SD5k schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:57:
[...]
Het loont door de lage TTK om elk hoekje te pre-aimen en vaak ook meteen te schieten, daardoor lijkt het soms alsof tegenstanders precies weten waar je bent, maar dat is eerder een gecalculeerde gok.
Waar ik ook vaak last van heb, zijn 'vertragingen' of 'desync'. Iemand komt om een hoek, in mijn beeld zie je de persoon voor de helft of helemaal niet en als je de deathscreen terug kijkt, zie je dat deze persoon volledig om de hoek is gelopen en genoeg tijd had om te richten. En in mijn beeld was deze persoon nog niet eens om de hoek.
Ook een van de redenen waarom ik bepaalde shooters niet meer speel. BSG van Escape From Tarkov heeft ook al gezegd dat als je snel internet hebt, nadelig bent tegenover mensen met trager internet.
Er zijn schijnbaar ook manieren om bij jezelf lag te produceren, waardoor je moeilijk te killen bent. Denk hierbij aan een schakelaar die ze tussen een internet kabel zetten. Als je een bepaalde kabel onderbreekt, ga je gigantisch laggen waardoor andere mensen jou moeilijk kunnen killen.
Daarom weren ontwikkelaars ook spelers buiten de regio servers. Hoge ping wordt gebruikt als voordeel.
Hun informatie richting de server loopt vertraging op.
[
Voor 22% gewijzigd door
Toonen1988 op 31-10-2022 09:41
]