Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 25 juni 2023 @ 21:06:
[...]

Ooh echt, ik heb er redelijk wat uurtjes in zitten maar ben er nog nooit een tegen gekomen.
Heb er ook nog maar 1tje gevonden hoor. Het is het meest zeldzame item in DMZ, dus zo'n ding in zelfs 250 uur nooit vinden is niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2023 @ 21:16:
[...]

Heb er ook nog maar 1tje gevonden hoor. Het is het meest zeldzame item in DMZ, dus zo'n ding in zelfs 250 uur nooit vinden is niet vreemd.
Aah oke dat scheelt. Wist überhaupt niet dat het bestond.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:37
Donstil schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Ja die GPU is wel goed zeldzaam geworden, in el Mazara heb je dat kantoortje at open is in het ondergelopen stukje onderin de map. Daar moet je met een parachute in springen vanaf het hogere gebouw er tegenover, daarin tot nu toe meestal wel een GPU gevonden.
Hmm waar is dat? Ik heb nu een secure backpack en moet de gpu 5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
President schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:56:
[...]

Hmm waar is dat? Ik heb nu een secure backpack en moet de gpu 5x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJ5rCqnr2YUyeJSawxi8Sqq_P8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4yH0cG40cNN49zTEK1rx68Zj.jpg?f=fotoalbum_large

Hier als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De droprate voor een GPU daar is vrij laag. Ik denk dat als je 10x gaat en er 1tje vind je al mazzel hebt. De laatste 10x dat ik er ben geweest geen GPU gevonden.

De Tsuki Castle Weaponslocker heeft een erg hoge kans. Via de Hideout Key naar binnen en dan alle 3 de kasten open maken. De eerste run had ik 0 GPU's en de 2e run had ik er 2. Nog een run had ik er 1tje. Het is geen garantie om daar een GPU te vinden, maar de kans is wel meer dan 50% tegenover de 10% of minder bij Crypto Farm.

Edit: Of anders wat plekken in Vondel. Genoeg guide's online om ze daar te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 26-06-2023 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:10:
[...]

De droprate voor een GPU daar is vrij laag. Ik denk dat als je 10x gaat en er 1tje vind je al mazzel hebt. De laatste 10x dat ik er ben geweest geen GPU gevonden.

De Tsuki Castle Weaponslocker heeft een erg hoge kans. Via de Hideout Key naar binnen en dan alle 3 de kasten open maken. De eerste run had ik 0 GPU's en de 2e run had ik er 2. Nog een run had ik er 1tje. Het is geen garantie om daar een GPU te vinden, maar de kans is wel meer dan 50% tegenover de 10% of minder bij Crypto Farm.

Edit: Of anders wat plekken in Vondel. Genoeg guide's online om ze daar te vinden.
Ooh die ervaring hebben wij niet, ligt er idd niet altijd maar zeker helft van de tijd hadden we wel beet afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:44:
[...]

Ooh die ervaring hebben wij niet, ligt er idd niet altijd maar zeker helft van de tijd hadden we wel beet afgelopen week.
Misschien heb je mazzel of hebben ze het aangepast. Ben er vaak genoeg geweest en vrijwel nooit een GPU gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:55:
[...]

Misschien heb je mazzel of hebben ze het aangepast. Ben er vaak genoeg geweest en vrijwel nooit een GPU gevonden.
Mazzel hebben is altijd goed (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Voor degenen die de gpu zoeken, op vondel heb je een plek met 100% zeker een gpu, de stage bag. Met de skelleton key kun je de barista bag openen, waar je de stage bag key met ik geloof drie uses uit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iets dat ik nog niet snap in de DMZ.
Je hebt bij missies 5 tabbladen.
eentje voor de missies
eentje voor de upgrades van je stash
eentje waar je de cases kan zien die je extract hebt
en eentje waar je voor de buy station discounts kan krijgen
en een tabblad waar die laswells letter missies staan.

Het tabblad van die laswell missies zeg maar, wat voor toevoeging hebben ze aan het spel?
Je krijgt er geen unlocks voor, je krijgt er ook niks anders voor toch, of zie ik iets over het hoofd?
Die laswell missie moest je volgens mij doen om verder te kunnen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:03:

Het tabblad van die laswell missies zeg maar, wat voor toevoeging hebben ze aan het spel?
Je krijgt er geen unlocks voor, je krijgt er ook niks anders voor toch, of zie ik iets over het hoofd?
Ik denk dat je je vraag zelf hebt beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:08:
[...]

Ik denk dat je je vraag zelf hebt beantwoord.
Waarschijnlijk wel ;)

ik zat net te kijken het is het notes menu.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:03:
Sommige mensen vinden het leuk om een spel naar 100% completion te krijgen. Dan zou je dus alle notes kunnen gaan zoeken en exfillen. Voor de grote meerderheid die dat niet wil doen heeft het inderdaad geen nut. Het is puur een lijst van alles wat te vinden is, maar je hoeft er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:28
Ik speel met KBM en vooral shipment maar ik overweeg om met controller te gaan op PC. Maar is de aim assist even sterk of is PC hierbij minder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:43:
Ik speel met KBM en vooral shipment maar ik overweeg om met controller te gaan op PC. Maar is de aim assist even sterk of is PC hierbij minder?
Zodra je een controller gebruikt krijg je de volle aim assist. Daarom spelen 90+% van de pro's op een PC met een controller. Al het goede van de PC zoals een hoge framerate en FOV, met alsnog de aim assist van een console speler.

