Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Derr_Hans schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:09:
[...]

Is dat een Excel sheet van het internet of je eigen ?
Zocht zo'n lijst als in jouw sreenshot
Check mijn reactie hierboven :D

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iliuas_NL
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
Cammo unlock service kost 60€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:07:
[...]

Die heb ik allemaal al op gold :o
[Afbeelding]
Koste niet eens zo heel veel games op de JOKR na
Wat een held ben jij zeg :D

Ik heb altijd moeite met de launchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Het max levellen van je guns, afgezien van alle parts die je vrijspeelt.....zijn er nog andere voordelen aan of is het ergens perse voor nodig? Want ik zie dat de PDSW 528 tot level 30 gaat bijvoorbeeld en ik zit op level 17 nu.

En waarom staat er 5000 dollar bij die gun?

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 07-11-2022 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

devilsnight schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:38:
Het max levellen van je guns, afgezien van alle parts die je vrijspeelt.....zijn er nog andere voordelen aan of is het ergens perse voor nodig? Want ik zie dat de PDSW 528 tot level 30 gaat bijvoorbeeld en ik zit op level 17 nu.

En waarom staat er 5000 dollar bij die gun?
Als je een gun op max level hebt unlock je de attachment tuning feature. zodat je nog snellere ads speed of meer stability kan krijgen op je guns (imo een stom systeem)
En de dollar prijs is een bug voor warzone als ik het goed begreep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:41:
[...]

Als je een gun op max level hebt unlock je de attachment tuning feature. zodat je nog snellere ads speed of meer stability kan krijgen op je guns (imo een stom systeem)
En de dollar prijs is een bug voor warzone als ik het goed begreep
ja, ik heb soms de bug dat wanneer ik in een party zit, ik tijdens het zoeken van een game hele andere loadouts zie. Wanneer ik dan toch naar de wapens ga staat overal ook 5000 dollar bij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de jokr in mw19 gewoon in shipment gedaan toen. Was heel eenvoudig toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gold farmers anno 2022 :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:09:
[...]

https://docs.google.com/s...baKowzuQ/edit?usp=sharing
Alles er in gegooid. Had hem gevonden op Reddit en vind het altijd fijn om dit soort sheets te gebruiken want het werkt chiller dan de UI in de game.
Hier moeten we een blanco bewerkbaar document van in het hoofdtopic zetten :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb op ps5 last van in Invasion dat op de lange rechte stukken ineens enemys niet meer renderen. Vooral op die woestijnmap.
Ik zie bevoorbeeld die bots indroppen en plots zie ik ze paar tellen niet meer gerenderd worden.
Nog mensen last van, misschien een setting die niet goed staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:31
Chelseamarre123 schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:03:
Heb op ps5 last van in Invasion dat op de lange rechte stukken ineens enemys niet meer renderen. Vooral op die woestijnmap.
Ik zie bevoorbeeld die bots indroppen en plots zie ik ze paar tellen niet meer gerenderd worden.
Nog mensen last van, misschien een setting die niet goed staat?
Klopt, dat zag ik gisteren ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cardwizard op 07-11-2022 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
G_Dragon schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:58:
[...]

Hier moeten we een blanco bewerkbaar document van in het hoofdtopic zetten :D
https://docs.google.com/s...wQrSenkc/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 13:58
Tijdens het gamen en nadat een potje is afgelopen zie je welke 'unlocks' je hebt behaald.
Hier zitten regelmatig nieuwe wapens bij, maar wanneer ik deze wil kiezen zitten ze toch nog op slot.

Doe ik iets fout of is dit een bekend probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:44:
24/7 Shipment hardcore hardpoint YOLO *O*
Yes sir hier ook! Shipment en hardcore is echt heerlijk.
Exactor it schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:33:
[...]

Terminal? Liever High rise of Skidrow!
High Rise is al een soort van confirmed, er kwamen laatste screens voorbij van die map in Alpha build.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:34:
[...]

