Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:15:
Quick fix is awesome! Vtols heb je als hard point verdediger in een kill of 4 en dat lukt mij dan vooral omdat ik autoheal door quickfix per kill (icm flak jacket, die tegen tacticals en trophy system). _/-\o_
Vtol is alleen extreem kut atm, omdat mensen dan suiciden en swappen naar een riot shield loadout om de invincibility glitch te krijgen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:04:
[...]

Haha, ging zeker lekker ! moeten we zeker vaker doen. m'n maat die gister mee deed heeft besloten te stoppen -O- hij ging elke game 6-32. hij vind er niks meer aan :P
Herkenbaar, heb meerdere mensen die gewoon niet samen willen spelen omdat ze het niet aankunnen, maar solo kan hij ook niet meekomen? Of is zijn mmr nu dusdanig fucked door ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:40
Ryada schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:28:
[...]

Vtol is alleen extreem kut atm, omdat mensen dan suiciden en swappen naar een riot shield loadout om de invincibility glitch te krijgen.
Misschien komt het omdat ik crossplay uit heb maar die lui kom ik nog niet tegen. Wel een goede nu je het zegt. Ik ga advanced uav naast de uav en cuav zetten. En dan zeggen ze dat ik geen teamplayer ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

MrGizMo schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:09:
[...]

Dat is weer het nadeel van sbmm soms.

OT : Ghost schijnt ook niet helemaal lekker te werken. Je bent soms gewoon op de map zichtbaar _O-
Het is dezelfde bug als subsonic ammo in vanguard had op release. Dus ik verwacht dat dit wel gefixed gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:30:
[...]

Misschien komt het omdat ik crossplay uit heb maar die lui kom ik nog niet tegen. Wel een goede nu je het zegt. Ik ga advanced uav naast de uav en cuav zetten. En dan zeggen ze dat ik geen teamplayer ben!
Of SBMM deelt je in op een regio waar dit niet gebeurd. Ik heb samen met Daradius gisteren er 2 gehad die meteen swappen en proberen te glitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Iemand meer crashes bij het spelen van de SP? Ik ben bij missie 15 maar iedere keer als ik de missie wil laden crasht die terug naar het dashboard (xbox). Zal de missie wel overnieuw moeten gaan spelen maar bederft het spelplezier behoorlijk.

Wat een slechte release hebben ze er van gemaakt. En dan wel even 800 miljoen cashen in een paar dagen. Ze hadden nog wel een paar maandjes mogen benutten. Maar dat past natuurlijk niet in hun release schedule.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2022 18:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ryada schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:31:
[...]

Of SBMM deelt je in op een regio waar dit niet gebeurd. Ik heb samen met Daradius gisteren er 2 gehad die meteen swappen en proberen te glitchen.
Zou kunnen. Of misschien zijn Xboxers niet zulke hack boys als pc spelers, geen idee. Wat ik wel weet is dat mijn lobbies gevuld zijn met mensen met idiote namen die dropshottend hoekjes om komen. Ik denk dat deze oude bok nog wel een oké SBMM heeft. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:36:
[...]

Zou kunnen. Of misschien zijn Xboxers niet zulke hack boys als pc spelers, geen idee. Wat ik wel weet is dat mijn lobbies gevuld zijn met mensen met idiote namen die dropshottend hoekjes om komen. Ik denk dat deze oude bok nog wel een oké SBMM heeft. :)
Ik verwacht niet dat 1 platform meer "hack boys" heeft dan een ander platform. Ook speel ik zat met mensen die op consoles spelen. Dus ik speel niet 'alleen maar' met pc spelers. Maar goed dat is een andere discussie. Het is iig platform on afhankelijk, en mindsets zullen niet veel verschillen tussen pc en consoles, behalve dan dat console spelers klagen over MKB en pc spelers klagen over Aim Assist :+ (voor als het niet duidelijk is, dat laatste stukje is een grap en niet serieus bedoeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:15:
Quick fix is awesome! Vtols heb je als hard point verdediger in een kill of 4 en dat lukt mij dan vooral omdat ik autoheal door quickfix per kill (icm flak jacket, die tegen tacticals en trophy system). _/-\o_

