Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:02
Hellmouth schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:27:
Hebben meer mensen last van vastlopers? Soms blijft mijn spel helemaal vastlopen en moet ik mijn applicatie sluiten. En soms blijft die bij "match started, loading level vastlopen. Ik speel op de ps4 trouwens.
Ook vaak last van, frezen voordat de game start, dus soms gewoon even afwachten dan gaat het weer verder.
Vind deze game idd ook erg buggy, krijg het gevoel dat het echt nog niet klaar is/was voor de release, maar dat hoor je tegenwoordig wek vaker.

Blijf het wel weer een leuke game, zeker als je potjes heb waarbij je eigelijk alles raak schiet dat de auto-aim goed werkt, alleen jammer dat dit maar 1 op de 5 gebeurt.
Hopelijk gaan ze wel wat doen aan die 1 shot 1 kil doen want het voelt nu als hardcore.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
BlazeMuis schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:05:
[...]

Ik heb ook het idee dat je soms meer kogels nodig hebt om iemand neer te krijgen dan bijvoorbeeld de match daarvoor. Totaal random, daarnaast ook al die sweats waarvan het net lijkt of die redbull gebruiken ipv melk in de ochtend bij de cornflakes en daarna nog ff een paar dextro's snuiven.
Haha ze zitten er tussen ja _O-

Maar goed, beter niet over beginnen hier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

Ryada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:01:
[...]

Als ranked queues mij iets geleerd hebben in de tijd dat ik game.
Je hebt niet vaak een compleet balanced game op basis van teams.
Elke persoon fungeert anders in een team en als je 6 slayers tov 6 objective minded people zet zelfs als ze dezelfde skill bracket hebben dan zullen de objective minded people meestal alsnog winnen als het domination is. Maar die zullen dan als tryhards beoordeeld worden door de verliezende partij. Het is een discussie die zo out is als multiplayer games en je kan hoog of laag springen maar je doet er niks aan.

Een ander punt, hebben mensen hier zin om eens een keertje met meerdere te spelen? Of hebben we al een plek hiervoor?
Dat vind ik nu ook wel leuk om te zien. Ik heb sinds de oude MW2 eigenlijk geen CoD meer gespeeld en wel veel Battlefield. Nu heb ik in Ground Wars potjes vaak een wat hogere score door op de objective te spelen. Sta ik aan het einde van de game met bijvoorbeeld 8 kills tussen mensen met rond de 25 kills.

En hier ook wel zin om met mensen samen te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zegt ze trouwens nu als je in Kortac zit en je wint?

"All hunters, mission accomplished. Blakka job" :?

Wel vet gangsta, jeweettoch :P

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2022 00:17 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:17:
Wat zegt ze trouwens nu als je in Kortac zit en je wint?

"All hunters, mission accomplished. Blakka job" :?

Wel vet gangsta, jeweettoch :P
Nacker job is het dacht ik

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:18:
[...]

Nacker job is het dacht ik
Dat zegt me niks :P

Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde serieus dat ze zei: "Lekker joh!"

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:19:
[...]

Dat zegt me niks :P

Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde serieus dat ze zei: "Lekker joh!"
Vind het wel lekker klinken tbh hoe ze het zegt :3
Vandaag lekker een rocket launcher dagje gemaakt.
Pila naar gold camo.
Strela is lvl 11
Jkr is lvl 2
Ik level de launchers wel in ground war want vind het al kut genoeg om ze in 6v6 te gebruiken.
Vandaag weer erachter gekomen hoe homo/trans/lgbtfoob de cod community is over het algemeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
Grrrr vandaag toch al 3 keer Crash gehad op men Xbox series x…

Net lekker aant gaan als Juggernaut… mot eruit…
Sys dev error ofzo…

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is mss al aanbod geweest hier maar ik heb een pre order gedaan van de vault edition. Heb alles gehad behalve dubbel xp en weapon xp. Maar nu in game zegt de game mij upgrade naar een vault editie voor 30 euro terwijl ik deze al heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:22:
[...]

Vind het wel lekker klinken tbh hoe ze het zegt :3
Vandaag lekker een rocket launcher dagje gemaakt.
Pila naar gold camo.
Strela is lvl 11
Jkr is lvl 2
Ik level de launchers wel in ground war want vind het al kut genoeg om ze in 6v6 te gebruiken.
Vandaag weer erachter gekomen hoe homo/trans/lgbtfoob de cod community is over het algemeen.
Mute all is wel fijn. Maar op de pc krijg je zeker sneller chatberichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:37:
[...]

Yup al menig chat berichten erover ontvangen. Heb gekeken of ik dat uit kan zetten maar nog geen success.
Ik report ze wel altijd maar of het iets doet geen idee, heb er nog geen terug koppeling over gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:36:
Is mss al aanbod geweest hier maar ik heb een pre order gedaan van de vault edition. Heb alles gehad behalve dubbel xp en weapon xp. Maar nu in game zegt de game mij upgrade naar een vault editie voor 30 euro terwijl ik deze al heb.
De melding voor vault upgrade krijgt iedereen, dat is gwn dom design. Die dubbel xp en weapon xp tokens kreeg je alleen als je preordered uit de game store van warzone, cold war of vanguard (wederom dom design)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:52:
[...]

Yup al menig chat berichten erover ontvangen. Heb gekeken of ik dat uit kan zetten maar nog geen success.
Ik report ze wel altijd maar of het iets doet geen idee, heb er nog geen terug koppeling over gehad.
Kijk eens bij settings en dan content filters. Als die op aan staat, kan je berichten krijgen en ontvangen. Bij uit zie je alleen systeemberichten. Hoewel ik geen idee heb wat die laatsten zijn. Ik denk gewoon ingame dingen zoals mededelingen enzo. Je kan daar ook een profanity filter aanzetten, misschien helpt dat ook al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:43
Snakefoodjah schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:24:
Grrrr vandaag toch al 3 keer Crash gehad op men Xbox series x…

Net lekker aant gaan als Juggernaut… mot eruit…
Sys dev error ofzo…
Heb ik zelf nog geen last van gehad _/-\o_ . Alleen wel dat je van een rondje domination bijv ground war wilt spelen, alsof het spel geen servers kan vinden |:( .

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze die 2 jaar gaan vullen met content.
Na een week spelen heb ik zoiets van ja weinig vernieuwend, maps op dit moment vind ik zeer matig.
Gameplay gaat na verloop ook vervelen denk ik met die trage movement allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zo, uurtje/2uurjtes frustraties gister... maar de m16 is gold... de vinketering wat is dat ding een drama zeg! Weinig guns die zo inconsistent zijn... soms een single burst killl.... andere keren een 3burst en nog niet dood.

