Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:23
Beetje absurd hoeveel je moet doen om die lachman sub te kunnen vrijspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Leuk om weer is een shooter te spelen en quick match is imho erg leuk om ff te knallen.

Heb helaas nog wel veel crashes.. zeker in combinatie met een party met een xbox speler en ik op de PC. Laatste drivers icm RTX3080 schijnen minder stabiel te zijn. Vandaag een aantal potjes gedaan en toch wel minimaal 4x een crash gehad vandaag.

Ook diverse sessies met dikke lag ondanks de lage ping van 12.

Kortom game is nog niet helemaal stabiel maar wel leuk!
pina schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:43:
Beetje absurd hoeveel je moet doen om die lachman sub te kunnen vrijspelen
Binnen 30 minuten te unlocken met invasion. Vandaag ook gedaan. Bots zijn erg dom.. en is easy.

[ Voor 45% gewijzigd door Workaholic op 31-10-2022 18:17 ]

Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hipfire kills met sniper voor Camo, ja hoor |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iOBlywGCCOY0riixUdYtMDaKv4o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGtj4Ch3xFBYrIRf7zjOiBQV.jpg?f=fotoalbum_large

Nog een gouden wapen erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:15:
Dat zal ook niet gemakkelijk zijn lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:34
Workaholic schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:15:

Binnen 30 minuten te unlocken met invasion. Vandaag ook gedaan. Bots zijn erg dom.. en is easy.
Dat lijkt me wel bijzonder optimistisch.
Ik heb hem deze ochtend vrijgespeeld, maar heb de voorbije dagen wel best wat uren gespeeld.
Ik ben level 36 ofzo. En dat haal je niet in 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Daarnaast kom ik niet echt veel bots tegen als ik die game mode speel. Er spawnt altijd wel een menselijke tegenstander in de buurt en al die killstreaks maken het een behoorlijke taak imo. Er zijn nu vrij veel mensen die deze modus spelen voor de unlocks, dat je ook niet zomaar buitenom kunt lopen om wat bots af te knallen. Als je toevallig een goede plek hebt, top, maar nu de maps wat bekender worden, is het ook een stuk lastiger om unlocks te halen imo. Bovendien zit je vaak genoeg in een team wat er gewoon niks van bakt (of bv allemaal aan de zijkant bots zitten te killen) waardoor de rest van het team helemaal overrompelt wordt en je dus dood na dood na dood hebt vanwege killstreaks of spawncampen...

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2022 18:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalPool schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:55:
[...]

Ik ben de map al meerdere keren tegengekomen hoor! Ik speel voornamelijk TDM, KILL Confirm en Domination. Als je daarop filtert moet ie er toch echt een keer tussenkomen.

Ik snap alleen dat hele level niet helemaal? Meer de vraag "hoezo een circuit"? Komt echt totaal niet voor in de campaign. Of heb ik iets gemist?
Maakt toch niet echt uit of je het in de campaign bent tegen gekomen? Als die miet uit de campaign komt is het tenminste een map waar aandacht aan geschonken is :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:44
Aid schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:41:
Wat vinden jullie van de graphics in multiplayer? Ik speel op de ps5 + oled C1 en op een of andere manier lijkt er contrast te ontbreken en ziet het er allemaal zo eentonig/saai uit. Cold War zag er in mijn ogen levendiger uit, met plassen, reflecties lampjes, schaduwen. Het ziet er verder wel allemaal heel scherp uit, goede textures maar verder...
In het menu van cod, onder iets als toegankelijkheid, kan je de kleur intensiteit wijzigen. Pas die setting aan naar effect 1 of 2.

Die staat standaard laag, als je die op 90-100 zet en op both (dus ingame / menu), heb je weer een kleurrijk geheel 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 20:10

MetalPool

Boe!

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:44:
[...]

