Of het zou kunnen dat de rest van mijn team zo slecht was. Want werden constant gespawn trapt lol. Natuurlijk doe ik dit ook als ik aan de overkant geraak tenminste.... wel af en toe heem slechte spawns midden in de map in het veld of zicht van de vijand en dan 1 meter lopen en dood natuurlijk. Vind de game heerlijk spelen. Ieder zen mening natuurlijk eb.o.n.s schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:14:
[...]
Zou het niet kunnen zijn dat SBMM zo werkt dat je per moment een aantal verschillende lobbies krijgt op basis van K/D, score ratio etc? Dit omdat de game nog relatief nieuw is en je op basis hiervan meer balans gaat geven?
Gisteren zelf een potje gehad waar ik 28 tegen 2 stond. Natuurlijk volgende match had ik prijs met de grootste zweters die er bestaan. Ben ondertussen level 55 en 7 ar gold. Nu nog de laatste ar gold.b.o.n.s schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:14:
[...]
Zou het niet kunnen zijn dat SBMM zo werkt dat je per moment een aantal verschillende lobbies krijgt op basis van K/D, score ratio etc? Dit omdat de game nog relatief nieuw is en je op basis hiervan meer balans gaat geven?
Mocht je een zweter in jou team willen laat maar wetenWolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:07:
[...]
Zou wat zijn moest je alletwee kunnen gebruiken . Gisteren de grootste zweters tegengekomen sinds release. Worden we beter van natuurlijk. Ale hoop ik lol
Ik ben ondertussen alweer klaar met de AR's BR's en deels met de Marksmans en Shotties.
Moet wel zeggen sommige challenges word ik echt helemaal gek van, mounted en prone kills

Steam: Ryada.
Prone is da crouch kills. Die heb ik ook al gehad. De long shots voor platina moeten er ook nog aankomen dacht ik 😉Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:44:
[...]
Mocht je een zweter in jou team willen laat maar weten
Ik ben ondertussen alweer klaar met de AR's BR's en deels met de Marksmans en Shotties.
Moet wel zeggen sommige challenges word ik echt helemaal gek van, mounted en prone killsDie vernachelen echt mijn KD omdat het niet mijn speelstijl is
Prone is op de grond liggen helaasWolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:47:
[...]
Prone is da crouch kills. Die heb ik ook al gehad. De long shots voor platina moeten er ook nog aankomen dacht ik 😉
[quote]Wolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:47:
[...]
Prone is da crouch kills. Die heb ik ook al gehad. De long shots voor platina moeten er ook nog aankomen dacht ik 😉. Heb nog Smg gebruikt. Maar als de vijanden de smg gebruiken maak ik meestal geen kans als ik met ar speel. Heb geen haast met alle wapens. Is toch voor twee jaar deze cod
[...]
Prone is da crouch kills. Die heb ik ook al gehad. De long shots voor platina moeten er ook nog aankomen dacht ik 😉. Heb nog Smg gebruikt. Maar als de vijanden de smg gebruiken maak ik meestal geen kans als ik met ar speel. Heb geen haast met alle wapens. Is toch voor twee jaar deze cod
Eh als ie laag hangt kan ie ook gewoon met een gun naar beneden heRyada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:42:
[...]
Haha ik vind hem mooi +1 van mijn kant. Issue is meer dat die counter uav op sommige mappen op zulke lage posities hangt dat je hem niet kan beschieten (breenberg hotel is de ergste variant hierop).
Kills from behind is ook niet prettigRyada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:44:
[...]
Mocht je een zweter in jou team willen laat maar weten
Moet wel zeggen sommige challenges word ik echt helemaal gek van, mounted en prone killsDie vernachelen echt mijn KD omdat het niet mijn speelstijl is
Het is meer dat als je hem op specifieke posities incalled op Greenberg dan kan je de Counter UAV gewoon niet zien, dus met een gun uit de lucht schieten is ook niet mogelijk in die situatieMrGizMo schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:06:
[...]
Eh als ie laag hangt kan ie ook gewoon met een gun naar beneden he
[...]
Kills from behind is ook niet prettig
Da valt nog heel goed mee vind ik kills from behindMrGizMo schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:06:
[...]
Eh als ie laag hangt kan ie ook gewoon met een gun naar beneden he
[...]
Kills from behind is ook niet prettig
Het zijn natuurlijk niet voor niets challenges hè. Het idee is dat je daar ook wat moeite voor moet doen
Net als winnen. Als je verwacht dat het je komt aanwaaien en niet wilt "zweten" moet je meedoen met kickboks wedstrijden voor kleuters 
Maar goed, voor al de klagers over saunalobbies, hier, pak aan:

Graag gedaan

Graag gedaan
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zeg eerlijk er zitten paar maps tussen waarvan ik denk dat ik zelfs een paar betwr had kunnen maken. Shiiiiiit
Klaag niet hoor. Vermaak me prima met deze game. Als de andere beter zijn, no problem. Dan moeten we maar beter worden eVrijdag schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:23:
Het zijn natuurlijk niet voor niets challenges hè. Het idee is dat je daar ook wat moeite voor moet doenNet als winnen. Als je verwacht dat het je komt aanwaaien en niet wilt "zweten" moet je meedoen met kickboks wedstrijden voor kleuters
[Afbeelding]
Graag gedaan
Alleen taraq vind ik minder. Daar gebruik ik battle rifle en sniper eNietdatikweet schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:36:
Zeg eerlijk er zitten paar maps tussen waarvan ik denk dat ik zelfs een paar betwr had kunnen maken. Shiiiiiit
Zoals een groot man ooit al eens zei:Wolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:37:
[...]