Toevallig een final kill gehaald met dat ding, en dan zie je ook hoe die burst gaat... dan snap je ook dat je soms tot frustratie aan toe mensen met 3 bursts niet pakt... xD

Goed, na lvl 4 a 5 beetje in de flow, en toen kwamen er wel 20+ kill games! Dan gaat het vrij rap, gelijk de camo's gedaan:) Was wat huiverig voor de double kill challange, maar wonder boven wonder, de highway map lanen heeft dat voor mij perfect in orde gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-10 18:51
Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:01:
[...]

Ik vind daar niks ten onrechte aan, als je de vault editie koopt leek het gewoon dat je die tokens er bij kreeg. Waarvoor anders, 4 skins en 4 blueprints voor 30€ meer ofzo?

Vieze verkooptruc
Het staat gewoon duidelijk in de tekst hoe je die tokens kunt krijgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Lekker Ventje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:08:
[...]

Het staat gewoon duidelijk in de tekst hoe je die tokens kunt krijgen.
https://www.dexerto.com/c...n-scam-double-xp-1972781/

Volgens mij gelden die double XP tokens dus alleen als je vanuit MW2019 hebt gekocht. Ik heb via Battle.net de vault gekocht en zie die tokens ook niet terugkomen. Dus is het duidelijk? Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:32:
[...]

Volgens mij gelden die double XP tokens dus alleen als je vanuit MW2019 hebt gekocht. Ik heb via Battle.net de vault gekocht en zie die tokens ook niet terugkomen. Dus is het duidelijk? Nee
Dit dus, ik heb vaak ingame reclame gezien voor die vault editie en dan werden die tokens vaak als argument gebruikt.
Als je dan voor je ordert gaat bestellen in de ps store/ winkel.. verwacht je toch dat ook daar die tokens gaan bijzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:58:
[...]

Kijk eens bij settings en dan content filters. Als die op aan staat, kan je berichten krijgen en ontvangen. Bij uit zie je alleen systeemberichten. Hoewel ik geen idee heb wat die laatsten zijn. Ik denk gewoon ingame dingen zoals mededelingen enzo. Je kan daar ook een profanity filter aanzetten, misschien helpt dat ook al wel.
Ah thanks. Dan heb ik er gewoon compleet overheen gekeken. Toch jammer dat het nodig is dit soort dingen uit te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:21

Oxigeon

En zo is dat!

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 06:52:
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze die 2 jaar gaan vullen met content.
Na een week spelen heb ik zoiets van ja weinig vernieuwend, maps op dit moment vind ik zeer matig.
Gameplay gaat na verloop ook vervelen denk ik met die trage movement allemaal.
Mja, is dit niet altijd het geval bij CoD? Er zullen tzt wel wat maps worden toegevoegd. Wat operators dmv de battle passes en dat was het wel.

Wil je echt eens een keer wat anders dan moet je straks de DMZ of Warzone in. Hier zal ik tzt ook te vinden zijn. Met af en toe eens een potje MP tussendoor om wat wapens te levelen.

Wel gaan de loadout drops eruit in WZ meen ik... Wat gaan ze hiervoor in de plaats maken?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Zijn er nu geen normale vlaggen voor de calling card? Ik zie alleen die regenboog vlaggen. Nu moeten mensen natuurlijk zelf weten wat ze kiezen/doen/zijn, niks op tegen, maar ik zie liever ook de normale vlaggen naast de regenboog vlaggen, zo heb ik (en anderen) ook een keuze, dat lijkt mij toch het doel ook van 'pride'?

[ Voor 19% gewijzigd door BlazeMuis op 04-11-2022 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
Oxigeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:47:
[...]

Mja, is dit niet altijd het geval bij CoD? Er zullen tzt wel wat maps worden toegevoegd. Wat operators dmv de battle passes en dat was het wel.

Wil je echt eens een keer wat anders dan moet je straks de DMZ of Warzone in. Hier zal ik tzt ook te vinden zijn. Met af en toe eens een potje MP tussendoor om wat wapens te levelen.

Wel gaan de loadout drops eruit in WZ meen ik... Wat gaan ze hiervoor in de plaats maken?
Ik las verschillende dingen over de nieuwe manier. ik weet wel dat perks er helemaal uit zouden gaan. Mensen verwachten dat je een pre set kan maken in de gunsmith, en dan vervolgens als je dat wapen hebt in warzone, da je hem langzaam kan upgraden naar jouw preset van de gunsmith.

hier een linkje met uitleg:

https://dotesports.com/ca...get-loadouts-in-warzone-2

Ben zelf overigens wel erg benieuwd naar de dmz game mode :D

[ Voor 9% gewijzigd door Daradius op 04-11-2022 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 15:43
BlazeMuis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:56:
Zijn er nu geen normale vlaggen voor de calling card? Ik zie alleen die regenboog vlaggen. Nu moeten mensen natuurlijk zelf weten wat ze kiezen/doen/zijn, niks op tegen, maar ik zie liever ook de normale vlaggen naast de regenboog vlaggen, zo heb ik (en anderen) ook een keuze, dat lijkt mij toch het doel ook van 'pride'?
Die zijn er zeker, maar je moet ze uiteraard wel vrijspelen. Vervolgens kun je dit via deze weg wijzigen:

Navigate to “Options/Menu”
Select “Social”
Go to the “Showcase” tab
Click on your own name
> Select “Edit Showcase”
> Get to the “Calling Card” tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
-En4Cer- schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:59:
[...]

Die zijn er zeker, maar je moet ze uiteraard wel vrijspelen. Vervolgens kun je dit via deze weg wijzigen:

Navigate to “Options/Menu”
Select “Social”
Go to the “Showcase” tab
Click on your own name
> Select “Edit Showcase”
> Get to the “Calling Card” tab
En hoe speel ik deze vrij? Tot nu toe nog geen enkele vlag vrijgespeeld en ik ben al lvl 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Eindelijk de EBR goud, ik kreeg het gister maar niet voor elkaar om snel die 10x 3 killstreak te halen :/
En ik ben geen voor stander van die mounted kills, vergeet gewoon te mounten elke keer.

Ik frustreede mezelf gewoon, dat ik op een gegeven moment naar een SMG ging om toch nog ff het gevoel te hebben dat ik wel mensen overhoop kan schieten en een aantal VTOL's in de lucht te hebben.

Maar nu de Lockwood MK2 lvlen en deze voelt in de firing range al een heel stuk fijner aan.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Lampie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:32:
[...]

Ik heb de afgelopen dagen verschillende video's gezien waarin uitgelegd wordt hoe het zit en ze hebben het ook laten zien. En daar staat dat de 10 uur XP boost enkel geldt wanneer je de Vault Edition ingame aanschaft. Is blijkbaar niet voor iedereen duidelijk geweest.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:56:
Ik denk dat die pas komen als het eerste seizoen begint helaas. Als je de campaign uitspeelt krijg je in elk geval wel een paar andere calling cards. En ik heb er eentje met een mes. Alleen geen idee hoe ik daar nu weer aan ben gekomen.

