Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Lekker Ventje schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:11:
Zat in een domination match en daar eindigde iemand met een mini bak op 68 kills maar slechts 2 captures. Van mij mogen ze bij domination een beperking voor killstreaks invoeren. Voor elke capture mag je een killstreak gebruiken. Zo gaan er hopelijk meer mensen punten veroveren.
Ik vind het altijd best raar hoe mensen hier naar kijken. Als hij zoveel kills heeft word de map een stuk leger en kan je toch makkelijker control houden. Als je al 2 caps hebt heb je toch niet meer nodig? Context is heel belangrijk om naar te kijken met hoe of wat. Slayers in objective modes zijn nice om te hebben. Je kan ook met 4 man stacken op een point en dan heel weinig map control hebben.

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:18
Hoi ik zoek spelers om mee samen te spelen. Ik ben best actief in de avonden, ga zo weer spelen.iemand anders die met mic wil aansluiten?

Xbox gamertag; Dokter Horror
Activision id : Dokter Horror#1882208

Voeg me toe:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:51
Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:54:
[...]

Ik heb nu al medelijden met je. Die heb ik compleet in groundwar eruit gegrind want in 6v6 was het gewoon niet te doen in mijn lobbies.
Ik kan je verzekeren dat mijn KD flink gedaald is terwijl ik voor pila kills ging. Ik ben dan veel te koppig en ga elk gevecht met de pila aan terwijl ik ook gewoon een M4 bij me heb. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Rebellious schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:00:
Weet iemand hoe ik deze unlock? Dit is de Vel 46.

[Afbeelding]
Opnieuw opstarten deed t m bij mij iig (en anders geduld hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Opzouten schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:28:
Hoi ik zoek spelers om mee samen te spelen. Ik ben best actief in de avonden, ga zo weer spelen.iemand anders die met mic wil aansluiten?

Xbox gamertag; Dokter Horror
Activision id : Dokter Horror#1882208

Voeg me toe:)
Crossplay aan? ;) (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Ik ben Overigens nog geen overduidelijke cheater tegen gekomen.. en dat op de PC, bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:04
Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:21:
[...]

Ik vind het altijd best raar hoe mensen hier naar kijken. Als hij zoveel kills heeft word de map een stuk leger en kan je toch makkelijker control houden. Als je al 2 caps hebt heb je toch niet meer nodig? Context is heel belangrijk om naar te kijken met hoe of wat. Slayers in objective modes zijn nice om te hebben. Je kan ook met 4 man stacken op een point en dan heel weinig map control hebben.
Probleem is dat er best veel mensen zijn die zich "opofferen" om de boel te ruimen en geen interesse hebben in vlaggen veroveren. Als ze iemand killen die een vlag af probeert te pakken rennen ze meteen verder zonder die vlag eerst weer helemaal blauw te maken. Het is verdomd lastig om met twee personen twee vlaggen te veroveren en te behouden als de rest alleen maar rondjes wil rennen of huppelen.

Ik heb net een match gewonnen waarbij er vier personen waren die 8 of meer vlaggen hadden gepakt. Daar heb je veel meer aan dan wanneer mensen TDM in domination gaan spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb mijn moeilijkste avond sinds de start. Kom altijd samen met sukkelaars. Kan geen kills meeer maken,max drie na elkaar. Potjes joinen die verloren zijn enz...campers a volonte lol
1 vs 6. 2 vs6 bij de start. Team maten die weggaan of ook geen vlaggen kappen. Je hebt zo van die dagen. Maar vind het spel wel heel leuk hoor

[ Voor 35% gewijzigd door Wolverine9000 op 05-11-2022 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:55

On_E

Housemusic

Eerder vandaag een leuke final kill waarbij ik een claymore neerlegde bij een deur die ik daarna dicht deed en er na een seconde of zo iemand aan de andere kant de deur open probeerde te maken.

Mooie slow-mo van de ontploffing en het weggeslingerde lichaam. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:08:
Eerder vandaag een leuke final kill waarbij ik een claymore neerlegde bij een deur die ik daarna dicht deed en er na een seconde of zo iemand aan de andere kant de deur open probeerde te maken.

