Omdat het niet zoveel uitmaakt. Controllers zijn niet in het voorbeeld omdat ze een beetje aim assist hebben, muis is toch sneller.steel123 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:34:
[...]
Vooruit die afbeelding is dan accuraat.
Maar ik wil gewoon niks met aim assist te maken hebben of tegen controller spelers spelen. Ik wil gewoon de keuze dat ik tegen PC only kan spelen.
Waarom kan dat niet gewoon?
Het is niet zo zeer de reload die traag is, maar meer de movement speed en ADS time. Die krijg ik gewoon niet op een niveau wat nice voelt.SD5k schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:17:
[...]
Lijkt me een goede balans zo, de reload is een trade off voor de extra damage die je doet.
Ik wil zelf de RAAL nog verder levellen, vooral voor WZ2.
Nu ben ik er wel achter dat de LMG AUG een 30 round mag heeft en dat maakt hem wel een stuk fijner om te gebruiken.
Dit kan niet omdat voorgaande CoD's geen pc playerbase meer hadden na 1 maand post release. Er is toen fucking veel geklaagd over dat ze cross play willen hebben omdat PC spelers gewoon de game NIET meer konden spelen buiten TDM om. Nu is het er eindelijk en is er geklaag dat mensen het niet meer willensteel123 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:34:
[...]
Vooruit die afbeelding is dan accuraat.
Maar ik wil gewoon niks met aim assist te maken hebben of tegen controller spelers spelen. Ik wil gewoon de keuze dat ik tegen PC only kan spelen.
Waarom kan dat niet gewoon?

CoD is een console game hoe je het ook went of keert, het is hun hoofd markt. Pc playerbase is nog niet eens een 10% van alle spelers, dit is waarom consoles wel crossplay uit kunnen zetten omdat hun een playerbase hebben die het wel kan overleven om gescheiden te spelen.
Steam: Ryada.
En Rust. Ik heb er al even rondgelopen, is een onderdeel van een grotere invasion map.
Xbox kan dit ook niet uit zetten, alleen wanneer ik dit in mijn xbox zelf uit zet (dit zal dus dan voor andere games ook zo zijn). Een mogelijkheid om crossplay uit te zetten is er momenteel alleen voor ps5 players helaas.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:36:
[...]
Dit kan niet omdat voorgaande CoD's geen pc playerbase meer hadden na 1 maand post release. Er is toen fucking veel geklaagd over dat ze cross play willen hebben omdat PC spelers gewoon de game NIET meer konden spelen buiten TDM om. Nu is het er eindelijk en is er geklaag dat mensen het niet meer willen![]()
CoD is een console game hoe je het ook went of keert, het is hun hoofd markt. Pc playerbase is nog niet eens een 10% van alle spelers, dit is waarom consoles wel crossplay uit kunnen zetten omdat hun een playerbase hebben die het wel kan overleven om gescheiden te spelen.
Ah ok ik dacht dat xbox het ook kon uitzetten. Maar je hebt iig een manier om het op de xbox te doen dus dat is meer dan pc spelers hebbenDaradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:45:
[...]
Xbox kan dit ook niet uit zetten, alleen wanneer ik dit in mijn xbox zelf uit zet (dit zal dus dan voor andere games ook zo zijn). Een mogelijkheid om crossplay uit te zetten is er momenteel alleen voor ps5 players helaas.
haha dat is helemaal waar, helaas speel ik nog meer games met crossplay op mijn xboxje, dus het is voor mij niet helemaal optimaal om dit elke keer te moeten aanpassen wanneer ik van game wissel. ik wil gewoon net als ps5 in de opties binnen cod een switch om dit aan of uit te zetten. Hoop dat ze dit in de toekomst nog gaan doen.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:47:
[...]
Ah ok ik dacht dat xbox het ook kon uitzetten. Maar je hebt iig een manier om het op de xbox te doen dus dat is meer dan pc spelers hebben
Daradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:48:
[...]
haha dat is helemaal waar, helaas speel ik nog meer games met crossplay op mijn xboxje, dus het is voor mij niet helemaal optimaal om dit elke keer te moeten aanpassen wanneer ik van game wissel. ik wil gewoon net als ps5 in de opties binnen cod een switch om dit aan of uit te zetten. Hoop dat ze dit in de toekomst nog gaan doen.

haha jawel, want als ik dan met iemand speel van ander platform of andere input, kan ik het gewoon makkelijk even uit zetten. Het hoeft van mij ook niet eens persee cross platform te zijn. input based optie vind ik prima
U zei?Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:36:
[...]
Het is niet zo zeer de reload die traag is, maar meer de movement speed en ADS time. Die krijg ik gewoon niet op een niveau wat nice voelt.
Nu ben ik er wel achter dat de LMG AUG een 30 round mag heeft en dat maakt hem wel een stuk fijner om te gebruiken.
[...]
Dit kan niet omdat voorgaande CoD's geen pc playerbase meer hadden na 1 maand post release. Er is toen fucking veel geklaagd over dat ze cross play willen hebben omdat PC spelers gewoon de game NIET meer konden spelen buiten TDM om. Nu is het er eindelijk en is er geklaag dat mensen het niet meer willen![]()
nieuws: Activision: Modern Warfare II verkoopt op pc 2 keer zo goed als eerde...
