Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:10:
[...]

In het begin zeg je juist exact wat ik zeg O-)
"En vaak zijn dat toch arena style shooters waar iedereen met dezelfde wapens start"
Op het moment dat je variatie en verschillende traits in wapens wilt hebben krijg je onbalans. Denk aan de Mangler in Halo Infinite, wapen was veruit zo sterk dat pro spelers een Gentlemans Agreement hadden gemaakt die niet in pro games te gebruiken.
Die mangler was wellicht erg sterk, maar hij was door iedereen op te pikken. Dat is het verschil wat ik probeer aan te geven. Unlocks (met uitzondering van skins) horen in mijn optiek niet in een MP based game. Dus als je variatie en verschillende traits wilt toevoegen, maak ze dan vanaf het begin af aan beschikbaar. Dan creer je wellicht "meta loadouts" maar dat is dan voor iedereen direct toegankelijk. Just my 2 cents. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:55
Zijn er ook nog voordelen als je hem bv op steam koopt of op battle net?

Als ik hem via battle net koop voor de pc kan ik dan met vrienden samen op de ps 5?

Of zijn er geen voor/na delen? Wat heeft jullie voorkeur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nuja, ik word toch best vaak ge-noscopequickscopedropshotted door die vermaledijde SP-R 208 :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:31:
Nuja, ik word toch best vaak ge-noscopequickscopedropshotted door die vermaledijde SP-R 208 :P
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:18:
[...]

Die mangler was wellicht erg sterk, maar hij was door iedereen op te pikken. Dat is het verschil wat ik probeer aan te geven. Unlocks (met uitzondering van skins) ho ren in mijn optiek niet in een MP based game. Dus als je variatie en verschillende traits wilt toevoegen, maak ze dan vanaf het begin af aan beschikbaar. Dan creer je wellicht "meta loadouts" maar dat is dan voor iedereen direct toegankelijk. Just my 2 cents. :)
Door niet alles vrij te geven van in het begin spelen de meeste ook net meer om alles te unlocken.
Vind dit systeem wel goed, zo kan je rustig met alle wapens schieten.
Heb een tijd insurgency sandstorm gespeeld en daar waren zoveel wapens dat ik niet wist wat te gebruiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:18:
[...]

Die mangler was wellicht erg sterk, maar hij was door iedereen op te pikken. Dat is het verschil wat ik probeer aan te geven. Unlocks (met uitzondering van skins) horen in mijn optiek niet in een MP based game. Dus als je variatie en verschillende traits wilt toevoegen, maak ze dan vanaf het begin af aan beschikbaar. Dan creer je wellicht "meta loadouts" maar dat is dan voor iedereen direct toegankelijk. Just my 2 cents. :)
Iedereen kon hem op pakken elke 2 minuten maar hij was niet dead center van de map geplaatst dus 1 team had een voordeel ;) Op turbine was hij zelfs naast de spawn van 1 van de teams

En niet om het 1 of ander, maar het is best voor iedereen toegankelijk. Ja je moet soms wat uren erin steken om de beste loadout te krijgen maar dat heeft iedereen moeten doen. Dus vanuit dat oogpunt heeft iedereen gelijke kansen ;) het is niet 1 of andere obscure limited edition.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 01-11-2022 12:41 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Aggressor schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:21:
Zijn er ook nog voordelen als je hem bv op steam koopt of op battle net?

Als ik hem via battle net koop voor de pc kan ik dan met vrienden samen op de ps 5?

Of zijn er geen voor/na delen? Wat heeft jullie voorkeur?
Er zijn eigenlijk geen voor en na delen. Zelf heb ik hem op Steam en vrienden op Bnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:49:
[...]

Er zijn eigenlijk geen voor en na delen. Zelf heb ik hem op Steam en vrienden op Bnet
Kan je dan wel samen spelen?
En kan je ook met mensen in een groep op de ps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Aggressor schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:12:
[...]

Kan je dan wel samen spelen?
En kan je ook met mensen in een groep op de ps?
Yes, alles gaat via je Activision ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:19:
[...]

Yes, alles gaat via je Activision ID
Thanks. Was ff in de war....ow gaat natuurlijk via je battle.net .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Aggressor schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:40:
[...]

Thanks. Was ff in de war....ow gaat natuurlijk via je battle.net .
Nee het gaat niet via Battlenet.. Het gaat via, zoals al gezegd, Activision ID. En het is ook cross progress (pc Xbox ps5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb problemen met inloggen. Can not download blue prints en dan komt erop logging into online service. Blijft hangen daarop....
Het werkt terug by the way 😉
Ga de drie coop doen voor de operators´ dan heb ik ze allemaal vrijgespeeld

[ Voor 30% gewijzigd door Wolverine9000 op 01-11-2022 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
BlazeMuis schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:44:
[...]