Correct, dit is al een tijdje zo. *O*
Dat is geweldig. Ik las namelijk laatst iets over seasons en dacht meteen dat dat ook nieuwe maps betekende en betalen elke keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 13:44
Ik ben erg in twijfel of ik de game zal kopen voor op de pc. het laatste cod dat ik heb gespeeld is black ops en dat was op de ps3. het lijkt mij an sich een fijne game echter heb ik nu geen console meer en ik lees veel klachten over aim assist van de console spelers icm cross play. hoe is jullie ervaring hier in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18:23
Tweakwondo schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:19:
Ik ben erg in twijfel of ik de game zal kopen voor op de pc. het laatste cod dat ik heb gespeeld is black ops en dat was op de ps3. het lijkt mij an sich een fijne game echter heb ik nu geen console meer en ik lees veel klachten over aim assist van de console spelers icm cross play. hoe is jullie ervaring hier in?
Gewoon een controller gebruiken op pc, opgelost ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-10 10:02
Speel zelf ook op PC, de kans dat je neer geschoten wordt door een andere muis en toetsenbord speler acht ik zelf nog altijd hoger dan een speler met aim assist en is voor mijn gevoel absoluut niet zo sterk als er soms geclaimt wordt.

Ik heb er in ieder geval veel plezier aan!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mensen klagen constant over van alles ipv beter te worden. Je kan hem op pc kopen en voor een uurtje proberen, als je hem op Steam koopt kan je hem altijd binnen 2 uur refunden zonder reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Ik speel ook op de PC en ik merk het verschil niet tussen een kbm of controller speler die mij neerknalt. De aim assist is echt niet zo sterk als sommigen doen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25
Over sterke aim assist met controller: ik speel nu (op pc) met settings van YouTuber Ear. Dat zijn:

Vertical 4
Horizontal 4
Ads multiplier 0.70
Aim assist op Black Ops

Ik vind aim assist heel sterk zo. Snelheid op 4 lijkt laag, maar is eigenlijk goed te doen.

Heb nog maar weinig met muis en toetsenbord gespeeld, omdat ik de Xbox One Elite 1 controller erg lekker vind spelen. Over een tijdje weer eens afwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kesj schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:30:
Over sterke aim assist met controller: ik speel nu (op pc) met settings van YouTuber Ear. Dat zijn:

Vertical 4
Horizontal 4
Ads multiplier 0.70
Aim assist op Black Ops

Ik vind aim assist heel sterk zo. Snelheid op 4 lijkt laag, maar is eigenlijk goed te doen.

Heb nog maar weinig met muis en toetsenbord gespeeld, omdat ik de Xbox One Elite 1 controller erg lekker vind spelen. Over een tijdje weer eens afwisselen.
Lijkt laag, is dat niet gewoon laag? Ik speel op 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:35:
[...]

haha 9 is wel erg hoog :P ik speel zelf op 6. heb verder alle settings op standaard laten staan, speel wel met een scuff controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Waar is de 3th person camera in search and destroy, als je aan het wachten bent? Hebben ze dat eruit gesloopt of moet je dat nog ergens activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25
Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:35:
[...]

Ik heb ooit op de hoogste stand gespeeld. Dan is het zeker laag haha. Maar probeer het maar eens. Ik ben nu van 7 naar 4 gegaan en dat ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daradius schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:37:
[...]

haha 9 is wel erg hoog :P ik speel zelf op 5. heb verder alle settings op standaard laten staan, speel wel met een scuff controller.
ik heb verder ook geen aanpassingen gedaan. Alleen horizontaal en verticaal omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kesj schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:38:
[...]

Ik heb ooit op de hoogste stand gespeeld. Dan is het zeker laag haha. Maar probeer het maar eens. Ik ben nu van 7 naar 4 gegaan en dat ging goed.
Ik ga het vanavond eens proberen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
BramViking schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:38:
Waar is de 3th person camera in search and destroy, als je aan het wachten bent? Hebben ze dat eruit gesloopt of moet je dat nog ergens activeren?
Denk dat die uit staat om het een beetje eerlijk te houden, anders zou je je premade kunnen helpen door om het hoekje te kijken als je spectate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Daradius schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:40:
[...]

Denk dat die uit staat om het een beetje eerlijk te houden, anders zou je je premade kunnen helpen door om het hoekje te kijken als je spectate
Maar dit was toch altijd mogelijk? Dat vond ik juist het fijne aan deze game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
BramViking schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:41:
[...]

Maar dit was toch altijd mogelijk? Dat vond ik juist het fijne aan deze game mode.
ahh ik wist niet eens dat dit standaard was joh, iks peel bijna nooit snd. Dan durf ik het helaas niet te zeggen waarom het weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
BramViking schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:41:
[...]