Ik ben wel verbaasd steeds te lezen dat er mensen hele wapen sets compleet hebben qua gold camo. Ik heb er drie (lachman ar, mp4 en pila) terwijl ik niet super slecht ben verder. :)
Ik 8 ar gold. Twee ar platina. Eerste battle rifle gold en platina. Voor de rest nog geen andere guns aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:19
Ik ervaar dit nu toe wel als de meest lastige CoD qua multiplayer. Haal maar zelden killstreaks, het speelt wat chaotischer dan bijvoorbeeld een Cold War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb als daily’s dan “get 5 operator headshots” maar wat maakt een headshot een “operator headshot”?

Elke kill maak je toch met je operator?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
Donstil schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:15:
Ik heb als daily’s dan “get 5 operator headshots” maar wat maakt een headshot een “operator headshot”?

Elke kill maak je toch met je operator?
Ze bedoelen dat je headshots moet maken op operators. dus op enemy players. een ai bot telt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daradius schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:19:
[...]

Ze bedoelen dat je headshots moet maken op operators. dus op enemy players. een ai bot telt dus niet.
Aaah zo, ik speel nooit tegen bots dus dat was even niet in mij opgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Welke wapens zijn aan te raden in multiplayer. Al jaren geen Cod gespeeld. Vanavond met het verhaallijn beginnen, en van de week online.

[ Voor 5% gewijzigd door BramViking op 06-11-2022 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

BramViking schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:41:
Welke wapens zijn aan te raden in multiplayer. Al jaren geen Cod gespeeld. Vanavond met het verhaallijn beginnen, en van de week online.
Allemaal zowat tbh, je unlocked attachments voor elk wapen door een wapen te levelen dus lekker rustig aan gewoon wapens levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Longshots in code om platina te krijgen is echt niet te doen zal wachten zijn op hardcore in seizoen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:46
Waarom moet ik na elke keer render resolution opnieuw instellen. Zo raar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

BramViking schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:41:
Lekker spelen met de wapens die jij fijn vindt om te spelen. Er is genoeg keus dus varieer ook is tussen wapens en later met attachments. Je komt vanzelf uit tot wapens die je het beste liggen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Dat je punten blijft lekken met twee flags in bezit in domination vind ik stom. Dat haalt heel veel spanning aan het einde van een potje weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:50:
Longshots in code om platina te krijgen is echt niet te doen zal wachten zijn op hardcore in seizoen 1
Toen ik vroeger altijd camo challenges deed waren pistols, single-shot wapens en longshots altijd in hardcore. De rest in 6v6. Ik weet nog niet of ik deze Cod leuk genoeg vind om alles goud te halen, maar zo ja wordt het die methode. Ik maak me alleen zorgen om de Joker. Dat is in 6v6 wel een beproeving (al heb ik wel wat double kills gehaald door hem op een objective te knallen voordat iemand in de buurt was).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:35:
Dat je punten blijft lekken met twee flags in bezit in domination vind ik stom. Dat haalt heel veel spanning aan het einde van een potje weg. :(
Helemaal mee eens. Weg zijn de spannende potjes dat de enemies nog maar een paar punten moeten en je nog 1 laatste poging hebt om een punt over te nemen en als dat gelukt is om ze te houden. Enemy kan nu gewoon rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:50:
Maakt de gun nog uit? Want vind longshots met de M4 niet lastig, lag net even op mijn buik op een huisje in die map met water en dan heb je zicht op de poppetjes die van A naar B komen. Als je ze dan afknalt zijn het longshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:40:
[...]

