Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:29
Donstil schreef op maandag 24 april 2023 @ 20:39:
[...]

Ik weet niet of jij het als enige hebt maar ik heb het in ieder geval niet :)
Ja het is tot zover ik nu weet alleen bij Cranked een probleem

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
G_Dragon schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:03:
[...]

Ja het is tot zover ik nu weet alleen bij Cranked een probleem
Dit is ook bij alle splitscreen games een probleem. Daarnaast zien we bij splitscreen ook het leaderboard niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Rhndy schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:11:
[...]

Dit is ook bij alle splitscreen games een probleem. Daarnaast zien we bij splitscreen ook het leaderboard niet...
Klopt die zien wij ook niet, dan zal het wel een split-screen probleem zijn :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Gisteren die nieuwe Sniper gemaxt en gelijk gold gehaald. Wat een fijne sniper is dat zeg. Mijn nieuwe favoriet denk ik. ook een lekker geluid per schot :)

Of ik had gewoo neen hele goeie dag maar mijn flicks waren echt super erg on point met dat ding. Helaas geen capture meer aan staan op mijn pc omdat ik dan ingame lag :P (bezig met een upgrade) maar zaten wat mooie clips tussen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12
Ik gebruik deze: https://wzhub.gg/loadouts

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zaander schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:43:
[...]

Ik kijk vaak op: https://www.wzranked.com/

Maar wat @Chelseamarre123 zegt daar kun je ook kijken.

Je kunt ook zelf een loadout maken en dan gelijk de stats zien op : https://www.truegamedata.com/#/weapon_builder/wz2
bijv:
[Afbeelding]
Ik gebruik zelf CODmunity, ze hebben er zelfs een iOS en Android app voor. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
GovertNL schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 00:17:
[...]

Hou op! Hier ook al aantal keer meegemaakt en lees op internet heel veel van deze “gekkigheid”.
Zelf nu ook al een paar keer na een pot een waarschuwing gehad om mijn naam, maar dat betekent dus dat iemand je op dat moment gereport heeft, en kan zelfs in een shadow ban resulteren? Denk dat als ik dit in DMZ mee ga maken tijdens een exfill, ik me controller door me TV gooi ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
eggy13 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:32:
[...]

Zelf nu ook al een paar keer na een pot een waarschuwing gehad om mijn naam, maar dat betekent dus dat iemand je op dat moment gereport heeft, en kan zelfs in een shadow ban resulteren? Denk dat als ik dit in DMZ mee ga maken tijdens een exfill, ik me controller door me TV gooi ;w
Ik kreeg vanmorgen zelfs een waarschuwing dat ik mijn naam moest aanpassen terwijl dit gewoon Stolkieeee was. Zou 'offensive' zijn.
Moet niet gekker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Offensive name heb ik hier ook al gehad. Dit geeft je niet gelijk een shadowban gelukkig. Als te veel mensen je rappoteren krijg je helaas wel een shadowban, maar met mazzel is die na 3 dagen ook wel weer weg. Hier 2x een shadowban gehad en die was vrij snel weer opgeheven. Ik vermoed dat ze het nu ook wel hebben aangepast hoe snel je een ban krijgt. Eerst was het genoeg dat een team van een paar man je ging rappoteren en je had gelijk een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

PilatuS schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 20:10:
Offensive name heb ik hier ook al gehad. Dit geeft je niet gelijk een shadowban gelukkig. Als te veel mensen je rappoteren krijg je helaas wel een shadowban, maar met mazzel is die na 3 dagen ook wel weer weg. Hier 2x een shadowban gehad en die was vrij snel weer opgeheven. Ik vermoed dat ze het nu ook wel hebben aangepast hoe snel je een ban krijgt. Eerst was het genoeg dat een team van een paar man je ging rappoteren en je had gelijk een ban.
Snap sowieso het hele offensive verhaal niet, de game is classified als 18+. Als je tere zieltje niet tegen een zogenaamde offensive naam kan, moet je misschien ook geen spel spelen waar je mensen met een finishing move gruwelijk dood kan maken.... 8)7 8)7 8)7

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Met jou offensive name is geen geld te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

kazzzdafke schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:33:
Met jou offensive name is geen geld te verdienen :)
Tegen wie heb je het? :) Mijn forumnaam is niet mijn naam in MWII. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
eggy13 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:32:
[...]

Haha yup, als 4 spelers het in een potje reporten (ook andere zaken die je kunt melden) dan wordt je uit de pot gekicked. Wij waren met de "3x exfil incallen en dan laatste heli pakken" missie bezig, dus best wel zuur.

Edit: Ik hete overigens "Jemoeder" maar had niet het idee dat de gasten die wij pakte Nederlands waren.
Dus of ze daar aanstoot aan genomen hebben valt te betwijfelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 26-04-2023 10:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
thunder8 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:46:
[...]

