Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:49
Daniel. schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:31:
[...]

Hoe bedoel je movement speed. Ik merk zelf totaal geen verschil. Fidelity CAS sharpening filter maakt het naar mijn inziens echt een stuk mooier. Hoe moet je het verschil merken dlwant dan wil ik het ook nog wel eens proberen.
Dunno
Kan het niet verklaren, maar merkbaar.
Als het een placebo is, ghehe kan, dan toch staat het uit hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Het is nog echt zo ook. Je kunt echt maar één keer de Brightness/HDR settings veranderen, daarna niet meer. Je zal je save file moet verwijderen als je het opnieuw wil kunnen doen. Schijnt op consoles alleen te zijn.

Ik had niets met de HDR gedaan omdat ik eerste wilde spelen en sowieso nog niet de juiste waardes wist voor mijn tv. Dus stel je hebt een nieuwe tv gekocht, maar al uren in de MP/SP zitten en je HDR is niet goed, dan moet je alles delen.

😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11-10 10:58
Insidious schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:39:
Één van de bonusopdrachten voor vandaag is een operator kill met een launcher. Inmiddels al meerdere kills met een launcher maar de bonusopdracht wordt niet afgevinkt. Wat doe ik verkeerd of is het een bug?
Die werkt vreemd genoeg enkel met de RPG, net zoals die operator unlock challenge waar je 2 launcher kills in 1 match moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04:50
ZeroY85 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:00:
[...]

Die werkt vreemd genoeg enkel met de RPG, net zoals die operator unlock challenge waar je 2 launcher kills in 1 match moet halen.
Die laatste heb ik vanochtend met de Pila gehaald. Misschien weer in een stealth patch opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat doen jullie met die on demand texture streaming optie? Het gaat om data limieten, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dat zit. Volgens mij heeft Ziggo geen limieten toch? Tenzij je het gestoord bont maakt elke maand met downloads gok ik. En dat is hier totaal niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25
@Hoianddoei mijn vriendin kan alleen geen gebruik maken van Gunsmith als player 2.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sbmm verpest voor mij echt de game. Keer op keer kom ik in zo'n lobbies terecht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5trT0QboueNKLp-fXqGaHw9cWTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/95RxyJ5fYhqN493AVMYGqO9l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 13:30:
Sbmm verpest voor mij echt de game. Keer op keer kom ik in zo'n lobbies terecht.

[Afbeelding]
Dan heb je toch juist geen sbmm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat is de beste manier om "alle' wapens vrij te spelen kijken jullie nog precies wat je moet halen? Switchen jullie nog veel in het begin ? Ik heb gemerkt bij invasion daar kan ik het beste van de start sniper gebruik maken alleen weet nog steeds nirt precies hoever ik daarmee door moet spelen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBjLCLOjmKYkPD_jLQvZAY7M6xs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/APrTfTHhqpW2dpscI16VBAgo.png?f=fotoalbum_large

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als uw team genoten lag of packet loss hebben. Niet in party gewoon random people. Heb je daar dan ook last van of maakt dot niet uit. Daar juist serieuze lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog iets als je de kill cam bekijkt als je gedood wordt dan hoor ik bij de sommige vijanden telefoon toetsen. Zou dit iets te kunnen maken hebben met cheaten. Schiet mij niet af voor de stomme vraag hierover 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Crossplay aanzetten in je xbox privacy settings. Of op ja of nee klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Exactor it schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:18:
[...]

Crossplay aanzetten in je xbox privacy settings. Of op ja of nee klikken. :)
Staat bij beide accounts aan, alsnog krijgen we het bericht 10x in beeld en zelfs tijdens een potje spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:19:
[...]

Staat bij beide accounts aan, alsnog krijgen we het bericht 10x in beeld en zelfs tijdens een potje spelen..
Dat is wel raar. Ik heb crossplay uitstaan en heb deze melding nog niet gezien. Ik speel wel uitsluitend quickplay tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Exactor it schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:20:
[...]

Dat is wel raar. Ik heb crossplay uitstaan en heb deze melding nog niet gezien. Ik speel wel uitsluitend quickplay tot nu toe.
Wij spelen ook alleen Quickplay :) dan denk ik dat het met een volgende update vast wel gefixed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 16:53
Wil graag met mijn zoon een beetje oefenen (zijn eerste keer COD) maar kan ik samen met hem een team maken waar we kunnen oefenen tegen “bots” of zijn we dan altijd elkaars tegenstanders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De m16 ar pain in the ass 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kzou er lekker mee wachten. Binnekort krijgt die hopelijk een buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:27:
[...]

