invasion en ground war kan dat… maar wij spelen met een grote groep al de hele dag maar brengt alleen maar ellende😜JacobsT schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:39:
[...]
Same. Zijn er modes waar je met grote parties kan joinen trouwens? Niet dat het werkt maar goed om te weten. Nu LAN met 14 mensen, hopelijk nog een patch snel
Tja, het blijft toch Amsterdam hè....
* Vrijdag blijft lekker staan
Aux serieux: Er is een optie dat je high-def graphics al dan niet kan laten streamen ofzo. Misschien dat het helpt? Ik heb het uitgezet, lijkt me namelijk niet heel relevant voor een PS4 standaard.
[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2022 22:09 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ok nog 1 potje
oogjes open, snaveltjes dicht
Hebben jullie nog iets getweakt qua audio? Ik heb het gevoel dat ik voetstappen veel minder goed hoor dan tijdens de bèta.
Draait hier super op de ps5, graphics vind ik meer als prima.
Wel al 3 updates gehad vanavond, dat gaat lekker zo
Wel al 3 updates gehad vanavond, dat gaat lekker zo
Blizzard: Speakerrrr#2714
Klopt hebben ze expres gedaan (GELUKKIG)Exactor it schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:16:
Hebben jullie nog iets getweakt qua audio? Ik heb het gevoel dat ik voetstappen veel minder goed hoor dan tijdens de bèta.
Ppff wat een onoverzichtelijke bende dat nieuwe menu zeg, daar moet ik even goed aan wennen denk ik.
Ik wil gewoon TD en Domination in hardcore en verder geen gedoe.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waarom is dat levelen van wapens zo traag en zit er maar een cap op van 20.
Speelt echt zo saai in doordat je echt een hele tijd zonder leuke attachments kan spelen.
Wapen gold halen is dan weer veel te easy gemaakt, zou juist dat moeilijker maken.
Speelt echt zo saai in doordat je echt een hele tijd zonder leuke attachments kan spelen.
Wapen gold halen is dan weer veel te easy gemaakt, zou juist dat moeilijker maken.
Ah OK. Vind het prima als de basis maar gelijk is voor iedereen.Ricmaniac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:25:
[...]
Klopt hebben ze expres gedaan (GELUKKIG)
Als je een aantal wapens al dan niet deels geleveld hebt kun je bij sommige nieuwe wapens bij lvl 1 al meteen attachements plaatsen.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:57:
Waarom is dat levelen van wapens zo traag en zit er maar een cap op van 20.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Met 2 spelers in een party kunnen we spelen maar met 3 crasht het spel elke keer wel bij iemand... Hoe is dat toch mogelijk dat dezelfde bugs elke keer terugkomen!
Ik krijg bij het opstarten van MWII op xbox een melding van xbox zelf;
‘Om dit te kunnen doen, moet u een instelling wijzigen. Je kunt content die door anderen is gemaakt niet zien vanwege je accountinstellingen. Als je dit wilt wijzigen, pas je de privacyinstellingen voor Xbox aan in instellingen > account > privacy en onlineveiligheid.’
Heb vrijwel alles open gezet maar blijf het houden. Ik kan verder wel spelen en kan de melding gewoon sluiten, maar iemand enig idee wat de oplossing is?
‘Om dit te kunnen doen, moet u een instelling wijzigen. Je kunt content die door anderen is gemaakt niet zien vanwege je accountinstellingen. Als je dit wilt wijzigen, pas je de privacyinstellingen voor Xbox aan in instellingen > account > privacy en onlineveiligheid.’
Heb vrijwel alles open gezet maar blijf het houden. Ik kan verder wel spelen en kan de melding gewoon sluiten, maar iemand enig idee wat de oplossing is?
Ben achtergekomen dat ik echt lekker kan knallen met de SMG PDSW 528. Heerlijk om het te gebruiken in close quarter combat!
Is toch niet zo heel moeilijk? Zet een filter op de gamemodes en klaar ben je.Donstil schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:49:
Ppff wat een onoverzichtelijke bende dat nieuwe menu zeg, daar moet ik even goed aan wennen denk ik.
V.w.b. het menu verder is het wel even wennen. Maar na een uurtje heb je dat ook wel volledig onder de knie.
Nou stoppen met janken en fraggen met die handel!!!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Nou klaarblijkelijk wel want hierboven lees ik dat de hardcore mode er nog niet eens in zit. Dat is toch jammer voor mijn speel stijl.MetalPool schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 00:12:
[...]
Is toch niet zo heel moeilijk? Zet een filter op de gamemodes en klaar ben je.