Tegen wie heb je het? :) Mijn forumnaam is niet mijn naam in MWII. :P
was gewoon een reply op jou post :)
Je zegt dat je andere kan finishen etc op brutale wijze, maar een offensive name mag niet.
Ik snap je punt, maar aan die gore dingen ingame kunnen ze geld verdienen, maar aan jou naam niet. Dus daar zit het addertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

kazzzdafke schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:37:
[...]

was gewoon een reply op jou post :)
Je zegt dat je andere kan finishen etc op brutale wijze, maar een offensive name mag niet.
Ik snap je punt, maar aan die gore dingen ingame kunnen ze geld verdienen, maar aan jou naam niet. Dus daar zit het addertje..
Wat heeft geld verdienen hiermee te maken? Ik heb het erover dat het hele spel als 18+ staat geclassificeerd. Of mijn naam nu offensive is of niet, het is een spel voor volwassenen, dus offensive zou geen probleem moeten zijn. Dus het hele kunnen melden van offensive namen slaat als een tang op een varken. En dat melden en die meldingen in behandeling nemen, kost ook geld, dus dat maakt jouw redenering nog vreemder. Ook bij clannamen is het heel raar. Mijn vriendengroep had de clantag M1LF, die is offensive, maar zie in de game regelmatig clantags voorbij komen die dan wel weer kunnen als ANAL, FUCK en ja vorige week ook ineens MILF. Ze weten zelf niet eens wat ze offensive vinden en wat niet. En wisselen blijkbaar ook nog regelmatig qua mening. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is is een Amerikaans bedrijf hè. Dus alles wat met lijden, dood en ellende te maken heeft is prima en tof. Maar alles wat met seks te maken heeft is VERBOTEN! want schadelijk voor de tere ziel en de Here Jezus.

Of als het racistisch is, of daar raakvlakken mee heeft. Ohja, als het een risico op een boze blauwharige twittermob is, mag het ook niet :P

Verder heb ik het idee dat ze niet heel consistent zijn. Ik zie genoeg clantags en namen voorbij komen waar ik me van afvraag hoe die wel door "de keuring" zijn gekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 26-04-2023 11:17 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
thunder8 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:49:
[...]

Wat heeft geld verdienen hiermee te maken? Ik heb het erover dat het hele spel als 18+ staat geclassificeerd. Of mijn naam nu offensive is of niet, het is een spel voor volwassenen, dus offensive zou geen probleem moeten zijn. Dus het hele kunnen melden van offensive namen slaat als een tang op een varken. En dat melden en die meldingen in behandeling nemen, kost ook geld, dus dat maakt jouw redenering nog vreemder. Ook bij clannamen is het heel raar. Mijn vriendengroep had de clantag M1LF, die is offensive, maar zie in de game regelmatig clantags voorbij komen die dan wel weer kunnen als ANAL, FUCK en ja vorige week ook ineens MILF. Ze weten zelf niet eens wat ze offensive vinden en wat niet. En wisselen blijkbaar ook nog regelmatig qua mening. |:(
Opnieuw, ik snap 200% jou punt,
Wat ik wil duidelijk maken: als er van hun kant geld mee te verdienen is, is het allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:29:
[...]

Opnieuw, ik snap 200% jou punt,
Wat ik wil duidelijk maken: als er van hun kant geld mee te verdienen is, is het allemaal goed.
Ja dat dus. Als ze een Brazzers skinpack rond moederdag (milfs) of vaderdag (daddies) uit zouden kunnen brengen, zouden ze dat echt meteen doen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
Vanavond eindelijk Plunder! Dit vond ik altijd super leuk in de eerste Warzone :)

YouTube: Plunder Is Back | Call of Duty: Warzone 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 22:20
thunder8 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:49:
[...]

Het stukje offensive is in mijn ogen niet zo verkeerd, sterker nog ik heb ook een report gedaan met deze reden.
Prima als er milf of anal oid in de naam staat, maar mensen die 3 ziektes als naam gebruiken (en als stopwoord) die report ik met alle plezier.

Verder zou bij een dergelijke report volgens mij de naam prima door een database heen kunnen, staat het er in niet dan is de report ongegrond. Mocht er meerdere verschillende momenten een dergelijke melding komen kan je het handmatig checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Meest ranzige is gewoon team van 6.. Bijna elke pot komen ze vol op je af.
Ongelooflijk.. En als ze dan 1 van onze 2 killen, blijven er tenminste 2 op de body zitten en de 4 andere gaan hunten.

Geef die 6 man elk 1 plaat armor, en geen self revive en je hebt een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
Ik ben een maandje weggeweest en nu bij terugkomst is S03 begonnen, update en alles gedraait...
Voor mn vakantie was mn fps altijd rond de 180 en die ligt nu opeens rond de 100, dit op een i7 13700, 32gb ramm en een RTX4090. Zijn er meer mensen die dit hadden na de update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
DraZ666 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:42:
Ik ben een maandje weggeweest en nu bij terugkomst is S03 begonnen, update en alles gedraait...
Voor mn vakantie was mn fps altijd rond de 180 en die ligt nu opeens rond de 100, dit op een i7 13700, 32gb ramm en een RTX4090. Zijn er meer mensen die dit hadden na de update?
Hier soort van zelfde, net terug van vakantie en gewisseld van GPU bij terugkomst. Nu een RX 6950 XT erin zitten waar dit een RX 5700 XT was. Maar FPS...... hoger dan 120 komt ie niet. Heel apart. Lees genoeg op internet dat dit seizoen een flinke verslechtering in FPS heeft opgeleverd, een oplossing heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Blijft toch leuk die securebackpack in DMZ.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cq-shz96NaPnHQ2tRwLl0O6lUfM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ycWuIWqgLbZYgR6Esw1w7Pq.jpg?f=user_large