Dat haalt mijn argument nog niet onderuit, het is de best verkochte CoD in tijden. Als 2% van de playerbase pc zou zijn zou dat met een verdubbeling niet opeens op 4% komen maar eerder op 3,nogwat
En zelfs dat zal niet kloppen in dit geval want dat is alleen zo als de Console verkopen exact hetzelfde blijven, als die net zo hard mee groeien dan blijft de PC een ondermaats gerepresentateerd platform
[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 08-11-2022 11:07 ]
Zijn er hier meer mensen die na die 50 gig patch van afgelopen week tussen de potjes door geen loadouts meer kunnen veranderen?
Bij mij staat alles in het menu dus als custom loadouts, maar dat zijn gewoon de default classes.
Ingame heb ik dan wel weer mijn eigen loadouts met eigen gegeven namen.
Bij mij staat alles in het menu dus als custom loadouts, maar dat zijn gewoon de default classes.
Meerdere mensen hebben deze bug idd, die kunnen alleen ingame hun classes aanpassen.Mick3112 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:11:
Zijn er hier meer mensen die na die 50 gig patch van afgelopen week tussen de potjes door geen loadouts meer kunnen veranderen?
erg irritant.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:13:
[...]
Meerdere mensen hebben deze bug idd, die kunnen alleen ingame hun classes aanpassen.
Ik zie ook nauwelijks voortgang meer van weapon xp dat ik verdien. Het ontneemt toch een stukje plezier.
Speel nu Co-op defend en wordt er steeds na 15min begint de missie opnieuw.
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Wat ik vooral grappig vind aan de discussie over aim assist is dat je aim niet eens zo heel belangrijk is in vergelijking met map awareness, positionering, movement etc. Wie als eerste schiet wint in 90% van de gevallen. In die 10% zit wat aim assist voordeel, wat super snel draaien met een muis en een dosis geluk/skill met recoil pattern.Sleeon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:35:
[...]
Omdat het niet zoveel uitmaakt. Controllers zijn niet in het voorbeeld omdat ze een beetje aim assist hebben, muis is toch sneller.
Er moet natuurlijk wel wat te zeiken zijn dus ik snap het. Ik heb crossplay ook uitstaan maar dat heeft vooral te maken met kans op hackers en omdat PS controllers niet standaard op mute staan en ik leip word van of chips horen of mensen moeten muten. Dan maar 5 seconden langer wachten.
Cold War had het al niet. Vanguard geen idee maar gok ook van niet. Dus verwacht er maar niks vanDaradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:48:
[...]
haha dat is helemaal waar, helaas speel ik nog meer games met crossplay op mijn xboxje, dus het is voor mij niet helemaal optimaal om dit elke keer te moeten aanpassen wanneer ik van game wissel. ik wil gewoon net als ps5 in de opties binnen cod een switch om dit aan of uit te zetten. Hoop dat ze dit in de toekomst nog gaan doen.
Nu moet ik eerlijk zeggen, ik ben verrassend weinig hackers nog tegen gekomen. In Cold war was het in de eerste 2 weken enorm snel raak voor mij kwa hackers, maar in MW2 voor alsnog geen hackers gezien (dan even de riot shield glitch negeren)Exactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:54:
[...]
Wat ik vooral grappig vind aan de discussie over aim assist is dat je aim niet eens zo heel belangrijk is in vergelijking met map awareness, positionering, movement etc. Wie als eerste schiet wint in 90% van de gevallen. In die 10% zit wat aim assist voordeel, wat super snel draaien met een muis en een dosis geluk/skill met recoil pattern.
Er moet natuurlijk wel wat te zeiken zijn dus ik snap het. Ik heb crossplay ook uitstaan maar dat heeft vooral te maken met kans op hackers en omdat PS controllers niet standaard op mute staan en ik leip word van of chips horen of mensen moeten muten. Dan maar 5 seconden langer wachten.
Zit je met iemand erin? Want mensen starten bewust de missie nog een keer zodat andere mensen leaven en ze zo wapens kunnen levelenWackmack schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:52:
Speel nu Co-op defend en wordt er steeds na 15min begint de missie opnieuw.
Meer mensen last van?
Met een onbekend iemand, gebeurt nu al zeker 10 keer! Met random personen, heel vaag.MrGizMo schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:05:
[...]
Zit je met iemand erin? Want mensen starten bewust de missie nog een keer zodat andere mensen leaven en ze zo wapens kunnen levelen
Doen ze dus bewustWackmack schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:06:
[...]
Met een onbekend iemand, gebeurt nu al zeker 10 keer! Met random personen, heel vaag.
Morgen trouwens een in person event voor content creators voor warzone 2.0 / dmz . ik weet dat er veel mensen zijn hier die geen warzone spelen, maar ik ben toch benieuwd naar de nieuwe DMZ game mode, aangezien hier nog niet zo heel veel over bekend is
Ik zag dat de grootste cheaters Nadia is uitgenodigd maar andere grote warzone streamers niet zoals JGOD of exclusiveace.Daradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:08:
Morgen trouwens een in person event voor content creators voor warzone 2.0 / dmz . ik weet dat er veel mensen zijn hier die geen warzone spelen, maar ik ben toch benieuwd naar de nieuwe DMZ game mode, aangezien hier nog niet zo heel veel over bekend is
NadiaChelseamarre123 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:23:
[...]
