Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-10 00:17
Gisteren wat aanpassingen gedaan aan de besturing van de controller en het rennen van de character.
Moet zeggen dat ik nu een stuk sneller ben. Gelijk meer kills :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:13:
[...]

Volgens mij wordt er naar 'de beste' gekeken.

offtopic:
Maar SBMM klopt niks van als ik het hier goed doorlees :+
Je word idd matched op de hoogste van de groep. Ik ken namelijk een paar mensen die daarom niet meer met mij samen willen spelen O-)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Face off gamemode mag ook terugkomen (2v2 of 3v3) op kleine mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Hopelijk hebben ze standaard normale dingen teruggebracht zoals progressie menu's voor iedereen na een match. Ik begrijp echt niet waarom alleen de host dit krijgt te zien.

Of was dit in Vanguard ook al het geval?

En de 51GB update brengt niet nieuwe modes, dat komt later?

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 04-11-2022 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:29:
Hopelijk hebben ze standaard normale dingen teruggebracht zoals progressie menu's voor iedereen na een match. Ik begrijp echt niet waarom alleen de host dit krijgt te zien.

Of was dit in Vanguard ook al het geval?

En de 51GB update brengt niet nieuwe modes, dat komt later?
Hoe bedoel je de progressie na de match? Als het goed is heeft iedereen levelup progression animaties na de match.

Er komen een hoop dingen aan in Season 1 als het goed is 2 weekjes dacht ik maar vergat wanneer precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:20
Oxigeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:06:
[...]

Gungame. Heb ik me toch een potje mee vermaakt bij MW. Met een vriend samen de MP in en knallen of je level er vanaf hangt. Veel gewonnen maar ook veel verloren haha.

EDIT: Wordt het niet eens tijd dat we hier een player databse maken zodat we samen kunnen spelen? Denk namelijk dat we het erover eens kunnen zijn dat samen spelen leuker is dan alleen...

Weet alleen niet hoe het zit met SBMM als je met 4 man in een lobby zit en je hebt allemaal een andere SBMM
Ik ben voor! Eerder had je natuurlijk de "Tweakers clans" waar je kon aansluiten maar weet niet of dat nu in MW2 ook zit (nog niet echt op gelet). Ik speel meestal doordeweeks in de avond tussen 20:00-23:00 ergens op de good old PS4.

Ik bedenk me ineens dat ik al eens eerder een google drive sheetje had gemaakt voor de vorige COD. Die is nog steeds te gebruiken wat mij betreft: https://docs.google.com/s...CHKsjB9E/edit?usp=sharing

Ik heb even een lege sheet gemaakt > be my guest om hier je profiel in te plaatsen. Misschien dat de topicstarter hem sticky kan maken onderaan het topic?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

renzo4000 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:35:
[...]

Ik ben voor! Eerder had je natuurlijk de "Tweakers clans" waar je kon aansluiten maar weet niet of dat nu in MW2 ook zit (nog niet echt op gelet). Ik speel meestal doordeweeks in de avond tussen 20:00-23:00 ergens op de good old PS4.

Ik bedenk me ineens dat ik al eens eerder een google drive sheetje had gemaakt voor de vorige COD. Die is nog steeds te gebruiken wat mij betreft: https://docs.google.com/s...CHKsjB9E/edit?usp=sharing

Ik heb even een lege sheet gemaakt > be my guest om hier je profiel in te plaatsen. Misschien dat de topicstarter hem sticky kan maken onderaan het topic?
Clans/Squads zitten nog niet in MW2 dat komt (hopelijk) later weer.
Zal mezelf ook even aan het lijstje toevoegen, lijkt me leuker om met meer mensne te spelen. Dan kun je ook de volgende dag nog napraten :9
Wat us get verschil tussen squadnaam en nickname in de sheet?

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 04-11-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Is het 'channels' gedeelte niet een manier om mekaar bij elkaar te houden? Heb het nog niet geprobeerd hoor, maar het lijkt een alternatief voor een vriendenlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:46:
Is het 'channels' gedeelte niet een manier om mekaar bij elkaar te houden? Heb het nog niet geprobeerd hoor, maar het lijkt een alternatief voor een vriendenlijst
Channels in game zijn opzich wel fijn (zijn wel hier en daar nog wat buggs met elkaar kunnen horen). maar verder werkt het prima. Je kan mensen gewoon inviten in de channel, en die kunnen joinen wanneer ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:46:
Zou kunnen, maar met even testen moet je dan eerst mensen op je vriendenlijst hebben of eerder met ze gespeeld hebben om ze toe te kunnen voegen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:
[...]

Zou kunnen, maar met even testen moet je dan eerst mensen op je vriendenlijst hebben of eerder met ze gespeeld hebben om ze toe te kunnen voegen,
Klopt dit moet wel vanuit je vriende of onlangs gespeelde lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:
[...]

Fair enough, maar dan hoeft niet iedereen mekaar als vriend te hebben maar kan je altijd even zo'n channel in duiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:48:
[...]

Fair enough, maar dan hoeft niet iedereen mekaar als vriend te hebben maar kan je altijd even zo'n channel in duiken
Helaas kan je niet zomaar een channel joinen met een link of via zoeken oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJF771
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09-10 14:36
Moet ik mijn naam zetten in het tabelletje van Tweakets.net squad of in overige Tweakers. Ik gok overige Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
JJF771 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:53:
Moet ik mijn naam zetten in het tabelletje van Tweakets.net squad of in overige Tweakers. Ik gok overige Tweakers.
Geen idee :P ik heb hem gewoon ergens neer gezet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

JJF771 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:53:
Ìk heb mijn tweakers name in Squad name gegooid en mijn activision ID in de nickname :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:22:
[...]

Vandaag weer erachter gekomen hoe homo/trans/lgbtfoob de cod community is over het algemeen.
Bij veel games is de community gewoon vrij toxic.

Daarom altijd in groepje wat je evt kent of mee afspreekt via hier bv
BlazeMuis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:21:
[...]

En hoe speel ik deze vrij? Tot nu toe nog geen enkele vlag vrijgespeeld en ik ben al lvl 55.
Ja evt wat in de campaign?

Maar de CDL manier werkt ook niet meer als het goed is (dat is hoe de meeste met calling cards spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:34:
[...]

Hoe bedoel je de progressie na de match? Als het goed is heeft iedereen levelup progression animaties na de match.

Er komen een hoop dingen aan in Season 1 als het goed is 2 weekjes dacht ik maar vergat wanneer precies
Je ziet als host balkjes en de items die je vrijspeelt, maar join ik een match van iemand, dan zie ik niets. Na een match krijg ik niets te zien. En mijn vrienden zeggen hetzelfde wanneer ze niet de host zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:04:
[...]

Je ziet als host balkjes en de items die je vrijspeelt, maar join ik een match van iemand, dan zie ik niets. Na een match krijg ik niets te zien. En mijn vrienden zeggen hetzelfde wanneer ze niet de host zijn.
Die zie ik persoonlijk meestal wel, maar het kan zijn dat die zo bugged zijn dat ze af en toe maar in het scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:04:
[...]

Als ik (op xbox) Bij iemand anders in de party zit, kan ik na de game ook niet mijn loadouts aanpassen. ik zie dan een lijst met loadouts van guns die ik niet eens gebruik. ik moet dan wachten tot ik ingame zit om ze aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:07:
[...]

Als ik (op xbox) Bij iemand anders in de party zit, kan ik na de game ook niet mijn loadouts aanpassen. ik zie dan een lijst met loadouts van guns die ik niet eens gebruik. ik moet dan wachten tot ik ingame zit om ze aan te passen.
Zelfde hier. Vaak werkt het wel terwijl het potje inlaadt maar niet tijdens het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:54
Heb nu zo'n 60 uur in de MP zitten en speel met grote groepen. Het spel is echt erg gelukt en wij vermaken ons zeker. Wij kijken ook erg uit naar Seizoen 1 maar vinden wel ( en met name ik ) dat COD de plank volledig mislaat in het Pre-Season.

Level 55 ben je binnen ... 15 uur spelen? Er zijn geen Challenges, Calling Cards, Battle Pass en ga zo maar door. Puur en alleen je wapens levelen. Daily challenges leuk... maar je kan toch niet prestige dus wat heeft dat voor nut?

Ze hadden daar wel wat meer uit kunnen halen. Mijn laatste COD was Cold War en daar deden ze dat wel erg goed.

Gelukkig is 16 november al snel... Tussentijds soms maar wat anders doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Smit260 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:49:
Heb nu zo'n 60 uur in de MP zitten en speel met grote groepen. Het spel is echt erg gelukt en wij vermaken ons zeker. Wij kijken ook erg uit naar Seizoen 1 maar vinden wel ( en met name ik ) dat COD de plank volledig mislaat in het Pre-Season.

Level 55 ben je binnen ... 15 uur spelen? Er zijn geen Challenges, Calling Cards, Battle Pass en ga zo maar door. Puur en alleen je wapens levelen. Daily challenges leuk... maar je kan toch niet prestige dus wat heeft dat voor nut?

Ze hadden daar wel wat meer uit kunnen halen. Mijn laatste COD was Cold War en daar deden ze dat wel erg goed.

Preseason gebruiken om wapens te levelen, lekker de vervelende wapens camo grind te doen. Er is zat te doen imo, preseason hoeft niet een zee van content te hebben. Ik snap dat voor mensen zoals jij en ik het leuker zou zijn als er wat meer te unlocken/doen was maar over het algemeen gezien denk ik dat het deels expres is zodat mensen rustig aan lvl 55k unnen worden voor season 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo

Dit zal er vanavond nog wel uit gaan _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Smit260 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:49:

De Preseason games bij het voetballen voelen ook altijd als een verplichting, maar hoe beter de voorbereiding hoe beter het seizoen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:04
Iedereen met een Vault Edition gaat de 10 uur XP tokens krijgen. Zojuist door CodD op Facebook geplaatst

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

Lekker Ventje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:13:
Iedereen met een Vault Edition gaat de 10 uur XP tokens krijgen. Zojuist door CodD op Facebook geplaatst
Ah, dat is wel mooi meegenomen. :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fgu0eAIWIAA0u5R?format=jpg&name=medium
https://twitter.com/CallofDuty/status/1588561725451804672

[ Voor 9% gewijzigd door Louw Post op 04-11-2022 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Over die tokens gesproken, als ik er een actief heb waar zie ik dan de resterende tijd?
Ik kan dat dus nergens vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Donstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:24:
Over die tokens gesproken, als ik er een actief heb waar zie ik dan de resterende tijd?
Ik kan dat dus nergens vinden.
Niet. Je moet zelf onthouden wanneer je hem activeert :X

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:27:
[...]

Niet. Je moet zelf onthouden wanneer je hem activeert :X
Hahaha, echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Helaas wel ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:44
Paste niet in het design van Hulu.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeetje, wat aan falehazerij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook "real world" tijd. Alleen weet ik niet zeker of het ook doortelt als je het spel afsluit.

Anders zou je wel lekker een dag kwijt zijn als je één tien uur token krijgt en niet vijf van twee uur of tien van één uur :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:31:
Het is ook "real world" tijd. Alleen weet ik niet zeker of het ook doortelt als je het spel afsluit.

Anders zou je wel lekker een dag kwijt zijn als je één tien uur token krijgt en niet vijf van twee uur of tien van één uur :P
Ja die telt door inderdaad.

Maar ik las het wel als dusdanig veel tokens dat je 10 uur krijgt, niet 1 van 10.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 04-11-2022 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:40:
[...]

Maar ik las het wel als dusdanig veel tokens dat je 10 uur krijgt, niet 1 van 10.
Dus ‘aan’ is meteen doorpakken de volgende uren…? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:40:
[...]

Ah dat scheelt wel. Anders zit je tien uur onafgebroken CoD te spelen. Met een emmer naast je :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:44:
[...]

Dus ‘aan’ is meteen doorpakken de volgende uren…? -O-
Over het algemeen is dit opgedeeld in blokken van 30 minuten of een uur. Ik weet niet of hoe ze het exact hebben gedaan, maar je zou bijvoorbeeld 10 tokens van een uur kunnen krijgen. Wanneer je dan een token van een uur aanzet en je speelt maar een half uur, dan is dat andere halfuur weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:54
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:58:
[...]

Preseason gebruiken om wapens te levelen, lekker de vervelende wapens camo grind te doen. Er is zat te doen imo, preseason hoeft niet een zee van content te hebben. Ik snap dat voor mensen zoals jij en ik het leuker zou zijn als er wat meer te unlocken/doen was maar over het algemeen gezien denk ik dat het deels expres is zodat mensen rustig aan lvl 55k unnen worden voor season 1
Ik ben het wel deels met je eens, maar het is wel erg mager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
falcon123 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:48:
[...]

Over het algemeen is dit opgedeeld in blokken van 30 minuten of een uur. Ik weet niet of hoe ze het exact hebben gedaan, maar je zou bijvoorbeeld 10 tokens van een uur kunnen krijgen. Wanneer je dan een token van een uur aanzet en je speelt maar een half uur, dan is dat andere halfuur weg.
Ah okay, dat is wel werkbaar dan. Ik speel zo’n twee tot drie uur max op een avondje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Smit260 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:51:
[...]

Ik ben het wel deels met je eens, maar het is wel erg mager :P
Het is wel mager idd, dat ben ik met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:31:

Die tien uur haal ik wel hoor op een vrije dag.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:06:
[...]

Die zie ik persoonlijk meestal wel, maar het kan zijn dat die zo bugged zijn dat ze af en toe maar in het scherm komen.
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Ik zal straks de game eens even uit Quick Resume halen op Xbox. Eens zien of dat iets uithaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:14:
[...]

Laten we het daar maar op houden inderdaad. Ik zal straks de game eens even uit Quick Resume halen op Xbox. Eens zien of dat iets uithaalt.
Ik heb vandaag inderdaad wat jij zei, ik heb er meer op gelet maar zowat geen enkele levelup banner of unlock banner komt in beeld :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06:11
'Even' een update van 50GB 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Weer open na opruimwerkzaamheden.

Het is vanaf nu dus wel klaar met het op de man spelen, trollen etc. Mocht je reacties zien die niet door de beugel kunnen, verstuur ajb een Topic Report (dank voor degenen die dat netjes gedaan hebben!), en negeer die posts verder. Erop reageren laat de boel alleen maar (verder) escaleren, en dat is volgens mij precies wat we met z'n allen niet (moeten) willen.

Weer lekker over de game ouwehoeren, en het gezellig houden ajb :)

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 04-11-2022 20:32 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Laten we dan maar weer beginnen met die ingame names.

Hoe verzin je het ook 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1brAxZpjtqgTwbx6Tggm-WY538=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUInLU2J2Vnw73CcL1rnWYJR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand de dubbel xp tokens al gehad´ kan tot 48 uur duren vooraleer ze verschijnen op je account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik heb mijn tokens nog niet binnen. Maar ik heb er ook geen haast mee.
Ben mezelf nu pijn aan het doen met de JOKR wat is dat een onding om kills mee te maken :( En dan moet ik straks ook nog 2 kills in 1 leven krijgen 5 keer

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:08:
Ben mezelf nu pijn aan het doen met de JOKR wat is dat een onding om kills mee te maken :( En dan moet ik straks ook nog 2 kills in 1 leven krijgen 5 keer
Straks als hardcore Shipment er is heb je die in drie minuten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik krijg sinds 2 dagen echt steeds dezelfde 3 maps ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Werkt nu in ieder geval nog :P

Handig om wapens te levelen waar ik niet mee wil spelen maar wel ergens voor nodig heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 04-11-2022 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:22:
[...]

Straks als hardcore Shipment er is heb je die in drie minuten :P
Daar ga ik niet op wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:15:
[...]

Ik heb vandaag inderdaad wat jij zei, ik heb er meer op gelet maar zowat geen enkele levelup banner of unlock banner komt in beeld :(
Ja bizar he. Had echt gehoopt dat deze Mega grote patch het verholpen zou hebben, maar nope. Dit is toch iets wat standaard in CoD zit altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stabiliteit fixus. Nog meer mast van nu op ps5.vijf potjes gespeeld vijf keer sukkelaars van team maten lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Onlangs plaatste iemand hier een bericht dat er allemaal nieuwe modes naar de game kwamen. Weten we ook wanneer dit is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:23

On_E

Housemusic

devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:03:
Onlangs plaatste iemand hier een bericht dat er allemaal nieuwe modes naar de game kwamen. Weten we ook wanneer dit is?
16 november

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Donstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:41:
[...]

Werkt nu in ieder geval nog :P

Handig om wapens te levelen waar ik niet mee wil spelen maar wel ergens voor nodig heb.
Ah je had dus geluk dat iemang weg ging :D?
Is het zeker dat het met S1 komt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:08:
heb zelf ook nog geen tokens :( ben wel al paar dagen level 55, en nu bezig met al mijn wapentjes te maxen :P. ben nu net weer thuis dus ga weer lekker schieten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MrGizMo schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:21:
[...]
Ah je had dus geluk dat iemang weg ging :D?
Je kunt gewoon met een random in dat vliegtuig gaan en dan blijven zitten. De random gaat dan vanzelf weg.

Na ongeveer 40 minuten (ik was even wat anders doen) had ik 2 persoonlijke en 8 wapen levels.

Persoonlijke doet er niet zo toe maar die wapen levels zijn wel lekker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06:11
Het eerste weekend was leuk maar de lol is er nu alweer een beetje vanaf. Het lijkt werkelijk waar te stikken van de battle rifles/ snipers die je 9/10 met een schot neer hebben. Daarnaast is het bijzonder frusterend om niet van begin af aan gebruik te kunnen maken van de perk 'Ghost' met die continue stroom aan UAV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
BlazeMuis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:42:
Laten we dan maar weer beginnen met die ingame names.

Hoe verzin je het ook 8)7

[Afbeelding]
Ghostpants ben ik ook al vaak tegen gekomen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:35
JeroenD92 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:26:
[...]

Ghostpants ben ik ook al vaak tegen gekomen 😅
Zodra je Dubbel D tegenkomt moet je op je tellen passen. ;)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GT-R schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:04:
Het eerste weekend was leuk maar de lol is er nu alweer een beetje vanaf. Het lijkt werkelijk waar te stikken van de battle rifles/ snipers die je 9/10 met een schot neer hebben. Daarnaast is het bijzonder frusterend om niet van begin af aan gebruik te kunnen maken van de perk 'Ghost' met die continue stroom aan UAV's.
Dat van die rifles vind ik wel fijn, zo heb ik toch een beetje mijn geliefde hardcode mode :P

Dat van Ghost en ColdBlood is wel irritant idd, die aanpassing had niet gehoeven wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
GT-R schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:04:
Wat ik al in black ops zei: equip launcher or stfu. Ik snap er totaal niks van dat niemand een launcher ooit bij zich heeft. Zeker als uav de meta wordt, ik knal er ook vrij vaak eentje omhoog. Je kunt blijven klagen over map shit, of je kunt er wat aan doen. Ik sta zo een beetje elk potje bovenaan en ik ben de gast die luchtzooi weghaalt. En als ik niet bovenaan sta heb ik een goede smoes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yes hier ook, altijd een Pila mee voor de UAV’s

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidas schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:30:
[...]

Zodra je Dubbel D tegenkomt moet je op je tellen passen. ;)
Dubbel teabaggen :9

Ook zo mooi:

Omroepster: Cruise missile incoming!
Teamgenoten: GA ZO DICHT MOGELIJK BIJ ELKAAR STAAN!
Ik: :') *DOOTDT*

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2022 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:59
Exactor it schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:31:
[...]

Wat ik al in black ops zei: equip launcher or stfu. Ik snap er totaal niks van dat niemand een launcher ooit bij zich heeft. Zeker als uav de meta wordt, ik knal er ook vrij vaak eentje omhoog. Je kunt blijven klagen over map shit, of je kunt er wat aan doen. Ik sta zo een beetje elk potje bovenaan en ik ben de gast die luchtzooi weghaalt. En als ik niet bovenaan sta heb ik een goede smoes. :)
Hier ook hoor. Heb eigenlijk altijd wel een launcher bij me. Zodra ik "Enemy UAV in the air" hoor dan schakel ik naar m'n secondary (tenzij ik in een gevecht zit) en is die UAV binnen 5 sec down. Het komt maar heeeeeel zelden voor dat iemand me voor is :+
En als dat gebeurt, dan ben ik er alleen maar blij mee dat ik een medestander heb ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Denman schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:39:
[...]

Hier ook hoor. Heb eigenlijk altijd wel een launcher bij me. Zodra ik "Enemy UAV in the air" hoor dan schakel ik naar m'n secondary (tenzij ik in een gevecht zit) en is die UAV binnen 5 sec down. Het komt maar heeeeeel zelden voor dat iemand me voor is :+
En als dat gebeurt, dan ben ik er alleen maar blij mee dat ik een medestander heb ;)
Haha ik had gisteren een potje waar nog een fanatieke UAV knaller zat. Telkens een gevecht welke raket er eerder was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vanavond lekker bezig geweest en even alle launchers er doorheen gegooid naar Gold.
Heb nu 26/51 wapens op gold en de volgende alweer bijna klaar.
Morgen maar weer verder met de SMG's hopelijk kan ik die dit weekend afronden maar waarschijnlijk zal dat lastig worden ivm tijds druk.

Ook nog een game samen gespeeld met Scorpio van hier, was wel leuk. Helaas werkte mijn party voice niet om de 1 of andere reden :(

[ Voor 19% gewijzigd door Ryada op 05-11-2022 00:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Exactor it schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:31:
[...]

Hoeveel smoesjes heb je inmiddels verzameld in je grote smoezenboek :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 01:37:
[...]

Hoeveel smoesjes heb je inmiddels verzameld in je grote smoezenboek :+
SBMM. Werkt altijd O-) :+

Of "de anderen zijn sweats" :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 05-11-2022 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Edzeau schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:20:
[...]

Wait, whut? :9

(Direct even opgezocht, is dus kennelijk een schuifje bij keuze kill/score streaks. Wauw.)
Uuhm die heb ik ook gemist. Moet ook wel zeggen, de menu structuur is wel echt ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 21:17
Ik hoor heel vaak een soort cancel geluid over mijn koptelefoon, alsof je op een knop deukt die je al hebt gebruikt. Maar echt om de paar seconde, kan het niet verklaren.

Heb al gekeken naar mijn auto run settings.
Iemand anders hier ook 'last' van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Donstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:47:
[...]

Haha ik had gisteren een potje waar nog een fanatieke UAV knaller zat. Telkens een gevecht welke raket er eerder was :P
Zodra ik Enemy UAV in the area hoor switch ik instant naar de PILA, bang en het vuil is weg. Mijn raketten komen vrijwel altijd het eerste aan >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

b.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:13:
Ik hoor heel vaak een soort cancel geluid over mijn koptelefoon, alsof je op een knop deukt die je al hebt gebruikt. Maar echt om de paar seconde, kan het niet verklaren.

Ik weet wat je bedoeld, is een vrij subtiel geluid, maar ik heb ook geen idee wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s

Dongle reset.... en dat was het 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
SD5k schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:33:
[...]

Ik weet wat je bedoeld, is een vrij subtiel geluid, maar ik heb ook geen idee wat het is.
Na reset dongle is het hier opgelost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
BlazeMuis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:30:
[...]

Zodra ik Enemy UAV in the area hoor switch ik instant naar de PILA, bang en het vuil is weg. Mijn raketten komen vrijwel altijd het eerste aan >:)
Toch maar mijn handgun geswitched naar Pila, soms heb je een trigger van buitenaf nodig! Lekker ouderwets weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:21

Oxigeon

En zo is dat!

b.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:49:
[...]

Toch maar mijn handgun geswitched naar Pila, soms heb je een trigger van buitenaf nodig! Lekker ouderwets weer!
Ik weet nog in het begin Warzone. In mijn standaard loadout zat toen mijn Pila. Locken op vehicles en helis. Met een beetje mazzel kreeg je ze down en had je een heel team te pakken.

Mooiste was eigenlijk auto's. Je lockt ze voordat ze zijn ingestapt zodat ze de melding dat ze gelokt zijn niet kregen. Wanneer ze allemaal zijn ingestapt haal je de trekker over en kaboem...

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:32
Speel momenteel de single player versie. Maar krijg telkens fout melding... En gooit het spel eruit..
Iemand in de single player ook problemen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik ook. Gelijk een gsm toets indrukken ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:22:
Vanavond lekker bezig geweest en even alle launchers er doorheen gegooid naar Gold.
Heb nu 26/51 wapens op gold en de volgende alweer bijna klaar.
Morgen maar weer verder met de SMG's hopelijk kan ik die dit weekend afronden maar waarschijnlijk zal dat lastig worden ivm tijds druk.

Ook nog een game samen gespeeld met Scorpio van hier, was wel leuk. Helaas werkte mijn party voice niet om de 1 of andere reden :(
Ik nog 1 ar en heb alle ar gold. Toch ook al niet slecht vind ik hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:40:
[...]

Dongle reset.... en dat was het 😇
Hoe moet je dat doen als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Wolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:17:
[...]

Ja ik ook. Gelijk een gsm toets indrukken ofzoiets
Ik hoor soms het geluid wat je hoort als je in een auto de lampen vergeet uit te doen. Maar dan 1x ping. Vaak als ik neergeschoten ben.

[ Voor 5% gewijzigd door BlazeMuis op 05-11-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:21

Oxigeon

En zo is dat!

harley2009 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:16:
Speel momenteel de single player versie. Maar krijg telkens fout melding... En gooit het spel eruit..
Na de laatste update op de ps5 wordt ik er ook steeds uitgegooid. Voorheen nergens last van gehad eigenlijk.gisteravond dacht ik ook eventjes de SP uit te spelen. Werd op een uurtje tijd 3x eruit gegooit. Ben toen accuut gestopt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de 10 uur dubbel xp en weapon xp juist gekregen in de game. Dubbel xp niet echt handig meer omdat ik al level 55 ben. Dubbel weapon xp natuurlijk wel handig om te gebruiken

[ Voor 6% gewijzigd door Wolverine9000 op 05-11-2022 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:41

OMD

harley2009 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:16:
Goed verhaal, lekker kort ook.

Wat voor een foutmeldig? Brood brand aan is tosti ijzer?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel jammer dat er geen timer is voor de dubbel xp tokens. Kan je tenminste nog zien wat et nog overschot van uw uurtje of dergelijke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:44:
Wel jammer dat er geen timer is voor de dubbel xp tokens. Kan je tenminste nog zien wat et nog overschot van uw uurtje of dergelijke
Ik heb niet eens ontdekt waar ik die aan moet zetten _O-

Gisterenavond een avondje rustig aan gedaan met de tips van JackFrags (dankjewel @Exactor it voor de link) en dat beviel wel. Niet teveel sprintjes trekken en rusting aan de maps doortrekken bevalt een stuk beter. Wapens op max level krijgen zal lang duren gezien de korte gamemomenten die ik heb in een week. Vanavond en volgende week nog maar eens verder ontdekken allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:55:
[...]

Ik heb niet eens ontdekt waar ik die aan moet zetten _O-

Gisterenavond een avondje rustig aan gedaan met de tips van JackFrags (dankjewel @Exactor it voor de link) en dat beviel wel. Niet teveel sprintjes trekken en rusting aan de maps doortrekken bevalt een stuk beter. Wapens op max level krijgen zal lang duren gezien de korte gamemomenten die ik heb in een week. Vanavond en volgende week nog maar eens verder ontdekken allemaal :)
Goed zoeken e. Nee naast de start match button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:49
Weet iemand hoe ik deze unlock? Dit is de Vel 46.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4xL0GiWUia7VaaJjfQETVAjnKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nFOoD1tB48g3mybl42x0zr19.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:03:
[...]

Goed zoeken e. Nee naast de start match button
Dank! Vanavond eens nader bekijken _/-\o_ Ik ben echt de meest saaie gamer die er bestaat.. Ik wil gewoon schieten en een beetje granaatjes gooien en hopen dat ze iemand raken.. Heerlijk, mijn meest gebruikte call out is dan ook ‘op mijn X’ enzovoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten verbieden dat je een match begint die al bezig is.... en waarbij de stand 20 tegen 150 is in domination.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Ik ben vanmiddag veranderd in een enorme etterbak. 40 pila kills zijn wel in het zakkie. Op naar de Joker!

Explosies zijn wel gek in deze cod. Als je op de rand van iets mikt waar iemand achter staat overleven ze het terwijl de splash damage vanaf de grond wel vrij veel range heeft.

[ Voor 45% gewijzigd door Exactor it op 05-11-2022 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Exactor it schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:51:
Ik ben vanmiddag veranderd in een enorme etterbak. 40 pila kills zijn wel in het zakkie. Op naar de Joker!

Explosies zijn wel gek in deze cod. Als je op de rand van iets mikt waar iemand achter staat overleven ze het terwijl de splash damage vanaf de grond wel vrij veel range heeft.
Ik heb nu al medelijden met je. Die heb ik compleet in groundwar eruit gegrind want in 6v6 was het gewoon niet te doen in mijn lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20 keer geprobeerd na elkaar om een potje te joinen. Iedere 20 keer was de match al bezig.... leuk is anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqYcI_Dx65yRKyjdZbNT7ARYfeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AhT95SbQGKlMomaHMYl468UI.jpg?f=fotoalbum_large

Dan krijg je een startende match,krijg je 2 vs 6 . Lmao

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zat in een domination match en daar eindigde iemand met een mini bak op 68 kills maar slechts 2 captures. Van mij mogen ze bij domination een beperking voor killstreaks invoeren. Voor elke capture mag je een killstreak gebruiken. Zo gaan er hopelijk meer mensen punten veroveren.

Pagina: 1 ... 42 ... 85 Laatste