Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jopio schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:07:
[...]

Lees net dat ze deze gepatched hebben.
Ah kak, laatste bevindingen waren van gisteren inderdaad.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooi om te zien dat het DMZ bot spawn probleem opgelost is :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ufrl_RDi6RZz-HCaMnJrP_EGDQM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iAOj71WXXC7fgPewegk4eFZT.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
Ze raken toch geen pepernoot 🤔😨😱

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:00:
Ze raken toch geen pepernoot 🤔😨😱
Ik was met een duo en we hebben ze allemaal afgemaakt, maar had wel een selfrez nodig. Op het plaatje zie je al 2 hitmarkers. Die gasten pakken je wel als ze met 20 man zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Het was ironisch bedoelt: die shotguns die ze hebben knallen je zeer snel aan gort.. als er dan nog een paar met een ander kaliber aan het knallen zijn, en je vindt geen cover ben je snel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:13:
Het was ironisch bedoelt: die shotguns die ze hebben knallen je zeer snel aan gort.. als er dan nog een paar met een ander kaliber aan het knallen zijn, en je vindt geen cover ben je snel neer.
Ah, ok. Had dat even gemist :) Dacht dat je het onderschat had.

Ik ben in een huisje gegaan voor dekking en dan met een Broadside ze afmaken. Ging opzich nog best goed, maar ben toch gedowned omdat er te veel binnen waren gekomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0BZoYHwrZvg9pQKtoDMwwwZu8g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pEZhSQpJQwV0Eh1P6I1AHkNk.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 22:20
Hebben jullie ook regelmatig dat je je insured weapons meeneemt en vervolgens gedood wordt, je start een nieuwe pot en past je loot aan. Alle insured weapons gewoon beschikbaar. Dit heb ik minimaal 1x per sessie. Overigens heb ik ook 1x per sessie een directx foutmelding, vrijwel altijd in een goed lopende pot, alle spullen kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

jichem schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:35:
Hebben jullie ook regelmatig dat je je insured weapons meeneemt en vervolgens gedood wordt, je start een nieuwe pot en past je loot aan. Alle insured weapons gewoon beschikbaar. Dit heb ik minimaal 1x per sessie. Overigens heb ik ook 1x per sessie een directx foutmelding, vrijwel altijd in een goed lopende pot, alle spullen kwijt....
Dat eerste heb ik soms ook. Vind het dan niet erg, omdat ik dan niet hoef te wachten totdat die weer beschikbaar is. Maar uitval heb ik zelden tot nooit, maar gebruik dan ook een PS5.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ze moeten is wat aan de treinen doen in dmz...

als je een munitiebox neerzet dan kan je geen munitie oppakken
Vaak als je helemaal doodgaat op de trein dan kunnnen je teammates je niet meer reviven..
Zo is er nog wel een aardig lijstje aan zaken.

Ben u ook met een missie bezig dat je de control tower moet clearen, wij met de sleutel naar binnen. Blijkt er binnen nog een speciale kamer te zitten waar je nog een andere sleutel voor nodig hebt. Gelukkig konden we via een ander raam de laatste cpu neerhalen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Sowieso kom ik veel items tegen die niet op te pakken zijn. Ook is vaak loot van andere spelers gebugged.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:05:
Ze moeten is wat aan de treinen doen in dmz...

als je een munitiebox neerzet dan kan je geen munitie oppakken
Vaak als je helemaal doodgaat op de trein dan kunnnen je teammates je niet meer reviven..
Zo is er nog wel een aardig lijstje aan zaken.

Ben u ook met een missie bezig dat je de control tower moet clearen, wij met de sleutel naar binnen. Blijkt er binnen nog een speciale kamer te zitten waar je nog een andere sleutel voor nodig hebt. Gelukkig konden we via een ander raam de laatste cpu neerhalen.
Dat met die munitieboxen gaat ook wel eens fout in Invasion of zelfs Quickplay. Zakt dan half in de bodem en dan kan je helemaal niets meer met de box.

Dat met die control tower clearen hebben wij ook gehad inderdaad. Gelukkig hadden wij hem wel gevonden en gekilled. Helaas ging ik uiteindelijk zelf dood door andere players die eerst op het dak van de tower zaten en daarna kregen mijn teammaten het niet voor elkaar mij te reviven. Wel mooi dat het clearen wel telde. :)

Heb zelfs met insertion in een level al eens meegemaakt dat de heli te laag was en ik met nog een paar andere players door het level zakte en doodging. Was met invasion, dus kon daarna gewoon meedoen, maar zoiets wil je niet in DMZ, want dan ben je ook niet te reviven. Sowieso slecht dat je tijdens een insertion op deze wijze dood gaat, daar heb je 0 invloed op.