In de vorige CoD's had je ook wapen cards, en wapen mastery cards. Vraag me af of die meteen vrijgegeven worden als je daar al de vereisten voor hebt behaald. Maar dat zal wel niet om je langer bezig te houden :P

Om de één of andere reden kan ik nu trouwens wel een andere operator, wapen en calling card en emblem kiezen als showcase. Dus nu staat Roze er met een riot shield. Omdat het kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tommerd_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:50:
[...]

Weet niet hoe groot die nieuwe update is, hier wel wat bug fixes :) Als dit allemaal opgelost is wordt het al stuk soepeler spelen
Patch is live. Nog net geen 500mb groot. (ik was oprecht verbaasd, het hoort toch altijd minimaal 5GB te zijn :? :+ ) Gelukkig duurt copying heel lang. Dat geeft wel een vertrouwd gevoel 8)

Notes voor zover bekend:

Bug Fixes
  • The attachment tuning feature has just been reenabled.
  • Fixed various map exploits and bugs across the game.
  • Addressed bug where players were experiencing crashes when partied up.
  • Addressed players experiencing crashes when partied up.
  • Addressed crashing issues across all platforms
  • Fixed a bug where some PS4 players may experience audio continuity issues.
  • Addressed a bug preventing players from accessing the menu mid-match.
  • Fixed a bug related to the missing Oni Operator or Vault Edition items.
  • Fixed a a visual bug affecting some grass textures on Sariff Bay.
  • Addressed framerate drop issues.
  • Fixed game freezing issues.
  • Added performance improvements.
  • Added stability fixes.
  • Added fixes for stuttering and lag issues.
  • Other minor fixes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:10:
[...]

Patch is live. Nog net geen 500mb groot. (ik was oprecht verbaasd, het hoort toch altijd minimaal 5GB te zijn :? :+ ) Gelukkig duurt copying heel lang. Dat geeft wel een vertrouwd gevoel 8)
500Mb? Dat is een wonder, begin bijna te trillen van de afkick verschijnselen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:10:
[...]

Notes voor zover bekend:

Bug Fixes
  • The attachment tuning feature has just been reenabled.
  • Fixed various map exploits and bugs across the game.
  • Addressed bug where players were experiencing crashes when partied up.
  • Addressed players experiencing crashes when partied up.
  • Addressed crashing issues across all platforms
  • Fixed a bug where some PS4 players may experience audio continuity issues.
  • Addressed a bug preventing players from accessing the menu mid-match.
  • Fixed a bug related to the missing Oni Operator or Vault Edition items.
  • Fixed a a visual bug affecting some grass textures on Sariff Bay.
  • Addressed framerate drop issues.
  • Fixed game freezing issues.
  • Added performance improvements.
  • Added stability fixes.
  • Added fixes for stuttering and lag issues.
  • Other minor fixes.
Er was vanmorgen ook een patch op de PC (steam). Stuk of 10 matches gespeeld, geen crashes dus dat is mooi.

Oh nee toch niet, zojuist een crash :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:15:
[...]

500Mb? Dat is een wonder, begin bijna te trillen van de afkick verschijnselen :+
Voor het authentieke gevoel, kan je ook CoD helemaal verwijderen, dan opnieuw downloaden en installeren en vervolgens de patch er overheen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:20:
[...]

Voor het authentieke gevoel, kan je ook CoD helemaal verwijderen, dan opnieuw downloaden en installeren en vervolgens de patch er overheen :9
Hahaha dat zou ook nog kunnen ja, de nicotinepleister van de game industrie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 21:54
Nog niet enorm veel gespeeld (lvl38 oid) maar erger me toch aan de snipers in de kleine maps. Best knap hoor hoe ze zo snel kunnen schieten maar vind t zelf zo lame om maar in een hoekje in een gang te wachten tot iemand langs komt. Meestal verliezen die teams wel overigens. Gaan alleen voor kills en niet voor de vlaggen/HQ enz. dus weinig punten.

Ik ben overigens wel erg fan van het hele wapen unlock systeem. Ene tot een bepaald level halen om weer met het nieuwe wapen te beginnen of dat wapen naar x level halen om die scope te unlocken... ik hou er van.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:01
JohnnyV76 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:29:
Nog niet enorm veel gespeeld (lvl38 oid) maar erger me toch aan de snipers in de kleine maps. Best knap hoor hoe ze zo snel kunnen schieten maar vind t zelf zo lame om maar in een hoekje in een gang te wachten tot iemand langs komt. Meestal verliezen die teams wel overigens. Gaan alleen voor kills en niet voor de vlaggen/HQ enz. dus weinig punten.

Ik ben overigens wel erg fan van het hele wapen unlock systeem. Ene tot een bepaald level halen om weer met het nieuwe wapen te beginnen of dat wapen naar x level halen om die scope te unlocken... ik hou er van.
Daarom ben ik erg blij wanneer warzone live gaat evenals ranked play.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

CHKYBSTRD schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:33:
[...]

Daarom ben ik erg blij wanneer warzone live gaat evenals ranked play.
Ik ben benieuwd wat je denkt dat Warzone en Ranked zullen gaan fixen?
Het is al jaar en dag bekend dat mensen geen objective spelen in objective gamemodes, ze spelen die modes omdat het makkelijker is op streaks te gaan en de games langer duren. De mensen die nu rondrennen en niet voor de objective gaan zullen gewoon blijven, de mensen die met snipers spelen zullen ook gewoon blijven want ze willen pubstompen en niet sweaten.
Het grappige is ook in bijvoorbeeld Hardpoint, als ik Hardpoint speel sta ik amper op de objective maar roam ik er omheen. Je ziet mij met heel weinig objective score erdoor maar de enemy mist toch al snel 2 a 3 man in hun push. Ben ik dan niet nuttig bezig voor de game of willen mensen alleen maar de schult aan anderen geven? In Hardpoint krijg je niet sneller punten als je met 2 of meer man in de zone staat, dus het heeft gewoon geen nut om je hele team met 3 minuten time op objective te hebben. Het maakt het alleen maar makkelijker voor de enemy om je eruit te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

JohnnyV76 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:29:

Mee eens, voornamelijk bij Ground War is het strontvervelend. Onbeperkt roof campers in sommige maps en dan zitten ze soms ook nog eens naast de objective die ze niet eens overnemen (soms zelfs bij het begin spawn punt van de tegenstander). Puur aan het spawn campen. Die teams verliezen vaak wel inderdaad, maar die mensen kijken waarschijnlijk eerder naar hun K/D in plaats van dat ze ook daadwerkelijk iets doen voor hun team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:44:
[...]