Kzou er lekker mee wachten. Binnekort krijgt die hopelijk een buff
Mijn kd is toch al naar de zak. Ga wachten met de m16 tot er dubbel xp is . Zit nog maar aan level 6 ermee. Heb het opgegeven met de m16 . Traag ads enz... ga die in invasion of grond war levelen. Tien potjes mee gedaan ofzo en constant 5 op 20. Kan er niet mee schieten met dat klote ding

[ Voor 23% gewijzigd door Wolverine9000 op 30-10-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Ik crash elke keer bij de start van Lighthouse missie in de campaign?
Meer mensen last van gehad?
Jammer dat ik nu niet verder kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 07:29
Ik ervaar nog heel veel bugs met de Xbox Series x. Om de haverklap sluit het spel en terug naar het homescreen.

Spelen met vrienden zorgt er naar 2/3 potjes voor dat ik mijn custom loadout niet meer zie in de lobby, 10 standaard en dan weer in game zie ik mijn eigen 3 custom loadouts.

Spel hapert in de menu's / lobby's. Ook de audiochat hapert. Zit je in een audiochannel met vrienden, na 2/3 potjes hoor je toch je lobbygasten weer en ben je aan het muten.

Leuke game maar er mag nog flink gesleuteld/ bugs plat getrapt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
RedHat schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:18:
Ik crash elke keer bij de start van Lighthouse missie in de campaign?
Meer mensen last van gehad?
Jammer dat ik nu niet verder kan.
Met de ghillie suits? Die heb ik toevallig net gespeeld. Geen crashes. Xbox series x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-10 13:15
Na een paar uurtjes spelen moet ik concluderen dat ik MWII erg vind tegenvallen. Jammer. De basis is heel aardig. De maps zijn leuker dan MWI. Los daarvan is praktisch alles een downgrade.

Het is zo’n ontzettend giftig spelletje. Ik word constant geschoten en vaak heb ik geen idee waar vandaan omdat de TTK zo laag is (erger dan MW1?). Iedereen weet schijnbaar constant waar ik zit. Rushen werkt ook niet. Het progressie-systeem is ook een draak. Ik zit er niet op te wachten op tientallen uren te grinden…

In andere shooters ben ik zeker bovengemiddeld. Ik haal hier amper een positief k/d.

Tips? Mijn laatste CoD is MWI (2019)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 22:33
ZeroY85 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:00:
[...]

Die 2 kills met 1 launcher heb ik met die eerste launcher gewoon gehaald. In dat kasteellevel kwamen er 3 in het kleine kamertje en toen boem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:52

Oxigeon

En zo is dat!

rominick schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:16:
[...]

Die 2 kills met 1 launcher heb ik met die eerste launcher gewoon gehaald. In dat kasteellevel kwamen er 3 in het kleine kamertje en toen boem.
Aah dat is er idd een voor vanavond. Zelfde als die 20 kills in een potje. Als ik me daar een avondje voor zit is die binnen (hoop ik)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Fuujii schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:05:
Na een paar uurtjes spelen moet ik concluderen dat ik MWII erg vind tegenvallen. Jammer. De basis is heel aardig. De maps zijn leuker dan MWI. Los daarvan is praktisch alles een downgrade.

Het is zo’n ontzettend giftig spelletje. Ik word constant geschoten en vaak heb ik geen idee waar vandaan omdat de TTK zo laag is (erger dan MW1?). Iedereen weet schijnbaar constant waar ik zit. Rushen werkt ook niet. Het progressie-systeem is ook een draak. Ik zit er niet op te wachten op tientallen uren te grinden…

In andere shooters ben ik zeker bovengemiddeld. Ik haal hier amper een positief k/d.