Maakt toch niet echt uit of je het in de campaign bent tegen gekomen? Als die miet uit de campaign komt is het tenminste een map waar aandacht aan geschonken is :)
Oh nee maakt me ook niet uit hoor! Ging me er alleen om of we dit ergens in de campaign tegen kwamen ;)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 21:22
Wat vinden jullie van de graphics in multiplayer? Ik speel op de ps5 + oled C1 en op een of andere manier lijkt er contrast te ontbreken en ziet het er allemaal zo eentonig/saai uit. Cold War zag er in mijn ogen levendiger uit, met plassen, reflecties lampjes, schaduwen. Het ziet er verder wel allemaal heel scherp uit, goede textures maar verder...
Om eerlijk te zijn ben ik best wel teleurgesteld in hoe de multiplayer er uit zit tov de single player. Het lijkt allemaal een beetje flets en 'cartoony'. Tevens PS5 + OLED.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47
Workaholic schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:15:
Leuk om weer is een shooter te spelen en quick match is imho erg leuk om ff te knallen.

Heb helaas nog wel veel crashes.. zeker in combinatie met een party met een xbox speler en ik op de PC. Laatste drivers icm RTX3080 schijnen minder stabiel te zijn. Vandaag een aantal potjes gedaan en toch wel minimaal 4x een crash gehad vandaag.

Ook diverse sessies met dikke lag ondanks de lage ping van 12.

Kortom game is nog niet helemaal stabiel maar wel leuk!

[...]

YouTube: *NEW* MAX ANY GUN in 30 MINS on MW2! ( Fastest Weapon XP Method In M...

goed kapot wel _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:39:
Daarnaast kom ik niet echt veel bots tegen als ik die game mode speel. Er spawnt altijd wel een menselijke tegenstander in de buurt en al die killstreaks maken het een behoorlijke taak imo. Er zijn nu vrij veel mensen die deze modus spelen voor de unlocks, dat je ook niet zomaar buitenom kunt lopen om wat bots af te knallen. Als je toevallig een goede plek hebt, top, maar nu de maps wat bekender worden, is het ook een stuk lastiger om unlocks te halen imo. Bovendien zit je vaak genoeg in een team wat er gewoon niks van bakt (of bv allemaal aan de zijkant bots zitten te killen) waardoor de rest van het team helemaal overrompelt wordt en je dus dood na dood na dood hebt vanwege killstreaks of spawncampen...
Je moet zorgen dat je die bots pakt als ze inspawnen. Als je geluk hebt en je bent alleen kan je veel bots pakken als hun heli dropt. Enkele tellen later komt er een nieuwe heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naja level het wel op mijn eigen manier. Geen zin in bans ofzo

[ Voor 10% gewijzigd door AlwaysNick op 31-10-2022 19:57 ]

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:15:
Da's toch geen uitdaging?

Beetje CoD speler doet immers met één hand op de rug een mid air dolphin dive no-scope 360 triple headshot 8)

Noob >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb precies de slechte vijanden tegen. Gaan niet voor de vlaggen en zitten in alle hoeken lol 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Drossie schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:27:
[...]

Dat lijkt me wel bijzonder optimistisch.
Ik heb hem deze ochtend vrijgespeeld, maar heb de voorbije dagen wel best wat uren gespeeld.
Ik ben level 36 ofzo. En dat haal je niet in 30 minuten.
Misschien iets te optimistisch, maar hooguit een uur. Je kunt het aan mijn statistieken zien. Alleen vanochtend gespeeld en unlocked.

Je moet naar de buitenkant van de map rijden met een vehicle en daar een maximaal aantal bots afknallen. Gaat super snel als je niet te snel dood gaat.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:15:
Heb precies de slechte vijanden tegen. Gaan niet voor de vlaggen en zitten in alle hoeken lol 😉
Heb al 2 potjes gehad waar ik hardpoint 250 om 12 won

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand postte het hier al, maar je settings aanpassen is echt een wereld van verschil.
Die deadzone staan enorm hoog, ook van Standard naar Dynamic curve gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:46:
[...]

