Weet niet of je met de huidige TTK bedoeld of dat snel is (waarvan ik zelf de discussies hierover beetje overdreven vond) maar voor mijn gevoel is de recoil control echt beter met een silencer. Merk er in ieder geval geen nadelen van met aantal kogels wat ik nodig hebWolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:40:
[...]
Zijn wapens met een silencer niet minder sterk of maakt dit niet uit met de huidige ttk. Nog niet echt met silencers gespeeld eigenlijk.
Thx voor de tip by the way. Er is trouwens een update 1.08 geweest. Weet iemand hoe groot deze is op ps5. Zal wel niet zo heel groot zijn denk iktommerd_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:42:
[...]
Weet niet of je met de huidige TTK bedoeld of dat snel is (waarvan ik zelf de discussies hierover beetje overdreven vond) maar voor mijn gevoel is de recoil control echt beter met een silencer. Merk er in ieder geval geen nadelen van met aantal kogels wat ik nodig heb
Voor de mensen die een leuk filmpje willen omtrent suppressors:
Deze heeft elke CoD wel goede informatie omtrent mechanics etc.
En dan heb je wat leuks om tussen werk door om te kijken
Deze heeft elke CoD wel goede informatie omtrent mechanics etc.
En dan heb je wat leuks om tussen werk door om te kijken
Steam: Ryada.
Weet niet hoe groot die nieuwe update is, hier wel wat bug fixesBug Fixes Patch 1.08
- Addressed bug where players were experiencing crashes when partied up.
- Addressed crashing issues across all platforms
- Addressed framerate drop issues.
- Fixed game freezing issues.
- Added performance improvements.
- Added stability fixes.
- Added fixes for stuttering and lag issues.
- Other minor fixes.
[ Voor 7% gewijzigd door tommerd_ op 03-11-2022 10:51 ]
En voel je verschil met je deadzone setting zoals laatst besproken?Wolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:33:
[...]
Ik gebruik sensitivity 8 en 8. En deadzone ook redelijk laag en max op 99 dacht ik
Tip voor de mensen om campers aan te pakken gebruik een drill charge. Gewoon tegen de muur of plafond smijten en ze zijn eraan voor de moeite. Op de map met het kasteel zeker een aanrader 😉
Ja toch wel. Want heb nieuwe controller op de ps5Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:56:
[...]
En voel je verschil met je deadzone setting zoals laatst besproken?
Volgens mij zijn dit geen bugs. Bij Warzone 1 kon je ook al geen hoogteverschil zien, en volgens mij worden de spelers met de Ghost perk alleen als ruitje weergegeven i.p.v. ook de richting. (Correct me if I'm wrong)Ryada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:21:
[...]
Vind zelf Bird's eye een stuk fijner, want dan hoef ik niet de reactionary game te spelen. Enige nadeel is dat hij deels bugged is![]()
Je kan geen hoogte verschillen meer zien met birds eye en soms werkt hij maar half, dan is de helft van de enemies een normale ruit en de andere helft kan je wel de richting van zien
Ah dat kan ook. Vind het wel apart want met een normale UAV krijg je wel hoogteverschil als informatie. Dus deels voelt het een downgrade.JobKlimop schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:12:
[...]
Volgens mij zijn dit geen bugs. Bij Warzone 1 kon je ook al geen hoogteverschil zien, en volgens mij worden de spelers met de Ghost perk alleen als ruitje weergegeven i.p.v. ook de richting. (Correct me if I'm wrong)
Die dingen zijn hilarisch inderdaad, zeker als je DOM of Hardpoint speelt. Werkt ook heel goed tegen mensen met een schildWolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:59:
Tip voor de mensen om campers aan te pakken gebruik een drill charge. Gewoon tegen de muur of plafond smijten en ze zijn eraan voor de moeite. Op de map met het kasteel zeker een aanrader 😉
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik speel alleen domination en soms af en toe hardpoint en deathmatch. Maar merendeels dominationVrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:16:
[...]
Die dingen zijn hilarisch inderdaad, zeker als je DOM of Hardpoint speelt. Werkt ook heel goed tegen mensen met een schild
Ik speel alleen maar DOM, Hardpoint en KC. Want meer objectives = meer punten = meer winnen (en sneller levelen)Wolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:18:
[...]
Ik speel alleen domination en soms af en toe hardpoint en deathmatch. Maar merendeels domination
Niet dat levelen nu zo'n issue is, dat gaat ook vreselijk snel. Te snel, als je het mij vraagt. Ben inmiddels alweer max level 55 en dan ben ik niet eens echt heel goed en speel niet eens zo veel.
[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 03-11-2022 11:23 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En als je een riotshielder tegenkomt, gooi er een molotov tegen dat schild aan, werkt heer-lijk 
Moet wel zeggen dat die riotshield wel aangepast mag worden imo, veel te sterk. Gisteren wat potjes SD gedaan en we hadden een riotshielder in ons team, die gewoon elke ronde zat te campen tot ons team dood was, en dan knalde die vervolgens 5 man af met zn shieldje. Zou imo net als met armour plate systeem een meter op moeten zitten, 2 mags erop geknalled, meter leeg, shield kan je nu doorheen schieten. FF out of combat en metertje loopt weer vol.