Klaag niet hoor. Vermaak me prima met deze game. Als de andere beter zijn, no problem. Dan moeten we maar beter worden e

Eye of the tiger, mensen!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wanneer zouden we een eerste kleine update mogen verwachten...
counter uav kan je met je smg zelfs vrij makkelijk en snel uit de lucht schieten.Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:35:
[...]
Ik vind het geklaag over de perks wel apart. Ik heb er weinig last van en als ik er last van heb dan pak ik een rocket en schiet ik de UAV neer.
Duurt ook meestal maar 2 en een halve minuut voor je Ghost hebt, en ik run op het moment ook geen Ghost meer.
Ik word eerder gek van de counter UAV's die worden gespammed van hier tot tokyo en verpesten mijn minimap
ik gebruik quickfix, vind het wel een hele fijne perk als je meer een run & gun playstyle hebt.Wolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:41:
[...]
Welke perk gebruik je da ipv ghost ?
[ Voor 6% gewijzigd door Daradius op 02-11-2022 12:49 ]
Zoals al eerder gezegd, ik weet dat je met een gun gewoon de counter UAV kan killen, het probleem zit hem in hoe hoog en waar hij op de map spawned. Op sommige mappen in specifieke plekken kan je gewoon geen enkele manier of angle krijgen om dat ding uit de lucht te halen.Daradius schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:49:
[...]
counter uav kan je met je smg zelfs vrij makkelijk en snel uit de lucht schieten.
[...]
ik gebruik quickfix, vind het wel een hele fijne perk als je meer een run & gun playstyle hebt.
Als ik een battle riffle gebruik lijkt het net of ik geen damage doe maar als ik op YouTube iemand anders bezig zie met hetzelfde wapen schiet ie alles overhoop. Waar kan dat aan liggen (buiten mijn skills)?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Aan ZIJN skillsLekker Ventje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:03:
Als ik een battle riffle gebruik lijkt het net of ik geen damage doe maar als ik op YouTube iemand anders bezig zie met hetzelfde wapen schiet ie alles overhoop. Waar kan dat aan liggen (buiten mijn skills)?
Haha, nee ik heb het soms ook in potjes. Het ene potje knal je iedereen overhoop en het volgende potje met hetzelfde wapen ben je continue te laat terwijl ik gevoelsmatig niet veel anders doe.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Kan het niet ook deels liggen aan skill based match making ? als je 1 game goed speelt, kom je volgende de game bij Sylvester Stalone in de game die die even laat zien hoe het spelletje echt gespeeld moet worden. Merk er namelijk zelf ook wel veel van. ene game heb je 50 kills, andere 15 met 25 deaths.uchiha tijntje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:04:
[...]
Aan ZIJN skills![]()
Haha, nee ik heb het soms ook in potjes. Het ene potje knal je iedereen overhoop en het volgende potje met hetzelfde wapen ben je continue te laat terwijl ik gevoelsmatig niet veel anders doe.
[ Voor 7% gewijzigd door Daradius op 02-11-2022 13:09 ]
Heb ik ook wel eens. De ene keer blaas ik ze allemaal omver als ik alleen al naar ze kijk, de volgende keer hoor en voel ik honderdmiljard hitmarkers bij de tegenstander, die draait zich doodleuk om en legt me om met twee schoten uit een pistooltje.uchiha tijntje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:04:
[...]
Aan ZIJN skills![]()
Bekijk ik de killcam, is híj de eerste die schiet

Inderdaad, de random crashes beginnen nu wel irritant te worden. Waarschijnlijk als ze scrum werken volgende week, dan is de eerste sprint af na de releaseWolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:43:
oftewel, git gudVrijdag schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:43:
[...]
Zoals een groot man ooit al eens zei:
[Afbeelding]
Eye of the tiger, mensen!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Geen antwoord op wanneer, maar op de Trello kan je in ieder geval wel zien waar ze aan werken.Wolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:43:
Ben erachter gekomen dat de battle rifle minder damage per kogel doet als deze op automatic staat. Single shot geeft meer damage, wellicht dat dit een oorzaak is?Lekker Ventje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:03:
Wij worden gek van deze melding, komt in het menu en tijdens het spelen telkens in beeld enz.. beide accounts waarmee we in split-screen spelen hebben cross-play enabled en dezelfde instellingen.
/f/image/7nU5FLMaGNqjLGjVwVwxeaVt.png?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Weet niet welke je gebruik als Battle Rifle, maar de Lachmann BR is behoorlijk kut.
FTAC doet meer damage en reageerd snappy op mijn bewegingen.
De Lachmann lvl ik in Ground War maar super snel gaat het niet.
Vaak zijn de tanks al bezet, maar haal regelmatig wel wat kills zolang je maar steeds rond de actie blijft als je geen tank heb.
In 6v6 is hij gewoon te traag.
Invasion AI farmen doe ik niet aan, saaie bedoeling en de Suprpesion field (werkt nog steeds als je op de AI tank gooi,die met de open hatch) trick is ook niet aan mij besteed. Daarnaast heb ik 2 jaar om alles te levelen
FTAC doet meer damage en reageerd snappy op mijn bewegingen.