Het stond ergens rechts bovenin m'n scherm, het was of R3 (Rechter stick) drukken of driehoekje (Y knop) . Het werkte namelijk wel nog zaterdag.

[ Voor 3% gewijzigd door tommerd_ op 07-11-2022 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
tommerd_ schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:42:
[...]

Het stond ergens rechts bovenin m'n scherm, het was of R3 drukken of driehoekje. Het werkte namelijk wel nog zaterdag.
Er is een helm mode maar geen 3rd person bij het spectaten.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 07-11-2022 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
BramViking schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:43:
[...]

Er is een helm mode maar geen 3rd person bij het spectaten.
Aah excuus, dacht dat je dat bedoelde, dan is het eruit gehaald denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je aim slecht is moet je eens lagere sens gebruiken. Krijg je veel meer controle. Is even wennen maar kan nu niet meer zonder, speel nu ook op 5-5 en ADS 0.8 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Laatst online: 09-10 17:48
Geen idee of het verder in detail al gepost was, maar ghost is wel flink generfd zeg: YouTube: Modern Warfare 2 Ghost perk is not as good as you think...

Als je schiet (ongeacht met silencer) verschijn je 1 "wave" wel op de UAV. En dit is nog live ook, niet waar je voor het laatst hebt geschoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakwondo
een lagere sens is inderdaad ook wat ik altijd heb gedaan in het verleden. zo wel op pc als console, ik draaide altijd erg traag maar raakte targets vele maal vaker dan met een hoge sens. Ik ga hem waarschijnlijk dan toch aanschaffen, dank alle voor de tips

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:40
JobKlimop schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:51:
Geen idee of het verder in detail al gepost was, maar ghost is wel flink generfd zeg: YouTube: Modern Warfare 2 Ghost perk is not as good as you think...

Als je schiet (ongeacht met silencer) verschijn je 1 "wave" wel op de UAV. En dit is nog live ook, niet waar je voor het laatst hebt geschoten.
Het kan zijn dat ik doorgedraaid ben, maar ik snap de klachten over ghost nerf niet (buiten dat je hem vrij moet spelen gedurende elk potje) . Zo zat het in CoD altijd toch?
-Ghost houdt je speler van de minimap als er een uav is.
-Suppressor houdt je geweerschoten van de minimap of er nou wel of niet een uav is.

De klacht moet zijn dat suppressor generfd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Laatst online: 09-10 17:48
Exactor it schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:07:
[...]

Het kan zijn dat ik doorgedraaid ben, maar ik snap de klachten over ghost nerf niet (buiten dat je hem vrij moet spelen gedurende elk potje) . Zo zat het in CoD altijd toch?
-Suppressor houdt je geweerschoten van de minimap of er nou wel of niet een uav is.

Het was ook niet als klacht bedoeld, maar het is zeker wel handig om te weten dat dit gebeurd ;).
Maar het is inderdaad een goed punt dat dit wat meer op de suppressor gericht is dan op ghost, mijn fout :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Niet ideaal dat rennen en change shoulder view allebei met de linker stick is, in third person modes. Want als ik aan het rennen ben kan ik dus niet de view veranderen, ik moet dan eerst langzamer gaan. Had dat op een andere knop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kesj schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:30:

Vertical 4
Horizontal 4
Ads multiplier 0.70
Aim assist op Black Ops
Dit kan ik alleen zo snel niet vinden, waar zit dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JobKlimop schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:51:

Silencers hebben dezelfde bug als subsonic ammo in Vanguard had. Als je schiet word je Ghost disabled voor 3 seconden. Als de ping daarin valt ben je op de map zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:14:
[...]

Dit kan ik alleen zo snel niet vinden, waar zit dat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCdUvBBXlf0GrgvROTt-9AwaY3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KWF7l86eI4FyyQXIpGb5Nix1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L26X9GfBsW0pPeNEhdiMygBsmQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PAoa1Qmg4bbGBoxKQS40CzYb.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zijn mijn instellingen. Maar die aim assist zie je hier net niet op het scherm staan. In elk geval staat er onder Advanced heel wat meer om in te stellen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JobKlimop schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:09:
[...]