V.w.b. het menu verder is het wel even wennen. Maar na een uurtje heb je dat ook wel volledig onder de knie.
Nou stoppen met janken en fraggen met die handel!!!
Verder lukt quick play met filter wel idd. Dus alleen nog even hardcore toevoegen en dan kan ik losch.
Tandjes die laatste missie. Wat is dat toch met CoD dat als je een checkpoint hebt en je bent helemaal alleen, maar als je de checkpoint herlaadt dat er dan meteen drie vijanden praktisch meteen op je staan te schieten?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hahah ik had hetzelfde. Checkpoint net voor het vinden van een mes en dan op veteran. Best een prima uitdagingVrijdag schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 00:26:
Tandjes die laatste missie. Wat is dat toch met CoD dat als je een checkpoint hebt en je bent helemaal alleen, maar als je de checkpoint herlaadt dat er dan meteen drie vijanden praktisch meteen op je staan te schieten?
En dan 10x dood gaan, uit frustratie weg leggen, twee uurtjes later denken “ik ga toch nog eens proberen” en dan in 1x halen

Pfff, eindelijk gelukt. Campaign op Veteran is klaar. Misschien nog op Recruit een paar simpele trophies halen als ik daar ooit nog zin in hebDonstil schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 00:40:
[...]
Hahah ik had hetzelfde. Checkpoint net voor het vinden van een mes en dan op veteran. Best een prima uitdaging![]()
En dan 10x dood gaan, uit frustratie weg leggen, twee uurtjes later denken “ik ga toch nog eens proberen” en dan in 1x halen
Ik heb het met Gun Game. Had ik toch nog steeds zin in en net Vanguard opgestart.Donstil schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 00:18:
[...]
Nou klaarblijkelijk wel want hierboven lees ik dat de hardcore mode er nog niet eens in zit. Dat is toch jammer voor mijn speel stijl.
Verder lukt quick play met filter wel idd. Dus alleen nog even hardcore toevoegen en dan kan ik losch.
Toch maar weer op de interne schijf zetten van de Xbox.
/f/image/jbscWp6n7KrqsuRJUeqbnqfM.png?f=fotoalbum_large)
Blijkbaar kan je als je een wapen een bepaald levelt hebt de attachments ook tunen. Wist ik niet dat dit er in zat. Heb inmiddels de lachman submachine gun unlocked en doorgelevelt tot 19 nu. Toen zag ik deze tuning ineens. Even kijken of wij daar wat leuks mee kunnen bouwen.
Account is nu level 33. Speelt lekker weg de game. Ben erg blij met deze CoD.
Eigenlijk geen 1 map die ik echt vervelend vind. Tofste vind ik die race track en die map waarbij je ook onder water kan om spelers te slim af te zijn enzo. Veel mensen vergeten vrijwel nog te wisselen naar hun pistol waardoor ze ineens niks kunnen als ze voor je zwemmen haha.
Op de crashes na als we in een party zitten echt geen enkel probleem gehad ook. Gebeurd ook niet zo vaak.
Ben benieuwd hoe het straks met de wapens gaat uitbalanceren. bijna 90% speelt nu met de M4 volgens mij
Ik vind mijn Lachman sub in ieder geval hartstikke fijn. Lekker snell blijven rennen rennen en nog meer rennen en schieten. Niet zitten in een hoekje enzo. Spring eigenlijk altijd de hoek om en vaak genoeg zit dan iemand net om het hoekje te kijken waar jij dan voorbij springt en hij niet snel genoeg kan draaien
Weapon Tuning moet ik nog eens goed bekijken. Zet je vol in op ads of vol op recoil of neem je dan liever gemiddeld
Wel mis ik een combat record waar je u kd kan zien. Niet deze super gaat zijn. Ben nu al level 28. Mp4 gold. Taq 56 bijna gold.
En qua maps begin ik zeester en beter te leren kennen . Mijn favoriet embassy, El asilo, clown race way. Iets minder vind ik taraq map met die kleine huisjes. Zelfs de santa sena border map begin ik leuk te vinden...
En qua maps begin ik zeester en beter te leren kennen . Mijn favoriet embassy, El asilo, clown race way. Iets minder vind ik taraq map met die kleine huisjes. Zelfs de santa sena border map begin ik leuk te vinden...
[ Voor 14% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-10-2022 05:33 ]
Och. Wat doe ik nu.
