NopeCousinBoneless schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:16:
Ik kan helaas pas volgende week spelen, maar uit nieuwsgierigheid alvast een vraag.
Zitten die irritante 'overwinningsanimaties' uit Vanguard er weer in nadat een potje is geëindigd? Dat je moet stemmen op een speler?
Dat was volgens mij vooral ingebracht puur om weer iets te unlocken te bieden (de overwinnigsanimaties) maar was bloed irritant. Ik wil gewoon het scorebord zien...
Ik ben bang dat het CD'tje ophalen bij de blauwe vrienden hem niet meer wordt. Staat nog steeds op uitverkocht. Iemand hem al opgehaald bij de Mediamarkt?
Ik kan op mijn werk niet op Twitter, dus wou via jou even de vraag stellen of ze al iets gemeld hebben over de ontbrekende split-screen bij Quick Play
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar opnieuw begonnen met die missie "Alone". Zo leuk dat je een checkpoint krijgt, precíes als er vijf man op je staan te schieten. Ik krijg niet eens de kans om te richten
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
laatste tweet is over het party systeem dat buggedG_Dragon schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:24:
[...]
Ik kan op mijn werk niet op Twitter, dus wou via jou even de vraag stellen of ze al iets gemeld hebben over de ontbrekende split-screen bij Quick Play
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Op Charlieintel staat ook nog niks. Maar het is daar nu ook midden in de nacht dus denk pas vanaf vnv 19:00 weer updates @G_Dragon
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Bedankt voor je reactie!AlwaysNick schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:25:
[...]
laatste tweet is over het party systeem dat bugged
Jammer dat er nog niks bekend over is..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb vanochtend toevallig contact gehad met CB:JJF771 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:24:
Ik ben bang dat het CD'tje ophalen bij de blauwe vrienden hem niet meer wordt. Staat nog steeds op uitverkocht. Iemand hem al opgehaald bij de Mediamarkt?
Overigens was het toen ook al niet mogelijk om hem voor de PS5 te reserveren, waarbij er wel werd aangeboden om hem voor mij te reserveren met uiteindelijk dit antwoord:Momenteel zijn bijna alle exemplaren volledig uitverkocht of gereserveerd. Enkel in bepaalde winkel hebben we nog een paar spellen liggen. Dit zijn Den Haag, Arnhem, Haarlem en Almere. Je kan deze altijd via de website en app reserveren!
Heb hem dus maar gewoon in de PS store gekocht, zonde van de 15 euro maar wil ook niet meer wachtenhet lijkt toch dat alle exemplaren bezet zijn. Ik kan langs mijn systeem ook geen meer reserveren... Binnen enkele dagen komt wel een nieuwe lading binnen, maar op het moment zal het bij ons niet gaan...
Helaas, snel gegaan daar.tommerd_ schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:34:
[...]
Ik heb vanochtend toevallig contact gehad met CB:
[...]
Overigens was het toen ook al niet mogelijk om hem voor de PS5 te reserveren, waarbij er wel werd aangeboden om hem voor mij te reserveren met uiteindelijk dit antwoord:
[...]
Heb hem dus maar gewoon in de PS store gekocht, zonde van de 15 euro maar wil ook niet meer wachten
Is het nu nog steeds zo dat het niet uitmaakt of je met of zonder silencer speelt ivm red dots op minimap? Of hebben ze dit na de beta gepatcht?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ik heb zojuist de blueray uit de brievenbus getrokken en COD geinstalleerd. Nou valt mij alleen wat op: mijn maat wenste mij veel succes met de installatie, want die is uiteraard weer fors. Nou heb ik net de blueray in de PS gedrukt, er werd iets heel kleins geinstalleerd en daarna kwam er een update binnen van ~45GB. Daarna het spel opgestart en er werd direct een MP pack van ~5GB geinstalleerd en dat was het. Ik zit nu met een installatie van 50GB en online multiplayer lijkt gewoon goed te werken (heb even een potje getest). Mijn maat zegt dat het uiteindelijk wel 160GB wordt en ik heb nou een (voor zover ik kan zien) volledig werkende versie van maar 50GB. Waar kan ik de rest van de packs installeren? Bij MW was dit in de settings, maar hier lijk ik het niet te kunnen vinden. Iemand een idee?
Ik zit overigens op de PS5.
Heb je t voorG_Dragon schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:27:
[...]
Bedankt voor je reactie!
Jammer dat er nog niks bekend over is..
In invasion level je dus blijkbaar pak sneller.