[ Voor 14% gewijzigd door thunder8 op 08-06-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
owja dat kwam ik gister nog tegen die heavy chopper was rood gekleurd op de kaart.
Ik had toevallig de fuel bij mij.

Lijken er 2 computerspelers in de cockpit te zitten...ik kon de fuel niet bijvullen en kon die gasten in de cockpit ook niet neerknallen....vreemde zaak.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:41:
owja dat kwam ik gister nog tegen die heavy chopper was rood gekleurd op de kaart.

Lijken er 2 computerspelers in de cockpit te zitten...ik kon de fuel niet bijvullen en kon die gasten in de cockpit ook niet neerknallen....vreemde zaak.
Een hostage mission chopper dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Haha, ik denk dat je inderdaad de verkeerde helikopter te pakken had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:56:
[...]

Een hostage mission chopper dus.
omdat er bij stond heavy chopper dacht ik dat dat het die chopper was...blijkbaar niet dus ;)

had er misschien wel in kunnen blijven zitten...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:32:
[...]

omdat er bij stond heavy chopper dacht ik dat dat het die chopper was...blijkbaar niet dus ;)

had er misschien wel in kunnen blijven zitten...
Het model is heavy chopper, wat je er mee kan hangt ervan af.

Indien een hostage mission heavy chopper vliegt die alleen weg voor wie de missie heeft. Je kan er in blijven, maar hij zal niet weg gaan. Je kan dan ook de melding krijgen dat je er uit moet gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:41:

De heavy chopper die je zoekt is nooit rood gekleurd. En is ook alleen op bepaalde punten te vinden.En zodra je erin zit, krijg je ook groot te zien dat ie zonder fuel zit. Dus zoals anderen al aangeven, waarschijnlijk is het een Hostage Rescue Heavy geweest.

Laatst was ik met vrienden aan het spelen en we zijn onderweg naar een exfil met een auto. Zodra we in de buurt komen, zien we dat de heli geland is en er een man of 5 in de heli springt. Wij rijden te hard om niet gezien te worden en besluiten meteen dat het maar tot een gevecht moet komen. De chauffeur van de auto springt er uit en gaat via de zijingang de chopper in. Paniek in de heli, maar wij rollen met 2 man nog door precies in het verlengde van de achteringang. We springen met zijn 2-en eruit, open het vuur met 2 LMG's in de achterklep en door de chaos heeft het team van 5 totaal geen kans. We schieten alle 5 spelers neer, raiden hun backpacks en exfillen met een big smile. De actie van onze chauffeur was perfect, want wij waren binnen 2 seconden op de juiste plek achter de chopper en hij trok de aandacht via de voorkant. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
thunder8 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:49:
[...]

Laatst was ik met vrienden aan het spelen en we zijn onderweg naar een exfil met een auto. Zodra we in de buurt komen, zien we dat de heli geland is en er een man of 5 in de heli springt. Wij rijden te hard om niet gezien te worden en besluiten meteen dat het maar tot een gevecht moet komen. De chauffeur van de auto springt er uit en gaat via de zijingang de chopper in. Paniek in de heli, maar wij rollen met 2 man nog door precies in het verlengde van de achteringang. We springen met zijn 2-en eruit, open het vuur met 2 LMG's in de achterklep en door de chaos heeft het team van 5 totaal geen kans. We schieten alle 5 spelers neer, raiden hun backpacks en exfillen met een big smile. De actie van onze chauffeur was perfect, want wij waren binnen 2 seconden op de juiste plek achter de chopper en hij trok de aandacht via de voorkant. _/-\o_
Mooi inderdaad zo heb ik ook best wat leuke dingen mee gemaakt waardoor ik deze modus blijf spelen..

Op de groene trein...zegt mijn maat dat er mensen opzitten...ik spring eruit...spring er weer in, precies achter die gasten.....geweldige aktie..

Of met 6 man geen squadmates....in de exfill chopper....iedereen roept friendly friendly...ding stijgt bekant op en 1 man maait iedereen neer....was te verwachten....

Maai ook normaal gesproken iedereen neer en als ze dan willen joinen best....

Had trouwens vorige keer iemand neergeschoten...dan staat er
vierkantje (ps5) om te looten...maar ook om te laten joinen...
Maar toen ik het vierkantje indrukte begon hij met looten ipv joinen....

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
thunder8 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:49:
[...]
Dat zijn van die prachtige DMZ momenten inderdaad :)

Laatst zelf ook zoiets gehad. Ik was solo bezig en wou een secure backpack. Dus ik naar de Chemist en die dood gemaakt voor een skull. Moest alleen ook nog een electric drill vinden en die kwam ik maar niet tegen. Normaal ben ik 5 minuten voordat het gas beweegt al wel weg om drukte bij de exil te voorkomen. Nu was er nog 1 exfil open en daarna alleen nog de final exfil.