Ik zag dat de grootste cheaters Nadia is uitgenodigd maar andere grote warzone streamers niet zoals JGOD of exclusiveace.

Dan kan je beter naar mij kijkenDaradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:25:
[...]
Nadiawat een verscrhikkelijke streamer is dat.

Hi allen,
Voor wie het nog niet wist: het levelen van wapens doe je ook d.m.v. algemeen xp vergaren. Ik heb een aantal pistols nagenoeg volledig geleveled met het vliegen van de transport heli in Groundwar. Mensen spawnen op mij, ik vlieg boven vlaggen welke gecapped moeten worden.
Omdat ik scorestreaks aan heb staan is het zelfs mogelijk om tot aan de gunship aan xp te scoren met enkel rondvliegen.
Belangrijk: selecteer je wapen welke je wilt levelen en ga vlaggen cappen, tags pakken etc.
Voor wie het nog niet wist: het levelen van wapens doe je ook d.m.v. algemeen xp vergaren. Ik heb een aantal pistols nagenoeg volledig geleveled met het vliegen van de transport heli in Groundwar. Mensen spawnen op mij, ik vlieg boven vlaggen welke gecapped moeten worden.
Omdat ik scorestreaks aan heb staan is het zelfs mogelijk om tot aan de gunship aan xp te scoren met enkel rondvliegen.
Belangrijk: selecteer je wapen welke je wilt levelen en ga vlaggen cappen, tags pakken etc.
Goed punt, helemaal eens. Ik merk dat ik daar dus nog echt niet goed in ben op de meeste maps. Alleen Al Bagra en Mercado gaat dit wel goed bij mij. Niet geheel toevallig de maps waar ik vrijwel altijd het beste scoor. En dat is echt niet omdat mijn aim daar ineens veel beter is. Durf ook wel te zeggen dat ik helemaal niet zo’n geweldige aimer ben, maar was altijd goed in CoD door flanken en mapkennis.Exactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:54:
[...]
Wat ik vooral grappig vind aan de discussie over aim assist is dat je aim niet eens zo heel belangrijk is in vergelijking met map awareness, positionering, movement etc.
Wat ik wel echt vervelend blijf vinden is de hoeveelheid 2v1 situaties die je krijgt en het spawnen bij teamgenoten ipv op bepaalde plekken in de map. Dat laatste systeem vond ik toch beter.
Ik ben er zelfs nog geen tegen gekomen.. althans niet een die aan het spinnen was oidRyada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:04:
[...]
Nu moet ik eerlijk zeggen, ik ben verrassend weinig hackers nog tegen gekomen. In Cold war was het in de eerste 2 weken enorm snel raak voor mij kwa hackers, maar in MW2 voor alsnog geen hackers gezien (dan even de riot shield glitch negeren)
Geen idee of ik hoog of laag in SBMM zit though...
Ze zijn er vast wel, maar ik heb ook zo iets van met zo'n grote pool spelers zal het niet al te vaak voorkomen lijkt me. Indien het veel voorkomt speel ik gewoon wat minderJeroenD92 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:24:
[...]
Ik ben er zelfs nog geen tegen gekomen.. althans niet een die aan het spinnen was oid
Geen idee of ik hoog of laag in SBMM zit though...
Maar hackers zitten in elke SBMM bracket, want je kan alle info/aim hebben maar als je niet snapt hoe een spelletje werkt schiet het niet op.
Hi allemaal,
Leuk om hier wat meer mede spelers te zien en jullie ervaringen. Heb nog niet alles teruggelezen, doe ik wellicht wel nooit ook.
Ik speel op de PS5 en ben nu level 47 volgens mij. Game bevalt mij veel beter dan Vanguard.
Ik ben niet altijd een hoog vlieger, maar weet geregeld in de top 3 uit te komen (domination, hardpoint, tdm, kill confirmed)
De speelstijl en wapens beginnen mij steeds beter te liggen, zoek nog even een weg om de wapens zo efficiënt mogelijk te unlocken/levelen. Maar goed, veel wapens heb ik al en speel nu vooral met de STB556, wat wel een erg fijn wapen is.
Ik heb tussendoor ook even met de S-PR 208 gespeeld, normaliter ben ik geen sniper, maar ik was érg trefzeker met dat wapen. Die pak ik later ook nog een keertje op.
Ik vind het een leuke twist aan de normale manier van unlocken van wapens, nu moet je er ten minste wat doen, ipv bij level 27 komt de AK-74u beschikbaar.
Ik speel zo nu en dan 's avonds, als het uitkomt en de vriendin ook geen tijd samen wil
PS id / username: ChefRickert.
Voeg me maar toe, kan niet altijd met de headset spelen maar in een party spelen an sich is altijd al leuker.
Ik zal mezelf ook even in die Google Drive lijst zetten.
Leuk om hier wat meer mede spelers te zien en jullie ervaringen. Heb nog niet alles teruggelezen, doe ik wellicht wel nooit ook.
Ik speel op de PS5 en ben nu level 47 volgens mij. Game bevalt mij veel beter dan Vanguard.