In principe kom je nog steeds op de radar als je unsilenced schiet. Alleen niet meer op de minimap maar op dat balkje erboven. Daarbij met een silencer ben je sowieso slechter te horen dus ik ga wel met een silencer spelenDavidas schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:39:
Is het nu nog steeds zo dat het niet uitmaakt of je met of zonder silencer speelt ivm red dots op minimap? Of hebben ze dit na de beta gepatcht?
Als je spec ops opstart krijg je volgens mij een promptdehardstyler schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:43:
Ik heb zojuist de blueray uit de brievenbus getrokken en COD geinstalleerd. Nou valt mij alleen wat op: mijn maat wenste mij veel succes met de installatie, want die is uiteraard weer fors. Nou heb ik net de blueray in de PS gedrukt, er werd iets heel kleins geinstalleerd en daarna kwam er een update binnen van ~45GB. Daarna het spel opgestart en er werd direct een MP pack van ~5GB geinstalleerd en dat was het. Ik zit nu met een installatie van 50GB en online multiplayer lijkt gewoon goed te werken (heb even een potje getest). Mijn maat zegt dat het uiteindelijk wel 160GB wordt en ik heb nou een (voor zover ik kan zien) volledig werkende versie van maar 50GB. Waar kan ik de rest van de packs installeren? Bij MW was dit in de settings, maar hier lijk ik het niet te kunnen vinden. Iemand een idee?![]()
Zal vast wel iets staan in je library om dingen te installerendehardstyler schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:43:
Ik heb zojuist de blueray uit de brievenbus getrokken en COD geinstalleerd. Nou valt mij alleen wat op: mijn maat wenste mij veel succes met de installatie, want die is uiteraard weer fors. Nou heb ik net de blueray in de PS gedrukt, er werd iets heel kleins geinstalleerd en daarna kwam er een update binnen van ~45GB. Daarna het spel opgestart en er werd direct een MP pack van ~5GB geinstalleerd en dat was het. Ik zit nu met een installatie van 50GB en online multiplayer lijkt gewoon goed te werken (heb even een potje getest). Mijn maat zegt dat het uiteindelijk wel 160GB wordt en ik heb nou een (voor zover ik kan zien) volledig werkende versie van maar 50GB. Waar kan ik de rest van de packs installeren? Bij MW was dit in de settings, maar hier lijk ik het niet te kunnen vinden. Iemand een idee?![]()
Als je de campaign opstart krijg je twee packs die je eerst moet downloaden. Het is mogelijk dat je daarna nog een derde pack moet installeren trouwens, dat is voor mij de day 1 patch geweest.dehardstyler schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:43:
Het irritante, is dat je die niet ziet vanuit de launchpagina van het spel zelf. Ook niet via de "zoek voor update" functie van de PS. Ik moest echt eerst het spel opstarten. Dan gaat ie ingame naar de store en dan pas downloaden. Als die twee packs zijn toegevoegd kan je trouwens wel het spel afsluiten. In je download overzicht staan ze dan ook. Bij mij downloadt het altijd sneller als ik niet ook een spel aan het draaien heb, maar geen idee hoe dat met de PS5 is.
[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2022 15:01 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@iedereen dank voor jullie reacties, was inderdaad even alles aanklikken.Vrijdag schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:58:
[...]
Als je de campaign opstart krijg je twee packs die je eerst moet downloaden. Het is mogelijk dat je daarna nog een derde pack moet installeren trouwens, dat is voor mij de day 1 patch geweest.
Het irritante, is dat je die niet ziet vanuit de launchpagina van het spel zelf. Ik moest echt eerst het spel opstarten. Dan gaat ie ingame naar de store en dan pas downloaden. Als die twee packs zijn toegevoegd kan je trouwens wel het spel afsluiten. In je download overzicht staan ze dan ook. Bij mij downloadt het altijd sneller als ik niet ook een spel an het draaien heb, maar geen idee hoe dat met de PS5 is.
@Vrijdag Ik heb nu MP pack, Campaign Pack 1 en 2 en Co-Op pack. Is dat alles?
In het basisscerm van de ps5(voor je de game opstart) Even opties duwen en dan kan je gamepacks of gamecontent selecteren. Dan zie je wat er allemaal downloadbaar isdehardstyler schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:01:
[...]
@iedereen dank voor jullie reacties, was inderdaad even alles aanklikken.
Ja deze kende ik inderdaad. Bij MW kon je hier ook daadwerkelijk iets downloaden. Maar bij deze game laten ze alleen maar zien wat er op staat, maar niet wat er nog te downloaden is.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:03:
[...]
