Gisteren wat aanpassingen gedaan aan de besturing van de controller en het rennen van de character.
Moet zeggen dat ik nu een stuk sneller ben. Gelijk meer kills :-)
Moet zeggen dat ik nu een stuk sneller ben. Gelijk meer kills :-)
Je word idd matched op de hoogste van de groep. Ik ken namelijk een paar mensen die daarom niet meer met mij samen willen spelentommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:13:
[...]
Volgens mij wordt er naar 'de beste' gekeken.
offtopic:
Maar SBMM klopt niks van als ik het hier goed doorlees
Steam: Ryada.
[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 04-11-2022 15:30 ]
Hoe bedoel je de progressie na de match? Als het goed is heeft iedereen levelup progression animaties na de match.devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:29:
Hopelijk hebben ze standaard normale dingen teruggebracht zoals progressie menu's voor iedereen na een match. Ik begrijp echt niet waarom alleen de host dit krijgt te zien.
Of was dit in Vanguard ook al het geval?
En de 51GB update brengt niet nieuwe modes, dat komt later?
Ik ben voor! Eerder had je natuurlijk de "Tweakers clans" waar je kon aansluiten maar weet niet of dat nu in MW2 ook zit (nog niet echt op gelet). Ik speel meestal doordeweeks in de avond tussen 20:00-23:00 ergens op de good old PS4.Oxigeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:06:
[...]
Gungame. Heb ik me toch een potje mee vermaakt bij MW. Met een vriend samen de MP in en knallen of je level er vanaf hangt. Veel gewonnen maar ook veel verloren haha.
EDIT: Wordt het niet eens tijd dat we hier een player databse maken zodat we samen kunnen spelen? Denk namelijk dat we het erover eens kunnen zijn dat samen spelen leuker is dan alleen...
Weet alleen niet hoe het zit met SBMM als je met 4 man in een lobby zit en je hebt allemaal een andere SBMM
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Clans/Squads zitten nog niet in MW2 dat komt (hopelijk) later weer.renzo4000 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:35:
[...]
Ik ben voor! Eerder had je natuurlijk de "Tweakers clans" waar je kon aansluiten maar weet niet of dat nu in MW2 ook zit (nog niet echt op gelet). Ik speel meestal doordeweeks in de avond tussen 20:00-23:00 ergens op de good old PS4.
Ik bedenk me ineens dat ik al eens eerder een google drive sheetje had gemaakt voor de vorige COD. Die is nog steeds te gebruiken wat mij betreft: https://docs.google.com/s...CHKsjB9E/edit?usp=sharing
Ik heb even een lege sheet gemaakt > be my guest om hier je profiel in te plaatsen. Misschien dat de topicstarter hem sticky kan maken onderaan het topic?
[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 04-11-2022 15:45 ]
Channels in game zijn opzich wel fijn (zijn wel hier en daar nog wat buggs met elkaar kunnen horen). maar verder werkt het prima. Je kan mensen gewoon inviten in de channel, en die kunnen joinen wanneer ze willen.tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:46:
Is het 'channels' gedeelte niet een manier om mekaar bij elkaar te houden? Heb het nog niet geprobeerd hoor, maar het lijkt een alternatief voor een vriendenlijst
Zou kunnen, maar met even testen moet je dan eerst mensen op je vriendenlijst hebben of eerder met ze gespeeld hebben om ze toe te kunnen voegen,tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:46:
Is het 'channels' gedeelte niet een manier om mekaar bij elkaar te houden? Heb het nog niet geprobeerd hoor, maar het lijkt een alternatief voor een vriendenlijst
Klopt dit moet wel vanuit je vriende of onlangs gespeelde lijstRyada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:
[...]
Zou kunnen, maar met even testen moet je dan eerst mensen op je vriendenlijst hebben of eerder met ze gespeeld hebben om ze toe te kunnen voegen,
Fair enough, maar dan hoeft niet iedereen mekaar als vriend te hebben maar kan je altijd even zo'n channel in duikenRyada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:
[...]
Zou kunnen, maar met even testen moet je dan eerst mensen op je vriendenlijst hebben of eerder met ze gespeeld hebben om ze toe te kunnen voegen,
Helaas kan je niet zomaar een channel joinen met een link of via zoeken oidtommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:48:
[...]