Ik ben niet altijd een hoog vlieger, maar weet geregeld in de top 3 uit te komen (domination, hardpoint, tdm, kill confirmed)
De speelstijl en wapens beginnen mij steeds beter te liggen, zoek nog even een weg om de wapens zo efficiënt mogelijk te unlocken/levelen. Maar goed, veel wapens heb ik al en speel nu vooral met de STB556, wat wel een erg fijn wapen is.
Ik heb tussendoor ook even met de S-PR 208 gespeeld, normaliter ben ik geen sniper, maar ik was érg trefzeker met dat wapen. Die pak ik later ook nog een keertje op.
Ik vind het een leuke twist aan de normale manier van unlocken van wapens, nu moet je er ten minste wat doen, ipv bij level 27 komt de AK-74u beschikbaar.
Ik speel zo nu en dan 's avonds, als het uitkomt en de vriendin ook geen tijd samen wil
Voeg me maar toe, kan niet altijd met de headset spelen maar in een party spelen an sich is altijd al leuker.
Dat is dan goed nieuws!Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:04:
[...]
Nu moet ik eerlijk zeggen, ik ben verrassend weinig hackers nog tegen gekomen. In Cold war was het in de eerste 2 weken enorm snel raak voor mij kwa hackers, maar in MW2 voor alsnog geen hackers gezien (dan even de riot shield glitch negeren)
Op de Xbox heb ik wel een setje van drie mensen met gekke tekens in hun naam gezien die probeerden de vtol glitch te activeren. Ze wisten alleen niet hoe het moest en werden afgeslacht door de vtol. Ik ben even van mute afgegaan om ze uit te lachen.
[ Voor 25% gewijzigd door Exactor it op 08-11-2022 13:48 ]
Hetzelfde hier. Ik zal je toevoegen. Altijd leuk om met iemand te knallen!rCk schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:43:
Ik speel zo nu en dan 's avonds, als het uitkomt en de vriendin ook geen tijd samen wil![]()
Mocht iemand anders ook nog willen knallen. PS id: djev0tuinz
Sinds gisteren op de PC een rare bug/glitch. In de weapon loadout (blokjes onderin) zie ik sommige wapens maar half weergegeven. Geen blocking issue ofzo, maar lelijk is het wel
[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 08-11-2022 13:57 ]
Dat begrijp ik! Maar de kans wordt wel groter lijkt me wanneer je in een hogere SBMM "bracket" rondhuppeltRyada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:28:
[...]
Ze zijn er vast wel, maar ik heb ook zo iets van met zo'n grote pool spelers zal het niet al te vaak voorkomen lijkt me. Indien het veel voorkomt speel ik gewoon wat minder
Maar hackers zitten in elke SBMM bracket, want je kan alle info/aim hebben maar als je niet snapt hoe een spelletje werkt schiet het niet op.
Maar dan nog.. in CW of VG was ik meerdere hackers tegen gekomen na een week spelen..
Deels met je eens (natuurlijk eigen belevingen)! Het is inderdaad wel weer eens leuk om op een andere manier te unlocken en daarmee eigenlijk geforceerd wordt om veel guns te proberen. Wel mochten ze het allemaal wat overzichtelijker maken zeg!rCk schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:43:
Ik speel voornamelijk met de FSS Huricane, was wel weer even puzzelen hoe ik dan het snelst een silencer kon unlocken om dan vervolgens de gold camo te unlocken.
Haha, ja precies dat wat ik ook bedoelde met een juiste lijn erin te vinden hoe je wat vrij speelt. die attachments zijn wel wat onoverzichtelijk ja.crimby schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:30:
[...]
Deels met je eens (natuurlijk eigen belevingen)! Het is inderdaad wel weer eens leuk om op een andere manier te unlocken en daarmee eigenlijk geforceerd wordt om veel guns te proberen. Wel mochten ze het allemaal wat overzichtelijker maken zeg!
Ik speel voornamelijk met de FSS Huricane, was wel weer even puzzelen hoe ik dan het snelst een silencer kon unlocken om dan vervolgens de gold camo te unlocken.
Maar zo speel ik gewoon telkens met een wapen wat ik op dat moment leuk vind. Daarna ga ik wel werken aan bepaalde camo's. Uiteindelijk schiet het wapen er niet beter door, dus die camo's kunnen mij vaak wel een worst wezen. Maar gold is wel leuk te behalen ja
Gold is nu best makkelijk te krijgen. Vaak ga ik pas na een half jaar spelen ofzo voor de camo's maar nu was het wel leuk. Anyway, het gaat natuurlijk niet alleen om de camo's maar ook om de attachments zelf. Daar mag nog best wel wat in verbeterd worden. Bijvoorbeeld dat je vanuit de gewenste attachment meteen door kan naar het benodigde wapen.. ik vergeet die namen dus altijd dus moet 10 keer switchen om te controleren.rCk schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:34:
[...]
Haha, ja precies dat wat ik ook bedoelde met een juiste lijn erin te vinden hoe je wat vrij speelt. die attachments zijn wel wat onoverzichtelijk ja.