Nee het gaat niet via Battlenet.. Het gaat via, zoals al gezegd, Activision ID. En het is ook cross progress (pc Xbox ps5).
Ja snap ik .
Met ow bedoelde ik overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:18
Invasion gedaan, eerste potje stijf bovenaan? speel dus niet alleen maar met mensen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 11-10 22:19
noordwolde schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:55:
Invasion gedaan, eerste potje stijf bovenaan? speel dus niet alleen maar met mensen gok ik.
In de modus Invasion heeft ieder team 20 bots (pin me niet vast op aanta). Als je die killed krijg je 1 punt (herkenbaar aan term hostile). Voor het uitschakelen van een speler krijg je 5 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste keer random team maar tot wave 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:23
Workaholic schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:15:

[...]

Binnen 30 minuten te unlocken met invasion. Vandaag ook gedaan. Bots zijn erg dom.. en is easy.
Als je 5 punten krijgt, krijg je dan ook 5 punten bij uw wapen xp? Of is het 1 punt per kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand er al achter hoe je je eigen wapen blueprint op kan slaan? Ik kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Imperium schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:13:
Iemand er al achter hoe je je eigen wapen blueprint op kan slaan? Ik kan het niet vinden..
Stop maar met zoeken, dat kan niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

pina schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:04:
[...]

Als je 5 punten krijgt, krijg je dan ook 5 punten bij uw wapen xp? Of is het 1 punt per kill?
Wapen XP schijnt gelijk te zijn bij zowel echte spelers als AI, vandaar dat aangeraden wordt om in Invasion te grinden.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 01-11-2022 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
SD5k schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:17:
[...]

Stop maar met zoeken, dat kan niet. :|
Que? Dat kon altijd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon zal wel weer langer duren voor het erin komt. Krijg beetje BOCW vibes halve game leveren en de rest erin patchen. Misschien dat daarom de disc alleen een licensie is ipv een disc met een game :S

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
SD5k schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:18:
[...]

Wapen XP schijnt gelijk, vandaar dat aangeraden wordt om in Invasion te grinden.
Wat bedoel je met "schijnt gelijk"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pina schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:38:
[...]

Je krijgt evenveel XP voor een bot te killen dan voor een menselijke tegenstander daarom dat je zo snel kan levelen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel eens benieuwd hoeveel mijn kd is. Zonder combat record is het een raden naar. Denk wel dat ik onder de 1 zit of juust 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Tot nu toe vind ik dit een zeer degelijke cod. Enkel ground war vind ik minder. Ofwel zijn de maps te groot of ligt het aan mijn gebrekkige kennis van de maps. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Taraq vind ik de slechtste map. Santa sena begin ik gewoon te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:32
Ik vind het ook een prima CoD tot nu toe, toch maar digitaal gehaald op de PS5 :+

Speelt lekker weg, guns voelen goed, geluid is prima. Het enige wat ik nog mis zijn de "challenges" voor callings cards zoals bijv: 10 underwater kills, 10 x double kill with grenade. Volgens mij lees ik her en der dat dit er nog in gepatched moet worden (en dat er ook een soort van workaround voor is) maar ik weet niet in hoeverre dit klopt?

Zou wel fijn zijn als dit terug komt, vond het altijd wel leuk om die challenges na te jagen (naast de gun challenges).

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:17:
Ik vind het ook een prima CoD tot nu toe, toch maar digitaal gehaald op de PS5 :+

Speelt lekker weg, guns voelen goed, geluid is prima. Het enige wat ik nog mis zijn de "challenges" voor callings cards zoals bijv: 10 underwater kills, 10 x double kill with grenade. Volgens mij lees ik her en der dat dit er nog in gepatched moet worden (en dat er ook een soort van workaround voor is) maar ik weet niet in hoeverre dit klopt?

Zou wel fijn zijn als dit terug komt, vond het altijd wel leuk om die challenges na te jagen (naast de gun challenges).
Die komen er met seizoen 1 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

pina schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:38:
[...]

M'n zin miste een stukje. :P

"Wapen XP schijnt gelijk te zijn bij zowel echte spelers als AI, vandaar dat aangeraden wordt om in Invasion te grinden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 07-10 23:26
Het eerste uurtje MP zit erop maar man man... wat mis ik HC.
Een halve magazijn in iemand pompen voordat die neergaat is echt :F
Waarom zit HC er uberhaubt niet in vanaf het begin eigenlijk? :X

Ik las daarnaast iemand de vraag stellen v.w.b. het verschil tussen Battle.net of steam, ik draai nu op steam en had de eerste 30 min na installatie grote problemen om in het spel (lobby, settings of SP) te blijven.
Elke keer kwam er een 'you lost connection with steam' melding, terwijl steam keurig verbonden was en bleef.

Blijkbaar een bekend probleem en bij controle van de bestanden werden er 31 bestanden nogmaals naar binnen gehaald. Dit soort meuk had ik niet bij Battle.net, maar... sindsdien als een zonnetje (y)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zephyer schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:46:
De TTK is zo snel, was al snel in Vanguard dat ik niet het idee dat ik het nodig heb. In CW speelde ik voornamelijk HC maar vanaf Vanguard niet meer.

In MW2 komt deze met Season 1 en heet dan Tier 1

----

Tot zo ver vind ik dit een prettige CoD, Vanguard was sneller maar deze speeld toch prettiger.
Voornamelijk omdat Snipers en LMG veel sneller reageren waardoor het lvlen van deze wapens geen straf is.

Maps zijn in mijn optiek prima, Farm18 en Embassy zijn mijn favoriete en de rest speeld ook gewoon lekker weg. Waarbij die gran prix map en Amsterdam Hotel ik alleen leuk vind op Hardpoint/Domination.

Maar ze mogen wel eens die party problemen oplossen we kunnen gewoon niet met zen 4e spelen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zephyer schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:46:

Ik las daarnaast iemand de vraag stellen v.w.b. het verschil tussen Battle.net of steam, ik draai nu op steam en had de eerste 30 min na installatie grote problemen om in het spel (lobby, settings of SP) te blijven.
Elke keer kwam er een 'you lost connection with steam' melding, terwijl steam keurig verbonden was en bleef.

Blijkbaar een bekend probleem en bij controle van de bestanden werden er 31 bestanden nogmaals naar binnen gehaald. Dit soort meuk had ik niet bij Battle.net, maar... sindsdien als een zonnetje (y)
Je hebt 1 a 3 kogels nodig om iemand te killen, wss aim je dan gewoon niet goed. Tenzij je penetration of op iemand zijn tenen schiet.

HC zit er niet in ivm dat het crashes veroorzaakt, die zijn ze aan het oplossen en word released met Season 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Derr_Hans schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:57:
[...]

De TTK is zo snel, was al snel in Vanguard dat ik niet het idee dat ik het nodig heb. In CW speelde ik voornamelijk HC maar vanaf Vanguard niet meer.

In MW2 komt deze met Season 1 en heet dan Tier 1

----

Tot zo ver vind ik dit een prettige CoD, Vanguard was sneller maar deze speeld toch prettiger.
Voornamelijk omdat Snipers en LMG veel sneller reageren waardoor het lvlen van deze wapens geen straf is.

Maps zijn in mijn optiek prima, Farm18 en Embassy zijn mijn favoriete en de rest speeld ook gewoon lekker weg. Waarbij die gran prix map en Amsterdam Hotel ik alleen leuk vind op Hardpoint/Domination.

Maar ze mogen wel eens die party problemen oplossen we kunnen gewoon niet met zen 4e spelen.
Wij konden eerst ook niet met 4 man spelen, sinds gisteren wel, ziet er naar uit dat ze patches serverside doorvoeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47
Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:59:
[...]

Je hebt 1 a 3 kogels nodig om iemand te killen, wss aim je dan gewoon niet goed. Tenzij je penetration of op iemand zijn tenen schiet.

HC zit er niet in ivm dat het crashes veroorzaakt, die zijn ze aan het oplossen en word released met Season 1.
Borst en up toch nog vaak veel kogels nodig hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 15:55
zeer vermakelijk. stoor mij alleen mateloos aan de microstutters. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

MrGizMo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 17:23:
[...]

Borst en up toch nog vaak veel kogels nodig hier
Dan spelen wij denk ik een heel andere game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 17:54:
[...]

Dan spelen wij denk ik een heel andere game
Of je bent gewoon een stuk beter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

MrGizMo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:11:
[...]

Of je bent gewoon een stuk beter ;)
Mogelijk maar dat probeer ik niet te gebruiken in dit soort situaties. Over het algemeen heb ik niet super veel kogels nodig (aan de hand van hitmarkers) om mensen neer te halen, en als ik er wel veel nodig heb dan zit ik buiten de effective range van mijn wapen of ben ik door een object aan het schieten wat de damage verminderd. Maar met de visuele recoil heb ik dat meestal niet op tijd door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Martinspire schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:39:
Daarnaast kom ik niet echt veel bots tegen als ik die game mode speel. Er spawnt altijd wel een menselijke tegenstander in de buurt en al die killstreaks maken het een behoorlijke taak imo. Er zijn nu vrij veel mensen die deze modus spelen voor de unlocks, dat je ook niet zomaar buitenom kunt lopen om wat bots af te knallen. Als je toevallig een goede plek hebt, top, maar nu de maps wat bekender worden, is het ook een stuk lastiger om unlocks te halen imo. Bovendien zit je vaak genoeg in een team wat er gewoon niks van bakt (of bv allemaal aan de zijkant bots zitten te killen) waardoor de rest van het team helemaal overrompelt wordt en je dus dood na dood na dood hebt vanwege killstreaks of spawncampen...
Tijdens de game worden op regelmatige tijdstippen bots gedropt via een heli :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Pfff. Gisteren ging het echt goed, maar vandaag kom ik gewoon echt niet boven de 15 kills uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft een eeuwig pijnpunt potjes joinen die al bezig zijn en ook waar je veel achterstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:38
Dat wapen level trucje met die suppression mines zoals hier uitgelegd werkt niet meer lijkt het.

YouTube: *NEW* MAX ANY GUN in 30 MINS on MW2! ( Fastest Weapon XP Method In M...

Je krijgt heel weinig xp als dat ding erop zit. Maar misschien heb ik wel pech en is de bestuurder gewoon een noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

HenkEisDS schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:23:
Dat wapen level trucje met die suppression mines zoals hier uitgelegd werkt niet meer lijkt het.

YouTube: *NEW* MAX ANY GUN in 30 MINS on MW2! ( Fastest Weapon XP Method In M...

Je krijgt heel weinig xp als dat ding erop zit. Maar misschien heb ik wel pech en is de bestuurder gewoon een noob.
Ze hebben het gepatched dacht ik gehoord te hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gewoon normaal levelen. Spel blijft 2 jaar e. Of wil je alles max level deze week lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/hz3bvwak9bx91.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:38
Wolverine9000 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:25:
[...]
Gewoon normaal levelen. Spel blijft 2 jaar e. Of wil je alles max level deze week lol
Gisteren! Moar!

Maar zonder gekheid, als straks Warzone 2 live gaat is het wel chill om alles al max level te hebben. Elke twee weken is er weer een ander wapen overpowered en nerfen ze mijn favo wapen. Als ik dan een dag moet spenderen om het nieuwe beste wapen te levelen zou ik dat liever nu met alle wapens met een trucje doen.

Maar ik zou er ook zo 50 piek voor neerleggen. Ik heb geen tijd/zin meer om te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HenkEisDS schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:40:
[...]

Gisteren! Moar!

Maar zonder gekheid, als straks Warzone 2 live gaat is het wel chill om alles al max level te hebben. Elke twee weken is er weer een ander wapen overpowered en nerfen ze mijn favo wapen. Als ik dan een dag moet spenderen om het nieuwe beste wapen te levelen zou ik dat liever nu met alle wapens met een trucje doen.

Maar ik zou er ook zo 50 piek voor neerleggen. Ik heb geen tijd/zin meer om te grinden.
Nu snap ik het. Ik speel geen warzone´ dus versta u wel dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een bende sweats deze avond . Ja amai lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:01:
Wat een bende sweats deze avond . Ja amai lol sliden, campers en springers nog iets :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

HenkEisDS schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:40:
[...]

Gisteren! Moar!

Ook als Warzone 2 uit is zou het me nog geen reet kunnen interesseren of ik de beste wapens op Max level heb of niet. Ik speel juist gewoon relaxt en dat levelen komt dan vanzelf.

Net een ronde gespeeld en mijn wapen ging met drie levels omhoog, dus gaat zonder gekke dingen al snel zat imho.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:22:
[...]

Mogelijk maar dat probeer ik niet te gebruiken in dit soort situaties. Over het algemeen heb ik niet super veel kogels nodig (aan de hand van hitmarkers) om mensen neer te halen, en als ik er wel veel nodig heb dan zit ik buiten de effective range van mijn wapen of ben ik door een object aan het schieten wat de damage verminderd. Maar met de visuele recoil heb ik dat meestal niet op tijd door.
Ik heb met de M4 op iemand geschoten die in het verlengde, iets hoger, van me lag.
Hij lag te mikken op mij, en schoot semi automatisch op me. Als ik terugschiet en 4x hit.. dan ga ik er vanuit
dat ik een schouder, hoofd oid. raak maar nog was die knakker niet deaud. 8)7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 13:51
ik snap er even niks meer van.

ik zit in het customise menu, een leuke camo uit te zoeken.
de voorwaarde is dat ik een SMG de fenec 45 moet levelen naar lvl26, dus dat doe ik dan maar
ga ik dan uiteindelijk weer terug naar diezelfde camo om het te equipen . moet ik weer 10 double kills halen voordat ik die camo pas unlock.

mis ik hier iets ofzo ?? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

murky123 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:52:

de voorwaarde is dat ik een SMG de fenec 45 moet levelen naar lvl26, dus dat doe ik dan maar
ga ik dan uiteindelijk weer terug naar diezelfde camo om het te equipen . moet ik weer 10 double kills halen voordat ik die camo pas unlock.

Je hebt 4 camo's per wapen, eerst moet je een bepaald weapon level krijgen om de challenge voor de camo te unlocken en daarna kan je de challenge doen om de camo te krijgen. Normaliter zijn er meer camo's en merk je er minder van omdat je elk weapon level ongeveer 1 camo type unlocked. Maar nu je maar 4 camo's hebt heb je 'dead zones'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
murky123 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:52:

Nee je mist niks. Pas vanaf lvl 26 gaat die challenge open om te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zephyer schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:45:
[...]

Ik heb met de M4 op iemand geschoten die in het verlengde, iets hoger, van me lag.
Hij lag te mikken op mij, en schoot semi automatisch op me. Als ik terugschiet en 4x hit.. dan ga ik er vanuit
dat ik een schouder, hoofd oid. raak maar nog was die knakker niet deaud. 8)7
Merk wel dat hit detection vandaag echt drama momenten heeft, dan krijg jij een hitmarker maar de enemy geen damage. 2x voorgekomen met een shotgun bij mij vandaag O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 13:51
En loopt de game op de PS5 ook elk uur wel een x vast? of is dat alleen op de pauper PC ?

ben toch wel geneigd om na 15 jaar een pc gamer te zijn over te stappen aar console, elke release is er wel iets mis. maakt niet uit welke game je koopt voor de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murky123 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
En loopt de game op de PS5 ook elk uur wel een x vast? of is dat alleen op de pauper PC ?

ben toch wel geneigd om na 15 jaar een pc gamer te zijn over te stappen aar console, elke release is er wel iets mis. maakt niet uit welke game je koopt voor de pc
Vandaag ook al vier crashes gehad op ps5. Wapen levelen komt niet in beeld. Das ook nieuw.

[ Voor 5% gewijzigd door Wolverine9000 op 01-11-2022 21:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZMirdXDawP8boTXoNqiY7weV9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/voNE2hjovpZJUtKneysHYnQa.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn eigen 'mini grind', zo'n geinige camo onder de fun categorie! Nu weer terug naar de assaults 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:49
Wat voor een onzin dat je die perks niet meer zelf kunt kiezen. Begin wel een beetje gek te worden van al die gasten die continu weten dat je eraan komt omdat er eigenlijk altijd wel een UAV in de lucht zit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b.o.n.s
GT-R schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:17:
Wat voor een onzin dat je die perks niet meer zelf kunt kiezen. Begin wel een beetje gek te worden van al die gasten die continu weten dat je eraan komt omdat er eigenlijk altijd wel een UAV in de lucht zit...
Dat is echt wel een dingetje inderdaad. Ik ben een run 'n gunner, maar moet hierdoor echt mijn tempo aanpassen en goed aan cornering doen grr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog mensen die last hebben als je een nieuw wapen gebruikt dat je niet ziet wat je hebt vrijgespeeld komt niet meer in beeld. In de eerste dagen kwam dat op je scherm maar nu totaal niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:45
Ik heb net een geweldige prestatie gehaald! 2 kills met een chopper gunner. Wat een onding is dat zeg. Moet je zelf rond gaan vliegen, lijkt wel battlefield. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
- Perks niet zelf kiezen is echt heel irritant.
- Geen challenges om callsigns te scoren haalt wel wat van de fun weg.
- Springen, glijden, etc. trucjes zijn een beetje sneu.
- De menustructuur is echt bizar onduidelijk.

Maar verder speelt het heerlijk!!

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ugh, die Lachmann 556 vind ik echt een beroerd wapen. Lijkt wel een proppenschieter zo vaak moet je iemand raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fetix1 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:00:
Ugh, die Lachmann 556 vind ik echt een beroerd wapen. Lijkt wel een proppenschieter zo vaak moet je iemand raken
Wacht als je de m16 gebruikt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
heeft iemand die coop mode al geprobeerd?

ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om te draaien, ik kan alleen vooruit, achteruit of opzij,

is daar een truuk voor kwa controls of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 16:27
@robinez dat had ik nou ook gister. Ik wilde coop met mijn broertje doen. Hij op de pc en ik ps5

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
GT-R schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:17:
Je kan toch je eigen setje perks maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:02
MrGizMo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:03:
[...]

Je kan toch je eigen setje perks maken?
Ik denk dat hij meer bedoeld dat het in een bepaalde volgorde is, je kan dus nooit Ghost te allen tijde actief hebben.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:49
Davidas schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:04:
[...]

Ik denk dat hij meer bedoeld dat het in een bepaalde volgorde is, je kan dus nooit Ghost te allen tijde actief hebben.
Dit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
CosmoKramer schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:43:

Het zgn. 'dolphin diving' is weer helemaal terug 7(8)7
[...]

Ghost is in MW2, but it’s not unlockable for quite a while. You don’t unlock Ghost until level 52, which means there are several hours of grinding between you and adding it as your Ultimate perk to your Perk Package.

But the good news is that Ghost is available to use in one of the preset Perk Packages available in the game. Select the Phantom Perk Package to use Ghost in your games and make sure it’s selected on your class.

Lijkt erop dat je dit wel kan gaan doen vanaf 52? (bron)

[ Voor 49% gewijzigd door Zephyer op 01-11-2022 23:35 . Reden: edit ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:13

Oxigeon

En zo is dat!

CosmoKramer schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:43:

Ik gok dat die challenges gaan komen vanaf season 1 op 16 nov. Dat is natuurlijk een reden om mensen de game laten te spelen en een battle pass aan te laten schaffen.

Verder ga ik er ook vanuit dat er morgen een patch komen. Want ga er eigenlijk toch wel vanuit dat ze de grote fouten eruit willen hebben voordat warzone online komt. Zelf heb ik nu nog 2 weekjes de tijd om wat wapens te levelen alvorens ik warzone induik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10 23:27

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Lijkt wel alsof ik in een Halo 3 MLG match zit voor 100k aan prijzengeld elke game, onvoorstelbaar zeg ik ben echt blij als ik een UAV kan halen.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:41
[...]

Dit is frustrerend idd. Helemaal als je in het team zit wat meteen achterstaat en het dus ook nog wel even duurt voordat je je eigen perks maximaal hebt geactiveerd.

Gisteren een avondje gegrind om die FTAC recon naar level 16 te brengen om die Hurricane SMG vrij te spelen. Wat een frustratie, scores van 5-15 af en toe... Blij dat die klus erop zit.

Wat ik wel tof vind van deze Cod is dat de potjes elkaar lekker snel opvolgen. Je krijgt een hoop speeltijd in een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
BroWohsEdis schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:31:
Lijkt wel alsof ik in een Halo 3 MLG match zit voor 100k aan prijzengeld elke game, onvoorstelbaar zeg ik ben echt blij als ik een UAV kan halen.
Het is een ontzettend zweterig spelletje. Tip: ik heb sinds kort crossplay uitgezet op de Xbox. Scheelt echt enorm en het spel is véél leuker nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gisteren geprobeerd om met Birdseye te spelen ipv Ghost, maar dat is wel een dikke downgrade.
Je kan geen altitude verschillen meer zien via je minimap :(
Heeft me al een paar keer mijn leven gekost omdat ik dacht dat er iemand was, en dan bleek hij onder of boven me te zitten zonder dat de minimap dat duidelijk maakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Laatst online: 11-10 23:20
Fuujii schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:42:
[...]

Het is een ontzettend zweterig spelletje. Tip: ik heb sinds kort crossplay uitgezet op de Xbox. Scheelt echt enorm en het spel is véél leuker nu. :)
Scheelt dit dan zoveel ja? En waar merk je dit precies aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 13:38
Vraagje, heb in al mijn loadouts dezelfde secondary pistol zitten, als ik deze wil upgraden, moet ik dit dan per loadout doen, of is er een manier dat ik deze gun van 1 loadout naar de overige loadouts kopier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Sleeon schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:15:
Vraagje, heb in al mijn loadouts dezelfde secondary pistol zitten, als ik deze wil upgraden, moet ik dit dan per loadout doen, of is er een manier dat ik deze gun van 1 loadout naar de overige loadouts kopier?
Dit moet je per loadout doen. Meestal een paar seasons in de game (adv Cold War) komen loadout presets in de game die je kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 13:38
Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:17:
[...]

Dit moet je per loadout doen. Meestal een paar seasons in de game (adv Cold War) komen loadout presets in de game die je kan instellen.
Irritant :P
Als je dan bijvoorbeeld een upgrade vrijspeelt, ben je weer tien minuten verder.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik heb gisteren mijn 2e avondje gespeeld. Het blijft een beetje hit and miss met deze game. :)

Nu bezig met de Lachman Battle Rifle. Die bevalt me wel uitstekend eigenlijk. Ik ben sowieso in elke CoD of BF wel van de Assault dan wel van de Battle Rifles. Speel in geen enkele game eigenlijk met submachine guns of shotguns.

Wat ik wel irritant vind is het ontzettend slecht geimplementeerde geluid van de voetstappen van je teamies en enemies. Het is echt te in your face met name als je in een gebouw loopt met meerdere verdiepingen. Hoop dat ze dat nog eens wat kunnen gaan finetunen.

Daarnaast is het systeem van de perks die je halverwege een potje unlocked echt onzinnig. Wie dat in een meeting heeft geopperd mogen ze direct een andere functie geven :P. Als je als team een UAV hebt, is het in de 1e helft van het potje zo dat de tegenstander eigenlijk continue sitting duck is, waardoor je teamies weer redelijk snel nieuwe UAV's kunnen krijgen, waardoor de 1e helft gewoon niet zo leuk speelt. Of ze moeten perks als ghost en dergelijke vanaf het begin of veel eerder toelaten in een potje, of ze moeten de UAV verder naar achteren schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:33:
Ik heb gisteren mijn 2e avondje gespeeld. Het blijft een beetje hit and miss met deze game. :)

Nu bezig met de Lachman Battle Rifle. Die bevalt me wel uitstekend eigenlijk. Ik ben sowieso in elke CoD of BF wel van de Assault dan wel van de Battle Rifles. Speel in geen enkele game eigenlijk met submachine guns of shotguns.

Wat ik wel irritant vind is het ontzettend slecht geimplementeerde geluid van de voetstappen van je teamies en enemies. Het is echt te in your face met name als je in een gebouw loopt met meerdere verdiepingen. Hoop dat ze dat nog eens wat kunnen gaan finetunen.

Daarnaast is het systeem van de perks die je halverwege een potje unlocked echt onzinnig. Wie dat in een meeting heeft geopperd mogen ze direct een andere functie geven :P. Als je als team een UAV hebt, is het in de 1e helft van het potje zo dat de tegenstander eigenlijk continue sitting duck is, waardoor je teamies weer redelijk snel nieuwe UAV's kunnen krijgen, waardoor de 1e helft gewoon niet zo leuk speelt. Of ze moeten perks als ghost en dergelijke vanaf het begin of veel eerder toelaten in een potje, of ze moeten de UAV verder naar achteren schuiven.
Ik vind het geklaag over de perks wel apart. Ik heb er weinig last van en als ik er last van heb dan pak ik een rocket en schiet ik de UAV neer.
Duurt ook meestal maar 2 en een halve minuut voor je Ghost hebt, en ik run op het moment ook geen Ghost meer.
Ik word eerder gek van de counter UAV's die worden gespammed van hier tot tokyo en verpesten mijn minimap :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:35:
[...]

Ik vind het geklaag over de perks wel apart. Ik heb er weinig last van en als ik er last van heb dan pak ik een rocket en schiet ik de UAV neer.
Duurt ook meestal maar 2 en een halve minuut voor je Ghost hebt, en ik run op het moment ook geen Ghost meer.
Ik word eerder gek van de counter UAV's die worden gespammed van hier tot tokyo en verpesten mijn minimap :(
Ik vind het geklaag over de counter UAV's wel apart. Ik heb er weinig last van en als ik er last van heb dan pak ik een rocket en schiet ik de counter UAV neer.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:35:
[...]

Welke perk gebruik je da ipv ghost ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:38:
[...]

Ik vind het geklaag over de counter UAV's wel apart. Ik heb er weinig last van en als ik er last van heb dan pak ik een rocket en schiet ik de counter UAV neer.

;)
Haha ik vind hem mooi +1 van mijn kant. Issue is meer dat die counter uav op sommige mappen op zulke lage posities hangt dat je hem niet kan beschieten (breenberg hotel is de ergste variant hierop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:41:
[...]

Welke perk gebruik je da ipv ghost ?
Bird's eye gebruik ik. Meer info op Minimap en je ziet Direction als je team een UAV up heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlchthrt
  • Laatst online: 23-11-2023
Sleeon schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:24:
[...]

Irritant :P
Als je dan bijvoorbeeld een upgrade vrijspeelt, ben je weer tien minuten verder.
Thanks!
Ik snap dat ook niet. Je verwacht toch dat die updates van de oude games in hun systeem zit en dat die dan voor de nieuwe games ook bij launch beschikbaar kan gemaakt worden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
Rotinomm schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:00:
[...]

Scheelt dit dan zoveel ja? En waar merk je dit precies aan dan?
Ik vind het lastig om mijn vinger erop te leggen. Voor m'n gevoel zijn de lobbies een stuk minder zweterig. Mensen speler doorgaans 'normaler'. Ik krijg minder deaths zonder dat ik weet wat er nou precies gebeurt is. Scheelt echt aanzienlijk.

Weet niet of het ligt aan dat PC gamers bepaalde tools gebruiken zoals een combinatie van muis + aim assist, of dat de gemiddelde console speler gewoon wat meer casual is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Fuujii schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:43:
[...]

Ik vind het lastig om mijn vinger erop te leggen. Voor m'n gevoel zijn de lobbies een stuk minder zweterig. Mensen speler doorgaans 'normaler'. Ik krijg minder deaths zonder dat ik weet wat er nou precies gebeurt is. Scheelt echt aanzienlijk.

Weet niet of het ligt aan dat PC gamers bepaalde tools gebruiken zoals een combinatie van muis + aim assist, of dat de gemiddelde console speler gewoon wat meer casual is.
Ik verwacht niet dat het overgrote deel van de mensen die je tegen komt aim assist gebruikt icm een muis. Veel PC spelers spelen alsnog met controller puur vanwege de hogere FPS die sommige op de PC krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
Heeft iemand hier de operator van Burger King geredeemed? Ik heb gisteravond de code ingevoerd, maar nog steeds niet de operator ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:42:
[...]

Bird's eye gebruik ik. Meer info op Minimap en je ziet Direction als je team een UAV up heeft.
Is deze zo veel beter als ghost. Heb ook getwijfeld om deze gebruiken . Deze avond eens testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:46:
Heeft iemand hier de operator van Burger King geredeemed? Ik heb gisteravond de code ingevoerd, maar nog steeds niet de operator ontvangen.
Als er iemand van de Nederlandse mensen mij ook een code kan geven voor deze outfit. Zou heel vriendelijk zijn. Want in belgie is dit niet beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:25

KingCrash

Angry Rabbit

Poulske schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:46:
Zeker, ik ren rond met de BK skin :)
Het is een optionele skin van operator "Conor". Deze moet je dus selecteren, customizen en dan de BK skin zoeken.

--edit-- het werkte bij mij pas wel na een restart van COD.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLhdjUfP8VB-8KGBjYXWlc_XMEI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eg5CBJn8TvMpytxpzivLpOMF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door KingCrash op 02-11-2022 09:59 ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
KingCrash schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:55:
[...]

Het is een optionele skin van operator "Conor". Deze moet je dus selecteren, customizen en dan de BK skin zoeken.

[Afbeelding]
Hhm dat is vreemd, ik heb wel de normale Conor skin, maar niet de BK skin. Heb maar even een support ticket bij Activision geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:50:
[...]

Is deze zo veel beter als ghost. Heb ook getwijfeld om deze gebruiken . Deze avond eens testen....
Zou het niet zo zeer beter noemen, het is gewoon een andere optie. Ze zijn allebij fijn maar voor verschillende doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:01:
[...]

Zou het niet zo zeer beter noemen, het is gewoon een andere optie. Ze zijn allebij fijn maar voor verschillende doeleinden.
Zou wat zijn moest je alletwee kunnen gebruiken . Gisteren de grootste zweters tegengekomen sinds release. Worden we beter van natuurlijk. Ale hoop ik lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Wolverine9000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:07:
[...]

Zou wat zijn moest je alletwee kunnen gebruiken . Gisteren de grootste zweters tegengekomen sinds release. Worden we beter van natuurlijk. Ale hoop ik lol
Zou het niet kunnen zijn dat SBMM zo werkt dat je per moment een aantal verschillende lobbies krijgt op basis van K/D, score ratio etc? Dit omdat de game nog relatief nieuw is en je op basis hiervan meer balans gaat geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
KingCrash schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:55:
[...]

--edit-- het werkte bij mij pas wel na een restart van COD.

[Afbeelding]
Nevermind, heb hem toch. Je moest nadat je op Customize had gedrukt, nog een keer op X drukken om in het juiste submenu te komen.

Eerlijk waar, deze UI.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:16:
[...]

Nevermind, heb hem toch. Je moest nadat je op Customize had gedrukt, nog een keer op X drukken om in het juiste submenu te komen.

Eerlijk waar, deze UI.....
Ik wil die burger skin ook. Maar helaas doet belgie niet mee met deze actie
Pagina: 1 ... 38 ... 85 Laatste