Heb al 2 potjes gehad waar ik hardpoint 250 om 12 won
Heb potje domination gehad waar vijf anderen geen enkele vlag gepakt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:46:
Iemand postte het hier al, maar je settings aanpassen is echt een wereld van verschil.
Op pc of ps5. Is dynamic curve zo veel verschil. En wat bedoel je met dead curve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

:+ :+ :+ 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens wel het idee dat objectives meer doen. Vaak zat dat ik bij lange na niet de meeste kills had maar omdat ik veel vlaggen of tags had gepakt of hardpoints had veroverd/verdedigd ik alsnog zowat bovenaan stond.
En dingen als (C)UAV, ammo boxes tikken ook wel lekker aan qua punten :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:46:
Left en right stick min is 0.10 max 0.99 en l2 r2 0.13 op ps5. Heb ook eens op dynamic curve gezet. Stond op standaard bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:49:
[...]

Op pc of ps5. Is dynamic curve zo veel verschil. En wat bedoel je met dead curve
Deadzone is hoe snel je stick reageert. Als je stickdrift hebt moet je dit hoger instellen. Staat die op 0 gaat en je komt aan je stick gaat die meteen bewegen, zet je hem op 10 ofzo moet je verder met je stick bewegen voor je reactie in-game ziet.
Vond al dat die zo hoog stond hier in mw2.

De juiste settings weet ik niet, heb de settings video van JGOD gepakt en daar paar potjes mee gespeeld en ik voelde toch verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 21:03:
[...]

Deadzone is hoe snel je stick reageert. Als je stickdrift hebt moet je dit hoger instellen. Staat die op 0 gaat en je komt aan je stick gaat die meteen bewegen, zet je hem op 10 ofzo moet je verder met je stick bewegen voor je reactie in-game ziet.

De juiste settings weet ik niet, heb de settings video van JGOD gepakt en daar paar potjes mee gespeeld en ik voelde toch verschil
Hoeveel staat die bij u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 01:47
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:47:
[...]

Naja level het wel op mijn eigen manier. Geen zin in bans ofzo
Kans op ban is wel heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

RawChild

PSN: Rawchild

Net met die AK begonnen, wat een beest, al dik in orde zonder attachments

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RawChild schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 21:06:
[...]

Net met die AK begonnen, wat een beest, al dik in orde zonder attachments
Zit nu aan de stb 556. Vind ik iets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 21:03:
[...]

Deadzones stel je in om de stick drift in je controller op te vangen. Daar zijn geen generieke beste instellingen voor behalve zo laag mogelijk waarbij je geen last hebt van driftende sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds een uurtje als je wapens levelt komt dit na de game in beeld enz... nu niet meer. Geeft niets meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 14:30
2e golden gun (Lachman 556 assault rifle)
En in principe bijna 55.. (50) moet wel zeggen dat ik teleurgesteld was om te leren dat prestiege er (nog) niet in zit :/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 21:16:
[...]

Deadzones stel je in om de stick drift in je controller op te vangen. Daar zijn geen generieke beste instellingen voor behalve zo laag mogelijk waarbij je geen last hebt van driftende sticks.
Klopt helemaal maar vond de settings standaard zeer hoog staan zeker als je controller niks last heeft van stick drift.
Die L2 en R2 is ook mooi dat je die kan aanpassen, hoef je die niet volledig in te duwen voor interactie = sneller ads/schieten

@Wolverine9000 heb ze nu zo ingesteld
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wffQDedPCy5OFH4umc1p1QMPJjQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uanxjJ24DcDKsP1ZawAV2Mih.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 18:37
Ik heb momenteel rank 20 op mijn M4, maar er staat in het wapen menu rechtsboven maar 95%.