Een comsvest op de operator. Dus je hoort het wanneer er spelers binnen 100 meter zijn. Dan wisselen naar een stealthvest mocht er een UAV zijn. Ga je dood hoef je alleen een electricdrill en gascas te vinden om weer een securebackpack te maken met de skull die in de backpack zit. Dan nog een scavengerbackpack voor tijdens het spelen en even terug naar secure mocht je misschien dood gaan. Dan nog heavychopperfuel om altijd een goede exfil te hebben. Alleen aan het begin van de ronde de fuel even droppen en oppakken zodat alle andere fuel op de map despawned. Ga je niet dood, helemaal mooi. Ga je wel dood heb je eigenlijk alles de volgende ronde weer. En dan heb je nog 3 operatorslots ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
PilatuS schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 23:29:
Blijft toch leuk die securebackpack in DMZ.

[Afbeelding]

Een comsvest op de operator. Dus je hoort het wanneer er spelers binnen 100 meter zijn. Dan wisselen naar een stealthvest mocht er een UAV zijn. Ga je dood hoef je alleen een electricdrill en gascas te vinden om weer een securebackpack te maken met de skull die in de backpack zit. Dan nog een scavengerbackpack voor tijdens het spelen en even terug naar secure mocht je misschien dood gaan. Dan nog heavychopperfuel om altijd een goede exfil te hebben. Alleen aan het begin van de ronde de fuel even droppen en oppakken zodat alle andere fuel op de map despawned. Ga je niet dood, helemaal mooi. Ga je wel dood heb je eigenlijk alles de volgende ronde weer. En dan heb je nog 3 operatorslots ook.
Pfff gewoon low als je dat doet…
Als iedereen dat doet, vind ook jij nooit nog heavy fuel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 00:03:
[...]

Pfff gewoon low als je dat doet…
Als iedereen dat doet, vind ook jij nooit nog heavy fuel.
Hoe het nu is, is het sowieso helemaal bullshit. De fuel spawned op een aantal locaties maar despawned zodra iemand het pakt. Spawn je bij de trein dan ben je altijd de eerste. Ik ben wel 10x naar andere locacties gerushed, maar het is altijd weg omdat de mensen die bij de trein spawnen het pakken. Je kan het niet leuk vinden, maar zo is het gemaakt en ik maak er gebruik van.

Laat die fuel gewoon niet despawnen en dan wie het eerste de heavychopper pakt, die mag het hebben. Nu krijg je het nooit tenzij je direct voor de de trein spawned. Dit is hoe ze het hebben gemaakt en daar kan ik ook niets aan doen. Don't hate the player, hate the game. Dit is maar 1 voorbeeld van hoe slecht sommige dingen gemaakt zijn en dat is niet mijn fout. Dat ik vervolgens gebruik maak van slechte mechanics, ja, jammer dan.

Edit: Vanavond trouwens nog een team afgemaakt waarvan 1 iemand 2x de fuel had. De basis van hoe het werkt is gewoon slecht gemaakt. Mensen doen zulke dingen toch, dus moet je het balanceren en onmogelijk maken op een bepaalde manier. Tijd voor weer een pay to win DMZ operator hebben ze wel, maar zoiets simpels fixen dat doen ze niet. Niet mijn fout dat geld verdienen op plek 1,2 en 3 staat, waarbij het spel misschien op plek 4 komt.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 04-05-2023 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
Donstil schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:23:
[...]

Haha yup, als 4 spelers het in een potje reporten (ook andere zaken die je kunt melden) dan wordt je uit de pot gekicked. Wij waren met de "3x exfil incallen en dan laatste heli pakken" missie bezig, dus best wel zuur.

Edit: Ik hete overigens "Jemoeder" maar had niet het idee dat de gasten die wij pakte Nederlands waren.
Dus of ze daar aanstoot aan genomen hebben valt te betwijfelen.
Toevallig samengespeeld met jevader?
Dan ben ik je in plunder tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 22:57
Pancake007 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 00:24:

Toevallig samengespeeld met jevader?
Dan ben ik je in plunder tegen gekomen.
Enkele dagen geleden ben ik ( helaas ) gedood door "jemoeder" Volgens mij is dat iemand van het forum ?
Sprak hem nog aan om te teamen maar kreeg geen gehoor helaas haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
ThunderaceNL schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 23:09:
[...]

Hier soort van zelfde, net terug van vakantie en gewisseld van GPU bij terugkomst. Nu een RX 6950 XT erin zitten waar dit een RX 5700 XT was. Maar FPS...... hoger dan 120 komt ie niet. Heel apart. Lees genoeg op internet dat dit seizoen een flinke verslechtering in FPS heeft opgeleverd, een oplossing heb ik nog niet gevonden.
De oplossing is om Core Isolation onder Device Security in Win 11 uit te zetten, even rebooten en daarna zat ik weer boven de 200fps :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
DraZ666 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:41:
[...]