Ook wel interessant. In DMZ gehunt worden zal veel sneller gebeuren als je veel geld hebt. Ons team had bij het spawnen meer dan een half miljoen en die ronde werden we gelijk gehunt met totaal zelfs 4 hunts die ronde. Ook een andere ronde met rond de 300k, gelijk gehunt en ook weer 3x die ronde. Soms kan je het geld maar beter dumpen heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:09:
Ook wel interessant. In DMZ gehunt worden zal veel sneller gebeuren als je veel geld hebt. Ons team had bij het spawnen meer dan een half miljoen en die ronde werden we gelijk gehunt met totaal zelfs 4 hunts die ronde. Ook een andere ronde met rond de 300k, gelijk gehunt en ook weer 3x die ronde. Soms kan je het geld maar beter dumpen heb ik het idee.
Als in hunt contracten tegen je bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:53:
[...]

Als in hunt contracten tegen je bedoel je dan?
Precies. Iedere keer dat we veel geld hebben worden we gehunt. Vanmiddag nog 2x in Vondel. Rond de 200k en 2 hunts achter elkaar.

Edit: Er lopen ook nog steeds heel veel 6 man teams uit China rond die niets anders doen dan teamen en dan hunts doen. Niet zo leuk als je met een duo bent en gelijk wordt gehunt door een 6 man premade team uit China. Ik speel om de missies te doen, waar andere teams dus met 6 man niets anders doen dan hunt contracten. Het verpest ronde na ronde.

[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 27-06-2023 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:54:
[...]

Precies. Iedere keer dat we veel geld hebben worden we gehunt. Vanmiddag nog 2x in Vondel. Rond de 200k en 2 hunts achter elkaar.
Ah goeie. Ga ik eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:04:
[...]

Ah goeie. Ga ik eens op letten.
Je kan ook nog steeds wel gehunt worden als je geen cent hebt. Alleen de laatste dagen er wel achtergekomen dat hoe meer geld je hebt de kans veel groter wordt. Het is te veel toeval als ik zie hoe het gaat en het kan niets anders zijn dan de hoeveelheid geld. In sommige gevallen ga ik het dumpen. Even 3 UAV's kopen en een LTV. Verder alle standaard dingen, dan alles weg op 30k na ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 22:57
PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:10:
[...]

Je kan ook nog steeds wel gehunt worden als je geen cent hebt. Alleen de laatste dagen er wel achtergekomen dat hoe meer geld je hebt de kans veel groter wordt. Het is te veel toeval als ik zie hoe het gaat en het kan niets anders zijn dan de hoeveelheid geld. In sommige gevallen ga ik het dumpen. Even 3 UAV's kopen en een LTV. Verder alle standaard dingen, dan alles weg op 30k na ofzo.
Viel mij ook op ja, gisteren 4 rondjes gespeeld en met 100k geld. werden 2 x achter elkaar gehunt. gelukkig beide keren ontsnapt, al was de laatste een krappe omdat we bezig waren met rescue hostage. Die is helaas overleden maar wij konden nog weggaan en op tijd naar final exfill instappen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

vind sommige algoritmes best leuk maar na 20 party's geen enkele killstreik is best gek (by deadbox). een volle contrakoffer vol uniekelingen (wapens voor de aandachtige leser) helpt niet met tierke1.

oh, in vondel is het te doen, momenteel. van *ogh toch naar achterlating door eigen teams.

elke hunter (join the chinese;) krijgt hier een goed rapport, ottermatisch.

activisionn is hier érg blij ohm.

om een domme reviver
:(

[ Voor 15% gewijzigd door vrankerik op 28-06-2023 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 22:20
Toch weten die chinezen gemiddeld bijzonder slecht om te gaan met hun overtal situatie. De laatste avonden vooral gespeeld met andere (die ik alleen op cod ken) nederlanders. Ook wij werden een aantal keren gehunt door een chinees (denk ik aan de namen te zien) team van 6. Ze stormen 2 of 3 rijen dik een ruimte binnen waarin ze je zien staan op hun UAV, en worden vrijwel allemaal door de zelfde mijn gedowned. Het is ons in ieder geval elke keer gelukt het team uit te schakelen... waarna ze alle 6 een plea doen (en wij ze looten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
Ik haal een plea wel vaak erbij, maar laatst een plea geaccepteerd als solo van 3 man, die later naar een ander team gingen en mij weer gekilled hebben :(

Probleem is ook dat als een gedownde player een plea doet, kan ik die niet meer looten op de Xbox, er staat wel hold X to loot, maar dat werkt niet... andere daar ook last van?