Tot een uur geleden had ik de game alleen maar in een huiskamer setting gespeeld. Maar ik dacht van "nog wat potjes CoD voor het slapen gaan om het af te leren" en spel opgestart met een monitor en toetsenbord en muis maar kom nu achter dat het spel hartstikke lekker speelt in die setting. Veel lekkerder zelfs.
Tot een uur geleden had ik de game alleen maar in een huiskamer setting gespeeld. Maar ik dacht van "nog wat potjes CoD voor het slapen gaan om het af te leren" en spel opgestart met een monitor en toetsenbord en muis maar kom nu achter dat het spel hartstikke lekker speelt in die setting. Veel lekkerder zelfs.
Op Xbox? Geen last van jittering / latency met muis? Welke muis gebruik je?polopolo150 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 06:06:
Och. Wat doe ik nu.
Wanneer ik namelijk mijn Logitech MX Master 3S gebruik (draadloos via de Logitech Bolt dongle), dan loopt het beeld helemaal niet soepel bij muisbewegingen. Alsof de muis te snel is voor de game. Heb daar al meer over gelezen op internet.
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2022 07:32 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vriend van mij heeft gekke problemen met zijn gekregen Vault Edition. Hij spawned bijna altijd zonder guns, loadouts verdwijnen en hij ziet zich en anderen als offline. Heeft eigenlijk heel de avond niet kunnen spelen. Game opnieuw geïnstalleerd (PS5). Campaign heeft hij zonder issues kunnen spelen. Heeft iemand hier wat over gelezen of misschien zelf last van? Ik kon zo snel niet iets vinden.
Vanmorgen even gekeken of er een update was, er was wel een bij het startscherm maar fixed deze fixed helaas de problemen niet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Moet zeggen die enige map die ik minder vind is die Taraq wat een draak van een map is dat zeg.
Enigste probleem met vault edition dat ik dubbel xp en weapon xp niet gekregen heb. Had de operators ook niet gehad. Heb dan de licenties hersteld via de instellingen en alleen de operatoren heb ik gehad. Niets dubbel xpwolkeh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 08:38:
Vriend van mij heeft gekke problemen met zijn gekregen Vault Edition. Hij spawned bijna altijd zonder guns, loadouts verdwijnen en hij ziet zich en anderen als offline. Heeft eigenlijk heel de avond niet kunnen spelen. Game opnieuw geïnstalleerd (PS5). Campaign heeft hij zonder issues kunnen spelen. Heeft iemand hier wat over gelezen of misschien zelf last van? Ik kon zo snel niet iets vinden.
Die vind ik ook minste. Die map let water vind ik super. Kzn je gemakkelijk in de rug van de enemy komenrwbk schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 09:26:
Moet zeggen die enige map die ik minder vind is die Taraq wat een draak van een map is dat zeg.
@Hoianddoei heb je al gespeeld?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn ervaring tot nu toe speel op de ps5. Vroeger counterstrike gespeeld dus van de muisben toetsenbord generatie nog zge maar Daarna Halo op Xbox was de eerste controller shooter ervaring. Was meer een battlefield man eigenlijk omdat ik het grote open wereld idee wel gaaf vond met allerlei voertuigen erbij. Ooit call of duty wel gespeeld alleen dat was zo frustrerend kleine maps je gaat snel af..
Maar goed nu aan MW2 gegaan en het bevalt wel prima. Offline tegen bots oefenen waarbij ik zelfs op het laagste niveau niet eens de beste ben / meeste kills haal maar wel perfect om alles onder de knie te krijgen.
Daarna met een paar maten de Multiplayer wereld in. Ik eindig nu elke keer met zo'n 5 kills onderaan maar er is wel progressie.
Kregen in de menu's af en toe een melding dat er een update was mensen werden wel is uit de party gegooid maar verder verliep het allemaal wel goed. Wat ik nog wel heb gezien is dat de rank niet goed weergegeven wordt in de party's mijn maat stond als rank 1 terwijl hij rank 12 was/is
Ben nu langzaam voor de wapens de unlocks aan het vrijspelen op het tweede wapen {weet de naam even niet} zou het handig zijn als je al een soort van scope erop kan krijgen. Ben al bezig geweest met de gunsmith alleen veel kan ik nog niet selecteren
Ik zou alleen ipv bijv een flashbang en een frag grenade een frag grenade en een claymore willen meenemen alleen dat kan niet zag ik
Heb daarna ook nog wat filmpjes gezien om nstellingen aan het beeld aan te passen mbt de recoil etc en dat helpt ook wel goed heb ik het gemerkt
Daarna toch maar weer een paar potjes tegen bots gedaan en je merkt dan dat het alweer stukken beter gaat als bij het begin
Nu maar blijven oefenen en de single player campaign is starten
Maar goed nu aan MW2 gegaan en het bevalt wel prima. Offline tegen bots oefenen waarbij ik zelfs op het laagste niveau niet eens de beste ben / meeste kills haal maar wel perfect om alles onder de knie te krijgen.