Het was ook niet als klacht bedoeld, maar het is zeker wel handig om te weten dat dit gebeurd ;).
Maar het is inderdaad een goed punt dat dit wat meer op de suppressor gericht is dan op ghost, mijn fout :).
Oh, sorry. Ik wilde jou geen verwijt maken hoor. ;) Het is meer de schreeuwerige titel van alle youtube filmpjes hierover. En het is zeker goed te weten dat dit gebeurt. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
De game is kleiner dan verwacht, ik dacht dat ze tegenwoordig 100gb + zouden zijn. Nou goed, mijn journey gaat binnenkort dan toch beginnen. Veel plezier aan allen ;}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Tweakwondo schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:46:
De game is kleiner dan verwacht, ik dacht dat ze tegenwoordig 100gb + zouden zijn. Nou goed, mijn journey gaat binnenkort dan toch beginnen. Veel plezier aan allen ;}
Warzone is er nog niet :P zodra die er is zal je 2 nieuwe ssd's moeten kopen om de game te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

Daradius schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:48:
[...]

Warzone is er nog niet :P zodra die er is zal je 2 nieuwe ssd's moeten kopen om de game te kunnen downloaden.
Hopelijk is ie dit keer los van MW2, ik speel het niet en wil het dus ook niet op mijn harde schijf.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
-En4Cer- schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:09:
Tijdens het gamen en nadat een potje is afgelopen zie je welke 'unlocks' je hebt behaald.
Hier zitten regelmatig nieuwe wapens bij, maar wanneer ik deze wil kiezen zitten ze toch nog op slot.

Doe ik iets fout of is dit een bekend probleem?
Zal bugged zijn. Is bij de Mini Bak ook zo en dat werd opgelost door alle andere wapens in de tree op maximaal level te zetten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:32:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit zijn mijn instellingen. Maar die aim assist zie je hier net niet op het scherm staan. In elk geval staat er onder Advanced heel wat meer om in te stellen.
Thanks, deze settings kende ik maar de AimAssist zetten naar “black-Ops” kon ik zo snel niet vinden.
Ik ga nog eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze mogen wat doen aan die counter UAVs. Slaat nergens op dat je dat ding met 10 smg kogels neer kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:00:
[...]

Thanks, deze settings kende ik maar de AimAssist zetten naar “black-Ops” kon ik zo snel niet vinden.
Ik ga nog eens zoeken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rU_Xa0PJqexNSRGf3aT9MAOvPMY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iMpX1ieCQgfrJGbFqBnjvXhl.jpg?f=fotoalbum_large

Gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aah, dat hele tabblad had ik niet gezien 8)7
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:07:
[...]

Die heb ik allemaal al op gold :o
[Afbeelding]
Koste niet eens zo heel veel games op de JOKR na
Haha dat is wel netjes _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:22:
[...]

Aah, dat hele tabblad had ik niet gezien 8)7
Thanks!
Sommige dingen zitten inderdaad een beetje verstopt in de GUI inderdaad :P

Maar wel kudo's dat er ook op console zo enorm veel instellingen mogelijk zijn. Da's toch best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:32:
[...]

Sommige dingen zitten inderdaad een beetje verstopt in de GUI inderdaad :P

Maar wel kudo's dat er ook op console zo enorm veel instellingen mogelijk zijn. Da's toch best goed.
Nu nog werk maken dat bij een volgende release je gewoon de settings kan overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39
Misschien is het al eerder genoemd, maar ik zit op m'n werk en ik ben lui :+

Die gelockte challenges, telt ie wel door als de challenge nog gelocked is?
M.a.w. kan het zijn dat de teller (als voorbeeld) ineens op 7/10 Double Kills staat bij het unlocken van de challenge, of moet je dan echt vanaf 0 beginnen?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommerd_
Denman schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:44:
Misschien is het al eerder genoemd, maar ik zit op m'n werk en ik ben lui :+

Die gelockte challenges, telt ie wel door als de challenge nog gelocked is?
M.a.w. kan het zijn dat de teller (als voorbeeld) ineens op 7/10 Double Kills staat bij het unlocken van de challenge, of moet je dan echt vanaf 0 beginnen?
Je begint op 0 bij het unlocken van een challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Vraagje. Ik zie in de Excel staan "[..] Squad member" hoe kan ik Squad member worden? Werkt dit via de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JeroenD92 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:13:
Vraagje. Ik zie in de Excel staan "[..] Squad member" hoe kan ik Squad member worden? Werkt dit via de app?
Squad member gebruiken we als de Tweaker naam. Niet zo zeer Squad naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:03:
Ze mogen wat doen aan die counter UAVs. Slaat nergens op dat je dat ding met 10 smg kogels neer kan halen
Met battle rifles drie tot vier shots zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:30

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Speel je ghost niet vrij op een bepaald level? Of is het gewoon altijd zoon special ability?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Pfoe. Die VEL 46 levelen is wel een aardige opgave :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Oxigeon schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:23:
[...]