Als ik zelf down lig, en een plea gedaan heb, zie ik gasten mij wel altijd nog looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Normaal gesproken pak ik andere spelers ook wel op, tenzij ze vanuit een hunt mij aanvallen. Dat is dan het risico van het beginnen van een hunt. Maar spelers uit een 6 mans team met allemaal chineze namen die worden gewoon geloot.

Misschien moet je eens een andere knop toekennen aan die functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hehe over dat plea-en hadden wij ook een mooie bij vondel...

2 teams, wij kregen 1 engelsman erbij....andere team stuurde ook een 'invite' en toen switchte die gast naar het andere team maar dat wilde hij helemaal niet, door de proximity chat konden we dat horen....hij werd door ons weer neergerschoten en toen switche hij weer terug...geweldig gelachen...

Moet zeggen je komt van alles tegen.
Wij komen voornamelijk Fransen en Duitsers tegen, heel sporadisch een Nederlander.

Dat mensen veel geld bij zich hebben klopt inderdaad, wij hadden vorige keer 2 gasten neergemaaid die we compleet random tegen kwamen ergens, had ik ineens 250k op zak, exfil gedaan en bijna alles gelijk weer uitgegeven aan upgrades en een LTV en als laatst zelfs een personal exfil....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo over plea gesproken, gisteren halen we een team neer, wil ik een van die guys looten maar accepteer ik de plea perongeluk (op de controller is dat dezelfde knop), blijkt hij later 185k bij te hebben, ging in een rechte lijn naar de exfil. Hadden we wel wat aan zeg maar 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 15:49

Devo88

psn: djev0tuinz

eggy13 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:02:

Probleem is ook dat als een gedownde player een plea doet, kan ik die niet meer looten op de Xbox, er staat wel hold X to loot, maar dat werkt niet... andere daar ook last van?

Als ik zelf down lig, en een plea gedaan heb, zie ik gasten mij wel altijd nog looten
Dit komt, omdat je de interact/reload behavior hebt aangepast. Als je het gewoon op tab to reload hebt staan dan kan je gedownde mensen looten. Dit betekend dus dat je elke x je settings moet aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:04
PilatuS schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:09:
[...]

Zodra je een controller gebruikt krijg je de volle aim assist. Daarom spelen 90+% van de pro's op een PC met een controller. Al het goede van de PC zoals een hoge framerate en FOV, met alsnog de aim assist van een console speler.
Als ik ergens een pesthekel aan heb, zijn het dit soort fratsen wel. Dit zie ik gewoon als verkapt cheaten. Niet binnen de letters van de "wet", maar wel een oneerlijk voordeel. Het liefst speel ik tegen spelers met eenzelfde setup. En dan doel ik niet op dezelfde videokaart oid, maar mistens wel TB + muis en geen controller met aimassist..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
BootVluchteling schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:16:
[...]

Als ik ergens een pesthekel aan heb, zijn het dit soort fratsen wel. Dit zie ik gewoon als verkapt cheaten. Niet binnen de letters van de "wet", maar wel een oneerlijk voordeel. Het liefst speel ik tegen spelers met eenzelfde setup. En dan doel ik niet op dezelfde videokaart oid, maar mistens wel TB + muis en geen controller met aimassist..
Als je niet in de top 1% meespeelt is het gewoon puur skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Devo88 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:05:
[...]

Dit komt, omdat je de interact/reload behavior hebt aangepast. Als je het gewoon op tab to reload hebt staan dan kan je gedownde mensen looten. Dit betekend dus dat je elke x je settings moet aanpassen.
Ik heb dit probleem ook. Elke keer aanpassen is toch belachelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sleeon schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:39:
[...]

Als je niet in de top 1% meespeelt is het gewoon puur skills.
Aim assist is zo enorm sterk dat het flink beter is dan muis en toetsenbord. Daarom spelen ze allemaal op een PC, maar pakken ze toch een controller. Of je dan goed bent of slecht bent, de aim assist is te sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Aim assist is zo erg aanwezig dat het bijna richting cheaten gaat, zo belachelijk.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PilatuS schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:56:
[...]

Aim assist is zo enorm sterk dat het flink beter is dan muis en toetsenbord. Daarom spelen ze allemaal op een PC, maar pakken ze toch een controller. Of je dan goed bent of slecht bent, de aim assist is te sterk.
Valt allemaal wel mee, aim assist is zeker sterk maar zoals @Sleeon zegt zijn je skills belangrijker dan je controller of KM.
Iemand met een KD van 2.0 en KM speelt iemand naar huis met controller en een kd van 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
PilatuS schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:56:
[...]