Fair enough, maar dan hoeft niet iedereen mekaar als vriend te hebben maar kan je altijd even zo'n channel in duiken
Geen ideeJJF771 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:53:
Moet ik mijn naam zetten in het tabelletje van Tweakets.net squad of in overige Tweakers. Ik gok overige Tweakers.
Ìk heb mijn tweakers name in Squad name gegooid en mijn activision ID in de nicknameJJF771 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:53:
Moet ik mijn naam zetten in het tabelletje van Tweakets.net squad of in overige Tweakers. Ik gok overige Tweakers.
Bij veel games is de community gewoon vrij toxic.Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:22:
[...]
Vandaag weer erachter gekomen hoe homo/trans/lgbtfoob de cod community is over het algemeen.
Ja evt wat in de campaign?BlazeMuis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:21:
[...]
En hoe speel ik deze vrij? Tot nu toe nog geen enkele vlag vrijgespeeld en ik ben al lvl 55.
Je ziet als host balkjes en de items die je vrijspeelt, maar join ik een match van iemand, dan zie ik niets. Na een match krijg ik niets te zien. En mijn vrienden zeggen hetzelfde wanneer ze niet de host zijn.Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:34:
[...]
Hoe bedoel je de progressie na de match? Als het goed is heeft iedereen levelup progression animaties na de match.
Er komen een hoop dingen aan in Season 1 als het goed is 2 weekjes dacht ik maar vergat wanneer precies
Die zie ik persoonlijk meestal wel, maar het kan zijn dat die zo bugged zijn dat ze af en toe maar in het scherm komen.devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:04:
[...]
Je ziet als host balkjes en de items die je vrijspeelt, maar join ik een match van iemand, dan zie ik niets. Na een match krijg ik niets te zien. En mijn vrienden zeggen hetzelfde wanneer ze niet de host zijn.
Als ik (op xbox) Bij iemand anders in de party zit, kan ik na de game ook niet mijn loadouts aanpassen. ik zie dan een lijst met loadouts van guns die ik niet eens gebruik. ik moet dan wachten tot ik ingame zit om ze aan te passen.devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:04:
[...]
Je ziet als host balkjes en de items die je vrijspeelt, maar join ik een match van iemand, dan zie ik niets. Na een match krijg ik niets te zien. En mijn vrienden zeggen hetzelfde wanneer ze niet de host zijn.
Zelfde hier. Vaak werkt het wel terwijl het potje inlaadt maar niet tijdens het zoeken.Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:07:
[...]
Als ik (op xbox) Bij iemand anders in de party zit, kan ik na de game ook niet mijn loadouts aanpassen. ik zie dan een lijst met loadouts van guns die ik niet eens gebruik. ik moet dan wachten tot ik ingame zit om ze aan te passen.
Preseason gebruiken om wapens te levelen, lekker de vervelende wapens camo grind te doen. Er is zat te doen imo, preseason hoeft niet een zee van content te hebben. Ik snap dat voor mensen zoals jij en ik het leuker zou zijn als er wat meer te unlocken/doen was maar over het algemeen gezien denk ik dat het deels expres is zodat mensen rustig aan lvl 55k unnen worden voor season 1Smit260 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:49:
Heb nu zo'n 60 uur in de MP zitten en speel met grote groepen. Het spel is echt erg gelukt en wij vermaken ons zeker. Wij kijken ook erg uit naar Seizoen 1 maar vinden wel ( en met name ik ) dat COD de plank volledig mislaat in het Pre-Season.
Level 55 ben je binnen ... 15 uur spelen? Er zijn geen Challenges, Calling Cards, Battle Pass en ga zo maar door. Puur en alleen je wapens levelen. Daily challenges leuk... maar je kan toch niet prestige dus wat heeft dat voor nut?
Ze hadden daar wel wat meer uit kunnen halen. Mijn laatste COD was Cold War en daar deden ze dat wel erg goed.
Gelukkig is 16 november al snel... Tussentijds soms maar wat anders doen dan.