Vaak zijn de tanks al bezet, maar haal regelmatig wel wat kills zolang je maar steeds rond de actie blijft als je geen tank heb.
In 6v6 is hij gewoon te traag.
Invasion AI farmen doe ik niet aan, saaie bedoeling en de Suprpesion field (werkt nog steeds als je op de AI tank gooi,die met de open hatch) trick is ook niet aan mij besteed. Daarnaast heb ik 2 jaar om alles te levelen
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
ik speel cod altijd op een pc altijd rond 10 15 kills in teamdeathmatch
nu heb ik vanmorgen eens op een ps5 mogen spelen wat me opvalt is dat je niet eens hoeft te richten alleen op een button te rammen
wat is hier de uitdaging in had nu in de potjes tussen de 30 en 40 kills
nu heb ik vanmorgen eens op een ps5 mogen spelen wat me opvalt is dat je niet eens hoeft te richten alleen op een button te rammen
Nee klopt man, ik houd met mijn controller ook altijd alleen schieten in en kill echt iedereen. bizar......Steenw schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:53:
ik speel cod altijd op een pc altijd rond 10 15 kills in teamdeathmatch
Ik doe meestal een stukje tape over mijn schiet knop. Kan ik in de tussentijd iets anders doen. Meestal meeste kills van het team.Daradius schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:58:
[...]
Nee klopt man, ik houd met mijn controller ook altijd alleen schieten in en kill echt iedereen. bizar......
Sterker nog: na een nachtje PS5 in restmode heb ik meestal een K/D van 16.1 
Maar zonder gekheid: valt volgens mij wel mee toch? Speel je niet stiekem tegen bots?
Maar zonder gekheid: valt volgens mij wel mee toch? Speel je niet stiekem tegen bots?
Haha ja dit valt echt reuze mee, mensen overdrijven graagDenman schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:09:
Sterker nog: na een nachtje PS5 in restmode heb ik meestal een K/D van 16.1
De SP-R 208 is een marksman rifle, geen sniperDaradius schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:13:
[...]
Haha ja dit valt echt reuze mee, mensen overdrijven graagKom vaak in lobbies waar mensen op pc spelen, en de ene keer is het goed te doen, de andere keer is er geen beginnen aan met m'n controllertje. Vooral niet als ze met die 1shot snipers zonder scope rond rennen.
Krijg je weapon xp als je kills maakt in een tank?Derr_Hans schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:40:
Ik weet het niet. Maar ik heb het vermoeden dat je er je primary mee rankt. Zat gisteren in een tank en mijn lachmann rankte lekker meeTim01 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:45:
[...]
Krijg je weapon xp als je kills maakt in een tank?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De wapen die je actief heb voor het instappen krijgt EXP als je er kills mee maaktTim01 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:45:
[...]
Krijg je weapon xp als je kills maakt in een tank?
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Middag!
Vandaag de eerste uurtjes er in zitten... weet iemand hoe je de in game map groot krijgt?
Als in hoe open je de map in game?
offf hebben ze dit er uit gehaald?
Vandaag de eerste uurtjes er in zitten... weet iemand hoe je de in game map groot krijgt?
Op pc, druk op MRben09 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:13:
Middag!
Maakt bij de Lachman volgens mij niet veel uit, beide is rukPoulske schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:31:
[...]
Ben erachter gekomen dat de battle rifle minder damage per kogel doet als deze op automatic staat. Single shot geeft meer damage, wellicht dat dit een oorzaak is?
Maar het helpt ook niet mee dat de range van een BR kleiner lijkt dan die van bv een AR. Hopelijk komt er nog een buff.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Op console moet je naar het scoreboard gaan en dan kun je met L1/R1 switchen naar de mapRben09 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:13:
Middag!
Hier pakt ie ze soms niet. Vrij apart weerWolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:11:
[...]
Da valt nog heel goed mee vind ik kills from behind
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1587848585462308866
Ranked playlist confirmed ergens in 2023 ben nu al hyped
Vanmiddag en vanavond het gevoel dat sbmm veel minder was dan voorbije dagen. Had altijd een positief kd met af en toe zelfs meer dan 2.0
Als dan de sweaty boys daar heen gaan prima. Gaat alleen niet gebeurenRyada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:02:
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1587848585462308866
Wat wil je dan dat jij elke game bovenaan het scorebord staat?MrGizMo schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:43:
[...]
Als dan de sweaty boys daar heen gaan prima. Gaat alleen niet gebeuren
De 'sweats' zijn gewoon spelers die beter zijn dan dat jij bent of die betere loadouts hebben in de huidige staat van de game.
Accepteer dat je niet de beste bent en noem niet iedereen die je outfragged of je killed een sweat.
Het is echt bizar hoe mensen tegenwoordig naar games kijken. Anderen mogen wel hun games verpest hebben maar mensen die klagen over 'sweats' moeten wel constant bovenaan mogen staan.
(dit is niet alleen aan jou gericht maar aan iedereen die klaagt over 'sweats')
[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 02-11-2022 19:50 ]
ik heb soms op de pc dat het beeld een beetje flikkert ... blijkbaar ligt het aan de nieuwe nvidia drivers?
meer mensen last van?
meer mensen last van?