Dus ik als solo naar de exfil met een auto. Ik zie dat iemand de heli inroept en ik stap uit de auto waarbij de auto op hoge snelheid doorschiet en vol over die persoon heen gaat. Nog even een paar kogels en die persoon is dood. Toen even wat dekking zoeken en een UAV inroepen om te zien hoeveel mensen er verder nog zijn. Na het activeren van de UAV zie ik al snel dat er 8 andere mensen rondom de exfil zijn. Als solo ben ik hardstikke dood als ik naar de final exfil moet gaan dus het moet deze worden. De heli komt er aan en ik zie een team van 3 man er heengaan. Ik 5x achter elkaar vragen of ik dat team kan joinen, maar helaas geen reactie. De heli staat er al even en het is tijd dat ie weg zal gaan, dus ik moet het maar proberen. Een team van 3 man zit in de heli, maar ze kijken allemaal richting de achterklep naar buiten. Ik stap aan de zijkant in met mijn Broadside shotgun met 25 mag en down ze allemaal binnen een paar seconden. Toen ze down waren ging de heli al omhoog en kon ik ze alle 3 afmaken zonder een reload nodig te hebben. Beter hadden ze de invite geaccepteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

Je hoeft hier echt niet perfect Nederlands te typen, maar je post regelmatig over de grens van het leesbare. Hierbij het dringende verzoek om de kwaliteit van je reacties te verbeteren.

[ Voor 139% gewijzigd door Bart ® op 11-06-2023 18:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39

Ik snap je reactie, maar een topic report is voldoende :)

[ Voor 89% gewijzigd door Bart ® op 11-06-2023 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hoelaat is woensdag de update? Heb er wel zin in oOo

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jichem
Normaal rond 19.00 volgens mij.

Gisteren weer een prachtig potje DMZ gehad. Start met 2 console spelers onder level 100, getwijfeld om te stoppen, maar toch door gegaan. Meteen worden we onder vuur genomen op de spawn door andere spelers met een sniper. Ik ping deze tegenstanders en ja hoor, ze rennen er blind op af en worden afgeschoten en joinen het andere team. Daarna komen ze met 5 man op mij af. 1 is zo netjes een invite te sturen voor dat ze aanvallen. Uiteindelijk het hele team kunnen neerschieten, en alleen de gene die mij de invite stuurde weer overeind geholpen en de rest gelaten voor wat het was. Vervolgens snel nieuwe platen gaan kopen want die waren er allemaal door heen en meteen weer een 6 man team tegen komen, maar ook deze waren van een niveau van AI van 10 jaar terug. Ze liepen op 1 na letterlijk allemaal mijn vizier in, en maar klagen dat we cheaten. Uiteindelijk deze ronde 14 spelers neer geschoten, allemaal mensen die er zelf voor kozen om aan te vallen en vervolgens schreeuwen dat je ze op moet pakken. Helaas door een gevecht een exfil gemist waardoor we naar final exfil moesten en daar bijna het leven gelaten. Niet door spelers maar door een stuk of 40 tier 3 AI. Mijn team genoot wist gelukkig met een vrachtwagen dit aantal in een halve minuut tot maximaal 10 te reduceren, maar zelfs dat is nog een uitdaging tegenwoordig. (=

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de servers down geraak er maar niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg ervoor wolter francis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Dat heb ik ook als er wat geladen wordt, dit duurt normaal paar min max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geraak er wel maar kan niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gister ook weer een klote bug...
ik infillde met 2 randoms.
één ging met mij mee mijn missie doen.

worden we op een gegeven moment gekillde door een groepje.
Ik doe plea for help, krijgen we de melding squad eleminated.
Die andere groep revived me, ik krijg letterlijk mijn xp voor mijn ronde
Maar ik ben weer levend, ik zag dus 2 schermen over elkaar.
één waar ik nog rondloop en in het 'spel' zit en daaroverheen kon ik kiezen voor leave game.

Dat gaat de laatste tijd veel vaker fout, met plea for help als je squad eleminated is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik blind of kan je de verschille´de zaken niet meer selecteren voor bv kc domination. Deze stond bij seizoen 3 naast find a party en nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan geen verschillende modules selecteren. Krijg van alles geen ik niet wil als ik start match zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat is jullie mening van Warzone Vondel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Om maar weer gelijk te zeiken je bent je insured weapon slots kwijt Je hebt er nog maar 1 en volgens mij moet je de rest unlocken...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:01:
Om maar weer gelijk te zeiken je bent je insured weapon slots kwijt Je hebt er nog maar 1 en volgens mij moet je de rest unlocken...
Dat heb je met een volledige wipe. Dan is er weer iets te doen en kan je weer lekker spelen. Een wipe is niet zo gek bij een extraction shooter. Het 3e slot gaat wat tijd kosten, maar het 2e slot kan je binnen 1 uur unlocked hebben. Het 2e slot was eerst aardig wat werk en tijd, nu kan iedereen het enorm simpel en snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Tijdens mijn eerste potje in Al Mazrah kwam ik zomaar opeens een Juggernaut tegen midden op straat en de AI lijkt weer iets pittiger te zijn.