Speel je ghost niet vrij op een bepaald level? Of is het gewoon altijd zoon special ability?
Jazeker. Level 52 uit mijn hoofd. Naar het is een ultimate perk die je per potje moet 'vrijspelen'. Ghost is dus niet vanaf minuut één van elk potje actief, maar pas nadat je genoeg puntjes gesprokkeld/tijd gespendeerd hebt voor je derde en vierde perks.

[ Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 07-11-2022 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-10 12:38
Na flink googelen ben ik nog niet wijzer geworden of er ook een 3x scope is. Heb wel een 4x zoom gevonden, maar nog niet de 3x. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Iemand tips snel je wapens te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:58

Qu3st

donvalentino schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:54:
Kills confirmed spelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mensen afschieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sweaty spelen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
fetix1 schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:26:
Pfoe. Die VEL 46 levelen is wel een aardige opgave :p
Als het nou VAL46 zou zijn, ging het razendsnel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Haha deze vind ik mooi. Misschien ook maar eens dat advies volgen met de LMG’s.
Wat zijn dat een kut dingen, locken mij gewoon uit mijn normale speelstijl met hoe traag en log ze zijn, heb uiteindelijk een setup gevonden die het enigsinds meer mijn kant op trekt maar ik ben geen fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik had net 3 spawns achter elkaar letterlijk naast een enemy. Hardop gelachen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
[...]

ik snap ook niet waarom je een suppressor zou nerven op dat gebied. Ook dat gezegd te hebben zit er in de OG mw2 een ghost skill in de game en die waren altijd actief.

Ik heb net wat potjes gespeeld ik vind de mappen wat saai.

ps ik speel op de pc met een headset maar hoor geen voetstappen van andere spelers. Hoe zit dat? Ik heb gespeeld met geluid instellingen in de game maar heeft niet geholpen. Ik heb een logitech g Pro headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Vind de 3th person mode eigenlijk het leukst in deze Call of Duty. Hopelijk zal het ook voor warzone beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Tweakwondo schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:09:
[...]

ik snap ook niet waarom je een suppressor zou nerven op dat gebied. Ook dat gezegd te hebben zit er in de OG mw2 een ghost skill in de game en die waren altijd actief.

Ik heb net wat potjes gespeeld ik vind de mappen wat saai.

ps ik speel op de pc met een headset maar hoor geen voetstappen van andere spelers. Hoe zit dat? Ik heb gespeeld met geluid instellingen in de game maar heeft niet geholpen. Ik heb een logitech g Pro headset
Zoals eerder gezegd in het topic, het is een bug met suppressors en ghost in combinatie. Hetzelfde was een bug met subsonic ammo en ghost in Vanguard. Het is niet dat ze generfed zijn.

Zet je audio mix op headset bass boost en je hoort ze wel. Dat gezegd hebbende vaak bugged audio hem ook en hoor je mensen niet (soms hebben ze dead silence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ofwel krijg je vijanden tegen die campen in hun spawn en je opwachten. Ofwel wordt je zelf gespawn trapt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:26:
[...]

Zoals eerder gezegd in het topic, het is een bug met suppressors en ghost in combinatie. Hetzelfde was een bug met subsonic ammo en ghost in Vanguard. Het is niet dat ze generfed zijn.

Zet je audio mix op headset bass boost en je hoort ze wel. Dat gezegd hebbende vaak bugged audio hem ook en hoor je mensen niet (soms hebben ze dead silence)
wist ik niet. is de eerste cod in meer dan 10 jaar dus heb niks mee gekregen over voorgaande games en wat er nu allemaal speelt :) thnx voor verheldering

edit ik heb geluid op bass boost gezet maar hoor nog amper voetstappen. ook geprobeerd drivers uit te schakelen en naar stereo geluid te gaan ipv 7.1 via logitech driver maar dat maakt ook geen verschil uit

[ Voor 14% gewijzigd door Tweakwondo op 07-11-2022 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Tweakwondo schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:56:
[...]

wist ik niet. is de eerste cod in meer dan 10 jaar dus heb niks mee gekregen over voorgaande games en wat er nu allemaal speelt :) thnx voor verheldering
No worries. Als mensen het willen kan ik een video van Xclusive Ace delen waar het in uitgelegd word hoe het exact werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:45

steel123

Cryman9

Komt er nog een keer de optie om crossplay uit te zetten?