De oplossing is om Core Isolation onder Device Security in Win 11 uit te zetten, even rebooten en daarna zat ik weer boven de 200fps :9
Weet niet of dat wel zo verstandig is:
Core isolation is a security feature of Microsoft Windows that protects important core processes of Windows from malicious software by isolating them in memory. It does this by running those core processes in a virtualized environment.
Bron:
Core isolation - Microsoft Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:24
Ik ben weer teruggegaan naar MW1. Ik mis in MW2 wat kleinere maps die je in een private match kan spelen met 2 of 3 zoals Gulag, Atrium, Docks, Pine, Speedball, Rust enz. Het is Shipment of Shoothouse en dat is het qua kleine maps. Erg jammer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ze hebben imho DMZ echt compleet verprutst door die pay2win skins waarbij je altijd met een bepaalde loadout begint etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Yup. Compleet P2W stijl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:25
Ricmaniac schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:13:
Ze hebben imho DMZ echt compleet verprutst door die pay2win skins waarbij je altijd met een bepaalde loadout begint etc.
Valt allemaal toch mee.
Als je speelt met mensen die weten wat ze doen dan kan je elke ronde exfillen met deftige gear.
Wij hebben alvast geen p2w skins nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Yes! Eindelijk een keer een gunship gehaald zonder kistje. Was mij nog nooit eerder gelukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
internaut schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:05:
[...]

Valt allemaal toch mee.
Als je speelt met mensen die weten wat ze doen dan kan je elke ronde exfillen met deftige gear.
Wij hebben alvast geen p2w skins nodig.
Ja maar als je dat niet doet ben je automatisch in een disadvantage doordat jij geen geld uitgeeft. en dat is gewoon pay2win en of het nou uit principe is of niet dat weet ik niet zeker maar het heeft mijn complete motivatie voor DMZ verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is inderdaad pay to win, maar het voordeel is nou bepaald enorm groot. Een selfrez kan je makkelijk en snel vinden. Een 3 plate coms vest is ook zo makkelijk te vinden dat een vest kopen nergens meer voor nodig is. Met alles wat ze in season 3 hebben toegevoegd is gear enorm makkelijk te krijgen. Ja, het is een voordeel als je betaald, maar niet een enorm voordeel. Het is een hoop geld voor een beetje makkelijker gear krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
DraZ666 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:41:
[...]

Draai hier nog Windows 10, wellicht tijd om eens te overwegen naar 11 over te stappen. Blijkt m'n PC nog niet klaar voor, iets met secure boot. Geen zin om te zoeken, tijd om te gamen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:44:
Yes! Eindelijk een keer een gunship gehaald zonder kistje. Was mij nog nooit eerder gelukt :p
Ha! En dat is gunship nummer 2 :)

Ik weet niet wat ik anders doe dan normaal (of wellicht dat SBMM in mijn faveur werkt :+ ), maar het werkt :P

Leuke score ook nog (wel verloren :( )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L88uWACGRjI4hIwVYKbmV4qSusw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqr2sm8hbhiw1kkL37Uakak4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wpbC6YKkn4C5wnrhasZJDvwzqM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Htr32RaK5dL5y9f2nR30YDIz.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe patch, nieuwe patchnotes: https://www.callofduty.co...Reloaded-Patch-Notes.html
Niet zoveel boeiends eigenlijk.

Oké, dit is wel fijn voor de Vega eigenaren: Fixed a critical issue that would result in a hard crash for all AMD VEGA users.

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 10-05-2023 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo die nieuwe .50 full auto handgun is wel lekker zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shipment wapen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe Ftac siege is toch gewoon een smg, waarom dan weer in de pistol categorie gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-09 12:36
Donstil schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 23:15:
Zo die nieuwe .50 full auto handgun is wel lekker zeg :P
Is deze makkelijk te halen in DMZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BP14 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:35:
[...]

Is deze makkelijk te halen in DMZ?
Als iemand hem dropt in DMZ kan dat ook inderdaad. Anders moet je even 30 headshots maken met de normale .50 in Shipment dat heb je ook zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Mocht iemand hem kunnen droppen in DMZ hoor ik het graag. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar potjes met de GS op akimbo en je hebt beide wapens in no time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:39:
zit het kansloos leaven en joinen van squads nog in DMZ? of is dat inmiddels 'opgelost'?
speelt dit ngo steeds? of zit er inmiddels een slot/lock op dat samenvoegen van squads?
kazzzdafke schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:54:
Ongelooflijk.. En als ze dan 1 van onze 2 killen, blijven er tenminste 2 op de body zitten en de 4 andere gaan hunten.

Geef die 6 man elk 1 plaat armor, en geen self revive en je hebt een ander verhaal.
dat dus. ik vond DMZ echt leukste game(modes) in jaren. Vervolgens halen ze de complete balans onderuit door teams samen te voegen, met alle negatieve gevolgen voor de gameplay. oprecht jammer en teleurgesteld, getuige jouw reactie is dat nog steeds zo. Pracht voorbeeld van 'leukste gameplay in jaren' in 2 maanden veranderne tot; ik speel dit niet meer

[ Voor 56% gewijzigd door himlims_ op 11-05-2023 12:07 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:05:
[...]

speelt dit ngo steeds? of zit er inmiddels een slot/lock op dat samenvoegen van squads?
Dat is nog mogelijk maar het gaat echt niet meer weg schat ik zo in.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 11-05-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kazzzdafke schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:54:

Nah dat staat wel haaks op mijn ervaring, ja je komt af en toe eens een groter team tegen (of mensen joinen ons team) maar in de potten die ik speel kan ik niet spreken van "bijna elke pot". Zou eerder 3/10 gokken o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Vrijdag schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:44:
Paar potjes met de GS op akimbo en je hebt beide wapens in no time :)
Net ook gedaan, inderdaad niet bijster ingewikkeld. Op Akimbo de 50 kills, vervolgens met ADS de headshots. Die FTAC Siege zeg, wat is me dat voor een monster.... die nog even levellen, maar dat is wel een kanshebber voor nieuwe favoriete 2e wapen hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
ThunderaceNL schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:01:
[...]