Mooie slow-mo van de ontploffing en het weggeslingerde lichaam. :+
Ik juust een spawn gehad voor vier fields. Kon er gewoon niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-10 07:01
JeroenD92 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:54:
Ik ben Overigens nog geen overduidelijke cheater tegen gekomen.. en dat op de PC, bizar
Vandaag voor het eerst iemand waar ik serieus vraagtekens bij had. Killcams zijn killcams, maar alle 3 de kills op me waren sus met ADS op wel echt het goede moment, en waarbij de allerlaatste duidelijk ook 'center hipfire' mij zonder aanleiding zag volgen door objecten heen, en movement veranderde om mij uiteindelijk te pakken. Wel gereport, zat aan het einde ook niet meer in de match.

Anyway, wellicht wel wellicht niet, dat mogen ze zelf uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige team maten pakken hun eigen vlagzelf nog niet. Daar zijn ze zelf te lui voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Laatst online: 12-10 07:01
Ben trouwens erg blij met die 10* double XP tokens. Ik wist helemaal niet dat die zooi er bij had kunnen zitten, maar zag de grind al tegemoet.

Alle SMG's nu op max level op die van de stb 566 en de minibak na. Dat ga ik morgen fixen. Nog niet per se gold though, maar dat komt wel.

Daarna terug naar AR's max lvl, dan Battle Rifles en LMG's. Voelt als een lange weg, maar gezien veel ARs al grotendeels geleveld zijn om die SMGs vrij te spelen, denk ik dat dat straks vrij snel moet kunnen gaan.

Ik wacht met Pistols wel tot we hardcore hebben, daar heb ik echt geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zijn er anderen die vandaag issues hebben met server performance? Heb nu net 3 matches achter elkaar zieke packet loss of burst network performance. Dat is gewoon niet leuk om mee te spelen, je teleport overal en nergens naartoe en de helft van de shots worden niet geschoten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:45:
Zijn er anderen die vandaag issues hebben met server performance? Heb nu net 3 matches achter elkaar zieke packet loss of burst network performance. Dat is gewoon niet leuk om mee te spelen, je teleport overal en nergens naartoe en de helft van de shots worden niet geschoten :(
Had ik gisteren,vandaag geen last, wel van campers last van lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Bij mij vandaag ook wel wat lag spikes ertussen, eigenlijk nog helemaal niet eerder gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
vandaag nog geen last van gehad. Waar ik wel last van heb is de "skill based match making" kom sinds gister alleen maar tegen mensen met rare of chinese namen, en het voelt echt alsof ik helemaal niks meer kan. ga dood bij elke respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:21:
[...]

vandaag nog geen last van gehad. Waar ik wel last van heb is de "skill based match making" kom sinds gister alleen maar tegen mensen met rare of chinese namen, en het voelt echt alsof ik helemaal niks meer kan. ga dood bij elke respawn.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
moet heel eerlijk zeggen dat het op deze manier eigenlijk helemaal niet leuk meer is. Snap best dat ze het doen om het eerlijk te maken, maar dit is wel een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Als mensen willen spelen vanavond laat maar weten. Ik sta in het document maar het is lastig om even snel te kijken wie er zin heeft om een potje te spelen. Misschien dat met wat teamwork het wel lukt tegen die mensen :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:38:
Als mensen willen spelen vanavond laat maar weten. Ik sta in het document maar het is lastig om even snel te kijken wie er zin heeft om een potje te spelen. Misschien dat met wat teamwork het wel lukt tegen die mensen :3
je mag joinen als je wil hoor :) zit met maatje van me in een channel die ik heb aangemaakt. zal je invite sturen na dit potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:42:
[...]

je mag joinen als je wil hoor :) zit met maatje van me in een channel die ik heb aangemaakt. zal je invite sturen na dit potje
Sounds good :D. Hopelijk breng ik dan niet opeens gare lobbies met lag naar jullie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:43:
[...]

Sounds good :D. Hopelijk breng ik dan niet opeens gare lobbies met lag naar jullie toe.
haha we hebben de moed op een normale lobby al opgegeven, dus het maakt allemaal nie meer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 21:17
BlazeMuis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:20:
[...]

Ik hoor soms het geluid wat je hoort als je in een auto de lampen vergeet uit te doen. Maar dan 1x ping. Vaak als ik neergeschoten ben.
Was te enthousiast helaas haha
Dat tttttrt zit er nog steeds in blegh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
25 longshots pijnlijk voor platinum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:11:
Zat in een domination match en daar eindigde iemand met een mini bak op 68 kills maar slechts 2 captures. Van mij mogen ze bij domination een beperking voor killstreaks invoeren. Voor elke capture mag je een killstreak gebruiken. Zo gaan er hopelijk meer mensen punten veroveren.
Ik snap het wel,

- Team Deathmatch.
- Team Deathmatch: Kill Confirmed
- Team Deathmatch: Domination
- Team Deathmatch: Hardpoint

Enz :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Potverdikkie mensen, jullie hadden wel mogen zeggen dat de Icarus LMG een baas van een geweer is!

Wat schiet dat ding hard en zuiver zeg. Snipers uit raampjes knallen, geen probleem. Dropshoting SMG boefjes, ze bleven liggen. Super traag herladen, ook dat kan de Icarus!

De joker zie ik trouwens niet meer zitten @Ryada. Wat een geeikel moet je daarmee uithalen. :)

[ Voor 64% gewijzigd door Exactor it op 05-11-2022 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Lekker dan. Start zojuist mw2 op (ps5) en mag jet ritueel van scherm instellen overnieuw doen.

Dacht ik speel eventjes de SP uit. Zoals ik eigenlijk al dacht is deze dus compleet verdwenen en mag ik compleet overnieuw beginnen. Dat gaat hem de eerste tijd dus niet worden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:38:
Ik ga me ook in het document zetten.
Misschien moeten we een discord aanmaken.

Edit: waar staat dat document dan? Zie niks in de TS

[ Voor 6% gewijzigd door Chelseamarre123 op 05-11-2022 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:55:
[...]

Ik ga me ook in het document zetten.
Misschien moeten we een discord aanmaken.
Welk document

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

https://docs.google.com/s...u3j9hFCHKsjB9E/edit#gid=0
Deze. Lijst met mensen van Tweakers en hun gamertags

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thx heb mij er ook opgezet,moet activision account er dan niet bij of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 21:23
Hellooo , ik speel nu sinds de Launch de game en moet zeggen , een vd beste COD en of shooters van de laatste jaren , buitenom dat er zeker nog dingen gefixt moeten worden en/ of toegevoegd mogen worden wat mij betreft.

Zoals Demolition mis ik echt , ik game de laatste jaren met mn vrouwtje samen , zij op de xbox en ik op de pc

Zij heeft echter het probleem dat ze na de match helemaal niks qua progressie ziet , stel dat je met je Wapen van level 12 naar 13 gaat ... ze ziet niks daarvan ,hebbben meedere mensen hier last van op de Xbox series S ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:12:
[...]

Thx heb mij er ook opgezet,moet activision account er dan niet bij of niet
Alleen als je op PC speelt dacht ik, ik kan namelijk mensen niet adv gamertag only toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de longshots wel doen in hardcore bij seizoen 1 voor de platinum. Das niet gemakkelijk in core longshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:13
Pooh zag een filmpje van Stodeh over een zieke weapon loadout met de canted vibro-dot 7 laser ofzo.
Zet die laser op een marksman rifle en je hebt 100% accuracy als je ADS'd.
Mits je uiteraard je crosshair op de speler hebt.

Gebruik hem nu op de SP-R-208 en echt een laser dat ding. nu even levelen om er een sneller mobiel ding van te maken zoals andere stock en sawed of barrel enz

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Rebel8319 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:13:
Hellooo , ik speel nu sinds de Launch de game en moet zeggen , een vd beste COD en of shooters van de laatste jaren , buitenom dat er zeker nog dingen gefixt moeten worden en/ of toegevoegd mogen worden wat mij betreft.

Zoals Demolition mis ik echt , ik game de laatste jaren met mn vrouwtje samen , zij op de xbox en ik op de pc

Zij heeft echter het probleem dat ze na de match helemaal niks qua progressie ziet , stel dat je met je Wapen van level 12 naar 13 gaat ... ze ziet niks daarvan ,hebbben meedere mensen hier last van op de Xbox series S ?
Ja, alleen de party leader ziet progressie na het potje op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Eerste 'hacker' gevonden/gehad op ps5.
Liep met schield etc, maar kogels hitte niet. Bleef met mn broertje alleen achter en diegene kreeg een nuke😅😅

Uiteraard gereport!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
b.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:42:
Eerste 'hacker' gevonden/gehad op ps5.
Liep met schield etc, maar kogels hitte niet. Bleef met mn broertje alleen achter en diegene kreeg een nuke😅😅

Uiteraard gereport!
Das geen hack maar een fout in de game.
Weet niet meer wat je moet doen maar als je iets met je riot doet krijg je godmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:45:
[...]