1x Vondel gedaan en ik vond het best een leuke map met veel variatie en kleine huisjes.
Het nadeel was wel dat toen ik eenmaal in een Platoon zat het Squadhunten zo goed als oneerlijk was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

saert schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:45:
Voelt erg "groot" aan, ff wennen denk ik.
Vind wel dat je teveel hoogte verschil in gevechten nu krijgt met die roof campers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Wat ik als eerste echt gaaf vind is dat ze vondel naast de bestaande mappen in DMZ hebben gezet en niet ter vervanging van.
De map zelf vind ik nog wat lastig om over te oordelen, het leuke is dat het weer een compleet andere map is dan de andere. Wel ben ik heel bang dat dit een map is waar je uiteindelijk veel exfil campers gaat krijgen.

Overigens is het pakken van de weaponcase in vondel wel extreem makkelijk, gisteravond 2 keer gedaan nadat hij toevallig langs kwam rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Heb het warzone deel nog niet gespeeld, maar wel de Quickplay map. Erg wennen, veel hoekjes en gaatjes voor de campers.

De andere nieuwe map in Quickplay is een oude bekende, die zat ook al in de allereerste Modern Warfare. Zelfs het trappetje naar nergens zit er gewoon weer in.

Hoop dat een deze dagen weer vrienden online zijn en dat we met DMZ aan de gang kunnen, ben wel benieuwd naar de Vondel map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 01:29:
[...]

Dat heb je met een volledige wipe. Dan is er weer iets te doen en kan je weer lekker spelen. Een wipe is niet zo gek bij een extraction shooter. Het 3e slot gaat wat tijd kosten, maar het 2e slot kan je binnen 1 uur unlocked hebben. Het 2e slot was eerst aardig wat werk en tijd, nu kan iedereen het enorm simpel en snel doen.
Binnen 1 uur is wel wat overdreven haha. Ik denk dat de meesten er toch wel minstens een week mee bezig zullen zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind de map wel leuk, de hoge gebouwen maken het uitdagender.
Wel mogen ze de mist eruit halen, handig voor snipers maar echt een fan ben ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 01:29:
[...]

Vorige 2 seizoenen hebben ze het ook niet gedaan en het was geen volledige wipe want bij weapon cases extracted staat op 5 bij mij ipv 0.

Dus het is een beetje random, maar goed voordeel is wel dat je weer iets om voor te spelen hebt en je hebt weer wat nieuwe / andere zaken te unlocken dat is wel mooi.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:31:
[...]

Binnen 1 uur is wel wat overdreven haha. Ik denk dat de meesten er toch wel minstens een week mee bezig zullen zijn.
Je hebt een week nodig om 3 IFAK's te extracten, 1 AFAK en 1 wapen van een vijand ? Wat doe je dat je hier een week voor nodig hebt ? Binnen 1 uur kan makkelijk, maar goed laat het 2 uur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:27:
[...]

Je hebt een week nodig om 3 IFAK's te extracten, 1 AFAK en 1 wapen van een vijand ? Wat doe je dat je hier een week voor nodig hebt ? Binnen 1 uur kan makkelijk, maar goed laat het 2 uur zijn.
Is dit een missie die je aan moet zetten of staat dit standaard aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jichem schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:38:
[...]

Is dit een missie die je aan moet zetten of staat dit standaard aan?
Je kan het vinden bij upgrades. Het staat standaard aan, dus je hoeft er geen missie voor te kiezen.

Ik dacht trouwens dat het alleen het extracten was, maar je moet eerst level 4 zijn bij Black Mous. Het kost dus wel wat meer tijd omdat je level 4 moet zijn, dit gaat echter ook heel snel met belachelijk makkelijke missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:43:
[...]

Je kan het vinden bij upgrades. Het staat standaard aan, dus je hoeft er geen missie voor te kiezen.

Ik dacht trouwens dat het alleen het extracten was, maar je moet eerst level 4 zijn bij Black Mous. Het kost dus wel wat meer tijd omdat je level 4 moet zijn, dit gaat echter ook heel snel met belachelijk makkelijke missies.
Oke, die had ik inderdaad wel zien staan. De missies zijn vrij makkelijk, maar je kan er maar 3 per potje doen en ik speel de potjes daarna altijd gewoon uit. Dan red je 9 missies in een avondje (1.5 a 2 uur spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jichem schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:54:
[...]