Ik ben benieuwd wat je denkt dat Warzone en Ranked zullen gaan fixen?
Het is al jaar en dag bekend dat mensen geen objective spelen in objective gamemodes, ze spelen die modes omdat het makkelijker is op streaks te gaan en de games langer duren. De mensen die nu rondrennen en niet voor de objective gaan zullen gewoon blijven, de mensen die met snipers spelen zullen ook gewoon blijven want ze willen pubstompen en niet sweaten.
Het grappige is ook in bijvoorbeeld Hardpoint, als ik Hardpoint speel sta ik amper op de objective maar roam ik er omheen. Je ziet mij met heel weinig objective score erdoor maar de enemy mist toch al snel 2 a 3 man in hun push. Ben ik dan niet nuttig bezig voor de game of willen mensen alleen maar de schult aan anderen geven? In Hardpoint krijg je niet sneller punten als je met 2 of meer man in de zone staat, dus het heeft gewoon geen nut om je hele team met 3 minuten time op objective te hebben. Het maakt het alleen maar makkelijker voor de enemy om je eruit te pushen.
Ik denk dat wanneer ranked komt dat meer mensen in de ranked mode wel rond objective gaan spelen. de pub stompers zullen vast niet allemaal ineens iedereen zijn ranked game gaan verpesten door daar maar een beetje rond te gaan rennen.

overigens ben ik het wel deels met je eens omtrent de roaming, maar wanneer je een team hebt waar iedereen roamed, wie ga je dan de schuld geven dat de objective niet gepushed is :P. ik heb gister een filmpje gezien waar een streamer 100 kills had in hardpoint, maar als nog de game verloor. dan vind ik het wel een beetje heel erg triest worden, dan klopt de uitspraak "ik doe het om mensen tegen te houden zodat er weer 3 minder naar het objective komen" ook niet helemaal meer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat wanneer ranked komt dat meer mensen in de ranked mode wel rond objective gaan spelen. de pub stompers zullen vast niet allemaal ineens iedereen zijn ranked game gaan verpesten door daar maar een beetje rond te gaan rennen.

overigens ben ik het wel deels met je eens omtrent de roaming, maar wanneer je een team hebt waar iedereen roamed, wie ga je dan de schuld geven dat de objective niet gepushed is :P. ik heb gister een filmpje gezien waar een streamer 100 kills had in hardpoint, maar als nog de game verloor. dan vind ik het wel een beetje heel erg triest worden, dan klopt de uitspraak "ik doe het om mensen tegen te houden zodat er weer 3 minder naar het objective komen" ook niet helemaal meer kloppen.
Ok die logica kan ik inkomen, ik had het verkeerd opgevat. Ik dacht dat je bedoelde dat al de pubstompers naar Ranked zullen verhuizen. Maar ik geef je gelijk dat in ranked het een stuk fijner zal zijn qua objective time.

Omtrent de roamen om mensen tegen te houden, als ik merk dat mensen van mijn team niet op je objective gaan zitten dan ga ik er zelf opzitten want iemand moet het doen. Neemt niet weg dat het voor mij niet de leukste speelstijl is om erop te zitten maar je moet iets.

Iets anders: Ik ben blijkbaar geflagged voor een account rename????
Mijn Gamertag op Activision is gewoon Ryada, maar schijnbaar vonden mensen dat offensive....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cm7dhbq7bTwJnpztl1wNFLBf2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/67bQbOG461ttMjfiEuSED0qh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:55:
[...]

Ok die logica kan ik inkomen, ik had het verkeerd opgevat. Ik dacht dat je bedoelde dat al de pubstompers naar Ranked zullen verhuizen. Maar ik geef je gelijk dat in ranked het een stuk fijner zal zijn qua objective time.

Omtrent de roamen om mensen tegen te houden, als ik merk dat mensen van mijn team niet op je objective gaan zitten dan ga ik er zelf opzitten want iemand moet het doen. Neemt niet weg dat het voor mij niet de leukste speelstijl is om erop te zitten maar je moet iets.

Iets anders: Ik ben blijkbaar geflagged voor een account rename????
Mijn Gamertag op Activision is gewoon Ryada, maar schijnbaar vonden mensen dat offensive....
[Afbeelding]
whaaat, ik kan me nou niet gedenken wat er offensive aan is... Kwam gister nog "BroodjeTeelbal" tegen in game, die mogen wel gewoon rond blijven rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:04:
[...]

whaaat, ik kan me nou niet gedenken wat er offensive aan is... Kwam gister nog "BroodjeTeelbal" tegen in game, die mogen wel gewoon rond blijven rennen :P
Ik ben gisteren twee Nederlanders tegen gekomen de ene noemde kankerkind69 en de andere klootzakken69

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de functie tuning dat terug toegevoegd is . Moet ik de juiste afstelling zoeken natuurlijk. Wel leuke toevoeging . Zet toch meestal meer ads voor en meer naar recoil enz... welke gebruiken jullie meestal bij tuning....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
Wolverine9000 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:05:
[...]

Ik ben gisteren twee Nederlanders tegen gekomen de ene noemde kankerkind69 en de andere klootzakken69
Maar ik kan dan wel zelf niet kieze voor Urbanus en heb er Urbenus van mogen maken…
:+ 8)7 8)7

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
[...]

Gisteren ook tegen iemand gespeeld die heette Iloveblackkids69.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:04:
[...]

Ik heb ook een hoop namen gezien die offensive zijn en wel een rename mogen gebruiken. Maar ik word nu vrolijk begroet door de melding dat mijn account geflagged is voor een rename elke keer dat ik CoD opstart. Vermoed dat mensen mij gewoon reporten en masse, want ik kan me echt niet verzinnen waarom het anders zou gebeuren :(
[...]

Ben ik de enige die het altijd heel raar vind dat mensen met dat soort tags in games willen spelen? Wat voor nut heeft het en zo wil je toch niet naar de buitenwereld bekend staan? tenminste dat lijkt mij, bedenk je komt iemand tegen in de kroeg en die gamed ook, je vraagt elkaars gamertag en dan vertel je "Die van mij is kankerkind69" dan sta je toch ook mooi voor lul, meteen ook geen klik meer etc. Ik kan het mij niet voorstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:15:
[...]

Ben ik de enige die het altijd heel raar vind dat mensen met dat soort tags in games willen spelen? Wat voor nut heeft het en zo wil je toch niet naar de buitenwereld bekend staan? tenminste dat lijkt mij, bedenk je komt iemand tegen in de kroeg en die gamed ook, je vraagt elkaars gamertag en dan vertel je "Die van mij is kankerkind69" dan sta je toch ook mooi voor lul, meteen ook geen klik meer etc. Ik kan het mij niet voorstellen.
Ik kan dit me ook niet voorstellen idd. zou ook niet iemand zijn waar ik heel snel mee zou gaan gamen. maar probably zijn deze mannetjes een jaar of 12, en is het heel stoer bij hun op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:37:
[...]