Toen ik vroeger altijd camo challenges deed waren pistols, single-shot wapens en longshots altijd in hardcore. De rest in 6v6. Ik weet nog niet of ik deze Cod leuk genoeg vind om alles goud te halen, maar zo ja wordt het die methode. Ik maak me alleen zorgen om de Joker. Dat is in 6v6 wel een beproeving (al heb ik wel wat double kills gehaald door hem op een objective te knallen voordat iemand in de buurt was).
Gelukkig maar 25 longshots per wapen en geen 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:44:
[...]

Maakt de gun nog uit? Want vind longshots met de M4 niet lastig, lag net even op mijn buik op een huisje in die map met water en dan heb je zicht op de poppetjes die van A naar B komen. Als je ze dan afknalt zijn het longshots.
De m4 is gemakkelijk voor longshots.... in hardcore heb ik ze direct de longshots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
Ryada schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:30:
[...]

Het is dezelfde bug als subsonic ammo in vanguard had op release. Dus ik verwacht dat dit wel gefixed gaat worden.
Ja gaat wel een keer gebeuren natuurlijk. Maar net zoals de vtol bug merk je het toch wel op denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:46:
[...]

De m4 is gemakkelijk voor longshots.... in hardcore heb ik ze direct de longshots...
Ja hardcore is altijd een beetje vals spelen voor al die zaken. Dat is ook de reden waarom het er nog niet inzit neem ik zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Donstil schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:50:
[...]

Ja hardcore is altijd een beetje vals spelen voor al die zaken. Dat is ook de reden waarom het er nog niet inzit neem ik zo aan.
Tier 1 zit er nog niet in ivm crashes wat het veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:02:
[...]

Tier 1 zit er nog niet in ivm crashes wat het veroorzaakt
S1 dacht ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ja het komt met S1 maar het zit er nog niet in omdat Tier 1 (de nieuwe naam van Hardcore) nog te veel crashes veroorzaakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik schaam me dood. Mijn scherm msi stond nog op 60 fps en niet op first person shooter. Ik maar klagen dat de andere rapper waren. Lol. By the way, voor het eerst smg vel aangeraakt. Niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Heeft iedereen de extra tokens al binnen? Hier alleen degene die ik al had

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:26:
Wapen xp is al op lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doet Doritos eigenlijk een actie dit jaar? Vorig jaar zo wel wat XP tokens gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Steven030 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:26:
Yup gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:46:
[...]

De longshots krijg ik wel als ik ze niet nodig heb :') Maar kills in the back doet ie dan amper _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
Vandaag de AUG A3 unlocked in het spel (in het spel heet het wapen de STB 556).

Wat een beest is dat ding zeg! Zelfs op lange afstand weet ik vijanden zo snel neer te halen. Dit wordt mijn M4 vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:58:

Wat een beest is dat ding zeg! Zelfs op lange afstand weet ik vijanden zo snel neer te halen. Dit wordt mijn M4 vervanger.
Hij is en sterk en de sprint out time is SMG level. Ik bewaar hem voor mijn laatste ar challenges. Echt een super geweer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fun begint er beetje vanaf te geraken. Ik krijg dit weekend steeds dezelfde 3mp maps, ook in invasion zijn het steeds dezelfde 2 maps en ook steeds dezelfde kant van spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:20:
Fun begint er beetje vanaf te geraken. Ik krijg dit weekend steeds dezelfde 3mp maps, ook in invasion zijn het steeds dezelfde 2 maps en ook steeds dezelfde kant van spawnen
Ik krijg genoeg variatie hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
uchiha tijntje schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:04:
Op dezelfde avond COD en daarna Halo Infinite spelen is het zelfde als na een aflevering goede tijden slechte tijden een aflevering van The Sopranos kijken. :+

Maar af en toe een paar potjes blijft wel prima. :)
https://www.gamespot.com/...x-boss-says/1100-6508915/

Gruwelijke game inderdaad. Foutloos en compleet bij de release ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:20:
Is invasion überhaupt leuk dan? Ik dacht dat dat een soort botmode was om guns in te levelen. In de bèta twee potjes gedaan en toen de bèta van de Xbox af geknikkerd. :)
__
Ik ben aan de slag gegaan met de vel (ik wil die witte camo). Mijn afdronk is dat dit geen spel voor smgs is of ik ben echt veel te oud voor snelle gunplay of de vel is echt matig. Wat een proppenschieter is dat.

