“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ja ook last vanAlwaysNick schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:28:
Meer mensen die crossplay parties gebruiken dat de game ziek lang hangt in de pre game lobby?
Was vorig jaar ook al in Vanguard
Beta 0 last zo vaagChelseamarre123 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:33:
Toch pijnlijk dat die party's weer niet getest lijken ofzo. 1 van de basis dingen in een cod spel dat steeds crashed.
Was vorig jaar ook al in Vanguard
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Echt dikke bs
Kijk eens, je hebt je eigen vraag beantwoord
www.mariovisser.com
Had ik de vraag dan hier gesteld? jemig wat een reactie zeg..Mavi86 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:52:
@Reptielenbrein hoeveel mensen heb je horen klagen dat de graphics slecht zijn. En hoeveel van die mensen vonden het zelfs vergelijkbaar met een Sega game ?
Kijk eens, je hebt je eigen vraag beantwoord
De gebruikerservaring in de menu's echter, die zijn toch om te huilen soms. Wat mij zoal is opgevallen:
- Beschrijvingen in gunsmith die elkaar overlappen en dus niet te lezen zijn
- De bio's van operators die bij vrijwel geen enkele volledig te lezen zijn (laatste regels vallen weg ofzo)
- Welke operator ik ook kies, ik zie steeds Fender in het menu. Pas als ik naar Wapens ga zie ik de operator die ik gekozen heb aan tafel zitten.
- Progressie is te ver weggestopt. In plaats daarvan is er (natuurlijk met opzet) éérst aandacht voor de battlepass en uiteraard de store. Want moneys
- Het maakt niet uit welke calling card en welk embleem ik kies, zodra ik weer uit dat menu'tje wegga staan ze er niet meer
- Waarom kan ik de challenges niet zien ingame?
- Waar is Hardcore mode?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vul hierbij aan:Vrijdag schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:10:
Afgezien van wat lag her en der speelt het wel weer lekker soepel.
De gebruikerservaring in de menu's echter, die zijn toch om te huilen soms. Wat mij zoal is opgevallen:
- Beschrijvingen in gunsmith die elkaar overlappen en dus niet te lezen zijn
- De bio's van operators die bij vrijwel geen enkele volledig te lezen zijn (laatste regels vallen weg ofzo)
- Welke operator ik ook kies, ik zie steeds Fender in het menu. Pas als ik naar Wapens ga zie ik de operator die ik gekozen heb aan tafel zitten.
- Progressie is te ver weggestopt. In plaats daarvan is er (natuurlijk met opzet) éérst aandacht voor de battlepass en uiteraard de store. Want moneys
- Het maakt niet uit welke calling card en welk embleem ik kies, zodra ik weer uit dat menu'tje wegga staan ze er niet meer
- Waarom kan ik de challenges niet zien ingame?
- Waar is Hardcore mode?
-campen word nogsteeds bevoordeeld.
-onnodig veel freezes in de menus zeker met het laden van potjes.
-waar zijn mijn barracks?????????????????????????????? Ik wil zien hoeveel tijd ik heb verne*kt aan dit spel????
-Leaderboards??????????????????????
-Nog steeds ook al zeggen ze van niet disbanden lobbies........
-Ik krijg eigenlijk maar 4 maps. Die grens map, zandmap, Farm 18 en die mexicaanse stad.
-Maps zijn van de 10 ofzo maar 4 leuk......
-SBMM
Amen
Voor de rest zijn de maps die leuk zijn ook exht leuk! En ik vermaak me er redelijk goed mee!!
ik vermaak me er ook prima mee, maar kan me wel vinden in je analyse.AlwaysNick schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:45:
[...]
Ik vul hierbij aan:
-waar zijn mijn barracks?????????????????????????????? Ik wil zien hoeveel tijd ik heb verne*kt aan dit spel????
-Ik krijg eigenlijk maar 4 maps. Die grens map, zandmap, Farm 18 en die mexicaanse stad.
-SBMM
Amen
Voor de rest zijn de maps die leuk zijn ook exht leuk! En ik vermaak me er redelijk goed mee!!