Is dit nog bij mensen zo of is omdat die red dot sight niet unlockable is op dit moment?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:02
Zijn er ook nog normale lobbies? Zonder een geheel team met enkel zwetende kinderen van lvl 55? Ik vraag dit voor een vriend :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maurice079 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:12:
Zijn er ook nog normale lobbies? Zonder een geheel team met enkel zwetende kinderen van lvl 55? Ik vraag dit voor een vriend :+
Ben ook al level 55 hoor....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kwam deze comment ergens tegen :+
What’s faster:

Getting gold

Or

Navigating the menus on Modern warfare 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er 7 goud ar. De laatste ar moet ik vrijspelen via een battle rifle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Sorry ik zal de volgende keer wat rustiger aan doen :o

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
80% van de keren dat ik MW2 start moet ik de display mode en render resolution opnieuw instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
JeroenD92 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:50:
80% van de keren dat ik MW2 start moet ik de display mode en render resolution opnieuw instellen..
Was het op de Xbox maar zo een feest dan kon ik HDR tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je de hand guns ook goud halen om all the way te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:59:
Moet je de hand guns ook goud halen om all the way te gaan....
Yes, elk wapen die op het moment in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:00:
[...]

Yes, elk wapen die op het moment in de game zit.
Miljard dat zijn er veel van die hand guns....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:00
Druk bezig met wapens goud maken! Jammer dat je zo snel level 55 bent (was ik zaterdagavond al) nu kan ik ruim twee weken niet levelen😂

Iemand die al weet of je kan Prestige en zo ja resetten je wapens dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

Kill confirmed hetzelfde,, |:( |:(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smit260 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:27:
Druk bezig met wapens goud maken! Jammer dat je zo snel level 55 bent (was ik zaterdagavond al) nu kan ik ruim twee weken niet levelen😂

Iemand die al weet of je kan Prestige en zo ja resetten je wapens dan ook?
Zelfs geen pre season prestige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SBMM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Trash! Vergeleken met campaign echt gewoon trash 😅 Maargoed het is CoD dus verwacht ook niet per se beter. Cod speel je voor de gameplay niet de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:43:
[...]

Trash! Vergeleken met campaign echt gewoon trash 😅 Maargoed het is CoD dus verwacht ook niet per se beter. Cod speel je voor de gameplay niet de graphics.
Je moet ook de hoeveelheid spelers en het aantal dingen in de map meerekenen. Maar zoals je al zegt cod speel je niet om het grafische gedeelte O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:26
Dat mag nog wel aangevuld worden.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:13

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren gelevelt voor de Lachmann sub. Uiteindelijk de battle rifle naar level 1 gehaald welke benodigd is om die andere lachmann te ontgrendelen.

Op het begin denk je echt die Battle Rifle werkt voor geen meter als je van de M4 komt. Maar als je eenmaal op die knoppen aan het rammen bent om te schieten gaat het toch wel lekker :).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Idd, zijn veel meer dingen.

Zo blijft 1 maat van ons voor het oog altijd level 1. Terwijl die gewoon 36 is ofzo. Maar elke andere speler in de party ziet hem altijd als level 1 😅 niks gamebreaking uiteraard maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oxigeon schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:31:
Hier gisteren gelevelt voor de Lachmann sub. Uiteindelijk de battle rifle naar level 1 gehaald welke benodigd is om die andere lachmann te ontgrendelen.

Op het begin denk je echt die Battle Rifle werkt voor geen meter als je van de M4 komt. Maar als je eenmaal op die knoppen aan het rammen bent om te schieten gaat het toch wel lekker :).
ja werkt prima toch. Ben nu bezig om die gold te maken dan heb ik die hele onderste progression tree van lachmann gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:32:
[...]

Idd, zijn veel meer dingen.

Zo blijft 1 maat van ons voor het oog altijd level 1. Terwijl die gewoon 36 is ofzo. Maar elke andere speler in de party ziet hem altijd als level 1 😅 niks gamebreaking uiteraard maar toch.
Bovenstaand is inderdaad waar. Komt vaker voor. Ook ik stel mijn "showcase" operator in. Maar om de een of andere reden slaat hij dit niet op. Niks boeiends eigenlijk.... Maar moet wel werken. Zo doet hij niets opslaan wat ik instel in de showcase.

Kunnen we donderdag al een eerste patch verwachten voor bepaalde dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:19
Hebben de grafische settings nog invloed op gameplay bij multiplayer? Dus hogere setting lagere FPS? Blur uit/aan. Of maakt het niks uit Speel op ps5.

[ Voor 4% gewijzigd door k1978 op 01-11-2022 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:36:
[...]

Bovenstaand is inderdaad waar. Komt vaker voor. Ook ik stel mijn "showcase" operator in. Maar om de een of andere reden slaat hij dit niet op. Niks boeiends eigenlijk.... Maar moet wel werken. Zo doet hij niets opslaan wat ik instel in de showcase.

Kunnen we donderdag al een eerste patch verwachten voor bepaalde dingen?
Op zich zou ik het trouwens helemaal niet vervelend vinden als ik lvl 1 lijk, maar eigenlijk allang max prestige (ofzo) ben. Lekker iedereen foppen :+

Maar ik heb ook hetzelfde issue. Meestal is alleen Fender te zien bij anderen (het maakt ook niet uit welke operator ik kies), vaak ben ik in de lobby lvl 1, callsign en cards kan ik aanpassen maar het wordt niet opgeslagen, alleen de m4 is als wapen te zien, verschillende lagen over elkaar in het menu waardoor niet alles is te zien, vrijwel altijd freezes na een potje als je de lobby weer in bent etc.

@k1978 ik heb blur uit, maar dat is vooral omdat ik het echt schijtirritant vind voor de zichtbaarheid :P

Ohja, ik heb ook auto mantle aangezet. Is wel even wennen, zeker in de grensmap met alle auto's lijkt het af en toe dan meer alsof ik parkours aan het doen ben. Maar het scheelt weer een extra handeling bij lage muurtjes enzo. Wel oppassen dat ik niet meteen uit dekking ga.

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 01-11-2022 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Vrijdag schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:29:
Volgens mij schoot ik net een tweaker omver, ik dacht @Oulewappeur . Ik stond op de tank van jullie team :P
:( :( :(

:Y)
Zou zomaar kunnen -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

k1978 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:50:
Hebben de grafische settings nog invloed op gameplay bij multiplayer? Dus hogere setting lagere FPS? Blur uit/aan. Of maakt het niks uit Speel op ps5.
Blur heb ik uit. Hoe minder blur hoe beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:00
AlwaysNick schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 06:35:
[...]

Zelfs geen pre season prestige?
Nee helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Oxigeon schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:31:

Dit heb ik ook met de EBR-14 gehad, eerste paar leveltjes waren even pijnlijk maar zodra ik er een red dotje op zet kon ik er prima mee uit de voeten. Soms is de ironsight gewoon compleet drama voor mij persoonlijk.

Wel de EBR en de SPR (tryhard gun) golden gekregen gisteren, en begonnen met de SO-14

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo sad.... moet je nog 2 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:13:
[...]

Dit heb ik ook met de EBR-14 gehad, eerste paar leveltjes waren even pijnlijk maar zodra ik er een red dotje op zet kon ik er prima mee uit de voeten. Soms is de ironsight gewoon compleet drama voor mij persoonlijk.

Wel de EBR en de SPR (tryhard gun) golden gekregen gisteren, en begonnen met de SO-14
Heb op nog geen enkel wapen een optic gezet. Behalve op de battle rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:30
Heb vanochtend de game gekocht voor pc en even getest. Nu werkt mijn Xbox One Elite controller niet. In elke andere game werkt die gewoon (draadloos). Iemand tegen hetzelfde probleem aangelopen en een fix? Ik heb snel een YT video gevolgd en x360ce geïnstalleerd. Maar het lijkt me toch niet dat je een Xbox controller moet gaan simuleren? Overigens werkte het ook niet.

Edit:
Controller verwijderd en opnieuw gekoppeld en daarna werkte het. Voor de zekerheid ook Xbox accessories geïnstalleerd. Windows 11 overigens.

[ Voor 45% gewijzigd door kesj op 01-11-2022 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:29:
[...]

Heb op nog geen enkel wapen een optic gezet. Behalve op de battle rifles.
Ze hebben het niet allemaal nodig, sommige AR's vond ik wel fijner met een red dot erop tov niet. Maar grotendeels zijn ze niet super nodig.

Ik moest wel even goed ragen door mensen die de quick drop abusen. Mijn hemel dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Laatst online: 09-10 13:38
Gisteren in de MP (PS5), liep het beeld soms vast, maar de rest van het spel wel doorliep, voor enkele secondes waardoor je dus dood bent. Is dit iets waar jullie ook last van hebben, of is dit een lokaal iets bij mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleeon schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:37:
Gisteren in de MP (PS5), liep het beeld soms vast, maar de rest van het spel wel doorliep, voor enkele secondes waardoor je dus dood bent. Is dit iets waar jullie ook last van hebben, of is dit een lokaal iets bij mij?
Voorheen geen problemen gehad. Gisteravond rond 20.00 ook wat lag potjes in invasion. Tevens in het menu liep het beeld ook vaker vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Laatst online: 09-10 13:38
Oxigeon schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:50:
[...]

Voorheen geen problemen gehad. Gisteravond rond 20.00 ook wat lag potjes in invasion. Tevens in het menu liep het beeld ook vaker vast.
Zat gisteren ook +/- 10 minuten in de lobby vast rond 21:30, toen kwam er opeens een ingame update en draaide het weer. Naja, misschien door de drukte ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleeon schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:52:
[...]

Zat gisteren ook +/- 10 minuten in de lobby vast rond 21:30, toen kwam er opeens een ingame update en draaide het weer. Naja, misschien door de drukte ofzo.
Hij loopt geregeld vast bij mij. PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:57:
[...]

Hij loopt geregeld vast bij mij. PS5
Bij mij ook hoor. Vandaag nog niet gespeeld . Gisteren toch een paar crashes en de game moeten heropstarten en soms hier en daar wat lag e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Heb vooral vrijdagavond en zaterdag veel crashes gehad in partys waarbij de game echt volledig gestopt werd. Maar nu is het enige nog dat we net wat vaker nieuwe party's moeten maken omdat we geen potjes meer kunnen vinden (dan blijft die op connecting staan), al maken we daar tegenwoordig een grapje van omdat er bij 1 van onze vrienden nog wel eens aan kabels wordt gevroten door koeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 11:37
Oxigeon schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:50:
[...]

rond dat tijdstip had ik ook problemen in de gewone multiplayer, iedereen in onze party had op dat moment op hetzelfde moment lag problemen (soms werd ik meters in de lucht gegooid zelfs).

Na half 9 leek het beter te gaan, dus ik denk dat de servers gewoon wat problemen hadden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
tommerd_ schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:10:
omdat er bij 1 van onze vrienden nog wel eens aan kabels wordt gevroten door koeien :+
Grasvezel? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dad jokes. Ik mag ze legit maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:23
Hoe groot is de multiplier only op battle.net?
Op steam kun je zeker niet alleen de multiplier installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
De eerste 360 quick scope sweats heb ik ook weer gespot, en dan met name op hardpoint.

Ik denk dat ik maar weer terug ga naar invasion :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Lol, die ga ik vanavond even gebruiken als die het weer niet doet. Thanks :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:50

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gisteravond toch overstag gegaan en het onzinnige bedrag van 80 euro uitgegeven aan deze CoD. :)

Na een jaar bijna structureel elke dag/week Halo Infinite gespeeld te hebben vond ik het wel tijd om eens een uitstapje te proberen.

Mijn eerste ervaringen zijn wisselend. Waar Halo Infinite in mijn optiek echt een cleane team based arena shooter is met logica en heerlijke movement en waar elke death \aan jezelf of aan je teamies ligt is dit weer de typische CoD gameplay, waar chaos regeert :P.

De Time to Kill is het tegenovergestelde van Halo Infinite, waarbij ik de TTK van Halo prefereer. Halo is als een soort dans met je tegenstander met gelijke wapens en mogelijkheden. CoD is wie het eerst komt eerst maalt met een enorm verschil in mogelijk materiaal die je tot je beschikking hebt. Dat is mijn volgende irritatie punt en ik weet dat het noodzakelijk is om de interesseboog van mensen hoog te houden, maar het moeten levelen van je character en wapens om o.a. perks en wapens te unlocken is echt outdated in mijn optiek en zorgt gewoon voor onbalans in elke MP. Waar ik nu met mijn M4 moest liep ik tegen mensen met de beste OP wapens die het spel tot nu toe te bieden heeft. Na die opgepakt te hebben en er even mee geschoten te hebben was het verschil aanzienlijk. Waarom niet gewoon direct beschikbaar maken en moet een arbitraire kunstmatige onbalans het spel in de begin fase domineren.

Maar al deze irritaties terzijde, het is wel een verslavend spelletje waarbij het gevoel van nog 1 potje sterk aanwezig is. Juist doordat er in 99% van de potjes totaal geen coordinatie en teamplay aanwezig is kun je een CoD makkelijk in je eentje oppakken waarbij een party niet direct noodzakelijk is. Dit in tegenstelling tot Halo waar, als je niet in een party zit en samenspeelt, voor het overgrote deel van alle potjes al bij voorbaat kansloos bent.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

@uchiha tijntje ik kan me wel vinden in je mening rondom het unlocken en het onbalans dat hiermee kan ontstaan. Toch denk ik dat het ook wel iets van de charme is van CoD.

Wel is het zo dat ik de huidige structuur van unlocken niet kan begrijpen. Sommige wapens vrij spelen door met andere wapens te levelen. Met als gevolg dat ik met bepaalde wapens moet spelen die me totaal niet liggen (bijvoorbeeld Battle Rifles). Maar goed, het moet maar.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat attachments en wapens vrijspelen verspreidt is over meerdere wapens vind ik aan de ene kant irritant. maar aan de andere kant dwingt het je ook wel weer om alles een keer te proberen. Plus, omdat het toch twee jaar moet meegaan, duurt het ook nét een ietsjepietsje langer.

Hoewel levelen tot nu toe echt belachelijk snel gaat. Ik heb echt niet zo ontzettend veel gespeeld en ben ook niet zo vreselijk goed. Toch ben ik al level 41. Wat mij betreft gaat dat veel langzamer. Of ze gooien er honderd prestigelevels in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Dat levelen en unlocken vind ik nou juist een van de positieve punten aan CoD. Ach, ieder zijn mening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fetix1 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:22:
Dat levelen en unlocken vind ik nou juist een van de positieve punten aan CoD. Ach, ieder zijn mening :p
Denk dat dit bij velen zo is. Maar dat deze grind wel iets too much is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:00
fetix1 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:22:
ja dat is juist leuk om te doen toch, en je kan prima met lvl 1 wapen mensen met lvl 50 wapen killen zo ongelofelijk veel voordeel geeft dat allemaal niet.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

AlwaysNick schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:26:
[...]

Denk dat dit bij velen zo is. Maar dat deze grind wel iets too much is
Vind het opzich wel meevallen hoe erg de grind is. Vind het beter dan dat iedereen met het meta wapen rond rent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:27:
[...]

Vind het opzich wel meevallen hoe erg de grind is. Vind het beter dan dat iedereen met het meta wapen rond rent.
Dat klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:37

BioHazard

*\o/*

Ben ik de enige die amper attachments gebruikt? Haast elke attachment heeft ADS nadelen, en een snelle ADS zorgt er bij mij voor dat ik meer fights win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

BioHazard schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:30:
Ben ik de enige die amper attachments gebruikt? Haast elke attachment heeft ADS nadelen, en een snelle ADS zorgt er bij mij voor dat ik meer fights win.
Ik gebruik meestal alleen attachments om weaknesses op te lossen van het wapen zodat ik er beter mee uit de voeten kom. Of omdat ik voor de lol er een silencer op wil hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volledig mee eens als je andere wapens wilt hebben moet je die andere wapens gebruiken. Op de map santa sena met die auto's zitten sommige vijanden te kampen aan de c of de a vlag met sniper of marksman rifles . Dan moet je gewoon langs de andere kant langs de b vlag tussen de auto's ze pakken langs achter en heb je ze ook. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BioHazard schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:30:
Heb ook al wapens gebruikt met maar twee attachments. En als je dan andere wapens leert gebruiken krijg je meer en betere attachments die je ook kan gebruiken op eerder gebruikte wapens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:27:
[...]

Een goede MP game heeft geen meta wapen, maar is gebalanceerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:44:
[...]

Een goede MP game heeft geen meta wapen, maar is gebalanceerd ;)
Geen enkele goede MP game is balanced. Je kan geen voor of nadelen aan een specifieke keuze zetten als alles balanced is.
Meta wapens zijn over het algemeen wapens die minder weaknesses hebben of wapens die extreem hoge strengths hebben in situaties die veel voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ryada schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:54:
[...]

Geen enkele goede MP game is balanced. Je kan geen voor of nadelen aan een specifieke keuze zetten als alles balanced is.
Meta wapens zijn over het algemeen wapens die minder weaknesses hebben of wapens die extreem hoge strengths hebben in situaties die veel voorkomen.
Oh hier ben ik het helemaal niet mee eens. :) Juist goede MP games zijn balanced. En vaak zijn dat toch arena style shooters waar iedereen met dezelfde wapens start en door map control de overhand kan nemen van o.a. power weapons. Iedereen heeft dan in de basis dezelfde kans. Of je de game net opstart of als je al 500 uur in een game hebt zitten.

Games waarbij je "meta wapens" eerst moet unlocken voordat je die kunt gebruiken zijn in mijn optiek per definitie ongebalanceerd.

Dat ze 60 wapens in een game willen flikkeren is een keuze. Dat ze daarvoor een level systeem hebben bedacht om ze te unlocken is ook een keuze. Dat wil niet zeggen dat het gebalanceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet wel zeggen dat het op dit moment er vrij balanced uitziet. Er is nog niet echt een wapen dat er bovenuit steekt.
En ook over de shotguns lees ik niks dit jaar dus wat is alleen maar goed. Ik herinner me nog vorig jaar in Vanguard bij release was dat echt drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:05:
[...]

Oh hier ben ik het helemaal niet mee eens. :) Juist goede MP games zijn balanced. En vaak zijn dat toch arena style shooters waar iedereen met dezelfde wapens start en door map control de overhand kan nemen van o.a. power weapons. Iedereen heeft dan in de basis dezelfde kans. Of je de game net opstart of als je al 500 uur in een game hebt zitten.

Games waarbij je "meta wapens" eerst moet unlocken voordat je die kunt gebruiken zijn in mijn optiek per definitie ongebalanceerd.

Dat ze 60 wapens in een game willen flikkeren is een keuze. Dat ze daarvoor een level systeem hebben bedacht om ze te unlocken is ook een keuze. Dat wil niet zeggen dat het gebalanceerd is.
In het begin zeg je juist exact wat ik zeg O-)
"En vaak zijn dat toch arena style shooters waar iedereen met dezelfde wapens start"
Op het moment dat je variatie en verschillende traits in wapens wilt hebben krijg je onbalans. Denk aan de Mangler in Halo Infinite, wapen was veruit zo sterk dat pro spelers een Gentlemans Agreement hadden gemaakt die niet in pro games te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:09:
Moet wel zeggen dat het op dit moment er vrij balanced uitziet. Er is nog niet echt een wapen dat er bovenuit steekt.
En ook over de shotguns lees ik niks dit jaar dus wat is alleen maar goed. Ik herinner me nog vorig jaar in Vanguard bij release was dat echt drama
Heb nog geen shot guns gebruikt. Gebruik nu de kastov 74 u of zoiets en voor die andere assault rifle te gebruiken moet ik eerst een battle rifle gebruiken ´ dan kan ik voor de laatste ar gold gaan. Heb enkel pistol gebruikt en pila voor operator te unlocken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:09:
Ak-74u hebben pro players al een GA over gesloten dus verwacht dat dat wapen enorm veel voor gaat komen binnenkort in pub games omdat het gewoon een enorm sterk wapen is.

Pagina: 1 ... 37 ... 85 Laatste