Oke, die had ik inderdaad wel zien staan. De missies zijn vrij makkelijk, maar je kan er maar 3 per potje doen en ik speel de potjes daarna altijd gewoon uit. Dan red je 9 missies in een avondje (1.5 a 2 uur spelen)
Precies. Gisteren wat potjes gespeelt en toen was het 2e slot alweer unlocked bij mij. Een uurtje gaat inderdaad niet lukken, maar geen idee waarom het een week zou moeten duren. Het is dit seizoen enorm makkelijk om het 2e slot te krijgen. Het 3e slot is wel een aardige grind en dan is een secure backpack ook wel nodig om het snel te kunnen doen.

De items die nu exfilled worden gelden ook alleen nog maar voor de persoon die ze heeft en niet het hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:20:
[...]

Precies. Gisteren wat potjes gespeelt en toen was het 2e slot alweer unlocked bij mij. Een uurtje gaat inderdaad niet lukken, maar geen idee waarom het een week zou moeten duren. Het is dit seizoen enorm makkelijk om het 2e slot te krijgen. Het 3e slot is wel een aardige grind en dan is een secure backpack ook wel nodig om het snel te kunnen doen.

De items die nu exfilled worden gelden ook alleen nog maar voor de persoon die ze heeft en niet het hele team.
Dat laatste is wel heel jammer! Daar had ik goede hoop in aangezien de missies met pingen van objecten en doden van bots nog wel per team gaan. Dan wordt het missies doen met secure backpack en die dan elke keer ingame overgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

[...]

...

Dat vind ik dan wel weer jammer, zeker als je grote hoeveelheden van bepaalde items nodig hebt. Je loopt op deze wijze ook meer risico per persoon, want je kan de items niet verdelen over je team, zodat je in het ergste geval een deel van laten exfillen als iemand dood gaat en niet snel gerevived kan worden.

Ga wel kijken wat de missies nu zijn, want ik was niet van plan iedere keer dezelfde missies te doen of over nog geen 2 maand bij S5 alweer opnieuw te beginnen. Want dit seizoen is wel aan de korte kant met 48 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ah das wel echt naar ja, want dat zijn de minst leuke missies meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Als je twee uurtjes per maand speelt dan duurt het zelfs een maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:27:
[...]

Je moet toch zo'n hele lijst van missies van 1 of 2 opdrachtgevers doen voor je die unlocked? Of is er daarnaast nog een andere unlock tree die ik gemist heb? Wellicht was het vorige seizoen anders dan de eerste, maar ik vond het veel tijd kosten telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 19:48:
[...]

Je moet toch zo'n hele lijst van missies van 1 of 2 opdrachtgevers doen voor je die unlocked? Of is er daarnaast nog een andere unlock tree die ik gemist heb? Wellicht was het vorige seizoen anders dan de eerste, maar ik vond het veel tijd kosten telkens.
Je moet eerst een aantal makkelijke missies doen ja.

PilatuS in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het kan aan mij liggen maar de missie die jij aangeeft zie ik niet als completion voor 2nd insured weapon slot.

2nd insured weapon slot is reach reputation level 4 with black mouse to unlock.

200 reputation per level en meestal 100 per missie, dus ongeveer 8 missies voor dat ding nodig.

Dat noem ik niet "even een uurtje werk" en even "3 IFAK's te extracten, 1 AFAK en 1 wapen van een vijand".

Goed, level 1 of 2 gaat waarschijnlijk wel snel, maar vaak is de laatste missie een stronghold doen en dat lukt je niet altijd in je eentje. Of de AI moet weer een dikke nerf hebben gehad.

Verder voor andere items moet je voor white lotus en phalanx bepaalde missies halen en dat zit ook allemaal op volgende pagina's van black mouse, dus dan ben je zo alweer een paar uur verder.

Dus zeg maar waar jij die makkelijke meut vind, want ik zie het niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nah je moet wel echt goed je best doen wil je dat tweede slot niet in 1 a 2 uurtjes halen hoor.

Tier 1 Black Mous geeft je al level 3,5 ongeveer en die kan je makkelijk in 2 potjes halen. Twee missies van tier 2 erbij en je bent er.

“Clear a stronghold of enemies” en “Complete a hostage contract” voor 400 punten bijvoorbeeld.

Overigens zijn hier Slot 2 en slot 3 alle twee “Reputation level 4 with black mous”

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 15-06-2023 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar dan is het toch nog steeds meer dan "3 IFAK's te extracten, 1 AFAK en 1 wapen van een vijand"?

En voor bepaalde missies moet het ook maar een beetje mee zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2023 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:21:
Maar dan is het toch nog steeds meer dan "3 IFAK's te extracten, 1 AFAK en 1 wapen van een vijand"?

Klopt, en dat geef ik toch ook aan :P

Edit: Een stronghold doen moeilijk ? Een kleine stronhold heeft vaak genoeg 3 bots, als dat moeilijk is dan weet ik het niet meer.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 15-06-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:21:

Ja maar das toch niet ingewikkeld?
Niet meer dan 3 overigens maar 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PilatuS schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:21:
[...]

Klopt, en dat geef ik toch ook aan :P

Edit: Een stronghold doen moeilijk ? Een kleine stronhold heeft vaak genoeg 3 bots, als dat moeilijk is dan weet ik het niet meer.
De strongholds die ik probeerde aan te vallen, hadden vaak een mannetje of 20 staan. Zal vast wel weer pech zijn of zo, maar ze laserden me zo neer. Verder staat er nog wel eens een boss bij of is er een ander team in de buurt.

Maar wat ik probeer te zeggen is dat het lang niet altijd even makkelijk is en het lang niet voor iedereen zo gedaan is. Vooral als je niet met 3 man samen speelt of niet allemaal dezelfde missies hebt om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 01:30:
[...]

De strongholds die ik probeerde aan te vallen, hadden vaak een mannetje of 20 staan. Zal vast wel weer pech zijn of zo, maar ze laserden me zo neer. Verder staat er nog wel eens een boss bij of is er een ander team in de buurt.

Maar wat ik probeer te zeggen is dat het lang niet altijd even makkelijk is en het lang niet voor iedereen zo gedaan is. Vooral als je niet met 3 man samen speelt of niet allemaal dezelfde missies hebt om te doen.
Je kan voor een grote stronghold kiezen met heel veel bots, of je zoekt een kleine met nauwelijks bots. Zat kleine strongholds die voor iedereen makkelijk te doen zijn. Dan blijven er nog missies over als ping een contract of wat dan ook. Dan verder wat spullen zoeken door even langs wat ziekenhuizen te gaan. Het is echt super simpel om te doen, ook als je geen hele goede speler bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Gisteren een avond met randoms gespeeld en ik heb nu het 2de slot actief, wat mij voorheen niet lukte met DMZ. Die is een stuk makkelijker geworden en inderdaad met een paar uur spelen te halen. Je kan de AFAK en IFAKs gewoon elke missie die je doet meenemen als je ze vindt. Tegen de tijd dat je dan tier 3 black mous hebt, ben je aardig klaar.

Vondel DMZ wel mooi, maar ook redelijk klein. Paar missies gedaan en het voordeel van deze map is dat je gebruik kan maken van alle hoekjes en gaatjes, om AI af te knallen. Vondel is trouwens ook de map om te gebruiken voor 2 active UAV towers. Daar zitten ze een stuk dichter bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:35

rCk

Gisterenavond ook een uurtje met randoms DMZ Vondel gespeeld, wel leuke map! Weer eens wat anders. Wel weer wennen na dik 3 maanden geen MW2 gespeeld te hebben.

Je kunt inderdaad goed gebruik maken van hoekjes en gaatjes om de AI af te knallen, gelukkig zijn ze niet zó slim :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook wat DMZ gespeeld, 2de slot is inderdaad nu wel heel makkelijk te halen. Voorheen nooit gelukt.

Wel jammer dat je niet kan doorspelen met die randoms als je succesvolt exfilt, beetje jammer dat dit na 3 jaar warzone nog niet in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
pffffffffff al 2x dat als je plead, je wordt opgeraapt maar je enkel op leave match kan drukken..
Leuk weer.

Ook weer inspawnen zonder je insured weapon.

Hoe krijgen ze het toch telkens voor mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kazzzdafke schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:37:
Ook weer inspawnen zonder je insured weapon.
Blueprint weggooien en volledig opnieuw aanmaken. Dat heeft het voor mij opgelost. Verder ook iedere keer het wapen uit het slot verwijderen en opnieuw er in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Het is geen blueprint, dat is het issue..
ik heb nu de camo verandert, en het lijkt te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kazzzdafke schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:21:
Het is geen blueprint, dat is het issue..
ik heb nu de camo verandert, en het lijkt te werken
Blueprint is niet de naam inderdaad, maar het komt op hetzelfde neer. Een custom opgeslagen wapen. Die verwijderen en opnieuw aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb nu het volgende probleem met de dmz tiers. Is een bug heb ik online al gezien op andere sites. Ik heb alle phalanx missies gedaan toch kan je niet naar level 2 van de tier hij unlockt niet.

Het enige wat je nu kan doen om hem wel te unlocken is die daily urgent missies vrij te spelen voor phalanx dan moet je 3 bottles met chemische inhoud extracten

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Wii4all schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:06:
Ik heb nu het volgende probleem met de dmz tiers. Is een bug heb ik online al gezien op andere sites. Ik heb alle phalanx missies gedaan toch kan je niet naar level 2 van de tier hij unlockt niet.