Net ook gedaan, inderdaad niet bijster ingewikkeld. Op Akimbo de 50 kills, vervolgens met ADS de headshots. Die FTAC Siege zeg, wat is me dat voor een monster.... die nog even levellen, maar dat is wel een kanshebber voor nieuwe favoriete 2e wapen hoor _/-\o_
Met Akimbo is het zo gebeurd, alleen die headshots niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:11
Datamining leak! Nieuwe Warzone 2 map heet Vondel en is in Nederland!

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
BP14 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:31:
[...]

Met Akimbo is het zo gebeurd, alleen die headshots niet..
Precies wat ik bedoel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt wel mee toch, in 2 potjes shipment de hipfire kills gehaald en in de helft met de headshots(ook met akimo build).

Akimbo is soms wel inconsistent, ene keer schiet je 6 keer mis en andere keer van range in 1x dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:40:
Valt wel mee toch, in 2 potjes shipment de hipfire kills gehaald en in de helft met de headshots(ook met akimo build).

Akimbo is soms wel inconsistent, ene keer schiet je 6 keer mis en andere keer van range in 1x dood.
Wel realistisch, probeer in het echt naar eens wat te raken met een Desert Eagle uit de heup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HenkEisDS schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:13:

Zo dat zou toch wel hard zijn zeg.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
HenkEisDS schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:13:

Dit geeft natuurlijk ruim baan voor twee nieuwe operator skins: Farmer Defence Force. Een stoere boer en boerin in een blauwe kiel, rode zakdoek om het hoofd en gele klompen die al bunny hoppend, dolphin divend en slidend door het Vondelpark banjeren en al die stadse lui beschieten met een LMG.

Krijg je dan als tracer ook omgekeerde Nederlandse vlaggetjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemachtig, die Ftac met 72 round drum en wat attachments... dat is gewoon een mini LMG :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat MWII 2 jaar ondersteund ging worden |:(
En nogmaals dezelfde game kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:02:

[Twitter]
Kan natuurlijk nog steeds dat de game 2 jaar ondersteunt wordt.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:27:
[...]

Kan natuurlijk nog steeds dat de game 2 jaar ondersteunt wordt.
Ja snap ik maar ze zeiden altijd dat er geen COD in 2023 kwam en MWII extra aanvullende content voor de komende 2 jaar ging krijgen.
Lijkt dus weer helemaal niks van te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ja maar ze zien ook wat voor geld het maakt. bijna elke dag wel een nieuwe skin voor 20 euro. genoeg mensen die veel skins kopen. En helemaal nu je die DMZ skins hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:18
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:02:

[Twitter]
Dit was al bekend voor de release van MWII. De prijs is ook al bekend, dat wordt weer 70 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Buizerd__NL op 12-05-2023 08:42 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan het feit dat gamemodes bij updates heel vaak verdwijnen of worden aangepast? Nu ook weer: gunfight is nu ineens OSP en dus met wapens die je moet oppikken ipv dat iedereen een vooraf en dus vast geselecteerde loadout krijgt. Ook heel vaak dat er weer bepaalde warzone combinaties worden verwijderd (solo's, duo's bijvoorbeeld).

Heel irritant want zo verdwijnen/veranderen regelmatig toffe modes...en weet je nooit waar je aan toe bent...

[ Voor 4% gewijzigd door Timbox88 op 13-05-2023 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
blijf de dmz mode toch wel leuk vinden, alleen de bugs man..
Er was deze week natuurlijk een update.
Vervolgens bots je met een auto ergens tegen aan ben je dood, kan je teammate je niet reviven omdat je ergens op z'n kop float door de map. Hij zag mij verplaatsen en zag alleen m'n rugzak liggen.

Heb twee smokes en een grenade, leg een ammo box neer refill en plotseling ben ik mijn grenades kwijt.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

brandon solidaIr, ex groepslid richt een eigen groep op en wordt een ordinaire "stealer", hunt me alle dagen (lol). bedankt voor de INTEL, onnozelaarke!

jaja, er zitten er van hier bij eveneens. jaloezie en spelen als kinderen om snoep. BAH, 't is een spel voor volwassenen notabene.
"regis ultima raDio 18+" groene cell.

EDIT; nog een aangename zondag! }:O

[ Voor 39% gewijzigd door vrankerik op 14-05-2023 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Vrijdag schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:21:
Allemachtig, die Ftac met 72 round drum en wat attachments... dat is gewoon een mini LMG :')
Jammer dat er geen akimbo grip voor is :+

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Vrijdag schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:37:
[...]