Ik vind overigens 8 maps leuk van de 10, dus ik denk wel dat dat persoonlijk is, of maps je aanspreken of niet.
Dat campen voordeel is eigenlijk in alle cod's wel. Maar goed, praktisch de hele tijd staat er wel een uav aan, dus zoveel voordeel heb je er nu ook weer niet van. Ik vind het storender dat 90 procent met een sniper speelt in ground war of invasion, je kunt nauwelijks een stap zetten of van alle kanten proberen ze je vanuit hun eigen basis (waar je dus als aanvaller niet kunt komen) je neer te schieten. Door de enorme overmacht aan snipers kun je die mode eigenlijk niet spelen als assault domination speler.
dat van die barracks mis ik ook, beetje vreemd dat dat er niet inzit nu.
De bugs vliegen me wel om de oren op de ps5, om er maar eens een paar te noemen, echt storende dingen:
- die freezes op je menu scherm tijdens het laden zijn irritant
- de resets van je weapon instellingen
- de verdwijnende clan tags op het scherm
- de crashes af en toe aan het einde van een potje
- en natuurlijk de meest erge, dat je XP regelmatig op 0 blijft staan na een potje.
Dat levelen gaat daardoor wel extreem lang duren zo. Dan zie je je level een vol nummer omhoog gaan (van 33 naar 34 bijvoorbeeld) en vervolgens zie je op het scherm je XP weer naar 0 gaan en wordt je level van 34 weer terug gedraaid naar de 33 omdat je xp 0 is. Belachelijk dat ze die bug over het hoofd hebben gezien, gebeurd zeker om de drie potjes bij mij op de ps5.
Weapon XP gaat overigens wel goed.
Dat vind ik ook een heel sterk punt van deze COD, dat je weapon trees hebt en dat als je een weapon op level 19 hebt dat je dan het weapon tuning menu voor dat wapen vrij speelt, dat is echt wel vet.
Al met al ben ik dik tevreden met deze cod, het speelt super lekker en die bugs zullen vast in de komende twee weken wel opgelost worden. De framerate en lag in invasion en ground war maak ik me wat meer zorgen over, maar dat zal uiteindelijk ook wel goed komen.
Ja, Barracks en challenges. Waar zijn ze? Waarom niet met launch en pas later? Seizoen 1 ofzo?AlwaysNick schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:45:
[...]
Ik vul hierbij aan:
-SBMM
Amen
En waarom zijn de field upgrades zo achterlijk ingedeeld? Inflatable decoy staat op de tweede plek, maar die krijg je pas als je level 49 bent. Waarom niet oplopend?
Echt, hebben ze wel nagedacht over de user experience? Dit is volkomen waardeloos
/rant
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Vanochtend gespeeld op de oude drivers, vanmiddag een update gedaan en inderdaad, de onspeelbare witte flitsen en fladders vlogen mij om de oren. Ik ga meteen weer de driver downgraden, thanks voor de info!jorank schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:36:
[...]
Ik had het ook.
Gebruik je toevallig de laatste drivers van Nvidia? Er is ergens een tweet van Activision die zegt dat de laatste driver niet stabiel is.
522.25 werkt wel goed!
JazekerWolverine9000 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:41:
Level je de wapens in invasion ook en camo challenges ook. Anders ga ik daar de sniper levelen
En veel sneller zelfs, had een sniper 3 a 4 levels omhoog gebracht met 1 potje.Wolverine9000 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:41:
Level je de wapens in invasion ook en camo challenges ook. Anders ga ik daar de sniper levelen
Camos werkt enkel op echte mensen en niet op bots dacht ik.
Kijk eens naar in de options: Graphics -> Quality -> Render Resolution.Reptielenbrein schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:47:
Ligt het aan mij of zijn de graphics echt slecht? Het lijkt wel een oude Sega game.. (ik speel op pc)
Zet die op 100
De Lachman submachine gun.