Weet niet meer wat je moet doen maar als je iets met je riot doet krijg je godmode.
Ah thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:45:
[...]

Door een vtol geraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap soms niet hoe mensen weten van de enemy waar ik zit. Sommige weten dat precies en eris geen uav in de lucht ofzo. Geefhet op voor vandaag. By the way mijn mastery camo voor de ar is ook een bug. Maar bij de emblemen en de callingcards staat het er wel bij.
Als ik vijf potjes gewonnen Heb vandaag zal het veel zijn e..

[ Voor 47% gewijzigd door Wolverine9000 op 05-11-2022 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:45:
[...]

haha we hebben de moed op een normale lobby al opgegeven, dus het maakt allemaal nie meer uit :P
Viel mij nog mee de lobby's waar we in kwamen, buiten de lagfests om was het kwa skill nog best prima.
Was wel leuk om samen te spelen, ben zeker bereid om vaker samen te spelen. Maar we hebben wel mooi het bloed onder de enemy hun nagels vandaan gehaald :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:58
Rebel8319 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:13:

Ja ik ook, als ik geen party leader ben zie ik ook mijn voortgang niet. Tevens heb ik na 1 potje als ik de party leader niet ben, dat ik mijn loadouts niet zie. Ik krijg 10 andere custom loadouts. Kan dus alleen mijn loadouts aanpassen in een game (heel irritant)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:39
Mensen , waar vinden jullie je gewonnen potjes en k/d zie dit nergens staan?🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:02
Wolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:00:
Snap soms niet hoe mensen weten van de enemy waar ik zit. So mmige weten dat precies en eris geen uav in de lucht ofzo.
Hebben ze niet die Perk ingeschakeld waarbij je voetstappen kan volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Jovinho99 schreef op zondag 6 november 2022 @ 08:26:
Mensen , waar vinden jullie je gewonnen potjes en k/d zie dit nergens staan?🫣
Dat is er (nog?) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Klopt dus blijkbaar, net gezien in een filmpje.
Maakt me niet veel uit alleen wil ik soms wel zien hoeveel kills ik met een wapen alngedaan heb😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:01
Op mijn PS5 heb ik de game via disc geïnstalleerd. Nu heb ik de game gestart en moest ik nog de multiplayer pack installeren. Prima. Daarna wilde ik co-op, co-op pack installeren... nu campaign en ja hoor, weer een 16gb pack. Hoe zorg ik dat alles geïnstalleerd wordt? Als ik in 'gamecontent beheren' kijk dan zie ik alleen 'content licenses' en taal packs, dus ik kan niks extra's los aanvinken. Met MW2019 kon dit wel.

Edit: ik ben niet de eerste die dit vraagt zie ik, maar wel met het beperkt aantal beschikbare packs om te downloaden...

[ Voor 12% gewijzigd door HansPatat050 op 06-11-2022 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 21:23
stijn1309 schreef op zondag 6 november 2022 @ 08:10:
[...]

Ja ik ook, als ik geen party leader ben zie ik ook mijn voortgang niet. Tevens heb ik na 1 potje als ik de party leader niet ben, dat ik mijn loadouts niet zie. Ik krijg 10 andere custom loadouts. Kan dus alleen mijn loadouts aanpassen in een game (heel irritant)!
Ja dat is ook echt f*cking irritant , dat heeft zij ook , de namen vd custom loadouts worden random veranderd , en ook alle attechments die erop zaten 8)7

Je zou denken met die 50gb patch die er was aantal dagen geleden dat ze dat op zn minst wel hadden gefixt

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:16
Ik kan best een potje shooters spelen en zit (of eigenlijkczat) ook regelmatig in de top 10 maar op dit moment hebben de console players met die "aimbot like" assist echt te veel voordeel.

Je zag het al in de beta en nu is het ook zo in de productie versie....
Let maar eens op , ze rennen op de hoeken af , jumpen en de als er ook maar iemand in de buurt is, hoppa aim assist en als pc speler ben jij nog aan het reageren omdat je iemand om het hoekje ziet vliegen maar dan heb je al 2 kogels te pakken.

Het youtube staat er vol mee en ik hoop dat ze dit snel nerven anders is het gauw afgelopen met de pc spelers vrees ik.

Ook al omdat je als pc speler cross-play niet kan uitzetten

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

oldsmelly schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:13:
Ik kan best een potje shooters spelen en zit (of eigenlijkczat) ook regelmatig in de top 10 maar op dit moment hebben de console players met die "aimbot like" assist echt te veel voordeel.

Je zag het al in de beta en nu is het ook zo in de productie versie....
Let maar eens op , ze rennen op de hoeken af , jumpen en de als er ook maar iemand in de buurt is, hoppa aim assist en als pc speler ben jij nog aan het reageren omdat je iemand om het hoekje ziet vliegen maar dan heb je al 2 kogels te pakken.

Het youtube staat er vol mee en ik hoop dat ze dit snel nerven anders is het gauw afgelopen met de pc spelers vrees ik.

Ook al omdat je als pc speler cross-play niet kan uitzetten
Maar hoe kan het dan zo zijn dat ik als pc speler meestal bovenaan het scorebord sta? En mensen op console er keihard uit frag. Het is niet zo erg als de meeste mensen denken. Het eeuwen afschuiven op “ik verloor door aimbot, ja de enemy is een vuile camper, oh hun gebruiken cronus” is toch gewoon bizar. Er zijn zat manieren hoe jij van controller spelers kunt winnen en ik ben persoonlijk blij dat crossplay enabled is, zonder crossplay is cod meestal dood op pc na een paar maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
@ryada : Jij bent wellicht de beste speler maar als zelfs de console spelers zelf zeggen dat het "broken" is kan je het niet ontkennen

bv

Maar goed ik vindt het mega irritant en ik zeg dit niet vaak (speel al een jaar of 20 online shooters) sinds de tijden van quake.

Maar goed iedereen zijn mening als dit niet snel opgelost wordt ga ik weer terug naar Vanguard.. dit is mij veel te veel in het voordeel van de console spelers op dit moment

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

oldsmelly schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:27:
@ryada : Jij bent wellicht de beste speler maar als zelfs de console spelers zelf zeggen dat het "broken" is kan je het niet ontkennen

bv [YouTube: Modern Warfare 2 is COMPLETELY BROKEN!]

Maar goed ik vindt het mega irritant en ik zeg dit niet vaak (speel al een jaar of 20 online shooters) sinds de tijden van quake.

Maar goed iedereen zijn mening als dit niet snel opgelost wordt ga ik weer terug naar Vanguard.. dit is mij veel te veel in het voordeel van de console spelers op dit moment
Wat ik bedoel te zeggen is er word al geklaagt sinds jaar en dag dat aim assist kapot is en te sterk is. Je kan er niks aan veranderen, console is de main markt voor call of duty. Ipv andere dingen te blamen waarom je dood ging is het handiger om zelf reflecterend te werken.
Ik ben ook verre van de beste speler, ik word vaak zat ook outfragged. Vanguard, cold war en mw2019 hadden hetzelfde ‘issue’ mensen constant klagen over de aim assist.

Voor meer echte testing zou ik toch eerder naar Exclusive Ace kijken. Ipv een random youtuber:

Het uittesten in random lobbies is 20.000 variabelen toevoegen aan een 'test' ipv het echt testen met weinig variablen buiten aim assist om. In World of Warcraft Theorycrafting noemen we dat 'Feelycraft' ipv Theorycraft.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 06-11-2022 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
Ik heb het bij Vanguard never gemerkt als ik eerlijk ben.... en ik snap dat mijn naam ook in de daadwerkelijk wereld (OLD deel ;-)) mij parten gaat spelen zo reëel ben ik wel maar dus enige zelf reflectie is mij echt niet vreemd. maar dit valt gewoon te erg op zelf zo erg dat de console spelers zelf toegeven dat het "too much" is.

edit: tnx voor die link ga ik zeker ff tjekken

[ Voor 6% gewijzigd door oldsmelly op 06-11-2022 10:39 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

oldsmelly schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:38:
Ik heb het bij Vanguard never gemerkt als ik eerlijk ben.... en ik snap dat mijn naam ook in de daadwerkelijk wereld (OLD deel ;-)) mij parten gaat spelen zo reëel ben ik wel maar dus enige zelf reflectie is mij echt niet vreemd. maar dit valt gewoon te erg op zelf zo erg dat de console spelers zelf toegeven dat het "too much" is.

edit: tnx voor die link ga ik zeker ff tjekken
Begrijp me niet verkeerd, ik besef me dat het misschien te veel kan zijn. Het is niet dat ik mijn kop in het zand steek, ik kan me zelf alleen niet vinden in de argumenten diem ensen geven omdat voor mij het wel mogelijk is. Ik zal ook even kijken of ExclusiveAce een nieuwere video erover heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:45
Is er een handige plek om voor vanavond iets organiseren?