Daarna met een paar maten de Multiplayer wereld in. Ik eindig nu elke keer met zo'n 5 kills onderaan maar er is wel progressie.
Kregen in de menu's af en toe een melding dat er een update was mensen werden wel is uit de party gegooid maar verder verliep het allemaal wel goed. Wat ik nog wel heb gezien is dat de rank niet goed weergegeven wordt in de party's mijn maat stond als rank 1 terwijl hij rank 12 was/is
Ben nu langzaam voor de wapens de unlocks aan het vrijspelen op het tweede wapen {weet de naam even niet} zou het handig zijn als je al een soort van scope erop kan krijgen. Ben al bezig geweest met de gunsmith alleen veel kan ik nog niet selecteren
Ik zou alleen ipv bijv een flashbang en een frag grenade een frag grenade en een claymore willen meenemen alleen dat kan niet zag ik
Heb daarna ook nog wat filmpjes gezien om nstellingen aan het beeld aan te passen mbt de recoil etc en dat helpt ook wel goed heb ik het gemerkt
Daarna toch maar weer een paar potjes tegen bots gedaan en je merkt dan dat het alweer stukken beter gaat als bij het begin
Nu maar blijven oefenen en de single player campaign is starten
[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 29-10-2022 10:04 ]
Burp
Het zat qua post toch nog een beetje mee en ik heb vanochtend al heerlijk de Single Player kunnen proberen. Wat een vette game! Echt tot nu toe een van de beste single players sinds jaren en wat een graphics op de PS5. Heeerlijk!
Het spel werkt me aardig op de zenuwen,
Eindelijk kunnen downloaden en opstarten (pc) moet ik inloggen wat ie niet doet ook al staat mijn Launcher al ingelogd op hetzelfde account doe ik create gebeurd er niks…..
Eindelijk kunnen downloaden en opstarten (pc) moet ik inloggen wat ie niet doet ook al staat mijn Launcher al ingelogd op hetzelfde account doe ik create gebeurd er niks…..
Nope, helaas. Ik ga vanmiddag even proberen om een private match op te zetten in splitscreen en dan anderen te laten joinen met de room code. Dan heb je in principe een online match en weten we dus of het überhaupt mogelijk is om online te spelen in splitscreen. Als ie dan een foutmelding geeft, dan weten we ook gelijk meer.
Het wilde gisteren niet lukken om Quick play met een party te starten. Ik moest het dan iedere x solo starten en mijn maat van de party kicken. Waar ligt dat aan?
Laat maar weten of je manier werkt want hopelijk geeft dat wat meer duidelijkheid. Hier nog geen minuut gespeeld door deze split-screen bug, heb ook nog geen enkele reactie vanuit Activision ontvangen over de vraag of ze ermee bezig zijn.Hoianddoei schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:42:
[...]
Nope, helaas. Ik ga vanmiddag even proberen om een private match op te zetten in splitscreen en dan anderen te laten joinen met de room code. Dan heb je in principe een online match en weten we dus of het überhaupt mogelijk is om online te spelen in splitscreen. Als ie dan een foutmelding geeft, dan weten we ook gelijk meer.
Hoi allemaal.
Even een vraagje ik heb de Vault Edition gekocht.
Battlepass staat nog niet aan. Dat komt later geloof ik?
Maar wat zijn die free tier skips hoe doe je dat?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Die zijn ook pas beschikbaar bij de eerste battlepass over een paar weken.rjn27 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:49:
Hoi allemaal.
Alvast bedankt
mogelijk rap oplossing.ben al level 32 en m4 goud. Taq 56 bijna goud.nog tien hip fire killsG_Dragon schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:48:
[...]
Laat maar weten of je manier werkt want hopelijk geeft dat wat meer duidelijkheid. Hier nog geen minuut gespeeld door deze split-screen bug, heb ook nog geen enkele reactie vanuit Activision ontvangen over de vraag of ze ermee bezig zijn.
Oké super.Alexknl schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:00:
[...]
Die zijn ook pas beschikbaar bij de eerste battlepass over een paar weken.
Aangezien ik nieuw ben weet jij dan ook wat the Weapon Vault is en wat je er mee kan?
En wat is de Legency Pack?
Thanks!