Denk dat ik eerst maar focus op de SMG's dan
/f/image/L7gjfw6huu1m5904Nyf0UiIq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Ricmaniac op 30-10-2022 00:01 ]
Wat ik heel jammer vind is dat je niet van kijkhoek kan veranderen. Vond het daardoor juist niet leukdevilsnight schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:32:
Third person is een verassend toffe toevoeging moet ik zeggen. Speelt prima en het is even wat anders. Wat is wel jammer vind is dat de hoeveelheid aan maps beduidend minder lijkt dan de first person modes. Ik kreeg constant die race track en Highway met al die voertuigen.
Hoe bedoel je dat precies? Want je kun wel shoulder view veranderen. Maar denk dat jij het over iets anders hebt.Ricmaniac schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:49:
[...]
Wat ik heel jammer vind is dat je niet van kijkhoek kan veranderen. Vond het daardoor juist niet leukOf kan dat nu wel ?
Nee dat bedoelde ik idd in de beta kon ik het niet vinden in de settings wat die keybinding was. Kon alleen over rechter schouder kijken.devilsnight schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Want je kun wel shoulder view veranderen. Maar denk dat jij het over iets anders hebt.
Hij trackt niet of ik gebruik de verkeerde gun of operator? Hebben operators ook weer hun eigen gun zoals in Vanguard?
Vind het ook niet best en zeker niet als ik zie hoe hard mijn 3080 ti nog moet werken op 4K…. Zit er nou ray tracing in? Want die kan ik even niet vinden. Wellicht dat het daarom zo zwaar is….Reptielenbrein schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:47:
Ligt het aan mij of zijn de graphics echt slecht? Het lijkt wel een oude Sega game.. (ik speel op pc)
Vind Destiny 2 bijvoorbeeld mooier terwijl die toch al wat ouders is……
Speelt verder wel weer prima maar ze moeten echt wat aan de engine gaan doen maar dat zeggen we inmiddels ook al jaren. Kreeg hem gratis bij de mijn Intel 12700k maar had hem niet zelf gekocht denk ik. Maar wellicht ben ik wel weer hooked. Vind de Maps vooralsnog ook niet zo al die urban bende….. geen idee Maps uit eerste Modern warfare hadden meer sfeer op 1 of andere manier. Verder even een driver update afwachten.
Er zijn echt zo veel problemen nog met het spel.. Wat ik ook echt k*t vind is dat je zo traag inzoomt met je wapen..JWFpeters schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:16:
[...]
Vind het ook niet best en zeker niet als ik zie hoe hard mijn 3080 ti nog moet werken op 4K…. Zit er nou ray tracing in? Want die kan ik even niet vinden. Wellicht dat het daarom zo zwaar is….
Speelt verder wel weer prima maar ze moeten echt wat aan de engine gaan doen maar dat zeggen we inmiddels ook al jaren. Kreeg hem gratis bij de mijn Intel 12700k maar had hem niet zelf gekocht denk ik. Maar wellicht ben ik wel weer hooked. Vind de Maps vooralsnog ook niet zo al die urban bende….. geen idee Maps uit eerste Modern warfare hadden meer sfeer op 1 of andere manier. Verder even een driver update afwachten.
Operator kill betekent een menselijke tegenstander, geen bot. Werkt trouwens wel als je Overkill gebruikt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:09:
Ik heb de challenge: one operator headshot kill with secondary.
Hij trackt niet of ik gebruik de verkeerde gun of operator? Hebben operators ook weer hun eigen gun zoals in Vanguard?
Oh ok dan. In de full versie zit het er in, echt nice.Ricmaniac schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:51:
[...]
Nee dat bedoelde ik idd in de beta kon ik het niet vinden in de settings wat die keybinding was. Kon alleen over rechter schouder kijken.
Grafisch is de MP verre van schokkend inderdaad, statisch ook. Als je dat naast een BF1, BF5 (en de laatste wellicht ook) dan.....tja....groot verschil.JWFpeters schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:16:
[...]
Vind het ook niet best en zeker niet als ik zie hoe hard mijn 3080 ti nog moet werken op 4K…. Zit er nou ray tracing in? Want die kan ik even niet vinden. Wellicht dat het daarom zo zwaar is….
Maar de campaign is prachtig toch? De beelden die ik heb gezien althans. Ik moet er zelf nog mee beginnen. Heb me altijd afgevraagd waarom de SP en MP altijd grafisch zo drastisch verschillen van elkaar.