Het enige wat je nu kan doen om hem wel te unlocken is die daily urgent missies vrij te spelen voor phalanx dan moet je 3 bottles met chemische inhoud extracten
Same here, de missies van Phalanx geven je niet genoeg reputatie om verder te gaan, dus ben al uren aan het ziekenhuizen looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
jichem schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:19:
[...]

Same here, de missies van Phalanx geven je niet genoeg reputatie om verder te gaan, dus ben al uren aan het ziekenhuizen looten
Die acetone en twee andere chemische zaakjes zijn niet makkelijk te vinden had ik al ergens gelezen.
Ben benieuwd vanavond maar is een poging wagen....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:11:
[...]

Die acetone en twee andere chemische zaakjes zijn niet makkelijk te vinden had ik al ergens gelezen.
Ben benieuwd vanavond maar is een poging wagen....
Ik zag op een filmpje van Westie dat dat inderdaad bugged is. Je ziet die chemische flessen wel staan in ziekenhuizen maar je kan ze niet interacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ze zijn er altijd als een razende bij om xp glitches te fixen dit lijkt me ook niet al te moeilijk om te fixen.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

ondertussen is het als kleiduifschieten.5 in een klap of zonet twee met een jeep (tnx 4 UR 3armor)?
niet veel kans met die laag gelevelden.
zonet gecrasht; we bleven onderaan de ladder hangen om te UAFfen. net terwijl we voor een keer een volwassen squad hadden. SPELEN ALS waar B0RG?

}:O nog steeds op zoek naar *tier1

[ Voor 48% gewijzigd door vrankerik op 19-06-2023 12:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
vrankerik schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:54:
ondertussen is het als kleiduifschieten.5 in een klap of zonet twee met een jeep (tnx 4 UR 3armor)?
niet veel kans met die laag gelevelden.
zonet gecrasht; we bleven onderaan de ladder hangen om te UAFfen. net terwijl we voor een keer een volwassen squad hadden. SPELEN ALS waar B0RG?

}:O nog steeds op zoek naar *tier1
mooi man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:04

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Voor de chemical bottles kan je best naar Building 21 gaan. Op het derde verdiep heb je zo’n medische afdeling. Daar heb je elke ronde een flesje. Meestal in de first aid kits aan de muur. Gisteren 5tal potjes gespeeld en telkens eentje gevonden.

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
fruitsla2800 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:12:
Voor de chemical bottles kan je best naar Building 21 gaan. Op het derde verdiep heb je zo’n medische afdeling. Daar heb je elke ronde een flesje. Meestal in de first aid kits aan de muur. Gisteren 5tal potjes gespeeld en telkens eentje gevonden.
Zelf niet vaak building 21 gespeeld, iedere keer als ik het probeerde werd ik gekilled, en volgens mij kon je hier niet aansluiten bij een andere squad, of is dat inmiddels veranderd? Die koschei heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
eggy13 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:08:
[...]

Zelf niet vaak building 21 gespeeld, iedere keer als ik het probeerde werd ik gekilled, en volgens mij kon je hier niet aansluiten bij een andere squad, of is dat inmiddels veranderd? Die koschei heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk
Building 21 is heel tricky. Vaak genoeg gaan er 4 teams in en komt er 1 team uit.

Ik heb die spullen zelf gevonden in medicalcenters. Moest er 10 langs voor 1 item, maar wel gevonden uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die phalanx voortgang is gefixed.

Er staan nu bij mij weer 2 missies open om te doen, zodat je genoeg xp haalt om de laatste missie te kunnen doen.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:45
Strijders,

Ik ben begonnen op de PS4 met spelen multiplayer. Nu wil ik verder gaan op PS5 maar ben ik gewoon weer level 1 maar ik kan niet herinneren dat ik toen moest inloggen met een Activision account. Ik heb nu een aantal dingen geprobeerd om data over te zetten (bijv PS4 data naar de cloud). Maar ik kom er niet echt uit. Heeft het nog iets te maken met het hoofd account en die van mijn vriendin?

Ik ben wel ingelogd op mijn Activision account maar die is ook gewoon level 1.

Wie o wie heeft een idee?

[ Voor 8% gewijzigd door llovesoccerx7 op 22-06-2023 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
llovesoccerx7 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 21:35:
Strijders,

Ik ben begonnen op de PS4 met spelen multiplayer. Nu wil ik verder gaan op PS5 maar ben ik gewoon weer level 1 maar ik kan niet herinneren dat ik toen moest inloggen met een Activision account. Ik heb nu een aantal dingen geprobeerd om data over te zetten (bijv PS4 data naar de cloud). Maar ik kom er niet echt uit. Heeft het nog iets te maken met het hoofd account en die van mijn vriendin?