[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 06-11-2022 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PdeBie schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:58:

Ik zag er op YouTube ook wat mensen mee spelen inderdaad, heb hem zelf alleen nog niet unlocked (Maar al wel Max level door het truukje van een paar pagina’s terug 🤫)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste hacker op ps5 tegen gekomen. Twee keer vol magazijn op zijn hoofd en niet dood. En dan volgt hijdoor muren waar we liepen. Lekker met vijf man gereport

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:44:
[...]

Is invasion überhaupt leuk dan? Ik dacht dat dat een soort botmode was om guns in te levelen. In de bèta twee potjes gedaan en toen de bèta van de Xbox af geknikkerd. :)
__
Ik ben aan de slag gegaan met de vel (ik wil die witte camo). Mijn afdronk is dat dit geen spel voor smgs is of ik ben echt veel te oud voor snelle gunplay of de vel is echt matig. Wat een proppenschieter is dat.
Ben ook bezig met de vel. In het begin zei ik ook wat is dat. Gebruik die op de kleinere maps ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:42:
[...]

Haha, ja er is genoeg op COD aan te merken maar de Multiplayer van Halo Infinite was echt een content loze drol op launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Doet dat überhaupt iets, of is dat vooral voor de gemoedsrust van de speler die rapporteert?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:44:
[...]

__
Vind het opzich wel leuk, alleen is het nu een groot sniperfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:49:
[...]

Doet dat überhaupt iets, of is dat vooral voor de gemoedsrust van de speler die rapporteert?
Gemoedsrust zeker en vast. Voor beiden zekers 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:51:
[...]

Vind het opzich wel leuk, alleen is het nu een groot sniperfest.
Ik heb men sniper ook geleved daar 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Lekkerboeie86 schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:42:
[...]

Ehm oké?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Ik begrijp dat je groot fan bent van goede tijden? Je hebt zeker een bijzondere smaak. Mensen binnen Xbox maken gehakt van Halo, maar jij gaat serieus vertellen dat hij beter is dan MW2. Heb al veel gekke dingen gelezen hier. Maar dit is wel heftig spul voor een zondag avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Lekkerboeie86 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:01:
[...]

Ik begrijp dat je groot fan bent van goede tijden? Je hebt zeker een bijzondere smaak. Mensen binnen Xbox maken gehakt van Halo, maar jij gaat serieus vertellen dat hij beter is dan MW2. Heb al veel gekke dingen gelezen hier. Maar dit is wel heftig spul voor een zondag avond.
We hoeven denk ik geen mw2/infinite battle te doen hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:51:
[...]

Gemoedsrust zeker en vast. Voor beiden zekers 😉
Ja voor beiden? Als in merkt de hacker er al wat van bij 5 reports?

Want nu denk ik vaak “ach zal wel, doen ze toch niets mee” maar als dat met een laag aantal reports al zo is dan ga ik het ook wat vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:02:
[...]

Ja voor beiden? Als in merkt de hacker er al wat van bij 5 reports?

Want nu denk ik vaak “ach zal wel, doen ze toch niets mee” maar als dat met een laag aantal reports al zo is dan ga ik het ook wat vaker doen.
Groot gelijk zou ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:05:
[...]

Groot gelijk zou ik zeggen....
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag, of weet je het niet?

Want je berichtje las een beetje alsof het nut had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:08:
[...]

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag, of weet je het niet?

Want je berichtje las een beetje alsof het nut had.
Sorry over geleken. Neen weet ik niet hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:23:
[...]

Sorry over geleken. Neen weet ik niet hoor.
Aah nee is ook niet zo transparant allemaal. Nou gewoon maar rapporteren dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Vanavond ging het echt goed. Iedereen in mijn squad hielp elkaar en we maakte de vijand echt in met Domination, prachtig.

Wat is dat trouwens over dat mogelijk de hotel map eruit gehaald gaat worden? Waarom heeft Activision/IW dan ook niet gewoon toestemming gevraagd? Was de museum map situatie niet genoeg? Als dit gebeurd hoop ik wel dat ze een map ervoor in de plaats hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgare
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
16.0 K/D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLpPpfXtFTTTPbzaJHYYsiWg6Ic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mLzDdmOcfqUtJVdI2FJ7kN65.jpg?f=fotoalbum_large

Nadien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OtD13NSXuwYVQooo6gmjG7k3oWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S0yitzezG8WArGjsvAxSjl3x.jpg?f=fotoalbum_large
Offensieve chat warning? Ik heb nooit chat gebruikt en voice chat is disabled.

Ook deze:
[Streamable: Call of Duty Modern Warfare 2 (2022) 2022.11.06 - 20.20.45.01]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:01
Edgare schreef op maandag 7 november 2022 @ 01:06:
16.0 K/D

[Afbeelding]

Nadien:
[Afbeelding]

Ook deze:
Leuk hè sniperen, kan er echt van genieten haha. Had gister 1 potje met 35 k/d

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
Edgare schreef op maandag 7 november 2022 @ 01:06:
16.0 K/D

[Afbeelding]

Nadien:
[Afbeelding]

Ook deze:
Heb je zelf bewust je naam hier weggepoetst? Of wordt het door het spel gefilterd? Indien het laatste is dat misschien een reden voor de report, door mensen die je naam wel kunnen lezen en er iets offensiefs in lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:30

Oxigeon

En zo is dat!

Na de laatste update flikkert het spel er echt geregeld uit op de ps5.

Ergste vind ik nog dat ik mijn savegame van de SP ben kwijtgeraakt en overnieuw moet beginnen.

Foutmeldingen krijg ik zoiets random in de menu's. Heb 1x een melding gehad onder het schieten.

Nouja... geef elke foutmelding door zodat ze er iets aan kunnen doen

[ Voor 12% gewijzigd door Oxigeon op 07-11-2022 08:04 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karsb23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:56
Na overwegend positieve recensies over de game toch maar besloten om de game in huis te halen en hier ook even mijn bevindingen plaatsen. Nu een weekje in huis en stiekem best al wat uurtjes geïnvesteerd. Over de beta was ik absoluut niet te spreken maar ik moet zeggen dat er zeker de nodige aanpassingen zijn gemaakt en het spel een stuk leuker wegspeelt. Weinig bugs zelf meegemaakt, paar crashes op PS5.

Grootste punt waar ik tijdens de beta op afknapte was de SBMM. Vanaf game 2 zat ik al gelijk bij de tryhards in de beta. Tijdens de aanschaf had ik al een andere strategie bedacht om hiermee om te gaan en het voor me zelf interessant te houden en niet al te fanatiek te worden. Doordat ik eerst alle secondaries gold maak, is de SBMM nog niet zo erg.

Qua actual gameplay speelt het 'traag' genoeg dat ik het leuk vind. Geen bunnyhopping en slide-cancels zorgt voor een echte ervaring. Ontbreken van challenges en hardcore wel een gemis. Dat leaderboards en statistieken ontbreken is het nog niet zo erg om je KD om zeep te helpen.

Hoeveelheid maps is niet groot maar genoeg om het divers te houden voor mij. Daarnaast vind ik de maps goed ontworpen (op Taraq na) en spelen lekker weg. De gamemodes Invasion en Groundwar zijn helaas wel een miss voor mij. Bij Invasion is het gewoon vechten met je teamgenoten om de bots en in Groundwar zitten simpelweg te weinig spelers om zulke grote mappen interessant te houden.

Wapenleveling/-unlocking is nieuw en vernieuwend, leuke aanpassing maar hoeft van mij niet de nieuwe standaard te worden. Als je straks uit 40 grips kan kiezen dan wordt het wel een werkje om je wapen te min-maxen. Wel heel blij met de manier waarop de camo's zijn ingestoken. De camo-challenges zijn opvolgend op elkaar en je kan eindelijk je golden camo gebruiken omdat je dat wapen nog verder moet spelen voor de overige camo's. Ondertussen alle launchers gold (en ook al 2 platinum) en beide melee's ook gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:58
Oxigeon schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:04:
Na de laatste update flikkert het spel er echt geregeld uit op de ps5.

Ergste vind ik nog dat ik mijn savegame van de SP ben kwijtgeraakt en overnieuw moet beginnen.

Foutmeldingen krijg ik zoiets random in de menu's. Heb 1x een melding gehad onder het schieten.

Nouja... geef elke foutmelding door zodat ze er iets aan kunnen doen
Misschien een keer opnieuw installeren? Ik heb namelijk helemaal geen foutmeldingen of crashes op de ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:30

Oxigeon

En zo is dat!

-En4Cer- schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:23:
[...]

Misschien een keer opnieuw installeren? Ik heb namelijk helemaal geen foutmeldingen of crashes op de ps5.
Gisteravond was het 1 crash. Maarbzie hier dat meerdere last hebben van crashes. Dus ik wacht nog even met herinstalleren. Volgens mij kun je ook de ps5 laten checken op fouten ofzo?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Die crashes zijn volgens mij vrij random, afgelopen weekend veel gespeeld met z'n vieren/vijven waarbij iedereen wel een keer gecrasht is, dan wel in game, dan wel in de menu's ergens. Maar wel op compleet verschillende momenten dus, ik gok nog ergens een bug die iets vast laat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik heb nog nooit een crash gehad op de PS5, gelukkig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
Klopt het trouwens dat ze van plan zijn om MW2 classic maps gratis te gaan weggeven? Ik zag YouTuber AngryJoe dit zeggen in zijn review.

Een vriend zei echter dat de kans groot is dat ze niet gratis zullen zijn. De release zou 16 november zijn. Klopt dit? Of is er officieel nog niets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:01
devilsnight schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:08:
Klopt het trouwens dat ze van plan zijn om MW2 classic maps gratis te gaan weggeven? Ik zag YouTuber AngryJoe dit zeggen in zijn review.

Een vriend zei echter dat de kans groot is dat ze niet gratis zullen zijn. De release zou 16 november zijn. Klopt dit? Of is er officieel nog niets over bekend?
Lijkt mij toch als je de game hebt gekocht dat deze gewoon gratis zijn...of nou ja gratis, je hebt er eigenlijk al voor betaald. Of bedoel je als zijnde nieuwe DLC?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:31
@devilsnight Terminal Airport & Nuketown zou ik wel tof vinden *O*

[ Voor 37% gewijzigd door Cardwizard op 07-11-2022 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Cardwizard schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:28:
@devilsnight Airport & Nuketown zou ik wel tof vinden *O*
Alsjeblieft niet weer de zoveelste itteratie van Nuketown of Shipment :z
(Het zal eerder Shipment zijn als ze een fuckfest map releasen)

Zelf hoop ik dat ze Skidrow remasteren, die map was echt mijn favoriete map, uren lang op gespeeld.
devilsnight schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:08:

Vroegah waren de map packs idd niet gratis (denk aan og MW2 en MW3) Dat is tegenwoordig al aangepast, de mappacks en nieuwe wapens zijn gewoon gratis en hoef je niet voor te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Terminal? Liever High rise of Skidrow!

Nuketown is een Treyarch map toch, of lenen ze elkaars maps nu? In MW spellen zijn Shipment en Rust de fan favourite kleine rot maps waar je super snel dingen kan levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
CHKYBSTRD schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:16:
[...]

Lijkt mij toch als je de game hebt gekocht dat deze gewoon gratis zijn...of nou ja gratis, je hebt er eigenlijk al voor betaald. Of bedoel je als zijnde nieuwe DLC?
Ik heb geen idee hoe dat tegenwoordig werkt, ik heb in jaren CoD niet meer gekocht. Schijnbaar waren classic MW1 maps in de 2019 game wel gratis, dus tja....je zou zeggen van wel dan.
Favela! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:33:
[...]

Zelf hoop ik dat ze Skidrow remasteren, die map was echt mijn favoriete map, uren lang op gespeeld.

[...]

Vroegah waren de map packs idd niet gratis (denk aan og MW2 en MW3) Dat is tegenwoordig al aangepast, de mappacks en nieuwe wapens zijn gewoon gratis en hoef je niet voor te betalen.
Hold on, zelfs gloednieuwe maps zijn gratis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

devilsnight schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:34:
[...]

Hold on, zelfs gloednieuwe maps zijn gratis?
Correct, dit is al een tijdje zo. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
gewoon lekker remasteren al die maps, leuk voor de afwisseling 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40
Iemand nog tips voor een goede, cleane red dot scope? Heb die van de lachmann sub (lvl12) unlocked maar was toch niet wat ik er van verwachtte (een rode plus ipv dot). Ik begreep van iemand dat er voor de desert eagle op level 4 een goede is. Klopt dat?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommerd_
[...]

Het is pas een échte COD als er Shipment of Nuketown in zit, dus wat mij betreft gewoon Season 1 shipment er weer in :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
tommerd_ schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:41:
[...]

Het is pas een échte COD als er Shipment of Nuketown in zit, dus wat mij betreft gewoon Season 1 shipment er weer in :P
als ze dan ook een optie toevoegen om ze uit de normale matchmaking the filteren vind ik het goed :P. zit niet echt te wachten op dat soort maps in de matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Daradius schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:42:
[...]

als ze dan ook een optie toevoegen om ze uit de normale matchmaking the filteren vind ik het goed :P. zit niet echt te wachten op dat soort maps in de matchmaking.
Daar sluit ik me in het geval van Shipment zeker bij aan (bij Nuketown had ik dat altijd wat minder) maar Shipment soms paar potjes achter mekaar voor het levelen van wat wapens is heerlijk

Acties:
  • +6 Henk 'm!
24/7 Shipment hardcore hardpoint YOLO *O*

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Exactor it schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:33:
[...]

Terminal? Liever High rise of Skidrow!

Nuketown is een Treyarch map toch, of lenen ze elkaars maps nu? In MW spellen zijn Shipment en Rust de fan favourite kleine rot maps waar je super snel dingen kan levelen.
Alle maps uit CoD 4 Modern Warfare. Die goede oude tijd O+. Ik kan al die maps nog steeds dromen en dat is inmiddels 15 jaar geleden. Wellicht blijf ik met deze franchise teveel in het verleden hangen. :P Iedere iteratie in deze franchise ging de kant op waarop alles meer, sneller en groter moest. Dat zie je ook bij vele andere franchises zoals Gears of War, die gelukkig met deel 5 wat terug naar de basis zijn gegaan.

Heeft hier iemand de coop missies al gespeeld en gehaald (op 3 sterren)? Zo ja, zijn ze een beetje te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
uchiha tijntje schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:46:
[...]

Heeft hier iemand de coop missies al gespeeld en gehaald (op 3 sterren)? Zo ja, zijn ze een beetje te doen?
Heb er pas 1 gedaan, en die was peanuts. wisten niet eens wat we moesten doen, en nog 3 sterren. Ik moet de andere 2 nog doen, zag dat je weekly een bepaald aantal intel / stars kan verdienen en uiteindelijk rewards krijgt als blueprints en icons / banners / charms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@uchiha tijntje allen gespeeld en op 2 sterren staan, 3 is wel te doen maar dit was poging 1/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsb23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:56
We zouden Shipment en/of Nuketown zomaar eens deze maand kunnen verwachten.
Bij Cold War kwam Nuketown in november na release uit.
Bij Vanguard kwam Shipment in november na release uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

tommerd_ schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:41:
[...]