Denk het feit dat 12 tot 40 spelers best wat resources vergtdevilsnight schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:26:
[...]
Oh ok dan. In de full versie zit het er in, echt nice.
[...]
Grafisch is de MP verre van schokkend inderdaad, statisch ook. Als je dat naast een BF1, BF5 (en de laatste wellicht ook) dan.....tja....groot verschil.
Maar de campaign is prachtig toch? De beelden die ik heb gezien althans. Ik moet er zelf nog mee beginnen. Heb me altijd afgevraagd waarom de SP en MP altijd grafisch zo drastisch verschillen van elkaar.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Tnx is binnen nu. Hij trackte niet omdat ik bots in hun hoofd schoot dusVrijdag schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:21:
[...]
Operator kill betekent een menselijke tegenstander, geen bot. Werkt trouwens wel als je Overkill gebruikt.
Any news? Heb nog niks gehoord of gezien over een update met een fixHoianddoei schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:42:
[...]
Nope, helaas. Ik ga vanmiddag even proberen om een private match op te zetten in splitscreen en dan anderen te laten joinen met de room code. Dan heb je in principe een online match en weten we dus of het überhaupt mogelijk is om online te spelen in splitscreen. Als ie dan een foutmelding geeft, dan weten we ook gelijk meer.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Want we hebben de hele avond gespeeld en ik heb het idee lang niet elke map in team DM (first en third person) gezien te hebben. Of zijn er ook maps die exclusief zijn voor een mode zoals Search and Destroy bijvoorbeeld? Ik dacht namelijk echt gelezen te hebben dat team DM 11 maps zou hebben.
Qua scherpte doet FidelityFX CAS heeeel veel!JWFpeters schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:16:
[...]
Gamespot raad 50 aan, maar dat is wel voor console. Waar heb jij hem op staan? Al moet ik zeggen dat ik niet echt last heb van dat dingen niet scherp genoeg zijn. Maar ik ga het morgen eens testen.JeroenD92 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 00:36:
[...]
Qua scherpte doet FidelityFX CAS heeeel veel!
Waar hebben jullie de HDR settings op staan? Ik heb het eerst maar op default gelaten. Benieuwd naar wat GamingTech er volgende week over zegt.
Nope, niet meer getest. ook na de update geen verbetering helaas.G_Dragon schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:51:
[...]
Any news? Heb nog niks gehoord of gezien over een update met een fix
En ik mis Museum..
[ Voor 7% gewijzigd door Davidas op 30-10-2022 01:50 ]
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
[ Voor 96% gewijzigd door Davidas op 30-10-2022 01:50 ]
Dat is de map van de beta toch? Die zit er helemaal niet in nuDavidas schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 01:45:
Zojuist eindelijk de Breenbergh Hotel map gehad tijdens S&D na zo’n 12 uur spelen.. of is de map sinds deze avond pas beschikbaar? Kreeg wel een update namelijk.
En ik mis Museum..
Weet je zeker dat de render op 100 staat? Ik heb ook een aantal keren gehad dat deze auto op 50 wordt gezet en dat al mijn settings in een keer op low staan. Ziet er niet uit maar als ik render op 100 en alles op ultra zet dan is het echt prima hoor.JWFpeters schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:16:
[...]
Stay hungry, stay foolish!
Laatste Nvidia driver update zorgt voor wat problemen (flikkeren van beeldscherm), mocht je dit ervaren even een rollback doen van je Nvidia driver, dit loste bij mij het probleem op.
I7 12700k icm Asus rog 3070 een stabiele 145 / 160 fps.
Ben tot nu toe tevreden, al mis ik de camo’s uit de vorige delen. Het is allemaal nogal saai, het hoeven geen felle kleuren te zijn maar dit is het andere uiterste. Geen camo’s voor mij dus. En ik hoop dat ze het terugcrashen naar het dashboard op de XBox oplossen. Het gebeurt gelukkig enkel tussen de games in als ie een nieuwe match aan het zoeken is, maar het blijft irritant.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoezo zit die er nu niet in dan?MrGizMo schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 01:57:
[...]