Maar zo speel ik gewoon telkens met een wapen wat ik op dat moment leuk vind. Daarna ga ik wel werken aan bepaalde camo's. Uiteindelijk schiet het wapen er niet beter door, dus die camo's kunnen mij vaak wel een worst wezen. Maar gold is wel leuk te behalen ja
Toch maar eens gaan kijken voor die gold. Nog niet naar gekeken, eerst de skills ff oprakelen :-Dcrimby schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:41:
[...]
Gold is nu best makkelijk te krijgen. Vaak ga ik pas na een half jaar spelen ofzo voor de camo's maar nu was het wel leuk. Anyway, het gaat natuurlijk niet alleen om de camo's maar ook om de attachments zelf. Daar mag nog best wel wat in verbeterd worden. Bijvoorbeeld dat je vanuit de gewenste attachment meteen door kan naar het benodigde wapen.. ik vergeet die namen dus altijd dus moet 10 keer switchen om te controleren.
Wat jij voorstelt is inderdaad wel beter ja, want nu is het inderdaad nogal een zoekwerk.
Wat ik voornamelijk irritant vind is dat ik in game niet kan zien welke challenges ik nog moet doen voor gold. Alleen als ik weer in de lobby ben zie ik dat ik dus 10 hipfire kills moest maken ipv 10 crouched.
Verder denk ik dat SBMM naar mate ze meer data hebben beter word. Denk dat ze nu lastig kunnen inschatten of je gewoon 1x een goeie pot speelde of echt structureel beter bent. Ik merk in ieder geval dat ik nu een stuk constantere tegenstanders krijg met hier en daar een uitschieter. Ik weet niet of dit ook echt zo is of dat dat puur gevoel is.
Verder denk ik dat SBMM naar mate ze meer data hebben beter word. Denk dat ze nu lastig kunnen inschatten of je gewoon 1x een goeie pot speelde of echt structureel beter bent. Ik merk in ieder geval dat ik nu een stuk constantere tegenstanders krijg met hier en daar een uitschieter. Ik weet niet of dit ook echt zo is of dat dat puur gevoel is.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Ga jullie vanavond even toevoegen evenals andere mensen van de PS5 die op de lijst staan.Devo88 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:48:
[...]
Hetzelfde hier. Ik zal je toevoegen. Altijd leuk om met iemand te knallen!
Mocht iemand anders ook nog willen knallen. PS id: djev0tuinz
Vroeger op de xbox altijd veel fun beleeft met een vast kliekje cod spelen, hopelijk kan dat met de PS5 ook weer
PSN: SmokeInTheFaceNL
Leuk, gezellig! Ik heb dat vroeger ook zo ervaren op de PC met de eerste Call of Duties. Verbouwing klaar, dus er is wat meer tijd om de nerd uit te hangensmokeintheface schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:17:
[...]
Ga jullie vanavond even toevoegen evenals andere mensen van de PS5 die op de lijst staan.
Vroeger op de xbox altijd veel fun beleeft met een vast kliekje cod spelen, hopelijk kan dat met de PS5 ook weer
Zeker gezellig, binnenkort maar eens samen met wat tweakers van hier gaan knallen danrCk schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:20:
[...]
Leuk, gezellig! Ik heb dat vroeger ook zo ervaren op de PC met de eerste Call of Duties. Verbouwing klaar, dus er is wat meer tijd om de nerd uit te hangen
PSN: SmokeInTheFaceNL
Ik heb een spreadsheet op mijn 2de scherm om dat probleem op te lossenThekingofFanta schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:07:
Wat ik voornamelijk irritant vind is dat ik in game niet kan zien welke challenges ik nog moet doen voor gold. Alleen als ik weer in de lobby ben zie ik dat ik dus 10 hipfire kills moest maken ipv 10 crouched.
https://docs.google.com/s...baKowzuQ/edit?usp=sharing
Haha zoals met die colour codes zeker?Exactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:47:
[...]
Dat is dan goed nieuws!
Op de Xbox heb ik wel een setje van drie mensen met gekke tekens in hun naam gezien die probeerden de vtol glitch te activeren. Ze wisten alleen niet hoe het moest en werden afgeslacht door de vtol. Ik ben even van mute afgegaan om ze uit te lachen.
Iemand enig idee waarom de ps4 versie niet bij bol of amazon te krijgen is? Wel via een externe partij, maar die vraagt de hoofdprijs. Er zal vast een reden voor zijn, maar ik vind het een beetje vreemd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Geen idee waarom, echter kan dit vanavond of morgen weer anders zijn. Even in de gaten houden.Malfunctions schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:06:
Iemand enig idee waarom de ps4 versie niet bij bol of amazon te krijgen is? Wel via een externe partij, maar die vraagt de hoofdprijs. Er zal vast een reden voor zijn, maar ik vind het een beetje vreemd.
Zooo, doet ie even hoor. Ook al best ver! Kon je de sheet niet even verrijken met informatie hoe je de camo challenges unlocked?Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:27:
[...]
Ik heb een spreadsheet op mijn 2de scherm om dat probleem op te lossen

Levelen van je wapen voor de eerste 4, gold door eerste 4 te completen. Plat door alle gold voor 1 sectie te completen, poly door alles plat te hebben en orion door poly te completencrimby schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:25:
[...]