De "sweats" zijn straks ook al klaar met levellen van wapens en karakters plus hebben alle perks field upgrades en hoeven dus niet meer met een handicap te spelen zoals de rest wel. Voor wie niet elke dag 20 uur speelt, is het wel fijn dat er ook nog potjes bij zitten waar je nog iets kunt met niet optimale hardware.Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:50:
[...]
Wat wil je dan dat jij elke game bovenaan het scorebord staat?
De 'sweats' zijn gewoon spelers die beter zijn dan dat jij bent of die betere loadouts hebben in de huidige staat van de game.
Accepteer dat je niet de beste bent en noem niet iedereen die je outfragged of je killed een sweat.
Het is echt bizar hoe mensen tegenwoordig naar games kijken. Anderen mogen wel hun games verpest hebben maar mensen die klagen over 'sweats' moeten wel constant bovenaan mogen staan.
Zeker met het huidige unlock systeem heb je straks gewoon meta wapens waar je wel even mee bezig bent om te unlocken. En als de SBMM nou slim was en dat soort dingen meenam, dan had ik er geen probleem mee.
Maar goed, voorlopig kan ik nog regelmatig mee komen met de rest. Ik zou alleen graag zien dat de SBMM verder getuned wordt en ook wat vaker laat winnen ipv 5 potjes verliezen 1 winnen en daardoor weer 5 verliezen
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2022 20:20 ]
damn. pak je chill pil eens johRyada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:50:
[...]
Wat wil je dan dat jij elke game bovenaan het scorebord staat?
Wat maakt het huidige unlock systeem dat er eerder meta wapens zijn dan als unlocks direct achter levelprogressie zitten? Het argument dat het idioot ingewikkeld is, snap ik helemaal maar het argument meta wapens volg ik niet. Verder zou ik niet weten welke gun nu echt sterk is en welke niet. Ik knal met alles wat ik geprobeerd heb mensen neer. En soms wordt ik geowned door een dude met een pistool en een riot shield. Die zal wel beter zijn dan ik denk ik dan.Martinspire schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:17:
[...]
De "sweats" zijn straks ook al klaar met levellen van wapens en karakters plus hebben alle perks field upgrades en hoeven dus niet meer met een handicap te spelen zoals de rest wel. Voor wie niet elke dag 20 uur speelt, is het wel fijn dat er ook nog potjes bij zitten waar je nog iets kunt met niet optimale hardware.
Zeker met het huidige unlock systeem heb je straks gewoon meta wapens waar je wel even mee bezig bent om te unlocken. En als de SBMM nou slim was en dat soort dingen meenam, dan had ik er geen probleem mee.
Maar goed, voorlopig kan ik nog regelmatig mee komen met de rest. Ik zou alleen graag zien dat de SBMM verder getuned wordt en ook wat vaker laat winnen ipv 5 potjes verliezen 1 winnen en daardoor weer 5 verliezen
Sweaty, tryhard, SBMM maakt het spel stuk. Ik kan er niet zoveel mee. Als je Cod speelt ter ontspanning terwijl je conpetetief van geest bent, heb je het verkeerde recept te pakken. Sowieso is de netcode zo slecht dat je geen idee hebt of de ander beter is of gewoon een halve seconde voorsprong op je heeft.
Hm in de singel player missie alone kom ik uit het riool (op weg naar de kerk) en loop helemaal de map uit... rare bug.. en natuurlijk net een checkpoint. Is er een manier om een eerdere checkpoint te laden of kan ik helemaal opnieuw beginnen?
[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 02-11-2022 20:48 ]
In ander nieuws, ik heb net een potje verloren. Soms zou je willen dat je eigen team kon kiezen of dat men een IQ test had voor aanvang van een ronde 🤯🥲
Rupsen, Rapsen.
Ja, laatste drivers schijnen het probleem te hebben sinds de release. Kwestie van downgraden of wachten. Heb er zelf niet zoveel last van. Het is net knipperen met je ogen maar opvallend. 👌Aggressor schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:50:
ik heb soms op de pc dat het beeld een beetje flikkert ... blijkbaar ligt het aan de nieuwe nvidia drivers?
meer mensen last van?
Rupsen, Rapsen.
Ik heb zojuist 30 seconden lang een teamgenoot geobserveerd die super goed zijn hoeken coverde (in ads uiteraard). Hij stond aan de rand van de map en keek naar de verkeerde kant. Hij gooide ook een preventieve flashbang over de muur buiten de map.Metian schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:52:
In ander nieuws, ik heb net een potje verloren. Soms zou je willen dat je eigen team kon kiezen of dat men een IQ test had voor aanvang van een ronde 🤯🥲
Gezien eerdere posts vermoed ik dat het een PS speler was.
[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 02-11-2022 21:00 ]
Het word alleen vervelend als iedereen op Tweakers/Reddit/Youtube/etc.. de schuld geeft aan dat er te veel 'sweats' in de game zijn. Maar dan zijn die mensen wel zo hypocriet omdat ze wel zelf anderen kapot mogen maken. Het is gewoon super irritant hoe mensen naar mensen die beter zijn kijken.
Nouja. Dat de hele tijd springen (ook om de hoek) en meteen liggen tijdens het schieten is al vrij sweaty. Mij kan het vrij weinig boeien.Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:29:
[...]