Dat is de map van de beta toch? Die zit er helemaal niet in nu
Playstation 5
Ik lees veel over de Lachmann submachine gun. Daar moet ik eerst nog wat voor levelen en dan wat guns gaan unlocken waarna ik d'r sub unlock.
Zijn er verder nog leuke wapens of kan ik beter nog even blijven knallen met de m4?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Breenbergh Hotel zit er gewoon in hoor. Heb hem net nog enkele keren gespeeld.
Rupsen, Rapsen.
Ik wissel gewoon een beetje tussen alle wapens (die vrijgespeeld zijn).Oxigeon schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 07:25:
Op dit moment ben ik aan het schieten met de M4 en de eerste sniper. Aangezien er een redelijk proces achter zit om bepaalde wapens te unlocken zou ik graag eens willen weten waar er hier veel mee schieten.
Ik lees veel over de Lachmann submachine gun. Daar moet ik eerst nog wat voor levelen en dan wat guns gaan unlocken waarna ik d'r sub unlock.
Zijn er verder nog leuke wapens of kan ik beter nog even blijven knallen met de m4?
Op dit moment speel ik met VEL 46, moet zeggen dat die me wel lekker ligt.
Maar ik zou gewoon lekker schieten met wat je fijn vindt en gewoon zoveel mogelijk gaan unlocken.
Rupsen, Rapsen.
@Oxigeon tijdens de beta was de Lachlan serie wel echt favoriet. De sub, maar ook de FSS hurricane was heerlijk wegschieten. Momenteel speel ik alleen met de M4 en vind dat een fijne gun. Die ga ik eerst maar eens flink levelen.
Museum bedoel ik, breenbergh ben ik wel al tegengekomen idd:)Metian schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 07:42:
[...]
Playstation 5
Persoonlijk vind ik marksman rifle een hel om te levelen, deze moet eerst hebben om de ASR te krijgen en dan de sub machine gun variant.Oxigeon schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 07:25:
Op dit moment ben ik aan het schieten met de M4 en de eerste sniper. Aangezien er een redelijk proces achter zit om bepaalde wapens te unlocken zou ik graag eens willen weten waar er hier veel mee schieten.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Fijne zondagochtend, middag en nacht met COD
[ Voor 10% gewijzigd door Hoianddoei op 30-10-2022 08:34 ]
Ik speen alleen domination en nog niet tegen gekomen op twee dagenMetian schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 07:42:
[...]
Ah das super nieuws voor u en de vriendinHoianddoei schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 08:34:
@G_Dragon, ze hebben het gefixed! Probeerde het net zojuist en het is mogelijk om te starten met twee spelers!!!!
Zekers, ik weet wat ik vandaag heel de dag ga doenWolverine9000 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 08:50:
[...]
Ah das super nieuws voor u en de vriendin

Ik heb de tip van JGOD geprobeerd, dat werkte goed op invasion tegen bots echter lijkt het nu of ze dit geüpdatet hebben.
Wat was de bug dan? Als ik mag vragen.Hoianddoei schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 08:55:
[...]
Zekers, ik weet wat ik vandaag heel de dag ga doen
Mogguh btw
Ik heb werkelijk waar geen idee. Misschien hadden ze het in het begin nog tijdelijk uitgeschakeld ofzo omdat er nog wat issues waren, maar ik kwam iets op Twitter tegen dat het sinds vannacht weer werkt. Vanochtend geprobeerd zonder iets te veranderen en het gaat nu goed.AlwaysNick schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:07:
[...]
Wat was de bug dan? Als ik mag vragen.
Mogguh btw
We are disabling attachment tuning until further notice to investigate crashes for users with 5 attachments tuned. If you currently have a tuned attachment equipped, you will need to unequip and reequip it to use your loadout.
— Infinity Ward (@InfinityWard) 29 oktober 2022
tot zover het matchmaking, alsof ik als amateur tegen de elite speel. ;-) hoewel ik zelf ook niet heel erg goed ben, maar normaal ga ik 1/1. 1.5/1. en dat is nu echt anders.