Ik vind die mappen gewoon echt niet leuk om te spelen. Dus ik hoop van harte dat ze dan in een speciale queue komen en niet in de default queue. Want anders weet ik zeker dat mijn loss stat hard omhoog zal gaan omdat ik die maps vertik om te spelen :+
Nuketown vind ik dan wel beter dan Shipment maar Nuketown zal wss nooit in een IW CoD komen ivm dat het een 3arc map is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Rare bug waar de load outs totaal niet kloppen als je niet in een match zit. Ik heb zelfs guns equipped waar een slotje op staat. Maar check ik de loadout in een match dan kloppen ze weer.

Echt kut, want juist buiten de matches om wil je je loadouts aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
Vrijdag schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:44:
24/7 Shipment hardcore hardpoint YOLO *O*
IW is toch niet zo van 24 uur dezelfde map? Zou het wel prettig vinden als ze Shipment 24/7 beschikbaar stellen met roulerende spelmodussen zoals met Nuketown in Cold War.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:52:
[...]

@G_Dragon zou jij dit mooi in de openingspost kunnen plakken? #DTV :)
Het staat in het hoofdtopic d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:18:
[...]

IW is toch niet zo van 24 uur dezelfde map? Zou het wel prettig vinden als ze Shipment 24/7 beschikbaar stellen met roulerende spelmodussen zoals met Nuketown in Cold War.
Shoot the ship playlist in mw19.
Samen met shoothouse als afwisseling was een playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58
Lekker Ventje schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:18:
[...]

Oeh laat zo'n Shipment 24/7 playlist maar komen, dan sluit ik me op in me gamekamer om te levelen :D.
Niet dat ik al level 49 ben :X...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ach 24/7 1 map spelen is niet aan mij besteed.
Speel vaak die map een paar keer om ff in te spelen, en dan ga ik de normale playlists af.

Speel dan liever 24/7 Farm 18, Taraq en die kasteel map :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

[...]

huh wat?
Shipment O+ O+ Dat is wel lekker camo's farmen. Maar vermaak me voor nu nog prima met de 'normale' modes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:00:
[...]

huh wat?
Shipment O+ O+ Dat is wel lekker camo's farmen. Maar vermaak me voor nu nog prima met de 'normale' modes.
Camo's farmen doen we in de normale modes :+
Dan beleef ik er tenminste nog plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:03:
[...]

Camo's farmen doen we in de normale modes :+
Dan beleef ik er tenminste nog plezier aan.
Tot dat je bij de knife, riot shield en launchers komt wel ja. Sommige challenges zijn gewoon wat makkelijker te doen in een kleine chaotische map. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

garriej schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:05:
[...]

Tot dat je bij de knife, riot shield en launchers komt wel ja. Sommige challenges zijn gewoon wat makkelijker te doen in een kleine chaotische map. :P
Die heb ik allemaal al op gold :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPQfWWGN_raSlUJABLrtOjpKkgE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V8pBepZhOOyy14nd3xVULVTc.png?f=fotoalbum_large
Koste niet eens zo heel veel games op de JOKR na

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 07-11-2022 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Daarnaast is er weinig Camo te Farmen want 10 dubbel kills en 15 kills from behind enzo heb je echt geen shipment nodig. Wellicht voor de platinum/poly camo's maar voor alleen goud is het echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-10 10:02
Excelletje met alles erin gepompt? Of enkel wat je al hebt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ryada schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:07:
[...]

Die heb ik allemaal al op gold :o
[Afbeelding]
Koste niet eens zo heel veel games op de JOKR na
Is dat een Excel sheet van het internet of je eigen ?
Zocht zo'n lijst als in jouw sreenshot

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JobRapati schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:08:
[...]

Excelletje met alles erin gepompt? Of enkel wat je al hebt?
https://docs.google.com/s...baKowzuQ/edit?usp=sharing
Alles er in gegooid. Had hem gevonden op Reddit en vind het altijd fijn om dit soort sheets te gebruiken want het werkt chiller dan de UI in de game.

Pagina: 1 ... 44 ... 85 Laatste