Multiplayer 2 of 3 speltype.
Start 19.00 - 22.00 of langer :p
PlayStation only / geen crossplay
Headset is goed, objectives pakken is beter.

1.
2.
3.
4.
5.
6. lekkerboeie86

Zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
@Ryada No problemo iedereen zijn mening toch....

En ik ga eens kijken of ik wellicht 30 jaar aan Muscle-Memory eens moet omgooien en is het wellicht wennen aan deze "speel stijl"..

Wat je terecht aangeeft het zijn de console spelers die het meest vertegenwoordigt zijn...

Ik speel ook zeer regelmatig op mijn ps5 maar dan eigenlijk alleen open wereld games en racing

[ Voor 15% gewijzigd door oldsmelly op 06-11-2022 10:52 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:13
OMD schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:01:
[...]

Goed verhaal, lekker kort ook.

Wat voor een foutmeldig? Brood brand aan is tosti ijzer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y37UFXvz1NuTWGDLzCj6XcJJ3Gw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tglxUlllWRB3PQhPFF9mhlJa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ukOTURibma0IjYvEkWW-wV4rBmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sS5CdZafTJGYypoYkAVEFLzG.jpg?f=fotoalbum_large

Totaal onspeelbaar op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op zondag 6 november 2022 @ 08:54:
[...]

Hebben ze niet die Perk ingeschakeld waarbij je voetstappen kan volgen?
Da moet je volgens mij rode voetstappen zien in de killcam als ik mij niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:23:
[...]

Maar hoe kan het dan zo zijn dat ik als pc speler meestal bovenaan het scorebord sta? En mensen op console er keihard uit frag. Het is niet zo erg als de meeste mensen denken. Het eeuwen afschuiven op “ik verloor door aimbot, ja de enemy is een vuile camper, oh hun gebruiken cronus” is toch gewoon bizar. Er zijn zat manieren hoe jij van controller spelers kunt winnen en ik ben persoonlijk blij dat crossplay enabled is, zonder crossplay is cod meestal dood op pc na een paar maanden.
Das goed gezegd sie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
Lekkerboeie86 schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:50:
Is er een handige plek om voor vanavond iets organiseren?

Multiplayer 2 of 3 speltype.
Start 19.00 - 22.00 of langer :p
PlayStation only / geen crossplay
Headset is goed, objectives pakken is beter.

1.
2.
3.
4.
5.
6. lekkerboeie86

Zoiets?
Wat is dit dan weer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:45
Ben vast niet de enige die crossplay uit heeft. Niets persoonlijks, je kan natuurlijk ook zoiets proberen op te zetten voor PC of Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:19
Wolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:00:
Snap soms niet hoe mensen weten van de enemy waar ik zit. Sommige weten dat precies en eris geen uav in de lucht ofzo.
Dit heb ik ook vaak, erg bijzonder. Heb veel CoD's gespeeld maar nergens heb is me dit in deze mate opgevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Dat controller vs mkb is altijd een eeuwige discussie waar je toch nooit uit gaat komen. Als controller speler, speel ik liever niet tegen mkb gamers, omdat ik juist vind dat die een voordeel hebben tov controller. Gelukkig kun je er voor kiezen om crossplay aan/uit te zetten dus ik zie het probleem niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Ik zoek nog mensen om samen te spelen.
Mijn gamertag is Jovinho99

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stabiliteit fixes met de patch myass. Na een potje scherm freeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Lukt het jullie om uavs uit de lucht te krijgen met de Strela?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:17:
Stabiliteit fixes met de patch myass. Na een potje scherm freeze
Scherm freeze is anders wel de definitie van stabiel. Want er verandert niks 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:32:
Lukt het jullie om uavs uit de lucht te krijgen met de Strela?
Probeer anders de CUAV. Die hangt stil in de lucht.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Kolere zeg, ik doe al twee dagen erover om die kills from behind te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 13:31