Ik heb geen idee hoe ik uberhaupt een bericht kan sturen op de PC.
Wanneer ik op de reguliere enter druk (wat normaal het chatvenster activeert werkt niet) en wanneer ik soms op de enter druk bij mn numpad gaat mn game naar windowed mode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:15:
[...]

Vaak zijn het voor van die kiddos van 12/13 jaar die niks beters te doen hebben en ongetwijfeld niet eens in een kroeg komen. Tot ze volwassen worden en dan bedenken dat ze al die jaren met de meest kansloze naam rond hebben gelopen.

Ik heb bij dit soort namen sowieso al de hoop opgegeven dat ze überhaupt ver komen in het leven. Ach het ook weer een motivatie om ze nog vaker af te maken 🥹

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Hoe zit het overigens met Ranked Play? Kan hier elke mode gespeeld worden of enkel (bv?) SnD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
JeroenD92 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:28:
Hoe zit het overigens met Ranked Play? Kan hier elke mode gespeeld worden of enkel (bv?) SnD?
Volgensmij is hier nog niet zo veel over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:01
JeroenD92 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:23:
[...]

Wanneer ik op de reguliere enter druk (wat normaal het chatvenster activeert werkt niet) en wanneer ik soms op de enter druk bij mn numpad gaat mn game naar windowed mode..
Ik zie ook veel berichten maar er staat niks in? Zullen wel zure reacties zijn haha.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:20:
[...]

Ik kan dit me ook niet voorstellen idd. zou ook niet iemand zijn waar ik heel snel mee zou gaan gamen. maar probably zijn deze mannetjes een jaar of 12, en is het heel stoer bij hun op school.
Same, ik zou er ook niet snel vrienden mee worden. Maar ik kan me niet herinneren dat het bij mij stoer was toen ik 12 jaar was. Het was over het algemeen volwassenen die het stoer vonden om ermee te schelden etc.
JeroenD92 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:23:
[...]

Het zou gewoon via enter moeten gaan. Dat is hoe het tot nog toe gewerkt heeft voor mij om in party/whispers te praten
JeroenD92 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:28:
Meestal is het S&D. Control en Hardpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:40:
[...]

Same, ik zou er ook niet snel vrienden mee worden. Maar ik kan me niet herinneren dat het bij mij stoer was toen ik 12 jaar was. Het was over het algemeen volwassenen die het stoer vonden om ermee te schelden etc.
Helemaal mee eens, maar als ik tegenwoordig die mannetjes hoor praten dan weet ik meestal wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
BlazeMuis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:21:
[...]

En hoe speel ik deze vrij? Tot nu toe nog geen enkele vlag vrijgespeeld en ik ben al lvl 55.
Er zijn een paar verschillende manieren waarop je Calling Cards kunt ontgrendelen in MW2. Het kan worden gedaan door de campagne te doorlopen, door multiplayer te spelen en zelfs door een aantal moeilijke uitdagingen te voltooien. Er is geen gemakkelijke manier om elke Calling Card snel te ontgrendelen, maar er zijn methoden die het proces een beetje kunnen versnellen. Een van de betere manieren om dit te doen, is door je te concentreren op de camo's van je wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:50
Prison escape of hoe heet is trouwens best wel nice maar god wat een schelden tusssen de potjes door. Heb MW1 en MW2 vroeger weinig gespeeld omdat ik een BF2/3/4 kind was. Las altijd dat die lobbys complete chaos waren, kan me het nu enigszinds voorstellen hoe dat was denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

noordwolde schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:45:
Prison escape of hoe heet is trouwens best wel nice maar god wat een schelden tusssen de potjes door. Heb MW1 en MW2 vroeger weinig gespeeld omdat ik een BF2/3/4 kind was. Las altijd dat die lobbys complete chaos waren, kan me het nu enigszinds voorstellen hoe dat was denk ik.
Het eerste wat ik doe is de mute knop inmeppen zo snel als ik in een Lobby kom. Wordt gek van die lui wat muziek draaien, wat liggen te schelden, waar hun moeder roept dat ze moeten eten, wat chips liggen te bikken en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Enigste mooie van niet muten is dat je bij een kill hun soms door de mic hoort vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik heb nadat ik deze week op ps5 cod heb gespeeld maar eens een xbox controller op mijn pc aangesloten en kom tot de conclusie dat je geen skill nodig bent met een controller
het is bijna een aimbot het volgt automatisch mensen die achter een muurtje lopen het enige wat je hoeft te doen is wachten tot hij om het muurtje komt
en dan die autoaim troep het is ongelofelijk je kunt gewoon niet missen
ik hoop dat ze er wat aan gaan doen dit is wel heel makkelijk om kills te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:50
Oxigeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:47:
[...]

Het eerste wat ik doe is de mute knop inmeppen zo snel als ik in een Lobby kom. Wordt gek van die lui wat muziek draaien, wat liggen te schelden, waar hun moeder roept dat ze moeten eten, wat chips liggen te bikken en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Enigste mooie van niet muten is dat je bij een kill hun soms door de mic hoort vloeken.
Hoor dan alleen maar vervelende woorden die 99 procent met K. beginnen. Als dit de toekomst van de planeet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Oxigeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:47:
[...]

Ik heb Voice chat maar weer compleet uitgezet, want hoe ik gisteren uitgescholden word ging de humor voorbij. Ik kan veel zout hebben maar sommige dingen gaan te ver.
De tip van de tweaker die me vertelde hoe ik chat kon disablen erg bedankt het werkt goed :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Steenw schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:48:
Ik heb nadat ik deze week op ps5 cod heb gespeeld maar eens een xbox controller op mijn pc aangesloten en kom tot de conclusie dat je geen skill nodig bent met een controller
het is bijna een aimbot het volgt automatisch mensen die achter een muurtje lopen het enige wat je hoeft te doen is wachten tot hij om het muurtje komt
ik hoop dat ze er wat aan gaan doen dit is wel heel makkelijk om kills te krijgen
Aah mooi...Dan neem ik aan dat je komende weken alleen maar boven aan de ranglijsten te vinden bent. Van bovenstaand verhaal geloof ik dus ook geen ballen. Want zo makkelijk is het op een ps5 dus echt niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Daradius
Steenw schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:48:
weer zo een. Ik vind het heel knap hoor, mijn aim assist werkt namelijk absoluut niet zo op de xbox. maar zal wel aan mij liggen. "het volgt automatisch mensen die achter een muurtje lopen" hou toch op man.
Oxigeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:58:
[...]

Aah mooi...Dan neem ik aan dat je komende weken alleen maar boven aan de ranglijsten te vinden bent. Van bovenstaand verhaal geloof ik dus ook geen ballen. Want zo makkelijk is het op een ps5 dus echt niet.
Mensen kijken te veel video's op reddit of tiktok waar allemaal van die onzin word verspreid. en blijkbaar gaan ze hier mooi verder met die onzin.

[ Voor 27% gewijzigd door Daradius op 04-11-2022 12:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
noordwolde schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:49:
[...]

Hoor dan alleen maar vervelende woorden die 99 procent met K. beginnen. Als dit de toekomst van de planeet is.
Het aller eerste wat ik met elke nieuwe CoD doe, is uitzoeken hoe ik álle communicatie van andere spelers kan blokkeren :+

Alleen partychat laat ik aan staan, voor de sporadische momenten dat ik samen speel. Maar dan is het een Playstation party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:59:
[...]

weer zo een. Ik vind het heel knap hoor, mijn aim assist werkt namelijk absoluut niet zo op de xbox. maar zal wel aan mij liggen. "het volgt automatisch mensen die achter een muurtje lopen" hou toch op man.

[...]

Mensen kijken te veel video's op reddit of tiktok waar allemaal van die onzin word verspreid. en blijkbaar gaan ze hier mooi verder met die onzin.
Het schijnt dat een specifieke setting in controller de aim assist wel een stuk erger maakt dan op default. Hoeveel er van waar is zou ik niet kunnen zeggen. De Black Ops preset van aim assist schijnt het een stuk meer werk te laten doen. Dat icm met Dynamic Aim Response Curve.
Ik ben een MKB speler en kan prima meekomen dus het zal niet zo super erg zijn, maar ik weet ook niet hoeveel er van waar is. Ik heb mezelf maar voorgenomen om het gezeik over Aim Assist te negeren.

Het helpt ook niet dat de gaming community in zijn algemeen meer blamed op anderen dan dat ze naar zichzelf kijken waarom ze engagements hebben verloren. Als ik een hoekje om spring en mijn ADS time is 3x zo lang (ja als je springend ADS doet ben je 3x zo lang bezig als dat je het stilstaand doet) dan ga ik ook niet zeiken van 'JA MAAR AIMBOT' nee, dan kijk ik naar wat ik had kunnen doen om het wel te winnen. Schijnbaar is dat wel een zeldzame trait tegenwoordig...

[ Voor 27% gewijzigd door Ryada op 04-11-2022 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:04:
[...]

Het schijnt dat een specifieke setting in controller de aim assist wel een stuk erger maakt dan op default. Hoeveel er van waar is zou ik niet kunnen zeggen. De Black Ops preset van aim assist schijnt het een stuk meer werk te laten doen. Dat icm met Dynamic Aim Response Curve.
Ik ben een MKB speler en kan prima meekomen dus het zal niet zo super erg zijn, maar ik weet ook niet hoeveel er van waar is. Ik heb mezelf maar voorgenomen om het gezeik over Aim Assist te negeren.
Klopt je kan de aim assist deels aanpassen, ik heb het toevallig getest met een maatje van me in custom game. Overigens gaat het niet naar het extreme aimbot toe, het zijn gewoon andere momenten en/of verslomingen van je aim wanneer je in de buurt komt van een enemy.\

Er zijn laatst een paar videos verschenen van mensen die het tot in het "extreme" hebben. Daar kwam een hele discussie over dat het "niet eerlijk" zou zijn en dat het aangepast moet wroden. Deze mensen hebben overigens ook in hun posts toegegeven dat het gewoon een troll en niet waar was.

Heb het op twitch toevallig aan een pro grevraagd wat hij er nou van vond, hij zei het volgende: "It feels strong, but it is still hard to controll the recoil sometimes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:08:
[...]

Klopt je kan de aim assist deels aanpassen, ik heb het toevallig getest met een maatje van me in custom game. Overigens gaat het niet naar het extreme aimbot toe, het zijn gewoon andere momenten en/of verslomingen van je aim wanneer je in de buurt komt van een enemy.\

Er zijn laatst een paar videos verschenen van mensen die het tot in het "extreme" hebben. Daar kwam een hele discussie over dat het "niet eerlijk" zou zijn en dat het aangepast moet wroden. Deze mensen hebben overigens ook in hun posts toegegeven dat het gewoon een troll en niet waar was.

Heb het op twitch toevallig aan een pro grevraagd wat hij er nou van vond, hij zei het volgende: "It feels strong, but it is still hard to controll the recoil sometimes".
Ik houd mezelf er ook compleet los van. Ik heb plezier in het spelletje en ga niet mezelf druk om maken of iemand ergere aim assist heeft of niet, anders blijf ik wel even bezig :P

Maar het is ook een kromme discussie die bestaat, en er word te veel met emotie gediscussierd erom dan echt objectief als je naar de argumenten kijkt. Vaak is het ook zo dat mensen te invested zijn in hun eigen manier van spelen dat het ook niet lost kan koment te staan van annecdotal arguments en private investment.
Voor alsnog heb ik niet echt momenten gehad dat ik dacht van "nou die aim-assist heeft mij gekilled" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-En4Cer- schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:45:
[...]

Er zijn een paar verschillende manieren waarop je Calling Cards kunt ontgrendelen in MW2. Het kan worden gedaan door de campagne te doorlopen, door multiplayer te spelen en zelfs door een aantal moeilijke uitdagingen te voltooien. Er is geen gemakkelijke manier om elke Calling Card snel te ontgrendelen, maar er zijn methoden die het proces een beetje kunnen versnellen. Een van de betere manieren om dit te doen, is door je te concentreren op de camo's van je wapens.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Werkt bij mij ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:29:
[...]

Ik houd mezelf er ook compleet los van. Ik heb plezier in het spelletje en ga niet mezelf druk om maken of iemand ergere aim assist heeft of niet, anders blijf ik wel even bezig :P

Maar het is ook een kromme discussie die bestaat, en er word te veel met emotie gediscussierd erom dan echt objectief als je naar de argumenten kijkt. Vaak is het ook zo dat mensen te invested zijn in hun eigen manier van spelen dat het ook niet lost kan koment te staan van annecdotal arguments en private investment.
Voor alsnog heb ik niet echt momenten gehad dat ik dacht van "nou die aim-assist heeft mij gekilled" :P
Precies. Ik stoor me er gewoon soms aan hoe iemand die pc speelt en dan toevallig even een dag op console zo "extreem goed" kan zijn in het spelletje ineens. ik als console speler kan me daar dus echt gewoon niks bij voorstellen, mij lijkt het dus echt onmogelijk om van een gemidelde m&k speler ineens de top controller speler te kunnen zijn in 1 dag.

Ik zie ook nu pas dat dit weer dezelfde kerel is die paar dagen terug ook al zo een onzin post plaatste over controllers.