Co-op alles 3 sterren halen is nog best pittig, ik weet niet of ze kijken naar de eindtijd of het aantal keren down, ik kom niet voorbij 2 sterren 
Kills maken doe ik genoeg in ieder geval.
[ Voor 8% gewijzigd door s0kkie op 29-10-2022 12:21 ]
Op mijn ps5 werkt het spel zeer goed, maar op PS4 is het een drama. Bijzonder lange laadtijden, regelmatige freezes,... Gekend probleem ?
Wat ik heb gelezen gaat het puur om de tijd.s0kkie schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:21:
Co-op alles 3 sterren halen is nog best pittig, ik weet niet of ze kijken naar de eindtijd of het aantal keren down, ik kom niet voorbij 2 sterren
Wast is dit spel het goedkoopst voor de pc te krijgen?
Op ps5 ook freezes hoorDrossie schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:53:
Op mijn ps5 werkt het spel zeer goed, maar op PS4 is het een drama. Bijzonder lange laadtijden, regelmatige freezes,... Gekend probleem ?
Gisteren nergens last van gehad, maar nu constant witte flitsen en server lag..
Anderen die deze witte flitsen ook ervaren?
Flashbangs?BlazeMuis schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:07:
Nee dat zijn geen flashbangs, dat zijn ook geen flitsen. En dan moeten er wel heel wat flashbangs gegooid worden
Ja op de Xbox.Rivanov schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 06:09:
[...]
Op Xbox? Geen last van jittering / latency met muis? Welke muis gebruik je?
Wanneer ik namelijk mijn Logitech MX Master 3S gebruik (draadloos via de Logitech Bolt dongle), dan loopt het beeld helemaal niet soepel bij muisbewegingen. Alsof de muis te snel is voor de game. Heb daar al meer over gelezen op internet.
Vanochtend speelde ik het met een budget Sharkoon muis bedraad. Speelde soepel en qua muis zelf nooit problemen gehad. Alleen als het spel brakke support heeft.
Ik heb ooit gelezen dat je de mouse tick rate wat naar beneden moet halen. Moet je dus op een computer kloten met de instellingen van de muis, eventueel met een speciale tool. Op de Xbox is het support zo basic en lijkt mij dat je een zeer goeie muis hebt die dus misschien te goed is voor de Xbox.
Maar lees je daar even over in of je dat ook zeker met je muis wilt doen. Ik heb geen idee wat de gevolgen zijn van de mouse tick rate aanpassen voor zo'n muis en of het waard is puur voor de Xbox. Kan me zo voorstellen dat je met gebruik op andere apparaten ineens niet je premium ervaring meer hebt erdoor.
Verdere details over hoe en wat weet ik niet want ik heb altijd geluk gehad met de Xbox wat dat betreft.
Het kan ook mouse refresh rate heten.
Ja. Volgens mij heeft de MX Master 3S een te hoge refresh rate waardoor je stuttering/jittering optreedt.. niet speelbaar in ieder geval.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op een key site vergelijker zie ik dat je het voor 65 euro kan krijgen. Ik zou voor die 5 euro verschil gewoon bij Steam of Battle.net halen.Aggressor schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:02:
Wast is dit spel het goedkoopst voor de pc te krijgen?
Als ik jou was zou ik wachten tot de game een free weekend heeft. Kan je het spel uitproberen en meestal gaat er dan enkele tientjes van het spel dan af in de officiële stores. Dat is eigenlijk altijd de beste CoD deal.
Dat duurt nog wel ff denk ik.. of met black friday.polopolo150 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Op een key site vergelijker zie ik dat je het voor 65 euro kan krijgen. Ik zou voor die 5 euro verschil gewoon bij Steam of Battle.net halen.
Als ik jou was zou ik wachten tot de game een free weekend heeft. Kan je het spel uitproberen en meestal gaat er dan enkele tientjes van het spel dan af in de officiële stores. Dat is eigenlijk altijd de beste CoD deal.
Ik wil het nu eigenlijk wel spelen...dan maar kopen.
Over flashbangs gesproken, wat duren die dingen lang zeg.BlazeMuis schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:13:
[...]
Nee dat zijn geen flashbangs, dat zijn ook geen flitsen. En dan moeten er wel heel wat flashbangs gegooid worden
Zijn er nog mensen die de bonus content op de pc wel aan de praat hebben weten te krijgen?
Op ps5 ook geen bonus content gekregenJustin2000 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:47:
Zijn er nog mensen die de bonus content op de pc wel aan de praat hebben weten te krijgen?