Dit geeft natuurlijk ruim baan voor twee nieuwe operator skins: Farmer Defence Force. Een stoere boer en boerin in een blauwe kiel, rode zakdoek om het hoofd en gele klompen die al bunny hoppend, dolphin divend en slidend door het Vondelpark banjeren en al die stadse lui beschieten met een LMG.

Krijg je dan als tracer ook omgekeerde Nederlandse vlaggetjes? :+
En met een trekker de spawnpunten blokkeren (killstreak).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is dit geen skin voor jouw @Vrijdag ? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZUm9v1LU-URFbl59vlPQNIKuUo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H4eVUMMx9GJojMHEZpzFvX1W.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

Het wordt meer en meer Fortnite, wat een grap dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
vrankerik schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:38:
brandon solidaIr, ex groepslid richt een eigen groep op en wordt een ordinaire "stealer", hunt me alle dagen (lol). bedankt voor de INTEL, onnozelaarke!

jaja, er zitten er van hier bij eveneens. jaloezie en spelen als kinderen om snoep. BAH, 't is een spel voor volwassenen notabene.
"regis ultima raDio 18+" groene cell.

EDIT; nog een aangename zondag! }:O
Lekker gaan klaverjassen als je t niet kan winnen. Gezeur steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 13:24
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:42:
[...]

Ja snap ik maar ze zeiden altijd dat er geen COD in 2023 kwam en MWII extra aanvullende content voor de komende 2 jaar ging krijgen.
Lijkt dus weer helemaal niks van te kloppen.
Idd vind dit dan ook eigenlijk niet kunnen, dacht eindelijk beetje te investeren in een game die wat langer meegaat dan een jaar.. gaan ze toch weer een nieuwe game releasen, waardoor je gedwongen wordt om over te stappen. Lekker de consument voor de gek houden.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Stylze schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:30:
[...]

Idd vind dit dan ook eigenlijk niet kunnen, dacht eindelijk beetje te investeren in een game die wat langer meegaat dan een jaar.. gaan ze toch weer een nieuwe game releasen, waardoor je gedwongen wordt om over te stappen. Lekker de consument voor de gek houden.
Investeren in een game? Er is geen return on investment hier. Maar gewoon plezier maken. Ook als er een nieuwe game uit komt, betekent het niet dat je deze meteen niet meer kunt spelen. Dus je hebt alle tijd om de game te spelen en er genoeg uren uit te halen om die 70 euro het waard te laten zijn.

Sinds jaar en dag is er al een jaarlijkse release van Call of Duty. Ja, het verschil is dat er potentieel nu direct een nieuwe Warzone mee komt, maar voor Warzone hoef je de game niet te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Hann1BaL schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:46:
[...]

Investeren in een game? Er is geen return on investment hier. Maar gewoon plezier maken. Ook als er een nieuwe game uit komt, betekent het niet dat je deze meteen niet meer kunt spelen. Dus je hebt alle tijd om de game te spelen en er genoeg uren uit te halen om die 70 euro het waard te laten zijn.

Sinds jaar en dag is er al een jaarlijkse release van Call of Duty. Ja, het verschil is dat er potentieel nu direct een nieuwe Warzone mee komt, maar voor Warzone hoef je de game niet te kopen.
De 80 euro die ik ervoor heb betaald bij launch deed ik voor het eerst met alle liefde omdat ik ook dacht dat ik twee jaar met dit spel zou doen.

Naja. Dat blijkt nu niet zo te zijn. Ik vind dat er door sommigen wel heel makkelijk hierop wordt gereageerd. Maar het punt dat CoD sowieso jaarlijks uitkwam kan ik hebben. Gelukkig is het met deze game generatie zo dat de oude CoD's vanaf MW2019 goed gespeeld blijven online. Dus het is niet zo dat de CoD's niks meer waard zijn na een nieuwe launch. Dat was vroeger wel eens anders, kon je alleen maar Team Deathmatch spelen en de rest moest je maar geluk hebben hoe langer de tijd verstreek van launch.

Maar volgens geruchten is de nieuwe game dus Modern Warfare III. Serieus? Na een jaar Modern Warfare II weer 80 euro betalen voor een nieuwe Modern Warfare?

Krijg er hele FIFA vibes van. Als je het veel speelt is het misschien de moeite waard voor de volle knaken bij launch maar als casual speler speel ik gerust een oudere FIFA.

Misschien koop ik het weer bij launch omdat CoD zo beetje het enige is wat ik speel tegenwoordig. Maar met een Modern Warfare III doe ik het niet met een glimlach. Ben super bang dat dit écht een full priced map pack is. Was juist zo blij dat elke CoD sinds MW2019 zo erg verschillend is dat het altijd fris aanvoelde en zelfs de moeite waard is om het nog steeds op te pakken. Met MW III ben ik echt skeptisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
polopolo150 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:18:
[...]

Misschien koop ik het weer bij launch omdat CoD zo beetje het enige is wat ik speel tegenwoordig. Maar met een Modern Warfare III doe ik het niet met een glimlach. Ben super bang dat dit écht een full priced map pack is.…... Met MW III ben ik echt skeptisch.
Koop het dan ook niet bij launch en wacht gewoon eerst eens wat reviews/sales af. Anders leren de game publishers het nooit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
PdeBie schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:31:
[...]

Koop het dan ook niet bij launch en wacht gewoon eerst eens wat reviews/sales af. Anders leren de game publishers het nooit!!
Komt toch wel weer een open bèta voor. Dan bepaal ik het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het nou een beer was.... 🔫🐻

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ze hadden letterlijk aangekondigd dat deze versie 2 jaar ging ondersteund worden met nieuwe content. De game is imo nog steeds niet af 8 maanden na release. Nog altijd bar weinig maps, er zijn al leaks van fan favourite classic maps die geremasterd zijn maar die maar niet in de game komen. Nu weten we wel waarom, lekker releasen bij MW3 waar iedereen nogmaals 80€ voor moet betalen en nog eens alle wapens en attachments voor moet unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:56:
[...]

En met een trekker de spawnpunten blokkeren (killstreak).
"The enemy has called in a John Deere blockade!"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Chelseamarre123 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:58:
[...]

Ze hadden letterlijk aangekondigd dat deze versie 2 jaar ging ondersteund worden met nieuwe content. De game is imo nog steeds niet af 8 maanden na release. Nog altijd bar weinig maps, er zijn al leaks van fan favourite classic maps die geremasterd zijn maar die maar niet in de game komen. Nu weten we wel waarom, lekker releasen bij MW3 waar iedereen nogmaals 80€ voor moet betalen en nog eens alle wapens en attachments voor moet unlocken.
En zo gaat het met de laatste paar CODs.. zowel VG als CW hadden hun nukken.. ik wacht op de “nieuwe” CS en laat COD links liggen de komende jaren.. ieder z’n ding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Chelseamarre123 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:58:
[...]

Het uitbrengen van een nieuwe CoD betekent niet dat de huidige CoD geen content meer krijgt. Je hoeft niet altijd de nieuwste game te spelen. Overigens ben ik het met je eens dat het aantal maps te karig is, maar dat is ook mijn probleem. Helaas gaat de aandacht vooral naar Warzone wat ik heel jammer vind.

Ik begrijp jou en @polopolo150 voor een deel wel: Ik heb de eerste MW2 ook echt helemaal grijs gespeeld en dat bleef lang een actieve game, maar alles gaat gewoon naar een verpakt subscription model. De enige manier om dat te stoppen: Niet nieuw meer kopen en gewoon de huidige game blijven spelen. Als meer mensen dat met je doen, krijg je vanzelf een flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:12:
[...]

Het uitbrengen van een nieuwe CoD betekent niet dat de huidige CoD geen content meer krijgt. Je hoeft niet altijd de nieuwste game te spelen. Overigens ben ik het met je eens dat het aantal maps te karig is, maar dat is ook mijn probleem. Helaas gaat de aandacht vooral naar Warzone wat ik heel jammer vind.

Ik begrijp jou en @polopolo150 voor een deel wel: Ik heb de eerste MW2 ook echt helemaal grijs gespeeld en dat bleef lang een actieve game, maar alles gaat gewoon naar een verpakt subscription model. De enige manier om dat te stoppen: Niet nieuw meer kopen en gewoon de huidige game blijven spelen. Als meer mensen dat met je doen, krijg je vanzelf een flop.
Vanguard, Cold war,. kregen na de release van de volgende game geen nieuwe content dus zal nu niet anders zijn.
Op vlak van playerbase en service gaat de game niet doodzijn. Wel op nieuwe content.
Van mij part gaan ze terug naar soort van map packs om een jaar te overbruggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 20-09 13:24
[...]

Je snapt toch wat ik bedoel met investeren in de game, wapens unlocken beter erin worden etc. Ik heb juist deze Modern warfare gekocht na lange tijd geen COD te hebben gespeeld omdat er een 2 jaren plan voor is en een belofte dat er dit jaar geen nieuwe COD zou komen. Tuurlijk kan je hem blijven spelen maar heel veel spelers van de playerbase gaan dan naar de nieuwe game toe en dat is gewoon kut als je je halve party verliest etc.

De manier waarop dit gaat vind ik gewoon niet netjes voor de gamers, maarja weinig tegen te doen natuurlijk ze zien alleen maar dollartekens.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

doe even normaal

[ Voor 120% gewijzigd door BM op 15-05-2023 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timbox88 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:37:
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan het feit dat gamemodes bij updates heel vaak verdwijnen of worden aangepast? Nu ook weer: gunfight is nu ineens OSP en dus met wapens die je moet oppikken ipv dat iedereen een vooraf en dus vast geselecteerde loadout krijgt. Ook heel vaak dat er weer bepaalde warzone combinaties worden verwijderd (solo's, duo's bijvoorbeeld).

Heel irritant want zo verdwijnen/veranderen regelmatig toffe modes...en weet je nooit waar je aan toe bent...
Vast niet want ik vind het ook irritant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
Gisteren de eer gehad om met @l3p te kunnen spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

l3p

www.^.nl

Ik vond het ook een eer om met jou te spelen @BootVluchteling (heb je toegevoegd)
Speel inderdaad nog steeds op dat 'ouwe ding aan de muur' :9

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VodaNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 21:05
Jopio schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:04:
[...]

Lekker gaan klaverjassen als je t niet kan winnen. Gezeur steeds.
Blijft apart dat hij boos wordt als andere mensen hem dood schieten, je verwacht het niet bij CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 17:09
Chelseamarre123 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:51:
[...]