Nee hoor, positionering, map kennis, samenspel, is vele malen belangrijker dan aim assist.
Als je nu een toernooi gaat spelen tegen 100 andere pro's, ja, dan gaat het uitmaken, niet de random lobby's waar mensen 10 uur in de week spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als vrijwel iedereen met een PC toch een controller pakt, dan is die controller wel erg goed anders zouden ze het niet doen. Tegenover andere games is de aim assist lomp sterk. Bij andere games zie je ook niet zo enorm veel mensen op een PC toch met een controller spelen. Kijk maar eens een filmpje over aim assist dat goed aangeeft hoe overkill is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:19:
Als vrijwel iedereen met een PC toch een controller pakt, dan is die controller wel erg goed anders zouden ze het niet doen. Tegenover andere games is de aim assist lomp sterk. Bij andere games zie je ook niet zo enorm veel mensen op een PC toch met een controller spelen. Kijk maar eens een filmpje over aim assist dat goed aangeeft hoe overkill is het.
Wie is iedereen :P
Zijn genoeg streamers die met K/M spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:22:
[...]

Wie is iedereen :P
Zijn genoeg streamers die met K/M spelen.
Top 250 is een goed voorbeeld. Er zijn wel wat mensen met K/M, maar het grootste deel niet. Verder niets mis met wat aim assist hoor, maar vaak genoeg is het wel heel erg sterk. Als je een flimpje bekijkt van hoe sterk het soms is dan is het een halve aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik probeer met controller te spelen maar krijg het nog niet echt onder controle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Buiten deze hele discussie, laten we het dan verder maar niet over OEMM, SBMM of regelrecht cheaten van de game zelf hebben (hitboxes aanpassen op basis van je skilllevel). Dan maakt de hele discussie KBM vs controller niet meer uit.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88

Devo88

Jopio schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:41:
[...]

Ik heb dit probleem ook. Elke keer aanpassen is toch belachelijk?
Eens. Maar als je mensen die plea-en wilt looten kan je niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:59:
[...]

Valt allemaal wel mee, aim assist is zeker sterk maar zoals @Sleeon zegt zijn je skills belangrijker dan je controller of KM.
Iemand met een KD van 2.0 en KM speelt iemand naar huis met controller en een kd van 1.5.
Ik heb zowel met controller (met paddles) als muis en toetsenbord gespeeld en met beide zit ik op een KD van 3+ gemiddeld. Met een controller haal ik voordeel uit aim assist en met muis en toetsenbord haal ik voordeel uit snellere en betere movement, dus het is maar net wat je zelf fijner vindt.

Ik weet in ieder geval wel dat wanneer je op PS5 speelt met controller en je crossplay aanzet, dat de lobbies dan een stuk taaier worden. Vaak zie je dan tijdens de killcam ook dat je het aflegt tegen iemand met extreem snelle movement. Daar valt met een controller niet tegenop te boksen en al helemaal niet als je, zoals 99% van de playerbase, een standaard controller zonder paddles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:59:
[...]

Precies, Aim Assist geeft je echt niet het voordeel om van een matige speler een goeie speler te worden.
De gameplay is veel meer dan "goed mikken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:04:
Vaak zie je dan tijdens de killcam ook dat je aangepakt bent door iemand met extreem snelle movement. Daar valt met een controller niet tegenop te boksen en al helemaal niet als je, zoals 99% van de spelers, een standaard controller zonder paddles hebt.
Wat doen die paddles voor snelle movement dan?
Want ik speel zonder paddles en heb niet het gevoel iets te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:57:
[...]

Paddles zijn heerlijk, ik speel er nu 2jaar mee en kan geen FPS meer spelen zonder.
Vooral jumpen terwijl je aimt is zo overpowered. In de vorige warzone slide cancelen zonder je duimen van je sticks te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Chelseamarre123 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:05:
[...]

Paddles zijn heerlijk, ik speel er nu 2jaar mee en kan geen FPS meer spelen zonder.
Vooral jumpen terwijl je aimt is zo overpowered. In de vorige warzone slide cancelen zonder je duimen van je sticks te halen.
En dan voor springen en bukken/liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:05:
[...]

Ooh ja ik ben niet echt een springer dus daar had ik even niet aan gedacht. Dat is idd wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paddles en tactical bumper jumper all the way 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik merk dat ik met controller erg schokkerig aim als jullie begrijp wat ik bedoel. Welke settings moet ik proberen zodat me aim mooi soepel schuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:10:
Ik merk dat ik met controller erg schokkerig aim als jullie begrijp wat ik bedoel. Welke settings moet ik proberen zodat me aim mooi soepel schuift?
Ik heb de sticks op 9, dat doet voor mij al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Donstil schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:16:
[...]

Ik heb de sticks op 9, dat doet voor mij al voldoende.
Hori en verti stick bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:20:
[...]

Hori en verti stick bedoel je?
Ja inderdaad, sensitivity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Donstil schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:23:
[...]

Ja inderdaad, sensitivity
Ik speel op 4 en 5 op dit moment want anders schiet ik helemaal al door alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:24:
[...]

Ik speel op 4 en 5 op dit moment want anders schiet ik helemaal al door alle kanten op.
Ja je moet er wel even aan wennen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Vrijdag schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:31:
"Tactical bumper jumper flipped" all the way 8)
Fixed it :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 29-06-2023 14:41 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:57:
[...]