[ Voor 5% gewijzigd door Daradius op 04-11-2022 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:31:
[...]

Precies. Ik stoor me er gewoon soms aan hoe iemand die pc speelt en dan toevallig even een dag op console zo "extreem goed" kan zijn in het spelletje ineens. ik als console speler kan me daar dus echt gewoon niks bij voorstellen, mij lijkt het dus echt onmogelijk om van een gemidelde m&k speler ineens de top controller speler te kunnen zijn in 1 dag.
Nee daar gaat wel wat tijd over heen, tenzij iemand al jaren controller speelt en gewoon een mediocre MKB speler is, of dat iemand gewoon een slechte MKB speler is en daarom zowieso al 3x niks raak schiet, die 1ne kogel die ze meer raken door Aim Assist is dan een wereld van verschil *O*

en dan spreek ik uit ervaring omdat ik in Halo ben geswitched van MKB naar Controller. En daar is wel een paar maanden overheen gegaan voor ik op mijn MKB niveau weer zat

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 04-11-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:34:
[...]

Nee daar gaat wel wat tijd over heen, tenzij iemand al jaren controller speelt en gewoon een mediocre MKB speler is, of dat iemand gewoon een slechte MKB speler is en daarom zowieso al 3x niks raak schiet, die 1ne kogel die ze meer raken door Aim Assist is dan een wereld van verschil *O*

en dan spreek ik uit ervaring omdat ik in Halo ben geswitched van MKB naar Controller. En daar is wel een paar maanden overheen gegaan voor ik op mijn MKB niveau weer zat
dan moeten ze mij toch even wat komen uitleggen als het bij hun allemaal zo makkelijk gaat :P. als ik na jaren cod op console nogsteeds soms moeite heb, dan mag meneertje pro in 1 dag mij wat tips komen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:36:
[...]

dan moeten ze mij toch even wat komen uitleggen als het bij hun allemaal zo makkelijk gaat :P. als ik na jaren cod op console nogsteeds soms moeite heb, dan mag meneertje pro in 1 dag mij wat tips komen geven.
Haha, ja dan wil ik ook wel wat tips ondanks dat ik op MKB speel. Maar het grappige is die mensen komen hier in het topic zeiken over Aim Assist en zijn daarna van de aardbodem verdwenen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
Vrijdag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:30:
[...]

***members only***

Werkt bij mij ook 8)
Nóg wel, maar de kans is aanwezig dat al je calling cards straks weer op slot gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

-En4Cer- schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:51:
[...]

Nóg wel, maar de kans is aanwezig dat al je calling cards straks weer op slot gaan ;)
Aan de andere kant heb je wel een idee wat er beschikbaar komt en welke je wilt grinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-En4Cer- schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:51:
[...]

Pakken wat je pakken kan, nu kan je nog imponeren met een obsidian wapen card :P

Ik zag ook al een paar kerst cards er tussen staan trouwens. Er zitten best toffe tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 20:12

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Op de Series X krijg ik nu een 50GB update. 😫

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miesjh schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:57:
Da's raar? Bij mij was het echt nog geen 500mb. Totale installatiegrootte op de PS4 is het nu 163GB.

Misschien krijgen lastgen consoles een kleinere update ivm textures ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik lees dit op verschillende fora constant. Dan ben ik toch wel blij dat ik het spel op mijn PS5 heb gekocht.
Is dit een Xbox probleem in de brede zin van het woord? Dus met alle updates van ook andere spellen?

Heb wel een Series X thuis staan maar eigenlijk heeft die sinds de aanschaf nog amper aangestaan.

Ik vind deze COD toch wel weer een openbaring vergeleken met vorige delen. Al kon ik Vanguard ook wel waarderen. Ik ga weer snel schieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-10 16:43
Zojuist tijdens de lunchpauze mn eerste echt obvious cheater tegengekomen. Zo'n flapdrol met een riot shield (die sowieso een speciale plaats in de hel gereserveerd hebben) die god mode had ofzo. Kon geen damage doen tegen hem en hij had een soort zwarte pixelwaas achter hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Henkie_NtA schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:14:
Zojuist tijdens de lunchpauze mn eerste echt obvious cheater tegengekomen. Zo'n flapdrol met een riot shield (die sowieso een speciale plaats in de hel gereserveerd hebben) die god mode had ofzo. Kon geen damage doen tegen hem en hij had een soort zwarte pixelwaas achter hem.
Dit is een bug in de game atm, als je riot shield geraakt word door een vtol dan krijg je godmode, enige wat je dan nog kan killen is environmental damage. Denk aan door een tank aangereden worden, of een molotov.
Het is ook heel makkelijk om dit perongeluk te activeren als je gewoon een riot in je loadout hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-10 16:43
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:23:
[...]

Dit is een bug in de game atm, als je riot shield geraakt word door een vtol dan krijg je godmode, enige wat je dan nog kan killen is environmental damage. Denk aan door een tank aangereden worden, of een molotov.
Het is ook heel makkelijk om dit perongeluk te activeren als je gewoon een riot in je loadout hebt.
Ah ok, dus ik heb hem misschien ten onrechte uitgescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Henkie_NtA schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:24:
[...]

Ik heb het namelijk 1x per ongeluk gehad toen ik mijn riot shield aan het grinden was voor de Camo's. Was ook echt 1 van de weinige momenten dat ik geen coldblooded run ook 8)7 Dacht niemand runned een vtol toch, ding is binnen 3 seconden kapot.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 04-11-2022 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mochten mensen trouwens een keer samen willen spelen. Bij deze mijn activision id:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Henkie_NtA schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:24:
[...]

Denk het niet :P veel mensen equippen nu juist express een riot shield om deze bug te triggeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10 21:32

RawChild

PSN: Rawchild

Lekker dan, spuit 11 komt er na een week ook nog eens achter dat je killstreaks ook om kan zetten naar scorestreaks. En aangezien ik altijd uav uit de lucht schiet en de objectives speel past dat beter bij mij.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 21:23
ja heel bizar wel , xbox hier moet inderdaad een update doen van net geen 50gb , en op de PC was hij zo klaar met paar honderd MB.

Kan ook nergens enige info vinden , waarom dit zo is voor de XBOX 8)7

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
RawChild schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:42:
Lekker dan, spuit 11 komt er na een week ook nog eens achter dat je killstreaks ook om kan zetten naar scorestreaks. En aangezien ik altijd uav uitbreiden lucht schiet en de objectives speel past dat beter bij mij.
Wait, whut? :9

(Direct even opgezocht, is dus kennelijk een schuifje bij keuze kill/score streaks. Wauw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
Gadver, nadat ik afgelopen week ergens uit de campaign ben gestapt om MP te spelen, wilde ik vandaag weer eens de campaign verder op pakken. Helaas is mijn volledige savegame weg :F

Ik zie een nieuw gegenereerde .svg waarbij een van de eerste regels nog wel info betreft van mijn laatste autosave moment;
13064524 2022-10-27 01:19:08 levelshots/autosave/autosave_wounded AUTOSAVE/AUTOSAVE savegame.svg
Waar ik ook zoek, ik kan niets vinden van mijn oude campaign status, wel zijn div. operators unlocked in MP door mijn voortgang in de oude campaign.

Hierop opnieuw gestart en na 10 min weer gestopt, even geen zin en gefrustreerd.
Echter, de nieuwe .svg bekeken en de timestamp lijkt hetzelfde echter niet de naam van de autosave.
Overigens deze ook nergens kunnen vinden (nog).
13064524 2022-10-27 01:19:08 levelshots / autosave / autosave_marinastart AUTOSAVE/LEVELSTART savegame.svg
Gevalletje kl$te, pech en door... of is dit een bekende bug en is de kans heel groot dat dit weer gebeurt? :|

N.b. ik heb gelezen over iets dat de anti-virus roet in het eten kan gooien v.w.b. het niet kunnen opslaan van de savegame. Omdat ik gedurende 3 dagen diverse keren ermee heb gespeeld is dit niet van toepassing op wat ik ondervonden heb.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steenw
[...]

[...]

hmm ik merk het verschil wel degelijk heb je al eens met muis en keyboard deze cod gespeeld probeer dat eens en pak daarnaar je controller eens
dan merk je gewoon dat het heel anders en veel te gemakkelijk is

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RawChild schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:42:
Lekker dan, spuit 11 komt er na een week ook nog eens achter dat je killstreaks ook om kan zetten naar scorestreaks. En aangezien ik altijd uav uit de lucht schiet en de objectives speel past dat beter bij mij.
Da's veel fijner inderdaad. Gaat supersnel op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
Ryada schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:40:
[...]

Het voelt meer alsof iemand cheap troll bait aan het gebruiken is :+
wennen aan een controller is niet zo moeilijk ik speel namelijk battlefield altijd met een controller

dus ik kan het met beide maar de vraag is wanneer pak jij er een muis en keyboard bij ?? dan kan je het verschil zelf merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Steenw schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:47:
[...]

dus als mensen een ervaring hebben en daar een mening over hebben dan mag dat niet terwijl je niet eerst zelf het geprobeerd met keyboard en muis en dan je mening te geven
Ik ben een MKB speler zoals ik eerder vandaag ook al aan heb gegeven. Het feit dat ik prima mee kan komen en constant boven aan mijn team sta zegt mij dat de aim assist helemaal niet zo'n groot probleem is. De spawns zijn eerder een probleem, en als ik dood ga is het 9 vd 10 keer ik die gewoon een fout maak. Maar goed dat is niet zo erg, en als jij je deaths wilt blamen op Aim Assist gewoon zo doorgaan, maar op die manier word je niet beter ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daradius
Sleeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:54:
Niet zo happen allemaal joh, gooi hem op blok en weer verder.

Al bekend wanneer gungame terug komt? ;(
Was helemaal vergeten dat die game mode er ook nog was :) altijd wel leuk om tussendoor ff in te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_

Ik weet niet wanneer, maar kan niet wachten. Gungame zal nu toch ook ergens makkelijker worden omdat je met alle wapens (als je alles wilt vrijspelen) al eens gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 13:38
tommerd_ schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:55:
[...]

Ik weet niet wanneer, maar kan niet wachten. Gungame zal nu toch ook ergens makkelijker worden omdat je met alle wapens (als je alles wilt vrijspelen) al eens gespeeld hebt.
Maar dat heeft de tegenstander dan ook gedaan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Sleeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:55:
[...]

Maar dat heeft de tegenstander dan ook gedaan he ;)
Schrijf het een beetje rottig op, maar bedoel vooral het onder controle houden van het wapen dat dat makkelijker zou moeten worden. (Of zoals je vroeger wel eens voor de verrassing stond dat iets een burst/single shot wapen was en je dan ijverig je knop ingedrukt hield :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zag gisterenavond op Facebook die update van 50 GB al voorbij komen dus ik dacht vanochtend al een update te gaan doen maar die was toen nog nergens te bekennen. Rolt blijkbaar gefaseerd uit, maar vraag me dan wel af wat er precies gepatched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:58:
Zag gisterenavond op Facebook die update van 50 GB al voorbij komen dus ik dacht vanochtend al een update te gaan doen maar die was toen nog nergens te bekennen. Rolt blijkbaar gefaseerd uit, maar vraag me dan wel af wat er precies gepatched wordt.
Fix for various camos not unlocking during progression
Fix for an exploit in Gunsmith when using mouse and keyboard.
Fixed crashing issues.
Fixed framerate drop issues.
Addressed freezing issues.
Added performance improvements.
Added fixes for stuttering/lag issues.
Other under the hood fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 13:38
pelidee schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:59:
[...]

Fix for various camos not unlocking during progression
Fix for an exploit in Gunsmith when using mouse and keyboard.
Fixed crashing issues.
Fixed framerate drop issues.
Addressed freezing issues.
Added performance improvements.
Added fixes for stuttering/lag issues.
Other under the hood fixes.
Dit is de vorige toch, er is weer een nieuwe als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Sleeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:00:
[...]

Dit is de vorige toch, er is weer een nieuwe als het goed is.
Kan zijn dat ik het mis heb, ik zat dit vanmorgen ergens te lezen.

[ Voor 67% gewijzigd door BM op 04-11-2022 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Niet zo happen allemaal joh, gooi hem op blok en weer verder.

Gungame. Heb ik me toch een potje mee vermaakt bij MW. Met een vriend samen de MP in en knallen of je level er vanaf hangt. Veel gewonnen maar ook veel verloren haha.

EDIT: Wordt het niet eens tijd dat we hier een player databse maken zodat we samen kunnen spelen? Denk namelijk dat we het erover eens kunnen zijn dat samen spelen leuker is dan alleen...

Weet alleen niet hoe het zit met SBMM als je met 4 man in een lobby zit en je hebt allemaal een andere SBMM

[ Voor 28% gewijzigd door Oxigeon op 04-11-2022 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Oxigeon schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:06:
[...]

EDIT: Wordt het niet eens tijd dat we hier een player databse maken zodat we samen kunnen spelen? Denk namelijk dat we het erover eens kunnen zijn dat samen spelen leuker is dan alleen...

Weet alleen niet hoe het zit met SBMM als je met 4 man in een lobby zit en je hebt allemaal een andere SBMM
Volgens mij wordt er naar 'de beste' gekeken.

offtopic:
Maar SBMM klopt niks van als ik het hier goed doorlees :+
Pagina: 1 ... 41 ... 85 Laatste