Het word alleen vervelend als iedereen op Tweakers/Reddit/Youtube/etc.. de schuld geeft aan dat er te veel 'sweats' in de game zijn. Maar dan zijn die mensen wel zo hypocriet omdat ze wel zelf anderen kapot mogen maken. Het is gewoon super irritant hoe mensen naar mensen die beter zijn kijken.
Maar het ging erom of die naar ranked gaan en ik denk van niet. Want die blijven liever in de normale public lobby
Nou ja, er zijn altijd mensen beter.
Maar er is natuurlijk in het begin altijd een redelijke onbalans. Sommigen spelen deze game net voor hun 4e uur, terwijl ze in dezelfde lobby zitten als mensen die er al 80 uur of meer in hebben zitten
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja is al jaren een probleem. was er zelf ook onderdeel van hoor. Noemde al gauw mensen een cheater als ze gewoon veel beter waren als ik. dacht vaak aan wallhack bijv maar als je dan killcams kijkt zie je gewoon dat ze je waarschijnlijk al op uav etc zagen.Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:29:
[...]
Minimap werkt soms ook net als een wallhack. super handig
Ja een onderliggende MMR is nooit verkeerd. vooral niet voor nieuwe / onervaren spelers.uchiha tijntje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:44:
Nou ja, er zijn altijd mensen beter.Maar er is natuurlijk in het begin altijd een redelijke onbalans. Sommigen spelen deze game net voor hun 4e uur, terwijl ze in dezelfde lobby zitten als mensen die er al 80 uur of meer in hebben zitten
Ik vind SBMM wel meevallen allemaal. Waar ik vooral echt chagrijnig van word, is dat je zo ontzettend vaak in 2v1 situaties terechtkomt. Dat is echt niet normaal meer.
Zou dat nou vaker voorkomen als je tegen betere spelers speelt?fetix1 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:48:
Ik vind SBMM wel meevallen allemaal. Waar ik vooral echt chagrijnig van word, is dat je zo ontzettend vaak in 2v1 situaties terechtkomt. Dat is echt niet normaal meer.
Geen idee, zou best kunnen. Het valt me alleen op tov andere CoD’sExactor it schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:10:
[...]
Zou dat nou vaker voorkomen als je tegen betere spelers speelt?
Het hangt er vanaf hoe ze beter zijn, mensen die ik tegenkom die om een hoek sliden en mij direct af schieten, terwijl ze niet weten dat ik daar zit (geen uav) vind ik al een beetje twijfelachtig.Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:29:
[...]
Anderen waarbij ik zie (op de killcam) waarbij hun wapen mij volgt terwijl ik achter een muur of in een gebouw loop, denk ik toch een beetje "dit klopt niet"
Verder denk ik dat de servers ook niet helemaal in orde zijn, als ik 10 kogels in iemand schiet, incl hitmarkers en diegene draait zich half om, schiet in de muur en ik ben dood. en ook op de killcam komt er een rood kruis in de muur (waar ik niet ben) denk ik toch dat de server niet helemaal jofel is.
Blij dat ik de Stim weer heb, was in MW2019 ook al een zekerheidje in mijn loadouts. 
En die Lachmann Sub is ook wel nice.
En die Lachmann Sub is ook wel nice.
[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 02-11-2022 22:26 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Van de honderd mensen die jij beschrijft hebben er 98 een headset, 1 loopt altijd die hoek te campen en 1 heeft een hack.akatar schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:24:
[...]
Het hangt er vanaf hoe ze beter zijn, mensen die ik tegenkom die om een hoek sliden en mij direct af schieten, terwijl ze niet weten dat ik daar zit (geen uav) vind ik al een beetje twijfelachtig.
Anderen waarbij ik zie (op de killcam) waarbij hun wapen mij volgt terwijl ik achter een muur of in een gebouw loop, denk ik toch een beetje "dit klopt niet"
Verder denk ik dat de servers ook niet helemaal in orde zijn, als ik 10 kogels in iemand schiet, incl hitmarkers en diegene draait zich half om, schiet in de muur en ik ben dood. en ook op de killcam komt er een rood kruis in de muur (waar ik niet ben) denk ik toch dat de server niet helemaal jofel is.
De servers, yep, al is het niet alleen de server maar ook de engine. COD is al sinds de console tijdperk belachelijk qua verbinding met de server/engine. Je kunt het zo testen in splitscreen. Zet je poppetjes tegenover elkaar en ga prone liggen en opstaan met één ervan. Vergelijk dan wat beide schermen zien.
Hier een voorbeeld uit BO1:
En hier van MW3:
Nog niet getest in MW2 maar ik weet zeker dat het exact hetzelfde is. Bedenk hier een beetje lag erbij en realiseer je dat de meeste van je deaths nergens op slaan maar dat dat ook geldt voor je kills.
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 02-11-2022 22:44 ]
Waar is de barracks eigenlijk gebleven? Of is er uberhaubt iets waar je je statistiekem kan bekijken? Raar als dat er helemaal niet in zit.
Playstation 5
Mogelijk dat er op 16 november nog het nodige toegevoegd wordt.
Heb vanavond met de Lockwood MK2 gespeeld. Het speelt lekkerder dan een battle riffle. En je hebt zowel een (semi)sniper als een soort van shotgun. Je legt het 1 vs 1 uiteraard af tegen een AR of LMG maar als je zelf als eerste schiet en goed mikt win je het. Ik heb 2 matches gehad waarbij de nummer 1 rond 30 kills eindigde met de SB 50. Ik zit gemiddeld rond 15 kills, hetzelfde als met mijn LMG’s of AR’s.
Heb vanavond met de Lockwood MK2 gespeeld. Het speelt lekkerder dan een battle riffle. En je hebt zowel een (semi)sniper als een soort van shotgun. Je legt het 1 vs 1 uiteraard af tegen een AR of LMG maar als je zelf als eerste schiet en goed mikt win je het. Ik heb 2 matches gehad waarbij de nummer 1 rond 30 kills eindigde met de SB 50. Ik zit gemiddeld rond 15 kills, hetzelfde als met mijn LMG’s of AR’s.
[ Voor 76% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-11-2022 22:51 ]
Dit begon mij ook op te vallen, hoe meer attachments je zet hoe "slechter" je gun word.
Heb op mijn MK2 enkel andere amo en dat bevalt goed. Had die video toevallig vlak voor het spelen gezien.Chelseamarre123 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 06:32:
Dit begon mij ook op te vallen, hoe meer attachments je zet hoe "slechter" je gun word.[YouTube: Are Guns Better Without Attachments in Modern Warfare II?]
Netjes! Maar eens die missies doen dan 👍Lekkerboeie86 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 00:31:
[Afbeelding]
Lekker hoor! Weet nu ongeveer hoe het moet @Vrijdag
Goedemorgen,
Hopelijk is er iemand die me kan helpen met een instelling binnen MW2.
Ik heb een controller aangesloten op mijn computer, maar als ik horizontaal aan het aimen ben (Dus rond kijken) gaat het sneller als ik mijn joystick helemaal naar links of rechts doe. Dit is heel hinderlijk, omdat je hierdoor nooit goed meteen kunt aimen.
Ik weet dat je dit binnen Apex Legends uit kan zetten. Hier heette het Pitch & Jaw die je op 0 moest zetten.
Weet iemand waar deze setting te vinden is binnen MW2?
Voor de duidelijkheid, het gaat dus om een PS5 controller, aangesloten op een PC. Waar het rondkijken sneller gaat als je de joystick helemaal naar links of rechts doet.
Zal logisch klinken, maar iemand die weet wat ik bedoel weet hoe enorm hinderlijk dit is
Thanks!
Ik heb een controller aangesloten op mijn computer, maar als ik horizontaal aan het aimen ben (Dus rond kijken) gaat het sneller als ik mijn joystick helemaal naar links of rechts doe. Dit is heel hinderlijk, omdat je hierdoor nooit goed meteen kunt aimen.
Ik weet dat je dit binnen Apex Legends uit kan zetten. Hier heette het Pitch & Jaw die je op 0 moest zetten.
Voor de duidelijkheid, het gaat dus om een PS5 controller, aangesloten op een PC. Waar het rondkijken sneller gaat als je de joystick helemaal naar links of rechts doet.
Zal logisch klinken, maar iemand die weet wat ik bedoel weet hoe enorm hinderlijk dit is
Thanks!
Lekker hoor!!!!Lekkerboeie86 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 00:31:
[Afbeelding]
Lekker hoor! Weet nu ongeveer hoe het moet @Vrijdag
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ik moet zeggen dat na een week spelen (uurtje of 12 in totaal) de hype bij mij al wat gezakt is.
De gunplay vind ik prima, grafisch ook in orde, maar er zijn een aantal zaken die me tegen staan:
- De menu's zijn echt dramatisch slecht, echt helemaal niks voelt intuïtief.
- De nieuwe manier van wapens en attachments unlocken staat me wat tegen, het idee ervan is goed, maar sommige dingen slaan nergens op. Dan had ik het liever het oude systeem, maar dat de progressie een stuk sneller zou gaan dan bij Vanguard wapens.
- De maps zijn vrij middelmatig, eigenlijk vind ik maar 5 maps leuk om te spelen (Al Bagra Fortress, Breenbergh Hotel, Farm 18, El Asilo en Mercado Las Almas).
Qua gamemodes speel ik vooral SND, Prisoner Resque, Knock Out, Headquarters en Hardpoint. Ik merk dat ik weinig voldoening meer haal uit TDM en Domination grinden. Heeft misschien ook met mijn leeftijd te maken dat de iets meer tactische objective based aanpak me beter ligt.
De gunplay vind ik prima, grafisch ook in orde, maar er zijn een aantal zaken die me tegen staan:
- De nieuwe manier van wapens en attachments unlocken staat me wat tegen, het idee ervan is goed, maar sommige dingen slaan nergens op. Dan had ik het liever het oude systeem, maar dat de progressie een stuk sneller zou gaan dan bij Vanguard wapens.
- De maps zijn vrij middelmatig, eigenlijk vind ik maar 5 maps leuk om te spelen (Al Bagra Fortress, Breenbergh Hotel, Farm 18, El Asilo en Mercado Las Almas).
Qua gamemodes speel ik vooral SND, Prisoner Resque, Knock Out, Headquarters en Hardpoint. Ik merk dat ik weinig voldoening meer haal uit TDM en Domination grinden. Heeft misschien ook met mijn leeftijd te maken dat de iets meer tactische objective based aanpak me beter ligt.
[ Voor 16% gewijzigd door SD5k op 03-11-2022 09:22 ]
Iemand eigenlijk al enig idee (heb daar niks meer over gezien) wanneer attachment tuning gefixt wordt?
De co-op missies zijn best heel leuk. Tuurlijk kost het wat rondjes om te kijken wat je moet doen, maar uiteindelijk zijn ze goed te doen.Vrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:18:
[...]
Netjes! Maar eens die missies doen dan 👍
Nog even 2 weken doorbijten voor S1SD5k schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:18:
Ik moet zeggen dat na een week spelen (uurtje of 12 in totaal) de hype bij mij al wat gezakt is.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Bij de uitgebreide instellingen kijken bij de deadzones van de sticks. Dat helptEldro19 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:29:
Goedemorgen,
Thanks!
Pak ik op wanneer ik beter ben!AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:52:
[...]
@G_Dragon zou jij dit mooi in de openingspost kunnen plakken? #DTV
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gisteren alle shotguns afgerond naar gold. Moet zeggen ze vielen me enorm mee, sommige challenges waren wel eventjes pijn maar dat komt alleen door hoe ik de game speel niet zo zeer door hoe de challenges opgezet waren.
Ik heb wel menig woordenboeken naar mijn hoofd geslingerd gekregen
Mensen vinden het blijkbaar niet leuk als je ze constant afschiet met een shotgun. Maar dat maakte het aan de andere kant ook wel leuk omdat je lekker het zout van anderen kon horen. De Expedite, of the Bryson 800 waren mijn favorieten, vooral als je er een super snelle sawed off van maakt. [insert devil emoji here]
Nu is het tijd voor de Riot shield, maar dat is me wel een gedrocht. Zowat elke lethal killed je, en je moet er 40 kills mee krijgen voor de camo challenge. De gold challenge zal wel 2 kills in 1 leven worden 10 keer.
Ik heb wel menig woordenboeken naar mijn hoofd geslingerd gekregen
Nu is het tijd voor de Riot shield, maar dat is me wel een gedrocht. Zowat elke lethal killed je, en je moet er 40 kills mee krijgen voor de camo challenge. De gold challenge zal wel 2 kills in 1 leven worden 10 keer.
Mooi. Want ik wil ze wel eens proberen. Jaren geleden op de X360 vond ik die spec ops missies ook wel gaaf. De eerste heb ik nu twee sterren in, maar als je inderdaad weet wat te doen moet het niet zo moeilijk zijn lijkt me.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:23:
[...]
De co-op missies zijn best heel leuk. Tuurlijk kost het wat rondjes om te kijken wat je moet doen, maar uiteindelijk zijn ze goed te doen.
Ach, ik kwam sinds deze week (dinsdag ofzo) alweer een hoop ninjaturtles tegen. Je weet wel, van die figuren die de hele map over rennen met dead silence, ghost en cold blooded met een riot shield op hun rug en een mesje in de handRyada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:36:
Gisteren alle shotguns afgerond naar gold. Moet zeggen ze vielen me enorm mee, sommige challenges waren wel eventjes pijn maar dat komt alleen door hoe ik de game speel niet zo zeer door hoe de challenges opgezet waren.
Ik heb wel menig woordenboeken naar mijn hoofd geslingerd gekregenMensen vinden het blijkbaar niet leuk als je ze constant afschiet met een shotgun. Maar dat maakte het aan de andere kant ook wel leuk omdat je lekker het zout van anderen kon horen. De Expedite, of the Bryson 800 waren mijn favorieten, vooral als je er een super snelle sawed off van maakt. [insert devil emoji here]
Welke perks heb je dan? Heb afgelopen weekend een shotgun geprobeerd maar ze knallen mij al van een afstand neer met een AR waarbij ik met de shotgun geen damage doe.Ryada schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:36:
Ik heb wel menig woordenboeken naar mijn hoofd geslingerd gekregenMensen vinden het blijkbaar niet leuk als je ze constant afschiet met een shotgun. Maar dat maakte het aan de andere kant ook wel leuk omdat je lekker het zout van anderen kon horen. De Expedite, of the Bryson 800 waren mijn favorieten, vooral als je er een super snelle sawed off van maakt. [insert devil emoji here]
Blij dat er iemand een mogelijke oplossing heeft!Vrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:35:
[...]
Bij de uitgebreide instellingen kijken bij de deadzones van de sticks. Dat helpt
Welke instellingen bedoel je precies ?
Volgens mij kan het ook liggen aan je "aim response curve" setting.Eldro19 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:58:
[...]
Blij dat er iemand een mogelijke oplossing heeft!
Volgens mij wordt hier vaak voorgesteld "dynamic" te gebruiken.
al kun je hier miss mee spelen om te kijken wat jou ligt.
Haha, die heb je er ook tussen zitten idd.Vrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:48:
[...]
Ach, ik kwam sinds deze week (dinsdag ofzo) alweer een hoop ninjaturtles tegen. Je weet wel, van die figuren die de hele map over rennen met dead silence, ghost en cold blooded met een riot shield op hun rug en een mesje in de hand
Lekker Ventje schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:52:
[...]
Welke perks heb je dan? Heb afgelopen weekend een shotgun geprobeerd maar ze knallen mij al van een afstand neer met een AR waarbij ik met de shotgun geen damage doe.
/f/image/h2rbNRvGTSeUZEDve9ZDH5BX.png?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn perk setup, en dan is het gewoon rushen alsof je kont in de fik staat. Gebruik vooral wat meer close quarters sight lines en areas om van A naar B te komen en probeer niet door de lange lines te rennen.
Ze zitten wat verstopt bij uitgebreide instellingen (op mijn PS4 controller is dat Advanced en dan vierkantje).Eldro19 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:58:
[...]
Blij dat er iemand een mogelijke oplossing heeft!
Hier enkele voorbeelden van controller instellingen:
https://www.theloadout.co...e-2/best-settings-console
https://www.gfinityesport...re-2-controller-settings/
Het is natuurlijk ook sterk persoonlijk en het beste is zelf wat te oefenen, eventueel op bots. Ik heb zelf de deadzones heel laag staan (twee ofzo). Gecombineerd met een hoge sensitivity van zeven. Overige instellingen moet ik je even schuldig blijven, kan ik eventueel vanavond wel checken
Gisteravond trouwens geswitched naar Quick Fix als ultimate perk, daar kan Ghost niet tegenop in game modes als Domination of Hardpoint waarbij je meermaals tegen meer dan 1 man komt te staan. Heeft gister toch gezorgd voor wat leuke triple kills en quad feeds
Quick fix samen met een heul groot magazijn (als enige attachment) in close quarters = heul fijn
Vind zelf Bird's eye een stuk fijner, want dan hoef ik niet de reactionary game te spelen. Enige nadeel is dat hij deels bugged istommerd_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:09:
Gisteravond trouwens geswitched naar Quick Fix als ultimate perk, daar kan Ghost niet tegenop in game modes als Domination of Hardpoint waarbij je meermaals tegen meer dan 1 man komt te staan. Heeft gister toch gezorgd voor wat leuke triple kills en quad feeds
Je kan geen hoogte verschillen meer zien met birds eye en soms werkt hij maar half, dan is de helft van de enemies een normale ruit en de andere helft kan je wel de richting van zien
Ik gebruik sensitivity 8 en 8. En deadzone ook redelijk laag en max op 99 dacht ikVrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:07:
[...]
Ze zitten wat verstopt bij uitgebreide instellingen (op mijn PS4 controller is dat Advanced en dan vierkantje).
[YouTube: The BEST CONTROLLER SETTINGS on MODERN WARFARE 2! 🎮 (MW2 Aim Assist, Sensitivity, Graphics)]
Het is natuurlijk ook sterk persoonlijk en het beste is zelf wat te oefenen, eventueel op bots. Ik heb zelf de deadzones heel laag staan (twee ofzo). Gecombineerd met een hoge sensitivity van zeven. Overige instellingen moet ik je even schuldig blijven, kan ik eventueel vanavond wel checken
Ik ga ook quick fix gebruiken denk ik. Lijkt mij heel handig denk ik..Vrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:17:
Quick fix samen met een heul groot magazijn (als enige attachment) in close quarters = heul fijn
Haha ik heb op de meeste wapens wel nog een silencer staan ook, die damage range kan me vaak gestolen worden. Maar verder hebben wij hetzelfde idee van een class jaVrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:17:
Thanks ga ik vanavond na kijken.Vrijdag schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:07:
[...]
Ze zitten wat verstopt bij uitgebreide instellingen (op mijn PS4 controller is dat Advanced en dan vierkantje).
[YouTube: The BEST CONTROLLER SETTINGS on MODERN WARFARE 2! 🎮 (MW2 Aim Assist, Sensitivity, Graphics)]
Ben wel benieuwd of er meer mensen op PC spelen met controller, en of die hier ook last van hebben.
Zijn wapens met een silencer niet minder sterk of maakt dit niet uit met de huidige ttk. Nog niet echt met silencers gespeeld eigenlijk.tommerd_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:37:
[...]
Haha ik heb op de meeste wapens wel nog een silencer staan ook, die damage range kan me vaak gestolen worden. Maar verder hebben wij hetzelfde idee van een class ja
Zie heel veel mensen die op pc spelen met een controller...Eldro19 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:39:
[...]
Thanks ga ik vanavond na kijken.
Ben wel benieuwd of er meer mensen op PC spelen met controller, en of die hier ook last van hebben.
Is aim assist een stuk hoger geworden? Ik wordt echt helemaal afgemaakt, dit was gisteren nog niet zo. In de killcam is de aim assist veel duidelijker te zien dan gisteren
Misschien toch maar met de PS5 controller gaan spelen
Misschien toch maar met de PS5 controller gaan spelen
Ligt volgens mij een beetje aan de stats van de silencer.Wolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:40:
[...]
Zijn wapens met een silencer niet minder sterk of maakt dit niet uit met de huidige ttk. Nog niet echt met silencers gespeeld eigenlijk.
Ik gebruik ze vooral voor m'n eigen gevoel dat ik nog een beetje stil te werk te kan gaan in S&D en dergelijke spelmodi. Voor m'n gevoel komt dan niet iedereen op het geluid van gunfire afrennen.
[ Voor 3% gewijzigd door TIGER1125 op 03-11-2022 10:43 ]
Ja precies zie ik ook, maar snap niet dat hier niks over te vinden is op internet. Ik ga straks even die settings controleren die jullie me adviseerde. Hopelijk kan het aimen dan beter worden.Wolverine9000 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:40:
[...]
Zie heel veel mensen die op pc spelen met een controller...