In het basisscerm van de ps5(voor je de game opstart) Even opties duwen en dan kan je gamepacks of gamecontent selecteren. Dan zie je wat er allemaal downloadbaar is
Volgens mij wel. Ik kwam er net achter dat ik de co-op pack nog niet had, dus die ben ik nu aan het downloaden.dehardstyler schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:01:
[...]
Zo onhandig dat je eerst het spel moet opstarten voordat je dit kan downloaden

Totale opslag is nu bij mij 135GB. Min of meer gelijk aan wat er aan minimum achterop het doosje staat dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2022 15:14 ]
Ja volgens mij is dat alles. Gisteren opgestart nog voordat de game officieel live ging.dehardstyler schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:01:
[...]
Heb toen de base game gedownload. Daarna campaign pack 1 en 2 en de multiplayer. Enigste dat ik nog moet is volges mij d'r coop en straks warzone en Dmz
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Rust is BACK in #MWII as part of the new Ground War Map "Taraq" 😍 pic.twitter.com/BrWV372Zq6
— Jon (@MrDalekJD) 28 oktober 2022
edit. Denk kleine bug ofzo op tweakers
[ Voor 83% gewijzigd door AlwaysNick op 28-10-2022 15:29 . Reden: Ging ineens 3x plaatsen ]
edit: Ook hier 3e keer geplaatst
[ Voor 80% gewijzigd door AlwaysNick op 28-10-2022 15:29 ]
Na een potje is mijn scherm meestal geblokkeerd. Dus dat moeten ze ook fixen dat het niet meer vast loopt..
Bij mij staat er ook warzone 2 bij!dehardstyler schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:01:
[...]
:strip_exif()/f/image/r0942YJTbq3UtGL3OVLLIB4Y.jpg?f=fotoalbum_large)
If you’re experiencing crashes in MWII, it appears being in a party is causing it to happen. It seems to work if you party up right before queuing. Infinity Ward is working on a fix.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 28 oktober 2022
Ben nu niet thuis, maar in welke vorm is de installatie van de MP op PS5? Moet je het spel starten of komt deze in een losse update als je de PS5 start?
In dat geval vraag ik het vrouwtje zo even om de PS5 aan te slingeren

Als je de disk versie hebt, dan moet je echt even het spel opstarten en dan door de wizard, even overal op accept drukken en dan kom je op het hoofdscherm van de game. Bij mij kwam de 5GB multiplayer update toen binnen.Whatsausername schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:43:
Ben nu niet thuis, maar in welke vorm is de installatie van de MP op PS5? Moet je het spel starten of komt deze in een losse update als je de PS5 start?
LOL! Dat lijkt mij vrij vroeg?Yohsoog schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:38:
[...]
Bij mij staat er ook warzone 2 bij!
[Afbeelding]
Is alleen het pakket meer niet.Yohsoog schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:38:
[...]
Bij mij staat er ook warzone 2 bij!
[Afbeelding]
Je kan het nog niet spelen.
Want dat kan pas vanaf 16-11-2022.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2022 15:49 ]
om een 'offline' match te starten met bots kies je voor private match en dan kan je in de game setup de instellingen regelen of werkt het zo niet deze keer?
Burp
Klopt. Map, game mode en aantal bots regel je gewoon in een offline match. Kan wel maar tegen 5 bots.Wii4all schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:48:
om een 'offline' match te starten met bots kies je voor private match en dan kan je in de game setup de instellingen regelen of werkt het zo niet deze keer?
Ik wil iemand de ps5 editie kado doen, is het mogelijk ergens een download key te kopen en die door te sturen?? Kan zo niks vinden op google
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nope, enkel xbox kan dat. Trouwens fifa 23 was wel een voucher, dus misschien komen die nog. Wel alleen bundel denk.
Performance wise vind ik dit spel echt wel een dikke tegenvaller!
Op ultra zijn de graphics vergelijkbaar met MW 2019 maar dan haal ik amper 40 FPS.
Zet ik de graphics lager dan haal ik 70 FPS maar dan zijn de graphics zo slecht dat je op een afstand een enemy amper kan onderscheiden van de omgeving.
En dat met een RTX2060 met i7 10th gen.
Vanguard, Coldwar en MW2019 draaiden op ultra wel gewoon rond de 90FPS....
Het verpest voor mij het spel nu een beetje.
Op ultra zijn de graphics vergelijkbaar met MW 2019 maar dan haal ik amper 40 FPS.