Er is al min of meer antwoord gegeven op je vraag, maar paddles zorgen er onder andere voor dat je met controller ook kunt jump- en dropshotten bijvoorbeeld. Of om de hoek springen of sliden en tegelijkertijd aimen en schieten. Zonder paddles is dit haast niet te doen, terwijl dit met muis en toetsenbord de normaalste zaak van de wereld is.

Op het moment dat je paddles gaat gebruiken en het ook echt onder de knie krijgt, kun je nooit meer zonder. Geloof me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:02:
[...]

Er is al min of meer antwoord gegeven op je vraag, maar paddles zorgen er onder andere voor dat je met controller ook kunt jump- en dropshotten bijvoorbeeld. Of om de hoek springen of sliden en tegelijkertijd aimen en schieten. Zonder paddles is dit haast niet te doen, terwijl dit met muis en toetsenbord de normaalste zaak van de wereld is.

Op het moment dat je paddles gaat gebruiken en het ook echt onder de knie krijgt, kun je nooit meer zonder. Geloof me.
Ja ik had niet aan jumpen gedacht maar klinkt idd wel aardig.

Als de Xbox Elite 3 controller uit komt ga ik het eens proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

- klaagzang met ongepast taalgebruik (rant) -

[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 01-07-2023 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Afgelopen 3 keer geprobeerd en chocola van te maken, maar ik geef het op.

Gisteren voor het eerste in een squad gezeten waarvan ik het gevoel had dat het niet echt zuivere koffie was. Binnen 3 minuten hadden ze al 2 andere squads gekilled nadat ze andere spelers over grote afstand (door bergen heen) pingde. Op de plekken van hun ping was geen spawnpositie, dus vermoed toch cheaters. Ik ben in ieder geval naar exfill gegaan nadat ik ze gereport heb. Dit keer geen chinezen maar 2 polen.(qua naam dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:32
Is dit nu echt goedkoop ( vwb prijs ) tbv PC via Steam ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ny1BZK15sCfCqL-vX2RciqkHqsA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z6xD9iRdhRv1vBlhzDl0Erez.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-06-2023 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:54:
Is dit nu echt goedkoop ( vwb prijs ) tbv PC via Steam ?

[Afbeelding]
Dat is wel goedkoop ja. Maar is het wel de 2022 versie? :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Vrijdag schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:04:
[...]

Dat is wel goedkoop ja. Maar is het wel de 2022 versie? :+
Ja de 2022 uitgave ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb even zitten kijken naar paddles maar zie verschillende slechte reviews. Wat zijn decent paddles met een redelijk prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik

vrankerik

't is een LITANIE. een calling card met 500 (nog meer) gedode operators of 50 kikkers (hit met wapen;). 50 headshots enkel in dmz(ie dat vliegen). I0I

uit zelfverdediging n0ta bene(n nemen!) 8)

ediot: ge zult het geweten hebben en weet wat je al dan niet kun$t.

[ Voor 41% gewijzigd door vrankerik op 02-07-2023 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan deze Game te kopen.

Waar kun je hem het beste kopen?
Steam of Battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88

Devo88

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:05:
Ik heb even zitten kijken naar paddles maar zie verschillende slechte reviews. Wat zijn decent paddles met een redelijk prijs?
Ik heb ze van extremerate voor mn ps5 controllers. Dingen zijn fantastisch.
Hou er wel rekening mee dat als je een oplaaddocking gebruikt je controller hier niet meer in past. Je zou hiervoor een conversie kitje kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mijn maat werd gister volledig random door een juggernaut omgelegd in de DMZ
Ik lag al door gesniped door spelers, mijn maat wilde mij gaan reviven

Draait zich om en blam juggernaut legt hem neer..maar er was geen weapon case of geen melding over een juggernaut in de buurt.

Kon ook geen melding zien dat het uiteindelijk een speler geweest is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
In DMZ lopen in ieder geval ook "gewone bosses" rond, die hebben geen weaponcase oid bij zich en zijn ook niet op de map te zien. Wel krijg je prima loot als je ze dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:18:
Mijn maat werd gister volledig random door een juggernaut omgelegd in de DMZ
Ik lag al door gesniped door spelers, mijn maat wilde mij gaan reviven

Draait zich om en blam juggernaut legt hem neer..maar er was geen weapon case of geen melding over een juggernaut in de buurt.

Kon ook geen melding zien dat het uiteindelijk een speler geweest is.
In Ashika lopen wat random juggernauts rond, maar die hebben veel minder health en armor. In Al Mazrah loopt ook altijd 1 juggernaut rond, maar dan krijg je wel de melding dat ie er is. In Al Mazrah kan de juggernaut op 5 verschillende plekken zijn. In Ashika is het soms random, maar heeft ie wel plekken waar de kans groter is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Game nu net gekocht.
Ik heb hem bij Steam gekocht.

Nu druk bezig met Downloaden en instaleren.

Straks lekker knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

PilatuS schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:34:
[...]

In Ashika lopen wat random juggernauts rond, maar die hebben veel minder health en armor. In Al Mazrah loopt ook altijd 1 juggernaut rond, maar dan krijg je wel de melding dat ie er is. In Al Mazrah kan de juggernaut op 5 verschillende plekken zijn. In Ashika is het soms random, maar heeft ie wel plekken waar de kans groter is.
Op Ashika is er altijd 1 in de tunnels via het water. Vlak in de buurt van de deaddrop.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

thunder8 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:34:
[...]

Op Ashika is er altijd 1 in de tunnels via het water. Vlak in de buurt van de deaddrop.
In de buurt van die submarine krijg je vaak een straal kogels in je digitale lijf gejast.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:27:
[...]

Je hebt een week nodig om 3 IFAK's te extracten, 1 AFAK en 1 wapen van een vijand ? Wat doe je dat je hier een week voor nodig hebt ? Binnen 1 uur kan makkelijk, maar goed laat het 2 uur zijn.
Even een kickje maar ik ben er dus nu even mee bezig nu ik toch even alleen zit te spelen.

Maar ik ben nu al een uur of 3 bezig om die dingen te vinden, maar die IFAKs willen maar niet spawnen of zo. Ik heb al zo'n 8 verschillende ziekenhuizen bezocht, veel dingen geopend en ik denk een stuk of 50 van die medische dozen, maar er zit gewoon telkens iets anders in. Uiteindelijk in de hele tijd misschien 2 van die dingen gevonden en uiteindelijk maar 1 kunnen extracten.

Ik zal wel weer iets ongelofelijk fout doen, maar het is gewoon echt ruk. Zeker als je in je eentje speelt en je dus veel lastiger je dingen kunt extracten of beschermen. Bovendien zitten er nu veel squads gewoon voor de lol wat mensen af te schieten en je verliest ook elke keer je gear dus je zit constant met een handicap die dingen te vinden.

Uiteraard kom ik wel weer 30x een AFAK tegen zodra ik die niet meer nodig heb, maar het is gewoon echt ruk dat er niet wat vaste plekken zijn om die shit te vinden en een grotere garantie hebt, zodra je er een missie van actief hebt staan...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Martinspire schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:17:
[...]

Even een kickje maar ik ben er dus nu even mee bezig nu ik toch even alleen zit te spelen.

Maar ik ben nu al een uur of 3 bezig om die dingen te vinden, maar die IFAKs willen maar niet spawnen of zo. Ik heb al zo'n 8 verschillende ziekenhuizen bezocht, veel dingen geopend en ik denk een stuk of 50 van die medische dozen, maar er zit gewoon telkens iets anders in. Uiteindelijk in de hele tijd misschien 2 van die dingen gevonden en uiteindelijk maar 1 kunnen extracten.

Ik zal wel weer iets ongelofelijk fout doen, maar het is gewoon echt ruk. Zeker als je in je eentje speelt en je dus veel lastiger je dingen kunt extracten of beschermen. Bovendien zitten er nu veel squads gewoon voor de lol wat mensen af te schieten en je verliest ook elke keer je gear dus je zit constant met een handicap die dingen te vinden.

Uiteraard kom ik wel weer 30x een AFAK tegen zodra ik die niet meer nodig heb, maar het is gewoon echt ruk dat er niet wat vaste plekken zijn om die shit te vinden en een grotere garantie hebt, zodra je er een missie van actief hebt staan...
Die IFAK vind ik vaker op bedden en in kasten van ziekenhuizen dan in de medicijnkastjes. In overige gebouwen zitten ze wel vaak in medicijnkastjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
jichem schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:25:
[...]

Die IFAK vind ik vaker op bedden en in kasten van ziekenhuizen dan in de medicijnkastjes. In overige gebouwen zitten ze wel vaak in medicijnkastjes.
Mja maar zelfs op de bedden kwam ik vaker batterijen, bandages en andere rommel tegen dan ifak, afak en dat andere grotere ding.

Maar mijn punt bljift staan: je moet echt gewoon geluk hebben met die dingen. Mij overkomt het telkens dat ik die dingen gewoon niet kan vinden, hoeveel ziekenhuizen ik ook doorloop. En als ik ze wel vindt dan kan ik niet extracten

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Martinspire schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:43:
[...]

Mja maar zelfs op de bedden kwam ik vaker batterijen, bandages en andere rommel tegen dan ifak, afak en dat andere grotere ding.

Maar mijn punt bljift staan: je moet echt gewoon geluk hebben met die dingen. Mij overkomt het telkens dat ik die dingen gewoon niet kan vinden, hoeveel ziekenhuizen ik ook doorloop. En als ik ze wel vindt dan kan ik niet extracten
Dat sowieso, en als je de missie klaar hebt kom je er 20 per game tegen 8)7 .
Ik ben nog steeds gpu en skuls aan het jagen, goldbars vind ik nu bijna nog vaker dan selfres....
Inmiddels ben ik wel een beetje gestopt met missies doen en scavagen, ik help voornamelijk teammates nog met het behalen van missies. Alleen simpele zoekopdrachten doe ik nog, alleen moet ik voor sigarendozen geloof ik nog op ashika zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
jichem schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:53:
[...]

Dat sowieso, en als je de missie klaar hebt kom je er 20 per game tegen 8)7 .
Ik ben nog steeds gpu en skuls aan het jagen, goldbars vind ik nu bijna nog vaker dan selfres....
Inmiddels ben ik wel een beetje gestopt met missies doen en scavagen, ik help voornamelijk teammates nog met het behalen van missies. Alleen simpele zoekopdrachten doe ik nog, alleen moet ik voor sigarendozen geloof ik nog op ashika zijn...
sigarendozen heb ik vooral op Ashika gevonden ja, vooral in die residential, als je er 1 vind zijn er vaak meerdere in de buurt, maar als je ze niet snel vindt kun je je beter richten op iets anders.

Zelf ben ik nu een beetje die Koschei complex aan het proberen. Is op zich wel uitdagend, vooral omdat je het bijna gegarandeerd solo moet doen :(

Die Oasis entry heb ik nu aardig onder de knie, volgende keer in ieder geval de juiste loot al vooraf in Al Mazrah opzoeken om mee te nemen (NVG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gister met 4 man de koshei complex in..
Toen maakte iemand de opmerking dat hij dat vaak solo deed en dat er dan veel minder CPU gasten aanwezig zijn, klopt dit?
Normaal zou ik er nooit solo heen gaan gezien de hoeveelhei CPU maar als het er een stuk minder zijn is het misschien wel te doen.

Ik zit de hele tijd de klooien met het exfillen van classified documents en/of senstive documents.
volgens mij heb ik hiervan al verschillende geexfilled alleen de teller blijft op 1 staan.

Online gekeken daar gaven ze aan dat deze vaak in het politieburo liggen, volgens mij ook gevonden daar alleen het tellertje blijft op 1 staan van 3.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eggy13
Wii4all schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:35:
Toen maakte iemand de opmerking dat hij dat vaak solo deed en dat er dan veel minder CPU gasten aanwezig zijn, klopt dit?
Normaal zou ik er nooit solo heen gaan gezien de hoeveelhei CPU maar als het er een stuk minder zijn is het misschien wel te doen.

Ik zit de hele tijd de klooien met het exfillen van classified documents en/of senstive documents.
volgens mij heb ik hiervan al verschillende geexfilled alleen de teller blijft op 1 staan.

Online gekeken daar gaven ze aan dat deze vaak in het politieburo liggen, volgens mij ook gevonden daar alleen het tellertje blijft op 1 staan van 3.
Ik ben alleen nog maar solo gegaan, en als ik nu met een youtube video vergelijk, had ik inderdaad aanzienlijk minder CPU in dat puzzle gedeelte, maar neem aan dat als je eenmaal in die chemical plant bent, het overal gelijk is. Toen ik eenmaal daar was, was er al een team geweest, dus kon er niet veel meer, alleen exfil, zeker zonder NVG...

Classified documents heeft bij mij ook een hele tijd de teller gewoon stil gestaan. Ook deze vond ik met name op Ashika, vooral die stronghold met die kelder eronder (chemical plant uit me hoofd)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
In december zat COD in een PS5 bundel die ik had gehaald, nooit gespeeld.
Gister eindelijk eens begonnen met MP potjes, wat is het spel mooi zeg, en wat speelt het lekker weg :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:26

steel123

Cryman9

Waarom zou Koshei solo minder enemies hebben? Dat is dan niet eerlijk als er een ander team bijkomt. Komt er een ander team van 6 bij hebben die bijna geen enemies. Volgens mij is het altijd gelijk aangezien het ook gewoon een multiplayer pvp zone is.

Classified en sensitive documents zijn 2 verschillende dingen. Sensitive telt uiteraard niet voor die classified documents extract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
steel123 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:42:
[...]

Waarom zou Koshei solo minder enemies hebben? Dat is dan niet eerlijk als er een ander team bijkomt. Komt er een ander team van 6 bij hebben die bijna geen enemies. Volgens mij is het altijd gelijk aangezien het ook gewoon een multiplayer pvp zone is.

Classified en sensitive documents zijn 2 verschillende dingen. Sensitive telt uiteraard niet voor die classified documents extract.
Het puzzle gedeelte kun je geen andere operators tegenkomen als het goed is. Pas als je de chemical plant in gaat is alles gelijk, en kom je ook andere operators tegen (max 3 andere teams als ik het goed begrijp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
steel123 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:42:
[...]

Heel toevallig gister had ik ineens de juiste te pakken...volledig random ergens op ashika...lag zo'n blauwe multomap leek het...dat bleek hem te zijn....

Kreeg ook een beetje GTA online gevoelens....we fillen in....loopt die random squadmate naar ons toe en dropt voor ons allebei ongeveer 50k neer.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
eggy13 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:11:
[...]