Verder best vermakelijk mooie mappen, maar voelt toch best wat traag in beweging.
Ik heb cross gaming uitgezet omdat ik weinig vertrouwen dat dit eerlijk verloop.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Yes 92ms ping zoekt ieNietdatikweet schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:27:
Tering wat duurt het lang om een potje te vinden zeg. Hebben jullie dat ook? En ja crossplay staat aan.
Heeft Activision geen commentaar op gegeven, blijft een vaag verhaal.
Heb 2 guns gold en ben level 40. Dus aardig geknaldVrijdag schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:12:
[...]
16 uur daadwerkelijk spelen hè, niet vijftien uur doorbrengen in gunsmith en een uurtje schieten
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik heb minder als 30 ping op ps5 en crossplay staat ook aan bij mij
Ik level 43 m4 gold taq 56 gold en kastov de eerste gold...Korkss schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:35:
[...]
Heb 2 guns gold en ben level 40. Dus aardig geknald
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Behalve voor de battle rifles. De aim assist in deze versie is echt off the chart. Gaat helemaal nergens over dus pc is niet zo iin het voordeel als je zou denken.Amaze86 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:39:
@merlin1201 Hier ook standaard uit, wie wilt er nou tegen pc gamers spelen (met al hun wallhacks en aimbots, plus voordeel door de muis)
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb mn 100 kills gehaald met de gold camo (m4) maar hij blijft locked.
Hoianddoei schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 08:34:
@G_Dragon, ze hebben het gefixed! Probeerde het net zojuist en het is mogelijk om te starten met twee spelers!!!!

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik had m op 90 staan. Maar heb het een keer afgezet, omdat ik 70 fps draaide… vervolgens weer aangezet omdat het ontzettend veel scheelde qua kwaliteit naar mijn mening. Ik weet niet of die weer is teruggezet op 90. (1440p + 3070 is kennelijk nog niet goed genoeg..)devilsnight schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 00:40:
[...]
Gamespot raad 50 aan, maar dat is wel voor console. Waar heb jij hem op staan? Al moet ik zeggen dat ik niet echt last heb van dat dingen niet scherp genoeg zijn. Maar ik ga het morgen eens testen.
Waar hebben jullie de HDR settings op staan? Ik heb het eerst maar op default gelaten. Benieuwd naar wat GamingTech er volgende week over zegt.
is tijdelijk uitgeschakeldb.o.n.s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:52:
Klopt het dat de weapon mastery broken is?
Ik heb mn 100 kills gehaald met de gold camo (m4) maar hij blijft locked.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
party misschien op invite only ?dennis112 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:06:
Hebben er meer mensen last van dat je moeite hebt om andere parties te joinen. Als ik de party van vrienden wil joinen dan lukt dat nooit want er staat altijd een slotje. Enige wat werkt is dat ze mij inviten en dan kom ik erin via de invite.
Nee alles staat dat friends gewoon kunnen joinen. Ook al keer op open gezet maar maakt geen verschil
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Kan zijn dat er spelers zijn met een moderate nat, zeker met parties is een open nat belangrijk belangrijkdennis112 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:11:
[...]
Nee alles staat dat friends gewoon kunnen joinen. Ook al keer op open gezet maar maakt geen verschil
Ik zet crossplay altijd standaard uit eigenlijk. Maar heb verder hetzelfde als jij. Zit normaal altijd een beetje op 1.3/1.4 dus niet geweldig, maar de potjes dat ik een hogere kd haal dan 1 zijn op 1 hand te tellenmerlin1201 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:30:
Wat een mix van spelers op ps4, speel nu mijn 4e potje allemaal heel dik verloren, met een gemiddelde k/d van 0,50 in mijn team terwijl de tegen partij op op ongeveer dik 2 tot 3.0 zit.
tot zover het matchmaking, alsof ik als amateur tegen de elite speel. ;-) hoewel ik zelf ook niet heel erg goed ben, maar normaal ga ik 1/1. 1.5/1. en dat is nu echt anders.
Verder best vermakelijk mooie mappen, maar voelt toch best wat traag in beweging.