Ik zou vooral even doorbijten en de maps leren kennen. Voor mij geldt in elk geval dat als ik een beetje kan voorspellen waar hoofdjes te zien gaan zijn, dat ik beter ga. Ik ben nog lang niet bij dat punt. Ik wordt constant verrast met waar ik nu weer op de map loop als ik door een deur sprint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

Als iemand die best veel shooters speelt, geen CoD aangeschaft heeft sinds Black Ops (1), vind ik de TTK in MW2 best wel lang. Warzone nog wel kort gespeeld en daar was het volgens mij nog wat extremer met armor plates. Nou heb ik voornamelijk Tarkov gespeeld het afgelopen jaar, daar is een head(, eyes) instant kill natuurlijk, misschien komt het daardoor.

Het voelt, op de TTK na, weer als vanouds (heel veel Modern Warfare 2007 gespeeld vroeger) en heb dan ook niet echt problemen met m'n K/D. Misschien is dit op console anders?

De UI/menus vind ik wel een vreselijk. De daily goals (of hoe dat ook heet) staan over de player namen heen als je een game joined en hoe ik iemand kan vinden in socials die ik niet op Battle.net heb is ook een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die battle rifles zijn ook ruk zeg. Heel kut dat je die eerst moet levelen om een aantal smgs vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Chelseamarre123 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:19:
Die battle rifles zijn ook ruk zeg. Heel kut dat je die eerst moet levelen om een aantal smgs vrij te spelen.
Dit vond ik ook, tot ik mijn triggers heb geflipt (dus schieten met R1), als je dan vervolgens wat grotere magazijn vrij speelt dan kan je hem ook nog eens op automatisch zetten en speelt het best goed eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommerd_ schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:23:
[...]

Dit vond ik ook, tot ik mijn triggers heb geflipt (dus schieten met R1), als je dan vervolgens wat grotere magazijn vrij speelt dan kan je hem ook nog eens op automatisch zetten en speelt het best goed eigenlijk
Schijnt dan dat de damage een pak lager is.
Was echt zo'n gun voor te levelen in hardcore, maar blijkbaar is dat in deze beta nog niet live 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar moet ik nog aan beginnen
Bijna gold m16 dan ben ik er vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppelepee
  • Laatst online: 28-01-2023
Kan ik ergens dat quick play uit zetten?
Word er niet goed van. Wil zelf bepalen wat ik speel. 🙏😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

Bijna lvl 30 alweer, ja, met deze CoD vermaak ik me wel weer een jaar op zijn minst. :)

Heb ook nog geen map die ik het liefste slip, kan nog komen maar voorlopig tevreden met het aanbod. Wel graag een Shipment variant aub!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
peppelepee schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:46:
Hoe bedoel je? Je kunt toch ook zelf bepalen wat je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
On_E schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:48:
Bijna lvl 30 alweer, ja, met deze CoD vermaak ik me wel weer een jaar op zijn minst. :)

Heb ook nog geen map die ik het liefste slip, kan nog komen maar voorlopig tevreden met het aanbod. Wel graag een Shipment variant aub!
Ik vind die Santa Sena map echt verschrikkelijk. Met al die auto’s. Verder vind ik de maps ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-10 12:49
Ja je kan gewoon filteren onder quickplay wat je wilt spelen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppelepee
Ja snap ik.
Maar wil net als voorheen links een lijst hebben dat ik kan kiezen.
Vind dit irritant eigenlijk haha 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppelepee
Ik wil niet dat de playstation gaat kiezen wat ik speel.
En nu moet ik telkens met de filters kloten om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47

TTK laag? Als ze op mij schieten heb ik niet dat idee namelijk :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Filter aanpassen in Quick Play en enkel de mode selecteren die je wilt spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02

RawChild

PSN: Rawchild

Invasion spelen, zitten bots in en de Maps zijn veel meer geschikt voor br

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 21:04
MrGizMo schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:10:
[...]

TTK laag? Als ze op mij schieten heb ik niet dat idee namelijk :')
Speel altijd hardcore omdat een halve clip in iemand pompen te fake is voor mij. Voor mij is de TTK nu te hoog, raken moet direct einde verhaal zijn. Nog ff wachten en dan eindelijk HC, geen HUD, minimap en lage TTK _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:39
Wat een heerlijke game dit. Erg verslavend. De game heeft ook zoveel lekkere wapens, ben de hele tijd heen en weer aan het switchen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Wat een geklaag weer 😅

Vermaak me er wel goed mee, enig idee wanneer die Battle Pass komt eigenlijk?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 21:04
Metian schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:21:
Wat een geklaag weer 😅

Met de release van Warzone, uit m'n hoofd 17 november

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QICj3ry6IIppank3D7LfRoJMXIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfLYal2Sbfi8NfEzHsAqfcLY.jpg?f=fotoalbum_large

Ben er vanaf van de m16. Wat een kutding. Vijf van de acht gold ar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

fetix1 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:58:
[...]