Ik ben wel ingelogd op mijn Activision account maar die is ook gewoon level 1.

Wie o wie heeft een idee?
Vreemd, bij mij ging die transitie wel soepel. Misschien even op https://s.activision.com/activision/profile checken of het goed gekoppeld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

kazzzdafke schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:37:
pffffffffff al 2x dat als je plead, je wordt opgeraapt maar je enkel op leave match kan drukken..
Leuk weer.
Deze is behoorlijk irritant idd, al regelmatig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Deze is behoorlijk irritant idd, al regelmatig gehad.
Ik vorige keer ook.

Nu gister het probleem, dat ik met een maat in de DMZ zit, beiden worden we gedownded, we doen een plea for help. Hij of ik kom bij het team en de andere kan niet meer joinen gerevived worden omdat het team welke je joined vol zit...

ik had in 1 run 4 dog tags om te exfillen, kijk ik bij de upgrades, staat dat ik maar 2 dogs tags heb geexfilled...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Blijft een beta he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dit seizoen tellen extracted items soms niet. Best balen als je 2 goldbars en een GPU hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:18
Wat een JOKE Free Trail.... 6 kills Gunship, Chopper enz. Level 20 ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wij zijn bezig met het derde wapen slot.
Werkt wel goed met een secure backpack overigens als je de items mee neemt de pot in en extract ermee telt het gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Laatst online: 22:02
Donstil schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 16:04:
Wij zijn bezig met het derde wapen slot.
Werkt wel goed met een secure backpack overigens als je de items mee neemt de pot in en extract ermee telt het gewoon :P
Meh, eerst moet ik nog een paar zcavengers killen voordat ik een secure backpack kan kopen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:40
PilatuS schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:22:
Dit seizoen tellen extracted items soms niet. Best balen als je 2 goldbars en een GPU hebt.
Idem. Momenteel is het mij wel vooral opgevallen dat dit vaak (of enkel?) gebeurd bij matches waar ik volledig gedood ben geweest/gejoind ben bij een ander team (plea).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Triple XP weekend trouwens. Beide nieuwe Guns gisteren gemaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
President schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:19:
[...]

Meh, eerst moet ik nog een paar zcavengers killen voordat ik een secure backpack kan kopen :-(
Lopen operators zat mee joh, gewoon van iemand anders af plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:30:
Triple? Ik zie Double.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:30:
Ja en ze hebben de rewards in Plunder bij gesteld volgens mij.
Ik moest nu 3 potjes spelen om een gun max te krijgen (met dubbel weapon XP) i.p.v. 2 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het is Double XP weekend idd maar wel op alle 3 de onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Donstil schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 13:38:
[...]

Lopen operators zat mee joh, gewoon van iemand anders af plukken.
Nou, nog niet tegengekomen hoor.. helaas!

Ben nu op zoek naar 5x GPU, cigar box op ashika en moet straks allerlei chemische stoffen zoeken :-/

[ Voor 20% gewijzigd door President op 24-06-2023 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
President schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:05:
[...]

Nou, nog niet tegengekomen hoor.. helaas!

Ben nu op zoek naar 5x GPU, cigar box op ashika en moet straks allerlei chemische stoffen zoeken :-/
Ja die GPU is wel goed zeldzaam geworden, in el Mazara heb je dat kantoortje at open is in het ondergelopen stukje onderin de map. Daar moet je met een parachute in springen vanaf het hogere gebouw er tegenover, daarin tot nu toe meestal wel een GPU gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Donstil schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Ja die GPU is wel goed zeldzaam geworden, in el Mazara heb je dat kantoortje at open is in het ondergelopen stukje onderin de map. Daar moet je met een parachute in springen vanaf het hogere gebouw er tegenover, daarin tot nu toe meestal wel een GPU gevonden.
Ja, moet de scavenger nog 3x hebben

Qua dmz missies zit ik vooral vast op de deur code van Alpha cluster in kasheik. Best lastig als je alleen bent, vrienden spelen helaas weinig dmz dus daar heb ik niet zoveel aan.

De missie 3x safe, 2x intel contract en 1x destroy supplies had ik ook maar net compleet voor het gas ook bij de laatste Exfill was... En een missie zoals ontsnap met 7 of meer operators in de helicopter is helemaal onmogelijk

[ Voor 24% gewijzigd door President op 24-06-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand dit al tegengekomen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:31:
[...]

Heb een tijdje terug in Ashika zo'n ding gevonden.
Ooh echt, ik heb er redelijk wat uurtjes in zitten maar ben er nog nooit een tegen gekomen.

Pagina: 1 ... 79 ... 85 Laatste