Vanguard, Cold war,. kregen na de release van de volgende game geen nieuwe content dus zal nu niet anders zijn.
Op vlak van playerbase en service gaat de game niet doodzijn. Wel op nieuwe content.
Van mij part gaan ze terug naar soort van map packs om een jaar te overbruggen
Het voelt een beetje dat Cold War en Vanguard, afgezien dat het door een andere studio is uitgebracht, puur een zoethoudertje is geweest voor een grote release zoals MW2. Elk jaar een nieuwe CoD release alsof het FIFA is, met wat magere jaren ertussen om de aandeelhouders van activision tevreden te houden.

Hopelijk gaan we niet terug naar de puinhoop die ontstond met de koppeling van MW1, Warzone en Coldwar en Vanguard. Waar een MP40 een M4 eruit knalde tijdens resurgence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Vegazz schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:46:
[...]

Het voelt een beetje dat Cold War en Vanguard, afgezien dat het door een andere studio is uitgebracht, puur een zoethoudertje is geweest voor een grote release zoals MW2. Elk jaar een nieuwe CoD release alsof het FIFA is, met wat magere jaren ertussen om de aandeelhouders van activision tevreden te houden.

Hopelijk gaan we niet terug naar de puinhoop die ontstond met de koppeling van MW1, Warzone en Coldwar en Vanguard. Waar een MP40 een M4 eruit knalde tijdens resurgence.
Ach je moet nergens meer van staan te kijken tegenwoordig.. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Zojuist bug gehad waarbij je geen losse personen kan muten. Enkel de hele lobby muten heeft nut.

Super irritant, want soms zijn er gasten die over de speakers spelen en geen push-to-talk ingeschakeld hebben, waardoor je continu hun geluiden door je eigen game heen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Gisteren weer kostelijk vermaakt met een licht ontvlambare mede nederlander die zich 3 potjes lang druk heeft gemaakt over het verliezen van zijn wapen. Hij werd gedood en geaccepteerd door het andere team, maar niet voordat ze hem even looten. Zelf kan ik soms ook wel wat fanatieker worden gedurende een potje, maar bij mij uit zich dat in net zo lang doorjagen tot ik mijn wapen terug heb. Deze beste kerel uitte dat door zijn nieuwe team genoot vrijwel het hele potje uit te schelden. Het mooiste van dit alles, het door hem gemiste wapen lag ongeveer 10 meter van waar hij stierf omdat het wapen van een dak viel, dit heb ik voor het plezier in het potje pas vertelt na exfil. Hoe kan een mens zich zo druk maken om een spel, en dan vooral om een wapen wat je een uurtje later weer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
jichem schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 09:49:
Gisteren weer kostelijk vermaakt met een licht ontvlambare mede nederlander die zich 3 potjes lang druk heeft gemaakt over het verliezen van zijn wapen. Hij werd gedood en geaccepteerd door het andere team, maar niet voordat ze hem even looten. Zelf kan ik soms ook wel wat fanatieker worden gedurende een potje, maar bij mij uit zich dat in net zo lang doorjagen tot ik mijn wapen terug heb. Deze beste kerel uitte dat door zijn nieuwe team genoot vrijwel het hele potje uit te schelden. Het mooiste van dit alles, het door hem gemiste wapen lag ongeveer 10 meter van waar hij stierf omdat het wapen van een dak viel, dit heb ik voor het plezier in het potje pas vertelt na exfil. Hoe kan een mens zich zo druk maken om een spel, en dan vooral om een wapen wat je een uurtje later weer hebt.
Jij lijkt je ook aardig druk te maken... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
Sleeon schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 09:55:
[...]

Jij lijkt je ook aardig druk te maken... |:(
Knap gezien vanachter je beeldscherm, maar nee. Toch bedankt voor deze constructieve one-liner! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Overigens is er een leuke Glitch nu voor als je al je wapens kwijt bent.
Je spawn in een potje DMZ met een Heartbeat sensor, vervolgens gooi je er daar 2 van in een Dead drop, down jezelf of extract en je hebt (minimaal) 3 uur wapen cooldown.

Oftewel in 5 minuten alle drie je wapen slots terug hierdoor :P

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 17-05-2023 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Het spel zit echt vol met fouten, sommige kunnen frustrerend zijn, sommige grappig en sommige zelfs handig.

Gisteren selecteerde ik mijn secured sniper en een ISO uit de stash. We liepen door el mazrah, maar ik was mijn iso kwijt en liep dus alleen met de sniper. Na een aantal strongholds goede spullen bij elkaar gespeeld en besloten we die koshi in te gaan, na het spawnen daar was ik mijn sniper ineens kwijt en liep ik met de geselecteerde ISO rond. In dit geval een foutje dat goed uitpakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:58:
Overigens is er een leuke Glitch nu voor als je al je wapens kwijt bent.
Je spawn in een potje DMZ met een Heartbeat sensor, vervolgens gooi je er daar 2 van in een Dead drop, down jezelf of extract en je hebt (minimaal) 3 uur wapen cooldown.

Oftewel in 5 minuten alle drie je wapen slots terug hierdoor :P
Lees net dat ze deze gepatched hebben.
Pagina: 1 ... 78 ... 85 Laatste