Ik vind die Santa Sena map echt verschrikkelijk. Met al die auto’s. Verder vind ik de maps ook leuk :)
Die staat inderdaad wel ergens onderaan de lijst ja.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-10 17:12
On_E schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Die staat inderdaad wel ergens onderaan de lijst ja.
Ja, ik sla die steevast over. Zit totaal geen tactiek in.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

RawChild schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:28:
[...]

Invasion spelen, zitten bots in en de Maps zijn veel meer geschikt voor br
Alleen jammer dat je crossplay aan moet zetten i.v.m. de mogelijk PC cheaters.
Verder is het wel een geinige mode en je kan op de bots snel je wapens levelen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Wolverine9000 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:41:
[Afbeelding]

Ben er vanaf van de m16. Wat een kutding. Vijf van de acht gold ar....
Je gaat wel hard zeg. Ik ben nog steeds bezig met de Lachman sub vrijspelen. :)

Wel jammer dat de m16 minder is. Dat was één van mijn favoriete guns in BO1.

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 30-10-2022 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:24:
[...]

Je gaat wel hard zeg. Ik ben nog steeds bezig met de Lachman sub vrijspelen. :)

Wel jammer dat de m16 minder is. Dat was één van mijn favoriete guns in BO1.
De kastov 545 is ook maar ruk zonder attachments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Klopt het dat mensen die in je squad zitten niet hun progressie zien na een match? Ik als host zie al die balkjes en items die vrijspeel. Normaal was dit voor iedereen toch zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Speelde net een potje waarbij mensen allemaal armor droegen. Iemand enig idee of dit een perk oid is, of dat ik de eerste hackers heb gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 06:59
tommerd_ schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:58:
Speelde net een potje waarbij mensen allemaal armor droegen. Iemand enig idee of dit een perk oid is, of dat ik de eerste hackers heb gevonden?
Geen bots? Invasion mode?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Nee gewoon een potje kill confirmed 6v6

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind wel dat er iets meer tijd mag zijn tussen de potjes door. Voor eventuele aanpassingen aan het wapen of gelijk dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 16:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Je moet naar beneden scrollen om de andere spelsoorten te zien.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is geloof ik een field upgrade, armour plates.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Vrijdag schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:13:
[...]

Is geloof ik een field upgrade, armour plates.
Hmm daar had ik tussen zitten kijken, zag juist alleen anti armor bullets volgens mij. Vond het in ieder geval vaag, was vanaf het begin van het potje, maar wilde vooral weten of dit iets is wat je in kon stellen, dan zou ik het maar wat graag zelf gebruiken namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er een combat record of een leaderbord komt telt de kd dan van het begin van de game of wanneer ze dit toegevoegd hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tommerd_ schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:18:
[...]

Hmm daar had ik tussen zitten kijken, zag juist alleen anti armor bullets volgens mij. Vond het in ieder geval vaag, was vanaf het begin van het potje, maar wilde vooral weten of dit iets is wat je in kon stellen, dan zou ik het maar wat graag zelf gebruiken namelijk ;)
Oh ik heb me vergist inderdaad, dat zijn juist anti armour rounds |:(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-10 18:10
Leuke game! Domination en Invasion zijn erg verslavend. Als iemand op de XSX nog opzoek is naar iemand, DM maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-10 18:10
Dat merkte ik vandaag ook op. Vond het erg vreemd, maar wellicht bots |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:19
Balen dat je Invasion of Ground War maar met 4 man mag spelen en niet met een groep van 8 man of meer. Nu moeten we onze groep steeds splitsen.

Weet iemand of dit zo blijft of binnenkort wel gaat wijzigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Smit260 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 04:06:
Balen dat je Invasion of Ground War maar met 4 man mag spelen en niet met een groep van 8 man of meer. Nu moeten we onze groep steeds splitsen.

Weet iemand of dit zo blijft of binnenkort wel gaat wijzigen?
Squads van 4 blijven. Zal het zelfde zijn als Battlefield en MW2019

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan speel je de invasion mode. Dat is tegen bots. Die kunnen armour aan hebben ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 06:35:
[...]

Dan speel je de invasion mode. Dat is tegen bots. Die kunnen armour aan hebben ja
Nope, gewoon 6v6 kill confirmed, en vanaf het begin van het potje mensen met armour. Invasion mode komt die armour natuurlijk sowieso pas later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:22
Ik dacht dat het spel vol zat met hackers, mensen die constant weten waar je zit. Maar er zit schijnbaar een bug in het spel, waarbij je vijanden constant ziet. Ik heb ook een paar keer gehad dat ze begonnen te schieten voordat ze om de hoek zijn. Zonder UAV, gadgets of wat dan ook. Ik heb nu ook de ghost perk, en dan weten ze nog perfect waar je zit. Nu kom ik opeens deze bug tegen, waarbij je een tegenstander ziet voor de hele match. Dit komt niet in elke match voor, maar komt wel meer en meer voor.

https://twitter.com/CODMW...&t=H_mNjHPJ_dtewQ-PdNJcng

[ Voor 40% gewijzigd door Toonen1988 op 31-10-2022 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
Vind het erg vervelend dat je niet van te voren kunt zien hoe een optic eruit ziet. Wilde een red dot sight vrijspelen, dus ik 3 guns geleveld om een optic vrij te spelen, blijkt dat het geen red dot was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 22:31
Poulske schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:18:
Vind het erg vervelend dat je niet van te voren kunt zien hoe een optic eruit ziet. Wilde een red dot sight vrijspelen, dus ik 3 guns geleveld om een optic vrij te spelen, blijkt dat het geen red dot was...
Dat kan zeker wel! Je moet dan op driehoekje klikken, dan ga je namelijk naar Fire range om je wapen te testen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Buizerd__NL schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:26:
[...]

Dat kan zeker wel! Je moet dan op driehoekje klikken, dan ga je namelijk naar Fire range om je wapen te testen.
Ook als je een optic nog niet hebt vrijgespeeld? Wil namelijk zien hoe die eruit ziet, voordat ik de grind begin om hem vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:54:
Ik dacht dat het spel vol zat met hackers, mensen die constant weten waar je zit. Maar er zit schijnbaar een bug in het spel, waarbij je vijanden constant ziet. Ik heb ook een paar keer gehad dat ze begonnen te schieten voordat ze om de hoek zijn. Zonder UAV, gadgets of wat dan ook. Ik heb nu ook de ghost perk, en dan weten ze nog perfect waar je zit. Nu kom ik opeens deze bug tegen, waarbij je een tegenstander ziet voor de hele match. Dit komt niet in elke match voor, maar komt wel meer en meer voor.

Dat is er al uit gehaald. Dus dit gaat niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

Ook als je een optic nog niet hebt vrijgespeeld? Wil namelijk zien hoe die eruit ziet, voordat ik de grind begin om hem vrij te spelen.
dat kan niet. Je zou hem moeten unlocken om te zien hoe hij eruit komt te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:36:
[...]

dat kan niet. Je zou hem moeten unlocken om te zien hoe hij eruit komt te zien
Ja daar was ik al bang voor, dan maar even wachten totdat iemand een overzicht heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 07-10 12:33
Poulske schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:45:
[...]

Ja daar was ik al bang voor, dan maar even wachten totdat iemand een overzicht heeft gemaakt.
Vind het jammer dat je geen reticles vrij kunt spelen. Wel fijn dat de camos zo makkelijk vrij te spelen zijn. Heb de M4 en Sniper al in het goud.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Het loont door de lage TTK om elk hoekje te pre-aimen en vaak ook meteen te schieten, daardoor lijkt het soms alsof tegenstanders precies weten waar je bent, maar dat is eerder een gecalculeerde gok.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 23:22
Poulske schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:45:
[...]

Dat kan wel. Je start een private match op. Dan heb je meteen toegang tot alle wapens en ook alle optics en kan je ze gewoon uitproberen in de firing range.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat heeft iedereen het toch altijd over lage TTK?

Ik heb daar ook last van, maar het werkt bij mij altijd maar één kant op. Wel TEGEN mij, maar nooit VAN mij :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 07-10 12:33
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:08:
Wat heeft iedereen het toch altijd over lage TTK?

Ik heb daar ook last van, maar het werkt bij mij altijd maar één kant op. Wel TEGEN mij, maar nooit VAN mij :') :+
Lage TTK is veel beter naar mijn mening. Ik speel ook altijd hardcore mode.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Baltar schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:58:
[...]

Dat kan wel. Je start een private match op. Dan heb je meteen toegang tot alle wapens en ook alle optics en kan je ze gewoon uitproberen in de firing range.
Ooh top dank je wel! Ga ik daar vanavond eens voor zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
De UI is echt niet goed te praten, maar hey wat wil je als een HULU designer aanneemt(no joke overigens) :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1NhTLBLV1j5sIlmjb5djk0qbtU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lfAzKEAXqCZJqjTNFBSQRlZl.webp?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 31-10-2022 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Msi92 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:21:
De UI is echt niet goed te praten, maar hey wat wil je als een HULU designer aanneemt :+ :+

[Afbeelding]
Vind het allemaal nog best wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Laatst online: 22:31
Misschien gekke vraag maar wat is het verschil tussen groundwar en invasion?

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
merlin1201 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:24:
Misschien gekke vraag maar wat is het verschil tussen groundwar en invasion?
Groundwar is 32vs32 en Invasion is 20vs20 met bots

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik vind de UI echt helemaal niks, ik moet heel de tijd bewust kijken welke knop ik moet indrukken, totaal niet intuitief. Het erste vind ik het loadout en het social gedeelte, wat is er ineens mis met lijstjes..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:22
SD5k schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:57:
[...]

Het loont door de lage TTK om elk hoekje te pre-aimen en vaak ook meteen te schieten, daardoor lijkt het soms alsof tegenstanders precies weten waar je bent, maar dat is eerder een gecalculeerde gok.
Waar ik ook vaak last van heb, zijn 'vertragingen' of 'desync'. Iemand komt om een hoek, in mijn beeld zie je de persoon voor de helft of helemaal niet en als je de deathscreen terug kijkt, zie je dat deze persoon volledig om de hoek is gelopen en genoeg tijd had om te richten. En in mijn beeld was deze persoon nog niet eens om de hoek.

Ook een van de redenen waarom ik bepaalde shooters niet meer speel. BSG van Escape From Tarkov heeft ook al gezegd dat als je snel internet hebt, nadelig bent tegenover mensen met trager internet.

Er zijn schijnbaar ook manieren om bij jezelf lag te produceren, waardoor je moeilijk te killen bent. Denk hierbij aan een schakelaar die ze tussen een internet kabel zetten. Als je een bepaalde kabel onderbreekt, ga je gigantisch laggen waardoor andere mensen jou moeilijk kunnen killen.

Daarom weren ontwikkelaars ook spelers buiten de regio servers. Hoge ping wordt gebruikt als voordeel.

Hun informatie richting de server loopt vertraging op.

[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 31-10-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:36:
[...]

Waar ik ook vaak last van heb, zijn 'vertragingen' of 'desync'. Iemand komt om een hoek, in mijn beeld zie je de persoon voor de helft of helemaal niet en als je de deathscreen terug kijkt, zie je dat deze persoon volledig om de hoek is gelopen en genoeg tijd had om te richten. En in mijn beeld was deze persoon nog niet eens om de hoek.
Killcam zegt niks he. Want dat is een Log van acties die zijn gebeurd. Dus daaruit kun je niet zeggen van hij zag mij wel. Want dat was in de Killcam zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:40:
[...]

Killcam zegt niks he. Want dat is een Log van acties die zijn gebeurd. Dus daaruit kun je niet zeggen van hij zag mij wel. Want dat was in de Killcam zo te zien.
Killcam zegt wel iets over hoe je met die speler 'gesynct' ben op de server op het moment dat de kill plaats vond, toch? Die coordinaten maken deel uit van de data waaruit de kill cam wordt opgebouwd.

Ik weet hoe de killcam werkt, en dat aim en recoil control er wel eens verdacht uit kunnen zien, dat zegt inderdaad niks over de werkelijke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:43:
[...]

Killcam zegt wel iets over hoe je met die speler 'gesynct' ben op de server op het moment dat de kill plaats vond, toch? Die coordinaten maken deel uit van de data waaruit de kill cam wordt opgebouwd.

Ik weet hoe de killcam werkt, en dat aim en recoil control er wel eens verdacht uit kunnen zien, dat zegt inderdaad niks over de werkelijke situatie.
The KillCam is a log of actions rather than a video recording. When the KillCam is played, the game automatically plays back the sequence of events according to the log. As a result, the KillCam does not show certain elements that are not recorded in the playback, such as lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dat stukje bewijst echt helemaal niks, juist als de killcam qua locatie niet overeen komt met de werkelijkheid zoals jij die zojuist beleeft hebt is er sprake van lag bij jou en/of de tegenstander.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:45:
[...]

Dat stukje bewijst echt helemaal niks, juist als de killcam qua locatie niet overeen komt met de werkelijkheid zoals jij die zojuist beleeft hebt is er sprake van lag, bij jou en/of de tegenstander.
Klopt. Maar lagg is er altijd en overal. Ook al een microseconde. En wat is een CoD zonder lagg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:47:
[...]

Klopt. Maar lagg is er altijd en overal. Ook al een microseconde. En wat is een CoD zonder lagg?
Zeker, lag is er altijd, hoe goed je verbinding ook is. Het kan ook in je voordeel werken in de vorm van 'peekers advantage'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:48:
[...]

Zeker, lag is er altijd, hoe goed je verbinding ook is. Het kan ook in je voordeel werken in de vorm van 'peekers advantage'. :)
Altijd. En gelukkig zijn er dedicated servers en niet zoals bij MW3 dat ze die lagg compansation er in mikte en als je dan de host was je gewoon lagg toegewezen kreeg 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-10 16:34

Kan ook een stukje map kennis zijn, de meeste mensen zitten namelijk op dezelfde plek.

Je hebt bijvoorbeeld in dat fort (vaak point A, bij dat plateau) aan beide zijden van die (normale) deur perfect overzicht op de aanloop punten. Dus gaan veel tegenstanders daar zitten, en dus gaan veel spelers gewoon pray-and-spray op die plekken.

Zo zijn er meer plekken, net als in het hotel in Amsterdam in die koeling. :+ Ik gebruik daar persoonlijk overigens altijd even de portable radar wanneer ik die heb, voordat ik sprayend binnenstap.

Kan overigens ook je loadout zijn die je positie weggeeft, je zou niet de eerste zijn wiens wapen op de rug door de muur steekt. :+

[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 31-10-2022 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Metian schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:21:
Wat een geklaag weer 😅

Vermaak mij ook goed. Speel op de XSX en heb eigenlijk nergens last van op een enkele crash na. TTK vind ik helemaal prima en heb niet het idee dat ik alleen maar tegen hogere skill zit te spelen. Zit er überhaupt SBMM in?

Heb ook niet het idee dat ik een hacker ben tegengekomen verder. Voor degene die denken hackers te zien, je weet dat je voetstappen nogal veel geluid maken ;) ? En je hebt een perk waarbij je ziet als iemand op je mikt. Ghost helpt volgens mij ook niet als je schiet zonder silencer. Daarnaast zijn er portable radars. Genoeg manier om je te kunnen "zien" voor je de hoek om komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 18:03
Gisteren de campaign uitgespeeld. Gelijk in de Veteran modus gedoken. Zaten wel een paar pittige stukken in. Riot Shield is hilarisch en kan je wel een eind helpen. Er zaten toffe missies in, maar het voelde niet heel groots aan allemaal. Nu even de laatste trophys nalopen. En dan de co-op trophys bekijken. Zin om weer een verse Platinum in de prijzenkast te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:22:
Gisteren de campaign uitgespeeld. Gelijk in de Veteran modus gedoken. Zaten wel een paar pittige stukken in. Riot Shield is hilarisch en kan je wel een eind helpen. Er zaten toffe missies in, maar het voelde niet heel groots aan allemaal. Nu even de laatste trophys nalopen. En dan de co-op trophys bekijken. Zin om weer een verse Platinum in de prijzenkast te zetten.
Nice Goodluck :D d:)b oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:50:
[...]

Altijd. En gelukkig zijn er dedicated servers en niet zoals bij MW3 dat ze die lagg compansation er in mikte en als je dan de host was je gewoon lagg toegewezen kreeg 8)7
Heb al gehad dat random team maten lag en packet lost hebben en ik daardoor ook kan dit?
Ik speel met wired verbinding e´ heel goed internet
Pagina: 1 ... 35 ... 85 Laatste