Ik heb cross gaming uitgezet omdat ik weinig vertrouwen dat dit eerlijk verloop.
There is a bug right now in #ModernWarfare2 that, if you ping an enemy when are you killed, it will keep the ping active on the enemy the rest of the game.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 28 oktober 2022
So if you thought someone was hacking, they might not be.
(Video: u/zFStatic) pic.twitter.com/mTVJnGEGma
Meer mensen last van?
Daarnaast hoort het ook nog of ik met een silencer schiet maar die heb ik er al af. Heb de union guard blueprint en die aangepast.
[ Voor 38% gewijzigd door RawChild op 30-10-2022 10:56 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
https://www.google.com/am...ty-and-more/1100-6508566/
Deze is twee dagen geleden gepatcht geloof ik.
En toch, fidelity cas, ook bij Vanguard, maakt wat impact op je movement speed.devilsnight schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:56:
Gamespot heeft een artikel over alle controller, visual etc settings die zij aanraden. On demand texture streaming laat ik gewoon aan, met Ziggo heb ik geen last van limieten of wat dan ook.
https://www.google.com/am...ty-and-more/1100-6508566/
Ik heb het al diverse keren getest en weet het voor 95% zeker.
Ja dit kwam ik laatst ook tegen!
Een enemy liep constant met zo'n rood blokje boven zn hoofd rond.
Die heb ik meerdere keren dwars door een muur kapot geschoten. Zal me niks verbazen als die mij gereport heeft.
Maakt het grafisch gezien ook echt überhaupt verschil? Ik zal het eens testen. Want onscherp oogt het niet vind ik. Xbox Series X hier trouwens.b.o.n.s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:01:
[...]
En toch, fidelity cas, ook bij Vanguard, maakt wat impact op je movement speed.
De blur met standje 0 t.o.v. de scherpte bij 100 is wel echt goed zichtbaar. Test het maar eens inderdaad 👍devilsnight schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:07:
[...]
Maakt het grafisch gezien ook echt überhaupt verschil? Ik zal het eens testen. Want onscherp oogt het niet vind ik. Xbox Series X hier trouwens.
/f/image/yqI7Wwn3epxxJa4iEbk9ioOd.png?f=fotoalbum_large)
Mijn vriendin kwam dit nog tegen op de map

:strip_exif()/f/image/C6ACmWoztxj0JAB8JeXJonGW.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 30-10-2022 11:26 ]
Yep, bijna niet te doen. Als je niet meteen een headshot doet ben je kansloos. Ik ben er mee gestopt want het frustreert teveel.Buizerd__NL schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 08:30:
[...]
Persoonlijk vind ik marksman rifle een hel om te levelen, deze moet eerst hebben om de ASR te krijgen en dan de sub machine gun variant.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoe bedoel je movement speed. Ik merk zelf totaal geen verschil. Fidelity CAS sharpening filter maakt het naar mijn inziens echt een stuk mooier. Hoe moet je het verschil merken dlwant dan wil ik het ook nog wel eens proberen.b.o.n.s schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:01:
[...]
En toch, fidelity cas, ook bij Vanguard, maakt wat impact op je movement speed.
Ah schitterend dat het lukt. Kan je dan nog met andere personen in een party.G_Dragon schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:22:
@Hoianddoei Bedankt voor de tip! We hebben 3 potjes gespeeld vanmorgen, bij eerste potje gelijk al level 4 geworden.
[Afbeelding]
Mijn vriendin kwam dit nog tegen op de map![]()
[Afbeelding]
Als het goed is wel, kon bij de vorige games wel namelijk.Wolverine9000 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:35:
[...]
Ah schitterend dat het lukt. Kan je dan nog met andere personen in een party.
Bij elke mode behalve private match werd eerst gezegd in een popup dat het niet kon. Je moet blijkbaar eerst het spel op elke profiel als speler 1 hebben opgestart om door de setup te gaan. Als je dat voor beide profielen hebt gedaan kun je wel zoals normaal een speler 2 toevoegen en online splitscreen via quickplay spelen.
Dit was op de PS5.
[ Voor 11% gewijzigd door Nfear op 30-10-2022 11:52 ]