SG

SG surft naar info hardewaren

Controler vs mkb wel dat heet balans en het verschil is voordeel cq nadeel afhangt van de range.
Dit balansen is niet gelijk te krijgen omdat controler minder geschik is voor fps games is er die hulp.
Maar dat is ook sterk range afhankelijk. Je wild ook niet dat pc mkb een grote voordeel krijgen in medium tot long range. Om het in cqc bunny hop range gelijk te krijgen.
Als mkb heb je voordeel in andere situtie.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Vrijdag schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:40:
[...]

Probeer anders de CUAV. Die hangt stil in de lucht.
Haha, die mis ik ook. Ik snap weinig van de strela in zijn primaire rol. Hij is wel prima als rocket sniper op mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batle rifles single tab of dat ander. Wat verkiezen jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
fetix1 schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:09:
Dat controller vs mkb is altijd een eeuwige discussie waar je toch nooit uit gaat komen. Als controller speler, speel ik liever niet tegen mkb gamers, omdat ik juist vind dat die een voordeel hebben tov controller. Gelukkig kun je er voor kiezen om crossplay aan/uit te zetten dus ik zie het probleem niet zo :)
Dan kan een pc speler niet helaas

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Op dezelfde avond COD en daarna Halo Infinite spelen is het zelfde als na een aflevering goede tijden slechte tijden een aflevering van The Sopranos kijken. :+

Maar af en toe een paar potjes blijft wel prima. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
Het lijkt erop dat naast de museum map ook de hotel map uit het spel gehaald gaat worden. Eeuwig zonde. Wel met een kleine korrel zout nemen, maar er zijn al meer geluiden dat dit gaat gebeuren. Het hotel is er niet blij mee.

Wat een amateuristisch developer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Fuujii schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:24:
Het lijkt erop dat naast de museum map ook de hotel map uit het spel gehaald gaat worden. Eeuwig zonde. Wel met een kleine korrel zout nemen, maar er zijn al meer geluiden dat dit gaat gebeuren. Het hotel is er niet blij mee.

Wat een amateuristisch developer zeg.
Zonde. Ik vind het een leuke map..
Dit was ook een map tijdens de beta... achja Juridisch gedoe laten we maar zeggen :')

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenD92 op 06-11-2022 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:04:
Op dezelfde avond COD en daarna Halo Infinite spelen is het zelfde als na een aflevering goede tijden slechte tijden een aflevering van The Sopranos kijken. :+

Maar af en toe een paar potjes blijft wel prima. :)
The Sopranos nog nooit gezien dus ik kan dat moeilijk beoordelen.. Goede Tijden VS The Office ook goed? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

D-Ed schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:53:
[...]

The Sopranos nog nooit gezien dus ik kan dat moeilijk beoordelen.. Goede Tijden VS The Office ook goed? :+
Uhu en dan ook nog de Amerikaanse The Office :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 12-10 21:02
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:40:
Batle rifles single tab of dat ander. Wat verkiezen jullie
Single tap want met auto doe je minder damage en flinke recoil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op zondag 6 november 2022 @ 01:44:
[...]

Viel mij nog mee de lobby's waar we in kwamen, buiten de lagfests om was het kwa skill nog best prima.
Was wel leuk om samen te spelen, ben zeker bereid om vaker samen te spelen. Maar we hebben wel mooi het bloed onder de enemy hun nagels vandaan gehaald :o
Haha, ging zeker lekker ! moeten we zeker vaker doen. m'n maat die gister mee deed heeft besloten te stoppen -O- hij ging elke game 6-32. hij vind er niks meer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 12-10 01:47
Daradius schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:04:
[...]

Haha, ging zeker lekker ! moeten we zeker vaker doen. m'n maat die gister mee deed heeft besloten te stoppen -O- hij ging elke game 6-32. hij vind er niks meer aan :P
Dat is weer het nadeel van sbmm soms.

OT : Ghost schijnt ook niet helemaal lekker te werken. Je bent soms gewoon op de map zichtbaar _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 23:10
fetix1 schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:09:
Als PC speler, had ik die optie maar ;)

Heb zelf niks tegen controller spelers of mkb, maar het is gewoon een oneven speelveld, beidde kanten op, als controller speler heb je op bepaald vlak voordeel op ander vlak nadeel en mkb net zo. Maar als je gekilled word en het is duidelijk dat dat komt vanwege dat voordeel dat die andere speler wel heeft en jij niet dan gaat dat (bij mij dan) na een tijdje wel irriteren. Kan mij ook heel goed inleven dat voor controller spelers dat ook zo is.

Maar helaas, die optie zat in de pc client in de beta, maar bij release is het er weer uit gehaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexknl schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:03:
[...]

Single tap want met auto doe je minder damage en flinke recoil
Thx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Laatst online: 14:01

Bluebe

Roar

Vandaag opeens 2 random crashes tijdens headquarters...tot nu toe ging alles best goed. Paar potjes gehad met wat random lag sinds de release maar vandaag lijkt het opeens feest.... heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
MrGizMo schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:09:
[...]

OT : Ghost schijnt ook niet helemaal lekker te werken. Je bent soms gewoon op de map zichtbaar _O-
je bent inderdaad op de map zichtbaar als je schiet. vind ik ook wel een prima toevoeging voor ghost als ik heel eerlijk mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Zojuist de Xbox Series X versie voor een goede prijs gekocht. Is nog bezig met downloaden, maar daarna ermee aan de slag :).

[ Voor 20% gewijzigd door BramViking op 06-11-2022 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
.

[ Voor 106% gewijzigd door BramViking op 06-11-2022 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verti
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 18:43
Ik heb werkelijk alles geprobeerd om mijn game te fixen, maar helaas.... nog steeds crasht hij regelmatig met de game_ship.exe melding. Ik word er zo langzamerhand een beetje moedeloos van.

Iemand anders die ook maar niet van deze crash af komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Daradius schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:02:
[...]

je bent inderdaad op de map zichtbaar als je schiet. vind ik ook wel een prima toevoeging voor ghost als ik heel eerlijk mag zijn.
Was dat niet altijd al zo? Suppressors hielden je van de mini map ongeacht of er iets in de lucht hing terwijl je Ghost je poppetje van de uav hield als er wel wat in de lucht hing. Ik geloof dat het punt nu is is dat suppressors je alsnog rood doen oplichten als je schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 11:23
Enorm vervelend dat je je wapen config met attachments niet kan bewaren! En elke keer is dat zo bij de launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar als je ghost gebruikt zou je nog wel op de map komen als er een UAV van de vijanden is. Lekkere ghost die dus niet naar behoren werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
pina schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:54:
Enorm vervelend dat je je wapen config met attachments niet kan bewaren! En elke keer is dat zo bij de launch
Ik switch dagelijks meerdere keren tussen desktop en laptop (lekker op de bank) en ik behoud mijn loadouts gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:57:
Blijkbaar als je ghost gebruikt zou je nog wel op de map komen als er een UAV van de vijanden is. Lekkere ghost die dus niet naar behoren werkt
Dan heb je ook niks aan ghost dus? Ik dacht dat gehost je altijd van de minimap haalde tenzij het een advanced uav was.

Hier wat over gevonden: https://www.pcgamesn.com/100-best-free-pc-games

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 06-11-2022 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:01:
[...]

Dan heb je ook niks aan ghost dus? Ik dacht dat gehost je altijd van de minimap haalde tenzij het een advanced uav was.

Hier wat over gevonden: https://www.pcgamesn.com/100-best-free-pc-games
Heb youtube filmpje gezien. Zot een bug op ghost da werkt dus langs geen kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:07:
[...]

Heb youtube filmpje gezien. Zot een bug op ghost da werkt dus langs geen kanten.
Naja, dan zet ik quick fix wel in 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:10:
[...]

Naja, dan zet ik quick fix wel in 8)
Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Quick fix is awesome! Vtols heb je als hard point verdediger in een kill of 4 en dat lukt mij dan vooral omdat ik autoheal door quickfix per kill (icm flak jacket, die tegen tacticals en trophy system). _/-\o_

Ik ben wel verbaasd steeds te lezen dat er mensen hele wapen sets compleet hebben qua gold camo. Ik heb er drie (lachman ar, mp4 en pila) terwijl ik niet super slecht ben verder. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Exactor it op 06-11-2022 18:28 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 85 Laatste