De Preseason games bij het voetballen voelen ook altijd als een verplichting, maar hoe beter de voorbereiding hoe beter het seizoenSmit260 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:49:
Heb nu zo'n 60 uur in de MP zitten en speel met grote groepen. Het spel is echt erg gelukt en wij vermaken ons zeker. Wij kijken ook erg uit naar Seizoen 1 maar vinden wel ( en met name ik ) dat COD de plank volledig mislaat in het Pre-Season.
Level 55 ben je binnen ... 15 uur spelen? Er zijn geen Challenges, Calling Cards, Battle Pass en ga zo maar door. Puur en alleen je wapens levelen. Daily challenges leuk... maar je kan toch niet prestige dus wat heeft dat voor nut?
Ze hadden daar wel wat meer uit kunnen halen. Mijn laatste COD was Cold War en daar deden ze dat wel erg goed.
Gelukkig is 16 november al snel... Tussentijds soms maar wat anders doen dan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ah, dat is wel mooi meegenomen.Lekker Ventje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:13:
Iedereen met een Vault Edition gaat de 10 uur XP tokens krijgen. Zojuist door CodD op Facebook geplaatst
[ Voor 9% gewijzigd door Louw Post op 04-11-2022 17:19 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Niet. Je moet zelf onthouden wanneer je hem activeertDonstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:24:
Over die tokens gesproken, als ik er een actief heb waar zie ik dan de resterende tijd?
Ik kan dat dus nergens vinden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hahaha, echt?DutchCrownNL schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:27:
[...]
Niet. Je moet zelf onthouden wanneer je hem activeert
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja die telt door inderdaad.Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:31:
Het is ook "real world" tijd. Alleen weet ik niet zeker of het ook doortelt als je het spel afsluit.
Anders zou je wel lekker een dag kwijt zijn als je één tien uur token krijgt en niet vijf van twee uur of tien van één uur
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 04-11-2022 17:42 ]
Dus ‘aan’ is meteen doorpakken de volgende uren…?Donstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:40:
[...]
Ja die telt door inderdaad.
Maar ik las het wel als dusdanig veel tokens dat je 10 uur krijgt, niet 1 van 10.
Ah dat scheelt wel. Anders zit je tien uur onafgebroken CoD te spelen. Met een emmer naast jeDonstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:40:
[...]
Ja die telt door inderdaad.
Maar ik las het wel als dusdanig veel tokens dat je 10 uur krijgt, niet 1 van 10.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Over het algemeen is dit opgedeeld in blokken van 30 minuten of een uur. Ik weet niet of hoe ze het exact hebben gedaan, maar je zou bijvoorbeeld 10 tokens van een uur kunnen krijgen. Wanneer je dan een token van een uur aanzet en je speelt maar een half uur, dan is dat andere halfuur weg.D-Ed schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:44:
[...]
Dus ‘aan’ is meteen doorpakken de volgende uren…?
Ik ben het wel deels met je eens, maar het is wel erg magerRyada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:58:
[...]
Preseason gebruiken om wapens te levelen, lekker de vervelende wapens camo grind te doen. Er is zat te doen imo, preseason hoeft niet een zee van content te hebben. Ik snap dat voor mensen zoals jij en ik het leuker zou zijn als er wat meer te unlocken/doen was maar over het algemeen gezien denk ik dat het deels expres is zodat mensen rustig aan lvl 55k unnen worden voor season 1
Ah okay, dat is wel werkbaar dan. Ik speel zo’n twee tot drie uur max op een avondjefalcon123 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:48:
[...]
Over het algemeen is dit opgedeeld in blokken van 30 minuten of een uur. Ik weet niet of hoe ze het exact hebben gedaan, maar je zou bijvoorbeeld 10 tokens van een uur kunnen krijgen. Wanneer je dan een token van een uur aanzet en je speelt maar een half uur, dan is dat andere halfuur weg.
Het is wel mager idd, dat ben ik met je eensSmit260 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:51:
[...]
Ik ben het wel deels met je eens, maar het is wel erg mager
Die tien uur haal ik wel hoor op een vrije dag.Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:31:
Het is ook "real world" tijd. Alleen weet ik niet zeker of het ook doortelt als je het spel afsluit.
Anders zou je wel lekker een dag kwijt zijn als je één tien uur token krijgt en niet vijf van twee uur of tien van één uur
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Ik zal straks de game eens even uit Quick Resume halen op Xbox. Eens zien of dat iets uithaalt.Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:06:
[...]
Die zie ik persoonlijk meestal wel, maar het kan zijn dat die zo bugged zijn dat ze af en toe maar in het scherm komen.
Ik heb vandaag inderdaad wat jij zei, ik heb er meer op gelet maar zowat geen enkele levelup banner of unlock banner komt in beelddevilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:14:
[...]
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Ik zal straks de game eens even uit Quick Resume halen op Xbox. Eens zien of dat iets uithaalt.
Straks als hardcore Shipment er is heb je die in drie minutenRyada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:08:
Ik heb mijn tokens nog niet binnen. Maar ik heb er ook geen haast mee.
Ben mezelf nu pijn aan het doen met de JOKR wat is dat een onding om kills mee te makenEn dan moet ik straks ook nog 2 kills in 1 leven krijgen 5 keer
Werkt nu in ieder geval nogMrGizMo schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:00:
[YouTube: *NEW* AFK XP GLITCH IN MW2! SOLO MAX RANK XP GLITCH MAX ANY GUN MW2 2022! Modern Warfare 2 PATCH1.08]
Dit zal er vanavond nog wel uit gaan![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 04-11-2022 21:42 ]
Daar ga ik niet op wachtenVrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:22:
[...]
Straks als hardcore Shipment er is heb je die in drie minuten
Ja bizar he. Had echt gehoopt dat deze Mega grote patch het verholpen zou hebben, maar nope. Dit is toch iets wat standaard in CoD zit altijd?Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:15:
[...]
Ik heb vandaag inderdaad wat jij zei, ik heb er meer op gelet maar zowat geen enkele levelup banner of unlock banner komt in beeld
16 novemberdevilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:03:
Onlangs plaatste iemand hier een bericht dat er allemaal nieuwe modes naar de game kwamen. Weten we ook wanneer dit is?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ah je had dus geluk dat iemang weg gingDonstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:41:
[...]
Werkt nu in ieder geval nog
Handig om wapens te levelen waar ik niet mee wil spelen maar wel ergens voor nodig heb.
Is het zeker dat het met S1 komt dan?
heb zelf ook nog geen tokensRyada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:08:
Ik heb mijn tokens nog niet binnen. Maar ik heb er ook geen haast mee.
Ben mezelf nu pijn aan het doen met de JOKR wat is dat een onding om kills mee te makenEn dan moet ik straks ook nog 2 kills in 1 leven krijgen 5 keer
Je kunt gewoon met een random in dat vliegtuig gaan en dan blijven zitten. De random gaat dan vanzelf weg.
Ghostpants ben ik ook al vaak tegen gekomen 😅BlazeMuis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:42:
Laten we dan maar weer beginnen met die ingame names.
Hoe verzin je het ook![]()
[Afbeelding]
Zodra je Dubbel D tegenkomt moet je op je tellen passen.JeroenD92 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:26:
[...]
Ghostpants ben ik ook al vaak tegen gekomen 😅
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Dat van die rifles vind ik wel fijn, zo heb ik toch een beetje mijn geliefde hardcode modeGT-R schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:04:
Het eerste weekend was leuk maar de lol is er nu alweer een beetje vanaf. Het lijkt werkelijk waar te stikken van de battle rifles/ snipers die je 9/10 met een schot neer hebben. Daarnaast is het bijzonder frusterend om niet van begin af aan gebruik te kunnen maken van de perk 'Ghost' met die continue stroom aan UAV's.
Wat ik al in black ops zei: equip launcher or stfu. Ik snap er totaal niks van dat niemand een launcher ooit bij zich heeft. Zeker als uav de meta wordt, ik knal er ook vrij vaak eentje omhoog. Je kunt blijven klagen over map shit, of je kunt er wat aan doen. Ik sta zo een beetje elk potje bovenaan en ik ben de gast die luchtzooi weghaalt. En als ik niet bovenaan sta heb ik een goede smoes.GT-R schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:04:
Het eerste weekend was leuk maar de lol is er nu alweer een beetje vanaf. Het lijkt werkelijk waar te stikken van de battle rifles/ snipers die je 9/10 met een schot neer hebben. Daarnaast is het bijzonder frusterend om niet van begin af aan gebruik te kunnen maken van de perk 'Ghost' met die continue stroom aan UAV's.
Dubbel teabaggenDavidas schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:30:
[...]
Zodra je Dubbel D tegenkomt moet je op je tellen passen.
[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2022 23:37 ]
Hier ook hoor. Heb eigenlijk altijd wel een launcher bij me. Zodra ik "Enemy UAV in the air" hoor dan schakel ik naar m'n secondary (tenzij ik in een gevecht zit) en is die UAV binnen 5 sec down. Het komt maar heeeeeel zelden voor dat iemand me voor isExactor it schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:31:
[...]
Wat ik al in black ops zei: equip launcher or stfu. Ik snap er totaal niks van dat niemand een launcher ooit bij zich heeft. Zeker als uav de meta wordt, ik knal er ook vrij vaak eentje omhoog. Je kunt blijven klagen over map shit, of je kunt er wat aan doen. Ik sta zo een beetje elk potje bovenaan en ik ben de gast die luchtzooi weghaalt. En als ik niet bovenaan sta heb ik een goede smoes.
Haha ik had gisteren een potje waar nog een fanatieke UAV knaller zat. Telkens een gevecht welke raket er eerder wasDenman schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:39:
[...]
Hier ook hoor. Heb eigenlijk altijd wel een launcher bij me. Zodra ik "Enemy UAV in the air" hoor dan schakel ik naar m'n secondary (tenzij ik in een gevecht zit) en is die UAV binnen 5 sec down. Het komt maar heeeeeel zelden voor dat iemand me voor is
En als dat gebeurt, dan ben ik er alleen maar blij mee dat ik een medestander heb
[ Voor 19% gewijzigd door Ryada op 05-11-2022 00:23 ]
Hoeveel smoesjes heb je inmiddels verzameld in je grote smoezenboekExactor it schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:31:
[...]
Wat ik al in black ops zei: equip launcher or stfu. Ik snap er totaal niks van dat niemand een launcher ooit bij zich heeft. Zeker als uav de meta wordt, ik knal er ook vrij vaak eentje omhoog. Je kunt blijven klagen over map shit, of je kunt er wat aan doen. Ik sta zo een beetje elk potje bovenaan en ik ben de gast die luchtzooi weghaalt. En als ik niet bovenaan sta heb ik een goede smoes.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
SBMM. Werkt altijduchiha tijntje schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 01:37:
[...]
Hoeveel smoesjes heb je inmiddels verzameld in je grote smoezenboek
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 05-11-2022 02:22 ]
Uuhm die heb ik ook gemist. Moet ook wel zeggen, de menu structuur is wel echt ruk.Edzeau schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:20:
[...]
Wait, whut?![]()
(Direct even opgezocht, is dus kennelijk een schuifje bij keuze kill/score streaks. Wauw.)
Zodra ik Enemy UAV in the area hoor switch ik instant naar de PILA, bang en het vuil is weg. Mijn raketten komen vrijwel altijd het eerste aanDonstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:47:
[...]
Haha ik had gisteren een potje waar nog een fanatieke UAV knaller zat. Telkens een gevecht welke raket er eerder was
Ik weet wat je bedoeld, is een vrij subtiel geluid, maar ik heb ook geen idee wat het is.b.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:13:
Ik hoor heel vaak een soort cancel geluid over mijn koptelefoon, alsof je op een knop deukt die je al hebt gebruikt. Maar echt om de paar seconde, kan het niet verklaren.
Heb al gekeken naar mijn auto run settings.
Iemand anders hier ook 'last' van?
Dongle reset.... en dat was het 😇b.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:13:
Ik hoor heel vaak een soort cancel geluid over mijn koptelefoon, alsof je op een knop deukt die je al hebt gebruikt. Maar echt om de paar seconde, kan het niet verklaren.
Na reset dongle is het hier opgelostSD5k schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:33:
[...]
Ik weet wat je bedoeld, is een vrij subtiel geluid, maar ik heb ook geen idee wat het is.
Toch maar mijn handgun geswitched naar Pila, soms heb je een trigger van buitenaf nodig! Lekker ouderwets weer!BlazeMuis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:30:
[...]
Zodra ik Enemy UAV in the area hoor switch ik instant naar de PILA, bang en het vuil is weg. Mijn raketten komen vrijwel altijd het eerste aan
Ik weet nog in het begin Warzone. In mijn standaard loadout zat toen mijn Pila. Locken op vehicles en helis. Met een beetje mazzel kreeg je ze down en had je een heel team te pakken.b.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:49:
[...]
Toch maar mijn handgun geswitched naar Pila, soms heb je een trigger van buitenaf nodig! Lekker ouderwets weer!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja ik ook. Gelijk een gsm toets indrukken ofzoietsb.o.n.s schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:13:
Ik nog 1 ar en heb alle ar gold. Toch ook al niet slecht vind ik hoor....Ryada schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:22:
Vanavond lekker bezig geweest en even alle launchers er doorheen gegooid naar Gold.
Heb nu 26/51 wapens op gold en de volgende alweer bijna klaar.
Morgen maar weer verder met de SMG's hopelijk kan ik die dit weekend afronden maar waarschijnlijk zal dat lastig worden ivm tijds druk.
Ook nog een game samen gespeeld met Scorpio van hier, was wel leuk. Helaas werkte mijn party voice niet om de 1 of andere reden
Ik hoor soms het geluid wat je hoort als je in een auto de lampen vergeet uit te doen. Maar dan 1x ping. Vaak als ik neergeschoten ben.Wolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:17:
[...]
Ja ik ook. Gelijk een gsm toets indrukken ofzoiets
[ Voor 5% gewijzigd door BlazeMuis op 05-11-2022 10:21 ]
Na de laatste update op de ps5 wordt ik er ook steeds uitgegooid. Voorheen nergens last van gehad eigenlijk.gisteravond dacht ik ook eventjes de SP uit te spelen. Werd op een uurtje tijd 3x eruit gegooit. Ben toen accuut gestopt.harley2009 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:16:
Speel momenteel de single player versie. Maar krijg telkens fout melding... En gooit het spel eruit..
Iemand in de single player ook problemen mee??
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 6% gewijzigd door Wolverine9000 op 05-11-2022 10:38 ]
Goed verhaal, lekker kort ook.harley2009 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:16:
Speel momenteel de single player versie. Maar krijg telkens fout melding... En gooit het spel eruit..
Iemand in de single player ook problemen mee??
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb niet eens ontdekt waar ik die aan moet zettenWolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:44:
Wel jammer dat er geen timer is voor de dubbel xp tokens. Kan je tenminste nog zien wat et nog overschot van uw uurtje of dergelijke
Goed zoeken e. Nee naast de start match buttonD-Ed schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:55:
[...]
Ik heb niet eens ontdekt waar ik die aan moet zetten![]()
Gisterenavond een avondje rustig aan gedaan met de tips van JackFrags (dankjewel @Exactor it voor de link) en dat beviel wel. Niet teveel sprintjes trekken en rusting aan de maps doortrekken bevalt een stuk beter. Wapens op max level krijgen zal lang duren gezien de korte gamemomenten die ik heb in een week. Vanavond en volgende week nog maar eens verder ontdekken allemaal
Dank! Vanavond eens nader bekijkenWolverine9000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:03:
[...]
Goed zoeken e. Nee naast de start match button
[ Voor 45% gewijzigd door Exactor it op 05-11-2022 16:53 ]
Ik heb nu al medelijden met je. Die heb ik compleet in groundwar eruit gegrind want in 6v6 was het gewoon niet te doen in mijn lobbies.Exactor it schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:51:
Ik ben vanmiddag veranderd in een enorme etterbak. 40 pila kills zijn wel in het zakkie. Op naar de Joker!
Explosies zijn wel gek in deze cod. Als je op de rand van iets mikt waar iemand achter staat overleven ze het terwijl de splash damage vanaf de grond wel vrij veel range heeft.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq