 voor 1 te komen. Staan er echter 3 tegelijk voor je neus dan kan je er weinig tegen doen en is een 6 man team van gemiddelde spelers sterker dan een 6 man premade. 2 v 6 is een probleem als het 6 man team bij elkaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat is er nou aangepast dan, ik heb dat niet helemaal helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
President schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:12:
[...]

Een 6 man team is in de basis niet het probleem. Het probleem zit hem meer in 6 man teams die alleen maar spelen om andere operators neer te schieten, niet 6 man teams om een missie te voltooien.

Bij een bepaalde missie moet je alleen infiltreren en met 6 man in een helikopter eruit gaan. In een andere missie moet je zelfs met 7 kan in een helikopter eruit gaan...
Vandaar ook dat ik zeg dat "die" waarmee ik doel op de premade teams. Die zijn allemaal maar met zijn 6en om alle andere operators uit te schakelen. Gisteren zelf ook onderdeel geworden van een 6 man team dat zonder schieten samen ging om missies uit te voeren. Een suggestie van een teamgenoot om pvp te gaan werd meteen afgeschoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:11:
Wat is er nou aangepast dan, ik heb dat niet helemaal helder.
Ze hadden na de update het zo aangepast dat als een team een operator 'doodschiet' dan kan je niet meer joinen bji de squad die je heeft neergeschoten.

Gevolg is dat er verspreid over de kaart mensen om help plea-en.

Deze aktie hebben ze volgens mij nu weer teruggedraaid.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Wii4all schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:50:
[...]

Ze hadden na de update het zo aangepast dat als een team een operator 'doodschiet' dan kan je niet meer joinen bji de squad die je heeft neergeschoten.

Gevolg is dat er verspreid over de kaart mensen om help plea-en.

Deze aktie hebben ze volgens mij nu weer teruggedraaid.
Zoals ik het lees wordt je, als iemand je oppakt, alsnog niet rechtsstreeks aan dat team gekoppeld. Dus mensen zullen heel voorzichtig blijven met mensen oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
jichem schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:19:
[...]

Zoals ik het lees wordt je, als iemand je oppakt, alsnog niet rechtsstreeks aan dat team gekoppeld. Dus mensen zullen heel voorzichtig blijven met mensen oppakken.
Klopt, er is alleen een staak het vuren voor 30 seconden.. maar later kan je dus wel gewoon weer door die speler worden neergeschoten die je na een plea hebt geholpen.

Vandaag ook weer: was in een auto onderweg naar een opdracht. Komen er andere spelers in een auto achter mij aan en schieten tijdens het rijden op mijn auto, terugschieten kon ik niet aangezien ik alleen was. Band kapot, dus ik met geluk een andere auto in gesproken en weg gereden... Kwamen ze weer achter mij aan en weer band kapot & uiteindelijk doodgeschoten.

Vervolgens gingen ze weer weg zonder überhaupt iets mee te nemen :?

Uiteindelijk kwam een teammaat mij weer reviven, maar ik snap nog steeds het doel van deze spelers niet. Dmz draait om plezier uit missies en opdrachten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Deze nieuwe plea manier schiet ook niet op. Wij maken een team van 3 man af. In plaats van ze te laten joinen gaat die 30 seconden in. Wij inviten maar ze joinen niet. Na de 30 seconden beginnen ze weer te schieten en maken we ze weer af. Waarom zou ik nog iemand oppakken als ik het risico loop dat ze niet joinen en ons mogelijk afmaken ? Dat ga ik dus niet meer doen. Geen enkel team dat een plea doet pak ik nog op. Misschien een solo nog wel, maar geen team van 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aah duidelijk. Dat verklaard wel waarom ik gisteren niet opgepakt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
PilatuS schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:04:
Deze nieuwe plea manier schiet ook niet op. Wij maken een team van 3 man af. In plaats van ze te laten joinen gaat die 30 seconden in. Wij inviten maar ze joinen niet. Na de 30 seconden beginnen ze weer te schieten en maken we ze weer af. Waarom zou ik nog iemand oppakken als ik het risico loop dat ze niet joinen en ons mogelijk afmaken ? Dat ga ik dus niet meer doen. Geen enkel team dat een plea doet pak ik nog op. Misschien een solo nog wel, maar geen team van 3.
Tja, ik wil wel graag opgepakt worden en vecht dan met je mee.

Of ik speel met vrienden, dan loop ik wel weer naar mijn vrienden toe terwijl ik die de opdracht geef weg te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
President schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:01:
[...]

Tja, ik wil wel graag opgepakt worden en vecht dan met je mee.

Of ik speel met vrienden, dan loop ik wel weer naar mijn vrienden toe terwijl ik die de opdracht geef weg te gaan
In beide gevallen een risico voor mij. Ik weet niet of je mee gaat vechten. Verder terug naar je vrienden is ook het risico dat je ons weer gaat aanvallen. Ik pak dus niemand meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 00:25
PilatuS schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:04:
Dan pak je toch eerst hun wapens af? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HenkEisDS schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 17:10:
[...]

Dan pak je toch eerst hun wapens af? :+
Da's wel een goede ja. Ik loop alleen altijd wel met 3 wapens rond. Dus dan zou ik ze moeten verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Toevallig iemand hier waarvan ik een MK32 mag ontvangen om te extracten? Dan kan ik mijn passieve missie voltooien!

[ Voor 7% gewijzigd door President op 19-07-2023 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
President schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 17:43:
Toevallig iemand hier waarvan ik een MK32 mag ontvangen om te extracten? Dan kan ik mijn passieve missie voltooien!
Is dat die grenade launcher? Die kan je enkel vinden denk ik. Heb hem niet tussen de launchers staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:06:
[...]

Is dat die grenade launcher? Die kan je enkel vinden denk ik. Heb hem niet tussen de launchers staan
In DMZ kan je die alleen krijgen door een speler te doden die er 1tje heeft. Of anders Velikan in B21 doden want die dropt het altijd. Via de Barter is mogelijk na 9 Velikan kills.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat mis ik mapvoting of iets in die trend.
Mijn filter staat op HC domination maar kom steeds dezelfde maps tegen met als hoogtepunt de slechtse maps die steeds te vaak terug komen: border crossing, de nachtmaps( Black Gold en Pelayo's Lighthouse)
Pagina: 1 ... 81 ... 85 Laatste