Zet ik de graphics lager dan haal ik 70 FPS maar dan zijn de graphics zo slecht dat je op een afstand een enemy amper kan onderscheiden van de omgeving.
Ik heb wel wat settings aangepast, vind de game er gewoon nog prima uit zien. Speel nu rond de 100fps steeds dus lekker smooth. Zit op een 1080ti met een ryzen 3700xAomi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:18:
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
PS5 halen, als een trein op 120fpsAomi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:18:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Geen ghost/cold blooded en uav bijna gratis.
Ik krijg ook maar geen reactie van Activision support op Twitter over mijn vraag of ze bezig zijn met een fix voor de bug met split-screen.. zucht

Ik heb een PS5 maar dan zou ik de game nu weer aan moeten schaffen
Jammer dat er geen cross platform versie is als in 'koop m 1 keer en speel m op PC, PS5 en XBS'
Toch echt weer ongezien dat er zoveel issues zijn. Op PC is het crash na crash na crash. We zitten op een LAN party en 80 percent vd spelers hier crasht gewoon naar desktop.
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Wat een verrassing! Misschien weer een goed idee om een splitsing te maken tussen PC en consoles. Aangezien deze een compleet andere ervaring beleven.JacobsT schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:08:
Toch echt weer ongezien dat er zoveel issues zijn. Op PC is het crash na crash na crash. We zitten op een LAN party en 80 percent vd spelers hier crasht gewoon naar desktop.
Hier geen enkel issue op Series X.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vandaag van 08:30 tot 18:00 bijna nonstop gegamed op mijn pc. Heb 0 crashes gehadJacobsT schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:08:
Behalve dat crossplay niet uit kan dan he?Rivanov schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:16:
Hier geen enkel issue op Series X.
Heh, jammer. Eneba stuurde me een bericht dat door de drukte de verkoper helaas CoD niet kan aanbieden. Ook een normale refund kan 5 tot 28 dagen duren. Ik moest ze eerst laten weten of de refund naar mijn PayPal moet of naar de Eneba wallet. Dus dit zal wel even gaan duren. Pffff.
Ik vind de mp heel fijn spelen. Vanmiddag ging het erg goed maar inmiddels word ik elk potje flink afgeslacht
Voor mij is dat geen issue, ik zie nog steeds het probleem niet.Exactor it schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:46:
[...]
Behalve dat crossplay niet uit kan dan he?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kan gewoon hoor. Binnen de settings van Xbox.Exactor it schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:46:
[...]
Behalve dat crossplay niet uit kan dan he?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zijn de menu's bij jullie ook zo laggy? PC hier.
Op ps5 ook soms.... en beeld loopt soms vast ook ....Aomi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:13:
Zijn de menu's bij jullie ook zo laggy? PC hier.
Ja idd. Soms wel 5 tot 10 seconden. Heel irritant, kun je tijdens het zoeken naar een game niet je loadouts aanpassen.Wolverine9000 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:16:
[...]
Op ps5 ook soms.... en beeld loopt soms vast ook ....
Idd heb het bijna altijdAomi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:18:
[...]
Ja idd. Soms wel 5 tot 10 seconden. Heel irritant, kun je tijdens het zoeken naar een game niet je loadouts aanpassen.
Twitch Drops are now live for #ModernWarfare2.
Watch a MW2 stream on Twitch that says Drops Enabled and make sure your Activision and Twitch accounts are connected to earn the following rewards. pic.twitter.com/K6S21rSPe9
Meer mensen last van een gebugged SAE?
Dat werkt niet. Althans, je kunt crossplay daar uitzetten maar hij mw2 blijft matchen met tegenstanders die op pc en PS spelen.Rivanov schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:08:
[...]
Kan gewoon hoor. Binnen de settings van Xbox.
Hoe zit het nou met die camo’s. Ik zie er voor de
M4 maar 4 staan. Heb er nu 1 vrijgespeeld.. zou het zo makkelijk zijn om goud te halen?
M4 maar 4 staan. Heb er nu 1 vrijgespeeld.. zou het zo makkelijk zijn om goud te halen?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik speelde anders toen straks enkel tegen Xbox gamers.Exactor it schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:45:
[...]
Dat werkt niet. Althans, je kunt crossplay daar uitzetten maar hij mw2 blijft matchen met tegenstanders die op pc en PS spelen.
Ja, goud halen is ontzettend makkelijk nuRawChild schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:49:
Hoe zit het nou met die camo’s. Ik zie er voor de
Waar is de Amsterdam map breenberg hotel ofzoiets
[ Voor 3% gewijzigd door Wolverine9000 op 28-10-2022 19:59 ]
Ik heb het spel opnieuw opgestart en nu enkel Xboxers, dank!Rivanov schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:51:
[...]
Ik speelde anders toen straks enkel tegen Xbox gamers.
Kan iemand me uitleggen hoe ik in godsnaam de reinforcements moest oproepen die ik gekocht had in die defender-gamemode? Ik heb ze uiteindelijk niet nodig gehad maar toch...
Mijn sentry/ammo/etc kwamen als killstreak-nummers, maar hier klopte ook iets niet, 3 was 5 enzo ....
Mijn sentry/ammo/etc kwamen als killstreak-nummers, maar hier klopte ook iets niet, 3 was 5 enzo ....
Was die map er niet uitgehaald vanwege klachten van het museum/hotel?Wolverine9000 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:55:
Waar is de Amsterdam map breenberg hotel ofzoiets
Iemand enig idee hoe ik quickplay kan enablen? Zit samen met een maat in een party, beiden op Xbox. Maar krijg constant de melding dat we een speler moeten verwijderen uit de party..
Nee dat hotel zit er nog steeds inVrijdag schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:26:
[...]
Was die map er niet uitgehaald vanwege klachten van het museum/hotel?
Ah oké.
Ik heb de MP nog steeds niet aangeraakt, eerst de campaign op Veteran uit proberen te spelen. Dat valt nog niet mee
Blijft die bij jullie ook zolang hangen op;
match started loading level ?
(PS4)
match started loading level ?
(PS4)
Geen hardcore mode zie ik.
Vraag me af waarom dit pas later komt.
Playlist update?
W t f maintenance
Geen idee. Dan zijn er maar 9 mappen want museum is er ook uitVrijdag schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:26:
[...]
Was die map er niet uitgehaald vanwege klachten van het museum/hotel?
Hotel zit nog steeds in de MPWolverine9000 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:50:
[...]
Geen idee. Dan zijn er maar 9 mappen want museum is er ook uit
Due heb ik nog niet gehadWolverine9000 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:52:
[...]
Nog geen ene keer gehad die map. Die racetrack vind ik ook nice. Juist eerste wapen gold ...
Kan der nog steeds niet in
Server que opgelost bij mijAlwaysNick schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:53:
Kan der nog steeds niet in
Heeft een andere naam.stolkemans schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:39:
Geen hardcore mode zie ik.
Eerste potje, gewonnen met 100-98 en maakte de finale kill. Daarna direct onderhoud, jammer 🥲.
Komt season 1 pas
Kom der nu net inRicmaniac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:55:
Ja wij zitten er weer in.
Bij mij blijft die hangen op Match Started. Loading level
There may be some server issues right now with MWII. Some folks can't connect. Should resolve shortly.
Nou spel is binnen, oke update van 50 gb, blijkbaar staat het spel niet op de disc. Even koken en eten. Oke tijd voor campaign, nope, multiplayer update, gelukkig, niet groot maar.5 gb. Oke tijd voor campaign, nope campaign update 15 gb. Shit, maar even serie kijken tot het klaar is. Oke tijd voor campaign. Campaign update 2, 15gb... 
Ik bedoel, ze hadden tenminste de single player op de disc kunnen zetten.
Ik bedoel, ze hadden tenminste de single player op de disc kunnen zetten.
De campaign is best grappig, maar wel echt zo lineair als de pest he
als je ook maar een beetje afwijkt van wat je moet doen ga je dood
Gaat niet om de SP, weet ik ook wel
Gaat niet om de SP, weet ik ook wel
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wat een heerlijke game, geniet volop van de MP. Samen met een maat nu aan het knallen, morgen maar eens kijken naar de campaign. Wapens voelen voor mij ook prima gebalanceerd, heb nergens nog t idee dat iets veel te overpowered is. Is natuurlijk nog vroeg maar toch.
Series x op 4K 😅Imperium schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:19:
[...]
Dat ziet er hier toch echt even wat beter uit hoor?
Niet toevallig bezig geweest met limiet op data streaming?
Constant crashes op ps5

oogjes open, snaveltjes dicht
Same. Zijn er modes waar je met grote parties kan joinen trouwens? Niet dat het werkt maar goed om te weten. Nu LAN met 14 mensen, hopelijk nog een patch snelSmit260 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:26:
Echt de hele dag kunnen we al niet met 4-10 man samenspelen omdat iedereen dan crashed. Zo jammer.
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist