Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:43
Er zijn wel maar weinig wapens die ik fijn vind spelen nu ik zo gewend ben geraakt aan de sub machine gun XD bijna niks anders vind ik leuk omdat het niet zo running and gunning gespeeld kan worden dan de sub :P

Op grotere maps ben ik altijd wel van het sniper maar toch blijft dat stil zitten niet echt iets voor mij.

Wat wel naar is want merk dat heeel veel andere spelers wel gewoon continue rustig kunnen lopen zodat ze sneller ADS'en. daar heb ik het gedult niet voor ofzo :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:43:
Er zijn wel maar weinig wapens die ik fijn vind spelen nu ik zo gewend ben geraakt aan de sub machine gun XD bijna niks anders vind ik leuk omdat het niet zo running and gunning gespeeld kan worden dan de sub :P

Op grotere maps ben ik altijd wel van het sniper maar toch blijft dat stil zitten niet echt iets voor mij.

Wat wel naar is want merk dat heeel veel andere spelers wel gewoon continue rustig kunnen lopen zodat ze sneller ADS'en. daar heb ik het gedult niet voor ofzo :P
Onlangs een random team maat op de map taraq een lmg raal zien gebruiken...
Da ding is niet normaal heb het opgepakt en da ding shred.... maar wel heel veel lawaai van deze gun. Heb nog geen andere guns gebruikt dan ar. En beetje de eerste sniper tot level 10. En de eerste pistol os ook al level 19 . Die dingen gaan tot level 27...
Zit bijna aan 6 gold van ar. En gelukkig is de m16 ook al gold. Wat een pain in the ass...

[ Voor 4% gewijzigd door Wolverine9000 op 31-10-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

Ik vind die Lachmann AR erg fijn tot nu toe. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
On_E schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:49:
Klopt ja ik gebruikte hem puur om die smg te unlocken maar de AR was erg fijn vond k ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:57:
[...]

Klopt ja ik gebruikte hem puur om die smg te unlocken maar de AR was erg fijn vond k ja
Daar ben ik ook mee bezig idd, maar die AR is verrassend goed, leuke bonus. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

Ook als je een optic nog niet hebt vrijgespeeld? Wil namelijk zien hoe die eruit ziet, voordat ik de grind begin om hem vrij te spelen.
Misschien in een offline game tegen bots. In MW 19 kon je dan alles selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:35:
[...]

Heb al gehad dat random team maten lag en packet lost hebben en ik daardoor ook kan dit?
Ik speel met wired verbinding e´ heel goed internet
What is packet loss in Warzone?
Regardless of where you encounter it, packet loss is more or less the same. It’s caused by packets of data not being able to reach their destination, so they get stuck somewhere along the connection.
Kan aan jou liggen of aan de recieving end. Dus kan meerdere factoren hebben :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Ground War is best gaaf.

Maar twee dingen zijn wat jammer. Je kan je teammates zo te zien niet reviven, dat was echt tof geweest, zoals wel kan in Prisoner Rescue. En er is geen destruction. Zal denk ik een engine dingetje zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:24:
Ground War is best gaaf.

Maar twee dingen zijn wat jammer. Je kan je teammates zo te zien niet reviven, dat was echt tof geweest, zoals wel kan in Prisoner Rescue. En er is geen destruction. Zal denk ik een engine dingetje zijn.
Tenzij ze met last stand spelen want iemand bij IW dacht dat het leuk was om dat terug te brengen :+

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Van t weekend een paar potjes gespeeld, speelt wel lekker weg maar wordt gek van de scheve lobbys qua niveau.
Vaak kom ik in een team van gemiddeld level 10 (ik ben zelf 5) en kom tegen tegenstanders rond level 30+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
donvalentino schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:36:
Van t weekend een paar potjes gespeeld, speelt wel lekker weg maar wordt gek van de scheve lobbys qua niveau.
Vaak kom ik in een team van gemiddeld level 10 (ik ben zelf 5) en kom tegen tegenstanders rond level 30+...
SBMM in zijn volle glorie :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

Tenzij ze met last stand spelen want iemand bij IW dacht dat het leuk was om dat terug te brengen :+
Last stand is echt leuk om tegen te spelen :+
Net als Riot shields btw, ik ben nu forced om met Thermite te spelen omdat ik die mensen gewoon geen lol in de game gun :P

De game zelf vind ik wel goed weg spelen, heb er enorm veel lol in en kan goed meekomen (9 vd 10 keer 40+ kills in een game)
De camo grind hebben ze wel een stuk korter gemaakt, in 1 weekend heb ik nu al alle AR's af en ben ik bijna klaar met alle Battle rifles. Voorheen was dat een stuk langer kwa grind :( Dus vrees dat ik relatief snel weinig meer te unlocken heb. Van SBMM nog weinig last gehad in deze game gelukkig :#

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 31-10-2022 11:38 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:38

Oxigeon

En zo is dat!

donvalentino schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:36:
Dat heb ik ook. Maar doe niet echt onder aan die level 30+. Ben zelf level 13 ofzo. Ik wordt eigenlijk nooit echt laatste. Meestal ergens middenmoot of top 3. Mij hoor je niet klagen over de SBMM

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:37:
[...]

Net als Riot shields btw, ik ben nu forced om met Thermite te spelen omdat ik die mensen gewoon geen lol in de game gun :P

De game zelf vind ik wel goed weg spelen, heb er enorm veel lol in en kan goed meekomen (9 vd 10 keer 40+ kills in een game)
De camo grind hebben ze wel een stuk korter gemaakt, in 1 weekend heb ik nu al alle AR's af en ben ik bijna klaar met alle Battle rifles. Voorheen was dat een stuk langer kwa grind :( Dus vrees dat ik relatief snel weinig meer te unlocken heb. Van SBMM nog weinig last gehad in deze game gelukkig :#
Ik speel voornamelijk tdm. In welke mode haal je zo veel kills? Ik moet die operator nog unlocken waar je 20 kills moet maken in een potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Oxigeon schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:39:
[...]

Ik speel voornamelijk tdm. In welke mode haal je zo veel kills? Ik moet die operator nog unlocken waar je 20 kills moet maken in een potje.
Ik speel vooral Kill Confirmed. Hard point en Domination. Maar TDM speel ik ook af en toe tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenpants0291
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 30-09 08:53
[...]

Ik sta het liefst tegenover een heel team met riot shields. Er is niks leukers dan een drill charge op een riot shield te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ToXiC :P Ik ook niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:40:
[...]

Ik speel vooral Kill Confirmed. Hard point en Domination. Maar TDM speel ik ook af en toe tussendoor.
FFA is ook een leuke gamemode in deze game. Alleen niet op de zandbak map

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:22:
Gisteren de campaign uitgespeeld. Gelijk in de Veteran modus gedoken. Zaten wel een paar pittige stukken in. Riot Shield is hilarisch en kan je wel een eind helpen. Er zaten toffe missies in, maar het voelde niet heel groots aan allemaal. Nu even de laatste trophys nalopen. En dan de co-op trophys bekijken. Zin om weer een verse Platinum in de prijzenkast te zetten.
Ik moet ook nog de co-op trophies. Heb laatst wel die met "één ster" gehaald met een random. Ging onverwacht goed trouwens, speelden goed samen ondanks dat we beiden geen mic gebruikten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:47:
[...]

Ik moet ook nog de co-op trophies. Heb laatst wel die met "één ster" gehaald met een random. Ging onverwacht goed trouwens, speelden goed samen ondanks dat we beiden geen mic gebruikten.
Heeft Co-Op veel trophies/achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 18:03
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:47:
[...]

Mocht je de andere willen halen, dan kunnen we morgenavond misschien wel daten? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:49:
Ik vind die echt een drama, enorme recoil, herladen duurt een eeuw en veel te klein magazijn :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:48:
[...]

Heeft Co-Op veel trophies/achievements?
Zeven: https://www.powerpyx.com/...022-trophy-guide-roadmap/

En alleen online, dus niet local co-op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:48:
[...]

Ik vind die echt een drama, enorme recoil, herladen duurt een eeuw en veel te klein magazijn :{
Dan moet je die M4 Marksman variant hebben..... Die is nog erger 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:48:
[...]

Mocht je de andere willen halen, dan kunnen we morgenavond misschien wel daten? :9~
Moet even kijken of dat kan, woensdagavond komt me wel goed uit in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

Dan moet je die M4 Marksman variant hebben..... Die is nog erger 8)7
Ik wacht wel op hardcore shipment dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar een keer op een zaterdag met mijn maat proberen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

Ik wacht wel op hardcore shipment dan :+
Moet wel. Want 10 kogels in het magazijn 4 shot kill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Goldenpants0291 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

Ik sta het liefst tegenover een heel team met riot shields. Er is niks leukers dan een drill charge op een riot shield te werpen.
Helaas recharged die drill of thermite niet :( Dus kan je er maar 1 killen per leven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldenpants0291
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 30-09 08:53
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:52:
[...]

Helaas recharged die drill of thermite niet :( Dus kan je er maar 1 killen per leven
Maakt het voor mij niet minder leuk om zo een drill charge door iemands riot shield heen te zien boren :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Zou je met een munitions box moeten spelen dan kun je resupplien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:05:
[...]

Zou je met een munitions box moeten spelen dan kun je resupplien
Doe ik al >:) Enige nuttige field upgrade imo, Dead silence is ook wel nice maar ik heb vaak dat ik op een streak geen ammo meer heb :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Doe ik al >:) Enige nuttige field upgrade imo, Dead silence is ook wel nice maar ik heb vaak dat ik op een streak geen ammo meer heb :(
Ik gebruik scavenger zodat ik als field upgrade de portable radar kan gebruiken, heb dead silence nog niet vrijgespeeld (gebruikte ik in MW2019 altijd wel) maar die portable radar is ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

tommerd_ schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:15:
[...]

Ik gebruik scavenger zodat ik als field upgrade de portable radar kan gebruiken, heb dead silence nog niet vrijgespeeld (gebruikte ik in MW2019 altijd wel) maar die portable radar is ideaal
Kwa perks gebruik ik vooral de preset Phantom, want dat vind ik persoonlijk de fijnste, kan gewoon yolo rushes doen zonder issues. Maar het is wel een nadeel idd dat ik dan ammo box moet runnnen. Al moet ik zeggen om dan die wat vaker te activeren om meer lethals te krijgen klinkt wel leuk :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:17:
[...]

Kwa perks gebruik ik vooral de preset Phantom, want dat vind ik persoonlijk de fijnste, kan gewoon yolo rushes doen zonder issues. Maar het is wel een nadeel idd dat ik dan ammo box moet runnnen. Al moet ik zeggen om dan die wat vaker te activeren om meer lethals te krijgen klinkt wel leuk :3
Ik heb ook vooral phantom gebruikt (en hunter heet die ander met tracker erin volgens mij), maar gisteravond nog even aan gewaagd om mijn eigen perk set te bouwen, omdat ik graag scavenger wilde. Enige gemis daarin blijft voor nu Ghost, maar die komt vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Scavanger als perk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heel bizar dat die Camo grind zo easy is als je weet dat de game 2jaar moet meegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:00:
[...]

Misschien in een offline game tegen bots. In MW 19 kon je dan alles selecteren.
Kan nu ook in private match. CDL settings pakken en even wachten. Dan is alles unlocked (ook callsigns en emblems)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:38:
[...]

Heel bizar dat die Camo grind zo easy is als je weet dat de game 2jaar moet meegaan
Er zullen toch nog wel tich guns bijkomen. Misschien met moeilijke camos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 15:43
Ik lees wisselende ervaringen over MW, maar ik kan mij er goed mee vermaken.
Mijn favoriete wapen is de FSS Hurricane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik heb gisteren eens mijn deadzone weer op standaard gezet ipv op 0.0 (zo speelde ik vroeger altijd). Koekoek; dat maakt voor mij echt een groot verschil zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:48:
[...]

Kan nu ook in private match. CDL settings pakken en even wachten. Dan is alles unlocked (ook callsigns en emblems)
Is dat alleen zodat je ze kan zien of kan je ze daar ook kiezen? Want tot nu toe kan ik kiezen wat ik wil, maar ik blijf maar de standaard calling card en emblem zien. En Fender :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:38:
[...]

Ja dit is het ergste van allemaal ik ben nu al met 12 weapons klaar in 1 weekend van de 51 wapens. Sommige mensen zitten al op in de 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Hopelijk brengen ze gewoon alle maps naar third person mode. Echt genieten met die mode, maar wel echt te weinig maps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zijn er trouwens mensen die al de Marksman rifles geprobeerd hebben? Want ik heb echt het idee dat ik met die wapens heel weinig kan uitvoeren door hoe mijn speelstijl de strenghts van de wapens counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:23:
Zijn er trouwens mensen die al de Marksman rifles geprobeerd hebben? Want ik heb echt het idee dat ik met die wapens heel weinig kan uitvoeren door hoe mijn speelstijl de strenghts van de wapens counteren.
Lachmann is speelbaar en die ene sniper is goed te doen. Die M4 Marksman is echt om te janken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:23:
[...]

Lachmann is speelbaar en die ene sniper is goed te doen. Die M4 Marksman is echt om te janken...
De EBR-14 is ook echt een onding van jewelste. Je kan wel een headshot ermee maken, maar als je dat niet doet ben je gewoon dood. Omdat in de gemiddelde lobby je sneller dood bent dan dat je 2 shots ermee kan lossen :| Misschien is het gewoon dat het mij niet ligt en dat ik daarom niet soepel in mijn normale flow zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:23:
[...]

Haal je nu battle rifles en marksman rifles door elkaar of zijn er echt nog meer M4/Lachmann varianten dan ik dacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:17:
[...]

Is dat alleen zodat je ze kan zien of kan je ze daar ook kiezen? Want tot nu toe kan ik kiezen wat ik wil, maar ik blijf maar de standaard calling card en emblem zien. En Fender :')
Je kan iig zien. Kiezen en houden zou een glitch zijn want is los van normale MP mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:23:
Ik ben ze aan het levelen. SPR heb ik max en nu de voorlaatste denk ik(die je moet levelen om de laatste sniper vrij te spelen.)

Heb het gevoel dat ze op range net niet genoeg damage doen. Een gewone sniper is praktisch altijd 1 shot 1 kill.
Wat lukt er bij jouw niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SD5k schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Haal je nu battle rifles en marksman rifles door elkaar of zijn er echt nog meer M4/Lachmann varianten dan ik dacht?
Je hebt idd een Lachman variant van Marksman rifles. Dat is de LM-S
De M4 heeft geen Marksman, maar de TAQ heeft wel een Marksman.
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:40:
[...]

Ik ben ze aan het levelen. SPR heb ik max en nu de voorlaatste denk ik(die je moet levelen om de laatste sniper vrij te spelen.)

Heb het gevoel dat ze op range net niet genoeg damage doen. Een gewone sniper is praktisch altijd 1 shot 1 kill.
Wat lukt er bij jouw niet?
Ik heb zelf een hele aggro speelstijl maar hebt om de 1 of andere manier het idee dat de wapens niet snel genoeg kunnen schieten voor hoe ik normaal speel. Close combat is nogal meh met die dingen.

[ Voor 45% gewijzigd door Ryada op 31-10-2022 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:40:
[...]

Je kan iig zien. Kiezen en houden zou een glitch zijn want is los van normale MP mode
Ah oké, jammer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Moet je de Resupply perk nemen, dan heb je twee lethals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:53
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:17:
[...]

Ja dit is het ergste van allemaal ik ben nu al met 12 weapons klaar in 1 weekend van de 51 wapens. Sommige mensen zitten al op in de 30.
Mag ik vragen hoeveel jij gespeeld hebt dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:41:
[...]

Je hebt idd een Lachman variant van Marksman rifles. Dat is de LM-S
De M4 heeft geen Marksman, maar de TAQ heeft wel een Marksman.

[...]

Ik heb zelf een hele aggro speelstijl maar hebt om de 1 of andere manier het idee dat de wapens niet snel genoeg kunnen schieten voor hoe ik normaal speel. Close combat is nogal meh met die dingen.
Ja je moet er niet agro mee spelen idd. Ik gebruik ze als sniper op die ground war mappen.
Enkel kut om ze op level 5 te krijgen op er dan pas een scope op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Swaxie schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:52:
[...]

Mag ik vragen hoeveel jij gespeeld hebt dit weekend?
Ronduit 36 uur ongeveer sinds vrijdag release

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:53
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:54:
[...]

Lijkt wel werken _/-\o_ :D 8)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Je moet iets in je vrije tijd :D En zolang de game leuk blijft komen er nog de nodige uurtjes bij.
Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:53:
[...]

Ja je moet er niet agro mee spelen idd. Ik gebruik ze als sniper op die ground war mappen.
Enkel kut om ze op level 5 te krijgen op er dan pas een scope op te zetten.
Denk dat ik die tactiek misschien maar ga hanteren, of ik ga gewoon leren om nog meer headies te klikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02

RawChild

PSN: Rawchild

Heb de M4 gold. Leuk wapen, maar nu toch maar eens met de rest bezig.

Wat zijn de betere wapens in het spel waar je het beste voor kan gaan?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

RawChild schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:58:
Heb de M4 gold. Leuk wapen, maar nu toch maar eens met de rest bezig.

Wat zijn de betere wapens in het spel waar je het beste voor kan gaan?
Naar mijn ervaring voor AR de AUG variant
En voor BR de TAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Is er een bug dat de mastery niet werkt van wapens?

Heb nu de gold mastery complete. 100 kills met golden camo maar toch blijft die locked.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70bm7-m9NtNnw_2bevQRCn0R3Tg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S7GZyzE3XAfip2xBQcHJ1lZy.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:40:
[...]

Oh ik ben blijkbaar niet de enige :P

https://www.reddit.com/r/...card_emblems_not_working/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Zou ook wel iets te makkelijk zijn he _O-
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:54:
[...]

Dan gaat het ook wel rap he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:06:
Is er een bug dat de mastery niet werkt van wapens?

Heb nu de gold mastery complete. 100 kills met golden camo maar toch blijft die locked.

[Afbeelding]
Als het goed is heb je de calling card al wel. Heb ik ook met mijn M4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:17:
[...]

Maar, alleen Goud halen is natuurlijk nog niet het wapen klaar. Er zijn in totaal natuurlijk 100+ camos vrij te spelen.

Als ik de game ook begrijp inmiddels zal er straks ook voor die diamond camo (die geen diamond meer heet?) weer per wapen een challenge gehaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:15:
[...]

Als het goed is heb je de calling card al wel. Heb ik ook met mijn M4
Ah thanks die heb ik inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:05:
[...]

Naar mijn ervaring voor AR de AUG variant
En voor BR de TAQ
Heb jij die battle rifles al geleveld? Hoe moet je die gebruiken en welke attachments.
Vind dat echt ruk dingen, ik leg het er altijd mee af.
Close range zijn ze te traag en op long range moet je teveel tappen om te killen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tommerd_ schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:17:
[...]

Maar, alleen Goud halen is natuurlijk nog niet het wapen klaar. Er zijn in totaal natuurlijk 100+ camos vrij te spelen.

Als ik de game ook begrijp inmiddels zal er straks ook voor die diamond camo (die geen diamond meer heet?) weer per wapen een challenge gehaald moeten worden.
100+ camo's klopt. Maar daar zijn er al heel veel haal x wapen level 2 en haal die x aantal kills challenge :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:19:
[...]

100+ camo's klopt. Maar daar zijn er al heel veel haal x wapen level 2 en haal die x aantal kills challenge :)
Ja nee eens hoor, al moet ik zeggen dat ik me zeker nog niet in allemaal verdiept heb met die camo's, ik ben zelf ook niet iemand die vind dat camo's unlocken ervoor zorgt dat je de game uitspeelt. Ook met alle (of veel) camo's unlockt straks ga ik me echt wel vermaken de komende 2 jaar met deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Hmm heb nu wel mooie bug. Na elke pot krijg ik een disc read error (terwijl de game digitaal is) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Chelseamarre123 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:18:
[...]

Heb jij die battle rifles al geleveld? Hoe moet je die gebruiken en welke attachments.
Vind dat echt ruk dingen, ik leg het er altijd mee af.
Close range zijn ze te traag en op long range moet je teveel tappen om te killen.
Heb er 3 van geleveled en golden op het moment.
Vond ze over het algemeen best simpel om te levelen, de Lachman was aan het begin eventjes wennen maar uiteindelijk toch vrienden mee kunnen worden.

LACHMANN-762:
Optic: Cronen Mini Red Dot
of
Laser: Canted Vibro-Dot 7
Barrel: Meer-56 11" Factory Barrel
Muzzle: PolarFire-S

TAQ-V en FTAC RECON:
Optic: Cronen Mini Red Dot
Muzzle: PolarFire-s

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waarom staat trouwens bij sommige attachments niet wat de vereisten zijn? ALleen gelocked, maar niet dat je een bepaald wapen moet levelen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:36:
Waarom staat trouwens bij sommige attachments niet wat de vereisten zijn? ALleen gelocked, maar niet dat je een bepaald wapen moet levelen ofzo :?
Verwachting is dat de wapens nog niet released zijn en die via de Battle Pass in Season 1 beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:19
fetix1 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:10:
Ik heb gisteren eens mijn deadzone weer op standaard gezet ipv op 0.0 (zo speelde ik vroeger altijd). Koekoek; dat maakt voor mij echt een groot verschil zeg.
Wat houdt dit in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
ww_mp_safa.ff als error. Na elke pot zeurt de game ook over een update van 6.2gb (die er niet is :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:39:
[...]

Verwachting is dat de wapens nog niet released zijn en die via de Battle Pass in Season 1 beschikbaar komen.
Aha, op die manier. Ik zou dan denken, zet ze er dan pas in. Dat voorkomt onduidelijkheid. Maar blijkbaar hoort ook dát tot de user experience :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrGizMo
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/c4k7rogb93x91.jpg

Evt voor in de OP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02:44
Held! Precies wat ik nodig had (en te lui voor was)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@G_Dragon zou jij dit mooi in de openingspost kunnen plakken? #DTV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar zouden de tien uur dubbel xp en weapon xp enkel geldig zijn als je de game gekocht hebt in de in game menu van de vorige cod en niet de ps store of xbox store ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:00:
Blijkbaar zouden de tien uur dubbel xp en weapon xp enkel geldig zijn als je de game gekocht hebt in de in game menu van de vorige cod en niet de ps store of xbox store ...
Klopt was heel onduidelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:00:
Dat is toch wel echt bizar. Ik snap niet waarom dit soort dingen uberhaupt gedaan worden. Net zoals dat er Playstation only skins komen in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar gaat men tien uur. Lol 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kYDbLJZTaQLAeNtGbjKP4NJNdmA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yyYkfFAVrDSUXAri33Oc4Mt5.png?f=fotoalbum_large

Dit was voor mij persoonlijk wel even een recordje volgens mij :)

Ging zo lekker dat potje. ook echt 18 Defends XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

Wat vinden jullie van de graphics in multiplayer? Ik speel op de ps5 + oled C1 en op een of andere manier lijkt er contrast te ontbreken en ziet het er allemaal zo eentonig/saai uit. Cold War zag er in mijn ogen levendiger uit, met plassen, reflecties lampjes, schaduwen. Het ziet er verder wel allemaal heel scherp uit, goede textures maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Laatst online: 07-10 07:49
Ik snap niet dat ik na een zo goed als vol weekend spelen nog steeds dat race level niet ben tegengekomen 8)7

Er zijn (nog) geen map filters toch? Niet dat die map stiekem ergens uit rotatie staat ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 10-10 20:10

MetalPool

Boe!

Partypsych schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:53:
Ik snap niet dat ik na een zo goed als vol weekend spelen nog steeds dat race level niet ben tegengekomen 8)7

Er zijn (nog) geen map filters toch? Niet dat die map stiekem ergens uit rotatie staat ofzo :+
Ik ben de map al meerdere keren tegengekomen hoor! Ik speel voornamelijk TDM, KILL Confirm en Domination. Als je daarop filtert moet ie er toch echt een keer tussenkomen.

Ik snap alleen dat hele level niet helemaal? Meer de vraag "hoezo een circuit"? Komt echt totaal niet voor in de campaign. Of heb ik iets gemist?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-10 15:42
Kan er ergens ingesteld worden dat je weer richt via de scope ? (Inzoomen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommerd_

Je mist weinig eraan :+

Nee wat mij betreft de minst leuke map, kom hem ook niet zo vaak tegen maar wel 1x in de 10-15 potjes ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik heb vrijdag en zaterdag geen enkele keer breenberg hotel gehad. En gisteren en vandaag krijg ik niet anders lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

tommerd_ schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:02:
[...]

Je mist weinig eraan :+

Nee wat mij betreft de minst leuke map, kom hem ook niet zo vaak tegen maar wel 1x in de 10-15 potjes ofzo
Nou die zandmap mag van mij toch wel echt aangepast worden, die map vind ik echt compleet drama.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-10 17:12
Wolverine9000 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:08:
[...]

Ik heb vrijdag en zaterdag geen enkele keer breenberg hotel gehad. En gisteren en vandaag krijg ik niet anders lol
Hier hetzelfde, ik kreeg het gevoel dat deze er net als Museum uit was gehaald. 7(8)7

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-10 17:12
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:19:
[...]

Nou die zandmap mag van mij toch wel echt aangepast worden, die map vind ik echt compleet drama.
Ja, snipermania, gaat nergens over.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Davidas schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:19:
[...]

Ja, snipermania, gaat nergens over.
Dat nog niet zo zeer, het is puur je kan je kont niet keren of er worden al 3 lopen jou generale richting in gestuurd :P soms heb ik matches dat ik denk van ok deze map is nog zo slecht nog niet en dan had ik er in mijn pauze 1 vandaag en daar was het echt het hele enemy team wat in 3 gebouwen aan het zitten was en mijn team zat in de andere gebouwen niemand die bewoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Ryada schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:19:
[...]

Moet zeggen dat ik die map heel wisselend vind. Vond hem gister met een aantal potjes domination waar de B vlag over en weer ging heel erg vet, maar wat Kill Confirmed potjes met snipers achterin de map wat minder lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Btw, als mensen opeens instant gaan liggen vanaf dit moment er is blijkbaar een exploit gevonden:
(geen idee hoe embeds werken en of Tweakers twitter video embeds ondersteund)
[Video: https://twitter.com/i/status/1586843139679076352]

Beschrijving van hoe mensen het doen: "Hold ur prone and pull back on left stick so that u don’t do a dolphine dive. It’s similair like snaking in warzone. Try to master it in a custom match and keep repeating it."

[ Voor 31% gewijzigd door Ryada op 31-10-2022 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 36 nu en ik begin het te leren, de ene killsteak na de andere. Ik speel search n destroy en dit keer geen hardcore omdat dat er niet is. Gouden camo's en andere onzin doe ik niet echt aan mee. Volgens mij is er weer geen prestige net zoals in MW 2019, ook lekker voor mij. Even tot level 55 doorknallen en daarna af en toe een potje als ik zin heb. Ik speel crossplay op PC met xbox series controller.
Pagina: 1 ... 36 ... 85 Laatste