Zooo, doet ie even hoor. Ook al best ver! Kon je de sheet niet even verrijken met informatie hoe je de camo challenges unlocked?
ik ga vanvond weer even mooi aan de gold grind. ik kan mezelf er alleen niet toe zetten om invasion te doen. ik vind die game mode wel zo triest en boring dat ik er nie eens aan ga beginnen.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:27:
[...]
Levelen van je wapen voor de eerste 4, gold door eerste 4 te completen. Plat door alle gold voor 1 sectie te completen, poly door alles plat te hebben en orion door poly te completen
Die unlocks werken ook niet door het killen van bots toch? dat moet echt Operator kills zijn?Daradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:29:
[...]
ik ga vanvond weer even mooi aan de gold grind. ik kan mezelf er alleen niet toe zetten om invasion te doen. ik vind die game mode wel zo triest en boring dat ik er nie eens aan ga beginnen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Invasion begin ik ook niet aan. Niet aan mij uitbesteed.Daradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:29:
[...]
ik ga vanvond weer even mooi aan de gold grind. ik kan mezelf er alleen niet toe zetten om invasion te doen. ik vind die game mode wel zo triest en boring dat ik er nie eens aan ga beginnen.
veel mensen spelen het om hun wapens sneller te levelen. blijkbaar kan je daar sneller exp grinden dan in de normale multiplayer modes.hexta schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:30:
[...]
Die unlocks werken ook niet door het killen van bots toch? dat moet echt Operator kills zijn?
Die heb ik even gekopieerd en leeg gehaald, van de week maar eens nalopen wat er bij mij reeds ontgrendeld is zodat ik het wat beter op de rit heb.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:27:
[...]
Ik heb een spreadsheet op mijn 2de scherm om dat probleem op te lossen
Handig sheetje! Zet ik die op de laptop ernaast
Invasion is wel echt wat voor mij, die “normale” modes gaan mij veel te snelDaradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:29:
[...]
Zal vast al gevraagd zijn maar klopt het dat er nu helemaal geen recap meer is aan het einde van een potje? Gaat gelijk terug naar de lobby steeds en weet nu dus helemaal niet meer of er iets is vrijgespeeld en dat was al moeilijk genoeg.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Alleen als je party leader bent krijg je dat zo af en toe te zien.OMD schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:40:
Zal vast al gevraagd zijn maar klopt het dat er nu helemaal geen recap meer is aan het einde van een potje? Gaat gelijk terug naar de lobby steeds en weet nu dus helemaal niet meer of er iets is vrijgespeeld en dat was al moeilijk genoeg.
Erg onduidelijk is het allemaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 08-11-2022 17:42 ]
Ik bouw jou en mijn namen om voor het idee:
XxeXiTxX en ->fAzE//GizMo\\EzAF<-
Dat volk.
Verder moet ik niet zeuren ik heb jaren geleden mijn Activision naam eens op eindbaas gezet. Aangezien ik zonder te kijken door menus ga, heet ik ingame nog steeds zo.
[ Voor 24% gewijzigd door Exactor it op 08-11-2022 17:55 ]
Ik bedoelde de eerste vier camo’s :-) die moet je unlocken, soms door met andere guns te levelen.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:27:
[...]
Levelen van je wapen voor de eerste 4, gold door eerste 4 te completen. Plat door alle gold voor 1 sectie te completen, poly door alles plat te hebben en orion door poly te completen
Nee die unlock je alleen door met het wapen zelf te levelencrimby schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:54:
[...]
Ik bedoelde de eerste vier camo’s :-) die moet je unlocken, soms door met andere guns te levelen.
Wanneer krijg je nou een play of the match te zien? Ik zie meestal last kill en heel soms play of the match. Zijn daar speciale criteria voor?
Niet dat het me zelf overkomt, maar ik vroeg het me gewoon af
Niet dat het me zelf overkomt, maar ik vroeg het me gewoon af
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat lijkt me niet. Ik heb 400 potjes erop zitten en alleen vandaag doet ie dat. Kreeg gewoon elk potje een xp overzicht van de wapens levelen, tot vandaag dus.Qu3st schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:41:
[...]
Alleen als je party leader bent krijg je dat zo af en toe te zien.
Erg onduidelijk is het allemaal.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb mijn naam en username in de spreadsheet gezet. Voel je vrij me te inviten als ik online ben.
oh dear lordExactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:54:
[...]
Ik bouw jou en mijn namen om voor het idee:
XxeXiTxX en ->fAzE//GizMo\\EzAF<-
Dat volk.
Verder moet ik niet zeuren ik heb jaren geleden mijn Activision naam eens op eindbaas gezet. Aangezien ik zonder te kijken door menus ga, heet ik ingame nog steeds zo.

Vandaag al drie keer gehad dat ik maar bleef laggen. Heel fijn tijdens het gebruik van mijn XP tokens.
[ Voor 32% gewijzigd door fetix1 op 08-11-2022 19:07 ]
Zojuist in een lobby domination gegooid, het stond 142/130
Moeten ze eens mee ophouden, ik wil gewoon een verse lobby
Edit:
Het kan nog erger
/f/image/4zJiV24LbQ7FOnwr0AWRHAwv.png?f=fotoalbum_large)
Ik kom op dit moment niet eens in een nieuwe/verse lobby, allemaal al aan de gang.

Moeten ze eens mee ophouden, ik wil gewoon een verse lobby

Edit:
Het kan nog erger

/f/image/4zJiV24LbQ7FOnwr0AWRHAwv.png?f=fotoalbum_large)
Ik kom op dit moment niet eens in een nieuwe/verse lobby, allemaal al aan de gang.
[ Voor 64% gewijzigd door BlazeMuis op 08-11-2022 19:21 ]
Nou niet echt. In die zin dat je in ieder geval bij de FSS Huricane eerst een andere gun moet levelen om uberhaupt toegang te krijgen tot een silencer terwijl die nodig is voor de camo.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:57:
[...]
Nee die unlock je alleen door met het wapen zelf te levelen
Is dat normaal dat ik onder network/interface gemiddeld 2% packet loss heb? Ping is 50ms ofzo.
Blijft gewoon voor 2 jaar, alleen komt er volgend jaar premium content voor uit, ofwel DLC. Althans dat is wat ik er tot nu van heb begrepen.JeroenD92 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:23:
MWII toch niet voor twee jaar?
[YouTube: Modern Warfare 2 Just got the WORST NEWS Possible!]
We zullen het zien, kan me er nu niet druk over maken. Voor nu vermaak ik me wel.
Rupsen, Rapsen.
Modern Warfare 2: United Offensive 2
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb elke dag wel een potje waar de lag niet normaal is… even ander potje in en meteen opgelost.fetix1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:07:
Vandaag al drie keer gehad dat ik maar bleef laggen. Heel fijn tijdens het gebruik van mijn XP tokens.
Ahh oke. Dat zou zonde zijn voor de playerbase (voorheen kreeg je een scheiding..).Metian schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:29:
[...]
Blijft gewoon voor 2 jaar, alleen komt er volgend jaar premium content voor uit, ofwel DLC. Althans dat is wat ik er tot nu van heb begrepen.
We zullen het zien, kan me er nu niet druk over maken. Voor nu vermaak ik me wel.
Maargoed als ze daar geen 70 eu voor vragen.......

Hoe zit het eigenlijk met headshots in dit spel?
Die zijn dodelijkfetix1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:22:
Wat wil je weten?fetix1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:22:
Er werd gevraagd hoe je de 4 base camo challenges unlocked. Er werd niet gevraagd "hoe unlock je een silencer voor de base camo challenge"crimby schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:18:
[...]
Nou niet echt. In die zin dat je in ieder geval bij de FSS Huricane eerst een andere gun moet levelen om uberhaupt toegang te krijgen tot een silencer terwijl die nodig is voor de camo.
Soms is het net een kleuterklas hier heRyada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:43:
[...]
Er werd gevraagd hoe je de 4 base camo challenges unlocked. Er werd niet gevraagd "hoe unlock je een silencer voor de base camo challenge"

Las het gisteren ook. Dacht net dat ze niks gingen vragen voor dlcs. Ik hoop het maar, dat ze dan maar wat gekke skins verzinnen. Mensen kopen dat tochJeroenD92 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:23:
MWII toch niet voor twee jaar?
[YouTube: Modern Warfare 2 Just got the WORST NEWS Possible!]
Sorry, enigszins onduidelijk. Moet je 1 of 2 headies raken voor een kill?
[ Voor 3% gewijzigd door fetix1 op 08-11-2022 20:58 ]
1fetix1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:58:
[...]
Sorry, enigszins onduidelijk. Moet je 1 of 2 headies raken?
Ik ben de grootste kleuter waarschijnlijk
Verschilt per wapen.fetix1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:58:
[...]
Sorry, enigszins onduidelijk. Moet je 1 of 2 headies raken voor een kill?
Hmm dan heb ik toch het idee dat dit soms niet helemaal goed gaat.
1 shot headshots, in effective range:fetix1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:06:
[...]
battle rifle in semi automatic
Snipers
Marksman rifles
Shotguns
Sommige pistols
De rest doet meer damage met headshots maar zal niet 1 tappen.
Vanochtend mijn eerste nuke gehaald. Die platinum camos voor de sniper zijn echt heel vet.
Stay hungry, stay foolish!
Lol, ik ben al blij als ik eens een cruise missile haalCHKYBSTRD schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:10:
Vanochtend mijn eerste nuke gehaald. Die platinum camos voor de sniper zijn echt heel vet.
Aaah duidelijk! Dan snap ik ‘mRyada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:09:
[...]
1 shot headshots, in effective range:
Snipers
Marksman rifles
Shotguns
Sommige pistols
Netjes hoor! Veel verder dan een streak van 10 ben ik nog niet gekomen.CHKYBSTRD schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:10:
STB 556 doet easy one tap headshots op een redelijke afstand met 5.56 Overpressured en de Echoless-80 muzzle.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:09:
[...]
1 shot headshots, in effective range:
Snipers
Marksman rifles
Shotguns
Sommige pistols
Spelers hebben 100 health. Wapens doen een bepaalde damage per lichaamsdeel, dat weer beïnvloedt wordt door range. Een totaal en onwaarschijnlijk fictief voorbeeld:fetix1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:06:
[...]
De exactor it gun doet 33, 33, 40 (benen en romp, borst, hoofd) tot 25 meter en 24, 26, 50 na 25 meter.
Tot 25 meter hen je 4 bodyshots of 2 bodyshots en een headshot nodig voor een kill (want 3 bodyshots is 99 HP en 2 body shots plus headshot is 106 HP) . Vanaf 25 meter heb je 5 schoten in benen nodig, of 4 in borst of 2 in hoofd of bijvoorbeeld 3x been en 1x hoofd of 2, borst en 1 hoofd.
De damage neemt juist af bij range dus dit voorbeeld is idioot maar ik ben te lui om te priegelen op telefoon en het illustreert wel hoe damage werkt.
Wat de effectieve range van je wapen is vertelt het spel je niet. Ook zegt het spel niet welke multipliers je gun heeft per lichaamsdeel. Dat moet je opzoeken via YouTube en Cod wikis etc.
Qua praktijkvoorbeelden: de kastov 562 (of in ieder geval de eerste kastov die je kunt gebruiken is tot heel ver 3 schoten waar dan ook kill. De SPR waar iedereen lyrisch over is, is tot 40m one shot kill bij borst en hoger. Daar boven altijd oneshot bij headshot.
[ Voor 23% gewijzigd door Exactor it op 08-11-2022 21:36 ]
Dank voor deze uitleg!Exactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:31:
[...]
Spelers hebben 100 health. Wapens doen een bepaalde damage per lichaamsdeel, dat weer beïnvloedt wordt door range. Een totaal en onwaarschijnlijk fictief voorbeeld:
De exactor it gun doet 33, 33, 40 (benen en romp, borst, hoofd) tot 25 meter en 24, 26, 50 na 25 meter.
Tot 25 meter hen je 4 bodyshots of 2 bodyshots en een headshot nodig voor een kill (want 3 bodyshots is 99 HP en 2 body shots plus headshot is 106 HP) . Vanaf 25 meter heb je 5 schoten in benen nodig, of 4 in borst of 2 in hoofd of bijvoorbeeld 3x been en 1x hoofd of 2, borst en 1 hoofd.
De damage neemt juist af bij range dus dit voorbeeld is idioot maar ik ben te lui om te priegelen op telefoon en het illustreert wel hoe damage werkt.
Wat de effectieve range van je wapen is vertelt het spel je niet. Ook zegt het spel niet welke multipliers je gun heeft per lichaamsdeel. Dat moet je opzoeken via YouTube en Cod wikis etc.
Qua praktijkvoorbeelden: de kastov 562 (of in ieder geval de eerste kastov die je kunt gebruiken is tot heel ver 3 schoten waar dan ook kill. De SPR waar iedereen lyrisch over is, is tot 40m one shot kill bij borst en hoger. Daar boven altijd oneshot bij headshot.
Dus +damage range geeft meer damage?BlazeMuis schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:18:
[...]
STB 556 doet easy one tap headshots op een redelijke afstand met 5.56 Overpressured en de Echoless-80 muzzle.
Voor zover ik heb kunnen achterhalen zou geen attachment geen damage increase zelf moeten geven.
Heb ook geen content creators gehoord dat attachments damage increasen.
Mwa uitleg was goed toch? Tenzij je evt 2.10m bent. dan welRyada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:00:
[...]
Ik ben de grootste kleuter waarschijnlijk
[...]
Maar nu is het wel duidelijkcrimby schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:22:
[...]
Precies wat ik dacht… niet te doen.
Ik ga maar weer een potje starten
Nee ben gelukkig maar 1.82mMrGizMo schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:56:
[...]
Mwa uitleg was goed toch? Tenzij je evt 2.10m bent. dan wel![]()
[...]
Maar nu is het wel duidelijk
Klopt ik zag een tweet voorbij komen waar ze dit ook vertelde.Metian schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:29:
[...]
Blijft gewoon voor 2 jaar, alleen komt er volgend jaar premium content voor uit, ofwel DLC. Althans dat is wat ik er tot nu van heb begrepen.
bron: https://twitter.com/jasonschreier/status/1589735362582106112
De (damage) range waarmee je one tap headshots kunt maken is dan increased, niet de normale damage, die blijft hetzelfde.Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:55:
[...]
Dus +damage range geeft meer damage?
Voor zover ik heb kunnen achterhalen zou geen attachment geen damage increase zelf moeten geven.
Heb ook geen content creators gehoord dat attachments damage increasen.
Kan de stb überhaupt one shot headshotten dan?BlazeMuis schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:02:
[...]
De (damage) range waarmee je one tap headshots kunt maken is dan increased, niet de normale damage, die blijft hetzelfde.
Jazeker, ik doe het wel eens als een enemy dom zit te campen/liggen.Exactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:33:
[...]
Kan de stb überhaupt one shot headshotten dan?
ik heb nog steeds heel slecht surround geluid met mijn logitech g koptelefoon. Ik hoor de voetstappen maar amper. inmiddels geprobeerd met de sony xm3 koptelefoon icm atmos voor koptelefoons in windows en hiermee gaat het een stuk beter, blijft het apart vinden
Icm de single tap mod? Want voor de rest kan ik geen attachment vinden die damage omhoog zou moeten brengen.BlazeMuis schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:42:
[...]
Jazeker, ik doe het wel eens als een enemy dom zit te campen/liggen.