Het puzzle gedeelte kun je geen andere operators tegenkomen als het goed is. Pas als je de chemical plant in gaat is alles gelijk, en kom je ook andere operators tegen (max 3 andere teams als ik het goed begrijp)
Ook in het eerste gedeelte kan je operators tegen komen. Want de deur waarmee je naar het chemical plant gedeelte gaat is ook vanaf de andere kant te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik heb dat ook wel eens gemerkt maar volgens mij is het meer random dan gebaseerd op hoeveel spelers het zijn.

Want ik heb ook al meermaals gehad dat we er met drie in gingen en er bijna geen PVE liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig bijzonders lijkt het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-cTYG5KdKb0gUeNUqPlNRH9pYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gZ06D8TRx3yLo3CaMbxK3VOb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOYEK0J1i8eA6UKmQ06KOTa6yTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RXeiVr9TK3XYQtpMIPkMQuNF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ingame een pussy teabaggen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:41
what the actual fuck.

The Boys operator bundles vind ik nog wel dope. Geniale Tv show.

Maar die field upgrade voor warzone vind ik raar zeg. TEMP V.. kan niet anders dan denken dat je al die super powers krijgt ofzo. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken dan. Voelt meer als een Fortnite ding dan Warzone..

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Een nieuwe Amsterdam map leuk toch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha ik vind het wel geinig allemaal eigenlijk.
Die ratten skin heb ik toen ook "gekocht" en is best geestig, katten skin past daar wel leuk bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 07:54:
Maar die field upgrade voor warzone vind ik raar zeg. TEMP V.. kan niet anders dan denken dat je al die super powers krijgt ofzo. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken dan. Voelt meer als een Fortnite ding dan Warzone..
Naast de nieuwe Operators kan er in de games ook het superheldengoedje Temp V opgepakt worden, waarmee men tijdelijk een van de vier beschikbare superkrachten ontgrendeld: Laser Vision, Charge Jump, Electronic Shockwave of Teleport.

Aldus Gamer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Donstil schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 10:53:
[...]

Naast de nieuwe Operators kan er in de games ook het superheldengoedje Temp V opgepakt worden, waarmee men tijdelijk een van de vier beschikbare superkrachten ontgrendeld: Laser Vision, Charge Jump, Electronic Shockwave of Teleport.

Aldus Gamer.nl
wtf.

Tot nu toe waren de updates best leuk en voegden ook weer nieuwe situaties toe aan het spel. Niet alles pakte even goed uit, maar het idee was prima.
Maar hierbij krijg ik ook het gevoel dat de game een richting op gaat waardoor het meer scifi wordt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 08:25:
[...]

Een nieuwe Amsterdam map leuk toch?
Gewoon een stukje uit de vondel map geknipt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Zit echt te twijfelen zal ik het spel kopen via Steam voor €38,49 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jichem schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:32:
[...]

wtf.

Tot nu toe waren de updates best leuk en voegden ook weer nieuwe situaties toe aan het spel. Niet alles pakte even goed uit, maar het idee was prima.
Maar hierbij krijg ik ook het gevoel dat de game een richting op gaat waardoor het meer scifi wordt....
Dit zijn ook nieuwe situaties toch 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Donstil schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:51:
[...]

Dit zijn ook nieuwe situaties toch 🙃
Strikt genomen wel, maar het bleef binnen het genre. Nu verandert het van semirealistisch naar futuristisch, dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jichem schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:54:
[...]

Strikt genomen wel, maar het bleef binnen het genre. Nu verandert het van semirealistisch naar futuristisch, dat vind ik jammer.
Verwacht dat het allemaal wel los zal lopen, net zoals met dei "Pay2Win" dingen.
In de praktijk heb je er als wat meer ervaren speler toch geen last van, spelers die het gebruiken kunnen we toch wel verslaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jichem
Ongetwijfeld dat je ze kunt verslaan, maar als mensen straks door muren kunnen kijken (daar wordt nu het nog niet officieel mag niet heel relaxed over gedaan), ineens veel hoger kunnen springen of ergens heen kunnen tele-porteren....tsja...misschien valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gister alle ashika masks opgepikt....zo heb ik het liever dan die stomme sigaar dozen...(zit nu op 2)...

Die maskers spawnen op een vaste locatie op ashika in zee.....2 keer infillen...opduiken...en exfillen....
Weer iets afgevinkt van de lijst ;)

nu weer op zoek naar GPU / sigaardozen en nog een 3 tal gold skulls. We komen er wel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jichem schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:00:
Ongetwijfeld dat je ze kunt verslaan, maar als mensen straks door muren kunnen kijken (daar wordt nu het nog niet officieel mag niet heel relaxed over gedaan), ineens veel hoger kunnen springen of ergens heen kunnen tele-porteren....tsja...misschien valt het mee.
Klopt, als ze dit soort dingen willen toevoegen dat ze dan maar een nieuwe futuristische COD uitbrengen.
Past helemaal niet in de setting van de huidige MW
Pagina: 1 ... 80 ... 85 Laatste