Zou graag tegen PC only willen spelen zonder godmode aim assist playstation mensen. Daar is gewoon niet tegenop te mikken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FeIov3IphxsLKKBvmWCx7XchEzo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sec9OUNo35MvxoARAqs1PhUs.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Weet niet waar dit op slaat?
Maar probeer het eens zonder gigantische aim assist. Daarin zijn ze echt een veel te ver doorgeslagen.

Je ziet ze gewoon tergend traag en statisch rondkijken. Maar zodra er een enemy in het scherm komt gaat de snelheid x10 en trackt 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

steel123 schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:25:
[...]

Maar probeer het eens zonder gigantische aim assist. Daarin zijn ze echt een veel te ver doorgeslagen.

Je ziet ze gewoon tergend traag en statisch rondkijken. Maar zodra er een enemy in het scherm komt gaat de snelheid x10 en trackt 100%.
Ik speel met MKB ;)
Kan prima meekomen met de goden met aim assist en ze er ook nog hard uit fraggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9EjD4Az_2RXIe3GBzYuW10Anjs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PGslmR7s1kgzzSnGV69dLqG3.png?f=fotoalbum_large
Game van net, op 3 mensen in de hele lobby na was iedereen een controller speler...

[ Voor 30% gewijzigd door Ryada op 07-11-2022 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
zo dat zijn nog een scores @Ryada

Ik heb nog geen een keer tegen een pc spelers gespeeld, of staat een xbox logo ook voor een niet steam speler?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Tweakwondo schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:37:
zo dat zijn nog een scores @Ryada

Ik heb nog geen een keer tegen een pc spelers gespeeld, of staat een xbox logo ook voor een niet steam speler?
Xbox logo is voor xbox
Pc logo is voor Battle.net
Steam logo is voor steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik ben vanavond begonnen aan die combat knife voor de rode camo, wat gaat dat lekker zeg! In 4 potjes van level 1 naar 7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
3rd person mode is echt geweldig. Speel voornamelijk dat. Alleen wat mij opvalt is dat mensen tussen 3rd en first person kunnen switchen bij het aimen, terwijl als ik op de Xbox speel zelfs het aimen third person blijft. Waar ligt dat aan?
Zie voorbeeld:
First person:

Hier blijft het 3th person:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:03
BramViking schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 00:56:
3rd person mode is echt geweldig. Speel voornamelijk dat. Alleen wat mij opvalt is dat mensen tussen 3rd en first person kunnen switchen bij het aimen, terwijl als ik op de Xbox speel zelfs het aimen third person blijft. Waar ligt dat aan?
Zie voorbeeld:
First person:
[YouTube: Modern Warfare 2 Third Person Mode is Awesome!]

[YouTube: 3RD Person mode is even better now ( Modern warfare 2 )]
Hebben ze dat niet aangepast na de beta?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zie voorbeeld:
First person:

Als je met een 4x scope of hoger speelt ga je naar first person. Zo niet blijf je in 3rd person als ik de release changes goed gelezen had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 11:42
Zie voorbeeld:
First person:

Na de beta is er een setting bijgekomen: je kunt zelf kiezen wat je prettiger vindt :) Onder Graphics, "3rd Person ADS Transition" kun je kiezen voor 3rd person of 1st person. Voor high zoom optics ga je sowieso wel naar first person.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daradius
steel123 schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:25:
[...]

Die afbeelding slaat precies hier op dus. het continu geklaag op aim assist 8)7 . ik vind het overigens allemaal wel mee vallen. kan nogsteeds niet winnen van m&k spelers met een sniper die gewoon instant omdraaien wanneer ze een hitmark krijgen.

Gister nog 2 weapens naar gold kunnen krijgen. maar heb nog een laaaaange weg te gaan ! moet zeggen dat de sheet die hier gister gedeeld werd hier wel mee helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-10 10:02
Ik moet zeggen dat ik als mkb speler meer last heb van andere mkb spelers die snel genoeg reageren om, om te draaien en met een kogel mij neer knallen met een iron sights sniper :(

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:25:
[...]

Ik speel met MKB ;)
Kan prima meekomen met de goden met aim assist en ze er ook nog hard uit fraggen.

[Afbeelding]
Game van net, op 3 mensen in de hele lobby na was iedereen een controller speler...
OMG jij sweater! :r
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:25:
[...]

Ik speel met MKB ;)

[Afbeelding]
binnekort weer ff samen sweatten dan :) lekker wat lobbies kapot maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:00:
[...]

binnekort weer ff samen sweatten dan :) lekker wat lobbies kapot maken.
Yes, ben ik zeker voor in.
Maar wel nadat ik klaar ben met die afgrijselijke LMG's want die wil ik er echt gewoon even heel snel doorheen beuken. Gelukkig zijn de meeste max lvl 19 of iets dergelijks, maar de Raal MG is dan weer fucking max lvl 28.
Hopelijk brengen ze geen LMG uit in komende seasons.
Vrijdag schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 08:58:
[...]

OMG jij sweater! :r
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu las ik dat als sweater het kledingstuk. Dus ik met mijn gedachtes van hoe wilt iemand mij aan doen :P
Ik ben voor zat uitgemaakt maar nog niet een kledingstuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:29:
[...]

Nu las ik dat als sweater het kledingstuk. Dus ik met mijn gedachtes van hoe wilt iemand mij aan doen :P
Ik ben voor zat uitgemaakt maar nog niet een kledingstuk ;)

Eigenlijk moet hier een gifje of meme van gemaakt worden :P

Trouwens, kan je LMG's niet voorzien van een kleiner magazijn, korte loop en lightweight stock oid, zodat ze meer handelen als een assault? Dat is wat ik met andere CoD's ook wel eens deed.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2022 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:39:
[...]

[YouTube: Inner Circle - Sweat (A La La Long)]

Eigenlijk moet hier een gifje of mee van gemaakt worden :P

Trouwens, kan je LMG's niet voorzien van een kleiner magazijn, korte loop en lightweight stock oid, zodat ze meer handelen als een assault? Dat is wat ik met andere CoD's ook wel eens deed.
De 2 LMG's die ik tot nog toe gedaan heb hebben allebij geen kleinere mag. En ik probeer builds te maken die extreem hard in speed leunen, de increase in recoil boeit me niet zo heel veel persoonlijk. Maar dan blijven ze nog relatief traag.

Well lekker nummer trouwens, dat moet ik misschien mijn themesong maken in CoD _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 08-11-2022 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:42:
[...]

De 2 LMG's die ik tot nog toe gedaan heb hebben allebij geen kleinere mag. En ik probeer builds te maken die extreem hard in speed leunen, de increase in recoil boeit me niet zo heel veel persoonlijk. Maar dan blijven ze nog relatief traag.

Well lekker nummer trouwens, dat moet ik misschien mijn themesong maken in CoD _/-\o_
Ah da's jammer. Ik ben er nog niet, eerst de assaults en een paar SMG's op dit moment. Wat dan wel weer opmerkelijk is, omdat je een aantal assaults juist wél kan voorzien van een groter magazijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Vrijdag schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:13:
[...]

Ah da's jammer. Ik ben er nog niet, eerst de assaults en een paar SMG's op dit moment. Wat dan wel weer opmerkelijk is, omdat je een aantal assaults juist wél kan voorzien van een groter magazijn.
Lijkt me een goede balans zo, de reload is een trade off voor de extra damage die je doet.

Ik wil zelf de RAAL nog verder levellen, vooral voor WZ2.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 08-11-2022 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
Een week wachten op Shipment :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Daradius schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 08:52:
[...]
Die afbeelding slaat precies hier op dus. het continu geklaag op aim assist 8)7 . ik vind het overigens allemaal wel mee vallen. kan nogsteeds niet winnen van m&k spelers met een sniper die gewoon instant omdraaien wanneer ze een hitmark krijgen.
Vooruit die afbeelding is dan accuraat.

Maar ik wil gewoon niks met aim assist te maken hebben of tegen controller spelers spelen. Ik wil gewoon de keuze dat ik tegen PC only kan spelen.
Waarom kan dat niet gewoon?
Pagina: 1 ... 45 ... 85 Laatste