Zoals het nu is slaat het eigenlijk helemaal nergens op
Moet wel zeggen dat die riotshield wel aangepast mag worden imo, veel te sterk. Gisteren wat potjes SD gedaan en we hadden een riotshielder in ons team, die gewoon elke ronde zat te campen tot ons team dood was, en dan knalde die vervolgens 5 man af met zn shieldje. Zou imo net als met armour plate systeem een meter op moeten zitten, 2 mags erop geknalled, meter leeg, shield kan je nu doorheen schieten. FF out of combat en metertje loopt weer vol.
Nu je het zegt, ik ga maar eens met dat schild aan de gang. Nu kan het nog, voordat ze het er uit nerfen 
Een RPG er op overleven ze trouwens ook, zo heb ik proefondervindelijk gemerkt
[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 03-11-2022 11:25 ]
Riot shield is heel zwak op het moment tbh. Elke lethal kan er zowat iets aan doen, Thermite/Molo/Drill Charge/Semtex killen het allemaal. Zeker in Non respawn modes is er geen excuus om hem niet te kunnen killen. Of je boxed hun in met meer man, na ermee gespeeld te hebben ben ik van mening dat hij veel meer balanced is dan ik initieel dacht.!GN!T!ON schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:23:
En als je een riotshielder tegenkomt, gooi er een molotov tegen dat schild aan, werkt heer-lijk
Rpg naast ze mikken dan zijn ze wel doodVrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:25:
Nu je het zegt, ik ga maar eens met dat schild aan de gang. Nu kan het nog, voordat ze het er uit nerfen
Klinkt als een plan
Zijn er meer mensen die op de PS5 last hebben van sporadische game crashes en/of enorme lag?
In het begin had ik dit niet, maar de laatste paar dagen ineens heel vaak
[ Voor 29% gewijzigd door Steven030 op 03-11-2022 11:35 ]
Ik gooi altijd sticky op de voorkant, is ook altijd een kill. Er zat/zit ook een but in riot shields. Het is/was dus blijkbaar zo dat wanneer je een schild op je rug hebt, en gehit word door een enemy vtol, dat je de rest van de game godmode hebt. Zijn veel filmpjes over te vinden op redditVrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:25:
[ Voor 4% gewijzigd door Daradius op 03-11-2022 11:32 ]
Dat is tot nu toe niet mijn ervaring. Als een semtex op het schild blijft plakken dan is die persoon niet dood, frags moet je wel goed cooken en is makkelijk te missen, drill charge niet geprobeerd (vanavond maar eens doen). Thermite vol op schild is ook niet dood (gisteren 3x geprobeerd), enige dat echt goed werkt voor mij tot nu toe is molotov, al het andere is luck.Ryada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:26:
[...]
Riot shield is heel zwak op het moment tbh. Elke lethal kan er zowat iets aan doen, Thermite/Molo/Drill Charge/Semtex killen het allemaal. Zeker in Non respawn modes is er geen excuus om hem niet te kunnen killen. Of je boxed hun in met meer man, na ermee gespeeld te hebben ben ik van mening dat hij veel meer balanced is dan ik initieel dacht.
Zag in mijn potjes de riotshielders ook ruim bovenaan staan qua kills en KDA. Maar ik ben niet heel erg goed dus mogelijk speel ik op een lagere ELO / skilllevel dan jou.
Dan hebben jij een andere riot shield dan die ik kon gebruiken.!GN!T!ON schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:33:
[...]
Dat is tot nu toe niet mijn ervaring. Als een semtex op het schild blijft plakken dan is die persoon niet dood, frags moet je wel goed cooken en is makkelijk te missen, drill charge niet geprobeerd (vanavond maar eens doen). Thermite vol op schild is ook niet dood (gisteren 3x geprobeerd), enige dat echt goed werkt voor mij tot nu toe is molotov, al het andere is luck.
Zag in mijn potjes de riotshielders ook ruim bovenaan staan qua kills en KDA. Maar ik ben niet heel erg goed dus mogelijk speel ik op een lagere ELO / skilllevel dan jou.
Ik ben meermaals gekilled door iemand die een semtex op mij gooit en ik heb altijd een Thermite in mijn loadout om die mensen met een schild te killen.
Dus het is wel apart want bij mij is het 100% gegarandeerd, Ik wil in mijn pauze best wel een custom lobby opzetten dat je het op me kan testen
Huh, da's vreemd, werkte gisteren met semtex en thermite bij mij nietDaradius schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:31:
[...]
Ik gooi altijd sticky op de voorkant, is ook altijd een kill. Er zat/zit ook een but in riot shields. Het is/was dus blijkbaar zo dat wanneer je een schild op je rug hebt, en gehit word door een enemy vtol, dat je de rest van de game godmode hebt. Zijn veel filmpjes over te vinden op reddit
Zit nu ook op het werk helaasRyada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:35:
[...]
Dan hebben jij een andere riot shield dan die ik kon gebruiken.
Ik ben meermaals gekilled door iemand die een semtex op mij gooit en ik heb altijd een Thermite in mijn loadout om die mensen met een schild te killen.
Dus het is wel apart want bij mij is het 100% gegarandeerd, Ik wil in mijn pauze best wel een custom lobby opzetten dat je het op me kan testen
Gisteren had ik latency van 999 en 50 procent packet burst. Volgende potje een crash. Daarna niets meer op ps5Steven030 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:28:
Zijn er meer mensen die op de PS5 last hebben van sporadische game crashes en/of enorme lag?
Die latency/burst issues komen mij wel echt de strot uit, gisteren hele tijd geen last. Aan het einde van de avond 5 games achter elkaar die de issues hadden. Toen maar de game afgesloten.Wolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:42:
[...]
Gisteren had ik latency van 999 en 50 procent packet burst. Volgende potje een crash. Daarna niets meer op ps5
Drillcharge werkt in elk geval altijd, want die gaat immers dwars door dat ding heen. Van de andere lethals weet ik het eigenlijk niet echt zeker.Daradius schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:31:
[...]
Ik gooi altijd sticky op de voorkant, is ook altijd een kill. Er zat/zit ook een but in riot shields. Het is/was dus blijkbaar zo dat wanneer je een schild op je rug hebt, en gehit word door een enemy vtol, dat je de rest van de game godmode hebt. Zijn veel filmpjes over te vinden op reddit
hmm das wel apparrt idd, heb namelijk wel meerdere kills met semtex daardoor gemaakt. Enige vervelende is dat wanneer ze merken dat je er een semtex op smijt, sprinten ze hard achter je aan!GN!T!ON schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:35:
[...]
Huh, da's vreemd, werkte gisteren met semtex en thermite bij mij niet
Drill charge is super chill als je hem goed gebruikt....Vrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:46:
[...]
Drillcharge werkt in elk geval altijd, want die gaat immers dwars door dat ding heen. Van de andere lethals weet ik het eigenlijk niet echt zeker.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Heb zelfs al een double kill ermee kunnen krijgenAlwaysNick schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:54:
[...]
Drill charge is super chill als je hem goed gebruikt....
Het mooie is dat niemand door heeft dat je dat ding ergens hebt zitten.
Vraag me daarom wel af in wat voor MMR ik speel soms

Als ze naar mij ene smijten dan hoor ik da toch redelijk goed en dan is het rennen voor je leven lolRyada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:56:
[...]
Heb zelfs al een double kill ermee kunnen krijgen![]()
Het mooie is dat niemand door heeft dat je dat ding ergens hebt zitten.
Vraag me daarom wel af in wat voor MMR ik speel soms
Schijnbaar voor sommige mensen is het dan dat ze er zo dicht mogelijk op willen zitten?Wolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:04:
[...]
Als ze naar mij ene smijten dan hoor ik da toch redelijk goed en dan is het rennen voor je leven lol
Afaik is dit met de nieuwe update allemaal gefixed!Steven030 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:28:
Niet iedereen als Fender is ook al geweldig

Update bevat het volgende:
- Added stability fixes.
Da's de standaard operator die bij velen (bij mij ook) altijd te zien is in de lobby. Welke je ook kiest, het spel default altijd naar die knakker met zijn metalen hamsterwangen
Bij mij lijkt het juist nu pas ontstaan te zijn, en er is geen nieuwere update beschikbaar helaasDevo88 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:17:
Update bevat het volgende:
- Added stability fixes.
ik moet zeggen, ik had gister na de update ook meer crashes en extra veel problemen met de channel functies die er in zitten. bij mij leek meer kapot dan gefixed na de patch.Steven030 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:30:
[...]
Bij mij lijkt het juist nu pas ontstaan te zijn, en er is geen nieuwere update beschikbaar helaas

Ik vind die snor zoooo foutRicmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:39:
[Afbeelding]
Heb die burger king skin hahaha
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zo eerste crash is alweer binnen 

Ja jammer dat we de rest niet krijgenRicmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:39:
[Afbeelding]
[ Voor 84% gewijzigd door MrGizMo op 03-11-2022 12:45 ]
Ik wil die ook, maar helaas geen burger King in belgie die aan deze actie mee doetRicmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:39:
[Afbeelding]
Kan evt via Frankrijk wel online bestellen. Zitten ze alleen met een whopper te kijkenWolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:46:
[...]
Ik wil die ook, maar helaas geen burger King in belgie die aan deze actie mee doet
Komen met seizoen 1 wel andere skins in de store met microtransactionsMrGizMo schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:47:
[...]
Kan evt via Frankrijk wel online bestellen. Zitten ze alleen met een whopper te kijken
Best veel crashes op de pc vandaag, om de 2 a 3 potjes wel
Inmiddels wel lvl 55 behaald

Moet de update nog downloaden. Zal voor deze avond na men werk zijnBlazeMuis schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:54:
Best veel crashes op de pc vandaag, om de 2 a 3 potjes wel![]()
Is er ergens een manier om de m16 beter te laten voelen dan dat die nu doet (lvl 2)? Wat een drama ding is dat zeg... Heb op die en (nu begonnen aan de 74u) de 74u van de AR nog niet maxed maar de tering, wordt een rit vol frustraties, helemaal als ik gold/platinum wil halen met dat ding...
De rest van de guns voelen allemaal prima en heb ik heul veul vermaak aan...maar de m16, wat een gedrocht!!
Moet zeggen, SPR platform is om de vingers bij af te likken!! SPR bijna gold, sba50 ook bijna max+gold! Zit te popelen om de 3de uit het platform, die schijnt nog beter te zijn!!!
Edit:
Die Burger king skin+2x xp voor een uur... is dat alle xp, wapen xp, battlepass of alleen je lvl?(dat nu tot 55 gaat?) Heb nog een code liggen en overweeg die te verzilveren voor de xp token... maar alleen als die voor wapens geld ook.
De rest van de guns voelen allemaal prima en heb ik heul veul vermaak aan...maar de m16, wat een gedrocht!!
Moet zeggen, SPR platform is om de vingers bij af te likken!! SPR bijna gold, sba50 ook bijna max+gold! Zit te popelen om de 3de uit het platform, die schijnt nog beter te zijn!!!
Edit:
Die Burger king skin+2x xp voor een uur... is dat alle xp, wapen xp, battlepass of alleen je lvl?(dat nu tot 55 gaat?) Heb nog een code liggen en overweeg die te verzilveren voor de xp token... maar alleen als die voor wapens geld ook.
[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 03-11-2022 13:07 ]
M16 is een grind, weinig mee te doen behalve doorzetten.mfneed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:02:
Is er ergens een manier om de m16 beter te laten voelen dan dat die nu doet (lvl 2)? Wat een drama ding is dat zeg... Heb op die en (nu begonnen aan de 74u) de 74u van de AR nog niet maxed maar de tering, wordt een rit vol frustraties, helemaal als ik gold/platinum wil halen met dat ding...
Edit:
SPR is wel echt insane sterk, die hoop ik dat ze de oneshot hitbox wat kleiner maken want het voelt echt oneerlijk aan om die te gebruiken.
Dan ga ik overwegen om de m16 op single fire te gaan zetten en maar te spammen, als recoil dat toelaat... Wellicht helpt een sight nog. maar dan wordt het even een uurtje invasion/ground war in en daar maar lvlen! dan is die in ieder geval max en kan ik mijn frustraties gaan uiten in de camo grind voor dat ding!Ryada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:09:
[...]
M16 is een grind, weinig mee te doen behalve doorzetten.
SPR is wel echt insane sterk, die hoop ik dat ze de oneshot hitbox wat kleiner maken want het voelt echt oneerlijk aan om die te gebruiken.
Wat betreft SPR, true 1shot kill mag wel nek/head worden.. upper body is te veel.
Dat wel. Zit alleen geen eten bijWolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:52:
[...]
Komen met seizoen 1 wel andere skins in de store met microtransactions
Hoezo levelen jullie zo snel en hebben jullie zo veel guns goud. Ik speel gemiddeld elke dag 2 a 3 uur maar moet nog level 55 worden.

Gaat toch gewoon weer per season die prestige ranks?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:24:
Level 36 nu en ik begin het te leren, de ene killsteak na de andere. Ik speel search n destroy en dit keer geen hardcore omdat dat er niet is. Gouden camo's en andere onzin doe ik niet echt aan mee. Volgens mij is er weer geen prestige net zoals in MW 2019, ook lekker voor mij. Even tot level 55 doorknallen en daarna af en toe een potje als ik zin heb. Ik speel crossplay op PC met xbox series controller.
Daar gaat het fout. Elke dag 12-14 uur en je hebt het in no-timeChelseamarre123 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:18:
Hoezo levelen jullie zo snel en hebben jullie zo veel guns goud. Ik speel gemiddeld elke dag 2 a 3 uur maar moet nog level 55 worden.
Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:18:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GjBNhRWSkAwMzAmt8oFs9PjH.png?f=user_large)

Zit nu op 19 golden guns

Maar heb ook een hoop aan lopen kutten in custom games om bepaalde dingen te testen zoals attachments en damage ranges.
*edit: ander plaatje wat niet zo mega is*
[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 03-11-2022 13:29 ]
Inmiddels zo’n kleine 12 uur in het spel zitten (vooral MP) en vermaak mij er erg goed mee. Vast clubje waar ik mee speel, dus ook erg gezellig.
Maar wat is het menu onoverzichtelijk zeg. User Interface van lik mijn vestje.
Ook het feit dat je niet kan zien wat je zojuist ontgrendeld hebt is erg onhandig.
De tijd tussen potjes is ook veel te kort om aanpassingen aan je uitrusting te doen.
Desalniettemin vermaak ik mij prima, maar hoop wel dat hier verandering in komt.
Maar wat is het menu onoverzichtelijk zeg. User Interface van lik mijn vestje.
Ook het feit dat je niet kan zien wat je zojuist ontgrendeld hebt is erg onhandig.
De tijd tussen potjes is ook veel te kort om aanpassingen aan je uitrusting te doen.
Desalniettemin vermaak ik mij prima, maar hoop wel dat hier verandering in komt.
Je moet eens naar die ogen kijken van deze skin. Denk dat dat de reden is dat die een zonnebril op heeft.Ricmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:39:
Heel slecht gedaan.
[ Voor 132% gewijzigd door Derr_Hans op 03-11-2022 14:17 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Gold guns zijn easy! gewoon tijdens het lvlen van je gun op lvl 8, 11, 14 en bij sommige op 18 even kijken in je camos's voor die gun. Ik lvl mijn gun, check bij die lvls de challanges, en ga op die manier spelen. Bijv. scar moest je hipfire kills maken, pas ik mn loadout aan naar hipfire, ga zo kills maken!Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:18:
Pak minimaal 1 soms 2 guns max lvl per avond wel!:) maak gemiddeld 30 kills per match denk ik wel:) decoy grenades (15xp per team kill), uav (10xp per teamkill).
Heb nu 4 gouden guns aantal klaar staan voor de gold camo challange. Maar ik ga nu guns opsparen voor de gold camo challange, wat inhoudt alle reguliere camo's doen tijdens het lvlen, bij max lvl switchen van wapen dat ik in ieder geval al mijn gewilde wapens op max lvl heb voor warzone 2 release!
Maar, iemand antwoord op de XP tokens? Is dat ook voor wapen xp? Want anders ga ik mijn 2x burger king code ook verzilveren voor een extra uur extra xp.
Gold is inderdaad easy maar het moeilijke is de wapens max krijgen wat zo ontzettend traag gaat en dan speel ik nog meestal invasion.
@Ryada 86 uur in multiplayer op 7 dagen? Werk jij ook?
En hoe zie je die tijd?
@Ryada 86 uur in multiplayer op 7 dagen? Werk jij ook?

En hoe zie je die tijd?
Bereid je maar voor op het levelen van de shotguns er zit een lvl 29 en lvl 30 wapen tussen. En die challenges unlocken dus ook pas als je de shotguns op lvl 28 en 29 hebt. Dat was wel eventjes bijpoten voor ik de decoy truc leerde.mfneed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:40:
[...]
Gold guns zijn easy! gewoon tijdens het lvlen van je gun op lvl 8, 11, 14 en bij sommige op 18 even kijken in je camos's voor die gun. Ik lvl mijn gun, check bij die lvls de challanges, en ga op die manier spelen. Bijv. scar moest je hipfire kills maken, pas ik mn loadout aan naar hipfire, ga zo kills maken!
Pak minimaal 1 soms 2 guns max lvl per avond wel!:) maak gemiddeld 30 kills per match denk ik wel:) decoy grenades (15xp per team kill), uav (10xp per teamkill).
Heb nu 4 gouden guns aantal klaar staan voor de gold camo challange. Maar ik ga nu guns opsparen voor de gold camo challange, wat inhoudt alle reguliere camo's doen tijdens het lvlen, bij max lvl switchen van wapen dat ik in ieder geval al mijn gewilde wapens op max lvl heb voor warzone 2 release!
Maar, iemand antwoord op de XP tokens? Is dat ook voor wapen xp? Want anders ga ik mijn 2x burger king code ook verzilveren voor een extra uur extra xp.
@Chelseamarre123 Ja ik werk gewoon fulltime, maar ik kan soms uurtje hier uurtje daar even spelen omdat ik dan moet wachten op anderen of op de builds. En als je van huis werkt heb je ook geen tijd nodig om naar huis te gaan. Maar het is ook niet 100% representatief, want ik heb de game ook vaak in de achtergrond aan terwijl ik andere dingen doe voor werk. Ik kan die tijd gewoon op mijn steam profile zien, maar dan moet je hem wel op steam hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 03-11-2022 13:48 ]
Heb er een aantal uren inzitten, Rank 55 afgelopen maandag gehaald, maar ff geen idee hoeveel uur nu gespeeld. Maar als ik online ben dan speel ik zo'n 3 tot 4 uur weg op een door de weekse dag. Maar zo heb ik de hele zaterdag avond niet gespeeld, zondag avond met 1 oog gespeeld want de andere oog was op de F1 Race gericht en Dinsdag, Woensdag en Donderdag zijn "ik speel Pool, of WoW dagen".
Maar ik heb nu 4 gouden wapens (M4, TAQ, SP-R die andere SP-R) en met de EBR-14 moet ik nog 1 double kill om dan aan het goud te beginnen. In vanguard heb ik geen 1 gouden wapen, en ook nog niet eens allemaal op max lvl en ook in CW heb ik niet alles Max lvl gehaald maar wel wat gouden wapens, maar geen diamond omdat ik vaak wissel tussen AR/SMG enzo.
Ik vind de wapen progression iig wel prettiger in MW2 dan de vorige, sneller en makkelijker om gouden wapen te halen maar of ik tot orion ga is nog wel ff een grote vraag lol ondanks dat het sneller is, is het nog steeds een behoorlijke time sink die ik niet gaat hebben ten tijde WoW:Dragon Flight gereleased wordt
Maar ik heb nu 4 gouden wapens (M4, TAQ, SP-R die andere SP-R) en met de EBR-14 moet ik nog 1 double kill om dan aan het goud te beginnen. In vanguard heb ik geen 1 gouden wapen, en ook nog niet eens allemaal op max lvl en ook in CW heb ik niet alles Max lvl gehaald maar wel wat gouden wapens, maar geen diamond omdat ik vaak wissel tussen AR/SMG enzo.
Ik vind de wapen progression iig wel prettiger in MW2 dan de vorige, sneller en makkelijker om gouden wapen te halen maar of ik tot orion ga is nog wel ff een grote vraag lol ondanks dat het sneller is, is het nog steeds een behoorlijke time sink die ik niet gaat hebben ten tijde WoW:Dragon Flight gereleased wordt
Objective based spelen. Vooral Hardpoint kan snel aantikken. Ben je de eerste op de plek, dan krijg je meteen een paar honderd XP. UAV en CUAV en Hardline zovaak mogelijk in de lucht. En de dagelijkse bonuschallenges geven ook weer 10.000 XP.Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:18:
Maak je niet druk over levels, tijd zat
Ben meer benieuwd naar de challenges die straks komen om calling cards vrij te spelen. Dat vond ik wel een leuk tijdverdrijf in CoD.
moet wel zeggen, meest vervelende challenge die ik tegen gekomen ben is 15kills in de rug van iemand... de rest zijn echt easy te doen tijdens het normale spelen/lvlen van gun (tot nu toe).
Is er eigenlijk ergens een lijst met camo challanges?
Die is er, weet niet of iemand er op zit te wachten... maar hier:
https://dotesports.com/ca...s/cod-mw2-camo-challenges
[ Voor 21% gewijzigd door mfneed op 03-11-2022 14:00 ]
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sHkZSd5wRHBsBe8mt4FF8yYj.jpg?f=user_large)
Nu hou ik het voorlopig voor gezien.
Misschien als er hardcore/tier 1 komt dat ik weer af en toe ga spelen.
helaas niet te zien welke wapen wat moet doen per camomfneed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:58:
moet wel zeggen, meest vervelende challenge die ik tegen gekomen ben is 15kills in de rug van iemand... de rest zijn echt easy te doen tijdens het normale spelen/lvlen van gun (tot nu toe).
Zodat je weet wat je moet doen als je wapen een lvl krijgt in een match.
Ik vind de prone/crouch/mounted challenges vervelend, dat is zo tegenstrijdig met hoe ik speel
Is weapon xp niet gewoon apart? Bedoel er staat toch double weapon xp bijmfneed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:40:
[...]
Dit lijkt wel op een cheat 🙀.
Dat is een uitdaging als je met een K/M speelt.
YouTube: How to ABUSE AIM ASSIST + IMPROVE AIM MODERN WARFARE 2! 🎮 PS5/XBOX C...
Dat is een uitdaging als je met een K/M speelt.
YouTube: How to ABUSE AIM ASSIST + IMPROVE AIM MODERN WARFARE 2! 🎮 PS5/XBOX C...
ja, vandaar even de vraag... is mijn niet helemaal duidelijk. double xp inzetten wanneer ik lvl 55 ben heeft dan weinig zin ...MrGizMo schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:21:
[...]
Is weapon xp niet gewoon apart? Bedoel er staat toch double weapon xp bij
Ik ga er vanuit dat het wel hetzelfde is gebleven. Dus 2 aparte tokensmfneed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:38:
[...]
ja, vandaar even de vraag... is mijn niet helemaal duidelijk. double xp inzetten wanneer ik lvl 55 ben heeft dan weinig zin ...
Weet niet hoe het met jullie zit maar wat een toffe cod zeg. Vermaak me prima, blijf het echt apart vinden dat er geen barracks inzit maar hopelijk komt dat snel.
Zijn eigenlijk gewoon 2 games in 1 met die battlefield achtige maps en de kleinere maps.
Heerlijke afwisseling, ook lekker dat er volgend jaar niet weer een nieuw deel komt. Nu kan je tenminste hier een beetje in investeren zonder dat je binnen een jaar opnieuw moet beginnen.
Zijn eigenlijk gewoon 2 games in 1 met die battlefield achtige maps en de kleinere maps.
Heerlijke afwisseling, ook lekker dat er volgend jaar niet weer een nieuw deel komt. Nu kan je tenminste hier een beetje in investeren zonder dat je binnen een jaar opnieuw moet beginnen.
Playstation 5
Ik heb helemaal nog geen xp tokens.
Ben benieuwd wanneer ze dat gaan fixen.
Weet iemand dat toevallig?
Iemand die me hierbij kan helpen, die ook op PC speelt met een controller?Vrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:35:
[...]
Bij de uitgebreide instellingen kijken bij de deadzones van de sticks. Dat helpt
Ook na het aanpassen van de deadzone's speelt dit nog steeds.
Ik heb een post op Reddit gevonden, daar noemen ze het: "controller aim acceleration"
Kan de oplossing nog niet vinden
Waar zou je die gekregen moeten hebben? Ik weet dat er mensen ten onrechte denken dat ze die tokens moeten hebben vanwege de vault edition maar dat is enkel als via de ingame store van Warzone, MW19 of Vanguard de game gekocht hebt. Ik heb mijn tokens vanaf dag 1 al (maar nog niet gebruikt).Mid_76 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:52:
Ik heb helemaal nog geen xp tokens.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je krijgt ook tokens als je de campaign speelt, trouwensLekker Ventje schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:59:
[...]
Waar zou je die gekregen moeten hebben? Ik weet dat er mensen ten onrechte denken dat ze die tokens moeten hebben vanwege de vault edition maar dat is enkel als via de ingame store van Warzone, MW19 of Vanguard de game gekocht hebt. Ik heb mijn tokens vanaf dag 1 al (maar nog niet gebruikt).
Ik had er 8 in totaal, 4x half uur en 4x een uur. Heb wel de campaign gespeeld.Lekker Ventje schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:59:
[...]
Waar zou je die gekregen moeten hebben? Ik weet dat er mensen ten onrechte denken dat ze die tokens moeten hebben vanwege de vault edition maar dat is enkel als via de ingame store van Warzone, MW19 of Vanguard de game gekocht hebt. Ik heb mijn tokens vanaf dag 1 al (maar nog niet gebruikt).
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Klopt, van de campaign krijg je er ook maar ik zag op internet voorbijkomen dat er mensen zijn die de kleine lettertjes niet hebben gelezen over die tokens van de vault edition. Als je die rechtstreeks in de store van de XBox of PS hebt gekocht krijg je ze namelijk niet.
Verwijderd
Denk hetzelfde als in MW 2019.rwbk schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:21:
[...]
Gaat toch gewoon weer per season die prestige ranks?
Heb het idee dat je geen kill krijgt als ze naar hun wapen switchen als je ze sticky'd. Geen idee of dit dan een bug is of zo hoort te zijn!GN!T!ON schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:35:
[...]
Huh, da's vreemd, werkte gisteren met semtex en thermite bij mij niet
Ah moet ik dus nog de campaign doenVrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:07:
[...]
Je krijgt ook tokens als je de campaign speelt, trouwens
Ik denk dat de tijd die je in de campaign zou stoppen meer is dan het voordeel dat je haalt met de te ontvangen double xp tokens.
Ik vind daar niks ten onrechte aan, als je de vault editie koopt leek het gewoon dat je die tokens er bij kreeg. Waarvoor anders, 4 skins en 4 blueprints voor 30€ meer ofzo?Lekker Ventje schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:59:
[...]
Vieze verkooptruc
Inmiddels al enkele dagen aan het spelen maar dit spel gaat een hele lastige worden aangezien er nu zwaar wordt gedomineerd met die battle rifels waarmee je gemiddeld 1 schot nodig heb voor een kil.
Op de ps4 zie ik dus al 90% met hetzelfde wapen rondlopen echt zwaar irritant en dat moeten ze snel nerven anders is het snel gedaan met MW2, lijkt Gvd wel quickscopen.
Denk dat de hitbox veel te groot is, tis net een schotgun maar dan met een range
Op de ps4 zie ik dus al 90% met hetzelfde wapen rondlopen echt zwaar irritant en dat moeten ze snel nerven anders is het snel gedaan met MW2, lijkt Gvd wel quickscopen.
Denk dat de hitbox veel te groot is, tis net een schotgun maar dan met een range
[ Voor 10% gewijzigd door merlin1201 op 03-11-2022 16:34 ]
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Effe door drukte 3 dagen niet te kunnen spelen er dus een beetje uit. Leuk he SBMM en fucking snipers jezus wat verziekt SBMM de game
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Skill Based Match Making.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Was eigelijk de eerste wapen die ik na de M4 goud heb gemaakt.merlin1201 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:33:
Inmiddels al enkele dagen aan het spelen maar dit spel gaat een hele lastige worden aangezien er nu zwaar wordt gedomineerd met die battle rifels waarmee je gemiddeld 1 schot nodig heb voor een kil.
Had eerst de MCPR sniper of zo iets, en het voelde wel goed met een quickscope hier en daar.
Toen heb ik die SP-R geprobeerd (vond ik persoonlijk een fijne in MW19) en dat voelde meer dan goed
Daarnaast is zijn broertje iets sneller maar minder damage range maar ook prettig.
Heb ze beide goud, dat was nog voor iedereen het gebruikte, toen kamen de YT vids er over en welke build te gebruiken enzo. Het is gewoon een hele leuke gun om mee te spelen, denk dat deze 2 met de S1 update wel generfd wordt.
Blij dat ik beide iig al goud heb xD
Zolang ze maar niet zo traag en kut worden zoals de MM Rifles en snipers in Vanguard en in zekere zin CW.
Met invasion heb je de sniper rifles redelijk snel op goud, ben nu met platinum bezig.Derr_Hans schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:00:
[...]
Was eigelijk de eerste wapen die ik na de M4 goud heb gemaakt.
Had eerst de MCPR sniper of zo iets, en het voelde wel goed met een quickscope hier en daar.
Toen heb ik die SP-R geprobeerd (vond ik persoonlijk een fijne in MW19) en dat voelde meer dan goed
Daarnaast is zijn broertje iets sneller maar minder damage range maar ook prettig.
Heb ze beide goud, dat was nog voor iedereen het gebruikte, toen kamen de YT vids er over en welke build te gebruiken enzo. Het is gewoon een hele leuke gun om mee te spelen, denk dat deze 2 met de S1 update wel generfd wordt.
Blij dat ik beide iig al goud heb xD
Zolang ze maar niet zo traag en kut worden zoals de MM Rifles en snipers in Vanguard en in zekere zin CW.
Stay hungry, stay foolish!
Ik heb via battle.net de base gekocht en via ingame de upgrade naar vault, echter geen tokens ontvangen. Persoonlijk vindt ik het een dikke naaistreek, dan maar op eigen kracht.
Tja, nou ik kom echt verschrikkelijk goede spelers tegen waar ik geen kans tegen hebt, schiet ze in de rug, draaien zich om en knal. en ze bewegen alsof ze crack gebruiken.AlwaysNick schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:42:
Effe door drukte 3 dagen niet te kunnen spelen er dus een beetje uit. Leuk he SBMM en fucking snipers jezus wat verziekt SBMM de game
Dus SBMM. echt niet
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Ik heb ook het idee dat je soms meer kogels nodig hebt om iemand neer te krijgen dan bijvoorbeeld de match daarvoor. Totaal random, daarnaast ook al die sweats waarvan het net lijkt of die redbull gebruiken ipv melk in de ochtend bij de cornflakes en daarna nog ff een paar dextro's snuiven.merlin1201 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:46:
[...]
Tja, nou ik kom echt verschrikkelijk goede spelers tegen waar ik geen kans tegen hebt, schiet ze in de rug, draaien zich om en knal. en ze bewegen alsof ze crack gebruiken.
Dus SBMM. echt niet
De game is zo slecht/heeft een slechte balans dat het eigenlijk gewoon grappig is
Shotguns alsof het snipers zijn
Midden in een match gegooid worden en de helft van de match met twee tegen zes anderen ‘hardpoint’
Het geluid is wel lekker maar die voetstappen dan weer

Shotguns alsof het snipers zijn
Midden in een match gegooid worden en de helft van de match met twee tegen zes anderen ‘hardpoint’

Het geluid is wel lekker maar die voetstappen dan weer

Klagen over sweats vind ik de domste shit wat ik tegenwoordig lees in gamesBlazeMuis schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:05:
[...]
Ik heb ook het idee dat je soms meer kogels nodig hebt om iemand neer te krijgen dan bijvoorbeeld de match daarvoor. Totaal random, daarnaast ook al die sweats waarvan het net lijkt of die redbull gebruiken ipv melk in de ochtend bij de cornflakes en daarna nog ff een paar dextro's snuiven.

Ik denk als ik lees hoe er over sweats gepraat word dat ik er ook 100% 1 ben.
Probeer de beste loadouts te bouwen. spring om elk hoekje dat ik ren. Phrone / dolphindive bijna bij elke kill en sta vaak genoeg eind van de ronde met 2.0-3.0 k/d
Maar daar heb ik plezier mee. Beter zijn dan andere spelers is toch je doel als je speelt of niet? anders verlies je altijd en gaat de fun er sneller af.
Dit was vroeger in CoD UO nooit anders geweest. Behalve dat je daar gewoon een thumbs up kreeg als je hoger stond dan de rest. tegenwoordig is alles altijd zo godse negatief en ben je gelijk of een cheater of een "sweat". Ik kan er alleen maar om lachen
p.s. bedoel dit niet over jou comment, die valt nog mee maar gewoon in zijn algemeenheid over "sweaty players "
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 03-11-2022 19:50 ]
Het is ook super hypocriet zoals ik eerder ook al zei. Mensen zijn sweats maar de mensen die erover klagen mogen wel bovenaan staan op het scorebord...Ricmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:49:
[...]
Klagen over sweats vind ik de domste shit wat ik tegenwoordig lees in games![]()
Ik denk als ik lees hoe er over sweats gepraat word dat ik er ook 100% 1 ben.
Probeer de beste loadouts te bouwen. spring om elk hoekje dat ik ren. Phrone / dolphindive bijna bij elke kill en sta vaak genoeg eind van de ronde met 2.0-3.0 k/d
Maar daar heb ik plezier mee. Beter zijn dan andere spelers is toch je doel als je speelt of niet? anders verlies je altijd en gaat de fun er sneller af.
Dit was vroeger in CoD UO nooit anders geweest. Behalve dat je daar gewoon een thumbs up kreeg als je hoger stond dan de rest. tegenwoordig is alles altijd zo godse negatief en ben je gelijk of een cheater of een "sweat". Ik kan er alleen maar om lachen
Ik ben voorheen ook een persoon geweest die het op sweats blamede maar daar verpest je de game alleen maar mee voor jezelf, het is veel leuker om te lachen om je death of te bedenken wat je fout hebt gedaan zodat je beter word.
Maar goed iedereen speelt voor een andere reden, maar het klagen om sweats is echt gewoon bijzonder aan het worden. "Oh de enemy sweat/tryhard" - Nee je bent gewoon slechter dan de tegenstander, accept it and move on.
Ik heb daar een iets andere mening over, ik zie liever een balanced game dan een game waarbij 1 of 2 van het andere 'sweats' zijn.Ricmaniac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:49:
[...]
p.s. bedoel dit niet over jou comment, die valt nog mee maar gewoon in zijn algemeenheid over "sweaty players "
Het moet eerlijk blijven, lobbies op basis van echte skill, niet om en om.
Maar dat is mijn mening
Als ranked queues mij iets geleerd hebben in de tijd dat ik game.BlazeMuis schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:57:
[...]
Ik heb daar een iets andere mening over, ik zie liever een balanced game dan een game waarbij 1 of 2 van het andere 'sweats' zijn.
Het moet eerlijk blijven, lobbies op basis van echte skill, niet om en om.
Maar dat is mijn mening
Je hebt niet vaak een compleet balanced game op basis van teams.
Elke persoon fungeert anders in een team en als je 6 slayers tov 6 objective minded people zet zelfs als ze dezelfde skill bracket hebben dan zullen de objective minded people meestal alsnog winnen als het domination is. Maar die zullen dan als tryhards beoordeeld worden door de verliezende partij. Het is een discussie die zo out is als multiplayer games en je kan hoog of laag springen maar je doet er niks aan.
Een ander punt, hebben mensen hier zin om eens een keertje met meerdere te spelen? Of hebben we al een plek hiervoor?
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 03-11-2022 20:03 ]
Hier moest ik ook al aan denken, speel zelf eigenlijk altijd wel met vrienden maar denk dat voor mensen die alleen spelen een groep het wel leuker kan makenRyada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:01:
[...]
Een ander punt, hebben mensen hier zin om eens een keertje met meerdere te spelen? Of hebben we al een plek hiervoor?
Hebben meer mensen last van vastlopers? Soms blijft mijn spel helemaal vastlopen en moet ik mijn applicatie sluiten. En soms blijft die bij "match started, loading level vastlopen. Ik speel op de ps4 trouwens.
Vroegah had je niet eens skillbased lobbies. Je ging een server op en hoopte op het beste. Purri heb ik een tijdje goed gekend (zijn vriendin was pro-UT speler, hopelijk zijn jullie haar nooit tegengekomen want ze veegde de vloer met je aan) en hij ging bijna nooit meer gewone publics in. Dat was volgens hem ook voor niemand leuk. Voor hem niet want het was te simpel en voor anderen niet want die maakten geen schijn van kans.
Ik heb ooit eens tegen hem geprobeerd te spelen. Laten we zeggen dat het niet echt succesvol was voor mij
Ik heb ooit eens tegen hem geprobeerd te spelen. Laten we zeggen dat het niet echt succesvol was voor mij