Weet iemand dit
Aangezien ik nieuw ben weet jij dan ook wat the Weapon Vault is en wat je er mee kan?
Thanks!
Thanks!
Hint: Google eens wat je vraagt, je zult verbaasd zijn.....rjn27 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:09:
Weet iemand dit
Thanks!
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Hoe ervaren jullie de skillbased matchmaking?
Ik ben een noob, maar ik speel bijna elke pot tegen mensen die veel en veel beter zijn dan mij. Potjes als 5/20/0 K/D/A zijn geen uitzondering maar regel bij mij. Heel frustrerend.
Ik ben een noob, maar ik speel bijna elke pot tegen mensen die veel en veel beter zijn dan mij. Potjes als 5/20/0 K/D/A zijn geen uitzondering maar regel bij mij. Heel frustrerend.
Dat is sbmm. Mensen kunnen reverse boosten. Heel ruk allemaal.Aomi schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:12:
En wat vind men van invasion. Kan t nog niet echt heel geweldig vinden
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Moet je eens kijken aan het eind vd ronde.Aomi schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:12:
Speler 1 30+ kills
speler 2 8, de rest nog lager
Dit is wat ik vaak tegenkom, en ook dat degene die bovenaan staat niet dood te krijgen is, vaak ben je zelf al dood voor hij zelfs schiet.
Vergeet niet dat er spelers zijn die 16 uur per dag gamen oftewel leven in Call of Duty.
Ben daar te oud voor (31) terwijl ik het met de OG COD wel deedErwin1967 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:48:
Vergeet niet dat er spelers zijn die 16 uur per dag gamen oftewel leven in Call of Duty.
Zit te twijfelen of ik het toch ga halen, en dan soms ook op Steamdeck docked maar ben bang dat het snel gaat vervelen.
Heb ik gisteren ook eens gedaan, maar ze kregen mij alsnog makkelijk dood hoorErwin1967 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:48:
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Vind het top. ideaal voor het levelen van wapens.AlwaysNick schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:28:
Geeft me beetje battlefield vibes.
Je merkt alleen wel dat het vandaag veel minder fijn is dan gisteren.
veeel meer snipers nu. want mensen zien dat en nemen het over.
gisteren kon ik nog wel lekker veel invasion spelen met mijn normale wapens. Nu moet ik bijna altijd snipen.
toevallig was ik dan ook mijn sniper levelen maargoed.
Inmiddels level 38 gaat wel lekker
Word btw wel echt tijd dat ze die fucking party crashes gaan fixen.
Nogal frusterend.
Elke keer als ik de game opstart, moet ik de display mode en rendering opnieuw instellen.
Ja ik bewaar de settings elke keer, maar toch.....
Meer mensen last van??
Elke keer als ik de game opstart, moet ik de display mode en rendering opnieuw instellen.
Ja ik bewaar de settings elke keer, maar toch.....
Meer mensen last van??
16 uur daadwerkelijk spelen hè, niet vijftien uur doorbrengen in gunsmith en een uurtje schietenKorkss schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:56:
[...]
Heb ik gisteren ook eens gedaan, maar ze kregen mij alsnog makkelijk dood hoor
Gisteren even invasion gespeeld maar mee gestopt. Doe mij maar ground war. Daar doe ik ook mijn snipertjes levelen. Gisteren nog wat potten tdm gespeeld .AlwaysNick schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Dat is sbmm. Mensen kunnen reverse boosten. Heel ruk allemaal.
De map met die auto's dacht ik in eerste jnstantie wat een bagger map. Maar na 5 minuten vond ik hem toch wel interessant worden? Tussen de auto's wordt ik van alle kanten beschoten. Daarna in de gang gaan vertoeven waarna ik in de ranking bovenaan stond.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heb in totaal of al een uurtje of 7 gespeeld waarvan 4 in de SP en 2 in de gunsmith. Dat andere uurtje heb ik echt geschotenVrijdag schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:12:
[...]
16 uur daadwerkelijk spelen hè, niet vijftien uur doorbrengen in gunsmith en een uurtje schieten
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hehe, eindelijk alle campaign trophies gehaald. Backpack Guy was de laatste. De co-op doe ik nog wel eens, nu eerst maar eens kijken naar de MP.
Ben normaal niet zo'n trophy jager, maar deze vond ik wel geinig om te doen eigenlijk
Ben normaal niet zo'n trophy jager, maar deze vond ik wel geinig om te doen eigenlijk
Welke sensitivity gebruik jullie allemaal?
Heb nog altijd niet de map breenberg hotel gehad
Heb nog altijd niet de map breenberg hotel gehad
[ Voor 37% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-10-2022 15:53 ]
Ik vind invasion wel een leuke mode, maar ik speel op de ps5 en daar werkt invasion en ground war niet echt lekker op, framerate problemen bij veel actie (zoals helicopters en veel mensen in een klein stukje gebied) en vooral is het enorm veel lag, je ziet spelers echt schokkend door de maps heen bewegen. Daar moet nog een behoorlijke optimalisatie slag overheen op de ps5 om dat echt fijn speelbaar te maken.AlwaysNick schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Ground war vind ik op zich ook wel leuk, maar is inderdaad niet echt leuk meer om te spelen omdat praktisch iedereen daar inmiddels met een sniper wapen ligt en er verder niet veel loop actie meer in de map is daardoor. Er zitten wel leuke shortcuts verborgen in die maps zoals tunnels en zo.
Meeste speel ik toch de gewone mode nu. Ik vind het eigenljik allemaal wel leuke maps om op te spelen op de tariq sniper map na, dat is niet mijn ding, maar ik snap wel dat de mensen die snipen leuk vinden daar waarschijnlijk heel anders over denken.
Totaal geen last van op PS5.robinez schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:52:
[...]
Ik vind invasion wel een leuke mode, maar ik speel op de ps5 en daar werkt invasion en ground war niet echt lekker op, framerate problemen bij veel actie (zoals helicopters en veel mensen in een klein stukje gebied) en vooral is het enorm veel lag, je ziet spelers echt schokkend door de maps heen bewegen. Daar moet nog een behoorlijke optimalisatie slag overheen op de ps5 om dat echt fijn speelbaar te maken.
Ground war vind ik op zich ook wel leuk, maar is inderdaad niet echt leuk meer om te spelen omdat praktisch iedereen daar inmiddels met een sniper wapen ligt en er verder niet veel loop actie meer in de map is daardoor. Er zitten wel leuke shortcuts verborgen in die maps zoals tunnels en zo.
Meeste speel ik toch de gewone mode nu. Ik vind het eigenljik allemaal wel leuke maps om op te spelen op de tariq sniper map na, dat is niet mijn ding, maar ik snap wel dat de mensen die snipen leuk vinden daar waarschijnlijk heel anders over denken.
Vind Invasion echt fantastisch eigenlijk. Wapens levelen daar ook sneller.
Ik word echt totaal afgeslacht terwijl ik toch wel een aardige CoD speler ben. Gaat iets nog niet helemaal goed met dat SBMM volgens mij
Expedite 12 ammuniton bij gunsmith staat dat je level 1 moet halen om dat te unlocken. Bug?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Jep. MW2019 was veel beter wat dat betreft.fetix1 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:12:
Ik word echt totaal afgeslacht terwijl ik toch wel een aardige CoD speler ben. Gaat iets nog niet helemaal goed met dat SBMM volgens mij
Volgens mij schoot ik net een tweaker omver, ik dacht @Oulewappeur . Ik stond op de tank van jullie team
Ik had het ook.BlazeMuis schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:07:
Gebruik je toevallig de laatste drivers van Nvidia? Er is ergens een tweet van Activision die zegt dat de laatste driver niet stabiel is.
522.25 werkt wel goed!
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
MP gaat ook wel lekker hier! Vooral net als in de beta speel ik prisoner rescue. Die map met die auto’s echt mn favoriet
Ik vind de game heerlijk wegspelen, maar het menu vind ik bagger! Ik mis een tekentje waar je kan zien of je wat heb vrijgespeeld, het is echt soms zoeken of dat het geval is helaas, daar hebben ze niet over nagedacht!
Na jaren van COD vermijden wegens te weinig vernieuwing ben ik nu weer overstag gegaan en heb ik MW 2 gekocht (geloof dat BLops 2 mijn laatste is).
Voelt gelijk weer bekend. Binnenkort de Single Player maar eens spelen.
Voelt gelijk weer bekend. Binnenkort de Single Player maar eens spelen.
Gisteren voor het eerst even actief wat gameplay beelden en review bekeken.
Het ziet er toch wel gaaf uit!
Ik vind vooral de prijs van de game jammer en dat de campaign niet "los" te koop is.
Want in multiplayer heb ik geen interesse (meer sinds MW 1).
Het ziet er toch wel gaaf uit!
Ik vind vooral de prijs van de game jammer en dat de campaign niet "los" te koop is.
Want in multiplayer heb ik geen interesse (meer sinds MW 1).
Heb precies hetzelfde. Net nog een potje 8 -19. Totaal kansloos, wat ik ook probeerde… laatste keer dat ik zo structureel in de min ga is echt toen ik 10 jaar geleden begon met Cod…fetix1 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:12:
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Stond iedereen dan met een KD van 1.01 en 0.99? Het is toch logisch dat met SBMM je soms ook kansloos bent. Vraag me af of dezelfde mensen die potjes met 18-10 winnen ook aangeven dat dat potje een slechte SBMM kende.
Daarnaast is CoD altijd in het voordeel van betere spelers in het potje door het doorgeslagen systeem van kill streaks en score streaks. Een systeem wat ervoor zorgt dat de balans in potjes erg kunnen fluctueren. Geef mij daarom maar cleane arena shooters.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-10-2022 17:04 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ah dat heb ik idd ook. Ook vrij vaak CTD's na een freezejorank schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:36:
[...]
Ik had het ook.
Gebruik je toevallig de laatste drivers van Nvidia? Er is ergens een tweet van Activision die zegt dat de laatste driver niet stabiel is.
522.25 werkt wel goed!
Is bij mij via Quick Play nog geen één keer voorbijgekomen.crimby schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:43:
MP gaat ook wel lekker hier! Vooral net als in de beta speel ik prisoner rescue. Die map met die auto’s echt mn favoriet

Speel voornamelijk TDM, Kill Confirmed, Hardpoint en Headquarters.
Update require restart en dan erna server que lol
Servers temporary maintenance. Gaap.
Zit er al terug in. Ook gehadRivanov schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:16:
Servers temporary maintenance. Gaap.
Deze zit ook niet tussen quick play, daarin zitten alleen de 6v6 modesRivanov schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:14:
[...]
Is bij mij via Quick Play nog geen één keer voorbijgekomen.
Ja maar er zit een verschil tussen af en toe gepwnd worden (zoals bij elke shooter, zoals het hoort) of gewoon elk potje omdat mensen Quickscopend bunnyhoppend max sweat rondrennenuchiha tijntje schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:02:
[...]
Stond iedereen dan met een KD van 1.01 en 0.99? Het is toch logisch dat met SBMM je soms ook kansloos bent. Vraag me af of dezelfde mensen die potjes met 18-10 winnen ook aangeven dat dat potje een slechte SBMM kende.
Daarnaast is CoD altijd in het voordeel van betere spelers in het potje door het doorgeslagen systeem van kill streaks en score streaks. Een systeem wat ervoor zorgt dat de balans in potjes erg kunnen fluctueren. Geef mij daarom maar cleane arena shooters.
Breenberg zit die alleen bij deathmatch ofzo. Bij domination nog niet gehad
Skill based match makingPdeBie schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:01:
Wat is SBMM?
Skilled based matchmaking, mensen van jou niveau dat je mee gematched wordt.PdeBie schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:01:
Wat is SBMM?
Maar zoals elk jaar is dit een hot topic in cod.
In casual matchmaking zou het niet moeten zitten, maar dan wel in ranked.
De 1 is er voor, de andere minder. Gewoon eindloze discussie daar over.
Quickplay speel ik vanalles maar je kan ook gewoon prisoner rescue selecteren :-)Rivanov schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:14:
[...]
Is bij mij via Quick Play nog geen één keer voorbijgekomen.
oef op ps4 vaak vastlopers, beeld freeze in de lobby, erg moeizaam allemaal.
Is dat bij iedereen hier of heb ik dat weer
Is dat bij iedereen hier of heb ik dat weer
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Vanmorgen inderdaad een update gehad van de drivers. Ik ga het morgen dan terugdraaien.jorank schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:36:
[...]
Ik had het ook.
522.25 werkt wel goed!
Thanks
Vanmiddag 3 uurtjes party met pc en ps gedaan 5 blue screens w t fRicmaniac schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:03:
[...]
Vind het top. ideaal voor het levelen van wapens.
Geeft me beetje battlefield vibes.
Je merkt alleen wel dat het vandaag veel minder fijn is dan gisteren.
veeel meer snipers nu. want mensen zien dat en nemen het over.
gisteren kon ik nog wel lekker veel invasion spelen met mijn normale wapens. Nu moet ik bijna altijd snipen.
toevallig was ik dan ook mijn sniper levelen maargoed.
Inmiddels level 38 gaat wel lekkerhelaas vandaag overdag niet veel tijd
maar ben goed verslaafd momenteel. Zin in vanavond.
Word btw wel echt tijd dat ze die fucking party crashes gaan fixen.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda